Tubes....It's what make music music!
Alleen, na deze flash krijg ik Whatsapp niet meer aan de praat. Hij is bezig met het versturen van die verificatie sms, maar blijft daar mee bezig.
Is dit een bekend probleem? If so, hoe los ik dit op, is best vervelend moet ik zeggen
[ Voor 9% gewijzigd door partyondude op 11-06-2011 17:58 ]
Kijk daar kunnen wij wat mee. THX.Kalua schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:57:
Voor de mensen die de Officiele 2.3.3 willen flashen(XEN) hier downloaden:
http://www.multiupload.com/T87B3EN8W0
PDA: CODE_I9000XWJVH_CL184813_REV03_user_low_ship.tar.md5
PHONE: MODEM_I9000XXJVO_REV_00_CL1003066.tar.md5
CSC: GT-I9000-CSC-XENJV4.tar.md5
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Moet je de .zip bestand (XXJVP_Deodexed_Zipaligned_MultiCSC_signed.zip) installeren via CWM? Of gaat dat niet goed?
Momenteel draai ik stock (odexed) 2.3.4 met speedmod kernel (k15h). Of had ik CF-root moeten installeren???
Ik zou eigenlijk wat MOD's erop willen gooien, zoals de CRT animation en de Battery mod.
[ Voor 14% gewijzigd door Amboe op 11-06-2011 18:26 ]
Verwijderd
Ik heb er geen last meer van xd
Zo aangewend:P
Ben wel ontzettend blij met dat nieuwe thema:)
Echt mooi.
Ben nu beetje losse componenten aan het zoeken om het af te maken.
Dat is toch een van de leukste dingen van MIUI de theme manager
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 18:16 ]
Ik merk het ja, vanochtend ff geflashed.
Jammer dan, ik geef nu Darky weer ff een kans, en anders weer gewoon CM7.
Tja, jammer idd maar laat MIUI nog even erop. Toch wel heel snel en mooi en de tweaks zijnPino112 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:26:
[...]
Ik merk het ja, vanochtend ff geflashed.
Jammer dan, ik geef nu Darky weer ff een kans, en anders weer gewoon CM7.
lader in de auto, adapter(extra) in het handschoenen vakje, thuis nog een adapter/USB
Laat maar drainen...
Ben aan het klojo-en met OC/UV kijken of daar nog winst valt te halen.
[ Voor 0% gewijzigd door silitek op 11-06-2011 18:35 . Reden: toevoeging ]
Ik beschik nog niet over een auto/rijbewijs, maar ook gewoon als ik een dag weg wil moet ie wel mee kunnen gaan natuurlijk.silitek schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:34:
[...]
Tja, jammer idd maar laat MIUI nog even erop. Toch wel heel snel en mooi en de tweaks zijn![]()
lader in de auto, adapter(extra) in het handschoenen vakje, thuis nog een adapter/USB
Laat maar drainen...![]()
Ben aan het klojo-en met OV/UV kijken of daar nog winst valt te halen.
Uiteraard heb je daar gelijk in.....moet ook gewoon kunnen, maar jaPino112 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:36:
[...]
Ik beschik nog niet over een auto/rijbewijs, maar ook gewoon als ik een dag weg wil moet ie wel mee kunnen gaan natuurlijk.
Edit: MIUI is na 20uur h-e-l-e-m-a-a-l leeg.
Edit: Klein "bugje" in MIUI V6 onthoud mijn muziek op externe SD maar tijdelijk.
Opnieuw scannen en ze zijn weer terug...even
[ Voor 23% gewijzigd door silitek op 11-06-2011 18:50 . Reden: toevoeging ]
Ik zie in het andere forum, dat je het al gevonden hebt.Amboe schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:07:
Hoe installeer je eigenlijk de deodexed versie van 2.3.4?
Moet je de .zip bestand (XXJVP_Deodexed_Zipaligned_MultiCSC_signed.zip) installeren via CWM? Of gaat dat niet goed?
Momenteel draai ik stock (odexed) 2.3.4 met speedmod kernel (k15h). Of had ik CF-root moeten installeren???
Ik zou eigenlijk wat MOD's erop willen gooien, zoals de CRT animation en de Battery mod.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Ik heb geprobeerd om van Darky's 10.1 Extreme Edition naar de nieuwe Ficeto_JVP_CWM3_v4 te gaan. In de Recoverymode is alles naar behoren verlopen. Nu het volgende, na de reboot (in CMW) blijf ik hangen in het bootscherm. Ik heb inmiddels geprobeerd om JVP nogmaals te installeren, zonder resultaat. En ook om terug te gaan naar 10.1 EE (beide op mijn sd-card aanwezig), wederom zonder resultaat. Ik blijf in het bootscherm hangen. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 20:50 ]
Verwijderd
Ik ben bang dat je stock gingerbread moet flashen, vervolgens jvp kernel en dan darky weer flashen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:30:
Goed, ik ben tegen een muurtje opgelopen waar ik graag jullie hulp bij kan gebruiken.
