Was van het weekend toch ook maar is begonnen om is in de materie van de custom roms te duiken.
Zonder dat het achteraf gezien nodig was weet ik nu zo'n beetje alles omtrent odin, de firmware's CWM en wat al niet meer. Van het weekend niet gelukt en na een een foutmelding bij het flashen naar de eclair (moest vanwege de darky rom die ik wilde) was ik het goed zat. Telefoon was helemaal dood, deed niets meer.
Even weggelegd, bakkie gedaan, en toch nog maar is in de download modes geprobeerd te komen, dacht al dat ik met een kontverhaal naar de repairshop zou moeten, maar wat wil het geval... het lukte!!
Snel daarna telefoon weggelegd en geprobeerd niet meer over na te denken 2,2.1 stond erop, en vond het wel prima.. Maar ja... De wetenschap dat het anderen wel lukt en een mooie darky hebben draaien blijft het kriebelen. Gisteren met veel blijdschap de 5.2 kunnen installeren van darky en vandaag al op 5.5.
Mensen, ik kan het jullie aanraden. geweldige ROM, supersnel, ziet er mooi uit (oke smaak verschilt) en veel optie's tweak mogelijkheden.
Oh en even voor de mensen die het willen weten. Voor mij was de GPS het belangrijkst. Ik kan jullie melden dat de 2.2.1 het voor mij echt oploste. Eclair was bagger en ook froyo 2.1 Maar nu kan ein-de-lijk met preciezie navigeren. Hij is nauwkeurig en houdt tenminste de weg aan waar ik op zit en springt niet 2 straten naar links of rechts.

Erg fijn te weten dat het dus echt niet aan de gps chip ligt.
Blij!!!!