Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als ik wifi aanzet dan werkt het gek genoeg wel goed... misschien ligt t aan KPN Hi :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:10
Hier nu ook 5.6 en vodafone. Geen 3g problemen na een upgrade van 5.5. Hopelijk is de volgende rom gebaseerd op JPX en bevat deze (eindelijk) BLN.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:25
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZQInll.jpg

Het lijkt wel alsof de batterijduur beter wordt als je hem 3-4 keer hebt opgeladen (JPU). 68% na 16 uur met wifi op slaapbeleid, uur surfen, 2 gb bestand overplaatsen van interne SD naar externe SD, paar programma's bijwerken met de market. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiekeboeboe
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik wilde de easy installatie van Darky 5.6 uitvoeren.
Draai nu Froyo 2.2 XWJPA.
Kernel 2.6.23.9 curio@carton #6

Wanneer ik in recovery boot, en de sdcard:update.zip wil uitvoeren, blijft hij telkens hangen:

failed to verify whole-file signature
signature verification failed
Installation aborted.

Er is geen lagfix actief op dit moment

iemand raad?

ok, ik heb blijkbaar met froyo Recovery 2e nodig. Maar snap niet hoe ik deze op de SGS moet krijgen

[ Voor 12% gewijzigd door kiekeboeboe op 18-12-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
buddhole schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:04:
Hier nu ook 5.6 en vodafone. Geen 3g problemen na een upgrade van 5.5. Hopelijk is de volgende rom gebaseerd op JPX en bevat deze (eindelijk) BLN.
Ik hoop met je mee, ik mis m'n BLN :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiekeboeboe schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 15:59:

Wanneer ik in recovery boot, en de sdcard:update.zip wil uitvoeren, blijft hij telkens hangen:

Installation aborted.

iemand raad?

ok, ik heb blijkbaar met froyo Recovery 2e nodig. Maar snap niet hoe ik deze op de SGS moet krijgen
Staat gewoon uitgelegd in het topic van darky hoor.
Clean install...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met Darky's 5.6 in in ieder geval betere batterij verbruik!!.. met 5.5 kon ik zowat mee aftellen vanaf 100%.
:)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Bij mij lijkt 5.6 enorm te drainen terwijl mn foon t bij 5.2 wel 2 dagen ruim uithield :{ Time will tell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik heb nu darkys 5.5 met easy install geinstalleerd, wil nu upgraden na 5.6 met een clean install via odin etc. Maar als ik in download mode ga en me telefoon aansluit op usb dan herkent odin hem niet. Wat kan ik hieraan doen? Wil graag een clean install doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:10
benbaba schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 16:48:
Ik heb nu darkys 5.5 met easy install geinstalleerd, wil nu upgraden na 5.6 met een clean install via odin etc. Maar als ik in download mode ga en me telefoon aansluit op usb dan herkent odin hem niet. Wat kan ik hieraan doen? Wil graag een clean install doen...
Ook last van gehad en met trial & error opgelost. Volgende dingen proberen:

- PC rebooten
- Tel rebooten
- USB debugging uit en weer aan
- Reboot in recovery, vanuit recovery reboot to download

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 09:49
In command prompt het volgende commando uitvoeren:

adb devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
hhoekstra schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 17:30:
[...]
In command prompt het volgende commando uitvoeren:
adb devices
buddhole schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 17:21:
[...]
Ook last van gehad en met trial & error opgelost. Volgende dingen proberen:
- PC rebooten
- Tel rebooten
- USB debugging uit en weer aan
- Reboot in recovery, vanuit recovery reboot to download
Allebei geprobeerd maar zonder succes... :? Bij opdrachtprompt zegt ie ''adb wordt niet herkend als interne blablabla, iemand nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46

Installation aborted.

iemand raad?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108

Tar bestand wat te downloaden is, via odin in download mode pushen naar de telefoon.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Installation aborted.

iemand raad?

Je hebt geen 2e recovery, dan kan je geen unsigned update.zip uitvoeren.
Kost 15 seconden werk, 1 file flashen met odin:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Kies uitzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Kies staat uit gebruik sws nooit kies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:29
Ik had XXJPX van Doc 5.1 geinstalleerd en kwam er achter dat mijn CSC unknown was hierna..
Heb nu via Odin alleen de XENJP2 CSC geflashed, eens kijken of het nu goed is. Waarschijnlijk moet ik wel een backup terugzetten.

Ook productcode was XEE geworden, maar dat is wel makkelijker te verhelpen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

benbaba schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:05:
[...]

Kies staat uit gebruik sws nooit kies...
Andere PC proberen? Had het laatst ook op mijn laptop. Op een andere PC deed hij het meteen. (Odin 1.3, telefoon in download modus, odin starten en daarna pas de USB kabel aansluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:58
Heeft iedereen problemen met de market? Het ''download onderbroken'' probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Doc heeft al een nieuwe versie (v5.1) op basis van JPX. Net geinstalleerd, werkt super! :)
Had gister net JPU erop gezet. Weet nog niet of er veel veschil is in snelheid...

Ik ben trouwens ongelooflijk blij met de nieuwe maps (5.0)! Het werkt super smooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Jay-v schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:16:
[...]

Andere PC proberen? Had het laatst ook op mijn laptop. Op een andere PC deed hij het meteen. (Odin 1.3, telefoon in download modus, odin starten en daarna pas de USB kabel aansluiten)
ppff ja je had gelijk net op pc windows xp geprobeerd en hij doet het gwn, om mijn laptop w7 x64 doet hij het dus niet maarja alsnog bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Maarten21 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:21:
Doc heeft al een nieuwe versie (v5.1) op basis van JPX. Net geinstalleerd, werkt super! :)
Had gister net JPU erop gezet. Weet nog niet of er veel veschil is in snelheid...

Ik ben trouwens ongelooflijk blij met de nieuwe maps (5.0)! Het werkt super smooth!
Kan je me vertellen of het constant scannen bij wifi nog steeds aanwezig is? Ben wel benieuwd of het nu gefixt is.

Maps 5.0 is idd erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiekeboeboe
  • Niet online
zonet, vanuit een clean install Darky 's 5.6 aan de praat gekregen.
Draait op t eerste zicht soepel. wel wat werk gehad om alles aan de praat te krijgen.
Quadrant score 1513
Heb wel de indruk dat het batterij verbruik net harder gaat, dan bij de stock 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
Ik heb met SGStools de launcher veranderd in ''GTG TouchWizLauncher with 5 icon dock + DENA THEMED''.
Ben vantevoren alleen vergeten mijn icons uit het dock te halen en nu kan ik die icons (contacten etc.) niet meer vinden.
Hoe krijg ik ze terug? Ik kan de originele launcher met ''apply script'' niet terugzetten want die staat er niet tussen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Zanzarismo schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 20:44:
Ik heb met SGStools de launcher veranderd in ''GTG TouchWizLauncher with 5 icon dock + DENA THEMED''.
Ben vantevoren alleen vergeten mijn icons uit het dock te halen en nu kan ik die icons (contacten etc.) niet meer vinden.
Hoe krijg ik ze terug? Ik kan de originele launcher met ''apply script'' niet terugzetten want die staat er niet tussen :S
Quote van GTG Topic:

"Important! If you are installing the new dock version you must clear launcher data to unhide the apps that were in your dock previously. Go to Settings > Applications > Manage applications > Running > com.sec.android.app.twlauncher and then force stop, clear data, and press home. If you don't see com.sec.android.app.twlauncher, look for TwGTGLauncher."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil mrgn doc 5.1 of darky 5.6 erop zetten, beide jpx, maar is er nog een belangrijk verschil in snelheid ofzo? Iemand ze al beide geprobeerd n vergeleken? Een van deze versies erop n dan afwachten op gingerbread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:53
HaTe schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 18:10:
Heb nu via Odin alleen de XENJP2 CSC geflashed, eens kijken of het nu goed is. Waarschijnlijk moet ik wel een backup terugzetten.
Ik heb via de KIES registry hack de UK-versie van de JPX geinstalleerd. Mijn productcode is nu KOR geworden. M'n IMEI is nog in orde en ik kan ook gewoon een dataverbinding maken met Vodafone.

Kan ik dit zo laten of moet ik toch de XEN CSC er weer opzetten? En zo ja, hoe doe ik dat precies? Kan er niet echt een duidelijke tutorial voor vinden eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:52:
Wil mrgn doc 5.1 of darky 5.6 erop zetten, beide jpx, maar is er nog een belangrijk verschil in snelheid ofzo? Iemand ze al beide geprobeerd n vergeleken? Een van deze versies erop n dan afwachten op gingerbread.
Darky 5.6 is nog JPU. Ik neem aan dat darky ook wel snel met JPX komt, maar op het moment is het nog JPU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:50
Maarten21 schreef op zondag 19 december 2010 @ 05:02:
[...]

Darky 5.6 is nog JPU. Ik neem aan dat darky ook wel snel met JPX komt, maar op het moment is het nog JPU
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=878583

Tevens is 2.3 te downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=877800
Let wel op dat veel nog niet werkt, zie daarvoor de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Magic schreef op zondag 19 december 2010 @ 02:21:
[...]

Ik heb via de KIES registry hack de UK-versie van de JPX geinstalleerd. Mijn productcode is nu KOR geworden. M'n IMEI is nog in orde en ik kan ook gewoon een dataverbinding maken met Vodafone.

Kan ik dit zo laten of moet ik toch de XEN CSC er weer opzetten? En zo ja, hoe doe ik dat precies? Kan er niet echt een duidelijke tutorial voor vinden eerlijk gezegd.
Voor diegene met KOR productcode. Ook in Darky's rom gooi je nv_data.bin en nv_data.bin md5 weg. Mits je een backup van het origineel XEN code bezit in backup.nv_data.bin

Simpel ;)

[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 19-12-2010 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Maar waarom zou ik dat moeten doen als alles vlekkeloos werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Cartman! schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:17:
Maar waarom zou ik dat moeten doen als alles vlekkeloos werkt :?
Omdat je met KOR geen officiële updates meer kan ontvangen. Je garantie kan ook vervallen (weet ik niet zeker). Daarom dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:53
silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 09:10:
[...]

Voor diegene met KOR productcode. Ook in Darky's rom gooi je nv_data.bin en nv_data.bin md5 weg. Mits je een backup van het origineel XEN code bezit in backup.nv_data.bin
Ik heb voor het flashen naar 2.2.1 een backup gemaakt van nv_data.bin en nv_data.bin.md5.

Is het voldoende om te rooten en deze twee files terug te kopieren? Of moet ik ook die CSC flash procedure uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Magic schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:29:
[...]

Ik heb voor het flashen naar 2.2.1 een backup gemaakt van nv_data.bin en nv_data.bin.md5.

Is het voldoende om te rooten en deze twee files terug te kopieren? Of moet ik ook die CSC flash procedure uitvoeren?
Ja, rooten en doormiddel van root explorer in efs de 2 bestandjes verwijderen. Daarna reboot en je SG pakt automatisch van je backup de nv_data.bin en nv_data.bin.md5 XEN terug..

makkelijker kan niet ;)

CSC flash en alle andere omslachtige productcode procedures niet nodig..mits een backup van je origineel XEN. In de market productcode check halen om de boel te verifiëren.

Zo dus:
Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/2hnz0ph.png

[ Voor 17% gewijzigd door silitek op 19-12-2010 12:43 . Reden: herstel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Relief2009 schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:25:
[...]

Omdat je met KOR geen officiële updates meer kan ontvangen. Je garantie kan ook vervallen (weet ik niet zeker). Daarom dus :)
Offiiciele updates boeien me niet, dat is altijd een achteruitgang tov. je custom rom nu. Garantie boeit me wel meer dus zal eens checken. Ik heb voor ik begon een backup gemaakt van /efs dus die heb ik altijd veilig op mn pc staan gelukkkig. Zal zo de methode eens uitvoeren (2 files verwijderen). Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
Relief2009 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 22:38:
[...]

Quote van GTG Topic:

"Important! If you are installing the new dock version you must clear launcher data to unhide the apps that were in your dock previously. Go to Settings > Applications > Manage applications > Running > com.sec.android.app.twlauncher and then force stop, clear data, and press home. If you don't see com.sec.android.app.twlauncher, look for TwGTGLauncher."
Dank je het is gelukt.. Vraag me alleen nog steeds af waarom ik de launcher niet terug kan zetten..Maar dat is niet boeiend meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb ff in SGS Toolbox gecheckt en die zegt:
product code in nv_data.bin: I9000HKDKOR
product code in backup .nv_data.bak: I9000HKDXEN

als ik nu simpelweg nv_data.bin & nv_data.bin.md5 verwijder met rootexplorer dan zou t gefixt moeten zijn dus? Niet dat mn toestel straks niet wil booten ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^ zo simpel is het!!zie foto boven..uiteraard op eigen risico. Juiste 2bestanden weggooien That's It.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:59:
^^ zo simpel is het!!zie foto boven..uiteraard op eigen risico. Juiste 2bestanden weggooien That's It.
Net ook gedaan. Eitje!
Weet iemand hoe je samsung apps update? Ik krijg al tijden alleen die eerste 7 apps te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:56:
[...]

Ja, rooten en doormiddel van root explorer in efs de 2 bestandjes verwijderen. Daarna reboot en je SG pakt automatisch van je backup de nv_data.bin en nv_data.bin.md5 XEN terug..

makkelijker kan niet ;)

CSC flash en alle andere omslachtige productcode procedures niet nodig..mits een backup van je origineel XEN. In de market productcode check halen om de boel te verifiëren.

Zo dus:
[afbeelding]
Welke app is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ik sta op het punt om een nog volledig originele SGS te gaan flashen naar Darky's 5.6 ROM, dit is de eerste keer dat ik dit ga doen. Ik heb erg veel gelezen afgelopen tijd en denk dat ik het nu op een rijtje heb maar ik zou graag even bevestiging van ervaren gebruikers krijgen of dit inderdaad de juiste volgorde is en ik de correcte files heb:

1) SGS Rooten d.m.v SuperOneClick

2) Backup app uit market halen (My BackupPro) en een backup maken. (+syncen met gmail just incase)

3) Root explorer uit market halen om /esf map te backuppen.

4) Ik heb getest dat alle 3 knop boot methodes werken op deze tel.
(Download en Recovery werkt op deze tel, recovery is alleen (3e) maakt dit uit? Of veranderd dit later door het flashen?)

5) Gecheckt welke versie er nu op staat:
Version:

PDA: I9000XWJPA
PHONE: I9000XXJPP
CSC: I9000XENJP2
Build info: 2010.10

6) Clean install guide uit Darky's 5.6 ROM volgen. (handig filmpje!
Ik heb de volgende bestanden klaar staan:

ClockworkMod Recovery (update.zip)
CSC_I9000OXAJM1
GT-I9000_I9000XWJM8_I9000XXJM4_CODE-MODEM (Als ik het goed begrijp moet ik die wel uitpakken om de losse CSC, Phone enz bestanden te krijgen voor in Odin?)
Darkys_v5.6_Gingerbread_Edition_Voodoo_signed
odin 1.3
s1_odin_20100512.pit

Ben ik er zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Meteen ff ingrijpen: download z4root naar je telefoon en doe een permanent root, stuk simpeler dan via oneclick tool imo omdat je geen pc etc. nodig hebt :)

edit: cool...die 2 files weggehaald die hierboven vermeld werden en: Geen Service :{ dus bedankt voor de tip ;(

de checker zegt dat ik geen productcode heb... wat nu?

edit: backup teruggezet van die 2 files die ik op sd had gezet en ik heb gelukkig weer "Hi" staan.

[ Voor 22% gewijzigd door Cartman! op 19-12-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cartman! schreef op zondag 19 december 2010 @ 14:13:
Meteen ff ingrijpen: download z4root naar je telefoon en doe een permanent root, stuk simpeler dan via oneclick tool imo omdat je geen pc etc. nodig hebt :)

edit: cool...die 2 files weggehaald die hierboven vermeld werden en: Geen Service :{ dus bedankt voor de tip ;(

de checker zegt dat ik geen productcode heb... wat nu?

edit: backup teruggezet van die 2 files die ik op sd had gezet en ik heb gelukkig weer "Hi" staan.
Toch zelf iets fout gedaan... :+
Zie het al je had geen juiste backup. Moet backup nv_data.bin zijn niet **bak**
Staat ook duidelijk omschreven..
Eitje dus... ;)

[ Voor 31% gewijzigd door silitek op 19-12-2010 14:57 . Reden: herstel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriendijkstra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:29
silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 14:22:
[...]

[...]

Eitje dus... ;)
Nee hoor, ik had ook .baks en bij mij liep het prima. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jurriendijkstra schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:07:
[...]

Nee hoor, ik had ook .baks en bij mij liep het prima. Bedankt voor de tip!
SGS tools geef bak aan...zie het. Dan weet ik het ook niet. Graag gedaan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 19-12-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP !!!
Voordat ik met custom rom aan de slag wou, eerst een backup proberen te maken van de efs met root explorer.
Laat nu juist dit mijn IMEI nummer hebben veranderd !!!!!!!!!!!!
Kan IMEI worden hersteld ??? en hoe ????
Beetje radeloos nu.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:34:
HELP !!!
Voordat ik met custom rom aan de slag wou, eerst een backup proberen te maken van de efs met root explorer.
Hoe kan root explore nu je imei nr veranderen? Volgenmij heb je iets anders gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 21:47

Slapstick

Me, myself or I

@elayz.

Het is veel simpeler, omdat jij nog geen eerdere updates heb gedaan zit er nog eclair op? Zelfs geen lag-fix?

Dan moet je alleen maar update.zip en je darky's rom op je interne sd zetten. Ding in recoverymode opstarten en dan de faq volgen met knopjes klikken. Helemaal geen odin nodig, want je moet namelijk alleen met odin aan de slag als je al 2.2 hebt ;)

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 14:22:
[...]

Tja, precies gedaan wat je zei en dat ging dus mis. Laat het voor anderen een waarschuwing zijn dit niet te proberen zonder eigen backup ;) Overigens heb ik met de hand weer m'n eigen backup teruggezet en toen vroeg ie direct om m'n sim pincode. Volgens mij had ik dus die KOR teruggezet maar nu geeft ie toch aan dat de huidige productcode XEN is. Wat er precies gebeurd is weet ik dus niet maar het staat er nu wel goed in.
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 15:34:
HELP !!!
Wat heb je precies gedaan dan? Lijkt me praktisch onmogelijk namelijk. Heb je wel COPY gedaan ipv. MOVE? Als serieus je bestanden in /efs verrot zijn zonder backup mag je denk ik op blote knieen bij je provider smeken of ze t willen fixen als ik XDA-developers mag geloven :{

[ Voor 31% gewijzigd door Cartman! op 19-12-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:17:
[...]

Tja, precies gedaan wat je zei en dat ging dus mis. Laat het voor anderen een waarschuwing zijn dit niet te proberen zonder eigen backup ;) Overigens heb ik met de hand weer m'n eigen backup teruggezet en toen vroeg ie direct om m'n sim pincode. Volgens mij had ik dus die KOR teruggezet maar nu geeft ie toch aan dat de huidige productcode XEN is. Wat er precies gebeurd is weet ik dus niet maar het staat er nu wel goed in.

[...]

Wat heb je precies gedaan dan? Lijkt me praktisch onmogelijk namelijk. Heb je wel COPY gedaan ipv. MOVE? Als serieus je bestanden in /efs verrot zijn zonder backup mag je denk ik op blote knieen bij je provider smeken of ze t willen fixen als ik XDA-developers mag geloven :{
misschien wel move gedaan, maar de gemovede bestanden vind ik niet weer !!!!, moeten toche ergens op de sd kaart staan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cartman! schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:17:
[...]

Beetje hocus spokus maar toch goed gekomen ;) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:36:
[...]

misschien wel move gedaan, maar de gemovede bestanden vind ik niet weer !!!!, moeten toche ergens op de sd kaart staan ???
Tja, dan moet je heel goed gaan bedenken waar ze heen gemoved zijn... met een opgefokte /efs werkt je foon prima maar verbinding met je provider kun je dan voortaan vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:29
Ik vraag mij af of mijn Imei code ook niet is veranderd..
Hoe kan ik mijn originele imei achterhalen? Op factuur staat het niet.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb het opgeslagen voordat ik met m'n toestel ging klooien... als je nog kan bellen dan is je imei naar mijn weten onveranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
staat dat niet gewoon op de achterkant van je toestel? onder de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Het stond bij mij ook op m'n contract geloof ik, zou goed kunnen dat t ook in je toestel staat idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
TripleQ schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:14:
staat dat niet gewoon op de achterkant van je toestel? onder de batterij?
Inderdaad, en soms ook op de verpakking van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
staat altijd op de verpakking, en op het toestel zelf. je imei kan je echt niet zomaar wijzigen hoor.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:30:
staat altijd op de verpakking, en op het toestel zelf. je imei kan je echt niet zomaar wijzigen hoor.
Moet je inderdaad je best doen voor imei verandering..op verpakking staat het altijd onder de barcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Als je handmatig de files in /efs weghaalt dan is het zo gebeurd hoor.. kun je mooi niet meer bellen/internetten via je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cartman! schreef op zondag 19 december 2010 @ 20:01:
Als je handmatig de files in /efs weghaalt dan is het zo gebeurd hoor.. kun je mooi niet meer bellen/internetten via je provider.
Moet je ook zo maar niet doen zonder backup.. :P Hetzij op je SD c.q PC.
Hoe vaak is het woord backup niet gevallen de laatste 20 posten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Zoals je ziet hierboven is er een user die dit wel voor elkaar gekregen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 12:59:
Kan je dit ook doen zonder root explorer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik denk dat je t ook kunt doen met adb shell maar root explorer is toch veel makkelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Bedankt voor de antwoorden op mijn vraag op de vorige pagina.
Slapstick schreef op zondag 19 december 2010 @ 16:08:
@elayz.

Het is veel simpeler, omdat jij nog geen eerdere updates heb gedaan zit er nog eclair op? Zelfs geen lag-fix?

Dan moet je alleen maar update.zip en je darky's rom op je interne sd zetten. Ding in recoverymode opstarten en dan de faq volgen met knopjes klikken. Helemaal geen odin nodig, want je moet namelijk alleen met odin aan de slag als je al 2.2 hebt ;)
Hij is wel helemaal up to date naar 2.2 gewoon de officiële updates. Verder nog niets geroot of lagfix of wat ook. Maar dan heb ik Odin wel nodig lijkt me?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

Cartman! schreef op zondag 19 december 2010 @ 21:51:
Ik denk dat je t ook kunt doen met adb shell maar root explorer is toch veel makkelijker?
1e niet te vinden in de market en de twee is niet gratis ;)
Zonder cc lastig...
Had er 1, overgestapt naar andere bank en nieuwe nog niet ontvangen.

Zoek daarom een andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
silitek schreef op zondag 19 december 2010 @ 11:56:
[...]

makkelijker kan niet ;)

Zo dus:
[afbeelding]
Werkt als een tiet! paar backups gemaakt, externe sd kaart. op de pc..je kan niet voorzichtig genoeg zijn.. Wat is de rede eigelijk dat de code wordt veranderd als je de telefoon flashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op zondag 19 december 2010 @ 23:04:
[...]

Werkt als een tiet! paar backups gemaakt, externe sd kaart. op de pc..je kan niet voorzichtig genoeg zijn.. Wat is de rede eigelijk dat de code wordt veranderd als je de telefoon flashed?
Omdat de rom van darky niet op een west europese firmware is gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Darky - v6.0
  • Now based on the OFFICIAL XXJPX (Android 2.2.1)
  • All changes from v5.6 are ported to v6.0
  • New Voodoo Kernel [JPX + Voodoo] [by supercurio]
  • Updated Google Apps (like Gmail, Maps, Youtube etc.)
  • Cleaner ROM structure
  • InfoAlarm.apk is back to prevent errors in the alarm clock
  • Fixed most bugs from the JPU base
  • Higher quality PNGs - same size
  • Changed the way the ROM installs - Clean Guide is not needed anymore
  • Disabled Lagfix when installing (now it does really disable Voodoo)
  • New black & transparent Phone Dialer [by Cruznec]
  • Fixed Kies Connection
  • Added Screenfilter to go lower than the standard brightness [very useful for the night]
  • Fixed minor bugs
  • Updated 3D Gingerbread Launcher
  • Added Nexus S LiveWallpaper [by santiemanuel]
  • New Patched 3D Gallery [High Resolution // No Battery Drain // Faster than every other gallery app // Changed icon to stock Samsung Gallery]
  • Updated Market to v2.2.7 [fixed all problems]
  • Faster Performance - Smoother UI.
  • Better GPS - Faster Fix.
  • Faster Browser - Smooth like silk.
  • Fixed USB Mount Bugs [external SD's]
  • Smoother Notification Bar
  • Improved Battery Life [JPX]
  • Fixed Battery Bug [it drops directly below 100% when you unplug it]
Snelle impressie:
- De UI is smoother, het lijkt nu dat de fps hoger is wanneer je in de launcher screen van screen naar screen "swiped".
- De 3d app drawer vloeiender.
- Nexus S Live wallpaper is echt heel nice, launcher UI blijft vloeiend, de 3D appdrawer niet meer, het hapert niet, maar de fps is stukken lager. Ten slotte is niet zo'n clusterfuck als de nexus one live wallpaper. Zeker een aanrader!
- De rom is dus idd sneller. Snelheid bepaal ik altijd aan de hand van hoe snel alles reageert, hoe vloeiend het apparaat werkt.
- Kies werkt weer. Ik heb persoonlijk nog nooit wat met Kies gedaan sinds ik begon met custom roms.

Deze Darkyy gozer blijft me verrassen, ik ben erg onder de indruk van zijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
svijf schreef op zondag 19 december 2010 @ 22:14:
[...]

1e niet te vinden in de market en de twee is niet gratis ;)
Zonder cc lastig...
Had er 1, overgestapt naar andere bank en nieuwe nog niet ontvangen.

Zoek daarom een andere oplossing.
adb shell is ook geen app in de market, google wel gebruikt? ;) Het is een tool van de SDK van Android waarmee je via shell naar je telefoon kunt communiceren, veel meer gedoe dus dan met root explorer. Misschien kun je root explorer met creatief googlen nog vinden? :)

Darky 6.0: nice! Heb van t weekend net 5.6 erop gezet nog en heb idd. die battery bug dat ie direct een paar procent dropt :( Verder wacht ik nu met smart op BLN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Volgens mij draint de batterij hard ik 6.0.. geen last van gehad in 5.4 - > 5.5 -> 5.6.. meer mensen hebben hier last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darky's 6.0 erop aan het hengelen. Eens kijken wat dat is :) ..

Edit: Ook deze 6.0 is prima. Verschil met 5.9 dat JPX iets sneller aanvoelt supersnel is...
Snelste rom tot nu toe..absoluut.
Ondanks 1180 in Quadrant maar dat zegt niks. Full 100% accu nu wel vast geen drop naar 98%...
Verder optische weinig verschillen zit meer onder de motorkap deze 6.0

En install erg simpel en snel..zo'n 5minuten. Mensen met productcode truc is en blijft XEN.. ;)
Dat is weer prettig!
JanRispens schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:41:
[...]

Valt overigens niet tegen te flashen, zaterdag 5.5, zondag 5.6 en kan vandaag dus weer aan de slag :)
Nieuw rommertje erop is nog minder dan niks ;) ..op deze manier kan het elke dag. (als het moet).
;)

[ Voor 105% gewijzigd door silitek op 20-12-2010 10:07 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 20:07
Dacuuu schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:35:
Volgens mij draint de batterij hard ik 6.0.. geen last van gehad in 5.4 - > 5.5 -> 5.6.. meer mensen hebben hier last van..
Had van 't weekend eerst 5.5 erop, dat was ook een drama. Met 5.6 helemaal opgeladen en battery stats gewiped, nu houdt hij het wel al de hele dag/nacht vol. Wel een wipe gedaan dus?

Valt overigens niet tegen te flashen, zaterdag 5.5, zondag 5.6 en kan vandaag dus weer aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lordMocro schreef op maandag 20 december 2010 @ 06:17:
Darky - v6.0
[..]
Deze Darkyy gozer blijft me verrassen, ik ben erg onder de indruk van zijn werk.
Net geinstalleerd, ziet er lekker uit! Supersnel indeed, loopt goed vloeiend. Installatie appeltje eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:41:
[...]

Net geinstalleerd, ziet er lekker uit! Supersnel indeed, loopt goed vloeiend. Installatie appeltje eitje.
Kan je 6.0 gewoon over 5.5 flashen zonder dat je apps verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
JanRispens schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:41:
[...]

Had van 't weekend eerst 5.5 erop, dat was ook een drama. Met 5.6 helemaal opgeladen en battery stats gewiped, nu houdt hij het wel al de hele dag/nacht vol. Wel een wipe gedaan dus?
Nog niet gedaan,whipe hem morgen vroeg wel. gisteren heb ik +- 3 uur ge internet, wat sms, wat twitter.Wat foto's..en had om 12 uur vanacht nog 30% over.. hopen dat dat nu ook zo wordt met 6.0..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien ik weinig verschillen kan ontdekken tussen de huidige jpx van Doc of Darky, heeft iemand enig idee welke de beste batterijprestaties levert? Zo'n 1.5 tot 2 dagen zou ideaal zijn bij mild gebruik. Heb beide versies 6 klaarstaan om te installen, draai nu Kalua JP6 froyo met voodoo en batterycircle mod. Enkel voodoo uitschakelen, 2e erop zetten en dan ben ik good to go lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFresh F5 schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:44:
[...]

Niet geprobeerd, heb ook andere modem geinstalleerd. Wel balen dat je de hele tijd alles kwijt bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op maandag 20 december 2010 @ 09:44:
[...]

Vanaf 5.5 in CWM gewoon alles over elkaar tot en met 6.0 met behoud van alle instellingen en app.
Waarom clean install...zie het nut niet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2010 @ 10:30:
[...]

Niet geprobeerd, heb ook andere modem geinstalleerd. Wel balen dat je de hele tijd alles kwijt bent..
Je verliest niks, alleen als je factory reset doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Niet normaal meer hoe gemakkelijk een nieuwe ROM te installeren is _/-\o_
Inderdaad binnen 5 minuten een nieuwe erop flansen, niet normaal meer...
Lekker doorglijden naar Gingebread custom ROM :+ van Darky als die beschikbaar komt...no more stock ROM!

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Ben al even bezig met uitvogelen hoe ik m'n nieuwe SGS kan flashen. Nu zie ik mezelf als een behoorlijke computer nerd maar ik krijg het gewoon niet voor mekaar. Zie eigenlijk ook niet echt de bomen in het bos niet meer met al die user guide's etc. met allemaal hun eigen methode. M'n grootste probleem is dat de "three button combo" niet werkt. Natuurlijk thommy86 in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom..." gechecked en de link daar weer naar http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=821698.

Maar als ik in adb / terminal emulator zit en "su" intyp krijg ik weer "su: not found" (in Windows en op de telefoon). Verder heb ik alles 10x nagelopen (user guides / forums /google) maar ik gooi nu toch de handdoek in de ring dmv deze post :P .

Iemand die me kan helpen met een recente en goede user guide oid?

Android versie : 2.2
Smalbandversie: I1900XXJPP
Kernel versie: 2.6.32.0
Root@SE-S608 #1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QlimaX schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:30:
Ben al even bezig met uitvogelen hoe ik m'n nieuwe SGS kan flashen. Nu zie ik mezelf als een behoorlijke computer nerd maar ik krijg het gewoon niet voor mekaar. Zie eigenlijk ook niet echt de bomen in het bos niet meer met al die user guide's etc. met allemaal hun eigen methode. M'n grootste probleem is dat de "three button combo" niet werkt. Natuurlijk thommy86 in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom..." gechecked en de link daar weer naar http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=821698.

Maar als ik in adb / terminal emulator zit en "su" intyp krijg ik weer "su: not found" (in Windows en op de telefoon). Verder heb ik alles 10x nagelopen (user guides / forums /google) maar ik gooi nu toch de handdoek in de ring dmv deze post :P .

Iemand die me kan helpen met een recente en goede user guide oid?

Android versie : 2.2
Smalbandversie: I1900XXJPP
Kernel versie: 2.6.32.0
Root@SE-S608 #1
Zo snel al >:) Geen 3button recovery waarom werkt de fix niet?

[ Voor 52% gewijzigd door silitek op 20-12-2010 11:46 . Reden: herstel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

silitek schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:40:
[...]

Zo snel al >:) . Als je clockwork op je interne sd met (naar jou behoefte Rom erbij) en klaar.
Wat uitgebreider?..dat kan! vertaalt met google en de easy way

INSTRUCTIES

knip
Je had hem gewoon engels moeten laten, nu is het niet te lezen :+

[ Voor 73% gewijzigd door Laidback Luc op 20-12-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:50
Nice, dacht ik van dat SYSTEM toch nooit gewiped wordt, dus geen backup gemaakt, wordt ie wel gewiped.. :')

/Hmm, dacht even dat System de apps zijn, gelukkig niet *O*

[ Voor 22% gewijzigd door Pino112 op 20-12-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReFresh F5 schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:45:
[...]

Je had hem gewoon engels moeten laten, nu is het niet te lezen :+
Ja dacht handig te zijn..by the way: maar weggehaald geen 3button fix voor hem. Tja, word lastig dan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Installed CF-Root-XX_OXA_JPU-v1.3-BusyBox-1.17.1 toen ik darky's 5.4 er op ging zetten . zit nu op 6.0. Werkt goed. maar er zijn ook nieuwere (kernel?) bestanden. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
silitek schreef op maandag 20 december 2010 @ 11:47:
[...]
Ja dacht handig te zijn..by the way: maar weggehaald geen 3button fix voor hem. Tja, word lastig dan >:)
Toch bedankt maar wat bedoel je precies met geen 3button fix voor hem?

Niemand waarbij de three buttons combo niet werkte en dit wel werkende kreeg?

Vond net nog via google dat je het ook kan doen door middel van Kies en een regedit: http://samsunggalaxysforu.../1771-3-Button-Combos-Fix)

Ook hardwarematig door een weerstand te solderen: http://androidcommunity.c...utton-combo-solved-41807/

en de userguide op XDA developers forum waar ik niet verder kom ivm de su : not found melding in adb.

Vraagtekens, vraagtekens.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

QlimaX schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:03:
[...]