Ik heb geprobeerd om van Darky's 10.1 Extreme Edition naar de nieuwe Ficeto_JVP_CWM3_v4 te gaan. In de Recoverymode is alles naar behoren verlopen. Nu het volgende, na de reboot (in CMW) blijf ik hangen in het bootscherm. Ik heb inmiddels geprobeerd om JVP nogmaals te installeren, zonder resultaat. En ook om terug te gaan naar 10.1 EE (beide op mijn sd-card aanwezig), wederom zonder resultaat. Ik blijf in het bootscherm hangen. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Verwijderd
Denk je dat echt? De instructies van Darky vertellen juist dat je zonder mankeren de JVP óver de 10.1 kan flashen http://www.darkyrom.com/c...m.3519/page-85#post-61138Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:24:
[...]
Ik ben bang dat je stock gingerbread moet flashen, vervolgens jvp kernel en dan darky weer flashen.
Verwijderd
ja, je zou eventueel nog dark core 2.5/2.6 kunnen flashen en dan kijken of ie het doet. anders helemaal opnieuw.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:32:
[...]
Denk je dat echt? De instructies van Darky vertellen juist dat je zonder mankeren de JVP óver de 10.1 kan flashen http://www.darkyrom.com/c...m.3519/page-85#post-61138
Verwijderd
Neem me niet kwalijk als ik het mis heb, maar ik kan dit toch niet? Momenteel kan ik alleen kiezen via "install zip from sdcard" uit 10.1 of JVP v4. Darkcore 2.6 en de nieuwe 2.7.3 staan er wel op. Hoe kom ik daar bij?Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:38:
[...]
ja, je zou eventueel nog dark core 2.5/2.6 kunnen flashen en dan kijken of ie het doet. anders helemaal opnieuw.
Verwijderd
kernel flashen via odin;)Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:45:
[...]
Neem me niet kwalijk als ik het mis heb, maar ik kan dit toch niet? Momenteel kan ik alleen kiezen via "install zip from sdcard" uit 10.1 of JVP v4. Darkcore 2.6 en de nieuwe 2.7.3 staan er wel op. Hoe kom ik daar bij?
edit: download dark core 2.6 tar. bestand. open odin. vervolgens plaats je het tar bestand in pda. dan flashen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 21:47 ]
Verwijderd
Ofcourse
Just to be sure: welke pit moet ik dan gebruiken?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 22:07 ]
Ik heb even in het topic rond gezocht, maar het lijkt erop dat ik de enige ben met het dit probleem. Om één of andere reden heb ik na het flashen van de MIUI rom alleen nog maar edge verbinding(E). Weet iemand wat de oorzaak hier van kan zijn?
Dit zijn mijn APN settings:
Name: Vodafone NL
APN: live.vodafone.com
Proxy: 192.168.251.150
Port: 8799
Username: vodafone
Password: vodafone
Server: not set
MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS port: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Auth type: not set
APN type: not set
APN protocol: Ipv4
Hopelijk weet iemand wat het kan zijn, want de MIUI rom is verder wel gaaf!
Verwijderd
Vodafone (Thnx Wilson) (proxy & server settings niet altijd nodig)q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:16:
Goedeavond,
Ik heb even in het topic rond gezocht, maar het lijkt erop dat ik de enige ben met het dit probleem. Om één of andere reden heb ik na het flashen van de MIUI rom alleen nog maar edge verbinding(E). Weet iemand wat de oorzaak hier van kan zijn?
Dit zijn mijn APN settings:
Name: Vodafone NL
Server: not set
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS port: 8799
Auth type: not set
APN type: not set
APN protocol: Ipv4
Hopelijk weet iemand wat het kan zijn, want de MIUI rom is verder wel gaaf!
Name: Vodafone Internet
Server: <Not set>
MMS proxy: <Not set>
MMS port: <Not set>
APN type: default
Maak hem even opnieuw aan en doe wat hier staat. Heeft bij mij geholpen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 22:18 ]
Bedankt voor je snelle reactie, ik heb een nieuw APN profiel aangemaakt met bovenstaande settings. Helaas heb ik daar ook nog steeds alleen edge mee. Misschien zit er iets anders fout, of is het Vodafone netwerk vandaag gewoon slecht(al heb ik normaal altijd 3G).Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:17:
[...]
Vodafone (Thnx Wilson) (proxy & server settings niet altijd nodig)
Name: Vodafone Internet
Server: <Not set>
MMS proxy: <Not set>
MMS port: <Not set>
APN type: default
Maak hem even opnieuw aan en doe wat hier staat. Heeft bij mij geholpen.
Verwijderd
oke, even afwachten denk ik. Is dit altijd al met MIUI geweest of alleen nu even?q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:29:
[...]
Bedankt voor je snelle reactie, ik heb een nieuw APN profiel aangemaakt met bovenstaande settings. Helaas heb ik daar ook nog steeds alleen edge mee. Misschien zit er iets anders fout, of is het Vodafone netwerk vandaag gewoon slecht(al heb ik normaal altijd 3G).
Ik heb rond 9uur MIUI er op gezet, ik weet helaas niet meer of ik daarvoor ook edge had. Heb mijn telefoon verder weinig gebruikt vandaag. Maar ik heb normaal altijd 3G, dus het is wel vreemd.Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:32:
[...]
oke, even afwachten denk ik. Is dit altijd al met MIUI geweest of alleen nu even?
Verwijderd
denk dat het aan MIUI dan ligt. is wel erg toevallig allemaal dan, dat je ineens geen 3G meer hebt.q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:43:
[...]
Ik heb rond 9uur MIUI er op gezet, ik weet helaas niet meer of ik daarvoor ook edge had. Heb mijn telefoon verder weinig gebruikt vandaag. Maar ik heb normaal altijd 3G, dus het is wel vreemd.
