Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
ik gebruik voodoo met Darky rc6 deze werd in rc5 aanbevolen door Darky zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 08:14
rjn27 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:45:
ik gebruik voodoo met Darky rc6 deze werd in rc5 aanbevolen door Darky zelf
ja ik heb ook de aanbevolen kernel.....maar wilde eigenlijk een snellere O-)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
dave1972 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:32:
[...]

Dan kan je toch beter iedere keer wachten op een final?....tis nl je eigen intresse die je weer doet flashen :P
Dat is opzichte wel idee maar zie af en toe door de bomen het bos niet meer
Darky ,Juwe ,Cyanogenmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjn27 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:53:
[...]

Darky ,Juwe ,Cyanogenmod
hohoho, CyanogenMod hoort niet in dat rijtje thuis. Dat is een volledig van de grond opgebouwde ROM en géén aangepaste samsung ROM. >:)

Overigens is deze wel ten zeerste aan te raden, vooral na de update van vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
rjn27 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:53:
[...]

Darky ,Juwe ,Cyanogenmod
ach op een gegeven moment dan moet je het gewoon bij 1 houden....ik heb me ook de tandjes geflashed, en uiteindelijk zijn er voor mij maar 2 die top zijn en dat is juwe en darky .... dus zal wel blijven switchen tussen die 2 :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:00:
[...]

ach op een gegeven moment dan moet je het gewoon bij 1 houden....ik heb me ook de tandjes geflashed, en uiteindelijk zijn er voor mij maar 2 die top zijn en dat is juwe en darky .... dus zal wel blijven switchen tussen die 2 :+
Ik heb een paar keer Docrom 'in den beginne' gehad, verder nooit iets anders dan CM7.
Dan blijf je op een gegeven moment ook weer gewoon terug komen (lees: je switcht
niet meer) om je immers te meer gaat inzien DAT het allemaal goed komt (en 't dus al
draait).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dave1972 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:36:
Weet iemand nog een goeie snelle kernel die ik kan flashen met darky v10 rc6 ?
ik vind de kernel van cf-root wel snel. wel in combinatie met de app tweak manager. dan gaat het lekker snel allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
Ik zit me weer is een beetje in te lezen, ik wil morgen flashen naar een gingerbread rom. Zit te denken aan Juwe, of darky. Batterij duur is voor mij best belangrijk. (vandaar wil ik ook geen Cyanogenmod if MIUI) Momenteel draai ik nog een custom 2.2.1 rom uit de keuken van DOC. de 1e stap is dus een rom flashen met de gingerbread bootloader. ik heb deze even van samfirmware gehaald: I9000XWJVB ( dit is dus JVB_JV3_JVK.tar ) is dit de goede om eerst te flashen met odin? En dan met de volgende opties, Tar inladen in het PDA vakje, REpartition UIT, en phone bootloader update ( aan of uit? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:47:
Ik zit me weer is een beetje in te lezen, ik wil morgen flashen naar een gingerbread rom. Zit te denken aan Juwe, of darky. Batterij duur is voor mij best belangrijk. (vandaar wil ik ook geen Cyanogenmod if MIUI) Momenteel draai ik nog een custom 2.2.1 rom uit de keuken van DOC. de 1e stap is dus een rom flashen met de gingerbread bootloader. ik heb deze even van samfirmware gehaald: I9000XWJVB ( dit is dus JVB_JV3_JVK.tar ) is dit de goede om eerst te flashen met odin? En dan met de volgende opties, Tar inladen in het PDA vakje, REpartition UIT, en phone bootloader update ( aan of uit? )
Voor de batterijduur zou ik kiezen voor darky's rom.. Maar juwe is weer wat sneller vind ik persoonlijk.
Die JVB kun je best erop zetten, die heb ik ook geflashed. Ik heb PDA,PHONE en CSC +pit gebruikt met repartition AAN, phone bootloader update AAN.

edit: zeer binnenkort komt juwe rom 4.3 uit, gebasseerd op JVH, deze blijkt weer een stuk sneller te zijn. Moet je zelf maar kijken wat je neemt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:52:
[...]

Voor de batterijduur zou ik kiezen voor darky's rom.. Maar juwe is weer wat sneller vind ik persoonlijk.
Die JVB kun je best erop zetten, die heb ik ook geflashed. Ik heb PDA,PHONE en CSC +pit gebruikt met repartition AAN, phone bootloader update AAN.
Waar heb jij de JVB vandaan? op samfirmware staat alleen maar de 1 bestands versie..

Edit: Ik bedoel, JVH, die is nog nieuwer. en daar is nog geen 3 file versie van.

[ Voor 8% gewijzigd door Dacuuu op 09-05-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:54:
[...]

Waar heb jij de JVB vandaan? op samfirmware staat alleen maar de 1 bestands versie..
Ik zie drie versies staan van JVB. Ik had toen de eerste of de tweede gepakt, maar deze bestaat uit 3 bestanden (PDA,PHONE,CSC)...
Het kan inderdaad zijn dat een andere alleen uit PDA bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Hoe kan het zo lang duurt voordat Cyanogenmod met een final komt ik weet dat er problemen zijn met de batterij.
Komt er ooit een final of word de galaxy oficieel gewoon niet ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:57:
[...]

Ik zie drie versies staan van JVB. Ik had toen de eerste of de tweede gepakt, maar deze bestaat uit 3 bestanden (PDA,PHONE,CSC)...
Het kan inderdaad zijn dat een andere alleen uit PDA bestaat, dat is ook prima.
Nu heb ik van het xda forum een 3 bestands JVH gedownload. uit dit topic, en daar zit dit in: GT_I9000_XWJVH_XXJVO_NEEJV3_Sbl. lijkt me ook wel de goede. de NEE versie is de noorse versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:12:
[...]

Nu heb ik van het xda forum een 3 bestands JVH gedownload. uit dit topic, en daar zit dit in: GT_I9000_XWJVH_XXJVO_NEEJV3_Sbl. lijkt me ook wel de goede. de NEE versie is de noorse versie toch?
Lijkt me een goeie. Is volgens mij wel Noors inderdaad... Maar kun je als het goed is gewoon in Nederlands wijzigen.
edit: je kunt ook gewoon de jvb flashen.. want darky's rom zit zowiezo nog op jvb, en bij juwe hoef je er niks voor te doen om jvh te krijgen, mits je op juwe 4.2(nog jvb) zit.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men dat booten duurde wel heeeeeel lang
Dikke stress hier:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:48
rjn27 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:00:
Hoe kan het zo lang duurt voordat Cyanogenmod met een final komt ik weet dat er problemen zijn met de batterij.
Komt er ooit een final of word de galaxy oficieel gewoon niet ondersteund
Ze zijn druk bezig en de ontwikkelingen gaan de laatste tijd best snel. Batterij is nu gewoon goed hoor :)
Ik vind het stabiel genoeg. Voor mij zijn er geen nadelen vergeleken met een Samsung ROM, behalve dat sommige Samsung apps wel fijn zijn.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:54:
[...]

Ze zijn druk bezig en de ontwikkelingen gaan de laatste tijd best snel. Batterij is nu gewoon goed hoor :)
Ik vind het stabiel genoeg. Voor mij zijn er geen nadelen vergeleken met een Samsung ROM, behalve dat sommige Samsung apps wel fijn zijn.
Wacht even goed?
Betrouwbaarheid is ook nul dus ben ik maar overgestapt:S
Veel te veel problemen.

Met Juwe's rom nu ook problemen.
Ik kan de telefoon niet opstarten zonder lader.
Zonder zegt hij meteen dat de batterij leeg is en gaat uit.
Waar zit het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:03:
[...]

Wacht even goed?
Veel te veel problemen.

Met Juwe's rom nu ook problemen.
Ik kan de telefoon niet opstarten zonder lader.
Zonder zegt hij meteen dat de batterij leeg is en gaat uit.
Waar zit het probleem?
ik draai nu ruim een maand juwe rom en nergens problemen mee. Ik zou zeggen.. alles opnieuw flashen van voor af aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:03:
[...]

Wacht even goed?
Veel te veel problemen.
Sorry dat ik het zeg, maar velen met mij / ons, hebben de Rom wel gewoon
draaien, dus zou niet al te snel af vallen op de Rom zelf ;), heel krom gezegd.

Hier draait het als een zonnetje, of het nou nu is of 2 maanden terug. Geen
forced restarts niks. En als dat wel kwam / komt dan is het puur door eigen
toedoen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij draaide het ook als een zonnetje.
Alleen de laatste weken totaal niet meer. naja

IEmand een oplossing voor dat batterij probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:42:
[...]

ik vind de kernel van cf-root wel snel. wel in combinatie met de app tweak manager. dan gaat het lekker snel allemaal.
thanks.....ik ga s f kijken _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:16:

IEmand een oplossing voor dat batterij probleem?
Jep, maar volgens mij meermalen gezegd; andere kernel,
undervolten (met behoud stabiliteit), zooi eraf slopen, veel
op WIFI werken, zuinige widgets, quiet hours instellen op
je telefoon, haptic feedback disablen. That does the trick for me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:06
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:51:
[...]

Jep, maar volgens mij meermalen gezegd; andere kernel,
undervolten (met behoud stabiliteit), zooi eraf slopen, veel
op WIFI werken, zuinige widgets, quiet hours instellen op
je telefoon, haptic feedback disablen. That does the trick for me!
Wat een gedoe! Ik vind MIUI heerlijk om mee te werken, maar toch jammer dat ik de 'werkdag' niet doorkom op 1 lading. Nu kan ik 'm meestal wel opladen aan m'n computer, maar fijn is anders (bv: uitgaan / uit eten gaan kan alleen als je telefoon dus helemaal is opgeladen)

Hoeveel levert dat undervolten ongeveer op? Veel? Op welke waarden heb je 't staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een app voor het instellen van quiet hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Net even in de speedmod kernel de lagfix uitgezet, dit duurde vrij lang..ongeveer 15 minuten in totaal. en zijn al mijn zelf geinstalleerde apps weg ( er staan nog wel android icoontjes van de apps op mijn bureablad zeg maar) en als ik de app opnieuw installeer, krijg ik meteen FC's etc.. dat wordt dus opnieuw flashen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 22:51
Oke dus ik wil me Galaxy S naar Cyanogenmod 7 flashen maar ik zit toch met een paar vragen..

Moet ik de telefoon eerst rootten?

