Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2023

Ti2

Ook niet via BetterBatteryStats? Hier zeilt de GS zó in een diepe slaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Hmm, geen idee maar maakt niet uit. Had toch geen wipe gedaan, dus redelijk buggy. Kwam van MIUI af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
stimpyrulez schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:19:
[...]

Mmm dat vermoeden had ik ook al, maar hoopte dat het anders kon... |:(
Heeft iemand zo een linkje naar een handleiding om hem weer helemaal naar stock te krijgen?
(en dan zeker zonder SD card er in ;) )
Heb wel odin en dat spul, maar vaak vind ik het lastig om de juiste bestanden te vinden (qua versies dan) .
Op blz. 1 van dit forum staat de nieuwste firmware.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

stimpyrulez schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 09:19:
[...]

Mmm dat vermoeden had ik ook al, maar hoopte dat het anders kon... |:(
Heeft iemand zo een linkje naar een handleiding om hem weer helemaal naar stock te krijgen?
(en dan zeker zonder SD card er in ;) )
Heb wel odin en dat spul, maar vaak vind ik het lastig om de juiste bestanden te vinden (qua versies dan) .
In de topicstart kun je alle informatie vinden als het goed is. Ook voor alle files en ook voor alle handleidingen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Heb nu wel Deep sleep in Dark Knight, duurde wel eventjes, maargoed.
Enige waarik nu tegen aan loop is dat ik em niet op 2g krijg. Hij blijft op 3g staan.
Als ik 2g aanvink wordt hij grijs en gebeurt er niets. Blijft vrolijk 3g gebruiken.
Kunnen jullie wel 2g gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn polarcell binnen!!
Is t een kwestie van verwisselen of moet ik nog wat doen voor optimale useage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11-2024
Wat is op dit moment de meest stabiele ICS rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Billiebier schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 22:00:
Wat is op dit moment de meest stabiele ICS rom?
Teamhacksung.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2023

Ti2

^ Persoonlijk vind ik Dark Knight 2.1 (4.0.4 AOSP) in verband met snelheid en batterij errug fijn. Stabiel genoeg voor alledaags gebruik - anders had im mn vrouw wel gehoord >:)

Verder is AOKP ook een hele goede. Zeer veel cutomization mogelijkheden 8)

Team Hacksung deed het overigens ook prima.

[ Voor 8% gewijzigd door Ti2 op 01-03-2012 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik wacht nog even op upgraden denk ik, teveel known issues

[ Voor 68% gewijzigd door Billiebier op 01-03-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
AOKP is nu ook official voor de Galaxy S. Dus geen port meer :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1524108

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dat klinkt best gunstig maar wat is er nu het echte voordeel van? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Touchdomex schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 11:20:
[...]

Dat klinkt best gunstig maar wat is er nu het echte voordeel van? :+
Hopelijk meer updates :) En sneller bugs die worden gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie het voordeel ook niet, behalve sixtstringsg dan contributor is, maar goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draaid prima...snel met semaphore 0.9.1 :+

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 20:17
Is het bij de AOKP build 27 mogelijk om de touch menu balk uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-09 20:17
Is het bij de AOKP build 27 mogelijk om de touch menu balk uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Op die vraag is al honderden keren antwoord gegeven, ja dat kan. Hoe? Dat is ook in allerlei forums en FAQ's terug te vinden :)

Ik heb deze rom gisteren geinstalleerd, met Semaphore 0.9.1 en ZSJPG modem. Draait prima, batterij over de nacht van 89% naar 87%, niet slecht. Ik vraag me af of al mijn gebruikelijke energieverbruikende daemons al draaien.

Verder zie ik erg weinig verschil met build23 van het AOKP-android open kang project behalve dat ik een muziekspeler mis :) Hij draait overigens zonder problemen.

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn sms berichten app.. als ik een sms bericht open dan sluit hij vanzelf af, ik had dit probleem ookal met ths b15 en draai nu dark knight 2.1 met semaphore 0.9 en zsjpg modem.. ik heb al geprobeerd om app cache te wissen en om te verwijderen en opnieuw te installeren met tb.. heb Dark knight er clean opgezet, toen had ik geen problemen maar ook geen smsjes op te openen ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-09 22:01

m00

Ik heb build 27 vrij soepel draaien i.c.m. ZSJPG, alleen ervaar ik nog problemen met de power save modus. In b23 ook al trouwens: ik wil hem graag naar 2G laten switchen bij screen-off maar de data gaat gewoon helemaal uit tot het scherm weer aangaat. Iemand anders ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
m00 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 23:10:
Ik heb build 27 vrij soepel draaien i.c.m. ZSJPG, alleen ervaar ik nog problemen met de power save modus. In b23 ook al trouwens: ik wil hem graag naar 2G laten switchen bij screen-off maar de data gaat gewoon helemaal uit tot het scherm weer aangaat. Iemand anders ervaring hiermee?
Mogelijk dat de versie 27-2 een verbetering geeft. Ik heb nog geen changelog van de aangepaste build gezien.
http://forum.xda-develope...ead.php?t=1524108&page=36

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:55
Omdat mijn oude HTC overleden is heb ik tijdelijk een Galaxy S totdat ik weer een nieuw toestel uit kan zoeken bij mijn abo. Ik krijg er alleen geen custom rom op, wat ik ook probeer. Mijn toestel heeft standaard een e3 recovery wat voor problemen zorgt bij bij het flashen van de clockwork recovery maar middels diverse kernels krijg ik er wel een recovery op waarmee ik een rom kan flashen. Het flashen lukt alleen bij geen enkele rom (AOKP, Dark Knight en Cyanogen Mod 9 geprobeerd). Als laatste poging heb ik het volgende gedaan:
  • Stock rom 2.3.6 XXJVU geflashed met Odin volgens deze tutorial -> gaat goed
  • Toestel geroot volgens deze tutorial -> gaat goed
  • Cyanogenmod-9 geflashed volgens deze -> reboot loop
Wanneer ik de rom selecteer zie ik voor een seconde of 10-20 updating.... staan en dan reboot het toestel. Ik zie dan het CyanogenMod logo maar het toestel blijft rebooten. Wat doe ik in vredesnaam verkeerd of wat gaat er verkeerd?

Edit: ook CyanogenMod 7.1 getest, resulteert ook in een reboot loop. Ik zie heel kort het logo, dan een lijstje met update output en dan reboot het toestel weer. Edit2: hm, na het verwijderen van de sdcard is 7.1 wel geïnstalleerd, nu eens testen of een andere firmware het ook doet.

Edit3: aokp en cm9 geven de volgende fout:
code:
1
2
Installing update...
assert failed: getprop("ro.product.device") == "galaxys" ................heel veel andere checks op toestelnaam galaxy .....

Ik zie meer mensen met dat probleem maar niet echt een oplossing.

[ Voor 21% gewijzigd door IceM op 03-03-2012 12:36 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11:16
Als je de telefoon opstart, dan werkt CM7 gewoon?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
HaTe schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 12:29:
Als je de telefoon opstart, dan werkt CM7 gewoon?
Ja, dan werkt hij. Als ik hem dan weer uitzet, in recovery ga en een andere firmware probeer te flashen mislukt de flash en werkt het toestel niet meer. Ik kan dan in de recovery ook de CM7 rom niet meer flashen, ik krijg dan dezelfde fout als bij de andere roms. Ik heb assertion check uitgezet in de recovery maar ook dan krijg ik dezelfde error. Enige manier om het toestel dan weer werkend te krijgen is om de stock rom te flashen.

Edit: heb de stockrom weer geflashed en adb geeft de volgende output voor de properties:
adb -d shell getprop ro.product.device:
GT-I9000

adb -d shell getprop ro.build.product:
GT-I9000

[ Voor 22% gewijzigd door IceM op 03-03-2012 12:41 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Vaag hoor.. MIsschien ligt het aan de root methode.

Flash deze kernel eens: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108

Moet werken.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
Ik heb nu cyanogenmod 7 draaien en het toestel wordt niet meer herkend in windows als deze op debugging staat. Via de shell op het toestel de ro.product.device en ro.build.product opgevraagd en dan komt er galaxysmtd uit ipv GT-I9000. Ik zal straks die kernel proberen, ben er nu even klaar mee :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Dat is normaal. Voor CM heb je andere drivers nodig, namelijk die van de Nexus S.

Even voor de duidelijkheid, die kernel moet je NIET flashen als je nog CM7 draait!!!! Is dit niet wat er fout gaat?
Je kan geen CyanogenMod stuff en Samsung stuff door elkaar gebruiken!

[ Voor 57% gewijzigd door HaTe op 03-03-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:14

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik zoek een goede kernel voor cm9b16. Ik wil tijdens use goede accu hebben en ook op 3G beter dan stock.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
Wat ik heb gedaan staan staat in mijn eerste post hier:
  • Stock rom 2.3.6 XXJVU geflashed met Odin volgens deze tutorial -> gaat goed
  • Toestel geroot volgens deze tutorial -> gaat goed
Dat werkt. Ik kan dan ook cyanogenmod7 flashen maar als ik vervolgens deze rom download bijvoorbeeld: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1524108 dan gaat het mis met het flashen.Ik krijg dan de volgende error:
Installing update...
assert failed: getprop("ro.product.device") == "galaxys" || .... getprop("ro.product.device") == "galaxysmtd" ... en nog veel meer varianten op de galaxys naam
Een assert is een check, als die failed (not true) geeft hij een assertion error. Wat deze assert doet is kijken of het toestel wel geschikt is (of het een galaxy S I9000 is) en daar faalt hij op. Ik snap alleen niet waarom, het is echt een doodnormale galaxy S.

Als ik dit gedaan heb, heb ik geen andere keus als via Odin de stockrom en daarna de gehackte kernel te flashen om root te krijgen. Het lukt mij dan om de de laatste stable versie van cyanogenmod te flashen. Als ik dat gedaan heb kan ik geen rom meer flashen, dan faalt hij op de bovengenoemde assertion. Ook cyanogenmod 7 kan ik dan niet meer flashen, ik moet mijn toestel dan dus weer terugflashen naar stock, rooten en opnieuw beginnen.