Het bevalt allemaal heel goed, alleen mis ik .gif support in de browser die bij de stock firmware er wel in zit. Ook wil ik mijn wii-mote aan kunnen sluiten om bepaalde spelletjes te spelen.
Ik heb gehoord dat CM7 dit wel goed kan doen, zijn er echt grote nadelen die me zouden moeten weerhouden dit te doen? Darky is heel stabiel en de batterij gaat ongelofelijk lang mee..
PRECIES hetzelfde hier. Normaal altijd 3G, maar sinds ik miui erop heb gezet (imei is veranderd na flashen) alleen maar G. Óf het ligt aan miui of er is een storing bij Vodafone.q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:43:
[...]
Ik heb rond 9uur MIUI er op gezet, ik weet helaas niet meer of ik daarvoor ook edge had. Heb mijn telefoon verder weinig gebruikt vandaag. Maar ik heb normaal altijd 3G, dus het is wel vreemd.
3.7V 3500mAh High Capacity Battery Pack with Back Cover for Samsung i9000 Galaxy S
Meer dan dubbelen capaciteit ben benieuwd.
IMEI terug!!! (had daar ook last van) gewoon in Root Explorer originele NV_data.bin, NV_data.bin md5 en IMEI mapje in je EFS dumpen en overschrijven. Reboot je SG en je orgineel is terug.
Edit: 6.11 MIUI
http://www.modroms.co.uk/miui/MIUI-MCGv6.11.zip
CHANGE LOG:
- Framework Cleanup
- Small Tweaks in UI
- Theme Modification
- Other small tweaks
[ Voor 17% gewijzigd door silitek op 12-06-2011 08:27 ]
Besteld op Deal Extreme of op Ebay? Bestel er nu ook maar 1 via Ebay. Ben benieuwd!silitek schreef op zondag 12 juni 2011 @ 07:55:
Ik wil de MIUI blijven gebruiken dus maar een andere batterij besteld:
3.7V 3500mAh High Capacity Battery Pack with Back Cover for Samsung i9000 Galaxy S
Meer dan dubbelen capaciteit ben benieuwd.
Je SGS gaat nu heus niet dubbel zo lang mee hoor. Verwacht er maar niet te veel van.Jay-v schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:33:
[...]
Besteld op Deal Extreme of op Ebay? Bestel er nu ook maar 1 via Ebay. Ben benieuwd!
Dealextreme besteld...ach, kost de wereld niet. Zie wel als de batterij 2dagen volhoud met MIUI ben ik tevreden.Jay-v schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:33:
[...]
Besteld op Deal Extreme of op Ebay? Bestel er nu ook maar 1 via Ebay. Ben benieuwd!
Voor die paar euro wil ik het iig proberen. Lijkt me ideaal voor een festival weekendje of een weekendje weg.Pino112 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:04:
[...]
Je SGS gaat nu heus niet dubbel zo lang mee hoor. Verwacht er maar niet te veel van.
Haal met Tweaky's rom nu ongeveer anderhalve dag. (2*Exchange accounts, Gmail, Whatsapp, Facebook en Tweetdeck aan)
Met deze betere batterij en 2G ipv 3G moet de SGS het wel een weekendje uithouden lijkt me.
Ik heb hem ook besteld van DX (die met die rode sticker, die had de beste reviews). ... ben benieuwdJay-v schreef op zondag 12 juni 2011 @ 14:06:
[...]
Voor die paar euro wil ik het iig proberen. Lijkt me ideaal voor een festival weekendje of een weekendje weg.
Haal met Tweaky's rom nu ongeveer anderhalve dag. (2*Exchange accounts, Gmail, Whatsapp, Facebook en Tweetdeck aan)
Met deze betere batterij en 2G ipv 3G moet de SGS het wel een weekendje uithouden lijkt me.
Vraag, ik draai nu DocROM JVO met de stock + voodoo kernel (uit de beta)
Nu, en bij andere roms had ik dat ook, verdwijnen soms iconen uit mn homescreen. of soms doet een programma het niemeer en kan ik hem opnieuw installeren.
Ook bij JVO (modem ook JVO dacht ik), maakt hij perfect mooie foto's (mooier dan eerst), maar als ik hem doormail is hij vervormd. (verkeerd uitgelijnd oid).
Toch wat bugs dus
Welke set raden jullie aan? (ben er even uit).
Ik was altijd fan van DOCROM, maar is darky aan te bevelen? (JV9 oid? 2.3.4 firmware)??
En welke kernel?? Daar ben ik helemaal de weg kwijt (door de bomen het bos niet zien zeg maar).
Verwijderd
Ook even nog een theme overheen gegooid met blauwe overscroll glow.
EDIT: ondanks dat ik tevreden ben met JVP ga ik mijn toestel toch oplaten sturen ivm hardware fouten. Wat moet ik doen om mijn toestel weer onder garantie te laten vallen?
gewoon stock 2.2.1 flashen? en unrooten?
Ik weet namelijk niet of 2.3.3 al officieel uit is? dacht het namelijk niet.
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2011 17:59 ]
3x reboot en probleem lost op
Je kan ook 3x flight mode aan en uit zetten, dat doet precies hetzelfdesilitek schreef op zondag 12 juni 2011 @ 18:50:
MIUI tip..kom je van een eerder versie naar 6.11 en je battery-drain is enorm?
3x reboot en probleem lost op.
sinds enkele dagen heb ik DarkyRom 10.1 op mijn galaxy s geinstalleerd. De rom zit er top uit en werkt lekker snel. Helaas loop ik tegen een (klein) probleem aan. Wanneer ik mijn galaxy uitzet en vervolgens aanzet, start de galaxy initieel in de wifi modus. Wanneer ik deze uitschakel of van huis ga, dan worden de internet (apn) instellingen van vodafone gewijzigd.
Ten eerste wordt er een "-" voor de apn gezet, dus -office.vodafone.nl
Ten tweede wordt de apn-type op "-*" gezet.
Wijzig ik de gegevens naar office.vodafone.nl en Internet + MMS dan werkt 3g normaal. Overigens maakt het niet uit wanneer ik handmatig switch (zonder te tel uit te zetten) tussen wifi en 3g.
Ik heb de apn een keer helemaal verwijderd en een keer op standaard geklikt. Echter zonder resultaat.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem of zijn er meer mensen die hiermee te maken hebben?
[ Voor 6% gewijzigd door MK83 op 12-06-2011 20:28 ]
http://www.androidworld.n...orial:APN+lijst+Nederland
[ Voor 16% gewijzigd door Embryo1 op 12-06-2011 20:49 ]
Verwijderd
Daarom, onder ideale omstandigheden zou het echt geen dag extra kunnen zijn.Pino112 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 13:04:
[...]
Je SGS gaat nu heus niet dubbel zo lang mee hoor. Verwacht er maar niet te veel van.
Vind het oerlelijk zo'n uitstekende achterklep. Liever undervolt en sluit ik vele actieve
applicaties/services af of neem gewoon mijn lader mee op een festival
En een AggregaatVerwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:21:
[...]
Daarom, onder ideale omstandigheden zou het echt geen dag extra kunnen zijn.
Vind het oerlelijk zo'n uitstekende achterklep. Liever undervolt en sluit ik vele actieve
applicaties/services af of neem gewoon mijn lader mee op een festival.
deze is geleverd met JPY.. ze moet dit aankomende half jaar met de rom doen.. tips?
De CPU zat dacht ik 97 of 98% op deep sleep en de overige 1 of 2 % op 1000mhz en 100mhz.
Ik ben hier echt wel blij mee
Alleen werkt whatsapp niet met deze versie, kan niet verifiëren met de installatie...
Whatsapp werkt, je moet alles zetten op 'altijd accepteren ' in de superuser Apple.Lennart_1337 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 01:44:
Met de MIUI 5.3.2 heb ik van 't weekend 27uur gehaald en nog 7% over met 1,5uur scherm gebruik.
De CPU zat dacht ik 97 of 98% op deep sleep en de overige 1 of 2 % op 1000mhz en 100mhz.
Alleen werkt whatsapp niet met deze versie, kan niet verifiëren met de installatie...
GingerReal of Juwe zijn probleemloze rommetjes Thommy, compleet zonder poespas..zeker een aanrader!!thommy86 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:58:
een vriendin van me heeft van de week een nieuwe galaxy gekregen.. ze gaat over een weekje naar australie voor een half jaar.. is gingerreal aan te raden? ben zelf niet bezig met samsung roms.. en voor haar is een complete rom een must..
deze is geleverd met JPY.. ze moet dit aankomende half jaar met de rom doen.. tips?
MIUI 6.13 is er inmiddels
Anders superuser/root problemen..
Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:28:
Mobiele oplaadpunten FTW. Alleen zoek ik nog een keer een charge versneller.
[ Voor 15% gewijzigd door silitek op 13-06-2011 07:40 ]
IK zou er dan voor kiezen om niets te doen, en spelen op zekerheid. Of zijn er specifieke dingen waarom je het zou doen /thommy86 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:58:
een vriendin van me heeft van de week een nieuwe galaxy gekregen.. ze gaat over een weekje naar australie voor een half jaar.. is gingerreal aan te raden? ben zelf niet bezig met samsung roms.. en voor haar is een complete rom een must..
24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Verwijderd
JPY is stock hartstikke goed. Je hebt daar niet echt een custom rom voor nodig, voegt op dit moment nog niet zoveel toe. Ik zou hem persoonlijk zo laten.thommy86 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:58:
Je zou eventueel een andere kernel kunnen flashen, als voodoo kernel, of dark core 2.7.3.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 11:19 ]
Werkt wel! Als je bij het scherm bent waar je je nummer in moet voeren, even naar superuser gaan, whattsapp alle rechten geven, terug ... en het werkt!Lennart_1337 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 01:44:
Met de MIUI 5.3.2 heb ik van 't weekend 27uur gehaald en nog 7% over met 1,5uur scherm gebruik.
Verder elders een vraag. Wil je snel laden, koop dan een lader me zoveel mogehlijk Ampere!
(veel zijn 0,5 standaard van samsung is 1a ... ik heb er nu 1 van 2 a 2,2a (gaat idd stuk sneller).
Thx, dit werkt idd.maurits82 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 11:18:
[...]
Werkt wel! Als je bij het scherm bent waar je je nummer in moet voeren, even naar superuser gaan, whattsapp alle rechten geven, terug ... en het werkt!
bedankt voor de reacties.. stock is het natuurlijk een goede rom.. dat heb ik 'ooit' ook zo ervaren.. haar batterij is wel al binnen een dag leeg nou.. daarom twijfel ik inderdaad tussen gingerreal of een andere kernel..thommy86 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:58:
Tja bij mij is de batterij na een dag ook leeg, ligt gewoon aan de gebruiker.thommy86 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:49:
[...]
bedankt voor de reacties.. stock is het natuurlijk een goede rom.. dat heb ik 'ooit' ook zo ervaren.. haar batterij is wel al binnen een dag leeg nou.. daarom twijfel ik inderdaad tussen gingerreal of een andere kernel..
Je kunt bv brightness handmatig op zn laagst zetten en vliegtuigmodus aan zetten etc om wat te besparen.
Maar heeft ze bv ook eisen zoals.bln en voodoosound?
Maar het is geen nieuwe sgs toch, want bij een nieuwe sgs staat standaard geen 2.3.4 op ^^
[ Voor 4% gewijzigd door An1mA op 13-06-2011 14:24 ]
Het is wel een nieuw.. er staat ook 2.2.1 op.. ze heeft eigenlijk weinig eisen.. leuk thema enzo.. en omdat ze zelf een halfjaar weg is ga ik geen cm7 ofzo erop zetten.. omdat ik van hier uit haar moeilijk kan helpen.. het wordt dan toch gingerreal met SensatioN by Crysis thema..An1mA schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:23:
[...]
Tja bij mij is de batterij na een dag ook leeg, ligt gewoon aan de gebruiker.
Je kunt bv brightness handmatig op zn laagst zetten en vliegtuigmodus aan zetten etc om wat te besparen.
Maar heeft ze bv ook eisen zoals.bln en voodoosound?
Maar het is geen nieuwe sgs toch, want bij een nieuwe sgs staat standaard geen 2.3.4 op ^^
welke rom draai jij dan?
Verwijderd
Als de batterij snel leeg gaat raad ik je aan om de voodoo kernel te flashen.thommy86 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:49:
[...]
bedankt voor de reacties.. stock is het natuurlijk een goede rom.. dat heb ik 'ooit' ook zo ervaren.. haar batterij is wel al binnen een dag leeg nou.. daarom twijfel ik inderdaad tussen gingerreal of een andere kernel..
zie deze site voor de download:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=975349
batterij gaat bij mij gemakkelijk 3 dagen mee!
flash het bestand met odin. en gebruik alleen het vakje PDA.
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn SGS geflashed naar FW 2.3.4 gedownload van XDA.
Na dat ik m'n google account etc weer had ingesteld, kwam ik erachter dat ik geen mobiel internet meer had, dus even naar Hi gegaan, en de juiste instellingen opgezocht, toen had ik dus wel weer internet, maar de snelheid komt niet verder dan G (Gprs) terwijl ik voor m'n update hier altijd H of op zn minst 3G had.
Iemand enig idee hoe dit kan, en beter, hoe ik dit kan verhelpen? heb m'n telefoon doorgezocht, en wat op google gezocht maar kon niet zo snel iets vinden
P.s ik heb een 7.2mbps internet abonnement, de snelste die Hi op het moment aanbied.
je zou een ander modem kunnen proberen..Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:46:
Hallo,
Na dat ik m'n google account etc weer had ingesteld, kwam ik erachter dat ik geen mobiel internet meer had, dus even naar Hi gegaan, en de juiste instellingen opgezocht, toen had ik dus wel weer internet, maar de snelheid komt niet verder dan G (Gprs) terwijl ik voor m'n update hier altijd H of op zn minst 3G had.
Iemand enig idee hoe dit kan, en beter, hoe ik dit kan verhelpen? heb m'n telefoon doorgezocht, en wat op google gezocht maar kon niet zo snel iets vinden
P.s ik heb een 7.2mbps internet abonnement, de snelste die Hi op het moment aanbied.
Lijkt er op dat er iets niet helemaal goed zit in 2.3.4. Twee pagina's terug zie je dat ik en nog iemand hetzelfde probleem hebben, maar dan met Vodafone.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:46:
Hallo,
Verwijderd
Op samfirmware.com staat de 'I9000XXJVP ##' versie. Maar is deze wel officieel al via kies verkrijgbaar?
Welke versie van Samfirmware moet ik pakken om weer later te kunnen updaten via de officiële manier?
Je moet de laatste XENJV4 (CSC) hebben van Kalua. Link Te vinden in de startpost.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:56:
Omdat ik zoveel aan het flashen ben geweest wil ik wel eens even weten welke Firmware versie op dit moment standaard op de Galaxy S staat. Ik wil hem weer even terugzetten.
Op samfirmware.com staat de 'I9000XXJVP ##' versie. Maar is deze wel officieel al via kies verkrijgbaar?
Welke versie van Samfirmware moet ik pakken om weer later te kunnen updaten via de officiële manier?
Verwijderd
Verwijderd
Ik zit nu op MIUI Rom met Android 2.3. Zal ik zeker wel ff een Rom erop moeten flashen die 2.2 bootloader heeft? Of kan je bij de originele gewoon echt overal overheen flashen.. Ach boeie. Ga gewoon proberen komt allemaal goed:)Embryo1 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 17:06:
[...]
Je moet de laatste XENJV4 (CSC) hebben van Kalua. Link Te vinden in de startpost.
Dat had ik ook toen ik laatste versie van Miui had geflashed. Van alles meegedaan (Imei succesvol herstelt, andere miui-compatibele modems geflashed, paar keer rebooten, apn-instellingen 10x nagechekt) Het mocht allemaal niet baten. Dus heb ik maar Ramad's deodexed JVP geflashed met Speedmod Gingerbread kernel en als ik eerlijk moet zijn: ik merk geen verschil vergeleken met CM7. Hats off for Samsung.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:46:
Hallo,
Edit: er is wel een verschil met CM7, namelijk een fatsoenlijke battery drain. Twee dagen met redelijk intensief gebruik is makkelijk te halen.
[ Voor 7% gewijzigd door baba420 op 13-06-2011 19:12 ]
Niks geen probleem mee gehad hoor.q-enf0rcer.1 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 16:12:
[...]
Lijkt er op dat er iets niet helemaal goed zit in 2.3.4. Twee pagina's terug zie je dat ik en nog iemand hetzelfde probleem hebben, maar dan met Vodafone.
DUTCH - GERMAN - DANISH - SPANISH - FRENCH - POLISH - HEBREW-CHINESE-
PORTUGESE - ENGLISH - TURKISH - ITALIAN - KOREAN- VIETNAMESE-RUSSIAN
Download:
http://www.multiupload.com/CNBE05PXJY
CWM-flashable zip.
Verwijderd
Nieuwe update iemand al uitgetest?
Als de batterij er beter van wordt zal ik hem ook maar eens flashen:P
Het is altijd stuivertje wisselen tussen Glitch en Zacharias. Persoonlijk weinig verschil in performance tussen deze twee.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:27:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1053304
Nieuwe update iemand al uitgetest?
Als de batterij er beter van wordt zal ik hem ook maar eens flashen:P
Een andere speler is Super AOSP kernel:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1120323
60 uur zou haalbaar zijn volgens de verhalen..wacht nog op wat meer reviews en dan ga ik deze proberen
Verwijderd
Ik had een complete wipe gedaan van Darky 8.0 naar Darky 10.1. in eerste instantie nog steeds een slechte battery life. Nu heb ik een battery calibration uitgevoerd en vandaag heb ik 19,5 uur gehaald (80% op wifi, whatsapp, facebook om het uur, twitter om het uur, 5 push mails om het uur). Morgen kijken of ik het meer dan een dag haal op 3G.
En verder, ik had geprobeerd om de (beta) Ficeto_JVP_CWM3_v4 erop te zetten maar dat is bij mij verkeerd gegaan. Hij bleef hangen (freeze) in het boot screen. Heb daarna alles opnieuw moeten installeren.
Zit trouwens op de darky 2.6 kernel. JVO modem.
edit: Het valt me wel op dat als ik de telefoon aanlaat en geheel laat opladen, hem vervolgens uitschakel..de telefoon toch zeker nog 20 minuten blijft opladen tot ie uit ook aangeeft 100% te zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 20:15 ]
Die wil ik wel installeren!!silitek schreef op maandag 13 juni 2011 @ 18:54:
languages pack voor MIUI V6.13.1 is er!!
DUTCH - GERMAN - DANISH - SPANISH - FRENCH - POLISH - HEBREW-CHINESE-
PORTUGESE - ENGLISH - TURKISH - ITALIAN - KOREAN- VIETNAMESE-RUSSIAN
Download:
http://www.multiupload.com/CNBE05PXJY
CWM-flashable zip.
... Maar hoe doe ik dat???
Verwijderd
Die kwam ik ook tegen..silitek schreef op maandag 13 juni 2011 @ 19:43:
[...]
Het is altijd stuivertje wisselen tussen Glitch en Zacharias. Persoonlijk weinig verschil in performance tussen deze twee.
Een andere speler is Super AOSP kernel:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1120323
60 uur zou haalbaar zijn volgens de verhalen..wacht nog op wat meer reviews en dan ga ik deze proberen
Vond het wat vaag.. maar sommige houden het er blijkbaar lang mee vol:P
Verwijderd
Wonder boven wonder, vraag me niet hoe, maar ik was een uurtje later, en denk nou zal de batterij er nog maar eens uittrekken, en jawel, i herstartte hem weer, en prompt krijg ik meteen mijn HSDPA signaal weer binnen.
Nogmaals bedankt voor de reacties
In Recovery "install zip from SD" meer niet.maurits82 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:00:
[...]
Die wil ik wel installeren!!
Werkt goed poorted van HTC. 1app werkt helaas niet meer op NL setting MIUI Music player.
Maar er zijn players plenty in Market
Gedaan vanuit 2nd recovery!maurits82 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:00:
[...]
Die wil ik wel installeren!!
(install from zip)
Ik zit nu op stock 2.3.4 met deze kernel (de 2.3.4 versie), werkt prima:) Vooral de eerste dag ging de batterij lang mee, daarna kreeg ik last van de batterij drain... heb deze tips gedaan.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 15:29:
[...]
Als de batterij snel leeg gaat raad ik je aan om de voodoo kernel te flashen.
zie deze site voor de download:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=975349
batterij gaat bij mij gemakkelijk 3 dagen mee!
flash het bestand met odin. en gebruik alleen het vakje PDA.
Heb je trouwens ook de voodoo lag fix aan staan (via de app in de market -> voodoo control, toch?) en nog andere tweaks?
EDIT: Voodoo control kan je /system niet converten... dus heb alleen de bovenste optie aan staan.
EDIT2: /system kom pas beschikbaar als je de bovenste optie aangevinkt hebt

[ Voor 16% gewijzigd door gabn88 op 14-06-2011 09:40 ]
je kan toch ook gewoon de orginele MIUI music player apk terug zetten? ik vind het namelijk een hele handige speler.. en zo blijft hij werken.. wel gek in het nl.. was zo engels gewent..silitek schreef op maandag 13 juni 2011 @ 20:15:
[...]
In Recovery "install zip from SD" meer niet.![]()
Werkt goed poorted van HTC. 1app werkt helaas niet meer op NL setting MIUI Music player.
Maar er zijn players plenty in Market
edit:
heb gewoon de miuimusic.apk uit het pakket gegooid.. en werkt prima..
[ Voor 7% gewijzigd door thommy86 op 14-06-2011 11:48 ]
Verwijderd
Zit nog steeds eigenlijk met zo'n chinese variant en ook
niet echt meer gezocht
Als je de link van silitek pak.. kun je daaruit de .apk halen.. als het niet lukt geef maar een seintje..Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:47:
Heb jij die Miui speler trouwens voor me Thommy86?
Zit nog steeds eigenlijk met zo'n chinese variant en ook
niet echt meer gezocht.
- Touchdomex
- Registratie: April 2005
- Laatst online: 13:35
Poke of the QueenSlow
:strip_exif()/u/142128/rocking%2520ziltoid.gif?f=community)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Wordt het niet te makkelijk aan de firmware versie toegeschreven?
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Waarom verschilt het dan zoveel per firmware en is het een erkende CM7/MIUI bug?hneel schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:01:
Ligt een battery drain niet gewoon aan de apps en de instellingen? Bv een app die voortdurend aan het syncen is ofzo.
Wordt het niet te makkelijk aan de firmware versie toegeschreven?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Uit het pakket halen idd...maar MIUI totaal eruit gegooid. Gebruik Fede's Music player alpha5..thommy86 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:45:
[...]
je kan toch ook gewoon de orginele MIUI music player apk terug zetten? ik vind het namelijk een hele handige speler.. en zo blijft hij werken.. wel gek in het nl.. was zo engels gewent..
edit:
heb gewoon de miuimusic.apk uit het pakket gegooid.. en werkt prima..
Voorals nog 1 van de mooiste..
Geintreseerd?
http://launcherpro.com/music/
Verwijderd
sinds gisteren de nieuwste gingerbread, met een custom rom:
F1 JVP Mod V6 met de Kernel van Darky (2.7.3)
Die heeft iets meer 'goodies' en ziet er niet zo gepimpt uit.
Helemaal goed, stabiel en accu gaat heerlijk lang mee.
(heb hem gisterochtend geïnstalleerd, véél mee geprutst en nu begint de accu leeg te raken.
Android 2.3.3 was ook al goed, alleen die ellendige battery drain.
Lijkt bij 2.3.4 niet voor te komen, helemaal goed.
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Waar had je die radio vandaan dan?bart_wbd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:39:
vraagje, ik zat op de nightly van cm7 van 8-6-2011. Ik wou vandaag de nieuwe flashen, en dacht ook gelijk een nieuwe radio te flashen aangezien mijn bereik minder was geworden. Nu krijg ik alleen maar force closes na het opstarten. Als ik mijn nandroid backup terug zet dan heb ik deze force closes nog steeds. Iemand een idee??
http://codeworkx.de/download/cyanogenmod/
Daar kan je radio's downloaden. Hiervoor moet je wel nightly 15 of hoger draaien. (heb je)
Ja klopt. Weet al wat het probleem was. Zat te kloten met notification bar - widgets.. 2g/3g widget aangezet p.o. en nu is die corrupt. Heb even het forum nagelezen en kwam het daar al tegen..TripleQ schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:01:
[...]
Waar had je die radio vandaan dan?
http://codeworkx.de/download/cyanogenmod/
Daar kan je radio's downloaden. Hiervoor moet je wel nightly 15 of hoger draaien. (heb je)

Die 2g/3g toggle werkt onder CM niet. Had ergens gelezen dat je dan helemaal opnieuw moet beginnen.
Best raar dat je radio hierdoor corrupt kan raken
OH BOY HAPPY JOY..
Werkt hier gewoon..desalnietemin gebruik ik het niet.
Denk dat niemand rechtstreeks de overstap vanuit MIUI gemaakt heeft..of dat werkt is maar de vraag.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:20:
Ik stel mijn vraag nog maar eens.
Kan ik vanaf MIUI gewoon gelijk XWJVP erop zetten?
[ Voor 55% gewijzigd door silitek op 14-06-2011 14:43 . Reden: toevoeging ]
Mooiste? vind hem heel kaal.. tot nu to vind ik miui muziek speler de mooiste.. achja.. smaak he..silitek schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 13:23:
Uit het pakket halen idd...maar MIUI totaal eruit gegooid. Gebruik Fede's Music player alpha5..
Voorals nog 1 van de mooiste..![]()
Geintreseerd?
http://launcherpro.com/music/
wederom smaak.. ik vind het er wel leuk uitzien.. nou gebruik ik wel een andere launcher.. maar de rest er om heen vind ik wel leuk..
thommy86 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:41:
[...]
