Thnx ga ik proberen, zijn die gabs nodig als je gelijk cm9 erop wil zetten?
Nee, maar weet je zeker dat je wilt flashen? Je komt namelijk nogal onzeker en onwetend over en dan is het niet altijd verstandig om met een speeltje van 200+ euro iets uit te proberenronic1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 10:34:
Thnx ga ik proberen, zijn die gabs nodig als je gelijk cm9 erop wil zetten?
Dus lees je eerst even goed in, want dit soort vragen zijn hier - en zeker op XDA - al meermaals langsgekomen en uitgelegd
Ja ik weet het zeker
Ik probeer altijd alles gewoon en meestal lukt het me wel
bedankt voor je bezorgd heid
Het punt is denk ik dat ik niet de goede bestanden gebruikt
Ik probeer altijd alles gewoon en meestal lukt het me wel
bedankt voor je bezorgd heid

Succes, jongen!!..vergeet niet je efs op meerdere plaatsen te backup'en...ronic1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 10:57:
Ja ik weet het zeker![]()
Ik probeer altijd alles gewoon en meestal lukt het me wel![]()
bedankt voor je bezorgd heid![]()
Voor de rest kan er niet bijzonder veel verkeerd gaan. Je SGS mollen moet je wel goed je best doen.
Tubes....It's what make music music!
Thnx,
Efs had ik al gebackuped zo ontwetend ben ik ook weer niet
Efs had ik al gebackuped zo ontwetend ben ik ook weer niet
- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Laatst online: 20:56
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Poke of the QueenSlow
:strip_exif()/u/142128/rocking%2520ziltoid.gif?f=community)
Eigenlijk kan je toch niet je SGS mollen? Als je niet meer in downloadmode kan komen kun je zelfs dat nog forceren en vervolgens alsnog weer gaan flashensilitek schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:12:
[...]
Succes, jongen!!..vergeet niet je efs op meerdere plaatsen te backup'en...
Voor de rest kan er niet bijzonder veel verkeerd gaan. Je SGS mollen moet je wel goed je best doen.
Ik denk dat mijn batterij en uitval problemen nu volledig zijn opgelost \o/ Batterij was dus de boosdoener destijds en ik kan straks weer beginnen met flashen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
NiceTouchdomex schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:53:
[...]
Eigenlijk kan je toch niet je SGS mollen? Als je niet meer in downloadmode kan komen kun je zelfs dat nog forceren en vervolgens alsnog weer gaan flashenAlleen de batterij kan wat problematisch zijn maar dat is ook zo opgelost
![]()
Ik denk dat mijn batterij en uitval problemen nu volledig zijn opgelost \o/ Batterij was dus de boosdoener destijds en ik kan straks weer beginnen met flashenEens een mooi pakketje uitzoeken om over deze teamhacksung build heen te gooien. Ik wil in ieder geval kijken of er iets is met de bravia engine en met een batterijstatus die op percentage gaat
![]()
Dat is iets voor straks wanneer de telefoon aan de laptop hangt om volgestopt te worden met stroombeestjes en muziek.
Check AOKP of SLIM ICS eens
Bij de eerste kan je zoiezo kiezen bij instellingen tussen batterij percentage of een icoontje
Vergeet alle andere launchers en neem VTL launcher zeer compleet ook voor tablet voorbereid o.a...

[ Voor 13% gewijzigd door silitek op 19-02-2012 12:28 . Reden: toevoeging ]
Hmm, going to trysilitek schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:24:
Vergeet alle andere launchers en neem VTL launcher zeer compleet ook voor tablet voorbereid o.a...
[afbeelding]
VTL Launcher is een aangepaste ADW launcher welke eigenlijk primair bedoeld is voor tablets. De laatste keer dat ik deze probeerde vond ik deze nogal sluggish werken helaas. Maar je zou in ieder geval net zo goed ADW kunnen nemen.silitek schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:24:
[afbeelding]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
AOKP ziet er leuker uit. Straks eens proberen.Solictice schreef op zondag 19 februari 2012 @ 11:57:
[...]
Nice
Check AOKP of SLIM ICS eens
Bij de eerste kan je zoiezo kiezen bij instellingen tussen batterij percentage of een icoontje
Toch maar niet. Ga niet weer flashen de komende dagen. Wil alleen extensies hebben
[ Voor 10% gewijzigd door Touchdomex op 19-02-2012 12:33 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Exactalex3305 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:27:
[...]
VTL Launcher is een aangepaste ADW launcher welke eigenlijk primair bedoeld is voor tablets. De laatste keer dat ik deze probeerde vond ik deze nogal sluggish werken helaas. Maar je zou in ieder geval net zo goed ADW kunnen nemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2012 12:29 ]
Klopt..VTL liever als basis nu met ADW theme's evt. Meer mogelijkheden en "No Laggy my friend anymore"alex3305 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:27:
[...]