Edit:
Zojuist met deze kernel geprobeerd, exact hetzelfde. Misschien zit de fout in clockworkmod recovery 5.5.0.4. Als ik het toestel root met die kernel (of de eerder genoemde kernel) staat versie 3 van de recovery erop. Starten van de flash lukt dan, het toestel reboot dan en is op dat moment voorzien van recovery versie 5.X en dan loopt het mis.

Edit2:
Ik heb het updaterscript aangepast in de zipfile van AOKP en de assertion weggehaald. Hij flashed dan wel gewoon goed en kan hem ook gebruiken. blijf het nog steeds vreemd vinden.

Edit3:
Als ik nu via adb de properties opvraag krijg ik het volgende:
adb -d shell getprop ro.product.device
SGH-I9000

adb -d shell getprop ro.build.product
SGH-I9000
In het updater script van Dark Knight wordt dit type niet herkend, en ook in het updater script van AOKP wordt dit type niet herkend als correct toestel. Ik snap alleen niet dat ik de enige ben met problemen, iedereen zou dan toch problemen moeten hebben?

[ Voor 42% gewijzigd door IceM op 03-03-2012 14:57 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Sorry, ik heb die root tutorial zonet bekeken, en het gaat daar al met CF-Root, ik dacht dat het wat anders was. Hier gaat het dus nog niet fout.

Het probleem is dus pas nadat je CyanogenMod hebt geflashed...
Ik raad aan om deze tutorial te volgen: http://www.androidworld.n...en+op+de+Samsung+Galaxy+S
Sla geen stappen over.

Na het flashen van een ROM moet je wel even de telefoon opstarten tot hij in het OS zit, gelijk alle zip's achter elkaar flashen gaat niet goed.. Ik zeg niet dat je dit doet, ik zeg het gewoon.. Ik weet zo ook niet wat er fout gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
HaTe schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:28:
Sorry, ik heb die root tutorial zonet bekeken, en het gaat daar al met CF-Root, ik dacht dat het wat anders was. Hier gaat het dus nog niet fout.

Het probleem is dus pas nadat je CyanogenMod hebt geflashed...
Ik raad aan om deze tutorial te volgen: http://www.androidworld.n...en+op+de+Samsung+Galaxy+S
Sla geen stappen over.

Na het flashen van een ROM moet je wel even de telefoon opstarten tot hij in het OS zit, gelijk alle zip's achter elkaar flashen gaat niet goed.. Ik zeg niet dat je dit doet, ik zeg het gewoon.. Ik weet zo ook niet wat er fout gaat ;)
Ja, ik heb nu AOKP draaien op mijn toestel nadat ik het updatescript aan heb gepast maar ik vermoed dat ik, wanneer ik een andere versie wil flashen, weer hetzelfde probleem krijg als ik het script niet aanpas. Het draait verder ook zonder problemen, ook cyanogenmod 7 draaide verder zonder problemen alleen het flashen van een rom gaat/ging dus niet goed.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:59
IceM schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 14:19:
Ik snap alleen niet dat ik de enige ben met problemen, iedereen zou dan toch problemen moeten hebben?
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb het opgelost door eerst de semaphore 0.91 kernel te flashen vanuit cm7/miu en dan vanuit recovery AOKP b27 + Gapps en daarna weer semaphore.

btw, de naam van het toestel is veranderd van GT-i9000 naar SGH-i9000 ofzo

[ Voor 9% gewijzigd door bartelsrobert op 03-03-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Verdomme. Heb maanden goed op mintberry gedraaid, tijdens het flashen van een nieuwe versie een foutje gemaakt en wat ik nu ook doe, mijn telefoon maakt geen verbinding meer met Vodafone. Ben terug gegaan naar stock Samsung en heb alles weer opnieuw geflashed, maar helemaal niks.

Als ik hem laat zoeken naar netwerken zegt hij dat ik hem van airplane-mode moet halen, maar daar staat hij helemaal niet op. Iemand een tipt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hoppa! schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 20:01:
Verdomme. Heb maanden goed op mintberry gedraaid, tijdens het flashen van een nieuwe versie een foutje gemaakt en wat ik nu ook doe, mijn telefoon maakt geen verbinding meer met Vodafone. Ben terug gegaan naar stock Samsung en heb alles weer opnieuw geflashed, maar helemaal niks.

Als ik hem laat zoeken naar netwerken zegt hij dat ik hem van airplane-mode moet halen, maar daar staat hij helemaal niet op. Iemand een tipt?
Heb je nog een imei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Ik heb in ieder geval de efs ergens gebackupped? zal ik die eens overschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hoppa! schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 20:03:
[...]

Ik heb in ieder geval de efs ergens gebackupped? zal ik die eens overschrijven?
Controleer eerst je IMEI. Daarna kun je wel flashen met EFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Touchdomex schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 20:05:
[...]

