Goed nieuws voor ons. 
Ben benieuwd waar de rom bakkers mee komen deze week.
Ben benieuwd waar de rom bakkers mee komen deze week.
Tubes....It's what make music music!
heb uhm binnen..!!!silitek schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:01:
Ja, daar is tie flashen in odin..alleen PDA 1file van samsung.com.
Eens kijken wie hier eerst is..
Appbrain wel?GandalfTheGrey schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:09:
Disclaimer: XWJV1 is nog niet rootable en de market werkt niet
En:GandalfTheGrey schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:09:
[ Voor 5% gewijzigd door Pino112 op 28-02-2011 22:21 ]
[ Voor 64% gewijzigd door silitek op 28-02-2011 22:39 ]
In 2 minuten je batterij vol? Nicesilitek schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:27:
Heb hem draaien..nou eens kijken wat we hebben
Edit: Market werkt gewoon..downloaden start niet
![]()
Eens kijken bij appbrain
[ Voor 11% gewijzigd door Pino112 op 28-02-2011 22:37 ]
Inmiddels heeft Doc hem al rooted en een gefixte market, waarschijnlijk morgen een beta ofzoGandalfTheGrey schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:09:
Morgen maar eens overheen gooien dan......wil nu al niet meer terugJay-v schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:46:
[...]
Inmiddels heeft Doc hem al rooted en een gefixte market, waarschijnlijk morgen een beta ofzo.
[ Voor 47% gewijzigd door GandalfTheGrey op 28-02-2011 23:25 ]
Ik zou eerder willen weten hoe hij aan een 2.3.3 ROM komt als alleen 2.3.2 voor SGS uit isGandalfTheGrey schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 00:09:
Hoe heb je dat gedaan? De meeste mensen reporten dat Swypte niet werkt..
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
[ Voor 8% gewijzigd door silitek op 01-03-2011 13:00 . Reden: toevoeging ]
Meer de moeite dan cm7 om dagelijks te gebruiken tot er een deftige custom rom is? Draai hem ondertussen al en is zeker de moeitesilitek schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:55:
Ok..aantal zaken werken niet met 2.3.2.
Navigon app no-go
Root explorer app no-go werkt
Swipe nog niet aan de gang....market met download wel.
Cf-root in Odin werkt Cwm 2e nog niet
http://forum.xda-developers.com/show...08&postcount=3
Kernel panic switch wallpaper gehad. Voor het eerst na bijna een jaar de accu eruit.
Daarna wel prima.
Efs KOR..in back-up wel XEN.
Verder start de SGS razendsnel op en uitschakelen idem..
Ondanks nog op RFS functioneer de SG goed en erg snel..
So far so good
Edit: Quadrant 1100 en accu verbruik ziet er goed uit
[ Voor 12% gewijzigd door Frigolamptje op 01-03-2011 12:11 ]
Ja eens volledig drainen en dan laden tot 100% doet het hem meestal wel. Moet ook niet noodzakelijk uitstaan als je hem oplaadt, maar kwaad kan het zeker niet.Cartman! schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:06:
Even ter controle... m'n foon was gisteren 29% toen ik besloot een theme te flashen. Ik dacht niet dat een theme van invloed kon zijn je op battery stats maar dat bleek wel zo. Na de reboot zei m'n foon 60% te zijn. Heb hem (terwijl ie gewoon aan stond) opgeladen naar 100%. Nu moet ik em drainen en laten uitvallen, dan laad ik em 100% op terwijl ie uit staat en dan wipe ik in CWM de stats en klaar...klopt?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
[ Voor 5% gewijzigd door Cartman! op 01-03-2011 12:24 ]
Dit ligt niet aan de rom maar aan je thema.. je zou een ander thema kunnen flashen.. en dan heb je al die functies weer terug..deepbass909 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:14:
Ik heb van de week met DocKitchen een nieuwe rom gebakken op basis van de Speedmod K13c kernel, en ik moet zeggen dat het erg goed bevalt.
Nadat ik er achter was gekomen dat Animated Weather Widget, Clock van Mobilityflow meer dan een kwart van m'n accu leeg trok gedurende de dag en met deze rom haal ik ineens met gemak een volle dag (gisteravond was hij vrijwel helemaal leeg, maar dat was na een dag gebruik en een vrij heftig spel spelen).
