Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-02 16:34
Thnx ga ik proberen, zijn die gabs nodig als je gelijk cm9 erop wil zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:32
ronic1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 10:34:
Thnx ga ik proberen, zijn die gabs nodig als je gelijk cm9 erop wil zetten?
Nee, maar weet je zeker dat je wilt flashen? Je komt namelijk nogal onzeker en onwetend over en dan is het niet altijd verstandig om met een speeltje van 200+ euro iets uit te proberen :).

Dus lees je eerst even goed in, want dit soort vragen zijn hier - en zeker op XDA - al meermaals langsgekomen en uitgelegd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
Ja ik weet het zeker :P

Ik probeer altijd alles gewoon en meestal lukt het me wel :*)
bedankt voor je bezorgd heid ;)

Het punt is denk ik dat ik niet de goede bestanden gebruikt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronic1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 10:57:
Ja ik weet het zeker :P

Ik probeer altijd alles gewoon en meestal lukt het me wel :*)
bedankt voor je bezorgd heid ;)

Het punt is denk ik dat ik niet de goede bestanden gebruikt 8)7
Succes, jongen!!..vergeet niet je efs op meerdere plaatsen te backup'en...
Voor de rest kan er niet bijzonder veel verkeerd gaan. Je SGS mollen moet je wel goed je best doen. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
Thnx,

Efs had ik al gebackuped zo ontwetend ben ik ook weer niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:12:
[...]

Succes, jongen!!..vergeet niet je efs op meerdere plaatsen te backup'en...
Voor de rest kan er niet bijzonder veel verkeerd gaan. Je SGS mollen moet je wel goed je best doen. ;)
Eigenlijk kan je toch niet je SGS mollen? Als je niet meer in downloadmode kan komen kun je zelfs dat nog forceren en vervolgens alsnog weer gaan flashen :+ Alleen de batterij kan wat problematisch zijn maar dat is ook zo opgelost :+

Ik denk dat mijn batterij en uitval problemen nu volledig zijn opgelost \o/ Batterij was dus de boosdoener destijds en ik kan straks weer beginnen met flashen :D Eens een mooi pakketje uitzoeken om over deze teamhacksung build heen te gooien. Ik wil in ieder geval kijken of er iets is met de bravia engine en met een batterijstatus die op percentage gaat :+ :9~ Dat is iets voor straks wanneer de telefoon aan de laptop hangt om volgestopt te worden met stroombeestjes en muziek.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Touchdomex schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:53:
[...]

Eigenlijk kan je toch niet je SGS mollen? Als je niet meer in downloadmode kan komen kun je zelfs dat nog forceren en vervolgens alsnog weer gaan flashen :+ Alleen de batterij kan wat problematisch zijn maar dat is ook zo opgelost :+

Ik denk dat mijn batterij en uitval problemen nu volledig zijn opgelost \o/ Batterij was dus de boosdoener destijds en ik kan straks weer beginnen met flashen :D Eens een mooi pakketje uitzoeken om over deze teamhacksung build heen te gooien. Ik wil in ieder geval kijken of er iets is met de bravia engine en met een batterijstatus die op percentage gaat :+ :9~ Dat is iets voor straks wanneer de telefoon aan de laptop hangt om volgestopt te worden met stroombeestjes en muziek.
Nice
Check AOKP of SLIM ICS eens :)

Bij de eerste kan je zoiezo kiezen bij instellingen tussen batterij percentage of een icoontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet alle andere launchers en neem VTL launcher zeer compleet ook voor tablet voorbereid o.a...

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/9rtyk1.png Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/dnkrq0.png

:)

[ Voor 13% gewijzigd door silitek op 19-02-2012 12:28 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
silitek schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:24:
Vergeet alle andere launchers en neem VTL launcher zeer compleet ook voor tablet voorbereid o.a...

[afbeelding]

Hmm, going to try :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:32
silitek schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:24:

[afbeelding]

VTL Launcher is een aangepaste ADW launcher welke eigenlijk primair bedoeld is voor tablets. De laatste keer dat ik deze probeerde vond ik deze nogal sluggish werken helaas. Maar je zou in ieder geval net zo goed ADW kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:57:
[...]

Nice
Check AOKP of SLIM ICS eens :)

Bij de eerste kan je zoiezo kiezen bij instellingen tussen batterij percentage of een icoontje
AOKP ziet er leuker uit. Straks eens proberen.

Toch maar niet. Ga niet weer flashen de komende dagen. Wil alleen extensies hebben :+ Eens verder zoeken :D

[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 19-02-2012 12:33 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:27:
[...]

VTL Launcher is een aangepaste ADW launcher welke eigenlijk primair bedoeld is voor tablets. De laatste keer dat ik deze probeerde vond ik deze nogal sluggish werken helaas. Maar je zou in ieder geval net zo goed ADW kunnen nemen.
Exact :). Het ziet er ook gewoon niet uit op een telefoon.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:27:
[...]

Klopt..VTL liever als basis nu met ADW theme's evt. Meer mogelijkheden en "No Laggy my friend anymore" :P
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:29:
[...]

Exact :). Het ziet er ook gewoon niet uit op een telefoon.
O nee ;) ...ken anders wel andere spuuglelijk launcher-tjes.
Hebben wij het over dezelfde >:)

[ Voor 23% gewijzigd door silitek op 19-02-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
Weet jij waar ik die roms vandaan kan halen op xda doe hij het niet.
silitek schreef op zondag 19 februari 2012 @ 09:44:
[...]

3file_I9000XWJW1_stock eerst flashen in Cwm Semaphore_kernel_JW1_2.4.0.tar kernel...als PDA in Odin.
Cm7 erop vanaf je interne SD. (kan zijn dat je een bootloop krijgt) batterij eruit/in wederom in Cwm opnieuw Cm7 flashen..klaar. Vergeet je GApps niet nadien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ronic1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:00:
Weet jij waar ik die roms vandaan kan halen op xda doe hij het niet.

[...]
Gewoon eventjes wachten :+ XDA heeft wel vaker problemen.

Mocht het over een uur het nog niet doen stuur mij eventjes een DM oid. Ik heb nog alle files staan want ik heb zelf vrijdag alles geflashed en nog niets weggehaald. Bak er dan eventjes snel een zipje van

[ Voor 29% gewijzigd door Touchdomex op 19-02-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
thnx :)
Touchdomex schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:07:
[...]

Gewoon eventjes wachten :+ XDA heeft wel vaker problemen.

Mocht het over een uur het nog niet doen stuur mij eventjes een DM oid. Ik heb nog alle files staan want ik heb zelf vrijdag alles geflashed en nog niets weggehaald. Bak er dan eventjes snel een zipje van

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neem deze maar... ;) en hier rooted kernel

[ Voor 19% gewijzigd door silitek op 19-02-2012 14:18 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:16:
[...]

Neem deze maar... ;) en hier rooted kernel
XDA doet het dus weer \o/ Wel irritant dat hij regelmatig wegvalt maar ja....

Overigens net de 24 uur gehaald :D Met nog 30% over. WHAT IS THIS MADNESS!?!? Morgen eens de hele dag proberen met 3G/HSDPA aan en kijken hoe die dan presteert. Die standaard batterij was dus gewoon echt op zo te merken :+ Of gewoon brak vanaf het begin want hij is nooit zo goed geweest en die 300Mah meer zou niet zoveel moeten schelen :X

Straks ook eindelijk weer eens hiermee: Touchdomex in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware" spelen... Hopelijk gaat het nu eens eindelijk lukken... Ben er een beetje klaar mee dat het telkens bij mij fout gaat... Vooral omdat ik niet weet waar het fout gaat :( :/

Oh ja en 1 van de ADB linkjes in de TopicStart werkt niet meer... Blergh :/ Ik wil gewoon alle games van mijn Humble Bundle op mijn interne SD hebben :+ >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Touchdomex op 19-02-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
Ik heb het eindelijk voorelkaar om cm7 erop te zetten >:)
alleen nu krijg ik E:Error in / sdcard/teamhacksung_captivatemtd-ota-eng.build14.zip (status7) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronic1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 15:00:
Ik heb het eindelijk voorelkaar om cm7 erop te zetten >:)
alleen nu krijg ik E:Error in / sdcard/teamhacksung_captivatemtd-ota-eng.build14.zip (status7) :(
captivatemtd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
Nu ik jou captive zie staan.... gaat er ineens een belletje rinkelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronic1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 15:06:
Nu ik jou captive zie staan.... gaat er ineens een belletje rinkelen 8)7

[...]
Haha..doe deze maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
Jaja het is me gelukt :*)

maarrrrre welke gabs moet ik gebruiken 8)7 ik heb cyanogenmod version 9.0.0-rco-galaxys-kang build 16
met kernel 0.8.1

Nu nog alleen even leuke launcher :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ronic1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 17:19:
Jaja het is me gelukt :*)

maarrrrre welke gabs moet ik gebruiken 8)7 ik heb cyanogenmod version 9.0.0-rco-galaxys-kang build 16
met kernel 0.8.1

Nu nog alleen even leuke launcher :9
Trebuchet is prima geschikt hoor :> Daarnaast staan die Gapps gewoon in de TopicStart van dat XDA topic. Moet je eventjes kijken. Zorg ervoor dat je dat gehele gedeelte goed doorleest en doorneemt! Aangezien daar nog wel eens kleine problemen mee willen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronic1
Thnx _/-\o_
Touchdomex schreef op zondag 19 februari 2012 @ 17:22:
[...]

Trebuchet is prima geschikt hoor :> Daarnaast staan die Gapps gewoon in de TopicStart van dat XDA topic. Moet je eventjes kijken. Zorg ervoor dat je dat gehele gedeelte goed doorleest en doorneemt! Aangezien daar nog wel eens kleine problemen mee willen ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier heb je een lijst met Launchers...kies maar uit ;)

Ook een mooie is home launcher:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/281x9p4.png

[ Voor 14% gewijzigd door silitek op 20-02-2012 18:59 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier toevallig bekend met het transparant maken van je statusbar in ICS?
(technisch vraagje maar wel ICS-wide denk ik?)