Controleer eerst je IMEI. Daarna kun je wel flashen met EFS.
Geen imei inderdaad..... :)
Is me nog nooit gebeurd. Eens kijken of ik het kan herstellen.

Edit: Thanks dude! Ik heb er regelmatig over gelezen, stom dat ik er zelf niet aan heb gedacht. Maar alles doet het weer....

[ Voor 18% gewijzigd door Hoppa! op 03-03-2012 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
Ik heb nu aopk draaien en het werkt prima maar ik zoek een optie om de 2 knoppen verlicht te laten als het scherm aan staat, is hier een optie voor?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IceM schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 22:04:
Ik heb nu aopk draaien en het werkt prima maar ik zoek een optie om de 2 knoppen verlicht te laten als het scherm aan staat, is hier een optie voor?
Welke kernel?.. Inmiddels op V5 ICS :9. Uitstekende rom wederom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:30

sapphire

Die-hard pruts0r

Gister avond toch maar een Semaphore kernel geflashed in mijn stock 2.3.6 ROM.

Vorige week de 2.3.6 ROM van samsung geflashed en de speedmod kernel erbij. Sindsdien is mijn telefoon bagger traag! Batterij duur is echt geweldig, super stabiel alleen zóóó traag allemaal.

Dus nu maar de Semaphore gingerbread 2.5.0 kernel gepakt. Tot nu toe veeeel sneller, alleen wel het idee dat de batterij sneller leeg gaat maar dat ga ik nog in de gaten houden :)

Misschien een domme opmerking, maar ik ben aan het kijken naar custom roms op XDA. Genoeg te kiezen, dat wel :), maar ligt het aan mij of is er bij zo'n beetje iedere rom wel iets wat niet lekker meer werkt :?

[ Voor 18% gewijzigd door sapphire op 04-03-2012 11:05 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjePuk007
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:35
Is het een hele domme vraag als je bomen door 't bos niet meer ziet qua custom ROMs? Je had Onecosmic en teamhacksung die waren onafhankelijk van elkaar een ROM aan 't maken. Teamhacksung moet uiteindelijk cm9 worden. Nu zijn er opeens tig ROMs allemaal gebaseerd op cm9 (zoals AOKP). Wordt AOKP nu de 'officiele' cm9 en komt er geen nieuwe teamhacksung build meer?

Ik zit nog op B15 teamhacksung (prima).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 11:10
Zoals ik het begrijp is alles gebaseerd op Teamhacksung build 16, en deze is aardig stabiel.
OpenKangProject is een generieke rom die elke keer voor alle devices (ge-autobuild?) word op basis van build 16, een beetje net als MIUI.
Of snap ik het nu ook niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:39
stimpyrulez schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:56:
Tevens nog een ander euvel (niet echt een probleem).
Blijkbaar het ik ooit het installeren van een rom niet goed gedaan en daardoor wordt nu de SD card gezien als "intern geheugen".
Laatst al wel de SD card eruit gehaald tijdens het flashen, maar veel programma's zien de SD card nog wel als intern geheugen/emmc.
Zelfs als ik in recovery start moet ik kiezen dat ik wil installeren van SD. Als ik intern geheugen kies, dan vindt hij niks |:(

Kan ik dit nog aanpassen, zodat de SD card weer wordt gezien als SD card?
Wil vanavond eens even terug flashen naar stock.
Tevens wil ik dan dat hij eigenlijk alles weggooid (dus ook format van de interne SD).
Moet ik dan re-partition aanvinken met Odin?

Las wel zo iets in de begin post, maar wil het liever even zeker weten (en weten of dit mijn probleem oplost).

Alvast bedankt.

Edit:
Mooi balen. Multiupload ligt eruit en kan dus niet aan de bestanden komen.
Ook via samfirmware kan ik de bestanden nergens vinden...
Wie kan mij aan de bestanden helpen?

Opzich maakt de versie niet echt uit (2.3.6 heb ik qua tar file), maar de rest kan ik er niet bij krijgen (modem en csc)

[ Voor 13% gewijzigd door stimpyrulez op 05-03-2012 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hier staat een heleboel op http://perka.zapto.org/

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 11:58:
Zoals ik het begrijp is alles gebaseerd op Teamhacksung build 16, en deze is aardig stabiel.
OpenKangProject is een generieke rom die elke keer voor alle devices (ge-autobuild?) word op basis van build 16, een beetje net als MIUI.
Of snap ik het nu ook niet meer?
Dit (geldt ook voor de i9000):
MIUI Based Android Open Kang Project ROM is now available for Samsung Vibrant. The ROM is based on the latest Android ICS 4.0.3 developed by the XDA Developer named “Romanbb” with some other devs. AOKP ROM brings lots of customization’s, added speed, and amazing design to your T-Mobile Vibrant 4G. Thanks to the XDA Developers for developing these amazing ROMs without taking money from us people. Let’s read on to know more about the process to install the ROM on the device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Is er momenteel een goede miui rom? Ik ben erg blij met openkang 4.0.3 met Semphore en ZSJPG. Desalnietemin weet ik nog heel goed hoe mooi ik gingerbread MIUI altijd vond. Vooral mediaplayer, filemanager en dat soort tools hadden ze er goed (naar mijn smaak) gedaan.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik 720p filmen wel belangrijk vind, en dat ik de dag doorkom met 1 lading.