Vond net nog via google dat je het ook kan doen door middel van Kies en een regedit: http://samsunggalaxysforu.../1771-3-Button-Combos-Fix)

Ook hardwarematig door een weerstand te solderen: http://androidcommunity.c...utton-combo-solved-41807/

en de userguide op XDA developers forum waar ik niet verder kom ivm de su : not found melding in adb.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=810686

3buttonfix

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=785201

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QlimaX schreef op maandag 20 december 2010 @ 12:03:
[...]

Nog een mogelijkheid misschien.( de raderen draaien ;) ) Beetje omslachtig maar denk wel dat dit werkt.
Vanuit gaande dat je Root draait.

1 App brain market downloaden
2 search> "voodoo toggle reboot button" applicatie downloaden.
3 Voodoo ON en softwarematig reboot in recovery..

4 Cwm ( indien al op je interne sd install
5 Custom Rom Darky b.v.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:43
Heb gisteren doc's rom 6 erop gezet, heb wel gelijk de speedmod kernel erachter aan geflasht. Vind daar namelijk leuke tweaks inzitten. Hij is in ieder geval wel een stuk sneller met de XXJPX versie erop dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
De laatste link deed 't 'm! :D Easy! Bedankt!

En Darkyv6.0 zit er (al even eigenlijk) op! :)

[ Voor 7% gewijzigd door QlimaX op 20-12-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

QlimaX schreef op maandag 20 december 2010 @ 13:09:
[...]

De laatste link deed 't 'm! :D Easy! Bedankt!

En Darkyv6.0 zit er (al even eigenlijk) op! :)
Mooi :) Straks al ik thuis kom ook maar eens darky's 6.0 flashen. Ben benieuwd wanneer de eerste custom Gingerbread roms uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Heb nu een Nexus one, ben aan het twijfelen om over te stappen naar een Galaxy S, onder andere omdat hij praktisch uniek is aan de Nexus S en ik daardoor wel heel wat (on)officiële updates verwacht in de toekomst. Mijn vraag is of de custom roms voor de Galaxy s ook al van die kwaliteit zijn dat ze volledig functioneel zijn, sneller zijn en een gelijkaardige/betere batterijduur? Als ik wat rondkijk op XDA heb ik het vermoeden dat dat wel allemaal snor zit, maar ik wou het graag nog eens horen vanuit jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:43
Ik wil darky's rom ook proberen. Heb nu doc's rom 6 erop staan. Kan ik hierover via recovery darky's rom flashen zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

satshow schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:04:
Ik wil darky's rom ook proberen. Heb nu doc's rom 6 erop staan. Kan ik hierover via recovery darky's rom flashen zonder problemen?
No idea, ik heb een clean install gedaan via darky's guide. Ik durfde het niet aan..Is even wat meer werk maar het werkt wel in één keer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Volgens Darky zelf wel, als je in de huidige startpost van de thread op xda kijkt. De clean guide is niet meer nodig. Gewoon Darky rom zip op interne sdcard zetten, naar CWM recovery booten en de rom flashen. Ik heb wel daarvoor een factory reset gedaan en via de CWM van Doc's rom (5.nogwat) wel eerst de lagfix uitgezet. Daarna wou Darky's rom niet booten, maar na het wissen van de cache partitie en wipen van Dalvik's cache deed ie het wel. Na eerste boot weer naar CWM recovery en de Voodoo lagfix aanzetten. Gebruik zelf Appbrain, dus apps had ik zo terug. SMSjes had ik met smsbackup veilig gesteld.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

satshow schreef op maandag 20 december 2010 @ 15:04:
Om te vergelijken of niet tevreden met doc's rom? Heb nu darky erop gezet hij is nu nog eerste keer aan het opstarten. Wil wel weer de circle battery icon krijgen, bij doc's info pagina staat dat netjes uitgelegd, hoe krijg ik de circle battery icon op darky's 6.0? Verwijzing naar info zou voldoende moeten zijn :)

Wat een snelheidsverschil met froyo jp6 met voodoo! Heb nu darky 6.0, staat voodoo standaard uit en heb totaal geen behoefte om em aan te zetten! Werkt prima tot dusver, heeft zelfs alle oude instellingen behouden en geen conflicten of iets dergelijks tegengekomen.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Frigolamptje schreef op maandag 20 december 2010 @ 14:41:
Heb nu een Nexus one, ben aan het twijfelen om over te stappen naar een Galaxy S, onder andere omdat hij praktisch uniek is aan de Nexus S en ik daardoor wel heel wat (on)officiële updates verwacht in de toekomst. Mijn vraag is of de custom roms voor de Galaxy s ook al van die kwaliteit zijn dat ze volledig functioneel zijn, sneller zijn en een gelijkaardige/betere batterijduur? Als ik wat rondkijk op XDA heb ik het vermoeden dat dat wel allemaal snor zit, maar ik wou het graag nog eens horen vanuit jullie ervaringen.
Custom roms zijn zeker weten beter dan de stock, no doubt about it.

Ik zou gewoon wachten, de nexus one is zeker nog niet outdated. Gewoon geen topics meer lezen van de highend smartphones, anders maak je jezelf helemaal gek. :p Persoonlijk zou ik op zijn minst nog wachten tot de duo cores, op zijn minst.
Pagina: 1 ... 7 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.