Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
bart_wbd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:57:
[...]

Als je deze speedmod flasht via odin, heb je dan automatisch cwm?
Ja, gewoon in recovery booten en dan flash zip from sd card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
Via Insanity 0.7 -> Ultibread 1.0 naar CM7 incl Voodoo Sound & Color. Ik twijfel erg om weer naar Ultibread te gaan. CM7 draait goed, maar niet supersnel. Met de ROM Manager wordt het allemaal wel een stuk makkelijker, gezien de ontwikkelingen laat ik deze nog maar even staan, tenzij iemand een wh0pping andere GB rom heeft? Ik vond de 200 DPI van Insanity overigens geweldig, hopelijk komt hier snel een nieuwe van.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Taigu schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:09:
Via Insanity 0.7 -> Ultibread 1.0 naar CM7 incl Voodoo Sound & Color. Ik twijfel erg om weer naar Ultibread te gaan. CM7 draait goed, maar niet supersnel. Met de ROM Manager wordt het allemaal wel een stuk makkelijker, gezien de ontwikkelingen laat ik deze nog maar even staan, tenzij iemand een wh0pping andere GB rom heeft? Ik vond de 200 DPI van Insanity overigens geweldig, hopelijk komt hier snel een nieuwe van.
Ultibread 1.3 is toch weer een redelijk verschil tov 1.0 vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
bart_wbd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 10:57:
[...]

Als je deze speedmod flasht via odin, heb je dan automatisch cwm?
Automatisch is het niet echt he :9 maar je flasht juist SM om zo CWM te krijgen..

als je GB hebt geflasht met odin.. zou ik ook een boot doen.. daarna terug naar downloadmode.. SM flashen (reboot uit) als hij klaar is batterij er uit.. opstarten in recovery.. en flashen maar..

Edit:
Had toch echt op F5 gedrukt.. maar hier was allang op geantwoord.. achja.. nuttige info toch..

@ hierboven..

ik draai ook nog v10.. het is wel vaak gek*t met het toetsenbord.. een sms stuur je om snel wat te sturen.. als dat niet ff snel kan is het nut weg..! wilde eigenlijk even terug naar JS5.. maar ga nu die van Webstar maar eens proberen..!

[ Voor 27% gewijzigd door thommy86 op 04-03-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
thommy86 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:39:
[...]

@ hierboven..

ik draai ook nog v10.. het is wel vaak gek*t met het toetsenbord.. een sms stuur je om snel wat te sturen.. als dat niet ff snel kan is het nut weg..! wilde eigenlijk even terug naar JS5.. maar ga nu die van Webstar maar eens proberen..!
Nooit dergelijke problemen ervaren, denk nochtans dat ik ook v10 had, mss was het al v11. Bij webstar alvast ook geen problemen (swype gebruik ik wel niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Frigolamptje schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:46:
[...]

Nooit dergelijke problemen ervaren, denk nochtans dat ik ook v10 had, mss was het al v11. Bij webstar alvast ook geen problemen (swype gebruik ik wel niet)
Ik weet niet waar je v11 vandaar haalt :P kijk net nog in de beta kitchen.. en is nog precies de zelfde v10..

hij hangt aan de lader.. wachtend op Ultibread v1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
thommy86 schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 11:59:
[...]

Ik weet niet waar je v11 vandaar haalt :P kijk net nog in de beta kitchen.. en is nog precies de zelfde v10..

hij hangt aan de lader.. wachtend op Ultibread v1.3
Aah doc's versie, er is een andere gingerbread versie op XDA die ook v10-v11-v12 noemt ;). Volledig laden doe ik trouwens ook niet meer als het echt nog lang duurt, dan gaat het sneller door hem na de flash volledig leeg te drainen en dan volledig op te laden. Voor zover ik weet zijn je stats dan normaal ook ok.

[ Voor 22% gewijzigd door Frigolamptje op 04-03-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
[ROM][GINGER] Ultibread! V1.3. Heel nice! Heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
bart_wbd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:48:
Kan ik voorlopig enkel beamen. Hoop dat de bug die ik al enkele keren tegen kwam bij Gingerbread roms verholpen is: als je je telefoon een tijdje gebruikt, dat hij zodanig begint te laggen dat enkel een reboot helpt. Als deze er niet meer is dan zie ik geen reden om hem niet te gebruiken: snel, mooi en batterijverbruik is zeker niet slechter dan bij Darky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
bart_wbd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 12:48:
Draait goed ja.. jammer dat tw er niet in zit.. vind ik toch wel fijner.. ga zo een (gedeelte van een) backup terug zetten.. en kijken hoe alles werkt..

tot nu toe soepel.. en vlot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
Net wel iets vaags. Na telefoongesprek van 2 minuten viel telefoon uit.. kreeg hem pas na battery pull weer aan. Erg wazig. Maar goed even kijken of we met deze ROM het weekend doorkomen. Love the lock animation. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
bart_wbd schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:00:
Net wel iets vaags. Na telefoongesprek van 2 minuten viel telefoon uit.. kreeg hem pas na battery pull weer aan. Erg wazig. Maar goed even kijken of we met deze ROM het weekend doorkomen. Love the lock animation. :D
Las op xda dat nog iemand hier last van had. Mss dat dialer one gebruiken helpt?

