Dat is als je in de settings zelf zit. Ga je daaruit, is dat ook verdwenen. 100mb vrij geheugen is voor de Nexus S overigens prima.Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:29:
Nee dat 140 apps draaien niet tegelijkertijd XD, het gaat om dat ik met SwiftKey X aan heb vaak maar rond de 80 tot 100 aan vrij geheugen (RAM) heb. Ook als ik af en toe op de home knop druk dan moet alles op de home scherm opnieuw worden geladen. Maar wat Prulleman zei het kan net zo goed dat aan 1 van de apps zitten die (nog) niet goed draaien onder ICS.
En iemand enige idee waarom proces settings zo rond 30 MB aan geheugen (RAM) neemt?
Dat je homescreen soms opnieuw geladen wordt is normaal bij applicaties die heel veel geheugen vragen, Android drukt dan zelfs de launcher deels uit het RAM. Ik heb dat bijvoorbeeld bij Firefox.
Is overigens geen probleem maar gewoon inherent aan het gebruik en dit gebeurde op 2.3 in dezelfde mate (bij mij iig).
Is overigens geen probleem maar gewoon inherent aan het gebruik en dit gebeurde op 2.3 in dezelfde mate (bij mij iig).
[ Voor 9% gewijzigd door Arnout op 18-01-2012 16:17 ]
En 80 tot 100 MB aan vrij geheugen is erg omdat...? Vanwaar die fascinatie met geheugen?Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:29:
Nee dat 140 apps draaien niet tegelijkertijd XD, het gaat om dat ik met SwiftKey X aan heb vaak maar rond de 80 tot 100 aan vrij geheugen (RAM) heb. Ook als ik af en toe op de home knop druk dan moet alles op de home scherm opnieuw worden geladen. Maar wat Prulleman zei het kan net zo goed dat aan 1 van de apps zitten die (nog) niet goed draaien onder ICS.
En iemand enige idee waarom proces settings zo rond 30 MB aan geheugen (RAM) neemt?
Dat van die icoontjes heeft volgens mij niet zoveel met geheugen te maken.
zou iemand eens kunnen kijken wat de permisions zijn van nv_data.bin in de efs folder?
Om de een of andere reden is mijn imei doodgegaan. Heb wel een backup maar ik weet ff niet meer wat de permissions zouden moeten zijn.
alvast bedankt
Om de een of andere reden is mijn imei doodgegaan. Heb wel een backup maar ik weet ff niet meer wat de permissions zouden moeten zijn.
alvast bedankt
Hallo,
Ik ben nu enkele weken in bezit van een nexus s met ics 4.0.3 (hell yeah) maar ik erger me er regelmatig aan dat ik op mijn 3g netwerk nauwlijks apps zoals twitter kan gebruiken. Wanneer ik van 3g gebruik maak heeft mn browser geen enkel probleem, maar wanneer ik bijvoorbeeld bij twitter mn tweets probeer te laden pakt hij hem niet. Op wifi werkt het overigens perfect. Kan het iets te maken hebben met ben waarbij ik zit? Iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Ik ben nu enkele weken in bezit van een nexus s met ics 4.0.3 (hell yeah) maar ik erger me er regelmatig aan dat ik op mijn 3g netwerk nauwlijks apps zoals twitter kan gebruiken. Wanneer ik van 3g gebruik maak heeft mn browser geen enkel probleem, maar wanneer ik bijvoorbeeld bij twitter mn tweets probeer te laden pakt hij hem niet. Op wifi werkt het overigens perfect. Kan het iets te maken hebben met ben waarbij ik zit? Iemand enig idee?
Alvast bedankt!
rwx --- --- oftewel 444Shaodar schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:09:
zou iemand eens kunnen kijken wat de permisions zijn van nv_data.bin in de efs folder?
alvast bedankt
Thanks! Vreemd genoeg werkt dit bij mij niet though (krijg een error over acces denied)
Ik krijg met rw-rw-rw- de volgende melding in het nv.log:
Backup NV restored.
"MD5 fail. Original MD5 '17f88xxxx etc'
Computed MD5 'fbe9xxxxx etc'
iemand enig idee?
Er staat S-LCD in de productomschrijving.Greenie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 20:27:
Er was hier iemand die hem via chatandvision gekocht heeft toch ?
* Is die veilig en wel aangekomen?
* Was het een i9023 (S-LCD) of i9020 (AMOLED)
Verwijderd
Ik heb laatst mijn Nexus S handmatig ge-update naar 4.0.3 volgens http://www.androidcentral...exus-s-ice-cream-sandwich
Nu wil ik graag mijn Nexus S rooten, ik heb het geprobeerd volgens http://nexusshacks.com/ne...exus-s-i9020ti9020ai9023/
Bij de volgende stap gaat het verkeerd:
Step 3. Power off your Nexus S then boot into bootloader by holding down both Volume Up and Power buttons. Choose “Recovery” and hit the Power button.
Als ik Recovery kies krijg ik het Android poppetje, maar volgens gaat het beeld op zwart.
Iemand een oplossing om mijn Nexus S alsnog te rooten?
Nu wil ik graag mijn Nexus S rooten, ik heb het geprobeerd volgens http://nexusshacks.com/ne...exus-s-i9020ti9020ai9023/
Step 3. Power off your Nexus S then boot into bootloader by holding down both Volume Up and Power buttons. Choose “Recovery” and hit the Power button.
Als ik Recovery kies krijg ik het Android poppetje, maar volgens gaat het beeld op zwart.
Wanneer je onderstaande guide volgt zou het helemaal goed moeten komen, hiermee unlock je de bootloader, flash je een recovery en kun je het toestel rooten.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1007782
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1007782
Dat heeft ermee te maken dat Android 4.0 bij een reboot de recovery terugzet naar stock recovery in plaats van clockwork (en die crasht eigenlijk altijd, vreemde bug). Voordat je dus op recovery klikt, eerst weer even de clockword erover flashen zoals je dat eerder ook deed.Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:06:
Ik heb laatst mijn Nexus S handmatig ge-update naar 4.0.3 volgens http://www.androidcentral...exus-s-ice-cream-sandwich
zelfde had ik ook
toen is mij dit aangeraden in deze topic.
recovery image eropgezet en probleem is opgelost
echter ben ik daarna niet terug gegaan naar 2.3.6
@murata
dat kan maar maak eerst een backup, want met deze methode ben je alles kwijt
zet eerst 2.3.6 in de root van je SD net zoals je ICS er op hebt gezet
GB, 2.3.6 vind je hier
als je een I9023 hebt, heb je deze nodig: Android 2.3.6/GRK39F/XXKF1 Radio/KA3 Bootloader
1. installeer SDK, USB driver en fastboot zie hier (tm IV)
2. Flash de Custom Recovery Image zie stap IV hier of meer info hier
(als dit niet direct lukt moet je eerst de stap er boven uitvoeren, bootloader unlocken)
3. dan kan je weer in het recovery menu, kies eerst wipe en clear data (je kan niet GB over ICS installeren zoals ICS over GB gezet hebt)
4. en nu kan je 2.3.6 GB er op zetten zoals je ICS geïnstalleerd hebt.
succes
toen is mij dit aangeraden in deze topic.
recovery image eropgezet en probleem is opgelost
echter ben ik daarna niet terug gegaan naar 2.3.6
@murata
dat kan maar maak eerst een backup, want met deze methode ben je alles kwijt
zet eerst 2.3.6 in de root van je SD net zoals je ICS er op hebt gezet
GB, 2.3.6 vind je hier
als je een I9023 hebt, heb je deze nodig: Android 2.3.6/GRK39F/XXKF1 Radio/KA3 Bootloader
1. installeer SDK, USB driver en fastboot zie hier (tm IV)
2. Flash de Custom Recovery Image zie stap IV hier of meer info hier
(als dit niet direct lukt moet je eerst de stap er boven uitvoeren, bootloader unlocken)
3. dan kan je weer in het recovery menu, kies eerst wipe en clear data (je kan niet GB over ICS installeren zoals ICS over GB gezet hebt)
4. en nu kan je 2.3.6 GB er op zetten zoals je ICS geïnstalleerd hebt.
succes
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:06:
Verwijderd
Ik lees tegenstrijdige berichten; maar is Google nu wel of niet verder gegaan met de OTA versie van ICS?
Ik wacht denk ik tot het einde van de maand en dan wil ik een handmatige update doen.
Ik wacht denk ik tot het einde van de maand en dan wil ik een handmatige update doen.
dit dus.jochembruins schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 10:30:
Hallo,
Alvast bedankt!
edit: ik heb t zelfde probleem, en ik kan geen foto's op mijn facebook uploaden, zowel op mijn 3g als mijn wifi. bij een 100% uploaden geeft ie de foutmelding: 'kan '' '' niet uploaden' need some help pls!
[ Voor 14% gewijzigd door nickdw7 op 23-01-2012 20:40 ]
Ik heb hier ook last van maar volgens mij komt dat doordat de Nexus S zelfs een slechte 3G verbinding als goed laat zien. Een andere rom zou ook een oplossing kunnen zijn.nickdw7 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 20:39:
[...]
dit dus.
edit: ik heb t zelfde probleem, en ik kan geen foto's op mijn facebook uploaden, zowel op mijn 3g als mijn wifi. bij een 100% uploaden geeft ie de foutmelding: 'kan '' '' niet uploaden' need some help pls!
Ik ga nu een andere kernel installeren en een andere rom, kijken of multitasken nu beter gaat. Spotify vraagt toch veel van de cpu naar mijn idee.
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Laat me even weten.of t beter is geworden met de 3g!!BombaAriba schreef op maandag 23 januari 2012 @ 22:38:
[...]
Ik heb hier ook last van maar volgens mij komt dat doordat de Nexus S zelfs een slechte 3G verbinding als goed laat zien. Een andere rom zou ook een oplossing kunnen zijn.
Ik ga nu een andere kernel installeren en een andere rom, kijken of multitasken nu beter gaat. Spotify vraagt toch veel van de cpu naar mijn idee.
Gewoon zoeken naar de instellingen voor android en zakelijk kpn. Dat jij toevallig een nexus s hebt ipv een htc of welk merk dan ook maakt niet uitVerwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 22:32:
Waarom kan ik de instellingen voor Nexus S en zakelijk KPN niet vinden?
Hier nog steeds problemen met ICS op de nexus s.
Accu snel leeg, een stuk trager en slechter ontvangst (vooral internet dekking)
Iemand toevallig die weet of hier binnen aanzienbare tijd een fix voor komt? ik wil hem liever niet rooten is de telefoon van mijn vriendin dus vandaar..
Iemand toevallig die weet of hier binnen aanzienbare tijd een fix voor komt? ik wil hem liever niet rooten is de telefoon van mijn vriendin dus vandaar..
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Dan ga je toch terug naar android gingerbread. Hoef je echt niet voor te rooten.
Paar pagina's terug wordt verteld welke rom je moet hebben om terug te gaan de laatste stock gingerbread rom.
Paar pagina's terug wordt verteld welke rom je moet hebben om terug te gaan de laatste stock gingerbread rom.
[ Voor 9% gewijzigd door job op 24-01-2012 13:09 ]
Heb je al een fabrieksreset gedaan na het installeren van ICS? Dat lost het allemaal op. Anders zal je toch moeten rooten en battery calibration moeten gebruiken.MaD_co schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 08:31:
Hier nog steeds problemen met ICS op de nexus s.
Met een andere kernel heb ik trouwens geen last meer van die 3g problemen(tmobile), ik heb hem ook nog overclocked zodat hij wat meer kracht heeft. Matr1x heet mijn kernel volgens mij.
Is het iemand al gelukt om de GPU te overclocken naar de snelheid van de Nexus prime? Het is volgens de specificaties precies dezelfde GPU, alleen een stuk hoger geclocked, valt dat handmatig ook bij de nexus s te regelen? Google heeft mij weinig te vertellen..
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Fabrieks reset nog niet gedaan, zal ik straks een proberen.BombaAriba schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:41:
[...]
Heb je al een fabrieksreset gedaan na het installeren van ICS? Dat lost het allemaal op. Anders zal je toch moeten rooten en battery calibration moeten gebruiken.
Met een andere kernel heb ik trouwens geen last meer van die 3g problemen(tmobile), ik heb hem ook nog overclocked zodat hij wat meer kracht heeft. Matr1x heet mijn kernel volgens mij.
