• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:49

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Beta 2.1 vind ik lelijk, ik blijf bij cm9, die is zonder asphalt en sonic wel snel en goed, en zonder melding (samen 700MB)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:23

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:49:
[...]

Ik heb zojuist de nieuwe beta geflashed en t werkt goed. Wel een full wipe voor nodig. Maar daarna heb k geen enkele FC gehad. Ook draait hij lekker soepel, geen lag of iets sofar.

En k ga je themes es uitproberen :P

Edit:
K zie niet waar je dat theme download, als k op download APK druk krijg k een apk van een weather app lol
Edit2: K moest die andere download link hebben. Testing now!
.mtz is altijd de MIUI-theme :+ maar laat maar horen. Kan ik het straks thuis uitproberen :+

Mooi mensen voor je wagentje spannen om beta roms uit te testen >:) >:) >:)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Touchdomex schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:11:
[...]

.mtz is altijd de MIUI-theme :+ maar laat maar horen. Kan ik het straks thuis uitproberen :+

Mooi mensen voor je wagentje spannen om beta roms uit te testen >:) >:) >:)
Haha, tis enkel een lock screen tho. Meer niet ^^
Maar k vind em niet zo geweldig eigenlijk

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:16:
[...]

Haha, tis enkel een lock screen tho. Meer niet ^^
Maar k vind em niet zo geweldig eigenlijk
Jammer. Ga straks er eens over twijfelen. Teamhacksung draait eigenlijk ook nog prima :X Vanochtend uit de stekker getrokken rond 8 uur en de gehele tijd op wifi (driekwartier op 3G :+) paar mailtjes ermee verzonden, uurtje muziek geluisterd en om de zoveel tijd eventjes controleren of ik mail heb of iets anders.

Nu nog 73% over :/ Waarom is dat vervelend? Nou hij draint wel in de nacht dus morgen pas halverwege de dag is hij op of aan het einde van de dag. Maar daarna moet hij van mij weer volgeladen worden... Wat betekent dat ik mogelijk hem weer te vroeg van de lader moet halen omdat ik weg moet van stage...

[ Voor 20% gewijzigd door Touchdomex op 23-02-2012 17:36 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Solictice
Touchdomex schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:32:
[...]

Jammer. Ga straks er eens over twijfelen. Teamhacksung draait eigenlijk ook nog prima :X Vanochtend uit de stekker getrokken rond 8 uur en de gehele tijd op wifi (driekwartier op 3G :+) paar mailtjes ermee verzonden, uurtje muziek geluisterd en om de zoveel tijd eventjes controleren of ik mail heb of iets anders.

Nu nog 73% over :/ Waarom is dat vervelend? Nou hij draint wel in de nacht dus morgen pas halverwege de dag is hij op of aan het einde van de dag. Maar daarna moet hij van mij weer volgeladen worden... Wat betekent dat ik mogelijk hem weer te vroeg van de lader moet halen omdat ik weg moet van stage...
Haha, dan maak je ff een nandroid backup van je huidige situatie. Kan je iig altijd nog terug :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1288096 check deze thread anders eens voor mooie lockscreens

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:43:
[...]

Haha, dan maak je ff een nandroid backup van je huidige situatie. Kan je iig altijd nog terug :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1288096 check deze thread anders eens voor mooie lockscreens
Nandroid? Nergens voor nodig. Als ik ga switchen word het toch wel iets nieuws >:)

Maar die thread ken ik nog niet. Wel andere tmblr's en twitterfeeds :+

• Solictice
Touchdomex schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:46:
[...]

Nandroid? Nergens voor nodig. Als ik ga switchen word het toch wel iets nieuws >:)

Maar die thread ken ik nog niet. Wel andere tmblr's en twitterfeeds :+
haha, eigen risico dan :P
Ik maak altijd maar een nandroid voor de zekerheid, aantal keer toch al nodig gehad eigenlijk...

Oh, ja ik deed gewoon google en dit was t eerste resultaat haha. Een paar gedownload nu, ff alles uitproberen nu

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:16
Nandroid ga ik dus ook nooit meer doen. Heb eigenlijk nog nooit die backups terug kunnen zetten.
Wel jammer, want dat zou sneller zijn dan via TB.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Solictice schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:49:
[...]

haha, eigen risico dan :P
Ik maak altijd maar een nandroid voor de zekerheid, aantal keer toch al nodig gehad eigenlijk...

Oh, ja ik deed gewoon google en dit was t eerste resultaat haha. Een paar gedownload nu, ff alles uitproberen nu
Nandriod..nog nooit gemaakt!! Titanium backup voor data en apps is genoeg. ;)

Edit: MIUI beta9 draaid niet goed. RIL fail en spontane reboots... ;w

[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 23-02-2012 18:14 ]

Tubes....It's what make music music!

• Solictice
silitek schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:58:
[...]

Nandriod..nog nooit gemaakt!! Titanium backup voor data en apps is genoeg. ;)

Edit: MIUI beta9 draaid niet goed. RIL fail en spontane reboots... ;w
Hmm echt? Ik heb helemaal nergens last van. Had em eerst zonder te wipen geflashed. Toen flipte hij wel met Force closes enzo. Toen ff een full wipe gedaan en draait nu als een zonnetje :)
Overigens haat Semaphore 0.8.1 me nogsteeds, zodra k ga underclocken:P
Solictice schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:34:
[...]

Hmm echt? Ik heb helemaal nergens last van. Had em eerst zonder te wipen geflashed. Toen flipte hij wel met Force closes enzo. Toen ff een full wipe gedaan en draait nu als een zonnetje :)
Overigens haat Semaphore 0.8.1 me nogsteeds, zodra k ga underclocken:P
Terug naar Dark Knight 4.0.4..gaat als de brandweer. :P Wel vreemd dat Semaphore nog steeds niet werkt bij met OC/UV settings nu je een clean install bezit.

• Solictice
silitek schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 18:59:
[...]

Terug naar Dark Knight 4.0.4..gaat als de brandweer. :P Wel vreemd dat Semaphore nog steeds niet werkt bij met OC/UV settings nu je een clean install bezit.
Ja ik snap er ook echt niets meer van. Alleen semaphore doet ie et niet. En dan metname het underclocken naar 800 max.
Achtja, heb t gewoon opgegeven en gebruik meestal Devil's kernel nu.

BTW: Wat is RIL? Omdat je zei dat die faalt in MIUI beta9. Had t gegoogled maar word er niet veel wijzer van...

Verwijderd

Solictice schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:03:
[...]

Ja ik snap er ook echt niets meer van. Alleen semaphore doet ie et niet. En dan metname het underclocken naar 800 max.
Achtja, heb t gewoon opgegeven en gebruik meestal Devil's kernel nu.

BTW: Wat is RIL? Omdat je zei dat die faalt in MIUI beta9. Had t gegoogled maar word er niet veel wijzer van...
Radio Interface Layer
Volgens mij heeft dat te maken met dataverbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11-2024
Heeft iemand de MIUI mintberry 2.2.17 nl translation pack? De link op het forum is verkort (http://hotfile.com/dl/147321918/4635...17_NL.zip.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind ik een duidelijke Nederlandse stap voor stap uitleg hoe je een Samsung Galaxy S toestel met android 2.3.6 (de laatste versie) kunt rooten? Alle uitleggen die ik kan vinden zijn verouderd en werken de root bestandjes niet meer van. Ik ben nieuw met het rooten dus wil het niet fout doen waardoor straks me telefoon het niet meer doet, dus graag wat hulp daarbij. Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 00:26:
Waar vind ik een duidelijke Nederlandse stap voor stap uitleg hoe je een Samsung Galaxy S toestel met android 2.3.6 (de laatste versie) kunt rooten? Alle uitleggen die ik kan vinden zijn verouderd en werken de root bestandjes niet meer van. Ik ben nieuw met het rooten dus wil het niet fout doen waardoor straks me telefoon het niet meer doet, dus graag wat hulp daarbij. Alvast dank.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1431596

Niet Nederlands maar moet toch te volgen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat ik hier naar moet kijken?

Instructions For Rooting JVU :

- Extract the Rooted Kernel (waar naar toe extracten?)
-Open Odin
-Put your device into Download MODE (hoe?)
-Click PDA and select CF-Root-XX_OXA_JVU_2.3.6-v4.3-CWM3RFS.tar
-Then finally click START!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wou5er
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Touchdomex schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 17:32:
[...]

CNA (CodeNameAndroid) v1.3.3 heeft een hele goede batterij duur. Zelfs nog beter dan die van Teamhacksung en alle anderen.. Ik was meteen verkocht toen ik van CM9 naar CNA overstapte.
Er is ondertussen ook al een V1.4 uitgebracht maar deze bevat erg veel bugs naar mijn beleving. Een voorbeeld zou zijn, de keymapping van de home button werkte niet en de externe sd card werden niet gezien in muziek spelers..
Ik ben ondertussen weer terug op CNA 1.3.3. Die ik voor vandaag zo'n 3 weken stabiel heb mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWish1978
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 03:20
Ik heb nu darknight 4.04 op mijn gs maar hoe kan ik meerdere apps toevoegen aan de unlock cirkel.
En ik krijg het niet voor elkaar dat alleen contacten met een telefoonnummer worden weergegeven in mijn contactenljst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:21
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 01:18:

-Open Odin
Met alle respect, maar ik heb al genoeg mensen gezien die zich niet voldoende inlezen en dan er niet uitkomen.
Extract: Gewoon naar een mapje op je pc wellicht?
Download mode: Als je dit nog niet kunt uitvogelen, zou ik toch eerst een paar uurtjes leesmateriaal opzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 01:18:

-Open Odin
Lees hier eens

Maar om toch even je vragen te beantwoorden. Extract naar waar jij het heen wilt hebben. Odin openen. Telefoon met een jig, of 3 button combo in download modus zetten, telefoon volledig uitzetten. En erna opstarten met de volgende knoppen combi. (volume up+de middelste knop, aan/uit switch). In download modus plug je je telefoon aan je pc, Odin zal hem herkennen en er komt een geel balkje in beeld. Laad nu de kernel in, bij het vakje PDA Tevens raad ik aan om even een EFS backup te maken. Nadat je je telefoon geroot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me te lastig en te ingewikkeld. Ik laat het wel even in de winkel doen. Ik wil niet in de fout gaan en ga dus geen risico's nemen. Evengoed bedankt voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:04:
Het is me te lastig en te ingewikkeld. Ik laat het wel even in de winkel doen. Ik wil niet in de fout gaan en ga dus geen risico's nemen. Evengoed bedankt voor de uitleg.
De winkel gaat je er nooit mee helpen en in de TS staat wel een guide voor CM9 waar geheel toevallig ook de stap het rooten van je telefoon voorbij komt. In principe kun je die guide volgen in het NL tot de stap van het voorzien van je huidige telefoon met root. Daarna heb je namelijk genoeg :+

Alleen waarom zou je root willen hebben als je het nu al teveel werk vind? Of is het meer iets wat de mensen om je heen hebben verteld van ja dat moet je hebben en controle terwijl je eigenlijk niet goed weet waarvoor je het gaat gebruiken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:04:
Komop, we zitten op Tweakers! Dan kan je beter naar het fok forum gaan ;). Ik heb de stappen duidelijk uitgelegd. Wat wil je nog meer? Dat we naar jou toekomen om je telefoon te rooten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2023

Ti2

Dark Knight 4.0.4 draait op de SGS van mn vrouw. Ben benieuwd naar snelheid + batterijduur :) snelheid vond ze niet bijster veel sneller als AOKP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ti2 schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:30:
Dark Knight 4.0.4 draait op de SGS van mn vrouw. Ben benieuwd naar snelheid + batterijduur :) snelheid vond ze niet bijster veel sneller als AOKP.
ZSJPG, Stock Devil kernel OC 800mhz, only 2G..batterij gaat lang mee hiero.
20% verlies in 12uur gebruik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:19:
[...]

Komop, we zitten op Tweakers! Dan kan je beter naar het fok forum gaan ;). Ik heb de stappen duidelijk uitgelegd. Wat wil je nog meer? Dat we naar jou toekomen om je telefoon te rooten? :P
Nee natuurlijk niet, maar ik ben digibeet, daarom stel ik de vraag hier. knip
Reageer eens normaal.

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 24-02-2012 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 11:13:
[...]

De winkel gaat je er nooit mee helpen en in de TS staat wel een guide voor CM9 waar geheel toevallig ook de stap het rooten van je telefoon voorbij komt. In principe kun je die guide volgen in het NL tot de stap van het voorzien van je huidige telefoon met root. Daarna heb je namelijk genoeg :+

Alleen waarom zou je root willen hebben als je het nu al teveel werk vind? Of is het meer iets wat de mensen om je heen hebben verteld van ja dat moet je hebben en controle terwijl je eigenlijk niet goed weet waarvoor je het gaat gebruiken? ;)
Ik zou niet weten waarom een winkel me daar niet mee kan helpen. Is altijd veiliger dan dat iemand zonder kennis, zoals ik, het gaat doen en het toestel daardoor het niet meer doet.
Ik wil een root omdat het toestel dan sneller wordt en ik overbodige apps die er standaard op staan, kan verwijderen, wat nu dus niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:29:
[...]

Ik zou niet weten waarom een winkel me daar niet mee kan helpen. Is altijd veiliger dan dat iemand zonder kennis, zoals ik, het gaat doen en het toestel daardoor het niet meer doet.
Ik wil een root omdat het toestel dan sneller wordt en ik overbodige apps die er standaard op staan, kan verwijderen, wat nu dus niet kan.
Als je zelf niet durf of kan is de weg naar een winkel de juiste voor je.
Hier wordt eigen inzet verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:42:
[...]

Alleen ben ik bang dat het je in een winkel nooit op de normale manier gaat lukken om je telefoon daar te laten rooten maar je kan het altijd proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:42:
[...]

En dat heb ik dus gedaan, maar kom er niet uit. Dat moge duidelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:47:
[...]

Heb jij mijn suggestie er al bijgepakt of nog niet naar gekeken want daar staat alles in het Nederlands. Zo niet eventjes die wiki/fora afstruinen en daar staat vast wel een Nederlandse rootuitleg. Mogelijk met foto's zodat het alleen nog maar sleur en pleur is. Anders desnoods youtubevideo's erbij pakken en daar stap voor stap en foto voor foto de uitleg volgen.

Mocht je het dan nog niet lukken dan heb je alles eraan gedaan om eruit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:47:
[...]

Als je er niet uit komt, houdt het op!!..
Succes in de winkel.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:48:
[...]

Heb jij mijn suggestie er al bijgepakt of nog niet naar gekeken want daar staat alles in het Nederlands. Zo niet eventjes die wiki/fora afstruinen en daar staat vast wel een Nederlandse rootuitleg. Mogelijk met foto's zodat het alleen nog maar sleur en pleur is. Anders desnoods youtubevideo's erbij pakken en daar stap voor stap en foto voor foto de uitleg volgen.

Mocht je het dan nog niet lukken dan heb je alles eraan gedaan om eruit te komen.
Heb ik bekeken, maar daar is zoveel tekst waar me ook niet duidelijk van wordt wat ik nu precies moet doen en welke download moet hebben voor mijn toestel.
Die youtubevideo's bekeken maar die zijn erg verouderd en daar worden dus ook oudere versies gebruikt die weer anders qua handleiding zijn dan de huidige.
Nog geen duidelijke wikipedia hierover kunnen vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 15:27:
[...]

Heb ik bekeken, maar daar is zoveel tekst waar me ook niet duidelijk van wordt wat ik nu precies moet doen en welke download moet hebben voor mijn toestel.
Die youtubevideo's bekeken maar die zijn erg verouderd en daar worden dus ook oudere versies gebruikt die weer anders qua handleiding zijn dan de huidige.
Nog geen duidelijke wikipedia hierover kunnen vinden helaas.
Hoezo veranderd? Maakt voor rooten echt niet uit. Gewoon de juiste files in odin smijten, flashen en daarna klaar is kees. De files verouderen maar de methode absoluut niet. Gaat nog precies hetzelfde als bij mij destijds op mijn Galaxy Spica 2 jaar geleden. Serieus ga gewoon wat lezen en ga niet zo zemelen over dat er teveel tekst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

@ Freaky36
Het is echt geen raketwetenschap en dat er geen wiki's zijn is onzin, want bij androidworld hebben ze een wiki met meerdere tutorials. Als je er nu nog niet uit bent, ben je of te bang dat het mis gaat of te lui. In het eerste geval gewoon nu opgeven. Als je het je niet kan veroorloven dat je telefoon stuk gaat, moet je er niet aan beginnen. In het tweede geval geen vragen meer stellen, want hier wordt wat eigen initiatief verwacht.

[ Voor 12% gewijzigd door Mystic Spirit op 24-02-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik stel voor de discussie weer terug te brengen naar waar dit topic over gaat.

Ik zit nu op de tweede dag van gebruik van de Dark Knight rom (voorlaatste build zonder USB fix). Wat me opvalt is dat de batterij vandaag aanzienlijk sneller leeg is dan gisteren. Iemand anders die dezelfde ervaring heeft?

Heeft iemand Dark Knight al uitgeprobeerd met Semaphore kernel en wat ervaringen te melden?

[ Voor 20% gewijzigd door Mystic Spirit op 24-02-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic Spirit schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 16:29:
Ik stel voor de discussie weer terug te brengen naar waar dit topic over gaat.

Ik zit nu op de tweede dag van gebruik van de Dark Knight rom (voorlaatste build zonder USB fix). Wat me opvalt is dat de batterij vandaag aanzienlijk sneller leeg is dan gisteren. Iemand anders die dezelfde ervaring heeft?

Heeft iemand Dark Knight al uitgeprobeerd met Semaphore kernel en wat ervaringen te melden?
Modje heeft z'n werk ook gedaan inmiddels :9

Semaphore nieuwe kernel 0.9.0 weet nog niet of deze werkt met 4.0.4...
Pawitp kernel testing nu..met OC 800mhz is deze globaal idd iets zuiniger met batterij.

Edit: Semaphore 0.9.0 werkt briljant snel op 4.0.4..

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 24-02-2012 20:35 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
silitek schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:43:
[...]

Pawitp kernel testing nu..met OC 800mhz is deze globaal idd iets zuiniger met batterij.
Hopen dat deze versie van Semaphore wel vriendjes kan zijn met mijn phone :P
iig Darkknight 4.0.4 + USB Fix aan t flashen nu... MIUI werkte toch niet helemaal optimaal...

Nu zie k wel in de changelog staan dat de powerwidget uit de statusbar verwijderd is? Dat is wel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solictice schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:52:
[...]

Hopen dat deze versie van Semaphore wel vriendjes kan zijn met mijn phone :P
iig Darkknight 4.0.4 + USB Fix aan t flashen nu... MIUI werkte toch niet helemaal optimaal...

Nu zie k wel in de changelog staan dat de powerwidget uit de statusbar verwijderd is? Dat is wel jammer...
Mwahh...speed staat daarboven ;) anders Widgetsoid is een goede vervanger :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MIUIV4 alsnog maar eens proberen :+ Telefoon is vol en nu allemaal backups maken. Anders weer TeamHacksung erop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Welke van ICS Dark Knight moet ik pakken om eventjes mee te spelen? In de TS op XDA staat 1.2 maar die is 2 dagen oud en die van hier in het topic is 32 uur oud maar is nummertje 1.0 (4.0.4)

Is die 1.2 dan 4.0.3 en die 1.0 4.0.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Yep ik zou de 4.0.4 pakken zonder android os bug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mystic Spirit schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:06:
Welke is dat? Die kan ik niet vinden op XDA namelijk. Daar staan alleen de 4.0.4's en die zijn 32 uur.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1510940

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic Spirit schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:06:
Deze dus..1.0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mooi :+ Alles komt nu binnen :+

Als het bevalt blijf ik hier en als het niet bevalt ga ik weer naar Teamhacksung (welke wel goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

En ik ga weer naar TeamHacksung :+ Alsnog crashende launchers en andere dingen dus dan maar wat saaie en standaard rom pakken die goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Touchdomex schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:42:
En ik ga weer naar TeamHacksung :+ Alsnog crashende launchers en andere dingen dus dan maar wat saaie en standaard rom pakken die goed werkt.
goede keus, werkt prima stabiel hier, nog steeds...
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:40
Ik heb hier nog TeamHacksung Build 15 er op staan, loopt namelijk nog steeds lekker en heb geen zin om elke dag te flashen :P
Ik verander wel eens van kernel, zo heb ik nu Semaphore 0.90 draaien op 1200Mhz, SmartassV2 als CPU governor en SIO als I/O scheduler.
Tussen de verschillende kernels merk je wel verschil in snelheid en stabiliteit, Semaphore bevalt me wel goed :), draait zeer soepel.

Zodra Google de source van ICS 4.04 vrijgeeft ga ik maar weer eens kijken of ik zin heb om te flashen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Touchdomex schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 22:42:
Ik heb geen problemen met crashende launchers. Welke launchers crashen bij jou. Dan wil ik dat ook wel eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mystic Spirit schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 08:11:
[...]

Ik heb geen problemen met crashende launchers. Welke launchers crashen bij jou. Dan wil ik dat ook wel eens proberen.
Zowel nova als die andere :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Dat is vreemd. Ik heb nog geen enkele crash gehad met nova. De andere heb ik nog niet geprobeerd. Heb je nova wel geupdate naar de 1.0 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

Dark Knight 4.0.4 draait OK hier. Goede batterijduur, maar hij is wel enorm traag, veel trager als AOKP :/ Zoveel trager, dat ik erover denk terug te gaan naar het Kang rommetje.

Dark Knight 4.0.4/ meegeleverde kernel/ ZSJPG - uiteraard volledig volgens de spelregels geflashed

Hier geen crashende Nova Launcher overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Dat gevoel had ik de eerste paar uurtjes ook. Het lijkt alsof het ding tijd nodig heeft om te optimaliseren. Bij mij is hij nu super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

Thx voor je reactie. Hij draait sinds donderdag, gister 3u screen-on tijd dus best gebruikt. Ik zal eens kijken of mn vrouw het geduld heeft :D om te kijken of ie sneller wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:36

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik ben ook van plan om eens naar custom roms te gaan kijken omdat ik de standaard Samsung ROM (wel met andere kernel) echt irritant traag begin te vinden.

Maar valt me echt vies tegen tot nu toe dat inlezen, het is nogal veel :+
Om dan toch een tikkie lui te doen) wat heet lui na tig pagina's GoT, en XDA gelezen te hebben), kunnen jullie tips geven van ROM-kernel combi's? Ik werk nu op de stock 2.3.3 ROM met een geroote kernel (JVH).
Ik zie door het bos de bomen niet maar nieuwere android versie ( ICS als het al kan), stabiel, wat sneller dan de stock rom en voodoo sound :).

Ik ga nog vrolijk even verder lezen en dingen op/uitzoeken maar tips of een duwtje in de goede richting welke ROM/kernels fijn zijn zijn welkom :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Het is eigenlijk gewoon een kwestie van proberen welke je prettig vindt. Er bestaat volgens mij geen cudtom rom/kernel meer zonder voodoo sound. Sommigen leveren DSP manager mee anderen de voodoo sound app, maar de optimalisaties zitten overal wel in eigenlijk.

Je kan prima starten met een teamhacksung, AOKP of de laatste Dark Knight. Allemaal ICS en stabiel genoeg om te proberen. Flash er gewoon één in en kijk hoe die bevalt en probeer een paar kernels. Vaak bevalt de semaphore kernel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dark Knight 2 is er!!... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Die agenda-app is wazig met Teamhacksungs ICS 4.0-ROM :S

Ik kan wel een account toevoegen maar de agenda die ik heb (die als 't goed is gewoon geimporteerd zou moeten kunnen worden, kon wel met andere agenda-widgets toendertijd) blijft onzichtbaar. Niets te zien!

Edit: ik was een grote fan van Gemini Kalender, maar die app is stuk met ICS. Iemand?

[ Voor 14% gewijzigd door Jejking op 25-02-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Jejking schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:05:
Die agenda-app is wazig met Teamhacksungs ICS 4.0-ROM :S

Ik kan wel een account toevoegen maar de agenda die ik heb (die als 't goed is gewoon geimporteerd zou moeten kunnen worden, kon wel met andere agenda-widgets toendertijd) blijft onzichtbaar. Niets te zien!

Edit: ik was een grote fan van Gemini Kalender, maar die app is stuk met ICS. Iemand?
Ik ken het probleem. Wat je het beste kan doen is de app stoppen. De cache van de app wissen en vervolgens de app weer starten. Daarna werkt het weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Download is gepulled.... nog even geduld dus.

8)7 ging iets mis met posten... was niet mij bedoeling er twee berichten van te maken...

[ Voor 66% gewijzigd door Mystic Spirit op 25-02-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mystic Spirit schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:05:
[...]

Ik ken het probleem. Wat je het beste kan doen is de app stoppen. De cache van de app wissen en vervolgens de app weer starten. Daarna werkt het weer prima.
Goeie, testing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightWish1978
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 03:20
silitek schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 19:43:
[...]

Edit: Semaphore 0.9.0 werkt briljant snel op 4.0.4..
Ik heb ook dezelfde combinatie nu op de GS, maar zit alleen dat zodra ik market of gmail open dat ik dan een melding krijgt van :"gmail is gestopt" weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik dit kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NightWish1978 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:31:
[...]

Ik heb ook dezelfde combinatie nu op de GS, maar zit alleen dat zodra ik market of gmail open dat ik dan een melding krijgt van :"gmail is gestopt" weet iemand wat dit kan zijn en hoe ik dit kan oplossen.
setting>apps>all>gmail>clear cache ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-03-2024
Ik zit met een klein probleempje. Na het flashen van AOKP build23 kan ik mijn externe SD kaart niet meer benaderen door de normale link in mijn File Manager. Deze wijst nu naar een normale folder op mijn interne SD. Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen fixxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:08
\emmc is de dir voor je externe sdcard op AOKP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.S.X
  • Laatst online: 03-03-2024
Ow dat scheelt misschien al :) Bedankt

Kon dat echt nergens terug vinden, of heb ik er gewoon overheen gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[MIUIv4][ICS][4.0.3][BETA10] begint aardig te presteren! JVU naar ZSJPG anders drain de batterij te veel.
Geen laggy browser en dialer meer o.a..complete rom! Uiteraard blijft MIUI prachtig om te zien.

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/1ot4ps.png Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2n0u3h4.png

[ Voor 16% gewijzigd door silitek op 26-02-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
silitek schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:29:
[MIUIv4][ICS][4.0.3][BETA10] begint aardig te presteren! JVU naar ZSJPG anders drain de batterij te veel.
Geen laggy browser en dialer meer o.a..complete rom! Uiteraard blijft MIUI prachtig om te zien.

[afbeelding] [afbeelding]
Blijft inderdaad mooi om te zien.
Hoe is de rom zelf? Die bugs uit beta9 gefixed? Zoals problemen met internetverbinding enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmm... Facebook kan niet syncen in cm9build16, hij wordt niet toegevoegd, hierdoor zijn alle afbeeldingen bij mn contacten weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:16
Facebook kan niet synchroniseren met ICS. Volgens mij kon dat officieel ook al niet met Gingerbread. Sommige ROM bakkers veranderen toch iets waardoor het wel mogelijk is..

Ik heb gewoon Haxsync gekocht in de Market, werkt perfect :) Eerst was ik erg te spreken over FriendCaster als alternatief op de FB app, maar blijkt dat daar niet alles in komt te staan omdat mensen 3rd party apps kunnen blokkeren..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Heb nu MIUI beta 10 geflashed. Is weer zoals altijd met MIUI een mooi rom. Alleen qua performance komt het niet in de buurt van Dark Knight of anderen. Komt standaard met Sema 0.9.0, deze heb ik dan ook OC'd naar 1140 max, maar alsnog werkt het niet erg lekker soepel.

Tijd om de nieuwe update van Dark Knight te testen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antoonxxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 18:04
Ik heb nu AOKP beta 3, ZSJPG en Semaphore 0.9.

Werkt lekker snel en batterij is vooralsnog prima! (Ongeveer zelfde als stock 2.3.6)

Enige punt nu is dat ik geen keyboard kan kiezen, gelijk reboot. Is bekend ook op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jammy
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik zit met het volgende, ik heb juist de CodeNameAndroid rom willen installeren via clockwork recovery. alles goed ik volg de stappen volgens hun beshcrijving en tijdens het flashen blijft mijn samsung galaxy s in boot loop hangen dus hij start telken opnieuw ok na het samung logo. kan mijn toestel op één of andere manier terug flashen? of is hij nu gereed voor de vuilbak :S

edit: ik zie juist dat ik hem nog in download mode krijg via de button mode. Ik ga proberen te flashen met odin naar een officiele rom. Hopelijk lukt dit

edit 1: ik heb terug naar de officiele rom gekregen gelukkig!

[ Voor 22% gewijzigd door jammy op 26-02-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanshee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-08 09:12
Iemand wel eens met Darky Rom 10.4.2 de error gekregen:
"SIM card is PUK-locked". Dit gebeurt nadat je de update doet van 10.2RE naar 10.4.2.

10.2RE werk zonder problemen. Update naar 10.4.2 gaat fout. SIM kaart en SD kaar zitten er niet in. Alles gewiped van te voren. Op de Darky forums kom ik dit wel tegen maar de eventuele oplossingen werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Moet je niet gewoon je PUK code invoeren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanshee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-08 09:12
Solictice schreef op zondag 26 februari 2012 @ 17:01:
Moet je niet gewoon je PUK code invoeren dan?
Neen, mijn SIM zit er niet in. Lijkt wel een bug in 10.4.2. In andere versies geen last. Probeer nu 10.4.1

Je kan ook niets typen. Ook met SIM er in het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
jammy schreef op zondag 26 februari 2012 @ 15:31:
Ik zit met het volgende, ik heb juist de CodeNameAndroid rom willen installeren via clockwork recovery. alles goed ik volg de stappen volgens hun beshcrijving en tijdens het flashen blijft mijn samsung galaxy s in boot loop hangen dus hij start telken opnieuw ok na het samung logo. kan mijn toestel op één of andere manier terug flashen? of is hij nu gereed voor de vuilbak :S

edit: ik zie juist dat ik hem nog in download mode krijg via de button mode. Ik ga proberen te flashen met odin naar een officiele rom. Hopelijk lukt dit

edit 1: ik heb terug naar de officiele rom gekregen gelukkig!
De bootloop is volgens mij normaal, als je van een Samsung rom komt.Dat staat zelfs in veel beschrijvingen.
Misschien dat onderstaande je weer de moed geeft om het nog eens te proberen en dan tijdens de bootloop de batterij er even uit te halen of te doen zoals hieronder is omschreven.

- only from samsung: Your phone will reboot and go into bootloop. That's normal. Press Power + Home + Vol Up for 10 seconds and you'll be into recovery
- Wipe data / factory reset
- Format /system
- Flash again
- Reboot
Suc6

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik heb nu Darknight 2.1 draaien. Doet het erg goed, maar jammer genoeg geen widgets meer in het rolgordijn of hoe dat ding ook heet. Ook geen batterij indicator met getal erbij meer.....

Dat is allemaal wel jammer. Wel beter is dat er nu de semaphore kernel in zit. Daar heb ik wel een vraagje over. In de settings van Semaphore staat een netfilter met firewall. Als ik die aanzet waar kan ik dan de settings van de firewall vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op zondag 26 februari 2012 @ 14:50:

Ik heb gewoon Haxsync gekocht in de Market, werkt perfect :) Eerst was ik erg te spreken over FriendCaster als alternatief op de FB app, maar blijkt dat daar niet alles in komt te staan omdat mensen 3rd party apps kunnen blokkeren..
Thanks voor de tip. En inderdaad, het HEEFT nooit gewerkt, dus zo raar
is dat niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
silitek schreef op zondag 26 februari 2012 @ 11:29:

[afbeelding] [afbeelding]
Welk thema heb je erop staan.. ziet er echt heel clean uit.. O+
Ik hoop dat er de 29ste wat meer bekent wordt over v4 voor de s2..
Heb uhm wel al van adyscorpius maar nog een aantal bugs die jammer zijn..

ik vind het echt geweldig hoe de ontwikkelingen door blijven gaan voor de s1..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

Na een paar dagen frustratie met Dark Knight 1.0 (trraaaaggggggg :O ) vanaaf de 2.1 rom geflashed (incl Semaphore). Eerste indruk: wow! 8) pakken snellerrrr!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordgubbbe
  • Laatst online: 11:24
Ik heb mijn telefoon al een tijdje geroot en ben 2 weken geleden van MIUI Mintberry naar een ICS Port(CodeName).
Gister mijn telefoon aan en uit gezet en deze vind geen sim kaart meer.
Kan dit aan het modem van CodeName liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

En als je m weer reboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordgubbbe
Meermaals gereboot, met een andere SIM kaart geprobeert. Nog steeds geen "Service" hij krijgt dus geen connectie met het netwerk of hij leest de SIM kaart niet. Ik ben nu bezig om de stock-rom te installeren en hopen dat het werkt. anders moet de telefoon terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

Of proberen je EFS backup terug te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Kan het zijn dat je vergeten bent de simkaart vergrendeling eraf te halen vóór het flashen van die rom? Volgens mij was dat de bedoeling met ICS roms (corrigeer me als dat niet zo is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordgubbbe
Ik heb mijn simkaart verkeerd om erin gestoken :$
Alles werkt nu weer

[ Voor 22% gewijzigd door jordgubbbe op 27-02-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Viviemaster schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:46:
Alles werkt nu weer
Sorry, i lolled _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 21:57:
[...]

Welk thema heb je erop staan.. ziet er echt heel clean uit.. O+
Ik hoop dat er de 29ste wat meer bekent wordt over v4 voor de s2..
Heb uhm wel al van adyscorpius maar nog een aantal bugs die jammer zijn..

ik vind het echt geweldig hoe de ontwikkelingen door blijven gaan voor de s1..!
MIUI Theme's staat online op je GS..geen idee hoe het heet, allemaal 施氏食獅史 ;)
S2 hobbelt weer achter de SG1 aan inderdaad.
Viviemaster schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:46:
Alles werkt nu weer
:o :+ ..soms kan het simpel zijn.

MIUI beta10 nog steeds >:) ..komt niet in de buurt van ICS (4.0.4) qua snelheid en batterij ondanks zsjpg 2x zo snel leeg dan ICS. Maar blijf nog even staan..gewoon mooi, sound goed, bellen helder en luid en nog een paar dingen.

Edit: Alhoewel even kijken hoe Asnet MIUI v1.4.2 presenteerd.....MIUI -tjes (ICS) kunnen gewoon over elkaar heen flashen. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door silitek op 27-02-2012 13:43 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
silitek schreef op maandag 27 februari 2012 @ 13:10:
[...]

MIUI Theme's staat online op je GS..geen idee hoe het heet, allemaal 施氏食獅史 ;)
S2 hobbelt weer achter de SG1 aan inderdaad.

[...]

:o :+ ..soms kan het simpel zijn.

MIUI beta10 nog steeds >:) ..komt niet in de buurt van ICS (4.0.4) qua snelheid en batterij ondanks zsjpg 2x zo snel leeg dan ICS. Maar blijf nog even staan..gewoon mooi, sound goed, bellen helder en luid en nog een paar dingen.

Edit: Alhoewel even kijken hoe Asnet MIUI v1.4.2 presenteerd.....MIUI -tjes (ICS) kunnen gewoon over elkaar heen flashen. ;)
Ik vind beta 10 wel veel beter dan beta 9 tho. Draait gewoon veel lekkerder. M'n batterylife is ook echt niet slecht overigens. Gister na zo'n 12 uur zat k op 65%. Medium use met whatsapp vooral.
Vandaag 5 uur 25m met zo'n anderhalf uur aan muziek, en ook anderhalf uur aan screen on sofar, en k zi top 65%. Op andere roms heb ik veel slechtere resultaten gehad. So I'm happy for now :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 20:17
Kort vraagje,

Op dit moment zit ik op Kang build 25, en ik wil graag Dark Knight 2.1 uitproberen. Is het gewoon kwestie van full wipe en dan flashen? En wat is hierachter de motivatie? Dan hoef ik het nooit meer te vragen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:22
Gewoon deze stappen volgen, is het makkelijkste:
  • Nandroid Backup (Backup & Restore > Backup)
  • Full wipe
  • Nieuwe rom installeren via zip
De motivatie achter een wipe is namelijk dat er dan geen oude instellingen of apps meegenomen kunnen worden die kunnen conflicteren met de rom zodat je geen vreemde bugs ervaart. Het zal niet de eerste keer zijn dat je zonder een full wipe, een vreemde battery drain krijgt.

Verder draait hier Dark Knight 2.1 erg goed om eerlijk te zijn. Geen battery drain via de Android OS bug in tegenstelling tot Teamhacksung versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik draai nu hier Dark Knight 2.1 tot nu toe erg tevreden met de rom draai ook de nova launcher wat een pracht zeg vergeleken met de standaard trechebut van TH. Heb wel 1 probleem als ik muziek wil afspelen met google music zegt hij dat hij het opgevraagde bestand niet kan afspelen..

Overigens heb ik met Teamhacksung ook google music gehad en draaide hij perfect.

Hij vind mijn muziek wel alleen speelt het helaas niet af wie weet hier een suggestie op?

Oja en HSDPA werkt niet bij mij.. alleen 3G werkte tevens ookal niet bij Teamhacksung? Hoe enable ik die?

[ Voor 10% gewijzigd door Shadow343 op 27-02-2012 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
MIUI Beta 10 heeft zojuist het opgegeven op m'n telefoon. Hij wou niet meer uit airplanemode komen, dus ik reboot em. Crash op pin unlock en reboot automatisch. En verder komt ie niet.

Dark Knight 2.1 flashen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:39
Sinds gister ook maar Dark Knight 2.1 geflashed.
Had hiervoor Teamhacksung rom op aanraden van een kameraad die zei dat deze het meer dan een dag volhield qua batterij, maar deze hield het bij mij geen dag vol. (t.o.v. de rom die ik er voor had die het ruim een dag vol hield, maar wel android 3.3 was).

Alleen van Dark Knight valt de battery drain mij ook tegen (of het ligt er aan wat ik draai), maar sinds vanochtend (zeg maar 3 uur van de lader) al een drain van 19%.
Hier in heb ik even gebeld (max. 3 min) en een beetje nieuws gelezen via wifi (denk 5 min).
De rest is standby tijd.
Wel heb ik GPS, BT altijd aanstaan.

Hebben jullie advies voor mij?

Tevens nog een ander euvel (niet echt een probleem).
Blijkbaar het ik ooit het installeren van een rom niet goed gedaan en daardoor wordt nu de SD card gezien als "intern geheugen".
Laatst al wel de SD card eruit gehaald tijdens het flashen, maar veel programma's zien de SD card nog wel als intern geheugen/emmc.
Zelfs als ik in recovery start moet ik kiezen dat ik wil installeren van SD. Als ik intern geheugen kies, dan vindt hij niks |:(

Kan ik dit nog aanpassen, zodat de SD card weer wordt gezien als SD card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

stimpyrulez schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:56:
Sinds gister ook maar Dark Knight 2.1 geflashed.
Had hiervoor Teamhacksung rom op aanraden van een kameraad die zei dat deze het meer dan een dag volhield qua batterij, maar deze hield het bij mij geen dag vol. (t.o.v. de rom die ik er voor had die het ruim een dag vol hield, maar wel android 3.3 was).

Alleen van Dark Knight valt de battery drain mij ook tegen (of het ligt er aan wat ik draai), maar sinds vanochtend (zeg maar 3 uur van de lader) al een drain van 19%.
Hier in heb ik even gebeld (max. 3 min) en een beetje nieuws gelezen via wifi (denk 5 min).
De rest is standby tijd.
Wel heb ik GPS, BT altijd aanstaan.

Hebben jullie advies voor mij?

Tevens nog een ander euvel (niet echt een probleem).
Blijkbaar het ik ooit het installeren van een rom niet goed gedaan en daardoor wordt nu de SD card gezien als "intern geheugen".
Laatst al wel de SD card eruit gehaald tijdens het flashen, maar veel programma's zien de SD card nog wel als intern geheugen/emmc.
Zelfs als ik in recovery start moet ik kiezen dat ik wil installeren van SD. Als ik intern geheugen kies, dan vindt hij niks |:(

Kan ik dit nog aanpassen, zodat de SD card weer wordt gezien als SD card?
Overnieuw beginnen helemaal. Ik haal met jou gebruik gemiddeld meer dan een dag. Gisteren zelfs meer dan 30 uur. Dit is wel op een polarcell maar denk dat rond de dag wel haalbaar moet zijn met jou gedrag.

Gewoon eerst naar stock en dan de ICSguide uit de topicstart pakken en daarmee gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

En BT & GPS uitzetten wanneer je het niet gebruikt scheelt ook veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:39
Touchdomex schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:02:
[...]

Overnieuw beginnen helemaal. Ik haal met jou gebruik gemiddeld meer dan een dag. Gisteren zelfs meer dan 30 uur. Dit is wel op een polarcell maar denk dat rond de dag wel haalbaar moet zijn met jou gedrag.

Gewoon eerst naar stock en dan de ICSguide uit de topicstart pakken en daarmee gaan werken.
Mmm dat vermoeden had ik ook al, maar hoopte dat het anders kon... |:(
Heeft iemand zo een linkje naar een handleiding om hem weer helemaal naar stock te krijgen?
(en dan zeker zonder SD card er in ;) )
Heb wel odin en dat spul, maar vaak vind ik het lastig om de juiste bestanden te vinden (qua versies dan) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Heb Dark Knight 2.1 nu er op staan, maar me telefoon lijkt niet in deep sleep te gaan. Terwijl ik niet kan vinden welke apps hem levend houden.

ff reflashen dan maar:|
Ach, saaie college is toch saai :)
Pagina: 1 ... 100 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.