Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
X1pheR schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:51:
Kan iemand advies geven wat nu de beste kernel, modem, rom combo is op dit moment met de minste battery drain? Mijn vriendin haar SGS houd het amper een dag vol op stock. Zelf heb ik er nu Darky v9.2 extreme op (PDA: I9000XWJS3, PHONE: I9000XXJPY, CSC: I9000OXXJP9) maar mijn SGS houd het ook amper een dag vol. Ik zie hier en daar messages van mensen die soms wel 90 uur halen.

Tevens gezocht naar informatie over welke apps het beste bijdragen aan een zo laag mogelijke drain. Een overzicht ben ik niet tegengekomen maar qua apps wel superpower/juicedefender en set cpu/cpu tuner. Weet iemand een thread ergens toegewijd hieraan, een overzicht of app tips?
Zelf vind ik de kitchen heel fijn en speedmod een hele stabiele kernel.. misschien is het verstandig op je batterij opnieuw op te voeden.. 2 keer je stats wissen zoals hier onder aangegeven. ik had hier door snachts een drain van 0% tot 2%

apps als superpower/juicedefender en set cpu/cpu tuner zou ik zelf niet gebruiken.. als je battery mix installeerd kun je precies zien welke apps je foon leeg slurpen.. zo ben ik er van de week achter gekomen dat Typoclock toch een behoorlijk aandeel had in mijn drain.. hier heb ik verder ook niks over gelezen.. maar bij mij is die eraf..!
buddhole schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:32:
[...]

Dit werkte voor mij, had major drain en vreemd verloop (10% in 30 minuten zonder gebruik, 5% na 10 minuten internet):

Volledig opladen met tel uit
Stats wissen - tel aan (doh)
en weer drainen - tel aan
Volledig opladen met tel uit
Stats wissen - tel aan (doh)
volledig drainen - tel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen?
Zie vorige post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:02:
Ik heb nogal een probleem..
Als mijn Galaxy aan de lader ligt dan lijkt het wel alsof hij niet oplaadt.
Hij toont zo'n batterijtje die even zichtbaar is,daarna steeds weer zo'n cirkel.
Nu vraag ik me af of die cirkel steeds normaal is?
Het kan ook zijn dat ik hem gewoon niet goed aan de lader heb gelegd:P

bvd
Wat is je vraag en wat heeft het met een custom Rom te maken?

Als de telefoon uitstaat en ik prik de lader erin zie ik een circeltje omdat hij dan een soort van opstart om op te laden. Dat is normaal. Daarna zou je simpelweg op de hometoets kunnen drukken en zou de batterijstatus in beeld moeten staan. Als hij dat niet doet is er iets mis.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de vraag is laadt hij wel degelijk goed op?
Ik denk dat het iets met Doc's ROM te maken zou kunnen hebben.
Het probleem is dus dat hij die 'opstart' steeds overnieuw doet lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:23:
Nou de vraag is laadt hij wel degelijk goed op?
Ik denk dat het iets met Doc's ROM te maken zou kunnen hebben.
Het probleem is dus dat hij die 'opstart' steeds overnieuw doet lijkt het.
Het klinkt niet goed in ieder geval. Misschien even reflashen om het een en ander uit te sluiten. Ik draai ook de versie van Doc 9.6.6 wipe-versie en heb dit probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Is er iemand die de DamianGTO STEAM kernel al heeft getest.. ben heel benieuwd.. zag dat er een RC is van de DamianGTO Ultimate Kernel.. op XDA wordt gezegd dat deze veel sneller opstart..

@ Silitek

Wat zijn jou ervaringen hierover vergeleken met speedmod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 12:38
418O2 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:01:
Als je een normale rom hebt, een wipe uitvoert en de battery stats op de juiste manier reset, dan houdt hij het makkelijk een dag vol.

hoef je geen gekkigheid voor uit te voeren
Heb ik reeds gedaan. En hij houd het inderdaad een dag vol. Maar ik lees hier en daar dus berichten van mensen waar bij normaal gebruik ze het 90 uur kunnen volhouden. Dat is heel wat meer dan een dagje...
thommy86 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 10:05:
[...]

Zelf vind ik de kitchen heel fijn en speedmod een hele stabiele kernel.. misschien is het verstandig op je batterij opnieuw op te voeden.. 2 keer je stats wissen zoals hier onder aangegeven. ik had hier door snachts een drain van 0% tot 2%

apps als superpower/juicedefender en set cpu/cpu tuner zou ik zelf niet gebruiken.. als je battery mix installeerd kun je precies zien welke apps je foon leeg slurpen.. zo ben ik er van de week achter gekomen dat Typoclock toch een behoorlijk aandeel had in mijn drain.. hier heb ik verder ook niks over gelezen.. maar bij mij is die eraf..!

[...]
Had de kitchen wel gezien maar nog niet geprobeerd. Er zijn zo veel keuzes en geen flauw idee wat ik moet kiezen :P Ook geen previews op de site ofzo. Wat heb jij gekozen en hoe is jouw drain?

