Mooi, als je via CWM update dan heb je ook een non-wipe, tenzij je dus een fabrieksreset / wipe doet
.
Handig
.
Handig
Verwijderd
Verwijderd
Ik moe(s)t dat helaas altijd wel, maar goed ik gebruik dan ook geen Titanium Backup.AndyMan8 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:21:
er staan namelijk genoeg apps op mijn telefoon waarvan ik de instellingen graag niet opnieuw wil invoeren zoals K9 mail ed
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 17:40 ]
Poke of the QueenSlow
Misschien vreemd moment maar bedankt voor je links en informatie. Ik draai nu de laatste versie van MIUI en het werkt perfectNaj_Geetsrev schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:37:
[...]
Dit heb ik ook gehad. Heb toen stock froyo geïnstalleerd volgens deze methode: http://www.theandroidsoul...-2-2-install-revert-back/
En heb toen de stappen die hier: http://www.theandroidsoul.com/galaxy-s-miui-rom/ omschreven staan opnieuw gevolgd.
Draai nu al een tijdje MIUI, en ik ga zeker niet snel meer terug.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
je moet f automatisch rotatie uitzetten dan heb je daar geen last meer vanOrcie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:58:
Sinds ik Darky 10 (de semi final) reboot mijn toestel regelmatig spontaan. Ik kwam van Darky 9.5 die draaide echt perfect. Ondanks dat deze versie goed voor de batterij is ga ik denk ik toch even verder kijken.
Samsung Flip 7
Verwijderd
vandaag komt darky final final uit.. Misschien is het beter om er op te wachten. Ik draai nu tweaky rom 4.1, helemaal in de stijl van de gsII en hele goeie batterij.Orcie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:58:
Sinds ik Darky 10 (de semi final) reboot mijn toestel regelmatig spontaan. Ik kwam van Darky 9.5 die draaide echt perfect. Ondanks dat deze versie goed voor de batterij is ga ik denk ik toch even verder kijken.
MyBackup Pro, heb je idd root nodig.AndyMan8 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:21:
Ik heb net een video review gezien van Cyanogenmod en ik met zeggen: Ik ben verliefd. Alleen voordat ik mijn stock rom ga rooten en Cyanogenmod erop zet heb ik wel een vraag: Hoe kan ik de instellingen van mijn Apps back-uppen? er staan namelijk genoeg apps op mijn telefoon waarvan ik de instellingen graag niet opnieuw wil invoeren zoals K9 mail ed
Ben benieuwdVerwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:18:
[...]
vandaag komt darky final final uit.. Misschien is het beter om er op te wachten. Ik draai nu tweaky rom 4.1, helemaal in de stijl van de gsII en hele goeie batterij.
Samsung Flip 7
Nu even Juwe 4.3.1 als dat niet bevalt volg ik jou advies!Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:18:
[...]
vandaag komt darky final final uit.. Misschien is het beter om er op te wachten. Ik draai nu tweaky rom 4.1, helemaal in de stijl van de gsII en hele goeie batterij.
[ Voor 17% gewijzigd door Orcie op 21-05-2011 11:37 ]
de 2.4 dark core die bij darky rom JVH hoort heeft iig wel BLN en voodoo sound. Voor BLN moet je wel nog een achteraf dit nog doen:Orcie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:31:
[...]
Nu even Juwe 4.3.1 als dat niet bevalt volg ik jou advies!
Ik dacht trouwens dat de sources voor gingerbread al released waren, maar als ik zo ff snel kijk is er nog geen kernel met BLN en voodoo sound?!
Powered by: blond bier
Jij hebt geen last van spontane reboots met die kernel? Waar blijft die speedmod kernel. Dat was in froyo echt de beste kernel, maar hij heeft nog niks bruikbaars uit voor ginger..Chubbchubb schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:50:
[...]
de 2.4 dark core die bij darky rom JVH hoort heeft iig wel BLN en voodoo sound. Voor BLN moet je wel nog een achteraf dit nog doen:
http://forum.xda-develope...p?p=13894733&postcount=57
Verwijderd
Ja er is een no-wipe. Maar als jij nog op 9.5 zit, zal je eerst stock gingerbread moeten flashen, waardoor je zowiezo voor een wipe moet kiezen.martijn24 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:41:
ik draai nog op 9.5 en wacht met smart op de final .
is de final trouwens een no-wipe ? dat ik van 9.5 naar de final kan gaan zonder
dat ik me toestel moet wipe?
