Acties:
  • 0 Henk 'm!
gabn88 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:26:
[...]

Geprobeert, maar maakte niks uit. Vervolgens mijn wifi instellingen via titanium pro terug gezet en de eclair modem geinstalleerd en nu werkt die wel! (zit aardig op het uiteinde van het wifi bereik, misschien dat de JVO baseband hem daarom net niet pakt). Batterij is een verademing! Gisteren nog wel last van de android bug (android proces liep op tot 30% batterij gebruik en hij werd warm), las ergens dat het kon komen door het terug zetten van data via titanium, dus weer wat data gewiped en een reboot gedaan en toen had ik er geen last van.

Wel heb ik nu een ander probleem, het lockscreen doet niet meer, en de home button (of hoe noem je die fysieke toets onderaan het toestel, tussen de captive toetsen?:P) doet het ook niet meer (werkt wel om het scherm "aan" te zetten, maar niet om terug te gaan naar launcher), iemand suggesties om dat terug te krijgen, zonder opnieuw te flashen met odin (want nu werkt oa wifi etc gelukkig weer)? Heb al wel geprobeert om darky's rom opnieuw te flashen vanuit de CWM(zonder wipe), maar dat brengt die functie niet terug.
Andere Launcher proberen!!..Zeam of LauncherPro. Voor lockscreen app Ripple lock uit de Market kijk of er een "hiat" is binnen je systeem.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:37
silitek schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:22:
[...]

Andere Launcher proberen!!..Zeam of LauncherPro. Voor lockscreen app Ripple lock uit de Market kijk of er een "hiat" is binnen je systeem.
Ja, ben bang voor dat laatste, als ik namelijk naar instellingen ga en een andere lockscreen of een patroon instel, dan krijg ik die ook niet te zien... ga toch maar even opnieuw ficeto_jhv flashen dan weer darky's denk ik... dan maar alles opnieuw instellen!

edit: eerst maar eens darky's met een wipe proberen, dat zou toch ook moeten werken?

[ Voor 7% gewijzigd door gabn88 op 07-06-2011 11:01 . Reden: change of mind ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gabn88 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:47:
[...]

Ja, ben bang voor dat laatste, als ik namelijk naar instellingen ga en een andere lockscreen of een patroon instel, dan krijg ik die ook niet te zien... ga toch maar even opnieuw ficeto_jhv flashen dan weer darky's denk ik... dan maar alles opnieuw instellen!

edit: eerst maar eens darky's met een wipe proberen, dat zou toch ook moeten werken?
Wipe in Darky's configuratie app is zeker een optie.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij, of gaat mijn accu ineens een stuk minder lang mee met cm_galaxysmtd_full-19.zip?
Ik ben maar weer teruggegaan naar cm_galaxysmtd_full-15.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik zit nu op update-cm7-06032011-NIGHTLY en wou de laatste cm_galaxysmtd_full-19.zip flashen.
Kan dat?
Zo ja kan dat ook als ik eerst van MIUI naar die update-cm7-06032011-NIGHTLY ben gegaan?
Hartstikke bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:59:
Hallo,
Ik zit nu op update-cm7-06032011-NIGHTLY en wou de laatste cm_galaxysmtd_full-19.zip flashen.
Kan dat?
*knip*
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:54:
Ligt het aan mij, of gaat mijn accu ineens een stuk minder lang mee met cm_galaxysmtd_full-19.zip?
Ik ben maar weer teruggegaan naar cm_galaxysmtd_full-15.zip
Klopt, kijk eens of je genoeg in 'deep sleep' komt met CPY spy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik ervaar dat iig niet zo, dat de accu weer sneller leeg gaat met CM-19. Is het trouwens mogelijk op de een of andere manier de 'gezondheid' van de accu te zien? Zn huidige max capaciteit dus?

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:48:
[...]

Klopt, kijk eens of je genoeg in 'deep sleep' komt met CPY spy.
Deep sleep is 60% terwijl ik bijna niets heb gedaan met het toestel.
Ik heb hem weer teruggezet op nightly #15 en nu heb ik 93% deep sleep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Piv0
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 17:48
Beste Tweakers,

Een maand of 2 terug heb ik mn Galaxy geflashed naar 2.3.3 met Baseband-versie I9000XXJVK. Geloof dat dat de Scandinavische versie is. Opzich nergens problemen mee gehad, maar de laatste weken heb ik geen/zeer zwak GPS signaal.

Open ik Google Maps, dan zit ie qua locatie redelijk in de buurt. Maar wil ik ergens heen navigeren dan staat er constant Zoeken naar GPS... Nu lees ik hier en daar dat de GPS in de Galaxy niet super is maar het heeft in het verleden prima gewerkt.

Op het forum kan ik geen oplossing vinden, zie door de bomen het bos niet meer.
Iemand suggesties om dit probleem te verhelpen?

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:49:
[...]

