Juwe 4.3 valt mij wel tegen qua uiterlijk... Jammer! Er zitten ook paar kleine foutjes nog in.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 21:26 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 21:26 ]
Verwijderd
Ik meende dat er nog geen 3 bestandsfirmware was van JVH?Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:08:
[...]
Bij mij is het niet gelukt met flashen met alleen PDA en 512 pit... kreeg hem niet meer opgestart. je kunt beter gewoon alle bestanden doen.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 22:02 ]
Verwijderd
Hierbij de link naar de 3 bestandsfirmware van JVH:Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:58:
[...]
Ik meende dat er nog geen 3 bestandsfirmware was van JVH?
Vraag me wel af wat er nou met mijn batterij is.
Wil als hij uitstaat niet opladen en zonder lader niet opstarten.
Reflashen en factory reset hielp niet.
Ik dacht aan battery stats wipen?
Weet iemand wat ik nog kan doen?
Begin langzamerhand toch wel bang te worden dat mijn Galaxy geen lang leven is gegund XD
Als je repartion daarbij aanhad zou dat behoorlijk dom zijn, in de post ervoor waarschuw ik er nog voor... zonder repartition doet je pit file niks.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:08:
[...]
Bij mij is het niet gelukt met flashen met alleen PDA en 512 pit... kreeg hem niet meer opgestart. je kunt beter gewoon alle bestanden doen.
Wat precies valt je tegen? Welke fouten? Is nu een beetje vage reactie waar ik niets mee kan. Wil morgen updaten, maar als er echt wat in zit wacht ik misschien maar even.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 21:03:
Juwe 4.3 valt mij wel tegen qua uiterlijk... Jammer! Er zitten ook paar kleine foutjes nog in.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Uuuh.. wie zegt dat ik die aan had?? die had ik dus uitCartman! schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:40:
[...]
Als je repartion daarbij aanhad zou dat behoorlijk dom zijn, in de post ervoor waarschuw ik er nog voor... zonder repartition doet je pit file niks.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 23:54 ]
Verwijderd
Hij blijft vaak hangen tijdens het gebruik van het toetsenbord.daarnaast is de lay out zwart, daar is niks mis mee maar sommige tekst is ook zwart in de software waardoor je soms niet ziet wat er staat. verder lelijke iconen, lelijk drop down menu etc maar dat is persoonlijk..theforce81 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:45:
[...]
Wat precies valt je tegen? Welke fouten? Is nu een beetje vage reactie waar ik niets mee kan. Wil morgen updaten, maar als er echt wat in zit wacht ik misschien maar even.
Waarom had je een pit-file erbij gestopt dan?
Ahhhh, bedankt, vreemd van dat hangen, lees er op XDA nog niets over, maar dat zegt niet dat het niet waar is natuurlijk! Misschien nog eens flashen? Wil wel eens helpen. Heb je non-wipe of wipe gedaan?Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:53:
[...]
Hij blijft vaak hangen tijdens het gebruik van het toetsenbord.daarnaast is de lay out zwart, daar is niks mis mee maar sommige tekst is ook zwart in de software waardoor je soms niet ziet wat er staat. verder lelijke iconen, lelijk drop down menu etc maar dat is persoonlijk..
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Fout van mij had namelijk geen pit gebruikt daarbij;). Heb al vaker geprobeetd om alleen met pda te flashen maar gaat altijd fout. maar goed is nu niet meer van belang aangezien ik altijd 3 bestanden doe. oke is prima zal ik voortaan doen.Cartman! schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:54:
[...]
Waarom had je een pit-file erbij gestopt dan?
offtopic tip: je kunt je posts gewoon editten, dubbelposten wordt niet gewaardeerd op GoT
Verwijderd
Ja.. een reflash kan helpen maar ben overgestapt naar darky 10 final. Ziet er beter uit vind ik en werkt even goed. daarnaast vind ik de batterij beter.theforce81 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:57:
[...]
Ahhhh, bedankt, vreemd van dat hangen, lees er op XDA nog niets over, maar dat zegt niet dat het niet waar is natuurlijk! Misschien nog eens flashen? Wil wel eens helpen. Heb je non-wipe of wipe gedaan?
Hmmm, misschien ook maar eens proberen hierVerwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:02:
[...]
Ja.. een reflash kan helpen maar ben overgestapt naar darky 10 final. Ziet er beter uit vind ik en werkt even goed. daarnaast vind ik de batterij beter.
Geen last van de frequente reboots met v10 final?Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:02:
[...]
Ja.. een reflash kan helpen maar ben overgestapt naar darky 10 final. Ziet er beter uit vind ik en werkt even goed. daarnaast vind ik de batterij beter.
Verwijderd
Nergens last van. werkt perfect hierSlash schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:07:
[...]
Geen last van de frequente reboots met v10 final?
[ Voor 23% gewijzigd door Koldur op 11-05-2011 00:12 ]
Verwijderd
http://android-roms.info/roms/97-Darky-s-v10-Seriestheforce81 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:11:
Kan de Final niet vinden, alleen de RC6, heb je een link? En welke TouchWiz gebruikt het?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2011 00:21 ]
Super, bedankt! Zal er morgen even mee rommelenVerwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:17:
[...]
http://android-roms.info/roms/97-Darky-s-v10-Series
pak de tweede van 8 mei helemaal bovenaan.
enige nadeel van het installeren bij deze rom is dat je na het flashen een lelijk (en een niet van darky) thema krijgt te zien. Om het orginele thema te krijgen dien je na het flashen een map aan te maken in mijn bestanden onder : darky>> en dan de map aanmaken genaamd:darkytheme
hierna moet je opnieuw flashen no wipe.
daarnaast wordt tw4 gebruikt met alle iconen van de gs2
[ Voor 3% gewijzigd door bgrr op 11-05-2011 00:23 ]
Verwijderd
Dat is wel heel kort. misschien dat rc6 of final de oplossing biedt?bgrr schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 00:23:
Heb 2 weken terug 10RC5 op mijn sgs gezet.
Battery gaat super lang mee met wireless en zonder data....
Echter zodra ik data inschakel is de accu in no time leeg. Binnen een halve dag
Voorheen met 2.2 stock haalde ik met 3g ingeschakeld makkelijk 2 dagen.
Heb beide modems al geprobreerd maar accu blijft supersnel leeg gaan bij 3G.
Weet iemand hier een fix voor ?
Ik krijg op forum van Darky helaas geen oplossing gevonden voor mijn probleem.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt zeker wat gemist..!Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:01:
Gister zal ik te rommelen met mijn darky v9.2 galaxy s. Echter na een paar keer van launcher pro naar startpagina geswitched te zijn, kreeg ik plots de error dat hij lancher pro niet meer kon opstarten bla bla bla.. Dit kreeg ik echter niet weg, waardoor ik gewoon darky v10 rc6 erop gezet heb. Nu denk ik dat er iets goed mis is gegaan, want als ik nu mijn telefoon aanzet, krijg ik allerlei bizar vage tekens te zien. Ik kom uiteindelijk wel in het menu en hij doet het wel, maar echt soepeltjes is het niet gegaan. Ik heb ook v10rc6 er letterlijk op gezet zoals ik dat bij het overstappen van v8.3 naar v9.2. Gewoon op de harddisk en via recovery menu. Volgensmij heb ik een stap gemist. klopt dit?
Verwijderd
ehm ik zou zeggen probeer het?.....niet geschoten is altijd misVerwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:29:
Mijn batterij lijkt nu niet meer op te laden.
Na een reboot lijkt de battery stat weer normaal.
Ook kan mijn telefoon niet opstarten zonder lader.
En als hij uistaat niet opladen.
Ik heb de vraag al vaker gesteld en nooit antwoord gekregen.
Nu lees ik op het AW forum dat battery stats wipen de oplossing kan zijn.
Nu ben ik wel doodsbang dat daarna het absoluut niet werkt.
Wat zijn de risiso's?
Ik hoop nu wel antwoord te krijgen omdat ik me er steeds meer zorgen over begin te maken.
Bvd
[ Voor 7% gewijzigd door dave1972 op 11-05-2011 21:37 ]
Samsung Flip 7
Verwijderd
Nou zolang hij oplaadt vind ik het prima XDdave1972 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 21:35:
[...]
ehm ik zou zeggen probeer het?.....niet geschoten is altijd mis...bedoel veel mis kan dr volgens mij niet gaan, in ieder geval slechter als dat het nu is ken het niet worden :-)
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt me niet echt normaal gebruik, dus zal wel niet snel opvallen.Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 22:13:
Ik heb een bug waar ik bij alle gingerbread firmwares last van heb. de bug is namelijk de helderheid vsn het scherm tijdens het browsen. Wanneer je de helderheid tijdens het browsen op max. zet en je doet vervolgens de telefoon op toetsenblokk. en vervolgens weer eraf is het scherm gewoon nog steeds helder. als je nu weer naar helderheid gaat van de browser en je sleept de balk even van max. naar minimaal en vervolgens weer naar max. dan is het scherm een stuk minder fel dan waarneer je hem van de toetsenblokk. afhaalt. iemand ook opgevallen. ?
Ik ga de nieuwe v4 ook 's proberen. Ik zit nu nog op v1. Ik was eigenlijk al van plan om MIUI achter me te laten vanwege de slechte battery performance. Toch deze maar proberenthommy86 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:10:
ik zit nu op miui MGv4.. heb vanacht eens iets gedaan wat ik niet eerder durfde
NIET aan de lader...!!
Tot mijn verbazing had ik maar een drain van 7%, bijna onmogelijk zou je zeggen toch..
na even een filmpje kijken op youtube (denk dat ik een half uurtje met me phone heb gespeeld..) was ik al weer 8% kwijt.. dus een hele geruststelling was het niet..
maar een 7% over night is toch heel goed..! dit met wifi en data uit.. maar niet in vliegtuig mode ofzo..
zeer tevreden.!
edit: Galnet is al bezig met v4.1 waarin de battery drain al verder wordt tegengegaanWith MGv4 and kang kernel things looks snappier than zach`s kernel, some 14 hours later i find myself at 71%. No strange battery drain for me,
Cheers
[ Voor 4% gewijzigd door Maarten21 op 12-05-2011 17:25 ]
Verwijderd
Oke hoe pak ik dit op. Eerst terug naar fabrieksinstellingen en dan stock firmware en darky v10 of kan ik nu alsnog direct stock erop zetten?Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 18:19:
[...]
Je hebt zeker wat gemist..!
Je moet eerst stock samsung firmware erop zetten van gingerbread, pas dan kan je custom roms installeren gebasseerd op gingerbread.
Kijk eens hier, denk dat daar genoeg uitleg staat voor je?Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:41:
Oke hoe pak ik dit op. Eerst terug naar fabrieksinstellingen en dan stock firmware en darky v10 of kan ik nu alsnog direct stock erop zetten?
Het is maar wat je goed vindt... Ik haal met DocRom, data en wifi aan een drain van 1% per nacht.thommy86 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:10:
ik zit nu op miui MGv4.. heb vanacht eens iets gedaan wat ik niet eerder durfde
NIET aan de lader...!!
Tot mijn verbazing had ik maar een drain van 7%, bijna onmogelijk zou je zeggen toch..
na even een filmpje kijken op youtube (denk dat ik een half uurtje met me phone heb gespeeld..) was ik al weer 8% kwijt.. dus een hele geruststelling was het niet..
maar een 7% over night is toch heel goed..! dit met wifi en data uit.. maar niet in vliegtuig mode ofzo..
zeer tevreden.!
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Het is maar net wanneer je de nacht in gaat, wat ik merk met de accu is dat hij niet 100% Liniair naar beneden gaat. bij mij gaat de accu van 68% sneller naar de 59% bijv. Als dat hij van 59% naar 40% gaat..ScorpionNL schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:07:
[...]
Het is maar wat je goed vindt... Ik haal met DocRom, data en wifi aan een drain van 1% per nacht.
Verwijderd
Verwijderd
Ik had re-partition aangevinkt staan terwijl ik maar 1 bestand had... Kan ik nu gewoon een andere rom flashen?Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:30:
Zojuist mijn telefoon geupdate met odin. de firmware van 4 mei van samfirmware gebruikt.
Nu geeftie in odin aan: all threads completed (succeed 1 /failed 1)
Ik moest handmattig op de home button drukken om te rebooten. Nu blijft de telefoon in de opstart steken op de S en na een poos startie weer opnieuw op en blijftie weer daarop steken.
Wat moet ik doen?
Dat is toch totaal niet te vergelijken?ScorpionNL schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:07:
[...]
Het is maar wat je goed vindt... Ik haal met DocRom, data en wifi aan een drain van 1% per nacht.
Dat had je inderdaad niet moeten doen.. pak een rom met 3 bestanden en een pit.. repartition aan.. en opnieuw flashen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:49:
[...]
Ik had re-partition aangevinkt staan terwijl ik maar 1 bestand had... Kan ik nu gewoon een andere rom flashen?
Verwijderd
Gedaan! Hij geeft nu aan: update media, please waitthommy86 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:51:
[...]
Dat had je inderdaad niet moeten doen.. pak een rom met 3 bestanden en een pit.. repartition aan.. en opnieuw flashen.
Verwijderd
format internal sd card dus ookthommy86 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:56:
Wipe alles wat je maar wipe kan..![]()
Cache en data dus..!
nee dat zou ik niet doen.. of je wil helemaal clean beginnen..! en je moet niks belangrijks er op hebben staan natuurlijk..
Verwijderd
Hij blijft bij de S hangen en maakt de trilling van een vastloper (dus 1x trillen en dan 2x trillen) en dan gaat hij uit. Kun jij misschien een link geven naar een rom waarin het goed moet gaan met 3 bestanden en een pit?thommy86 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 10:59:
[...]
nee dat zou ik niet doen.. of je wil helemaal clean beginnen..! en je moet niks belangrijks er op hebben staan natuurlijk..
ik zelf heb nog nooit een format gedaan op me sd card.. (opschonen met de hand gaat net zo makkelijk)
Verwijderd
Hij staat trouwens nog wel aan maar zwart beeld en hij blijft die trillingen maken.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:03:
[...]
Hij blijft bij de S hangen en maakt de trilling van een vastloper (dus 1x trillen en dan 2x trillen) en dan gaat hij uit. Kun jij misschien een link geven naar een rom waarin het goed moet gaan met 3 bestanden en een pit?
In ieder geval al bedankt voor je hulp!
Ik heb je een PM/DM gestuurd..Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:03:
[...]
Hij blijft bij de S hangen en maakt de trilling van een vastloper (dus 1x trillen en dan 2x trillen) en dan gaat hij uit. Kun jij misschien een link geven naar een rom waarin het goed moet gaan met 3 bestanden en een pit?
In ieder geval al bedankt voor je hulp!
[ Voor 6% gewijzigd door yur400 op 13-05-2011 13:28 ]
Dan moet je in het gedeelte kijken waar Galnet post.. Mambo heeft weinig tijd dus wordt de 1e post minder snel geupdate..Obl1viA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:51:
Waar vinden jullie versie MGv4 van MIUI Rom? Op XDA kan ik alleen deze vinden: MGv3 in de startpost.
Als ik naar http://www.miuiandroid.com/roms/ ga heb ik dan de laatste nieuwe Rom? 1.5.13 = MGv4 ?
http://www.modroms.co.uk/miui/MIUI-MGv4.1.zipObl1viA schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 12:51:
Waar vinden jullie versie MGv4 van MIUI Rom? Op XDA kan ik alleen deze vinden: MGv3 in de startpost.
Als ik naar http://www.miuiandroid.com/roms/ ga heb ik dan de laatste nieuwe Rom? 1.5.13 = MGv4 ?
[ Voor 10% gewijzigd door Maarten21 op 13-05-2011 14:25 ]
heb jij de 4.1 geflasht? ik zit op v4 eigenlijk omdat alleen de kernel verschilt.. batterij hier ook perfect.. zoals je hier boven kan lezen.. vanacht heeft wifi gewoon aangestaan.. maar die gaat dus uit als het scherm uit is.. 8% maar in de nacht.. dit gaat vlotjes de goede kant op..!Maarten21 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:25:
[...]
http://www.modroms.co.uk/miui/MIUI-MGv4.1.zip
Echt geweldige versie trouwens! M'n batterij houdt het nu makkelijk 24 uur uit!
Ja ik heb 4.1. Die is kennelijk weer met de oude kernel. Ik weet niet zo goed wat het verschil precies is.thommy86 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 14:37:
[...]
heb jij de 4.1 geflasht? ik zit op v4 eigenlijk omdat alleen de kernel verschilt.. batterij hier ook perfect.. zoals je hier boven kan lezen.. vanacht heeft wifi gewoon aangestaan.. maar die gaat dus uit als het scherm uit is.. 8% maar in de nacht.. dit gaat vlotjes de goede kant op..!
[ Voor 3% gewijzigd door Maarten21 op 13-05-2011 15:04 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
XDA versie heeft toch meer tweaks die ze toevoegen.. die van modroms is gewoon de stock miui.. en je moet dan volgens mij een language pack flashen..HaTe schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:12:
Je kan ook gewoon MIUI 1.5.13 flashen van modroms en een custom kernel installeren, daar is ook niks mis mee en werkt goed.
De nieuwe XDA versie van vandaag, die op MIUI 1.5.13 gebaseerd is:thommy86 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:13:
[...]
XDA versie heeft toch meer tweaks die ze toevoegen.. die van modroms is gewoon de stock miui.. en je moet dan volgens mij een language pack flashen..
Ja dat wel, maar de standaard MIUI is niet veel mis mee en de Engelse languagepack staat gewoon op die modroms website.thommy86 schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 15:13:
[...]
XDA versie heeft toch meer tweaks die ze toevoegen.. die van modroms is gewoon de stock miui.. en je moet dan volgens mij een language pack flashen..
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Welke versie heb je nu dan?yassine schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 22:56:
MIUI MCGv1 - 1.5.13 Official Based - 13th May 2011 is tot nu toe de nieuwste. Ik ben niet heel echt tevreden over de ui speed (voornamelijk in menu's) en ga daarom MCGv1 installeren, kijk wat dat oplevert
[ Voor 95% gewijzigd door Dirrukje op 13-05-2011 23:59 ]
IK had v4.1, inmiddels de nieuwste versie maar ook daarmee zijn de menu's nog vrij laggy met scrollen. Voor de rest lijkt ie wel wat snappier te zijn met apps etc.
Verwijderd
software kan bestaan uit inderdaad 3 delen, maar kan ook alleen uit PDA bestaan.. dan zit alles er al in verwerkt.hneel schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 21:18:
Even wat noob-vragen, die ik niet direct uit de startpost of via google kan vinden.
Begrijp ik goed dat de software uit 3 delen bestaat? PDA+PHONE+CSC?
Klopt het dat met de 'kernel' het PDA deel wordt bedoeld, en met 'ROM' alledrie samen? Welk deel wordt bedoeld met het begrip 'firmware'?
Zit het deel wat de android-versie bepaalt (froo/gingerbread/etc) in PDA?
Wat zit er precies in het deel CSC? Waar staat die afkorting voor?
Kunnen alle 3 de delen afzonderlijk worden geupdate, of hangen ze met elkaar samen?
Verwijderd
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2011 16:53 ]
3g heb ik sowieso niet. Ik zit in de VS op t-mobile, waar de 3g-band van de i9000 niet wordt ondersteund. Maar nu heb ik dus ook geen edge.Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 16:49:
had ik ook last van... dat ik geen 3g heb.
als je de settings niet in kunt komen wordt dat lastig inderdaad
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Zucht...
Verwijderd
1,5 Ghz... is dat niet schadelijk? Ik kan me voorstellen dan 1,2 Ghz nog veilig is.. maar 1,5Ghz?SgtElPotato schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 21:00:
Zojuist 2 dagen met CM7 aan het rondlopen, en de 1,5Ghz kernel erop.
Wat een snelheid, en wat soepel. Heb van alles geprobeerd, van Darky's tot Simply Honey 2.3.3. Maar toch altijd weer wat merkbare lag en na een dag liep het al niet zo soepel meer als net na de install.
Nu met zon 50 apps er weer op blijft hij soepel, de batterij bug is jammer, maar kan ik wel mee leven.
Snelheid en soepelheid alom, een echte aanrader.
Morgen maar een MIUI proberen, die hebben nu ook een zeer snelle en stabiele versie bereikt.
Was altijd eerst wat huiverig met CM7 door de bugs die er waren, maar nu toch maar de stap gewaagd, en ben blij dat ik het heb gedaan!
Verwijderd
Ja, dat is waar inderdaad.. Maar stel hij heeft het wel en ook al loopt het nu stabiel vraag ik mij af of dat geen problemen oplevert voor in de toekomst laat maar zeggen. Zou ik wel eens willen weten.HaTe schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:44:
Je weet niet of hij hem ook op 1,5Ghz heeft. Dat zegt hij namelijk niet.
Maar als het nog stabiel is, is er volgens mij niet zou veel aan de hand.
Ik zelf heb een slechte klokker in mn SGS helaas.. 1,2Ghz lukt nog niet eens.
Verwijderd
Totaal geen JVH probleem. Welke kernel gebruik je? En soms is een nowipe reflash de oplossing.Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 23:17:
Ik zit nu op tweaky rom 4.0. Erg mooie rom met zeer stabiele en uitgebreide tw4.0 met extra's als lockscreen van de gsII etc..
Deze rom draait op JVH, maar ik heb vandaag 5x gehad dat de twlefoon vast loopt en vervolgens reboot. Weet iemand of dit probleem ligt bij JVH?
Ik gebruik hem nu dagelijks op 1300mhz. Had hem eerst op 1400mhz maar dat was iets te slecht voor mn batterijduur, kwam net niet de dag door met middel tot zwaar gebruik ( met meer de neiging naar middel ). 1500mhz is goed stabiel ook, heb een aantal tests en games op deze frequentie getest. Maar is gewoon niet te doen voor dagelijks gebruik..HaTe schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:44:
Je weet niet of hij hem ook op 1,5Ghz heeft. Dat zegt hij namelijk niet.
Maar als het nog stabiel is, is er volgens mij niet zou veel aan de hand.
Ik zelf heb een slechte klokker in mn SGS helaas.. 1,2Ghz lukt nog niet eens.
[ Voor 21% gewijzigd door SgtElPotato op 15-05-2011 02:45 ]
Zucht...
Verwijderd
Cf root kernel 3.2. Ik.ga even een no wipe proberen.theforce81 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 00:19:
[...]
Totaal geen JVH probleem. Welke kernel gebruik je? En soms is een nowipe reflash de oplossing.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2011 09:14 ]
Zo te horen welVerwijderd schreef op zondag 15 mei 2011 @ 09:10:
[...]
Cf root kernel 3.2. Ik.ga even een no wipe proberen.
EDIT: ze hebben de download van tweaky rom tijdelijk weggehaald om bugs eruit te halen.. het zal.dan vast wel aan tweaky rom zelf liggen dan.
Verwijderd
nieuwe versie uitgekomen. Doet het nu weer perfect. Ja klopt juwe is ook erg goed. Alleen ben ik sinds 4.3 van juwe's afgestapt omdat ik sindsdien het zwart witte thema niet zo mooi vind.theforce81 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 11:29:
[...]
Zo te horen wel. Ik raad je ook aan Juwe ROM eens te proberen, ben daar zelf ERG tevreden over. Is ook altijd makkelijk te flashen, TW4 werkt voor mij zeer goed op die ROM (met Juwe's eigen TW4 addon).
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2011 17:25 ]
Heb je wel een normaa IMEI nr inderdaad?Maarten21 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 17:05:
Ik heb een probleempje:
Ik kan niet connecten met m'n network operator (T-Mobile USA).
M'n telefoon zegt "Emergency Calls Only", wat betekent dat hij het in principe doet, maar buiten het bereik zou zijn van m'n normale netwerk (T-Mobile dus), maar dat is onmogelijk aangezien ik normaal altijd bereik heb thuis.
Bij het handmatig zoeken naar network operators, vindt hij T-Mobile wel. Maar als ik erop klik, dan zegt ie "Unable to connect, try later".
Wat is hier het probleem? Iets met m'n imei ofzo? Of ben ik gebanned o.i.d.?
Bij Settings -> About Phone -> Status -> IMEI staat een 15-cijferig getal
[ Voor 19% gewijzigd door Maarten21 op 15-05-2011 17:28 ]
facebook app downloaden?Obl1viA schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:29:
Ik maak gebruik van MIUI maar bij accounts kan je alleen kiezen voor Google, Corporate en MIUI, weet iemand hoe je Facebook kan toevoegen?
Bedankt
Dat is goed nieuws!GandalfTheGrey schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:04:
Sinds vanavond zijn er wel BLN kernels voor Gingerbread (JVH):
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1080529
Verwijderd
doet het voor mij helaas nietGandalfTheGrey schreef op zondag 15 mei 2011 @ 23:04:
Sinds vanavond zijn er wel BLN kernels voor Gingerbread (JVH):
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1080529
Verwijderd
Als ik verbinding maak met mijn wifi netwerk, heb ik hetzelfde. Echter, als ik een willekeurige app open die internet gebruikt en deze weer afsluit is de verbinding toch gemaakt. Dus eerste app geen verbinding, tweede app opstarten en afsluiten. daarna eerste app herstarten en dan is de verbinding goed.SgtElPotato schreef op zondag 15 mei 2011 @ 02:17:
[...]
......
Alleen een klein probleempje met CM7. Als ik Wifi aanzet, en verbind met een netwerk blijven de icoontjes wit, wat betekent dat de telefoon geen verbinding met de Google-servers kan maken. Iemand die toevallig een oplossing / work-around hier voor weet?
Wat filmpjes over MIUI gezien, maar lijkt me niks voor mij. Geen app-drawer, en toch wat te simplistisch ( iPhone-style ).
Verwijderd
Verwijderd
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Google even naar bijvoorbeeld "kpn apn settings android"....xp7amrkr schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:44:
@arnoutzw, ik heb nu net alles van jou link geflashed. Draai nu op I9000XXJVO en een andere kernel. Nog steeds geen internet, waar zou ik deze instellingen moeten veranderen?
http://www.multiupload.com/ZYSFTX1DV9kaaasje schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 09:49:
Heeft iemand deze rar:
PDA_I9000XWJVB - PHONE_I9000XXJVK - CSC_I9000XEEJV3
Ik heb me de afgelopen dagen sufgezocht maar ik kan nergens een "passwordvrije" versie vinden.
Mocht je hem toevallig hebben en willen uploaden, heel graag!
[ Voor 3% gewijzigd door Dacuuu op 17-05-2011 10:06 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq