Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:07:
[...]

Absoluut 2.3.4 based MIUI. Maar als ik eerlijk ben weet ik niet of deze rom standaard al "root"draaid.
Zal je de topic door moeten lezen. Anders kan je Glitch of Zach kernel uiteraard draaien voor voodoo sound.
Word dan een persoonlijk bouwpakket voor je ;) ...maar dit gaat wel voldoen aan je voorkeur, denk ik..
Ik ga dan eens kijken welke kernels voodoo ondersteunen en stabiel en snel zijn. Ga er morgen eens mee bezig :+ Eerst nog rustig settelen met deze laatste MCG rom :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ja hoor GB werkt hier alweeer niet.
MIUI maar weer:P
Nu gewoon speedmod doen /system /data /datadata /cache formatten en de zip flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:17:
En ja hoor GB werkt hier alweeer niet.
MIUI maar weer:P
Nu gewoon speedmod doen /system /data /datadata /cache formatten en de zip flashen?
In principe bezit je nog de juiste bootloader...dus deze stappen moeten voldoende zijn.
anders is het weer van vooraan beginnen

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie helemaal geen /datadata :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:20
ok ... ik snap er echt even helemaal niets van.

Ik heb de nieuwe MIUI er op gezet, maar wil graag een andere modem!

hoe doe ik dat?

Onderstaand hebben ze het over een radio, is dat hetzelfde?
http://codeworkx.de/download/cyanogenmod/

Ik heb ROMManager gekocht, maar die download helemaal niks, (zie ook "Teamhacksung" helemaal nergens staan.

Kan ik gewoon ... zeg de JVP ... radio? Donwloaden en dus via de 3knoppen combi installeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
maurits82 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 20:21:
ok ... ik snap er echt even helemaal niets van.

Ik heb de nieuwe MIUI er op gezet, maar wil graag een andere modem!

hoe doe ik dat?

Onderstaand hebben ze het over een radio, is dat hetzelfde?
http://codeworkx.de/download/cyanogenmod/

Ik heb ROMManager gekocht, maar die download helemaal niks, (zie ook "Teamhacksung" helemaal nergens staan.

Kan ik gewoon ... zeg de JVP ... radio? Donwloaden en dus via de 3knoppen combi installeren??
Via Recovery volgens mij
JV6 schijnt de beste te zijn voor NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Er is een update voor de touchwizz4 launcher.. werkt perfect op Miui..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:36:
Er is een update voor de touchwizz4 launcher.. werkt perfect op Miui..
Ja, mooi werkt zeker goed!!... :D

Toch maar weer eraf gegooid...notificatie balk deed het niet meer :+

[ Voor 11% gewijzigd door silitek op 15-06-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 20:59
ik heb nu de aosp versie van miui draaien, met de superaosp kernel, die moet erg energie zuinig zijn:D
ik zit nu aan de 6 uur, met nog 70 procent over. wifi constant aan. beetje whatsappen en spelletje spelen.
dus ik ben erg tevreden:d

dus mensen met miui/cm7 kan de superaosp kernel aanbevelen!
geen last van lag enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:36:
Ja, mooi werkt zeker goed!!... :D

Toch maar weer eraf gegooid...notificatie balk deed het niet meer :+
ooh daar heb ik helemaal geen last van.. af en toe wel een fc..(3keer vandaag..) maar start gewoon meteen op.. je klikt het weg en niks aan de hand..
hikhakhok schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:33:
ik heb nu de aosp versie van miui draaien, met de superaosp kernel, die moet erg energie zuinig zijn:D
ik zit nu aan de 6 uur, met nog 70 procent over. wifi constant aan. beetje whatsappen en spelletje spelen.

probeer het eens zonder wifi.. wifi is niet echt de boosdoener voor de drain die miui/cm7 heeft.. ben wel benieuwd naar deze kernel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
hikhakhok schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 14:33:

Waar kan je de laatste versie van deze kernel vinden? Kan hem niet vinden op XDA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Obl1viA schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:29:
[...]