Trouwens, heb deze namiddag eens gehad dat de telefoon zodanig begon te laggen dat ik moest rebooten. Blijkbaar is dat een probleem die in alle gingerbread roms nog zit, simpel op te lossen door een taskkiller omdat het gewoon door het ram geheugen is die vol zit. Heb hem nu ingesteld dat hij om de twee uur de tasks killed en er staat een widget op mijn homescreen, als hij begint te laggen kan ik daar nog snel op drukken.

Uit een ander topic:
For a better Memory management install Galaxy Tuner and set this values:

FA= 13
VA= 18
SS= 26
HA= 30
CP= 40
EA= 50
Is al gelukt om die waarden in te voeren, nu even taskkiller uit en kijken of er nog vastlopers zijn.

[ Voor 48% gewijzigd door Frigolamptje op 04-03-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe zit het met 3D games in GB?..doen deze het?

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 13:35
Deze avond ook eens van een maand oude doc's kitchen rom naar de ultibread 1.3 geflasht, en man, dat ding gaat echt zo veel sneller, bijna dag en nacht verschil hier (maar dat lag misschien grotendeels aan de wat tragere oude rom). De scherm uit animatie is echt nog wel leuk gedaan. Wel even schrikken tijdens het flashen dat de telefoon niet meer opstartte (had de batterij er omgekeerd ingestoken 8)7 ..).

Ah en de browser heeft men telefoon doen vastlopen, hij bleef steken toen ik er voor de eerste maal op drukte (hij begon google.com te laden maar stopte halfweg). Daarna dit probleem niet meer gehad, de browser werkt nu zeer vlot.

[ Voor 22% gewijzigd door Cooki3s op 05-03-2011 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,
Ik wil na wat problemen mijn phone toch weer rooten.
Aaangezien ik z4root niet kan vinden in de market gebruik ik weer SuperOneClick.
Dit was voor zover ik mij herinner toch niks anders dan usb debugging aan en op root klikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Had ik laatst mn batstats gewist, hang ik em aan de lader en boot ik opnieuw staat ie meteen op 22% :{ Haal ik em net van de lader omdat ie 100% is... dropt ie direct naar 96% :{ Wat heb ik verkeerd gedaan of hoe kan ik dit beter fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Als je even zoekt in het topic of op google zal je vinden dat dit normaal is voor elke 2.2.1+ ROM. Dit heeft te maken met het verlengen van de levensduur van de batterij. Het is dus volkomen normaal en heeft geen "fix" nodig.Voortaan aub lezen want deze vraag heeft iedereen al een miljoen keer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Alsof ik dat niet weet, hij drop alleen nu direct naar 96% ipv. 98% of 99%. En ook begint ie normaal te laden bij 1% en niet bij 22%. Er lijkt me dus iets anders mis dan normaal, je hebt zelf dus ook niet echt goed gelezen en meteen maar begonnen met mekkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
En zelfs dat is nog normaal. De batterij kan zelfs tot 95% droppen. En je had nergens vermeld dat hij op 1% stond voordat je je batstats gewist had ;)
Ik kan me vaag herinneren dat je de lader er niet tijdens het booten in moet hebben. (weet dit niet zeker)
En ik zou me er niet veel zorgen over maken als de gebruiksduur nog gewoon hetzelfde of langer is geworden. Je batterij wordt na langer gebruik steeds nauwkeuriger en ik zie de noodzaak om hem te kalibreren ook absoluut niet.
Mooi verhaal over de batterij:
http://www.androidpolice....consistent-battery-drain/

[ Voor 16% gewijzigd door SOEFuture op 05-03-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een goede Odin install tutorial?
Installeren lukt niet:S
Ik heb nog nooi Odin gebruikt en wil toch wel 1x proberen.
Altijd handig/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 14:17:
Heeft iemand een goede Odin install tutorial?
Installeren lukt niet:S
Ik heb nog nooi Odin gebruikt en wil toch wel 1x proberen.
Altijd handig/
En wat wil je exact installeren?

Gebruik op dit moment een Omnia 7 (windows phone 7 dus), weet nog niet of ik deze houd of de SGS. Ik mis wel een aantal apps, maar de smoothness is echt op een niveau dat geen enkele custom rom kan bereiken in Android... (En wat ik ook wel belangrijk vind: bouwkwaliteit. Had eerst een Nexus one, niets op aan te merken, maar de SGS voelt echt goedkoop en breekbaar aan, de Omnia 7 is daarin ook wel een hele verbetering)

[ Voor 16% gewijzigd door Frigolamptje op 05-03-2011 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij samfirmware heb je meteen alle stock firmware bij de hand, maar helemaal beneden staat ook een kleine tutorial van flashen met 1 file, of met 3 files.

Ook heb je meteen odin bij de hand, en de pit file (gebruik de 512 versie)

Enigste wat mist is, eerst de telefoon in download modus (nog niet aan de usb kabel!)
Dan in odin alle files laden. (let op re partition!)
Dan pas de telefoon connecten dmv de usb kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frigolamptje schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:16:
[...]

En wat wil je exact installeren?
Speedmod kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
Als het goed is krijg ik woensdag mijn SGS van tele 2, na wat te hebben gelezen over diverse roms leek me die van darky (9.3) wel oke. kan ik die in één keer toepassen of moet ik eerst een andere rom van darky erop zetten.

Welke kernel raden jullie aan ?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heb gedaan wat ik moest doen voor GB Ultibread v.13. Na het flashen van speedmode krijg ik na de battery pull het volgende: '' New filesystem config detected. Convert? '' En dan 6 opties: Yes, 2x Yes factory, no enter recovery, en no remove new config. Welke moet ik selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
benbaba schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 18:30:
Heb gedaan wat ik moest doen voor GB Ultibread v.13. Na het flashen van speedmode krijg ik na de battery pull het volgende: '' New filesystem config detected. Convert? '' En dan 6 opties: Yes, 2x Yes factory, no enter recovery, en no remove new config. Welke moet ik selecteren?
Dan heb je je lagfix niet uit gezet.. je moet hem dus convert doen.. dat zorgt dat je systeem terug gaat naar rfs.. (ik weet niet of gb kernel een ext ondersteunt)

draai zelf ook ultibread maar hij lagt toch echt vaak.. ook met de instellingen die hierboven worden aan gegeven.. vanavond wordt er een nieuwe versie geüpload.. ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justin2000 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 17:33:
Als het goed is krijg ik woensdag mijn SGS van tele 2, na wat te hebben gelezen over diverse roms leek me die van darky (9.3) wel oke. kan ik die in één keer toepassen of moet ik eerst een andere rom van darky erop zetten.

Welke kernel raden jullie aan ?
Ik heb Darky 9.3 met Ultimate kernel, Speedmod en Voodoo geprobeerd. Voodoo beviel mij het beste qua snelheid vs batterij verbruik verhouding. (Overigens raad Darky ook Voodoo aan als kernel voor 9.3)
Ik lees ook veel positiefs over ultimate kernel, maar die liep bij mij niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag:

In mijn /EFS map staan drie bestanden:
cryptprop_applied_result
cryptprop_securewipedata
cryptprop_ontimeboot
Ik weet niet waar dezen vandaan komen, ze stonden er "vroeger" nog niet.

Zijn er meer mensen met deze bestanden daar, kan het komen dat ze daar staan sinds ik die vermaledijde JV1 heb geflashed of door CM7? Zou het kwaad kunnen ze te verwijderen?

Update: Navraag op het AW-forum leerde dat niet iedereen deze bestanden heeft. Ik heb ze verwijderd en dat bleek geen probleem.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2011 20:01 . Reden: Update toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
thommy86 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 18:54:
[...]

Dan heb je je lagfix niet uit gezet.. je moet hem dus convert doen.. dat zorgt dat je systeem terug gaat naar rfs.. (ik weet niet of gb kernel een ext ondersteunt)

draai zelf ook ultibread maar hij lagt toch echt vaak.. ook met de instellingen die hierboven worden aan gegeven.. vanavond wordt er een nieuwe versie geüpload.. ben benieuwd.
Dat je uberhaupt die keuze voorgeschotelt krijgt geeft al aan dat de kernel die hij gebruikt een ander bestandssysteem ondersteunt, anders zou hij simpelweg al niet in staat zijn om het filesysteem te detecteren.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Frigolamptje schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:10:
[...]

Las op xda dat nog iemand hier last van had. Mss dat dialer one gebruiken helpt?

Trouwens, heb deze namiddag eens gehad dat de telefoon zodanig begon te laggen dat ik moest rebooten. Blijkbaar is dat een probleem die in alle gingerbread roms nog zit, simpel op te lossen door een taskkiller omdat het gewoon door het ram geheugen is die vol zit. Heb hem nu ingesteld dat hij om de twee uur de tasks killed en er staat een widget op mijn homescreen, als hij begint te laggen kan ik daar nog snel op drukken.

Uit een ander topic:

[...]

Is al gelukt om die waarden in te voeren, nu even taskkiller uit en kijken of er nog vastlopers zijn.
Werkt prima. Nu is 'ie helemaal snel. :9

Kan me niet voorstellen wat er nog smoother zou kunnen aan deze rom. Apps installeren, openen, browsen. Het gaat zo snel als je je maar kunt wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:36:

Update: Navraag op het AW-forum leerde dat niet iedereen deze bestanden heeft. Ik heb ze verwijderd en dat bleek geen probleem.
:)

Geen probleem nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
ultibread v1.4 uploading..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Nice! Denk dat ik die zo erop zet.

Iemand ook deze al geprobeerd?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=964672

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 17:57

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Yezz, hopelijk komt UB1.4 met een groene theme & VD of SM erin. Maar even afwachten dus.
edit:
Hij is online, nu ff de telefoon opladen.

Heb Juwe's Smart rom nog niet geprobeerd, maar ziet er niet verkeerd uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Pjottski op 06-03-2011 14:52 ]

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:54
benbaba schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 18:30:
Remove new config. Zo blijf je de lagfix houden (er veranderd niks)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Ik draai nu Ultibread 1.4.

Kan ik op een of andere manier (andere kernel?) BLN aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees dat ook Ultibread v1.4 vastloop...nee, voor mij (nog) niet :P
als ik ergens een bloedhekel aan heb is aan reboots en vastlopers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:07
Normaal lurk ik wat mee in dit topic maar nu heb ik zelf een probleem.
Heb zojuist het spelletje Chalk Ball geinstalleerd
(http://www.androidworld.n...k-10-chalk-ball/#comments)
maar toen ik het na installatie wilde openen rebootte mijn SGS (Darkyy 7.5) plotseling.

Vreemd, vond ik. Maar nog vreemder is dat ik nu allerlei problemen heb met mijn telefoon:
- Telkens na een reboot een aantal geforceerde sluitingen
- Launcher / Launcher Pro geven direct geforceerd sluiten
- Smart Keyboard Pro geeft direct geforceerd sluiten bij openen van een toetsenbord
- Allerlei andere apps en spelletjes geven ook direct een geforceerd sluiten
- Alleen homescreen 'startpagina' werkt nog
- Alle contacten (bewaard op telefoon) zijn verdwenen

Heeft iemand een idee waar dit door zou kunnen komen? En hoe ik het kan verhelpen?
Of kan ik het beste Darkyy updaten naar een nieuwe versie,
dan is het meteen weer opgelost neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
JWPVDW schreef op zondag 06 maart 2011 @ 19:49:
Normaal lurk ik wat mee in dit topic maar nu heb ik zelf een probleem.
Heb zojuist het spelletje Chalk Ball geinstalleerd
(http://www.androidworld.n...k-10-chalk-ball/#comments)
maar toen ik het na installatie wilde openen rebootte mijn SGS (Darkyy 7.5) plotseling.

Vreemd, vond ik. Maar nog vreemder is dat ik nu allerlei problemen heb met mijn telefoon:
- Telkens na een reboot een aantal geforceerde sluitingen
- Launcher / Launcher Pro geven direct geforceerd sluiten
- Smart Keyboard Pro geeft direct geforceerd sluiten bij openen van een toetsenbord
- Allerlei andere apps en spelletjes geven ook direct een geforceerd sluiten
- Alleen homescreen 'startpagina' werkt nog
- Alle contacten (bewaard op telefoon) zijn verdwenen

Heeft iemand een idee waar dit door zou kunnen komen? En hoe ik het kan verhelpen?
Of kan ik het beste Darkyy updaten naar een nieuwe versie,
dan is het meteen weer opgelost neem ik aan?
Klinkt als data corruption.. toen ik dat had was het gewoon opnieuw flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
Kan er iemand met ultibread 1.4 eens Chrome2Phone proberen? Hier werkt de app namelijk niet meer, en ik vroeg mij af of het aan de rom of aan mijn telefoon ligt, allebei (chrome/phone app) zijn ze goed ingelogd. Er komt "verzonden naar telefoon" te staan, maar ik krijg geen notificatie en er staat niets in de geschiedenis in de app op de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Jep, werkt hier. 1.4.

Je moet in het appje ook even opnieuw connecten he, maar dat heb je neem ik aan gedaan?

Dan een wedervraag: kan jij connecten met je pc om bestanden over te zetten? Ik namelijk niet, pc begint over drivers en gefaild. En ik kan dus geen bestanden overzetten.

edit: en gelukt. geen idee waarom het eerder mis ging.

[ Voor 9% gewijzigd door jampot1989 op 06-03-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
Bedankt, moest inderdaad de app disconnecten en terug herconnecten, had gewoon de app met titanium backup er terug op gezet. Wel juist opgemerkt dat er geen "inertial scrolling" bij lange paginas in de browser meer is, hij scrollt gewoon een stuk aan dezelfde snelheid en stopt dan meteen.

Mis ik hier een instelling ofzo? (in spare parts staan alle animaties op normal en bij instellingen zijn alle windows animations aangezet).

(Ultibread 1.4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
iemand ervaring met de CM7 rom, met vodafone? krijg mijn 3G niet aan de praat..iemand tips?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Handmatig je APN gegevens invullen, van de vodafone site:

Ga naar 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Draadlooos en netwerken' -> 'Mobiele netwerken' -> 'Namen toegangspunten'
Druk op de Menu-toets en kies 'Nieuwe APN'
Naam: Vodafone live!
APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Proxy: 192.168.251.150
Port: 8799
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN type: leeg laten
Druk op de Menu-toets en kies 'Opslaan'
Keer terug naar het beginscherm
Kies 'Menu' -> 'Internet' om verbinding te maken internet

En als het hier niet aan ligt is er denk iets nog niet lekker in CM7

[ Voor 5% gewijzigd door Lennart_1337 op 07-03-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiballen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-05-2024
Shit, zojuist geprobeerd Ultibread te flashen. Lagfix uitgezet. Was alleen in alle haast vergeten battery pull te doen. Kreeg na de reboot hele vage schermen met pixels. Blijft nu hangen op het standaard galaxy S startscherm. What to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Henkie schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:48:
iemand ervaring met de CM7 rom, met vodafone? krijg mijn 3G niet aan de praat..iemand tips?
Werkt gewoon out of the box...
De APN settings waren bij mij gewoon al ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiballen
Bamiballen schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:16:
Shit, zojuist geprobeerd Ultibread te flashen. Lagfix uitgezet. Was alleen in alle haast vergeten battery pull te doen. Kreeg na de reboot hele vage schermen met pixels. Blijft nu hangen op het standaard galaxy S startscherm. What to do?
Na een tijdje (20 min) starte hij net eindelijk goed op, niks aan de hand verder. Werkt prima volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:37

blitzkrieg

Whoop Whoop!

Het schijnt dat Vodafone een 3G-storing heeft op het moment, daar kan het ook nog aan liggen.

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
kreeg het net door inderdaad..!! verder wel mooie rom hoor :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiballen
Mmm, hij is toch niet goed geflashed, krijg ontiegelijk veel force closes. Verder kom ik nu niet meer in CWM, Recovery Mode of Download Mode.

Zal ik hem via KIES eerst weer terugflashen naar de stock-rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 12:38
blitzkrieg schreef op maandag 07 maart 2011 @ 10:25:
[...]

Het schijnt dat Vodafone een 3G-storing heeft op het moment, daar kan het ook nog aan liggen.
Zulke dingen zuigen echt.

Hoevaak heeft gemiddelde tweaker zijn router al 100x gereset terwijl er een externe storing was?

Bij mij was de VF storing om kwart over 9 weer over baidewee

[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 07-03-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiballen
Heb geprobeerd om via Odin een oudere ROM te flashen. Kom nu niet verder dan het opstartscherm (Galaxy S GT I-9000 SAMSUNG).
Hier blijft hij hangen en trilt hij eens, gevolgd door 3 snelle trillen achter elkaar. Dit herhaaldelijke iedere 2 seconden. Kan nu dus ook niet meer in download of recovery komen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Bamiballen schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:40:
Heb geprobeerd om via Odin een oudere ROM te flashen. Kom nu niet verder dan het opstartscherm (Galaxy S GT I-9000 SAMSUNG).
Hier blijft hij hangen en trilt hij eens, gevolgd door 3 snelle trillen achter elkaar. Dit herhaaldelijke iedere 2 seconden. Kan nu dus ook niet meer in download of recovery komen. Iemand een idee?
Misflash, had ik ook gehad toen ik via KIES van JS3 naar JS5 wilde gaan, je hebt of garantie of een jig nodig om download mode te triggeren...

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Batterij eruit en handmatig naar download of recovery (3 knoppen combo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van welke rom naar welke rom heb je geflashed dan?
Je kan proberen ff de batterij er uit te halen en dan aan doen met vol up+home+power.
Als je dan in recovery zit ff wipen.
Als dat niet werkt, een jig bouwen. (micro usb plug met een weerstandje)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bamiballen
jampot1989 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:05:
[...]

Batterij eruit en handmatig naar download of recovery (3 knoppen combo)
Dit deed het inderdaad, maar wat kan ik nu het beste doen? Dezelfde versie nog een keer flashen? werkt iig niet

[ Voor 4% gewijzigd door Bamiballen op 07-03-2011 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een kaartje via Vodafone? Of heb je een andere provider OP het Vodafone netwerk? (lees: Hollandsnieuwe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
het werkt nu. zal wel met de storing te maken gehad hebben. verder had ik toch 'meer' verwacht van cm7. maar het is natuurlijk nog een beta.

nu maar weer wachten op een stabiele 2.3.x rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Wie gebruikt er nog meer Spotify en een andere kernel, ik gebruik nu die van Speedmod K13C.
Ik heb nu veel meer last van lag, m'n internet verbinding is dan echt bagger traag.. dit gebeurt telkens bij dezelfde omgeving (Zoetermeer)
Met de stock kernel heb ik nergens last van... zijn er meer gebruikers die hier last van hebben?

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een nieuwe rom via Kies? XWJS7
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=983546

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Bamiballen schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:31:
[...]

Dit deed het inderdaad, maar wat kan ik nu het beste doen? Dezelfde versie nog een keer flashen? werkt iig niet
Had je wel de goede pit-file gebruikt (in het geval van een flash met 3 files)? Ik had samfirmware.com eens opgevolgd door pit803 te gebruiken omdat dit erbij vermeld stond en toen had ik hetzelfde. Toen ik dezelfde firmware flashte met pit512 ging ie goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Kalua schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:44:
Voor diegenen die het willen hebben:

PDA: I9000XWJS5-REV030-ALL-low-CL869633.tar.md5
PHONE: MODEM_I9000XXJPY.tar.md5
CSC: GT-I9000-CSC-XENJS3.tar.md5

http://www.multiupload.com/3DF5PMDXP9

Edit: Dit is dus het JS5 pakket
Inmiddels heb ik het alweer gehad met Darky v9.3 en heb de bovenstaande geflashed in mijn tel. Loopt echt smooth alleen Samsung Kies kan de telefoon software niet vinden, hij wordt wel netjes herkend als een I9000. Hoe kan ik dit oplossen?

[ Voor 5% gewijzigd door Q_7 op 07-03-2011 20:36 ]

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Q_7 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:35:
[...]

Inmiddels heb ik het alweer gehad met Darky v9.3 en heb de bovenstaande geflashed in mijn tel. Loopt echt smooth alleen Samsung Kies kan de telefoon software niet vinden, hij wordt wel netjes herkend als een I9000. Hoe kan ik dit oplossen?
Terug flashen naar JPA en dan updaten via KIES

Ik draai nu op JP7 :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Ronnymes op 07-03-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Heb je een linkje voor me aub :X

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even schaamteloze copy-paste van Androidworld, maar deze tweak wil ik jullie niet onthouden.
Dit heeft qua snelheid meer impact gehad dan welke lagfix dan ook..
Er is een nieuwe tweak uit, deze schijnt SUPERgoed te werken.

Het zijn 2 geoptimaliseerde systeem-bestanden(app_process en system_server), gevonden in de code van android 2.3.3_r1(Sourcecode Google).
Je SGS reageert er sneller en soepeler door. De manier waarop programma-bestanden worden behandeld, zorgt voor de verbetering. Deze tweak is gevonden en bevestigd door Supercurio, de maker van de Voodoo kernel.
-De batterij gaat niet langer of korter mee
-De verbetering is niet terug te vinden in benchmarks, maar zeer voelbaar bij het dagelijks gebruik van je SGS.

Vele bevestigingen van de goede werking ervan te vinden op XDA.

Te flashen via CWM, install zip from SD: cwm flashable package (Slechts 159Kb)

Extra info:

- This has only been tested on Samsung Galaxy S, but it may work on other devices too
- This has currently been developped on DOC 9.6.6 with fugumod but should work on most other froyo roms/kernels

Boot animation will not work (black screen) with following kernels (that means that the tweak works but you won't be able to see the animation):
- FuguMod
- Damian Ultimate
- SOKernel v4.8.2
EDIT: it does seem that it is dependent on the filesystem you are running for /system

Reported to work against the following ROMs:
- Doc 9.6.6
- Darky 9.3
- Tricky (incorporates the tweaks by default)

Reported to work on the following devices:
- Samsung Galaxy S
- Samsung Captivate
- Samsung Galaxy 3
- Bell Vibrant i9000m

De Bron, waar ik deze info vandaan heb:

[MOD] FuguTweaks - xda-developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Doc heeft nu ook een JS7 gereleased in de kitchen.. ik zit nog op v1.3 ultibread.. geen tijd om te spelen.. maar ben benieuwd naar een hoop rommetjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:05:
Even schaamteloze copy-paste van Androidworld, maar deze tweak wil ik jullie niet onthouden.
Dit heeft qua snelheid meer impact gehad dan welke lagfix dan ook..

[...]
Mwah...is meer een placebo tweak. Verschil in snelheid te verwaarlozen ;)
thommy86 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:10:
Doc heeft nu ook een JS7 gereleased in de kitchen.. ik zit nog op v1.3 ultibread.. geen tijd om te spelen.. maar ben benieuwd naar een hoop rommetjes..
Rommetjes volgen in een rap tempo elkaar op...rockstable GB of CW7 zal niet lang meer duren.
:)

[ Voor 33% gewijzigd door silitek op 07-03-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:16:
[...]

Mwah...is meer een placebo tweak. Verschil in snelheid te verwaarlozen ;)

[...]
Verschil zal wellicht per set-up verschillen, maar geloof me, de smoothness bij mij is echt met stappen vooruit gegaan. Was namelijk niet super tevreden over de snelheid van Doc's 9.6.6 icm Speedmod, maar nu geen klagen meer. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Q_7 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:56:
Heb je een linkje voor me aub :X
http://www.multiupload.com/DA9BM91FUY ww: samfirmware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Ik heb zojuist de bovenstaande geflashed (thnx hiervoor) dit zijn de toestel gegevens:
Android 2.2
I9000XXJPP

Kernel:
2.6.32.9
root@se-s608 #1

Build
FROYO.XWJPA

Kies 2.0 kan nog steeds de firmware niet uitlezen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:12

yassine

Nothing to it but to do it!

@ butra, Thanx het werkt echt :) scrollen en de menu's bedienen gaat een stuk smoother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Iemand enig idee wat het verschil is tussen de JS5 versie en de nieuwe JS7 versie?
Zijn het alleen tweaks of merkbare verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
Q_7 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:04:
Ik heb zojuist de bovenstaande geflashed (thnx hiervoor) dit zijn de toestel gegevens:
Android 2.2
I9000XXJPP

Kernel:
2.6.32.9
root@se-s608 #1

Build
FROYO.XWJPA

Kies 2.0 kan nog steeds de firmware niet uitlezen..?
Heeft hij ook de CSC-XEN geflashed? anders moet je hem nog eens flashen maar nu met re-partition aangevinkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Iemand hier al fugu geprobeerd.. convert het hele systeem.. nou ben ik daar niet altijd enthousiast over. maar dit keer toch zwaar aan het overwegen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:32:
Iemand enig idee wat het verschil is tussen de JS5 versie en de nieuwe JS7 versie?
Zijn het alleen tweaks of merkbare verbeteringen?
ik heb nog geen merkbare verbeteringen gezien eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:54
thommy86 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:31:
Iemand hier al fugu geprobeerd.. convert het hele systeem.. nou ben ik daar niet altijd enthousiast over. maar dit keer toch zwaar aan het overwegen..!
Deze? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=981125

Ja, maar die "convert" niet het hele systeem hoor?
Ik kan nog niet echt merken of het sneller is

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Een vraagje, voor ik naar Ultibread ging, werd aangeraden stock JV1 te flashen.

Nu wil ik weer naar Doc JS7, kan ik dan ook het beste een 2.2.1 firmware flashen daarvoor? En welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

thommy86 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 23:31:
Ik heb hem sinds gister avond erop staan (over doc 9.6.6), geen verschil gemerkt tot nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Ronnymes schreef op maandag 07 maart 2011 @ 22:33:
[...]

Heeft hij ook de CSC-XEN geflashed? anders moet je hem nog eens flashen maar nu met re-partition aangevinkt..
Ik heb alle 3 de bestanden geflashed, met re-partition maar Kies kan hem nog steeds niet updaten.. wat kan ik nog meer proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
HaTe schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 00:58:
[...]

Deze? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=981125

Ja, maar die "convert" niet het hele systeem hoor?
Ik kan nog niet echt merken of het sneller is
Ik bedoel de Fugu Kernel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Q_7 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 07:57:
[...]

Ik heb alle 3 de bestanden geflashed, met re-partition maar Kies kan hem nog steeds niet updaten.. wat kan ik nog meer proberen?
Met Odin zelf de laatste update flashen. I9000XWSJ5, welke te vinden is in het andere topic. (Kalua)

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

In de topicstart staan 2 pit512 bestanden, dit klopt dus niet 1 ervan is pit513, nadat ik met de de goede pit512 heb geflashed kon Kies hem netjes updaten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doc's v9.8 JS7 (wipe) CSC XEEJS1 maar eens proberen wat opvalt is het scherm erg helder, mooie kleuren.
Verder gewoon weer snel vooral de browser erg rap..prima rom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:40:
Doc's v9.8 JS7 (wipe) CSC XEEJS1 maar eens proberen wat opvalt is het scherm erg helder, mooie kleuren.
Ja die wil ik vandaag dus ook proberen.. maar zit nog te twijfelen over de kernel.. welke draai jij? heb jij toevallig die fugu kernel al geflasht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Jonge jonge jonge.. jullie veranderen ook iedere dag van rom hé :D . Kunnen de veelgebruikers niet een leuke tutorial inelkaar zetten over de verschillende bevindingen over verschillende roms? Dat maakt het voor veel tweakers erg makkelijk :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q_7 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:47:
Jonge jonge jonge.. jullie veranderen ook iedere dag van rom hé :D . Kunnen de veelgebruikers niet een leuke tutorial inelkaar zetten over de verschillende bevindingen over verschillende roms? Dat maakt het voor veel tweakers erg makkelijk :P .
We zijn al te druk met flashen van roms :P
Juwe's gingerbread rom raad ik iig niet aan! is niet te gebruiken zonder een taskkiller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:43:
[...]

Ja die wil ik vandaag dus ook proberen.. maar zit nog te twijfelen over de kernel.. welke draai jij? heb jij toevallig die fugu kernel al geflasht..
Nee, fugu nog niet uitgevogeld :) ..draai speedmod kernel k13c. Doc v4 theme erop.
Wat opvalt is de appbrain veel meer app's ziet :9 ...GPS AIDS b.v. 11sat/11fix binnen een seconde
Erg fijn modempje JS1..na alle 2.2.1 roms is deze JS7 het snelst :9
Q_7 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:47:
We proberen ook maar wat >:) ...en veel ben ik inmiddels alweer kwijt hoe of wat.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:03:
[...]

We zijn al te druk met flashen van roms :P
Juwe's gingerbread rom raad ik iig niet aan! is niet te gebruiken zonder een taskkiller...
Dat!!..heb alle varianten al geprobeerd maar zo onstabiel als de pest is de moeite (nog) niet waard.

[ Voor 44% gewijzigd door silitek op 08-03-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
silitek schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 11:40:
Welke kernel gebruik je hierbij? Ik vind de kleuren van speedmod K13C namelijk niet zo prettig.

-edit- Ik lees nu pas bovenstaand bericht :+

[ Voor 6% gewijzigd door BillSpaarbank op 08-03-2011 12:15 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Zijn jullie nog wel mobiel bereikbaar? :+

[ Voor 9% gewijzigd door Amboe op 08-03-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Amboe schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:22:
Zijn jullie nog wel mobiel bereikbaar? :+
8) ...3 minuten flash-offline is wel te overbruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:11:
[...]
Nee, fugu nog niet uitgevogeld :) ..draai speedmod kernel k13c. Doc v4 theme erop.
Wat opvalt is de appbrain veel meer app's ziet :9 ...GPS AIDS b.v. 11sat/11fix binnen een seconde
Erg fijn modempje JS1..na alle 2.2.1 roms is deze JS7 het snelst :9
JS1 modem? CSC bedoel je? ga nu ook maar ff een kitchen rom maken.. zit nog op ultibread.. dus lijkt me verstandig om eerst stock js7 te flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:01:
[...]

JS1 modem? CSC bedoel je? ga nu ook maar ff een kitchen rom maken.. zit nog op ultibread.. dus lijkt me verstandig om eerst stock js7 te flashen..
Ja, CSC...natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
Hier ook terug naar doc's rom geflasht na ultibread 1.4, vanwege de force closes en volledige lock-ups. Wel spijtig, want 2.2.1 voelt nu toch wel een stuk minder smooth aan, maar het belooft in elk geval voor de (hopelijk zeer nabije) toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Toevallig al het gb modem geprobeerd op 2.2.1 had op xda gelzen dat iemand het ging proberen.. maar kan het niet meer vinden.. dus weet niet hoe dat is afgelopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
Vraagje, ik draai nog ultibread 1.3. Was een leuke rom. Wordt alleen helemaal gek van de Taskkiller die ik moet gebruiken en krijg forced upload by key pressing meldingen als ik naar download of recovery mode wil. Hoe kan ik terug naar de laatste DOC's? Wordt er langzaam moe van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWPVDW
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:07
thommy86 schreef op zondag 06 maart 2011 @ 20:32:
[...]

Klinkt als data corruption.. toen ik dat had was het gewoon opnieuw flashen..
Nog bedankt voor je reactie.
Heb in CWM eerst een wipe data factory reset gedaan en daarna Darky 9.3 EE geflasht.
Werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
JWPVDW schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:37:
[...]

Nog bedankt voor je reactie.
Heb in CWM eerst een wipe data factory reset gedaan en daarna Darky 9.3 EE geflasht.
Werkt super!
Mooi.. ik had geen betere oplossing kunnen bedenken.. (factory reset was misschien genoeg geweest.. maarja waarom niet vers beginnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
bart_wbd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:34:
Vraagje, ik draai nog ultibread 1.3. Was een leuke rom. Wordt alleen helemaal gek van de Taskkiller die ik moet gebruiken en krijg forced upload by key pressing meldingen als ik naar download of recovery mode wil. Hoe kan ik terug naar de laatste DOC's? Wordt er langzaam moe van..
Dat ga ik zo ook doen.. Froyo stockrom flashen met odin.. dan gooi ik meteen een speedmod met odin erachteraan.. (wel pas na een reboot) dan je mooi gebakken rommetje flashen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:24:
[...]

Toevallig al het gb modem geprobeerd op 2.2.1 had op xda gelzen dat iemand het ging proberen.. maar kan het niet meer vinden.. dus weet niet hoe dat is afgelopen..
Nee, JPY doet het prima hier.
thommy86 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:39:
[...]

Dat ga ik zo ook doen.. Froyo stockrom flashen met odin.. dan gooi ik meteen een speedmod met odin erachteraan.. (wel pas na een reboot) dan je mooi gebakken rommetje flashen..!
Dat is de manier. Zo ben je binnen 10minuten weer " back on track"... :)

[ Voor 37% gewijzigd door silitek op 08-03-2011 13:41 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.