Deep sleep is 60% terwijl ik bijna niets heb gedaan met het toestel.
Ik heb hem weer teruggezet op nightly #15 en nu heb ik 93% deep sleep.
Beter, blijkt immers maar weer dat het met de #19 niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje, misschien weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen.
ik heb mijn samsung galaxy s i9000 via niet-officiele manier geprobeerd te updaten maar het is mislukt.

Ik heb de volgende SuperOneClickv1.9.1-ShortFuse.Drivers gedownload, vervolgens toestel aangesloten aan pc en ik zag een mooie knop Root en ik klikte daarop en hij was binnen 1 min klaar en gaf een melding your device is now rooted! op dat moment ik voelde me stoer :D

Vervolgens heb ik een rare handeling gevolgd hier: http://forum.xda-develope...?p=13925077&postcount=176

3. clear product code field and choose Europe (not 2.1) preset - it should enter I9000XXJPO
dus ik heb het veldje PDA gewijzigd naar I9000XXJPO.

7. choose presets for phone and CSC fields as in 3. above - it will enter I9000XXJPP and I9000XAJPO
en hier heb ik Phone gewijzigd naar I9000XXJPP en CSC naar I9000XAJPO.

Voordat ik dit allemaal gedaan had, gaf Kies altijd de melding van jij hebt al de laatste versie...

Maar nou zie ik de volgende melding: "Deze apparaatversie kan niet worden bijgewerkt".
Huidige firmwareversie : PDA:JPO / PHONE;JPP / CSC:JPO(XEN)

Heeft iemand enige idee wat ik fout heb gedaan en hoe ik dit kan oplossen?

UPDATE: ondertussen heb ik begrepen wat ze met stap 3 en 7 bedoelen.
je moet preset voor europe kiezen en ik deed verkeerd, ik ging handmatig doen...

probleem is OPGELOST :)
(fabriekinstellingen en vervolgens opnieuw bovenstaande stappen op zelfde wijze uitgevoerd zoals het beetje krom geschreven is en daarna kreeg ik een melding via kies dat ik hem kon updaten).

mijn huidige versie is nu PDA;JVO/PHONE;JVO/CSC;JVO(XEU)

ik had een 3d menu (die kubus) verwacht maar dat heb ik niet gekregen...waarschijnlijk heb ik teveel youtube gekeken :D voor de rest is hij een stuk sneller dat merk ik wel. Alleen visueel zie ik niet veel verschil.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
silitek schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:40:
[...]

Wipe in Darky's configuratie app is zeker een optie.. :)
Gedaan en alles werkt weer. Wel had ik last van de gingerbread battery drain, dus de stappen in darky's battery guide gedaan, maar nu vanochtend al weer in een uurtje van vol (99%) naar 92% nu, met 1 keer 1 minuut bellen. Kijk ik waar de batterijvoeding voor gebruikt is, staat er dat 22% naar E-mail gaat, en alsnog 15% naar Android -systeem... iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gabn88 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:21:
[...]

Gedaan en alles werkt weer. Wel had ik last van de gingerbread battery drain, dus de stappen in darky's battery guide gedaan, maar nu vanochtend al weer in een uurtje van vol (99%) naar 92% nu, met 1 keer 1 minuut bellen. Kijk ik waar de batterijvoeding voor gebruikt is, staat er dat 22% naar E-mail gaat, en alsnog 15% naar Android -systeem... iemand tips?
Na een rom flash een keer of 3 opladen/ontladen dan pas komt je Batterij tot z'n recht..
Geef het even tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een week het probleem dat mijn telefoon zo'n 20-30 keer per dag(!) opnieuw opstart. Vaak als ik iets heb gedaan met de telefoon, als een smsje sturen dan herstart ie zichzelf. Nu heb ik de nieuwste versie van tweaky rom erop gezet en ook nu weer het probleem.
Ligt dit aan de telefoon zelf of hebben meerdere mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:29:
Ik heb nu een week het probleem dat mijn telefoon zo'n 20-30 keer per dag(!) opnieuw opstart. Vaak als ik iets heb gedaan met de telefoon, als een smsje sturen dan herstart ie zichzelf. Nu heb ik de nieuwste versie van tweaky rom erop gezet en ook nu weer het probleem.
Ligt dit aan de telefoon zelf of hebben meerdere mensen dit probleem?
Toevallig een backup terug gezet??...zo ja, daarin kan een app zitten die de boel triggerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:01:
[...]

Toevallig een backup terug gezet??...zo ja, daarin kan een app zitten die de boel triggerd.
nee, ik die altijd een schone installatie als ik een rom erop zet. Nooit een backup gedaan. Wat zou het dan kunnen wezen?
De telefoon restart nu trouwens niet alleen, maar valt ook volledig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batterij status probleem misschien?
Stats legen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben erachter wat het is. als ik de telefoon een klein tikje geef dan gaat ie uit. waarschijnlijk een hardware fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit de batterij 'los' in je Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat dacht ik inderdaad ook, maar die zit gewoon goed erin. het probleem zit ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel heb ik Darky ROM JVH V10.1 met de kernelversie 2.6.35.7 met Dark_Core-2.4 op mijn Samsung Galaxy S I9000. In een eerdere post is mij verteld dat Voltage Control een hele fijn app zou moeten zijn om te kunnen Ov/Uv en de speed te regelen. Vooral op het oog van batterijduur vind ik het heel interessant.

Echter bij het installeren van de app, zie ik dat ik kennelijk de verkeerde kernel heb. Hoe pak je in de regel aan om een andere kernel in je foon te vrotten, met behoud van DarkyROM wat ik nu momenteel heb? Ik neem aan dat je met Odin moet doen? En welke risico's zijn er met het switchen van de kernels?

De risico's van het Ov en Uv is mij wel bekend. Ik doe het stap voor stap. Maar richting het uiterste gaan zal ik zeker niet doen. Daar is mijn foon een beetje te duur voor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stapbeest
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-07-2024
voor de mensen die een langere tijd mobiel willen zijn past de accu van de samsung galaxi armani 9010i Samsung nummer EB575152LU Accu Origineel 1650 mah. te koop bij www.mobielbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 16:41
Gister voor het eerst een custom rom geflashed: Darky Rom 10.1
Merkte vandaag dat mijn batterij schrikbarend snel achter uit ging. Met mijn oude standaard Froyo rom haalde ik met gemak 3 dagen, nu overleed hij gedurende de dag.
Merk dus dat ik last heb van Gingerbread drains. De oplossing uit de beginpost van dit topic helpt helaas niet. Android neemt 35 % van mijn batterij in.
Zo vind ik het echt geen doen. Ik wacht het nog even af, maar anders ga ik snel weer naar iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
silitek schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:12:
[...]

Na een rom flash een keer of 3 opladen/ontladen dan pas komt je Batterij tot z'n recht..
Geef het even tijd. ;)
Hmm, zal ik doen. Vandaag dus maar 7 uur met de batterij kunnen doen voordat die helemaal leeg was; dat was met push 2x (exchange) en verder geen sync. Ben benieuwd hoe die morgen gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 17:34
Joostp1 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:54:
Gister voor het eerst een custom rom geflashed: Darky Rom 10.1
Merkte vandaag dat mijn batterij schrikbarend snel achter uit ging. Met mijn oude standaard Froyo rom haalde ik met gemak 3 dagen, nu overleed hij gedurende de dag.
Merk dus dat ik last heb van Gingerbread drains. De oplossing uit de beginpost van dit topic helpt helaas niet. Android neemt 35 % van mijn batterij in.
Zo vind ik het echt geen doen. Ik wacht het nog even af, maar anders ga ik snel weer naar iets anders.
Ik ben ook weer terug naar Froyo in ieder geval vanwege die battery drain. Ik snap niet dat andere mensen hier dat probleem voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:41
Omdat misschien ook lang niet iedereen er last van heeft. Ik draai ook Darky Rom 10.1 met Kernel Dark Core 2.6 en ik heb daar geen last van. Dus ik hoef ook niets voor lief te nemen. Ikzelf heb wel een andere bug gevonden, maar daar heeft blijkbaar voor de rest niemand last van, want geen reactie op gehad.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Heren, ik ga komend weekend 3 dagen naar Pinkpop en wil graag even een rom erop waarmee ik het 3 dagen zonder internet en welke sync dan ook red met 1 batterij.

Hebben jullie nog suggesties? Ik draai nu CM7 en dan haal ik met bovenstaande maximaal 2 dagen, dus daar red ik het niet mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:49

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

LeBrun schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:43:
Heren, ik ga komend weekend 3 dagen naar Pinkpop en wil graag even een rom erop waarmee ik het 3 dagen zonder internet en welke sync dan ook red met 1 batterij.

Hebben jullie nog suggesties? Ik draai nu CM7 en dan haal ik met bovenstaande maximaal 2 dagen, dus daar red ik het niet mee :)
Lees het topic eens ;) Paar dagen geleden dezelfde vraag gesteld en ook antwoord gekregen.

Daarnaast houd er rekening mee dat er gewoon gratis oplaadpunten zijn verdeeld over het festivalterrein ;) Neem dus je oplader mee en blijf bij je CM7. Komt alles goed.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:45:
[...]

Lees het topic eens ;) Paar dagen geleden dezelfde vraag gesteld en ook antwoord gekregen.
Een paar is 2? Welke pagina dan? Het is vaak gewoon klote terugzoeken.

Inderdaad wel gewoon lekker lader mee, internet uitknallen, welke kernel heb je?
Undervolten O-) en gaan met die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:48:
[...]

Inderdaad wel gewoon lekker lader mee, internet uitknallen, welke kernel heb je?
silitek in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom..."

Ongeveer sinds zondag.... Dus veel doorlezen is het echt niet.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
Touchdomex schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:45:
[...]

Daarnaast houd er rekening mee dat er gewoon gratis oplaadpunten zijn verdeeld over het festivalterrein ;) Neem dus je oplader mee en blijf bij je CM7. Komt alles goed.
Helaas niet gevonden bij het teruglezen, maar die oplaadpunten wist ik niet!

Dan hang ik hem een paar keer een uurtje aan de lader en dan komt het inderdaad wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:48:
[...]

Stock CM7, Nightly 21

2 dagen lukt me wel, met even laden kom ik die 3e dag ook wel door ;

Niks vervelender op een festival dan vrienden niet kunnen bereiken op een festival door een lege telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeBrun schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:43:

Ben afgelopen weekend naar Rock Am Ring geweest en draaide toen Darky 10.1 RE.
In flightmode en bij het Hotel Wife en volle bak internetten. Paar keer data aangezet voor het weer.
Verder ruim 50 foto's en 15 min video. Na 4 dagen nog 19% over. 80% van de dag dus wel alles uit, maar de telefoon wel gewoon idle bijgehad (om snel een foto te kunnen maken).

Darky 10.1 RE is ook UBER makkelijk te installeren! Odin > 1 file > klaar! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

LeBrun schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:52:
[...]

Stock CM7, Nightly 21

2 dagen lukt me wel, met even laden kom ik die 3e dag ook wel door ;

Niks vervelender op een festival dan vrienden niet kunnen bereiken op een festival door een lege telefoon..
Daarvoor heb ik reservetoestellen :+ Puur voor festivalgebruik :> Gewoon simpel nokiaatje voor bellen en smsen. Meer doe je toch niet op zo'n festival...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:54:
[...]

Ben afgelopen weekend naar Rock Am Ring geweest en draaide toen Darky 10.1 RE.
In flightmode en bij het Hotel Wife en volle bak internetten. Paar keer data aangezet voor het weer.
Verder ruim 50 foto's en 15 min video. Na 4 dagen nog 19% over. 80% van de dag dus wel alles uit, maar de telefoon wel gewoon idle bijgehad (om snel een foto te kunnen maken).

Darky 10.1 RE is ook UBER makkelijk te installeren! Odin > 1 file > klaar! _/-\o_
Dat is ook wel een goede inderdaad

Het klinkt misschien idioot maar ik hou wel van een beetje moeilijkheidsgraad en prutsen, dus dat het simpel is voor mij niet echt een meerwaarde :P
Touchdomex schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:54:
[...]

Daarvoor heb ik reservetoestellen :+ Puur voor festivalgebruik :> Gewoon simpel nokiaatje voor bellen en smsen. Meer doe je toch niet op zo'n festival...
Klopt, ik zou beter ook eens zo'n nokia C1 halen voor 40€.
Die dingen halen 21 dagen idle :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

LeBrun schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:05:
[...]

Dat is ook wel een goede inderdaad

Het klinkt misschien idioot maar ik hou wel van een beetje moeilijkheidsgraad en prutsen, dus dat het simpel is voor mij niet echt een meerwaarde :P

[...]

Klopt, ik zou beter ook eens zo'n nokia C1 halen voor 40€.
Die dingen halen 21 dagen idle :D
Daarnaast als het ding gejat word is het geen probleem. Gewoon sim laten blokkeren en nieuwe sim bestellen bij je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeBrun schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:52:
[...]

áls je ze kunt bereiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MIUI 5.32 is er. Deze gebaseerd op CM7 Nightly19..battery issue verbeterd.

http://www.modroms.co.uk/download.html (95.3MB)

Of

http://www.modroms.co.uk/miui/MIUI-MCGv5.32.zip

Change Log:

- Based on CM7 Nightly #19
- Includes new CM7 installer and updater-scripts
- New THEME for XDA (Thanks to creator - forgot name at present soz)
- Modem / Baseband changed to JVK
- Removal of unrequired files in Modules Folder
- Reboot Issues People Have Been Reporting Fixed
- Increase In Incall Volume Via Headsets
- Screen Capture Hue Issue Fixed
- Battery Drain Issues Now In Line with CM7 Latest Releases
- UI Speed Increases
- Overheating Issues Fixed
- IMEI Protection

;)
edit:
Aantal MIUI's rom overgeslagen..deze ga ik een kansgeven.
Tot nu toe best OK :o

[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 09-06-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:26:
MIUI 5.32 is er. Deze gebaseerd op CM7 Nightly19..battery issue verbeterd.

http://www.modroms.co.uk/download.html (95.3MB)

Of

http://www.modroms.co.uk/miui/MIUI-MCGv5.32.zip

Change Log:

- Based on CM7 Nightly #19
- Includes new CM7 installer and updater-scripts
- New THEME for XDA (Thanks to creator - forgot name at present soz)
- Modem / Baseband changed to JVK
- Removal of unrequired files in Modules Folder
- Reboot Issues People Have Been Reporting Fixed
- Increase In Incall Volume Via Headsets
- Screen Capture Hue Issue Fixed
- Battery Drain Issues Now In Line with CM7 Latest Releases
- UI Speed Increases
- Overheating Issues Fixed
- IMEI Protection

;)
edit:
Aantal MIUI's rom overgeslagen..deze ga ik een kansgeven.
Tot nu toe best OK :o
Net nu ik 1.52 heb geïnstalleerd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:31:
[...]

Net nu ik 1.52 heb geïnstalleerd :')
Die MIUI heeft elke 2-3 dagen wel een update! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:41:
[...]

Die MIUI heeft elke 2-3 dagen wel een update! :P
Hoe kun je die het makkelijkste installeren? Ik doe nu met titanium een backup en vervolgens naar de bootloader en daar een factoryreset en een complete format van mijn system data. Vervolgens MIUI installeren/updaten en daarna met titanium alles terugzetten... Het kost mij op zijn snelst een uur en eigenlijk vind ik dat te lang voor een update die zo vaak langskomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:26
Dat hoeft niet allemaal. Enkel een format van system en cache is genoeg. Zo raak je je apps niet kwijt.

Een factory reset is pas nodig als heeel veel apps crashen. Dan kan je met TB terugzetten (pas op, geen system apps) en de system apps met MIUI restore.

1. naar recovery
2. format system
3. install ultimate cleaning script van lippol
4. installeer MIUI

[ Voor 11% gewijzigd door HaTe op 09-06-2011 16:42 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

HaTe schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:32:
Dat hoeft niet allemaal. Enkel een format van system en cache is genoeg. Zo raak je je apps niet kwijt.

Een factory reset is pas nodig als heeel veel apps crashen. Dan kan je met TB terugzetten (pas op, geen system apps) en de system apps met MIUI restore.

1. naar recovery
2. format system en cache
4. installeer MIUI
Ultimate cleaning tool doet stap 2 al toch?

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IMEI Protection in MIUI 5.32 ben ik nog niet uit hoe dat werkt..
Bezit nu wel een andere IMEI heull lang nummer...Zit ook net meer op Telfort maar KPN netwerk.
Lol.. _O- . Werkt overigens wel perfect!! ( volle bak bereik en glashelder ontvangen gesprekken Ik hou het zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:+.

Tja, je bent wel belbaar maar kunt alleen zelf dus niet bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:07:
:+.

Tja, je bent wel belbaar maar kunt alleen zelf dus niet bellen?
Tuurlijk wel..no-problemo. Vreemde zaak!! ;)

Aha ben er al uit..format interne SD heeft natuurlijk mijn originele IMEI (dus ook de backup verwijderd..logisch)
backup is er natuurlijk
Begrijp alleen niet waarom ik nu gewoon wel kan bellen en gebeld worden? En hoe..kraakhelder, beter.
;)

[ Voor 36% gewijzigd door silitek op 09-06-2011 16:21 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt het eigenlijk als ik van CM7 weer naar MIUI wil?
Hoef ik alleen system en cache te formatteren?
Zo werkte het althans wel van MIUI naar CM7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Ficeto gaat vandaag of morgen een base-rom uploaden, afgeleid van een stock 2.3.4. (JVP)

Ik ben redelijk nieuwsgierig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Alternativ schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:43:
[...]

Ultimate cleaning tool doet stap 2 al toch?
Nee, kijk maar:
http://forum.xda-develope...p=13224453&postcount=7318

Cache doet hij inderdaad wel.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

System wordt toch gewoon overschreven? Ik heb die partitie nog nooit geformat :+

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 20:59
Wat een speed :o love miui :d hij verslaat de Galaxy s2, hij laadde tweakers.Net, sneller dan de s2:d mijn broer heeft een s2, ik wacht dus nog wel even op de opvolger van s2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hikhakhok schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:17:
Wat een speed :o love miui :d hij verslaat de Galaxy s2, hij laadde tweakers.Net, sneller dan de s2:d mijn broer heeft een s2, ik wacht dus nog wel even op de opvolger van s2
Erg snel idd.. :D

Edit:
+Pluspunten "deep sleep" 70% (netjes voor een 2.3.4)
Notification balk "toggles" incl nu..
GPS zeer snel zelfs ruim binnen een fix
WiFi verder bereik

[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 09-06-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Alternativ schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:44:
[...]

System wordt toch gewoon overschreven? Ik heb die partitie nog nooit geformat :+
Tsja, toch zeggen ze om /system ook altijd te formatteren :P
Maar anders blijven er misschien nog bestanden achter van de vorige rom? Niet dat dat zo erg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

HaTe schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:32:

1. naar recovery
2. format system
4. installeer MIUI
Vanavond eens proberen dan *O* Let's hope dat het lukt en vooral de batterij die beter is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
  • Laatst online: 22-09 16:41
Anarchy 99 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:17:
[...]

Ik ben ook weer terug naar Froyo in ieder geval vanwege die battery drain. Ik snap niet dat andere mensen hier dat probleem voor lief nemen.
Mm vandaag geen battery drain gehad. Hopen dat de bug niet terugkomt.
Vanochtend van de lader gehaald en ik zit nu nog op 91 procent (met 1 belletje, Whatsapp gesynced en wat nu.nl).

Android systeem zit op 4 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je inzoomt tijdens het browsen mbv multitouch dan gaat het inzoomen zelf prima, maar komt er een ander deel van de pagina zichtbaar, waardoor je dus weer even een stukje moet scrollen om op hetzelfde punt te komen waar je eigenlijk inzoomde. is dit een 2.3 bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Touchdomex schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:03:
[...]

Vanavond eens proberen dan *O* Let's hope dat het lukt en vooral de batterij die beter is :X
En geslaagd maar door mijn eigen domme fout en vergissing dacht ik dat het fout was gegaan :/ De rom stond dit keer op half chinees en half engels... Dus alsnog alles gewist en geinstalleerd... Daarna erachter komen dat nog steeds alles half chinees half engels is... Nu maar weer alles instellen :')

Iemand nog enig idee hoe ik GPRS kan forceren op de galaxy S met die MIUI rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was iemand het al opgevallen dat 2.3.4 uit is op samsungfirmware?:) of loop ik weer eens achter ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Zojuist de nieuwe DocRom 2.3 JV5 geflasht met Speedmod 15H. Nadat ik eerst Ezbase geflasht had voor de bootloader etc.
Werkt prima op eerste indruk, nu lekker testen en spelen ;)

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Ik heb downloadlinks voor XXJVP bovenaan in de TS gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Even een snel vraagje, ik kan darky v10.1 toch gewoon flashen via CWM, install zip from sd, zonder iets anders van te voren te doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Obvious schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:36:
Even een snel vraagje, ik kan darky v10.1 toch gewoon flashen via CWM, install zip from sd, zonder iets anders van te voren te doen toch?
als je gewoon al op 2.3.3 zit en je hebt een kernel geïnstalleerd waarbij je zip bestanden kan installeren via CWM, dan kun je darky gewoon installeren inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:37
Mijn camera werkt al een tijdje niet optimaal. Ik zit op CM7 en ben altijd up to date. Het probleem is dat hij bij het afspelen nogal hapert. Ik heb dit alleen bij HD. Ik heb al een complete wipe gedaan (terug naar stock), maar dat heeft niks geholpen.
Op een samsung-based rom moest je minimaal een klasse 4 sd-kaart hebben om hd te filmen maar in CM kun je niet instellen waar je het filmpje opslaat tijdens het filmen. Weet niet of het daarmee te maken kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Zanzarismo schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:31:
Mijn camera werkt al een tijdje niet optimaal. Ik zit op CM7 en ben altijd up to date. Het probleem is dat hij bij het afspelen nogal hapert. Ik heb dit alleen bij HD. Ik heb al een complete wipe gedaan (terug naar stock), maar dat heeft niks geholpen.
Op een samsung-based rom moest je minimaal een klasse 4 sd-kaart hebben om hd te filmen maar in CM kun je niet instellen waar je het filmpje opslaat tijdens het filmen. Weet niet of het daarmee te maken kan hebben?
CM heeft problemen met het afspelen van 720p ligt dus niet aan de opname maar aan het afspelen.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:25
Excuses verkeerd topic

[ Voor 96% gewijzigd door frye op 10-06-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Dag 3 met darky's 10.1 rom.

Gisteren kwam er na het opladen (stond 100% opgeladen, verwijder lader in notificatiebalk) toen ik de lader verwijderde nog maar 54%. Vanochtend na het opladen 82% en net sprong die naar 98%. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik dacht een kapotte batterij, dus heb gisteren direct de 1650mAh van samsung besteld.

Hoe dan ook kan ik alsnog maar een paar uur van de lader af (pak-em-beet 7 a 8 uur), voordat de batterij leeg is. Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:37
Alternativ schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:48:
[...]

CM heeft problemen met het afspelen van 720p ligt dus niet aan de opname maar aan het afspelen.
Dat klinkt niet echt logisch. Het filmpje hapert net zo erg als ik het bijv. op mijn laptop afspeel.. Het moet wel een camera probleem zijn. Of misschien is het een hardwarematig probleem..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
Ok ik zit met een flink probleem, zoals ik hierboven vertelde ging ik even weg van CM7 om een andere rom te flashen en net nu ik vanavond voor 4 dagen weg moet is mijn IMEI unknown..
De EFS map is zo goed als leeg, met alleen een mapje 'lost and found'

Nu heb ik de gewoonte op veel backups te maken, en ik heb dan ook ooit een complete 'copy paste' backup van de efs map gemaakt met root explorer.

Deze backup heb ik vervangen met de map die er nu stond, zonder resultaat..
Hebben jullie nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 30-09 15:05
Voor de mensen die de Officiele 2.3.3 willen flashen(XEN) hier downloaden:

http://www.multiupload.com/T87B3EN8W0

PDA: CODE_I9000XWJVH_CL184813_REV03_user_low_ship.tar.md5
PHONE: MODEM_I9000XXJVO_REV_00_CL1003066.tar.md5
CSC: GT-I9000-CSC-XENJV4.tar.md5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

LeBrun schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:51:
Ok ik zit met een flink probleem, zoals ik hierboven vertelde ging ik even weg van CM7 om een andere rom te flashen en net nu ik vanavond voor 4 dagen weg moet is mijn IMEI unknown..
De EFS map is zo goed als leeg, met alleen een mapje 'lost and found'

Nu heb ik de gewoonte op veel backups te maken, en ik heb dan ook ooit een complete 'copy paste' backup van de efs map gemaakt met root explorer.

Deze backup heb ik vervangen met de map die er nu stond, zonder resultaat..
Hebben jullie nog suggesties?
Froyo rom terugflashen, efs restored dan automatisch.
Zanzarismo schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:19:
[...]

Dat klinkt niet echt logisch. Het filmpje hapert net zo erg als ik het bijv. op mijn laptop afspeel.. Het moet wel een camera probleem zijn. Of misschien is het een hardwarematig probleem..?
Hmm, hier zijn eerder opgenomen filmpjes (720p) hakkelend aan het afspelen op MIUI (gebaseerd op CM) staat ook aangegeven in faqs. Alles onder 720p speelt vloeiend.

[ Voor 26% gewijzigd door Alternativ op 10-06-2011 16:14 ]

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

whoops

[ Voor 98% gewijzigd door Alternativ op 10-06-2011 16:14 . Reden: doublepost ]

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 21:05
http://www.multiupload.com/SH79L9HYNE
Gingerbread 2.3.4:
PDA: XXJVP
Modem: XXJVP
CSC: OXAJVP (MultiCSC: CPW, DBT, KOR, XEO, XEU)

ro.build.date=Fri Jun 3 23:23:18 KST 2011
Meer info; http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1117062
d:)b

[ Voor 17% gewijzigd door Pino112 op 10-06-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
Alternativ schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:07:
[...]

Froyo rom terugflashen, efs restored dan automatisch.

[...]

Hmm, hier zijn eerder opgenomen filmpjes (720p) hakkelend aan het afspelen op MIUI (gebaseerd op CM) staat ook aangegeven in faqs. Alles onder 720p speelt vloeiend.
Gelukt pfiew, heel erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Efs map kwijt gewoon Froyo terug flashen. Maar als je kunt bellen gewoon zo laten. ;)
2.3.4 stock!!..morgen MIUI JVP release >:)

[ Voor 1% gewijzigd door silitek op 10-06-2011 18:00 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:57
gabn88 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:06:
Dag 3 met darky's 10.1 rom.

Gisteren kwam er na het opladen (stond 100% opgeladen, verwijder lader in notificatiebalk) toen ik de lader verwijderde nog maar 54%. Vanochtend na het opladen 82% en net sprong die naar 98%. Iemand enig idee hoe dit kan? Ik dacht een kapotte batterij, dus heb gisteren direct de 1650mAh van samsung besteld.

Hoe dan ook kan ik alsnog maar een paar uur van de lader af (pak-em-beet 7 a 8 uur), voordat de batterij leeg is. Help!
lees dit en dit eens en je zit binnen 2 cycles weer aan je max batterij! ik haal op Darky 10.1 nu 3 dagen met 3G altijd aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op cm7 van 2 dagen geleden.
Gewoon /system /data/ cache/ /datadata formatten en flashen?
Verheug me nu al weer op MIUI^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:46:
[...]

Ik zit nu op cm7 van 2 dagen geleden.
Gewoon /system /data/ cache/ /datadata formatten en flashen?
Verheug me nu al weer op MIUI^^
Yep,..dat is voldoende ;) En voor MIUI alleen format/cache en system.
V6 ziet er geweldig uit met de nieuwe theme..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:49:
[...]

Yep,..dat is voldoende ;) En voor MIUI alleen format/cache en system.
V6 ziet er geweldig uit met de nieuwe theme..
Oke dankje dankje voor het snelle antwoord:D
Nu alleen nog even opladen.

Heb je screenshotjes van het theme ?
Staat nog niet in de strartpost daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:51:
[...]

Heb je screenshotjes van het theme ?
Ja, heb ik

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/2hntgdl.png

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/175yc1.png

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/dlm0id.png

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/blg5w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi !
Welke widget is dat die 1e trouwens?:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleTo
  • Laatst online: 15-07 10:32
Hoi allen,
Mijn telefoon draait sinds kort op Darky's 10.1, echter vind ik de batterijduur erg tegenvallen. Na wat googelen heb ik deze: http://www.darkyrom.com/c.../guide-battery-life.2551/ guide gevolgd. Maar nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem en met mild gebruik haal ik niet eens een dag!
Screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QCGDk.png
Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke v6 draait heerlijk hier!
Dat thema(L)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:24:
[...]

Mooi !
Welke widget is dat die 1e trouwens?:$
Old stuff :) ..Beautifull widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tonyto_tp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:30:
Hoi allen,
Mijn telefoon draait sinds kort op Darky's 10.1, echter vind ik de batterijduur erg tegenvallen. Na wat googelen heb ik deze: http://www.darkyrom.com/c.../guide-battery-life.2551/ guide gevolgd. Maar nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem en met mild gebruik haal ik niet eens een dag!
Screenshot:
[afbeelding]
Bvd.
Dat is heeeeel raar.
Misschien totaal terug naar froyo en terug naar Darky/andere Samsung rom en dan opnieuw doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Nou.. ik ben ook niet echt te spreken over 10.1 , met 9.5 deed ik soms wel 3 dagen, maar met een beetje normaal gebruik moet ik toch iedere dag opladen.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt wel alsof er een andere/vernieuwde browser in 2.3.4 zit. echt veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:31:
lijkt wel alsof er een andere/vernieuwde browser in 2.3.4 zit. echt veel beter.
Wat dan?

[ Voor 22% gewijzigd door Pino112 op 11-06-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sneller/soepeler vooral met inzoomen. hij blijft nu ook op z'n plek staan tijdens het zoomen. normaal verplaatste hij zich na het inzoomen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 23:55:
sneller/soepeler vooral met inzoomen. hij blijft nu ook op z'n plek staan tijdens het zoomen. normaal verplaatste hij zich na het inzoomen.
En je bookmarks staan ook in random volgorde? Of wel de meest bekeken bovenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ver ik zie nog random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

Mhh als ik met Miui v6 de foon op de PC aansluit zie ik alleen mn interne geheugen, mn SD kaartje word niet gemount / herkent. Heb zelf niks kunnen vinden, misschien heeft iemand een idee?

Ik kwam van Darky 10.1 af en heb Miui er overheen gegooid. Of had ik dat anders moeten doen. Vind ook echt nergens een tutorial.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q_7 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:04:
Nou.. ik ben ook niet echt te spreken over 10.1 , met 9.5 deed ik soms wel 3 dagen, maar met een beetje normaal gebruik moet ik toch iedere dag opladen.
Ik heb juist het tegenovergestelde.
met 9.5 haalde ik max een dag (stuk of 3x gewiped ook nog, geen verschil)
sinds paar dagen 10.1, en haal er denk wel 2 dagen uit, maar gooi hem toch elke nacht aan t infuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
silitek schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:22:
Efs map kwijt gewoon Froyo terug flashen. Maar als je kunt bellen gewoon zo laten. ;)
2.3.4 stock!!..morgen MIUI JVP release >:)
Ga ook naar 2.3.4 stock, deze: klik
Ok, ben terug op stock 2.3.4, op data verbinding na werkt alles weer, alleen bij het inloggen op de market kreeg ik de eerste keer een foutmelding, 2e keer werkte het wel gewoon 8)7
.
Toch maar opnieuw geflashed, met phone & modem uit die stock 2.3.4 rom en de XEN van de stock 2.3.3, om ervoor te zorgen dat 3g weer werkt (werkt nu dus).

Rooten kan je door een geroote kernel te flashe via odin (telefoon in download modus) :)

Batterij lijkt het langer vol te houden!

[ Voor 84% gewijzigd door gabn88 op 11-06-2011 15:53 . Reden: batterij comment ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiballen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-05-2024
Ik zit nu op Darky's 10.1 en ben wel benieuwd naar MIUI. In de guide van MIUI staat echter dat je vanaf 2.2 moet flashen. Moet ik hem nu per sé eerst terug flashen naar 2.2 voordat ik MIUI kan flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Bamiballen schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:46:
Ik zit nu op Darky's 10.1 en ben wel benieuwd naar MIUI. In de guide van MIUI staat echter dat je vanaf 2.2 moet flashen. Moet ik hem nu per sé eerst terug flashen naar 2.2 voordat ik MIUI kan flashen?
Ja, miui gebruikt 2.2 bootloaders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Hoe zit het nu met de batterydrain in MIUI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectron
  • Laatst online: 12-08-2024
Dank je Kalua, even uitproberen _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Kalua schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:57:
Voor de mensen die de Officiele 2.3.3 willen flashen(XEN) hier downloaden:

http://www.multiupload.com/T87B3EN8W0

PDA: CODE_I9000XWJVH_CL184813_REV03_user_low_ship.tar.md5
PHONE: MODEM_I9000XXJVO_REV_00_CL1003066.tar.md5
CSC: GT-I9000-CSC-XENJV4.tar.md5
Bedankt! Die komt weer in de TS!

Pagina: 1 ... 55 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.