Net even gekeken op Samsung Kies, en krijg deze meldingVerwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:56:
[...]
Ja er is een no-wipe. Maar als jij nog op 9.5 zit, zal je eerst stock gingerbread moeten flashen, waardoor je zowiezo voor een wipe moet kiezen.
Verwijderd
ga naar:martijn24 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:26:
[...]
Net even gekeken op Samsung Kies, en krijg deze melding
deze apparaat versie kan niet worden bijgewerkt.
Ik zou de stock gingerbread moeten flashen met odin?
en waar vind ik de Stock XEN gingerbread editie?
Stock XEN Gingerbread is nog niet uit. Daar zijn er veel op aan het wachten.martijn24 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:26:
[...]
Net even gekeken op Samsung Kies, en krijg deze melding
deze apparaat versie kan niet worden bijgewerkt.
Ik zou de stock gingerbread moeten flashen met odin?
en waar vind ik de Stock XEN gingerbread editie?
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Dat is wel apart inderdaad. Heb er zelf nooit van gehoord. Ik adviseer je in ieder geval wel om een nieuwere versie van gingerbread te installeren. JVK is de eerste versie, en de nieuwere zijn een stuk beter geworden.(JVH/JVO)hneel schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:42:
Ik draai nu gingerbread 2.3.3 versie JVK, en wat me nu opvalt is dat de batterij nu erg snel leeg loopt.
Volgens de batterij verbruik meter slokt "google services" nu 85% van het verbruik op. Voorheen was het scherm de grootste verbruiker.
Klinkt dit bekend, en kan ik er iets aan doen? Proces killen, bv?
nope, werkt als een zonnetje samen met de ficeto JVH romOrcie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:52:
[...]
Jij hebt geen last van spontane reboots met die kernel? Waar blijft die speedmod kernel. Dat was in froyo echt de beste kernel, maar hij heeft nog niks bruikbaars uit voor ginger..
Powered by: blond bier
Verwijderd
Poke of the QueenSlow
Via de online market een andere launcher naar je telefoon pushen?LeBrun schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:35:
Mijn ADW EX launcher blijft maar FC´en, iemand een tip over hoe ik mijn standaard ADW (CM7) launcher kan kiezen zonder een factory reset?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
De batterijduur is wel minder ja.Touchdomex schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:49:
[...]
Via de online market een andere launcher naar je telefoon pushen?Of kun je niet meer in de online market na CM7...
Zo nu een halve dag MIUI op mijn Galaxy S. Het is een 2.3.4 based rom. Alleen is mijn batterijduur echt bizar gedaald... Waar ik eerst met veel gebruik op de stockrom een dag kon met gemak. Haal ik nu nog net een halve dag met veel gebruik... Iemand enig idee naar tips hoe ik dit kan bijstellen zodat ik de dag nog haal... Of moet ik maar accepteren dat het zo dramatisch is?
Verwijderd
JVO blijkt nog beter te zijn.hneel schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:43:
Ah, ik ging er vanuit dat versienummers op alfabet waren en JVK dus nieuwer zou zijn dan JVH. Hm, weer wat geleerd. Ik zal JVH dan eens proberen.
Wat is er beter aan JVO? build date van JVO is wel iets ouder dan die van JVH.
Verwijderd
Ohja? Ik zit nu op tweaky rom 4.1 met JVH en ze zijn nu bezig gegaan met JVO. Zover ik heb gelezen hebben ze bepaalde gingerbread bugs eruit gehaald.Dacuuu schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:36:
[...]
Poke of the QueenSlow
Handmatig synchroniseren is out of the question voor mij. Dat betekent dat ik elk uur mag gaan syncen... Liever nietVerwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:21:
[...]
De batterijduur is wel minder ja.
Je kan om het te verbeteren bijvoorbeeld handmatig gaan synchroniseren.
Ook een UV wil wel helpen .
Nu haal ik met zwaar gebruik wel 1 dag:)
Tubes....It's what make music music!
Jvo is ook na JVH uitgegeven, maar de build date van JVO is ouder dan die van JVH.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:38:
[...]
Ohja? Ik zit nu op tweaky rom 4.1 met JVH en ze zijn nu bezig gegaan met JVO. Zover ik heb gelezen hebben ze bepaalde gingerbread bugs eruit gehaald.
jv9 - ro.build.date=Fri May 6 16:38:05 KST 2011Dacuuu schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:54:
[...]
Jvo is ook na JVH uitgegeven, maar de build date van JVO is ouder dan die van JVH.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
jv9 ? die zie ik nergens te staan?Embryo1 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:16:
[...]
jv9 - ro.build.date=Fri May 6 16:38:05 KST 2011
jvo - ro.build.date=Wed May 4 10:40:35 KST 2011
jvh - ro.build.date=Wed May 4 18:03:59 KST 2011
Maar dan praat je over uren.
rm -r *
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Jahoor. Moet gewoon lukkenVerwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:57:
Heb net darky 10.1 extreme edition gedwonload maar zit nu op v10 RC6 en lees dat je eerst een JVH rom based moet installeren. GVD daar heb ik dus geen zin in want dan moet je weer opnieuw beginnen.
Is het niet beter om dark core 2.4 in recovery te installeren en dan 10.1 via recovery te installeren ,iemand dit al gedaan.
Verwijderd
[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 22:01 ]
[ Voor 97% gewijzigd door Slash op 21-05-2011 22:23 ]
Echt waarSlash schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:22:
DarkyROM 10.1 Final is uit:
http://bit.ly/darkyrom10-1
Verwijderd
Ik had eerst dark core 2.4 gedaan. Maar ik denk dat je hem gewoon.kunt flashen over rc6 heen, zonder eerst dark core..Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:00:
Ok maaar het je direct 10.1 geisntalleerd omdat deze al darky core 2.4 heeft of heb je deze apart gedaan. welke versie had je hiervoor dan.
Moet nog even mijn kabel zoeken.
Verwijderd
Verwijderd
Hoe oud iets is is verre van nuttig om een goed beeld te kunnen makenDacuuu schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:36:
[...]
Beetje verwarrernd aangezien de modem van JVH ook JVO is.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:38:
[...]
Hoe oud iets is is verre van nuttig om een goed beeld te kunnen maken
van de performance. Hier ook zowat alle modems getest voor op CM7
en JVO draait HIER het lekkerst.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 23:58 ]
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Idd fijne, snelle en mooie rom opstart animatie had voor mij niet gehoeven.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:56:
Darky 10.1 werkt als een trein en super snel. vond RC6 al goed maar dit is super. Nieuwe iconen zien er geweldig uit en vertel verder niks maar je merkt het al als je de eerste keer alles opstart. Moest wel even lachen. Alles werkt naar behoren zover ik heb kunnen testen. De camera is ook weer aangepakt blijkbaar door samsung en ook in deze versie van Darky en is wat scherper. Super Rom.
Base band versie is JVO
Zoals ik al eerder berichte kun je als je als darky 10.x hebt 10.1 gewoon via recovery installeren. Na installatie wel nog eenmaal rebooten dan werkt alles wat beter nadat alles uitgepakt is.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 10:41 ]
[ Voor 16% gewijzigd door iefie op 22-05-2011 11:35 ]
[ Voor 22% gewijzigd door rjn27 op 22-05-2011 11:08 ]
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door TripleQ op 22-05-2011 12:27 ]
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Nee, je moet in Odin Darky's "ficeto JVB" flashen (dit is een vrijwel kale GB versie) en dan Darkycore 2.4.kernelVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:50:
Ik wil graag die darky rom 10.1 extreme erop zetten. Draai nu MIUI 1.5.20
Kan ik deze er gewoon overheen flashen met odin? of is hier nog iets anders voor nodig?
Ja, check wel (indien) Darkyrom app of je kernel op default ( dark voodoo) recommended staat.Dirrukje schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:32:
Ik heb 2 weken geleden darky rom v10 rc6 geinstalleerd met Dark_core 2.2.
Ik vraag me af of ik gewoon dark_core 2.4 eroverheen kan installeren zonder proberen, kan dat?
Verwijderd
Oke, bedankt. Kan alleen niet op de darkyrom site komen, die ligt plat... Heb jij toevallig de downloads en eventueel een handleidingkje?silitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:31:
[...]
Nee, je moet in Odin Darky's "ficeto JVB" flashen (dit is een vrijwel kale GB versie) en dan Darkycore 2.4.kernel
In recovery again en 10.1 erop..![]()
Klap op de vuurpijl is wel het battery verbruik...Dit is beste tot nu toe op GB![]()
By the way: Rom is een verademing zeg..echt top.
Samsung Flip 7
Behoorlijk lang "down" idd Darky site..er zijn nog wel wat torrent linkjesVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:40:
[...]
Oke, bedankt. Kan alleen niet op de darkyrom site komen, die ligt plat... Heb jij toevallig de downloads en eventueel een handleidingkje?
bvd
nope is goed zo .....maar je had ook gewoon gelijk in recovery de final kunnen flashen hoor, zo heb ik t ook gedaan ( als je van rc6 kwam)rjn27 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:51:
Jongens ik kwam van de RC6
IK heb Ficeto_Deodexed_JVH_I9000 geflashed via recovery
Daarna Darkys_v10.1_Extreme_Edition ook via recovery
Dis is toch voldoende ik hoef toch niet los darkcore nu te installeren?
Bij kernel versie geeft mijn toestel dit aan
ficeto@vpn#DarkCore_2.4
Is dit zo goed dan of moet ik die darkcore er nog los opzetten
Samsung Flip 7
Klaar..zo. Clean install kan idd rechtstreeks zonder eerst 2.4 flash.rjn27 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:51:
Jongens ik kwam van de RC6
IK heb Ficeto_Deodexed_JVH_I9000 geflashed via recovery
Daarna Darkys_v10.1_Extreme_Edition ook via recovery
Dis is toch voldoende ik hoef toch niet los darkcore nu te installeren?
Bij kernel versie geeft mijn toestel dit aan
ficeto@vpn#DarkCore_2.4
Is dit zo goed dan of moet ik die darkcore er nog los opzetten
[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 22-05-2011 13:02 ]
oke bedankt ik heb trouwens Ficeto_Deodexed_JVH_I9000 via odin geflashed had dat verkeerd opgeschrevendave1972 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:54:
[...]
nope is goed zo .....maar je had ook gewoon gelijk in recovery de final kunnen flashen hoor, zo heb ik t ook gedaan ( als je van rc6 kwam)
ik gewoon de normalerjn27 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:14:
Wat voor launcher gebruiken jullie eigenlijk op 10.1 de touchwiz versie of die versie die er in rc6 in zat
Die heet ebpproductions.v5 ik had deze opgeslagen via titanium backup
Samsung Flip 7
Toh vind ik persoonlijk de ebpproductions.v5 fijner de apps scrollen dan ook verticaal in plaats van horizontaal
Verwijderd
Ik heb nu odin darky's ficeto JVB geflashed met ODIN. Bij kernel staat hier nu dark core 2.0.silitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:31:
[...]
Nee, je moet in Odin Darky's "ficeto JVB" flashen (dit is een vrijwel kale GB versie) en dan Darkycore 2.4.kernel
In recovery again en 10.1 erop..![]()
Klap op de vuurpijl is wel het battery verbruik...Dit is beste tot nu toe op GB![]()
By the way: Rom is een verademing zeg..echt top.
[ Voor 53% gewijzigd door iefie op 22-05-2011 13:24 ]
Verwijderd
Damn zit op JVB kan ik gewoon JVH erop flashen nu dus?iefie schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:24:
je moet NIET JVB hebben maar JVH!!!!!!
ken ik niet....miss ook maar f proberen danrjn27 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:19:
[...]
Toh vind ik persoonlijk de ebpproductions.v5 fijner de apps scrollen dan ook verticaal in plaats van horizontaal
Samsung Flip 7
Ahum..JVB gaat ook gewoon hoor. Bootloader GB daar gaat het omVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:24:
[...]
Damn zit op JVB kan ik gewoon JVH erop flashen nu dus?
[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 22-05-2011 13:39 ]
Verwijderd
okej, dus dat gaat ook gewoon. Moet ik dan dark core 2.2 via recovery mode flashen of iets anders? en dan pas de 10.1 v he?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 13:40 ]
Ja, gaat lukken zo..Kernel in Odin doe maar dus Tar bestand..Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:39:
[...]
okej, dus dat gaat ook gewoon. Moet ik dan dark core 2.2 via recovery mode flashen of iets anders? en dan pas de 10.1 v he?
[ Voor 21% gewijzigd door silitek op 22-05-2011 13:43 ]
rm -r *
Verwijderd
haha, ja daarom stel ik hier ook alle noob vragen.ralfbosz schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:42:
Ik heb deze methode gevolgd: http://www.darkyrom.com/c...ms-for-odin-and-cwm.2814/
De forum-link is down momenteel
http://www.darkyrom.com/c...ms-for-odin-and-cwm.2814/
"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"
Verwijderd
Indien root en met behulp van "kernel flasher app"..kan dat ook.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:56:
Kan dark core 2.2 tar bestand niet vinden. heb allen een zip file met daarin de mappen kernel_flasher en META-INF. Kan dat ook in de recovery mode?
Verwijderd
Ik heb dus Ficeto's JVB erop staan. Bij de kernel versie staat: 2.6.35.7-I9000XWJVB-CL118186 ficeto@vpn #Dark_Core_2.0silitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:59:
[...]
Indien root en met behulp van "kernel flasher app"..kan dat ook.
En dan in recovery 10.1...check darkyrom app hoe je kernel optie staat. Heb je deze niet maakt het niet uit.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:27:
Is er eigenlijk TW4 voor CM7/MIUI?
En waar is de laatste cm7-initial dus geen update.
Heb namelijk nu MIUI dan kan je toch niet gelijk update flashen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1061946- First time flashing CM 7 to your Galaxy S (or coming from another ROM)?
Make sure you're running a Eclair/Froyo Firmware (2.1 or 2.2) and Eclair/Froyo Bootloaders!
Root your device and install ClockworkMod Recovery.
Do a Nandroid backup!
WIPE (wipe data/factory reset + wipe cache partition)
Install the ROM from internal sdcard using ClockworkMod Recovery
Optionally install the Google Addon
[ Voor 9% gewijzigd door TripleQ op 22-05-2011 16:44 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 18:12 ]
Geen last van..9.5 sneller, niet mee eensiefie schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:15:
Darky v10 final loopt goed, maar soms als je naar applicaties gaat en je schuift naar rechts of links wil hij wel eens laggen.
Denk dat 9,5 het aller stabielst is. is mijn ervaring.
Spontane reboot..no, not here!!.bad flash waarschijnlijk.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:27:
mm.. bij darky 10 final toch al 3x reboot gehad uit het niets. Ik weet nou niet of dit keer het ermee te maken heeft dat ik te weinig ram geheugen heb.. maar ik zit nu weer op de nieuwe versie van tweaky rom. Geen reboots of dergelijke meer gehad.
Gallery werkt gewoon zoals het hoort..4seconden, tjonge wat een gezeurVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:47:
De installatie lijkt goed te zijn verlopen. Klopt het dat Darky de slimy groene skin heeft verlaten? Dit vind ik persoonlijk wel jammer.
Ik had gehoopt dat de nieuwste versie van Darky mijn probleem met de gallary zou fixen, maar helaas. Telkens als ik een foto wil bekijken via de gallary dan doet hij 4+ seconden over het weergeven, hoewel sommige fotos meteen verschijnenErvaren meer Galaxy S gebruikers dit? In mijn herinnering hadden voorgaande versies van Darky en de Samsung stock rom hier namelijk geen last van.
[ Voor 70% gewijzigd door silitek op 22-05-2011 18:42 ]
Verwijderd
daar heb ik ook last van. foto's laden duurt erg lang.. Nu heb ik de oplossing daarvoorVerwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:47:
De installatie lijkt goed te zijn verlopen. Klopt het dat Darky de slimy groene skin heeft verlaten? Dit vind ik persoonlijk wel jammer.
Ik had gehoopt dat de nieuwste versie van Darky mijn probleem met de gallary zou fixen, maar helaas. Telkens als ik een foto wil bekijken via de gallary dan doet hij 4+ seconden over het weergeven, hoewel sommige fotos meteen verschijnenErvaren meer Galaxy S gebruikers dit? In mijn herinnering hadden voorgaande versies van Darky en de Samsung stock rom hier namelijk geen last van.
lol strak gezegd...maarre idd heb ook totaal geen last van lag met de final, ik vind deze de beste tot nu toesilitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 18:39:
[...]
Geen last van..9.5 sneller, niet mee eens
[...]
Spontane reboot..no, not here!!.bad flash waarschijnlijk.
[...]
Gallery werkt gewoon zoals het hoort..4seconden, tjonge wat een gezeur
Samsung Flip 7
Verwijderd
klopt dat is inderdaad vereist..!silitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:10:
^^ Daarvoor heb je root en busybox voor nodig..
dave1972 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:10:
[...]
lol strak gezegd...maarre idd heb ook totaal geen last van lag met de final, ik vind deze de beste tot nu toe![]()
[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 22-05-2011 19:22 . Reden: toevoeging ]
lijkt idd wel ok, ben hem nu aan het opladen tot 100 dan f kijken wat die doetsilitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:17:
[...]
... Belangrijkste is batterij duur. Blijkbaar word dat over het hoofd gezien door de andere ongemakken. Deze is 100% vooruit gegaan.
Samsung Flip 7
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq