Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alieunited schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 12:14:
ZSJPG modem is idd erg goed.

Onecosmic heeft zijn rc4 weer teruggetrokken door wifi en data problemen, jammer want die ziet er wel goed uit.
Build 14 van hacksung draait bij mij inmiddels al een tijdje zo stabiel als een rots :) met de devil kernel.
Ga gelijk build 15 even flashen.

Voor de galaxy nexus is inmiddel 4.04 uitgelekt met wimax radio, al ben ik niet erg bekend met die materie eerlijk gezegd.
bron:
http://www.androidcentral...rce=ac&utm_medium=twitter

En ze hebben CWM touch ook in beta voor de nexus.

Ik weet niet wat dit voor onze SGS1 betekend, maar het zijn leuke ontwikkelingen.
Prima ontwikkeling >:) ..De SGS dev's pikken dat wel weer op.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bad-karma
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-06-2024
Iemand ervaring met de Galnet rom? http://galnetmiui.co.uk/landing/
Ik heb de weekly version draaien en wil daar nu Build ICS overheen flashen, en er staat bij dat ik geen data of cache wipe hoef te doen, maar dus gewoon overschrijven.
Nu lees ik wat berichten op hun forum die nogal tegenstrijdig zijn.
Weet iemand raadt? Kan ik dit gewoon doen zonder wipe? En kan dit met rom manager , of via reboot in recovery via de rom zelf? (om evt.conflicten te voorkomen)

Groet , Niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 22:39
Touchdomex schreef op maandag 30 januari 2012 @ 23:21:
[...]

Alleen 1 klein puntje waar ik pas achter kwam toen ik ze net wou uitpakken... Er zit een password op... Ik heb ze gevonden. Zal ik ze anders opnieuw zelf ergens hosten maar dan zonder password?
Ik heb al andere gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1471860

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Draai nu build 15 van teamhacksung, build 13 heeft bij mij het langste gedraaid. Perfecte build imo, maar alleen wifi viel soms weg dat is het enige. Dit zouden ze in build 15 hebben gefixed, vandaar dat ik hem nu probeer. Die builds beginnen aardig goed te worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
peakaboo schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 14:56:
Draai nu build 15 van teamhacksung, build 13 heeft bij mij het langste gedraaid. Perfecte build imo, maar alleen wifi viel soms weg dat is het enige. Dit zouden ze in build 15 hebben gefixed, vandaar dat ik hem nu probeer. Die builds beginnen aardig goed te worden :D
build 15 is behoorlijk nice. Ik had ook last van WiFi die er mee stopte. maar geen problemen daar nu meer mee. Ook de nieuwe Glitch kernel beta 2 is erg netjes :)

Zelf wil ik eigenlijk RC4 testen van Team ICSSGS. Maar die is helaas offline gehaald: <
zitten namelijk wel mooie fixes in denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solictice schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:10:
[...]

build 15 is behoorlijk nice. Ik had ook last van WiFi die er mee stopte. maar geen problemen daar nu meer mee. Ook de nieuwe Glitch kernel beta 2 is erg netjes :)

Zelf wil ik eigenlijk RC4 testen van Team ICSSGS. Maar die is helaas offline gehaald: <
zitten namelijk wel mooie fixes in denk ik
Modem ZSJPG nemen..JVU is niet zo best met verbinding. Verloop je battery ook een stuk beter.

En voor oranje kleurtjes liefhebbers: [31 JAN][THEME][MOD] OrangeMod V2.4.1 for CM9 [Like MIUI]

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/rk3fk2.png Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/9giziu.png
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
silitek schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:22:
[...]

Modem ZSJPG nemen..JVU is niet zo best met verbinding. Verloop je battery ook een stuk beter.

En voor oranje kleurtjes liefhebbers: \[31 JAN][THEME][MOD] OrangeMod V2.4.1 for CM9 [Like MIUI]

[afbeelding] [afbeelding]
;)
Yeah had vorige paar comments hier gelezen, heb nu ZSJPG er op staan. Ben benieuwd.

Die orangemod ziet er wel nice uit, maar ik vond het niet handig. Hij verandert ook je notification messages (dus wat er in text komt te staan in je notification bar) in oranje. Vond ik nogal hinderlijk.

Heb nu Black Exodus theme. Die vind ik zelf fijner werken. Lekker zwart allemaal, is ook nog es chill voor je batterij:p

[ Voor 4% gewijzigd door Solictice op 31-01-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ik heb kernel 3.0.8-23291-g2cb7fe5pawitp@pawitpmbp #1

Volgens mij heb ik deze slechts 1x geflashed, heb ik een trage/oude versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
peakaboo schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:31:

Als je een nieuwe build flashed, dan flashed hij meteen stock kernel mee.
Je kan ook een andere kernel gebruiken natuurlijk. Devil's en Glitch zijn beide nice en worden veel geupdate met nieuwe features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peakaboo schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:31:

Devil 15.1 nemen..beter. Dan op Active Scheduler op bfq en lulzactive OC 105% Max freq op 1200Mhz..
Moet je nog eens kijken ;) ..en ZSJPG modem. Scherp, strakke timming en battery-save beter kun je ICS niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
silitek schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:36:
[...]

Devil 15.1 nemen..beter. Dan op Active Scheduler op bfq en lulzactive OC 105% Max freq op 1200Mhz..
Moet je nog eens kijken ;) ..en ZSJPG modem. Scherp, strakke timming en battery-save beter kun je ICS niet krijgen.
wat doen die schedulers eigenlijk? Is mij niet echt duidelijk.
En wat zijn de verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Beta 7 van MIUIv4 is ook uit, gebaseerd op 4.0.3.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1449156

Ziet er wel goed uit, maar laat hem even links liggen, ga donderdag een paar dagen weg en geen zin om met een buggy telefoon rond te lopen, mocht het niet lekker lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solictice schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:39:
[...]

wat doen die schedulers eigenlijk? Is mij niet echt duidelijk.
En wat zijn de verschillen?
Nogal een materie..even kort door de bocht: Het beheren van processen, ook wel scheduling genoemd.
Wiki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Solictice schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:35:
[...]

Als je een nieuwe build flashed, dan flashed hij meteen stock kernel mee.
Je kan ook een andere kernel gebruiken natuurlijk. Devil's en Glitch zijn beide nice en worden veel geupdate met nieuwe features.
Wel? Oke, ik was van mening dat je kernel dus handmatig moet doen met odin bla bla. Maar als ik dus van build 14 naar 15 ga dan heb ik meteen de ''laatste' kernel versie? Weer wat geleerd. :)
[...]

Is kernel flashen hetzelfde trucje als die builds flashen via de zip file in recovery mode? Je gaat me hier even iets te snel, ben niet zo gevorderd in die dingen die jij hier zegt :+ Kun je het nog eens uitleggen hoe dat precies in zn werk gaat? En ook dat modem, wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
peakaboo schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:47:
[...]

Wel? Oke, ik was van mening dat je kernel dus handmatig moet doen met odin bla bla. Maar als ik dus van build 14 naar 15 ga dan heb ik meteen de ''laatste' kernel versie? Weer wat geleerd. :)
Je hebt niet direct de allerlaatste versie, maar wel de versie die standaard met die build word meegeleverd. Als er daarna nog een updated versie van die kernel komt, wat vaak het geval is, zal je die los moeten flashen.
Is kernel flashen hetzelfde trucje als die builds flashen via de zip file in recovery mode? Je gaat me hier even iets te snel, ben niet zo gevorderd in die dingen die jij hier zegt :+ Kun je het nog eens uitleggen hoe dat precies in zn werk gaat?
yes sir, op je internal SD zetten en in recovery ''install zip from SD''.
en dan ben je klaar :D

[ Voor 15% gewijzigd door Solictice op 31-01-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solictice schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:49:
[...]

Je hebt niet direct de allerlaatste versie, maar wel de versie die standaard met die build word meegeleverd. Als er daarna nog een updated versie van die kernel komt, wat vaak het geval is, zal je die los moeten flashen.

[...]

yes sir, op je internal SD zetten en in recovery ''install zip from SD''.
en dan ben je klaar :D
Nog niet alle kernels bezitten een cleaning script ingebouwd. Voor safe eerst "lippol kernel cleaning script" draaien. Edit: andere Modem flash je ook in Cwm..dit kan direct!! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door silitek op 31-01-2012 15:58 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Touchdomex schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 11:44:
[...]

Je moet alleen persé met met die 3 files doen. De standaard methode die overal staat met de .tar die je als PDA alleen moet flashen werkt niet als je van een custom rom afkomt :+
Heb de stock 2.3.6 (uitgelekte JVU), maar met de Semaphore kernel. Valt dit dan onder de categorie custom ROM of kan ik direct naar officiele stock 2.3.6 (jw1), met alleen een .tar file (en re-partition niet aangevinkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Thnx voor de tips, nieuwe kernel staat erop (devil) en modem ook. Lulzactive (lol?) staat aan (geen idee wat het doet) en OC op 1200mhz nu. Kan alleen die scheduler nog niet vinden...

Btw, werkt perkamod build 14 ook op build 15 van ICS teamhacksung?

[ Voor 16% gewijzigd door peakaboo op 31-01-2012 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

kavorka schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:14:
[...]

Heb de stock 2.3.6 (uitgelekte JVU), maar met de Semaphore kernel. Valt dit dan onder de categorie custom ROM of kan ik direct naar officiele stock 2.3.6 (jw1), met alleen een .tar file (en re-partition niet aangevinkt)?
Wil je bij de Semaphore blijven met root of niet? Aangezien je root en alles vermoedelijk wel weggaat hoe dan ook. Afaik is er namelijk nog geen root voor die nieuwe build.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:40

F.West98

Alweer 16 jaar hier

peakaboo schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 16:34:
Thnx voor de tips, nieuwe kernel staat erop (devil) en modem ook. Lulzactive (lol?) staat aan (geen idee wat het doet) en OC op 1200mhz nu. Kan alleen die scheduler nog niet vinden...

Btw, werkt perkamod build 14 ook op build 15 van ICS teamhacksung?
nee bij mij iig niet... voor b15 duurt nog wel even, perka heeft het te druk

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 19:41
Touchdomex schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 17:13:
[...]

Wil je bij de Semaphore blijven met root of niet? Aangezien je root en alles vermoedelijk wel weggaat hoe dan ook. Afaik is er namelijk nog geen root voor die nieuwe build.
Is al lang een root voor toch? Is namelijk al een maand out oud en uit :P de build, maar nu eindelijk ook in Nederland..

Volgens mij kan je gewoon flashen, maar of je je data ook behoud durf ik niet te zeggen... Zelf heb ik nog nooit geprobeert om de data te behouden met odin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

[...]

Ik zit weer op ICS :+ Dit ook gedaan en nu alles weer terugzetten en controleren of alles goed werkt. Nu eerst de telefoon aan de USB smijten en alles netjes terugzetten. Daarna weer alles instellen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:43
Sinds paar dagen heb ik ICS Build 15 (Team Hacksung) draaien, en het draait werkelijk perfect. Ik kan zelfs langer met mijn batterij doen dan met de stock JVT samsung rom, deze had wel een overclock naar 1200Mhz (semaphore kernel).

Hiervoor (vorig jaar) heb ik wel eens een oudere build gedraaid van ICS maar die liep toch niet helemaal lekker, deze dus zeker wel. GB is in vergelijking met ICS nogal saai en traag, ook de browser werkt lekker in ICS met de tabbladen :)

Binnenkort nog maar wat experimenteren met verschillende kernels, modems en overclocks. Maar ik weet in ieder geval dat dit behoorlijk stabiel en snel draait :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Prolution schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:44:
Sinds paar dagen heb ik ICS Build 15 (Team Hacksung) draaien, en het draait werkelijk perfect. Ik kan zelfs langer met mijn batterij doen dan met de stock JVT samsung rom, deze had wel een overclock naar 1200Mhz (semaphore kernel).

Hiervoor (vorig jaar) heb ik wel eens een oudere build gedraaid van ICS maar die liep toch niet helemaal lekker, deze dus zeker wel. GB is in vergelijking met ICS nogal saai en traag, ook de browser werkt lekker in ICS met de tabbladen :)

Binnenkort nog maar wat experimenteren met verschillende kernels, modems en overclocks. Maar ik weet in ieder geval dat dit behoorlijk stabiel en snel draait :D
Fftjes de laatste 2-3 pagina's hier lezen :) Toevallig net paar discussies over Modems en Kernels gehad :)

Zelf ben k nu Onecosmic RC4 aan t flashen, die gepulled was cuz of WiFi bugs. maar wil het zelf toch eventjes ondervinden ;)

Weet iemand wat goede themes voor Onecosmic? OrangeMod ondersteund enkel Teamhacksung : <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:48:
[...]

Fftjes de laatste 2-3 pagina's hier lezen :) Toevallig net paar discussies over Modems en Kernels gehad :)

Zelf ben k nu Onecosmic RC4 aan t flashen, die gepulled was cuz of WiFi bugs. maar wil het zelf toch eventjes ondervinden ;)

Weet iemand wat goede themes voor Onecosmic? OrangeMod ondersteund enkel Teamhacksung : <
Smijt je er toch vrolijk Teamhacksung op })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Touchdomex schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:53:
[...]

Smijt je er toch vrolijk Teamhacksung op })
Dat is de noodoplossing ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:53:
[...]

Dat is de noodoplossing ja :)
Hoezo nood? Moet toch je eerste oplossing zijn :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Touchdomex schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 21:55:
[...]

Hoezo nood? Moet toch je eerste oplossing zijn :7
Haha true

Ik ga Build15 weer flashen. RC4 is inderdaad bugged (anders hadden ze em ook niet offline gehaald :P)

Weet iemand trouwens waarom ik geen Nederlandse voorspelling heb? Of hoe ik dit fix. Had het eerst wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:00:
[...]

Haha true

Ik ga Build15 weer flashen. RC4 is inderdaad bugged (anders hadden ze em ook niet offline gehaald :P)

Weet iemand trouwens waarom ik geen Nederlandse voorspelling heb? Of hoe ik dit fix. Had het eerst wel
Swiftkey gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Ben er bang voor :P
Vond die stock keyboard juist wel chill, maarja kutleven:)

Nu weer ff lekker alles restoren met TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:21:
[...]

Ben er bang voor :P
Vond die stock keyboard juist wel chill, maarja kutleven:)

Nu weer ff lekker alles restoren met TB
Ik heb trouwens nooit die voorspelling aan staan want ik vind dat stom :+ Leer het jezelf aan en je zit nooit met dit soort kleine dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Ik ben nogal slecht met typen haha, of gewoon te grote duimen voor die kleine knopjes :P

[ Voor 15% gewijzigd door Solictice op 31-01-2012 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

Even een korte vraag, ik heb net de officiele 2.3.7 van samsung erop gezet.
De hoofdreden daarvoor was videochat met gtalk aan te zetten echter heb ik dat nu niet.
Komt dat bij de custom roms ook voor?
En is er iets aan te doen?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou zo fucking dom of werkt het bij mij gewoon niet?

Ik heb al 30 x geprobeerd om Android 2.3.6. op mn galaxy s plus te zetten maar niet met behulp van Kies want ik heb haat aan dat programma. Dus ik denk. Laat eens een keer gek doen en installeer ODIN, om vervolgens met behulp van één .pit bestand en 3 verschillende .dm5 bestandjes (respectievelijk die CODE, MODEM en CRC bestanden). Vink ik ook nog Re-Repartion aan. Knal mn plus in Downloadmodus. Krijg ik dat gekke groene poppetje te zien met "downloading... Do not turn off target!!" Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1zlxg2e.jpg nah prima staat ie dus in downloadmodus. Dan sluit ik hem aan op mn pc, druk op start bij ODIN. En dan gaat hij heel even aan de gang en dan blijft hij de hele tijd staan op: "<ID:0/008> SetupConnection.."
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/xo0eqc.jpg

Wat moet ik nu doen?

Weet niet of ik dit bij het Custom ROM forum moet plaatsen aangezien ik geen custom rom wil installeren.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

icecreamfarmer schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:41:
Even een korte vraag, ik heb net de officiele 2.3.7 van samsung erop gezet.
De hoofdreden daarvoor was videochat met gtalk aan te zetten echter heb ik dat nu niet.
Komt dat bij de custom roms ook voor?
En is er iets aan te doen?
Custom roms hebben het sowieso. Volgens mij kun je ook een originele google talk erin smijten :+ Alleen weet ik dat niet zeker.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 22:58:
Ben ik nou zo fucking dom of werkt het bij mij gewoon niet?

Ik heb al 30 x geprobeerd om Android 2.3.6. op mn galaxy s plus te zetten maar niet met behulp van Kies want ik heb haat aan dat programma. Dus ik denk. Laat eens een keer gek doen en installeer ODIN, om vervolgens met behulp van één .pit bestand en 3 verschillende .dm5 bestandjes (respectievelijk die CODE, MODEM en CRC bestanden). Vink ik ook nog Re-Repartion aan. Knal mn plus in Downloadmodus. Krijg ik dat gekke groene poppetje te zien met "downloading... Do not turn off target!!" [afbeelding] nah prima staat ie dus in downloadmodus. Dan sluit ik hem aan op mn pc, druk op start bij ODIN. En dan gaat hij heel even aan de gang en dan blijft hij de hele tijd staan op: "<ID:0/008> SetupConnection.."
[afbeelding]

Wat moet ik nu doen?

Weet niet of ik dit bij het Custom ROM forum moet plaatsen aangezien ik geen custom rom wil installeren.

Alvast bedankt.
Je hebt de verkeerde files :> Je moet die van de i9001 hebben. Jij hebt nu die van de i9000.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1270

Hier vind je ergens wel die files en daarna kun je lekker flashen. Let goed daar op! Hopelijk heb je hem trouwens nu niet gebricked :X Dat zou bagger zijn :+

[ Voor 30% gewijzigd door Touchdomex op 31-01-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha, thanks man. verklaard iig al het een en ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

Heb de gtalk fix gevonden maar ik moet nu rooten.
Probeerde dit maar dat lijkt niet te werken?
http://androidflip.com/ho...oid-device-easiest-guide/
Ik krijg:
Not enough space removing maps
cannot remove, reading only

en vervolgens bij elk ding dat hij wil installeren werkt het niet.
met de melding cannot create read only.
Zijn er andere non flash opties?

[ Voor 30% gewijzigd door icecreamfarmer op 31-01-2012 23:26 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dan toch nog één ding zou mogen vragen. Net had ik leuk 3 .dm5 bestandjes waarbij elke tutorial aangaf welke files ik waar moest inladen.

Nu heb ik alleen één file en dat is een .tar.md5 file. Hoe werk ik daarmee in ODIN en moet ik nog steeds een .pit bestand inladen en dat vakje voor re-partition aanvinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:35:
Als ik dan toch nog één ding zou mogen vragen. Net had ik leuk 3 .dm5 bestandjes waarbij elke tutorial aangaf welke files ik waar moest inladen.

Nu heb ik alleen één file en dat is een .tar.md5 file. Hoe werk ik daarmee in ODIN en moet ik nog steeds een .pit bestand inladen en dat vakje voor re-partition aanvinken?
Dat moet duidelijk bij de guides staan. Tenminste in alle die ik nu heb gevonden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis gelukt. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:37
Het is ongelooflijk, met het ZSJPG modem heb ik ook voor het eerst 0% batterij afname in de nacht! (Wi-Fi aan). Normaal was 't al netjes met zo'n 8% voor een hele nacht met JVU(?) modem geloof ik. Ik gebruik het nu icm laatste versie van MintBerry! Werkt tot nu toe perfect!

Edit: Ik snap dat door het modem bepaalde zaken geoptimaliseerd worden, heeft ZSJPG een betere batterij ten nadele van mijn bereik of kwaliteit van de verbinding?

[ Voor 23% gewijzigd door I-King op 01-02-2012 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I-King schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 08:12:
Het is ongelooflijk, met het ZSJPG modem heb ik ook voor het eerst 0% batterij afname in de nacht! (Wi-Fi aan). Normaal was 't al netjes met zo'n 8% voor een hele nacht met JVU(?) modem geloof ik. Ik gebruik het nu icm laatste versie van MintBerry! Werkt tot nu toe perfect!

Edit: Ik snap dat door het modem bepaalde zaken geoptimaliseerd worden, heeft ZSJPG een betere batterij ten nadele van mijn bereik of kwaliteit van de verbinding?
Follow the leader!!.. :P En op je laatste vraag : Nee natuurlijk niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 11:00
silitek schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 15:22:
[...]

En voor oranje kleurtjes liefhebbers: \[31 JAN][THEME][MOD] OrangeMod V2.4.1 for CM9 [Like MIUI]

[afbeelding] [afbeelding]
;)
hoe heet die widget met batterij percentage en proc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik draai dus momenteel Teamhacksung Build 15 met Devil Kernel maar ik ben niet tevreden over mijn batterij in een nachtje gaat er ongeveer 40% vanaf en overdag 10% in een uur..

Wat is voor jullie de beste configuratie? Welke modem/kernel etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Shadow343 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:21:
Ik draai dus momenteel Teamhacksung Build 15 met Devil Kernel maar ik ben niet tevreden over mijn batterij in een nachtje gaat er ongeveer 40% vanaf en overdag 10% in een uur..

Wat is voor jullie de beste configuratie? Welke modem/kernel etc?
[...]

Silitek is onze grote leider in de ZSJPG revolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:41:
[...]

[...]

Yep die werkt hier nu ook eindelijk fijn! Had eerst altijd JVO die het beste was maar JPG is stabieler dan JVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08-2023

Ti2

Sta aan de vooravond van het voor het eerst rooten van een Samsung device O-)

Omdat dit voor mij toch ff "anders" in zn werk gaat, wil ik vragen of ik het zo goed heb na de behoorlijk OP gelezen te hebben:

1: checken of de 3-button-combo werkt
Op zich redelijk straight forward - maar als het werkt en ik in de download modus zit, hoe boot ik dan weer naar "normaal"? Batterij eruit ofzo? In de downloadmodus staat er Do not turn of target?

2: Via ODIN flashen van de 2.3.6 update en geroote kernel
Als het goed is, is de SGS dan geroot en heeft cwm recovery, toch?

3: backup maken van de /EFS map

4: Maken van een Nandroid via cwm recovery

5: Flashen van een custom rom

Dit gaat gewoon via cwm recovery neem ik aan? (niet via Odin)

Voorkeur gaat uit naar Team Hacksung CM9 build 15 + Devil 15.1 + ZSJPG modem als ik dit topic een beetje doorspit.

Alvast bedankt voor de antwoorden op de vele vragen! d:)b

-Ti2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Backups maken hoeft trouwens niet mits je echt veel wil bewaren. Het makkelijkste is om alles weg te flikkeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hikhakhok schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 10:24:
[...]

hoe heet die widget met batterij percentage en proc?
CPU Master Pro...een fijn progje voor OC/UV met een mooie Widget :)
Solictice schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 12:41:
[...]

;) ...Gewoon een flashfreak die alle combinatie's uitvogelt. Het "wiel" vinden ze op XDA uit :+
That's all!

Ti2 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:12:
Sta aan de vooravond van het voor het eerst rooten van een Samsung device O-)

Omdat dit voor mij toch ff "anders" in zn werk gaat, wil ik vragen of ik het zo goed heb na de behoorlijk OP gelezen te hebben:

1: checken of de 3-button-combo werkt
Op zich redelijk straight forward - maar als het werkt en ik in de download modus zit, hoe boot ik dan weer naar "normaal"? Batterij eruit ofzo? In de downloadmodus staat er Do not turn of target?
Batterij eruit of powerbutton vasthouden.
2: Via ODIN flashen van de 2.3.6 update en geroote kernel
Als het goed is, is de SGS dan geroot en heeft cwm recovery, toch?
Klopt, in Odin (pda) tar bestand inladen re-partition uit.
3: backup maken van de /EFS map
Die zou ik eerst doen voordat je begint
4: Maken van een Nandroid via cwm recovery
Verstandige optie..zelf gebruik ik titanium.
5: Flashen van een custom rom
Klopt, hou wel aan de handleiding vast, rom afhankelijk
Dit gaat gewoon via cwm recovery neem ik aan? (niet via Odin)
yep, waar wacht je nog op... ;)
Voorkeur gaat uit naar Team Hacksung CM9 build 15 + Devil 15.1 + ZSJPG modem als ik dit topic een beetje doorspit.

Alvast bedankt voor de antwoorden op de vele vragen! d:)b

-Ti2

[ Voor 94% gewijzigd door silitek op 01-02-2012 14:40 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

TY TY !!

Je zegt: eerst een backup van /EFS maken, dan klooien - maar heb ik daar geen root voor nodig?

Dan moet ik toch eerst "stap 2" doen? Of heb ik iets mis?

-Ti2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ti2 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 14:44:
TY TY !!

Je zegt: eerst een backup van /EFS maken, dan klooien - maar heb ik daar geen root voor nodig?
Dan moet ik toch eerst "stap 2" doen? Of heb ik iets mis?
-Ti2
Idd..eerst "root" permission krijgen. Met Root Explorer b.v je EFS map back-up maken.
In dat opzicht is punt 3 correct ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

Umm... maar om root te verkrijgen moet ik toch eerst 2: Via ODIN flashen van de 2.3.6 update en geroote kernel doen? Dan kan ik toch niet eerst de /EFS backuppen (ik heb dan nog geen root)?

-Ti2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieux
  • Laatst online: 16:08
Ti2 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:04:
Umm... maar om root te verkrijgen moet ik toch eerst 2: Via ODIN flashen van de 2.3.6 update en geroote kernel doen? Dan kan ik toch niet eerst de /EFS backuppen (ik heb dan nog geen root)?
-Ti2
Klopt, eerst via ODIN flashen en dan een backup van je EFS map maken met bvb. root explorer (Market) of via CWM. Meer info hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

Cheers! Zou ik via CWM doen idd.

-Ti2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ti2 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:04:

-Ti2
Ja, klopt. Maar waarom niet vanaf je huidige rom een root kernel flashen b.v met CF-Root.!
Dan je EFS map backup. Welke rom draai je? en welke bootloader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

Stock 2.2.1

En via genoemde manier, zodat ik dan geroot ben en meteen cmw recovery heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ti2 schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:13:
Stock 2.2.1

En via genoemde manier, zodat ik dan geroot ben en meteen cmw recovery heb.
Aha..nog een maagdelijk SGSje >:) Dan is je gevonden flash volgorde dik in orde.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

Hehehe :D

Dank voor je jullie hulp!

[ Voor 18% gewijzigd door Ti2 op 01-02-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Vandaag dagje gedraait met die Swiftkey toetsenbord, maar vind t echt waardeloos werken tbh. Kan niet snel typen omdat hij te traag is ofzo.
Dus op zoek naar een ander keyboard nu:P Of een fix voor stock keyboard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Fijn die batterij zeg :') Hoe kan ik dit oplossen? Elke custom rom die ik de afgelopen weken heb gebruikt geeft de verkeerde batterijduur aan. Nu geprobeerd en de battery stats gewist in recovery maar ben benieuwd of het goed gaat :X :/

Hij laad dus te snel en ik ben bang dat zodra ik bij de 100% zit hij niet verder laad waardoor de batterij niet vol raakt...

Stock was wel prima btw.

[ Voor 24% gewijzigd door Touchdomex op 01-02-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nope :') Het word nog mooier :+ 42% en hij zegt dat hij vol zit :') Hij laad ook niet meer verder... Alles maar opnieuw flashen... Wie weet laad hij dan wel vol en kan ik daarna nog een keer flashen om met een schone lei te beginnen qua batterij... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik ben van plan om zo te upgraden naar teamhacksung build 15 met devil kernel en las hierboven dat het het beste zou zijn met ZSJPG modem. Nu kan ik die modem niet vinden... Iemand een idee waar ik die vinden kan? Daarnaast vroeg ik me af of ik de modem ook gewoon via CWM kan flashen zonder odin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Mystic Spirit schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:15:
Ik ben van plan om zo te upgraden naar teamhacksung build 15 met devil kernel en las hierboven dat het het beste zou zijn met ZSJPG modem. Nu kan ik die modem niet vinden... Iemand een idee waar ik die vinden kan? Daarnaast vroeg ik me af of ik de modem ook gewoon via CWM kan flashen zonder odin?
*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Het ZSJPG staat hier tussen: http://goo.gl/46hml

[ Voor 44% gewijzigd door Nivk op 01-02-2012 22:52 . Reden: oeps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:54

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Modem gaat inderdaad via CWM, voor de rest kan je iedere CM7 modem flashen in combinatie met ICS(CM9)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Het zit er allemaal in. Vandaag eens testen. Is er trouwens iemand van jullie die op build 15 ook DS file van Synology gebruikt? Iedere download die ik daarmee doe vanaf mij Synology is erg traag en mislukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 17:36
Ik had met de laatste mintberry allemaal FC's en moest ongeveer 2 x per dag batt pull doen omdat mijn telefoon totaal vast liep. met de vorige versie van mintberry nergens last van. nu heb ik dit gedaan:
1. Open AppManager --> Root Explorer or any equivalent app (root)
2. Delete folder /data/data
2. Copy folder /datadata to /data/
3. Change name of folder /data/datadata to /data/data/

Tot nu toe gaat het goed, maar even afwachten..

Zijn er mensen die weten hoe ik het beste apps kan kopen? ik heb geen CC en wil toch wat apps kopen (slide it en swiftkey) Gebruik ze nu wel, maar op de minder legale manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

Is de CM9 (build 15) van Team Hacksung stabiel genoeg voor dagelijks gebruik?

Bellen, sms-en, Talk, Gmail, beetje browsen. Moet vooral snel zijn, en batterijduur iig niet achteruit.

-Ti2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dacuuu schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:50:
Ik had met de laatste mintberry allemaal FC's en moest ongeveer 2 x per dag batt pull doen omdat mijn telefoon totaal vast liep. met de vorige versie van mintberry nergens last van. nu heb ik dit gedaan:

Zijn er mensen die weten hoe ik het beste apps kan kopen? ik heb geen CC en wil toch wat apps kopen (slide it en swiftkey) Gebruik ze nu wel, maar op de minder legale manier ;)
Je moet kijken welke apps werken met een licentiekey die je koopt. De eerste die je moet aanschaffen is Titanium Backup :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:32
Dacuuu schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:50:

Ik heb via https://www.3vcard.nl/ een prepaid creditcard aangeschaft en toegevoegd aan Google Checkout! Werkte goed, heb nu al 20 euro er doorheen :o Let wel even op dat als je een x bedrag na zoveel maand er op hebt staan je geld moet gaan betalen :X (staat wel in de voorwaarden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ti2 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:51:
Is de CM9 (build 15) van Team Hacksung stabiel genoeg voor dagelijks gebruik?

Bellen, sms-en, Talk, Gmail, beetje browsen. Moet vooral snel zijn, en batterijduur iig niet achteruit.

-Ti2
Works like a charm to me. Voor dagelijks gebruik zeker stabiel. Voor professioneel gebruik niet maar dat is eigenlijk geen enkele custom rom ;)
Touchdomex schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 17:24:
Nope :') Het word nog mooier :+ 42% en hij zegt dat hij vol zit :') Hij laad ook niet meer verder... Alles maar opnieuw flashen... Wie weet laad hij dan wel vol en kan ik daarna nog een keer flashen om met een schone lei te beginnen qua batterij... :')
Opgelost hopelijk. Niets hoeven flashen of wat dan ook. Gewoon stug doorladen ook al gaf hij aan dat hij vol was het percentage liep wel op. Nu normaal laten ontladen en hopelijk fixed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Enfer schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:53:
[...]

Ik heb via https://www.3vcard.nl/ een prepaid creditcard aangeschaft en toegevoegd aan Google Checkout! Werkte goed, heb nu al 20 euro er doorheen :o Let wel even op dat als je een x bedrag na zoveel maand er op hebt staan je geld moet gaan betalen :X (staat wel in de voorwaarden)
Hoeveel is het minimale wat je er op kan zetten? ik wil gewoon betalen, maar wel met zo min mogelijk rare voorwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ti2

Ti2

Touchdomex schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:53:
[...]
Works like a charm to me. Voor dagelijks gebruik zeker stabiel. Voor professioneel gebruik niet maar dat is eigenlijk geen enkele custom rom ;)
Ben benieuwd! Hoor toch tegenstrijdige verhalen (wegvallen data/ wifi etc, en veel FC)
Opgelost hopelijk. Niets hoeven flashen of wat dan ook. Gewoon stug doorladen ook al gaf hij aan dat hij vol was het percentage liep wel op. Nu normaal laten ontladen en hopelijk fixed :+
Elke keer als ik een nieuwe ROM/ kernel flash (wipe je Dalvik voor het flashen van een nieuw kernel?), laadt ik tot 100% (gaat ook niet altijd even "soepel" ;)) en kalibreer dan met Battery Calibration. Wellicht dat dit voor jou ook werkt?

-Ti2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ti2 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:01:
[...]

Ben benieuwd! Hoor toch tegenstrijdige verhalen (wegvallen data/ wifi etc, en veel FC)

[...]

Elke keer als ik een nieuwe ROM/ kernel flash (wipe je Dalvik voor het flashen van een nieuw kernel?), laadt ik tot 100% (gaat ook niet altijd even "soepel" ;)) en kalibreer dan met Battery Calibration. Wellicht dat dit voor jou ook werkt?

-Ti2
Nee ik weet waar mijn probleem zit en daar had ik ondertussen van moeten leren maar toch niet gedaan :+

Nooit maar dan ook nooit je batterij volledig ontladen in de eerste paar laadcycli. Dat veroorzaakt dit soort problemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Voor mensen die graag dicht bij stock willen blijven, maar wel een paar fixes en dingetjes willen zonder teveel gedoe is dit misschien wat: Droidnation Revolutionized.

Bijna alles is als bij de stock JVU, behalve dat automatisch semaphore kernel met wat scripts mee geflashed wordt, en dat er wat handige apps mee-geinstalleerd worden en wat onhandige samsung apps verwijderd. Je APN instellingen worden automatisch gevonden (Was bij stock jvu niet bij mij).

Het leuke is dat je er de bravia engine overheen kunt flashen en dan zien plaatjes (en films volgens mij ook) er een stuk beter uit! Verder werkt thinkoffice ook automatisch (gewoon geactiveerd) en is het een stuk sneller dan de gewone stock rom! (nog bezig met testen, maar dit is de eerste indruk).

Waarschijnlijk is het niks voor de flash-fanaten, maar voor de mensen die de telefoon dagelijks gebruiken en niet altijd tijd/zin hebben om probleempjes op te lossen of tegen niet werkende dingen aan te lopen is het misschien wat:) Persoonlijk vind ik het qua snelheid niet zo'n grote stap terug van Mintberry vooralsnog (en die laatste versie was echt buggie vond ik).

EDIT: wel jammer dat ik persoonlijk niet kan overclocken via de semaphore app... Als ik hem op 1200 Hz zet gaat het even goed, maar krijg ik wel random reboots en op 1300Hz krijg ik direct een reboot. Ga binnenkort wel setCPU daarvoor proberen...

[ Voor 9% gewijzigd door gabn88 op 02-02-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb geen zin om de 6 delen te lezen,daarom deze vraag
hoe kan ik mijn eigen tune op mijn sgs zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 14:49:
heb geen zin om deze vraag te beantwoorden
5 seconden zoeken, dan heb je je antwoord.

http://www.androidworld.n...ren-samsung-galaxy-s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoiets simpels daarvoor had je geen tweakers account hoeven aan te maken. 8)7
Gezien je eerste post op GoT. Ook een "Bedankje" voor de bovenstaande reply zit niet in je systeem. :+
Daarbij GoT is een discussie forum geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:32
Dacuuu schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 08:55:
[...]

Hoeveel is het minimale wat je er op kan zetten? ik wil gewoon betalen, maar wel met zo min mogelijk rare voorwaarde.
Je kan 3V vouchers kopen met een waarde €20 tot €150. 3V berekent een minimale aankooptoeslag voor een 3V voucher. Hieronder de toeslagen op een rijtje:

3V voucher t.w.v. €20 aankooptoeslag €1,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Ik las het op de website ja, 20 euro moet op anders gaat er om de zoveel tijd een euro af. Niets voor mij dus. Zo kan ik ook aan mijn geld komen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Geniaal hoe dom mensen kunnen zijn om hiervoor speciaal een GoT account aan te maken. :? Feit dat het zo netjes beantwoord wordt geeft maar aan hoe gezellig en sociaal dit forum is _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
mensen wie kan mij helpen?
mijn camera werkt soms wel, soms niet!
maakt niet uit welke rom ik er op zet, vaak als ik camera opstart dan zegt hij fc of kan niet verbinden met camera.
maar soms doet hij het in eens wel..
wie o wie weet een oplossing?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
hikhakhok schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:16:
maakt niet uit welke rom ik er op zet, vaak als ik camera opstart dan zegt hij fc of kan niet verbinden met camera.
Maakt niet uit welke rom, en al factory reset gedaan? Dan is er denk ik iets met de hardware... Probeer anders eens terug te gaan naar stock via odin, om te kijken of het dan wel werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

aardig kut dit....
metamorph heeft ervoor gezorgd dat er he-le-maal geen bovenbar meer is :P (ik installeerde perkamod cmstyle)
dus wat nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
hikhakhok schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:16:
Probeer eens een 3rd party Camera App.

Als hij daar ook dezelfde error geeft is er meer aan de hand dan software ben ik bang

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F.West98 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:49:
aardig kut dit....
metamorph heeft ervoor gezorgd dat er he-le-maal geen bovenbar meer is :P (ik installeerde perkamod cmstyle)
dus wat nu
Probeer de nieuwe stock.u restore file v15 eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

silitek schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 20:09:
[...]

Probeer de nieuwe stock.u restore file v15 eens...
ik ozcht al zoiets, linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

en het werkt alweer :)
bedankt, ga ik weer eens proberen om de cmstyle te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Ik gebruik http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1473536 op het moment als Battery icon :)

vind ik mooier dan Perka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Dacuuu schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 17:12:
Ik las het op de website ja, 20 euro moet op anders gaat er om de zoveel tijd een euro af. Niets voor mij dus. Zo kan ik ook aan mijn geld komen. 8)7
Kwam deze net tegen misschien is het wat: http://g.moneybookers.com/mastercard/nl/

Draai nu al een tijdje CM9 b14, Devil kernel en moet zeggen dat het erg goed bevalt. Volgende build dan maar weer eens flashen, 15 sla ik even over; ben te lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
Solictice schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:56:
[...]

Probeer eens een 3rd party Camera App.

Als hij daar ook dezelfde error geeft is er meer aan de hand dan software ben ik bang
ook al geprobeerd, zelfde probleem ene keer wel andere keer niet.
dus ik ben bang dat het ook een hardware probleem is:( beetje balen:(
maar ik vind het wel raar dat hij de ene keer wel doet en andere keer niet.
stock doet hij het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
hikhakhok schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 22:59:
[...]

ook al geprobeerd, zelfde probleem ene keer wel andere keer niet.
dus ik ben bang dat het ook een hardware probleem is:( beetje balen:(
maar ik vind het wel raar dat hij de ene keer wel doet en andere keer niet.
stock doet hij het ook niet.
Ja, wel balen... Valt mij op dat de SGS vrij veel kan hebben (heb hem al zoo vaak laten stuiteren)... Maarjah een los contactje ofzo kan altijd een keer voorkomen... Als via odin stock geflashed hebt (met repartion aan!, dus alle gegevens kwijt!) dan weet je zeker dat het door de hardware komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik zit nu een dag op de Teamhacksung cm9 B15 met Devil 15.1 en ZSJPG modem. Moet zeggen dat het opzich goed draait maar het heeft geen echte verbetring voor mij gebracht ten opzichte van build 14.

Ik heb vooral nog steed issues met de volgende zaken:
  • Bestands overdracht over wifi met DS File (apje van synology) is traag en mislukt vaak.
  • Bestandsoverdracht met and ftp over wifi is ook traag
  • Spelletjes melden soms een lage framerate of stotteren met het beeld
  • Speelt minder goed HD content af die prima speelde op de GB rom die ik voorheen had
Ik geef nu wel deze rom de schuld, maar alles lijkt met lees- en schrijfsnelheden in de opslag temaken te hebben. Zou het nut hebben om een keer met repartition aan terug te flashen naar stock en dan weer naar een teamhacksung build? Of kan ik ook een teamhacksung build flashen met repartition aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Sinds ik de nieuweste bintberry geflashed heb is mijn telefoon echt f00ked.

Ik had eerst mintberry 1.12.16, deze draaide perfect (aint broke dont fix it..ik weet het) Erna 2.1.20 er op gezet, volgens de manier zoals het in de tutorial staat. Maar heb heel veel FC's Freezes etc. gemiddeld 2 x per dag accu pull. Dat is niet erg fijn. Nu zit ik even te kijken wat slim is. Om Stock JV* firmware te flashen met odin, en erna weer de nieuweste mintberry flashen. Of zal het misschien een kernel probleem zijn? Dat als ik een andere kernel flash dat het dan is opgelost? wat zullen jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Ik heb de laatste Mintberry zonder problemen draaien, dus dan zou ik eerst stock flashen en daarna gewoon weer mintberry. Icm met het ZSJPG modem werkt 't hier perfect! Let wel op met data en apps terugzetten, het heeft mij geen problemen gegeven, maar dat zou ook een oorzaak kúnnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
I-King schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:44:
Ik heb de laatste Mintberry zonder problemen draaien, dus dan zou ik eerst stock flashen en daarna gewoon weer mintberry. Icm met het ZSJPG modem werkt 't hier perfect! Let wel op met data en apps terugzetten, het heeft mij geen problemen gegeven, maar dat zou ook een oorzaak kúnnen zijn.
Kan je gewoon elk modem flashen op Mintberry dan?

Dan Flash ik eerst: I9000XWJW1_I9000XENJV5_XEN. (De nieuwste officiële rom) en dan rooten met CF-Root-XX_OXA_JVT-v4.3-CWM3RFS.zip. En erna mintberry er weer op. De CF root is de goede versie voor de firmware toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Dacuuu schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 09:20:
Sinds ik de nieuweste bintberry geflashed heb is mijn telefoon echt f00ked.

Ik had eerst mintberry 1.12.16, deze draaide perfect (aint broke dont fix it..ik weet het) Erna 2.1.20 er op gezet, volgens de manier zoals het in de tutorial staat. Maar heb heel veel FC's Freezes etc. gemiddeld 2 x per dag accu pull. Dat is niet erg fijn. Nu zit ik even te kijken wat slim is. Om Stock JV* firmware te flashen met odin, en erna weer de nieuweste mintberry flashen. Of zal het misschien een kernel probleem zijn? Dat als ik een andere kernel flash dat het dan is opgelost? wat zullen jullie doen?
Ik had ook 1.12.16 en heb meteen 2.1.20 eroverheen geflashed toen die uitkwam zonder de manier uit de tutorial, enkel lippols cleaning script gedraaid. Werkte perfect, maar kan zijn dat ik geluk heb gehad 8) .