Nu staat m'n accu prognose volgens Battery Mix op ruim 25 uur van 100% naar leeg, en dat is met 20 minuten video kijken in de trein![]()
Me is happy
Ik mis alleen wat features die wel in Darky's zitten... Zo ben ik m'n uitgebreide power-menu kwijt (als je de power-knop ingedrukt houdt) en mis daardoor de mogelijkheid snel in het recoverymenu te komen of te rebooten... Terwijl ik wel de Damian tweak had geactiveerd...
En ik mis de opties om je lock-screen te veranderen... Ik wil eigenlijk terug naar de 2.0 of 2.1 android lockscreens, en niet Glass van Samsung... Vooral omdat je met de Android lockscreens de telefoon op stil kan zetten zonder te moeten unlocken... Daar moet ik nog even verder mee puzzelen...
Kun je die niet ergens uploaden of is dat tegen de doc policy?thommy86 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:25:
[...]
Dit ligt niet aan de rom maar aan je thema.. je zou een ander thema kunnen flashen.. en dan heb je al die functies weer terug..
----
Ik heb zojuist Gingerbread uit de beta kitchen gehaald.. Was er gisteavond niet meer van gekomen helaas.. Silitek was me toch voor (ik had uhm wel eerder binnen)
Nu is me batterij mooi vol.. en als het goed is is deze versie geroot..
[ Voor 7% gewijzigd door Frigolamptje op 01-03-2011 12:35 ]
____________________________________________________________________thommy86 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:25:
[...]
Ik heb zojuist Gingerbread uit de beta kitchen gehaald.. Was er gisteravond niet meer van gekomen helaas.. Silitek was me toch voor (ik had uhm wel eerder binnen)
Nu is me batterij mooi vol.. en als het goed is is deze versie geroot..
_______________________________________________________________________Frigolamptje schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:59:
[...]
Meer de moeite dan cm7 om dagelijks te gebruiken tot er een deftige custom rom is? Draai hem ondertussen al en is zeker de moeite. Root explorer app, daarmee bedoel je niet dat de rom geroot kan worden? Want dat is enige minpunt nu, dat ik mijn titanium backup niet kan terug zetten.
[ Voor 40% gewijzigd door silitek op 01-03-2011 13:06 ]
Hoe gebruik je TB dan? Ik zie dat je van de apps een selectie kan maken voor backup. Maar qua instellingen alleen globaal system settings. Als je die gaat restoren vanaf bijv Darky 9.2 op een Doc rom, krijg je dan geen problemen?thommy86 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:29:
[...]
Ik gebruik titaniumbackup voor alles.. en sgs tools voor me home screens..
ik ben afgelopen week thema's en launchers gaan testen.. maar veel thema's zijn niet volledig.. of voor 1 specifieke launcher gemaakt.. nu zit ik dus met allerlei verschillende icons en LP.. terwijl ik echt een TW voorstander ben.. (moet even zin maken om alles weer mooi te maken..)
Out of order...
Welke gebruik je?..van samsung.com werkt prima in Odin. Wel even van ext4/2 terug naar RFSthommy86 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:34:
ik krijg continu een TW FC.. en het scherm geeft ook heel veel mooie kleurtjes.. zou niet echt goed zijn..
even verder klote.. (en dat terwijl ik aan t werk ben.. achja)
Denk het wel!. Vanaf 2.3.2 kan de ontwikkeling verder van start. 2.2 loopt op een dood spoor.Lennart_1337 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:54:
Wat ik me afvraag,
Samsung heeft heel Android aan elkaar zitten hacken om dingen als dubbele sd kaart, front camera etc werkend te krijgen omdat android dit standaard niet ondersteunt.
Nu ondersteunt android 2.3 wel native deze dingen en ook andere sensors, denken jullie dat de samsung 2.3 build netter is als de 2.2 build en dat ze dus deze 2.3 functionaliteit gebruiken zodat het makkelijker te poorten is naar de standaard AOSP en Cynanogenmod?
[ Voor 45% gewijzigd door silitek op 01-03-2011 13:58 ]
Verwijderd
die kleurtjes heb ik ook, zo nu en dan uit TW, tijdens opstarten ook. Backups gemaakt met TB terwijl CM7 erop stond terugzetten gaat wel. Alleen de system-data (contacten, SMSjes) niet natuurlijk, dat zou te gemakkelijk zijn geweest.thommy86 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:34:
ik krijg continu een TW FC.. en het scherm geeft ook heel veel mooie kleurtjes.. zou niet echt goed zijn..
even verder klote.. (en dat terwijl ik aan t werk ben.. achja)
gb zou ik me nog niet mee bezig houden als je niet zo heel goed weet wat wat is.. TW = TouchwizX1pheR schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:50:
[...]
Hoe gebruik je TB dan? Ik zie dat je van de apps een selectie kan maken voor backup. Maar qua instellingen alleen globaal system settings. Als je die gaat restoren vanaf bijv Darky 9.2 op een Doc rom, krijg je dan geen problemen?
LP = LauncherPro? En TW? Welke launcher en theme vind jij het beste werken?
Welke combo rom/kernel/modem vond jij het beste werken? Nu voor gingerbread dan...
Ik heb hetzelfde met Doc's Rom. Een collega heeft het ook. Lijkt door de speedmod kernel te komen. K13A en K13C hebben dit bij onze toestellen. Het is de eerste rij pixels aan de linkerkant van het scherm. Het is bijna niet zichtbaar, maar bij een wit scherm valt het ook (bijvoorbeeld Google in de browser).Cartman! schreef op zondag 20 februari 2011 @ 16:10:
hmm... heb ik weer... valt t me ineens op dat de hele linker rij pixels n beetje groenige gloed hebben. Alsof alle subpixels in t groen aanstaan, is dat iets bekends? Kan me niet herinneren dat ik dit eerder gezien heb in Darky.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Meteen GB erin. Waarom eerst naar JM8. Met 3 files re-partion aan en gaan met die hap..thommy86 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:04:
ik heb in de beta kitchen gekozen voor GTG.. en blijkbaar werkt deze launcher niet.. nu moet ik dus wel met odin flashen.. twijfel nog even of ik eerst naar jm8 ga of dat ik meteen GB flash
Moet alles opnieuw downloaden.. (ben op werk he) met een doc rom heb ik meteen root.. en een lichtere rom.. daarom eerst een eclaire.. maar het is maar om te testen.. dus ga nu voor meteen GB..silitek schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:26:
[...]
Meteen GB erin. Waarom eerst naar JM8. Met 3 files re-partion aan en gaan met die hap..
Vreemde kleurtjes niet gehad wel 1X kernel Panic tijdens wallpaper wissel.
Blijkbaar iets raars structueel. Maar nadien geeft de rom geen krimp en werkt in alles perfect.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 14:49 ]
uhh..geen volledige rom meer nodig? Dat je GS nu weer werkt dat is mooi maar heb je nu ook GB?Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:42:
Nou.... zo gemakkelijk is het dus even allemaal niet.
Edit: een factory reset in de recovery van JM8 deed het hem weer. Alles weer stock. Geen losse kernel geflashed. Dat zou ook kunnen geloof ik, dan geen volledige rom meer nodig via odin maar gelijk kernel-> doc klaar.
Na install Odin even cf-root erachter aan handeling van niks..vind een clean install overigens veiliger met dit soort exotische rommetjes.thommy86 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:33:
[...]
Moet alles opnieuw downloaden.. (ben op werk he) met een doc rom heb ik meteen root.. en een lichtere rom.. daarom eerst een eclaire.. maar het is maar om te testen.. dus ga nu voor meteen GB..
[ Voor 86% gewijzigd door silitek op 01-03-2011 15:03 ]
Verwijderd
Aha,..op die manier, duidelijk. Wel vreemd de R in R na repartition aan inderdaad. Zou niet mogen.Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:05:
Sorry, ik schreef het even niet zo duidelijk op. Om terug te flashen naar een doc rom hoef je niet eerst een volledig rom met odin te flashen, alleen een 2.2 speedmod kernel is genoeg. Flashen in Odin zonder reboot, dan kan je gelijk naar recovery om een gebakken rom uit de keuken, die nog op je SD kaart staat, te flashen (ik denk dat dat dan wel een wipe-versie moet zijn).