VTL Launcher is een aangepaste ADW launcher welke eigenlijk primair bedoeld is voor tablets. De laatste keer dat ik deze probeerde vond ik deze nogal sluggish werken helaas. Maar je zou in ieder geval net zo goed ADW kunnen nemen.
O neeVerwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 12:29:
[...]
Exact. Het ziet er ook gewoon niet uit op een telefoon.
Hebben wij het over dezelfde
[ Voor 23% gewijzigd door silitek op 19-02-2012 12:34 ]
Weet jij waar ik die roms vandaan kan halen op xda doe hij het niet.
silitek schreef op zondag 19 februari 2012 @ 09:44:
[...]
3file_I9000XWJW1_stock eerst flashen in Cwm Semaphore_kernel_JW1_2.4.0.tar kernel...als PDA in Odin.
Cm7 erop vanaf je interne SD. (kan zijn dat je een bootloop krijgt) batterij eruit/in wederom in Cwm opnieuw Cm7 flashen..klaar. Vergeet je GApps niet nadien.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Gewoon eventjes wachtenronic1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:00:
Weet jij waar ik die roms vandaan kan halen op xda doe hij het niet.
[...]
Mocht het over een uur het nog niet doen stuur mij eventjes een DM oid. Ik heb nog alle files staan want ik heb zelf vrijdag alles geflashed en nog niets weggehaald. Bak er dan eventjes snel een zipje van
[ Voor 29% gewijzigd door Touchdomex op 19-02-2012 14:10 ]
thnx 
Touchdomex schreef op zondag 19 februari 2012 @ 14:07:
[...]
Gewoon eventjes wachtenXDA heeft wel vaker problemen.
Mocht het over een uur het nog niet doen stuur mij eventjes een DM oid. Ik heb nog alle files staan want ik heb zelf vrijdag alles geflashed en nog niets weggehaald. Bak er dan eventjes snel een zipje van
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
XDA doet het dus weer \o/ Wel irritant dat hij regelmatig wegvalt maar ja....
Overigens net de 24 uur gehaald

Straks ook eindelijk weer eens hiermee: Touchdomex in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom Firmware" spelen... Hopelijk gaat het nu eens eindelijk lukken... Ben er een beetje klaar mee dat het telkens bij mij fout gaat... Vooral omdat ik niet weet waar het fout gaat

Oh ja en 1 van de ADB linkjes in de TopicStart werkt niet meer... Blergh

[ Voor 23% gewijzigd door Touchdomex op 19-02-2012 14:39 ]
Ik heb het eindelijk voorelkaar om cm7 erop te zetten
alleen nu krijg ik E:Error in / sdcard/teamhacksung_captivatemtd-ota-eng.build14.zip (status7)
alleen nu krijg ik E:Error in / sdcard/teamhacksung_captivatemtd-ota-eng.build14.zip (status7)
captivatemtdronic1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 15:00:
Ik heb het eindelijk voorelkaar om cm7 erop te zetten![]()
Nu ik jou captive zie staan.... gaat er ineens een belletje rinkelen 

Haha..doe deze maarronic1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 15:06:
Nu ik jou captive zie staan.... gaat er ineens een belletje rinkelen![]()
[...]
Jaja het is me gelukt
maarrrrre welke gabs moet ik gebruiken
ik heb cyanogenmod version 9.0.0-rco-galaxys-kang build 16
met kernel 0.8.1
Nu nog alleen even leuke launcher
maarrrrre welke gabs moet ik gebruiken

met kernel 0.8.1
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Trebuchet is prima geschikt hoorronic1 schreef op zondag 19 februari 2012 @ 17:19:
Jaja het is me gelukt![]()
maarrrrre welke gabs moet ik gebruikenik heb cyanogenmod version 9.0.0-rco-galaxys-kang build 16
met kernel 0.8.1
Thnx 
Touchdomex schreef op zondag 19 februari 2012 @ 17:22:
[...]
Trebuchet is prima geschikt hoorDaarnaast staan die Gapps gewoon in de TopicStart van dat XDA topic. Moet je eventjes kijken. Zorg ervoor dat je dat gehele gedeelte goed doorleest en doorneemt! Aangezien daar nog wel eens kleine problemen mee willen ontstaan.
Verwijderd
Iemand hier toevallig bekend met het transparant maken van je statusbar in ICS?
(technisch vraagje maar wel ICS-wide denk ik?)
Heb Framework-res.apk en Systemui.apk van de telefoon gehaald en dit gedaan:
In SystemUI.apk\res\values\drawables.xml de waarde van:
naar:
gezet. En vervolgens in systemUI.apk\smali\com\android\systemui\statusbar\
line 388 veranderd naar:
Vervolgens:
De resources.arcs uit DEZE systemui.apk gehaald en geplaats in originele
systemui.apk, die originele in een lege update.zip'je geplaatst en in CWM
geflashed maar krijg een mooie ehmmmmm
(technisch vraagje maar wel ICS-wide denk ik?)
Heb Framework-res.apk en Systemui.apk van de telefoon gehaald en dit gedaan:
code:
1
| java -jar apktool.jar if framework-res.apk |
code:
1
| java -jar apktool.jar d systemui.apk |
In SystemUI.apk\res\values\drawables.xml de waarde van:
code:
1
| type="drawable" name="status_bar_background">#ff000000 |
naar:
code:
1
| type="drawable" name="status_bar_background">#00000000 |
gezet. En vervolgens in systemUI.apk\smali\com\android\systemui\statusbar\
line 388 veranderd naar:
code:
1
| const/16 v16, -0x3 |
Vervolgens:
code:
1
| java -jar apktool.jar b systemui |
De resources.arcs uit DEZE systemui.apk gehaald en geplaats in originele
systemui.apk, die originele in een lege update.zip'je geplaatst en in CWM
geflashed maar krijg een mooie ehmmmmm

- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Protip aan mensen die denken dat je een nieuwe niet goed geformateerde Externe SD kan formatteren die je erin plugt. Dat gaat niet. Je formatteert dan als je op ja zegt maar hij formatteert de interne
Net dus gebeurd... Ben alles wat op de interne SD stond kwijt. Gelukkig heb ik nog een recente backup dus die eventjes terugzetten...
Na alle positieve verhalen te hebben gelezen over [ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP, wil ik deze ook erop zetten!
Ik heb alleen 2 vragen voordat ik hier aan kan beginnen:
1.Ik zit momenteel nog op darkyrom 10.2 i.c.m. Darkcore. Hoe kan ik het beste deze rom i.c.m. de Semaphore kernel erop flashen zonder dat ik mijn telefoon brick/in de soep laat lopen?
2.Ik zie iedereen de Semaphore ICS 0.8.1 kernel gebruiken,terwijl 0.8.2. al uit is,wat is hier de reden van,is er iets mis met de nieuwe versie?
Bedankt alvast voor de hulp guys!
1.Ik zit momenteel nog op darkyrom 10.2 i.c.m. Darkcore. Hoe kan ik het beste deze rom i.c.m. de Semaphore kernel erop flashen zonder dat ik mijn telefoon brick/in de soep laat lopen?
2.Ik zie iedereen de Semaphore ICS 0.8.1 kernel gebruiken,terwijl 0.8.2. al uit is,wat is hier de reden van,is er iets mis met de nieuwe versie?
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Wat maakt het uit voor kernel? Als hij maar stabiel is en het eindresultaat goed want je kernel in het begin ga je na het flashen van ICS niets meer van merken.ReinTheMan schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:46:
Na alle positieve verhalen te hebben gelezen over [ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP, wil ik deze ook erop zetten!
Overigens staat alles hier genoemd en met een beetje mix and match kun je zo alles erop zetten. Lees eventjes de ICS guide in de TopicStart en zoals je kan lezen kun je bijna niets fout doen/je telefoon echt kapot maken.
Ik heb gisteren en vandaag wat calls gehad waarbij ik de andere kant maar slecht kon horen. Ik zit op een 'standaard' AOKP met ZSJPG modem.
Lijkt mij dat het modem verantwoordelijk is voor die voicecall kwaliteit. Hebben jullie ook iets gemerkt aan de geluidskwaliteit met dit modem?
Lijkt mij dat het modem verantwoordelijk is voor die voicecall kwaliteit. Hebben jullie ook iets gemerkt aan de geluidskwaliteit met dit modem?
PSN ID: Aapzak
Ik houd 'm er nog even op en houd het in de gaten. Kan ook aan hun oude telefoons gelegen hebben natuurlijk. Tussendoor belde ik even een iPhone en die klonk kraakhelder.
Kraakhelder aan deze en de andere kant....Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2012 @ 21:37:
Nee, geen problemen met (hier) ZSJPG.
BUILD 23 beta 2.02 hier ook draaien sinds gisteren! Prima rom alleen wel een aantal problemen waar ik op vast loop..
Spotify werkt totaal niet bij mij. Kan wel gewoon inloggen en zie mijn lijsten etc. wel , maar afspelen werkt niet. Aantal keren overnieuw geinstalleerd,maar werkt nog niet.
Ook heb ik een app nova launcher, waarmee ik van mijn huidige rom naar een andere rom kan springen!? Ik wil deze oude rom helemaal niet meer gebruiken en heb het idee dat het ook ruimte en stroom kost om deze te laten draaien. Hoe kan ik de oude rom verwijderen?
Verder met bellen geen problemen, prima kwaliteit. In het pakketje zit ook een app DSPManager hier kan je ook een x aantal dingen veranderen voor je speaker. Misschien dat de gene met problemen hier wat ik moeten/kunnen veranderen.
Het klokken van 1000 naar 800 of van 1000 naar bijv. 1100 geeft bij totaal geen problemen!
Spotify werkt totaal niet bij mij. Kan wel gewoon inloggen en zie mijn lijsten etc. wel , maar afspelen werkt niet. Aantal keren overnieuw geinstalleerd,maar werkt nog niet.
Ook heb ik een app nova launcher, waarmee ik van mijn huidige rom naar een andere rom kan springen!? Ik wil deze oude rom helemaal niet meer gebruiken en heb het idee dat het ook ruimte en stroom kost om deze te laten draaien. Hoe kan ik de oude rom verwijderen?
Verder met bellen geen problemen, prima kwaliteit. In het pakketje zit ook een app DSPManager hier kan je ook een x aantal dingen veranderen voor je speaker. Misschien dat de gene met problemen hier wat ik moeten/kunnen veranderen.
Het klokken van 1000 naar 800 of van 1000 naar bijv. 1100 geeft bij totaal geen problemen!
[ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP
Deze draai ik nu en ben echter super tevreden! Enige wat ik nog mis is nederlands woordenboek, kan ik deze er los in krijgen?
Deze draai ik nu en ben echter super tevreden! Enige wat ik nog mis is nederlands woordenboek, kan ik deze er los in krijgen?
Nova Launcher is gewoon een app die je homescreen veranderddiederick89 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:59:
BUILD 23 beta 2.02 hier ook draaien sinds gisteren! Prima rom alleen wel een aantal problemen waar ik op vast loop..
Maakt ook niet veel uit als deze op je telefoon staat, als je em niet gebruikt wordt ie ook niet gebruikt
Voor Spotify kan je wellicht proberen de cache te verwijderen, misschien werkt dat. Je hebt geen system wipe gedaan vermoed ik?
cache verwijderen heb ik geprobeerd, maar zonder succes. Heb voor installatie wel een system wipe uitegevoerd!Solictice schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:40:
Voor Spotify kan je wellicht proberen de cache te verwijderen, misschien werkt dat. Je hebt geen system wipe gedaan vermoed ik?
Ik kan ook gewoon wel inloggen in spotify en ik zie mijn lijsten en nummers, maar zodra ik een nummer aan klik komt er een schermpje waarin info staat. In dit schermpje staat alleen het woord "info" en verder niks. Kan alleen verder op Oké drukken en dan gaat het schermpje weer weg.
Oh, hmm dan is et een spotify bug denk ik. Gebruik het zelf niet dus ik kan je er niet veel verder mee helpendiederick89 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 13:10:
[...]
cache verwijderen heb ik geprobeerd, maar zonder succes. Heb voor installatie wel een system wipe uitegevoerd!
Ik kan ook gewoon wel inloggen in spotify en ik zie mijn lijsten en nummers, maar zodra ik een nummer aan klik komt er een schermpje waarin info staat. In dit schermpje staat alleen het woord "info" en verder niks. Kan alleen verder op Oké drukken en dan gaat het schermpje weer weg.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Zoek eens op of het uberhaupt met ICS goed gaat. Kan best zijn dat er daar iets fout gaat

Heb hiervoor de rom van Team ICSSGS RC4.1 gehad en daar werkte spotify prima op!
Vreemd; ik heb met dezelfde rom geen problemen met Spotify.diederick89 schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:59:
Argh... Mediaserver probleem op build 16 hier. Heb galerij maar bevroren via TB... In 1 uur 40% eraf, dat ding was warm, ik voelde het in mn broek
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Hoi!
Ik heb Miui Mintberry 2.2.10 en zojuist de dutch translation pack geflashed.
Maar hij blijft nu in bootloop.
/Edit: ik zie nu in recovery mode dat ik Mintberry_Translation_2.1.20_nl
heb geflasht; dat zal het probleem wel zijn: een te oude versie.
/Edit: Oplossing: ik heb nu gewoon de hele MIUI Mintberry 2.2.10 die nog op mn SD stond opnieuw geflasht en nu is alles weer zoals het was voor deze poging.. Nu maar afwachten op een nieuwe language pack?
/Edit: Het ging mij er trouwens om het android keyboard in het nederlands te kunnen instellen,
is daar geen aparte language pack voor te vinden/installen?
Maar hij blijft nu in bootloop.
/Edit: Oplossing: ik heb nu gewoon de hele MIUI Mintberry 2.2.10 die nog op mn SD stond opnieuw geflasht en nu is alles weer zoals het was voor deze poging.. Nu maar afwachten op een nieuwe language pack?
/Edit: Het ging mij er trouwens om het android keyboard in het nederlands te kunnen instellen,
[ Voor 69% gewijzigd door JWPVDW op 20-02-2012 23:37 . Reden: Aanvulling ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Smijt er gewoon Swiftkey opJWPVDW schreef op maandag 20 februari 2012 @ 23:11:
Hoi!
Maar als hij nu boot blijft hij hangen bij het MIUI logo (met rood/roze lijnen dus)
en blijft hij steeds het geluidje maken.
/Edit: ik heb nu gewoon de hele MIUI Mintberry 2.2.10 die nog op mn SD stond opnieuw geflasht en nu is alles weer zoals het was voor deze poging.. Nu maar afwachten op een nieuwe language pack?
Dit mogen ze wel in de FAQ van het XDA topic toevoegen btw.
Ik heb hem met ongeveer dezelfde configuratie (darky 9.5 icm darkcore) vanmiddag geflasht, draait als een zonnetje. Even je CWM updaten naar de laatste versie, just in case (makkelijkste manier is via de rom manager uit de market). Vervolgens gewoon build 23 op je interne SD en vanuit je recovery menu flashen. De Semaphore 0.8.1 kernel zit daar standaard ingebakken, hoef je zelf niet te vervangen.ReinTheMan schreef op zondag 19 februari 2012 @ 20:46:
Ignorance Is Bliss
Ik heb de swype beta erop gezet. Ik vind swypen sowieso fijn en de beta heeft wel NL keyboard. Dan moet je wel even in de settings de autocorrect van ICS zelf uitzetten anders blijft hij je lastig vallen, ookal gebruik je het NL swype keyboard.
iemand?Focus schreef op maandag 20 februari 2012 @ 12:08:
[ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP
Ik heb op dit moment de [ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP-android open kang project. Ik krijg echter geen GPS signaal. Daarom heb ik ook al verschillende andere ROM's geprobeert waaronder: CM7, darky's CM9 TH, en gewoon stock samsung. Onder geen enkele werkt het.
Bij de AOKP die ik nu heb, heb ik ook geprobeert het met FasterFix en GPS Aids op te lossen maar dat helpt niet. Iemand nog ideen?
Bij de AOKP die ik nu heb, heb ik ook geprobeert het met FasterFix en GPS Aids op te lossen maar dat helpt niet. Iemand nog ideen?
Zoveel roms en geen GPS!!..wel eens aan hardware-issue gedacht.martijn00 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:21:
Ik heb op dit moment de [ROM][ICS][4.0.3][BUILD23][BETA2.02]AOKP-android open kang project. Ik krijg echter geen GPS signaal. Daarom heb ik ook al verschillende andere ROM's geprobeert waaronder: CM7, darky's CM9 TH, en gewoon stock samsung. Onder geen enkele werkt het.
Inmiddels op AOKP_galaxy_build24_be18. Gewoon over b23 heen zonder problemen.
[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 21-02-2012 12:38 ]
Het is volgens mij wel mogelijk, maar zou niet weten hoe.
Makkelijkste is om een 3rd party keyboard app te installeren. Swiftkey, Perfect Keyboard, Go Keyboard etc.
Ik vind de stock keyboard echter het beste
Is AOKP_galaxy_build24_be18 al uit Silitek? Waar staat hij precies? En zijn er al theming packs voor 2.0?
Mijn media player, en youtube wil nog wel eens vast lopen, en dan af en toe flikkeren. Dat is het enige nadeel van de rom, heb jij die problemen ook al gehad?
Mijn media player, en youtube wil nog wel eens vast lopen, en dan af en toe flikkeren. Dat is het enige nadeel van de rom, heb jij die problemen ook al gehad?
[ Voor 43% gewijzigd door Retep2124 op 21-02-2012 12:55 ]
Yep, hier neer te halenPeterHid schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:52:
Is AOKP_galaxy_build24_be18 al uit Silitek? Waar staat hij precies? En zijn er al theming packs voor 2.0?
Geen probleem met Youtube en mediaplayer. App's cache clear al een keer gedaan?
Build24 is een schone ICS. Build25 van Bhuvan komt ETA +8 hours ongeveer....kan je ook op wachten eventueel.
Waar haal je die vandaan als ik vragen mag?silitek schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:17:
[...]
Yep, hier neer te halenGeen Theme pack..
Geen probleem met Youtube en mediaplayer. App's cache clear al een keer gedaan?
Build24 is een schone ICS. Build25 van Bhuvan komt ETA +8 hours ongeveer....kan je ook op wachten eventueel.
Bij mij loopt de videoplayer verre van soepel. Vreemd is dat QuickPic die zelfde videos simpeltjes afspeelt.PeterHid schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 12:52:
oftopic: eerder deze week was iemand bij mij thuis met iPhone de NOS videostream aan het kijken. Schitterend beeld. Ik denk, dat moet mijn telefoon ook kunnen. Ik log in op dezelfde site en de stream is lelijk, zelden zo'n slechte stream gezien.
Toen ben ik het nog een keer gaan proberen met de Dolphin browser en user agent faken, ik deed me voor als een iPhone: prachtige stream. Zal wel door de fragmentatie komen dat Android een slechtere stream krijgt, erg jammer.
XDA...2smaken CNA 1.4.0 en AOKP b24PeterHid schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:18:
[...]
Waar haal je die vandaan als ik vragen mag?
Uhmm..eens een aantal testje gedaan streaming wifi/3G. Zit tussen beide weinig verschil RTL XL app als referentie uitgangspunt. Kraakhelder, Youtube idem. Video HD in stock player en poweramp ook zonder problemen. fragmentatie zou niet uit mogen maken onderling..OS/AndriodAapzak schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 13:18:
[...]
Bij mij loopt de videoplayer verre van soepel. Vreemd is dat QuickPic die zelfde videos simpeltjes afspeelt.
oftopic: eerder deze week was iemand bij mij thuis met iPhone de NOS videostream aan het kijken. Schitterend beeld. Ik denk, dat moet mijn telefoon ook kunnen. Ik log in op dezelfde site en de stream is lelijk, zelden zo'n slechte stream gezien.
Toen ben ik het nog een keer gaan proberen met de Dolphin browser en user agent faken, ik deed me voor als een iPhone: prachtige stream. Zal wel door de fragmentatie komen dat Android een slechtere stream krijgt, erg jammer.
B25 is er!!...donwloading now
Tot nu toe werkt hij goed. Music player werkt goedsilitek schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:40:
Tot nu toe werkt hij goed. Music player werkt goedsilitek schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 17:40:
Hm ik ga nu toch eerst nog even voor build 23 beta 2.1. build25 schijnen toch nog wat bugs mee te komen en 23 is tot nu toe prima bevallen
Flashen maar
Ignorance Is Bliss
Vraag aan mensen die Miui Mintberry hebben draaien (MIUI-1.12.23). Werk er nu al een poosje naar grote tevredenheid mee, maar op een of andere manier werkt de kompas niet meer naar behoren. Zijn mensen bekend met dit probleem en, zo ja, hebben jullie hier een oplossing voor gevonden?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar... iemand een simpele uitleg?markdevries53 schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 18:02:
Wat is het verschil tussen cna en aokp?
En daar is ICS 4.0.4.. voor een beta1 al redelijk goed.

Welke ROM is dat dan? Geen teamhacksung zie ik..
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Rom informationHaTe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 19:51:
Welke ROM is dat dan? Geen teamhacksung zie ik..
- Engine: Android 4.0.4 release Nasif modified, changed, improved
- Very Fast System
- Zoom on camera
- Pre-rooted
- init.d Support
- Touch to focus
- Voodoo Colour
- Themed APP
- Zipalinged
- Insert Busybox
- Tweaks in Build.prop
- Best battery life [NO Android OS BUG]
- WiFi Tethering
- HD 720p Video recording
Edit: zit een USB mount PC bug in maar daar wordt aan gewerkt
[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 22-02-2012 19:55 . Reden: toevoeging ]
Dat was geen antwoord op mijn vraag, maar heb hem toch gevonden 
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1510940
Eens kijken of ik die er op ga zetten
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik zou het doenHaTe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:39:
Dat was geen antwoord op mijn vraag, maar heb hem toch gevonden
Jij zou alles doen xD Maar ben hem al aan het downloaden
Ben benieuwd.
HaTe schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 20:58:
Jij zou alles doen xD Maar ben hem al aan het downloadenBen benieuwd.
Let op USB mount bugje..nog maar dat mag de pret niet drukken
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Mijn batterij is te goed om te flashensilitek schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:02:
[...]
..stilstaan is achteruit gang
. Stock met Devil kernel. Titanium backup geen probleem.
Fuck it.
De derde keer in 1 week dat ik kan wipen en reflashen. Ineens enkel FC's, en dan doet ie niets meer. Nu even wat apps eraf, en hij doet het weer...
Ik vind build 17 erg lang duren...
Welke andere rom is erg goed en kan perka's cmstyle loadicon en launcherpro/tweetdeck enz hebben?
Dus eigenlijk alle apps die cm9 ook heeft
en heeft zulke notification bars?
De derde keer in 1 week dat ik kan wipen en reflashen. Ineens enkel FC's, en dan doet ie niets meer. Nu even wat apps eraf, en hij doet het weer...
Welke andere rom is erg goed en kan perka's cmstyle loadicon en launcherpro/tweetdeck enz hebben?
die dus?silitek schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:02:
[...]
Mag ik jouw batterijTouchdomex schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:03:
[...]
Mijn batterij is te goed om te flashenNa een dag met normaal gebruik op wifi nog steeds 50% over op dit moment...
[ Voor 17% gewijzigd door F.West98 op 22-02-2012 21:05 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Je kan hem bestellen voor 12,50 in Duitsland
je hebt er toch nog een, die kan je best gebruikenTouchdomex schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:07:
[...]
Je kan hem bestellen voor 12,50 in Duitsland
nee ok, linkje?
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Staat wel in het topicF.West98 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:09:
[...]
je hebt er toch nog een, die kan je best gebruiken![]()
nee ok, linkje?
Denk dat Beta 2.1 voor jou het beste is..meest stabiele ICSF.West98 schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:04:
Fuck it.
[...]
die dus?
Mwah, slechte ROM, ik vind er niks aan en niet snel(ler) hoor. Ik ga weer terug naar CM9 build 16silitek schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 21:02:
[...]
Hallo,
Sinds vandaag was ik even aan het spelen met Glitch kernel V14 B5. Ik had dus de Live OC aangezet en was wat aan het spelen met de voltages... Nu is het zo dat wanneer ik naar recovery wil dit niet gaat en een bootloop krijg en ik heb al gezien dat mijn scherm opeens kuren vertoont. Ik denk dan ook zelf dat het te maken heeft met de voltages...
Het probleem is nu dat ik hem via Download Mode wil flashen naar stock omdat ik simpel weg niet meer in CWM Recovery geraak.... Alleen wanneer ik de telefoon aansluit op de computer moet ik een driver installeren genaamd Gadget Serial Control. Heeft iemand hier enige ervaring mee en weet hij/zijn hoe ik dit kan oplossen.
Doordat de computer de telefoon niet meer juist herkent kan ik hem dus niet flashen naar stock of laat stan weer normaal gebruiken.
Ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen.
Ik ben zelf overigens al bezig geweest met een hoop zoek werk. Enkele andere gebruikers gevonden die ook dit probleem hadden dat hij niet herkent werd in windows, helaas stond hier tevergeefs de juiste oplossing of zelfs geen oplossing.
Ik heb ondertussen al 3x op 2 verschillende PC de drivers verwijdert en hergeinstalleerd, maar niets lijkt te werken.
Sinds vandaag was ik even aan het spelen met Glitch kernel V14 B5. Ik had dus de Live OC aangezet en was wat aan het spelen met de voltages... Nu is het zo dat wanneer ik naar recovery wil dit niet gaat en een bootloop krijg en ik heb al gezien dat mijn scherm opeens kuren vertoont. Ik denk dan ook zelf dat het te maken heeft met de voltages...
Het probleem is nu dat ik hem via Download Mode wil flashen naar stock omdat ik simpel weg niet meer in CWM Recovery geraak.... Alleen wanneer ik de telefoon aansluit op de computer moet ik een driver installeren genaamd Gadget Serial Control. Heeft iemand hier enige ervaring mee en weet hij/zijn hoe ik dit kan oplossen.
Doordat de computer de telefoon niet meer juist herkent kan ik hem dus niet flashen naar stock of laat stan weer normaal gebruiken.
Ik ben zelf overigens al bezig geweest met een hoop zoek werk. Enkele andere gebruikers gevonden die ook dit probleem hadden dat hij niet herkent werd in windows, helaas stond hier tevergeefs de juiste oplossing of zelfs geen oplossing.
Ik heb ondertussen al 3x op 2 verschillende PC de drivers verwijdert en hergeinstalleerd, maar niets lijkt te werken.
[ Voor 3% gewijzigd door wou5er op 23-02-2012 02:53 ]
Vanaf vandaag draai ik de Dark Knight 4.0.4 rom. Wat eerste bevindingen:
- Over het algemeen super snel
- Af en toe wat laggy bij het openen van de app drawer
- 720P mkv's worden niet soepel afgespeeld (lukt op stock wel)
- Audio tot 24bits flacs worden (in poweramp) prima afgespeeld
- Bellen en andere connectiviteit prima (met ZSJPG modem)
- Battery life lijkt ook goed, maar dat is moeilijk te zeggen op basis van het eerste uurtje van alles instellen etc.
Kortom prima rommetje, zo op het eerste gezicht.
- Battery life lijkt ook goed, maar dat is moeilijk te zeggen op basis van het eerste uurtje van alles instellen etc.
Als het rommetje eenmaal gezetteld is gaat hij als de brandweer..geef het de tijd.Mystic Spirit schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 08:53:
Vanaf vandaag draai ik de Dark Knight 4.0.4 rom. Wat eerste bevindingen:
Wel nog wat foutjes..maar he, beta1 pas
Dus wat is het verschil nu tussen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1497748 en http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1510940
Welke heb jij geflashed Silitek?
Engine: Android 4.0.3 release Nasif modifiedSolictice schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 11:44:
Dus wat is het verschil nu tussen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1497748 en http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1510940
Engine: Android 4.0.4 release Nasif modified, changed, improved
Laatste dus
Update 4.0.4 met o.a USB fix komt ETA +8 hour. Intussen even terug op be18 (build25)..prima rom BTW
Kan heel even op locatie geen USB mount missen. Maar switch wel terug naar 4.0.4
Kan heel even op locatie geen USB mount missen. Maar switch wel terug naar 4.0.4

Hmkay, is beetje vervelend inderdaad..silitek schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 12:59:
Update 4.0.4 met o.a USB fix komt ETA +8 hour. Intussen even terug op be18 (build25)..prima rom BTW
Kan heel even op locatie geen USB mount missen. Maar switch wel terug naar 4.0.4![]()
[afbeelding]
Maar is inderdaad wel een mooie rom inderdaad:)
Hey mensen. Ik draai nu 2.3.3 met een clockworkspeedmod of zoiets begint toch te laggen nu wat raden jullie aan om er nu op te zetten voor dagelijks gebruik?
Iemand?wou5er schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 02:49:
Hallo,
Het rare is dat wanneer ik de telefoon download mode aan de computer hang hij een Serial Gadget control driver moet installeren maar deze word niet gevonden...silitek schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:14:
[...]
Heimdall al geprobeerd? En hier
Glitch kerneltje blijven een risico..blijf het bagger vinden laatste tijd..
verlies van Cmw en reboot-loop TE vaak.
Hmm..tja, heb je alle drivers geprobeerd?.ook deze?wou5er schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:27:
[...]
Het rare is dat wanneer ik de telefoon download mode aan de computer hang hij een Serial Gadget control driver moet installeren maar deze word niet gevonden...Ik kan mijn telefoon dus niet flashe via heimdall laat staan in CWM dit is zeg een beetje het dillema waar ik tegen aan loop.
Ja ook die...silitek schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:35:
[...]
Hmm..tja, heb je alle drivers geprobeerd?.ook deze?
Ik zit nu op een andere computer, ik ga het hier ook nog eens proberen en anders weet ik het ook niet meer, dan maar op geven aan de verzekering
Zoals t er nu naar uit ziet kan ik hem gewoon flashen met odin, snap niets van heimdall, ben altijd odin gwend.
Het probleem zit hem denk ik in windows want hier beneden werkt het wel gewoon.
[ Voor 18% gewijzigd door wou5er op 23-02-2012 14:54 ]
En daar is de update al: [4.0.4][ROM] Dark Knight 4.0.4 port [USB FIX] ....Solictice schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 13:05:
[...]
Hmkay, is beetje vervelend inderdaad..
Maar is inderdaad wel een mooie rom inderdaad:)
USB mount Check!!
Fun
wou5er schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 14:40:
[...]
Ja ook die...
Het probleem zit hem denk ik in windows want hier beneden werkt het wel gewoon.
[ Voor 37% gewijzigd door silitek op 23-02-2012 15:22 . Reden: toevoeging ]
Ik gebruik nooit USB. Dus ik sla deze update even over, of zijn er meer fixes?
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Iemand enig idee hoe MIUIV4 is voor dagelijks gebruik?
Mee te werken of nog steeds buggy as hell?
http://tmblr.co/ZJFwTwGuiEpl
Wil bovenstaand theme wel eens gebruiken
Ik heb zojuist de nieuwe beta geflashed en t werkt goed. Wel een full wipe voor nodig. Maar daarna heb k geen enkele FC gehad. Ook draait hij lekker soepel, geen lag of iets sofar.Touchdomex schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 16:46:
Iemand enig idee hoe MIUIV4 is voor dagelijks gebruik?Mee te werken of nog steeds buggy as hell?
En k ga je themes es uitproberen
Edit:
K zie niet waar je dat theme download, als k op download APK druk krijg k een apk van een weather app lol
Edit2: K moest die andere download link hebben. Testing now!
[ Voor 14% gewijzigd door Solictice op 23-02-2012 16:57 ]
Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.
Problemen met KIES horen in dit topic.