Batterij trainen al gedaan maar heeft nauwelijks geholpen. Alsnog maar een dagje. En jij? Bedankt voor de Battery Mixer tip trouwens! Ziet er uit als een waardevolle app als hulp! Wat gebruik je verder als apps om drain te voorkomen etc? En waarom niet de opgegeven apps gebruiken dan? Rare ervaringen mee?

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Bill Spaarbank

ik wou hem ook al opnieuw flashen maar het probleem is dat de batterij dat niet toestaat.
Ik kan de recovery bereiken daarna valt hij uit.

Ik word nu toch redelijk wanhopig...
Kunnen ze hem bij Samsung niet gewoon in 1x resetten?:$

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:35:
@ Bill Spaarbank

ik wou hem ook al opnieuw flashen maar het probleem is dat de batterij dat niet toestaat.
Ik kan de recovery bereiken daarna valt hij uit.

Ik word nu toch redelijk wanhopig...
Kunnen ze hem bij Samsung niet gewoon in 1x resetten?:$
Vaag hoor. Probeer eens op te laden met de usbkabel. Misschien heb je geluk en is jouw adapter naar zijn grootjes.

Anders misschien stof in de aansluiting of iets dergelijks.
X1pheR schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 11:25:
[...]

Heb ik reeds gedaan. En hij houd het inderdaad een dag vol. Maar ik lees hier en daar dus berichten van mensen waar bij normaal gebruik ze het 90 uur kunnen volhouden. Dat is heel wat meer dan een dagje...

[...]

Had de kitchen wel gezien maar nog niet geprobeerd. Er zijn zo veel keuzes en geen flauw idee wat ik moet kiezen :P Ook geen previews op de site ofzo. Wat heb jij gekozen en hoe is jouw drain?

Batterij trainen al gedaan maar heeft nauwelijks geholpen. Alsnog maar een dagje. En jij? Bedankt voor de Battery Mixer tip trouwens! Ziet er uit als een waardevolle app als hulp! Wat gebruik je verder als apps om drain te voorkomen etc? En waarom niet de opgegeven apps gebruiken dan? Rare ervaringen mee?
Mensen die er 90 uur uit persen hebben vaak alles uit staan. Dus alle actieve verbindingen en dergelijke en daarnaast syncen ze niets. Persoonlijk lijkt me dat helemaal niets. Dan maar iedere avond aan de lader ;)

Mijn batterij doet het vandaag al een stuk beter dan gisteren. Ik heb echt mijn best moeten doen en heb gisteravond nog een uur lang angry birds zitten spelen om hem uiteindelijk onder de 15 % te krijgen :+

[ Voor 54% gewijzigd door BillSpaarbank op 23-02-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
[...]

[...]

Wat die apps doen is apps afsluiten die niet gebruikt worden.. is een custom rom gebeurt dat meestal al.. maar dan heb je die app zelf nog draaien.. ook heb ik gemerkt dat hij dingen afsluit die hij niet af moet sluiten.. en daardoor word je toestel meestal alleen maar langzamer..

De kitchen is over het algemeen niet zo lastig hoor.. je kiest een base rom - een kernel - en een modem.. meeste staat standaard al oke.. mocht je vragen hebben kan je die altijd stellen..

ik heb zelf heb van de week een data corruption gehad.. dus moet alles nog even goed zetten.. maar voorheen deed ik wel 2 dagen met me batterij.. 90 uur is in mijn ogen niet realistisch.. als ik me toestel niet gebruik haal ik wel een week.. tjah..

wat je ook kan proberen is APN aan/uit. dat is een widget waarmee je heel makkelijk je mobiel internet aan en uit kan zetten. dat is toch echt de grootste boosdoener voor je drain..

Edit:
En wat ik ook merk is dat je batterij steeds langer mee gaat (tot een bepaalde hoogte natuurlijk) ik raar je echt aan 2 keer de stats te wissen zoals hierboven aangegeven.. daarna gewoon laden zoals je nu doet.. over een week heeft je batterij z'n hum wel gevonden..!

[ Voor 7% gewijzigd door thommy86 op 23-02-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niks werkt nog...
Factory reset als de telefoon dat redt?
Als hij tijdens de reset uitvalt wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:12:
Niks werkt nog...
Factory reset als de telefoon dat redt?
Als hij tijdens de reset uitvalt wat dan?
Niemand in de buurt die ook een sgs heeft? anders kun je daar wat dingen mee testen.. of in ieder geval die batterij pakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee,
Denk dat ik hem naar winkel ga brengen.
Is ook Samsung servicepunt ofzoiets.
Kunnen ze hem vast wel goed factory resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 12:59:
Nee,
Denk dat ik hem naar winkel ga brengen.
Is ook Samsung servicepunt ofzoiets.
Kunnen ze hem vast wel goed factory resetten.
wat vervelend.. uit welke regio kom je? en ben je niet bang dat ze gaan zeuren over je garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regio Groningen.
Ik ben niet bang voor garantie.
Als ze hem factory resetten zie je daar toch niks van?
En anders naja leg ik gewoon wat geld neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Ronnymes schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:01:
Er is weer een nieuwe update van de CyanogenMod 7 Rom, ik begin nu wel te twijfelen om hem te gaan flashen met deze rom..
Ook wel zin om te proberen, maar het ziet er wat ingewikkelder uit dan de 'op sd-kaart' zetten en flashen en heb eigenlijk niet veel zin om dat weer allemaal uit te zoeken. Maar eens kijken of ik mijn huidige ROM zo kan backuppen zodat ik hem gewoon in één keer kan terug plaatsen indien nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:35:
Regio Groningen.
Ik ben niet bang voor garantie.
Als ze hem factory resetten zie je daar toch niks van?
En anders naja leg ik gewoon wat geld neer
Je zou eens moeten proberen of je zonder batterij in download modus kunt komen, het schijnt te kunnen. Dan een rom van Samfirmware nemen, JS5 ofzo en met odin flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:54
Of met de föhn methode

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Batterij gaat met Doc's rom toch wel erg goed momenteel. Ik gebruik de rom in combi met speedmod K13A 500hz. Vanmorgen om half 7 van de lader en nu nog 75 % over met redelijk intensief gebruik. 2 uur radioluisteren (10%) plus redelijk wat internet, telefoontje van een kwartier plus 10 sms. Wifi,GPS en bluetooth uit.

Gaat de goede kant op zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn probleem is ook (bijna) opgelost:D
Het probleem is softwarematig en het enige wat nodig is is een volle batterij die ik morgen even kan lenen:)
Dan factory resetten.
Moet ik nog lagfix of iets in die trant uitzetten voor de factory reset?
En ik ben zeker ook root+Custom rom kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Ok dan... Met de USB JIG de telefoon weer in Download kunnen zetten.

Denk ik dat ik overal vanaf ben krijg ik het volgende.. (Niet zo heel erg, maar wel irritant)

- Flash met Odin. I9000 XEN I9000XWJS5 Rom (met MODEM_I9000XXJPY.tar erin)(samfirmware)
- Zet update.zip en Darky Rom 9.1 op de SD.
- Root de SGS met: CF-Root-XX_XEU_JPY-v1.3-BusyBox-1.17.1
- Telefoon reboot en daarna naar recovery....
- In recovery update.zip installeren 2 x.
- Kom ik in CWM hier installeer ik de Darky Rom.
- Na een reboot wil ik nog een keer naar de Voodoo lagfix die bij Darky zit, kom ik weer in de standaard Samsung recovery, ook het start scherm is de grote S en niet die van Darky.. Zodat ik weer de update .zip moet doen.

Wat doe ik nu weer fout.

[ Voor 5% gewijzigd door RaymondG op 23-02-2011 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaymondG schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:25:

Denk ik dat ik overal vanaf ben krijg ik het volgende.. (Niet zo heel erg, maar wel irritant)

- Flash met Odin. I9000 XEN I9000XWJS5 Rom (met MODEM_I9000XXJPY.tar erin)(samfirmware)
- Zet update.zip en Darky Rom 9.1 op de SD.
- Root de SGS met: CF-Root-XX_XEU_JPY-v1.3-BusyBox-1.17.1
- Telefoon reboot en daarna naar recovery....
- In recovery update.zip installeren 2 x.
- Kom ik in CWM hier installeer ik de Darky Rom.
- Na een reboot wil ik nog een keer naar de Voodoo lagfix die bij Darky zit, kom ik weer in de standaard Samsung recovery, ook het start scherm is de grote S en niet die van Darky.. Zodat ik weer de update .zip moet doen.

Wat doe ik nu weer fout.
Een andere kernel flashen..speedmod of damian b.v

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
silitek schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:35:
[...]

Een andere kernel flashen..speedmod of damian b.v
Jammer, was best tevreden over Voodoo. Deed wel 2 dagen + met batterij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaymondG schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:46:
[...]

Jammer, was best tevreden over Voodoo. Deed wel 2 dagen + met batterij....
Doen de andere kernels..ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaymondG schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:25:

Wat doe ik nu weer fout.
Fijn dat je laat weten hoe het gaat. Wat je nu weer fout doet?! Je doet toch gewoon hetzelfde als de vorige keer?
Vergeet die CF-root, vergeet voodoo, neem toch lekker speedmod! Succes verder, zelf ga ik maar weer eens een poosje over op CM7, het moet wel een beetje spannend blijven natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:25:
[...]

Fijn dat je laat weten hoe het gaat. Wat je nu weer fout doet?! Je doet toch gewoon hetzelfde als de vorige keer?
Vergeet die CF-root, vergeet voodoo, neem toch lekker speedmod! Succes verder, zelf ga ik maar weer eens een poosje over op CM7, het moet wel een beetje spannend blijven natuurlijk.
Sorry voor het herhalen, dacht alleen dat ik misschien verkeerde bestanden gebruikte.... nu idd Speedmod erop gezet. Ben er klaar mee..

ty al voor de hulp en tot het volgende probleem.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 21:25:
[...]

Ja die CM7 jeukt ook enorm bij mij... laat me ff weten hoe hij nu is en hoelang hij standby blijft ;)

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BillSpaarbank schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:12:
Batterij gaat met Doc's rom toch wel erg goed momenteel. Ik gebruik de rom in combi met speedmod K13A 500hz. Vanmorgen om half 7 van de lader en nu nog 75 % over met redelijk intensief gebruik. 2 uur radioluisteren (10%) plus redelijk wat internet, telefoontje van een kwartier plus 10 sms. Wifi,GPS en bluetooth uit.

Gaat de goede kant op zo :)
ik zal zeggen probeer eens k13c. ik kwam ook van k13a af met doc xwjs5 en ik merkte dat hij een stukje sneller aanvoelt. mijn batterij leven is ook een stukje beter.

heeft al iemand ervaring met de damian kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronnymes schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:56:
[...]

Ja die CM7 jeukt ook enorm bij mij... laat me ff weten hoe hij nu is en hoelang hij standby blijft ;)
Batterij gaat lekker snel leeg, doe er nu een dag mee ofzo, maar
goed dan heb je ook wat hehe.
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:57:
[...].

Zit nu een paar dagen op Damian RC kernel!!..wat wil je weten? 8)
Ga niet meer terug naar speedmod. Waarom?

* Stabiel op Ext2
* Retesnel
* Uitgebreide Cwm
* Batterij idem als speedmod (2a3dagen)
* BLN onderweg
* En nog veel meer..dat je zelf moet ervaren.

Ik zeg doen ;)

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:17
ik ben het helemaal met silitek eens:D
tevreden gebruiker van damian kernel:)

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 09:49
Hey,
Ik heb momenteel Darky's ROM 8.0 en ga uppen naar 9.3 zodra deze released is (wipe-mode).

In Darky 8.0 zat een mooie achtergrond die ik wens te behouden (een granenveld), gezien ik ga wipen loop ik het risico dat ik hem kwijtspeel. Hoe vind ik deze achtergrond terug? En hoe kan ik deze opslaan?

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

• BillSpaarbank
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 22:57:
[...]

ik zal zeggen probeer eens k13c. ik kwam ook van k13a af met doc xwjs5 en ik merkte dat hij een stukje sneller aanvoelt. mijn batterij leven is ook een stukje beter.

Ik ben een beetje huiverig voor de k13c kernel. Ik las er niet zulke goeie berichten over i.v.m. batterijverbruik en het feit dat de 500hz versie een beetje laggy was.
Dries_Aendekerk schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:18:
Hey,
Ik heb momenteel Darky's ROM 8.0 en ga uppen naar 9.3 zodra deze released is (wipe-mode).

In Darky 8.0 zat een mooie achtergrond die ik wens te behouden (een granenveld), gezien ik ga wipen loop ik het risico dat ik hem kwijtspeel. Hoe vind ik deze achtergrond terug? En hoe kan ik deze opslaan?
Als je hem via de gallerij kunt selecteren, kun je hem bijvoorbeeld via "delen" heel simpel naar jezelf mailen. Of gewoon even verbinden met je PC als massaopslag en hem vandaar naar je PC kopiëren.

[ Voor 38% gewijzigd door BillSpaarbank op 24-02-2011 08:26 ]

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 09:49
Als je hem via de gallerij kunt selecteren, kun je hem bijvoorbeeld via "delen" heel simpel naar jezelf mailen. Of gewoon even verbinden met je PC als massaopslag en hem vandaar naar je PC kopiëren.
Ik weet hoe de gallerij of massa-opslag functionaliteit werkt. Hij komt echter niet voor in de gallerij, ik vermoed dat die in een hidden system folder staat. Ik heb al eens gezocht op *.jpg enzo, zonder resultaat.

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

• Peter is Gamer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 22:26
Dries_Aendekerk schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 08:55:
[...]

Ik weet hoe de gallerij of massa-opslag functionaliteit werkt. Hij komt echter niet voor in de gallerij, ik vermoed dat die in een hidden system folder staat. Ik heb al eens gezocht op *.jpg enzo, zonder resultaat.
Het zou ook een .png kunnen zijn. Je zou ook het zip bestand waar de rom in zat kunnen uitpakken en kijken of je de afbeelding daar kan vinden.

• Frigolamptje
silitek schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 07:18:
[...]

Zit nu een paar dagen op Damian RC kernel!!..wat wil je weten? 8)
Ga niet meer terug naar speedmod. Waarom?

* Stabiel op Ext2
* Retesnel
* Uitgebreide Cwm
* Batterij idem als speedmod (2a3dagen)
* BLN onderweg
* En nog veel meer..dat je zelf moet ervaren.

Ik zeg doen ;)
Als je speedmod gewend bent vond ik de kwaliteit/leesbaarheid van tekst zo slecht dat ik terug gegaan ben naar Speedmod, net omdat er verder geen echte verschillen zijn, als voelt Damian idd nog wat sneller aan. Nu op Cyanogen mod, daar is het volledige systeem pas echt snel. Wat ervaringen:

Positief: Snel (systeem is bv veel responsiever bij het installeren van apps uit de market), stabiel, dingen die ik dagelijks gebruik werken, pushmail houdt het ondertussen al twee dagen vol zonder connection error wat in het verleden zeker niet altijd zo was
Negatief: Camera werkt niet, automatisch switchen naar 2g als scherm uitstaat werkt ook niet en de batterijdrain ligt ook wel hoger

Batterij is enige reden waarom ik mss nog zou terug gaan naar doc of darky rom, maar voor de rest is deze ROM echt perfect bruikbaar (op de camera na dan)
^^ CM7 is waar ik op wacht, nu nog niet. Halfgare rom heb je niks aan..en elke dag opladen vind ik helemaal niks.