Is het iemand al gelukt om de GPU te overclocken naar de snelheid van de Nexus prime? Het is volgens de specificaties precies dezelfde GPU, alleen een stuk hoger geclocked, valt dat handmatig ook bij de nexus s te regelen? Google heeft mij weinig te vertellen..
Anders om terug te gaan naar 2.3.7 moet ik de handleiding volgen met fastboot en de rom op sd zetten? (die van 2 pagina's terug ofzo) of is er ook nog een andere manier waar ik tot nu toe overheen gelezen heb?
(ik lees ondertussen nog even door op de vorige bladzijdes)
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Doe nou gewoon een fabrieks reset of root je telefoon en gebruik battery calibration. Terug gaan naar 2.3 heeft totaal geen nut aangezien ICS het gewoon goed doet. Met GPU rendering aan is het vele malen sneller dan 2.3 in mijn beleving en alles werkt net wat fijner. De accu doet het ook gewoon goed en met een CPU overclock draait ICS helemaal lekker.MaD_co schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:10:
[...]
Fabrieks reset nog niet gedaan, zal ik straks een proberen.
Anders om terug te gaan naar 2.3.7 moet ik de handleiding volgen met fastboot en de rom op sd zetten? (die van 2 pagina's terug ofzo) of is er ook nog een andere manier waar ik tot nu toe overheen gelezen heb?
(ik lees ondertussen nog even door op de vorige bladzijdes)
Verwijderd
Wat mij opvalt is dat er veel apps/widgets zijn die via een menu-Add widget toegevoegd moeten worden aan je homescreen anders werken ze niet,
Ik kan niet vinden waar ik dat menu en add widget kan vinden.
Als ik gewoon de widget naar mijn home screen schuif werkt de widget dus niet.
Wat doe ik fout ??
Ik kan niet vinden waar ik dat menu en add widget kan vinden.
Als ik gewoon de widget naar mijn home screen schuif werkt de widget dus niet.
Wat doe ik fout ??
heb een vraagje
als je veel onbeveilgde wifi gebruik zoals ik (ben veel op de baan) dan wordt er altijd een ip adres opgelslagen.
Maar na een tijdje zit je met zoveel ip adressen denk ik ,hoe kan je deze verwijderen?
als je veel onbeveilgde wifi gebruik zoals ik (ben veel op de baan) dan wordt er altijd een ip adres opgelslagen.
Maar na een tijdje zit je met zoveel ip adressen denk ik ,hoe kan je deze verwijderen?
Goededag mensen,
Om even met de deur in huis te vallen:
Ik heb mijn Nexus s GT-I9023) een tijd geleden geupdate van 2.3.6 naar 4.0.3 na sommige herstarts deed hij een beetje moeilijk met booten maar uiteindelijk deed hij het wel tot vanmorgen..
Nu is het zo dat ik nog wel in een bootloader menu kom maar als ik dan bijvoorbeeld voor recovery kies herstart hij maar komt hij niet in het recovery menu :(!
Ik heb het met/zonder SIM kaart geprobeerd, op netspanning / op accu, aan USB zonder USB maar geen resultaat. Ik heb de telefoon niet geroot en ook nooit een poging tot gedaan.
Heeft iemand hier hetzelfde / tips / trucks?
Ik heb mijn Nexus s GT-I9023) een tijd geleden geupdate van 2.3.6 naar 4.0.3 na sommige herstarts deed hij een beetje moeilijk met booten maar uiteindelijk deed hij het wel tot vanmorgen..
Nu is het zo dat ik nog wel in een bootloader menu kom maar als ik dan bijvoorbeeld voor recovery kies herstart hij maar komt hij niet in het recovery menu :(!
Ik heb het met/zonder SIM kaart geprobeerd, op netspanning / op accu, aan USB zonder USB maar geen resultaat. Ik heb de telefoon niet geroot en ook nooit een poging tot gedaan.
De glazen horen klinken, maar niet weten waar de tap is.
bedoel je met ip adressen de lijst met acces points / wlan ssid's bij je wifi instellingen menu?1475paul schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 19:27:
heb een vraagje
Als je een van de items uit die lijst wilt verwijderen, moet je deze even ingedrukt houden, dan krijg je de optie "netwerk vergeten" (althans in ICS, volgens mij is dit onder GB hetzelfde)
kan je niet via fastboot een stock of cwm recovery image flashen? zoals bv hier beschreven staat:Mobb_Deep schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:43:
Goededag mensen,
http://wiki.cyanogenmod.c...ockworkMod_Recovery_Image (voor cwm, stock recovery moet je even zelf googlen)
Branden de menu toetsen aan de onderkant wel als je voor recovery hebt gekozen nadat hij is gereboot ?Mobb_Deep schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 12:43:
Goededag mensen,
Zit namelijk een bug in de recovery waardoor op toestellen met een SLCD scherm de backlight uit gaat.
Het recovery menu werkt voor de rest wel, als je onder een bepaalde hoek een goed felle zaklamp op je scherm zet kun je het recovery menu gewoon zien.

Heb dit zelf ook

Ja zachtjes, ik las het maar als ik hem dan onder mijn bureaulamp hou zie ik evengoed helemaal niets een heeel klein beetje. Is er niet ergens een stappenplan welke kliks je moet doen? Ik weet dat mijn 4.0.3 had hernoemd naar update.zip en daarom dus bovenaan mijn sdcard staatWiebeV schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:14:
[...]
Branden de menu toetsen aan de onderkant wel als je voor recovery hebt gekozen nadat hij is gereboot ?
Zit namelijk een bug in de recovery waardoor op toestellen met een SLCD scherm de backlight uit gaat.
Het recovery menu werkt voor de rest wel, als je onder een bepaalde hoek een goed felle zaklamp op je scherm zet kun je het recovery menu gewoon zien.![]()
Heb dit zelf ook
Bureaulamp werkt niet echt nee, weerspiegelt teveel / niet fel genoeg.Mobb_Deep schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:20:
[...]
Ja zachtjes, ik las het maar als ik hem dan onder mijn bureaulamp hou zie ik evengoed helemaal niets een heeel klein beetje. Is er niet ergens een stappenplan welke kliks je moet doen? Ik weet dat mijn 4.0.3 had hernoemd naar update.zip en daarom dus bovenaan mijn sdcard staat
Op youtube is vast wel een filmpje oid te vinden.
Waarom wil je recovery doen dan, voor zover ik weet is er iig geen officiële rom die deze bug niet heeft.
Worden er nog wel Nexus S toestellen geproduceerd?! Ik heb mijn Nexus S geruild voor een LG O2X, omdat ik in februari mijn abbo weer mag verlengen. Ik wilde dit doen met een nieuwe Nexus S.
Maar ze worden nergens meer aangeboden... Goh, wat een spijt dat ik die van mij geruild heb. De prijs van dit toestel is ook enorm gestegen. Dan maar hopen dat ie nog beschikbaar komt, anders wordt de Galaxy Nexus wel erg duur..
Maar ze worden nergens meer aangeboden... Goh, wat een spijt dat ik die van mij geruild heb. De prijs van dit toestel is ook enorm gestegen. Dan maar hopen dat ie nog beschikbaar komt, anders wordt de Galaxy Nexus wel erg duur..
Battle.net || Strava
Omdat hij niet meer opstart zoals in mijn eerste post te lezen is... Het enige wat ik krijg zijn de mooi witte Google letters maar hij start vervolgens niet door..WiebeV schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 13:48:
[...]
Bureaulamp werkt niet echt nee, weerspiegelt teveel / niet fel genoeg.
Op youtube is vast wel een filmpje oid te vinden.
Waarom wil je recovery doen dan, voor zover ik weet is er iig geen officiële rom die deze bug niet heeft.
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is notificaties uit te zetten voor bepaalde applicaties? Normaal gesproken kan dit in de applicatie zelf alleen kan ik bij sommige applicaties deze functie niet vinden(misschien doen ze dat wel expres).
Dus vroeg ik mij af of het bij android mogelijk is ergens centraal aan te geven welke apps wel en welke niet notificaties mag versturen?
Dus vroeg ik mij af of het bij android mogelijk is ergens centraal aan te geven welke apps wel en welke niet notificaties mag versturen?
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
Hier had ik ook last van, ik baalde er enorm van omdat ik dacht dat ik mijn telefoon voor altijd gebricked had..Mobb_Deep schreef op donderdag 26 januari 2012 @ 14:13:
[...]
Omdat hij niet meer opstart zoals in mijn eerste post te lezen is... Het enige wat ik krijg zijn de mooi witte Google letters maar hij start vervolgens niet door..
Maar gelukkig is het goed gekomen, ik weet niet meer precies wat ik allemaal heb gedaan maar idd niks technisch. Iets van 10x opgestart en eruit gegooid, paar keer met usb aan mijn macbook gehangen en opeens deed hij recovery wel. Die leep alleen wel vast tijdens het installeren van de rom waardoor ik mijn telefoon nog een keer opnieuw moest opstarten waarna ik echt bang was voor een brick maar ik kon nog gewoon recovery in.
Dus als een gek een uurtje gaan herstarten zou kunnen helpen
Anders zou je ook de xda post kunnen bekijken voor het unbricktooltje voor Linux. Gewoon even een livecd erbij pakken en knallen maar.
Ja mooi, ik heb me halve dag aan dat apparaat vergooit. Ik heb m weggebracht naar een Samsung servicepoint en daar kregen ze hem ook niet aan de praat. Dus hij is nu opgestuurd en krijg m als het goed is met 2 a 3 weken thuis. In de tussentijd heb ik de Samsung Galaxy Y gekocht (€100), mooi apparaatje met Android 2.3.6BombaAriba schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:02:
[...]
Hier had ik ook last van, ik baalde er enorm van omdat ik dacht dat ik mijn telefoon voor altijd gebricked had..
Maar gelukkig is het goed gekomen, ik weet niet meer precies wat ik allemaal heb gedaan maar idd niks technisch. Iets van 10x opgestart en eruit gegooid, paar keer met usb aan mijn macbook gehangen en opeens deed hij recovery wel. Die leep alleen wel vast tijdens het installeren van de rom waardoor ik mijn telefoon nog een keer opnieuw moest opstarten waarna ik echt bang was voor een brick maar ik kon nog gewoon recovery in.
Dus als een gek een uurtje gaan herstarten zou kunnen helpen![]()
Anders zou je ook de xda post kunnen bekijken voor het unbricktooltje voor Linux. Gewoon even een livecd erbij pakken en knallen maar.
ICS 4.0.4 komt eraan, ik lees dit net op internet
Ice Cream Sandwich build (4.0.4) leaked for the Nexus S 4G, looks to be release quality
Ice Cream Sandwich build (4.0.4) leaked for the Nexus S 4G, looks to be release quality
Ik vind het wel lang duren die uitrol van ICS moet ik zeggen. Ik heb het toen handmatig erop gezet, maar had het waarschijnlijk nooit gekregen automatisch, vooral niet nadat ze de uitrol stop gezet hadden. Mag wel tijd worden..
[ Voor 38% gewijzigd door enomiss op 31-01-2012 11:34 ]
https://opensea.io/seaart
Maar het betekend waarschijnlijk wel dat er in een duistere hoek van het Googlecomplex aan een 3g versie wordt gewerkt..Frank-NL schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 10:42:
Dat is een 4G build. Daar kan je niks mee op de 3G versie.
Verwijderd
Voor zo ver ik weet is het net mogelijk, je zult altijd bij de app onder settings de notificatie update handmatig moet instellen. En niet elke app heeft een notificatie setting ingebouwd, bij de ene kan je alleen instellen om de uren terwijl andere tot de minuten kan.maxtz0r schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:44:
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is notificaties uit te zetten voor bepaalde applicaties? Normaal gesproken kan dit in de applicatie zelf alleen kan ik bij sommige applicaties deze functie niet vinden(misschien doen ze dat wel expres).
Dat is ook nog geeneens zeker, de versie 2.3.7 hebben ze eerder ook alleen voor de Nexus S 4G uitgegeven.BombaAriba schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:55:
[...]
Maar het betekend waarschijnlijk wel dat er in een duistere hoek van het Googlecomplex aan een 3g versie wordt gewerkt..
ze zijn al bezig met custom roms
ICS 4.0.4 IMM26 for GSM Nexus S (port from Nexus S 4G)
ICS 4.0.4 IMM26 for GSM Nexus S (port from Nexus S 4G)
Mensen, ik heb een probleempje..
Als ik op mijn 3g zit en ik wil een tweetje zetten.op twitter plaatsen kan dit niet..
ook.mn tweets opnieuw laden doet ie niet. Ik zit.inmoddels op de ics.
Kan iemand mij uit de.brand helpen? Overigens doet faceboek het wel, alles. Alleen twitter niet...
Als ik op mijn 3g zit en ik wil een tweetje zetten.op twitter plaatsen kan dit niet..
ook.mn tweets opnieuw laden doet ie niet. Ik zit.inmoddels op de ics.
Kan iemand mij uit de.brand helpen? Overigens doet faceboek het wel, alles. Alleen twitter niet...
als ik nu via Whatapp berichten krijg, dan trilt alleen mijn Nexus S, maar hoe kan ik het voor elkaar krijgen
dat de scherm wakker wordt en dat ik een melding krijg?
dat de scherm wakker wordt en dat ik een melding krijg?
Volgens mij is dit "not done" in android. Voor sms kan je dit geloof ik wel voor elkaar krijgen met de app sms popup, maar het is geen generieke systeem instelling.
Een mooi alternatief is BLN / NoLED
Een mooi alternatief is BLN / NoLED
Verwijderd
Heeft iemand een idee met welk progje ik deze kan telefoon (systeem is ICS 4.03) kan rooten, is SuperOneClickv2.3.3 iets, iemand ervaring ermee. ??
Aangezien ik een behoorlijke leek ben, maar wel graag mijn foon geroot wil hebben. zoek ik een progje dat het met 1 klik kan doen.,
Aangezien ik een behoorlijke leek ben, maar wel graag mijn foon geroot wil hebben. zoek ik een progje dat het met 1 klik kan doen.,
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2012 23:38 ]
Shit net mn telefoon laten vallen, gevolg: gebarsten scherm. Heeft iemand ervaring met het bestellen / vervangen van het scherm?
Autch.. wordt een duur grapje denk ik aangezien je het scherm waarschijnlijk ook moet vervangen (niet alleen het glas dus)HammerT schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:50:
Shit net mn telefoon laten vallen, gevolg: gebarsten scherm. Heeft iemand ervaring met het bestellen / vervangen van het scherm?
Zie ook de teardown van iFixit en dan vooral pagina 2.
Ik heb hem al weer meer dan een jaar geleden op beton laten vallen van 1m hoogte.HammerT schreef op maandag 06 februari 2012 @ 19:50:
Balen. Liet je hem van een aardige hoogte vallen? Ik ben van mening dat het toestel op dit punt erg zwak is (t.o.v. de S2 bijv.).
Zie: Arnout in "Google Nexus S"
kijk hier ff staat alles voor de leekVerwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:17:
Heeft iemand een idee met welk progje ik deze kan telefoon (systeem is ICS 4.03) kan rooten, is SuperOneClickv2.3.3 iets, iemand ervaring ermee. ??
werkt als een trein
Ik heb hem anders al 100x laten vallen van dergelijke hoogtes. Kwestie van pech of geluk hebben.Arnout schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:39:
[...]
Ik heb hem al weer meer dan een jaar geleden op beton laten vallen van 1m hoogte.
Balen. Liet je hem van een aardige hoogte vallen? Ik ben van mening dat het toestel op dit punt erg zwak is (t.o.v. de S2 bijv.).
Verwijderd
Dank je !!!idrive schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:44:
[...]
kijk hier ff staat alles voor de leek
werkt als een trein
LET OP, DIT IS VOOR DE GALAXY NEXUS, niet voor de Nexus S (althans, ik neem aan dat deze tool niet voor beide toestellen werkt, als iemand kan vertellen dat deze tool ook voor de nexus s werkt zal ik deze schreeuwerige post aanpassen, maar alles beter dan mogelijk een toestel verkloten)idrive schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:44:
[...]
kijk hier ff staat alles voor de leek
werkt als een trein
(heb zelf geen nexus s, maar heb even de moeite genomen om op XDA te kijken. Daar heb ik niet zo'n simpele tool kunnen vinden. wellicht wat kort door de bocht, maar ik denk dat er niet veel overblijft dan iets als dit te volgen:
http://nexusshacks.com/ne...4g-on-ics-or-gingerbread/
niet heel moeilijk als je een beetje een idee hebt waar je mee bezig bent)
[ Voor 41% gewijzigd door Prulleman op 07-02-2012 14:13 ]
^Klopt. Galaxy Nexus is een heel ander toestel. Ik heb nog geen uitwisselbare zaken gezien, dus zou niets proberen wat expliciet voor de Galaxy Nexus bedoelt is.
Ja ik had het gezien, vooral de deel waarbij ze schrijven dat het scherm gelijmd aan de omhuizing zit staat me niet zo aan. Toch heb ik maar een nieuw scherm besteld op eBay.WiebeV schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:25:
[...]
Autch.. wordt een duur grapje denk ik aangezien je het scherm waarschijnlijk ook moet vervangen (niet alleen het glas dus)
Zie ook de teardown van iFixit en dan vooral pagina 2.
Nee ik had hem net uit mn broekzak, dus hooguit een meter, maar wat heb je er mee gedaan? Zelf gefixed of laten doen?Arnout schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 11:39:
[...]
Ik heb hem al weer meer dan een jaar geleden op beton laten vallen van 1m hoogte.
Hij viel inderdaad plat op het scherm, en dat curved glass helpt dan echt niet nee
[ Voor 3% gewijzigd door HammerT op 07-02-2012 19:55 ]
Zalig. Google.chrome komt naar ics. Iemand enig idee wanneer ie ook.voor.nederland beschikbaar is?
Is op XDA en Androidpolice al een APK te vinden, draait hier als een zonnetje, de standaard browser had nogal wat issues met sites als FOK! en Fmylife.com, maar draait lekker onder Chrome
Weet iemand wanneer die ICS OTA nu eens komt? Heb deze Nexus gekocht toen bekend werd dat die ervoor kwam (en leuke prijs, 250,=). Maar tot op heden (al zo'n 3 maanden) noppes/nada.
Ik wordt er wel een beetje chagerijnig van namelijk.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Dan root je 'm en flash je een custom rom met 4.0.3. of de gelekte OTA zelf, daar is de NS juist uitstekend voor geschikt. Bespaar je de moeite om chagrijnig te worden.MrMarcie schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:53:
Weet iemand wanneer die ICS OTA nu eens komt? Heb deze Nexus gekocht toen bekend werd dat die ervoor kwam (en leuke prijs, 250,=). Maar tot op heden (al zo'n 3 maanden) noppes/nada.
Verwijderd
Bedankt voor de waarschuwing, had het programma al geprobeerd, maar gaf inderdaad aan dat het niet gechikt was voor dit toestelPrulleman schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:58:
[...]
LET OP, DIT IS VOOR DE GALAXY NEXUS, niet voor de Nexus S (althans, ik neem aan dat deze tool niet voor beide toestellen werkt, als iemand kan vertellen dat deze tool ook voor de nexus s werkt zal ik deze schreeuwerige post aanpassen, maar alles beter dan mogelijk een toestel verkloten)
(heb zelf geen nexus s, maar heb even de moeite genomen om op XDA te kijken. Daar heb ik niet zo'n simpele tool kunnen vinden. wellicht wat kort door de bocht, maar ik denk dat er niet veel overblijft dan iets als dit te volgen:
http://nexusshacks.com/ne...4g-on-ics-or-gingerbread/
niet heel moeilijk als je een beetje een idee hebt waar je mee bezig bent)
Zelf gefixed met een scherm van Ebay. Twee uur werk (incl. inlezen).HammerT schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:54:
[...]
Ja ik had het gezien, vooral de deel waarbij ze schrijven dat het scherm gelijmd aan de omhuizing zit staat me niet zo aan. Toch heb ik maar een nieuw scherm besteld op eBay.
[...]
Nee ik had hem net uit mn broekzak, dus hooguit een meter, maar wat heb je er mee gedaan? Zelf gefixed of laten doen?
Hij viel inderdaad plat op het scherm, en dat curved glass helpt dan echt niet nee
Hij hoeft niet eens te rooten.yok schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 12:57:
[...]
Dan root je 'm en flash je een custom rom met 4.0.3. of de gelekte OTA zelf, daar is de NS juist uitstekend voor geschikt. Bespaar je de moeite om chagrijnig te worden.
Maar los van het feit dat wij dat mooi zelf kunnen doen, vind ik het inderdaad lang duren voordat de update vanuit Google komt. Zal waarschijnlijk ook niet meer gebeuren, totdat OTA 4.0.4 of hoger komt.
[ Voor 22% gewijzigd door enomiss op 08-02-2012 14:23 ]
Het blijkt dat ik af en toe niet gebeld kan worden op mijn Nexus S (helemaal stock, laatste updates). Mijn vrouw en dochter kunnen me dan niet bellen terwijl ze elkaar wel kunnen bellen. Ze kunnen me wel een SMS sturen zodat ik terug kan bellen.
Dit is voor familie dan nog wel te doen maar het is vervelend in zakelijke context. Mijn vrouw zegt dat ze dan 'blieb' hoort terwijl ik zelf op dat moment (thuis) volledig bereik heb van Vodafone aangezien er op 50 meter afstand een huis staat met allemaal netwerk antennes op het dak.
Herkent iemand dit en belangrijker is er wat aan te doen? Dacht eerst dat het misschien mijn custom beltoon was maar met de stock beltoon gebeurt hetzelfde.
Dit is voor familie dan nog wel te doen maar het is vervelend in zakelijke context. Mijn vrouw zegt dat ze dan 'blieb' hoort terwijl ik zelf op dat moment (thuis) volledig bereik heb van Vodafone aangezien er op 50 meter afstand een huis staat met allemaal netwerk antennes op het dak.
Herkent iemand dit en belangrijker is er wat aan te doen? Dacht eerst dat het misschien mijn custom beltoon was maar met de stock beltoon gebeurt hetzelfde.
Verwijderd
Heeft iemand ook een probleem met het WIFI netwerk bij de nexus S met ICS?? Opeens sinds vandaag wil hij geen verbinding meer maken?? We hebben wel sinds vorige week een nieuwe router gekregen maar sindsdien deed hij het nog wel...
edit
Het probleem lijkt opgelost te zijn door de router te rebooten...
edit
Het probleem lijkt opgelost te zijn door de router te rebooten...
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2012 03:00 . Reden: Probleem opgelost ]
Zet hem eens op Vliegtuigmodus en weer terug. Dan weet je dat het aan je toestel ligt, of aan Vodafone.theMob schreef op maandag 13 februari 2012 @ 15:26:
Het blijkt dat ik af en toe niet gebeld kan worden op mijn Nexus S (helemaal stock, laatste updates). Mijn vrouw en dochter kunnen me dan niet bellen terwijl ze elkaar wel kunnen bellen. Ze kunnen me wel een SMS sturen zodat ik terug kan bellen.
Ik ben van plan mijn paar maanden oude nexus s te koop zetten.
Maar wat is een realistische vraagprijs, gezien het feit dat hij niet meer leverbaar is?
Maar wat is een realistische vraagprijs, gezien het feit dat hij niet meer leverbaar is?
waarom doe je hem weg? Wat wil je gaan halen? Wat heb je er zelf voor betaald?DarkChylde schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:11:
Battle.net || Strava
Ik heb in december voor een nieuwe 241 Euro betaalt, maar sindsdien is hij weer flink gaan stijgen.DarkChylde schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:11:
Als hij nog in goede staat is kan je volgens mij wel tussen de 200 en 250 gaan zitten.
Zijn er hier meer mensen die aanlopen tegen het wissen van contacten?
Ik probeer alle telefoon contacten te verwijderen, maar wil geen volledige data-wipe doen ofzo.
Maar ik kan ook nergens de functie 'alle markeren' oid vinden.
Ik probeer alle telefoon contacten te verwijderen, maar wil geen volledige data-wipe doen ofzo.
Maar ik kan ook nergens de functie 'alle markeren' oid vinden.
Was een tijdelijke oplossing. Krijg een iphoneretlaw schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:24:
[...]
waarom doe je hem weg? Wat wil je gaan halen? Wat heb je er zelf voor betaald?
Heb er zelf 265 euro voor betaald.
Wel mooi als ik hem nu zonder verlies of met winst zou kunnen verkopen..
Dan zou ik wel nu je slag slaan, als straks meer toestellen android 4 krijgen zijn mensen denk ik minder geïnteresseerd. Zet hem gewoon voor 300 te koop en verwijs naar de pricewatch waar hij meer dan 500 euro is.DarkChylde schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:57:
[...]
Was een tijdelijke oplossing. Krijg een iphone
Heb er zelf 265 euro voor betaald.
Wel mooi als ik hem nu zonder verlies of met winst zou kunnen verkopen..
weet iemand wanneer de update naar versie 4 weer in gang gezet word? deze was in december stop gezet vanwege accu problemen
Ik heb een hele tijd geleden CM7 op de NS gehad, maar dat was echt niet te gebruiken zo slecht. Nu begint het echter behoorlijk lang te duren met die OTA van ICS en begon ik mij af te vragen, draait die ICS versie van CM nu wel probleemloos of is het nog steeds vol bugs en resets?
Iemand die het al een tijdje heeft draaien? CM had wel veel betere functies dan de stock, ik mis ze best wel.
Iemand die het al een tijdje heeft draaien? CM had wel veel betere functies dan de stock, ik mis ze best wel.
Ik gebruik nu de CNA ROM welke afgeleid is van CM, sinds begin januari. Deze draait erg goed, net alsof ik een nieuwe telefoon heb vergeleken bij 2.3 Gingerbread.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1463437
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1463437
Ja ik gebruik zelf de ics versie van MIUI, en daar dan een custom rom van, maar ik moet zeggen, het werkt nog niet allemaal even vlekkeloos. Achja tijd zal het leren, heb iig geen zin om terug te gaan naar de GB rom (ondanks dat die beter werkt).
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
1 voor en 1 tegen dus... De Galaxy S II krijgt ook een update, zonde dat de Nexus S nog niet aan de gang is dan.
mobiel.nu.nl/pda/tech/388921-Update-Galaxy-S-II-naar-Android-4.0-van-start.htmlmurata schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:25:
welk versie krijgt de Galaxy S II?
Ik zit op de mobiel, maar die link werkt vast wel.
Die is er al.... Gewoon van xda afhalen, update.zip benoemen en via de stock recovery install update.zipVerstekbakker schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:51:
1 voor en 1 tegen dus... De Galaxy S II krijgt ook een update, zonde dat de Nexus S nog niet aan de gang is dan.
Hoppa! Ik heb weer een Nexus S! Had mijn 'oude' verkocht, zodat ik met verlenging een nieuwe uit kon zoeken... Niet dus, want ze zijn niet meer te krijgen?!
Mooi hoor ICS, maar even ontdekken wat er allemaal anders en verbeterd is..
Mooi hoor ICS, maar even ontdekken wat er allemaal anders en verbeterd is..
Battle.net || Strava
Als ik dan toch mijn hele instellingenwarboel overhoop ga halen, dan liever een rom met functies zoals in CM. Of gaat die update mn hele settings niet wipen? En krijg ik dan wel nog OTA updates?sabri91 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 02:08:
[...]
Die is er al.... Gewoon van xda afhalen, update.zip benoemen en via de stock recovery install update.zip
[ Voor 4% gewijzigd door Verstekbakker op 14-03-2012 08:26 ]
@retlaw: gewoon dit draadje doornemen. Staan al voldoende gebruikerservaringen in.
Entropy isn't what it used to be
ik ken het draadje, staat in mijn favorieten!
Na de oude Nexus S -> HTC Increbible S -> Xperia Arc -> LG Optimus 2X -> HTC Sensation, ben ik weer blij met de Nexus S. Draai nu de Stock ICS, voorlopig doet dat het prima...
Na de oude Nexus S -> HTC Increbible S -> Xperia Arc -> LG Optimus 2X -> HTC Sensation, ben ik weer blij met de Nexus S. Draai nu de Stock ICS, voorlopig doet dat het prima...
Battle.net || Strava
Verwijderd
Voor de gebruikers die op de 4.0 update zitten te wachten:
ICS update voor de Nexus S wordt hervat!
http://www.androidworld.n...ial&utm_campaign=wordtwit
ICS update voor de Nexus S wordt hervat!
http://www.androidworld.n...ial&utm_campaign=wordtwit
Ik heb inmiddels een Galaxy Nexus gekocht. Er zitten geen standaardknoppen meer op zoals de Nexus S dat heeft, dus dat was wel even wennen. Als er in een app een menu knop nodig is, dan verschijnt hij dus bij de nieuwe standaardknoppen (die dus niet hardwarematig vast zitten. Hoe pakt ICS dat op de Nexus S aan wat betreft die vaste knoppen?
De menu knop doet het gewoon in alle apps die een menu achter de knop hebben zitten. Er zijn ook apps die geen menu hebben, dan kan je drukken wat je wilt, maar dan gebeurd er niets.Verstekbakker schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:46:
Ik heb inmiddels een Galaxy Nexus gekocht. Er zitten geen standaardknoppen meer op zoals de Nexus S dat heeft, dus dat was wel even wennen. Als er in een app een menu knop nodig is, dan verschijnt hij dus bij de nieuwe standaardknoppen (die dus niet hardwarematig vast zitten. Hoe pakt ICS dat op de Nexus S aan wat betreft die vaste knoppen?
Als een app volgens de laatste guidelines is gemaakt zou er in de "actie balk" een extra activiteiten knop moeten zitten, het menu wat dan opent zou ook via de eventueel aanwezige hardware knop (van de Nexus S bv) moeten werken.
Hier staat ook nog meer uitleg:
http://android-developers...odbye-to-menu-button.html
Met custom roms is het trouwens ook mogelijk om bij de Galaxy Nexus altijd een menu knop te tonen (zelfs een search button standaard tonen is mogelijk). Zoals je zegt, even wennen die softbuttons, maar met custom roms ben je wel heel flexibel!
Ja ik zal wel wennen, maar af en toe is er toch lichte paniek als die knop weg is.
Wat ik niet voormekaar krijg is het overzetten van alle wifi zooi en programma instellingen die Google beloofde te back uppen... best irritant...
Wat ik niet voormekaar krijg is het overzetten van alle wifi zooi en programma instellingen die Google beloofde te back uppen... best irritant...
mijn nexsus s is niet geroot en heb tasker geinstaleerd en alle werkt,maar nu wil ik dat de gps aangaat s'morgens maar dat gaat niet .Wat kan ik daar aan doen of bestaat er een app die dat wel kan?
tasker nken ik niet, GPS wordt aangezet als een prog dat nodig heeft. Maar als die aanstaat is je accu na max 4 uur compleet leeg.
iemand enig idee hoe ik een back up kan maken van mijn Nexus S?
laat maar, ik heb het al.nickdw7 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:28:
iemand enig idee hoe ik een back up kan maken van mijn Nexus S?
Alles gaat via Google, super handig!
Ik ben namelijk noodgedwongen mijn Nexus S op te sturen, omdat mijn aan-en-uit knopje het in ene niet meer goed doet?...
"Alles" is een breed begrip, app data valt hier bv al niet onder. het gaat volgens mij alleen over installed apps (dus zonder data) en wifi acces pointsnickdw7 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:05:
[...]
laat maar, ik heb het al.
Alles gaat via Google, super handig!
Ik ben namelijk noodgedwongen mijn Nexus S op te sturen, omdat mijn aan-en-uit knopje het in ene niet meer goed doet?...
Een clockworkmod-backup zou echt alles moeten zijn. Ook apps etc. (NANDROID-Backup kan je ook googelen)Prulleman schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:12:
[...]
"Alles" is een breed begrip, app data valt hier bv al niet onder. het gaat volgens mij alleen over installed apps (dus zonder data) en wifi acces points
Ik ga nu even mijn Matr1x kernel van v16 naar v18 updaten en eindelijk een custom rom installeren. Dat hele accu gedoe ben ik zat met de ICS OTA 4.0.3 rom. Ik ga de volgens het XDA google docs bestand snelste rom installeren met 4.0.4. Hij heet Pixelrom met nog tig bijvoegingen, iemand hier reeds ervaring met deze rom?
Verwijderd
Heeft iemand de instellingen voor Internet i.c.m. T-Mobile? Omdat ik een abo heb via een 'tussenpersoon (Studentmobiel)" staan de instellingen niet op de site van T-Mobile.. T-Mobile helpt me niet verder omdat ik het abo+toestel niet via hun heb gekocht..
Ik merk dat ik niet altijd een goede dataverbinding via 3G heb.. en ik heb het abo uitgezocht juist met een snelle verbinding..
Ik merk dat ik niet altijd een goede dataverbinding via 3G heb.. en ik heb het abo uitgezocht juist met een snelle verbinding..
Matrix v18 zet swap aan, dit maakte mijn Nexus S soms minutenlang onbruikbaar. http://forum.xda-develope...p=24024318&postcount=3529BombaAriba schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 23:27:
[...]
Een clockworkmod-backup zou echt alles moeten zijn. Ook apps etc. (NANDROID-Backup kan je ook googelen)![]()
Ik ga nu even mijn Matr1x kernel van v16 naar v18 updaten en eindelijk een custom rom installeren. Dat hele accu gedoe ben ik zat met de ICS OTA 4.0.3 rom. Ik ga de volgens het XDA google docs bestand snelste rom installeren met 4.0.4. Hij heet Pixelrom met nog tig bijvoegingen, iemand hier reeds ervaring met deze rom?
Dekking + drukte op de mast zijn ook van belang. De snelheid van het abonnement is enkel een indicatie hoe snel je onder goede omstandigheden kan internetten, het is geen gegarandeerde snelheid (was dat maar zo!).Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:34:Ik merk dat ik niet altijd een goede dataverbinding via 3G heb.. en ik heb het abo uitgezocht juist met een snelle verbinding..
Zo hebben collega's op kantoor hier in de regio Groningen met T-Mobile / Simpel nagenoeg geen bereik (tenzij ze letterlijk uit het raam gaan hangen).
Ik heb dankzij jouw post maar even gewacht met het gebruiken van v18, wie weet haalt hij het er in v19 weer uit. Er is al best vaak wat ingezet om er vervolgens weer uitgehaald te worden.Arnout schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:31:
[...]
Matrix v18 zet swap aan, dit maakte mijn Nexus S soms minutenlang onbruikbaar. http://forum.xda-develope...p=24024318&postcount=3529
De Pixelrom (android 4.0.4) draait trouwens geweldig. Alles is zichtbaar sneller, vooral als je een zware app als spotify op de achtergrond hebt draaien. Bovendien is het gehele accuprobleem nu niet meer merkbaar. Android-systeem en Android-besturingssysteem gebruiken nu beide 4% wat dus op een totaal van 8% van het gebruik komt. Eerst gebruikte Android-Systeem alleen al 8% en gebruikte Android-besturingssysteem 32% of meer. Van 40% gebruik naar 8% is volgens mij een geweldige verbetering en dan ook nog betere performance.
Het enige wat ik mis zijn de oplichtende knoppen als ik een bericht krijg. Is daar wellicht een app voor die op de Nexus S werkt?
Google Play: NoLED, zoiets zeg maar?BombaAriba schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:36:
[...]Het enige wat ik mis zijn de oplichtende knoppen als ik een bericht krijg. Is daar wellicht een app voor die op de Nexus S werkt?
Moet bekennen dat ik hem zelf niet heb draaien omdat het mij niet heel erg stoort maar ik weet wel dat in veel gevallen naar deze app verwezen wordt als termen zoals "notificatie led" en Nexus (S) voorbij komen.
Nee het scherm moet in principe gewoon uitblijven, anders zal het denk ik ook veel stroom vreten. De besturingsknoppen onderaan blijven met z'n allen als er een notificatie is opgelicht. Handig als je je mobiel ergens hebt liggen en berichten binnen krijgt maar dat zelf niet hoort. Als je dan later naar je telefoon kijkt zie je dat alle menuknoppen van de Nexus S branden. Matr1x kernel had dat ingebouwd maar ik draai nu op een andere rom+kernel.E-B schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:02:
[...]
Google Play: NoLED, zoiets zeg maar?
Moet bekennen dat ik hem zelf niet heb draaien omdat het mij niet heel erg stoort maar ik weet wel dat in veel gevallen naar deze app verwezen wordt als termen zoals "notificatie led" en Nexus (S) voorbij komen.
heeft iemand dit al geprobeerd
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1569061
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1569061
Let op:
Open voor het importeren, bestellen, en andere randzaken aub even een apart topic in Telecomproviders. Hier horen dit soort berichten niet thuis.
Open voor het importeren, bestellen, en andere randzaken aub even een apart topic in Telecomproviders. Hier horen dit soort berichten niet thuis.