Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:58:
[...]

Mooi kan ik vanmiddag lekker wat spelen! :D GalnetMIUI is toch wel traag stiekem :'(
MIUI V4 is wel de toekomst maar nu nog niet, te vroeg... :+
Music app , Nieuws en Weer deleten met Titanium vervangen door nieuwe Music app en GenieWidget ICS tranparent apk. In NStools scheduler VR scaling Lazy OC setting Live 110% Max CPU freq 1200Mhz geeft 1320Mhz rockstable..

En zo bezit je een super telefoon!!.. :9~

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2u6ihd2.png

[ Voor 4% gewijzigd door silitek op 17-01-2012 10:12 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:56
Nice!

Het nieuwbericht in de screenshot doet wel een beetje af aan de presentatie -O-

Ik ben nog niet heeeel verdiept in custom ROM's.
Sinds ik MIUI mintberry draai merk ik tot zover dat laden niet gaat terwij het toestel uit staat, market downloads willen ook voor kleinere downloads enkel wifi, camera opnames op maximale kwaliteit hebben last van stotteren.
Hoort dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:34

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:11:
[...]

MIUI V4 is wel de toekomst maar nu nog niet, te vroeg... :+
Music app , Nieuws en Weer deleten met Titanium vervangen door nieuwe Music app en GenieWidget ICS tranparent apk. In NStools scheduler VR scaling Lazy OC setting Live 110% Max CPU freq 1200Mhz geeft 1320Mhz rockstable..

En zo bezit je een super telefoon!!.. :9~

[afbeelding]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1449518

Zou dit ook iets zijn? Lijkt alsof al die dingen er ook al inzit.
Mutatie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:41:
Nice!

Ik ben nog niet heeeel verdiept in custom ROM's.
Sinds ik MIUI mintberry draai merk ik tot zover dat laden niet gaat terwij het toestel uit staat, market downloads willen ook voor kleinere downloads enkel wifi, camera opnames op maximale kwaliteit hebben last van stotteren.
Hoort dit?
Laden als het toestel uit staat is inderdaad een bekend iets. Had er ook last van maar in ieder geval is het in latere MIUI builds opgelost. Kleinde downloads is denk ik of je firewall die verkeerd staat, of je market. Market eventjes wissen en weer laten updaten en hopelijk is hij dan weer goed. Firewall moet je eventjes controleren hoe die staat.

Camera is inderdaad nog altijd een probleem überhaupt van custom builds. Altijd een beetje een zorgekindje.

[ Voor 42% gewijzigd door Touchdomex op 17-01-2012 11:50 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:02
market downloads willen ook voor kleinere downloads enkel wifi
Ga naar de 'Downloads' optie en vink daar 'Use Wi-fi' uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 11:46:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1449518

Zou dit ook iets zijn? Lijkt alsof al die dingen er ook al inzit.
.
Ga ik uitvogelen..eens kijken wat dit is. ;)
Nice!

Beetje ongelukkig screenschotje idd.... ;(

[ Voor 29% gewijzigd door silitek op 17-01-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:30:
[...]

Ga ik uitvogelen..eens kijken wat dit is. ;)
Ik ook maar eerst moet die telefoon volgeladen zijn :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Raar, zit momenteel op teamhacksung build 13, werkte prima, in ruim een week nog geen fc/reboot gehad tot vanochtend. Tel was uit, kreeg 'm alleen aan door batterij eruit te halen, maar bij aanzetten is m'n wifi verdwenen als in: de wifi switch is grijs en kan 'm niet aanzetten.

Ga denk ik maar build 14 eropzetten, misschien dat het dan weer werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 22:02

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5NM91Ez-Gu8]

Samsung Galaxy S I9000 Android 4.0.3 ICS Onecosmics RC 3.1 Ice Cream Sandwich Quick Review

draait stukken beter als RC 2.11 !

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

BruceLee schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:41:
[video]

Samsung Galaxy S I9000 Android 4.0.3 ICS Onecosmics RC 3.1 Ice Cream Sandwich Quick Review

draait stukken beter als RC 2.11 !
Haal eventjes 2 statieven ;) Eentje voor in je telefoon en eentje voor je camera :+ Kun je echt zoveel beter filmen en misschien word het uiteindelijk nog leuk om te kijken ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpjes maken van je toestel :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Ok, heb toch wat meer hulp nodig, m'n wifi schuifknop blijft grijs, reboot haalt niks uit, build 14 erop gezet met Devil kernel, modem jvu, alles werkt echter wifi blijft grijs en niet aan te krijgen. Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 12:31:
[...]

Ik ook maar eerst moet die telefoon volgeladen zijn :+
Packets mod mwah..bootanimatie aardig bravia engine zie je wel meer contras o.a..DPI terug naar 240< 200 is te klein PerkaMod zonder % vernageld wel je launcher (Trebuchet hiero)..dus maar eraf delete ;)
Geef niet, gebruik toch Nova Launcher. Goh wat een aardig bijkomst, alleen Nova Launcher maakt de boel veel sneller.
Lachen :) ..wat is dat dan? Best wel aardig al met al!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crispo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:14:
Ok, heb toch wat meer hulp nodig, m'n wifi schuifknop blijft grijs, reboot haalt niks uit, build 14 erop gezet met Devil kernel, modem jvu, alles werkt echter wifi blijft grijs en niet aan te krijgen. Iemand ideeën?
Reboot je toestel een aantal keer, totdat Wifi werkt...hebben meer mensen last van.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Ok, ga ik proberen (ik zat al op 3 reboots, dacht niet dat er nog wat ging gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crispo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:36:
Ok, ga ik proberen (ik zat al op 3 reboots, dacht niet dat er nog wat ging gebeuren).
Uit de FAQ Kernel:
Q: My Wifi is not working. What can I do?
A: Try rebooting several times, untill it works. Wifi is the same as on Pawit's kernel, so it should work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Die faq had ik nog niet helemaal gelezen, voornamelijk omdat het probleem er ook was zonder Devil kernel. Dank alvast, hoop dat het gaat lukken (zit nu op 6 15 reboots).

[ Voor 2% gewijzigd door crispo op 17-01-2012 14:11 . Reden: aantal reboots ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crispo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:42:
Die faq had ik nog niet helemaal gelezen, voornamelijk omdat het probleem er ook was zonder Devil kernel. Dank alvast, hoop dat het gaat lukken (zit nu op 6 15 reboots).
Pff..wat veel, joh. Stop er maar mee probeer JVT modem weer eens. Had het naar mijn gevoel al moeten doen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Mee bezig.. Had ook al zitten spelen met de bluetooth toggle, die werkt wel, wifi blijft uit.
JVT modem werkt ook niet.
Het rare is dat ik niets veranderd heb maar vanochtend ineens een SOD (denk ik) had. Batterij eruit, opnieuw opstarten en toen stond wifi uit, de toggle schiet gelijk terug als ik 'm probeer aan te zetten. Als ik kijk bij instellingen - over de telefoon - status staat er bij Wi-Fi MAC-adres: niet beschikbaar. Zou hier iets mis mee zijn?
Alvast weer bedankt voor al je hulp!

edit: zou het kunnen liggen aan het bestand: wpa_supplicant.conf in de map /etc/wifi? Deze heb ik ooit aangepast, maar als ik nu naar het bestand zelf kijk heeft hij die veranderd in iets heel anders. Laat maar, ik bedoelde die in data/misc/wifi, die is nog wel goed.

[ Voor 21% gewijzigd door crispo op 17-01-2012 14:49 . Reden: wifi bestand ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crispo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:37:
Mee bezig.. Had ook al zitten spelen met de bluetooth toggle, die werkt wel, wifi blijft uit.
JVT modem werkt ook niet.
Het rare is dat ik niets veranderd heb maar vanochtend ineens een SOD (denk ik) had. Batterij eruit, opnieuw opstarten en toen stond wifi uit, de toggle schiet gelijk terug als ik 'm probeer aan te zetten. Als ik kijk bij instellingen - over de telefoon - status staat er bij Wi-Fi MAC-adres: niet beschikbaar. Zou hier iets mis mee zijn?
Alvast weer bedankt voor al je hulp!

edit: zou het kunnen liggen aan het bestand: wpa_supplicant.conf in de map /etc/wifi? Deze heb ik ooit aangepast, maar als ik nu naar het bestand zelf kijk heeft hij die veranderd in iets heel anders.
Haal in de Market Fix my Wifi-demo...resolve some know issues
. Failing to re-conn in jouw geval. Indien geen 3G hier downloaden en vanaf je SD runnen. Is een lapmiddel anders wordt het een factory reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Ga het proberen..

Werkt niet, ga inderdaad maar richting factory reset..

[ Voor 63% gewijzigd door crispo op 17-01-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:39

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmm... Kernel toch niet fantastisch. Ik ga terug...

En.. Morgen een dag zonder roms ed, zonder XDA! Nu al een heleboel roms downloaden? :P

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:16:
[...]

Packets mod mwah..bootanimatie aardig bravia engine zie je wel meer contras o.a..DPI terug naar 240< 200 is te klein PerkaMod zonder % vernageld wel je launcher (Trebuchet hiero)..dus maar eraf delete ;)
Geef niet, gebruik toch Nova Launcher. Goh wat een aardig bijkomst, alleen Nova Launcher maakt de boel veel sneller.
Lachen :) ..wat is dat dan? Best wel aardig al met al!! :+
Voegt inderdaad hier ook weinig toe. Alles draait al soepel maar inderdaad de kleuren zijn mooi en heb met romtoolbox lekker de DPI teruggezet op 240 :+

Laat hem er daarentegen wel gewoon lekker opstaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:29:
[...]

Voegt inderdaad hier ook weinig toe. Alles draait al soepel maar inderdaad de kleuren zijn mooi en heb met romtoolbox lekker de DPI teruggezet op 240 :+

Laat hem er daarentegen wel gewoon lekker opstaan :D
Ik ook!!..Grote plus is Bravia Engine best wel cool 8) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 15:36:
[...]

Ik ook!!..Grote plus is Bravia Engine best wel cool 8) ..
Kleurtjes zijn inderdaad best bijzonder geil :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Ben maar 's vanaf nul begonnen, dus alles format. Behalve /boot, kan/mag je die eigenlijk ook formatteren?
Nu alles terug aan 't zetten, vraagje over Titanium Backup, als ik gaa naar batch - herstellen kan ik kiezen uit ontbrekende apps inclusief data of incl. systeemdata, zit daar verschil in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

crispo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:23:
Ben maar 's vanaf nul begonnen, dus alles format. Behalve /boot, kan/mag je die eigenlijk ook formatteren?
Nu alles terug aan 't zetten, vraagje over Titanium Backup, als ik gaa naar batch - herstellen kan ik kiezen uit ontbrekende apps inclusief data of incl. systeemdata, zit daar verschil in?
In principe is system format + format system + kernel cleaning script genoeg. Werkt hier tot nu toe genoeg om geen problemen te krijgen. Vervolgens Titanium backup alleen de apps en dus geen data! Ook niet van system! Dit kan namelijk voor veel problemen zorgen omdat ICS anders werkt dan vorige versies van Android!