Maar, zodra deze RC is..zal ik de eerste zijn :*)

• thommy86
silitek schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:08:
^^ CM7 is waar ik op wacht, nu nog niet. Halfgare rom heb je niks aan..en elke dag opladen vind ik helemaal niks.

Maar, zodra deze RC is..zal ik de eerste zijn :*)
Als ik je niet voor ben ;) ben ook wel benieuwd naar miui.. al vind ik die wel wat te speels..

Verwijderd

De MIUI interface wat ik gezien heb vind ik vreselijk.
Cyanogenmod zodra mogelijk lijkt me super!
Alleen dat is nu wel iets anders dan op sd zetten en flashen.
Dus ben er nog huiverig voor.
Mijn galaxy is nu al 'kapot' en ik kan echt geen dag meer zonder telefoon XD

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 13:57:

Alleen dat is nu wel iets anders dan op sd zetten en flashen.
Dacht ik eerst ook, maar als je de stappen uiteindelijk bekijkt ben je er in vijf minuten ook van af. Wat flashen via odin en wat via recovery, niets speciaals :) . MIUI ziet er naturlijk erg Iphone-achtig uit, maar als alles ook even smooth draait heb ik daar geen probleem mee :P

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 15:25
Ik heb een vraagje over cyanogenmod. Kun je deze gewoon flashen met clockworkmod. Dat is me namelijk niet helemaal duidelijk als ik de faq lees op hun site. Er staat ga naar recovery and flash .bestand. Bedoelen ze hiermee met cwm?

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

• Frigolamptje
mat2005 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:10:
Ik heb een vraagje over cyanogenmod. Kun je deze gewoon flashen met clockworkmod. Dat is me namelijk niet helemaal duidelijk als ik de faq lees op hun site. Er staat ga naar recovery and flash .bestand. Bedoelen ze hiermee met cwm?
Welke van de 15 stappen?

Verwijderd

mat2005 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:10:
Ja, dus via CWM ja.

Verwijderd

Mijn Galaxy is nog steeds gebricked.
Na een mislukte factory reset laadt de batterij nog steeds niet op.
Ik ben het kwijt...
Wat kan ik nog meer doen?

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:57:
Mijn Galaxy is nog steeds gebricked.
Na een mislukte factory reset laadt de batterij nog steeds niet op.
Ik ben het kwijt...
Wat kan ik nog meer doen?
3 button combo, of de Unbrick JIG.. en dan opnieuw flashen.

Verwijderd

De batterij is te leeg voor opnieuw flashen...
En hij is al door zo'n Samsung iemand iets in bootloader menu ofzoiets gedaan.
Factory reset
Was ik niet bij...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 20:52:
De batterij is te leeg voor opnieuw flashen...
En hij is al door zo'n Samsung iemand iets in bootloader menu ofzoiets gedaan.
Factory reset
Was ik niet bij...
Klinkt allemaal nogal erg kut voor je! Als er al eens iets geschreven wordt over bootloaders voor ons mooie apparaat is het in de trant van NEVER EVER FLASH BOOTLOADER met eventueel nog een vet lettertype of onderstreept of wat ook.
Enfin, ginteresseerd geraakt door je probleem ben ik eens even wat gaan googlen.. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is een oudere 3-file firmware zoeken op samfirmware waar de boot.bin en sbl.bin in zitten (zelf heb ik hier alleen firmware zonder deze files, voor de zekerheid). Lees anders ook even dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=892677
Dan weet je ook gelijk dat XXJPU wel de boot.bin en sbl.bin heeft. Ik hoop dat je er wat aan hebt, als je maar in downloadmodus komt komt het goed heb ik wel eens gehoord..

Edit: Anders is er vast nog wel een dev opzoek naar een echt gebricked SGS :F

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2011 22:32 ]

Verwijderd

zet meteen even je woonplaats in je reactie. misschien wil iemand even zijn batterij te leen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor al jullie hulp.
Gister in de winkel werkte alles.
Dat was bij een andere batterij.
Mijn batterij is te leeg en laadt dus niet op.
Dat probleem bleef dus.
Als hij aanstaat laadt hij wel op tenminste dat was zo diezelfde avond nog.
Dus ik denk dat ik de batterij in een andere Galaxy ga opladen om dan in die van mij te stoppen en op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:15:
Bedankt voor al jullie hulp.
Gister in de winkel werkte alles.
Dat was bij een andere batterij.
Mijn batterij is te leeg en laadt dus niet op.
Dat probleem bleef dus.
Als hij aanstaat laadt hij wel op tenminste dat was zo diezelfde avond nog.
Dus ik denk dat ik de batterij in een andere Galaxy ga opladen om dan in die van mij te stoppen en op te laden.
Is die batterij niet gewoon dood, als alleen problemen hebt met je eigen batterij maar niet met een andere?

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik denk dat het met het opladen te maken heeft.
En na 2maanden batterij dood?
Ik denk dat ik ergens iets verkeerd heb gedaan in guides om je batterij te verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:47

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

[...]

[...]

Ik zit ook naar Kitchen te kijken, en kwam zojuist deze excel tegen die behoorlijk kan helpen met de verschillende keuzes.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sinds ik Docrom met LauncherPro heb kan ik niet meer mn wallpaper scalen, ik kan enkel kiezen voor een hap uit de image (meerdere homescreens) of een minder bredere hap (enkel homescreen). Ik wil gewoon de scaling zelf kunnen doen omdat ik nu een onscherpe wallpaper heb :{ Iemand enig idee of dit komt door Doc of door LauncherPro :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:41:
Sinds ik Docrom met LauncherPro heb kan ik niet meer mn wallpaper scalen, ik kan enkel kiezen voor een hap uit de image (meerdere homescreens) of een minder bredere hap (enkel homescreen). Ik wil gewoon de scaling zelf kunnen doen omdat ik nu een onscherpe wallpaper heb :{ Iemand enig idee of dit komt door Doc of door LauncherPro :?
Heb ik ook, wat ik heb gedaan is ADW launchen, resizen, terug naar Launcherpro
en dan is het wel goed. Weet ook niet waarom (heb CM7 i.c.m. standaard ADW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Ik ben weer terug naar de stock versie, werkt ook erg goed.
Zelf gebruikte ik Darky's beta 3, maar had ik last van lag bij het gebruiken van Spotify en is muziek luisteren voor mij een pre :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.slashgear.com/...onfirms-samsung-25136186/ Hebben doc en Darky ook weer wat te doen binnenkort :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel eerst nog even zien, maar dat geneuzel over slechte support vanuit samsung wordt nu toch wel redelijk de kop ingedrukt.. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Zou mooi zijn! Maar eerst zien dan geloven. Anders is er altijd nog CM7

[ Voor 70% gewijzigd door HaTe op 25-02-2011 19:34 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Denk dat het nog wel een jaartje duurt.. Samsung zegt wel vaker iets.
CM7 en MIUI beloven zeker snel en mooi te worden! Tot die tijd blijf ik lekker bij de laatste DocRom (JS5), die draait heerlijk soepel zonder drain :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Samsung Gingerbread aan de Galaxy geeft geeft dat een enorme boost aan de rommakers denk ik!
Ik hoop wel dat ze die nieuwe Touchwiz naar de Galaxy brengen.
Die vind ik toch best mooi:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WP7 launcher in de market..ga dat zien. Basic maar mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPB ook, vind het maar dom allemaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 21:52:
WP7 launcher in de market..ga dat zien. Basic maar mooi ;)
Heel erg basic.. Je hebt maar 2 schermen.. Muziek speler doet het niet.. En de apps zijn te vervelend in 1 rij gestopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu 2 weken op CM7 en ik laat het lekker zo. Dus vandaag maar eens even
beginnen Widgets en alles, nu nog zowat helemaal leeg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 20:17
Ik krijg CM7 maar niet goed geïnstalleerd op mijn SGS. Ik krijg steeds de volgende melding in CWM;
E: no misc partition. Ik kom van Darky's Rom, heb al geprobeerd om de resurrection te flashen met re-partition van SD. Maar als ik dan opnieuw de stappen volg voor het installeren van CM7 geeft hij na het flashen van de initial kernel met Odin in CWM opnieuw de melding; E: no misc partition.

Wie kan mij helpen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Die melding moet je negeren :) Is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Dat lijkt me niet, want hij ziet mijn data map nu niet en ik kan dus ook geen apps installeren nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:23
Ik draai CM7. Kan ik nu een willekeurig modem flashen in CWM? Of is dit af te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
macweeds schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:31:
Dat lijkt me niet, want hij ziet mijn data map nu niet en ik kan dus ook geen apps installeren nu..
selecteren doe je met de powerknop en niet met de 'home' knop. Dezelfde fout heb ik ook gemaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Da.Rock op 26-02-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Da.Rock schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:40:
[...]
selecteren doe je met de powerknop en niet met de 'home' knop. Dezelfde fout heb ik ook gemaakt.
Ik weet wel hoe ik moet selecteren, maar zodra ik in CM7 zit kan ik geen apps installen en ik kan in CWM ook niet unmount / mount data selecteren, want ook dan krijg ik de foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Oke. Flash CM7 nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Ik ben inmiddels weer terug bij Darky 8.3, ik heb dat inderdaad niet geprobeerd om nogmaals CM7 er overheen te flashen, ik ging er vanuit dat er iets mis was met de partitie. Het is dus normaal dat wanneer je in CWM komt hij 3x aangeeft E: no misc partition ?? Ook na het flashen van een zip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macweeds schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:53:
[...]
Ik ben inmiddels weer terug bij Darky 8.3, ik heb dat inderdaad niet geprobeerd om nogmaals CM7 er overheen te flashen, ik ging er vanuit dat er iets mis was met de partitie. Het is dus normaal dat wanneer je in CWM komt hij 3x aangeeft E: no misc partition ?? Ook na het flashen van een zip ?
Zanzarismo schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:38:
Ik draai CM7. Kan ik nu een willekeurig modem flashen in CWM? Of is dit af te raden?
Nee, je kan niet zomaar elke modem flashen die je wilt. Op het forum van CM staan er een paar, die moet je hebben. Al is de standaard JPM prima.

De melding no misc partition klinkt vervelend maar komt omdat er in CM geen misc partition is. Data unmounten-mounten, zoals beschreven in het stappenplan, voorkomt problemen.

Ik ben nu een keer of vijf van en naar CM7 gegaan, mits je Engels kan lezen toch niet echt moeilijk ofzo... Ik zelf mis de FM radio en toch ook Swype. Verder echt al wel een hele mooie ROM, alleen al voor de scherm-aan/uit animatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:18:
[...]

Nee, je kan niet zomaar elke modem flashen die je wilt. Op het forum van CM staan er een paar, die moet je hebben. Al is de standaard JPM prima.

De melding no misc partition klinkt vervelend maar komt omdat er in CM geen misc partition is. Data unmounten-mounten, zoals beschreven in het stappenplan, voorkomt problemen.

Ik ben nu een keer of vijf van en naar CM7 gegaan, mits je Engels kan lezen toch niet echt moeilijk ofzo... Ik zelf mis de FM radio en toch ook Swype. Verder echt al wel een hele mooie ROM, alleen al voor de scherm-aan/uit animatie
Dat is juist het probleem ik bij mij staat er geen unmount /data in het mounts and storage menu.
Alleen mount data en dat kan ik nu juist niet!

[ Voor 6% gewijzigd door macweeds op 26-02-2011 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 20:18:
[...]

[...]

Swype kan je gewoon installeren en radio kan ook via internet. Dus ik snap niet dat dat jou grootste nadeel is.

Voor mij waren de nadelen:
camera werkt half
Slechte externe SD ondersteuning
reageert slecht aan onderkant touchscreen (inmiddels gefixt)
de kalendar app zuigt (maar is ook makkelijk te vervangen natuurlijk)
Ik had geen 3D textures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 21:18:
[...]

Swype kan je gewoon installeren en radio kan ook via internet. Dus ik snap niet dat dat jou grootste nadeel is.

Voor mij waren de nadelen:
camera werkt half
Slechte externe SD ondersteuning
reageert slecht aan onderkant touchscreen (inmiddels gefixt)
de kalendar app zuigt (maar is ook makkelijk te vervangen natuurlijk)
Ik had geen 3D textures
Tja, mijn abbo van vodafone staat maar 250 mb/m toe, niet genoeg om op mijn gemak naar radio1 te luisteren . De swype-bèta staat toch nog geen Nederlands toe? Of weet jij ergens waar te downloaden? De swypes uit doc's roms kreeg ik iig niet aan de praat in CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 23:23
http://www3.zippyshare.com/v/5474445/file.html

Swype.WVGA.2.15.56.14870_en_nl

Heb hem op mijn galaxy geinstalleerd en de taal op Nederlands gezet maar nog niet uitgeprobeerd. Heb hem overigens van het AW-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje! Ga ik morgen proberen. Ik zag dat codeworkx ook weer een verse update uit had, komt even mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHyEstes
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 07:34
Hallo allemaal,

Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun Parrot carkit i.c.m. een custom firmware. Ik heb zowel Insanity ROM en Darky's ROM geprobeerd maar met beide valt om de haverklap de verbinding tussen de Galaxy en de carkit weg.

Misschien zijn er mensen die oplossing hebben?? Ik heb de meeste recente firmware van Parrot al op mijn carkit staan.

Ik lees graag jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:14

WTM

Met de parrot is de verbinding de laatste tijd niet zo goed meer. Was altijd geen enkel probleem. Dat was met stock 2.2.1

Er is nu een nieuwe stock 2.2.1, die heb ik geflashed. Inclusief compleet wipe. Hopelijk is dat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tHyEstes schreef op zondag 27 februari 2011 @ 12:45:
Hallo allemaal,

Zijn er meer mensen die problemen hebben met hun Parrot carkit i.c.m. een custom firmware. Ik heb zowel Insanity ROM en Darky's ROM geprobeerd maar met beide valt om de haverklap de verbinding tussen de Galaxy en de carkit weg.

Misschien zijn er mensen die oplossing hebben?? Ik heb de meeste recente firmware van Parrot al op mijn carkit staan.

Ik lees graag jullie reacties.
Met doc gaat het prima. Maar ik heb wel een nieuwe parrot, MKi9200. CM7 heb ik nog niet geprobeerd maar ook nog niets over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Als het nieuws waar is dat eind maart Gingerbread naar Galaxy S komt dan zijn er al firmwares bij Samsung in omloop.

Hopen dat deze snel lekken voor impressie en drivers voor CM7 en andere devs!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 12:38
Nou ben ik bezig verschillende combo's van rom, kernel en modem aan het uitproberen. Wat gebruiken jullie om telkens instellingen (ook apn, wifi) en apps te restoren?

Out of order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 16:11
Ik heb eigenlijk wel zin om vandaag CM7 te gaan proberen, maar ik heb het liefst wel de laatste versie. Waar kan ik die vinden?

Op XDA staat er wel eentje maar die is van de 25e, en ik las ergens dat er bijna elke dag updates komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Volgens mij moet je dan je eigen versie builden van de source code op github

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
X1pheR schreef op maandag 28 februari 2011 @ 13:52:
Nou ben ik bezig verschillende combo's van rom, kernel en modem aan het uitproberen. Wat gebruiken jullie om telkens instellingen (ook apn, wifi) en apps te restoren?
Ik gebruik titaniumbackup voor alles.. en sgs tools voor me home screens..

ik ben afgelopen week thema's en launchers gaan testen.. maar veel thema's zijn niet volledig.. of voor 1 specifieke launcher gemaakt.. nu zit ik dus met allerlei verschillende icons en LP.. terwijl ik echt een TW voorstander ben.. (moet even zin maken om alles weer mooi te maken..)

ben benieuwd naar gingerbread.. nu krijg ik al de flash kriebels.. ik had vorige week zoiets van.. CM7 gaat redelijk goed nu.. laat ik het maar eens proberen.. en nu wil ik het nog steeds heel graag.. maar nog even en hij is stabiel..!

twijfel twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 16:11
Lennart_1337 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:26:
Volgens mij moet je dan je eigen versie builden van de source code op github
Is er niet toevallig iemand anders die dat al heeft gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Mijn broertje mist ineens zijn Telefoon button (helemaal links in TW) nu heeft hij dailer.apk al opnieuw dr op gezet.. maar dit is niet de juiste..

iemand een idee welke ik naar hem kan sturen..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
Lol, ik was gisteren ook opeens de agenda en dialer kwijt! :o Wel de niet officiële versie, die van VA Green. Die van VA Green wilde niet meer installeren, dus daarna maar de originele versie er op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
thommy86 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:22:
Mijn broertje mist ineens zijn Telefoon button (helemaal links in TW) nu heeft hij dailer.apk al opnieuw dr op gezet.. maar dit is niet de juiste..

iemand een idee welke ik naar hem kan sturen..?!
Heeft hij niet gewoon het icoontje verwijderd? Via het applicatiescherm op opties kiezen en dan bewerken geloof ik. Hierna kun je het icoontje uit het menu terugslepen in de TW balk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
zelf had ik laatst al een data corruption.. dat werd opnieuw flashen.. zelf vind ik dat niet zo erg.. tjah is vervelend.. maar de zelfde avond is alles weer zoals het hoord.. maar me broertje die weet niet waar die zoeken moet.. en ik weet ook niet precies hoe en wat.. want wordt gebeld dat het niet werkt.. thats all..

ik dacht dat "Telefoon" dailer.apk was.. maar hij heeft later een versie er op gezet die de record optie had.. die heeft hij opnieuw geflasht.. en dat werkte niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
BillSpaarbank schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:27:
[...]

Heeft hij niet gewoon het icoontje verwijderd? Via het applicatiescherm op opties kiezen en dan bewerken geloof ik. Hierna kun je het icoontje uit het menu terugslepen in de TW balk.
dat was natuurlijk het eerste waar ik aan dacht.. maar hij krijg ook een fc als hij een vreemd nummer aanklikt.. dus die app heeft hij dus gewoon niet..

edit;
phone.apk heeft hij ook gewoon.. dus een beetje vreemd..

[ Voor 6% gewijzigd door thommy86 op 28-02-2011 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik draai nu Doc 9.6.6 en ben erg tevreden. Batterij met name houdt het goed. Had eerst wat problemen met de BT verbinding maar een update naar Hardcore K13C heeft dat keurig verholpen.

Hoop wel dat Gingerbread idd in Maart komt en idd met een bijgewerkte Touchwiz. Ben met name benieuwd in hoeverre je gaat merken dat deze versie is afgestemd op de Hummingbird CPU?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
martijn00 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:50:
[...]

Is er niet toevallig iemand anders die dat al heeft gedaan?
Vast wel, maar tijdens de tussen-versies maken ze af en toe ook tijdelijk andere dingen even kapot of zijn dingen half af; beter is wachten totdat ze zelf een tussentijdse release uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Gingerbread..????? :+

Niks te vinden op samfirmware..

[ Voor 21% gewijzigd door thommy86 op 28-02-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er wel op. Dat wordt weer veel flashen de aankomende tijd!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Het blijkt toch echt te werken.. mja zolang er geen source bekend is.. nog geen CM7..

ik ben veel te gevoelig voor dit soort dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Yes hier is ie dan!!!!
[ROM] XWJV1 - official 2.3.2 Gingerbread! Confirmed!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=974117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:40
Leaked versie van 2.2. 3 is uit volgens samsfirmware!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Flashen met 512 repart en ODIN mensen!!

Ben nu aan het wachten op een trage rapidshare :)

Computer Specs

Pagina: 1 ... 28 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.