Andere Launcher proberen!!..Zeam of LauncherPro. Voor lockscreen app Ripple lock uit de Market kijk of er een "hiat" is binnen je systeem.gabn88 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:26:
[...]
Geprobeert, maar maakte niks uit. Vervolgens mijn wifi instellingen via titanium pro terug gezet en de eclair modem geinstalleerd en nu werkt die wel! (zit aardig op het uiteinde van het wifi bereik, misschien dat de JVO baseband hem daarom net niet pakt). Batterij is een verademing! Gisteren nog wel last van de android bug (android proces liep op tot 30% batterij gebruik en hij werd warm), las ergens dat het kon komen door het terug zetten van data via titanium, dus weer wat data gewiped en een reboot gedaan en toen had ik er geen last van.
Wel heb ik nu een ander probleem, het lockscreen doet niet meer, en de home button (of hoe noem je die fysieke toets onderaan het toestel, tussen de captive toetsen?) doet het ook niet meer (werkt wel om het scherm "aan" te zetten, maar niet om terug te gaan naar launcher), iemand suggesties om dat terug te krijgen, zonder opnieuw te flashen met odin (want nu werkt oa wifi etc gelukkig weer)? Heb al wel geprobeert om darky's rom opnieuw te flashen vanuit de CWM(zonder wipe), maar dat brengt die functie niet terug.
Tubes....It's what make music music!