Daarna moet je alles maar eventjes handmatig instellen.

Wat je trouwens het beste vantevoren kan doen is eventjes het mapje van Titanium op je PC zetten en erbij zetten om welke install het ging. Dan kun je hem daarna netjes weer teruggebruiken voor belangrijke dingen. Zo heb ik ondertussen meerdere mapjes. Eentje voor MIUI, eentje voor overige en eentje voor ICS. In elke staan verschillende varianten van Titanium backups :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Ok, duidelijk! Ik heb zelf ook meerdere mappen op m'n pc aangemaakt, inderdaad handig. Maar met apps terugzetten gaat het mij maar om een paar apps waar ik geen zin heb ze opnieuw in te stellen, dus wil daarvan de data wel graag herstellen (eigenlijk alleen whatsapp en abn, zodat ik me niet opnieuw daarvoor hoef aan te melden). Of kan dit handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

crispo schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 16:34:
Ok, duidelijk! Ik heb zelf ook meerdere mappen op m'n pc aangemaakt, inderdaad handig. Maar met apps terugzetten gaat het mij maar om een paar apps waar ik geen zin heb ze opnieuw in te stellen, dus wil daarvan de data wel graag herstellen (eigenlijk alleen whatsapp en abn, zodat ik me niet opnieuw daarvoor hoef aan te melden). Of kan dit handiger?
Whatsapp heeft het niet nodig. Die gaat via je SD. Daar staat de map op met gesprekken. Dus die installeer je gewoon, je moet dan de app opstarten en je gegevens invoeren (06 + nickname) en daarna vraagt hij zelf ik heb een reservekopie gevonden wil je die terugzetten en je klikt op ja.

ABN weet ik niet maar ook die kun je gewoon proberen om terug te zetten. Als je daarvoor een perfect werkend systeem had en daarna niet meer weet je dus waar hij fout gaat :+

Ja het is heel stom maar het is gewoon een trail & error traject waar je gewoon vaak tegenaan komt als je veel flasht. Vooral met dit soort experimentele dingen.

Zijn er trouwens weer mensen die last hebben van de sleeppolicy van de wifi die niet goed gaat :+ Hij gaat random wel en random niet aan. ICS 14 that is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Ik ben momenteel redelijk verholpen met het batterij probleem hij gaat nu redelijk voorruit. 12uur gaat hij nu mee met normaal gebruik.

De klok doet nog steeds raar hij geeft op dit moment bijvoorbeeld 6:05 aan in de notificitatiebalk maar de normale klok en lockscreen klok werkt wel gewoon.

De muziekspeler die is ingebouwd weergeeft al mijn nummers 2keer in de afspeellijst,, ik heb het idee dat dat komt door dat hij mijn normale sd kaart scant en mijn external sd... want mijn exterenal sd word ook weergeven in mijn normale sd. Vind trouwens deze muziekspeler ook niet zo best maar google music wil niet werken op 1 of andere manier, iemand iedeeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Shadow343 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:08:
Ik ben momenteel redelijk verholpen met het batterij probleem hij gaat nu redelijk voorruit. 12uur gaat hij nu mee met normaal gebruik.
Wat is normaal? :+ Je kan al vrij veel besparen door dingen handmatig te syncen ;)
De klok doet nog steeds raar hij geeft op dit moment bijvoorbeeld 6:05 aan in de notificitatiebalk maar de normale klok en lockscreen klok werkt wel gewoon.
Hoe staan al je instellingen qua tijd en klok en weergeven?
De muziekspeler die is ingebouwd weergeeft al mijn nummers 2keer in de afspeellijst,, ik heb het idee dat dat komt door dat hij mijn normale sd kaart scant en mijn external sd... want mijn exterenal sd word ook weergeven in mijn normale sd. Vind trouwens deze muziekspeler ook niet zo best maar google music wil niet werken op 1 of andere manier, iemand iedeeën?
Denk dat daar weinig aan te doen valt behalve alles wissen van je interne SD en het alles overnieuw installeren. Echt alles weghalen en weer er opnieuw opsmijten. Gooi ondertussen ook die nieuwe CM9 speler erop.

Als je toch bezig bent ga trouwens dat pack eroverheen gooien wat ik eerder heb gepost. Bravia engine is briljant :9~ Wel pas nadat je alles klaar hebt want anders raak je in een bootloop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Touchdomex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:17:

Wat is normaal? :+ Je kan al vrij veel besparen door dingen handmatig te syncen ;)
Beetje Appen, Twitter, Facebook, Af en toe browser en redelijk veel muziek met voodoo

Sync staat trouwens op de email per uur en twitter en facebook per 2 uur...

Wat mij trouwens opviel was dat de mediaserver erg veel vreet zodra ik photo gallery widget gebruikte om een fotoje te plaatsen op mijn homescreen.. dat is nu verholpen door het wegtehalen maar vind het toch zonder..
Hoe staan al je instellingen qua tijd en klok en weergeven?
Gewoon de 24uurs klok hoe hij zou moeten werken en alles op netwerk dat hij hem automatisch configureert.
Denk dat daar weinig aan te doen valt behalve alles wissen van je interne SD en het alles overnieuw installeren. Echt alles weghalen en weer er opnieuw opsmijten. Gooi ondertussen ook die nieuwe CM9 speler erop.

Als je toch bezig bent ga trouwens dat pack eroverheen gooien wat ik eerder heb gepost. Bravia engine is briljant :9~ Wel pas nadat je alles klaar hebt want anders raak je in een bootloop :+
Ik heb alles nu al voor de 3de keer opnieuw geinstalleerd haha en het blijft maar opnieuw komen.. Die nieuwe CM9 speler kan ik die flashen dat die oude weggaat of moet ik die apart instaleren?

Jou'n pak heb ik nog niet bekeken maar als ik het goed begrijp moet ik weer een volledige herinstallatie erop gooien? Dat ben ik namelijk voor nu nog niet vanplan haha heb alles net weer goed staan.. Toch ga ik het in de toekomst zeker weten proberen!

[ Voor 9% gewijzigd door Shadow343 op 17-01-2012 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Shadow343 schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:26:
[...]

Beetje Appen, Twitter, Facebook, Af en toe browser en redelijk veel muziek met voodoo
Genoeg dus :+
Gewoon de 24uurs klok hoe hij zou moeten werken en alles op netwerk dat hij hem automatisch configureert.
Zet netwerksync eens uit? Geeft wel vaker problemen namelijk.
Ik heb alles nu al voor de 3de keer opnieuw geinstalleerd haha en het blijft maar opnieuw komen.. Die nieuwe CM9 speler kan ik die flashen dat die oude weggaat of moet ik die apart instaleren?
Kan als het goed is gewoon met Titanium. Weet alleen niet of dat ook bij de gratis kan maar de betaalde in ieder geval.
Jou'n pak heb ik nog niet bekeken maar als ik het goed begrijp moet ik weer een volledige herinstallatie erop gooien? Dat ben ik namelijk voor nu nog niet vanplan haha heb alles net weer goed staan.. Toch ga ik het in de toekomst zeker weten proberen!
Alles goedzetten valt wel mee hoe lang dat duurt. Hooguit een uurtje en je hebt alles netjes. Al helemaal met Titanium erbij. Beter kan je nu alles goedzetten en dat je een week ermee kan doen zonder opnieuw te flashen dan dat je het nu half doet en je over 2/3 dagen weer mag beginnen omdat jij je er toch onbewust aan gaat storen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo juist een nieuwe GalnetMIUI...neemt nu een vlucht V4
Ik ga heel even kijken ;)

I9000 Mods 2.1.17:
•Improved Signal and Wake Up
•720p Recording Fixed
•Voice/Audio when calling Fixed
•Mobile Data working
•Faster WIFI scanning and ip obtaining
•Additional fixes to HW acceleration
•Home button now wakes phone from sleep
•Improved Audio and Media playback
•Changed kernel to NEO 3.0.8 (Thanks Zach)
•Improved ram and battery
•Full Root Access
•Working Video Effects
•Incoming and out going calls working
•Touch Focus and Zoom Working on Camera
•Other small tweaks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:39:
Zo juist een nieuwe GalnetMIUI...neemt nu een vlucht V4
Ik ga heel even kijken ;)

I9000 Mods 2.1.17:
•Improved Signal and Wake Up
•720p Recording Fixed
•Voice/Audio when calling Fixed
•Mobile Data working
•Faster WIFI scanning and ip obtaining
•Additional fixes to HW acceleration
•Home button now wakes phone from sleep
•Improved Audio and Media playback
•Changed kernel to NEO 3.0.8 (Thanks Zach)
•Improved ram and battery
•Full Root Access
•Working Video Effects
•Incoming and out going calls working
•Touch Focus and Zoom Working on Camera
•Other small tweaks
Jammer dat MIUI V4 zelf niet zo ver is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Touchdomex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 18:30:

Zet netwerksync eens uit? Geeft wel vaker problemen namelijk.
Gedaan levert niks op. Heb hem nu ook bij iemand anders erop gezet en daar doet hij het wel.. Lijkt erop dat er bij die 24uurs klok een bugje zit...
Kan als het goed is gewoon met Titanium. Weet alleen niet of dat ook bij de gratis kan maar de betaalde in ieder geval.
Dus vervangt hij gewoon die muziek speler toch? vind deze echt een ramp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 19:40:
[...]

Jammer dat MIUI V4 zelf niet zo ver is....
Was er ook zo weer klaar mee :+ ..veel FC's vooral in settings sound.
Moet nog heel veel gebeuren met MIUI ICS
Terug naar build14, packet laten liggen deze keer met die rare 200 DPI..los Bravia Engine en PerkaMod 5.0
Beter!!!

:9

Edit: Weet niet of het te zien is?, Bravia Engine toch maar een screenshot.
Dacht eerst dat het "placebo" was maar kleuren zijn mooier dan Voodoo

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/e19d9k.png

[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 18-01-2012 09:00 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 11:02
Ik ben van plan om mijn toestel te rooten naar teamhacksung ICS. Daar staat dat ik mijn Galaxy S in recovery mode moet opstarten en een NANDROID backup moet maken. Ik zie alleen nergens deze optie staan. Doe ik wat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Kijk bij backup & restore, kies daar voor backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
Die keuze heb ik ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke rom/kernel bezit je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
Ik heb nu versie 2.3.3 (origineel) erop staan. Ik wil dus mijn toestel gaan flashen naar teamhacksung ICS. Is er misschien een tutorial om dit vanaf scratch te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Count_B schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 12:55:
Ik heb nu versie 2.3.3 (origineel) erop staan. Ik wil dus mijn toestel gaan flashen naar teamhacksung ICS. Is er misschien een tutorial om dit vanaf scratch te doen?
Kijk in de startpost bevind zich een handleiding van "HetRatje" daar staat alles in.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
Die had ik al gelezen maar geldt deze tutorial ook als je toestel nog origineel is? Volgens mij gaan ze er met deze tut vanuit dat je al al hebt geroot of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Count_B schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 13:18:
Die had ik al gelezen maar geldt deze tutorial ook als je toestel nog origineel is? Volgens mij gaan ze er met deze tut vanuit dat je al al hebt geroot of niet?
Moet je eerst rooten. Daar staan in de TS ook genoeg tutorials van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
Ok thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Have fun :>

Hier draait build 14 ondertussen erg netjes O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
@Touchdomex

Vraagje he.. ik heb die nieuwe cm9 muziek player gedownload hoe kan ik die vervangen... want die originele is een system app zoals je al zou weten maar hoe kan ik die vervangen in de nieuwe cm9... je zei al met titanium maar hoe precies? denk ergens met batch maar zou niet weten hoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Shadow343 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:19:
@Touchdomex

Vraagje he.. ik heb die nieuwe cm9 muziek player gedownload hoe kan ik die vervangen... want die originele is een system app zoals je al zou weten maar hoe kan ik die vervangen in de nieuwe cm9... je zei al met titanium maar hoe precies? denk ergens met batch maar zou niet weten hoe..
opzoeken in de aplist en 1 keer klikken en in ieder geval bij mij kun je hem dan verwijderen ;) Daarna eventjes rebooten en daarna nog een keer rebooten voor de zekerheid en daarna werkt alles perfect. Alleen voodoosound start niet altijd goed op. Dat is wel jammer... Gebruik dat echt enorm veel omdat het geluid er net iets fijner van word en vooral beter af te stellen is. Die 10 stappen van de normale volume control is niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Touchdomex schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 17:25:
[...]

opzoeken in de aplist en 1 keer klikken en in ieder geval bij mij kun je hem dan verwijderen ;) Daarna eventjes rebooten en daarna nog een keer rebooten voor de zekerheid en daarna werkt alles perfect. Alleen voodoosound start niet altijd goed op. Dat is wel jammer... Gebruik dat echt enorm veel omdat het geluid er net iets fijner van word en vooral beter af te stellen is. Die 10 stappen van de normale volume control is niet genoeg.
Bij mij is hij verwijderd volgens mij alleen er staat nog steeds musik.apk in mijn systeemmap.. zodra ik die andere de cm installeer kan hij niet de systemapp installeren ofzo.. hoe doe je het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow343 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 22:53:
[...]

Bij mij is hij verwijderd volgens mij alleen er staat nog steeds musik.apk in mijn systeemmap.. zodra ik die andere de cm installeer kan hij niet de systemapp installeren ofzo.. hoe doe je het precies?
Vrij simpel ;)

* Titanium/batch/deinstalleren

1) De-selecteren

2) Muziek app opzoeken en selecteren.

3) Batch uitvoeren opnieuw reboot en CM music app installeren

klaar

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2mdrt6v.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Iemand een tip hoe ik een NL woordenboek in Build 13 ICS teamhacksung krijg? Bij mij zit er geen NL woordenboek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mystic Spirit schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:03:
Iemand een tip hoe ik een NL woordenboek in Build 13 ICS teamhacksung krijg? Bij mij zit er geen NL woordenboek in.
Zoek eens goed want die zit er wel in. Anders update je naar build 14 en daar zit die wel degelijk in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Touchdomex schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:08:
[...]

Zoek eens goed want die zit er wel in. Anders update je naar build 14 en daar zit die wel degelijk in :+
Het vreemde is dat ik NL als systeem taal heb,maar dat hij geen Nederlandse woorden voorspelt of corrigeert. Ik zal eens updaten naar build 14 misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mystic Spirit schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 09:53:
[...]

Het vreemde is dat ik NL als systeem taal heb,maar dat hij geen Nederlandse woorden voorspelt of corrigeert. Ik zal eens updaten naar build 14 misschien dat dat helpt.
Weet niet of dat werkt :X Heb dat altijd uit staan of ik heb er lekker Swiftkey voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 10:21:
[...]

Weet niet of dat werkt :X Heb dat altijd uit staan of ik heb er lekker Swiftkey voor :+
Yep, Swiftkey kick ass....zelf op engelstallig rommetje NL auto correctie enz.. >:)

Nieuwe Devil Kernel met USB Host mode. zelf vind ik USB host overbodig. :+
Je moet externe 5V en Y-kabel hebben..gedoe. Maar fun dat het kan.
Kerneltje werkt BTW wel goed ;)

[ Voor 22% gewijzigd door silitek op 19-01-2012 11:00 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:32
Sinds gisteren heb ik Team Hacksung's ICS (build 14) op m'n telefoon staan. Was zo ongeveer m'n eerste custom flash, en ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik geflashed heb! Man wat een snelheid, soepelheid en mooiheid vergeleken met m'n 2.3.3 stock firmware. Alles werkt gewoon (eindelijk :p ) soepel zoals het zou moeten, de telefoon freezed niet meer op random momenten en ga zo maar door.
Erg blij dat ik toch de stap heb ondernomen! :D

Misschien is het interessant om eens in dit topic te peilen welke builds populair zijn en om dit bij te houden in een Poll oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Enfer schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:03:
Sinds gisteren heb ik Team Hacksung's ICS (build 14) op m'n telefoon staan. Was zo ongeveer m'n eerste custom flash, en ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat ik geflashed heb! Man wat een snelheid, soepelheid en mooiheid vergeleken met m'n 2.3.3 stock firmware. Alles werkt gewoon (eindelijk :p ) soepel zoals het zou moeten, de telefoon freezed niet meer op random momenten en ga zo maar door.

Misschien is het interessant om eens in dit topic te peilen welke builds populair zijn en om dit bij te houden in een Poll oid?
Dat veranderd elke week :+ Heeft toch geen nut om dat te doen bij mij :+ Ik heb elke week een andere rom of andere build :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwvdw
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-02 11:43

Heb je voor deze update (ik zit ook nog op stock 2.3.3) een specifieke tutorial/methode gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

;) ..De meeste flashfreaks ondergetekende inclusief :P geven CM9 / ICS Android 4.0 wel de voorkeur. Maar zoals Touchdomex al aangeeft nog steeds in ontwikkeling. Een goede 2de is MIUI rommetjes van Darky en Doc kom je haast niet meer tegen...

Een Poll heeft niet zo veel zin, weet de uitkomst al.... :+

Even een huishoudelijke mededeling/tip..voor een optische aspect in mijn geval weer een mooie SGS. Dun film laagje "Brasso" (wie kent het niet) aanbrengen. Na een minuutje met een zachte doek oppoetsen. Weer als nieuw

[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 19-01-2012 14:26 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:32
rwvdw schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:18:
[...]

Heb je voor deze update (ik zit ook nog op stock 2.3.3) een specifieke tutorial/methode gevolgd?
Ik zat eerst op stock 2.3.3, vervolgens heb ik eerst geprobeer naar OneCosmic's release te flashen door middel van de volgende tutorial:
http://androidadvices.com...ics-403-rc-30-firmware/2/

Echter knalde deze er bij mij na 1 dag eruit (die ene dag zelf ging alles wel soepel) en kreeg ik 'm niet meer aan de praat, waarna ik dus Team Hacksung's versie erop gezet heb:
http://www.androidworld.n...sung+Galaxy+S&redirect=no

Vooral de eerste tutorial vond ik erg duidelijk en netjes gedaan, om eerst naar 2.3.6 te gaan en te rooten, en vervolgens naar 4.0.3! Let er wel even op dat je de bestanden even van XDA download in plaats van de brakke hotfile linkjes van androiddevices, er is namelijk op XDA al een nieuwe versie beschikbaar van OneCosmic's ICS! :D

Let wel even op dat je alles goed backupt, want anders kan het zomaar zijn dat je je contacten / smsjes / etc.. kwijt raakt! (Ook EFS backuppen, maar dat staat wel op de tweede link!)

Hopelijk heb je er wat aan :)

[ Voor 19% gewijzigd door Enfer op 19-01-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmz... Net op build 13 een crash gehad, de eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik heb geupdate van teamhacksung build13 naar build 14, maar wat wel vreemd was was dat na de update de Google apps verdwenen waren en dat daardoor whatsapp ook niet meer werkte. Alle andere apps waren er nog wel gewoon. Is dat gebruikelijk?

Ook heeft het mijn NL woordenboekprobleem niet opgelost. Misschien toch maar een keer swiftkey kopen, want ik ben bij iedere rom aan het klooien met toetsenborden en talen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic Spirit schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:47:
Ik heb geupdate van teamhacksung build13 naar build 14, maar wat wel vreemd was was dat na de update de Google apps verdwenen waren en dat daardoor whatsapp ook niet meer werkte. Alle andere apps waren er nog wel gewoon. Is dat gebruikelijk?

Ook heeft het mijn NL woordenboekprobleem niet opgelost. Misschien toch maar een keer swiftkey kopen, want ik ben bij iedere rom aan het klooien met toetsenborden en talen....
Altijd Gapps 7.1 na een update flashen. Cyanogenmod dev's hebben geen Google apps standaard in hun rom's. Zo afgesproken met Google.

Edit: Voor Swiftkey is een oplossing voor maar dan moet je even PMen... :+

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 19-01-2012 17:55 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

silitek schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:52:
[...]

Altijd Gapps 7.1 na een update flashen. Cyanogenmod dev's hebben geen Google apps standaard in hun rom's. Zo afgesproken met Google.
Is inderdaad logisch, maar waarom zou whatsapp het dan ook niet meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic Spirit schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:55:
[...]

Is inderdaad logisch, maar waarom zou whatsapp het dan ook niet meer doen?
Kan ik je niet mee helpen gebruik geen Whatapps, facebook en al die andere sociale media apps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koboy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:19

koboy

Heb een idee voor een icon

Mystic Spirit schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 17:47:

Of de Swype beta installeren? Eind van de maand zou deze ICS moeten ondersteunen.
Op CM7 draait het de Swype beta in elk geval als een zonnetje.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemus Launcher..niet zo snel als Nova/Trebuchet maar wel mooier en aardig lockfunctie's. Voor de liefhebber ;)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/x3iogl.png Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/330bdsm.png

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/wi1yxj.png Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/i5ccao.png

wallpaper

[ Voor 19% gewijzigd door silitek op 19-01-2012 20:41 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09 19:41
silitek schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 20:08:
Nemus Launcher..niet zo snel als Nova/Trebuchet maar wel mooier en aardig lockfunctie's. Voor de liefhebber ;)

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Die is mooooi! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
silitek schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 08:29:
[...]

Vrij simpel ;)

* Titanium/batch/deinstalleren

1) De-selecteren

2) Muziek app opzoeken en selecteren.

3) Batch uitvoeren opnieuw reboot en CM music app installeren

klaar

[afbeelding]
Bedankt het heeft gewerkt heb uiteindelijk wwl root expolorer moeten gebruiken wegens permissies enzo ik zit alleen nu nog met het probleem dat ik al mijn muziek dubbel in de afspeellijst heb staan iemand daar een idee voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:29
silitek schreef op donderdag 19 januari 2012 @ 14:20:
[...]

;) ..De meeste flashfreaks ondergetekende inclusief :P geven CM9 / ICS Android 4.0 wel de voorkeur. Maar zoals Touchdomex al aangeeft nog steeds in ontwikkeling. Een goede 2de is MIUI rommetjes van Darky en Doc kom je haast niet meer tegen...

Een Poll heeft niet zo veel zin, weet de uitkomst al.... :+

Even een huishoudelijke mededeling/tip..voor een optische aspect in mijn geval weer een mooie SGS. Dun film laagje "Brasso" (wie kent het niet) aanbrengen. Na een minuutje met een zachte doek oppoetsen. Weer als nieuw
waar smeer je die brasso op dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hikhakhok schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 00:04:
[...]

waar smeer je die brasso op dan :?
Voorkant,achter,zijkant alles dus.. ;) beste polish voor je miniscule krasjes.
Gebruik het ook voor display's, lenzen camera's. wonderspul 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
silitek schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 08:22:
[...]

Voorkant,achter,zijkant alles dus.. ;) beste polish voor je miniscule krasjes.
Gebruik ook voor display's, lenzen camera's. wonderspul 8)
Where to buy.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
offtopic:
Drogist/kruitvat/Etos dat soort zaken.....

[ Voor 19% gewijzigd door silitek op 20-01-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik heb gewoon koperpoets :+ Zou toch ook wel moeten werken? Doe er altijd mijn messen mee. Laat ze perfect glimmen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Zo, ook maar overgestapt op ICS teamhacksung build 14. Bevalt tot nu toe prima! Erg snel, sneller dan de laatste nightly van CM7 die ik tot voor kort had.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Een vriendin van me wil graag een update voor haar sgs.. Wat is de meest stabiele rom op dit moment.. graag zou ik natuurlijk ICS erop zetten.. maar echt alles moet werken..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Ik zou gewoon die laatste official ROM erop flashen. JVU is het aangekondigde "value pack" maar is nog niet officieel gereleased. Naar wat ik lees werkt het allemaal erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
VanStino schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 13:52:
Ik zou gewoon die laatste official ROM erop flashen. JVU is het aangekondigde "value pack" maar is nog niet officieel gereleased. Naar wat ik lees werkt het allemaal erg goed.
Ooh ja natuurlijk.. zaten wel wat leuke dingen in..! nog tips over eventuele kernels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
edit: laat maar zitten, heb adventures pack build 14 kaal geflasht

[ Voor 106% gewijzigd door crispo op 20-01-2012 14:52 . Reden: te veel om op te noemen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 14:18:
[...]

Ooh ja natuurlijk.. zaten wel wat leuke dingen in..! nog tips over eventuele kernels?
Zet er gewoon Mintberry op meest stabiele en nog mooi voor het oog uitziende rom ;)
stock rommetjes.. :/
Touchdomex schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 12:35:
Ik heb gewoon koperpoets :+ Zou toch ook wel moeten werken? Doe er altijd mijn messen mee. Laat ze perfect glimmen :9
Yep..zelfde ;)

[ Voor 27% gewijzigd door silitek op 20-01-2012 15:42 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 15:37:

Zet er gewoon Mintberry op meest stabiele en nog mooi voor het oog uitziende rom ;)
stock rommetjes.. :/

Yep..zelfde ;)
Miui is misschien iets te anders voor haar.. Vind je mintberry de beste miui voor de sgs..? toch vind ik het soms jammer dat ik uhm weg gedaan heb..! ik ben zelf een beetje blijven hangen bij galnet.. het werkt prima en verder heb ik op dit moment te weinig tijd om dingen te proberen.. ik heb nog niet eens ics getest op de s2..!

Ik denk dat ik JVU stock erop zet..! wat voor kernel adviseer je.. moet toch een root hebben.. ik kan natuurlijk altijd CF pakken.. maar waarschijnlijk is er wel eentje met een leuke tweak..?! als het maar stabiel is.. ze heeft nu een half jaar gingerreal gedraait en ze is er niet helemaal blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:04:
[...]

Miui is misschien iets te anders voor haar.. Vind je mintberry de beste miui voor de sgs.. toch vind ik het soms jammer dat ik uhm weg gedaan heb.. ik ben zelf een beetje blijven hangen bij galnet.. het werkt prima en verder heb ik op dit moment te weinig tijd om dingen te proberen.. ik heb nog niet eens ics getest op de s2..

Ik denk dat ik JVU stock erop zet..! wat voor kernel adviseer je.. moet toch een root hebben.. ik kan natuurlijk altijd CF pakken.. maar waarschijnlijk is er wel eentje met een leuke tweak..?! als het maar stabiel is.. ze heeft nu een half jaar gingerreal gedraait en ze is er niet helemaal blij mee :P
Leuk kerneltje is Semaphore_kernel..mooie tweaks erin.
Uitstekende performance en stabiel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:10:
Leuk kerneltje is Semaphore_kernel..mooie tweaks erin.
Uitstekende performance en stabiel ;)
Nice!! thanks.. ik ga even kijken wat ze zelf wilt.. zelf vind ik miui wel handig.. de backup tool werkt ook zo makkelijk..! we zullen zien.. thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

hmmmm
Build 13 wordt instabieler.
Vaak ineens geen internetconnectie meer... Ik heb wel internet, maar sites bezoeken lukt niet. Reboot helpt alleen.
Ook soms ben ik aan het tikken, en dan spontane reboot...

Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tijd voor build14 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

14 gaat erop achteruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Anders eens een clean install proberen? Desnoods van build 13, en dan is 15 vast beschikbaar voordat je weer problemen met 13 krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 10:05
Ik draai de laatste mintberry versie en merk dat m'n galaxy steeds meer accu op slurpt. Via cpu spy zie ik dat het toestel bijna niet meer in deep sleep gaat.

Weet iemand een manier om te zien welk process er voor zorgt dat deepsleep niet meer optimaal gehaald wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartelsrobert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-09 12:59
Focus schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:46:
Weet iemand een manier om te zien welk process er voor zorgt dat deepsleep niet meer optimaal gehaald wordt?
Mocht je Wifi aan hebben staan kan dat wel eens de oorzaak zijn. Ik draai ook mintberry en wifi "blokkeert" bij mij de deep-sleep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 10:05
Ging voorheen altijd goed met wifi aan, vaag...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Focus schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:59:
Ging voorheen altijd goed met wifi aan, vaag...............
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Geld vooral voor custom roms :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

LeBrun schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 16:39:
[...]

Anders eens een clean install proberen? Desnoods van build 13, en dan is 15 vast beschikbaar voordat je weer problemen met 13 krijgt
jaja, en dan weeeeeeeeeeeeeer heel launcherpro en alle apps instellen zeker... Nee ik wacht wel op build 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
F.West98 schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:09:
[...]

jaja, en dan weeeeeeeeeeeeeer heel launcherpro en alle apps instellen zeker... Nee ik wacht wel op build 15
Het is wat gedoe, maar met titanium backup is het zo gebeurd.

Maar dan zul je net zien dat als je klaar bent ze er morgenochtend build 15 uploaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

LeBrun schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:25:

Maar dan zul je net zien dat als je klaar bent ze er morgenochtend build 15 uploaden ;)
dat.

[ Voor 14% gewijzigd door F.West98 op 20-01-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

LeBrun schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 17:25:
[...]

Het is wat gedoe, maar met titanium backup is het zo gebeurd.

Titanium betaald is geen moeite meer :+ Gewoon aanzetten en 10 minuten wachten. daarna staat alles weer klaar. Je widgets goedzetten en daarna overal eventjes inloggen en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:01:
[...]

Titanium betaald is geen moeite meer :+ Gewoon aanzetten en 10 minuten wachten. daarna staat alles weer klaar. Je widgets goedzetten en daarna overal eventjes inloggen en je bent klaar.
Flash compleet klaar binnen 5minuten...Titanium alleen app's terugzetten. (heb er niet zoveel :+)
Switchen tussen roms is een fluitje van een cent... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:33:
[...]

Flash compleet klaar binnen 5minuten...Titanium alleen app's terugzetten. (heb er niet zoveel :+)
Switchen tussen roms is een fluitje van een cent... ;)
Ja maar als je niet de betaalde variant hebt van Titanium mag je voor elke app dat dus handmatig aangeven of je die terug wil zetten :X Toen was ik met mijn 60-70 apps ongeveer een anderhalf uur bezig om elke keer te kijken, te wachten en daarna weer nog een paar keer op het scherm te rammen en dat dus voor elke app :')

Titanium kopen is het zo waard O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Goedzo O+

Berichtje van Galnet. Omdat er uit China geen echte updates meer komen heeft hij besloten om de releases voor alle platformen die hij nu ontwikkelt naar de status stable te krijgen. Hij voegt er een eigen app aan toe waar je binnenkort alles vanuit Galnet kan downloaden voor je MIUI. Ook de OTA updates dus ;) Voor de mensen die een prima stabiele rom zoeken die netjes doorontwikkelt is dan is dus binnenkort de Galnet Stable een erg goede keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 20 januari 2012 @ 18:41:
[...]

Goedzo O+

Berichtje van Galnet. Omdat er uit China geen echte updates meer komen heeft hij besloten om de releases voor alle platformen die hij nu ontwikkelt naar de status stable te krijgen. Hij voegt er een eigen app aan toe waar je binnenkort alles vanuit Galnet kan downloaden voor je MIUI. Ook de OTA updates dus ;) Voor de mensen die een prima stabiele rom zoeken die netjes doorontwikkelt is dan is dus binnenkort de Galnet Stable een erg goede keuze.
Dat Galnet OTA App-je heb ik al gezien ja..een soort Darky variant. Leuk ontwikkeling dat wel. ;)

Pagina: 1 ... 91 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.