Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van vandaag is niet zo goed, afgezien van het feit dat we eindelijk weer BLN hebben en minder batterijvraatzuchtigheid (toch wel ;)) doen je touchkeys misschien niet (goed). Heb 'm er nu op. dus
die oude zo maar weer even terugknallen (van de 11de).

EDIT: die oude staat er weer op

maar even afwachten en ondetussen misschien deze even checken:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=980495

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 18:04:
Die van vandaag is niet zo goed, afgezien van het feit dat we eindelijk weer BLN hebben en minder batterijvreetzuchtigheid (toch wel ;)) doen je touchkeys misschien niet (goed). Heb 'm er nu op. dus
die oude zo maar weer even terugknallen (van de 11de).
De 311 bedoel je? dan gooi ik die er ook op.
Wat nog niet werkt en wat ik wel mis zijn de buttons van je headset die niet werken.

[ Voor 9% gewijzigd door Ronnymes op 24-03-2011 18:26 ]

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:13
Helaas heb ik niet de tijd alle roms uit te proberen dus dan vraag ik het maar aan de mensen die er al wat meer hebben gedraaid; zijn er naast CM7 nog andere, redelijk stabiele, AOSP based roms? Veel roms hebben toch veel aanpassingen of is minder info over te vinden (ultibread bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
GandalfTheGrey schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:36:
[...]

Even K13D installeren die verhelpt de wifi crash. Ik heb ook het idee dat JS8 minder lang gaat dan JS3/5. Ik moet nog even 2/3 cycles afwachten om dit definitief te bevestigen.
Nou bijdeze de bevestiging.. heb het de kans gegeven.. maar js8 doet het voor mij niet.. drain is echt te erg.. straks toch maar beta rommetje dr op zetten.. want kan elke dag na werk meteen me foon aan de lader hangen.. en heel intensief wordt hij dan niet gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 17:10
Heeft iemand hier toevallig toegang tot de Beta Kitchen van Doc&Stefunel?
Ik ben benieuwd hoe de ZSJPJ presteert.

JP8 wat mij betreft niet echt een verbetering en zorgt voor een te grote battery drain, zoals overal al wordt gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Nou ik ga dalijk toch maar even CM7 flashen :). Het kan gewoon vanuit Doc met Speedmod kernel neem ik aan?

Gewoon
* Reboot into recovery using 3-button-combo and apply galaxys-efsbackup.zip.
* Flash cm7-galaxys-initial-kernel.tar as pda using odin without auto-reboot and without re-partition
* Reboot into recovery using 3-button-combo
* Choose "mounts & storage" and format system, data, cache
* Apply zip from sdcard: cm7-galaxys-initial-20110318.zip
* Do a factory reset / data wipe!
* Reboot

En dan is het ok right?

Waarom heb ik die Nexus S driver nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Nexus S driver heb je nodig om je interne SD kaart te kunnen benaderen vanaf je pc via een kabeltje geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:14
Jay-v schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:52:
Nou ik ga dalijk toch maar even CM7 flashen :). Het kan gewoon vanuit Doc met Speedmod kernel neem ik aan?

Gewoon
* Reboot into recovery using 3-button-combo and apply galaxys-efsbackup.zip.
* Flash cm7-galaxys-initial-kernel.tar as pda using odin without auto-reboot and without re-partition
* Reboot into recovery using 3-button-combo
* Choose "mounts & storage" and format system, data, cache
* Apply zip from sdcard: cm7-galaxys-initial-20110318.zip
* Do a factory reset / data wipe!
* Reboot

En dan is het ok right?

Ik denk omdat CM7 een Nexus S rom is..die ze omgebouwd hebben. en nog mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Jay-v schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:52:

Hier vind je alles stap voor stap ;)
http://www.androidworld.n...M+Cyanogenmod+installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik heb CM7 succesvol geflashed alleen zit er standaard geen market in de CM7 rom? Blijkbaar moet je dus dat google app pack nog flashen...

[ Voor 26% gewijzigd door Jay-v op 24-03-2011 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...Let er ook op dat de cwm bij Cyanogenmod alleen met de power button werkt. De home button opent alleen een leeg scherm. Ik dacht dat ik steeds iets niet goed deed bij de installatie :D.