Maar nu dus nog even geen GB, toch maar via de good old samfirmware-CFroot-route.
Even goed wel appart dat ik na flashen van JM8 (Eclair dus) via odin (3 files, repartition aan) alsnog een factory reset in recovery nodig had, of niet soms?
??..geen idee, succesthommy86 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:24:
heb alles weer aan de praat.. flash nu speedmod.. en dan het mooie lege doc rommetje..
factory reset, zal dat nodig zijn..?
Het is allemaal gelukt.. via cmw weer docs rom kunnen flashen.. alleen kan ik geen berichten typen.. toetsenbord blijft fc geven..
heb het over gingerbread beta..!418O2 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:04:
Neem gewoon een full-wipe versie als je gezeik hebt.
[ Voor 19% gewijzigd door thommy86 op 01-03-2011 16:14 ]
Gracias (en anderen hierboven). Ik heb voor mezelf al een tabelletje gemaakt waarin ik kan bijhouden waar een rom precies uit samengesteld is (zoveel keuzes...), zodat ik ook makkelijk kan volgen wat ik nou precies verander.thommy86 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:25:
[...]
Dit ligt niet aan de rom maar aan je thema.. je zou een ander thema kunnen flashen.. en dan heb je al die functies weer terug..
----
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
Dat is vreemd, toestenbord werkt gewoon...thommy86 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:08:
[...]
heb het over gingerbread beta..!
bij stock deed het.. (silitek, kan je dat bevestigen)
nu op doc v10 werkt toetsenbord niet..
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Zou handig zijn als je per applicatie kan instellen op welke frequentie de sgs moet draaien?HaTe schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 18:04:
Jawel. Ik heb zelf de Insane kernel K13C draaien (hardcore kernel met OC/UV) en dan kan je met de Voltage Controll app instellen op welke frequenties en spanning de CPU mag.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 22:57 . Reden: whoops had aanvulling aanstaan ]
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dankje! 2g/3g is inmiddels opgelost door het handmatig instellen van de APN, ik ga ook maar eens naar een kernel + cwm zoeken.
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
[ Voor 10% gewijzigd door silitek op 02-03-2011 09:12 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2011 09:37 ]
Verwijderd
Via CWM installeren idd, Darkyy heeft ook een odin versie dacht ik.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:31:
Ik heb nou een custom rom op mijn sgs staan. Maar ik zou Darky's v9.3 Extreme Edition - Final wel eens willen proberen, is dit dan ook gewoon downloaden, .zip op de interne sd zetten en via recovery modus installeren? Of moet ik hiervoor nog iets anders uitvoeren?
[ Voor 5% gewijzigd door Jay-v op 02-03-2011 11:43 ]
Darky heeft daar een hele mooie installatiegids voor gemaakt. Hier staat alles wat je moet weten.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:31:
Ik heb nou een custom rom op mijn sgs staan. Maar ik zou Darky's v9.3 Extreme Edition - Final wel eens willen proberen, is dit dan ook gewoon downloaden, .zip op de interne sd zetten en via recovery modus installeren? Of moet ik hiervoor nog iets anders uitvoeren?
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
Sowieso is het aan te raden om voor updaten eerst DarkyRom Configurator te installeren. Daarin geef je aan welke opties je van de ROM wel of niet wilt hebben. Kom je van een niet-Darky 9.0 ROM, dan moet je de WIPE / install versie hebben, komt je wel vanaf Darky 9, dan kan je meestal met NO-WIPE en upgrade af.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 12:36:
Dat vindt ik een beetje kort door de bocht. Ik had de gids wel gevonden maar wist niet of dat een update betrefde van een eerdere versie van darky's rom, of gewoon een rom. En daarom vraag ik het hier. Een forum voor vragen toch? Het leek mij in ieder geval sneller en veiliger zodat ik het zeker weet en niet (weer) mijn telefoon kapot te maken. Excuses voor het ongemak
Verwijderd
Verwijderd
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Dat gaat nog well even duren.. heb de beta nog wel draaien.. vrijwel geen FC's meer.. wel moet ik af en toe een bat pull doen na een telefoon gesprek! maar hij is zzooo snel opgestart.. niet normaal..Henkie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:15:
Kan niet wachten tot de Doc V10 (2.3.2) uit de Beta fase is!
hoop geprobeerd van alle rombakkers maar Doc bevalt me toch duidelijk het beste in vormen van stabiliteit etc!