Natuurlijk heb ik even dit thread doorgelezen en xda-developers maar ik hoop dat onze lokale serial flashers dit al eens hebben vergeleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Aapzak schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:58:
Is er momenteel een goede miui rom? Ik ben erg blij met openkang 4.0.3 met Semphore en ZSJPG. Desalnietemin weet ik nog heel goed hoe mooi ik gingerbread MIUI altijd vond. Vooral mediaplayer, filemanager en dat soort tools hadden ze er goed (naar mijn smaak) gedaan.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik 720p filmen wel belangrijk vind, en dat ik de dag doorkom met 1 lading.

Natuurlijk heb ik even dit thread doorgelezen en xda-developers maar ik hoop dat onze lokale serial flashers dit al eens hebben vergeleken.
Het beste kun je dan nog altijd de oude MIUI pakken. Nieuwe is leuk maar nog te experimenteel voor normaal dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Sinds ik op de Dark Knight 2.1 zit heb ik serieuze ruzie met Airplane mode en switchen tussen WiFi en 3g.
Dit werkt bijna nooit, soms moet ik kwartier tot een half uur wachten voordat hij eens is geswitched.

Common bug? Of clientside?

Edit:

Nu kan ik me telefoon ook niet meer zien via me computer :S
Multimount werkt ook niet.
Lastig om een nieuwe rom te flashen dus

[ Voor 22% gewijzigd door Solictice op 06-03-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Gebeurt er nu dus nog wat met CM9? Nieuwe build? Ik krijg nu wel weer last van spontane reboots ed. En andere ROM geen zin in. Stock ging een half jaar+ mee zonder problemen. En al die bugs, die worden toch nog wel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:05:
Gebeurt er nu dus nog wat met CM9? Nieuwe build? Ik krijg nu wel weer last van spontane reboots ed. En andere ROM geen zin in. Stock ging een half jaar+ mee zonder problemen. En al die bugs, die worden toch nog wel beter?
Vanzelf maar geef het tijd. Ik heb nu na een 2 weken nog geen probleem gehad met Build 16. Alleen wat kleine quirks maar niet meer dan normaal. De stock rom gaf bij mij ook al regelmatig rare dingen en ik deed er echt niets raars mee.

Als je last hebt van spontane reboots kan je het beste eventjes controleren wanneer en onder welke omstandigheden het gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, ook op experimental build geen ENKEL probleem.

Handig om even je logcat aan te zetten en dit na te lopen, want
je zou geen random reboots moeten hebben. Het zoú kunnen
maar is geen bug die constant naar voren moet komen dacht ik
zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 16:18:
Inderdaad, ook op experimental build geen ENKEL probleem.

Handig om even je logcat aan te zetten en dit na te lopen, want
je zou geen random reboots moeten hebben. Het zoú kunnen
maar is geen bug die constant naar voren moet komen dacht ik
zo :).
Alleen de drain-bug maar die moet geen reboots veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Weet iemand hoe je er voor kan zorgen dat je telefoon ook 100MHz gebruikt? Bij elke rom die ik probeer weigert hij deze te selecteren. Maakt niet uit welke kernel ik flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Draai een dag of 2 de ICS rom gepoort van SGSII... :P Delete ruim 25 system (bloat)ware APK's dan is het nog redelijk snel en voor daily use. Aantal +punten Radio 8) , multitouch, sublieme geluid/gesprek kwaliteit..

Alpha 3 nog geen externe SD ... bruikbare rom.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/6r1o2o.png Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2ur2w7m.png

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/5ju3py.png Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/33c7wd2.png

[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 06-03-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
silitek schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:59:
Draai een dag of 2 de ICS rom gepoort van SGSII... :P Delete ruim 25 system (bloat)ware APK's dan is het nog redelijk snel en voor daily use. Aantal +punten Radio 8) , multitouch, sublieme geluid/gesprek kwaliteit..

[afbeelding] [afbeelding]

Ziet er wel nice uit, alleen nog in een erg vroeg stadium. Ik wacht nog eventjes :)

Heb zojuist Codename Android 1.5 geflashed, is wel netjes. Maar wil ff vergelijken met andere roms. Dus nu ICS V5 even flashen.
Strax ook ff AOKP en SLIM ICS bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solictice schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:08:
[...]

Ziet er wel nice uit, alleen nog in een erg vroeg stadium. Ik wacht nog eventjes :)
Op externe SD na werkt alles..zo vroeg is het niet ;) .
Mogelijkheid kernel switch en iets meer snelheid...that's it

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
silitek schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:14:
[...]

Op externe SD na werkt alles..zo vroeg is het niet ;) .
Mogelijkheid kernel switch en iets meer snelheid...that's it

;)
Oh, hij heeft de changes in z'n changelog niet doorgevoerd naar 'wat works & what doesn't work'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Nou, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1442169 wilt bij mij niet werken.
Kom niet verder dan boot screen. Vanaf een full wipe.

