Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:32
peakaboo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:33:
[...]

Wilde net dezelfde vraag stellen. Ik heb daar slechts WIFI - Bluetooth - GPS - Volume staan. Hoe krijg je die daar bij? Best relax als scherm helderheid - sync - mobiel internet daar nog bij komen, kan die widget ook van het homescreen af!
bij build 13 kan cmsettings downloaden: die staat hier bij: otification power widget uncustomizable (the widget made it into the repo, but the CMSetting app didn't.) (temporary alpha build of CMSettings)

http://api.viglink.com/ap...glnk_jsonp_13264695364845

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hikhakhok schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 16:46:
[...]

bij build 13 kan cmsettings downloaden: die staat hier bij: otification power widget uncustomizable (the widget made it into the repo, but the CMSetting app didn't.) (temporary alpha build of CMSettings)

Ja.. die zocht ik ook, wist niet meer waar. Trouwens maar weer eens Nova beta 10 launcher ...

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
[...]

Thnx! Deze moet je gewoon in recovery laten uitvoeren als zip? Of moet je die in een bepaald mapje dumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 13:50
[...]

Dus niet te gebruiken met Onecosmic's ICS 4.0.3 RC3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:35

F.West98

Alweer 16 jaar hier

wat is jullie ervaring met face unlock? werkt het?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
F.West98 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:05:
wat is jullie ervaring met face unlock? werkt het?
Het werkt, redelijk. Maar vind het overbodig, gebruik het dan ook niet meer na 1x testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peakaboo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:07:
[...]

Het werkt, redelijk. Maar vind het overbodig, gebruik het dan ook niet meer na 1x testen.
Exact!!..leuk om 1x te kijken meer niet. Gebruiksgemak is waardeloos, traag en soms geen herkening. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik ben er even uit geweest, maar heb vandaag teamhacksung build 13 geflashed en het werkt op zich aardig.

De volgende dingen vallen mij op:
Faceunlock is leuke gadget maar werkt voor geen meter
rom is lekker snel, maar de batterij gaat sneller leeg dan bij mijn vorige rom (chrome virgin)
als het scherm uit gaat stopt de wifi verbinding met mijn synlogy (te irritant als ik wat aan het downloaden ben van de syno met dsfile) Probleem had ik voorheen met CM 7 ook. (iemand hier een oplossing voor?
Video playback is net optimaal

moet nog wat meer ervaring op doen, maar verwacht toch weer terug te gaan naar een pre ics rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 07:44
Ik heb juist erg goede batterij met build 13, zo goed heb ik het met MintBerry nooit gehad. :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:56

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Mystic Spirit schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:43:
Ik ben er even uit geweest, maar heb vandaag teamhacksung build 13 geflashed en het werkt op zich aardig.

De volgende dingen vallen mij op:
Faceunlock is leuke gadget maar werkt voor geen meter
rom is lekker snel, maar de batterij gaat sneller leeg dan bij mijn vorige rom (chrome virgin)
Hier omgekeerd. Na 8 uur van de lader nog steeds 74% over. Dat is echt een bizar goede prestatie. Normaal was het rond de 50-60 % met MIUI bijna ongeacht de build Weet niet wat je hiervoor haalde maar laat vooral hem een paar keer goed leeglopen en daarna weer helemaal opladen. Dat scheelt echt enorm.
als het scherm uit gaat stopt de wifi verbinding met mijn synlogy (te irritant als ik wat aan het downloaden ben van de syno met dsfile) Probleem had ik voorheen met CM 7 ook. (iemand hier een oplossing voor?
Ga naar de wifisettings en daarna naar advanced en zet daar de wifi sleep policy omgekeerd. Dus Keep wifi on during sleep: "Never" Dan heb je hem normaal raar genoeg. Hij verbreekt dan niet zijn verbinding meer als je het scherm uitzet :')
Video playback is net optimaal
Wat voor speler gebruik je hiervoor? Hoe zijn de instellingen? Ben wel benieuwd :+
moet nog wat meer ervaring op doen, maar verwacht toch weer terug te gaan naar een pre ics rom
Zonde want ICS is echt extreem soepel.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mystic Spirit schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:43:
Verdiep je maar eens wat meer in ICS..pas zelf het een en ander aan. Batterij gaat 2dagen makkelijk mee.
Trouwens al de pre ICS, stock en zelfs de rom waar je van afkomt zijn "aardig"...Build13 is briljant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Misschien moet ik me inderdaad nog wat verder verdiepen.Hebben jullie nog tips of ik misschien een andere kernel moet draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mystic Spirit schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 18:07:
Misschien moet ik me inderdaad nog wat verder verdiepen.Hebben jullie nog tips of ik misschien een andere kernel moet draaien?
Ik draai helemaal stock en dat gaat hier prima.

Een nadeel wat ik wel heb gevonden is inderdaad dat de wifi nog niet helemaal spoort... Erg irritant! Hij lijkt gewoon alles erop te schoppen. Straks eens een andere modem flashen... Wie weet lost het wat op

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Zijn er nog wat meer mods/dingen die handig zijn voor ICS? Betere battery kernel? (zit na 12 uur op 27%. Ik gebruik hem minstens elke 2 uur, tnet checken en twitter. Twitter updatet elk kwartier. Email elk uur. Data zet ik na tnet bekijken uit, dus die connectie hoeft niet behouden te blijven. Sync staat uit, GPS en Bluetooth ook. Enkel thuis staat Wifi aan, altijd connectie dan. Helderheid 100%, enz. Accu usage:
• Scherm: 53%
• Android-system; 22%
• Mobiel standby: 7%
• Wi-Fi 6%
• Browser: 3%
• system: 3%
• tel. inactief 2%
• tnet 2%
• mediaserver (dus galerij): 2%

De oplossing lijkt dus gewoon helderheid lager, maar dat dat ZOVEEL accu gebruikt... Verder staat ie als ik op school ben aangekomen op 98%, ipv met stock op 90%. :P
Ik hoorde iets over GB bootloaders, in de tutorial van HetRatje, maar die link is kapot... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Galnet tutorials staat al die files tussen maar afaik is dat niet meer nodig ondertussen.

Helderheid is echt een enorme slurper! Meestal heb je het niet eens nodig dat is nog leuker. Ik zet hem automatisch of fixed en als die op fixed staat is het ook niet meer dan de helft. Eerder een kwart en dat is al redelijk fel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
silitek schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 17:55:
[...]

Verdiep je maar eens wat meer in ICS..pas zelf het een en ander aan. Batterij gaat 2dagen makkelijk mee.
Trouwens al de pre ICS, stock en zelfs de rom waar je van afkomt zijn "aardig"...Build13 is briljant :+
Ja helemaal met je eens.
Gebruik zelf ook build 13 sinds die uit is..Gewoon met volledige wipe van behalve de interne SD kaart dan.
De vorige builds gaven nog wel eens forcecloses..en reageerde na een paar dagen traag. Maar build 13 is hier nog net zo snel als op het begin, en heb geen enkele foutmelding ontvangen..
Gewoon de stock kernel...Werkt prima en net zo goed als CM7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Touchdomex schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 19:18:
Galnet tutorials staat al die files tussen maar afaik is dat niet meer nodig ondertussen.

Helderheid is echt een enorme slurper! Meestal heb je het niet eens nodig dat is nog leuker. Ik zet hem automatisch of fixed en als die op fixed staat is het ook niet meer dan de helft. Eerder een kwart en dat is al redelijk fel :+
helderheid staat nu op 25%, maar ik had hem ooit uit staan, maar ik vind, vooral op school, 100% helderder. In de zon enzo. Maar dat kan ik aanpassen in die balk, via cmsettings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
Ik heb zojuist via CMW de batterij mod erop gezet maar hoe krijg ik nu het nieuwe batterij icoontje? En hoe kies ik de juiste kleur?
(of is het alleen voor teamhacksungs build 13?)

[ Voor 8% gewijzigd door Dorpse op 13-01-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

alleen build13 d8 ik... bij mij werkt ie nl. direct goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dorpse schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 21:09:
[...]

Ik heb zojuist via CMW de batterij mod erop gezet maar hoe krijg ik nu het nieuwe batterij icoontje? En hoe kies ik de juiste kleur?
(of is het alleen voor teamhacksungs build 13?)
Icon verschijnt automatisch en de kleur verandert als je % terugloopt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
silitek schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 21:18:
[...]

Icon verschijnt automatisch en de kleur verandert als je % terugloopt. :+
Klopt, daarnet erop gezet gewoon het zipje launchen in recovery mode. Echt relax met een getal ipv dat batterij'tje, lekker duidelijk. Wéér beter gemaakt _/-\o_

Zijn er trouwens nog mooie wallpaper(packs) voor ICS? Ben dat teamhacksung nu wel zat, lijkt net alsof ik een gehackte telefoon heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 21:30:
[...]

Klopt, daarnet erop gezet gewoon het zipje launchen in recovery mode. Echt relax met een getal ipv dat batterij'tje, lekker duidelijk. Wéér beter gemaakt _/-\o_

Zijn er trouwens nog mooie wallpaper(packs) voor ICS? Ben dat teamhacksung nu wel zat, lijkt net alsof ik een gehackte telefoon heb :P
hierzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

in build13 kan ik met tasker de gps toggle niet doen. apps kunnen dat na 2.3 niet meer, in stock. Cyanogenmod kan dat wel. Hoe kan ik dat weer activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
Ah vandaar dat mijn batterij mod niet werkt... Kan het kwaad dat ik de rom heb proberen te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
[...]

Thnx! Deze moet je gewoon in recovery laten uitvoeren als zip? Of moet je die in een bepaald mapje dumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:33
Moet je tegenwoordig nog een 2.2 kernel hebben om van een 2.3 via CM7 naar CM9 wilt gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Fwest dat is de vraag die ik jou ben vergeten te vragen; op welke ROM zat je hiervoor? Anders
is het optioneel flashen van GB bootloader (natuurlijk) niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Fuck aids! Zonet op de terugweg weer mijn muziekspeler b0rked. Weer allemaal... Playerpro ziet alle nummers dubbel maar dat is niet zo. Daardoor doet de helft het niet maar moet je handmatig doorschakelen. Filteren kan niet... De stock speler was al stuk/werkte ruk en de laatste google music ding is er nu dus ook mee opgehouden...

Denk dat ik morgen maar weer een MIUI ga uitzoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Dacuuu schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:52:
[...]

En als je een transactie doet? (dus een app koopt) betaal je dan ook extra kosten voor de transactie? Want zo duidelijk zijn ze daar niet over op de website.
Nee, Bij transacties online worden geen kosten extra berekend
Alleen geldautomaten, en directe overschrijving naar bankrekening zijn kosten verbonden

Ik gebruik deze dingen al 3 jaar, nog nooit extra kosten gehad.
( moneybookers is een mastercard variant, op dezelfde manier, alleen moet je via Ideal overmaken NAAR de kaart. )
3V kan je opwaarderen met tickets via Primera boekhandels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Beste alle,

Een vriendin van mij heeft de galaxy s en klaagt steen en been over de accu tijd. Vastlopers en andere vaage problemen. nu las ik dat met 2.3.6 dit aardig geholpen moet zijn, er staat nu 2.3.3 op maar met kies wordt 2.3.6 niet aangeboden. Of is 4.0 al wat?

Ik zag dat in de uk die wel al officieel uit is.

Welke rom kan ik het beste pakken voor haar als ze

- nederlandse os wil
- alle functies van samsung

en een soepele sneller telefoon wil met een duurzame accuduur

Ben zelf aardig ervaring in de roms installeren dus geef maar aan wat ze nodig heeft.

alvast bedankt :>

Oh ik vergat STABIEL O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
I_am_akira schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:38:
Beste alle,

Een vriendin van mij heeft de galaxy s en klaagt steen en been over de accu tijd. Vastlopers en andere vaage problemen. nu las ik dat met 2.3.6 dit aardig geholpen moet zijn, er staat nu 2.3.3 op maar met kies wordt 2.3.6 niet aangeboden. Of is 4.0 al wat?

- nederlandse os wil

Ben zelf aardig ervaring in de roms installeren dus geef maar aan wat ze nodig heeft.

Oh ik vergat STABIEL O-)
Kies heeft nog geen 2.3.6...
En 4.0 komt al helemaal niet via kies beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
I_am_akira schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:38:
Beste alle,

- nederlandse os wil

Oh ik vergat STABIEL O-)
Welke functies van Samsung doel je op?

Het woord 'Kies' is trouwens vloeken in de kerk hier, daarvoor zit je ook nog eens in het verkeerde topic aangezien het hier over custom roms gaat.
Met dat laatste willen we je uiteraard graag helpen!

[ Voor 11% gewijzigd door LeBrun op 14-01-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ook voor het installeren van standaard firmware zonder kies zit hij hier goed.

[ Voor 5% gewijzigd door HaTe op 14-01-2012 14:53 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
HaTe schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:25:
Ook voor het installeren van standaard rpms zonder kies zit hij hier goed.
Oja natuurlijk, sorry!

Er zijn heel mooie stabiele custom roms, maar je kunt inderdaad ook gewoon de laatste stock rom erop zetten.
Heeft er iemand hier al ervaringen met het JVU Value pack?

Dat is de laatste stock update, het is een goedmakertje voor sgs gebruikers, omdat we geen officieel ICS krijgen.

Ik weet alleen niet of die is uitgelekt is, of al daadwerkelijk uitgerold wordt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1431523

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Laatst online: 27-09 23:53
ff een vraagje mijn vriendin heeft een SGS met android 2.2 en een pda versie xxxjp7

De 3 button combi werkt dit heb ik getest, en ik heb odin op mijn pc gezet. Nu heb ik Onecosmic's ICS Port Android 4.0.3 RC3 gedownload maar hoe kan ik deze nou flashen?

Ik kan dit bestand niet selecteren in odin. Kan ik net als mijn Desire HD het zip bestand op de sd kaart zetten en via de boot manager de rom installeren?

Ik zoek me al een uur te pletter maar ik kan zo weinig vinden hoe nou precies te werk te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
LeBrun schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 13:35:
[...]

Oja natuurlijk, sorry!

Er zijn heel mooie stabiele custom roms, maar je kunt inderdaad ook gewoon de laatste stock rom erop zetten.
Heeft er iemand hier al ervaringen met het JVU Value pack?

Dat is de laatste stock update, het is een goedmakertje voor sgs gebruikers, omdat we geen officieel ICS krijgen.

Ik weet alleen niet of die is uitgelekt is, of al daadwerkelijk uitgerold wordt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1431523
Je kan hem natuurlijk gewoon een tijdje proberen ;) Ik heb zelf al een jaar geen Samsung firmware meer geprobeerd.
etienne001 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 14:35:
ff een vraagje mijn vriendin heeft een SGS met android 2.2 en een pda versie xxxjp7

De 3 button combi werkt dit heb ik getest, en ik heb odin op mijn pc gezet. Nu heb ik Onecosmic's ICS Port Android 4.0.3 RC3 gedownload maar hoe kan ik deze nou flashen?

Ik kan dit bestand niet selecteren in odin. Kan ik net als mijn Desire HD het zip bestand op de sd kaart zetten en via de boot manager de rom installeren?

Ik zoek me al een uur te pletter maar ik kan zo weinig vinden hoe nou precies te werk te gaan.
Je moet eerst een andere kernel flashen via Odin, zoek eens op CF-Root. Hiermee krijg je CWM (ClockWorkMod Recovery). Dan kan je de ICS flashen via CWM. Met de 3 button combi kom je daar :)
Kijk ook eens in de thread van die rom zelf, daar staat wel een korte beschrijving.

[ Voor 39% gewijzigd door HaTe op 14-01-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
[...]

Je moet eerst een andere kernel flashen via Odin, zoek eens op CF-Root. Hiermee krijg je CWM (ClockWorkMod Recovery). Dan kan je de ICS flashen via CWM. Met de 3 button combi kom je daar :)
Kijk ook eens in de thread van die rom zelf, daar staat wel een korte beschrijving.
[/quote]

Jah dat is juist het probleem zover ik kan vinden kan ik niet rooten met de jp7 build.
Dan moet je dus eerst terug, is een kwestie van downloaden bij samsung/xda oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie nieuwe kernel (zonder bootloop :+ ) voor ICS. OC 1200Mhz met Live 105%..nu wauw :9~

[Kernel][ICS] Devil - teamhacksung -VColor-BLN/LED-DeepIdle V2-LiveOC-BFS-337mb Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ook een goede als je dagelijks gebruik maakt van build 13 en geen FC wil en niet alles opnieuw wil installeren?

oja, ik zat op 2.3 met andere kernel... speedmod dacht ik. voor de rootrechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
etienne001 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 15:01:
[...]

Jah dat is juist het probleem zover ik kan vinden kan ik niet rooten met de jp7 build.
Dan moet je dus eerst terug, is een kwestie van downloaden bij samsung/xda oid?
Je moet eens meer lezen voordat je hier dingen gaat vragen, want dan had je dit gevonden:
If you are not one of those people, go back to the JPy thing. The "y" in JPy is 0-9, A-Z. If they run out of numbers, they use letters. So A would be 10 (9 + 1), while Z would be 35 (9 + 26). Find the one that is closest to yours, if yours is not present, and flash that one.

The truth is, these kernels, they don't differ all that much. It's quite likely that the very latest version (at time of writing: JPY) will work perfectly fine on your ROM. There are some small differences, but using a different version is unlikely to cause serious issues. The closer the versions are, the less likely there are to be issues, BUT it is still quite possible that the latest version will work better for you than the matching version (or not!).
En weet je zeker dat je JP7 hebt? Want dat is Android 2.2 en niet 2.3.3 waar jij het over had.

[ Voor 29% gewijzigd door HaTe op 14-01-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 02:08:
Fuck aids! Zonet op de terugweg weer mijn muziekspeler b0rked. Weer allemaal... Playerpro ziet alle nummers dubbel maar dat is niet zo. Daardoor doet de helft het niet maar moet je handmatig doorschakelen. Filteren kan niet... De stock speler was al stuk/werkte ruk en de laatste google music ding is er nu dus ook mee opgehouden...

Denk dat ik morgen maar weer een MIUI ga uitzoeken....
Opgelost deels :+ Ben nu maar PowerAMP gaan gebruiken maar hij verneukt de geluidskwaliteit... Voor de rest werkt die soepel dus nog eventjes doorbikkelen en morgen de laatste GalnetMIUI flashen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Bestaat er toevallig een overzicht van Benchmarks waarin diverse firmwares met elkaar worden vergeleken? Ben benieuwd welk er als beste uit de bus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dark0z schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:51:
Bestaat er toevallig een overzicht van Benchmarks waarin diverse firmwares met elkaar worden vergeleken? Ben benieuwd welk er als beste uit de bus komt.
Benchmarks zeggen niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmmmm... die andere bootloader is niet meer nodig. Wat een batterij als ik niet gebruik. echt deep sleep. Na 7 uur nog 76% over :o
en af en toe wel iets bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theme voor ICS....bootanimation.zip met Rootexplorer naar system/media override it..
Eigenlijk voor de II, werkt ook op de I.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Laat die maar zitten, gadver wat lelijk! :P

Trouwens, waarom zijn er maar 2 opties op het lockscreen bij ICS, camera en unlock. Bij mijn oude ICS-like lockscreen had ik de keuze uit camera, telefoon, berichten en unlock. Is er een manier om die opties ook te krijgen op ICS? :)
Oh, wel zonder extra apps, anders kan ik net zo goed de MIUI lockscreens gebruiken.
Android Market: MiLocker - Apps op Android Market

[ Voor 26% gewijzigd door HaTe op 14-01-2012 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 15:38
Ik was van plan CM 7.1 te installeren op m'n SGS 1. Zou makkelijk genoeg moeten zijn natuurlijk, want met de SGS wordt nogal wat getweaked. Ik wil van m'n huidige firmware af (2.3.5 stock, maar er wel handmatig opgeflased, wat nogal een drama was) omdat mn telefoon na een paar dagen aan te staan nogal traag wordt. Als gevolg daarvan beginnen apps te crashen en dit valt alleen op te lossen door te rebooten, nogal frustrerend.

Na wat googlen heb ik de volgende guide gevonden:

http://wiki.cyanogenmod.c...laxy_S:_Full_Update_Guide

Die behoorlijk volledig lijkt en ook de juiste bestanden levert. Wat me alleen opvalt is dat er niet beschreven wordt hoe ik m'n telefoon root, wat nodig is om TitaniumBackup te gebruiken ..

Ik heb dus een aantal vragen:

Allereerste, is deze guide volledig of ontbreken er nog handige zaken?

2: welk kernel moet ik hebben om m'n telefoon te rooten, en hoe kan ik dit het beste doen (Odin?)?

Momenteel zin dit de gegevens van m'n telefoon:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/t02stc.png

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/1zi06f.png

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrMaxedTank schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:09:
Ik was van plan CM 7.1 te installeren op m'n SGS 1. Zou makkelijk genoeg moeten zijn natuurlijk.

Alvast bedankt :)
Als je nou eens in deze TS post leest staan hele mooie handleidingen.....eerst google 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Ja ik weet zelf hoe vervelend het is al je net wel net niet weet hoe het flashen moet.
Ik zit soms ook regelmatig van. Tis gewoon echt trial and error ;)
http://www.androidworld.n...en+op+de+Samsung+Galaxy+S

Met die tut kan je niet mis gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 19:20:
Laat die maar zitten, gadver wat lelijk! :P
Mwah..valt toch wel mee in het eggie.. ;)
Vooral bootanimatie is aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
HaTe schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 16:07:
[...]

Je moet eens meer lezen voordat je hier dingen gaat vragen, want dan had je dit gevonden:

[...]

En weet je zeker dat je JP7 hebt? Want dat is Android 2.2 en niet 2.3.3 waar jij het over had.
Ik heb de foon nu eindelijk terug naar een oude rom, geroot en draait weer.
Nu kon ik rom manager niet installeren via de market dus ik heb de rom manager apk gedownload via www en geinstalleerd op de foon. ik heb de clockworkmod in de flash gezet. Ik kan nu ook een nieuwe image selecteren en aangeven dat ie moet flashen, de foon start dan ook opnieuw op maar ik kom gewoon in mn bootmenu ik kan daar de zip niet selecteren. Ik heb de zip ook op de interne sd gezet maar dit helpt ook niets.

Ik heb wel nog wel system recovery 2e. Zou dit het probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
etienne001 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:34:
[...]

Ik heb wel nog wel system recovery 2e. Zou dit het probleem zijn?
3de recovery..2de nodig. Flash CF-root kernel (tar) daarvoor in Odin.
Kijk in de startpost Tut's genoeg how to ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
silitek schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 21:20:
[...]

Mwah..valt toch wel mee in het eggie.. ;)
Vooral bootanimatie is aardig.
Misschien iets persoonlijks hoor.
Maar waarom willen mensen een mooie bootanimatie zien? :?
Ik zie die gemiddeld gezien alleen maar als ik een nieuwe versie flash (misschien 1x per week). En mocht ik een keer een reboot nodig hebben, dan ga ik toch geen minuut lang naar mijn scherm kijken..Heeft niet echt een functionele functie zeg maar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-09 15:38
Installation aborted. (status 7) tijdens het installeren van CM7

Herhaaldelijk geprobeerd, ook telefoon een aantal keren gereset en de batterij er een paar keer uitgehad. Wat nu :S?

Edit: hij geeft aan: "E:Can't mount /sdcard" als ik opnieuw probeer de CM7 file te runnen.

Foutcode tijdens het opstarten van recover (ClockworkMod Recovery v3.0.0.5):

E:unknown volume for path [/data]
E:unknown volume for path [/data]
E:Unable process volume! skipping...
Checking /cache...
E:unknown volume for path [/cache]
E:unknown volume for path [/cache]
E:Unable process volume! Skipping...
Done!
E:unknown volume for path [/cache/recovery/command]
E:Can't mount /cache/recovery/command
E:unknown volume for path [/cache/recovery/log]
E:Can't mount /cache/recovery/log
E:Can't open /cache/recovery/log
E:unknown volume for path [/cache/recovery/last_log]
E:Can't mount /cache/recovery/last_log
E:Can't open /cache/recovery/last_log
E:unknown volume for path [/cache/recovery/command]

Ik zit nogal in de knoei denk ik...

Edit 2: gefixt! Extreem oude android 2.1 geflashed via odin met zo'n 512 pit bestand. Vervolgens geupdate naar 2.3.5, geroot en CM7 geïnstalleerd, 't lijkt te werken.

[ Voor 84% gewijzigd door MrMaxedTank op 15-01-2012 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb geen andere rom nodig: 12u 39m 43s en 62% over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TripleQ schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 22:26:
[...]

Misschien iets persoonlijks hoor.
Maar waarom willen mensen een mooie bootanimatie zien? :?
Ik zie die gemiddeld gezien alleen maar als ik een nieuwe versie flash (misschien 1x per week). En mocht ik een keer een reboot nodig hebben, dan ga ik toch geen minuut lang naar mijn scherm kijken..Heeft niet echt een functionele functie zeg maar :9
Waar..reboot alleen in het begin van een Rom flash. Ziet je haast nooit maar ach, zo zijn er wel meer dingen nutteloos zoals faceunlock b.v. Het is alleen maar omdat het kan ;)

Build14 inmiddels changelog is "mager" gericht op Video (gebruik ik toch niet) en Voodoo heb ik al..
Dus deze sla ik over (denk ik)

Draai nu Build 13+ Unity theme for ICS TH+ Nova launcher+ Devil kernel.. _/-\o_
Deep sleep flat line 0% over 10 uur Idle erg goed nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

hmmm... build 14 gaat er eigenlijk alleen op achteruit... Ik blijf op 13.
devil kernel? linkje?
nieuwe stats, in de nacht 20% accu gebruikt, omg wat goed. (ok ok, wel vliegmodus aan staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F.West98 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 10:48:
hmmm... build 14 gaat er eigenlijk alleen op achteruit... Ik blijf op 13.
devil kernel? linkje?
nieuwe stats, in de nacht 20% accu gebruikt, omg wat goed. (ok ok, wel vliegmodus aan staan)
Pagina terug al gepost.. ;) komt tie weer Devil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:32
Heb een uitstapje gemaakt naar ICS Build 13 omdat ik toch schoon wilde beginnen bij m'n upgrade naar Onecosmic's RC3.

Ik vond Build 13 minder soepel werken, vooral switchen tussen de app drawer en home screen is bij Onecosmic veel vloeiender. NB: heb op beide ROM's met Nova Launcher gedraaid, dat vind ik toch de vlotste van de standaard ICS launchers.

Nadeeltje van Onecosmic RC3 is dat je nog wat dingen handmatig moet fixen zoals de Contacts.apk, NetworkLocation.apk en het verplaatsen van de Google Maps apk naar /system/app. Verder heeft 'ie geen power controls in de notification drop down bar, maar dat heb ik opgelost door MoreQuicklyPanel aan te schaffen voor 1 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zo GalnetMIUI komt binnen. Straks eens uitproberen in plaats van ICS. Schijnen al redelijk wat ICS dingen in de laatste MIUI builds te zitten.

Daarnaast kan ik dan eindelijk deze proberen :9 :9 :9

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-nuLX4c4yqRQ/Twy1-UvyyOI/AAAAAAAAFOM/bni9tiJnqww/s640/12-16-11.png

Zo telefoon aan de lader en straks flashen. Eindelijk weer fatsoenlijke audio O+ en een fatsoenlijke muziekspeler O+

[ Voor 15% gewijzigd door Touchdomex op 15-01-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Erg vet, dat Slidescreen. Maar wat ik altijd mis, is de whatsapp integratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jampot1989 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:02:
Erg vet, dat Slidescreen. Maar wat ik altijd mis, is de whatsapp integratie.
Whatsapp is overrated. Stom ding wat mij uiteindelijk meer geld kost omdat iedereen het gebruikt daardoor moet ik nu fucking veel gaan betalen voor alles :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Whut? :p

Tegenwoordig heeft zo'n 90% van mn contacten het wel, dus ik gebruik het veel meer dan sms. Waardoor het me ook geld bespaard. Maar een lockscreen zonder whatsapp (als die miui dingen hebben vaak snelkoppelingen naar call+message), is dus niet logisch voor mijn grbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

jampot1989 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:07:
Whut? :p

Tegenwoordig heeft zo'n 90% van mn contacten het wel, dus ik gebruik het veel meer dan sms. Waardoor het me ook geld bespaard. Maar een lockscreen zonder whatsapp (als die miui dingen hebben vaak snelkoppelingen naar call+message), is dus niet logisch voor mijn grbruik.
Ja maar voor een abonnement moet je juist nu weer meer gaan betalen omdat mensen gaan whatsappen. Je denkt dat het een besparing is maar aan de andere kant kost het je weer meer. Mijn kosten zijn verdubbelt en de dingen die ik heb zijn verminderd....

Daarnaast is het echt een heel erg lelijk programma wat de helft van de tijd niet goed werkt omdat ze weer een storing hebben.

Het enige voordeel zijn de groepsgesprekken via whatsapp. Eventjes snel een berichtje in een thread smijten naar al je projectgenoten zodat iedereen het heeft en je ook weet dat iedereen hem heeft. Dat is ook het enige....

De enige reden dat ik het heb is omdat de helft van mijn contacten het heeft en sommige willen niet meer smsen en vervolgens wel gaan klagen dat ze zoveel moeten betalen voor hun abbo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:32
Touchdomex schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:04:
[...]

Whatsapp is overrated. Stom ding wat mij uiteindelijk meer geld kost omdat iedereen het gebruikt daardoor moet ik nu fucking veel gaan betalen voor alles :/
"Fucking veel" :?

WhatsApp voor Android kost US$ 1,99 per jaar en het eerste jaar is gratis.

Ik had het vorige maand een jaar en kreeg een berichtje van Whatsapp dat ik gratis was verlengd tot juli 2012, dus voorlopig al anderhalf jaar gratis...

Als ik wel ga betalen kost dit mij met de huidige dollarkoers € 1,56 per jaar, wat neerkomt op 13 cent per maand...

Je hebt inderdaad wel een data-abbo nodig, maar je kunt eigenlijk toch niet zonder als je een smartphone hebt. Bovendien hoeft dat geen heel zwaar abbo te zijn, zeker niet als je thuis en/of op je werk WiFi-toegang hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Mr Magic op 15-01-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Waarschijnlijk wordt er bedoeld dat mensen anders geen internet abo nemen, en dat is whatsapp wel vrij handig. En dat abo is natuurlijk wel duurder dan een abo met enkel bel+sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Mr Magic schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:24:
[...]

Ik had het vorige maand een jaar en kreeg een berichtje van Whatsapp dat ik gratis was verlengd tot juli 2012, dus voorlopig al anderhalf jaar gratis...

Als ik wel ga betalen kost dit mij met de huidige dollarkoers € 1,56 per jaar, wat neerkomt op 13 cent per maand...
Het gaat om de indirecte kosten. Niet de directe kosten.
jampot1989 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:27:
Waarschijnlijk wordt er bedoeld dat mensen anders geen internet abo nemen, en dat is whatsapp wel vrij handig. En dat abo is natuurlijk wel duurder dan een abo met enkel bel+sms.
Precies. Bel + SMS word goedkoper en internet word achterlijk duur. Ik ben blij dat ik nog bij de vorige lichting zat met mijn abbo wat betekent dat ik voor een acceptabele prijs een volle 1GB mag verstoken per maand.
Voor hetzelfde abonnement of een vergelijkbare ben ik nu 10 euro per maand meer kwijt. Dit is met kortingen die Hi nu geeft. Zonder die is het net iets meer. Lastig rekenen want je krijgt extra MB's en je betaalt niet meer voor SMS. Dat is gratis geworden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Fuck :+ Mag weer opnieuw alles flashen. Externe SD werkt niet :')

W00t straks weer eens de galnetguide pakken en lekker alles opnieuw flashen :+ Windows ziet hem ook niet meer dus die is b0rked.

hihi let's flash again! Like we did last summer!

En ik weet waarom hij niet werkt... SD is corrupt... Vermoedelijk door mijn HTC gebeurd...

[ Voor 15% gewijzigd door Touchdomex op 15-01-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piertje123
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
Mr Magic schreef op zondag 15 januari 2012 @ 14:24:
[...]

Ik heb WA al langer en mijn ervaring is dat als je niet verlengt op het moment dat WA erom gaat zeuren, je een automatische verlenging krijgt van een half jaar op de dag voordat de licentie verloopt. Ik heb dus niks betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al build 14 hiero?..hou het even hierbij bijna perfect combinatie ;)

build 13+ Unity theme for ICS TH+ Nova launcher+ Devil kernel

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2ih6qna.png Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/9ie51h.png

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/fvy72v.jpg Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/68tpvp.png

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2ey9w1s.jpg Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2kfoep.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:54:
Zo GalnetMIUI komt binnen. Straks eens uitproberen in plaats van ICS. Schijnen al redelijk wat ICS dingen in de laatste MIUI builds te zitten.

Daarnaast kan ik dan eindelijk deze proberen :9 :9 :9

[afbeelding]

Zo telefoon aan de lader en straks flashen. Eindelijk weer fatsoenlijke audio O+ en een fatsoenlijke muziekspeler O+
Oeh dit werkt wel erg vet! :D Ga straks eens wat spelen met 1 ding. Het weer word niet weergeven maar grote kans dat het aan de aansturing ligt dus dat straks eventjes aanpassen.

Ook nog een klein dingetje gevonden maar dat is eventjes uittesten. Voor de rest erg netjes vormgegeven!

Zo weer terug op MIUI en er eens een heel mooie telefoon van maken. Nu hopen dat 1 het blijft en 2 de batterij goed is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Laatste ding gemaakt aan dat lockscreen. Nu alle icoontjes weer normaal gezet en straks nog de kleine dingen finetunen en ik heb weer wat leuks O+ Nu wachten totdat Mintberry weer wat gaat maken want dat is net iets soepeler dan dit :+

Oh ja alleen nog iets fixen aan het weatherwidget ding :+ Hij haalt mijn locatie niet op waardoor die dus niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
Wat een verademing zeg dat ICS. Had ik veel eerder al moeten doen ;)

Alleen om de duur van mijn batterij wat te verlengen zou ik op m'n homescreen dat "energie beheer widget ding" ook een optie willen om te kunnen schakelen tussen 2g/3g. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen? Op mijn oude x10 met custom rom kon dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dubbel Fristie schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:40:
Wat een verademing zeg dat ICS. Had ik veel eerder al moeten doen ;)

Alleen om de duur van mijn batterij wat te verlengen zou ik op m'n homescreen dat "energie beheer widget ding" ook een optie willen om te kunnen schakelen tussen 2g/3g. Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen? Op mijn oude x10 met custom rom kon dat ook :)
Wat voor widget was dat? Het is raar genoeg een erg zeldzame optie in veel widgets... Je kan altijd heel gemakkelijk naar mobile networks gaan en daar 2g only aanzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
In je notification bar kan je ook de power widget aanzetten, mits je teamhacksung's build draait. Je moet hiervoor de CMSettings app installeren, zodat je de knoppen kan wijzigen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
HaTe schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:55:
In je notification bar kan je ook de power widget aanzetten, mits je teamhacksung's build draait. Je moet hiervoor de CMSettings app installeren, zodat je de knoppen kan wijzigen. :)
Relaxed! Was precies wat ik zocht, bedankt ;)

Edit: Ik kom er net achter dat android het niet toelaat om applicaties te laten toggelen tussen 2g en 3g. Een dikke bummer want bij elke widget met deze 'knop' wordt er slechts verwezen naar de instellingen in het menu :(

[ Voor 25% gewijzigd door Dubbel Fristie op 15-01-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Raar, normaal zou het knopje moeten werken.. Ik zie dat hij hier ook niet veel uithaalt.
Ik denk dat het een nog bugje is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op zondag 15 januari 2012 @ 21:31:
Laatste ding gemaakt aan dat lockscreen. Nu alle icoontjes weer normaal gezet en straks nog de kleine dingen finetunen en ik heb weer wat leuks O+ Nu wachten totdat Mintberry weer wat gaat maken want dat is net iets soepeler dan dit :+

Oh ja alleen nog iets fixen aan het weatherwidget ding :+ Hij haalt mijn locatie niet op waardoor die dus niet werkte.
Oh ja nu weer een bootloop :') Het gaat niet lekker met flashen de laatste weken hier :') Vast wel weer iets fout gedaan met Titanium maar bugh alles mag weer opnieuw :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer kleur in ICS??..dat kan 2 verschillende theme's flash maakt 8)
alleen build 13

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/j0jsye.png Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2ic8fix.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/67pf6b.png Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/3502mif.png

[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 16-01-2012 10:38 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Heeft wel iets, toch vind ik dat all neon blue wel vet... Past goed bij de zwarte achtergrond. Momenteel nog op build 13, heb nog geen problemen ondervonden sinds de release. Hij is echt wel goed voor dagelijks gebruik.

Ps. ik heb sinds een weekje een 1800mAh batterij ipv de stock samsung 1500 mAh. Ben erg tevreden ermee. Kostte me slechts 12,50 en nu kan ik makkelijk 2 dagen doen met 1 batterij. Mijn oude ging al niet eens een hele dag mee, eerder 8 uurtjes dan was ie echt op :(

Na bijna 34 uur gebruik nog 16% over. Ik heb in totaal denk ik 2 uur gebeld. Mobiel internet of wifi heeft constant aangestaan. Scherm grootste gedeelte van de tijd op laagste %. Een uurtje navigatie gebruik en toen scherm op felste stand. Verder wat muziek geluisterd. (weet iemand trouwens wat die mediaserver inhoud, wat doet deze?)

Afbeeldingslocatie: http://i226.photobucket.com/albums/dd299/ThunderDaan/Screenshot_2012-01-16-15-15-09.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Jongens ik zit met een probleempje,

Ik ben van Darky 10.2.2 naar Teamhacksungs Build 14 gegaan. Nu merk ik dat mijn batterij erg achteruit is gegaan. Met Darky ging hij ongeveer 3% in een uur omlaag in normaal gebruik(onder normaal gebruik bedoel ik: Whatsappen, af en toe Browser en een beetje facebooken) Nu met ICS heb ik hem nu een kleine 7 uur aanstaan en zit ik nu op 27%. Ligt het aan de kernel? ik gebruik gewoon de stock kernel die meteen is geflashed met build 14..

Mijn muziekspeler die is ingebouwd in build 14 (waarsschijnelijk ook de andere builds) Heeft alles 2 keer gescand nu heb ik dus al mijn mp3's 2 keer in de afspeellijst staan hoe fix ik dit?

Facebook sync werkt niet dat is een algemeen probleem bij ICS word dit denk je nog later gefixed?

De 24uurs klok in mijn notificatiebalk werkt niet correct. Hij doet dag en nacht verkeerd om dus op dit moment staat er 3:46 en s'nachts 15:46

Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Shadow343 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:48:
Jongens ik zit met een probleempje,

Ik ben van Darky 10.2.2 naar Teamhacksungs Build 14 gegaan. Nu merk ik dat mijn batterij erg achteruit is gegaan. Met Darky ging hij ongeveer 3% in een uur omlaag in normaal gebruik(onder normaal gebruik bedoel ik: Whatsappen, af en toe Browser en een beetje facebooken) Nu met ICS heb ik hem nu een kleine 7 uur aanstaan en zit ik nu op 27%. Ligt het aan de kernel? ik gebruik gewoon de stock kernel die meteen is geflashed met build 14..

Mijn muziekspeler die is ingebouwd in build 14 (waarsschijnelijk ook de andere builds) Heeft alles 2 keer gescand nu heb ik dus al mijn mp3's 2 keer in de afspeellijst staan hoe fix ik dit?

Facebook sync werkt niet dat is een algemeen probleem bij ICS word dit denk je nog later gefixed?

De 24uurs klok in mijn notificatiebalk werkt niet correct. Hij doet dag en nacht verkeerd om dus op dit moment staat er 3:46 en s'nachts 15:46

Bvd!
Betreft accu, geef hem een paar ladingen, en kijk erna hoe de accu zich houd. Kan het volgens jou dan beter? doe een keer batt stats reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Dacuuu schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:55:
[...]

Betreft accu, geef hem een paar ladingen, en kijk erna hoe de accu zich houd. Kan het volgens jou dan beter? doe een keer batt stats reset.
Nou ik heb het zeg maar vergeleken met darky en dan is dit dramatisch.. zelfs met een stockrom houdt hij het nog 10uurtjes vol en nu gaat hij denk ik de 8 uur halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow343 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 15:56:
[...]

Nou ik heb het zeg maar vergeleken met darky en dan is dit dramatisch.. zelfs met een stockrom houdt hij het nog 10uurtjes vol en nu gaat hij denk ik de 8 uur halen..
Zoals hierboven geeft het tijd....zo niet tijd voor een nieuw accu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
Ik heb nu dus Devil's kernel geflashed met framework ben benieuwd hoe hij het nu gaat doen.. Alleen die backlight notification werkt nu niet meer goed hij blijft maar 1 sec branden dan gaat hij direct weer uit. En over deep idle ben ik nog niet helemaal uit of het werkt? Hoe kan ik zien of het goed werkt en wat is het PRECIES. Ik weet het ongeveer maar flashde hem weer om te zien of deze kernel het wat beter gaat doen dan Patitw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

silitek schreef op zondag 15 januari 2012 @ 11:26:
[...]

Pagina terug al gepost.. ;) komt tie weer Devil
Welke moet ik downloaden om de Cyanogenmod melding-manier (menu en back knoppen oplichten) te krijgen?
silitek schreef op maandag 16 januari 2012 @ 10:32:
Meer kleur in ICS??..dat kan 2 verschillende theme's flash maakt 8)
alleen build 13

[afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding]
Waar haal je die vandaan

[ Voor 41% gewijzigd door F.West98 op 16-01-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow343 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 16:46:
Ik heb nu dus Devil's kernel geflashed met framework ben benieuwd hoe hij het nu gaat doen.. Alleen die backlight notification werkt nu niet meer goed hij blijft maar 1 sec branden dan gaat hij direct weer uit. En over deep idle ben ik nog niet helemaal uit of het werkt? Hoe kan ik zien of het goed werkt en wat is het PRECIES. Ik weet het ongeveer maar flashde hem weer om te zien of deze kernel het wat beter gaat doen dan Patitw
Op build 13 met Devil_3.0-14_BFS_V(R)_LiveOC_DeepIdle_LED.zip..werkt prima.
Hier 1 voor 1 flashen in Cwm

[ Voor 16% gewijzigd door silitek op 16-01-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

als je kernel of of mod flasht, moet je dan ook wipen (dus alle apps kwijt)
en kan je de mod ook weghalen, de kleuren, als ze niet bevallen? Of reflash dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
F.West98 schreef op maandag 16 januari 2012 @ 17:59:
als je kernel of of mod flasht, moet je dan ook wipen (dus alle apps kwijt)
en kan je de mod ook weghalen, de kleuren, als ze niet bevallen? Of reflash dan...
Nee, voor mods geen wipe nodig. Niks kwijt dus..
Als het niet bevalt stock framework weer flashen....deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

silitek schreef op maandag 16 januari 2012 @ 18:42:
[...]

Nee, voor mods geen wipe nodig. Niks kwijt dus..
Als het niet bevalt stock framework weer flashen....deze
en kernel? gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lippo's cleaning script voor een andere kernel flash....maar in de meeste kernels zit deze er al in.
Tegenwoordig!!
Ook hier raak je niets kwijt.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 16-01-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik vond de andere niets, terug naar stock + perka

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is het proberen waard!!!..
[MIUIv4][ICS][4.0.3]drZromMIUIv4[17/01/2012]

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Hoeveel MIUI zit er dan eigenlijk in? Aangezien de afgelopen GalnetV4's niet echt bijzonder voorzien was van functies. Voegde weinig toe aan ICS uiteindelijk.

Wil eigenlijk wel weer een andere MIUI proberen want Galnet is weer eens een batterijvreter en traag... Daarentegen is de laatste Mintberry MIUI nog lang niet uit en om met een rom te spelen die bijna een maand oud is dat is ook niet ideaal....

Of ik ga weer naar de lelijke ICS :+ MIUI is zo mooi O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:02
Ozzie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:19:
[...]

Heb em een paar dagen geleden al besteld dus het pakketje is inmiddels al onderweg. Kan em niet meer annuleren :)
Heb je 'm al binnen en kunnen testen? Heeft het je geholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik begin mijn teamhacksung ICS CM9 build 13 te waarderen. Ik heb een aantal settings aangepast en daar wordt hij toch wel erg goed van :) Ik heb mijn mening dus bijgesteld over dit rommetje. Ik heb wel een paar vragen waarbij jullie me misschien in de goede richting kunnen helpen.

Ik lees op verschillende plekken over de CM settings app, maar om de een of andere reden kan ik die app niet vinden. Is er een zipje ergens of hoort hij wel gewoon in de market te zitten?

Is er ook een NL woordenboek voorbij het ingebouwde toetsenbordje? Het is namelijk redelijk irritant dat ik die niet heb.

Ik heb één keer een random reboot gehad en heb ook het idee dat de batterij nog iets beter moet kunnen. Misschien heeft het te maken met de manier waarop ik geïnstalleerd heb. Is het verstandig om een keer met Odin te flashen en te repartionen om met een echt schone install te beginnen, of moet dat niet uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Music app voor CM9....in titanium "oude" deleten reboot en install apk..

Build14 met (Updated Kernel basis to Linux 3.1.9) Devil kernel inmiddels...het gaat vooruit >:)

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/oasl8i.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:35:
Nieuwe Music app voor CM9....in titanium "oude" deleten reboot en install apk..

Build14 met (Updated Kernel basis to Linux 3.1.9) Devil kernel inmiddels...het gaat vooruit >:)

[afbeelding]
Werkt die ook al goed samen met Voodoosound? :9~ :9~ :9~ Ga hem straks denk ik proberen. Moet alleen eerst weer Build 14 erop :+ Wat een straf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:38:
[...]

Werkt die ook al goed samen met Voodoosound? :9~ :9~ :9~ Ga hem straks denk ik proberen. Moet alleen eerst weer Build 14 erop :+ Wat een straf :+
Voodoo sound Confirm ;) ..build14 over 13 heen flashen zonder wipe/cache, nog geen reboot terug in recovery. Gelijk Devil met framework erachter aan eerst framework dan kernel.
Nu wel "reboot" gelijk weer terug in Recovery en Gapps 7.1 erop klaar..

Fluitje van een cent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:55:
[...]

Voodoo sound Confirm ;) ..build14 over 13 heen flashen zonder wipe/cache, nog geen reboot terug in recovery. Gelijk Devil met framework erachter aan eerst framework dan kernel.
Nu wel "reboot" gelijk weer terug in Recovery en Gapps 7.1 erop klaar..

Fluitje van een cent :P
Mooi kan ik vanmiddag lekker wat spelen! :D GalnetMIUI is toch wel traag stiekem :'(

Pagina: 1 ... 90 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.