Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:44:
[...]

Dat Galnet OTA App-je heb ik al gezien ja..een soort Darky variant. Leuk ontwikkeling dat wel. ;)
Vind het erg netjes qua service en ja het is lelijk maar wel bijzonder praktisch. Aangezien vooral de laatste weken MIUI erg stil ligt qua ontwikkeling. Alleen voor de Nexus S word ontwikkelt en daar gaat het wel snel maar ze mochten dus weer vanaf het begin opbouwen....

Over een half jaartje denk ik dat ze pas echt weer klaar zijn maar of tegen die tijd de Galaxy S nog word ondersteund ik betwijfel het...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 12:59
Focus schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:59:
Ging voorheen altijd goed met wifi aan, vaag...............
Was Wifi bij jou ook de oorzaak? In het begin deed deep sleep het bij ook met Wifi aan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paddo1985
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-03 17:40
Ik heb sinds vanmiddag ICS build 14 op mijn telefoon staan, maar ik merk dat er aardig wat apps zijn die ik niet meer kan installeren (niet compatible)..
Dit probleem had ik echter niet met Onesomic's RC2.11

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb DPI al veranderd, market enabler gebruikt en gapps fix van teamhackung al geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
paddo1985 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:13:
Ik heb sinds vanmiddag ICS build 14 op mijn telefoon staan, maar ik merk dat er aardig wat apps zijn die ik niet meer kan installeren (niet compatible)..
Dit probleem had ik echter niet met Onesomic's RC2.11

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Heb DPI al veranderd, market enabler gebruikt en gapps fix van teamhackung al geflashed.
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

-- Verwijderd --

[ Voor 97% gewijzigd door Pjottski op 22-01-2012 15:15 ]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:44
Dan heb je zeker geen data er bij.... Wat heb je daar dan aan? :P

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

-- Verwijderd --

[ Voor 96% gewijzigd door Pjottski op 22-01-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Peedjeeh schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 20:59:
[...]

Dat je niet alle apps 1 voor 1 hoeft te installeren.
Wil je dat de data erbij komt dan moet je maar investeren in een root key. ;)
Voor titanium heb ik helemaal geen internet nodig dus ik kan als ik net geflashed heb waar ik ook zit eventjes snel Titanium uit de market trekken en daarna installeren op mijn telefoon. :+ Als ik de titanium APK op de telefoon zet heb ik zelfs helemaal geen internet nodig. Alleen heb ik op mijn huidige methode altijd de laatste titanium :+

Oh ja heb ook betaald dus tjah :+ :> App heb ik al en ik wil niets anders meer :9

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinkie89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 12:22
Gisteren hield ineens de (nieuwe) muziek app van ICS (zit op build14) ermee op (CM Music.apk die hier een aantal pagina's geleden gedeeld was). Hij weigerde nog iets af te spelen, zelfde verhaal met winamp. Alle nummers werden ook 4x herkend.. Power Amp werkt wel, maar das een 15dagen trial..

De Devil kernel met een "fixed" framework voor Deep Sleep werkte ook niet naar behoren, ineens een dikke battery drain gekregen van het Android OS process (active voor 6 uur O.o?). Zit nu op de nieuwere versie zonder deep sleep, die vreemd genoeg zuiniger is..
Ik weet alleen niet of het uitmaakt dat ik nu die gemodificeerde framework er nog op heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Twinkie89 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:02:
Gisteren hield ineens de (nieuwe) muziek app van ICS (zit op build14) ermee op (CM Music.apk die hier een aantal pagina's geleden gedeeld was). Hij weigerde nog iets af te spelen, zelfde verhaal met winamp. Alle nummers werden ook 4x herkend.. Power Amp werkt wel, maar das een 15dagen trial..

De Devil kernel met een "fixed" framework voor Deep Sleep werkte ook niet naar behoren, ineens een dikke battery drain gekregen van het Android OS process (active voor 6 uur O.o?). Zit nu op de nieuwere versie zonder deep sleep, die vreemd genoeg zuiniger is..
Ik weet alleen niet of het uitmaakt dat ik nu die gemodificeerde framework er nog op heb staan?
Music app is eventjes de data wissen en daarna rebooten en daarna kan je weer verder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twinkie89
  • Laatst online: 26-09 12:22
Touchdomex schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:03:
[...]
Music app is eventjes de data wissen en daarna rebooten en daarna kan je weer verder :+
Nope, helaas niet. Ondertussen herkent ie alle muziek 6-7 keer en krijg ik nog steeds de melding als ik iets af wil spelen: "Unfortunately, Music has stopped."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Twinkie89 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 19:10:
[...]

Nope, helaas niet. Ondertussen herkent ie alle muziek 6-7 keer en krijg ik nog steeds de melding als ik iets af wil spelen: "Unfortunately, Music has stopped."
Ik ga jou de handschudden, Bij mij fc die muziekapp om de haverklap en herkent hij alles nu 4x zwaar irritant...

Weet iemand toevallig wanneer build 15 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Laatst online: 00:03

iChaos

It's Lupus.

Hierbij de oplossing voor mensen die diverse apps niet meer kunnen installeren (waarschijnlijk Whatsapp): het probleem zit hem in features.xml in /system/etc/, en een .jar bestand in /system/framework/ wat betrekking heeft tot Google Maps. De oplossing?

http://forum.xda-develope...entid=810150&d=1323384803

Dit bestand mag je NIET flashen op je Galaxy S. Deze is gemaakt voor de Kindle Fire, maar de bestanden die erin zitten kan je pushen naar je device, en alle apps zouden weer moeten installeren. Voor dat pushen moet je maar even kijken of er hier een tweaker zit met een Galaxy S die even een ZIP kan bakken voor die 2 bestanden, of je pusht het met ADB, of gebruikt Root Explorer om ze op hun plek te zetten. Daarna een rebootje en het zou moeten werken ;)

(Sorry, ik kan geen flashable ZIPs maken voor de SGS, ben niet bekend met de partitiestructuur van deze devices, ben zelf een Desire-gebruiker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-09 18:00
Gisteren van Build 13 (teamhacksung) naar onecosmic's build gegaan (rc3.1) en ik moet zeggen wat een verbetering. De hele telefoon voelt minstens twee tot vier keer sneller aan en lag is nagenoeg niet aanwezig. De enige vorm van lag die ik ben tegengekomen was toen ik een app of 15 aan het installeren en downloaden was uit de Market.

Nadelen heb ik eigenlijk nog niet gevonden, de Music app werkt namelijk bijvoorbeeld ook, alleen batterijgebruik is nog even uitproberen natuurlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-09 07:15

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik heb een vraag: ik heb nu mijn telefoon lopen op Mintberry 1.12.25 en ik wil graag overstappen naar CM9. Moet ik daarvoor eerst CM7 installeren (zoals in de tutorial op androidworld staat) of kan ik direct flashen naar CM9? Dit vraag ik omdat Mintberry MIUI is gebaseerd op CM7 sources...ik vind het een beetje verwarrend.

Kan iemand mij dus de stappen vertellen die ik moet nemen om CM9 build 14 te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Jos_M schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:07:
Ik heb een vraag: ik heb nu mijn telefoon lopen op Mintberry 1.12.25 en ik wil graag overstappen naar CM9. Moet ik daarvoor eerst CM7 installeren (zoals in de tutorial op androidworld staat) of kan ik direct flashen naar CM9? Dit vraag ik omdat Mintberry MIUI is gebaseerd op CM7 sources...ik vind het een beetje verwarrend.

Kan iemand mij dus de stappen vertellen die ik moet nemen om CM9 build 14 te installeren?
Als eerst alles backuppen, daarna alle files voor CM9 erop zetten. Daarna volgens de CM9 guide flashen. Dus eerst alle partities die nodig zijn om te wissen ook echt wissen. Daarna 1x flashen. Hij zal zichzelf herstarten. Dit is geen probleem. Daarna weer opnieuw in de CWM loader en je zal zien dat die anders is! Dit is al die van de nieuwe kernel. Daarna nog een keer alles wat nodig is wissen en vervolgens de CM9 files allemaal wissen. Daarna nog een keer factory reset en daarna heb je als alles goed gaat CM9.

Ik kan best wat stappen teveel hebben maar zo heeft het probleemloos bij mij gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jos_M schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:07:

Ik ga altijd na Wipe/Data Cache regelrecht meteen met de rom aan de gang.. :P Eerste wat een rom install is de kernel en kom ik vaak in een bootlus zonder verder install. Batterij eruit on CWM en nogeens de rom..klaar.

Zo switch ik van het een naar het ander zonder problemen verder. Niet de juiste manier maar ben nogal handig ingesteld. ;)

Edit: Wel heb ik altijd 3 verschillende roms en kernel basic op m'n interne/externe staan...GB/MIUI/CM7
Mocht het fout gaan heb ik zo altijd vluchtmogelijkheden ;)

[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 22-01-2012 18:05 . Reden: toevoeging ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Ik heb sinds gisteren ICS build 14 draaien en gaat bijzonder goed.
Alleen de camera wil wel eens een fc geven als ik instellingen verander.

Heb de beta van swype.com draaien, met engels werkt hij prima
Alleen krijg het Nederlandse woordenboek van niet gedownload.
Blijf continu in de wachtrij staan om te downloaden
Heeft iemand wel het NL woordenboek draaiend gekregen?

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:55
Oxellaar schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:50:
Ik heb sinds gisteren ICS build 14 draaien en gaat bijzonder goed.
Alleen de camera wil wel eens een fc geven als ik instellingen verander.

Heb de beta van swype.com draaien, met engels werkt hij prima
Alleen krijg het Nederlandse woordenboek van niet gedownload.
Blijf continu in de wachtrij staan om te downloaden
Heeft iemand wel het NL woordenboek draaiend gekregen?
Nee is niet mogelijk. Je moet even in het forum kijken van swype. Daar staat uitgelegd dat ze nog geen ondersteuning geven voor ICS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Dubbel Fristie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:51:
[...]

Nee is niet mogelijk. Je moet even in het forum kijken van swype. Daar staat uitgelegd dat ze nog geen ondersteuning geven voor ICS ;)
Ik draai een oudere versie...1.60.x
Werkt perfect onder build 13 met nederlands autocorrectie..Niks speciaals voor gedaan..
(had die installer nog op mijn sd kaart staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Kernel van Glitch voor CM9....
Prima deze keer geen bootloop 8)

- Dock audio support.
- Added gamma V1 hack and MDNIE bypass mode.
- Added more governors to play with & tweaked interactive and ondemand.
- DIDLE V2 added back for people who want to mod their framework.
- Battery charging calculation fix (BLX will now show 100% as default).
- Changed overclocked steps for more stability and easier setup.
- Dm-cache support.
- Updated linux base to 3.1.9.
- Improved memory management and cache handling.
- General speed enhancements.
- Fsync disabled.
- Added an entry in the GLITCH menu (in recovery) to choose between mtp and mass storage USB mode.
- USB host mode (OTG) - updated, from sztupy - thanks to him and everyone involved in this !
- Bootmode injection fix from pawitp.
- Optimized RWSEM algorithm.
- VM and I/O performance enhancements.
- More cleaning, various optimizations and power management tweaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 23 januari 2012 @ 09:17:
Nieuwe Kernel van Glitch voor CM9....
Prima deze keer geen bootloop 8)

- Dock audio support.
- Added gamma V1 hack and MDNIE bypass mode.
- Added more governors to play with & tweaked interactive and ondemand.
- DIDLE V2 added back for people who want to mod their framework.
- Battery charging calculation fix (BLX will now show 100% as default).
- Changed overclocked steps for more stability and easier setup.
- Dm-cache support.
- Updated linux base to 3.1.9.
- Improved memory management and cache handling.
- General speed enhancements.
- Fsync disabled.
- Added an entry in the GLITCH menu (in recovery) to choose between mtp and mass storage USB mode.
- USB host mode (OTG) - updated, from sztupy - thanks to him and everyone involved in this !
- Bootmode injection fix from pawitp.
- Optimized RWSEM algorithm.
- VM and I/O performance enhancements.
- More cleaning, various optimizations and power management tweaks.
Waar is onze bravia engine? *snif*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xatom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-09 19:38

Xatom

Ik zou Onecosmic's ICS Port Android 4.0.3 (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1398223) gebruiken ipv CM9, deze heeft volgens mij minder bugs en ik vind hem ook prettiger werken (tip) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Naxiz schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:25:
Ik zou Onecosmic's ICS Port Android 4.0.3 (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1398223) gebruiken ipv CM9, deze heeft volgens mij minder bugs en ik vind hem ook prettiger werken (tip) :P
Wat voor bugs heeft CM9 dan nog? Behalve de muziek ben ik er nog geen enkele tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
silitek schreef op zondag 22 januari 2012 @ 17:57:
[...]

Ik ga altijd na Wipe/Data Cache regelrecht meteen met de rom aan de gang.. :P Eerste wat een rom install is de kernel en kom ik vaak in een bootlus zonder verder install. Batterij eruit on CWM en nogeens de rom..klaar.

Zo switch ik van het een naar het ander zonder problemen verder. Niet de juiste manier maar ben nogal handig ingesteld. ;)

Edit: Wel heb ik altijd 3 verschillende roms en kernel basic op m'n interne/externe staan...GB/MIUI/CM7
Mocht het fout gaan heb ik zo altijd vluchtmogelijkheden ;)
8) Precies zoals ik het doe!! Het is eerlijk gezegd nog nooit fout gegaan! soms wipe ik een keer extra of flash ik de rom nog een keer.. waarschijnlijk overbodig! maar ik heb iig nooit een rom die niet goed werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Dubbel Fristie schreef op zondag 22 januari 2012 @ 21:51:
[...]

Ik heb swype v 3.26.xxxxx draaien op build 14. Wel via TB terug gezet vanaf mintberry, werkt vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zou iemand hier kunnen controleren of de nieuwe update voor de 3 voor 12 luisterpaal ook werkt op Build 14? Krijg hem niet geupdate maar vermoed dat er weer eens iets fout is met mijn market zoals ik dat eerder heb gehad. Alleen is deze app de enige die foutmeldingen geeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Touchdomex schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:43:
Zou iemand hier kunnen controleren of de nieuwe update voor de 3 voor 12 luisterpaal ook werkt op Build 14? Krijg hem niet geupdate maar vermoed dat er weer eens iets fout is met mijn market zoals ik dat eerder heb gehad. Alleen is deze app de enige die foutmeldingen geeft :X
Net even gedownload en hij blijft lang hangen op het beginscherm maar verder werkt het prima :) goeie app trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Alieunited schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:51:
[...]

Net even gedownload en hij blijft lang hangen op het beginscherm maar verder werkt het prima :) goeie app trouwens :)
Mooi is mijn market dus weer eens stuk :+ Eens weer repareren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op maandag 23 januari 2012 @ 10:59:
[...]

Mooi is mijn market dus weer eens stuk :+ Eens weer repareren :')
Mooi app-je werkt perfect trouwens. Nieuwe Glitch komt met cm color dat ziet er erg straks uit.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:09:
[...]

Mooi app-je werkt perfect trouwens. Nieuwe Glitch komt met cm color dat ziet er erg straks uit.. :+
Vind de bravia toch net iets fijner. Brengt iets meer contrast aan. Meer dan CMcolor.

App werkt ondertussen ook weer :+ Eventjes weer alle data van de market wissen, vervolgens rebooten en daarna updaten :')

Ondertussen wel een Cowon D2 voor muziek... Aangezien mijn SGS te weinig opslag heeft... 8GB kaart is overleden. Vandaag of morgen nog eventjes eentje met 16GB kopen.

[ Voor 16% gewijzigd door Touchdomex op 23-01-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedeavond allemaal :)

Na een tijdje in het bezit van de SGS na de I8910HD gehad te hebben zit ik nu toch weer te twijfelen om ook deze weer te voorzien van een (uiteraard) betere CF...

Alleen nu zit ik al de hele middag te lezen in de draadjes en heb er nog steeds geen idee van welke CF nu bij me zou passen...
Mijn wensen zijn zowieso;

- Whatsapp & Sygic Aura moet kunnen.
- Langere battery life.
- Sneller en stabieler.

En het liefste ook nog een werkende appstore :)

Vind de Miui mintberry er heel goed uit zien alleen ondersteunt deze volgens mij geen whatsapp toch ?
Wie o wie wil mij een beetje op weg helpen na een tijd afwezigheid ? :P

Groeten, Yannic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Wat is een CF? edit: Custom Firmware?

Probeer eens ICS :) teamhacksung of onecosmic

En Whatsapp werkt gewoon op mintberry hoor :)

[ Voor 94% gewijzigd door HaTe op 23-01-2012 17:24 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje :)

Ga er eens naar kijken..
Heb ik er tenminste een paar om te vergelijken :+

[ Voor 119% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:01
Als je ook echt stabiliteit en langere batterij duur wilt moet je geen beta-build nemen. Ze zijn
wel te gebruiken, ook voor dagelijks gebruik, maar niet ideaal.

Je kunt beter CM7 nemen, of even rondzoeken op XDA naar hele kale roms.

http://forum.cyanogenmod.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ik heb anders met build 13 van teamhacksung en de devil kernel (niet de nieuwste), echt super goede batterijduur. Idle gaat er zo ongeveer 1% af per 2 uur, met internet aan, sync, whatsapp en nog een paar apps..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
HaTe schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:17:
Ik heb anders met build 13 van teamhacksung en de devil kernel (niet de nieuwste), echt super goede batterijduur. Idle gaat er zo ongeveer 1% af per 2 uur, met internet aan, sync, whatsapp en nog een paar apps..
Nu moet je me toch eens even vertellen hoe je dat doet:

Met build 14
-Whatsapp
-2 Email accounts op Push om het uur
-Facebook(uur)
-Twitter(uur)

Gaat er bij mij zon 10% in een uur af mits ik geen muziek afspeel dan gaat het nog harder.

Wel gewoon de stockkernel maar vind dit eerlijk gezegt dramatisch aangezien hij 2% in een kwartier daalt op idle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlayBox
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07:56
Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 17:21:
Goedeavond allemaal :)

Na een tijdje in het bezit van de SGS na de I8910HD gehad te hebben zit ik nu toch weer te twijfelen om ook deze weer te voorzien van een (uiteraard) betere CF...

Alleen nu zit ik al de hele middag te lezen in de draadjes en heb er nog steeds geen idee van welke CF nu bij me zou passen...
Mijn wensen zijn zowieso;

- Whatsapp & Sygic Aura moet kunnen.
- Langere battery life.
- Sneller en stabieler.

En het liefste ook nog een werkende appstore :)

Vind de Miui mintberry er heel goed uit zien alleen ondersteunt deze volgens mij geen whatsapp toch ?
Wie o wie wil mij een beetje op weg helpen na een tijd afwezigheid ? :P

Groeten, Yannic.
Whatsapp werkt wel. Maar de makers van Whatsapp geven geen ondersteuning voor custom roms. Als je Whatsapp installeert detecteert het of je stockrom gebruikt en geeft het die melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

PlayBox schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:20:
[...]

Whatsapp werkt wel. Maar de makers van Whatsapp geven geen ondersteuning voor custom roms. Als je Whatsapp installeert detecteert het of je stockrom gebruikt en geeft het die melding.
Ik krijg nooit vreemde meldingen. Draai al maanden custom roms en ook al maanden whatsapp maar nog nooit een melding gehad of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Shadow343 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 21:20:
[...]

Nu moet je me toch eens even vertellen hoe je dat doet:

Met build 14
-Whatsapp
-2 Email accounts op Push om het uur
-Facebook(uur)
-Twitter(uur)

Gaat er bij mij zon 10% in een uur af mits ik geen muziek afspeel dan gaat het nog harder.

Wel gewoon de stockkernel maar vind dit eerlijk gezegt dramatisch aangezien hij 2% in een kwartier daalt op idle.
Heb net dit aan iemand via dm geantwoord:
devil 14 #89

Verder heb ik niks bijzonders ingesteld.
Auto helderheid altijd uit
Rotatie uit
WiFi sleep nooit
Met nstools didle aangezet

En heb deze keer vanaf een Samsung rom begonnen, daarna alle data van mijn vorige rom, MintBerry, teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe, mooie en beste (Doc) ICS op dit moment.. :o Gebaseerd op TeamHacksung's

[UPDATED][ICS][4.0.3]Doc's Master SGS ICS ROM V2 Facebook Synch Working[01-23-2012]

-Updated Kernel to Icy Glitch V14 Beta1
- 3.1.9 linux base
- LiveOC
- Custom Voltage
- Battery Life eXtender
- DIDLE v2
- Voodoo Sound 10
- PMFAST mode for best wifi performance
- USB host mode support
- Various tweaks for more speed and battery saving..

Walkman music player o.a. en nieuwe widgets enz

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/34f0e95.png Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/xc99jc.png

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/j7u7ih.png Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/xfyyyw.png

Belangrijk!! Remove je SD kaart voor het flashen en in mijn geval 2x voor goed resultaat. Eerste reboot 10 minuten wachten, reboot opnieuw en :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-09 18:00
Hoe staat deze ten opzichte van de onecosmic release? Want die vond ik al heerlijk werken op een Galaxy S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:02:
Nieuwe, mooie en beste (Doc) ICS op dit moment.. :o Gebaseerd op TeamHacksung's

[UPDATED][ICS][4.0.3]Doc's Master SGS ICS ROM V2 Facebook Synch Working[01-23-2012]

-Updated Kernel to Icy Glitch V14 Beta1
- 3.1.9 linux base
- LiveOC
- Custom Voltage
- Battery Life eXtender
- DIDLE v2
- Voodoo Sound 10
- PMFAST mode for best wifi performance
- USB host mode support
- Various tweaks for more speed and battery saving..

Walkman music player o.a. en nieuwe widgets enz

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]

Belangrijk!! Remove je SD kaart voor het flashen en in mijn geval 2x voor goed resultaat. Eerste reboot 10 minuten wachten, reboot opnieuw en :9~
Vanmiddag eens proberen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 13:31:
Hoe staat deze ten opzichte van de onecosmic release? Want die vond ik al heerlijk werken op een Galaxy S.
Teamhacksung draait veel beter, maar dat is voor een ieder verschillend.
Voor mij geen OneCosmic iig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 14:12:
[...]

Teamhacksung draait veel beter, maar dat is voor een ieder verschillend.
Voor mij geen OneCosmic iig ;).
Bij mij draaide OneCosmic 2.11 ontzettend slecht vergeleken met TeamHacksungs versie toen. Eergister echter van build 14 naar RC3.1 gegaan, en nu vind ik toch de OneCosmic port lekkerder draaien. Samen met Voodoo Control plus voor mooiere kleuren.
Ook geen problemen met apps die niet werken ofzo. Weet niet hoe het met de stock music player zit, ik gebruik daar PowerAmp voor. Heerlijke equalizer heeft die:)

Ook nog een aanrader als launcher: Nova Launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Laatst online: 04-02 08:12
De nieuwe Mintberry is ook uit zometeen maar eens deze flashen en kijken of het zo goed is zoals lippol zegt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1350763

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ik ben nog op zoek naar een alternatief voor Go Launcher, welke steeds groter wordt en features krijgt die ik toch niet gebruik.
Enige wat er nu nog bij moet: mappen in app drawer, verticale scroll in app drawer en apps ontzichtbaar maken in de drawer.
Of weet iemand toevallig een launcher die dit kan?

Ik vraag het gelijk even in het Android Market topic :)

[ Voor 5% gewijzigd door HaTe op 24-01-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaspergk schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 17:57:
De nieuwe Mintberry is ook uit zometeen maar eens deze flashen en kijken of het zo goed is zoals lippol zegt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1350763
Zou best wel een prima rom zijn ongetwijfeld. Maar ja 2.3.7 en 4.0(3) is momenteel bijna even goed.
Terug uit is niet de bedoeling ;) ..MIUI V4 komt er eerdaags aan lippol's rom verlies dan snel terrein.
Mits lippol MIUI V4 weer oppakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:39

F.West98

Alweer 16 jaar hier

HaTe schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:17:
HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR
Met die aangepaste (devil?) kernel nu gaat het zo:
's ochtend 7 uur op 100%
middag 4 uur he-le-maal leeg. Ik heb geen webpagina bezocht. Niets.
Wel elk uur mail, twitter en nieuws check... Hij blijft continu "ingeschakeld"

En RAM management is zodanig slecht dat als ik teveel gebruik, hij het laat staan. Is het vol, hup restart automagisch. Alles blijft erin staan. Ik moet met ES Task Killer alles eruit killen, regelmatig.

[ Voor 15% gewijzigd door F.West98 op 24-01-2012 20:38 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Naast dat wat ik heb verteld, geen idee :) Heb wel een 1800mAh batterij er in..

Installeer anders een SystemPanel en zet my monitoring aan, kijk dan een paar uur later welke apps veel CPU gebruiken.

Verder zorg dat er zo weinig mogelijk apps die je niet nodig hebt als service meedraaien.

En apps killen is ook uit den boze. Apps sluit je direct af met de terug knop.

[ Voor 12% gewijzigd door HaTe op 24-01-2012 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

HaTe schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:48:

Installeer anders een SystemPanel en zet my monitoring aan, kijk dan een paar uur later welke apps veel CPU gebruiken.

Verder zorg dat er zo weinig mogelijk apps die je niet nodig hebt als service meedraaien.

doe ik, maar ze blijven in ram staan... tot mijn ergernis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:18
hij is bij mij zo traag als dikke stront door een trechter :'(
en weet niet waar vandaan komt!
hoe loopt hij bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

hikhakhok schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:23:
[...]

hij is bij mij zo traag als dikke stront door een trechter :'(
en weet niet waar vandaan komt!
hoe loopt hij bij jou?

Nog niet geprobeerd :+ Moest sporten tussendoor :+
F.West98 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:03:
[...]

doe ik, maar ze blijven in ram staan... tot mijn ergernis
Blijven ze wel echt staan of worden ze alleen gefreezed? Ik heb hem nu stock @ 1200 en draai met muziek, veel internet en alles constant vol aan op 3G/HSDPA tot een uur of 4. Dat is wel met belachelijk lomp veel gebruik dus dan mag het :+ Dit gaat perfect dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
HaTe schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:48:

Volgensmij werkte dat apps killen bij mij in teamhacksung build 14 niet, tenminste als ik heel wat apps had gebruikt en deze killde met de back button dan werd mijn sgs tergend traag, daarnaast stond als je de home button lang in houdt (multitaskmenu) deze hele waslijst er nog in van apps die ik gebruikt had door deze daar te killen kreeg ik naar mijn idee wel meer ram vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Met SystemPanel kan je precies zien welke apps in het geheugen staan. Dit is dan onderverdeeld in actieve (voorgrond apps), inactieve processen, system processen en service processen.
Bij app killers zie je dit vaak niet en het heeft dus geen zin om apps van de laatste 3 categorieën te killen. Services starten toch weer op, inactieve doen al niks en systeem processen kan je niet killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 15:31
Heb zojuist CM7 op mijn GS gezet volgens het stappen plan wat in de OT is beschreven maar ik kan nu de market niet vinden? Zie ik hem over het hoofd of moet ik nog wat doen voordat ik de market kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
The White B.A. schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:52:
Heb zojuist CM7 op mijn GS gezet volgens het stappen plan wat in de OT is beschreven maar ik kan nu de market niet vinden? Zie ik hem over het hoofd of moet ik nog wat doen voordat ik de market kan gebruiken?
je kan altijd google apps ff flashen als de market er niet op staat, hierin zitten een aantal standaard google apps zoals de market
Google Apps: v7.1: Multiupload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Je moet idd altijd Google Apps los flashen bij installeren van CyanogenMod roms, die mogen ze er niet bij distribueren van Google.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:28:
[...]

Zou best wel een prima rom zijn ongetwijfeld. Maar ja 2.3.7 en 4.0(3) is momenteel bijna even goed.
Terug uit is niet de bedoeling ;) ..MIUI V4 komt er eerdaags aan lippol's rom verlies dan snel terrein.
Mits lippol MIUI V4 weer oppakt :+
Was hij niet al bezig met een MIUI V4? Althans dat las ik laatst op XDA :+

Ik twijfel nu weer... Een goed werkende Mintberry of een net niet fijn werkende ICS... ICS werkt fijn en snel maar niet volgens hoe ik het graag zou zien vooral met betrekking tot apps + lockscreen + muziekspeler....

[ Voor 19% gewijzigd door Touchdomex op 24-01-2012 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
Jaspergk schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:57:
[...]

je kan altijd google apps ff flashen als de market er niet op staat, hierin zitten een aantal standaard google apps zoals de market
Google Apps: v7.1: Multiupload
Heb de volgende CM7 geinstalleerd: cm_galaxysmtd_full-181.zip en heb ook de het volgende bestand op de interne opslag gezet: gapps-gb-20110828-signed.zip

Vervolgens heb ik cm_galaxysmtd_full-181.zip gerunt via recovery mode, hij moet dan toch automatich de gapps installerren of heb ik iets verkeerd gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Nu online

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Als jij 'install zip from sd card' hebt gedaan dan worden je Google Apps niet geïnstalleerd. Dus terug naar CWM en daar je G-Apps installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Mijn telefoon draait op CM9 build 14, dat werkte prima tot gisteravond mijn telefoon uitviel omdat de batterij leeg was (ik had veel youtube filmpjes gekeken...dus dat klopte wel) Toen ik m aan de lader hing kwam ik direct in een bootloop terecht...dus wel het opstartscherm, maar de telefoon was bijvoorbeeld ook niet in recovery te krijgen :-/

Is er een andere mogelijkheid om de telefoon weer aan de praat, dan via de download modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:01:
[...]

Was hij niet al bezig met een MIUI V4? Althans dat las ik laatst op XDA :+

Ik twijfel nu weer... Een goed werkende Mintberry of een net niet fijn werkende ICS... ICS werkt fijn en snel maar niet volgens hoe ik het graag zou zien vooral met betrekking tot apps + lockscreen + muziekspeler....
Zal best wel aan gewerkt worden. Tot zover dus ICS (Doc) verhalen over stroperig moet je scheduler op cfg zetten en Lazy :+ Ook het swype boardje werkt prima.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/ilywq1.png Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/mma7bl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Hmm, das wel gek. Je weet zeker dat je de knoppen voor recovery lang genoeg ingedrukt houdt? Misschien is je bestandssysteem wel corrupt door het niet correct afsluiten of zo?
Anders eerst weer helemaal laten opladen?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jos_M schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 08:52:
Mijn telefoon draait op CM9 build 14, dat werkte prima tot gisteravond mijn telefoon uitviel omdat de batterij leeg was (ik had veel youtube filmpjes gekeken...dus dat klopte wel) Toen ik m aan de lader hing kwam ik direct in een bootloop terecht...dus wel het opstartscherm, maar de telefoon was bijvoorbeeld ook niet in recovery te krijgen :-/

Is er een andere mogelijkheid om de telefoon weer aan de praat, dan via de download modus?
In dit geval flash ik in Odin CM7 kernel tar..reboot kom je in CWM en dan weer wipe/data mount&storage format systeem, Dalvik cache clean. Dan de Rom flashen werderom.
Snelste manier :) ..rebootlus en GEEN 3-button CWM meer kom je niet meer vlekkenloos uit!!
Been there, done that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Dank u dokter, voor de snelle service ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
Peedjeeh schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 23:53:
Als jij 'install zip from sd card' hebt gedaan dan worden je Google Apps niet geïnstalleerd. Dus terug naar CWM en daar je G-Apps installeren.
THNX! Heb de G-Apps gerunt en nu kan ik weer in de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The White B.A. schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 09:09:
[...]

THNX! Heb de G-Apps gerunt en nu kan ik weer in de market.
Onthoud dat je dit telkens moet doen bij een eventuele rom CM update, Gapps ben je weer auto kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
HaTe schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 18:51:
[...]

Ik ben nog op zoek naar een alternatief voor Go Launcher, welke steeds groter wordt en features krijgt die ik toch niet gebruik.
Enige wat er nu nog bij moet: mappen in app drawer, verticale scroll in app drawer en apps ontzichtbaar maken in de drawer.
Of weet iemand toevallig een launcher die dit kan?

Ik vraag het gelijk even in het Android Market topic :)
Hmmm, zo ver ik weet zijn er geen launchers die dit kunnen.
Nova Launcher kan wel op je homescreen mappen maken met meerdere apps er in. Voor de rest is het gebaseerd op de stock ICS launcher, alleen dan wat mooier en soepeler. En iets meer opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik een cpu script om de kloksnelheid aan te passen, deze word in de /init.d/ folder gebruikt.
het rare is dat hij niet word gerund na het opstarten :S moet ik nog chmod toepassen op t bestand?
krijg m met geen mogelijkheid running.. als ik de kloksnelheid in de gaten hou word ie dus niet gelokt tussen 100-800mhz
#!/system/bin/sh

#CPU Frequencies
AWAKE_MIN="100000"
AWAKE_MAX="800000"
AWAKE_GOV="ondemand"

SLEEP_MIN="100000"
SLEEP_MAX="200000"
SLEEP_GOV="ondemand"

#CPU Frequency
FREQ_MANUAL="true"
FREQ_STEP_1="800"
FREQ_STEP_2="500"
FREQ_STEP_3="200"
FREQ_STEP_4="100"

#Misc
PROFILE="true"
LOGFILE="/sdcard/external_sd/sysvalues.log"
LOGMODE="1" # Logmode 0=Console only | 1=Startup | 2=Every Change #

if [ -f $LOGFILE ] ; then
rm -f $LOGFILE
fi
if [ "$LOGMODE" = "1" ] || [ "$LOGMODE" = "2" ] ; then
touch $LOGFILE
fi

###########################
# Setting CPU Frequencies #
###########################

if [ "$FREQ_MANUAL" = "true" ] ; then
echo "Set Frequency Table" | tee -a $LOG_FILE;
fi
echo "Set Frequency Table"
echo $FREQ_STEP_1" "$FREQ_STEP_2" "$FREQ_STEP_3" "$FREQ_STEP_4 > /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/freq_table
fi
echo "Setting CPU to "$AWAKE_MIN"-"$AWAKE_MAX
echo $AWAKE_MIN > /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_min_freq
echo $AWAKE_MAX > /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_max_freq

####################
# Setting Governor #
####################

echo $AWAKE_GOV > /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_governor

####################
# Starting Profile #
####################

if [ "$PROFILE" = "true" ]; then
echo `date +%X`" - Profile activated" | tee -a $LOGFILE
fi
echo "Profile activated"
(while [ 1 ] ; do
AWAKE=`cat /sys/power/wait_for_fb_wake`
if [ "$AWAKE" = "awake" ]; then
chmod 644 /sys/devices/system/cpu/cpu1/online
echo "1" > /sys/devices/system/cpu/cpu1/online
chmod 444 /sys/devices/system/cpu/cpu1/online
echo $AWAKE_MIN > /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_min_freq
echo $AWAKE_MAX > /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_max_freq
echo $AWAKE_GOV > /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_governor
fi
SLEEPING=`cat /sys/power/wait_for_fb_sleep`
if [ "$SLEEPING" = "sleeping" ]; then
chmod 644 /sys/devices/system/cpu/cpu1/online
echo "0" > /sys/devices/system/cpu/cpu1/online
chmod 444 /sys/devices/system/cpu/cpu1/online
echo $SLEEP_MIN > /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_min_freq
echo $SLEEP_MAX > /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_max_freq
echo $SLEEP_GOV > /sys/devices/system/cpu/cpu0/cpufreq/scaling_governor
fi
done &)
fi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:14:
ik gebruik een cpu script om de kloksnelheid aan te passen, deze word in de /init.d/ folder gebruikt.
het rare is dat hij niet word gerund na het opstarten :S moet ik nog chmod toepassen op t bestand?
krijg m met geen mogelijkheid running.. als ik de kloksnelheid in de gaten hou word ie dus niet gelokt tussen 100-800mhz

[...]
Kan je geen apps er voor gebruiken? Voltage Control, NStools, SetCPU. Daar kan je profile's maken en instellen of hij ze na boot moet toepassen.

Hoe je het zelf zou moeten doen via scripts, geen idee. Daar hou ik me niet mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solictice schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:17:
[...]

Kan je geen apps er voor gebruiken? Voltage Control, NStools, SetCPU. Daar kan je profile's maken en instellen of hij ze na boot moet toepassen.

Hoe je het zelf zou moeten doen via scripts, geen idee. Daar hou ik me niet mee bezig :)
dat kan natuurlijk, gaat ook probleemloos. maar waarom een app runnen voor iets wat ook in een startup script kan :) en vond t ook gewoon leuk om me te verdiepein in de verschillende governors en undervolting mogelijkheden.. kan een stuk meer batterij tijd pushen uit me toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:20:
[...]

dat kan natuurlijk, gaat ook probleemloos. maar waarom een app runnen voor iets wat ook in een startup script kan :) en vond t ook gewoon leuk om me te verdiepein in de verschillende governors en undervolting mogelijkheden.. kan een stuk meer batterij tijd pushen uit me toestel
Dat is waar, maar ik zelf heb geen idee hoe dat met scripts werkt. Misschien kan je iets vinden er over op XDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mijn telefoon wil niet meer verbinden. Windows ziet hem maar wil niet verder :'( Straks eventjes opnieuw flashen met een rom die er nog opstaat... Externe SD wil ook niet afgelezen worden.

Opladen wil hij nog wel dus dat doe ik nu. Opladen en daarna flashen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Touchdomex schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:24:
Mijn telefoon wil niet meer verbinden. Windows ziet hem maar wil niet verder :'( Straks eventjes opnieuw flashen met een rom die er nog opstaat... Externe SD wil ook niet afgelezen worden.

Opladen wil hij nog wel dus dat doe ik nu. Opladen en daarna flashen :+
Heb je geprobeerd via Recovery hem te laten mounten als USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:25:
[...]

Heb je geprobeerd via Recovery hem te laten mounten als USB?
Ja werkt ook niet :'( :') Kan ook aan de USBkabel liggen maar dat kan ik niet controleren aangezien ik op school zit en ik maar 1 kabel mee heb :+

Het kan ook aan de kabel liggen maar die deed het tot vorige week nog prima.

[ Voor 31% gewijzigd door Touchdomex op 25-01-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
Touchdomex schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:27:
[...]

Ja werkt ook niet :'( :') Kan ook aan de USBkabel liggen maar dat kan ik niet controleren aangezien ik op school zit en ik maar 1 kabel mee heb :+
Hhmm apart, denk niet dat t aan de kabel ligt. Je kan ff proberen bij iemand anders z'n pc/laptop?
Anders wordt het toch opnieuw flashen. Eerst zonder data wipe proberen. En backups ofc;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:20:
[...]

Hou er rekening mee dat "verkeerd" aanpassingen in de Script met OC/UV setting definitief is.
Kom je nooit meer door een boot heen..
Batterij voordeel zal minimaal zijn. Beter een app draaien met "load default by reboot"..
:+
Touchdomex schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:27:
[...]

Het kan ook aan de kabel liggen maar die deed het tot vorige week nog prima.
Vaak een driver isseu..ander systeem/laptop/pc proberen.

[ Voor 24% gewijzigd door silitek op 25-01-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Solictice schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:30:
[...]

Hhmm apart, denk niet dat t aan de kabel ligt. Je kan ff proberen bij iemand anders z'n pc/laptop?
Anders wordt het toch opnieuw flashen. Eerst zonder data wipe proberen. En backups ofc;)
Doe ik allemaal. Heb het al eens eerder gehad met kabels die kapot waren :') Ga nu alles proberen... Zou wel kut zijn als die alsnog kapot is...
silitek schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:32:
[...]

Vaak een driver isseu..ander systeem/laptop/pc proberen.
Eigen laptop herkend hem totaal niet en andere PC wou niet connecten. Ga nu alles opnieuw flashen en proberen...

[ Voor 24% gewijzigd door Touchdomex op 25-01-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:38:
[...]

Doe ik allemaal. Heb het al eens eerder gehad met kabels die kapot waren :') Ga nu alles proberen... Zou wel kut zijn als die alsnog kapot is...

[...]

Eigen laptop herkend hem totaal niet en andere PC wou niet connecten. Ga nu alles opnieuw flashen en proberen...
And nope :+ Vervolgens ben ik er ook vergeten om Gapps erop te zetten dus voorlopig kan ik niets met de telefoon behalve bellen en smsen :+ :')

Herstel dan maar Gapps downloaden :+

Zo market er weer op en titanium downloaden. Lekker installeren die bende en de backup weer terugzetten.

Alleen laad de kabel nu absoluut niet meer op :+ Dus tjah denk dat de kabel dood is. Hoop niet de USB van de telefoon :'(

And back in business! Kabel doet het weer en hij verbind weer alleen is mijn batterij bijna leeg dus die gaat straks in de oplader :+

[ Voor 26% gewijzigd door Touchdomex op 25-01-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 10:47:
[...]

And back in business! Kabel doet het weer en hij verbind weer alleen is mijn batterij bijna leeg dus die gaat straks in de oplader :+
:P .. SGS1 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

SGS1 power :9~

Ik ga eens mintberry proberen :+ Ik ben in een wilde bui :9~

[ Voor 17% gewijzigd door Touchdomex op 25-01-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:41:
[...]

SGS1 power :9~

Ik ga eens mintberry proberen :+ Ik ben in een wilde bui :9~
Ga even [ROM][MIUIv4][ICS][4.0.3][BETA5]drZMIUIv4[24/01/2012] proberen...
Zou stable moeten zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:01:
[...]

Ga even [ROM][MIUIv4][ICS][4.0.3][BETA5]drZMIUIv4[24/01/2012] proberen...
Zou stable moeten zijn. :+
We gaan het proberen :+ Ben alleen benieuwd welke muziekspeler erin zit... Dat is het belangrijkste :+

Toch maar eventjes wachten :') Er download hier op school nog iemand van hotfile en die laat niet meerdere downloads toe :')

[ Voor 16% gewijzigd door Touchdomex op 25-01-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:05:
[...]

We gaan het proberen :+ Ben alleen benieuwd welke muziekspeler erin zit... Dat is het belangrijkste :+

Toch maar eventjes wachten :') Er download hier op school nog iemand van hotfile en die laat niet meerdere downloads toe :')
Laat ik zo weten.. >:) Bootloop :( en geen CWM.
Pfff..gedoe weer.

Laat maar zitten..werkt niet echt lekker. Terug naar Mintberry 2.1.20 hehe dat werkt..meteen en snel.

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/jagqxe.png

[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 25-01-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 13:17:
[...]

Laat ik zo weten.. >:) Bootloop :( en geen CWM.
Pfff..gedoe weer.

Laat maar zitten..werkt niet echt lekker. Terug naar Mintberry 2.1.20 hehe dat werkt..meteen en snel.

[afbeelding]
Ik ga ook eens richting mintberry :+ :9~ Laat maar zitten dan maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:04:
[...]

Ik ga ook eens richting mintberry :+ :9~ Laat maar zitten dan maar :+
Good (old) MintBerry :9 ..gewoon super "out of the box" install klaar!
Kleuren goed, music player toppie weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:01
Morgen maar eens de nieuwe mintberry flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacuuu schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:38:
Morgen maar eens de nieuwe mintberry flashen :)
Nog geen OTA NL language packet, jongens. Maar Neo 3.0 kernel incl tweaks superoptimized.
Navigon zeer snel GPS fix o.a Wat opvalt is battery-use :P ben al een tijdje aan het kloten en blijft 72%
wauw en wauw..super stabiel ook op 1300Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ontdekt wat er zit te kutten op mijn telefoon.
Als ik op school ben staat wifi uit. Dan gaat t heeeeeeeeeeeel snel. Weer thuis met wifi aan valt ie in slaap en blijft ie stabiel... Maar dan zit je alweer op 20%... (en hij is rond 6 uur alsnog leeg)
Dus.. hoe krijg je stock rom terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
F.West98 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:59:
Ontdekt wat er zit te kutten op mijn telefoon.
Als ik op school ben staat wifi uit. Dan gaat t heeeeeeeeeeeel snel. Weer thuis met wifi aan valt ie in slaap en blijft ie stabiel... Maar dan zit je alweer op 20%... (en hij is rond 6 uur alsnog leeg)
Dus.. hoe krijg je stock rom terug?
Dit is met nieuwste mintberry?
Ik heb er iig ook last van rond 8 uur 's ochtends van de lader gehaald en hij is nu op 15% met 1800Mah accu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:01
silitek schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:45:
[...]

Nog geen OTA NL language packet, jongens. Maar Neo 3.0 kernel incl tweaks superoptimized.
Navigon zeer snel GPS fix o.a Wat opvalt is battery-use :P ben al een tijdje aan het kloten en blijft 72%
wauw en wauw..super stabiel ook op 1300Mhz
Today, 02:36 PM

New translation packs available via OTA

German - by tobiasth
Russian - by tobiasth
Polish - by miguelm
Dutch - by Maurice
Hungarian - by saszeb
Catalan (upcoming EDIT: It's online) - by gpelleja

Thank you so much guys!

Waiting for missing ones

Dit is van lippol94 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:55
Ik begrijp dat hele batterij gebeuren niet.

Bij de een gaan custom roms super lang mee, en bij andere (ik dus) gaan custom roms max een uurtje of 10mee. Zitten de mensen die 24uur op 1 lading doen te jokken, of doe ik iets geks :S ?

Ik zit altijd als een achterlijke alles uit te schakelen (wifi/bt/3g/helderheid) altijd alles op laag of uit, maar nog haal ik een dag gewoon niet. Erg frustrerend want ICS voor de SGS is ideaal! maar op deze manier onwerkbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacuuu schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:37:
[...]

Today, 02:36 PM
New translation packs available via OTA

Dutch - by Maurice

Dit is van lippol94 ;)
Yep..nu doen de downloads het! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Jaspergk schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:34:
[...]

Dit is met nieuwste mintberry?
Ik heb er iig ook last van rond 8 uur 's ochtends van de lader gehaald en hij is nu op 15% met 1800Mah accu :(
build 13 cm9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Dubbel Fristie schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:41:

Bij de een gaan custom roms super lang mee, en bij andere (ik dus) gaan custom roms max een uurtje of 10mee. Zitten de mensen die 24uur op 1 lading doen te jokken, of doe ik iets geks :S ?

Ik zit altijd als een achterlijke alles uit te schakelen (wifi/bt/3g/helderheid) altijd alles op laag of uit, maar nog haal ik een dag gewoon niet. Erg frustrerend want ICS voor de SGS is ideaal! maar op deze manier onwerkbaar...
1 verticaal streepje is 1 uur, een dikke verticale streep 12 uur
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/21558454/Screenshot_2012-01-25-15-49-19.png
Waar het echt stijl naar beneden gaat, was ik Fieldrunners aan het spelen, ja blijkbaar heel lang.. :)
Als ik hem niet gebruik blijft het batterijpercentage dus veelal op het zelfde niveau, maar als ik hem wel gebruik gaat het een stuk sneller omlaag.

[ Voor 3% gewijzigd door HaTe op 25-01-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

dat heb ik ook, en is dus blijkbaar actief als wifi uit is
hoe ga je terug naar stock kernel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Gewoon build 13 weer flashen.

Ik heb er eergisteren trouwens build 14 opgezet en vandaag de nieuwste Devil kernel met deep idle. Ook heb ik het framework geflashed om het te laten werken :) Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 14:22:
[...]

Good (old) MintBerry :9 ..gewoon super "out of the box" install klaar!
Kleuren goed, music player toppie weer :)
Precies mijn ervaring! Hopelijk blijft het ook zo voor een langere tijd :+

Alleen titanium loopt nu te ouwehoeren.... Dat vind ik wat minder!
Dubbel Fristie schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:41:

Dan kan er alsnog op de achtergrond een proces zijn wat alles verprutst ;) Ik weet dat het destijds bij mij Tweetdeck was die elk kwartier updates binnentrok. Tijdens dit binnentrekken word de telefoon dus eventjes wakker en gaat daarna weer slapen.

Overigens mintberry O+ Wat werkt dat vloeiend O+ Alleen jammer dat ik alles weer mag afstellen en instellen :/

[ Voor 5% gewijzigd door Touchdomex op 25-01-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:09:
[...]

[...]

Dan kan er alsnog op de achtergrond een proces zijn wat alles verprutst ;) Ik weet dat het destijds bij mij Tweetdeck was die elk kwartier updates binnentrok. Tijdens dit binnentrekken word de telefoon dus eventjes wakker en gaat daarna weer slapen.

Overigens mintberry O+ Wat werkt dat vloeiend O+ Alleen jammer dat ik alles weer mag afstellen en instellen :/
Instellen is toch zo gebeurd ;) Tja, batterij gedonder!! In het verleden ook zo'n dramatisch drain gehad.
Tot ik het zat was en vanaf froyo bootloader af overnieuw begon sindsdien is mijn originele accu top.
2/3 dagen is mogelijk wel zonder 3G maar 24/7 sync en Wifi. Deze MintBerry zal het ook prima doen..

zal later een screen posten over battery-use. Even een mooi (nieuw) theme erover heen :9~
Ter lering en vermaak

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2lxv0j7.png Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/25tg2g8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/j67wx2.jpg Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/qxlb34.jpg

Pagina: 1 ... 92 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.