Heb Framework-res.apk en Systemui.apk van de telefoon gehaald en dit gedaan:

code:
1
java -jar apktool.jar if framework-res.apk

code:
1
java -jar apktool.jar d systemui.apk

In SystemUI.apk\res\values\drawables.xml de waarde van:

code:
1
type="drawable" name="status_bar_background">#ff000000

naar:

code:
1
type="drawable" name="status_bar_background">#00000000

gezet. En vervolgens in systemUI.apk\smali\com\android\systemui\statusbar\
line 388 veranderd naar:

code:
1
const/16 v16, -0x3

Vervolgens:

code:
1
java -jar apktool.jar b systemui

De resources.arcs uit DEZE systemui.apk gehaald en geplaats in originele
systemui.apk, die originele in een lege update.zip'je geplaatst en in CWM
geflashed maar krijg een mooie ehmmmmm :F

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RW3wK.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Protip aan mensen die denken dat je een nieuwe niet goed geformateerde Externe SD kan formatteren die je erin plugt. Dat gaat niet. Je formatteert dan als je op ja zegt maar hij formatteert de interne :') Net dus gebeurd... Ben alles wat op de interne SD stond kwijt. Gelukkig heb ik nog een recente backup dus die eventjes terugzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 00:06
Na alle positieve verhalen te hebben gelezen over [ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP, wil ik deze ook erop zetten!

Ik heb alleen 2 vragen voordat ik hier aan kan beginnen:

1.Ik zit momenteel nog op darkyrom 10.2 i.c.m. Darkcore. Hoe kan ik het beste deze rom i.c.m. de Semaphore kernel erop flashen zonder dat ik mijn telefoon brick/in de soep laat lopen?

2.Ik zie iedereen de Semaphore ICS 0.8.1 kernel gebruiken,terwijl 0.8.2. al uit is,wat is hier de reden van,is er iets mis met de nieuwe versie?

Bedankt alvast voor de hulp guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ReinTheMan schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:46:
Na alle positieve verhalen te hebben gelezen over [ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP, wil ik deze ook erop zetten!

1.Ik zit momenteel nog op darkyrom 10.2 i.c.m. Darkcore. Hoe kan ik het beste deze rom i.c.m. de Semaphore kernel erop flashen zonder dat ik mijn telefoon brick/in de soep laat lopen?

2.Ik zie iedereen de Semaphore ICS 0.8.1 kernel gebruiken,terwijl 0.8.2. al uit is,wat is hier de reden van,is er iets mis met de nieuwe versie?

Wat maakt het uit voor kernel? Als hij maar stabiel is en het eindresultaat goed want je kernel in het begin ga je na het flashen van ICS niets meer van merken.

Overigens staat alles hier genoemd en met een beetje mix and match kun je zo alles erop zetten. Lees eventjes de ICS guide in de TopicStart en zoals je kan lezen kun je bijna niets fout doen/je telefoon echt kapot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb gisteren en vandaag wat calls gehad waarbij ik de andere kant maar slecht kon horen. Ik zit op een 'standaard' AOKP met ZSJPG modem.
Lijkt mij dat het modem verantwoordelijk is voor die voicecall kwaliteit. Hebben jullie ook iets gemerkt aan de geluidskwaliteit met dit modem?

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, geen problemen met (hier) ZSJPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik houd 'm er nog even op en houd het in de gaten. Kan ook aan hun oude telefoons gelegen hebben natuurlijk. Tussendoor belde ik even een iPhone en die klonk kraakhelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:37:
Nee, geen problemen met (hier) ZSJPG.
Kraakhelder aan deze en de andere kant.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
BUILD 23 beta 2.02 hier ook draaien sinds gisteren! Prima rom alleen wel een aantal problemen waar ik op vast loop..

Spotify werkt totaal niet bij mij. Kan wel gewoon inloggen en zie mijn lijsten etc. wel , maar afspelen werkt niet. Aantal keren overnieuw geinstalleerd,maar werkt nog niet.

Ook heb ik een app nova launcher, waarmee ik van mijn huidige rom naar een andere rom kan springen!? Ik wil deze oude rom helemaal niet meer gebruiken en heb het idee dat het ook ruimte en stroom kost om deze te laten draaien. Hoe kan ik de oude rom verwijderen?

Verder met bellen geen problemen, prima kwaliteit. In het pakketje zit ook een app DSPManager hier kan je ook een x aantal dingen veranderen voor je speaker. Misschien dat de gene met problemen hier wat ik moeten/kunnen veranderen.

Het klokken van 1000 naar 800 of van 1000 naar bijv. 1100 geeft bij totaal geen problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
[ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP

Deze draai ik nu en ben echter super tevreden! Enige wat ik nog mis is nederlands woordenboek, kan ik deze er los in krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
diederick89 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:59:
BUILD 23 beta 2.02 hier ook draaien sinds gisteren! Prima rom alleen wel een aantal problemen waar ik op vast loop..

Spotify werkt totaal niet bij mij. Kan wel gewoon inloggen en zie mijn lijsten etc. wel , maar afspelen werkt niet. Aantal keren overnieuw geinstalleerd,maar werkt nog niet.

Ook heb ik een app nova launcher, waarmee ik van mijn huidige rom naar een andere rom kan springen!? Ik wil deze oude rom helemaal niet meer gebruiken en heb het idee dat het ook ruimte en stroom kost om deze te laten draaien. Hoe kan ik de oude rom verwijderen?

Verder met bellen geen problemen, prima kwaliteit. In het pakketje zit ook een app DSPManager hier kan je ook een x aantal dingen veranderen voor je speaker. Misschien dat de gene met problemen hier wat ik moeten/kunnen veranderen.

Het klokken van 1000 naar 800 of van 1000 naar bijv. 1100 geeft bij totaal geen problemen!
Nova Launcher is gewoon een app die je homescreen veranderd :) Geen andere rom ofzo iets
Maakt ook niet veel uit als deze op je telefoon staat, als je em niet gebruikt wordt ie ook niet gebruikt :P

Voor Spotify kan je wellicht proberen de cache te verwijderen, misschien werkt dat. Je hebt geen system wipe gedaan vermoed ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
Solictice schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:40:

Voor Spotify kan je wellicht proberen de cache te verwijderen, misschien werkt dat. Je hebt geen system wipe gedaan vermoed ik?
cache verwijderen heb ik geprobeerd, maar zonder succes. Heb voor installatie wel een system wipe uitegevoerd!

Ik kan ook gewoon wel inloggen in spotify en ik zie mijn lijsten en nummers, maar zodra ik een nummer aan klik komt er een schermpje waarin info staat. In dit schermpje staat alleen het woord "info" en verder niks. Kan alleen verder op Oké drukken en dan gaat het schermpje weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
diederick89 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:10:
[...]

cache verwijderen heb ik geprobeerd, maar zonder succes. Heb voor installatie wel een system wipe uitegevoerd!

Ik kan ook gewoon wel inloggen in spotify en ik zie mijn lijsten en nummers, maar zodra ik een nummer aan klik komt er een schermpje waarin info staat. In dit schermpje staat alleen het woord "info" en verder niks. Kan alleen verder op Oké drukken en dan gaat het schermpje weer weg.
Oh, hmm dan is et een spotify bug denk ik. Gebruik het zelf niet dus ik kan je er niet veel verder mee helpen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zoek eens op of het uberhaupt met ICS goed gaat. Kan best zijn dat er daar iets fout gaat :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

> Version 0.4.11.28 zou het goed moeten gaan op ICS (wat ik lees via google :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
Heb hiervoor de rom van Team ICSSGS RC4.1 gehad en daar werkte spotify prima op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
diederick89 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:59:

Vreemd; ik heb met dezelfde rom geen problemen met Spotify.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:49

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Argh... Mediaserver probleem op build 16 hier. Heb galerij maar bevroren via TB... In 1 uur 40% eraf, dat ding was warm, ik voelde het in mn broek

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:14
Hoi!

Ik heb Miui Mintberry 2.2.10 en zojuist de dutch translation pack geflashed.
Maar hij blijft nu in bootloop.

/Edit: ik zie nu in recovery mode dat ik Mintberry_Translation_2.1.20_nl
heb geflasht; dat zal het probleem wel zijn: een te oude versie.

/Edit: Oplossing: ik heb nu gewoon de hele MIUI Mintberry 2.2.10 die nog op mn SD stond opnieuw geflasht en nu is alles weer zoals het was voor deze poging.. Nu maar afwachten op een nieuwe language pack?

/Edit: Het ging mij er trouwens om het android keyboard in het nederlands te kunnen instellen,
is daar geen aparte language pack voor te vinden/installen?

[ Voor 69% gewijzigd door JWPVDW op 20-02-2012 23:37 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

JWPVDW schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:11:
Hoi!

Ik heb Miui Mintberry 2.2.10 en zojuist de dutch translation pack geflashed.
Maar als hij nu boot blijft hij hangen bij het MIUI logo (met rood/roze lijnen dus)
en blijft hij steeds het geluidje maken.

/Edit: ik zie nu in recovery mode dat ik Mintberry_Translation_2.1.20_nl
heb geflasht; dat zal het probleem wel zijn: een te oude versie.

/Edit: ik heb nu gewoon de hele MIUI Mintberry 2.2.10 die nog op mn SD stond opnieuw geflasht en nu is alles weer zoals het was voor deze poging.. Nu maar afwachten op een nieuwe language pack?
Dit mogen ze wel in de FAQ van het XDA topic toevoegen btw.

/Edit: Het ging mij er trouwens om het android keyboard in het nederlands te kunnen instellen,
is daar geen aparte language pack voor te vinden/installen?
Smijt er gewoon Swiftkey op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-09 19:17
ReinTheMan schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:46:

Ik heb hem met ongeveer dezelfde configuratie (darky 9.5 icm darkcore) vanmiddag geflasht, draait als een zonnetje. Even je CWM updaten naar de laatste versie, just in case (makkelijkste manier is via de rom manager uit de market). Vervolgens gewoon build 23 op je interne SD en vanuit je recovery menu flashen. De Semaphore 0.8.1 kernel zit daar standaard ingebakken, hoef je zelf niet te vervangen.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Touchdomex schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:37:
[...]

Smijt er gewoon Swiftkey op :D
Ik heb de swype beta erop gezet. Ik vind swypen sowieso fijn en de beta heeft wel NL keyboard. Dan moet je wel even in de settings de autocorrect van ICS zelf uitzetten anders blijft hij je lastig vallen, ookal gebruik je het NL swype keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 11:37
Focus schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:08:
[ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP

Deze draai ik nu en ben echter super tevreden! Enige wat ik nog mis is nederlands woordenboek, kan ik deze er los in krijgen?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-09 11:46
Ik heb op dit moment de [ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP-android open kang project. Ik krijg echter geen GPS signaal. Daarom heb ik ook al verschillende andere ROM's geprobeert waaronder: CM7, darky's CM9 TH, en gewoon stock samsung. Onder geen enkele werkt het.

Bij de AOKP die ik nu heb, heb ik ook geprobeert het met FasterFix en GPS Aids op te lossen maar dat helpt niet. Iemand nog ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijn00 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:21:
Ik heb op dit moment de [ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP-android open kang project. Ik krijg echter geen GPS signaal. Daarom heb ik ook al verschillende andere ROM's geprobeert waaronder: CM7, darky's CM9 TH, en gewoon stock samsung. Onder geen enkele werkt het.

Bij de AOKP die ik nu heb, heb ik ook geprobeert het met FasterFix en GPS Aids op te lossen maar dat helpt niet. Iemand nog ideen?
Zoveel roms en geen GPS!!..wel eens aan hardware-issue gedacht. :+

Inmiddels op AOKP_galaxy_build24_be18. Gewoon over b23 heen zonder problemen.
;)

[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 21-02-2012 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Het is volgens mij wel mogelijk, maar zou niet weten hoe.
Makkelijkste is om een 3rd party keyboard app te installeren. Swiftkey, Perfect Keyboard, Go Keyboard etc.
Ik vind de stock keyboard echter het beste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 20:17
Is AOKP_galaxy_build24_be18 al uit Silitek? Waar staat hij precies? En zijn er al theming packs voor 2.0?

Mijn media player, en youtube wil nog wel eens vast lopen, en dan af en toe flikkeren. Dat is het enige nadeel van de rom, heb jij die problemen ook al gehad?

[ Voor 43% gewijzigd door Retep2124 op 21-02-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PeterHid schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:52:
Is AOKP_galaxy_build24_be18 al uit Silitek? Waar staat hij precies? En zijn er al theming packs voor 2.0?

Mijn media player, en youtube wil nog wel eens vast lopen, en dan af en toe flikkeren. Dat is het enige nadeel van de rom, heb jij die problemen ook al gehad?
Yep, hier neer te halen ;) Geen Theme pack..
Geen probleem met Youtube en mediaplayer. App's cache clear al een keer gedaan?
Build24 is een schone ICS. Build25 van Bhuvan komt ETA +8 hours ongeveer....kan je ook op wachten eventueel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
silitek schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:17:
[...]

Yep, hier neer te halen ;) Geen Theme pack..
Geen probleem met Youtube en mediaplayer. App's cache clear al een keer gedaan?
Build24 is een schone ICS. Build25 van Bhuvan komt ETA +8 hours ongeveer....kan je ook op wachten eventueel. ;)
Waar haal je die vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

PeterHid schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:52:

Bij mij loopt de videoplayer verre van soepel. Vreemd is dat QuickPic die zelfde videos simpeltjes afspeelt.

oftopic: eerder deze week was iemand bij mij thuis met iPhone de NOS videostream aan het kijken. Schitterend beeld. Ik denk, dat moet mijn telefoon ook kunnen. Ik log in op dezelfde site en de stream is lelijk, zelden zo'n slechte stream gezien.
Toen ben ik het nog een keer gaan proberen met de Dolphin browser en user agent faken, ik deed me voor als een iPhone: prachtige stream. Zal wel door de fragmentatie komen dat Android een slechtere stream krijgt, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PeterHid schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:18:
[...]

Waar haal je die vandaan als ik vragen mag?
XDA...2smaken CNA 1.4.0 en AOKP b24

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aapzak schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:18:
[...]

Bij mij loopt de videoplayer verre van soepel. Vreemd is dat QuickPic die zelfde videos simpeltjes afspeelt.

oftopic: eerder deze week was iemand bij mij thuis met iPhone de NOS videostream aan het kijken. Schitterend beeld. Ik denk, dat moet mijn telefoon ook kunnen. Ik log in op dezelfde site en de stream is lelijk, zelden zo'n slechte stream gezien.
Toen ben ik het nog een keer gaan proberen met de Dolphin browser en user agent faken, ik deed me voor als een iPhone: prachtige stream. Zal wel door de fragmentatie komen dat Android een slechtere stream krijgt, erg jammer.
Uhmm..eens een aantal testje gedaan streaming wifi/3G. Zit tussen beide weinig verschil RTL XL app als referentie uitgangspunt. Kraakhelder, Youtube idem. Video HD in stock player en poweramp ook zonder problemen. fragmentatie zou niet uit mogen maken onderling..OS/Andriod

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B25 is er!!...donwloading now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdevries53
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Wat is het verschil tussen cna en aokp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Tot nu toe werkt hij goed. Music player werkt goed :). Heb wel een full wipe gedaan, was wel toe aan een frisse start. Het enige wat ik nu als negatief beschouw is het feit dat ik in minder dan 1 uurtje 10% ben teruggelopen, maar dat komt natuurlijk door het alles opnieuw instellen en synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Tot nu toe werkt hij goed. Music player werkt goed :). Heb wel een full wipe gedaan, was wel toe aan een frisse start. Het enige wat ik nu als negatief beschouw is het feit dat ik in minder dan 1 uurtje 10% ben teruggelopen, maar dat komt natuurlijk door het alles opnieuw instellen en synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-09 19:17
Hm ik ga nu toch eerst nog even voor build 23 beta 2.1. build25 schijnen toch nog wat bugs mee te komen en 23 is tot nu toe prima bevallen :) Flashen maar :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skatespeare
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-06 10:40
Vraag aan mensen die Miui Mintberry hebben draaien (MIUI-1.12.23). Werk er nu al een poosje naar grote tevredenheid mee, maar op een of andere manier werkt de kompas niet meer naar behoren. Zijn mensen bekend met dit probleem en, zo ja, hebben jullie hier een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

markdevries53 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:02:
Wat is het verschil tussen cna en aokp?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar... iemand een simpele uitleg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daar is ICS 4.0.4.. voor een beta1 al redelijk goed. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/szifz8.png Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2lctjlc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:16
Welke ROM is dat dan? Geen teamhacksung zie ik..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:51:
Welke ROM is dat dan? Geen teamhacksung zie ik..
Rom information

- Engine: Android 4.0.4 release Nasif modified, changed, improved
- Very Fast System
- Zoom on camera
- Pre-rooted
- init.d Support
- Touch to focus
- Voodoo Colour
- Themed APP
- Zipalinged
- Insert Busybox
- Tweaks in Build.prop
- Best battery life [NO Android OS BUG]
- WiFi Tethering
- HD 720p Video recording

Edit: zit een USB mount PC bug in maar daar wordt aan gewerkt ;)

[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 22-02-2012 19:55 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Dat was geen antwoord op mijn vraag, maar heb hem toch gevonden :P
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1510940

Eens kijken of ik die er op ga zetten :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:39:
Dat was geen antwoord op mijn vraag, maar heb hem toch gevonden :P
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1510940

Eens kijken of ik die er op ga zetten :)
Ik zou het doen :+ ..het is Razendsnel :o ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Jij zou alles doen xD Maar ben hem al aan het downloaden :) Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:58:
Jij zou alles doen xD Maar ben hem al aan het downloaden :) Ben benieuwd.
:*) ..stilstaan is achteruit gang ;) . Stock met Devil kernel. Titanium backup geen probleem.
Let op USB mount bugje..nog maar dat mag de pret niet drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:02:
[...]

:*) ..stilstaan is achteruit gang ;) . Stock met Devil kernel. Titanium backup geen probleem.
Mijn batterij is te goed om te flashen :'( Na een dag met normaal gebruik op wifi nog steeds 50% over op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Fuck it.
De derde keer in 1 week dat ik kan wipen en reflashen. Ineens enkel FC's, en dan doet ie niets meer. Nu even wat apps eraf, en hij doet het weer...

Ik vind build 17 erg lang duren...
Welke andere rom is erg goed en kan perka's cmstyle loadicon en launcherpro/tweetdeck enz hebben?
Dus eigenlijk alle apps die cm9 ook heeft
en heeft zulke notification bars?
[...]

die dus?
Touchdomex schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:03:
[...]

Mijn batterij is te goed om te flashen :'( Na een dag met normaal gebruik op wifi nog steeds 50% over op dit moment...
Mag ik jouw batterij :P

[ Voor 17% gewijzigd door F.West98 op 22-02-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Je kan hem bestellen voor 12,50 in Duitsland :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Touchdomex schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:07:
[...]

Je kan hem bestellen voor 12,50 in Duitsland :+
je hebt er toch nog een, die kan je best gebruiken >:)
nee ok, linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:09:
[...]

je hebt er toch nog een, die kan je best gebruiken >:)
nee ok, linkje?
Staat wel in het topic ;) PolarCell i9000 is het sleutelwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F.West98 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:04:
Fuck it.
De derde keer in 1 week dat ik kan wipen en reflashen. Ineens enkel FC's, en dan doet ie niets meer. Nu even wat apps eraf, en hij doet het weer...

Ik vind build 17 erg lang duren...
Welke andere rom is erg goed en kan perka's cmstyle loadicon en launcherpro/tweetdeck enz hebben?
Dus eigenlijk alle apps die cm9 ook heeft
en heeft zulke notification bars?

[...]

die dus?
Denk dat Beta 2.1 voor jou het beste is..meest stabiele ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
[...]

Mwah, slechte ROM, ik vind er niks aan en niet snel(ler) hoor. Ik ga weer terug naar CM9 build 16

• wou5er
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hallo,

Sinds vandaag was ik even aan het spelen met Glitch kernel V14 B5. Ik had dus de Live OC aangezet en was wat aan het spelen met de voltages... Nu is het zo dat wanneer ik naar recovery wil dit niet gaat en een bootloop krijg en ik heb al gezien dat mijn scherm opeens kuren vertoont. Ik denk dan ook zelf dat het te maken heeft met de voltages...

Het probleem is nu dat ik hem via Download Mode wil flashen naar stock omdat ik simpel weg niet meer in CWM Recovery geraak.... Alleen wanneer ik de telefoon aansluit op de computer moet ik een driver installeren genaamd Gadget Serial Control. Heeft iemand hier enige ervaring mee en weet hij/zijn hoe ik dit kan oplossen.

Doordat de computer de telefoon niet meer juist herkent kan ik hem dus niet flashen naar stock of laat stan weer normaal gebruiken.

Ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen.

Ik ben zelf overigens al bezig geweest met een hoop zoek werk. Enkele andere gebruikers gevonden die ook dit probleem hadden dat hij niet herkent werd in windows, helaas stond hier tevergeefs de juiste oplossing of zelfs geen oplossing.
Ik heb ondertussen al 3x op 2 verschillende PC de drivers verwijdert en hergeinstalleerd, maar niets lijkt te werken.

[ Voor 3% gewijzigd door wou5er op 23-02-2012 02:53 ]

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Vanaf vandaag draai ik de Dark Knight 4.0.4 rom. Wat eerste bevindingen:
- Over het algemeen super snel
- Af en toe wat laggy bij het openen van de app drawer
- 720P mkv's worden niet soepel afgespeeld (lukt op stock wel)
- Audio tot 24bits flacs worden (in poweramp) prima afgespeeld
- Bellen en andere connectiviteit prima (met ZSJPG modem)
- Battery life lijkt ook goed, maar dat is moeilijk te zeggen op basis van het eerste uurtje van alles instellen etc.

Kortom prima rommetje, zo op het eerste gezicht.
Mystic Spirit schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:53:
Vanaf vandaag draai ik de Dark Knight 4.0.4 rom. Wat eerste bevindingen:
- Over het algemeen super snel
- Af en toe wat laggy bij het openen van de app drawer
- 720P mkv's worden niet soepel afgespeeld (lukt op stock wel)
- Audio tot 24bits flacs worden (in poweramp) prima afgespeeld
- Bellen en andere connectiviteit prima (met ZSJPG modem)
- Battery life lijkt ook goed, maar dat is moeilijk te zeggen op basis van het eerste uurtje van alles instellen etc.

Kortom prima rommetje, zo op het eerste gezicht.
Als het rommetje eenmaal gezetteld is gaat hij als de brandweer..geef het de tijd.
Wel nog wat foutjes..maar he, beta1 pas ;)

• Solictice
Update 4.0.4 met o.a USB fix komt ETA +8 hour. Intussen even terug op be18 (build25)..prima rom BTW
Kan heel even op locatie geen USB mount missen. Maar switch wel terug naar 4.0.4 :9

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2uer47n.png

• Solictice
silitek schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:59:
Update 4.0.4 met o.a USB fix komt ETA +8 hour. Intussen even terug op be18 (build25)..prima rom BTW
Kan heel even op locatie geen USB mount missen. Maar switch wel terug naar 4.0.4 :9

[afbeelding]
Hmkay, is beetje vervelend inderdaad..

Maar is inderdaad wel een mooie rom inderdaad:)

• Solictice
Er is ook een nieuwe beta van MIUIv4 uit :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1449156

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:20
Hey mensen. Ik draai nu 2.3.3 met een clockworkspeedmod of zoiets begint toch te laggen nu wat raden jullie aan om er nu op te zetten voor dagelijks gebruik?

• wou5er
  • Niet online
wou5er schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 02:49:
Hallo,

Sinds vandaag was ik even aan het spelen met Glitch kernel V14 B5. Ik had dus de Live OC aangezet en was wat aan het spelen met de voltages... Nu is het zo dat wanneer ik naar recovery wil dit niet gaat en een bootloop krijg en ik heb al gezien dat mijn scherm opeens kuren vertoont. Ik denk dan ook zelf dat het te maken heeft met de voltages...

Het probleem is nu dat ik hem via Download Mode wil flashen naar stock omdat ik simpel weg niet meer in CWM Recovery geraak.... Alleen wanneer ik de telefoon aansluit op de computer moet ik een driver installeren genaamd Gadget Serial Control. Heeft iemand hier enige ervaring mee en weet hij/zijn hoe ik dit kan oplossen.

Doordat de computer de telefoon niet meer juist herkent kan ik hem dus niet flashen naar stock of laat stan weer normaal gebruiken.

Ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen.

Ik ben zelf overigens al bezig geweest met een hoop zoek werk. Enkele andere gebruikers gevonden die ook dit probleem hadden dat hij niet herkent werd in windows, helaas stond hier tevergeefs de juiste oplossing of zelfs geen oplossing.
Ik heb ondertussen al 3x op 2 verschillende PC de drivers verwijdert en hergeinstalleerd, maar niets lijkt te werken.
Iemand?
Heimdall al geprobeerd? En hier
Glitch kerneltje blijven een risico..blijf het bagger vinden laatste tijd..
verlies van Cmw en reboot-loop TE vaak.

:X

[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 23-02-2012 14:18 ]

• wou5er
  • Niet online
silitek schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:14:
[...]

Heimdall al geprobeerd? En hier
Glitch kerneltje blijven een risico..blijf het bagger vinden laatste tijd..
verlies van Cmw en reboot-loop TE vaak.

:X
Het rare is dat wanneer ik de telefoon download mode aan de computer hang hij een Serial Gadget control driver moet installeren maar deze word niet gevonden... :S Ik kan mijn telefoon dus niet flashe via heimdall laat staan in CWM dit is zeg een beetje het dillema waar ik tegen aan loop.
wou5er schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:27:
[...]

Het rare is dat wanneer ik de telefoon download mode aan de computer hang hij een Serial Gadget control driver moet installeren maar deze word niet gevonden... :S Ik kan mijn telefoon dus niet flashe via heimdall laat staan in CWM dit is zeg een beetje het dillema waar ik tegen aan loop.
Hmm..tja, heb je alle drivers geprobeerd?.ook deze?

• wou5er
  • Niet online
silitek schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:35:
[...]

Hmm..tja, heb je alle drivers geprobeerd?.ook deze?
Ja ook die...

Ik zit nu op een andere computer, ik ga het hier ook nog eens proberen en anders weet ik het ook niet meer, dan maar op geven aan de verzekering :P

Zoals t er nu naar uit ziet kan ik hem gewoon flashen met odin, snap niets van heimdall, ben altijd odin gwend.

Het probleem zit hem denk ik in windows want hier beneden werkt het wel gewoon.

[ Voor 18% gewijzigd door wou5er op 23-02-2012 14:54 ]

Solictice schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:05:
[...]

Hmkay, is beetje vervelend inderdaad..

Maar is inderdaad wel een mooie rom inderdaad:)
En daar is de update al: [4.0.4][ROM] Dark Knight 4.0.4 port [USB FIX] ....

USB mount Check!!
:9 ..@HaTe weet je zeker dat je flash prima verloopt? 4.0.4 is veel sneller dan alle andere ICS smaken :+
Fun :+ ..gmail "Welkom bij uw Galaxy Nexus" melding. Welkombericht omdat u uw google account onlangs heeft geactiveerd op een Galaxy Nexus-telefoon. 1op 1 gepoort van de Nexus..hoe cool is dat :9~
wou5er schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:40:
[...]

Ja ook die...

Het probleem zit hem denk ik in windows want hier beneden werkt het wel gewoon.
;) ..flashen die hap!

[ Voor 37% gewijzigd door silitek op 23-02-2012 15:22 . Reden: toevoeging ]

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik gebruik nooit USB. Dus ik sla deze update even over, of zijn er meer fixes?

• wou5er
  • Niet online
Ik wacht wel tot CodeNameAndroid komt met versie 2 die zou over enkele dagen verschijnen.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Iemand enig idee hoe MIUIV4 is voor dagelijks gebruik? :+ Mee te werken of nog steeds buggy as hell?

http://tmblr.co/ZJFwTwGuiEpl

Wil bovenstaand theme wel eens gebruiken :$

• Solictice
Touchdomex schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:46:
Iemand enig idee hoe MIUIV4 is voor dagelijks gebruik? :+ Mee te werken of nog steeds buggy as hell?

http://tmblr.co/ZJFwTwGuiEpl

Wil bovenstaand theme wel eens gebruiken :$
Ik heb zojuist de nieuwe beta geflashed en t werkt goed. Wel een full wipe voor nodig. Maar daarna heb k geen enkele FC gehad. Ook draait hij lekker soepel, geen lag of iets sofar.

En k ga je themes es uitproberen :P

Edit:
K zie niet waar je dat theme download, als k op download APK druk krijg k een apk van een weather app lol
Edit2: K moest die andere download link hebben. Testing now!

[ Voor 14% gewijzigd door Solictice op 23-02-2012 16:57 ]

Pagina: 1 ... 99 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.