Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
thommy86 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 13:22:
[...]

Je kan hem toch weer rooten.. dan je backups maken.. voodoo disable.. cf-root installeren.. CWM installeren.. en dan de rom naar keuze flashen..!?!
Ik heb het al gevonden!! Als je de voodoo lagfix hebt, hoef je niet te rooten. De voodoo lagfix heeft namelijk al de basic root features, maar alleen niet de desbetreffende applicaties. Je moet dus alleen de Superuser app en de Busybox app van de Market downloaden and you're good to go!!

Btw met de voodoo lagfix wordt ook CWM meegeleverd!!

Misschien was dit voor de meeste tweakers al bekend, maar ik wilde het toch even mededelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Amboe op 15-12-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
martijn00 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 16:57:
De kernel source voor de Nexus S is ook uitgegeven. Zie: http://forum.xda-develope...hread.php?t=873355&page=5

Ik las daar ook dat waarschijnlijk de volledige source binnen 24 uur wordt vrijgegeven. Dit zou de weg vrij maken voor een Galaxy S met Gingerbread 2.3 ROM!

Verbeteringen:
Ext4 for /system and /data, but parts are hosted on the OneNAND in YAFFS2
Bugfixes from the 2.6.35 kernel
Closed components on Galaxy S kernel may be free now in Nexus S
Las ergens dat 2.3 in aosp gaat als de eerste devices geleverd gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
De kernel source voor de Nexus S is ook uitgegeven. Zie: http://forum.xda-develope...hread.php?t=873355&page=5

Ik las daar ook dat waarschijnlijk de volledige source binnen 24 uur wordt vrijgegeven. Dit zou de weg vrij maken voor een Galaxy S met Gingerbread 2.3 ROM!

Verbeteringen:
Ext4 for /system and /data, but parts are hosted on the OneNAND in YAFFS2
Bugfixes from the 2.6.35 kernel
Closed components on Galaxy S kernel may be free now in Nexus S
Ik las op XDA een reply mail van Samsung dat er een nieuwe firmware in december zal worden vrijgegeven voor de Galaxy S. Wellicht dat dit Gingerbread zal zijn.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Amboe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:11:
[...]

Ik las op XDA een reply mail van Samsung dat er een nieuwe firmware in december zal worden vrijgegeven voor de Galaxy S. Wellicht dat dit Gingerbread zal zijn.... :o
Dat is waarschijnlijk de officiële release van 2.2.1 JPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Alieunited schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:15:
[...]

Dat is waarschijnlijk de officiële release van 2.2.1 JPU.
Verdeuris...het was misschien ook te mooi om waar te zijn.

Maar, wie het kleine niet eert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-08 12:56
Amboe schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:11:
[...]

Dit heb ik hier ook gepost.. Zie onder aan pagina 19.. Gaat niet over gingerbread.. Maar over JPU..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ggogogo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-08 12:22
Versie 5.5 v Darky is ook al weer beschikbaar! hopelijk zonder bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
en Darky 5.5 is uit !

Changelog:

* Fixed Email Client >> AOSP
* Fixed SD-Card Issue (replaced vold.fstab)
* Fixed theme (everything looks perfect like in v5.2)
* Fixed some other small bugs (like the progressbar)
* Better Battery Life (small tweaks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:11
detonated schreef op woensdag 15 december 2010 @ 18:33:
en Darky 5.5 is uit !

Changelog:

* Fixed Email Client >> AOSP
* Fixed SD-Card Issue (replaced vold.fstab)
* Fixed theme (everything looks perfect like in v5.2)
* Fixed some other small bugs (like the progressbar)
* Better Battery Life (small tweaks)
Ben hem nu aan het halen! vanochtend 5.4 er opgezet 8)7 .. deze draait hier goed..heb geen progs die camera gebruiken, en heb er nu ook geen externe sd kaart in zitten. kan nu toch gewoon de versie 5.5 zip file openen via recovery mode? lagfix hoeft denk ik niet uit, aangezien je van 5.4 naar 5.5 gaat? ( zelfde lag fix toch? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet net 5.4 erop is er al weer een 5.5 >:) ..gelukkig geen last van de bugs
Had nog wel speedmod lagfix draaien maar geen probleem tijdens install..

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was van het weekend toch ook maar is begonnen om is in de materie van de custom roms te duiken.

Zonder dat het achteraf gezien nodig was weet ik nu zo'n beetje alles omtrent odin, de firmware's CWM en wat al niet meer. Van het weekend niet gelukt en na een een foutmelding bij het flashen naar de eclair (moest vanwege de darky rom die ik wilde) was ik het goed zat. Telefoon was helemaal dood, deed niets meer.
Even weggelegd, bakkie gedaan, en toch nog maar is in de download modes geprobeerd te komen, dacht al dat ik met een kontverhaal naar de repairshop zou moeten, maar wat wil het geval... het lukte!!

Snel daarna telefoon weggelegd en geprobeerd niet meer over na te denken 2,2.1 stond erop, en vond het wel prima.. Maar ja... De wetenschap dat het anderen wel lukt en een mooie darky hebben draaien blijft het kriebelen. Gisteren met veel blijdschap de 5.2 kunnen installeren van darky en vandaag al op 5.5.

Mensen, ik kan het jullie aanraden. geweldige ROM, supersnel, ziet er mooi uit (oke smaak verschilt) en veel optie's tweak mogelijkheden.

Oh en even voor de mensen die het willen weten. Voor mij was de GPS het belangrijkst. Ik kan jullie melden dat de 2.2.1 het voor mij echt oploste. Eclair was bagger en ook froyo 2.1 Maar nu kan ein-de-lijk met preciezie navigeren. Hij is nauwkeurig en houdt tenminste de weg aan waar ik op zit en springt niet 2 straten naar links of rechts. :D Erg fijn te weten dat het dus echt niet aan de gps chip ligt.

Blij!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 21:38
Iemand nog nieuws over de xxjpu wifi scanning bug?
Kan nog nergens een oplossing vinden. Batterij gaat wel hard leeg nu :(

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
olson schreef op woensdag 15 december 2010 @ 20:44:
Iemand nog nieuws over de xxjpu wifi scanning bug?
Kan nog nergens een oplossing vinden. Batterij gaat wel hard leeg nu :(
Hoe heb je WIFI slaap beleid ingesteld ??

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:50
http://pastie.org/1380836
En er is een Nexus S kernel voor de SGS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Hier ook net van 5.1 naar 5.5 geswitched,
Maar wifi sleep policy doet hij niets mee.
Bij scherm uitzetten en na paar minuten aanzetten staat wifi nog gewoon aan.
Op 5.1 schakelde wifi wel gewoon uit!. Die om de 2 seconden scan is inderdaad ook nog steeds aanwezig
en voor zover ik heb gelezen is daar ook nog geen oplossing voor,

Ik ervaar zelf ook nog het volgende probleem. Bij binnenkomende smsjes krijg ik het samsung deuntje ''anymore'' te horen. Heel irritant en vreemd, want je kunt die tune helemaal niet selecteren voor een sms, enkel voor ringtone. In beide gevallen heb ik een ander deuntje gekozen.
Iemand daar oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:49
Wat voor verschil merk je?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Geen idee, ik flash hem niet.
Zou ik ook nog niet doen,
"If you're curious, here is the log showing the display driver failure: http://pastie.org/1380891 . Recovery don't display either."
Aldus Supercurio op Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Laatst online: 16:49
Pino112 schreef op woensdag 15 december 2010 @ 22:49:
[...]

Geen idee, ik flash hem niet.
Zou ik ook nog niet doen,
"If you're curious, here is the log showing the display driver failure: http://pastie.org/1380891 . Recovery don't display either."
Aldus Supercurio op Twitter.
En ik had m al gedownload en odin opgestart hehe

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:10
Na fanatiek gebruikt te hebben gemaakt van DOC's rom nu toch overstag voor Darky's. Wel wat problemen gehad met de e-mail app en contact maar dit allemaal opgelost met SGS Tools (stock apps upgrade). Alleen barcode scanner werkt niet, Andere camera apps wel. Heb geen zin (vertrouwen) om een "oude" Voodoo kernel te flashen om deze werkend te krijgen. Als iemand een alternatieve oplossing heeft hoo rik het graag Verder prima ROM met fantastische boot animatie :)

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Pino112
buddhole schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:18:
Na fanatiek gebruikt te hebben gemaakt van DOC's rom nu toch overstag voor Darky's. Wel wat problemen gehad met de e-mail app en contact maar dit allemaal opgelost met SGS Tools (stock apps upgrade). Alleen barcode scanner werkt niet, Andere camera apps wel. Heb geen zin (vertrouwen) om een "oude" Voodoo kernel te flashen om deze werkend te krijgen. Als iemand een alternatieve oplossing heeft hoo rik het graag Verder prima ROM met fantastische boot animatie :)
Heb je 5.5 wel geflasht? Daar is bij mij de bug met de BarcodeScanner opgelost..

Verwijderd

lordMocro schreef op woensdag 15 december 2010 @ 15:01:
Ik heb weer darky 5.2 erop. 5.4 had voor mij te veel bugs. Gaat wel erg makkelijk dat flashen. :)
Welke bugs heb je tot nu toe gevonden in 5.4? Naast de barcodescanner?

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Geweldig nieuws! Ik kijk uit naar stock Gingerbread op mijn GS. Ik vind de 2.3 look and feel erg mooi en professioneel uitzien in vergelijking met Touchwiz.

Darky 5.2 is ook erg goed, maar mooier natuurlijk als we 2.3 op onze GS kunnen zetten.

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Gisteren ook overgestapt van Doc's naar Darky's 5.5. Clean install gedaan en alles werkte meteen. Die custom boot animation is wel leuk. Draait erg goed. Ook handig dat je nu foto's kan maken met de aan/uit knop.

Verwijderd

Ik had ook last van de camara bug, zelfs na installatie van 5.5 (Nee, ik had geen clean install gedaan, dat wilde ik niet omdat het zonder ook -bijna- goed werkt). Daarna de NoOCv1.1 van voodoo eroverheen en alles loopt weer als een zonnetje.
De oplossing staat in de startpost aangeven, ik zou het gewoon doen. :)

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:32:
[...]

Welke bugs heb je tot nu toe gevonden in 5.4? Naast de barcodescanner?
Gewoon de standaard bugs die de meesten ervaarden met 5.4. Maar in 5.5 zijn al deze problemen verholpen.

Maar ik ben er nieuw probleem tegengekomen:
Wanneer ik de powerbutton indruk om de power menu op te roepen gaat mijn telefoon trillen, en daarna reboot het uit zichzelf. Ik ga nu een clean install uitvoeren.
Opgelost, ik had blijkbaar een batterymod gebruikt die niet bedoeld is voor darky 5.5.

[ Voor 8% gewijzigd door lordMocro op 16-12-2010 13:19 ]

• Taigu
Pino112 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:29:
[...]
Heb je 5.5 wel geflasht? Daar is bij mij de bug met de BarcodeScanner opgelost..
Meerdere malen zelfs (niet clean, daarna clean). Tevens cache + davlick cache meerdere malen gewist.
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 10:44:
[...]
Ik had ook last van de camara bug, zelfs na installatie van 5.5 (Nee, ik had geen clean install gedaan, dat wilde ik niet omdat het zonder ook -bijna- goed werkt). Daarna de NoOCv1.1 van voodoo eroverheen en alles loopt weer als een zonnetje.
De oplossing staat in de startpost aangeven, ik zou het gewoon doen. :)
Op je woord maar gedaan. Ik moet zeggen dat het makkelijker was dan ik dacht. Barcode scanner werkt weer. Bedankt!

Iemand al openvpn aan de gang gekregen onder Darky's?

[ Voor 3% gewijzigd door Taigu op 16-12-2010 11:42 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• TripleQ
  • Niet online
Ik was de afgelopen weken ook een fanatiek aanhanger van de cyanogenmod roms...
Maar daar is te weinig vooruitgang in geboekt in mijn ogen.

Dus ook ben ik gisteravond overgegaan naar Darky 5.5
Die werkt tot nu toe ook super goed, en ziet er leuk uit :-)

Leuk ook die nieuwe market, had die nog niet gezien

• lordMocro
Lol, ik ben al achter de oorzaak van mijn problemen gekomen. De batterijmod voor 5.2 van pino112 werkt niet met 5.5. Haha. Moet ik nu weer een clean install doen. Zucht, my bad.
Darky's 5.5 voor als nog foutloos hier. Alhoewel battery drain gaat nog TE hard naar me zin. Verder top rom

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/2iw29sy.png Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/wk2zci.png

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2euii4j.png Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/ogdt94.png

Windows Phone icons zijn mooi

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
wat is een té harde drain? haal je een dag wel?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Pino112
lordMocro schreef op donderdag 16 december 2010 @ 13:05:
Lol, ik ben al achter de oorzaak van mijn problemen gekomen. De batterijmod voor 5.2 van pino112 werkt niet met 5.5. Haha. Moet ik nu weer een clean install doen. Zucht, my bad.
Die zit imo nu standaard in Darky's ROM.

• Lennart_1337
  • Laatst online: 09-09 14:56
Sinds gisteren ook op Darky's v5.5 Gingerbread Edition

Ik heb battery monitor erop gezet en had vannacht in standby in 10uur tijd 15% van de accu afgesnoept, wat zeer netjes is.

2uur geleden heb ik navigatie 10min getest en daarna afgesloten, het satelliet programmetje verdween van de status balk wat indiceert dat de GPS sensor uitstaat.
Maar toen ik net keek zag ik dat er in 2uur tijd ineens 25% van de accu weg was!
In de monitor grafiek kon ik mooi zien hoe de accu ineens in een steile lineaire lijn naar beneden ging.

Omdat dit gebeurde nadat ik de navigatie had gebruikt heb ik in de status balk handmatig het GPS pictogram uitgezet en daarna had ik weer normale battery drain.
Blijkbaar blijft de GPS na gebruik actief ook al toont hij het niet en moet je hem handmatig uitzetten :s

Nu is de drain weer netjes zover ik kan zien.
Wat Battery drain betreft..en volgens Darky:

You need to wipe your battery stats!
Charge to 100%, unplug your charger, boot into CWM, wipe battery stats.

Do this a few times.

v5.5 provides GREAT battery life.

Ik bezit volgens mij een andere Cwm van vooddoo deze heeft de wipe optie niet! :|

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
Lennart_1337 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 15:04:
Sinds gisteren ook op Darky's v5.5 Gingerbread Edition

Ik heb battery monitor erop gezet en had vannacht in standby in 10uur tijd 15% van de accu afgesnoept, wat zeer netjes is.

2uur geleden heb ik navigatie 10min getest en daarna afgesloten, het satelliet programmetje verdween van de status balk wat indiceert dat de GPS sensor uitstaat.
Maar toen ik net keek zag ik dat er in 2uur tijd ineens 25% van de accu weg was!
In de monitor grafiek kon ik mooi zien hoe de accu ineens in een steile lineaire lijn naar beneden ging.

Omdat dit gebeurde nadat ik de navigatie had gebruikt heb ik in de status balk handmatig het GPS pictogram uitgezet en daarna had ik weer normale battery drain.
Blijkbaar blijft de GPS na gebruik actief ook al toont hij het niet en moet je hem handmatig uitzetten :s

Nu is de drain weer netjes zover ik kan zien.
Ik zit nog op JPO (Doc's rom), en ik heb hier altijd standaard m'n GPS aanstaan, aangezien hij deze toch pas 'opstart' als hij 'm nodig heeft. Heb hier dus totaal geen last van dat de GPS aan blifjt staan. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de GPS wel aanstaat, terwijl het icoontje niet zichtbaar is. Zoiets is redelijk hard-coded.
Had je ook wifi aanstaan? Dat zorgt toch vooral voor drain bij darky's?
GPS handmatig toch maar uitgezet ook al is deze "hard-coded". Tot nu toe "battery drain normaal".
Kan zowat mee tellen vanaf 100% :P .. Hou het nu met full gebruik al 10 minuten op 97%.
We komen er wel ;)

Voor diegene met KOR productcode. Ook in Darky's rom gooi je nv_data.bin en nv_data.bin md5 weg. Mits je een backup van het origineel XEN code bezit in backup.nv_data.bin

[ Voor 32% gewijzigd door silitek op 16-12-2010 16:35 . Reden: herstel ]

• lordMocro
Pino112 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 14:43:
[...]

Die zit imo nu standaard in Darky's ROM.
Waar dan? Wat ik nu heb is de batterymod van darky, niet die van jou. Die van darky is het getal bijna onleesbaar.

• Lennart_1337
Nee wifi staat altijd uit, ik heb ook juicedefender erop staan; die geeft x 1,83 aan

Hier zie je de diagram.
18:38:24 is de duur van de meting, 18 uur en 38 min geleden stopte ik de tel in de lader.
16:48:24 is de huidige tijd en dus de tijd van het laatste sample.
Afbeeldingslocatie: http://www.masterdominion.nl/div/screenshot.png

Je kunt heel duidelijk zien hoe het batterij verloop vannacht was.
Iets over het midden heb ik mijn telefoon af en toe kort aangehad vandaar dat daar iets meer verbruik is.

De grote rode lijn is waar ik GPS gebruikte, maar dit heb ik maar heel even gedaan en het grootste deel van de lijn stond de tel dus in standby zonder GPS aan! (geen icoon bovenin)
Waar weer de stukjes witte lijn beginnen heb ik handmatig GPS uitgezet en daarna werd het verbruik weer normaal waarbij ik mijn telefoon daarna best veel in gebruik had.

Al met al ben ik nu zeer tevreden met het batterij verbruik!

Dingen die op de achtergrond draaien oa:
- GMAIL, agenda, contact sync
- Beautiful widgets
- Purecalendar
- Ping chat
- NoLED
- Juicedefender
- 3G watchdog

[ Voor 3% gewijzigd door Lennart_1337 op 16-12-2010 16:51 ]

• Pino112
lordMocro schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:28:
[...]

Waar dan? Wat ik nu heb is de batterymod van darky, niet die van jou. Die van darky is het getal bijna onleesbaar.
Dat bedoel ik ja, die batterymod van Darky zit er standaard in. Is helaas iets minder leesbaar inderdaad.

• olson
lordMocro schreef op donderdag 16 december 2010 @ 11:17:
[...]

Gewoon de standaard bugs die de meesten ervaarden met 5.4. Maar in 5.5 zijn al deze problemen verholpen.

Maar ik ben er nieuw probleem tegengekomen:
Wanneer ik de powerbutton indruk om de power menu op te roepen gaat mijn telefoon trillen, en daarna reboot het uit zichzelf. Ik ga nu een clean install uitvoeren.
Opgelost, ik had blijkbaar een batterymod gebruikt die niet bedoeld is voor darky 5.5.
Ik heb precies het zelfde geflikt hahaha. De circle battery werkt overigens wel prima.
En da's deze http://forum.xda-develope...?p=9850563&postcount=5660

Mogelijk een wipe van je cache en dalvik cache?

[ Voor 5% gewijzigd door olson op 16-12-2010 18:24 ]

Compjoeters... hu?

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
Ik heb nog steeds een oude versie van Darky's en in een nacht gaat er meestal wel een procentje af, maar meer ook echt niet. Raar dat dat zo verschilt per toestel, zou toch bijna een hardwarefout moeten zijn.

• olson
Japperrrr schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:30:
Ik heb nog steeds een oude versie van Darky's en in een nacht gaat er meestal wel een procentje af, maar meer ook echt niet. Raar dat dat zo verschilt per toestel, zou toch bijna een hardwarefout moeten zijn.
Op 3g gaat t hier ook prima, maar met WiFi aan is het 10% per uur dat ik kwijt ben van de accu.

Compjoeters... hu?

• Dacuuu
olson schreef op donderdag 16 december 2010 @ 19:02:
[...]

Op 3g gaat t hier ook prima, maar met WiFi aan is het 10% per uur dat ik kwijt ben van de accu.
Volgens mij is het bij elke 2.2.1 versie dat hij scant naar wifi netwerken. dat is volgens mij een bug. hier houd hij het ook langer vol op 3G..

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Japperrrr schreef op donderdag 16 december 2010 @ 18:30:
Krijgen we dat weer. Software van SGS is gewoon niet stabiel genoeg. 2.2.1 heeft een bug waarbij deze constant naar wifi scant. Als je alleen 3g gebruikt dan valt het verbruik heel erg mee.

Verwijderd

Relief2009 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:31:
[...]

Krijgen we dat weer. Software van SGS is gewoon niet stabiel genoeg. 2.2.1 heeft een bug waarbij deze constant naar wifi scant. Als je alleen 3g gebruikt dan valt het verbruik heel erg mee.
Ik heb nu die nieuwe firmware, JPU, het gaat in ieder geval een stuk sneller dan de 2.2 firmwares, maar zoals je al aangeeft, het lukt mij niet om te connecten met mijn wifi. Al een oplossing hier voor bekend? Of gewoon even terugflashen naar 2.2 firmware?

• Embryo1
  • Laatst online: 22-01-2023
Relief2009 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 20:31:
[...]

Het constant scannen in 2.2.1 die "bug" is die niet weg, na het aanpassen van de geavenceerde WIFI instellingen.
Onder de noemer slaapbeleid ??? Het is bekend dat het slaapbeleid in JPU, standaard is ingesteld op NOOIT.

[ Voor 7% gewijzigd door Embryo1 op 16-12-2010 22:03 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Verwijderd

Even over die battery drain met wifi.
Dat gaat weg als je in spare parts hem op Android default zet, en daarna in je instellingen gaat naar:
Draadloos en netwerk // wifi instellingen// via menuknop naar geavanceerd // wifislaapbeleid op als scherm wordt uitgeschakeld.

Nu doet ie dat zoeken om de 3 seconden alleen nog als je scherm aanstaat.

Succes!

• olson
Dit lijkt bij mij niet te helpen :(

[ Voor 160% gewijzigd door olson op 16-12-2010 22:18 ]

Compjoeters... hu?

• Dacuuu
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:13:
Even over die battery drain met wifi.
Dat gaat weg als je in spare parts hem op Android default zet, en daarna in je instellingen gaat naar:
Draadloos en netwerk // wifi instellingen// via menuknop naar geavanceerd // wifislaapbeleid op als scherm wordt uitgeschakeld.

Nu doet ie dat zoeken om de 3 seconden alleen nog als je scherm aanstaat.

Succes!
Dit is niet te controleren denk ik? want als je het controleert staat je scherm aan, en zoekt hij naar wifi netwerken?

Verwijderd

Dacuuu schreef op donderdag 16 december 2010 @ 22:21:
[...]

Dit is niet te controleren denk ik? want als je het controleert staat je scherm aan, en zoekt hij naar wifi netwerken?
Wat is het onderwerp van deze discussie? Dus hoe controleer je het?:p door je battery drain te controleren:)

• jampot1989
  • Laatst online: 02-08-2023
Hier draait darky 5.5 ook, eerste indruk is goed, hij is nu bezig de appjes terug te zetten.

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 09:49
Ik zal morgen denk ik 5.5 er ook even op zetten. Het enige waar ik tussen twijfel is welke versie ik erop zal zetten. Die met de speedmod of de orginele van Darky's

Iemand die mij kan vertellen welke beter is ?

• Pino112
hhoekstra schreef op donderdag 16 december 2010 @ 23:31:
Ik zal morgen denk ik 5.5 er ook even op zetten. Het enige waar ik tussen twijfel is welke versie ik erop zal zetten. Die met de speedmod of de orginele van Darky's

Iemand die mij kan vertellen welke beter is ?
Ik heb gewoon die van Darky, ondat die oa het BIOS bootscreen heeft, en nog wel wat dingetjes die ik eigenlijk niet wil missen.. Welke dat precies zijn weet ik niet, staat wel op XDA wat er allemaal is uitgesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-08 12:56
ik lees hier veel problemen met wifi.. het punt is dat hij niet gaat zoeken als je eenmaal verbonden bent met wifi (tenminste bij mij niet) als je niet verbonden bent zet je hem toch uit..? heb nu al een uur me wifi aan en pas 1% eraf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
met de 5.5 Darky's mod. als ik mijn telefoon 100% oplaad, krijg je ook een ding van. telefoon opgeladen. haal ik hem van de lader af. knalt de meter meteen naar de 98% accu. ik heb al een battery wipe gedaan. maar dit heeft tot nu toe niet geholpen. hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Dan heb ik precies het artikel voor jou, kwam het 4 dagen geleden in mijn twitter tegen:
Your battery gauge is lying to you (and it's not such a bad thing)

Een lithium accu vind het niet zo fijn om 100% lading te hebben, het schijnt het beste te zijn om de lading tussen de 30% en 80% te houden, dus niet te diep ontladen en ook niet helemaal naar 100%, dan gaat de accu het langst mee kwa levensduur.
Hoe het helemaal precies zit moet je maar op Battery University lezen.

Als de telefoon aangeeft dat er nog maar 1% over is dan zit er stiekem altijd nog veel meer lading in, je controller van de accu beveiligt alleen het ontladen zo dat deze niet onder de +- 3,3 volt duikt omdat daaronder de accu echt beschadigt en zelfs helemaal defect kan raken.

[ Voor 6% gewijzigd door Lennart_1337 op 17-12-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Lennart_1337 schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 09:45:
Dan heb ik precies het artikel voor jou, kwam het 4 dagen geleden in mijn twitter tegen:
Your battery gauge is lying to you (and it's not such a bad thing)

Een lithium accu vind het niet zo fijn om 100% lading te hebben, het schijnt het beste te zijn om de lading tussen de 30% en 80% te houden, dus niet te diep ontladen en ook niet helemaal naar 100%, dan gaat de accu het langst mee kwa levensduur.
Hoe het helemaal precies zit moet je maar op Battery University lezen.

Als de telefoon aangeeft dat er nog maar 1% over is dan zit er stiekem altijd nog veel meer lading in, je controller van de accu beveiligt alleen het ontladen zo dat deze niet onder de +- 3,3 volt duikt omdat daaronder de accu echt beschadigt en zelfs helemaal defect kan raken.
Bedankt voor je artikel, maar de telefoon bescherm zijn eigen toch tegen overbelading, en onder spanning?
Ik stelde de vraag,omdat ik met de originele firmware dit niet had, dan bleef hij wel even op 100% staan na dat ik heb van de oplader haalde. nu is dat dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Pino112 schreef op donderdag 16 december 2010 @ 16:51:
[...]
Dat bedoel ik ja, die batterymod van Darky zit er standaard in. Is helaas iets minder leesbaar inderdaad.
Ik heb Dena's theme geinstalleerd op Darky's ROM...heb je je cirkeltje weer terug ;)
En een mooier lockscreen (maar dat is persoonlijke smaak zoals bij alles)

Wel ben je dan de transitie effecten kwijt die in deze ROm gebakken zitten...maar dat vind ik niet erg 8)

Hier te downloaden (wel de JPU versie kiezen en hernoemen naar update.zip. Dan met CWM installeren)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=770507

directe link: http://www.megaupload.com/?d=HTQ25CCR

[ Voor 7% gewijzigd door NRGetic op 17-12-2010 11:10 ]

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 09:49
Zo net darky;s 5.5 erop gezet. Ging zonder problemen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Iemand hier ook de "clean guide" van darky gevolgd? Stap 7 van de clean guide geeft voor problemen voor mij:

"7. now download and open Odin v1.3 Use 512 PIT file from the stock ROM that you downloaded. Use PDA file as PDA, MODEM file as PHONE, CSC file as CSC."

Ik zie nergens een PDA file staan. Alleen een "CODE" file (CODE_I9000XWJM8.tar) en een file (MODEM_I9000XXJM4.tar).
Over welke PDA file heeft hij het? Of bedoelt ie toch de CODE file?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barzi schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:40:
Iemand hier ook de "clean guide" van darky gevolgd? Stap 7 van de clean guide geeft voor problemen voor mij:

"7. now download and open Odin v1.3 Use 512 PIT file from the stock ROM that you downloaded. Use PDA file as PDA, MODEM file as PHONE, CSC file as CSC."

Ik zie nergens een PDA file staan. Alleen een "CODE" file (CODE_I9000XWJM8.tar) en een file (MODEM_I9000XXJM4.tar).
Ik weet niet hoe het met 5.5 zit, maar toen ik 5.2 flashte, zat er bij mij gewoon een pda, modem, csc en pit file in het rar bestandje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
barzi schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:40:

Als je het bestand (I9000XXJPU.rar) uitpakt dan krijg je (o.a.) I9000XXJPU-REV03-PDA-low-CL747761.tar.md5

Edit: Ik zie het al, ze hebben gelinkt naar een andere stock firmware (JM8 in plaats van JPU) en de handleiding niet aangepast. De code file kun je als PDA opgeven.

Edit2: Eerst F5'en, dan editen.

[ Voor 13% gewijzigd door Taigu op 17-12-2010 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
buddhole schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:49:
[...]

Als je het bestand (I9000XXJPU.rar) uitpakt dan krijg je (o.a.) I9000XXJPU-REV03-PDA-low-CL747761.tar.md5
Dat is in het bestandje dat staat bij het youtube filmpje. Ik heb het over de JM8 firmware van de start post van Darky's thread op XDA. Ben er trouwens achtergekomen dat CODE inderdaad gebruikt moet worden als PDA file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
barzi schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 17:58:
[...]

Dat is in het bestandje dat staat bij het youtube filmpje. Ik heb het over de JM8 firmware van de start post van Darky's thread op XDA. Ben er trouwens achtergekomen dat CODE inderdaad gebruikt moet worden als PDA file.
Je hebt het mis, I9000XXJPU.rar uitpakken, daarin zit het PDA bestand en de overige die je nodig hebt voor odin Flash. Dit is de JM8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

Heb 5.5 nu ook draaien hier, maar krijg met geen mogelijkheid 3g werkend :?
APN al opnieuw ingesteld, maar helpt niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is je IMEI nog in tact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf

svijf

b5beveiliging.nl

Yep.
Alles werkt nog prima. Behalve i-net.
Wel via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Vanmiddag kwam ik er bij Hi (KPN) ook een uurtje niet op met 3G, misschien is het n tijdelijke flaw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf

svijf

b5beveiliging.nl

Op pagina 16 en 17 hebben ze het over een csc file aanpassen.
Is dat na het erop zetten van 5.5?
I-net werkt namelijk nog steeds niet.

PDA: I9000XXJPU
PHONE: I9000XXJPU
CSC: I9000XAJPU

[ Voor 16% gewijzigd door svijf op 17-12-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Gingerbread 2.3 source is openbaar gemaakt!
Nu nog een juiste werkende kernel, en we hebben Android 2.3 aosp :-)

[ Voor 30% gewijzigd door TripleQ op 17-12-2010 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

standaard op de i9000 stond een applicatie melder en kon je zien via een widget hoeveel apps open stonden
met 5.5 darky is deze widget niet te zien.

iemand die weet waar ik een vergelijkbare apps kan downloaden.

heb al gezocht op running apps , apps widget etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 00:20:
standaard op de i9000 stond een applicatie melder en kon je zien via een widget hoeveel apps open stonden
met 5.5 darky is deze widget niet te zien.

iemand die weet waar ik een vergelijkbare apps kan downloaden.

heb al gezocht op running apps , apps widget etc.
Kan wel, dan moet je de TWLauncher gebruiken :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar is er geen alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
Darky 5.6 [Final Finish] is uit. De achtbaanrit voorbij volgens mij.
Wat puntjes op de -i zoals wat kleine cosmetische tweaks en fixes,

En nu wordt het wachten op Gingerbread, meer dan dit hoeven we niet te verwachten van froyo. :)

- v5.6
  • Fixed all known graphical bugs [R64's work]
  • Improved Gingerbread UI
  • Original Nexus S [UI] Sounds
  • Original Nexus S Bootanimation
  • Updated Google Maps to Version 5 - 3D, Offline-Caching, Vector-based & much more.
  • Fixed Google Maps FC
  • Re-introduced LauncherPro [Gingerbread Themed]
  • Replaced AOSP Email with Samsung's Email App
  • Fixed Email Force Close
  • Reduced PNG size for more speed
  • Fixed most FC issues after installing (The ROM will wipe cache & dalvik-cache now)
  • Disabled Lagfix when installing (The ROM creates the /Voodoo/disable-lagfix structure)
  • [COLOR="Red"]Updated both Guides to be 100% easily understandable [easy & clean][/COLOR]
  • Fixed Lock & Unlock Sounds
  • MUCH faster install & boot time!
svijf schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 22:38:
Op pagina 16 en 17 hebben ze het over een csc file aanpassen.
Is dat na het erop zetten van 5.5?
I-net werkt namelijk nog steeds niet.

PDA: I9000XXJPU
PHONE: I9000XXJPU
CSC: I9000XAJPU
Volgens mij is je APN setting gewoon niet goed ingesteld. Dit was bij mij het geval een tijdje terug. goed alles dubbelchecken. Waar staat je Authentication type op ingesteld?

[ Voor 17% gewijzigd door lordMocro op 18-12-2010 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azgarth
  • Laatst online: 09-09 05:00
ik heb hetzelfde probleem als svijf.
ik heb het youtube filmpje op darky's topic gevolgd. en zit nu zonder internet.
ik herrinede me dat ik eerder geen internet had met een vorige wipe, en dat de oplossing toen was om CSC_I9000XENJP2 er overheen te zetten. dit heeft geen verschil gemaakt.
gebruik t-mobile, instellingen zijn zoals ze waren:
Name:
T-Mobile Internet
APN:
internet
[de rest is blanko tot;]
MCC:
204
MNC
16
Authentication type:
PAP
APN type:
internet

er zaten bij de vorige csc (stock froyo uit youtube) andere instellingen, ik had eerst geprobeerd om die te veranderen naar bovenstaande, veranderen kon prima, effect had het niet.
deze had al vanaf begin de juiste instellingen.
icoontje van 3g/H rechtsboven is er wel, en vol berijk.
heb web 'n walk plus. bellen werkt prima.

[ Voor 32% gewijzigd door Azgarth op 18-12-2010 09:15 . Reden: rotzooi ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ben nu Darky 5.6 aan het downloaden, eerst even opladen tot 100% en dan ff updaten :) Kom vanaf 5.2 dus hoef niks bijzonders te doen, zelfs lagfix disable hoefde niet meer begreep ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb een probleem met de browser in Darky's rom (nu 5.5), hoop dat jullie kunnen helpen, want ik word er helemaal gek van.

Wanneer ik in een tekstvlak van een forum klik (in dit geval het hattrick forum) en begin te typen, dan scrollt dit vak automatisch naar beneden, waardoor je in landscape mode niet meer kan zien wat je typt.

Ik heb gezocht in de instellingen, maar kan geen optie hiervoor vinden, iemand een idee? Evt een andere browser? Met de oude android browser uit Doc's rom v7 had ik dit probleem niet.

(overigens gaat het zoomen in Darky's browser ook niet zo lekker, de letters zijn eerst even blurry voor ze leesbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
Aankomende week mijn eigen Galaxy S ophalen, dan gelijk maar aan de slag met die nieuwe darky rom. youtube filmpje is ook goud waard als handleiding!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Looool ,

Darky is zo snel met de de aanpassingen. Heb trouwens alleen bij 5.2 een clean gedaan, daarna alles er gewoon overheen. Geen problemen hier. Nu dus 5.6.

Quadrant @ 5.4 = 1546
Quadrant @ 5.5 = 1540
Quadrant @ 5.6 = 1456 Maar gevoel zegt dat sneller is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes_
  • Laatst online: 04-11-2024
Supercurio heeft Gingerbread al draaien op zijn Galaxy S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Gisteren geupdate naar Darky 5.5 (clean install). Ben nu 5.6 aan het installeren op de makkelijke manier. Dus gewoon eroverheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaymondG schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 11:28:
Looool ,

Darky is zo snel met de de aanpassingen. Heb trouwens alleen bij 5.2 een clean gedaan, daarna alles er gewoon overheen. Geen problemen hier. Nu dus 5.6.

Quadrant @ 5.4 = 1546
Quadrant @ 5.5 = 1540
Ik heb toch wel altijd het gevoel dat de ROMs net na install het snelst zijn. Na verloop van tijd wordt het toch een beetje trager, is mijn gevoel....
Desalniettemin is deze rom wel weg lekker snel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriendijkstra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:29
Hier de link naar Supercurio's topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=877800

En naar de video:
YouTube: Kanaal van supercurioxda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
RaymondG schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 11:28:
Looool ,

Quadrant @ 5.4 = 1546
Quadrant @ 5.5 = 1540
Tijd om dat programma weg te gooien. :) Het programma is alleen goed om te kijken of je lagfix aan staat of niet (mocht je te lui zijn om naar de recovery te booten), meer niet.
Met eclair had ik 2300, toen was de werkelijke telefoonsnelheid om van te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Hmm...net JM8 geflashed met de IXA CSC maar nu blijft ie toch mooi hangen tijdens de eerste boot :{ Hopelijk doet recovery mode het nog om JPU stock te flashen...

edit: m'n geduld is beloond, eclair draait weer...

[ Voor 14% gewijzigd door Cartman! op 18-12-2010 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de accuduur bij darky's 5.6? Ik heb monenteel versie 5.5 en ik heb het idee dat deze de accu helemaal leeg slurpt! Dit vergeleken met de 5.2 versie. Ik ben aan het overwegen om alles even te wipen, misschien dat het wat uit haalt, maar heb momenteel nog niet goed genoeg kunnen testen met goed laden, ontladen, langdurig standby etc..

Over de snelheid van de roms ben ik eigenlijk al heel lang tevreden, de accu zou wat mij betreft best wel eens 2 dagen mee mogen ondet "normaal gebruik" (regelmatig whatsappen, wat internetten en gmail een enkele keer..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik kom overigens heel slecht in recovery mode, is dat een bekend probleem? Ik gebruik de bekende combo en dan blijft ie afwisselend zwart met SGS logo en als ik de combo loslaat dan komt soms wel de recovery en soms boot ie gewoon door, heel irritant :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:25
En inmiddels is er weer een nieuwe 2.2.1 firmware genaamd JPX. Verschil met JPU is dat Kies je telefoon nu wel herkent.

http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm

Edit: er zit alleen een PDA file bij, geen modem of CSC. Kan ik de modem en CSC van JPA gebruiken?

[ Voor 24% gewijzigd door baba420 op 18-12-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
JPX is trouwens via kies beschikbaar. Productcode XEU (europese code). Met kies patcher (zie xda) kun je zo de officiele 2.2.1 installeren. Ik wacht nog even op de XEN versie, maar voor degenen die nu met JPU klooien wellicht een beter alternatief!

Edit: Sorry voor de dubbelpost (te lang gewacht met drukken verstuur bericht)

[ Voor 14% gewijzigd door Orcie op 18-12-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
baba420 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:59:
En inmiddels is er weer een nieuwe 2.2.1 firmware genaamd JPX. Verschil met JPU is dat Kies je telefoon nu wel herkent.

http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm

Edit: er zit alleen een PDA file bij, geen modem of CSC. Kan ik de modem en CSC van JPA gebruiken?
Gewoon als PDA flashen, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf

svijf

b5beveiliging.nl

Pino112 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:42:
[...]

Heb nu 5.6 erop staan en nog steeds geen 3g?
Zou het helpen om die csc te vervangen?
Of ben ik dan alles kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Pino112 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:42:
[...]

Ik zou wat betreft deze firmware we voorzichtig zijn. De verhalen over JPU en en de SBL die werd mee geflashed inherent of dit was gechecked in kies. Vanaf deze firmware veranderen ze iets in verdeling van bestanden over verschillende delen van het geheugen (oneNAND).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
svijf schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:47:
[...]

Heb nu 5.6 erop staan en nog steeds geen 3g?
Zou het helpen om die csc te vervangen?
Of ben ik dan alles kwijt?
Had ik ook, even handmatig je APN toevoegen.
Toevallig Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf

svijf

b5beveiliging.nl

Pino112 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:49:
[...]

Toevallig Vodafone?
Yep, maar had ik al geprobeerd?
Ga het nog een keer doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf

svijf

b5beveiliging.nl

Pino112 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:49:
[...]

Toevallig Vodafone?
_/-\o_

Voor de 4e keer handmatig aangemaakt en nu werkt het 8)7
Maar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
svijf schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:52:
[...]

Yep, maar had ik al geprobeerd?
Ga het nog een keer doen ;)
Ik heb dus ook Vodafone, raar probleem dit want lees verder nergens dat de APN niet automatisch wordt toegevoegd.
svijf schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:56:
[...]

_/-\o_

Voor de 4e keer handmatig aangemaakt en nu werkt het 8)7
Maar :*)
Jij dus ook al.. Vreemd.

En DOC heeft zijn ROM aangepast naar JPX:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=817703

[ Voor 8% gewijzigd door Pino112 op 18-12-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:25
Ik denk de veiligste manier is om een complete odin flash te doen met JPA. Daarna wachten totdat Kies de Nederlandse JPX aanbiedt. Tot die tijd blijf ik lekker bij JPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Darky 5.6 geinstalleerd maar de meeste items in de market willen niet downloaden, hij begint gewoon niet en na n tijdje "download onderbroken", sommige andere items downloaden/installeren zonder probleem. Ligt dit aan de market of aan de rom :?

welke nu niet willen: gmail, maps, facebook :{

[ Voor 9% gewijzigd door Cartman! op 18-12-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Cartman! schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 14:15:
Darky 5.6 geinstalleerd maar de meeste items in de market willen niet downloaden, hij begint gewoon niet en na n tijdje "download onderbroken", sommige andere items downloaden/installeren zonder probleem. Ligt dit aan de market of aan de rom :?

welke nu niet willen: gmail, maps, facebook :{
http://forum.xda-develope...php?p=8724206&postcount=3
Misschien dat daar de oplossing tussenstaat.
Pagina: 1 ... 6 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.