Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, als je via CWM update dan heb je ook een non-wipe, tenzij je dus een fabrieksreset / wipe doet :).
Handig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndyMan8
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 09:56
Ik heb net een video review gezien van Cyanogenmod en ik met zeggen: Ik ben verliefd. Alleen voordat ik mijn stock rom ga rooten en Cyanogenmod erop zet heb ik wel een vraag: Hoe kan ik de instellingen van mijn Apps back-uppen? er staan namelijk genoeg apps op mijn telefoon waarvan ik de instellingen graag niet opnieuw wil invoeren zoals K9 mail ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AndyMan8 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:21:
er staan namelijk genoeg apps op mijn telefoon waarvan ik de instellingen graag niet opnieuw wil invoeren zoals K9 mail ed
Ik moe(s)t dat helaas altijd wel, maar goed ik gebruik dan ook geen Titanium Backup.

EDIT: juiste update wijze voor updaten ook maar @AW gezet, CWM (wipe), CWM (non-wipe) en via de ROM Manager

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:03

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Naj_Geetsrev schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:37:
[...]

Dit heb ik ook gehad. Heb toen stock froyo geïnstalleerd volgens deze methode: http://www.theandroidsoul...-2-2-install-revert-back/

En heb toen de stappen die hier: http://www.theandroidsoul.com/galaxy-s-miui-rom/ omschreven staan opnieuw gevolgd.

Draai nu al een tijdje MIUI, en ik ga zeker niet snel meer terug.
Misschien vreemd moment maar bedankt voor je links en informatie. Ik draai nu de laatste versie van MIUI en het werkt perfect _/-\o_ :9~

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik draai nu de JVH rom op Voodoo kernel van Doc.
Welke kernel is hier de favoriet. Ik ben voor Voodoo gegaan omdat ik de andere twee niet herkende en er gaan hardcore tussen stond.

Ben overigens ook te spreken over Touchwiz 4. Gaat die nu ook in de officiële rom zitten?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 16:54
Sinds ik Darky 10 (de semi final) reboot mijn toestel regelmatig spontaan. Ik kwam van Darky 9.5 die draaide echt perfect. Ondanks dat deze versie goed voor de batterij is ga ik denk ik toch even verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
Orcie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:58:
Sinds ik Darky 10 (de semi final) reboot mijn toestel regelmatig spontaan. Ik kwam van Darky 9.5 die draaide echt perfect. Ondanks dat deze versie goed voor de batterij is ga ik denk ik toch even verder kijken.
je moet f automatisch rotatie uitzetten dan heb je daar geen last meer van ;)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orcie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 09:58:
vandaag komt darky final final uit.. Misschien is het beter om er op te wachten. Ik draai nu tweaky rom 4.1, helemaal in de stijl van de gsII en hele goeie batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-09 18:32
AndyMan8 schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 17:21:
Ik heb net een video review gezien van Cyanogenmod en ik met zeggen: Ik ben verliefd. Alleen voordat ik mijn stock rom ga rooten en Cyanogenmod erop zet heb ik wel een vraag: Hoe kan ik de instellingen van mijn Apps back-uppen? er staan namelijk genoeg apps op mijn telefoon waarvan ik de instellingen graag niet opnieuw wil invoeren zoals K9 mail ed
MyBackup Pro, heb je idd root nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:18:
[...]

vandaag komt darky final final uit.. Misschien is het beter om er op te wachten. Ik draai nu tweaky rom 4.1, helemaal in de stijl van de gsII en hele goeie batterij.
Ben benieuwd _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:18:
[...]

Nu even Juwe 4.3.1 als dat niet bevalt volg ik jou advies!

Ik dacht trouwens dat de sources voor gingerbread al released waren, maar als ik zo ff snel kijk is er nog geen kernel met BLN en voodoo sound?!

[ Voor 17% gewijzigd door Orcie op 21-05-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
ik draai nog op 9.5 en wacht met smart op de final .

is de final trouwens een no-wipe ? dat ik van 9.5 naar de final kan gaan zonder
dat ik me toestel moet wipe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Orcie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:31:
[...]

Nu even Juwe 4.3.1 als dat niet bevalt volg ik jou advies!

Ik dacht trouwens dat de sources voor gingerbread al released waren, maar als ik zo ff snel kijk is er nog geen kernel met BLN en voodoo sound?!
de 2.4 dark core die bij darky rom JVH hoort heeft iig wel BLN en voodoo sound. Voor BLN moet je wel nog een achteraf dit nog doen:
http://forum.xda-develope...p?p=13894733&postcount=57

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
Chubbchubb schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:50:
[...]

de 2.4 dark core die bij darky rom JVH hoort heeft iig wel BLN en voodoo sound. Voor BLN moet je wel nog een achteraf dit nog doen:
http://forum.xda-develope...p?p=13894733&postcount=57
Jij hebt geen last van spontane reboots met die kernel? Waar blijft die speedmod kernel. Dat was in froyo echt de beste kernel, maar hij heeft nog niks bruikbaars uit voor ginger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn24 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:41:
ik draai nog op 9.5 en wacht met smart op de final .

is de final trouwens een no-wipe ? dat ik van 9.5 naar de final kan gaan zonder
dat ik me toestel moet wipe?
Ja er is een no-wipe. Maar als jij nog op 9.5 zit, zal je eerst stock gingerbread moeten flashen, waardoor je zowiezo voor een wipe moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:56:
[...]

Ja er is een no-wipe. Maar als jij nog op 9.5 zit, zal je eerst stock gingerbread moeten flashen, waardoor je zowiezo voor een wipe moet kiezen.
Net even gekeken op Samsung Kies, en krijg deze melding

deze apparaat versie kan niet worden bijgewerkt.

Ik zou de stock gingerbread moeten flashen met odin?

en waar vind ik de Stock XEN gingerbread editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn24 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:26:
[...]

ga naar:
http://www.samfirmware.com/fwandroid.htm

-registreer.
-kies voor ..Samsung I9000 Galaxy S www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.htm
vervolgens deze downloaden:
-I9000XWJVH ## 512.PIT 2.3.3 2011 May 4 CSC = I9000TENJV3 DOWNLOAD

en het bestand flashen met odin. Hoe dat in zijn werk gaat staat ook daar op die download pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
martijn24 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 12:26:
[...]

Stock XEN Gingerbread is nog niet uit. Daar zijn er veel op aan het wachten.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Laatst online: 13:41

hneel

denkt er het zijne van

Ik draai nu gingerbread 2.3.3 versie JVK, en wat me nu opvalt is dat de batterij nu erg snel leeg loopt.
Volgens de batterij verbruik meter slokt "google services" nu 85% van het verbruik op. Voorheen was het scherm de grootste verbruiker.
Klinkt dit bekend, en kan ik er iets aan doen? Proces killen, bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hneel schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 13:42:
Ik draai nu gingerbread 2.3.3 versie JVK, en wat me nu opvalt is dat de batterij nu erg snel leeg loopt.
Volgens de batterij verbruik meter slokt "google services" nu 85% van het verbruik op. Voorheen was het scherm de grootste verbruiker.
Klinkt dit bekend, en kan ik er iets aan doen? Proces killen, bv?
Dat is wel apart inderdaad. Heb er zelf nooit van gehoord. Ik adviseer je in ieder geval wel om een nieuwere versie van gingerbread te installeren. JVK is de eerste versie, en de nieuwere zijn een stuk beter geworden.(JVH/JVO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Orcie schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 11:52:
[...]

Jij hebt geen last van spontane reboots met die kernel? Waar blijft die speedmod kernel. Dat was in froyo echt de beste kernel, maar hij heeft nog niks bruikbaars uit voor ginger..
nope, werkt als een zonnetje samen met de ficeto JVH rom

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vele kernels geprobeerd, maar de nieuwe dark core kernel 2.4 is de beste vind ik.. Batterij super, en gewoon snel. Het lijkt erop dat ze de scherpte van het scherm verbeterd hebben, scherm ziet er beter uit naar mijn idee. Ik kom van cf-root af, met een hele hoge quadrant, maar dark kernel lijkt toch echt beter en vooral zuiniger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeBrun
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 21:31
Mijn ADW EX launcher blijft maar FC´en, iemand een tip over hoe ik mijn standaard ADW (CM7) launcher kan kiezen zonder een factory reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Laatst online: 13:41

hneel

denkt er het zijne van

Ah, ik ging er vanuit dat versienummers op alfabet waren en JVK dus nieuwer zou zijn dan JVH. Hm, weer wat geleerd. Ik zal JVH dan eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

LeBrun schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:35:
Mijn ADW EX launcher blijft maar FC´en, iemand een tip over hoe ik mijn standaard ADW (CM7) launcher kan kiezen zonder een factory reset?
Via de online market een andere launcher naar je telefoon pushen? :+ Of kun je niet meer in de online market na CM7...

Zo nu een halve dag MIUI op mijn Galaxy S. Het is een 2.3.4 based rom. Alleen is mijn batterijduur echt bizar gedaald... Waar ik eerst met veel gebruik op de stockrom een dag kon met gemak. Haal ik nu nog net een halve dag met veel gebruik... Iemand enig idee naar tips hoe ik dit kan bijstellen zodat ik de dag nog haal... Of moet ik maar accepteren dat het zo dramatisch is? ;(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:49:
[...]

Via de online market een andere launcher naar je telefoon pushen? :+ Of kun je niet meer in de online market na CM7...

Zo nu een halve dag MIUI op mijn Galaxy S. Het is een 2.3.4 based rom. Alleen is mijn batterijduur echt bizar gedaald... Waar ik eerst met veel gebruik op de stockrom een dag kon met gemak. Haal ik nu nog net een halve dag met veel gebruik... Iemand enig idee naar tips hoe ik dit kan bijstellen zodat ik de dag nog haal... Of moet ik maar accepteren dat het zo dramatisch is? ;(
De batterijduur is wel minder ja.
Je kan om het te verbeteren bijvoorbeeld handmatig gaan synchroniseren.
Ook een UV wil wel helpen .
Nu haal ik met zwaar gebruik wel 1 dag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hneel schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 16:43:
Ah, ik ging er vanuit dat versienummers op alfabet waren en JVK dus nieuwer zou zijn dan JVH. Hm, weer wat geleerd. Ik zal JVH dan eens proberen.
JVO blijkt nog beter te zijn. ;) succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:21:
[...]

JVO blijkt nog beter te zijn. ;) succes. :)
Wat is er beter aan JVO? build date van JVO is wel iets ouder dan die van JVH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:36:
[...]

Ohja? Ik zit nu op tweaky rom 4.1 met JVH en ze zijn nu bezig gegaan met JVO. Zover ik heb gelezen hebben ze bepaalde gingerbread bugs eruit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:21:
[...]

De batterijduur is wel minder ja.
Je kan om het te verbeteren bijvoorbeeld handmatig gaan synchroniseren.
Ook een UV wil wel helpen .
Nu haal ik met zwaar gebruik wel 1 dag:)
Handmatig synchroniseren is out of the question voor mij. Dat betekent dat ik elk uur mag gaan syncen... Liever niet :/ UV is toch undervolt? Ik zat er inderdaad ook al aan te denken om hem te underclocken. Ik ben alleen benieuwd waar die batterij slurperij vandaan komt... Battery stats zegt dat 71% het scherm is maar dat is wel heel gortig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit al een tijdje op JVO..met Fugumod kernel gaat het met de batterij zeer goed.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:38:
[...]

Ohja? Ik zit nu op tweaky rom 4.1 met JVH en ze zijn nu bezig gegaan met JVO. Zover ik heb gelezen hebben ze bepaalde gingerbread bugs eruit gehaald.
Jvo is ook na JVH uitgegeven, maar de build date van JVO is ouder dan die van JVH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Dacuuu schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 18:54:
[...]

Jvo is ook na JVH uitgegeven, maar de build date van JVO is ouder dan die van JVH.
jv9 - ro.build.date=Fri May 6 16:38:05 KST 2011
jvo - ro.build.date=Wed May 4 10:40:35 KST 2011
jvh - ro.build.date=Wed May 4 18:03:59 KST 2011

Maar dan praat je over uren.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar is ie dan: darky's v10.1 final (final):

http://www.multiupload.com/8OUDK2OC14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Embryo1 schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 19:16:
[...]

jv9 - ro.build.date=Fri May 6 16:38:05 KST 2011
jvo - ro.build.date=Wed May 4 10:40:35 KST 2011
jvh - ro.build.date=Wed May 4 18:03:59 KST 2011

Maar dan praat je over uren.
jv9 ? die zie ik nergens te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:32

ralfbosz

xm create bosz -c

Lekker eigenwijs van V9.5 naar V10 final final gegaan zonder odin reflash en bij het booten rare schermen. Maar ik kreeg het wel bootend. Nu naar de echte final ging het feest niet door, de recovery mode werkte niet meer :).

Dan maar met ODIN weer een nieuwe pit en tar geplaatst, dit is een veel mooiere recovery mode, niet meer eerst nog install.zip draaien, gelijk goed. Alleen de knoppen zijn wel raar, de uit knop om te selecteren ???

Mijn Galaxy I zegt nu met het booten dat die een II is, denk niet dat mensen erin trappen, maar geinig. Om het goed te doen gelijk de hele hap schoon geveegd (werd tijd :)), wel geinig tijdens factory reset een dame die van alles verteld (estimated time 2 minutes :)). Zo een lege Galaxy S, tijd om alles weer erop te zetten.

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste indruk darky's 10.1...: een hele verbetering tov de eerdere beta versies. Super snel. Ik heb wel de tw4.0 eroverheen geinstalleerd aangezien deze er standaard niet in zit. Allemaal prima tot nu toe. Ik blijf op deze zitten tenzij tweaky rom weer een betere versie heeft die de moeite waard is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net darky 10.1 extreme edition gedwonload maar zit nu op v10 RC6 en lees dat je eerst een JVH rom based moet installeren. GVD daar heb ik dus geen zin in want dan moet je weer opnieuw beginnen.

Is het niet beter om dark core 2.4 in recovery te installeren en dan 10.1 via recovery te installeren ,iemand dit al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 21:57:
Heb net darky 10.1 extreme edition gedwonload maar zit nu op v10 RC6 en lees dat je eerst een JVH rom based moet installeren. GVD daar heb ik dus geen zin in want dan moet je weer opnieuw beginnen.

Is het niet beter om dark core 2.4 in recovery te installeren en dan 10.1 via recovery te installeren ,iemand dit al gedaan.
Jahoor. Moet gewoon lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok maaar het je direct 10.1 geisntalleerd omdat deze al darky core 2.4 heeft of heb je deze apart gedaan. welke versie had je hiervoor dan.

Moet nog even mijn kabel zoeken.

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-09 14:37
-EDIT-

[ Voor 97% gewijzigd door Slash op 21-05-2011 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:00:
Ok maaar het je direct 10.1 geisntalleerd omdat deze al darky core 2.4 heeft of heb je deze apart gedaan. welke versie had je hiervoor dan.

Moet nog even mijn kabel zoeken.
Ik had eerst dark core 2.4 gedaan. Maar ik denk dat je hem gewoon.kunt flashen over rc6 heen, zonder eerst dark core..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je 10.x hebt kan je gewoon via recovery installeren. Hij installeerd eerst de kernel en dan de software wat ik zag. dus succes allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 17:36:
[...]

Hoe oud iets is is verre van nuttig om een goed beeld te kunnen maken
van de performance. Hier ook zowat alle modems getest voor op CM7
en JVO draait HIER het lekkerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:38:
[...]

Hoe oud iets is is verre van nuttig om een goed beeld te kunnen maken
van de performance. Hier ook zowat alle modems getest voor op CM7
en JVO draait HIER het lekkerst.
Beetje verwarrernd aangezien de modem van JVH ook JVO is.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darky 10.1 werkt als een trein en super snel. vond RC6 al goed maar dit is super. Nieuwe iconen zien er geweldig uit en vertel verder niks maar je merkt het al als je de eerste keer alles opstart. Moest wel even lachen. Alles werkt naar behoren zover ik heb kunnen testen. De camera is ook weer aangepakt blijkbaar door samsung en ook in deze versie van Darky en is wat scherper. Super Rom.

Base band versie is JVO

Zoals ik al eerder berichte kun je als je als darky 10.x hebt 10.1 gewoon via recovery installeren. Na installatie wel nog eenmaal rebooten dan werkt alles wat beter nadat alles uitgepakt is.

_/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik heb net op mn eigen, en de Galaxy S van mn moeder, de nieuwste Doc Rom uit de romkitchen geinstalleerd. Die van mezelf was makkelijk, kon via CWM. Die van mn moeder was lastiger, was nog stock froyo. Eerst CF-root voor Froyo erop, EFS backuppen. Toen weer met Odin stock JVH met bootloader erop. CF-root voor Gingerbread, reboot. Naar CWM, en toen pas naar de gecookte rom.
Darky is volgens mij makkelijker, maar minder transparent met wat er met je tel. gebeurd.
Rom is wel heel fijn. Lekker snel.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 23:56:
Darky 10.1 werkt als een trein en super snel. vond RC6 al goed maar dit is super. Nieuwe iconen zien er geweldig uit en vertel verder niks maar je merkt het al als je de eerste keer alles opstart. Moest wel even lachen. Alles werkt naar behoren zover ik heb kunnen testen. De camera is ook weer aangepakt blijkbaar door samsung en ook in deze versie van Darky en is wat scherper. Super Rom.

Base band versie is JVO

Zoals ik al eerder berichte kun je als je als darky 10.x hebt 10.1 gewoon via recovery installeren. Na installatie wel nog eenmaal rebooten dan werkt alles wat beter nadat alles uitgepakt is.

_/-\o_
Idd fijne, snelle en mooie rom opstart animatie had voor mij niet gehoeven. :o vond de vorige mooier en origineler..Mocht je andere kernel dan darkycore draaien kun je niet klakkeloos Darky 10.1 in Cwm install, gaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hier een kernel voor 2.3.3 JVH met veel ram geheugen? Mijn toestel loopt namelijk vast af en toe doordat internet + tw4 samen teveel ram verbruiken. rond de 340-345 is genoeg, heb nu 329.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan zijn dat je alleen vanaf RC6 zo kan upgraden omdat je daarvoor darky core 2.2 gebruikt.
Darky core 2.4 was alleen voor aangepaste JVH versie.

In 10.1. wordt de kernel al voorgeinstaleerd voordat de rest van de ROM wordt uitgepakt.
Ik begrijp dat mensen anders denken met een oude 10 RC.x en raad dan ook aan om eerst de kernel dan te installeren xodat je zekerheid hebt wat er gebeurt.

Dus darky core 2.4 in Recovery installeren.
Daarna reboot je in Recovery en installeer je de ROM 10.1.

Dit is de meest veilige manier voor 10. RC.x gebruikers.

Succes :X

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Heb alleen bij Darky final 10 dat wanneer je internet aanzet, eerst je data verbinding wit is en pas na een hele poos groen wordt. Pas als hij groen wordt kun je op internet, dit kan weleens meer dan een minuut duren of als hij groen is schiet hij ook wel eens weer op wit waardoor je geen internet heb...
Das k.t! Bij Darky 9.5 is het internet aan en gaan.
Iemand ook dit probleem.

vind het ook jammer dat Darky al die kleurtjes eruit halt als je de aan uit knop intoetst.
Bij jvh base van ficeto zijn die kleurtjes er nog wel.

[ Voor 16% gewijzigd door iefie op 22-05-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Jongens ik zit op RC6 dus heb alle bestanden gedownload en nu heb ik lagfix in voodoo control uitgezet
dit zou tijdens de volgende reboot een half uurtje duren.
Maar ik zit nu al 1,5 uur tegem het Galaxy logo aan te kijken is dat normaal.
Wat moet ik nu doen?

EDIT: heb de batterij er maar uit gehaald en me ext sd kaart en via recovery opnieuw lagfix uitgezet
toen ik net reboote hoorde ik dat roboot stemmetje

[ Voor 22% gewijzigd door rjn27 op 22-05-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag die darky rom 10.1 extreme erop zetten. Draai nu MIUI 1.5.20
Kan ik deze er gewoon overheen flashen met odin? of is hier nog iets anders voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen hier die dagelijks de nightly's van CM installeren?
Blijft die lekker snel van. Elke keer wiped die ook je cache :)

*edit*
Youtube is alleen stuk...zowel de app als de website geeft zwart beeld. Wel geluid.
ff geen tijd om uit te zoeken helaas

[ Voor 32% gewijzigd door TripleQ op 22-05-2011 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 14:09

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Nope, heb eigenlijk nog nooit CM op mijn samsung gehad. Draai nu GingerReal 3.7 met BLN, en dat bevalt prima.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 11:50:
Ik wil graag die darky rom 10.1 extreme erop zetten. Draai nu MIUI 1.5.20
Kan ik deze er gewoon overheen flashen met odin? of is hier nog iets anders voor nodig?
Nee, je moet in Odin Darky's "ficeto JVB" flashen (dit is een vrijwel kale GB versie) en dan Darkycore 2.4.kernel
In recovery again en 10.1 erop.. ;)

Klap op de vuurpijl is wel het battery verbruik...Dit is beste tot nu toe op GB _/-\o_
By the way: Rom is een verademing zeg..echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 11:08
Ik heb 2 weken geleden darky rom v10 rc6 geinstalleerd met Dark_core 2.2.

Ik vraag me af of ik gewoon dark_core 2.4 eroverheen kan installeren zonder proberen, kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dirrukje schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:32:
Ik heb 2 weken geleden darky rom v10 rc6 geinstalleerd met Dark_core 2.2.

Ik vraag me af of ik gewoon dark_core 2.4 eroverheen kan installeren zonder proberen, kan dat?
Ja, check wel (indien) Darkyrom app of je kernel op default ( dark voodoo) recommended staat.
Skip kernel optie kan je in problemen komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:31:
[...]

Nee, je moet in Odin Darky's "ficeto JVB" flashen (dit is een vrijwel kale GB versie) en dan Darkycore 2.4.kernel

Klap op de vuurpijl is wel het battery verbruik...Dit is beste tot nu toe op GB _/-\o_
Oke, bedankt. Kan alleen niet op de darkyrom site komen, die ligt plat... Heb jij toevallig de downloads en eventueel een handleidingkje?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 11:08
Hij staat op dark voodoo, dus dan kan die er gewoon overheen geïnstalleerd worden.. Vanmiddag maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
heb ook de final gefashed...enne moet zeggen werkt als een heel soepel treintje :).......vind de bootanimatie van de s2 wel geinig.....verder niet veel van te merken in de rom zelf.( op de icoontjes na) en is miss maar beter ook dat maakt hem alleen maar minder snel denk ik

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Jongens ik kwam van de RC6
IK heb Ficeto_Deodexed_JVH_I9000 geflashed via odin
Daarna Darkys_v10.1_Extreme_Edition ook via recovery
Dis is toch voldoende ik hoef toch niet los darkcore nu te installeren?

Bij kernel versie geeft mijn toestel dit aan
ficeto@vpn#DarkCore_2.4

Is dit zo goed dan of moet ik die darkcore er nog los opzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:40:
[...]

Oke, bedankt. Kan alleen niet op de darkyrom site komen, die ligt plat... Heb jij toevallig de downloads en eventueel een handleidingkje?

bvd
Behoorlijk lang "down" idd Darky site..er zijn nog wel wat torrent linkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
rjn27 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:51:
IK heb Ficeto_Deodexed_JVH_I9000 geflashed via recovery

ficeto@vpn#DarkCore_2.4

nope is goed zo .....maar je had ook gewoon gelijk in recovery de final kunnen flashen hoor, zo heb ik t ook gedaan ( als je van rc6 kwam)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rjn27 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:51:
IK heb Ficeto_Deodexed_JVH_I9000 geflashed via recovery

ficeto@vpn#DarkCore_2.4

Klaar..zo. Clean install kan idd rechtstreeks zonder eerst 2.4 flash.
geld eigenlijk meer voor andere kernels draaiers en Darkyrom app settings, dit laatste is vooral belangrijk
Dan wel eerst Kernel 2.4 flash. Anders kom je in een reboot-lus terecht.

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 22-05-2011 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
dave1972 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:54:
[...]

nope is goed zo .....maar je had ook gewoon gelijk in recovery de final kunnen flashen hoor, zo heb ik t ook gedaan ( als je van rc6 kwam)
oke bedankt ik heb trouwens Ficeto_Deodexed_JVH_I9000 via odin geflashed had dat verkeerd opgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Wat voor launcher gebruiken jullie eigenlijk op 10.1 de touchwiz versie of die versie die er in rc6 in zat
Die heet ebpproductions.v5 ik had deze opgeslagen via titanium backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
rjn27 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:14:
Wat voor launcher gebruiken jullie eigenlijk op 10.1 de touchwiz versie of die versie die er in rc6 in zat
Die heet ebpproductions.v5 ik had deze opgeslagen via titanium backup
ik gewoon de normale _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Toh vind ik persoonlijk de ebpproductions.v5 fijner de apps scrollen dan ook verticaal in plaats van horizontaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 12:31:
[...]

Ik heb nu odin darky's ficeto JVB geflashed met ODIN. Bij kernel staat hier nu dark core 2.0.
Moet ik nu dark core 2.2 in de recovery mode flashen? Kan nergens een handleiding vinden...
En dan 10.1 in de recovery? en moet ik nog wat wipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
je moet NIET JVB hebben maar JVH!!!!!! De jvH bevat darkcore 2.3 en dan gewoon 10.1 final eroverheen en je hebt darkcore 2.4

[ Voor 53% gewijzigd door iefie op 22-05-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iefie schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:24:
je moet NIET JVB hebben maar JVH!!!!!!
Damn zit op JVB kan ik gewoon JVH erop flashen nu dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
ja met odin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
rjn27 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:19:
[...]

Toh vind ik persoonlijk de ebpproductions.v5 fijner de apps scrollen dan ook verticaal in plaats van horizontaal
ken ik niet....miss ook maar f proberen dan :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik de lagfix uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:24:
[...]

Damn zit op JVB kan ik gewoon JVH erop flashen nu dus?
Ahum..JVB gaat ook gewoon hoor. Bootloader GB daar gaat het om :)

[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 22-05-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:37:
[...]

Ahum..JVB gaat ook gewoon hoor.
okej, dus dat gaat ook gewoon. Moet ik dan dark core 2.2 via recovery mode flashen of iets anders? en dan pas de 10.1 v he?

EDIT: En dan voodoo lagfix uit en /system lagfixx ook uit?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:39:
[...]

okej, dus dat gaat ook gewoon. Moet ik dan dark core 2.2 via recovery mode flashen of iets anders? en dan pas de 10.1 v he?
Ja, gaat lukken zo..Kernel in Odin doe maar dus Tar bestand..
lagfix uit, save...ik flash gewoon met ext4 aan..neem altijd risico gaat niet altijd goed

[ Voor 21% gewijzigd door silitek op 22-05-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: En dan voodoo lagfix uit en /system lagfixx ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:32

ralfbosz

xm create bosz -c

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, ja daarom stel ik hier ook alle noob vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
  • Laatst online: 09-12-2024
Ja lagfixes uitzetten

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndyMan8
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 09:56
Kan iemand zijn ervaringen delen over de batterijduur van Cyanogenmod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dark core 2.2 tar bestand niet vinden. heb allen een zip file met daarin de mappen kernel_flasher en META-INF. Kan dat ook in de recovery mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:56:
Kan dark core 2.2 tar bestand niet vinden. heb allen een zip file met daarin de mappen kernel_flasher en META-INF. Kan dat ook in de recovery mode?
Indien root en met behulp van "kernel flasher app"..kan dat ook.
En dan in recovery 10.1...check darkyrom app hoe je kernel optie staat. Heb je deze niet maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 13:59:
[...]

Indien root en met behulp van "kernel flasher app"..kan dat ook.
En dan in recovery 10.1...check darkyrom app hoe je kernel optie staat. Heb je deze niet maakt het niet uit.
Ik heb dus Ficeto's JVB erop staan. Bij de kernel versie staat: 2.6.35.7-I9000XWJVB-CL118186 ficeto@vpn #Dark_Core_2.0

Buildummer is FICETO.GINGERBREAD.XWJVB

Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er eigenlijk TW4 voor CM7/MIUI?
En waar is de laatste cm7-initial dus geen update.
Heb namelijk nu MIUI dan kan je toch niet gelijk update flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 16:27:
Is er eigenlijk TW4 voor CM7/MIUI?
En waar is de laatste cm7-initial dus geen update.
Heb namelijk nu MIUI dan kan je toch niet gelijk update flashen?
- First time flashing CM 7 to your Galaxy S (or coming from another ROM)?
Make sure you're running a Eclair/Froyo Firmware (2.1 or 2.2) and Eclair/Froyo Bootloaders!
Root your device and install ClockworkMod Recovery.
Do a Nandroid backup!
WIPE (wipe data/factory reset + wipe cache partition)
Install the ROM from internal sdcard using ClockworkMod Recovery
Optionally install the Google Addon
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1061946

Gewoon die fullversion pakken dus..Dat zijn de enige versies die er zijn volgens mij, bv de laatste nightly van vandaag.

cm_galaxysmtd_full-11.zip

[ Voor 9% gewijzigd door TripleQ op 22-05-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Darky v10 final loopt goed, maar soms als je naar applicaties gaat en je schuift naar rechts of links wil hij wel eens laggen.
Denk dat 9,5 het aller stabielst is. is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm.. bij darky 10 final toch al 3x reboot gehad uit het niets. Ik weet nou niet of dit keer het ermee te maken heeft dat ik te weinig ram geheugen heb.. maar ik zit nu weer op de nieuwe versie van tweaky rom. Geen reboots of dergelijke meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De installatie lijkt goed te zijn verlopen. Klopt het dat Darky de slimy groene skin heeft verlaten? Dit vind ik persoonlijk wel jammer.

Ik had gehoopt dat de nieuwste versie van Darky mijn probleem met de gallary zou fixen, maar helaas. Telkens als ik een foto wil bekijken via de gallary dan doet hij 4+ seconden over het weergeven, hoewel sommige fotos meteen verschijnen :? Ervaren meer Galaxy S gebruikers dit? In mijn herinnering hadden voorgaande versies van Darky en de Samsung stock rom hier namelijk geen last van.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2011 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iefie schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:15:
Darky v10 final loopt goed, maar soms als je naar applicaties gaat en je schuift naar rechts of links wil hij wel eens laggen.
Denk dat 9,5 het aller stabielst is. is mijn ervaring.
Geen last van..9.5 sneller, niet mee eens
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:27:
mm.. bij darky 10 final toch al 3x reboot gehad uit het niets. Ik weet nou niet of dit keer het ermee te maken heeft dat ik te weinig ram geheugen heb.. maar ik zit nu weer op de nieuwe versie van tweaky rom. Geen reboots of dergelijke meer gehad.
Spontane reboot..no, not here!!.bad flash waarschijnlijk.
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:47:
De installatie lijkt goed te zijn verlopen. Klopt het dat Darky de slimy groene skin heeft verlaten? Dit vind ik persoonlijk wel jammer.

Ik had gehoopt dat de nieuwste versie van Darky mijn probleem met de gallary zou fixen, maar helaas. Telkens als ik een foto wil bekijken via de gallary dan doet hij 4+ seconden over het weergeven, hoewel sommige fotos meteen verschijnen :? Ervaren meer Galaxy S gebruikers dit? In mijn herinnering hadden voorgaande versies van Darky en de Samsung stock rom hier namelijk geen last van.
Gallery werkt gewoon zoals het hoort..4seconden, tjonge wat een gezeur :+

[ Voor 70% gewijzigd door silitek op 22-05-2011 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2011 @ 17:47:

daar heb ik ook last van. foto's laden duurt erg lang.. Nu heb ik de oplossing daarvoor :)
-installeer (als je het nog niet op je telefoon hebt staan) SGS Tools.
-Ga naar 'Upgrade Stock apps'
-En selecteer 'Modded 3D Gallery.
-Selecteer het vinkje en druk op ok... vervolgens krijg je een foutmelding te zien.. niks van aantrekken. verlaat SGS tools. en daar heb je een nieuwe gallerij die het erg snel doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^ Daarvoor heb je root en busybox voor nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
silitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 18:39:
[...]

Geen last van..9.5 sneller, niet mee eens

[...]

Spontane reboot..no, not here!!.bad flash waarschijnlijk.

[...]

Gallery werkt gewoon zoals het hoort..4seconden, tjonge wat een gezeur :+
lol strak gezegd...maarre idd heb ook totaal geen last van lag met de final, ik vind deze de beste tot nu toe :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:10:
^^ Daarvoor heb je root en busybox voor nodig..
klopt dat is inderdaad vereist..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dave1972 schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:10:
[...]

lol strak gezegd...maarre idd heb ook totaal geen last van lag met de final, ik vind deze de beste tot nu toe :P :9
;) ... Belangrijkste is batterij duur. Blijkbaar word dat over het hoofd gezien door de andere ongemakken. Deze is 100% vooruit gegaan.

Edit: Voorbeeld na 10 uur "intensief" gebruik op 76%.
Op GB nog niet mee gemaakt!!...

[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 22-05-2011 19:22 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
silitek schreef op zondag 22 mei 2011 @ 19:17:
[...]

;) ... Belangrijkste is batterij duur. Blijkbaar word dat over het hoofd gezien door de andere ongemakken. Deze is 100% vooruit gegaan.
lijkt idd wel ok, ben hem nu aan het opladen tot 100 dan f kijken wat die doet :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Ik heb nergens gezegd dat darky 9,5 sneller is, voelt alleen stabieler
Pagina: 1 ... 51 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.