Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:06:
[...]

Hoe gaat deze Glitch bij jou?..wat een bagger release deze keer. 3x bootloop zelfs met clean install.
Niet meer te herstellen ook niet met heimdall :+ ..t'was bijna gedaan met m'n SGS.
Ben ook weer terug op #3. Draaide 'even' goed en toen :+.
Nee, dus die oude build maar weer hehe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:07
Ik krijg de batterijduur van mijn Galaxy S maar niet omhoog. Heb de Galaxy S van mijn vader gekregen en eigenlijk meteen een custom rom erop geflashed dus weet niet wat de batterij duur was met de standaard firmware maar nu gaat die echt in 4/5 uur leeg ongeveer. Maakt niet uit of ik hem veel gebruik of weinig. Hij word ook heel erg warm.

Heb CM7.1, Mintberry, Galnet, CM9 geprobeerd maar eigenlijk bij elke dezelfde problemen. Is er iets mis met de accu of heb ik hem verkeerd geflashed ofzo? Heb nog niet geprobeerd om terug te flashen naar de orginele firmware. Heb wel de gelekte versie die 2 dagen geleden op de FP stond geprobeerd maar dat hielp ook niet.

Ik draai nu CM9 met de Glitch kernel. Modem is XXJVU. Iemand enig idee waar mijn probleem aan kan liggen?

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:21
Is er iemand die weet hoe ik de CM9 kernel kan flashen met Odin? Heimdall net ook geprobeerd.. Maar dat lukte niet echt en ik dacht zelfs even dat ik hem gebricked had, omdat ik niet in Download modus kwam.. Nu gelukkig wel weer. Of als iemand daar goede uitleg voor heeft, wil ik dat ook proberen.

Ik kwam namelijk in een bootloop nadat ik Glitch v14 had geflashed..
Ik dacht, dan flash ik de CM7 kernel met Odin, maar ook daarmee heb ik bootloops.

Oh ik heb dit nu gevonden, even proberen:
-cmd
- type "heimdall.exe flash --kernel boot.img
- DONE
edit
Nog steeds bootloops... Ik denk dat ik wel dag kan zeggen tegen mijn apps die ik had ingesteld in CM9..

Iemand nog een idee met kans dat ik mijn data behouden blijft? :$ Ik kan niet in recovery komen..

edit2:
Laat maar, ik ben vanaf Samsung firmware weer begonnen.. :) Laatste backup was van zondag, dus ben niet veel kwijt..

edit3:
Grr, na flashen CM9 weer bootloops..

edit4:
Eindelijk weer gelukt om in CM9 te komen. Hehe, 2 á 3 uur bezig geweest -___-

edit5:
Kut, toch niet..

[ Voor 120% gewijzigd door HaTe op 10-01-2012 20:10 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:11:
Is er iemand die weet hoe ik de CM9 kernel kan flashen met Odin? Heimdall net ook geprobeerd.. Maar dat lukte niet echt en ik dacht zelfs even dat ik hem gebricked had, omdat ik niet in Download modus kwam.. Nu gelukkig wel weer. Of als iemand daar goede uitleg voor heeft, wil ik dat ook proberen.

Ik kwam namelijk in een bootloop nadat ik Glitch v14 had geflashed..
Ik dacht, dan flash ik de CM7 kernel met Odin, maar ook daarmee heb ik bootloops.

Oh ik heb dit nu gevonden, even proberen:

[...]

//edit
Nog steeds bootloops... Ik denk dat ik wel dag kan zeggen tegen mijn apps die ik had ingesteld in CM9..

Iemand nog een idee met kans dat ik mijn data behouden blijft? :$ Ik kan niet in recovery komen..
Yep, hier ook een uur zitten kloten..kreeg het niet voorelkaar om data te behouden.
Dus..maar weer stock en heeeeell even rom van hierboven en door naar Build13 :+ (stock)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ozzie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:02:
Maakt niet uit of ik hem veel gebruik of weinig. Hij word ook heel erg warm.

Heb CM7.1, Mintberry, Galnet, CM9 geprobeerd maar eigenlijk bij elke dezelfde problemen.

Ik draai nu CM9 met de Glitch kernel. Modem is XXJVU. Iemand enig idee waar mijn probleem aan kan liggen?
Wat is de Temp?..draai even een app b.v AnTuTu
HaTe schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 19:11:
edit3:
Grr, na flashen CM9 weer bootloops..

edit4:
Eindelijk weer gelukt om in CM9 te komen. Hehe, 2 á 3 uur bezig geweest -___-

edit5:
Kut, toch niet..
Nogmaals in Cwm wipe/factory/cache partition en CM9 flashen....
Komt goed! ;)

[ Voor 30% gewijzigd door silitek op 10-01-2012 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ik heb nu eindelijk CM7 succesvol weten te flashen.
Ook dat leek niet te lukken, want ik zat alweer in een soort loop bij het flashen.. Toen haalde ik de externe SD er uit en hoppa, toen ging hij wel door.. VAAG

En CM9 ook gelukt. Je kan wel merken dat die echt stukken sneller is! :)

[ Voor 15% gewijzigd door HaTe op 10-01-2012 20:48 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
silitek schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:15:
[...]

Wat is de Temp?..draai even een app b.v AnTuTu
Kan nu die battery tester niet draaien want me telefoon is aan t opladen. Heb wel de benchmark gedaan. Daarna was de temp. 54 graden.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ozzie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:41:
[...]

Kan nu die battery tester niet draaien want me telefoon is aan t opladen. Heb wel de benchmark gedaan. Daarna was de temp. 54 graden.
Dat is veel te warm :X Alhoewel tijdens het opladen kan het wel maar denk dat je batterij aan het overlijden is. Nieuwe batterij erin zou het moeten verhelpen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Touchdomex schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 20:43:
[...]

Dat is veel te warm :X Alhoewel tijdens het opladen kan het wel maar denk dat je batterij aan het overlijden is. Nieuwe batterij erin zou het moeten verhelpen.
Hmm dat zou karig zijn. Ga eerst wel even helemaal volladen en dan de orginele firmware terug flashen kijken of die het dan beter doet. Anders even nieuwe accu bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ozzie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:04:
[...]

Hmm dat zou karig zijn. Ga eerst wel even helemaal volladen en dan de orginele firmware terug flashen kijken of die het dan beter doet. Anders even nieuwe accu bestellen.
Ach ja met een nieuwe betere batterij kun je wel weer een slag langer en met een zuinige custom rom kom je echt heel ver.

Ik ga nu de normale ICS op mijn Galaxy S smijten. Galnet V4 ICS werkt leuk maar alles behalve stabiel en betrouwbaar. Komende dagen moet ik veel gebruik maken van een bepaalde app voor Eurosonic dus moet ik iets stabiels hebben anders moet ik de hele tijd met programmaboekjes tillen :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:35

F.West98

Alweer 16 jaar hier

FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik heb net build 13 succesvol geflasht, alles werkte, met TB toen 1 incompatibele app. Ik herstart m, en browser is gestopt, enz, het regent van die meldingen. Ik kom nergens meer in. Reboot, en nu blijf ik in een bootloop hangen. Oftewel, de bootanimatie blijft maar

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:09:
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik heb net build 13 succesvol geflasht, alles werkte, met TB toen 1 incompatibele app. Ik herstart m, en browser is gestopt, enz, het regent van die meldingen. Ik kom nergens meer in. Reboot, en nu blijf ik in een bootloop hangen. Oftewel, de bootanimatie blijft maar
Gewoon opnieuw proberen :+ Als je slim bent gooi je met TB alleen de app terug! Niet de rest met data. Zorgt voor echt veel minder fouten. Daardoor heb ik al enkele dingen echt goed verneukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Touchdomex schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:11:
[...]

Gewoon opnieuw proberen :+ Als je slim bent gooi je met TB alleen de app terug! Niet de rest met data. Zorgt voor echt veel minder fouten. Daardoor heb ik al enkele dingen echt goed verneukt :+
is nu opniuew aan het flashen...

edit: ben er weer in, nu gapps en TB weer, nu zonder data (wel angry birds met off course)

[ Voor 11% gewijzigd door F.West98 op 10-01-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:11:
[...]

is nu opniuew aan het flashen...

edit: ben er weer in, nu gapps en TB weer, nu zonder data (wel angry birds met off course)
Doe het zo min mogelijk met data. Scheelt echt enorm raar genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

zucht.... acore is gestopt... continu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:21:
zucht.... acore is gestopt... continu
Wat zet je terug met TB? Alle data of echt alleen de apps zonder data? Dat laatste geeft de minste foutmeldingen probeer het maar eens. Ik ken je pijn en weet hoe vervelend het is maar je moet het accepteren dat je een deel van je vorige data kwijt bent door deze flash. Het zal pijn doen maar accepteer het. Ik doe dat ook ondertussen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Touchdomex schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:22:
[...]

Wat zet je terug met TB? Alle data of echt alleen de apps zonder data? Dat laatste geeft de minste foutmeldingen probeer het maar eens. Ik ken je pijn en weet hoe vervelend het is maar je moet het accepteren dat je een deel van je vorige data kwijt bent door deze flash. Het zal pijn doen maar accepteer het. Ik doe dat ook ondertussen :+
ik kan altijd nog terug naar stock, nandroid heb ik nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:23:
[...]

ik kan altijd nog terug naar stock, nandroid heb ik nog
Daar is geen flikker aan :+ Custom roms all the way *O* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Met TB data terugzetten kan prima hoor. Alleen met systeem data moet je het niet doen. Enkel WiFi plaatsen en nog een paar dingen die groen zijn. Maar ook met SMS kreeg ik problemen, na een wipe van de SMS data was het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

xp7amrkr schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:28:
[...]

Terminal Emulator via de market zoeken en installeren, typ vervolgens de volgende regels:
su
ENTER
setprop persist.sys.usb.config mass_storage,adb
ENTER
reboot
ENTER

Hij zal nu opnieuw opstarten en voila, het werkt!
heel mooi dank je.
ik gebruik trouwens WiFi.File.Explorer, en die werkt ook heel goed, zonder kabel gewoon via wifi en pc wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Ozzie schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:04:
[...]

Als je er eentje overweegt, bestel deze: http://www.ebay.nl/itm/ws...ADME%3AL%3AOC%3ANL%3A1123 Werkt stukken beter dan origineel, ik hou het nu een ruime dag vol terwijl dit eerst met moeite een dag was. Besteld op dinsdag, zaterdag in de bus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina terug hier, of op AW, weet niet meer precies wanneer had ik het ook.
Had ik eerst geen kabel, toen kon ik ook niks. Heb ik alleen OUDE kernel
van JVU via Odin geflashed, meteen na flashen batterij eruit. Toen kon ik
weer in CWM komen, darna meteen backup van Nandroid apart gezet :+,
toen Glitch (oude) geflashed en toen 2x Nandroid teruggezet met wipen van
cache en fix permissions.

Maar alles nu gelukt HaTe en Fwest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:56
silitek schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:06:
[...]

Nu even een tussenstop met een 2.3.6 (stock) rommetje is aardig snel nog..
S.U.R.F.A.C.E. v9.00 ♣JVU♣ Sam's Ultra-lite ROM Fast And Completely Expandable

-knip-
Deze ga ik ook installeren, na eerst een odin flash van 2.3.6 JVU. Er is alweer en update omdat de swype niet werkte. Zit nu namelijk nog op mintberry, en kom steeds meer kleine dingetjes tegen dus het wordt een keer tijd voor wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gabn88 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:41:
[...]

Deze ga ik ook installeren, na eerst een odin flash van 2.3.6 JVU. Er is alweer en update omdat de swype niet werkte. Zit nu namelijk nog op mintberry, en kom steeds meer kleine dingetjes tegen dus het wordt een keer tijd voor wat anders.
Prima rom!!..alles werkt en veel uitbreiding optie's. Ben meer een CM freak dus terug op build13 CM9 8)
Ga je geen spijt van krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:04
I-King schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:02:
[...]

Als je er eentje overweegt, bestel deze: http://www.ebay.nl/itm/ws...ADME%3AL%3AOC%3ANL%3A1123 Werkt stukken beter dan origineel, ik hou het nu een ruime dag vol terwijl dit eerst met moeite een dag was. Besteld op dinsdag, zaterdag in de bus!
Dit kan ik ook beamen. Prima batterij. Draai nu met gemiddeld gebruik 2 dagen op een lading met MIUI mintberry,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
silitek schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 08:56:
[...]

Prima rom!!..alles werkt en veel uitbreiding optie's. Ben meer een CM freak dus terug op build13 CM9 8)
Ga je geen spijt van krijgen ;)
Ok, ik heb hem nu geinstalleerd door:
- eerst odin JVU met re-partittion
- dan speedmod
- dan harde reset met die code *.....#
- dan in CWM de complete BASE+essentials in 1 keer.
- dan mail etc. instellen
- dan reboot

Het volgende valt mij op: (kom van mintberry)
1. zeam launcher lagt een beetje bij zijwaarts door apps scrollen
2. de torch app FC steeds (en dus ook nitrality en dan op het logo klikken)
3. settings -> wireless and network -> synchronise FC ook.
4. wel t9 zoek functie in phone naar contacten
5. wel zoekfunctie in email

EDIT: Nu maar weer helemaal terug op stock + cf root. Die laatste stock JVU is zo slecht ook nog niet. Moest alleen apn handmatig instellen.

[ Voor 8% gewijzigd door gabn88 op 11-01-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ICS Teamhacksung Build 13 + JVO = O+ O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 12:48:
ICS Teamhacksung Build 13 + JVO = O+ O+ O+
Alleen de muziekspelert crasht weer constant. Nu maar PlayerPro installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlayerPro levert mij GEEN problemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 14:20:
PlayerPro levert mij GEEN problemen ;).
Het levert mij nu wel problemen maar dat is iets anders. Hij cached de oude data van de standaard muziekspeler maar alle data daarvan is leeg als het goed is. Maar hij gooit alsnog weer files erin en laat het niet ongedaan maken.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen. Hij cached ergens alle data maar ik weet niet waar het is. Extern en interne SD zijn leeg en de normale system folders zijn echt abracadabra.

Ik heb geen zin om alles weer te wipen maar tot op heden lijkt dat de enige oplossing :/

[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 11-01-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In titanium de system app musicplayer deinstalleren..reboot en dan zou het opgelost (moeten) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:00:
In titanium de system app musicplayer deinstalleren..reboot en dan zou het opgelost (moeten) zijn.
Werkt niet. Zowel PlayerPro alle gegevens gewist en van de stock musicplayer alles gewist. Daarna reboot en daarna nog steeds deze rottige data...

Zo alles maar weer prepareren zodat ik kan flashen. Heb nog 3 kwartier om alles te doen en daarna fiets ik naar huis. Moet makkelijk lukken >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Touchdomex op 11-01-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:11:
[...]

Werkt niet. Zowel PlayerPro alle gegevens gewist en van de stock musicplayer alles gewist. Daarna reboot en daarna nog steeds deze rottige data...

Zo alles maar weer prepareren zodat ik kan flashen. Heb nog 3 kwartier om alles te doen en daarna fiets ik naar huis. Moet makkelijk lukken >:)
Succes...voor in de toekomst dan maar. Music force staat er ook tussen maar of het helpt??
Edit wel voor HTC wellicht toch nuttig.. ;)
[Fixes][10Jan] ICS Problem Fixes / Mods

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 11-01-2012 15:24 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:22:
[...]

Succes...voor in de toekomst dan maar. Music force staat er ook tussen maar of het helpt??
Edit wel voor HTC wellicht toch nuttig.. ;)
[Fixes]\[10Jan] ICS Problem Fixes / Mods
Nee werkt niet aangezien de stock musicplayer geen skins heeft en daarnaast is het probleem in dit geval een database die b0rked.

Hij laad nu op dus eventjes wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:28:
[...]

Nee werkt niet aangezien de stock musicplayer geen skins heeft en daarnaast is het probleem in dit geval een database die b0rked.

Hij laad nu op dus eventjes wachten :+
Klopt heb je gelijk in!!..we horen je laterss wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Inmiddels werkt Build 13 ook top! Alleen niet teveel widgets in launcherpro, anders crasht de acore en is ie niet meer op te starten. Ook hotmail werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 15:33:
[...]

Klopt heb je gelijk in!!..we horen je laterss wel ;)
Alles werkt alleen PlayerPro sluit zichzelf af als die op lockscreen gaat :') Moet dat nog eventjes fixen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Widgetlocker gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Pfff het is wel goed zo :+ Eerst maar eens die telefoon volproppen en de stock speler gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Goh, ik heb nu al 2 keer de stock rom geflashed (JVU) met cf-root, maar wifi disconnect elke keer na enkele minuten, waarna hij naar enkele seconden weer connect. Heel vreemd. Denk dat ik maar weer terug ga naar iets customs, probeer nu wel weer surface :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Touchdomex schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 18:23:
[...]

Alles werkt alleen PlayerPro sluit zichzelf af als die op lockscreen gaat :') Moet dat nog eventjes fixen :+
Ik gebruik de Google music app en die werkt perfect, ook op het lockscreen te bedienen :)

Hier vandaan: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1350164
Dat gedoe over de android market kan je skippen.

[ Voor 15% gewijzigd door HaTe op 11-01-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

HaTe schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 19:55:
[...]

Ik gebruik de Google music app en die werkt perfect, ook op het lockscreen te bedienen :)
Linkje aangezien die niet standaard in de market staat :) Vooral diegene die zeker werkt met ICS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Damn hell...
Oude situatie:
Ik kon in market downloaded apps bijwerken en stonden in lijst. Mooi zo. Alle via 4shared ed gedownloade betaalde apps stonden er niet bij, werden als ik ze opzocht wel herkend, maar dan kon ik niet updaten, ik had immers niet gekocht. OK

Nieuwe situatie op ICS:
Mijn legale back upped apps uit stock staan niet in de lijst, kan ze wel vinden en goed updaten. De illegalen staan daarintegen WEL in de lijst en ook bij bijwerken, maar dat kan ik niet! Want ze zijn illegaal.

Hoe in godsnaam krijg ik dit goed? TB market fixer werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:10:
Damn hell...
Oude situatie:
Ik kon in market downloaded apps bijwerken en stonden in lijst. Mooi zo. Alle via 4shared ed gedownloade betaalde apps stonden er niet bij, werden als ik ze opzocht wel herkend, maar dan kon ik niet updaten, ik had immers niet gekocht. OK

Nieuwe situatie op ICS:
Mijn legale back upped apps uit stock staan niet in de lijst, kan ze wel vinden en goed updaten. De illegalen staan daarintegen WEL in de lijst en ook bij bijwerken, maar dat kan ik niet! Want ze zijn illegaal.

Hoe in godsnaam krijg ik dit goed? TB market fixer werkt niet
Gewoon alles ontkoppelen en vervolgens alles weer aankoppelen. Moet handmatig. Is heel goed te googlen... Heb ongeveer zo'n situatie ook gehad.

Daarnaast ondertussen geen illegale apps meer op de telefoon. Scheelt ook een enorme hoop gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Touchdomex schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:12:
[...]

Gewoon alles ontkoppelen en vervolgens alles weer aankoppelen. Moet handmatig. Is heel goed te googlen... Heb ongeveer zo'n situatie ook gehad.

Daarnaast ondertussen geen illegale apps meer op de telefoon. Scheelt ook een enorme hoop gezeik.
Ik heb geen cc, en ik wil wel games, maakt niet uit als ze verouderd zijn... (dat is de reden achter android ;) )
Om de situatie te verergeren, games uit de vf-store zijn ook niet up te daten, en de vf-store zit er niet meer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:14:
[...]

Ik heb geen cc, en ik wil wel games, maakt niet uit als ze verouderd zijn... (dat is de reden achter android ;) )
Om de situatie te verergeren, games uit de vf-store zijn ook niet up te daten, en de vf-store zit er niet meer in :P
Dat maakt niet uit. Als je gezeik wilt voorkomen moet je gewoon legaal doen. Als je gezeik wilt krijgen maakt het niet uit wat je doet. Met dit soort fratsen heb je altijd wel problemen.

Weet niet om hoeveel het gaat maar mijn tip is koppel en ontkoppel ze allemaal eens handmatig en kijk dan weer verder.

Daarna kijk eens naar alternatieven op een CC. Ook via je ouders :> Mijn vader heeft nu zijn CC op mijn google account en als ik wat wil geef ik hem het geld en reken daarna af _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ik heb te weinig geld om al die apps te kopen. Inmiddels werkt t.
Instellingen -> Apps -> Alle -> Market -> Nu stoppen -> Gegevens verwijderen -> Market starten -> accepteren
En done, alles staat erin, nu snel even 19 apps updaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Touchdomex, en werkt de Google Music app? Linkje gezien?
Gewoon met het standaard lockscreen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:26:
ik heb te weinig geld om al die apps te kopen. Inmiddels werkt t.
Instellingen -> Apps -> Alle -> Market -> Nu stoppen -> Gegevens verwijderen -> Market starten -> accepteren
En done, alles staat erin, nu snel even 19 apps updaten :P
Die euro voor het merendeel van de apps kun je niet missen? Dan krijg je wel heel erg weinig geld of je hebt wel heel erg veel illegale apps ;)
HaTe schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:27:
Touchdomex, en werkt de Google Music app? Linkje gezien?
Gewoon met het standaard lockscreen he ;)
Nee nog niet. Eerst muziek er nog opproppen :') Ben alles aan het vernieuwen. Linkje gezien en ook al op de telefoon gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Touchdomex schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:30:
[...]

Die euro voor het merendeel van de apps kun je niet missen? Dan krijg je wel heel erg weinig geld of je hebt wel heel erg veel illegale apps ;)

[...]

Nee nog niet. Eerst muziek er nog opproppen :') Ben alles aan het vernieuwen. Linkje gezien en ook al op de telefoon gezet.
Het zijn apps als Weatherpro, extended controls en unlockers.
Ook al-voor-betaalde apps ia vf-market... *Gaat in TB die apps even disablen

*vraagt af hoe je dat doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:31:
[...]

Het zijn apps als Weatherpro, extended controls en unlockers.
Ook al-voor-betaalde apps ia vf-market... *Gaat in TB die apps even disablen

*vraagt af hoe je dat doet
Google eens naar unlink + market + TB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ja, db editten ed, maar verder weinig te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Je kan via batch gewoon alle market links ontkoppelen. Een voor een kan door een app lang in te drukken, dan staat het er wel bij.
Oh, ik zie nu ook dat onder Markettools gewoon "vernietig alle market links" staat.

En dan vraag ik mij af waarom jij dat nou niet kan vinden.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

HaTe schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 21:48:
Je kan via batch gewoon alle market links ontkoppelen. Een voor een kan door een app lang in te drukken, dan staat het er wel bij.
Oh, ik zie nu ook dat onder Markettools gewoon "vernietig alle market links" staat.

En dan vraag ik mij af waarom jij dat nou niet kan vinden.... :/
Gratis VS betaald? :X

De muziekspeler werkt trouwens perfect :> Dat hele google music uitgezet omdat het alleen maar data gaat vreten en ik zie nu al dat het enorm fout kan gaan met mij. Voor de rest nu nog meer muziek erop proppen en net ook alle contacten opgeschoond dus perfect! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ik heb er voor betaald :) Zeker waard, aangezien ik deze app super vaak gebruik en hij wordt goed onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

HaTe schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 23:15:
Ik heb er voor betaald :) Zeker waard, aangezien ik deze app super vaak gebruik en hij wordt goed onderhouden.
Ja ik betaal ook maar dat kan wel het verschil in features schelen vooral op dit gebied ;)

Moet wel zeggen dat die google music 1 niet al mijn muziek pakt raar genoeg en 2 hij enorm lang doet om opnieuw een database op te bouwen en al mijn muziek te scannen. Toch al snel een minuutje of 4. Ik zal het ermee moeten doen want vanaf dan werkt het wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ook een prima werkt met ICS is PowerAmp music app..deze bouwd een eigen database op.
;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:05:
Wat ook een prima werkt met ICS is PowerAmp music app..deze bouwd een eigen database op.
;) ...
Bij mij dus niet want daar had ik last van bij mijn vorige flash. Zelfs na het verwijderen, reboot en het wissen van alle gegevens bleef die foutieve database erin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
F.West98 schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 20:14:
[...]

Geen CC is geen reden meer.
Bij Primera kan je een prepaid CC aanschaffen, die je kan "opladen"
https://www.3vcard.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-09 09:41
Maat van me neemt mijn oude SGS over aangezien die van hem kuren heeft en ik sinds 3 weken een Galaxy Nexus heb.

Ik wil mijn oude SGS netjes afleveren. Heb in het verleden geroot etc, maar wil hem nu voorzien van de allerlaatste officiële Nederlandse Samsung FW/ROM, zodat hij mocht dat ooit nog komen, via KIES kan updaten.

Ik heb hier Odin, maar welke FW/ROM zijn de allerlaatste Nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
partyondude schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:18:
Maat van me neemt mijn oude SGS over aangezien die van hem kuren heeft en ik sinds 3 weken een Galaxy Nexus heb.

Ik wil mijn oude SGS netjes afleveren. Heb in het verleden geroot etc, maar wil hem nu voorzien van de allerlaatste officiële Nederlandse Samsung FW/ROM, zodat hij mocht dat ooit nog komen, via KIES kan updaten.

Ik heb hier Odin, maar welke FW/ROM zijn de allerlaatste Nederlandse?
Laatste weet ik niet maar wel van Dec 2011...I9000XWJW1

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 12-01-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
I-King schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 23:02:
[...]

Heb em besteld. Problemen met de accu worden steeds erger. Vandaag ging die in een keer van 60 naar 24% vol. Dus denk dat idd de accu aan het overlijden is. Hopelijk komt die beetje snel want me telefoon is nu niet zo mobiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:24
Laatste officiële via kies is 2.3.3 XWJVH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ozzie schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 18:51:
[...]

Heb em besteld. Problemen met de accu worden steeds erger. Vandaag ging die in een keer van 60 naar 24% vol. Dus denk dat idd de accu aan het overlijden is. Hopelijk komt die beetje snel want me telefoon is nu niet zo mobiel :)
Helaas zie ik dit te laat, omdat je hem al besteld hebt. Ik heb er namelijk nog 1 over/te koop. Bij Sinterklaas was er wat fout gegaan en uiteindelijk had ik de accu 3x :')
Het is zeker te merken dat hij langer mee gaat dan de originele :)

Voor 10 euro mag hij overgekocht worden, nieuw in de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
HaTe schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:14:
[...]

Helaas zie ik dit te laat, omdat je hem al besteld hebt. Ik heb er namelijk nog 1 over/te koop. Bij Sinterklaas was er wat fout gegaan en uiteindelijk had ik de accu 3x :')

Heb em een paar dagen geleden al besteld dus het pakketje is inmiddels al onderweg. Kan em niet meer annuleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-02 08:12
Ik zit op dit moment op de nieuwste mintberry en zit er toch over na te denken om over te stappen op een ICS rom. Ook omdat ik op dit moment mijn SDcard niet kan openen in mintberry (dit komt geloof ik door verkeerde bootloader kan dit kloppen?)

Nou is de vraag welke rom? Teamhacksung of Onecosmic
Draaien deze roms al stabiel?
Als ik kijk bij de known issues is het lijstje van teamhacksung langer wat mij doet neigen naar onecosmic

Iemand tips voor een goede ICS rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-09 09:41
Lambo LP670 SV schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:00:
Laatste officiële via kies is 2.3.3 XWJVH
Top, bedankt. Via Odin geflashed en KIES geeft aan dat het de meest recente versie is, dus dan ga ik er vanuit dat mocht er ooit een nieuwere versie komen, updaten via KIES gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hmmm? Na 10sec bellen stopt ie? Build13 hier. Wat is er mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:32
HaTe schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:14:
[...]

ik heb wel intresse!

10 euro incl verzendkosten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ik had net ook al een reactie van F.West98. Verzending is 1 euro, wat het totaal op 11 euro maakt ;) Even wachten of F.West hem wil hebben, anders mag jij hem kopen voor 11 euro incl verzending. Nog altijd 2 euro goedkoper dan via ebay kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door HaTe op 12-01-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
HaTe schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:37:
Ik had net ook al een reactie van F.West98. Verzending is 1 euro, wat het totaal op 11 euro maakt ;) Even wachten of F.West hem wil hebben, anders mag jij hem kopen voor 11 euro incl verzending. Nog altijd 2 euro goedkoper dan via ebay kopen.
ik bied 12 euro!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 12:38
Je kunt volgens mij ook nog SURFACE of MyICS overwegen. Vraag me alleen af of al deze roms wel voor stabiel dagelijks gebruik zijn. Heb al een tijdje niet geupdate dus zie nu pas al het ICS gebeuren. Zit zelf ook te twijfelen wat te flashen.

Ik vraag me alleen af, welke rom is het beste toch qua snelheid maar ook stabiliteit en zo veel mogelijk bug-free. Altijd vanalles uit proberen is leuk maar door stabiliteits issues en bugs ben je meer bezig met nieuwe roms/updates flashen dan normaal je telefoon te gebruiken. Iemand tips?
Jaspergk schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 20:37:
Ik zit op dit moment op de nieuwste mintberry en zit er toch over na te denken om over te stappen op een ICS rom. Ook omdat ik op dit moment mijn SDcard niet kan openen in mintberry (dit komt geloof ik door verkeerde bootloader kan dit kloppen?)

Nou is de vraag welke rom? Teamhacksung of Onecosmic
Draaien deze roms al stabiel?
Als ik kijk bij de known issues is het lijstje van teamhacksung langer wat mij doet neigen naar onecosmic

Iemand tips voor een goede ICS rom?

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Oke verkocht! Dan krijg je nou een DM met m'n rekening gegevens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
HaTe schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 21:53:
[...]

Oke verkocht! Dan krijg je nou een DM met m'n rekening gegevens :)
ik stuur je mail met mijn mail;)
want volgens mij heb ik geen dm:P

al geregeld!

mijn build 13 met glitch is helemaal vastgelopen! kon niet meer in recovery komen niks.
weer stock flashen, gezeur allemaal. haha op sommige momenten is flashen niet leuk! :(

[ Voor 28% gewijzigd door hikhakhok op 12-01-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 13:50
Ik draai zelf nu Onecosmic's ICS 4.0.3 RC3 en moet zeggen dat het een geweldige Rom is. _/-\o_ Razend snel en ben nog weinig tot geen bugs tegen gekomen.

Flink wat verbeteringen tegenover RC2.11:
- RC3 -
- Now using Platypus Kernel! (Thanks Zach!)
- Fully implemented Live OC into Platypus Kernel (Get NS Tools from market)
- Slow USB transfer speed FIXED
- All sensors are now working perfectly
- Videos will now save when stopping recording
- 720p recording improved!
- External SD corruption *SHOULD* be fixed
- Camera now has Touch to Focus!
- Camera Zoom now works
- You can now choose the USB protocol (settings>storage>press menu>"USB computer connection")

Wat zijn jullie ervaringen met Teamhacksung's ICS build 13? Zou deze toch ook nog wel willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dorpse schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:22:
Ik draai zelf nu Onecosmic's ICS 4.0.3 RC3 en moet zeggen dat het een geweldige Rom is.

Wat zijn jullie ervaringen met Teamhacksung's ICS build 13? Zou deze toch ook nog wel willen proberen.
RC3 heel even gedraaid..prima maar Build 13 is toch beter!!..
Ben helemaal tevreden Music app werkt perfect b.v..enz enz.
Eventueel perkamod eroverheen..

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/t7kchd.png Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/35n0eau.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Dorpse schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:22:
Ik draai zelf nu Onecosmic's ICS 4.0.3 RC3 en moet zeggen dat het een geweldige Rom is. _/-\o_ Razend snel en ben nog weinig tot geen bugs tegen gekomen.

Flink wat verbeteringen tegenover RC2.11:
- RC3 -
- Now using Platypus Kernel! (Thanks Zach!)
- Fully implemented Live OC into Platypus Kernel (Get NS Tools from market)
- Slow USB transfer speed FIXED
- All sensors are now working perfectly
- Videos will now save when stopping recording
- 720p recording improved!
- External SD corruption *SHOULD* be fixed
- Camera now has Touch to Focus!
- Camera Zoom now works
- You can now choose the USB protocol (settings>storage>press menu>"USB computer connection")

Ik heb veel problemen gehad met RC3. Bootloops en vastlopers, verschillende keren opnieuw geflashed. Heeft niet geholpen. Pas nu met een andere kernel (fugumod) draait rc3 soepel. Al blijft de galerie chrashen en kan google+ niet worden geupdate. Verder fijne rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
silitek schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:44:
RC3 heel even gedraaid..prima maar Build 13 is toch beter!!..
Ben helemaal tevreden Music app werkt perfect b.v..enz enz.
Eventueel perkamod eroverheen..
Hmm interessant! Perkamod ook maar eens opzoeken. Je batterijicoon is ook 10x beter dan standaard van ICS. Waar heb je die precies vandaan? :)
Ik heb veel problemen gehad met RC3. Bootloops en vastlopers, verschillende keren opnieuw geflashed. Heeft niet geholpen. Pas nu met een andere kernel (fugumod) draait rc3 soepel. Al blijft de galerie chrashen en kan google+ niet worden geupdate. Verder fijne rom.
De bootloop heb ik niet gehad maar schijnt wel veel voor te komen. Dit gebeurt vaak maar 1x toch? Wanneer je terug gaat naar recovery mode en alles wiped moet dit als het goed is verholpen zijn? Ook ik heb last gehad van google+. Wat je hier tegen kan doen is dmv titanium google+ uninstalleren en de telefoon opnieuw opstarten. Hierna google+ via market installeren en je problemen zijn verholpen. Voor mij althans.
Vastlopers heb ik nog niet gehad. Heb je wel alles goed gewiped voordat je ging flashen? Zarnik, factory en cache enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:28
Vraagje, ik volg deze ontwikkeling met heel veel interesse zeker nu mijn stock rom tergend langzaam begint te worden. K heb het idee dat de final release van ICS rom bijna daar is. Hoe lang denken jullie dat het nog duurt voordat er een perfect werkende ICS rom is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dubbel Fristie schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:12:
Vraagje, ik volg deze ontwikkeling met heel veel interesse zeker nu mijn stock rom tergend langzaam begint te worden. K heb het idee dat de final release van ICS rom bijna daar is. Hoe lang denken jullie dat het nog duurt voordat er een perfect werkende ICS rom is?
Build 13 van Teamhacksung is op enkele kleine schoonheidsfoutjes met betrekking tot de muziekspeler bijzonder stabiel. Perfect kan niet want zelfs fabrikanten lukt het niet om een "perfecte" rom te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dorpse schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 13:22:
[...]

Hmm interessant! Perkamod ook maar eens opzoeken. Je batterijicoon is ook 10x beter dan standaard van ICS. Waar heb je die precies vandaan? :)
PerkaMod..flashen in CWM
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rom is in een ver stadium. Zelfs veel mooier dan op de originele Nexus. Toestel een aantal uur mee gepruts en was niet echt onder de indruk!!.. :+
Nog een aantal kleine dingen die voor verbetering in aanmerking komen..maar dat is summier.
FM radio nog dat ook daar zijn altenetieven voor. :9

Het is vooral SNEL :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
FreshMaker schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 12:49:
[...]

Geen CC is geen reden meer.
Bij Primera kan je een prepaid CC aanschaffen, die je kan "opladen"
https://www.3vcard.nl/
En bij een aankoop van €1 gewoon ongeveer het dubbele aan 'kosten' kwijt zijn.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Welke versie heb jij gepakt? V2.0 of V1.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Dacuuu schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:40:
[...]

En bij een aankoop van €1 gewoon ongeveer het dubbele aan 'kosten' kwijt zijn.. 8)7
Hoezo? Die 1 euro is eenmalig. Als je een kaart van 20 euro koopt, betaal je 21 euro.
Bij elke 1 euro betaal je dus 5 cent meer eigenlijk / alles is 5% duurder.

[ Voor 11% gewijzigd door HaTe op 13-01-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:41:
[...]

Welke versie heb jij gepakt? V2.0 of V1.4?
Pak de nieuwste van 11Jan..deze en dan de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
HaTe schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:41:
[...]

Hoezo? Die 1 euro is eenmalig. Als je een kaart van 20 euro koopt, betaal je 21 euro.
Bij elke 1 euro betaal je dus 5 cent meer eigenlijk / alles is 5% duurder.
En als je een transactie doet? (dus een app koopt) betaal je dan ook extra kosten voor de transactie? Want zo duidelijk zijn ze daar niet over op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:45:
[...]

Mooi die gaat er zo op :+ bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Blijf het geweldig vinden dat er mensen zijn die met deze software tweaken.

Ik heb zo mijn inmiddels bijna 2 jaar oude SGS weer een nieuw leven in geblazen en is razendsnel *O*

ICS was al een verademing, en dan van die kleine dingetjes zoals de menu touch keys die gaan oplichten als je een nieuw bericht hebt ontvangen (aangezien er geen led lampje op het toestel zelf zit, is dit ideaal) waardoor je niet steeds het scherm hoeft aan te zetten.... Perkamod zoals hieronder beschreven, ook weer een vooruitgang. Toestel wordt gewoon steeds beter zo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peakaboo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:04:

Ik heb zo mijn inmiddels bijna 2 jaar oude SGS weer een nieuw leven in geblazen en is razendsnel *O*

ICS was al een verademing, en dan van die kleine dingetjes zoals de menu touch keys die gaan oplichten als je een nieuw bericht hebt ontvangen (aangezien er geen led lampje op het toestel zelf zit, is dit ideaal) waardoor je niet steeds het scherm hoeft aan te zetten.... Perkamod zoals hieronder beschreven, ook weer een vooruitgang. Toestel wordt gewoon steeds beter zo _/-\o_
Ja, joh..blijf het zeggen SGS is het leukste en fijnste toestel voor custom rom...wordt alleen maar beter, mooier en vooral sneller. En telkens weer een (nieuw) toestel :+

Mega fun met dit ding..zit te denken om gewoon weer een spikspinter nieuwe erbij te kopen.
Met moet je nou met een Nexus of zelfs een SGSII waar je (bijna) geen f*ck mee kunt.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
Het is eigenlijk al zo ver dat het perfect te gebruiken is nu. Ik zou niet langer wachten en je sgs weer zo snel mogelijk nieuw leven in blazen. :)
silitek schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 14:45:
[...]
Bedankt! Hij staat al op mijn externe harde schijf. Neem aan dat deze via CMW te flashen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
peakaboo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:04:

Precies waarom ik er zo blij mee ben. Niet te vergelijk met mijn stock rom die erop zat. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dorpse schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:16:

Bedankt! Hij staat al op mijn externe harde schijf. Neem aan dat deze via CMW te flashen is?
Yep..easy like that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
silitek schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:15:
[...]

Ja, joh..blijf het zeggen SGS is het leukste en fijnste toestel voor custom rom...wordt alleen maar beter, mooier en vooral sneller. En telkens weer een (nieuw) toestel :+

Mega fun met dit ding..zit te denken om gewoon weer een spikspinter nieuwe erbij te kopen.
Met moet je nou met een Nexus of zelfs een SGSII waar je (bijna) geen f*ck mee kunt.. :+
Door dit soort ontwikkelingen ben ik niet meer zo geneigd om een nieuw toestel + abo te nemen, maar gewoon een sim only, lekker cheap. Dit toestel kan alles wat ik nodig heb, why buy a new one?!

Tevens vandaag mijn 1800mAh accu binnen gekregen (binnen 2 dagen binnen, kosten: 12,50eu), ben benieuwd hoe lang ie daardoor mee gaat met normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
Dank u :)

Nog een vraagje. Als je kijkt op deze http://img849.imageshack....reenshot2012010720554.png screenshot vraag ik mij af of de energiebeheer widget in de top bar (die je naar beneden schuift) daarin verwerkt zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Dorpse schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:31:

Nog een vraagje. Als je kijkt op deze http://img849.imageshack....reenshot2012010720554.png screenshot vraag ik mij af of de energiebeheer widget in de top bar (die je naar beneden schuift) daarin verwerkt zit?
Wilde net dezelfde vraag stellen. Ik heb daar slechts WIFI - Bluetooth - GPS - Volume staan. Hoe krijg je die daar bij? Best relax als scherm helderheid - sync - mobiel internet daar nog bij komen, kan die widget ook van het homescreen af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Hier werkt screenshot niet op ICS van Teamhacksung. Zou toch vol down+power moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
jampot1989 schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:49:
Hier werkt screenshot niet op ICS van Teamhacksung. Zou toch vol down+power moeten zijn?
Probeer de powerknop eens lang in te drukken. Als het goed is moet daar de optie Screenshot tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peakaboo schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:33:
[...]

Wilde net dezelfde vraag stellen. Ik heb daar slechts WIFI - Bluetooth - GPS - Volume staan. Hoe krijg je die daar bij? Best relax als scherm helderheid - sync - mobiel internet daar nog bij komen, kan die widget ook van het homescreen af!
en
Dorpse schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 15:31:

Ja, dat kan wel...zit geloof ik in een andere ICS Launcher nova..net zo goed als Trebuchet overigens
Deze al een keer gedraaid..goed met veel mogelijkheden

[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 13-01-2012 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Ah, via power kan je inderdaad screenshots maken :)

Is het ook mogelijk een nederlands woordenboek aan het toetsenbord toe te voegen? Nu heb ik enkel Engelse autocorrect werkend..
Pagina: 1 ... 89 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.