Waar kan je de laatste versie van deze kernel vinden? Kan hem niet vinden op XDA..
Hou er rekening mee Kernel bezit geen voodoo sound en Recovery is in het Spaans...
XDA is de Kernel verwijderd...behoorde tot een ander dev toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn eigen telefoon zonder problemen geflashed naar 2.3.4 via Odin. ( via deze beschrijving http://www.theandroidsoul...y-s-install-and-download/)
Nu ben ik hetzelfde aan het doen voor iemand anders en gaat het mis. Alles ging goed, dowloadmode, toen de progress balk op 5% blijven hangen en geen beweging meer in te krijgen. Drivers opnieuw geinstalleerd, telefoon weer in de downloadmode, Windows 7 (64-bit) herkent het apparaat niet en ook Odin geeft geen melding "added". Weet iemand nog een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:44:
Heb mijn eigen telefoon zonder problemen geflashed naar 2.3.4 via Odin. ( via deze beschrijving http://www.theandroidsoul...y-s-install-and-download/)
Nu ben ik hetzelfde aan het doen voor iemand anders en gaat het mis. Alles ging goed, dowloadmode, toen de progress balk op 5% blijven hangen en geen beweging meer in te krijgen. Drivers opnieuw geinstalleerd, telefoon weer in de downloadmode, Windows 7 (64-bit) herkent het apparaat niet en ook Odin geeft geen melding "added". Weet iemand nog een optie?
Ja dit is heel vervelend.. waarschijnlijk heb je nog de oude drivers voor de foon erin staan.. je had odin niet moeten onderbreken.. als de blauwe balk loopt.. dan loopt ie.! probeer via SDK de gb drivers te installeren.. is de eerste post staan links naar SDK.. eenmaal geinstalleerd kun je de nieuwe drivers installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probeer het nogeens op een 32-bit systeem.

Edit:
Voor de MIUI's onder ons..V6.15 is er o.a. Zach kernel
http://forum.xda-develope...=13372250&postcount=10049

[ Voor 8% gewijzigd door silitek op 15-06-2011 18:12 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
ff een vraagie: Heb mijn vriendin dr galaxy geupdate naar JVH via kies, (alles werkt goed en is net zo snel als Darky 9.5 met speedmod en lagfix aan, maar dit terzijde) Nu dacht ik ff het leuke screenoff animatie te laten zien, de wel bekende witte streep. Dus ik bij display alle animatie's aangezet, maar no way geen tv uit screen off...??? bij mij werkte die wel bij Darky rc 4 tot 10.1.
iemand dit ook of weet dit op te lossen?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 17:17:
[...]

Probeer het nogeens op een 32-bit systeem.

Edit:
Voor de MIUI's onder ons..V6.15 is er o.a. Zach kernel
http://forum.xda-develope...=13372250&postcount=10049
Morgen eens proberen :9

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iefie schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:17:
ff een vraagie: Heb mijn vriendin dr galaxy geupdate naar JVH via kies, (alles werkt goed en is net zo snel als Darky 9.5 met speedmod en lagfix aan, maar dit terzijde) Nu dacht ik ff het leuke screenoff animatie te laten zien, de wel bekende witte streep. Dus ik bij display alle animatie's aangezet, maar no way geen tv uit screen off...??? bij mij werkte die wel bij Darky rc 4 tot 10.1.
iemand dit ook of weet dit op te lossen?
alvast bedankt
JVH door KIES is basic (kaal) dus geen root en zeker geen TV screenoff animatie.
Oplossing? Theme flashen vele bezitten de aminatie wel...
;)
niet alle theme's weken op stock rom....

[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 15-06-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
silitek schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:22:
[...]

JVH door KIES is basic (kaal) dus geen root en zeker geen TV screenoff animatie.
Oplossing? Theme flashen vele bezitten de aminatie wel...
;)
niet alle theme's weken op stock rom....
oke! dacht dat het bij gingerbread hoorde. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Heeft er al iemand ervaring met de nieuwe doc rom? Welke base rom kan je het beste kieze, JV5 V6 of een andere? Is de speedmod nog steeds een van de beste? En welke modem raden jullie aan?

Ik heb nu darky's rom, 2.3.3 met darky's kernel en heb vaak dat mensen mij niet kunnen bereiken.

Hoe kan ik nu naar docs rom flashen en raden jullie dat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat steeds meer mensen stoppen met roms maken voor de galaxy s. Tweaky rom stopt er nu ook al mee. Dat was de enige goede rom gebasseerd op jvp. Nu maar hopen dat anderen verder ontwikkelen. Juwe staat ook al een tijdje stil zover ik weet, net als darky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 21:05
iefie schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 19:35:
[...]

oke! dacht dat het bij gingerbread hoorde. 8)7
Ja, is ook zo. Alleen Samsung heeft het er allemaal uitgesloopt.
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 20:54:
jammer dat steeds meer mensen stoppen met roms maken voor de galaxy s. Tweaky rom stopt er nu ook al mee. Dat was de enige goede rom gebasseerd op jvp. Nu maar hopen dat anderen verder ontwikkelen. Juwe staat ook al een tijdje stil zover ik weet, net als darky.
CM7 :)

[ Voor 45% gewijzigd door Pino112 op 15-06-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Obl1viA schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 15:29:
[...]

Ja, waar vind je die dan???

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:53
Juwe is bezig met jvp.

Probeer hem te helpen met wat pgn's ben daar geen ster in dus als er een hele goede artist wil helpen graag.

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:01
Odin 1.3 gebruikt ? 1.7 geeft vaak problemen op 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disturbed Ange
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 08:26
Na de update naar 2.3.3 xxjvo via Kies ben ik mijn Superuser rechten weer kwijt.
Ik heb het altijd erg handig gevonden en ben nu ook druk opzoek naar 'the way' om het nu weer te krijgen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt iets heb gevonden wat snel en gemakkelijk werk!

Wie zou mij hier willen vertellen hoe ik weer mijn superuser rechten terug krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy320
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 21:21
Disturbed Ange schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 07:55:
Wie zou mij hier willen vertellen hoe ik weer mijn superuser rechten terug krijg?
CF-Root flashen met Odin en indien gewenst daarna de originele kernel weer terug flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo.. heb al sinds 2.1 geen officiële rom erop gehad. Moet zeggen dat Samsung met de 2.3.4 wel goed werk heeft afgeleverd. De telefoon is nergens meer traag. Toch wel een paar kleine buggies. Ben trouwens weer blij met de originele Samsung toetsenbord <3 vind de toetsenborden van de custom roms toch vaak crappy in vergelijking. (behalve de standaard gingerbread toetsenbord. Typt iets minder fijn maar heeft wel nederlandse speech to text dat was gaaf met smsen enzo)

Bug die ik heb kunnen vinden zit hem in de browser. Die scrollt niet helemaal vlekkenloos. Stopt heel abrupt ofzo. Andere mensen met Android 2.3.4 stock rom last van?

Bij de Miui rom had ik bijvoorbeeld dat ik de pagina kon schuiven met 2 vingers op het scherm inclusief zoomen. Dit is ook zo bij de iPhone.
De browser vind ik dus crap :( zucht... Hij is niet smooth. Hopelijk bij de volgende update! :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:37
tommy320 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 08:49:
[...]

CF-Root flashen met Odin en indien gewenst daarna de originele kernel weer terug flashen
Ja, of een andere kernel, zoals deze: hier. Werkt echt super gemakkelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:50:
[...]

Als je de link van silitek pak.. kun je daaruit de .apk halen.. als het niet lukt geef maar een seintje..
Invalid thread @ XDA staat er ;).
Had m er al eens eerder uitgesloopt en daarna niet meer geprobeerd,
vind het alleen wel grafisch en qua gebruik dé lekkerste, ja ook na PA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Zo klaar, lijkt goed te werken!

Ik heb ook nog gisteravond die kalere rom erop gezet... Traag en laggy! Nu weer op de MCG dingen over en het werkt tenminste vlot en soepel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

ik overweeg om de S1 te kopen ipv de S2, maar is er al iets beschikbaar waardoor je de extra tuning-functies uit S2 op S1 te krijgen? en met welke firmware wordt de eerste versie geleverd?
bij welke van de twee verwachten jullie het snelst een upgrade naar android 3? (of komt die helemaal niet)

Allemaal vragen die voor mij wel belangrijk zijn

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu Darky's ROM v10.1, maar ik wil terug naar stock.
Hoe moet dat in godsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:24:
ik overweeg om de S1 te kopen ipv de S2, maar is er al iets beschikbaar waardoor je de extra tuning-functies uit S2 op S1 te krijgen? en met welke firmware wordt de eerste versie geleverd?
bij welke van de twee verwachten jullie het snelst een upgrade naar android 3? (of komt die helemaal niet)

Allemaal vragen die voor mij wel belangrijk zijn
Wat voor tuningfuncties bedoel je? Overclocken? Geluid? Beeld? Dat is er allemaal al voor de S1 met de juiste kernels.
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:38:
Stock flashen met Odin. Staat in de TS.

[ Voor 17% gewijzigd door Touchdomex op 16-06-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:36

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Touchdomex schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:58:
[...]

Wat voor tuningfuncties bedoel je? Overclocken? Geluid? Beeld? Dat is er allemaal al voor de S1 met de juiste kernels.
qua uiterlijk van het mainscreen... ik weet het niet precies, maar zoiets las ik als voordeel van de S2 in het abo-levertopic...

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
F.West98 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:59:
[...]

qua uiterlijk van het mainscreen... ik weet het niet precies, maar zoiets las ik als voordeel van de S2 in het abo-levertopic...
Bekijk een aantal topics op XDA.. thema enzo.. en op youtube.. genoeg te vinden.. de sgs1 is eigenlijk alles wel al 'getuned'. je kan het er echt uit laten zien hoe je zelf wilt.. wat het uiterlijk het meeste veranderd is je launcher.. op de sgs1 zit standaard touchwizz 3.. op de sgs2 heb je tw4.. deze is ook te installeren op de sgs1.. maar er zijn veel meer launchers die je misschien mooier vind..

[ Voor 27% gewijzigd door thommy86 op 16-06-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

F.West98 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:59:
[...]

Als je custom-roms gaat draaien ben je vrij in alles wat je wilt qua uiterlijk.... Vooral als je zoiets als MIUI of CM7 installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Stap voor stap :
http://www.androidworld.n...buiten-kies-om-xwjvh.html

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf nog een aantal wensen, mogelijk hier mensen die suggesties/opties/aanraders hebben:

- ik wil nog altijd graag de MIUI spelert (niemand die ff een .APK heeft?)
- kan ik youtube filmpjes op de 'achtergrond' laten afspelen? Dus als ik van scherm wissel geen wegval
- ben echt al sinds februari aan het strugglen met het feit dat ik in CM7 GEEN transparante statusbar kan hebben/krijgen/modden*

* Vanalles gedaan, zelf aanpassingen in framework gedaan, statusbar mod uit UOT kitchen gehaald, op XDA gevraagd alles. Zowel met RetroDroid als met nieuwe MattedBlues GEEN optie toe helaasch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Als ik ff snel google kom ik op deze thread uit: http://forum.xda-develope...read.php?t=854766&page=10
Volgens mij kan MIUI player niet met een apk..
Check anders deze player eens: van de maker van Launcherpro:

http://forum.xda-develope...p?p=14756696#post14756696

de rest van je vragen zou ik niet zo weten. Maar met een paar goed gekozen keywords kom je al snel verder op XDA.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan mijn zoek kwaliteiten ontbreekt vrij weinig op XDA, heb alleen geen gewoon
steeds een chinese MIUI player, niet echt handig :+.

En het kan, want heb 'm al eens eerder gehad (en geplaatst en gebruikt alleen
kwijt geraakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja klopt, alleen vind ik de samsung apps en dergelijke wel erg handig allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Wat is erop tegen op MIUI echt te gaan draaien met je eigen launcher naar keuze? Met de allerlaatste update haal ik ook gewoon 1799 in quadrant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quadrant scores :F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Daarnaast loopt dat ding eindelijk echt soepel op stock snelheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Laatst online: 30-08 07:37
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 12:21:

- ik wil nog altijd graag de MIUI spelert (niemand die ff een .APK heeft?)
Heb even de music.apk uit de cm7 geript dat is toch ook de MIUI?
Is dus niet de MIUI Player, gebruik de muziek speler te weinig.

Kan me nog wel een rom (darky/doc) herinneren waar die in stond.

Dit is de miui music player, bij mij werkt die op cm7
http://dl.dropbox.com/u/12904785/MiuiMusic.apk

[ Voor 34% gewijzigd door Alieunited op 16-06-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen proberen of dit de juiste is, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:37
Als ik bij mijn telefoon datagegens verbinding aan zet gaat de batterij veel sneller leeg dan anders (logisch ;))

Maar als ik datagegevens aan zet, maar bij 'Accounts en Synchronisatie" de 'achtergrondgegevens' uit zet, gaat de batterij veeeeel langer mee dan als die aan staat. Dit terwijl whatsapp gewoon nog wel werkt en ik voor de accounts die je daar ziet allemaal heb insgesteld dat ze 1 x per uur moeten synchen en niet vaker....

Mijn vraag dus: hoe kom ik erachter wel programmaatje op de achtergrond steeds synchroniseerd? Is er een app voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 11:03:
[...]

Zo klaar, lijkt goed te werken!

Ik heb ook nog gisteravond die kalere rom erop gezet... Traag en laggy! Nu weer op de MCG dingen over en het werkt tenminste vlot en soepel O+
Akkoord!!...kale MIUI is dus niet veel :+ , Maar MCGv6.15 doet het zeker lekker toch schijnt morgen een MIUI release te verschijnen met nog wat extra's v7 ofzo :? .

Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:22:
[...]

Akkoord!!...kale MIUI is dus niet veel :+ , Maar MCGv6.15 doet het zeker lekker toch schijnt morgen een MIUI release te verschijnen met nog wat extra's v7 ofzo :? .

Ben benieuwd :)
Afaik is de MCGv6.15 niet gebaseerd op de allerlaatste MIUI die gisteren is uitgekomen :+ http://www.miuiandroid.com/ Misschien zouden ze deze dingen willen implementeren? Het lijkt er in ieder geval op dat de batterij van die nieuwe kernel echt belachelijk goed is! Vanochtend van de lader gehaald, geflasht en alles constant aan en nog steeds 60% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Done, thanks GoT'ers. Stock ROM er nu weer op, eindelijk af van de Darky's Drain ROM! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:29:
[...]

Afaik is de MCGv6.15 niet gebaseerd op de allerlaatste MIUI die gisteren is uitgekomen :+ http://www.miuiandroid.com/ Misschien zouden ze deze dingen willen implementeren? Het lijkt er in ieder geval op dat de batterij van die nieuwe kernel echt belachelijk goed is! Vanochtend van de lader gehaald, geflasht en alles constant aan en nog steeds 60% :D
Van wat ik begrepen heb komt er in iedergeval een nieuwe lockscreen, nog wat UI-Theme aanpassingen.
Verder zijn de dev's ook bezig om van (stock) Gingerbread 2.3.3 naar MIUI/CM7 te flashen rechtstreeks.
Ontwikkeling gaat nog even door....dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:34:
[...]

Van wat ik begrepen heb komt er in iedergeval een nieuwe lockscreen, nog wat UI-Theme aanpassingen.
Verder zijn de dev's ook bezig om van (stock) Gingerbread 2.3.3 naar MIUI/CM7 te flashen rechtstreeks.
Ontwikkeling gaat nog even door....dus ;)
Het tempo ligt echt moordend hoog :D Moet eigenlijk wel zeggen dat ik zeer tevreden ben over MIUI en eigenlijk steeds meer liefde voor de rom krijg O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:37:
[...]

Het tempo ligt echt moordend hoog :D Moet eigenlijk wel zeggen dat ik zeer tevreden ben over MIUI en eigenlijk steeds meer liefde voor de rom krijg O+
Hier het zelfde..kleuren, helderheid, fonts, video720p zowel REC als PLAY alles is dikke mik op 6.15.
En battery-drain is meer dan acceptabel..en dan de snelheid :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

silitek schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:43:
[...]

Hier het zelfde..kleuren, helderheid, fonts, video720p zowel REC als PLAY alles is dikke mik op 6.15.
En battery-drain is meer dan acceptabel..en dan de snelheid :o
Ik kreeg 6.15 maar niet stabiel (bootloops ondanks format system en custom kernels) ben terug gegaan naar froyo base rom en vervolgens opnieuw geflashed (ik gebruik de galaxy s nu zakelijk) en dat ding vliegt.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke modem werkt nu het beste met CM7/MIUI?
Grootste probleem hier is idle drain.
Nou probleem het is acceptabel maar er moet verbetering in kunnen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:52:
JVK vind ik beste tot nu toe. Zit standaard in V6.15...battery-use zal wel goedkomen t.z.t ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 14:58:
[...]

JVK vind ik beste tot nu toe. Zit standaard in V6.15...battery-use zal wel goedkomen t.z.t ;)
Ook al in 6.13.1 ?:P
Heb nu geen zin om te updaten dat doe ik morgen met de grote vrijdag update O+
Dat lockscreen *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds JV6 hier, na op JVO / JPM te hebben gezeten (met de nieuwste modems
uit mei/juni).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 21:05
JV6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:45:
[...]

Misschien betere batterij xd
Doet het prima..volle bak signal zowel netwerk/wifi. Knappe fix ;)
Tot zover geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:52:
[...]

Doet het prima..volle bak signal zowel netwerk/wifi. Knappe fix ;)
Tot zover geen problemen
Kun je je bevindingen rapporteren?
Heb nu even geen tijd om zelf te gaan klooien maar ben benieuwd:)

Heb trouwens net een nieuw theme echt prachtig!
http://forums.miuiandroid...ite-amp-New-Dark-Versions

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:54:
[...]

Jammer van die icoontjes in de statusbalk! Die wekker.. dat kan toch niet!! :P

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 19:16:
[...]

Jammer van die icoontjes in de statusbalk! Die wekker.. dat kan toch niet!! :P
Dat heb ik al aangepast ik snapte dat interneticoontje niet eens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 18:54:
[...]

MIUI 6.16 Alpha

- Wifi en netwerk optimaliseerd (speedtest down/upload max server)
- Video 720p zonder haperingen en kristal helder geluid.
- Geluid in algemeen beter
- Batterij (nog geen uitsluitsel)
- Camera focus zeer snel..in/out zoomen idem.

Kortom, browser, market, email alle zeer snelle response. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btje
  • Laatst online: 07:53

Xiaomi 13T Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:57

The Third Man

The Third Jellyfish

Heb sinds kort ook Darky's 10.1 (JVH, 2.3.3) via de newbie guide van Darky, maar de wifi tethering (dus je 3G delen via WiFi als AP zijnde) is verdwenen lijkt het? Heeft iemand die al teruggevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Lekkere Kwal schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 08:53:
Heb sinds kort ook Darky's 10.1 (JVH, 2.3.3) via de newbie guide van Darky, maar de wifi tethering (dus je 3G delen via WiFi als AP zijnde) is verdwenen lijkt het? Heeft iemand die al teruggevonden?
Installeer je toch wifi-tether? Lijkt mij niet een groot probleem toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:57

The Third Man

The Third Jellyfish

Die is ad-hoc met alleen WEP. Ik was al gewend aan een 'relaxed' AP met gewone WPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Lekkere Kwal schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 08:53:
Deze zit bij [Instellingen] - [Draadloos en netwerk] - [Verbinden].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScorpionNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:02
Zijn er hier mensen die Dark Core 2.6 gebruiken als kernel? Ik heb problemen dat de telefoon nu al 2x niet uit standby wilde komen en de enige oplossing was om de telefoon opnieuw op te starten dmv de aan-knop een tijd ingedrukt te houden.

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09 13:33
ScorpionNL schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:07:
Zijn er hier mensen die Dark Core 2.6 gebruiken als kernel? Ik heb problemen dat de telefoon nu al 2x niet uit standby wilde komen en de enige oplossing was om de telefoon opnieuw op te starten dmv de aan-knop een tijd ingedrukt te houden.
Ik gebruik de DEOX rom van Ficeto. hier zit darkcore 2.6 in geloof ik. gisteren 2 keer gehad dat de telefoon niet uit slaap wou. en ook niet met de power knop. moest de accu er uit halen. maar erna geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Draai nu ook de 2.3.4 deodexed rom van Ficeto maar dan met darkcore 2.7.3. Had hier (bijna) hetzelfde, werd gebeld maar m'n scherm bleef zwart dus kon ook niet opnemen. Batterij eruit gehaald en daarna niet meer gehad.
Ga nu toch maar weer terug naar Darky 10.1, mis BLN en vond theme wel fijn. Ook de batterij leek langer mee te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:37
silitek schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 20:13:
[...]

MIUI 6.16 Alpha

- Video 720p zonder haperingen en kristal helder geluid.
Misschien kunnen we dit dan ook verwachten van CM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zanzarismo schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 11:55:
[...]

Misschien kunnen we dit dan ook verwachten van CM?
Kunnen verwachten? Dat kon je al :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 12:35:
[...]

Kunnen verwachten? Dat kon je al :).
720p ZONDER haperingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij bent scherp ;).

Inderdaad ja. Moet je wel wat voor doen, maar HET werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 13:16:
Jij bent scherp ;).

Inderdaad ja. Moet je wel wat voor doen, maar HET werkt.
Kun je me vertellen wat? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daar is tie dan MIUI V7
http://forum.xda-develope...ad.php?t=992251&page=2180

8)

Mwahh... mooie nieuwe lockscreenwerkt niet FC. :/

Edit: Gebruik clean install voor V7 dus ook /data /datadata theme manager werkt ook zo (upgrade v6>v7) alleen krijg je FC maar het verrandert wel ;) alleen nog wel in het Chinees :+

[ Voor 59% gewijzigd door silitek op 17-06-2011 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:28:

8)

Edit: Gebruik clean install voor V7 dus ook /data /datadata theme manager werkt ook zo (upgrade v6>v7) alleen krijg je FC maar het verrandert wel ;) alleen nog wel in het Chinees :+
ben nu een backup aan het maken.. v7 staat op de sd.. maar misschien dat ik tot morgen wacht.. heb een feest vanavond en anders ga ik de heletijd met me foon spelen..

edit..
Ik denk dat er nog wel wat fixes zullen komen.. v7.1 is aan het uploaden.. iig de lockscreens in het engels.

[ Voor 8% gewijzigd door thommy86 op 17-06-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
  • Laatst online: 15-09 07:22
Sinds ik gister de update naar gingerbread gedaan heb laad mijn galaxy s amper meer op bij 15% stopt hij en het gaat enorm langzaam.. iemand een idee hoe dit komt? hard reset of nogmaals gingerbread erop laten zetten bij een samsung service point levert ook niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
sjakkie123 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:30:
Sinds ik gister de update naar gingerbread gedaan heb laad mijn galaxy s amper meer op bij 15% stopt hij en het gaat enorm langzaam.. iemand een idee hoe dit komt? hard reset of nogmaals gingerbread erop laten zetten bij een samsung service point levert ook niks op.
Batterij stats gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik heb sinds JVP "android-systeem" 2x (1x12%en 1x9%) in mijn batterij gebruik staan. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Op JVH was mijn batterij stukken beter.
sjakkie123 schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:30:
Batterystats resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
Gewoon vernieuwen of wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
of hoe doe je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakkie123
Bedankt voor je tip, maar hij laad niet verder dan 17% en het laden duur ook enorm lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Welke firmware en kernel raden jullie aan? En is de nieuwste DOCs met speedmod goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is me niet duidelijk:P
Werkt de theme manager in v7.1 wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snoll3bulk schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:36:
Welke firmware en kernel raden jullie aan? En is de nieuwste DOCs met speedmod goed?
Ik raad JVP aan.Tweaky rom of Juwe rom zijn de bekendste op het gebied van JVP firmware(android 2.3.4). Beide goede ervaringen mee. Ligt aan je smaak qua uiterlijk. Ik vind Juwe persoonlijk niet zo mooi. Daarom nu Tweaky rom.
Wil je een zeer goede batterij hebben, met daarnaast voodoo sound en voodoo color(dus betere kleuren van het beeldscherm)? Kies dan voor voodoo kernel JVP.
Speedmod ben ik zelf niet zo over te spreken. Het beeld wordt (erg) onscherp.
Daarnaast heb je nog darkcore 2.7.3. Ook prima, geen voodoo color. Wel goede batterij.
Cf-root moet je nemen voor iets betere prestaties. Vooral opstarten is sneller, maar vergt aanzienlijk meer batterij.
Tot slot heb je ook nog Damian GTO kernel. Deze ondersteunt overclocking.

Je hebt nog wel meer kernels, maar daar heb ik geen ervaring mee, of zijn simpelweg minder bekend dan de bovenstaande.

Het is helemaal aan jou!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:00:
Het is me niet duidelijk:P
Werkt de theme manager in v7.1 wel of niet?
Alles uitgevogeld ook in v7.1 werkt theme zonder FC niet. NEO8 help ook niet.. :P
Theme's verranderen uiteindelijk wel gewoon... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:34:
[...]

Alles uitgevogeld ook in v7.1 werkt theme zonder FC niet. NEO8 help ook niet.. :P
Theme's verranderen uiteindelijk wel gewoon... :*)
Toch nog iets teveel problemen ook in de thread.
Ik wacht nog even heb geen zin in gedoe xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 28-09 18:32
Ik draai nu de Semaphore Kernel 1.2 op een Deodexde JVP van Ramad. Ik moet zeggen het draait erg lekker :) De kernel is een ideale combinatie van CF root + BLN + Voodoo Sound + en OC/UV :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1112908

[ Voor 15% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 17-06-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japperr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik ben vanmiddag overgestapt naar Miui 6.15. Best even wennen. In het begin voelde hij niet zo snel aan. Nadat ik de annimations op 0 had gezet begon hij een stuk lekkerder te draaien. De batterij is in 8 uur wel gezakt naar 42%.... Ik ben er wel veel mee bezig geweest en wifi heeft enige tijd opengestaan.
Enige echte nadeel is het lock screen in de theme. Ik wil graag een standaard pincode lock. De theme lock blijft altijd opduiken. Ook als hij op pincode lock staat ingesteld. Nu moet ik dus eerst slepen om te unlocken en dan nog eens een pincode intikken. Ik had een link gevonden naar een Disable lock miui, alleen die werkt verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
silitek schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 14:28:

8)

Toch maar eens geïnstalleerd, van Darky's 10.1 naar MIUI V7.1. Deze installpack hier heb ik gebruikt (of hier nzb voor usenet). Misschien heeft iemand er nog wat aan. Dat pakketje is ontstaan naar aanleiding van deze guide hier, die ik dan ook heb doorlopen en ging gewoon goed allemaal.
Is even wennen hoor, dat MIUI maar wel interessant allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Wil voor een keer tweaky rom jvp gaan flashen, en nu wil ik de voodoo kernel jvp erop hebben maar kan hem ff niet vinden, heeft iemand misschien een linkie voor mij?
thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iefie schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 00:11:
Wil voor een keer tweaky rom jvp gaan flashen, en nu wil ik de voodoo kernel jvp erop hebben maar kan hem ff niet vinden, heeft iemand misschien een linkie voor mij?
thanks alvast!
Hier de link voor de voodoo kernel:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=975349

Pak de JVP versie 2.3.4 en flash het met odin.
Ik weet niet of je hiermee bekend bent, maar de kernel moet je wel flashen na de installatie van tweaky rom, aangezien tweaky rom speedmod meekrijgt standaard.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2011 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 19:20:
[...]

Ik raad JVP aan.Tweaky rom of Juwe rom zijn de bekendste op het gebied van JVP firmware(android 2.3.4). Beide goede ervaringen mee. Ligt aan je smaak qua uiterlijk. Ik vind Juwe persoonlijk niet zo mooi. Daarom nu Tweaky rom.
Wil je een zeer goede batterij hebben, met daarnaast voodoo sound en voodoo color(dus betere kleuren van het beeldscherm)? Kies dan voor voodoo kernel JVP.
Speedmod ben ik zelf niet zo over te spreken. Het beeld wordt (erg) onscherp.
Daarnaast heb je nog darkcore 2.7.3. Ook prima, geen voodoo color. Wel goede batterij.
Cf-root moet je nemen voor iets betere prestaties. Vooral opstarten is sneller, maar vergt aanzienlijk meer batterij.
Tot slot heb je ook nog Damian GTO kernel. Deze ondersteunt overclocking.

Je hebt nog wel meer kernels, maar daar heb ik geen ervaring mee, of zijn simpelweg minder bekend dan de bovenstaande.

Het is helemaal aan jou!
Oke dank je wel voor deze uitleg, dus Tweaky rom met voordoo kernel jvp zou het beste zijn? En welke modem gebruik je dan? Of is dat de JVP modem? Heb je misschien een tutorial en links om deze erop te zetten? Ik heb nu de Darky 10.1 met dark core 2.5, kan je dan gemakkelijk eroverheen flashen?

Heb nu deze gedownload:
Tweaky ROM Final JVP Wipe
http://up4gaming.com/foru...-and-no-wipe.18/#post-188

En is dit de goede voodoo kernel?
Stock+Ext4 Kernel JVP - Gingerbread 2.3.4

Alleen kun je mij vertellen hoe ik het beste van Darky's Rom 10.1 met de Darkcore 2.5 kan flashen naar Tweakyrom + de voodoo kernel jvp?

[ Voor 19% gewijzigd door Snoll3bulk op 18-06-2011 12:24 ]

Pagina: 1 ... 57 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.