Telefoon kwam in CM7 wel netjes in deepsleep hoor, met name door te OC/UV'en werd dat goed
in de gaten gehouden hier. Goed, sinds de GB bootloaders kan ik van een halve dag, op 3G dan,
nu sowieso meer dan 1.25/1.50 dag met een batterij doen, mits rustig aan. Enkel en alleen op Wifi
misschien nog iets langer, immers dat verbruikt minder, maar de algehele oplossing met recht, na
net op vakantie te zijn geweest, is het uitzetten van roaming / data, dat zorgt er inderdaad voor dat
je telefoon dik 2 á 3 dagen mee zou moeten kunnen.
Zijn gewoon zóveel dingen die we extra, daarnaast, nog in de hand kunnen hebben om het e.e.a
te besparen qua pullen, trekken, synchen. Zelf heb ik altijd de quiet hours ingesteld, immers zit ik
er zelf niet tot nooit op te wachten om ná 00:00 en voor 6:00 te worden gestoord door een luttel
mailberichtje, stel(de) ik mijn twitterclient zó in dat ik geen twietjes binnentrek (waar de f##k kan dat
trouwens in UberSocial) en meer van dat soort maatregelen voor de andere apps die ik gebruik. Ik
schakel haptic feedbacks uit, brightness op haar laagst (immers heb ik daar dan weer Voodoo
Colors voor om het weer 'duidelijker' te maken) en noem het maar op.
De batterij is écht niet slecht hoor en zal op MIUI, Darky etc echt niet veel beter zijn, met name MIUI
(draait nog altijd op een CM7 basis toch of?

) zal nog behoorlijk zuigen aan je accu ofniet?
Overigens flash ik eenmaal per maand sowieso WEL helemaal naar Froyo Stock, installeer ik dan
fris CM7 en knal daar dan de mogelijk dingen op (JUWE script / gapps / Glitch) en daarbij komt nu
dan nog dus die GB bootloader. Ik ga nooit (en kan ook niet vanwege Glitch) vanaf GB flashen. Bij
het flashen van de nigthlies, elke dag, flash ik gewoon opnieuw CM7, dan Glitch, script, gapps, cache
en permissions. Bij de eenmalige, maandelijke actie zet ik daarnaast ook NOOIT een backup terug
van apps + data, enkel de .APK's die ik heb gebackupped via Appmonster (+ mogelijke LauncherPro
backup, Minimalistic Text layout backup en Whatsapp ) en andere kleine dingen 'zelf' terug.
Ik ben nog steeds een tevreden mens

.