Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kledur schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:32:
[...]

Of de ROM configurator later nog (of hoe) te gebruiken is weet ik zelf op dit moment ook niet. Misschien om later bijv alsnog een andere kernel te flashen? (Voodoo>Speedmod). Het is in ieder geval geen pré als de boel eenmaal draait. Wat je moet laten installeren ligt helemaal aan je eigen voorkeur. Als je iets als Swype graag wilt gebruiken, aanvinken. Het wijst zichzelf wel. Ten slotte hoef je met Kies geen rekening te houden, die komt er niet bij kijken.
Die Rom configurator heeft na het flashen geen enkel doel meer, hij maakt, a la voodoo, mapjes aan op je interne SD kaart. Die mapjes worden als parameters gebruikt tijdens het daadwerkelijke flashen. Je kan dus na het flashen die mapjes weer weggooien, net als de configurator. Maar je kan het natuurlijk ook laten staan voor een volgende keer, flashen is leuk!
Mocht je tevreden zijn over Darkyy maar voor de lol eens een andere kernel wilt proberen, op XDA de gewenste kernel downloaden en via CWM of Odin over je bestaande configuratie heen flashen, al dan niet na uitzetten lagfix (lezen op XDA!)
Tot slot, Kies is Kut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:51
iefie schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:10:
[...]

ja ik snap er ook helemaal niks van? normaal ging hij ook maar 1 dag mee hooguit 1,5 dag, maar nu al 3.
Wat heb je er allemaal mee gedaan in de tussentijd? Hoeveelheid uur internet gebruikt enzo? Of heb je hem de hele tijd op standby staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

romkitchen Stefunel
Beta Kitchen with new bases : XWJS5 v9.5! Have fun!
Fun!

[ Voor 10% gewijzigd door Jay-v op 09-02-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanRispens
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 20:07
Pino112 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:00:
[...]

70 uur? Teh fuck, ik haal maar één dag met ongeveer 2 uur internet, synchronisatie aan..
Doc JS3 met Speedmod K12U..
Het gebruik van data neemt het meest, is mijn ervaring. Op vakantie stond de data uit ivm roaming, telefoon ging gewoon een week mee! Dat was met voodoo kernel, verwacht geen wonderen van speedmod dat hij opeens het dubbele meegaat. Probeer je data tot een minimum te beperken, dan heb je de meeste winst. En 2 uur internet gebruik, dan gebruik je scherm + data + CPU (renderen). Nogal logisch dat je dan 1 dag haalt...

@Jay-v
Skivakantie, hele dag wel mee op pad, beetje bellen + smsen. En hij stond aan natuurlijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door JanRispens op 09-02-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

JanRispens schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 10:03:
[...]

Het gebruik van data neemt het meest, is mijn ervaring. Op vakantie stond de data uit ivm roaming, telefoon ging gewoon een week mee! Dat was met voodoo kernel, verwacht geen wonderen van speedmod dat hij opeens het dubbele meegaat. Probeer je data tot een minimum te beperken, dan heb je de meeste winst. En 2 uur internet gebruik, dan gebruik je scherm + data + CPU (renderen). Nogal logisch dat je dan 1 dag haalt...
Klopt, op vakantie heeft mijn telefoon alleen in de kluis gelegen. Toen ging hij bijzonder lang mee :-). Helaas is dat niet representatief :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Ja leuk, maar hoe kom je bij die betakitchen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pino112 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 14:24:
[...]

Ja leuk, maar hoe kom je bij die betakitchen?
Als je een donatie hebt gedaan krijg je toegang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Beste mede-tweakers, ik zit met het volgend probleem. Ik draai nu darky 9.2 (komend van 7.7 waar ik al hetzelfde probleem had) alles werkt perfect. Echter ik krijg mijn bluetooth niet aan de praat, als ik bluetooth aanzet krijg ik meteen de melding de toepassing OPP (proces com.android.bluetooth) is onverwacht gestopt.

Versturen van een bestand via het programma bluetooth file transfer gaat nog wel, ontvangen lukt nooit.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:10

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

JanRispens schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 10:03:
[...]

@Jay-v
Skivakantie, hele dag wel mee op pad, beetje bellen + smsen. En hij stond aan natuurlijk :)
Skivakantie is natuurlijk totaal niet representatief. Mijn oude Nokia haalde "thuis" ook altijd maar een dag, terwijl ik op vakantie, met de hele dag GPS aan ineens een halve week haalde. Puur omdat 3G (en daarmee redelijk wat diensten) uitstond.

Maar echt, ik zit met open mond te kijken naar de tijden die jullie halen... Ik blijf maar tegen het verbruik aan lopen dat ik halverwege de dag al op 60% of lager zit... Wat ik ook probeer... :? :|

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:25
deepbass909 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 17:04:
[...]

Skivakantie is natuurlijk totaal niet representatief. Mijn oude Nokia haalde "thuis" ook altijd maar een dag, terwijl ik op vakantie, met de hele dag GPS aan ineens een halve week haalde. Puur omdat 3G (en daarmee redelijk wat diensten) uitstond.

Maar echt, ik zit met open mond te kijken naar de tijden die jullie halen... Ik blijf maar tegen het verbruik aan lopen dat ik halverwege de dag al op 60% of lager zit... Wat ik ook probeer... :? :|
Ja, dit heb ik nu ook. Ik heb laatste hardcore kernel en docs rom. Verder maak ik ook gebruik van SuperPower app. Ik heb vandaag rond 10.00 uur van de lader gehaald en nu is hij al op 30%

Weergave; 1 uur en 40 minuten
Mp3 speler; 1,5 uur
Internet; max 25 minuten
Mail/whatsapp/Gtalk: aan
Bellen/sms; een aantal berichten en paar keer gebeld.

Vind dit eigenlijk best slecht ben ook heel erg benieuwd wat het wordt met de opvolger van Galaxy's met zijn 4,5 inch scherm en dualcore :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_care1000
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-01-2024
Kledur schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:32:
[...]

Jep, alleen de handleiding van dat topic volgen. En nee, om de root rechten hoef je je niet druk te maken, gaat allemaal vanzelf.

Of de ROM configurator later nog (of hoe) te gebruiken is weet ik zelf op dit moment ook niet. Misschien om later bijv alsnog een andere kernel te flashen? (Voodoo>Speedmod). Het is in ieder geval geen pré als de boel eenmaal draait. Wat je moet laten installeren ligt helemaal aan je eigen voorkeur. Als je iets als Swype graag wilt gebruiken, aanvinken. Het wijst zichzelf wel. Ten slotte hoef je met Kies geen rekening te houden, die komt er niet bij kijken.
Vandaag aan de gang geweest en Darky staat er op. Alles werkt. Ik heb de handleiding stap voor stap gevolgd en moet zeggen dat het achteraf allemaal erg mee viel. Vanaf een uurtje of twaalf vanmiddag ben ik verder gegaan met het terug zetten van mijn applicatie's en moet zeggen dat ik nog geen rare dingen ben tegen gekomen. Behalve mijn battery dan die staat nu op 10% maar ben wel contant met de telefoon bezig geweest. Las net dat de speedmod beter met de battery omgaat als de voodoo fix?? Dus morgen speedmod maar eens proberen ipv voodoo.

In ieder geval heel erg bedankt voor je hulp !!! Helemaal TOP !!!

Don

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
Voor de liefhebbers:
http://www.multiupload.com/SAMS5NG004
-deodexed + zipaligned
-su + busybox
-Speedmod kernel K13A 500hz

JS5, No-Wipe via CWM.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Pino112 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:56:
Voor de liefhebbers:
http://www.multiupload.com/SAMS5NG004
-deodexed + zipaligned
-su + busybox
-Speedmod kernel K13A 500hz

JS5, No-Wipe via CWM.
van wie is deze?

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dat is gewoon de originele (gelekte) samsung rom, alleen dan deodexed, zip aligned en Speedmod kernel...
Edit: en rooted :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jay-v op 10-02-2011 09:34 ]

• Dacuuu
  • Nu online
Jay-v schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:13:
[...]

Dat is gewoon de originele (gelekte) samsung rom, alleen dan deodexed, zip aligned en Speedmod kernel...
Edit: en rooted :)
Ja, maar wie heeft de speedmod etc erbij gezet. de custom rom builder zeg maar.

• thommy86
  • Laatst online: 13-09 18:38
Draai nu Docs JS5 maar merk nog geen verschil met JS3.. moet me backup nog terug zetten.. dus veel kan ik er niet over zeggen..

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Draai nog steeds gewoon JS3 met Speedmod K12U. Gaat prima!

Wel moet ik zeggen dat ik met WiFi maar 0.5% idle gebruik en met 3G/HSDPA 2% per uur (regio Amsterdam).
Als ik ga WhatsAppen schiet mijn gebruik helemaal door het dak met 3G. Met WiFi geen last van.

Computer Specs

• Pino112
Dacuuu schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 09:41:
[...]

Ja, maar wie heeft de speedmod etc erbij gezet. de custom rom builder zeg maar.
Een Nederlander op XDA, kan de post wel opzoeken als je dat wilt. :)

• Arjann505
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-08 11:48
Van de week geflashed naar draky 9.2 bevalt goed geen problemen ondervonden. Was altijd een voodoo fan maar heb sinds gister de nieuwe speedmod K13a-500Hz kernel geprobeerd met alle tweaks die recommand zijn aangezet. Snachts heb ik 3g uit maar heb het vanmorgen half 8 weer aangezet en zit nu op 46%. Verder gebruik ik overdag whatsapp, email,sms, 1,5 uur mp3 en voor de rest wat browsen op internet.

De nieuwe speedmod bevalt dus prima;)

• don_care1000
Gisteren darky's rom 9.2 erop gezet. Alles draait nu lekker vlot alleen gaat mijn batt nu erg snel leeg. Wil daarom ipv voodoo speedmod gebruiken om te kijken of dat van invloed is op mijn batt. Kan ik Darky's ROM Configurator App hiervoor nu weer gebruiken zonder dat ik al mijn geinstalleerde apps kwijt ben? Deinstalleer deze tool dan eerst voodoo ?

Don

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
don_care1000 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:08:
Gisteren darky's rom 9.2 erop gezet. Alles draait nu lekker vlot alleen gaat mijn batt nu erg snel leeg. Wil daarom ipv voodoo speedmod gebruiken om te kijken of dat van invloed is op mijn batt. Kan ik Darky's ROM Configurator App hiervoor nu weer gebruiken zonder dat ik al mijn geinstalleerde apps kwijt ben? Deinstalleer deze tool dan eerst voodoo ?

Don
Download gewoon de Speedmod kernel uit het bijhorende topic op XDA, zet deze op je intern geheugen, reboot in recovery mode, kies dan voor flash zip ofzo en dan zip from sd denk ik en dan kies je gewoon die speedmod kernel die je net op je intern geheugen gezet hebt. Ben niet zeker hoe de menu opties exact heten (vandaar de 'ofzo' ;) ), maar het wijst zichzelf echt wel uit eens je in de recovery bent. En voor zover ik weet flash je best pas als je batterij op 100% staat.

• Dacuuu
  • Nu online
in de doc's kitchen is XWJS5 v9.6 WIPE nu standaard :)

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
Jeps, dat zag ik ook. Heb zojuist een nieuwe rom gekookt, die ga ik morgen maar eens proberen. Ben benieuwd hoe die bevalt, ik ben vooralsnog zeer tevreden over Darky's V9.2!

Verwijderd

Met welke app kan ik het beste power profiles instellen? Wil snachts wat energie gaan besparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Nu heb ik net de nieuwste DOC Firmware 9,6 geflashed met Speedmod kernel K13A 500hz.

Als ik het toestel dan vergelijk met een Galaxy van een vriend met een oudere doc/speedmod is het beeld bij hem wel zwart maar bij mij zit er een soort bruine/paarse waas overheen.

Ook via een LCD screen test heb je verschillende witten lijnen van wit naar zwart, bij mij is dan vanaf de 5e lijn worden ze een soort van licht bruin/paars. Ik denk zelf dat het scherm gewoon niet goed is.

Zou dit door K13A komen of is het scherm van deze galaxy niet goed? Het gaat wel om een gloednieuwe telefoon, dus dit is eigenlijk de eerste keer dat er een custom firmware op staat. Ook met de stock firmware is het scherm zo.

[ Voor 123% gewijzigd door Snoll3bulk op 11-02-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Frigolamptje schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:53:
[...]
En voor zover ik weet flash je best pas als je batterij op 100% staat.
Hoeft niet meer perse met de nieuwe Darky's ROM ;) Zie XDA Darky forum.

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Snoll3bulk schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 00:03:
Nu heb ik net de nieuwste DOC Firmware 9,6 geflashed met Speedmod kernel K13A 500hz.

Als ik het toestel dan vergelijk met een Galaxy van een vriend met een oudere doc/speedmod is het beeld bij hem wel zwart maar bij mij zit er een soort bruine/paarse waas overheen.

Ook via een LCD screen test heb je verschillende witten lijnen van wit naar zwart, bij mij is dan vanaf de 5e lijn worden ze een soort van licht bruin/paars. Ik denk zelf dat het scherm gewoon niet goed is.

Zou dit door K13A komen of is het scherm van deze galaxy niet goed? Het gaat wel om een gloednieuwe telefoon, dus dit is eigenlijk de eerste keer dat er een custom firmware op staat. Ook met de stock firmware is het scherm zo.
Komt door de speedmod kernel, volgens mij kan je dan aanpassen. Zal ff voor je checken straks :).

*Edit: volgens mij moet je "darkest brightnes" uitzetten...

[ Voor 3% gewijzigd door Jay-v op 11-02-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

Snoll3bulk schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 00:03:
Komt idd door de K13a

Lees de comments in dit draadje maar:
http://touristinparadise....-s-download-speedmod.html

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Draai nu JS5/K13A maar me batterij houd het toch echt niet lang vol.. vanacht voor het slapen gaan van de lader af, 3g enzo uit.. en nog 10-15% drain.. terwijl ik hij helemaal leeg was.. opgeladen tot 100%..

nu staat hij op 45%..

dit moet beter kunnen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
dus jij hebt hem vanochtend van de lader gehaald, en nu nog maar 45% over? dat is serieus niet goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjann505
thommy86 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:35:
Draai nu JS5/K13A maar me batterij houd het toch echt niet lang vol.. vanacht voor het slapen gaan van de lader af, 3g enzo uit.. en nog 10-15% drain.. terwijl ik hij helemaal leeg was.. opgeladen tot 100%..

nu staat hij op 45%..

dit moet beter kunnen..!
Download de app Battery mix uit de Market. Deze app geeft een goed overzicht welke programma's de meeste energie slurpen.

Kan ook zijn dat er een app van jou bugged is.
Dit heb ik met mijn improved Email als ik savonds ga slapen zet ik 3g/wifi uit. Als er geen internet verbinding is slaat mijn email app continu 100% belasting. Heb er nog geen oplossing voor gevonden en als ik hem wil verwijderen geeft hij een fout aan dat dit programma niet verwijderd kan worden. Iemand hier nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Dacuuu schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:40:
dus jij hebt hem vanochtend van de lader gehaald, en nu nog maar 45% over? dat is serieus niet goed..
Arjann505 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:49:
[...]

Download de app Battery mix uit de Market. Deze app geeft een goed overzicht welke programma's de meeste energie slurpen.

Kan ook zijn dat er een app van jou bugged is.
Dit heb ik met mijn improved Email als ik savonds ga slapen zet ik 3g/wifi uit. Als er geen internet verbinding is slaat mijn email app continu 100% belasting. Heb er nog geen oplossing voor gevonden en als ik hem wil verwijderen geeft hij een fout aan dat dit programma niet verwijderd kan worden. Iemand hier nog meer last van?
Nee heb hem voor het slapen gaan van de lader af gehaalt.. dus als je berekend.. zou ik en 24uur mee doen.. maar nu heb ik al 36%..

ik ga de app even proberen.. thanks..

Edit 14.04u

Zit nu al op 16% battery geeft aan facebook 55%.. zal dat de widget zijn of de sns?
deze heb ik altijd al erop gehad.. maar nooit problemen..

Edit 16:13u

Widget verwijderd.. 3g nog steeds uit.. en de bat is nog steeds 16%

Zal het dan echt de facebook widget zijn die zoveel batterij vraagt..
het hier eerder helemaal geen last van gehad..

[ Voor 15% gewijzigd door thommy86 op 11-02-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKviper123
  • Laatst online: 15-07 12:33
thommy86 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 13:06:
[...]

[...]

Widget verwijderd.. 3g nog steeds uit.. en de bat is nog steeds 16%

Zal het dan echt de facebook widget zijn die zoveel batterij vraagt..
het hier eerder helemaal geen last van gehad..
Volgens mij kan je ook gewoon uitzetten dat facebook automatisch synchroniseert. Denk dat facebook widget/app zoveel stroom vreet, omdat hij telkens probeert verbinding te maken, terwijl jij je internet uit hebt staan, dus gaatie soort van hammeren, net zolang totie weer internet heeft.

Zoiets zou het kunnen zijn lijkt me. Ik heb namelijk ook die facebook-app, maar ervaar echt niet zo'n leegloop van accu. Heb me internet dan ook aan staan en synchronisatie van facebook uit.

2170Wp Oost - 3410Wp Zuid - Growatt 5000MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
DARKviper123 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:19:
[...]

Volgens mij kan je ook gewoon uitzetten dat facebook automatisch synchroniseert. Denk dat facebook widget/app zoveel stroom vreet, omdat hij telkens probeert verbinding te maken, terwijl jij je internet uit hebt staan, dus gaatie soort van hammeren, net zolang totie weer internet heeft.

Zoiets zou het kunnen zijn lijkt me. Ik heb namelijk ook die facebook-app, maar ervaar echt niet zo'n leegloop van accu. Heb me internet dan ook aan staan en synchronisatie van facebook uit.
Normaal stond mijn sync op om de 3uur.. en nooit die drain

nu js5 9,5 geflashed.. had de sync uit gezet.. daarna 3g ook uit..
en echt een erge drain.. nu heb ik de widget weg gedaan.. en prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil Speedmod toch een keer proberen.
Nog dingen waaraan ik moet denken bij de overstap?

Ik zie trouwens ook een Skip kernel?
Wat zijn de voordelen hiervan?
Ik kon niks vinden

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 11:06:
Ik wil Speedmod toch een keer proberen.
Nog dingen waaraan ik moet denken bij de overstap?

Ik zie trouwens ook een Skip kernel?
Wat zijn de voordelen hiervan?
Ik kon niks vinden
'To skip' is engels voor 'overslaan' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry :o
Beetje over het hoofd gezien.
Maar moet ik lagfix uitzetten als ik van Voodoo naar Speedmod ga of moet ik nog iets anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 12:21:
Sorry :o
Beetje over het hoofd gezien.
Maar moet ik lagfix uitzetten als ik van Voodoo naar Speedmod ga of moet ik nog iets anders doen?
Dat wordt allemaal automatisch gedetecteerd. Gewoon de kernel die je wil aanvinken en dan de rom flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Tip de mensen die zich ook ergeren aan de slechte performance van de stock browser: heb vandaag eens alle gratis browsers geprobeerd en Opera mobile is echt wel de beste qua smoothness. Ontbreekt flashsupport voor zover ik weet, maar voor de zelfdzame keren dat ik daar gebruik van maak wil ik gerust de stock browser openen. Je moet voor de grap eens pocketnow.com openen, wat een verschil. Mijn broer heeft WP7 toestel, met opera is de browser ervaring echt wel identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:36
Voor diegenen die het willen hebben:

PDA: I9000XWJS5-REV030-ALL-low-CL869633.tar.md5
PHONE: MODEM_I9000XXJPY.tar.md5
CSC: GT-I9000-CSC-XENJS3.tar.md5

http://www.multiupload.com/3DF5PMDXP9

Edit: Dit is dus het JS5 pakket

[ Voor 8% gewijzigd door Kalua op 12-02-2011 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Kalua schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 16:44:

mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_care1000
don_care1000 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 19:08:

Don
Gisteravond voodoo disabled via het recovery menu? en mijn batt doet het gelijk weer als vanouds. Vanochtend van de lader gehaald en nu nog 77% met wifi al die tijd aan. Nog even een paar dagen aankijken hoe de performance is zonder een lag fix en dan maar speedmod activeren via de Darky configurator uit de marked.

Don

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023

THX

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Vorige keer ook opgeladen toen hij leeg was.. hangt nu weer aan de.lader maar de 2 o% momenten zijn niet echt gelijk..

Afbeeldingslocatie: http://www.fms-photography.nl/joep/SC20110212-205156.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Als het IMEI nummer in settings onder 'about' overeenkomt met het IMEI nummer op de sticker onder de batterij van mijn telefoon, kan ik dan concluderen dat mijn EFS succesvol is gebackupt en teruggeplaatst en dat ik mij hierover geen zorgen meer hoef te maken?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
ernst schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 21:36:
Als het IMEI nummer in settings onder 'about' overeenkomt met het IMEI nummer op de sticker onder de batterij van mijn telefoon, kan ik dan concluderen dat mijn EFS succesvol is gebackupt en teruggeplaatst en dat ik mij hierover geen zorgen meer hoef te maken?
Dan is er inderdaad niks aan de hand. Het probleem is als je efs folder fucked is dat je telefoon niet meer wilt connecten naar tmobile kpn etc. Dus nu is alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Via een tweet van codeworkx een live wallpaper gedownload uit de market: solar wind. Echt een aanrader, ziet er zeer goed uit (vind ik), naar smaak aan te passen en vooral: hij vertraagt je systeem absoluut niet, wat toch een probleem is van live wallpapers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Just to be sure:

Ik draai een rom uit de keuken van Doc, waar ik nog tevreden mee ben, maar enkel de kernel wil ik vervangen (ivm sound improvements). Kan ik dan gewoon uit de kernel threat het bestand downloaden met 6 mb, en die op dezelfde manier flashen als je een rom flasht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
jampot1989 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 00:37:
Just to be sure:

Ik draai een rom uit de keuken van Doc, waar ik nog tevreden mee ben, maar enkel de kernel wil ik vervangen (ivm sound improvements). Kan ik dan gewoon uit de kernel threat het bestand downloaden met 6 mb, en die op dezelfde manier flashen als je een rom flasht?
Idd, zo simpel is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Bedankt voor het snelle antwoord.

Nog even de batterij naar 100 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:58

@Kalua thanks!
Ik heb wel een vraagje, moet hier nog een pit bestand bij?
Zo ja welke, op samwirmware zie ik pit 803 staan.
Maar een paar pagina's terug stond een link naar de JS3 firmware welke ook uit
3 bestanden bestond en daar werd gezegd dat er geen pit bestand nodig is.
Wie kan mijduidelijkheid verschaffen?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Megapaul schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:09:
[...]

@Kalua thanks!
Ik heb wel een vraagje, moet hier nog een pit bestand bij?
Zo ja welke, op samwirmware zie ik pit 803 staan.
Maar een paar pagina's terug stond een link naar de JS3 firmware welke ook uit
3 bestanden bestond en daar werd gezegd dat er geen pit bestand nodig is.
Wie kan mijduidelijkheid verschaffen?
wij flashen alles met pit512, odin 1.0, repartition aan en bootloader update

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een (voor mijn doen) langere periode Darky maar weer eens een Doc JS5/k13A rom gebakken.
Rom zo "lite"mogelijk gehouden met als sausje de TANGERINE THEME V3 for JS3/5 erover.

Tangerine heeft ook een lite rom versie maar deze vertrouw ik nog niet helemaal..
Eens kijken hoe de batterij zich houd..tot nu toe voelt de rom zeer snel aan.

En orange theme heeft toch wel wat ;)

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/senal2.png Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/14y0nb5.png

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Laatst online: 15:47
silitek schreef op zondag 13 februari 2011 @ 18:33:
Na een (voor mijn doen) langere periode Darky maar weer eens een Doc JS5/k13A rom gebakken.
Rom zo "lite"mogelijk gehouden met als sausje de TANGERINE THEME V3 for JS3/5 erover.

Tangerine heeft ook een lite rom versie maar deze vertrouw ik nog niet helemaal..

Hoe ziet jouw powermenu er uit? Ik had tangerine 2.5 geflashed en bij de optie 'uitschakelen' stond iets heel raars. Waarschijnlijk slecht vertaalt naar Nederlands..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
baba420 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 00:01:
[...]

Hoe ziet jouw powermenu er uit? Ik had tangerine 2.5 geflashed en bij de optie 'uitschakelen' stond iets heel raars. Waarschijnlijk slecht vertaalt naar Nederlands..
Powermenu ziet er normaal uit..batterij drain prima. In de nachturen weer 0 verbruik..
Nog ruim 187 uur te gaan >:) kan helemaal niet..maar we zullen zien.

:)
Darky 9.3 beta1 is er voor de liefhebbers:
http://bit.ly/darky93b1download

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/51aa7l.png Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2zz3lue.png

[ Voor 12% gewijzigd door silitek op 14-02-2011 08:38 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
als ik het zo zie verbruik je tussen 12 en 6 bijna 25%, dus doe je maar een dag met je telefoon? of was dat ander gebruik?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11-2024
Welke root methode werkt met 2.2.1? Hij werkt niet met super one click root

Opgelost: rageagainsthecage exploit gebruikt, hij is hierna wel super traag, maar ik had alleen root nodig om van die apps eraf te halen (telegraaf etc)

[ Voor 51% gewijzigd door Billiebier op 14-02-2011 11:35 . Reden: oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

silitek schreef op zondag 13 februari 2011 @ 18:33:

[afbeelding] [afbeelding]
Welke weather widget is dat? :). Mooi thema trouwens, ik gebruik de R64 maar ga deze eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Misschien een domme vraag, maar is bovenstaande de originele rom?

Iemand Darky V9.3 getest?
[ROM] [14.02.2011] Darky's Extreme Edition v9.3 Beta 1

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
Q_7 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 13:35:
[...]

Misschien een domme vraag, maar is bovenstaande de originele rom?

Iemand Darky V9.3 getest?
[ROM] [14.02.2011] Darky's Extreme Edition v9.3 Beta 1
Ja dat is doriginele met NL CSC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op maandag 14 februari 2011 @ 08:22:
[...]

Powermenu ziet er normaal uit..batterij drain prima. In de nachturen weer 0 verbruik..
Nog ruim 187 uur te gaan >:) kan helemaal niet..maar we zullen zien.

:)
Darky 9.3 beta1 is er voor de liefhebbers:
http://bit.ly/darky93b1download

[afbeelding] [afbeelding]
Hoe dan ook blijf ik in de nacht 10% drain hebben.. wat voor instellingen heb je snachts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
wie motiveert mij voor de overstap ..(twijfel).. om van 2.2.1 (laaatste versie) over te stappen naar darky's rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeijers schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:09:
wie motiveert mij voor de overstap ..(twijfel).. om van 2.2.1 (laaatste versie) over te stappen naar darky's rom?
Heel simpel: in alle opzichten een betere Galaxy S. :9~

Maar je moet wel durven.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:38:
[...]

Heel simpel: in alle opzichten een betere Galaxy S. :9~

Maar je moet wel durven.... :P
Durven? is niks te durven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:03:
[...]

Hoe dan ook blijf ik in de nacht 10% drain hebben.. wat voor instellingen heb je snachts?
APN off en Wifi in slaapstand als scherm uit is..That's It. Zowat 24 uur onderweg nu en nog 63%..
5 gesprekken +/_ 5minuten, wat internet (wifi) en verder normaal gebruik.
Als ik deze lijn doortrek haal ik 2,5 dag wel..

Wat uitblinkt is toch wel snelheid/snappy van m'n GS. Darky laat ik even links liggen...zijn Roms worden alsmaar groter. Iets van 240MB inmiddels terwijl mijn rommetje gebakken is van 70MB, scheelt nogal.
En mis in principe niets ;)..Lijkt me logisch hoe groter de rom hoe trager verder niets mis met Darky maar hij schiet wel een beetje door nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:24:
[...]

APN off en Wifi in slaapstand als scherm uit is..That's It. Zowat 24 uur onderweg nu en nog 63%..
5 gesprekken +/_ 5minuten, wat internet (wifi) en verder normaal gebruik.
Als ik deze lijn doortrek haal ik 2,5 dag wel..

Wat uitblinkt is toch wel snelheid/snappy van m'n GS. Darky laat ik even links liggen...zijn Roms worden alsmaar groter. Iets van 240MB inmiddels terwijl mijn rommetje gebakken is van 70MB, scheelt nogal.
En mis in principe niets ;)..Lijkt me logisch hoe groter de rom hoe trager verder niets mis met Darky maar hij schiet wel een beetje door nu.
ik heb nu voortaan ook snachts me APN uit.. wifi staat ook uit.. toch begrijp ik niet qwaar mijn drain dan zit.. jij hebt zeker ook geen gekke widgets op je achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thommy86 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:30:
[...]

ik heb nu voortaan ook snachts me APN uit.. wifi staat ook uit.. toch begrijp ik niet waar mijn drain dan zit.. jij hebt zeker ook geen gekke widgets op je achtergrond?
Nop, op Fancy widget, Batterymix en cache cleaner na dan. Het lijkt haast wel hardware matig.
De ene batterij is de andere niet blijkbaar kan me niet voorstellen dat het geheel rom gerelateerd is de "drain"
Blijf wel vreemd idd..
Henkie schreef op maandag 14 februari 2011 @ 08:36:
als ik het zo zie verbruik je tussen 12 en 6 bijna 25%, dus doe je maar een dag met je telefoon? of was dat ander gebruik?
??...hoe bedoel je, waar haal je 25% vandaan? Als je de blauwe lijn volgt zie je een flatline=0 verbruik tussen pak hem beet 24.00 en 06.00uur..

Edit: Snap nu wat je bedoel..iid een ander (ver)gebruik :+

[ Voor 30% gewijzigd door silitek op 14-02-2011 17:57 . Reden: herstel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
[...]

Wat uitblinkt is toch wel snelheid/snappy van m'n GS.
Ik denk dat iedereen dit altijd denkt na elke flash :P, ik denk dat ze beide wel even snel zijn, denk zelf dat het niet meer sneller kan dan de Darky beta die ik nu gebruik omdat in gewoon gebruik niets nog lagged, maar dat zal bij Doc ook wel zo zijn. Het enige waar ik mij dood aan erger is het verbruik van 'H' internet, maar daar kunnen de rommakers wellicht niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frigolamptje schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:09:
[...]

Ik denk dat iedereen dit altijd denkt na elke flash :P, ik denk dat ze beide wel even snel zijn, denk zelf dat het niet meer sneller kan dan de Darky beta die ik nu gebruik omdat in gewoon gebruik niets nog lagged, maar dat zal bij Doc ook wel zo zijn. Het enige waar ik mij dood aan erger is het verbruik van 'H' internet, maar daar kunnen de rommakers wellicht niets aan doen.
Zou kunnen, hoe ouder de rom op je GS hoe trager ;) . Draaide Darky's rom no-wipe stuk of 6 over elkaar heen. Ook niet echt lekker op ten duur.
Maar neemt niet weg dat Darky's rommetje erg groot zijn/worden...ook niet echt top lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-08 21:17
Ik draai op het moment naar tevredenheid Darky's 9.1 en wil eigenlijk updaten naar Darky's 9.2 of een keer Doc's proberen. Nu lees ik hier dat mensen een 'nandroid' backup maken, dat iets te maken heeft met de IMEI en andere zaken. Dit heb ik nooit gedaan, alleen een backup van mijn apps gemaakt met titanium. Is het nodig om nu nog een nandroid backup te maken?

En nog een vraagje. Is er een theme van Doc's rom dat overeenkomt met het standaard theme dat Darky's 9.x serie heeft? Dus gebaseerd op Gingerbread?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kalua schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:14:
[...]

wij flashen alles met pit512, odin 1.0, repartition aan en bootloader update
Kalua dank voor het posten van de officiele nederlandse versie :) Ik hoop dat je dit ook vooral blijft doen :P

Maar... toch kan ik niet aanraden om dit zo te flashen aangezien de primary en de secondary bootloader met dit package worden ge-update.
Als er iets fout gaat tijdens het flashen van deze bootloaders dan zal je telefoon niet meer opstarten!!
Aangezien je flashed via een niet officiele manier zal dit ook niet onder garantie of je verzekering vallen.

Als de 3 button combo voor jouw telefoon werkt verwijder dan de boot.bin en de sbl.bin uit dit package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Afbeeldingslocatie: http://www.fms-photography.nl/joep/SC20110214-193811.png

Zie ten eerste het verschil tussen de eerste keer opladen.. 0% was dus niet 0% terwijl hij toen echt leeg was.. Als ik apn uitzet lijkt het alsof hij niks verbruikt.. Maar toch na een tijdje gaat hij batterij verbruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:28
Had hetzelfde als jij en niets hielp. Van Voodoo via Speedmod 12 naar Speedmod 13. Nog steeds hetzelfde probleem. Pa na 2x Opladen, battery stats reset, volledig ontladen is de drain weg. Ik weet dat je de procedure kent, bij mij hielp het pas de 2e keer. Nu Darky 9.3 b1 en probleem nog steeds weg.

[ Voor 21% gewijzigd door Taigu op 14-02-2011 20:07 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
buddhole schreef op maandag 14 februari 2011 @ 19:59:
[...]

Had hetzelfde als jij en niets hielp. Van Voodoo via Speedmod 12 naar Speedmod 13. Nog steeds hetzelfde probleem. Pa na 2x Opladen, battery stats reset, volledig ontladen is de drain weg. Ik weet dat je de procedure kent, bij mij hielp het pas de 2e keer. Nu Darky 9.3 b1 en probleem nog steeds weg.
Zoals je ziet drain ik de afgelopen dagen me foon helemaal.. Wat jij zegt is dus

volledig drainen
Volledig opladen
Stats wissen
en weer drainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjann505
[...]
)..Lijkt me logisch hoe groter de rom hoe trager verder niets mis met Darky maar hij schiet wel een beetje door nu.
De roms zijn groter omdat alles in 1 zip file wordt gezet. En via darkys configurator kun je zelf weten wat je wel en niet wilt installeren. Vandaar dat de file groter wordt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
thommy86 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:30:
[...]

Zoals je ziet drain ik de afgelopen dagen me foon helemaal.. Wat jij zegt is dus
Dit werkte voor mij, had major drain en vreemd verloop (10% in 30 minuten zonder gebruik, 5% na 10 minuten internet):

Volledig opladen met tel uit
Stats wissen - tel aan (doh)
en weer drainen - tel aan
Volledig opladen met tel uit
Stats wissen - tel aan (doh)
volledig drainen - tel aan

[ Voor 9% gewijzigd door Taigu op 14-02-2011 22:33 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Hoe verklaar ik dan het 0% verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
Geen flauw idee :) Ik heb (toevallig?) tegelijk met jou last van verschrikkelijke drain, dit hielp mij, misschien heb jij er wat aan... Ik garandeer, pretendeer of verklaar verder niets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
buddhole schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:39:
Geen flauw idee :) Ik heb (toevallig?) tegelijk met jou last van verschrikkelijke drain, dit hielp mij, misschien heb jij er wat aan... Ik garandeer, pretendeer of verklaar verder niets ;)
Nee snap ik.. Gewoon heel vreemd.. Heb je nu een minimale drain snachts? Of wat was precies jou klacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
heb op froyo 2.2.1 <PDA JS5 PHONE :JPY en CSC JS3 > via Odin# v1.52 de speedmod kernel geflashed ( K13a-550hz#32) zie dat in de in de recovery mode je veel (extra?) tweaks kunt kiezen ( lagfix en ext4 bv. ) welke moet ik per sé kiezen om een zonnetje in huis te hebben? heeft iemand een overzicht van de mogelijke tweaks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
smeijers schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 11:08:
heb op froyo 2.2.1 <PDA JS5 PHONE :JPY en CSC JS3 > via Odin# v1.52 de speedmod kernel geflashed ( K13a-550hz#32) zie dat in de in de recovery mode je veel (extra?) tweaks kunt kiezen ( lagfix en ext4 bv. ) welke moet ik per sé kiezen om een zonnetje in huis te hebben? heeft iemand een overzicht van de mogelijke tweaks?
Ik zelf laat alles mooi op RFS staan.. zet nooit een lagfix aan, omdat ik hier gewoon het nut niet van in zie.. bij tweaks kan ik je aanraden alles aan te zetten waar een (R) achterstaat.

aangezien je speedmod hebt kun je bln ook aanzetten in je recovery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_care1000
Verleden week Darky's rom 9.2 geinstalleerd met voodoo lagfix. Daarna ging mijn batterij wel erg snel leeg. Voodoo het afgelopen weekend disabled via het recovery menu? en het probleem leek opgelost. Echter het hele weekend thuis geweest en geconnect met internet via mijn wifi.

Afgelopen maandag weer aan het werk (dus geen wifi connectie) en om 18:00 uur battery leeg. Het lijkt erop dat er veel battery wordt gebruikt bij gebruik van 3g/? verbinding. Ik vraag me eigen af wat ik nu het beste kan doen. Telefoon weer eens een factory reset geven (kan dat met darky's rom) en zonder extra applicatie testen of terug naar een stock rom (geen idee hoe dat gaat) of de truc met het helemaal opladen van de battery en dan resetten in het recovery menu?

Ben een beetje hopeloos...eerst problemen met snelheid, na veel wikken en wegen Darky's rom geinstallleerd nu is hij lekker snel maar heb ik weer problemen met de battery.

Wat zouden jullie doen?

Don

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:38
Heb je goed bereik op 3g? Als de telefoon telkens overschakelt van 3g naar GPRS en terug, is je batterij zo leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_care1000
418O2 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:38:
Heb je goed bereik op 3g? Als de telefoon telkens overschakelt van 3g naar GPRS en terug, is je batterij zo leeg.
Daar heb ik niet op gelet. Ik zit op dezelfde locatie's als voor darky's rom en toen ging de battery veel langer mee. Nu om 18:00 leeg toen had ik nog wel 70%. Ik zal het is in de gaten houden.

Don

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

yassine

Nothing to it but to do it!

Ik heb vandaag gemerkt dat je als je tel. oplaad als hij uit staat de batterij veel langer meegaat. Vanochtend 07:45 van de lader afgehaad en nu nog 94% over, dat is bijna 1% per uur, wat zeer netjes is. Hij blijft ook veel langer op 100% hangen, ~45min.

Alvorens het opladen had ik wel de batterij stats gewist, via cwm. Suc ;)

Edit: nieuwste Doc rom js5

[ Voor 4% gewijzigd door yassine op 15-02-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
yassine schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:45:
Ik heb vandaag gemerkt dat je als je tel. oplaad als hij uit staat de batterij veel langer meegaat. Vanochtend 07:45 van de lader afgehaad en nu nog 94% over, dat is bijna 1% per uur, wat zeer netjes is. Hij blijft ook veel langer op 100% hangen, ~45min.

Alvorens het opladen had ik wel de batterij stats gewist, via cwm. Suc ;)

Edit: nieuwste Doc rom js5
Als je je lader eraf haalt als hij precies 100% is dan blijft hij wel even op 100%.. wat je bat doe is ontladen tot 95% en dan pas weer opladen.. ondertussen geeft hij wel 100% aan.. als je de lader dan eruit haalt dan geeft hij de juiste waarde aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met Darky's 9.2 Speedmod echt een super batterijduur.
1/2% verbruik per uur met 3g!

Toch wil ik Doc ook wel 1x proberen.
Nog dingen waar ik aan moet denken bij switchen?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:19:
Ik heb met Darky's 9.2 Speedmod echt een super batterijduur.
1/2% verbruik per uur met 3g!

Toch wil ik Doc ook wel 1x proberen.
Nog dingen waar ik aan moet denken bij switchen?
Gewoon je rombakken in de kitchen en flashen met cwm.. Dat je standaard backups moet hebben lijkt me logisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat snap ik XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
Vandaag mijn 1e doc rom gebakken..doet het lekker..mis alleen 2 dingen..heb de doc's theme..vind deze niet zo mooi..en mis de hacked camera..(Waarmee je met je power button een foto kan maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Dacuuu schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:06:
Vandaag mijn 1e doc rom gebakken..doet het lekker..mis alleen 2 dingen..heb de doc's theme..vind deze niet zo mooi..en mis de hacked camera..(Waarmee je met je power button een foto kan maken)
Zelf heb ik gingermix.. vind ik een leuk thema.. de camera hack kun je zelf toepassen met sgs tools.. (zeer handig trucje trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Ik heb gisteren TANGERINE THEME V3 for JS3/5 geinstalleerd (vette theme) alleen heb ik niet die toetsenbord (zwart met oranje letters). M'n normale "telefoon" functie heeft dat wel. Ik heb de Gingerbread toetsenbord geselecteerd (Swype toetsenbord idem dito).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Nu online
thommy86 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:14:
[...]

Zelf heb ik gingermix.. vind ik een leuk thema.. de camera hack kun je zelf toepassen met sgs tools.. (zeer handig trucje trouwens)
Yes, binnen 2 sec heb ik weer de hacked camera! nu even kijken of je een theme ook kan veranderen..maar telefoon voelt wel weer erg lekker aan nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

verkeerde scherm, sorry

[ Voor 87% gewijzigd door Slapstick op 15-02-2011 16:43 ]

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QlimaX schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:16:
Ik heb gisteren TANGERINE THEME V3 for JS3/5 geinstalleerd (vette theme) alleen heb ik niet die toetsenbord (zwart met oranje letters). M'n normale "telefoon" functie heeft dat wel. Ik heb de Gingerbread toetsenbord geselecteerd (Swype toetsenbord idem dito).
Wel de apps geinstalleerd ?...bij mij is toetsenbord wel zwart/orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
ik begin plezier in het modden te krijgen, alleen wil graag feedback op mijn volgende ( zeer beknopte )beweringen om te zien of ik de materie een beetje door heb.
1) Upgrade firmware flashen kan met KIES als je stock firmware hebt. bv. van 2.2>2.2.1
2) Met Odin3 versie 1.52 kun je ROMs(volledige altern. firmare) flashen
3) Met Odin3 kun je ook een afzonderlijke files uit de altern. firmware ( bv PDA ) flashen
4) Een base ROM uit de kitchen kan/moet geflashed worden met CWM
5) Een base ROM beslaat de volledige firmware; je hebt dus in één keer custom firmware
6) Flashen met Odin staat je toestel in de downloadmode (3-button combo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smeijers schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:17:
ik begin plezier in het modden te krijgen, alleen wil graag feedback op mijn volgende ( zeer beknopte )beweringen om te zien of ik de materie een beetje door heb.
1) Upgrade firmware flashen kan met KIES als je stock firmware hebt. bv. van 2.2>2.2.1
2) Met Odin3 versie 1.52 kun je ROMs(volledige altern. firmare) flashen
3) Met Odin3 kun je ook een afzonderlijke files uit de altern. firmware ( bv PDA ) flashen
4) Een base ROM uit de kitchen kan/moet geflashed worden met CWM
5) Een base ROM beslaat de volledige firmware; je hebt dus in één keer custom firmware
6) Flashen met Odin staat je toestel in de downloadmode (3-button combo )
Helemaal goed d:)b ..nu nog een keuze maken persoonlijk kies ik voor nr 4 of 5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
heb op froyo 2.2.1 <PDA JS5 PHONE :JPY en CSC JS3 > via Odin# v1.52 de speedmod kernel geflashed ( K13a-550hz#32) zie dat in de in de recovery mode je kunt kiezen voor root/superuser heb dit gekozen...na reboot... superuser geinstalleerd gezien...maar geen root
vraag: moet ik deze procedure nogmaals uitvoeren om geroot te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
smeijers schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:30:
heb op froyo 2.2.1 <PDA JS5 PHONE :JPY en CSC JS3 > via Odin# v1.52 de speedmod kernel geflashed ( K13a-550hz#32) zie dat in de in de recovery mode je kunt kiezen voor root/superuser heb dit gekozen...na reboot... superuser geinstalleerd gezien...maar geen root
vraag: moet ik deze procedure nogmaals uitvoeren om geroot te zijn?
Met een aangepaste kernel ben je al geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjann505
Zojuist is er een nieuwe update voor de speedmod kernel namelijk K13B

http://touristinparadise....-s-download-speedmod.html

Via deze link kun je hem downloaden de changelog staat er bij vermeld;)
Pagina: 1 ... 25 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.