Mooiste? vind hem heel kaal.. tot nu to vind ik miui muziek speler de mooiste.. achja.. smaak he..
BTW NEO 7 kernel gaat iets zuiniger met de battery om. Ook OC/UV setting blijven stabiel t.n.t
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Dat blauwe? Al die kleine gekleurde icoontjes bij de instellingen? Ondertussen het oude theme kunnen installeren dus alles in 1 egale kleur en puur icoontjes om dingen aan te herkennen. Veel strakker en duidelijker. Dit gaat om de instellingen en andere menu's die buiten een launcher omgaan! Nieuwe font is imho ook niet echt bepaald fijn om te lezen... Ga nog eventjes ermee spelen maar zoals het er nu uitziet kan ik wel nog alle oude elementen terughalenthommy86 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:41:
[...]
Mooiste? vind hem heel kaal.. tot nu to vind ik miui muziek speler de mooiste.. achja.. smaak he..
[...]
wederom smaak.. ik vind het er wel leuk uitzien.. nou gebruik ik wel een andere launcher.. maar de rest er om heen vind ik wel leuk..
juist die kleurtjes en het font vind ik wel oke.. een keer iets anders.. en ja herkennen.. staat ook tekst naastTouchdomex schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 14:57:
[...]
Dat blauwe? Al die kleine gekleurde icoontjes bij de instellingen? Ondertussen het oude theme kunnen installeren dus alles in 1 egale kleur en puur icoontjes om dingen aan te herkennen. Veel strakker en duidelijker. Dit gaat om de instellingen en andere menu's die buiten een launcher omgaan! Nieuwe font is imho ook niet echt bepaald fijn om te lezen... Ga nog eventjes ermee spelen maar zoals het er nu uitziet kan ik wel nog alle oude elementen terughalen
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Nederlands heb ik uitgezet. Dat eens wat anders liever niet. Imho erg chaotisch en onsamenhangend... Als ze allemaal hetzelfde waren gekleurd ongeveer was het wel best geweest maar nu is het imho gewoon lelijk...thommy86 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:04:
[...]
juist die kleurtjes en het font vind ik wel oke.. een keer iets anders.. en ja herkennen.. staat ook tekst naasten sinds vandaag nog wel in het nederlands..!! (echt vreemd)
Progressie in uiterlijk vind ik wel een + zelfs het NL pakket is niet verkeerd. Wennen, dat wel.thommy86 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:04:
[...]
juist die kleurtjes en het font vind ik wel oke.. een keer iets anders.. en ja herkennen.. staat ook tekst naasten sinds vandaag nog wel in het nederlands..!! (echt vreemd)
Tot zover kan het mij ook weinig schelen. Gaat mij meer wat er onder de kap is gesleuteld..
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Het mag best veranderen maar zorg er wel voor dat het uniforme uiterlijk wat er was behouden blijft. Dat is juist het aantrekkelijke aan de MIUI roms. De rust in het uiterlijk. Onafhankelijk welke launcher je gebruikt.silitek schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:22:
[...]
Progressie in uiterlijk vind ik wel een + zelfs het NL pakket is niet verkeerd. Wennen, dat wel.
Tot zover kan het mij ook weinig schelen. Gaat mij meer wat er onder de kap is gesleuteld..
Snap je intensie wel maar de developers (Galnet, Mambo b.v) geven daar nu een andere draai aan...Touchdomex schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:38:
[...]
Het mag best veranderen maar zorg er wel voor dat het uniforme uiterlijk wat er was behouden blijft. Dat is juist het aantrekkelijke aan de MIUI roms. De rust in het uiterlijk. Onafhankelijk welke launcher je gebruikt.
Maar is deze MIUI niets voor je?
[ROM] Galaxy S I9000 MIUI.us presents MIUI 1.6.10 Pure English [AOSP]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1118682
Official en redelijk basic...
- Touchdomex
Poke of the QueenSlow
Ik heb nu TKglitch en was tot op heden bijzonder tevreden. Is dit een 2.3.4 based MIUI? Zo ja ga ik eens kijken of die echt fijn is. Voordelen van de TKglitch vind ik persoonlijk ook de Voodoo apps voor geluid en beeld tweaking. Dit is echt ideaal en gebruik het ook erg veelsilitek schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:51:
[...]
Snap je intensie wel maar de developers (Galnet, Mambo b.v) geven daar nu een andere draai aan...
Maar is deze MIUI niets voor je?
[ROM] Galaxy S I9000 MIUI.us presents MIUI 1.6.10 Pure English [AOSP]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1118682
Official en redelijk basic...
Ik wil die alleen wel echt hebben...
Absoluut 2.3.4 based MIUI. Maar als ik eerlijk ben weet ik niet of deze rom standaard al "root"draaid.Touchdomex schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 15:58:
[...]
Ik heb nu TKglitch en was tot op heden bijzonder tevreden. Is dit een 2.3.4 based MIUI? Zo ja ga ik eens kijken of die echt fijn is. Voordelen van de TKglitch vind ik persoonlijk ook de Voodoo apps voor geluid en beeld tweaking. Dit is echt ideaal en gebruik het ook erg veel![]()
![]()
Ik wil die alleen wel echt hebben...
Zal je de topic door moeten lezen. Anders kan je Glitch of Zach kernel uiteraard draaien voor voodoo sound.
Word dan een persoonlijk bouwpakket voor je
Problemen met KIES horen in dit topic.