& bij de tutorial op androidworld & andere sites staat dat ik alle bestanden van SourceForge moet halen alleen zie ik daar tussen alleen updates staan en niet de bestanden die beschreven staan in de tutorial:
  • initial package via Sourceforge van Cyanogenmod 7: cm7-galaxys-initial-xxxxxxxx.zip
  • initial kernel via Sourceforge van Cyanogenmod 7: cm7-galaxys-initial-kernel.tar
  • EFS Backup via Sourceforge van Cyanogenmod 7: galaxys-efsbackup.zip
Dit is de 1e keer dat ik dit ga doen dus ik heb er even hulp bij nodig :p

[ Voor 8% gewijzigd door r--ndy op 09-05-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik weet, wordt het rooten van je telefoon als een standaard iets gezien voordat je custom roms erop gaat zetten. Rooten is dus vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijk icm gingerbread om die blauwe gloed van het scherm weg te halen. Ik legde hem vandaag eens voor de gein naast een iphone en dan zie je pas hoe lelijk het wit van s-amoled is. Daarnaast ligt de helderheid van wit ook nog eens een stukje lager. Iemand een oplossing met een colorfix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
r--ndy schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:01:
Oke dus ik wil me Galaxy S naar Cyanogenmod 7 flashen maar ik zit toch met een paar vragen..

Moet ik de telefoon eerst rootten?

& bij de tutorial op androidworld & andere sites staat dat ik alle bestanden van SourceForge moet halen alleen zie ik daar tussen alleen updates staan en niet de bestanden die beschreven staan in de tutorial:
  • initial package via Sourceforge van Cyanogenmod 7: cm7-galaxys-initial-xxxxxxxx.zip
  • initial kernel via Sourceforge van Cyanogenmod 7: cm7-galaxys-initial-kernel.tar
  • EFS Backup via Sourceforge van Cyanogenmod 7: galaxys-efsbackup.zip
Dit is de 1e keer dat ik dit ga doen dus ik heb er even hulp bij nodig :p
De namen zijn wat veranderd sinds kort. Je moet gewoon de stappen volgen die hier staan beschreven. Het is nooit aan te raden om een Nederlandse tutorial te volgen, want die zijn meestal toch over datum.
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:33:
Zover ik weet, wordt het rooten van je telefoon als een standaard iets gezien voordat je custom roms erop gaat zetten. Rooten is dus vereist.
Onzin. Rooten heeft iets met het huidige OS te maken en staat totaal los van welke firmware (OS) je er op gaat zetten.
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:36:
Is er een mogelijk icm gingerbread om die blauwe gloed van het scherm weg te halen. Ik legde hem vandaag eens voor de gein naast een iphone en dan zie je pas hoe lelijk het wit van s-amoled is. Daarnaast ligt de helderheid van wit ook nog eens een stukje lager. Iemand een oplossing met een colorfix?
Je kan een kernel met Voodoo installeren en dan kan je met de Voodoo control app de kleuren veranderen.

[ Voor 72% gewijzigd door HaTe op 09-05-2011 21:48 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
HaTe schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:42:
[...]

De namen zijn wat veranderd sinds kort. Je moet gewoon de stappen volgen die hier staan beschreven. Het is nooit aan te raden om een Nederlandse tutorial te volgen, want die zijn meestal toch over datum.

[...]

Onzin. Rooten heeft iets met het huidige OS te maken en staat totaal los van welke firmware (OS) je er op gaat zetten.

[...]

Je kan een kernel met Voodoo installeren en dan kan je met de Voodoo control app de kleuren veranderen.
Dus is het bij de Cyanogenmod7 nodig om te rooten of niet? ik zie het niet staan maar misschien is het een vereiste dat heel normaal is? :/

& is dat wat daar allemaal staat alles of komt er nog iets met odin erbij?
Zie er nergens wat over staan maar omdat ik meestal iets lees over Odin flashen etc.

[ Voor 8% gewijzigd door r--ndy op 09-05-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee.ik meen dat ergens gelezen te hebben. Maar dan neem ik dat terug. Ik heb de voodoo control plus app, maar ik zie nergens een optie staan voor colorfix.? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
r--ndy schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:56:
[...]

Dus is het bij de Cyanogenmod7 nodig om te rooten of niet? ik zie het niet staan maar misschien is het een vereiste dat heel normaal is? :/

& is dat wat daar allemaal staat alles of komt er nog iets met odin erbij?
Zie er nergens wat over staan maar omdat ik meestal iets lees over Odin flashen etc.
Als je bedoelt of CM7 geroot is: ja
Als je bedoelt of je eerst moet rooten om CM7 te kunnen installeren: nee, tuurlijk niet, dat zei ik net :)

En blijkbaar hoef je nu niets meer met Odin te flashen nee. Gewoon volgen wat daar staat ja :) Succes.
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:00:
Okee.ik meen dat ergens gelezen te hebben. Maar dan neem ik dat terug. Ik heb de voodoo control plus app, maar ik zie nergens een optie staan voor colorfix.? :O
Welke kernel gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cf-root kernel. Als ik de control app open dan staat alles op groen bij kernel module options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
Zijn er nog enkele grote nadelen met Cyanogenmod 7?

[ Voor 98% gewijzigd door r--ndy op 09-05-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:16:
Cf-root kernel. Als ik de control app open dan staat alles op groen bij kernel module options.
Ik weet niet of dit speciaal voor CM7 en MIUI is, maar ik heb gewoon een categorie "Super AMOLED hardware control" met daaronder 3 opties: Color profiles, Screen RGB multipliers en Screen v1 gamma hack.
Wat staat er bij about, helemaal onderaan? Ik heb kernel driver versie 8
r--ndy schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:18:
Zijn er nog enkele grote nadelen met Cyanogenmod 7?
Staat allemaal in het CM forum.
KNOWN BUGS
  • Polling problem on RIL (works after lock and unlock) Geen last van
  • 2G/3G toggle (works if no data connection is active) Geen last van
  • FM-Radio Gebruik ik niet
  • TV-Out (partially implemented, but not working) Gebruik ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
HaTe schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:21:
[...]

Ik weet niet of dit speciaal voor CM7 en MIUI is, maar ik heb gewoon een categorie "Super AMOLED hardware control" met daaronder 3 opties: Color profiles, Screen RGB multipliers en Screen v1 gamma hack.
Wat staat er bij about, helemaal onderaan? Ik heb kernel driver versie 8

[...]

Staat allemaal in het CM forum.
KNOWN BUGS
  • Polling problem on RIL (works after lock and unlock) Geen last van
  • 2G/3G toggle (works if no data connection is active) Geen last van
  • FM-Radio Gebruik ik niet
  • TV-Out (partially implemented, but not working) Gebruik ik niet
Sorry voor de vele vragen denk dat dit de laatste is maar om de Gapps ( Market etc ) toe tevoegen moet ik gewoon de zelfde stappen volgen neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb ook versie 8. Ik ben bang dat het iets van cm7 is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 22:22:
Ja ik heb ook versie 8. Ik ben bang dat het iets van cm7 is dan.
Als ik me goed herinner zat het ook in de kernels van Froyo.
CF-root toch geen voodoo erin zitten? Zo niet, heb je die opties ook niet. Dus moet je een andere kernel hebben die dit wel bevat.
In de (custom) kernels van CM7/MIUI zit voodoo wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Deze kernels hebben in ieder geval wel Voodoo Sound v8
[KERNEL][JVB][OC/UV]Talon Kernel Alpha v0.1.4
[KERNEL][GPL][SECURITY] FuguMod 3.7 (gingerbread JVB) VoodooSndV8

[ Voor 91% gewijzigd door HaTe op 09-05-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En is nu aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
Hey bedankt! Nadat de rom helemaal klaar is en opgestart gewoon weer terug naar recovery mode voor de gapps?
Misschien nog handig om bij te zetten als het dan zo is..

[ Voor 33% gewijzigd door r--ndy op 09-05-2011 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat in het kopje [optioneel] eronder ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:32
Maar een custom kernel wordt niet ondersteund, en volgens mij ook niet aangeraden.
Ik heb gewoon de stock kernel icm Voodoo Sound ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Pino112 op 09-05-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
Laatste vraagje dan moet je telefoon simlock vrij zijn om naar cm7 te gaan? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke :) , maar is er ook een kernel waarbij color fix in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mijn Galaxy flipt hem nu echt totaal.
Als hij opstart kan dat alleen als hij aan de lader ligt,anders na 2 seconden: batterij is te leeg.
Telkens als ik reboot geeft hij andere waardes aan:S
Heb al een keer een reflash gedaan.
Nog meer oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 08:42:
Oke mijn Galaxy flipt hem nu echt totaal.
Als hij opstart kan dat alleen als hij aan de lader ligt,anders na 2 seconden: batterij is te leeg.
Telkens als ik reboot geeft hij andere waardes aan:S
Heb al een keer een reflash gedaan.
Nog meer oplossingen?
Welke rom en welke kernel gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 08:54:
[...]

Welke rom en welke kernel gebruik je?
Juwe's 4.2 kernel zelfde als wordt mee geleverd.
Van te voren wel CF Root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:10:
[...]

Juwe's 4.2 kernel zelfde als wordt mee geleverd.
Van te voren wel CF Root
Oke. Je zegt alles opnieuw geflashed te hebben. Houdt dat ook in dat je stock JVB erop hebt gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
Nou dacht ik dus even mijn Galaxy S te Flashen naar de Cyanogenmod 7 alles ging goed, andere kernel op gezet aan het begin de: SpeedMod K12U with HZ=500 zodat ik de CWM had.

Vanuit daar gebackupd toen uit eindelijk geprobeerd naar Cm7 te flashen kreeg ik een zwart scherm en kwamen de blauwe letters zo op me af.. vervolgens ging hij terug naar CWM en ging verder met de stappen ik moest hem rebootte vervolgens kreeg ik een CWM in het oranje alleen ik kon nergens ok drukken alleen bij rebootten.

uit eindelijk dat gedaan.. ging de telefoon aan en sprong hij naar het start scherm van CM7 maar veranderde daarna naar zwart? de onderste knoppen deden het maar de recovery mode niet.. Terug naar de download mode de SpeedMod K12U with HZ=500 kernel er weer op gezet en hij deed het weer..

Vervolgens nog een poging om hem te flashen maar kreeg dit keer helemaal geen CWM meer etc. toch maar de SpeedMod K12U with HZ=500 kernel er weer opgezet en nu doet hij het maar dan zonder CM7..

Iemand een idee hoe dit kan?

& hoe kan ik nu evt. terug naar de orginele samsung kernel?

Tevens heb ik ook geen internet? terwijl ik wel mijn IMEI nummer en wel bereik heb dus ik kan wel gewoon bellen?
Schrok me kapot toen ik zag dat me tel het niet deed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 23:14
Ben vanmorgen van Darky V10RC6 (ofzo? achterlijke benamingen van hem altijd) gauw weer terug gegaan naar MIUI. accudur was dan wel behoorlijk, maar alles lagt als een malle als je CM7/MIUI gewend bent!

draai nu MIUI MGv2 (nieuwe benaming) en draait weer heerlijk, hopen dat de accuduur weer iets verbeterd is in de laatste paar versies, maar anders neem ik dat graag op de koop toe.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Henkie schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:52:
Ben vanmorgen van Darky V10RC6 (ofzo? achterlijke benamingen van hem altijd) gauw weer terug gegaan naar MIUI. accudur was dan wel behoorlijk, maar alles lagt als een malle als je CM7/MIUI gewend bent!

draai nu MIUI MGv2 (nieuwe benaming) en draait weer heerlijk, hopen dat de accuduur weer iets verbeterd is in de laatste paar versies, maar anders neem ik dat graag op de koop toe.
Ik ben ook zeer te spreken over MIUI versie. Maar ik had lag in de settings menu als je naar beneden scrolt. Is dit probleem al opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

r--ndy schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:41:
Vanuit daar gebackupd toen uit eindelijk geprobeerd naar Cm7 te flashen kreeg ik een zwart scherm en kwamen de blauwe letters zo op me af.. vervolgens ging hij terug naar CWM en ging verder met de stappen ik moest hem rebootte vervolgens kreeg ik een CWM in het oranje alleen ik kon nergens ok drukken alleen bij rebootten.
In die oranje CWM kan je alleen dingen kiezen met de AAN/UIT toets. Andere toetsen doen het niet, dit is normaal.

Dus het hele proces even opnieuw doen. Even een Froyo versie flashen met odin, booten en opnieuw beginnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Jay-v op 10-05-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Obl1viA schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:56:
[...]

Ik ben ook zeer te spreken over MIUI versie. Maar ikhad lag in de settings menu als je naar beneden scrolt. Is dit probleem al opgelost?
*scrollt door settings*

nope geen lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:56:
[...]

In die oranje CWM kan je alleen dingen kiezen met de AAN/UIT toets. Andere toetsen doen het niet, dit is normaal.

Dus het hele proces even opnieuw doen. Even een Froyo versie flashen met odin, booten en opnieuw beginnen.
Dat wilde k mij dus net gaan afvragen, want ik zit leuk de handleiding aan te
passen, maar als iemand geen CWM heeft dan? Of zit dat 'standaard' op je
Samsung? Weet het gewoon echt niet meer, haha :+. En verder zou je met
12u speedmod nog gewoon VIA je homeknop kunnen 'drukken' maar gezien
het feit dat meneer dus weer Speedmod OVER cm7 wilde zetten dan heb je
idd andere kleur CWM en moet je dus via powerknop alles 'drukken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:52:

Dilema snelheid tegen accu-duur. Laatste wint toch echt bij mij, "Lag" totaal niet in Darky's rom.
Maar zodra MIUI/Cm7 het voor elkaar krijgen om 2dagen batterij duur te fixen..stap ik over ;)

Heb namelijk een smartphone om mobiel te zijn..niet om aan het infuus te leggen binnen een aantal uur

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
silitek schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:23:
[...]

Dilema snelheid tegen accu-duur. Laatste wint toch echt bij mij, "Lag" totaal niet in Darky's rom.
Maar zodra MIUI/Cm7 het voor elkaar krijgen om 2dagen batterij duur te fixen..stap ik over ;)

Heb namelijk een smartphone om mobiel te zijn..niet om aan het infuus te leggen binnen een aantal uur
ik red er wel een dag mee. en ik ben elke nacht wel bij een stopconcact!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:49
Hoeveel zou dat kosten, elke nacht laden, tov euh 3 a 4 keer per week aan het stroom hangen ? Zal geen honderden euro's zijn, maar gratis toch zeker niet...

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:25:
[...]

ik red er wel een dag mee. en ik ben elke nacht wel bij een stopconcact!
Ik ook, maar laat 'm liever lekker helemaal drainen. Dus ik schop 'm of via
een sleepmyphone app de quiet hours in of ik trap 'm de vliegtuigmodus in,
dan verbruikt ie 3%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ginod schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:28:
Hoeveel zou dat kosten, elke nacht laden, tov euh 3 a 4 keer per week aan het stroom hangen ? Zal geen honderden euro's zijn, maar gratis toch zeker niet...
Dit zo ongeveer:
Opvallend is dat mijn GSM lader niks meer verbruikt zodra de GSM opgeladen is, over sluipverbruik hoef ik me dus geen zorgen te maken. Mijn GSM wordt in 3,5 uur opgeladen, met een gemiddelde afname van grofweg 1,7 Watt. Gemiddeld laad ik mijn GSM 3 keer per week op, dus 156 uur per jaar.

156 uur x 1,7 Watt / 1.000 (kW) = 0,26 kWh per jaar.
x2.5 (voor de CM7-users) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ginod schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:28:
Zal wel meevallen. Alleen elke dag MOETEN opladen vind ik knap onhandig. GS zit weleens spontaan in m'n broekzak tot s'morgensvroeg. Wel zo prettig om dan nog een telefoontje te kunnen plegen dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de nieuwe stock JVH geinstalleerd met de nieuwe cf root kernel. wat een verschil zeg! JVB is is hierbij vergeleken echt een lachertje qua snelheid. kom maar op juwe met versie 4.3:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:11:
[...]

Dat wilde k mij dus net gaan afvragen, want ik zit leuk de handleiding aan te
passen, maar als iemand geen CWM heeft dan? Of zit dat 'standaard' op je
Samsung? Weet het gewoon echt niet meer, haha :+. En verder zou je met
12u speedmod nog gewoon VIA je homeknop kunnen 'drukken' maar gezien
het feit dat meneer dus weer Speedmod OVER cm7 wilde zetten dan heb je
idd andere kleur CWM en moet je dus via powerknop alles 'drukken'.
Nee dat zit er niet standaard op. CWM is niet hetzelfde als de gewone recovery. Na het flashen van froyo (voor de bootloader en om te controleren of alles werkt) moet er nog een custom kernel geflashed worden voor CWM.

Zonder CWM kan je namelijk geen unsigned *.zip flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:36:
Net de nieuwe stock JVH geinstalleerd met de nieuwe cf root kernel. wat een verschil zeg! JVB is is hierbij vergeleken echt een lachertje qua snelheid. kom maar op juwe met versie 4.3:)
Ik heb gisteren ook JVH geinstalleerd, JVB werd mij aangeraden, maar dacht ga toch maar voor de JVH. hij draait hier ook erg smooth! en tot op heden doet de accu het ook lekker. ik heb hem nu echt weer 100% Stock, misschien vanavond is morgen is een CF rootje of de nieuwe doc's rom eroverheen pleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:23:
[...]

EENSCH!

MIUI is geweldig en elke keer stap ik weer met pijn in mijn hard er vanaf...
Maar 10-15 uur accuduur is voor mij echt TE kort. Ik kan mijn telefoon heel de dag aan de prik hebben hangen, maar toch irriteert het me.

Nu met JUWE'S doe ik al 2 weken lang gem. 2-3 dagen met de accu en het lijkt wel steeds beter te worden ook.

Bij MIUI is het gewoon niet fijn om te zien dat je na 10 min internetten 20% batt. kwijt bent.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:28:
[...]

Ik ook, maar laat 'm liever lekker helemaal drainen. Dus ik schop 'm of via
een sleepmyphone app de quiet hours in of ik trap 'm de vliegtuigmodus in,
dan verbruikt ie 3%.
Wat heb je aan vliegtuig mode.. dan ben je net zo bereikbaar als het toestel uit.. neem aan dat je hem dan ook iet gebruik aangezien je aangeeft 3% te drainen.. enige voordeel is.. dat je hem niet op hoeft te starten.. maar voor de rest is in mijn ogen het toestel dan gewoon uit..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien nog een tip voor sommigen om batterij te besparen en dat is om een compleet zwarte achtergrond te kiezen. dat is weer het mooie van s amoled dat een heel groot deel van de ledjes uitgeschakeld zijn. ik merk in ieder g ;) eval wel degelijk een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Ik heb Darky 10.0 RC6 en de batterij gaat echt heel lang mee met deze rom
Welke beter is Juwe of Darky voor de batterij weet ik niet.
Als cyanogenmod het langer dan 24 uur doet op 1 batterij wil ik het ook wel proberen
Het woord zegt het al mobiel wil niet constant moeten zoeken naar een stopcontact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Als ik de telefoon niet gebruik, houd hij het met MIUI ook wel 24 uur uit. CM7 zeker wel, dus dan is het tijd voor jou om over te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:40:
[...]

Oke. Je zegt alles opnieuw geflashed te hebben. Houdt dat ook in dat je stock JVB erop hebt gezet?
Nee alleen Juwe's.
Misschien stock JVH maar flashen:S
Ik ben alleen dood en dood bang dat hij uitvalt op wat voor manier dan ook tijdens flashen.
Kan hij door een software fout uitvallen in downloadmode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:15:
[...]

Wat heb je aan vliegtuig mode.. dan ben je net zo bereikbaar als het toestel uit.. neem aan dat je hem dan ook iet gebruik aangezien je aangeeft 3% te drainen.. enige voordeel is.. dat je hem niet op hoeft te starten.. maar voor de rest is in mijn ogen het toestel dan gewoon uit..!
- Alarm
- Sleep as an Droid (leuke hebbedingetje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik als ik overnieuw flash dat zonder .pit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:36:
[...]

Nee alleen Juwe's.
Misschien stock JVH maar flashen:S
Ik ben alleen dood en dood bang dat hij uitvalt op wat voor manier dan ook tijdens flashen.
Kan hij door een software fout uitvallen in downloadmode?
Ja, je moet inderdaad stock flashen om van het probleem af te komen. JVH is zeer stabiel vind ik, echt een verbetering. Deze zal ik daarom ook zeker flashen. Ik zou zeggen... zet hem eens in download mode zonder oplader of dergelijke en kijk hoelang hij het uithoudt.
stel hij gaat na een paar seconden uit, dan kun je weer het volgende proberen:
-Open het odin programma, laad geen bestanden in (!).. puur om te testen.
-Zet je galaxy s in downloadmode.
-Sluit de telefoon aan en wacht tot er 'added' staat.

Nu kun je zien of hij wel aanblijft tijden het gebruik van odin zelf. Als hij het nu bijvoorbeeld voor 5 minuten doet kun je ervan op aan dat hij tijdens het flashen het ook doet. Als dat zo is, laad dan wel alle bestanden in en flash de firmware. Succes ;)

EDIT: je moet een pit file hebben anders krijg je JVH niet geflashed. Je moet ook gewoon alle bestanden hebben, dus PDA, PHONE en CSC. ik heb het alleen met PDA geprobeerd maar toen startte de telefoon niet op..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:17:
[...]

Ja, je moet inderdaad stock flashen om van het probleem af te komen. JVH is zeer stabiel vind ik, echt een verbetering. Deze zal ik daarom ook zeker flashen. Ik zou zeggen... zet hem eens in download mode zonder oplader of dergelijke en kijk hoelang hij het uithoudt.
stel hij gaat na een paar seconden uit, dan kun je weer het volgende proberen:
-Open het odin programma, laad geen bestanden in (!).. puur om te testen.
-Zet je galaxy s in downloadmode.
-Sluit de telefoon aan en wacht tot er 'added' staat.

Nu kun je zien of hij wel aanblijft tijden het gebruik van odin zelf. Als hij het nu bijvoorbeeld voor 5 minuten doet kun je ervan op aan dat hij tijdens het flashen het ook doet. Als dat zo is, laad dan wel alle bestanden in en flash de firmware. Succes ;)
Heb het net getest.
Hij blijft aan in download mode:D
Maar probeer eerst XWJVB opnieuw te flashen.
Moet ik repartition aan of uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:19:
[...]

Heb het net getest.
Hij blijft aan in download mode:D
Maar probeer eerst XWJVB opnieuw te flashen.
Moet ik repartition aan of uit zetten?
Oke dat is mooi. repartition aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:20:
[...]

Oke dat is mooi. repartition aanzetten.
Oke gewoon weer exact hetzelfde doen dus :D
Zal hem als alles dan weer werkt eerst tot 100% opladen om daarna Juwe's weeer te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:21:
[...]
Zal hem als alles dan weer werkt eerst tot 100% opladen om daarna Juwe's weeer te proberen.
Gaat niet allemaal zoals het zou moeten bij jou he..!! succes ermee..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:21:
[...]

ok succes ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:22:
[...]

Gaat niet allemaal zoals het zou moeten bij jou he..!! succes ermee..!
nee idd haha
Volg altijd alle tutorials enzo maar toch vaak wat mis hier XD

EDIT: Flash gedaan en hij kan weer opstarten zonder lader:)
Nu even afwachten of hij ook weer correct oplaad en dan nog maar eens CF-root +Juwe proberen
Tenzij iemand anders een goeie rom suggestie heeeft?

Edit 2: Waar zijn mijn manieren bedankt voor de hulp!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:08:
[...]

Nu met JUWE'S doe ik al 2 weken lang gem. 2-3 dagen met de accu en het lijkt wel steeds beter te worden ook.
Dat is ook zo!!..batterij kalibreerd na een aantal ladingen optimaal. Dit fenomeen tref ik enkel nog in Juwe en Darky rom aan. Geef mij ook daadwerkelijk een 100% full-load aan.
Andere rommetjes krijg ik vaak een drop naar 97% zelfs 95% in MIUI/Cm7.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:26:
[...]

nee idd haha
Volg altijd alle tutorials enzo maar toch vaak wat mis hier XD

EDIT: Flash gedaan en hij kan weer opstarten zonder lader:)
Nu even afwachten of hij ook weer correct oplaad en dan nog maar eens CF-root +Juwe proberen
Tenzij iemand anders een goeie rom suggestie heeeft?
Suggestie?..ik zou geen fratsen meer uit halen als ik jou was.

[ Voor 32% gewijzigd door silitek op 10-05-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 14:32:
Blijkbaar was zijn probleem softwarematig en is dat nu opgelost.. net als geen usb connectie met mijn sgs.. dit heeft mij in ieder geval niet tegen gehouden om andere dingen te proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:41:
[...]

Blijkbaar was zijn probleem softwarematig en is dat nu opgelost.. net als geen usb connectie met mijn sgs.. dit heeft mij in ieder geval niet tegen gehouden om andere dingen te proberen..
Het houdt mij ook niet tegen.
CF -Root net gedaan nu Juwe;s even opnieuw proberen te flashen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dit is vaag
Ik probeer een backup te maken en meteen weer zelfde problemen als voor de reflash...
Nu stock XWJVB maar weer flashen en verder niks meer doen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:55:
Oke dit is vaag
Ik probeer een backup te maken en meteen weer zelfde problemen als voor de reflash...
Nu stock XWJVB maar weer flashen en verder niks meer doen:P
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm tja...
Probeerde een backup te maken via de meegleverde CWM applicatie... (CF-Root)
Maar ik zit hier dus met een stock XWJVB build :S
Zijn er andere manieren dan CF-Root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ook zo!!..batterij kalibreerd na een aantal ladingen optimaal. Dit fenomeen tref ik enkel nog in Juwe en Darky rom aan. Geef mij ook daadwerkelijk een 100% full-load aan.
Andere rommetjes krijg ik vaak een drop naar 97% zelfs 95% in MIUI/Cm7.
Idd, ik haal nu ook echt 100% charged.
Heb altijd 3G aanstaan (wifi, gps, bluetooth uit), scherm op 50% brightness.
Gewoon alle apps draaien (whatsapp, poker widget, gmail, sync, alles)
Gemiddeld ver onder 1% per uur.
Tijdens 9 uur slapen ga ik van 100 naar 94%. (met alles aan dus, geen truukjes)

Als ik dit kon bereiken met MIUI was ik direct terug! :P

Maar JUWE's is eigelijk best wel lekker hoor! TW4 is een genot en mijn tel is lagfree!
Hoop snel op een kernel met BLN en UV opties, wellicht kan ik er dan NOG meer uithalen!!

edit;
OJA en nog een ding was me bij MIUI weghoud is dat de telefoon HEET wordt.. JUWE blijft alles gewoon <30c, MIUI gaat zelfs > 60c.... |:(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke nu flipt de XWJVB ook weer zelfde manier als Juwe's/
Weet iemand een manier om dit op te lossen?
Overweeg hem nu naar een Samsung service center te brengen om hem echt weer totaal stock te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Waarom flash je hem dan niet met een 3 bestands firmware. + pit file. Dan ben je 100% clean. En het service centre doet niets anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:40:
Waarom flash je hem dan niet met een 3 bestands firmware. + pit file. Dan ben je 100% clean. En het service centre doet niets anders..
Ik heb al 2x met CSC,Phone,PDA en pit geflasht...
Dat is toch 3 bestandsfirmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Re-partition wel aangezet? Het zou ook nog aan de bootloader kunnen liggen. Pak anders eens JPU, een versie 2.2.1 waarin ook een bootloader zit. Dat kan niet verkeerd gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:45:
[...]

Ik heb al 2x met CSC,Phone,PDA en pit geflasht...
Dat is toch 3 bestandsfirmware?
Klopt, doe erna is een factory reset. toen ik 3 file firmware update deed, had ik mijn bestanden nog, erna full reset gedaan. toen was het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:52:
[...]

Klopt, doe erna is een factory reset. toen ik 3 file firmware update deed, had ik mijn bestanden nog, erna full reset gedaan. toen was het goed.
Oke factory reset lijkt me ook wel een goed idee.
Ook sd kaart formatteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Nah, factory reset is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke op hoop van zegen dan maar XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
Jay-v schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 10:56:
[...]

Ik heb nu Froyo erop staan
versie 2.2 I9000XXJPM
kernel 2.6.32.9 hardcore @speedmod-k12u-500hz # 112
Froyo XWJP6

Dit betekend dus dat ik gewoon opnieuw moet doen en dan is in de oranje CWM aan/uit = ok/select?
Er stond in de tutorial dat je hem moet reboten en dan verder gaat met
update-cm-7-INITIAL-DEVICE-signed.zip
maar na het rebootten ging hij de 1e x gewoon vanzelf in de CWM en de 2e x dat ik het probeerde deed hij helemaal niks behalve het galaxy s & cyanogenmod 7 scherm tonen en dan naar black?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8.Reboot. Your Phone should automatically start flashing "update-cm-7-INITIAL-DEVICE-signed.zip". If it doesn't, simply reboot again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm na de factory reset zelfde problemen.
Naja kan er mee leven:P
Nu wil ik hem wel gelijk doorzetten naar JVH gewoon dat bestandje als PDA doen + repartition aan en 512. pit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Met een enkele file nooit pit+repartition doen... daar wordt volgens mij vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:58:
Mmm na de factory reset zelfde problemen.
Naja kan er mee leven:P
Nu wil ik hem wel gelijk doorzetten naar JVH gewoon dat bestandje als PDA doen + repartition aan en 512. pit?
Bij mij is het niet gelukt met flashen met alleen PDA en 512 pit... kreeg hem niet meer opgestart. je kunt beter gewoon alle bestanden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juwe 4.3 is uit!
http://www.megaupload.com/?d=3C50EJZE (wipe)
http://www.megaupload.com/?d=682VKZEX (no wipe)

EDIT:
Changelog v4.3
Based on XWJVH (2.3.3)
Kernel CF-Root v3.2
Modem XXJVO
TW Launcher 3 (Alphabetical, transparent bg, etc.) - Thanks to pawitp
Improved MOD 5 Unlock screens - Thanks to Crysis21 for basic files
New improved theme
WiFi driver fix - Thanks to $omator
Fixed 3D perfomance for apps - Thanks to raksan
New bootanimation - Thanks to Goldieking
Modded Browser.apk (8 tabs, user agent) - Thanks to Steven1811
Modded Dialer (Auto-Rotate, MultiDpi) - Thanks to pawitp for Auto-Rotate
Modded Phone.apk (Auto-Rotate) - Thanks to pawitp
Fixed all graphical issues
Removed Screen Filter
Removed Spare Parts
Added Spare Parts+ (Full compatible with Gingerbread)
Updated app Ext4
Faster and more stable system

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 20:41 ]

Pagina: 1 ... 48 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.