Zelf vind ik de kitchen heel fijn en speedmod een hele stabiele kernel.. misschien is het verstandig op je batterij opnieuw op te voeden.. 2 keer je stats wissen zoals hier onder aangegeven. ik had hier door snachts een drain van 0% tot 2%X1pheR schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 09:51:
Kan iemand advies geven wat nu de beste kernel, modem, rom combo is op dit moment met de minste battery drain? Mijn vriendin haar SGS houd het amper een dag vol op stock. Zelf heb ik er nu Darky v9.2 extreme op (PDA: I9000XWJS3, PHONE: I9000XXJPY, CSC: I9000OXXJP9) maar mijn SGS houd het ook amper een dag vol. Ik zie hier en daar messages van mensen die soms wel 90 uur halen.
Tevens gezocht naar informatie over welke apps het beste bijdragen aan een zo laag mogelijke drain. Een overzicht ben ik niet tegengekomen maar qua apps wel superpower/juicedefender en set cpu/cpu tuner. Weet iemand een thread ergens toegewijd hieraan, een overzicht of app tips?
apps als superpower/juicedefender en set cpu/cpu tuner zou ik zelf niet gebruiken.. als je battery mix installeerd kun je precies zien welke apps je foon leeg slurpen.. zo ben ik er van de week achter gekomen dat Typoclock toch een behoorlijk aandeel had in mijn drain.. hier heb ik verder ook niks over gelezen.. maar bij mij is die eraf..!
buddhole schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:32:
[...]
Dit werkte voor mij, had major drain en vreemd verloop (10% in 30 minuten zonder gebruik, 5% na 10 minuten internet):
Volledig opladen met tel uit
Stats wissen - tel aan (doh)
en weer drainen - tel aan
Volledig opladen met tel uit
Stats wissen - tel aan (doh)
volledig drainen - tel aan