Volgende dan maar:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:30

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik moet zeggen dat ik met de stock 2.3.6 rom + wat tweaks en de Semaphore kernel tot nu toe erg tevreden ben.
Stuk sneller dan de speedmod kernel en de batterij duur is geniaal !

Overigens mogen vragen wbt. UOTKitchen hier ook gesteld worden ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solictice schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:20:
Nou, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1442169 wilt bij mij niet werken.
Kom niet verder dan boot screen. Vanaf een full wipe.

Volgende dan maar:)
ICS-jes zijn in de basis vrijwel gelijk. Alleen een ander sausje erover en weer een "nieuwe"rom :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
silitek schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:25:
[...]

ICS-jes zijn in de basis vrijwel gelijk. Alleen een ander sausje erover en weer een "nieuwe"rom :9
Iknow, maar moet ie wel opstarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:59:

Betekent dit dat de basis voor Radio naar de normale ICS mogelijk is? :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:39
Top!

Alleen wie kan mij aanraden welke stock rom ik moet nemen?
Zie een hele was lijst staan, alleen dit zegt mij niet zo veel.

Maakt het nog uit en zo ja, waar moet ik op letten?

Heb bijv. net de versie XWJVY gedownload.
Maar of deze goed is??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

kan ook zijn dat ik in mijn broekzak per ongeluk op t knopje druk, maar ok.
hij reboot in mn zak :P
als ie op wifi is en niets doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Touchdomex schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:39:
[...]

Het beste kun je dan nog altijd de oude MIUI pakken. Nieuwe is leuk maar nog te experimenteel voor normaal dagelijks gebruik.
Wat bedoel je met de oude? Mintberry/Gingerbread?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Aapzak schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:13:
[...]

Wat bedoel je met de oude? Mintberry/Gingerbread?
Ja die worden nog steeds geupdate. Dus de bugs worden er wel uitgevist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Touchdomex schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:16:
[...]

Ja die worden nog steeds geupdate. Dus de bugs worden er wel uitgevist.
Opzich is dat wel een idee, als 720p filmen gefixt is (vond ik echt een vervelend punt toen). Ik moet wel zeggen dat ik de snelheid en soepelheid van ICS wel enorm waardeer. ICS ziet er ook prachtig uit, maakt grote delen van MIUI onnodig maar toch mis ik nog wel dingen. Ik check het even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teamhackungs' build is geupdate naar #17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:59:
Teamhackungs' build is geupdate naar #17
Oh snap :+ Straks eens updaten dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

weinig fixes voor zo veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Vond ik ook ja.

Zit nu op Codename Android 1.5.0, is wel netjes, alleen is me batterij niet zo erg goed. 9 uur en op 44%. Wellicht dat ie weer ff moet wennen na een middagje flashen. Wel jammer dat de android OS bug weer aanwezig is.
Maar enkel Dark Knight heeft deze niet meer volgens mij? Naja, tis niet zo'n enorme ramp...
Zit er wel weer over te twijfelen of ik weer terug zal gaan naar MIUI... Deze beviel enorm goed

Edit:

Heeft iemand ervaring met de verschillende MIUIv4 versies? De ICS based ones.

[ Voor 7% gewijzigd door Solictice op 07-03-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solictice schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:56:
[...]

Vond ik ook ja.

Zit nu op Codename Android 1.5.0, is wel netjes, alleen is me batterij niet zo erg goed. 9 uur en op 44%. Wellicht dat ie weer ff moet wennen na een middagje flashen. Wel jammer dat de android OS bug weer aanwezig is.
Maar enkel Dark Knight heeft deze niet meer volgens mij? Naja, tis niet zo'n enorme ramp...
Zit er wel weer over te twijfelen of ik weer terug zal gaan naar MIUI... Deze beviel enorm goed

Edit:

Heeft iemand ervaring met de verschillende MIUIv4 versies? De ICS based ones.
Yep..Asnet MIUI v1.4.4 Updates using 3.0.8.Semaphore.ICS.0.9.1 Kernel by stratosk
wat wil je weten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

silitek schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:17:
[...]

Yep..Asnet MIUI v1.4.4 Updates using 3.0.8.Semaphore.ICS.0.9.1 Kernel by stratosk
wat wil je weten? ;)
Presteert hij net zo goed (soepelheid, video record/play, battery) als de goede ICS roms?

Ik ben vanmiddag teruggegaan naar mintberry maar dat loopt toch niet zo lekker als ICS hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
silitek schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 20:17:
[...]

wat wil je weten? ;)
Of je verschil merkt tussen die, MyEuphoria en MIUIbeta10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Asnet MIUI v1.4.4 zit helaas nog vol met bugs... toch op mijn galaxy s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Addiction schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:34:
Asnet MIUI v1.4.4 zit helaas nog vol met bugs... toch op mijn galaxy s
Ook na een full wipe?

Ik ga em iig eventjes proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solictice schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:37:
[...]

Ook na een full wipe?

Ik ga em iig eventjes proberen:)
Nieuw Ram script erover niet vergeten...
[SCRIPT][Tweaks]LagFree[Now For SGS]

-MinFree enabled
-Touchscreen sensivity increased
-Zipaligning apps while Booting
-Less aggressive settings for kernel
-Better VM management
-system tweaks
-Battery Life improvements
-Better Multitasking
-Database Tweaks
-Wi-Fi and NetWork Tweaks
-Kernel Tweaks
-A Lot More!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
Ik zit nu terug op MII 2.2.17 maar ik heb last van mijn bereik? Dat is benden alle peil en valt vaak zelfs helemaal weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Heb je wel de ubermodem geflasht? ZSJPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
Zit nu op BVJJPG... hoe update je die modem?

Nvm: google is mijn vriend :)

[ Voor 27% gewijzigd door Addiction op 08-03-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Zelf heb ik overigens een rondje langs de velden gemaakt en ben weer terug bij AOKP-android open kang. Ik heb een aantal MIUIs geprobeerd, een paar ICS roms maar vond deze toch de fijnste.

Wat betreft MIUI vind ik dat ICS dat eigenlijk wel een beetje overbodig heeft gemaakt. ICS ziet er zelf al fantastisch uit en de mooie config menu's zoals mintberry dat wel heeft zit nog niet in de ICS versies.
Datateller en battery zijn in ICS ook goed geregeld en ik merkte dat BeyondPod in ICS MIUI problemen had met het afspelen van video.

In de andere ICS roms merkte ik dat ik dingen miste die wel zitten in AOKP-android open kang. Iets meer customization mogelijkheden, ook minder menus met de mededeling 'hier moet nog wat komen'. Verder vind ik AOKP-android open kang heel goed lopen, is heel stabiel en gaat lekker lang op een batterij (met semaphore kernel en ZSJPG modem).

Met die B27 rom had ik overigens last van de a2dp audio, heel regelmatig dimt het geluid voor een moment. Ik dacht eerst dat het aan de podcasts lag maar later had ik het ook in muziek, dat is irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
Goed, toch nog wat hulp nodig. Heb via CWM en dan instal zip de modem trachten te flashen... gelukt dacht ik, maar als ik bij systeem info ga kijken zie ik nog steeds BVJJPG staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ben je met 3 button combo in recovery gekomen en heb je daar flash zip from sd gedaan? Dan mag je kiezen welke zip je precies wilt flashen, je ziet dan wat text scrollen en binnen een paar tellen is het gedaan.

Dan heb je de modem geflasht en zou je dat na opstarten in het menu terug moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
Ja toch wel, ik zie dat hij het installeert in CWM "flashing modem" staat er dan... heb daarvoor "install zip from sd card" aangetikt... lijkt niet te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
silitek schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:01:
[...]

Nieuw Ram script erover niet vergeten...
[SCRIPT][Tweaks]LagFree[Now For SGS]

-MinFree enabled
-Touchscreen sensivity increased
-Zipaligning apps while Booting
-Less aggressive settings for kernel
-Better VM management
-system tweaks
-Battery Life improvements
-Better Multitasking
-Database Tweaks
-Wi-Fi and NetWork Tweaks
-Kernel Tweaks
-A Lot More!!
Oehh, dat ziet er mooi uit :)
Meteen eventjes flashen.
Zit nu weer op MIUI Beta10, vond Asnet toch niet zo lekker werken als deze...

Overigens: Dark Knight3 is uit.
Changelog: 08/03/2012: V 3
1. Akop rom control.
2. External SD card fix.
3. Import from simcard.
4. Signal bar fixed.
5. Necessary apps are installed in data partition.
6. Galaxy s settings.
7. T9 Dailer.
8. New wallpaper added to launcher.
9. Build.prop and INIT.D script Updated.
10. Chrome browser fix.
11. More accurate GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

ja hallo, ben net klaar met flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Aapzak schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:28:
ja hallo, ben net klaar met flashen :)
Haha, ik ook. Net weer lekker alles ingesteld naar wens. Komt er weer een update voor een andere rom uit...

Naja, ik blijf voorlopig eventjes op MIUI. Tenzij deze weer ruzie gaat zoeken met me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik houd deze er ook even op. Bovendien ben ik bij rom titels als 'Dark Knight' altijd bang voor hele lelijke wallpapers en themes :)

edit: net even topic gekeken en het ziet er goed uit. De featurelist ziet er ook goed uit.

[ Voor 26% gewijzigd door Aapzak op 08-03-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Aapzak schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:30:
Ik houd deze er ook even op. Bovendien ben ik bij rom titels als 'Dark Knight' altijd bang voor hele lelijke wallpapers en themes :)

edit: net even topic gekeken en het ziet er goed uit. De featurelist ziet er ook goed uit.
Ja dacht ik ook eerst, maar zo heeft die kerel z'n port genoemd. Vind ik ook beetje lame, maargoed
Tis wel een mooie rom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 07:15

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik draai op dit moment Mintberry 2.2.24 en dat draait prima, alleen ik zou graag weer een poging ICS willen doen. Welke combinatie van ICS-rom + kernel draait op dit moment het meest stabiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jos_M schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:39:
Ik draai op dit moment Mintberry 2.2.24 en dat draait prima, alleen ik zou graag weer een poging ICS willen doen. Welke combinatie van ICS-rom + kernel draait op dit moment het meest stabiel?
Teamhacksung stock. Nu al 2 weken en draait als een zonnetje. Alleen moet je eventjes de Google Music apk erop zetten in plaats van de standaard speler. Werkt veel beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Of Dark Knight, heb je geen android OS bug iig :)

Qua kernel is Semaphore netjes, en anders Devils

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solictice schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:44:
Of Dark Knight, heb je geen android OS bug iig :)
In welke zin doel je op 'de Android OS bug'? Qua drain? Want die valt reuze mee
vind ik, uiteraard op Glitch en veel bezig geweest om te kijken welke governor en
idle-states er bij mijn hardware passen, maar goed.

Want ook Dark Knight gebruik je niet stock toch? Waarvoor is dat dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:00:
[...]

In welke zin doel je op 'de Android OS bug'? Qua drain? Want die valt reuze mee
vind ik, uiteraard op Glitch en veel bezig geweest om te kijken welke governor en
idle-states er bij mijn hardware passen, maar goed.

Want ook Dark Knight gebruik je niet stock toch? Waarvoor is dat dan? :)
Naja in dark knight had ik in battery usage geen idioot hoge Android OS usage.
Tis volgens mij ook alleen de display die bugged is, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:03:
[...]

Naja in dark knight had ik in battery usage geen idioot hoge Android OS usage.
Tis volgens mij ook alleen de display die bugged is, maar goed.
Idioot hoog? Ik doe 2 dagen met normaal gebruik op stock Teamhacksung met een polarcell. Vind dat niet idioot hoog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Touchdomex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:04:
[...]

Idioot hoog? Ik doe 2 dagen met normaal gebruik op stock Teamhacksung met een polarcell. Vind dat niet idioot hoog :+
Dat is wel netjes.
Maar ik bedoelde dat in je battery usage grafiekje, Android OS vaak hoog staat, 20-30% of hoger.
Op Dark Knight staat die beneden 5%.
Maar qua battery life maakt het niet veel uit volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:21:
[...]

Dat is wel netjes.
Maar ik bedoelde dat in je battery usage grafiekje, Android OS vaak hoog staat, 20-30% of hoger.
Op Dark Knight staat die beneden 5%.
Maar qua battery life maakt het niet veel uit volgens mij
Ja die staat inderdaad hoog en snachts draint hij ook heel rap 10% maar zodra ik hem ga gebruiken valt alles wel mee. Ik zit nu op 1 dag en 5 uur. Waarbij Android OS 20% heeft verspild en het scherm 27% en de rest is al het andere Android system heeft daar 7% van gesnoept :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Touchdomex schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 13:40:
[...]

Ja die staat inderdaad hoog en snachts draint hij ook heel rap 10% maar zodra ik hem ga gebruiken valt alles wel mee. Ik zit nu op 1 dag en 5 uur. Waarbij Android OS 20% heeft verspild en het scherm 27% en de rest is al het andere Android system heeft daar 7% van gesnoept :+
Dat haal ik bij lange na niet. Weet niet hoeveel jij em gebruikt?
Ik zit echt constant op whatsapp.. 2 of 3 van die groepsgesprekken met vrienden, dan gaat et snel :P
Heb volgens mij behoorlijk veel screen on time.
Maar goed, lekker opladen zodra ik kan :)
Heb altijd me laptop mee, en probeer altijd in de buurt van een stopcontact te gaan zitten tijdens de lessen. maar ik kom gemiddeld er ook wel een dagje mee rond.
Nu op 33% na 5,5 uur. Maar wel zo'n 4 uur muziek aan, en dan gaat et heel hard. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:45:
[...]

Dat haal ik bij lange na niet. Weet niet hoeveel jij em gebruikt?
Mail en Tweetdeck staat constant aan. Eentje via IMAP en eentje via GMAIL, voor de rest om de zoveel tijd een spelletje en wat filmpjes savonds in bed. Kijk om het uur eventjes om de berichtjes wat bij te lezen maar de sync staat constant aan.
Ik zit echt constant op whatsapp.. 2 of 3 van die groepsgesprekken met vrienden, dan gaat et snel :P
Heb volgens mij behoorlijk veel screen on time.
Maar goed, lekker opladen zodra ik kan :)
Heb altijd me laptop mee, en probeer altijd in de buurt van een stopcontact te gaan zitten tijdens de lessen. maar ik kom gemiddeld er ook wel een dagje mee rond.
Nu op 33% na 5,5 uur. Maar wel zo'n 4 uur muziek aan, en dan gaat et heel hard. Helaas.
Muziek doe ik niet meer omdat het toen inderdaad echt hard ging :+ Heb voor 60 euro een Sansa Clip Zip gekocht voor erbij. Daar zit nu 20GB op en dat is meer dan genoeg :D

Pagina: 1 ... 101 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.