*Edit
Op het forum is een zipje te downloaden met de google apps. Heeft iets met de licenties te maken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Eerste bevindingen CM7:

+Super smooth!
+Alle apps werken super, geen FC's oid

-Externe SD niet zichtbaar in Android? (ik dacht dat dit alleen niet via USB op je PC zichtbaar was)
-Standaard batterij indicator, geen % weergave. (Misschien ergens in te stellen?)
-Camera is slecht. Die strepen zijn duidelijk zichtbaar op foto's en filmpjes, soms start de camera zelfs helemaal niet.
-Geen BLN :(

Ben toch wel positief over de Rom, het werkt echt heel soepel! Voor nu laat ik hem er even opstaan. Hoop dat de camera en BLN snel gefixed worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb sinds zondag die JM9 draaien en ik vind em echt top! Het ding is nu 2 dagen van de lader af en nog 43% accu over (!). Heb tussendoor niet heel gek veel gedaan (beetje angry birds (rio), rabo, nu.nl, whatsapp) en m'n 3G staat gewoon aan. Zeer tevreden ermee :) Bij de vorige roms hield ie t meestal 2 dagen uit en dan was t wel exit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
dalijk als de accu vol is weer even de nieuwe doc flashen.. V10 :).

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Heb even gelezen in dat topic, maar hij lijkt niet 100% stabiel. Of zijn dat alleen maar mensen die niet de standaard theme hebben geselecteerd? Want er wordt gezegd dat het met custom themes nog niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Maarten21 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 19:34:
Heeft iemand hier toevallig toegang tot de Beta Kitchen van Doc&Stefunel?
Ik ben benieuwd hoe de ZSJPJ presteert.

JP8 wat mij betreft niet echt een verbetering en zorgt voor een te grote battery drain, zoals overal al wordt gezegd.
Ja, maar het wordt niet op prijs gesteld als deze worden gedeeld.. over het algemeen staan de roms max een paar dagen in de beta kitchen.. (nu dus al in de gewone kitchen :P)
418O2 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:40:
Heb even gelezen in dat topic, maar hij lijkt niet 100% stabiel. Of zijn dat alleen maar mensen die niet de standaard theme hebben geselecteerd? Want er wordt gezegd dat het met custom themes nog niet goed werkt.
Vanuit de kitchen moet je de stock jpj kiezen omdat deze een nieuwer framework-res.apk heeft.. Er wordt aangegeven dat je wel een ander thema kan flashen zolang deze maar een eigen framework heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:00:
Eerste bevindingen CM7:

+Super smooth!

-Externe SD niet zichtbaar in Android? (ik dacht dat dit alleen niet via USB op je PC zichtbaar was)
-Standaard batterij indicator, geen % weergave. (Misschien ergens in te stellen?)
-Camera is slecht. Die strepen zijn duidelijk zichtbaar op foto's en filmpjes, soms start de camera zelfs helemaal niet.

Ben toch wel positief over de Rom, het werkt echt heel soepel! Voor nu laat ik hem er even opstaan. Hoop dat de camera en BLN snel gefixed worden!
Externe SD zou als emmc zichtbaar moeten zijn. De batterij indicator kun je bij Instellingen ->Cyanogenmod settings ->Interface ->Statusbar tweaks instellen.
BLN zou je kunnen verkrijgen door een aangepaste kernel van XDA te downloaden. Zoek maar eens op het forum. Zelf heb ik dit trouwens nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Wat is er precies anders in ZSJPJ vergeleken met JS8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 17:10
thommy86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:55:
[...]
Ja, maar het wordt niet op prijs gesteld als deze worden gedeeld.. over het algemeen staan de roms max een paar dagen in de beta kitchen.. (nu dus al in de gewone kitchen :P)
[...]
Vanuit de kitchen moet je de stock jpj kiezen omdat deze een nieuwer framework-res.apk heeft.. Er wordt aangegeven dat je wel een ander thema kan flashen zolang deze maar een eigen framework heeft..
De reden dat ik het vroeg was ook niet omdat die rom wilde krijgen, maar meer omdat ik benieuwd was naar de prestaties t.o.v. JS8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Maarten21 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:23:
[...]

De reden dat ik het vroeg was ook niet omdat die rom wilde krijgen, maar meer omdat ik benieuwd was naar de prestaties t.o.v. JS8
Ja ik las het daarna ook zo.. beetje te haastig.. sorry.. draai hem nu.. krijg alleen fc met TB.. maar ben aan het werk.. dus echt spelen gaat nu niet.. JS8 vond ik echt bagger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
thommy86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:30:
[...]

Ja ik las het daarna ook zo.. beetje te haastig.. sorry.. draai hem nu.. krijg alleen fc met TB.. maar ben aan het werk.. dus echt spelen gaat nu niet.. JS8 vond ik echt bagger..
JS5 was een prachtrom..draaide erg goed. (doc's versie) toen JS8 NON WIPE er over gezet.(docs) nou dat was drama..dikke lag en alles super traag. Erna nieuwe rom gemaakt. JS8 wipe en erna de lagfix aangezet. telefoon draait nu super lekker. alles super snel en accu even goed als JS5. Vanochtend half7 stroom van de telefoon. en nu nog 87% over met het volgende verbruik.

30 min weergave (laagste)
12 minuten gebeld
5 uur wifi aan

En in die tijd..heel veel whats app..(40 berichtjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Dacuuu schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:46:
[...]

JS5 was een prachtrom..draaide erg goed. (doc's versie) toen JS8 NON WIPE er over gezet.(docs) nou dat was drama..dikke lag en alles super traag. Erna nieuwe rom gemaakt. JS8 wipe en erna de lagfix aangezet. telefoon draait nu super lekker. alles super snel en accu even goed als JS5. Vanochtend half7 stroom van de telefoon. en nu nog 87% over met het volgende verbruik.

30 min weergave (laagste)
12 minuten gebeld
5 uur wifi aan

En in die tijd..heel veel whats app..(40 berichtjes)
Ik doe over het algemeen altijd een wipe.. dus dan zou de lagfix het verschil moeten maken.. de drain ligt hem ook vooral in het data verbruik.. dus met wifi aan is dat allemaal goed te doen.. ik ga denk ik mooi op JS5 zitten tot GB komt.. ik zelf gebruik nooit een lagfix.. en met JS5 draaide alles super soepel..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:00:
Eerste bevindingen CM7:

+Super smooth!

Pluspunten ben ik met je eens.

Qua minpunten kun je het volgende doen:

- andere theme downloaden om % terug te krijgen / customizen (zal nog even zoeken WELKE theme ed)
- andere kernel downloaden (Voodoo kernel, debugging deels disabled, betere batterij, camera en jawel: BLN _/-\o_ ) -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=979206

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
thommy86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:58:
[...]

Ik doe over het algemeen altijd een wipe.. dus dan zou de lagfix het verschil moeten maken.. de drain ligt hem ook vooral in het data verbruik.. dus met wifi aan is dat allemaal goed te doen.. ik ga denk ik mooi op JS5 zitten tot GB komt.. ik zelf gebruik nooit een lagfix.. en met JS5 draaide alles super soepel..!
wat backup je je apps/settings/berichten en contacten mee als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
418O2 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:17:
[...]

wat backup je je apps/settings/berichten en contacten mee als ik vragen mag?
Titanium backup voor settings en apps.. en contacten kun je het beste synce met je gmail.. (wat ik trouwens echt helemaal ideaal vindt) je meld je aan met je gmail account en al je contacten staan er weer in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
thommy86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:20:
[...]

Titanium backup voor settings en apps.. en contacten kun je het beste synce met je gmail.. (wat ik trouwens echt helemaal ideaal vindt) je meld je aan met je gmail account en al je contacten staan er weer in..
Hm, ik kan ook mijn apps back-uppen met m'n google account, maar da's dan wel op de Nexus S, misschien is dat een verschil...

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

thommy86 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:20:
[...]

Helaas zien de meeste bleutooth-handsfree setjes alleen die contacten die in je telefoon staan. Niet je exchange of gmail contacten.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Cyberpope schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:23:
[...]

Helaas zien de meeste bleutooth-handsfree setjes alleen die contacten die in je telefoon staan. Niet je exchange of gmail contacten.
Ik gebruik dat niet.. dus ben me daar ook helemaal niet bewust van.. maar dat is een behoorlijk nadeel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 19:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Dacuuu schreef op zondag 20 maart 2011 @ 08:59:
ROM: XWJS8 NONWIPE
CSC: XEN-JS3
Kernel: Hardcore K12C
Modem: XXJQ1

Ik kom van de vorige doc's rom.. alles werkt goed. behalve navigeren met google navigatie. hij pakt ongeveer wel de weg die ik rij met de auto(maar wel veel slechter als mijn vorige rom, die deed het perfect) alleen is het beeld schuin, dus het pijltje wijst links of rechts de berm in, terwijl het pijltje wel over de weg voortbeweegt. ken iemand dit probleem?
Ik heb de afgelopen dagen een beetje kunnen testen met Google Maps en XWJS8 en de GPS werkt gewoon goed. Van de symptomen die jij beschrijft heb ik totaal geen last.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, for whom it may concern, Titanium Media Sync, al gezien / geprobeerd?

Aanschafwaardig!! Nooit meer specifieke mappen elke keer apart moeten zetten
voordat je een nieuwe rom wilt burnen. Gewoon automatisch alle mappen die JIJ
gesynced naar je Dropbox wilt hebben syncen. (whatsupp backup messages, apk's,
foto's, muziek, smsjes, alles :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrst
  • Laatst online: 14-09 10:45
Wat is op dit moment de beste gingerbread rom? Ik heb gisteren Ultibread V1.4 erop gezet maar ik ben er niet tevreden over. De rom is traag en veel apps werken niet, ook werkt het Nederlandse woordenboek niet. De ram status is elke keer bijna vol terwijl ik niks open heb staan.

Iemand advies voor een goede Gingerbread Rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, later vandaag de Rom Kitchen checken. :P

ro.build.id=GINGERBREAD
ro.build.display.id=ROM_Kitchen_V1_GINGERBREAD
ro.build.version.incremental=XXJVK
ro.build.version.sdk=10
ro.build.version.codename=REL
ro.build.version.release=2.3.3
ro.build.date=Sun Mar 20 14:46:30 KST 2011

It's coming!

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/17017945/Phone/JVK/Screens/build%20info.png

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2011 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 18:55
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 10:35:

ro.build.id=GINGERBREAD
ro.build.version.sdk=10

It's coming!

[afbeelding]
Oke, dat is wel super goed nieuws. :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu

ro.build.id=GINGERBREAD
ro.build.version.sdk=10

It's coming!

[afbeelding]
ik lees dat deze versie ook de officiële build is die ze over een tijdje uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Vett eindelijk!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86

ro.build.id=GINGERBREAD
ro.build.version.sdk=10

It's coming!

[afbeelding]
En dit op mijn verjaardag :*)
Er staat nog niks in de beta kitchen..! maar ik kan niet wachten..!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter is Gamer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 22:26
Weet iemand of er een vergelijkbaar powersave scirpt is voor de Galaxy S als voor de HTC Desire?
( http://oxygenrom.com/viewtopic.php?t=16 ) Een klasgenoot van mij haalt door dit script 2,5 dagen met zijn Desire die overgeclocked is op 1.2 GHZ met normaal gebruik ( belle, smse, Whatsapp, internetten en mailen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Heeft iemand de Darky v9.5 al geprobeerd? Zit nu op V9.3 en wil eigenlijk wachten tot GB :) .Ik lees net dat je ook met deze rom maar 304MB beschikbaar hebt, waarom zijn ze afgestapt van 339MB?

[ Voor 34% gewijzigd door Q_7 op 26-03-2011 14:53 ]

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Beta is down nu.. voorspeld alleen maar goeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:54:
Probeerde het net, maar de camera blijft meteen hangen :+ _/-\o_ .
Je moet de camera toets iets langer indrukken, dan werkt het wel.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nieuwe kernel (kang) en CM7 update (combi) van vandaag gaat alles beter.

Aanrader deze snel te installeren (deze combi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:04:
Met de nieuwe kernel (kang) en CM7 update (combi) van vandaag gaat alles beter.
Las het ook, inclusief BLN!!! Nu aan het flashen.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, de release van 2 dagen terug vond ik beter, daarmee kon je die Neldar's app gebruiken,
nu WORDT het voor je geregeld :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:48
Op samfirmware is zojuist 2.3.3 verschenen volgens hun twitter account.
Morgen maar eens testen.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatix schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 20:09:
Op samfirmware is zojuist 2.3.3 verschenen volgens hun twitter account.
Morgen maar eens testen.
Staat erop hier eens testen...ziet er goed uit. ;)

Edit;
Gaat als de brandweer..en geen bugs of vastlopers tot nu toe. Start in een "no-time' op alle applicaties werken.
Hehe, dit lijkt ergens op!! :9~

[ Voor 22% gewijzigd door silitek op 26-03-2011 21:35 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
Staat nog steeds een u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn handen jeuken wel om 2.3.3 te proberen..maar ik heb voor 2.2.1 eindelijk een setup die super werkt, na 1000 verschillende combo's geprobeerd te hebben.

De hacked Voodoo kernel voor JV1 ook schijnt te werken op JVK trouwens. Dan heb je iig CWM en kan je ook met de Voodoo app aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 21:40:
Mijn handen jeuken wel om 2.3.3 te proberen..maar ik heb voor 2.2.1 eindelijk een setup die super werkt, na 1000 verschillende combo's geprobeerd te hebben.

De hacked Voodoo kernel voor JV1 ook schijnt te werken op JVK trouwens. Dan heb je iig CWM en kan je ook met de Voodoo app aan de gang.
Hoe bedoel je combo's gebruiken? Of heb je een rom?

Ik kijk ook uit naar 2.3.3, alleen ben ik wel van plan te wachten op de officiele release. Sommige dingen
werken nog niet helemaal 100%, zoals google maps, het leuke effectje bij het uitzetten, en het nieuwe swype toetsenbordje. Hij zal aankomende week wel komen. :X

[ Voor 22% gewijzigd door Retep2124 op 26-03-2011 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeterHid schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 21:43:
[...]

De combinatie van custom rom / kernel / modem.
Het vergt wel wat fine-tuning om het maximale uit het apparaatje te halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
PeterHid schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 21:43:
[...]

Ik kijk ook uit naar 2.3.3, alleen ben ik wel van plan te wachten op de officiele release. Sommige dingen
werken nog niet helemaal 100%, zoals google maps, het leuke effectje bij het uitzetten, en het nieuwe swype toetsenbordje. Hij zal aankomende week wel komen. :X
Dit schijjnt de officiële Europese firmware te zijn, denk dat Samsung al die effecten eruit heeft gesloopt, oftewel ik blijf lekker bij CM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dat cm7 is dus niet gebasseerd op een samsung kernel? En t enige dat niet lekker werkt is de cam?

Draai nu zelf doc 9.9.5 met de speedmod k12d en dat draait op zich helemaal soepel, maar sneller is altijd ber. Maar zonder cam hoef ik de rom niet, die gebruik ik nl vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Hallo, ik heb de darky rom 9.5 erop, werkt als een tierelier, maar heb nog steeds 1 probleem, mn bluetooth werkt niet naar mn pc...beide zien elkaar niet, iemand nog meer daar een probleem mee?, en zo ja wat was je eventuele oplossing?

Groetjes Dave

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Pino112 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 01:48:
[...]

Dit schijjnt de officiële Europese firmware te zijn, denk dat Samsung al die effecten eruit heeft gesloopt, oftewel ik blijf lekker bij CM7.
Hoe zit het met de batterydrain op CM7? Bij mij was ie aan het stoken als de nete,werd gloeiend heet! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
beta rom kitchen gingerbread is nog wel heel kaal.. nog geen root dus heb nog niet helemaal me gang kunnen gaan.. ik houd de updates goed in de gate..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:01:
[...]

Pluspunten ben ik met je eens.

Qua minpunten kun je het volgende doen:

- andere theme downloaden om % terug te krijgen / customizen (zal nog even zoeken WELKE theme ed)
- andere kernel downloaden (Voodoo kernel, debugging deels disabled, betere batterij, camera en jawel: BLN _/-\o_ ) -> http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=979206

:)
Bedankt voor de tips, CM7 is een stuk beter met deze kernel. Puntjes die mij nu nog opvallen na een aantal dagen gebruik.

-Batterij is enorm slecht. Ik kom de dag niet door met een volle batterij. (met Doc's rom haal ik de dag net, als ik naar bed ga heb ik dan nog ca 20% over.)
-Applicaties scannen mijn media niet op de externe SD. Files zijn wel te doorzoeken middels de EMMC mapping. (wellicht is dit een instelling).
-Als mijn telefoon in standby staat en ik raak de menu of back toets aan gaan de lampjes branden. Dit ICM BLN is best irritant. Ik denk daardoor soms dat ik een melding heb als ik de telefoon uit mijn broekzak haal.

Ik ga even Doc's GB testen zodra deze in de public kitchen staat.
arnoutzw schreef op zondag 27 maart 2011 @ 10:26:
[...]

Hoe zit het met de batterydrain op CM7? Bij mij was ie aan het stoken als de nete,werd gloeiend heet! >:)
Op 8 uur tijd een drain van 40% zonder het toestel ook maar 1 keer aan te raken, max 5 mailtjes ontvangen in de tussentijd.

[ Voor 12% gewijzigd door Jay-v op 27-03-2011 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
418O2 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 03:11:
Dat cm7 is dus niet gebasseerd op een samsung kernel? En t enige dat niet lekker werkt is de cam?

Draai nu zelf doc 9.9.5 met de speedmod k12d en dat draait op zich helemaal soepel, maar sneller is altijd ber. Maar zonder cam hoef ik de rom niet, die gebruik ik nl vaak
Camera werkt gewoon, de kwaliteit is minder dan een andere firmware. Ik upload zo even wat foto's.
arnoutzw schreef op zondag 27 maart 2011 @ 10:26:
[...]

Die is gewoon slecht eigenlijk. Ik moet nog wel mn stats een keer resetten, maar hij gaat minder dan een volle dag mee.
Hij wordt ook heet ja, soms is ie 52 graden. CPU-gebruik is ook heel hoog als ik dat zie in BatteryMix.
Jay-v schreef op zondag 27 maart 2011 @ 11:58:
[...]

Ik ga even Doc's GB testen zodra deze in de public kitchen staat.
http://romkitchen.org/beta/?s=generator
Betakitchen is open voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Batterij verbruik is prima in JVK... kitchen niet perse nodig.
Via Odin en samsungfirmware kan ook.

Root + kernel Ginger:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=975349

Edit: CF-root JV1 werkt ook 100%
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=788108

Edit2: Voodoo lagfix ext4 draaid snel en video 720p werkt nog ;) ..erg snel.

[ Voor 32% gewijzigd door silitek op 27-03-2011 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Dus wanneer komt versie 2.3.3 dan in de kitchen? En komt hier dan ook weer een aparte speedmod voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
iemand idee, heb net via de recovery de doc beta geflashed maar nu komt hij niet meer voorbij het samsung bootscherm en ik kom niet meer in de recovery!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Had het al gezien ja :). Wacht toch nog ff met flashen tot er een goede kernel bijzit met Voodoo en BLN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 16:03
Heb je de versie met of zonder bootloader geflasht?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:18:
iemand idee, heb net via de recovery de doc beta geflashed maar nu komt hij niet meer voorbij het samsung bootscherm en ik kom niet meer in de recovery!!
Volgens mij kunt niet vanaf Froyo naar Gingerbread flashen. Beter Odin gebruiken als je JVK wilt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter is Gamer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 22:26
Kan je met Gingerbread ( JVK ) de XEN CSC van js3 gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
Heb inderdaad via odin de boel aan de praat gekregen... Nu nog weer root krijgen en noem het maar op,kan nu mijn titanium backup niet terug zetten... Is daar al goede flash voor eventueel met een andere (betere) kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Henkie schreef op zondag 27 maart 2011 @ 16:25:
Heb inderdaad via odin de boel aan de praat gekregen... Nu nog weer root krijgen en noem het maar op,kan nu mijn titanium backup niet terug zetten... Is daar al goede flash voor eventueel met een andere (betere) kernel?
Titanium terugzetten weet ik niet. Voor kernel+root+ voodoo/lagfix zie mijn post^^....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommert
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-10-2024
Nadat ik heb geprobeerd de rom van samfirmwares 2.3.3 te flashen is er iets mis gegaan. Odin wil niet verder dan:
<ID:0/005> SetupConnection..

Me telefoon wil niet meer booten want dan krijg ik het bricked scherm. Ik kan nog wel in de download mode komen, maar hij wil via odin kom ik noot verder dan setupConnection
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke versie Odin?. Anders 1.7 gebruiken en/of een andere PC/laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommert
Ik heb de eerste keer geflashed met 1.0. Daarna 1.8, 1.3 en nu 1.7 geprobeerd. Ik ga het nog even op een andere pc proberen. Hoelang duurt de stap setpconnection normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brommert schreef op zondag 27 maart 2011 @ 17:16:
Ik heb de eerste keer geflashed met 1.0. Daarna 1.8, 1.3 en nu 1.7 geprobeerd. Ik ga het nog even op een andere pc proberen. Hoelang duurt de stap setpconnection normaal?
Flashen met Odin duurt totaal 30 seconden. Ander USB>poort proberen of PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommert
Oke, hij werkt weer. Andere pc en de telefoon opnieuw in de download mode zetten was denk ik de truuk. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op zondag 27 maart 2011 @ 11:58:
[...]

Bedankt voor de tips, CM7 is een stuk beter met deze kernel. Puntjes die mij nu nog opvallen na een aantal dagen gebruik.
Punten die je aangeeft kloppen wel, als je niet die Kang-kernel gebruikt, daarom kan ik die alleen maar
aanraden. Batterij met nieuwe update van gisterenavond en nieuwe Kang-kernel is +- (vannacht met 81%
van de lader gehaald met 'alles' aan qua internet / 3G / twitroyd en meer spullen) ongeveer 3 á 4 procent
per uur. Kan er dus nét een dag mee doen op 3G, met Wifi is het zuiniger. BLN moet ook goed zijn nu.
Externe SD moet ik even checken, heb er een lege 8GB ingetrapt, maar nog niet echt gebruikt hehe.
418O2 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 03:11:
Maar zonder cam hoef ik de rom niet, die gebruik ik nl vaak
Oordeel zelf maar, vanochtend even de camera getest, uit- en aan gedaan, instellingen gewijzigd, beetje gekeken of deze geen 'rare' kuren vertoont ná het maken en met combi die ik reeds postte heb ik dit soort
foto's (geen slechte foto's en gare kleuren meer iig, alleen bij onderin Windows bij miniatuurweergaven hehe):

http://img858.imageshack.us/img858/9862/cm7.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2011 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Heeft de nieuwe ROM ook het geniale shutdowneffect, of is dat er weer uitgesloopt door Samsung? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44
[2.3.2]
Als je trouwens dingen aan het installeren bent vanuit de market, dan zie je tijdens het downloaden altijd zo'n groen balkje lopen. Moet je dan de status bar eens naar beneden trekken, die heeft die kleuren vloeken!

Moet zeggen dat ik die status bar wel erg hip vind (positief), maar dat het niet echt bij de rest van touchwiz past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
kan ik gewoon de 2.3.3 met odin flashen?, of moet ik eerst een stock rom flashen en dan pas 2.3.3?
Dacht dat ergens gelezen te hebben.
Misschien als ik gewoon eroverheen flash dat hij dan conflicten geef met de kernel die er nu op staat?
eigenlijk doe ik alles via cwm, vandaar mijn vraag over odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
iefie schreef op zondag 27 maart 2011 @ 19:31:
kan ik gewoon de 2.3.3 met odin flashen?, of moet ik eerst een stock rom flashen en dan pas 2.3.3?
Dacht dat ergens gelezen te hebben.
Misschien als ik gewoon eroverheen flash dat hij dan conflicten geef met de kernel die er nu op staat?
eigenlijk doe ik alles via cwm, vandaar mijn vraag over odin.
Als je alle bestanden flasht is het prima, dat is dus CSC, PDA, PHONE en een .pit, maakt het niet uit.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Thanks ben benieuwd, staat er nu op.
ff simmetje plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:54
Iemand al Miui geprobeert?ik heb het er nu op staan alleen zegt hij dat ik geen service heb :( voor de rest is her erg mooi en makkelijk:d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hikhakhok schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:45:
Iemand al Miui geprobeert?ik heb het er nu op staan alleen zegt hij dat ik geen service heb :( voor de rest is her erg mooi en makkelijk:d
Hopelijk heb je backup van je efs gemaakt?..imei check doen kijken of het nog klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk heeft iemand hier wat aan:

8)7 Ik haalde de recovery (up+home+aan) en download (down+home+aan) modi door elkaar.. vandaar dat ik op SetupConnection bleef hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
silitek schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:47:
[...]

Hopelijk heb je backup van je efs gemaakt?..imei check doen kijken of het nog klopt!
Ja dat heb ik gedaan, en bij imei staat unknown, nu? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
pff:) ik heb jvk er op gezet met odin, en ik heb gelukkig mijn imei weer terug:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Wellicht een domme vraag, maar welke kan je over stock 2.3.2 draaien die al cwm en root heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Ik merk dat mijn telefoon altijd 3 minuten achter loopt... met elke ROM, en staat ivm syncen met mijn laptop de tijd daarop wel goed.
Zijn er meer die daar last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Ronnymes schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:55:
Ik merk dat mijn telefoon altijd 3 minuten achter loopt... met elke ROM, en staat ivm syncen met mijn laptop de tijd daarop wel goed.
Ja ik ook. Al is het 2 minuten hier. Ik heb dus automatische tijd maar uitgezet. Desondanks werkte zomertijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Dat heb ik ook op mijn spica, daar staat hij na verloop van tijd (ong een dag) steeds 169 sec voor. Ik gebruik nu clocksync om hem elke drie uur goed te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
jampot1989 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:54:
[...]

Ja ik ook. Al is het 2 minuten hier. Ik heb dus automatische tijd maar uitgezet. Desondanks werkte zomertijd wel.
Mijn galaxy loopt ook precies 2 min achter, dit is ook het geval met mijn broertjes galaxy s. ik draai doc's rom. hij draait darky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook steeds een tijdsverschil (105 seconden volgens ClockSync) op een recente ROM van Doc. Volgens mij was het 9.9.5 (ZSJPG).
Heb er met Doc's 9.6.6 (XXJS5) geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
Ik wil mn nieuwe sgs rooten, echter kan ik geen kernal vinden, welke raden jullie aan?
ik heb nu XWJS3

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mijne loopt altijd 3 minuten voor. Kom ik eindelijk eens op tijd op school :P
Heb nu Darky 9.1. Meen dat het een beetje oude versie is, maar ik ben lui. Heb dus ook niet met andere ROMs geprobeerd, en het bevalt me zo wel prima.
Ik wacht nog wel tot er een leuke custom 2.3.3 uit komt.

[ Voor 22% gewijzigd door Amanoo op 28-03-2011 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ga vanavond de GB rom flashen. Heb er zin an! Gebruik toch weinig buiten de stock rom. En als ik naar de doc beta wil dan moet ik toch eerst via Odin gaan dus laten we die stap maar vast nemen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spectron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-08-2024
silitek schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:47:
[...]

Oplossing voor dit probleem zie:

http://forum.xda-develope...ead.php?t=992251&page=205

post # 2045

Werkt hier nu goed ;)

p.s. was voor hikhakhok bedoeld. (server probleem in Miui)

[ Voor 8% gewijzigd door spectron op 28-03-2011 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
Ik heb em geflashed met de speedmod, echter heb ik nog geen root toegang ?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Justin2000 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:41:
[...]

Ik heb em geflashed met de speedmod, echter heb ik nog geen root toegang ?
Ga naar recovery: speedmod features - get root

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen maar lekker we terug naar cm7, bevalt me toch echt nog wel het beste van alles wat we tot nu type hebben gezien. Wanneer er wat fatsoenlijke custom roms van jvk komen ga ik die mat eens proberen. Kamer dat samsung zo aan het klooien is met de bootloader trouwens, wat zou dat toch de reden van zijn?

Trouwens, ik heb hier Tapatalk mogelijkheid maar weer eens gevraagd of tweakers niet toch tapatalk wil ondersteunen, dat zou ik wel echt heel relaxed vinden, er zijn vast wel meer tweakers die zo'n mening zijn toegedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
gwystyl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:58:
[...]

Dat heb ik ook op mijn spica, daar staat hij na verloop van tijd (ong een dag) steeds 169 sec voor. Ik gebruik nu clocksync om hem elke drie uur goed te zetten.
Cool, die kende ik nog niet. De netwerktijd van Vodafone loopt ook x-minuten achter, dus dit is wel een goede oplossing _O_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 09:20
even een klein vraagje: ik heb nu om root toegang te krijgen de speedmod kernel geflashed, dat is allemaal goed gelukt, heb ook root toegang. Maar wat ik me nu afvraag is wat ik moet doen als samsung een update uitbrengt via kies, kan ik dan gewoon updaten, of moet ik daar nog andere stappen voor doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
pimjai schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:37:
even een klein vraagje: ik heb nu om root toegang te krijgen de speedmod kernel geflashed, dat is allemaal goed gelukt, heb ook root toegang. Maar wat ik me nu afvraag is wat ik moet doen als samsung een update uitbrengt via kies, kan ik dan gewoon updaten, of moet ik daar nog andere stappen voor doen dan?
Waarom zou je dat willen als je custom roms kunt gebruiken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
Heb ook de GB erop gezet, maar dacht dat hij er anders uit zou zien dan de vorige roms, maar zie totaal geen verschil. snelheid ook vrijwel gelijk.
Bijv. js3 en js5 enz enz zien er hetzelfde uit.
dus een hele meerwaarde en dehype rond GB is een beetje overdreven allemaal.
Ga nu ff wachten op Darky met GB.
Pagina: 1 ... 33 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.