_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Laatst online: 12:41
Poke of the QueenSlow
:strip_exif()/u/142128/rocking%2520ziltoid.gif?f=community)
Heb nu even JVB Geïnstalleerd. (3 bestands firmware + pit file) krijg nu de errors niet, hij boot nu op dit moment..ik hoop dat hij door startTouchdomex schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:04:
[...]
Ja, vooral de csc is belangrijk in dit geval. Ook gehad en het is eventjes puzzelen maar het is zo opgelost
-Edit: Hij start weer op. CF root ook klaar. Kom maar op mintberry
Edit2: Nu bezig met Mintberry.
- Download the ROM from here
- Reboot to recovery
- Wipe data/factory reset
- Flash downloaded zip
- only from samsung: Your phone will reboot and go into bootloop. That's normal. Press Power + Home + Vol Up for 10 seconds and you'll be into recovery
- Wipe data / factory reset
- Format /system
- Flash Mintberry again
- Reboot
Daar ben ik nu
[ Voor 38% gewijzigd door Dacuuu op 03-02-2012 11:22 ]
Ik had dezelfde problemen met de laatste mintberry, als ik jou was zou ik gewoon wat anders proberen, heb ik ook gedaan. Ben er namelijk bang voor dat opnieuw hetzelfde flashen niet gaat helpen... Wat je nog wel kunt doen is voor de zekerheid 2x achter elkaar de nieuwe mintberry flashen (dat had ik niet gedaan, maar kan helpen denk ik)Dacuuu schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:10:
[...]
Heb nu even JVB Geïnstalleerd. (3 bestands firmware + pit file) krijg nu de errors niet, hij boot nu op dit moment..ik hoop dat hij door start
-Edit: Hij start weer op. CF root ook klaar. Kom maar op mintberry
Edit2: Nu bezig met Mintberry.
- Download the ROM from here
- Reboot to recovery
- Wipe data/factory reset
- Flash downloaded zip
- only from samsung: Your phone will reboot and go into bootloop. That's normal. Press Power + Home + Vol Up for 10 seconds and you'll be into recovery
- Wipe data / factory reset
- Format /system
- Flash Mintberry again
- Reboot
Daar ben ik nu
Ik heb een volledige nieuwe flash gedaan, (3 bestands flash, ik vind die 1 bestands flash zonder pit maar niks) of kan je met een 1 bestands odin flash ook een pit gebruiken met repartition on?) Ik hoop dat het nu beter draait zo..gabn88 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 11:24:
[...]
Ik had dezelfde problemen met de laatste mintberry, als ik jou was zou ik gewoon wat anders proberen, heb ik ook gedaan. Ben er namelijk bang voor dat opnieuw hetzelfde flashen niet gaat helpen... Wat je nog wel kunt doen is voor de zekerheid 2x achter elkaar de nieuwe mintberry flashen (dat had ik niet gedaan, maar kan helpen denk ik)
[ Voor 84% gewijzigd door Pjottski op 03-02-2012 13:47 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Nu dus maar Nandroid
Wel balen, die theme ziet er echt goed uit.
- Camera does not support scene modes
- FM Radio does not work.
- Phone unnecessarily gets data connection on device encryption password enter screen.
- Cannot format external SD
- Sometimes duplicates listing of external SD files in the media database
- Android OS battery usage DISPLAYS higher than normal.
- Sometime wrong SMS selected for forwarding
- Format internal instead of external SD when requested to format ext. SD
- Transfer speed slows down when screen off
- Notification power widget uncustomizable (the widget made it into the repo, but the CMSetting app didn't.) (temporary alpha build of CMSettings)
- Gallery face glow FCs
- Screenshot shutter sound
- Camera crashes when changing resolution
- TV Out not working for HW-decoded video (probably won't be fixed)
- Sim Toolkit (probably won't be fixed)
- No camera focus mode setting
- "sin" does not work in calculator in Spanish
Wat is jullie ervaring met deze issues, zitten ze dagelijks gebruik in de weg of merk je er in praktijk eigenlijk maar weinig van?
PSN ID: Aapzak
- Camera does not support scene modes
Dat is wel jammer, maar normale foto's maken werkt goed - FM Radio does not work.
Ook jammer, maar gebruik ik zelf nooit. Oh de Spirit FM app (market) schijnt wel te werken! - Phone unnecessarily gets data connection on device encryption password enter screen. Gebruik het ook niet, en anders nog geen ramp
- Cannot format external SD *
Dat is geen bug, ik zie het als een beveiliging feature, nu alleen de interne SD nog. - Android OS battery usage display higher than normal.
Niet erg, batterij is verder erg goed - Sometime wrong SMS selected for forwarding
Kan je omheen werken - Format internal instead of external SD when requested to format ext. SD
Dat is wel kut als je dat niet weet - Transfer speed slows down when screen off
Grote bestanden downloaden doe je maar op je computer - Gallery face glow FCs
Geen idee wat dit is - Screenshot shutter sound
Boeiend - Camera crashes when changing resolution
Hoge resolutie is goed toch? - TV Out using HW-decoding (probably won't be fixed)
Niet erg, want het werkt zo ook - Sim Toolkit (probably won't be fixed)
Niet nodig - No camera focus mode setting
- Back camera does not record geotagging
Tsja.. - Compass doesn't work in Google Maps v6
v7 wel? Is mij nog niet opgevallen eigenlijk - Unable to dial "0001" in some regions
Geen last van, wat moet dat nummer voorstellen? - Regression in BUILD 15: Data Roaming enabled by default
Zet uit dan - Slow USB transfer speed for some people
Geen last van - Camera still photos problem after recording video
[ Voor 5% gewijzigd door HaTe op 03-02-2012 16:51 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Voor de rest sluit ik me aan bij zijn commentaar
Er zijn geen bugs die echt hele features kapot maken.
Bijv. Camera crashes when changing resolution. Hij staat standaard op max resolutie, dus zie niet echt het probleem:P
Screenshot shutter sound, dat is heel makkelijk te fixen: download Root Explorer, ga naar de map system, daarin naar de map Media, -> audio -> UI en dan de eerste 2 files deleten: Camera_click & Camera_focus
Nee, dat is dan prima allemaal. Deze lijst kwam overigens van hun eigen site af, ik wilde wel TFM R-en voordat ik hier met een vraag kwam.Solictice schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 16:55:
Vergeet niet dat het een Alpha build is he.
Voor de rest sluit ik me aan bij zijn commentaar
Er zijn geen bugs die echt hele features kapot maken.
Bijv. Camera crashes when changing resolution. Hij staat standaard op max resolutie, dus zie niet echt het probleem:P
Screenshot shutter sound, dat is heel makkelijk te fixen: download Root Explorer, ga naar de map system, daarin naar de map Media, -> audio -> UI en dan de eerste 2 files deleten: Camera_click & Camera_focus
Ik vond de bugs ook niet zo schokkend maar wil inderdaad wel gewoon een foto of filmpje kunnen maken. En morgen een nieuwe build, dat is lekker snel, ga ik eerst wel even de andere dingen goed doornemen zoals een goede rom om mee te starten, juiste modem zoeken. Backup maken enzovoort. Tnx voor de info.
PSN ID: Aapzak
Met
BeMiNIX is Xperia Edit 0.7 (nieuwste)
Maakt:

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 03-02-2012 20:05 . Reden: toevoeging ]
Tubes....It's what make music music!
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Welke van de 2 moet ik pakken? V0.5 of V0.7?silitek schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:58:
We nemen: TeamHacksung B15+Devil 15.1+ OC/UV 110% max 1365Mhz+ ZSJPG modem+Nova Launcher
Met
BeMiNIX is Xperia
Maakt: [afbeelding]
Ik ga straks namelijk alles weer flashen. Kernel is nog eventjes zoeken welke ik ga pakken. JPG erbij en knallen met die handel!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Touchdomex schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:01:
[...]
Welke van de 2 moet ik pakken? V0.5 of V0.7?
Ik ga straks namelijk alles weer flashen. Kernel is nog eventjes zoeken welke ik ga pakken. JPG erbij en knallen met die handel!
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Ik denk het wel gezien de naamsilitek schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:10:
[...]
...knallen doet het
Kan het fout hebben maar volgens mij zit de Bravia engine in Xperia theme
Nee, Sony walkman player ben ik ook "los" nog niet tegengekomen. Zat wel in Doc's ICS vond hem prachtig werken. Wel mooie icoon, datum midden en menu transparant o.a. mooie en strak theme XperiaTouchdomex schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:11:
[...]
Ik denk het wel gezien de naamNog meer dingen die erin zitten? Zit er ook een muziekspeler in?
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Mooi mag ik alsnog gaan spelen ergens met de muziekspeler van CM9.silitek schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:15:
[...]
Nee, Sony walkman player ben ik ook "los" nog niet tegengekomen. Zat wel in Doc's ICS vond hem prachtig werken. Wel mooie icoon, datum midden en menu transparant o.a. mooie en strak theme Xperia
Geen 3rd party apps?Touchdomex schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:16:
[...]
Mooi mag ik alsnog gaan spelen ergens met de muziekspeler van CM9.
Ik vind het geluid van de CM9 player slecht :x vergeleken met PowerAMP
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
PowerAMP vind ik lelijk. Behalve übermusic vind ik alles uit de market lelijk. Alleen übermusic is al lang niet meer geupdate...Solictice schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:27:
[...]
Geen 3rd party apps?
Ik vind het geluid van de CM9 player slecht :x vergeleken met PowerAMP
Ja dat is waar, de musicplayer van CM9 is mooier. Maarja ik geef voorkeur aan geluidskwaliteitTouchdomex schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:29:
[...]
PowerAMP vind ik lelijk. Behalve übermusic vind ik alles uit de market lelijk alleen übermusic is al lang niet meer geupdate...
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Mwah Voodoo werkt ook nog niet helemaal soepel dus geluidskwaliteit is wisselend... Vooral omdat de ene keer voodoosound wel netjes opstart en de andere keer nietSolictice schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:31:
[...]
Ja dat is waar, de musicplayer van CM9 is mooier. Maarja ik geef voorkeur aan geluidskwaliteit

Gevonden!!!.Touchdomex schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:29:
[...]
PowerAMP vind ik lelijk. Behalve übermusic vind ik alles uit de market lelijk alleen übermusic is al lang niet meer geupdate...
1 van de mooiste players.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
De oude music weghalen of kan je deze er gewoon bij installeren?silitek schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:33:
[...]
Gevonden!!!..Sony walkman player apk...just install.
1 van de mooiste players.
Erbij..geen probleem. Edit screenie:Touchdomex schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:34:
[...]
De oude music weghalen of kan je deze er gewoon bij installeren?

[ Voor 13% gewijzigd door silitek op 03-02-2012 20:36 . Reden: toevoeging ]
Hoe heet die mhz - batterij - temp app/bar/widget?silitek schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:58:
We nemen: TeamHacksung B15+Devil 15.1+ OC/UV 110% max 1365Mhz+ ZSJPG modem+Nova Launcher
Met
AnTuTu CPU Master (Pro)....market ook voor OC/UV met pracht Widgetpeakaboo schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:38:
[...]
Hoe heet die mhz - batterij - temp app/bar/widget?
Workingsilitek schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 20:39:
[...]
AnTuTu CPU Master (Pro)....market ook voor OC/UV met pracht Widget
Ik mag over 2 maanden mn abo verlengen en een nieuw toestel uitzoeken, maar daar is echt geen reden meer voor zo
[ Voor 28% gewijzigd door peakaboo op 03-02-2012 21:19 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Ik zou alleen mijn SGS willen vervangen voor een Lumiapeakaboo schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:18:
[...]
Working
Ik mag over 2 maanden mn abo verlengen en een nieuw toestel uitzoeken, maar daar is echt geen reden meer voor zoSGS 1 helemaal fintuned naar mijn wensen
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Er zit wel een andere muziekspeler in! Het is de Google music app geworden! Alsnog de walkman app erop smijten maar het lijkt er inderdaad wel op dat de Bravia engine er weer is ingepropt!silitek schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:58:
Met
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Welke rom draai je?Shadow343 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:04:
Ik heb dus geprobeerd de google music app te installeren heb al een account via tunnelbear.. hij heeft ook al mijn muziek geupload maar zodra ik die app wil installeren, installeert hij hem maar zodra ik hem open krijg ik een force close... moet hij worden ingesteld worden als systeem app of?
Teamhacksung Build 15 met Glitch v14 stock modem
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Zet voor de zekerheid eens de originele app uit/freeze de normale muziek app. Volgens mij was dat namelijk een probleem met die 2 samenShadow343 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:07:
[...]
Teamhacksung Build 15 met Glitch v14 stock modem
Ik ga hem is vervangen is kijken wat hij dan doet!Touchdomex schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:08:
[...]
Zet voor de zekerheid eens de originele app uit/freeze de normale muziek app. Volgens mij was dat namelijk een probleem met die 2 samen
Edit: Bevriezen heeft niet geholpen
Edit2: Heeft niks geholpen nog steeds start hij niet op krijg direct: Muziek is gestopt.
[ Voor 16% gewijzigd door Shadow343 op 03-02-2012 22:15 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Welke versie heb jij? Van de music app?Shadow343 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:09:
[...]
Ik ga hem is vervangen is kijken wat hij dan doet!
Edit: Bevriezen heeft niet geholpen
4.0.1Touchdomex schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:15:
[...]
Welke versie heb jij? Van de music app?
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Volgens mij zijn er nieuwere versies van. Probeer die eens.
We gaan Google Music 4.1.512 proberen dit moet volgens de market de nieuwste zijn. Heb het van xda vandaan..Touchdomex schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 22:18:
[...]
Volgens mij zijn er nieuwere versies van. Probeer die eens.
Hij werkt. Donderszeg wat een app
Bedankt he!
[ Voor 7% gewijzigd door Shadow343 op 03-02-2012 22:27 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Wai?Touchdomex schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:22:
[...]
Ik zou alleen mijn SGS willen vervangen voor een Lumia
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Mooi OS, Mooie hardware! serieus mooie hardware! Dat scherm is echt
Ik zal dat wel missen maar ja een leuk tabletje kan ook nog altijd erbij
Daarnaast vind ik de galaxy S eigenlijk net iets te groot
Sorry ik ben ook een beetje Nokiafiel. Het enige merk wat mij op hardwaregebied mij nog nooit teleur heeft gesteld. Alleen jammer dat Symbian het nooit echt is geworden wat het had kunnen zijn en dat ze zo geblunderd hebben bij vlagen. Als dat niet was gebeurd had ik zo weer een Nokia willen hebben.
Alle andere grote merken hebben mij tot nu toe teleurgesteld. HTC, Samsung, LG, Motorola, Sony-Ericson.
[ Voor 19% gewijzigd door Touchdomex op 03-02-2012 23:12 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Teamhacksung B15+ ZSJPG+die mod van jousilitek schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 19:58:
Met

4.0.1 werkte bij mij ook niet (muziek is gestopt ook), nieuwste versie werkt perfect.
Paar keer opladen en ontladen? Eventueel battery stats reset?Touchdomex schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 00:46:
[...]
Teamhacksung B15+ ZSJPG+die mod van jou= epic win! Werkt echt als een trein alleen is mijn batterij nog van slag... Wat wel extreem zonde is...
[ Voor 44% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 04-02-2012 02:14 ]
Ps4/switch gamer
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Eens kijken of dat vandaag weer gebeurt
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Okee ik ben een heel eind gekomenMathieux schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 15:09:
[...]
Klopt, eerst via ODIN flashen en dan een backup van je EFS map maken met bvb. root explorer (Market) of via CWM. Meer info hier.
Ik moet nu mn /EFS folder gaan backuppen. Dit wil ik doen via CWM en heb de updater.zip (zie topic op Androidworld) op mn sd staan.
Er staan in deze versie van de cwm recovery(oranje letters) twee mogelijkheden om dingen via je sd te updaten
1. install update from sd card
2. install zip from sd card
Op mn Galaxy Nexus heb ik alleen 2, ik neem aan dat ik ook gewoon deze moet gebruiken op de Galaxy S?
Dus om de /EFS map te backuppen: install zip from sd card - updater.zip?
En ook install zip from sd card om roms/ kernels/ radios te flashen?
Cheers!
-Ti2
Valt me wel op dat EFS overal met hoofdletters staat, terwijl dit kleine letters moeten zijn. Ik denk zelfs dat mijn manier zo niet meer werkt. Gebruik dus kleine letters.
su busybox tar cf /sdcard/efs.tar /efs/*
[ Voor 4% gewijzigd door HaTe op 04-02-2012 13:38 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Makkelijkste is om de nieuwste stock rom te rooten en daarna Gtalk te installeren met video.begintmeta schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 17:50:
Ik wil eigenlijk de nieuwste nederlandse stock-rom zonder de troep-aps(bol etc) en lieft met gtalk video. Hoe kan ik dat het beste aanpakken/hoe kan ik het beste een dergelijk firmware image maken?
Zelf een image maken ga ik kijken of dat kan maar moet eerst mij daar in verdiepen
Heb een ZIP (én voor de zekerheid een TAR) van de /efs gemaakt via Root Explorer :-)HaTe schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 13:38:
Ik zou voor manier 4 gaan![]()
Valt me wel op dat EFS overal met hoofdletters staat, terwijl dit kleine letters moeten zijn. Ik denk zelfs dat mijn manier zo niet meer werkt. Gebruik dus kleine letters.
su busybox tar cf /sdcard/efs.tar /efs/*
-Ti2
USB mode ingeschakeld? Notificatie balk naar onderen druk op USB en dan inschakelen??Ti2 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:31:
Ummm okee... alles is gelukt! ICS staat erop (CM9 build 15)
Maar - als ik de GS op de PC aansluit "herkent" ie m niet meer... en nu???
-Ti2
Dus wat moet ik doen wat zo'n icoontje permanent is onhandig
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Jup--Shadow343 schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 22:56:
[...]
USB mode ingeschakeld? Notificatie balk naar onderen druk op USB en dan inschakelen??
Reboot helpt ook niet..
-Ti2
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Ondertussen wel de Walkman music player erop geflikkerd. Ik kijk op mijn SD en zie een mapje MIUI staan
Touchdomex schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 23:54:
Zo ik zit weer eventjes op stock. Hardware testen zuigt maar weet daarna wel heel zeker dat de problemen zitten in de manier van flashen en niet aan de telefoon.
Ondertussen wel de Walkman music player erop geflikkerd. Ik kijk op mijn SD en zie een mapje MIUI staanHet is dus echt de MIUI music app met een ander laagje!
Probeer eens een ander PC/Laptop..waarschijnlijk driver "issue" of kabel..
Aan Cm9 ligt het niet
[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 05-02-2012 08:55 ]
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Inderdaad de mooiste player nu ook voor andere telefoons zonder MIUI.silitek schreef op zondag 05 februari 2012 @ 08:49:
[...]
..mooie player he. Nu die ADHD batterij van je nog normaal krijgen.
Wel jammer opzich want bij god wat zitten er lelijke dingen in die TW interface

Oh ja klein detail is dat mijn batterijgrafiek ligt oplopend is geweest vannacht. Dat heb ik ook lang niet meer gezien
Grrr wéér die drivers? Waarom zou dat gewijzigd zijn dan? Ga wel ff kijken en laat het wetensilitek schreef op zondag 05 februari 2012 @ 08:49:
Probeer eens een ander PC/Laptop..waarschijnlijk driver "issue" of kabel..
Aan Cm9 ligt het niet
edit: Windows komt met een pop-up, waar ik eerst ook "map openen en bestanden bekijken" had - die heb ik nu niet meer. In de verkenner zocht ik naar Phone - I9000; die staat er ook niet meer.
FF mn ogen opengewreven en tadaaa ik kan er gewoon bij! Heet nu F:/ schijf. All is good.
-Ti2
[ Voor 31% gewijzigd door Ti2 op 05-02-2012 11:15 ]
Welke pak ik het beste? de LED2 of de BLN (en waarom?)
En waarom/ wanneer moet ik het "modded framework" flashen?
Thanks!
-Ti2
De modded framework is om deep idle aan de praat te krijgen. Zo wordt bluetooth er uit gesloopt, omdat bluetooth in ICS voorkomt dat de telefoon naar deep idle kan gaan. Zelf heb ik dit niet gedaan, batterij is zonder ook erg goed
Bevindingen plemp ik <hier> in een edit
edit: Onder de indruk
-Ti2
[ Voor 39% gewijzigd door Ti2 op 06-02-2012 18:01 ]
Super Oneclick is natuurlijk een bekende maar wellicht zijn er betere alternatieven beschikbaar.
[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 05-02-2012 16:06 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
CF-ROOT is gewoon de besteBor de Wollef schreef op zondag 05 februari 2012 @ 15:57:
Wat vinden jullie op dit moment de meest betrouwbare root / unroot methode voor stock 2.3.6? Ik zie verschillende tutorials online waarvan in de meeste gevallen onduidelijk is of ze na de laatste 2.3.6 update ook nog werken en hoe er makkelijk ge-unroot kan worden.
Super Oneclick is natuurlijk een bekende maar wellicht zijn er betere alternatieven beschikbaar.
Android Market: FX File Explorer (Beta) - Apps op Android Market
^^ Dat is een mooie iddhikhakhok schreef op zondag 05 februari 2012 @ 18:41:
nog een mooie file manager voor de miui feeling!:D
Android Market: FX File Explorer (Beta) - Apps op Android Market
Nu eens MIUI Beta7. MIUI/B7+ZSJPG+Balancer Launcher (New)...redelijke snel, market beetje laggy.
Voor de rest werkt alles, dat wel.

- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Ziet er best lekker uit! Zodra ik mijn telefoon netjes heb dan moet ik daar ook maar eens naar gaan kijken...silitek schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:29:
[...]
^^ Dat is een mooie idd..ben weer een middagje aan het rommelen geweest in afwachting van nieuwe builds.
Nu eens MIUI Beta7. MIUI/B7+ZSJPG+Balancer Launcher (New)...redelijke snel, market beetje laggy.
Voor de rest werkt alles, dat wel.
[afbeelding] [afbeelding]
Batterij of hardware kapot?
Ondertussen dus een topic geopend
Niemand in je directe omgeving met een SGS?..batterij test is zo gepiept dan, even wisselen.Touchdomex schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:46:
[...]
Ziet er best lekker uit! Zodra ik mijn telefoon netjes heb dan moet ik daar ook maar eens naar gaan kijken...
Batterij of hardware kapot?
Ondertussen dus een topic geopend
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Niet voor een dag dat iemand de batterij wil afstaan.silitek schreef op zondag 05 februari 2012 @ 19:54:
[...]
Niemand in je directe omgeving met een SGS?..batterij test is zo gepiept dan, even wisselen.
Bedenk mij alleen net dat ik nog een batterij hier heb liggen ooit van een ebayding die aardig werkte maar elke elke keer de achterkant wisselen was kut! Eventjes zoeken!
Achterkant gevonden alleen de batterij nog niet
[ Voor 14% gewijzigd door Touchdomex op 05-02-2012 20:12 ]
aleen chrasht de app als ik muziek die ik met een youtube converter heb gedowload
heeft iemand hier een oplossing voor ?
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Zijn die liedjes echt voor 100% goed geript? Ik had daar wel problemen mee toen ik die app nog had.martijn600m schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:30:
heb nu ook de cm muziek app echt super
aleen chrasht de app als ik muziek die ik met een youtube converter heb gedowload
heeft iemand hier een oplossing voor ?
Iemand trouwens nog een adresje om goedkoop een goede batterij te bestellen? Het liefst in NL zodat hij zo snel mogelijk er is.
Touchdomex schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:33:
[...]
Zijn die liedjes echt voor 100% goed geript? Ik had daar wel problemen mee toen ik die app nog had.
moet haast wel andere muziek apps lopen gewoon goed
Iemand trouwens nog een adresje om goedkoop een goede batterij te bestellen? Het liefst in NL zodat hij zo snel mogelijk er is.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Zet je eens op je PC en test ze eens met een programmatje. Kijk of er niet teovallig ergens nog een omgevallen bitje zit.
Komt wel uit Duitsland, verzending is 2/3 dagen.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Polarcell of PowerCell? 2/3 dagen vind ik niet zo'n drama maar het moet niet weken durenHaTe schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:54:
Goede batterij? Ik zou zeggen die van PowerCellZoek maar op Ebay.
Komt wel uit Duitsland, verzending is 2/3 dagen.
welk progrmaama kun je daarvoor gebruiken ?Touchdomex schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:52:
[...]
Zet je eens op je PC en test ze eens met een programmatje. Kijk of er niet teovallig ergens nog een omgevallen bitje zit.
wat moet ik doen?mensen.... ik krijg een opslag vol-melding, datadata dus, want er is nog genoeg (2GB+)
Dus wat moet ik doen wat zo'n icoontje permanent is onhandig

- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Welk icoontje? Ik heb die nooit gezien met datadata vol. Alleen heel veel crashesF.West98 schreef op zondag 05 februari 2012 @ 21:05:
ben ik helemaal niet gehoord
[...]
wat moet ik doen?
Sorry, het moet PolarCell zijn!Touchdomex schreef op zondag 05 februari 2012 @ 20:59:
[...]
Polarcell of PowerCell? 2/3 dagen vind ik niet zo'n drama maar het moet niet weken duren
http://www.ebay.nl/itm/390280069621
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Dat vermoeden had ik al! Ben hem nu aan het bestellen!HaTe schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:10:
[...]
Sorry, het moet PolarCell zijn!
Nu hopen dat hij snel binnen komt
[ Voor 22% gewijzigd door Touchdomex op 05-02-2012 22:22 ]
Die is echt relaxed, heb hem nu in gebruik al een tijdje en ben erg tevreden met de accutijd. Haal makkelijk 2 dagen met mobiel internet constant aan..HaTe schreef op zondag 05 februari 2012 @ 22:10:
[...]
Sorry, het moet PolarCell zijn!
Onecosmic RC4.1 is uit.
Dat wordt weer lekker ff flashen voor k nr school ga:P
Ook een nieuwe Devil kernel BFS/CFS 1.0 is er. Schijnt op Cm9 niet zo lekker te lopen.Solictice schreef op maandag 06 februari 2012 @ 10:49:
Hmmm
Onecosmic RC4.1 is uit.
Dat wordt weer lekker ff flashen voor k nr school ga:P
Op MIUI ICS gaat die als de brandweer

Ja die heb ik ook meteen geflashed na 4.1silitek schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:25:
[...]
Ook een nieuwe Devil kernel BFS/CFS 1.0 is er. Schijnt op Cm9 niet zo lekker te lopen.
Op MIUI ICS gaat die als de brandweer, batterij prima wel met ZSJPG ..MIUIBeta 7 is goed bruikbaar, paar kleine isseu's maar vele malen mooier dan (standaard) ICS
![]()
Draait heerlijk hierzo, Facebook sync werkt zelfs out of the box
hier de changelog :
RC4.1
All RC4 goodness
Fixed blurryness
Wifi/Data working now
Implemented SIO, VR, Deadline I/O schedulers
SIO is now the default I/O scheduler
Google keyboard(Faster and comes from Google themselves)
Galaxy Nexus kernel splash, clean Google logo
Removed doubled busybox
Sharpened up bootanimation
ROM cleanup
Removed WiFix Manager(caused too many wifi issues)
Amazingly fast
RC 4
Changed RIL code to CM one, cleaner code implementation
Whole new updater script which should prevent any issues when flashing(Thanks DemonWav!)
In browser, 'Exit to car mode' now says 'Find on Page'
Deep idle working with framework integration
100MHz now works
You can now purchase applications from the Android Market
In camera, all video effects work flawlessly
Editing pictures in Gallery works now
Screen flicker upon lock is now gone
Odexed optimisation
Battery Life eXtender http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1257497
Slightly tweaked read ahead values
Sztupy's USB OTG V5
WiFi fix for those with issues with wifi not working with screen off
Unstable voltages fixed
Facebook sync works now
WiFi fix manager included(fixes regional wifi issues in ICS) http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1445766
USB Transfer Speed fixed!!!!! http://dl.dropbox.com/u/33535907/ZSc...9_15.15.38.png
Back to AOSP Music
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Hoe werkt je teamhacksung?Mystic Spirit schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:32:
Dat klinkt alsof Onecosmic nu beter zou moeten werken dan Teamhacksung.. Miscchien vanavond toch maar een naar een one cosmic build toe? Iemand nog een duidelijke reden waarom ik dat niet zou moeten doen?
Sofar draait hij beter dan build 15 bij mijMystic Spirit schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:32:
Dat klinkt alsof Onecosmic nu beter zou moeten werken dan Teamhacksung.. Miscchien vanavond toch maar een naar een one cosmic build toe? Iemand nog een duidelijke reden waarom ik dat niet zou moeten doen?
Wel zitten er minder customization opties in. Het is geen Cyanogenmod:)
Gewoon een nandroid maken en flashen. Bevalt het niet, dan restore je gewoon:)
Kun je deze er gewoon overheen flashen, of moet je eerst terug naar een stock?
Wipe data/factory, clear cache partition, mount&storage format system, Dalvik clear en flashen maarPeterHid schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:42:
Is het noodzaakelijk om een full-wipe te doen wanneer je vanaf CM build 15 naar Onecosmics 4.1 gaat?
Kun je deze er gewoon overheen flashen, of moet je eerst terug naar een stock?
Mijn team hacksung werkt niet zo heel erg lekker... Maar ik denk dat ik even een keer terug moet naar een stock inclusief repartition etc. om zeker te weten dat ik niet gewoon een iets te ver naar zijn grootje geholpen file system heb. Allerlij switches van wel en geen lagg fix en switches van GB naar CM 7 naar GB naar ICS en ik kan mij voorstellen dat dat niet erg bevordelijk is.
Klinkt goed, heb je ook speciale kernel en modem geflashed?Solictice schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:34:
[...]
Sofar draait hij beter dan build 15 bij mij
Wel zitten er minder customization opties in. Het is geen Cyanogenmod:)
Gewoon een nandroid maken en flashen. Bevalt het niet, dan restore je gewoon:)
[ Voor 26% gewijzigd door Mystic Spirit op 06-02-2012 13:41 ]
Draaid idd sneller dan Build15..maar geen T9 in dialer ontdek ik nu
Als ik inbel op een conference bridge en mijn passcode intoetst is deze altijd onjuist, ook als in een conference dialer gebruikt (die de passcode automatisch intoetst). Iemand enig idee?
Met google kan ik niets vinden ...
Waarom loopt hij dan sneller dan build 15? Is het niet zo dat hij zo voelt omdat het nog nieuw is, maar nasilitek schreef op maandag 06 februari 2012 @ 15:39:
RC 4.01 erop geknalt..werkt wel soepel. Devil 1.0 en ZSJPG.
Draaid idd sneller dan Build15..maar geen T9 in dialer ontdek ik nu
een paar dagen gewoon net zo is als build 15?
Was iets van datadata vol wannt alles is nog verre van leeg
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow

Enige nadeel wat ik tot nu heb gevonden is dat m'n batterij erg snel opgaat. Net een avondje gewerkt, van 70+ % naar 20 in 4h28
Gaan es fftjes nader onderzoek verrichten
Verwijderd
Hoe heb jij je homescreen zo gekregen?? lookin Sweetsilitek schreef op maandag 06 februari 2012 @ 11:25:
[...]
Ook een nieuwe Devil kernel BFS/CFS 1.0 is er. Schijnt op Cm9 niet zo lekker te lopen.
Op MIUI ICS gaat die als de brandweer, batterij prima wel met ZSJPG ..MIUIBeta 7 is goed bruikbaar, paar kleine isseu's maar vele malen mooier dan (standaard) ICS
![]()
Ik wil de rom niet de schuld geven, want aangezien teamhacksung build 15 ook al niet echt lekker liep, denk ik dat ik gewoon een keer toe ben aan een volledige repartition / format naar stock om weer met een schone telefoon te beginnen. Ondanks dat al die scripts alles netjes zou moeten cleanen denk ik dat mijn telefoon toch wat teveel heen en weer geflashed is.
ICS Stockplus (Onecosmic) RC4.1 erover flashen..Mystic Spirit schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 09:01:
Heb vanmorgen even snel ICSSGS (Onecosmic) RC4.1 geflashed en moet zeggen dat hij bij mij redelijk laggy is, vaak vastlopers heeft in de paar uur dat ik hem nu gebruikt heb en dat zelfs mijn APN niet werkt (zeker goed ingesteld).
Ik wil de rom niet de schuld geven, want aangezien teamhacksung build 15 ook al niet echt lekker liep, denk ik dat ik gewoon een keer toe ben aan een volledige repartition / format naar stock om weer met een schone telefoon te beginnen. Ondanks dat al die scripts alles netjes zou moeten cleanen denk ik dat mijn telefoon toch wat teveel heen en weer geflashed is.
Laggy is dan verdwenen en T9 dialer back o.a..
Gewoon erover heen zonder enige wipe
Balancer Launcher en aniWidget, BeWeatherPro, CPU master ProVerwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 01:55:
[...]
Hoe heb jij je homescreen zo gekregen?? lookin Sweet
[ Voor 11% gewijzigd door silitek op 07-02-2012 09:48 . Reden: toevoeging ]
Momenteel draai ik 2.33 stock met root nadat ik stom foutje gemaakt had door ipv clear cache, factory settings te klikken met mijn Darkyy rom

Mijn vraag:
Ik ben erg afhankelijk van skype en WIFI ivm bellen van mijn vriendin in Thailand.
WIFI werkt goed heb ik gelezen, maar heeft iemand ervaring met Skype icm bovenstaande rom?
Overstappen naar ander VOIP prog is geen optie ivm premium abo Skype, daarmee kan ik namelijk (bijna) onbeperkt naar GSM's in Thailand bellen.
Problemen met KIES horen in dit topic.