Als ik wifi aanzet dan werkt het gek genoeg wel goed... misschien ligt t aan KPN Hi

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
[ Voor 12% gewijzigd door kiekeboeboe op 18-12-2010 16:03 ]
Ik hoop met je mee, ik mis m'n BLNbuddhole schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:04:
Hier nu ook 5.6 en vodafone. Geen 3g problemen na een upgrade van 5.5. Hopelijk is de volgende rom gebaseerd op JPX en bevat deze (eindelijk) BLN.
Verwijderd
Staat gewoon uitgelegd in het topic van darky hoor.kiekeboeboe schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:59:
ik wilde de easy installatie van Darky 5.6 uitvoeren.
Draai nu Froyo 2.2 XWJPA.
Kernel 2.6.23.9 curio@carton #6
Wanneer ik in recovery boot, en de sdcard:update.zip wil uitvoeren, blijft hij telkens hangen:
failed to verify whole-file signature
signature verification failed
Installation aborted.
Er is geen lagfix actief op dit moment
iemand raad?
ok, ik heb blijkbaar met froyo Recovery 2e nodig. Maar snap niet hoe ik deze op de SGS moet krijgen
Tubes....It's what make music music!
Ook last van gehad en met trial & error opgelost. Volgende dingen proberen:benbaba schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:48:
Ik heb nu darkys 5.5 met easy install geinstalleerd, wil nu upgraden na 5.6 met een clean install via odin etc. Maar als ik in download mode ga en me telefoon aansluit op usb dan herkent odin hem niet. Wat kan ik hieraan doen? Wil graag een clean install doen...
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
In command prompt het volgende commando uitvoeren:benbaba schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:48:
Ik heb nu darkys 5.5 met easy install geinstalleerd, wil nu upgraden na 5.6 met een clean install via odin etc. Maar als ik in download mode ga en me telefoon aansluit op usb dan herkent odin hem niet. Wat kan ik hieraan doen? Wil graag een clean install doen...
hhoekstra schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 17:30:
[...]
In command prompt het volgende commando uitvoeren:
adb devices
Allebei geprobeerd maar zonder succes...buddhole schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 17:21:
[...]
Ook last van gehad en met trial & error opgelost. Volgende dingen proberen:
- PC rebooten
- Tel rebooten
- USB debugging uit en weer aan
- Reboot in recovery, vanuit recovery reboot to download
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108kiekeboeboe schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:59:
Wanneer ik in recovery boot, en de sdcard:update.zip wil uitvoeren, blijft hij telkens hangen:
Installation aborted.
iemand raad?
ok, ik heb blijkbaar met froyo Recovery 2e nodig. Maar snap niet hoe ik deze op de SGS moet krijgen
Je hebt geen 2e recovery, dan kan je geen unsigned update.zip uitvoeren.kiekeboeboe schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:59:
Installation aborted.
iemand raad?
Kies uitzetten!benbaba schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:48:
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Andere PC proberen? Had het laatst ook op mijn laptop. Op een andere PC deed hij het meteen. (Odin 1.3, telefoon in download modus, odin starten en daarna pas de USB kabel aansluiten)benbaba schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:05:
[...]
Kies staat uit gebruik sws nooit kies...
ppff ja je had gelijk net op pc windows xp geprobeerd en hij doet het gwn, om mijn laptop w7 x64 doet hij het dus niet maarja alsnog bedanktJay-v schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:16:
[...]
Andere PC proberen? Had het laatst ook op mijn laptop. Op een andere PC deed hij het meteen. (Odin 1.3, telefoon in download modus, odin starten en daarna pas de USB kabel aansluiten)
Kan je me vertellen of het constant scannen bij wifi nog steeds aanwezig is? Ben wel benieuwd of het nu gefixt is.Maarten21 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:21:
Doc heeft al een nieuwe versie (v5.1) op basis van JPX. Net geinstalleerd, werkt super!
Had gister net JPU erop gezet. Weet nog niet of er veel veschil is in snelheid...
Ik ben trouwens ongelooflijk blij met de nieuwe maps (5.0)! Het werkt super smooth!
Quote van GTG Topic:Zanzarismo schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 20:44:
Ik heb met SGStools de launcher veranderd in ''GTG TouchWizLauncher with 5 icon dock + DENA THEMED''.
Ben vantevoren alleen vergeten mijn icons uit het dock te halen en nu kan ik die icons (contacten etc.) niet meer vinden.
Hoe krijg ik ze terug? Ik kan de originele launcher met ''apply script'' niet terugzetten want die staat er niet tussen
Verwijderd
Ik heb via de KIES registry hack de UK-versie van de JPX geinstalleerd. Mijn productcode is nu KOR geworden. M'n IMEI is nog in orde en ik kan ook gewoon een dataverbinding maken met Vodafone.HaTe schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:10:
Heb nu via Odin alleen de XENJP2 CSC geflashed, eens kijken of het nu goed is. Waarschijnlijk moet ik wel een backup terugzetten.
Darky 5.6 is nog JPU. Ik neem aan dat darky ook wel snel met JPX komt, maar op het moment is het nog JPUVerwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:52:
Wil mrgn doc 5.1 of darky 5.6 erop zetten, beide jpx, maar is er nog een belangrijk verschil in snelheid ofzo? Iemand ze al beide geprobeerd n vergeleken? Een van deze versies erop n dan afwachten op gingerbread.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=878583Maarten21 schreef op zondag 19 december 2010 @ 05:02:
[...]
Darky 5.6 is nog JPU. Ik neem aan dat darky ook wel snel met JPX komt, maar op het moment is het nog JPU
Voor diegene met KOR productcode. Ook in Darky's rom gooi je nv_data.bin en nv_data.bin md5 weg. Mits je een backup van het origineel XEN code bezit in backup.nv_data.binMr Magic schreef op zondag 19 december 2010 @ 02:21:
[...]
Ik heb via de KIES registry hack de UK-versie van de JPX geinstalleerd. Mijn productcode is nu KOR geworden. M'n IMEI is nog in orde en ik kan ook gewoon een dataverbinding maken met Vodafone.
Kan ik dit zo laten of moet ik toch de XEN CSC er weer opzetten? En zo ja, hoe doe ik dat precies? Kan er niet echt een duidelijke tutorial voor vinden eerlijk gezegd.
[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 19-12-2010 09:13 ]
Omdat je met KOR geen officiële updates meer kan ontvangen. Je garantie kan ook vervallen (weet ik niet zeker). Daarom dusCartman! schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:17:
Maar waarom zou ik dat moeten doen als alles vlekkeloos werkt
Ik heb voor het flashen naar 2.2.1 een backup gemaakt van nv_data.bin en nv_data.bin.md5.silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 09:10:
[...]
Voor diegene met KOR productcode. Ook in Darky's rom gooi je nv_data.bin en nv_data.bin md5 weg. Mits je een backup van het origineel XEN code bezit in backup.nv_data.bin
Ja, rooten en doormiddel van root explorer in efs de 2 bestandjes verwijderen. Daarna reboot en je SG pakt automatisch van je backup de nv_data.bin en nv_data.bin.md5 XEN terug..Mr Magic schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:29:
[...]
Ik heb voor het flashen naar 2.2.1 een backup gemaakt van nv_data.bin en nv_data.bin.md5.
Is het voldoende om te rooten en deze twee files terug te kopieren? Of moet ik ook die CSC flash procedure uitvoeren?
[ Voor 17% gewijzigd door silitek op 19-12-2010 12:43 . Reden: herstel ]
Offiiciele updates boeien me niet, dat is altijd een achteruitgang tov. je custom rom nu. Garantie boeit me wel meer dus zal eens checken. Ik heb voor ik begon een backup gemaakt van /efs dus die heb ik altijd veilig op mn pc staan gelukkkig. Zal zo de methode eens uitvoeren (2 files verwijderen). Tnx.Relief2009 schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:25:
[...]
Omdat je met KOR geen officiële updates meer kan ontvangen. Je garantie kan ook vervallen (weet ik niet zeker). Daarom dus
Dank je het is gelukt.. Vraag me alleen nog steeds af waarom ik de launcher niet terug kan zetten..Maar dat is niet boeiend meer..Relief2009 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:38:
[...]
Quote van GTG Topic:
"Important! If you are installing the new dock version you must clear launcher data to unhide the apps that were in your dock previously. Go to Settings > Applications > Manage applications > Running > com.sec.android.app.twlauncher and then force stop, clear data, and press home. If you don't see com.sec.android.app.twlauncher, look for TwGTGLauncher."
Verwijderd
Net ook gedaan. Eitje!silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:59:
^^ zo simpel is het!!zie foto boven..uiteraard op eigen risico. Juiste 2bestanden weggooien That's It.
Welke app is dat?silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:56:
[...]
Ja, rooten en doormiddel van root explorer in efs de 2 bestandjes verwijderen. Daarna reboot en je SG pakt automatisch van je backup de nv_data.bin en nv_data.bin.md5 XEN terug..
makkelijker kan niet
CSC flash en alle andere omslachtige productcode procedures niet nodig..mits een backup van je origineel XEN. In de market productcode check halen om de boel te verifiëren.
Zo dus:
[afbeelding]
[ Voor 22% gewijzigd door Cartman! op 19-12-2010 14:18 ]
Toch zelf iets fout gedaan...Cartman! schreef op zondag 19 december 2010 @ 14:13:
Meteen ff ingrijpen: download z4root naar je telefoon en doe een permanent root, stuk simpeler dan via oneclick tool imo omdat je geen pc etc. nodig hebt
edit: cool...die 2 files weggehaald die hierboven vermeld werden en: Geen Servicedus bedankt voor de tip
de checker zegt dat ik geen productcode heb... wat nu?
edit: backup teruggezet van die 2 files die ik op sd had gezet en ik heb gelukkig weer "Hi" staan.
Eitje dus...
[ Voor 31% gewijzigd door silitek op 19-12-2010 14:57 . Reden: herstel ]
Nee hoor, ik had ook .baks en bij mij liep het prima. Bedankt voor de tip!silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 14:22:
[...]
Toch zelf iets fout gedaan...
Zie het al je had geen juiste backup. Moet backup nv_data.bin zijn niet **bak**
Staat ook duidelijk omschreven..
[...]
Eitje dus...
SGS tools geef bak aan...zie het. Dan weet ik het ook niet. Graag gedaanjurriendijkstra schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:07:
[...]
Nee hoor, ik had ook .baks en bij mij liep het prima. Bedankt voor de tip!
[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 19-12-2010 15:34 ]
Verwijderd
Hoe kan root explore nu je imei nr veranderen? Volgenmij heb je iets anders gedaan..Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:34:
HELP !!!
Voordat ik met custom rom aan de slag wou, eerst een backup proberen te maken van de efs met root explorer.
Laat nu juist dit mijn IMEI nummer hebben veranderd !!!!!!!!!!!!
Kan IMEI worden hersteld ??? en hoe ????
Beetje radeloos nu.................
Tja, precies gedaan wat je zei en dat ging dus mis. Laat het voor anderen een waarschuwing zijn dit niet te proberen zonder eigen backupsilitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 14:22:
[...]
Toch zelf iets fout gedaan...
Zie het al je had geen juiste backup. Moet backup nv_data.bin zijn niet **bak**
Staat ook duidelijk omschreven..
Wat heb je precies gedaan dan? Lijkt me praktisch onmogelijk namelijk. Heb je wel COPY gedaan ipv. MOVE? Als serieus je bestanden in /efs verrot zijn zonder backup mag je denk ik op blote knieen bij je provider smeken of ze t willen fixen als ik XDA-developers mag gelovenVerwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:34:
HELP !!!
Voordat ik met custom rom aan de slag wou, eerst een backup proberen te maken van de efs met root explorer.
Laat nu juist dit mijn IMEI nummer hebben veranderd !!!!!!!!!!!!
Kan IMEI worden hersteld ??? en hoe ????
Beetje radeloos nu.................
[ Voor 31% gewijzigd door Cartman! op 19-12-2010 16:18 ]
Verwijderd
misschien wel move gedaan, maar de gemovede bestanden vind ik niet weer !!!!, moeten toche ergens op de sd kaart staan ???Cartman! schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:17:
[...]
Tja, precies gedaan wat je zei en dat ging dus mis. Laat het voor anderen een waarschuwing zijn dit niet te proberen zonder eigen backupOverigens heb ik met de hand weer m'n eigen backup teruggezet en toen vroeg ie direct om m'n sim pincode. Volgens mij had ik dus die KOR teruggezet maar nu geeft ie toch aan dat de huidige productcode XEN is. Wat er precies gebeurd is weet ik dus niet maar het staat er nu wel goed in.
[...]
Wat heb je precies gedaan dan? Lijkt me praktisch onmogelijk namelijk. Heb je wel COPY gedaan ipv. MOVE? Als serieus je bestanden in /efs verrot zijn zonder backup mag je denk ik op blote knieen bij je provider smeken of ze t willen fixen als ik XDA-developers mag geloven
Beetje hocus spokus maar toch goed gekomenCartman! schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:17:
[...]
Tja, precies gedaan wat je zei en dat ging dus mis. Laat het voor anderen een waarschuwing zijn dit niet te proberen zonder eigen backupOverigens heb ik met de hand weer m'n eigen backup teruggezet en toen vroeg ie direct om m'n sim pincode. Volgens mij had ik dus die KOR teruggezet maar nu geeft ie toch aan dat de huidige productcode XEN is. Wat er precies gebeurd is weet ik dus niet maar het staat er nu wel goed in.
Tja, dan moet je heel goed gaan bedenken waar ze heen gemoved zijn... met een opgefokte /efs werkt je foon prima maar verbinding met je provider kun je dan voortaan vergeten.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:36:
[...]
misschien wel move gedaan, maar de gemovede bestanden vind ik niet weer !!!!, moeten toche ergens op de sd kaart staan ???
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Inderdaad, en soms ook op de verpakking van het toestel.TripleQ schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:14:
staat dat niet gewoon op de achterkant van je toestel? onder de batterij?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Moet je inderdaad je best doen voor imei verandering..op verpakking staat het altijd onder de barcode.Henkie schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:30:
staat altijd op de verpakking, en op het toestel zelf. je imei kan je echt niet zomaar wijzigen hoor.
Moet je ook zo maar niet doen zonder backup..Cartman! schreef op zondag 19 december 2010 @ 20:01:
Als je handmatig de files in /efs weghaalt dan is het zo gebeurd hoor.. kun je mooi niet meer bellen/internetten via je provider.
Kan je dit ook doen zonder root explorer?silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:59:
^^ zo simpel is het!!zie foto boven..uiteraard op eigen risico. Juiste 2bestanden weggooien That's It.
Hij is wel helemaal up to date naar 2.2 gewoon de officiële updates. Verder nog niets geroot of lagfix of wat ook. Maar dan heb ik Odin wel nodig lijkt me?.Slapstick schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:08:
@elayz.
Het is veel simpeler, omdat jij nog geen eerdere updates heb gedaan zit er nog eclair op? Zelfs geen lag-fix?
Dan moet je alleen maar update.zip en je darky's rom op je interne sd zetten. Ding in recoverymode opstarten en dan de faq volgen met knopjes klikken. Helemaal geen odin nodig, want je moet namelijk alleen met odin aan de slag als je al 2.2 hebt
1e niet te vinden in de market en de twee is niet gratisCartman! schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:51:
Ik denk dat je t ook kunt doen met adb shell maar root explorer is toch veel makkelijker?
Werkt als een tiet! paar backups gemaakt, externe sd kaart. op de pc..je kan niet voorzichtig genoeg zijn.. Wat is de rede eigelijk dat de code wordt veranderd als je de telefoon flashed?silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:56:
[...]
Ja, rooten en doormiddel van root explorer in efs de 2 bestandjes verwijderen. Daarna reboot en je SG pakt automatisch van je backup de nv_data.bin en nv_data.bin.md5 XEN terug..
makkelijker kan niet
CSC flash en alle andere omslachtige productcode procedures niet nodig..mits een backup van je origineel XEN. In de market productcode check halen om de boel te verifiëren.
Zo dus:
[afbeelding]
Verwijderd
Omdat de rom van darky niet op een west europese firmware is gebaseerd.Dacuuu schreef op zondag 19 december 2010 @ 23:04:
[...]
Werkt als een tiet! paar backups gemaakt, externe sd kaart. op de pc..je kan niet voorzichtig genoeg zijn.. Wat is de rede eigelijk dat de code wordt veranderd als je de telefoon flashed?
adb shell is ook geen app in de market, google wel gebruikt?svijf schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:14:
[...]
1e niet te vinden in de market en de twee is niet gratis
Zonder cc lastig...
Had er 1, overgestapt naar andere bank en nieuwe nog niet ontvangen.
Zoek daarom een andere oplossing.
Nieuw rommertje erop is nog minder dan niksJanRispens schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:41:
[...]
Valt overigens niet tegen te flashen, zaterdag 5.5, zondag 5.6 en kan vandaag dus weer aan de slag
[ Voor 105% gewijzigd door silitek op 20-12-2010 10:07 . Reden: toevoeging ]
Had van 't weekend eerst 5.5 erop, dat was ook een drama. Met 5.6 helemaal opgeladen en battery stats gewiped, nu houdt hij het wel al de hele dag/nacht vol. Wel een wipe gedaan dus?Dacuuu schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:35:
Volgens mij draint de batterij hard ik 6.0.. geen last van gehad in 5.4 - > 5.5 -> 5.6.. meer mensen hebben hier last van..
Verwijderd
Net geinstalleerd, ziet er lekker uit! Supersnel indeed, loopt goed vloeiend. Installatie appeltje eitje.lordMocro schreef op maandag 20 december 2010 @ 06:17:
Darky - v6.0
[..]
Deze Darkyy gozer blijft me verrassen, ik ben erg onder de indruk van zijn werk.
Kan je 6.0 gewoon over 5.5 flashen zonder dat je apps verliest?Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:41:
[...]
Net geinstalleerd, ziet er lekker uit! Supersnel indeed, loopt goed vloeiend. Installatie appeltje eitje.
Nog niet gedaan,whipe hem morgen vroeg wel. gisteren heb ik +- 3 uur ge internet, wat sms, wat twitter.Wat foto's..en had om 12 uur vanacht nog 30% over.. hopen dat dat nu ook zo wordt met 6.0..JanRispens schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:41:
[...]
Had van 't weekend eerst 5.5 erop, dat was ook een drama. Met 5.6 helemaal opgeladen en battery stats gewiped, nu houdt hij het wel al de hele dag/nacht vol. Wel een wipe gedaan dus?
Verwijderd
Verwijderd
Niet geprobeerd, heb ook andere modem geinstalleerd. Wel balen dat je de hele tijd alles kwijt bent..ReFresh F5 schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:44:
[...]
Kan je 6.0 gewoon over 5.5 flashen zonder dat je apps verliest?
Vanaf 5.5 in CWM gewoon alles over elkaar tot en met 6.0 met behoud van alle instellingen en app.ReFresh F5 schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:44:
[...]
Kan je 6.0 gewoon over 5.5 flashen zonder dat je apps verliest?
Je verliest niks, alleen als je factory reset doet.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:30:
[...]
Niet geprobeerd, heb ook andere modem geinstalleerd. Wel balen dat je de hele tijd alles kwijt bent..
I used to be schizophrenic, but we are okay now.
Zo snel alQlimaX schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:30:
Ben al even bezig met uitvogelen hoe ik m'n nieuwe SGS kan flashen. Nu zie ik mezelf als een behoorlijke computer nerd maar ik krijg het gewoon niet voor mekaar. Zie eigenlijk ook niet echt de bomen in het bos niet meer met al die user guide's etc. met allemaal hun eigen methode. M'n grootste probleem is dat de "three button combo" niet werkt. Natuurlijk thommy86 in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom..." gechecked en de link daar weer naar http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=821698.
Maar als ik in adb / terminal emulator zit en "su" intyp krijg ik weer "su: not found" (in Windows en op de telefoon). Verder heb ik alles 10x nagelopen (user guides / forums /google) maar ik gooi nu toch de handdoek in de ring dmv deze post.
Iemand die me kan helpen met een recente en goede user guide oid?
Android versie : 2.2
Smalbandversie: I1900XXJPP
Kernel versie: 2.6.32.0
Root@SE-S608 #1
[ Voor 52% gewijzigd door silitek op 20-12-2010 11:46 . Reden: herstel ]
Je had hem gewoon engels moeten laten, nu is het niet te lezensilitek schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:40:
[...]
Zo snel al. Als je clockwork op je interne sd met (naar jou behoefte Rom erbij) en klaar.
Wat uitgebreider?..dat kan! vertaalt met google en de easy way
INSTRUCTIES
knip
[ Voor 73% gewijzigd door Laidback Luc op 20-12-2010 11:46 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Pino112 op 20-12-2010 11:47 ]
Ja dacht handig te zijn..by the way: maar weggehaald geen 3button fix voor hem. Tja, word lastig danReFresh F5 schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:45:
[...]
Je had hem gewoon engels moeten laten, nu is het niet te lezen
Toch bedankt maar wat bedoel je precies met geen 3button fix voor hem?silitek schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:47:
[...]
Ja dacht handig te zijn..by the way: maar weggehaald geen 3button fix voor hem. Tja, word lastig dan
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=810686QlimaX schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:03:
[...]
Toch bedankt maar wat bedoel je precies met geen 3button fix voor hem?
Niemand waarbij de three buttons combo niet werkte en dit wel werkende kreeg?
Vond net nog via google dat je het ook kan doen door middel van Kies en een regedit: http://samsunggalaxysforu.../1771-3-Button-Combos-Fix)
Ook hardwarematig door een weerstand te solderen: http://androidcommunity.c...utton-combo-solved-41807/
en de userguide op XDA developers forum waar ik niet verder kom ivm de su : not found melding in adb.
Vraagtekens, vraagtekens..
Nog een mogelijkheid misschien.( de raderen draaienQlimaX schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:03:
[...]
Toch bedankt maar wat bedoel je precies met geen 3button fix voor hem?
Niemand waarbij de three buttons combo niet werkte en dit wel werkende kreeg?
Vond net nog via google dat je het ook kan doen door middel van Kies en een regedit: http://samsunggalaxysforu.../1771-3-Button-Combos-Fix)
Ook hardwarematig door een weerstand te solderen: http://androidcommunity.c...utton-combo-solved-41807/
en de userguide op XDA developers forum waar ik niet verder kom ivm de su : not found melding in adb.
Vraagtekens, vraagtekens..
De laatste link deed 't 'm!
[ Voor 7% gewijzigd door QlimaX op 20-12-2010 14:26 ]
MooiQlimaX schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:09:
[...]
De laatste link deed 't 'm!Easy! Bedankt!
En Darkyv6.0 zit er (al even eigenlijk) op!
No idea, ik heb een clean install gedaan via darky's guide. Ik durfde het niet aan..Is even wat meer werk maar het werkt wel in één keer goed.satshow schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:04:
Ik wil darky's rom ook proberen. Heb nu doc's rom 6 erop staan. Kan ik hierover via recovery darky's rom flashen zonder problemen?
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
Om te vergelijken of niet tevreden met doc's rom? Heb nu darky erop gezet hij is nu nog eerste keer aan het opstarten. Wil wel weer de circle battery icon krijgen, bij doc's info pagina staat dat netjes uitgelegd, hoe krijg ik de circle battery icon op darky's 6.0? Verwijzing naar info zou voldoende moeten zijnsatshow schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:04:
Ik wil darky's rom ook proberen. Heb nu doc's rom 6 erop staan. Kan ik hierover via recovery darky's rom flashen zonder problemen?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2010 16:26 ]
Custom roms zijn zeker weten beter dan de stock, no doubt about it.Frigolamptje schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:41:
Heb nu een Nexus one, ben aan het twijfelen om over te stappen naar een Galaxy S, onder andere omdat hij praktisch uniek is aan de Nexus S en ik daardoor wel heel wat (on)officiële updates verwacht in de toekomst. Mijn vraag is of de custom roms voor de Galaxy s ook al van die kwaliteit zijn dat ze volledig functioneel zijn, sneller zijn en een gelijkaardige/betere batterijduur? Als ik wat rondkijk op XDA heb ik het vermoeden dat dat wel allemaal snor zit, maar ik wou het graag nog eens horen vanuit jullie ervaringen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq