Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin er nu wel een beetje gek van te worden. Iedere rom die ik installeer zorgt ervoor dat mijn telefoon vast loopt en reboot. Ik.snap maar niet wat de oorzaak is. Ik heb al meerdere keren een clean installatie gedaan, maar alsnog is het toestel traag waarna hij vastloopt of reboot. ik ben er achter dat het niets te maken heeft met ram geheugn die te weinig is..weet iemand wat het zou kunnen zijn.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Voor de mensen die CM (willen) gebruiken,

FAQ
Nightly change-log

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:56
zo.. ik heb nu RC6 draaien. Tijd om de final van 10 erop te pleuren. Nog paar minuutjes wachten totdat de telefoon op 100% batt zit.

Hoop dat deze versie minder last heeft van battery drain. Ik kan nu amper een dag met me telefoon. Op 9.5 was de batterij stukken beter. Dus wordt even testen de komende dagen.

edit:

wauw hij is weer snel :) nu nog even afwachten hoe het gaat met de batterij.

[ Voor 12% gewijzigd door hhoekstra op 22-05-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hhoekstra schreef op zondag 22 mei 2011 @ 22:18:
zo.. ik heb nu RC6 draaien. Tijd om de final van 10 erop te pleuren. Nog paar minuutjes wachten totdat de telefoon op 100% batt zit.

Hoop dat deze versie minder last heeft van battery drain. Ik kan nu amper een dag met me telefoon. Op 9.5 was de batterij stukken beter. Dus wordt even testen de komende dagen.

edit:

wauw hij is weer snel :) nu nog even afwachten hoe het gaat met de batterij.
Alle sg2 dingen zijn wel eruit gehaald. Iemand enig idee hoe ik de digiclock widget los erop kan zetten? De emailclient boeit me niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 07:38:
[...]

Alle sg2 dingen zijn wel eruit gehaald. Iemand enig idee hoe ik de digiclock widget los erop kan zetten? De emailclient boeit me niet zoveel.
Ik zocht zelf ook naar de mogelijkhed om de digiclock er los op te zetten, tot zover geen manier gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
GingerReal 3.8 is weer geniaal. Echt een supersnelle en stabiele rom.

En ook nog eens zuinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor meer accuraat reageren van je touchscreen kan ik "SGS Touchscreen Boost" aanraden. alleen voor de galaxy s Probeer het uit met setting op "super optimized" check de snelheid ;)
Uit de Market.
:)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 23:14
draai nu sinds vrijdag MIUI MGCV3, draait echt steeds beter, accu is ook echt met grote stappen verbeterd!!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:09
silitek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:56:
Voor meer accuraat reageren van je touchscreen kan ik "SGS Touchscreen Boost" aanraden. alleen voor de galaxy s Probeer het uit met setting op "super optimized" check de snelheid ;)
Uit de Market.
:)
Ik kon hem niet vinden, want het is "SGS Touchscreen Booster" :)
Eens testen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:06

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Henkie schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:00:
draai nu sinds vrijdag MIUI MGCV3, draait echt steeds beter, accu is ook echt met grote stappen verbeterd!!
Batterij is bij mij extreem wisselend. Er zit volgens mij een bug in de automatische lichtsensor en nog enkele kleine bugs... Aangezien hij soms echt vreet maar gisteren heb ik ook zo een hele dag gedaan met redelijk tot veel gebruik.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet, met die MIUI Rom krijg ik te veel een iPhone gevoel. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:04:
Ik weet niet, met die MIUI Rom krijg ik te veel een iPhone gevoel. :o
Op de menu's en de launcher na lijkt hij verder totaal niet op de iPhone. Ik gebruik dan ook niet de MIUI Launcher, maar Go Launcher en de menu's vind ik ook niet mooi. Wordt alles alleen maar langzamer van.
Maar voor de rest is MIUI wel mooi :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar toch, op de een of andere manier krijg ik echt een iPhone gevoel, en dat vindt ik maar niks, nog steeds op zoek naar een goeie rom die ik wat langer kan houden. Iemand tips? Zit momenteel op Docs Rom van de Kitchen, maar krijg FC's bij de Camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:12:
Ja maar toch, op de een of andere manier krijg ik echt een iPhone gevoel, en dat vindt ik maar niks, nog steeds op zoek naar een goeie rom die ik wat langer kan houden. Iemand tips? Zit momenteel op Docs Rom van de Kitchen, maar krijg FC's bij de Camera
Darky's 10.1 b.v.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
GingerReal, probeer het eens, 't is echt master

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:12:
Moet je er wat aan gaan instellen. Het is imho echt een ultieme rom maar je moet wat instellen. Het werkt nu ondertussen prima voor mij. Krijg er geen iPhone gevoel bij maar alles werkt wel prima. :*)

Net een multitouch visualizer gebruikt en ik kom tot 9! vingers... Meer passen er niet op 8)7 Originele rom kwam niet verder dan 5 :+ Wat ook al teveel is om een telefoon mee te bedienen maar dat is een detail..

[ Voor 16% gewijzigd door Touchdomex op 23-05-2011 11:19 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:17:
[...]

Moet je er wat aan gaan instellen. Het is imho echt een ultieme rom maar je moet wat instellen. Het werkt nu ondertussen prima voor mij. Krijg er geen iPhone gevoel bij maar alles werkt wel prima. :*)
Ja ik weet niet of ik deze manier wel kwijt wil. Met de app drawer en alles, ben er eigenlijk te gewend aan, misschien toch eens een week gaan kutten.

Gingerreal nog nooit van gehoord, eens gaan kijken.

Darky's. Is dat eindelijk de Final versie, no bugs/

Kan hier op school weinig beginnen, XDA developers stopt er steeds mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Focus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 10:05
Darky 10.1 hiero, mijn meest snelle rom tot nu toe :-)

Ook de buttons reageren weer heerlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Focus schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:20:
Darky 10.1 hiero, mijn meest snelle rom tot nu toe :-)

Ook de buttons reageren weer heerlijk _/-\o_
Gooi daar eens SGS Touchscreen Booster overheen moet je nogeens kieke.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:19:
[...]

Ja ik weet niet of ik deze manier wel kwijt wil. Met de app drawer en alles, ben er eigenlijk te gewend aan, misschien toch eens een week gaan kutten.

Gingerreal nog nooit van gehoord, eens gaan kijken.

Darky's. Is dat eindelijk de Final versie, no bugs/

Kan hier op school weinig beginnen, XDA developers stopt er steeds mee.
Ik ben dat ook en vooral aan de widgets van Launcherpro plus. Dus ik heb gewoon een MIUI en daaroverheen Launcherpro plus. Je hebt dus wel de voordelen van MIUI met betrekking tot het lockscreen, Togglebar in je bovenbalk, instellingen, muziekspeler, instellingenmenu, thema's en zo nog meer kleine tweaks van MIUI.

Mijn looks komen van MIUI maar het gebruiksgemak van Launcherpro. Ultieme combinatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou je misschien eens een screenshotje kunnen plaatsen, heb namelijk zelf ook Launcherpro Plus. Had MIUI misschien toch wel wat meer een kans moeten geven, maar dan heb je toch ook al je apps met een shortcut op een ''tabblad''?

Want dat lijkt me gewoon kut, dat vindt ik bij de Iphone ook, is het meteen zo druk op je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:27:
Zou je misschien eens een screenshotje kunnen plaatsen, heb namelijk zelf ook Launcherpro Plus. Had MIUI misschien toch wel wat meer een kans moeten geven, maar dan heb je toch ook al je apps met een shortcut op een ''tabblad''?

Want dat lijkt me gewoon kut, dat vindt ik bij de Iphone ook, is het meteen zo druk op je scherm.
Zeker kan ik dat doen ;) Meerdere zelfs :+

MIUI screenshots
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Lo4LF5JRqE1yr7eVhJD40OhV/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6PUS7lbHfEUYmEO8EDTHQRYc/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rzHd7wDaSpQFzdi4A1pd1Ma3/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S8JwitDWWD9vefCPLpcKdKFK/thumb.jpg

Dit is globaal nu mijn menu. Zoals je ziet standaard Launcherpro plus. Daarnaast dus de MIUI tweaks die ik echt briljant vind. De veelzijdigheid en het gebruiksgemak gaat echt met sprongen vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh dat is wel geniaal, vanaaf denk ik eens MIUI erweer eens opzetten, maar wat zijn dan precies die tweaks die zo geniaal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:39:
Ooh dat is wel geniaal, vanaaf denk ik eens MIUI erweer eens opzetten, maar wat zijn dan precies die tweaks die zo geniaal zijn?
Zoals eerder genoemd de lockscreen, instellingenmenu, thema's, muziekspeler, agenda, togglebar bovenin voor je shortcuts niet meer via de powercontrolwidgets! Daarnaast ziet alles er gewoon rustiger uit en vooral smooth. Hij moet iets stabieler maar voorlopig stabiel genoeg voor normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Touchdomex schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:42:
[...]

Zoals eerder genoemd de lockscreen, instellingenmenu, thema's, muziekspeler, agenda, togglebar bovenin voor je shortcuts niet meer via de powercontrolwidgets! Daarnaast ziet alles er gewoon rustiger uit en vooral smooth. Hij moet iets stabieler maar voorlopig stabiel genoeg voor normaal gebruik.
Wat stabieler en wat langer batterij...Schort nog aan MIUI en CM7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dat klinkt inderdaad wel erg geniaal. en mooie screenshots, vooral die lockscreen. Straks eens gaan knutselen, laat wel weten hoe het was.

Thnx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

silitek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:44:
[...]

Wat stabieler en wat langer batterij...Schort nog aan MIUI en CM7 ;)
Radio zou opzich ook wel gefixed mogen worden... De andere kant is dat ik nu wel 2.3.4 draai en dus ook met precies 1 vriend kan videobellen :+ Voor de rest zou ik iedereen aanraden die MIUI erop gooit ook nog extra Gapps erop smijten. Zitten standaard al enkele in MIUI maar bijvoorbeed carhome en het weer zitten niet in MIUI. Met Gapps zitten die er wel op.

Snelheid mag soms ook nog wel worden aangepakt... Ik heb wel last van vertragingen en stotters bij vlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:19:
[...]

Ik zocht zelf ook naar de mogelijkhed om de digiclock er los op te zetten, tot zover geen manier gevonden helaas.
Ik heb de apk uit de RC6 zip file kunnen halen, maar geen idee hoe ik dat nu installeer. Normale manier werkt iig niet...

edit: gefixed, hier http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1058221 de GalaxII 7.0 DarkyRom Package 2 downloaden. Dan uit die zip naar system -> app gaan. Daar alle aps behalve de digital clock verwijderen. Vervolgens die zip op je root zetten en flashen in CWM. Heb nu de widget weer terug yay, mooie klok.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2011 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vrije tijd aan mijn handen, MIUI maar eens flashen en mee spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

418O2 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:37:
GingerReal 3.8 is weer geniaal. Echt een supersnelle en stabiele rom.

En ook nog eens zuinig!
Vanavond zou GingerReal-5.0-Guerrilla online moeten komen. Versie 3.7 heeft probleem met GPS, Versie 3.8 met geluid. Dus even geduld en dan kan je direct naar 5.0.

Als je daarna ook nog de aangepaste kernel voor BLN erop zet ben je helemaal compleet.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
M'n CM7 loopt regelmatig vast, soms als ik de camera app start dan hangt ie en reboot of soms als ik angry birds speel ineens vet traag en daarna reboot. Ik twijfel erg om naar GingerReal terug te gaan gezien BLN daarvoor nu ook werkt begrijp ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik bij MIUI mijn trilling lager zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 15:48

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Cartman! schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:53:
Ik twijfel erg om naar GingerReal terug te gaan gezien BLN daarvoor nu ook werkt begrijp ik.
Yezz, de combinatie aangepaste kernel, services.jar en BLN control Pro werkt prima op GingerReal. Zie anders het topic op XDA. Ben ook van mening dat dit ook wel op andere 2.3.3 Firmwares moet werken, maar heb dit zelf niet getest.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Laatst online: 15:54

hneel

denkt er het zijne van

418O2 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:15:
GingerReal, probeer het eens, 't is echt master
Even een vraagje. De mod lijkt me op zich interresant, maar ik heb ook de screenshots bekeken en die vind ik persoonlijk foeilelijk. Al dat kale groen. Smaken verschillen. Vandaar mijn vraag: is dit standaard, of is dit slechts een theme waar je wel of niet voor kan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Nog een vraag over rooten. Ik draai nu JVO en die is vooralsnog op geen enkele manier te rooten. Stel dat ik een andere versie flash die wel te rooten is, en dan via Kies alsnog upgrade naar JVO, behoud ik dan mijn root rechten, of raak ik die dan weer kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
hneel schreef op maandag 23 mei 2011 @ 20:24:
[...]

Even een vraagje. De mod lijkt me op zich interresant, maar ik heb ook de screenshots bekeken en die vind ik persoonlijk foeilelijk. Al dat kale groen. Smaken verschillen. Vandaar mijn vraag: is dit standaard, of is dit slechts een theme waar je wel of niet voor kan kiezen?
Je kan er natuurlijk elke theme op flashen die je wilt..
Persoonlijk vind ik de standaard Gingerbread theme heel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:01
Hoii Tweakers!

Vraagje, ik wil deze avond de final rc van darky gaan flashen op mijn SGS.

Momenteel zit ik op Darky v10.0 RC6, Ficeto Dark_core 2.2

kan ik dan deze guide gebruiken?

YouTube: ‪How to flash Darky's DarkyRom JVH 10.1 - By TotallydubbedHD‬‏

En dan flash ik hem eerst terug naar de baserom van Ficeto, zie link onder het filmpje, en dan daarna
pas flash ik 10.1 (de final)?

Klopt dat zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
@peter: zo heb ik het wel gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
hhoekstra schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:51:
@peter: zo heb ik het wel gedaan :)
Dan ga ik het nu proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
Maar zit bij de link, wel de dark_core 2.4? Die je nodig hebt voor de final?

Volgensmij zit er 2.3 in namelijk.

Edit:

http://darky.freasylang.c...d-jvh-noob-friendly.3080/

Gebruik nu deze guide, zo een soort opzet heb ik ook gevolgd bij het flashen naar 10 rc 6. Gaat helemaal lukken hier! Bedankt allemaal!

[ Voor 54% gewijzigd door Retep2124 op 23-05-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-09 18:32
Cartman! schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:53:
M'n CM7 loopt regelmatig vast, soms als ik de camera app start dan hangt ie en reboot of soms als ik angry birds speel ineens vet traag en daarna reboot. Ik twijfel erg om naar GingerReal terug te gaan gezien BLN daarvoor nu ook werkt begrijp ik.
Welke versie van CM7 heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 20:27
Ik heb sinds kort een Galaxy S in m'n bezit, en ben nu mezelf aan het inlezen in de custom roms.
De tweaker waar ik hem van overgenomen heb heeft er al een custom rom opgezet. De laatste JVH volgens mij.
Is het mogelijk om een rom die volledig ''vanilla''. Dus zonder skin want die van Samsung is ook niet alles vind ik:p

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Lees je maar even in in CM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Pino112 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:46:
[...]

Welke versie van CM7 heb je?
Build GRJ22, nightly 05042011. Ik vind em erg snappy en opzich bevalt ie wel maar ik vind em niet sneller aanvoelen dan met GingerReal die ik hiervoor draaide. Nu daar ook BLN voor verkrijgbaar is ga ik denk ik toch terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:40
Hoe is bij jullie de camera op CM7? Bij mij hakkelt ie nogal als ik een filmpje terugkijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Batterij doet het echt heel aardig nu bij MIUI/CM7.. gister heeft hij het meer dan 24uur vol gehouden met 3g aan..! werd vanmorgen wakker op 18%

niks te klagen dus..! gaat de goede kant op..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Weten jullie trouwens of het mogelijk is om met ''I9000XWJVH'' gewoon een theme te veranderen zodat hij op vanilla android lijkt? Sorry als ik domme vragen stel maar ben er pas sinds vandaag een beetje mee aan het lezen geslagen. Toen ik de Galaxy S ging ophalen bij de tweaker kon ik kiezen tussen verschillende ''?" iets:P wat de themes waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 20:39
Darky's 10.1 rechtstreeks over RC6 geflasht via CWM. Geen enkel probleem, vlot kunnen overschakelen en de batterij houdt het ongeveer even lang uit als op RC6. (Ongeveer 2 dagen)

Zeker een aanrader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Captain Obvious schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:19:
Weten jullie trouwens of het mogelijk is om met ''I9000XWJVH'' gewoon een theme te veranderen zodat hij op vanilla android lijkt? Sorry als ik domme vragen stel maar ben er pas sinds vandaag een beetje mee aan het lezen geslagen. Toen ik de Galaxy S ging ophalen bij de tweaker kon ik kiezen tussen verschillende ''?" iets:P wat de themes waren.
Ben je niet op zoek naar andere launchers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Ik weet eigenlijk waar ik naar opzoek ben:p, Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit welke ROM ik heb. Ik wilde gewoon gingerbread met het gewone uiterlijk. Ik weet dat ik me nog echt even goed moet inlezen hierin maar ik denk ik vraag het gewoon even of het ook doormiddel van een theme veranderen of in dit geval een launcher dan.

Er staat nu ''zeamlauncher'' op maar als ik hier op klik worden m'n homescreens leeg en staan er wat apps naast elkaar onderaan. Dus... ja:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Captain Obvious schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:07:
Ik weet eigenlijk waar ik naar opzoek ben:p, Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit welke ROM ik heb. Ik wilde gewoon gingerbread met het gewone uiterlijk. Ik weet dat ik me nog echt even goed moet inlezen hierin maar ik denk ik vraag het gewoon even of het ook doormiddel van een theme veranderen of in dit geval een launcher dan.

Er staat nu ''zeamlauncher'' op maar als ik hier op klik worden m'n homescreens leeg en staan er wat apps naast elkaar onderaan. Dus... ja:p
Logisch dat als je een andere launcher installeerd, dat al je homescreens dan leeg zijn. Ze worden dan ingesteld op wat de maker van die launcher default heeft ingesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zanzarismo schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:15:
Hoe is bij jullie de camera op CM7? Bij mij hakkelt ie nogal als ik een filmpje terugkijk..
Geen problemen mee :).

En ook niet met de batterij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:40:
[...]

Geen problemen mee :).

En ook niet met de batterij nu.
Nope,geen probleem ook. vanmorgen filmpje gemaakt,
kon hem alleen niet direct op youtube zetten...kreeg een foutmelding over dat dat me inloggegevens niet goed waren ofzo?!?. Werkt normaal altijd wel. En de andere google services werken ook gewoon (Google apps)

Maar goed. Nu 8uur in gebruik 49%
47% Weergave
10% Android Systeem
8% Mobiel stand-by
8% Browser
7% Wifi
7% Android besturingssysteem
7% Spraakoproepen
3% Telefoon inactief
2% Maps
2% Tweetdeck (best wel veel gebruikt!)
2% Gmail
2% Maps

Maak gebruik van de nightly 23ste
Vraag me af waarom er geen nightly afgelopen nacht is gemaakt :'( Behoord toch automatisch te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Welke modem gebruiken jullie op darkyrom 10.1 ?

Met de stock 2.1 en 2.2 haalde ik makkelijk 2 dagen met dataverkeer ingeschakeld op 1 accu.

Met Darkyrom (10RC$, 10RC5, 10RC6 en 10.1 haal ik nog geen dag.

Als ik dataverkeer uitschakel gaat de accu echter weer superlang mee.

Wifi is daarintegen wel weer zuiniger dan voorheen op stock os.

Heb vodafone als provider.....
Geen widget of andere data apps die connectie maken. Dit als test of 10.1 met data enabled langer als 24 uur volhoudt op 1 accu.

[ Voor 18% gewijzigd door bgrr op 24-05-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:47:
[...]

Vraag me af waarom er geen nightly afgelopen nacht is gemaakt :'( Behoord toch automatisch te gaan?
Waarom zou dat automatisch moeten gaan dan? De 20ste is ook geen update geweest
en soms gewoon meerdere 'per' dag.

En niks gaat automatisch als je geen Rom Manager premium hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:54:
[...]

Waarom zou dat automatisch moeten gaan dan? De 20ste is ook geen update geweest
en soms gewoon meerdere 'per' dag.

En niks gaat automatisch als je geen Rom Manager premium hebt.
Ik heb de premium versie ;)
En dan nog gaat er niks automatisch, je moet natuurlijk wel drukken op de knop "check updates"

Maar ik bedoel natuurlijk dat er elke nacht automatisch een versie gecompileerd hoort te worden. Vandaar de naam "NIghtly". Maar de laatste is alweer 1,5dag geleden gemaakt.
What are Nightly builds? Auto compiled build of the latest CyanogenMod source from github. This version change each night and aren't officialy supported.
If you find bugs/issues you can/must discuss here (do not submit nightlies bug on CyanogenMod issue tracker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het vermoeden dat het nog niet helemaal automatisch gaat ;), daarom ook dat er soms meerdere
per dag kunnen (zijn geweest).

Wordt wel even goed tijd voor een nieuwe build waarin tijdzone problemen worden opgelost, zelf maar Clocksync geinstalleerd en goede ntp.server ingetikt maar bij menig persoon is / zijn de zones / tijden
dus verkeerd.

En bovendien doe ik het lekker nog allemaal even handmatig (en ga ik niks uitgeven aan een
Rom Manager premium app ;)).
As we have no stable builds, every nightly comes with the risk that it will not install, will not boot, or will not scratch your eyes out in your sleep. Until a stable build arises, the best chance of getting CyanogenMod is download the latest nightly from the buildfarm, place it on your internal SD card and install through ClockworkMod Recovery (you do not need to use ROM Manager and you will have ClockworkMod Recovery through the root process listed above).

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Mjah, idd het al het idee dat het buildsysteem niet goed werkte.

Het kan natuurlijk ook zonder de rom-manager, en handmatig via CWM.
Maar die paar euro had ik er wel voor over. Geen gedoe meer met pc aankoppelen...Of downloaden via je browser. Simpel klik klik elke morgen, en je hebt de nieuwste.

Zelf heb ik volgens mij geen last van dat timezone probleem? Datum/Tijd/Tijdzone staat gewoon goed?

Er komen iig wel veel wijzigingen aan in de komende versie..tot nu toe de volgende items

http://cm-nightlies.appspot.com/?device=galaxysmtd
Wat een vreselijke pagina trouwens...Kwa design niet echt handig...lukt me niet eens om een lijstje snel te kopieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn soft key blijven branden onder Darky 10.1 . Was eerst niet zo en ze gingen gewoon na 3 seconden uit maar nu niet meer. Al reset gedaan, batterij eruit gerukt en na herstart blijven de soft keys gewoon branden. Ze gaan pas weer uit zodra mijn scherm ook uit gaat.

Zit te denken om darky opnieuw te installeren of om terug te gaan naar darky 9.5.

Of heeft iemand een oplossing.

Poepig :) eerst de batterij maar eens opladen. Heb nog maar 3 procent ofzo.

Heb het idee dat er een 10.2 aankomt want op xda staat RC6 nog steeds aangegeven als versie 10 RC6.

Opgelost door het weer opnieuw te installeren. Het kwam door Juice Defender. Blijkbaar heeft deze wat onderwater gedaan. }:O

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:55:

http://cm-nightlies.appspot.com/?device=galaxysmtd
Wat een vreselijke pagina trouwens...Kwa design niet echt handig...lukt me niet eens om een lijstje snel te kopieren
Het is niet handig gebouwd nee, ik houd nu nog enkel de tweets in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Tweakers, vraagje voor jullie.

Ik heb vorige week geprobeerd CM7 op mijn toestel te flashen, maar dit is mislukt. Hij had telkens een download error en zat in een soort bootloop. Heb uiteindelijk de stock kernel en Android erop gezet, en daar werk ik nu een kleine week mee.

Doet het allemaal prima, op één ding na, de accuduur. Als ik hem ´s avonds naast opgeladen naast mijn bed leg, is hij nog maar 40% tegen de tijd dat ik wakker wordt. Het Android systeem slurpt alles op! Heb onderhand alles geprobeerd van alle widgets verwijderen, telkens alles afsluiten via Task Killer, niks helpt.

Het blijkt dat veel andere mensen ook last van dit symptoon hebben met 2.3.3 JVH, en dat er niet echt een oplossing is. Vandaar dat ik over wil stappen op een andere ROM, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Ik draai nu op het volgende:
Firmwareversie: 2.3.3
Baseband-versie: I9000XXJVO
Kernelversie: 2.6.35.7-I9000XWJVH-CL1848813 root@DELL101 #2
Buildnummer: GINGERBREAD.XWJVH

Van mij mag het een geheel stock ROM zijn, of eentje met een lagfix of andere speed mod in de kernel. Hoeft niet fancy te zijn, maar wel eentje waar ik van dit gekut van de accu af ben. En natuurlijk het liefst eentje met wat uitleg voor een *NOOB*. Wat raden jullie mij aan?

Alvast bedankt!

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
dat gekut met de accu is een android issue. Ik zou sowieso een speedmod(-achtige) kernel flashen, dat helpt al een hoop.

Ik draai zelf GingerReal. Geen fratsen, wel erg snel.

[ Voor 19% gewijzigd door 418O2 op 25-05-2011 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
En zo zijn er ineens 2 nieuwe CM nightlies gebakken...

http://mirror.teamdouche.net/?device=galaxysmtd
Nummer 14 is zojuist gemaakt, ik heb het idee dat het elke build een beetje beter gaat met de batterij. Maar dat kan ook gevoelsmatig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zit er over na te denken de SGS te kopen, en wil dan meteen de Darky rom erop zetten. Maar heb 1 vraagje, ik gebruik momenteel WM6.1 en heb mijn agenda aan Outlook gekoppeld. Kan ik met de SGS inc Darky (of MUIU) makkelijk met Outlook syncen, en dat nog steeds categoriën kan aangeven (google calender ondersteund nog geen categoriën)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

iscara schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:33:
Ik zit er over na te denken de SGS te kopen, en wil dan meteen de Darky rom erop zetten. Maar heb 1 vraagje, ik gebruik momenteel WM6.1 en heb mijn agenda aan Outlook gekoppeld. Kan ik met de SGS inc Darky (of MUIU) makkelijk met Outlook syncen, en dat nog steeds categoriën kan aangeven (google calender ondersteund nog geen categoriën)
Veel makkelijker is meerdere Google agenda's te maken. Komt op het zelfde neer als een catagorie in outlook.
Werkt ook prima samen met outlook en andere calendar clients zoals iCal.

Voordeel is dat je niet meer hoeft te syncen met je pc... Syncen met outlook kan volgens mij wel gewoon, ik heb het echter nog nooit gebruikt.

Ik heb bijvoorbeeld een kalender voor:
Prive
Werk (via exchange)
TV shows die ik volg
Film releases
Feestjes
Verjaardagen

Allemaal een ander kleurtje, werkt super.

[ Voor 10% gewijzigd door Jay-v op 25-05-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:54:
En zo zijn er ineens 2 nieuwe CM nightlies gebakken...

http://mirror.teamdouche.net/?device=galaxysmtd
Nummer 14 is zojuist gemaakt, ik heb het idee dat het elke build een beetje beter gaat met de batterij. Maar dat kan ook gevoelsmatig zijn
Mwhoa ja, vanochtend vroeg, die tijden kloppen niet echt. Verder had ik wel even gezeik met
TkGlitch, dacht aanvankelijk dat het aan de kernel lag, lag het ook maar mijn leeskunsten zijn
soms ver te vinden. Dus heb 'm enkel even gebruikt (V9D) om wat te testen, daarna snel naar
V9C gegaan en de batterij, tja, vind 'm sowieso wel goed / acceptabel eigenlijk nu. Komen nu
de komende paar avonden wel elke keer Nightlies bij waar je echt wat aan hebt, dus we gaan
het zien (althans dat verwacht ik hè :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik als ik van MIUI kom gewoon eentje pakken uit deze? :http://mirror.teamdouche.net/?device=galaxysmtd
Kan de de file met deze nummering niet vinden : cm7-initial-datum :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:43:
Kan ik als ik van MIUI kom gewoon eentje pakken uit deze? :http://mirror.teamdouche.net/?device=galaxysmtd
Lees de officiele CM7 FAQ, vaak genoeg gelinkt hier de afgelopen dagen :P
Bestand wat jij noemt is niet meer van toepassing sinds de nightlies

*goeie bui*
http://forum.xda-develope...read.php?t=1061946&page=1
Daar staat wat je moet doen. maw, eerst een (stock)froyo/eclair rom erop zetten, zonder lagfix of iets dergelijks. Daarna ClockWorkMod 3 installeren en van daaruit een nightly installeren

[ Voor 23% gewijzigd door TripleQ op 25-05-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iscara
  • Niet online
@Jay, dank je. dat zal werken ja. maar vind ik wel een beetje omslachtig. Nou ja, ik ga de SGS gewoon kopen en wss jouw oplossing overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Net zelf maar ook overgestapt op CM7. Zat op beta romkitchen, met CF-Root 3.2 kernel. Ext4 app geinstalleerd die erbij hoort, geconverteerd naar ext4. Toen weer gereboot. Lukt allemaal prima. Zit ik op mn homescreen, en dan als de mediascanner klaar is gaat ie weer naar de bootanimatie. En zo blijft ie dan loopen.
Dus nu maar meteen goed gewisseld ;). Merk het wel zeg, veel sneller op CM7.
Moest eerst nog wel terug naar Froyo, dus heb ik dit gebruikt:
http://www.theandroidsoul...-2-2-install-revert-back/
EZRom, een Froyo rom die al geroot is en CWM heeft. Super makkelijk.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:05:
[...]

Lees de officiele CM7 FAQ, vaak genoeg gelinkt hier de afgelopen dagen :P
Bestand wat jij noemt is niet meer van toepassing sinds de nightlies

*goeie bui*
http://forum.xda-develope...read.php?t=1061946&page=1
Daar staat wat je moet doen. maw, eerst een (stock)froyo/eclair rom erop zetten, zonder lagfix of iets dergelijks. Daarna ClockWorkMod 3 installeren en van daaruit een nightly installeren
Je zegt meer dan dat ik vraag.
En volgens mij maak je een fout.
Het WAS zo dat ik van MIUI zo naar cm7 kon flashen allen cache partition en factory reset.
Waarom zou dat met een nightly anders zijn?:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:43:
GJ123, die JPU handleiding van AW en daarna de Wiki van CM7 eroverheen knallen, 20 minuutjes en je bent klaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:54:
[...]

GJ123, die JPU handleiding van AW en daarna de Wiki van CM7 eroverheen knallen, 20 minuutjes en je bent klaar ;).
Goed punt:P
Was meer benieuwd haha XD
En 20 minuten lijkt me wat veel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Heeft iemand hier zijn Galaxy S met GingerReal geflashed? Ik vraag me af wat nu beter is CM7 of Gingerreal waarbij de laatste me makkelijker lijkt te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Obvious schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:53:
Heeft iemand hier zijn Galaxy S met GingerReal geflashed? Ik vraag me af wat nu beter is CM7 of Gingerreal waarbij de laatste me makkelijker lijkt te flashen.
Inmiddels is CM7 heel makkelijk, elke nacht/dag, te flashen middels óf de Rom Manager of via CWM (laatstgenoemde geniet MIJN voorkeur), dus ja. Enkel de batterij is iets om goed over na te denken,
je doet er SOWIESO, in mijn geval een dag mee, zij niet iets langer, als dat acceptabel voor jou is en
je graag een ROM wilt waar je u tegen zegt dan be my quest ;).
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:07:
[...]

En 20 minuten lijkt me wat veel;)
Ik heb al enige vertraging meegerekend ja :+.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
Alleen het op CM7 komen lijkt me lastig, dat je weer eerst terug moet naar froyo.
Maar ik ga me er eens in verdiepen. Eigenlijk is CM7 gewoon vanilla android toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Captain Obvious schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:10:
Alleen het op CM7 komen lijkt me lastig, dat je weer eerst terug moet naar froyo.
Maar ik ga me er eens in verdiepen. Eigenlijk is CM7 gewoon vanilla android toch?
Yep, het is android zoals je kan downloaden/compileren vanaf http://source.android.com/
Aangevuld met nog wat andere opensource software zoals oa een andere launcher en tools om alles makkelijk te configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke radio is eigenlijk het beste voor CM7?
Denk dat dat toch wel een heel belangrijke factor is voor de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flashen gaat toch weer nis haha.
installation aborted, status 7 bij flashen cm-galaxysmtd_full-14
Nu weer herstelrom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:06:
Ik gebruik zelf JVO, maar je kunt ook andere(n) gebruiken. Volgens mij, want niemand
heeft echte harde cijfers (behalve wat loos gelul van ja ik zat vandaag in de trein en ja
nu heb ik 10 minuten langere accu en blabla), zijn er niet echt 'slechte' en 'goede' aan
te wijzen. Voorheen zat er standaard JPM in, dus die gebruikte ik altijd, nu weet ik het
niet echt eerlijk gezegd op dit moment? Volgens mij ook JVO ofniet? Anyway, hier* kun
je wat andere radio's krijgen, die JVK ziet er vaak 'gedownload' uit, mogelijk valt daar
iets over te zeggen. Verder is het een beetje uitproberen tussen degene die ik je net
opsomde ;).

*http://sourceforge.net/projects/teamhacksung/files/galaxys/
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:44:
Flashen gaat toch weer nis haha.
installation aborted, status 7 bij flashen cm-galaxysmtd_full-14
Nu weer herstelrom.
Waar gaat het mis dan? Tijdens installatie in CWM?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laska1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2017
Zojuist GingerReal V5.0 Guerrilla geïnstalleerd, loopt super soepel.
Alleen, kan bij instellingen onder beltoon uitstluitend de optie still vinden. Iemand enig idee?

[ Voor 16% gewijzigd door Laska1 op 25-05-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

xp7amrkr schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:36:
Tweakers, vraagje voor jullie.

Ik heb vorige week geprobeerd CM7 op mijn toestel te flashen, maar dit is mislukt. Hij had telkens een download error en zat in een soort bootloop. Heb uiteindelijk de stock kernel en Android erop gezet, en daar werk ik nu een kleine week mee.

Doet het allemaal prima, op één ding na, de accuduur. Als ik hem ´s avonds naast opgeladen naast mijn bed leg, is hij nog maar 40% tegen de tijd dat ik wakker wordt. Het Android systeem slurpt alles op! Heb onderhand alles geprobeerd van alle widgets verwijderen, telkens alles afsluiten via Task Killer, niks helpt.

Het blijkt dat veel andere mensen ook last van dit symptoon hebben met 2.3.3 JVH, en dat er niet echt een oplossing is. Vandaar dat ik over wil stappen op een andere ROM, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Ik draai nu op het volgende:
Firmwareversie: 2.3.3
Baseband-versie: I9000XXJVO
Kernelversie: 2.6.35.7-I9000XWJVH-CL1848813 root@DELL101 #2
Buildnummer: GINGERBREAD.XWJVH

Van mij mag het een geheel stock ROM zijn, of eentje met een lagfix of andere speed mod in de kernel. Hoeft niet fancy te zijn, maar wel eentje waar ik van dit gekut van de accu af ben. En natuurlijk het liefst eentje met wat uitleg voor een *NOOB*. Wat raden jullie mij aan?

Alvast bedankt!
Dit probleem heb ik voor mezelf en een aantal vrienden al opgelost op Gingerbread. De Android OS drain komt door de app Software update. Op het moment dat je dit merkt meteen je phone rebooten, dan stopt de drain.

Hoe los je het nu structureel op?
1) Ga naar menu > instellingen > toepassingen > beheren > alles > software update
2) Klik op "Stop forceren"
3) Klik op "Gegevens wissen"
4) *ROOT* Met Titanium Backup de app Software Update freezen
5) Klaar!

Ben benieuwd of dit werkt voor jou!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-09 18:32
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:06:
JVK, die wordt ook aangeraden en zit standaard in CM7.
JPO schijnt crap te zijn, dus die wordt afgeraden.

[ Voor 3% gewijzigd door Pino112 op 25-05-2011 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Als je JVO bedoelt is dat onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:08:
[...]

Ik gebruik zelf JVO, maar je kunt ook andere(n) gebruiken. Volgens mij, want niemand
heeft echte harde cijfers (behalve wat loos gelul van ja ik zat vandaag in de trein en ja
nu heb ik 10 minuten langere accu en blabla), zijn er niet echt 'slechte' en 'goede' aan
te wijzen. Voorheen zat er standaard JPM in, dus die gebruikte ik altijd, nu weet ik het
niet echt eerlijk gezegd op dit moment? Volgens mij ook JVO ofniet? Anyway, hier* kun
je wat andere radio's krijgen, die JVK ziet er vaak 'gedownload' uit, mogelijk valt daar
iets over te zeggen. Verder is het een beetje uitproberen tussen degene die ik je net
opsomde ;).

*http://sourceforge.net/projects/teamhacksung/files/galaxys/

[...]

Waar gaat het mis dan? Tijdens installatie in CWM?
Ja tijdens de installatie in CWM.
Ik voer vanmiddag even een hard reset uit zodat het weer helemaal schoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laska1 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:31:
Alleen, kan bij instellingen onder beltoon uitstluitend de optie still vinden. Iemand enig idee?
GingerReal Guerrilla ook maar eens geflash..en de beltonen zijn normaal hier.
Fijn rommetje ziet er ook mooi uit...maar dat is/was Darky 10.1 ook. Snelheid is gelijk.

GingerReal updater is een leuke aanvulling.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 06:51:
[...]

Ja tijdens de installatie in CWM.
Ik voer vanmiddag even een hard reset uit zodat het weer helemaal schoon is.
Ja, doe dat even een keer, misschien helpt het.
HaTe schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 00:29:
Als je JVO bedoelt is dat onzin.
:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Laska1 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:31:
Ik heb die ervaring ook gehad met eerdere versie van GingerReal. Ik heb dit opgelost door eerst een stock te flashen. Factory Reset. Toen GingerReal en uiteraard weer FR.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:22

Notna

Where are you?®

WTF, wat is Darky 10.1 toch erg fijn voor je batterij leven

Waar ik voorheen ongeveer 1 a 1,5 dag redde met mijn tel staat hij nu pas op 45% nadat ik hem zondag avond voor het laatst had opgeladen :D En ik gebruik met regelmaat WiFi enz.

Had ik veel eerdere moeten doen dit, had mijn een hoop frustratie gescheelt :X

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je vaak flight modus aan? of data verbinding uit? heb je wel iets wat staat te synchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:22

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:16:
heb je vaak flight modus aan? of data verbinding uit? heb je wel iets wat staat te synchen?
Ik zet Wifi aan zodra ik thuis/op het werk ben maar heb niet altijd 3G aanstaan. Over het algemeen zet ik dit hoe dan ook uit als ik niets gebruik maar zet het ieder uur voor een 15 minuten aan ofzo. Gedurende de nacht compleet uit.

Sync doet hij dan met Facebook, Twitter, Hotmail en Gmail :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Wanneer komt de officiële 2.3.3 custom rom en geen beta? Ik heb vaak met Darky's rom dat de batterij ineens heel snel leeg gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
Snoll3bulk schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 19:00:
Wanneer komt de officiële 2.3.3 custom rom en geen beta? Ik heb vaak met Darky's rom dat de batterij ineens heel snel leeg gaat.
10.1 is final :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel

hneel

denkt er het zijne van

Captain Obvious schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:07:
Dit is precies wat ik ook wil. Wel de functionaliteit van de custom mods, maar zonder die themes.

Of als het niet anders kan dan een theme die zoveel mogelijk op het originele lijkt. Zijn themes eigenlijk universeel, of zijn ze specifiek voor een bepaalde mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
jep dat wil ik ook, wel Darky erop maar dan met de originele kleurtjes inplaats van alles wit of groen. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-09 22:14
Sinds 3 dagen CM7 erop gezet. (op mijn HTC legend was cm6.1 zo fijn) maar voor mij gaat de batterij toch te snel leeg. gemiddeld 8% per uur en dan doe ik nog niet eens zo gek veel. Dus nu maar op zoek naar een andere rom en afwachten of CM7 qua batterij wat beter wordt.
Ik zal mijn lockscreen gestures, notification led, theme switcher en nog veel andere instellingen missen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iefie schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:44:
jep dat wil ik ook, wel Darky erop maar dan met de originele kleurtjes inplaats van alles wit of groen. iemand?
GingerReal komt aardig in de buurt bij het origineel..ben wel onder de indruk van batterij-use in de rom.
Mis nog wel BLN en 5lock screens maar de V5.0 plaats ik "persoonlijk" boven Darky's 10.1 heden.
Wat batterij betreft...22% verlies na 9uur (normaal gebruik, check mail enz). Chapeau :o

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/30dj601.png

[ Voor 1% gewijzigd door silitek op 27-05-2011 08:33 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Dat vind ik geen normaal gebruik hoor, maar bijzonder weinig gebruik.

Maar het is best weinig. Met MIUI haal ik nu 25% in 9 uur. :p Ook met weinig gebruik (leren examens).

Met nog minder gebruik haal ik zelfs 15% in 9 uur.

Wie zegt dat het batterij gebruik slecht is op MIUI? (CM7?)

[ Voor 25% gewijzigd door HaTe op 27-05-2011 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

silitek schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 07:56:
[...]

GingerReal komt aardig in de buurt bij het origineel..ben wel onder de indruk van batterij-use in de rom.
Mis nog wel BLN en 5lock screens maar de V5.0 plaats ik "persoonlijk" boven Darky's 10.1 heden.
Wat batterij betreft...22% verlies na 9uur (normaal gebruik, check mail enz). Chapeau :o

[afbeelding]
Normaal gebruik? 3G staat uit en je hebt het scherm amper aangehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaTe schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:48:
Dat vind ik geen normaal gebruik hoor, maar bijzonder weinig gebruik.
Maar het is best weinig. Met MIUI haal ik nu 25% in 9 uur. :p Ook met weinig gebruik (leren examens).
Met nog minder gebruik haal ik zelfs 15% in 9 uur.
Wie zegt dat het batterij gebruik slecht is op MIUI? (CM7?)
Ja, weet het "shootme" plaatje gesnapt direct na het wakker worden, geeft een vertekend beeld.
Maar MIUI gaat ook lekker zo te lezen. ;)
Jay-v schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:12:
[...]
Normaal gebruik? 3G staat uit en je hebt het scherm amper aangehad.
3G staat per definitie altijd uit.. ;)

[ Voor 17% gewijzigd door silitek op 27-05-2011 09:54 ]

Pagina: 1 ... 52 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.