Hoe is de e-mail client? Werkt exchange naar behoren. Of improved email?thommy86 schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:26:
[...]
Dat gaat nog well even duren.. heb de beta nog wel draaien.. vrijwel geen FC's meer.. wel moet ik af en toe een bat pull doen na een telefoon gesprek! maar hij is zzooo snel opgestart.. niet normaal..
is er iets wat de mensen hier getest willen hebben?
Dat gebruik ik eigenlijk niet.. maar zal vanavond eens kijken.. je ging zelf toch die andere versie testen?GandalfTheGrey schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:27:
[...]
Hoe is de e-mail client? Werkt exchange naar behoren. Of improved email?
Heeft met de kernel te maken. Van Speedmod naar Voodoo en visa versa gaat blijkbaar niet altijd goed door onder andere de verschillende lagfixes.Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:23:
Ja daarom vindt ik het ook leuk met die roms en updates te spelen. Maar ik had gelezen dat de nieuwe update van darky de snelste en meest batterijvriendelijkste was dus dacht probeer die. Ook 1 van de redenen dat ik voor Android heb gekozen.
Maar ik denk dat ik nu effe kwijt ben, die rom die ik toen in de Kitchen heb gemaakt, deze wordt dan toch vervangen door darky's rom? of hoe zit het dan in elkaar. Ik dacht dat Darky's rom gewoon ook een rom is maar dan met vaste apps en instellingen ipv deze zelf samen te stellen. Ook vindt ik het gewoon leuk om weer met wat nieuws te spelen
[ Voor 25% gewijzigd door silitek op 02-03-2011 20:49 ]
follow @ twitter.com/ronnymes
Schijnt ook problemen te geven vanaf Darky 9.3 en zit geen browser in bij sommige werkt GPS niet.Frigolamptje schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:44:
De Ultibread versie van gingerbread is wel een aanrader. Veel sneller dan de gelekte rom van samsung icm de gehackte kernel door supercurio en voorlopig niets dat niet werkt of vastloopt ofzo. Ga straks naar de winkel enzo, zal dan zien hoe de batterij het doet want hangt hier al heel de tijd aan de lader.
Gps net getest en die schiet idd niet in gang, maar dat is voorlopig geen zo'n problem voor mij. Als browser gebruik ik toch opera dus dat is ook geen probleem. Voor de rest nog steeds lovend over de rom.silitek schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:38:
[...]
Schijnt ook problemen te geven vanaf Darky 9.3 en zit geen browser in bij sommige werkt GPS niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Frigolamptje op 03-03-2011 14:26 ]
Doc's rom is ook prima niks mis mee. Maar ben bij Darky afgehaakt bij 8.0 zoiets vond de roms vaak te groot en weinig toegevoegde waarde met Darky's configuratie app kan je een boel uitschakelen maakt veel goed.iefie schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:44:
hier ook 9.3 final.
Loopt heel goed en alles doet het gewoon.
In het verleden 2x naar doc rom gegaan, maar de overgangen van home naar apps gaat schokkeriger of blijft een fractie zwart, en bij Darky's heb ik daar nooit last van gehad.
Kitchen is heel erg leuk, maar de rommetje's lopen wat minder in mijn beleving.
5 seconden de recovery-combinatie inhouden werkt ook niet? En kwam jij van Darky's 9.3 af? Ik zit daar nu op en wil de Ultibread flashen.Frigolamptje schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:44:
De Ultibread versie van gingerbread is wel een aanrader. Veel sneller dan de gelekte rom van samsung icm de gehackte kernel door supercurio en voorlopig niets dat niet werkt of vastloopt ofzo. Ga straks naar de winkel enzo, zal dan zien hoe de batterij het doet want hangt hier al heel de tijd aan de lader.
Er is nog een andere GB....Japperrrr schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:20:
[...]
5 seconden de recovery-combinatie inhouden werkt ook niet? En kwam jij van Darky's 9.3 af? Ik zit daar nu op en wil de Ultibread flashen.
Draai hem al een uurtje of twee. Vind het theme eigenlijk niet zo mooi, wifi werkt niet en titanium backup wil mijn apps niet restoren maar dat kan aan vanalles liggen. Is verder heel snel, screen-off en andere animaties aanwezig, dus ik laat hem er voorlopig nog even op.silitek schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 18:31:
[...]
Er is nog een andere GB....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=978354
Je kan hem gewoon via CWM flashen.. maar zonder wipe zou ik sowieso niet doen.. je gaat van Froyo naar Gingerbread..bart_wbd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:10:
Weet iemand of ik vanaf de laatste doc rom gewoon deze rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=975930 in cwm kan flashen zonder te wipen?
Je kan het proberen, maar de rom maker raadt zelf aan om eerst de standaard gelekte Gingerbread erop te zetten, dan een Speedmodkernel te flashen en dan vanuit recovery de Ultibread te flashen. Zorg er dan wel voor dat de Ultibread al op je SD staat, want nadat je een speedmodkernel geflashed hebt zal je toestel normaal niet meer willen opstarten (recovery en download mode lukken natuurlijk wel nog). Maar je kan het natuurlijk eerst gewoon proberen, heb het gisteren of eergisteren ook gedaan vanaf een Darky rom, weet enkel niet meer ofdat alles toen goed werkte of niet want de laatste dagen flash ik nogal regelmatigbart_wbd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:10:
Weet iemand of ik vanaf de laatste doc rom gewoon deze rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=975930 in cwm kan flashen zonder te wipen?
Gwn de rom proberenRelief2009 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:40:
Ik vin die Ultibread thema wel erg mooi. Kent iemand een vergelijkbare theme voor doc?
Ok dus even voor de duidelijkheid:Frigolamptje schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:28:
[...]
Je kan het proberen, maar de rom maker raadt zelf aan om eerst de standaard gelekte Gingerbread erop te zetten, dan een Speedmodkernel te flashen en dan vanuit recovery de Ultibread te flashen. Zorg er dan wel voor dat de Ultibread al op je SD staat, want nadat je een speedmodkernel geflashed hebt zal je toestel normaal niet meer willen opstarten (recovery en download mode lukken natuurlijk wel nog). Maar je kan het natuurlijk eerst gewoon proberen, heb het gisteren of eergisteren ook gedaan vanaf een Darky rom, weet enkel niet meer ofdat alles toen goed werkte of niet want de laatste dagen flash ik nogal regelmatig.
Ga nu zelf ook de nieuwe Ultibread proberen, kom van Gingercriskelo en die heeft nu ook nieuwe versie. Als ik de changelogs vergelijk zouden ze beide ongeveer even goed en stabiel moeten zijn, maar vind het theme van Ultibread werkelijk 1000 maal mooier.
Het verrast me ergens wel dat we zo snel met quasi perfect werkende Gingerbread roms zitten en dan nog door twee dev's waar we in het Galaxy S topic voor zover ik weet nog niet van gehoord hadden. Dacht zelf dat die eer voor Darky en/of Doc ging weggelegd zijn.
Ja idd, ik laat de rom's meestal wel een eerste maal booten voor ik dan die kernel flash en via recovery de nieuwe rom flash, weet niet of dit verder belangrijk is of niet. Versie van speedmod doet er niet toe denk ik, gaat er gewoon over dat je via de standaard recovery geen zip's kan flashen (krijg je altijd unsigned error ofzo).bart_wbd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:43:
[...]
Ok dus even voor de duidelijkheid:
1. zet de rom alvast op je interne sd.
2 flash I9000XWJV via odin zonder reboot aan. daarna flash je een speedmodkernel(de laatste?)
3. Daarna doe je gewoon via 3-button recovery openen.
4. flash de rom via cwm.
Klopt het zo?
Als je deze speedmod flasht via odin, heb je dan automatisch cwm?Frigolamptje schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:54:
[...]
Ja idd, ik laat de rom's meestal wel een eerste maal booten voor ik dan die kernel flash en via recovery de nieuwe rom flash, weet niet of dit verder belangrijk is of niet. Versie van speedmod doet er niet toe denk ik, gaat er gewoon over dat je via de standaard recovery geen zip's kan flashen (krijg je altijd unsigned error ofzo).
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq