Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 23:50
Q_7 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 23:42:
Darky's rom is alweer geupdated naar 9.0.2 , veel bugs denk ik.

Heb hem eindelijk kunnen installeren, maar echt goed werkt het niet, krijg namelijk de originele menu met een Darky achtergrond, that's it. Ga de nieuwe even proberen.
Je leest niet:
Japperrrr in "[Samsung Galaxy S] Custom ROM's & custom..."
Very annoying :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
Japperrrr schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:30:
Zoals ik meestal doe(wel eerst helemaal opladen):
1. Stock JPM
2. Darky 8.0 wipe
3. Recovery herstarten, disable Voodoo lagfix alles voordat je de eerste keer boot
4. Boot Darky 8.0 volledig
5. Reboot naar CWM en flash Darky 9.0
6. Recovery herstarten, enable lagfix ext4-ext4-ext4-ext2-ext2-ext2 en system naar ext4.
7. Enable alle tweaks met (R) en enable BLN
8. Reboot
gezeik altijd met darky's roms..

van Doc rom naar Doc rom gewoon:

1. 100% opladen
2. reboot recovery
3. wipe cache partition
4. wipe dalvik cache
5. install zip from sd
6. reboot

klaar.

leuk dat darkyy alles naar een hoger plan wilt tillen, maar het zit allemaal vol bugs en je moet ineens alles wipen voordat het werkt.. belachelijk.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:17
net darky 9.0.2 geinstalleerd. over 8.0 heen. Ik weet niet hoe het komt. maar hier draait alles perfect.
heb nog nooit hoeven flashen met odin ofzo. het werkt gewoon! Wat ik wel heb gedaan is niet meteen elke keer de nieuwste versie flashen, zo heb ik die 8.1 over geslagen en nu net pas 9.0.2 geinstalleerd durfde 9.0 niet aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Henkie schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:57:
[...]

gezeik altijd met darky's roms..

van Doc rom naar Doc rom gewoon:

1. 100% opladen
2. reboot recovery
3. wipe cache partition
4. wipe dalvik cache
5. install zip from sd
6. reboot

klaar.

leuk dat darkyy alles naar een hoger plan wilt tillen, maar het zit allemaal vol bugs en je moet ineens alles wipen voordat het werkt.. belachelijk.
Voordat je zeikt over Darky moet je eerst inlezen. De stappen van Jaspperr is alleen voor mensen die problemen hebben met het updaten.

Voor de meeste werkt het gewoon door via recovery zip from sd en thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
Relief2009 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:16:
[...]

Voordat je zeikt over Darky moet je eerst inlezen. De stappen van Jaspperr is alleen voor mensen die problemen hebben met het updaten.

Voor de meeste werkt het gewoon door via recovery zip from sd en thats it.
Inderdaad, voor de mensen met problemen. Wanneer het updaten fout gaat, om welke reden dan ook, kun je mijn stappenplan volgen om alsnog veilig te updaten zonder al teveel moeite te doen. Het flashen naar JPM kost een paar minuten, dan duurt het ook nog een paar minuten om 8.0 te installeren, en wanneer je uiteindelijk 9.0 hebt geïnstalleerd ben je echt niet meer dan 10 minuten kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Ik heb alle stappen opnieuw gedaan,

Terug naar firmare 2.1 (alles werkte weer goed)
4zroot130APK eropverheen
Kopieren naar SD
Intall zip, selecteer Darky v9

Hij begint alles te wissen en begint met installatie, boem error installation aborted

2e keer nog een keer probeert, installatie loopt vast,

Heb heel deze handleiding van begin tot eind gedaan wat er precies opstond.. no result
http://www.darkyrom.com/c...for-first-time-users.315/

Staat er heel groot bovenaan:
NEVER TURN OFF YOURE PHONE WHILE FLASHING

Nu is hij dus bevroren tijdens het flashen? Gewoon rebooten?

[ Voor 23% gewijzigd door Q_7 op 24-01-2011 11:47 ]

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 14:46
Kan ik Darky 9.0 met Lagfix aan zo updaten naar 9.0.2? Of is het aan te raden eerst lafgix uit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel problemen met die zooi van Darky zeg!

Hulde aan de DocKeuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Alsof er met DOC nooit problemen zijn. Lees maar terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^..Darky zooi??. :+ Enfin, Darky 9.0.2 draait hier wederom als een zonnetje. Easy install ;)
En omdat Themes ook een fluitje van een cent is deze keer:
AnDrODeNa Tek GaLaSsIa..ook een mooie ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:12:
AnDrODeNa Tek GaLaSsIa..ook een mooie ;)
Zeker een mooie :)
Relief2009 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:01:
Alsof er met DOC nooit problemen zijn. Lees maar terug ;)
Sinds de keuken live is geen problemen gehad, zowel niet met het ge/verbruik of het erop zetten ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral Dock is zeer fraai en de balk.. :9~

Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/2mzmxyt.png

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/zvrf4n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Japperrrr schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:30:
1. Stock JPM
2. Darky 8.0 wipe
3. Recovery herstarten, disable Voodoo lagfix alles voordat je de eerste keer boot
6. Recovery herstarten, enable lagfix ext4-ext4-ext4-ext2-ext2-ext2 en system naar ext4.
8. Reboot
Ik heb CWM v2.5.1.3 maar enable lagfix ext4-ext4-ext4-ext2-ext2-ext2 en system naar ext4. kan ik nergens vinden, er staat alleen enable voodoo lagfix thats it?

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik het uitzet animatie veranderen? Want ik zie nu darky tervoorschijn. heb liever gewoon de stock S.
Hij is een stuk sneller die 9.0.2, heel mooi! alleen het opstarten al!

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:06:
Hoe kan ik het uitzet animatie veranderen? Want ik zie nu darky tervoorschijn. heb liever gewoon de stock S.
Denet wilde je nog terug naar V8 omdat je V9 niks vond? Wat heb je uitgevonden? ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:20:
[...]

Zeker een mooie :)

[...]

Sinds de keuken live is geen problemen gehad, zowel niet met het ge/verbruik of het erop zetten ;-).
Precies wat je schrijft: JIJ hebt nooit problemen gehad met doc's kitchen net zoals IK nooit problemen heb gehad met darky's roms.

Andere mensen hebben wel problemen met beiden en vaak (niet altijd) is het een probleem die door slecht lezen is voortgekomen...

Soms maken darky en doc ook een fout en dan lossen ze het snel op..... toch?
Zelfs een bedrijf als samsung komt met crappy firmware.. en 2 jongere gastjes pimpen onze telefoons tot de beste android phone tot nu toe.. en nog doe je zo ondankbaar?

Ik zou zeggen kom net een ratborg-rom... ik test het wel.. maar ohwee als er een foutje inzit :P

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q_7 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:40:
[...]

Denet wilde je nog terug naar V8 omdat je V9 niks vond? Wat heb je uitgevonden? ;) .
Haha ja dat klopt. Had het bericht te snel gepost. Had lagfix nog disabled en moest hem nog opnieuw opstarten. Hij is veel sneller in de menu's, helaas tijdens internetten een beetje op achteruit gegaan. Hopelijk wordt dat opgelost in de aankomende rom van darky. In ieder geval, de meeste bugs zijn weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:06:
Even de darky app van de market downloaden, vervolgens daar het instellen en dan de rom opnieuw flashen, anders moet je even de startpost in Xda eens lezen.

Met de app kun je voordat je de rom flashed zelf instellen hoe je de rom wilt hebben, bv speedmod ipv voodoo etc...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben sinds gisteren helemaal hooked aan Game Dev Story. Heb deze gekocht in de market omdat hij goedkoper was dan de iPhone versie.
Probleem is nu dat ik regelmatig aan het switchen ben geweest met roms en regelmatig wipe. Tot gisteren was dit geen punt maar nu wil ik mijn voortgang niet kwijt. Wat is de beste manier om je (game)gegevens te borgen zodat ze na een wipe terug te zetten zijn?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb een vervelende bug ontdekt bij darky's rom v9.0.2. Hij schakelt om de haverklap de wifi connectie uit. Elk half uur ongeveer. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:16:
[...]

Even de darky app van de market downloaden, vervolgens daar het instellen en dan de rom opnieuw flashen, anders moet je even de startpost in Xda eens lezen.

Met de app kun je voordat je de rom flashed zelf instellen hoe je de rom wilt hebben, bv speedmod ipv voodoo etc...
Bedank heb hem erop staan. Ga het even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Deddiekoel schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:27:
Ik ben sinds gisteren helemaal hooked aan Game Dev Story. Heb deze gekocht in de market omdat hij goedkoper was dan de iPhone versie.
Probleem is nu dat ik regelmatig aan het switchen ben geweest met roms en regelmatig wipe. Tot gisteren was dit geen punt maar nu wil ik mijn voortgang niet kwijt. Wat is de beste manier om je (game)gegevens te borgen zodat ze na een wipe terug te zetten zijn?
Als je met titanium backup die app backuped samen met de user data zul je je saved games behouden. Werkte toch voor angry birds bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Hmm ja, heb toch ook wel aantal problemen met de nieuwe Darky ROM (v9.02). Heb direct geüpgraded vanaf v8.0, welke overigens perfect liep maar wilde wel die sound fix hebben, maar hij onthoud mijn settings niet meer van LauncherPro. Ook was de market app na een reboot ineens verdwenen samen met alle andere apps die ik al had geïnstalleerd na de upgrade. Dus ben maar weer teruggegaan naar stock JS3 en werkt nu eigenlijk weer prima. Kijk de kat nu wel ff uit de boom tot het zeker is dat er geen problemen meer zijn.. Best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
Q_7 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:53:
[...]

Ik heb CWM v2.5.1.3 maar enable lagfix ext4-ext4-ext4-ext2-ext2-ext2 en system naar ext4. kan ik nergens vinden, er staat alleen enable voodoo lagfix thats it?
1. Stock JPM
2. Darky 8.0 wipe
5. Installeer de configurator(market: Darky), deselecteer Wipe en kies bij kernel voor Speedmod
8. Reboot

Heb het even voor je aangepast, was vergeten op te merken dat ik Speedmod gebruik en niet Voodoo. Het is je wel gelukt om de 9.0 te flashen?

[ Voor 7% gewijzigd door Japperrrr op 24-01-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Frigolamptje schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:45:
[...]

Als je met titanium backup die app backuped samen met de user data zul je je saved games behouden. Werkte toch voor angry birds bij mij
Thanks, die ga ik meteen proberen. Mijn doc ROM doet het qua batterij overigens nog steeds top. Gisteren met veeeeel game dev story spelen lachend de 25 uur gehaald met alles verder aan (inc. push mail).

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
Deddiekoel schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:13:
[...]

Thanks, die ga ik meteen proberen. Mijn doc ROM doet het qua batterij overigens nog steeds top. Gisteren met veeeeel game dev story spelen lachend de 25 uur gehaald met alles verder aan (inc. push mail).
Titanium Backup werkt inderdaad goed. Je moet alleen wel even goed de instellingen doornemen want er zijn vrij veel dingen die afgestemd worden op je persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 20:16
Japperrrr schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:01:
[...]

1. Stock JPM
2. Darky 8.0 wipe
5. Installeer de configurator(market: Darky), deselecteer Wipe en kies bij kernel voor Speedmod
8. Reboot

Heb het even voor je aangepast, was vergeten op te merken dat ik Speedmod gebruik en niet Voodoo. Het is je wel gelukt om de 9.0 te flashen?
ext4-ext4-ext4-ext2-ext2-ext2 is nergens voor nodig. Hardcore zegt zelf ook dat die ext2 loops overbodig zijn en geen snelheidswinst opleveren. (jeweetz, OCLF doet het zelfde)
Kan je beter ext2-ext2-ext2 doen :P Dat is pas snel, maar wel oppassen dat je foon niet crashed / batterij er opeens uithaalt, want dan kan dataverlies optreden.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lukosje schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:50:
Hmm ja, heb toch ook wel aantal problemen met de nieuwe Darky ROM (v9.02). Heb direct geüpgraded vanaf v8.0, welke overigens perfect liep maar wilde wel die sound fix hebben, maar hij onthoud mijn settings niet meer van LauncherPro. Ook was de market app na een reboot ineens verdwenen samen met alle andere apps die ik al had geïnstalleerd na de upgrade. Dus ben maar weer teruggegaan naar stock JS3 en werkt nu eigenlijk weer prima. Kijk de kat nu wel ff uit de boom tot het zeker is dat er geen problemen meer zijn.. Best jammer.
Ja klopt 8.0, was eigenlijk de beste die ik er op heb gedraaid tot nu toe. Wat jij allemaal hebt met 9.02 is inderdaad wel heel erg. Hoop dat het bij mij niet zover gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:26:
[...]

Ja klopt 8.0, was eigenlijk de beste die ik er op heb gedraaid tot nu toe. Wat jij allemaal hebt met 9.02 is inderdaad wel heel erg. Hoop dat het bij mij niet zover gaat.
Tja, of je draait 9.0.2 en geen vuiltje aan de lucht. Dus waar ligt het dan aan :+
In ieder geval niet aan de rom maar flash vaardigheden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik zie hier mensen zeggen dat je met de nieuwste Darky makkelijk themes kan installeren. Heb een tijdje zitten zoeken maar vind niks. Waar halen jullie die vandaan?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik heb vorige week de XWJS3 v9.1.4 WIPE geinstalleerd van Doc. www.romkitchen.org, werkt prima, heb Generation X theme eroverheen geflashed. Wel mooi dat je zelf kan kiezen wat je wel en niet in je ROM wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gistermiddag plots dat mijn email (improved mail) niet meer synchroniseerd. Nou dacht ik even slim te zijn door hem opnieuw aan te sluiten met mijn hotmail, maar ik kom plots niet meer door het manuele instellingen heen. Meer mensen dit probleem? Er staat dat hij geen verbinding kan maken met de server, terwijl ik weet dat het me vorige keer zo wel gelukt is..?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:26:
[...]

Hmm ik heb nu ook van 8.0 naar 9.02 geflashed... is niet helemaal soepel gegaan... het zou een no wipe versie zijn... maar niets werkt meer.... market er uit, whatsapp wil ie niet installeren.... maar eens naar doc kijken.

Iemand advies voor combinatie van kernel ed voor Doc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Sinny schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:31:
[...]

Hmm ik heb nu ook van 8.0 naar 9.02 geflashed... is niet helemaal soepel gegaan... het zou een no wipe versie zijn... maar niets werkt meer.... market er uit, whatsapp wil ie niet installeren.... maar eens naar doc kijken.

Iemand advies voor combinatie van kernel ed voor Doc?
JS3 wipe base, JPX modem en speedmodkernel draait hier als een zonnetje. Zuinig en snel, gps nog niet getest, maar dat zal ook wel geen zo'n probleem zijn veronderstel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
jpx ja? Heb nu de JPY modem... wat zijn de verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
.Sorry dit had even een edit moeten worden maar er ging even iets fout blijkbaar

Kan ik ook BLN draaien op doc?

Edit
Huh.... Ik krijg doc niet geinstalled, als ik op de power knop druk, krijg ik nog die darky-power menu meuk.

[ Voor 98% gewijzigd door Sinny op 24-01-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:51
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 11:58:
Veel problemen met die zooi van Darky zeg!

Hulde aan de DocKeuken.
Dit. Jij snapt het. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinny schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:58:
.Sorry dit had even een edit moeten worden maar er ging even iets fout blijkbaar

Kan ik ook BLN draaien op doc?

Edit
Huh.... Ik krijg doc niet geinstalled, als ik op de power knop druk, krijg ik nog die darky-power menu meuk.
Ligt aan de kernel of deze BLN ondersteund. Niks met Doc/Darky rom te maken.
Dan doe je het niet goed :+ ..Cwm en klaar.
Jij niet :+ ..Niks mis met Darky's rom ook niet met Doc beide goed.

[ Voor 18% gewijzigd door silitek op 24-01-2011 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
silitek schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:20:
[...]

Ligt aan de kernel of deze BLN ondersteund. Niks met Doc/Darky rom te maken.
Dan doe je het niet goed :+ ..Cwm en klaar.
Met odin flashen? Nee toch?

Ik draai nu darky 9.02.... Dus wat ik vervolgens gedaan heb, recovery mode, factory reset, Doc geinstalled?

Zie ik hier dan iets over het hoofd?

[ Voor 23% gewijzigd door Sinny op 24-01-2011 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Gewoon de wipe versie downloaden en op je sd-kaart zetten, dan rebooten in recovery, apply update from sd, choose zip, kies de rom en alles is in orde. Kernel en modem zitten ook in de rom gebakken. Speedmod ondersteunt BLN. Modem JPY of JPX, zijn allebei voor onze regio bedoelt, denk dat JPX iets zuiniger is nog, maar of het (merkbaar) verschil maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
Ja dat heb ik dus gedaan.... maar goed zal het nogmaals doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de speedmod-ers onder ons nu K12Q-T7.... plug je seinnheiser en luister.
Weet niet waar het eindigt maar klinkt haast net zo goed als m'n Cowon .. _/-\o_

This version is unbelievably smooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapzak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 14:18

Aapzak

Your genuine OS hopper

Ik heb met zowel Doc's Kitchen als Darkyy's rom veel problemen met de market. Op 1 of andere manier lukt het hem niet meer downloads uit de market te doen.

Hij zegt dat hij gaat downloaden maar doet het niet. Er komt even een download tekentje in de notification area maar dat is heel kort. Het eindigt ook zonder daadwerkelijke download of notification.

Toen ik een oude nandroid backup restorede deed mijn market het wel maar dat is natuurlijk niet de manier waarop ik wil werken :)

Iemand een oplossing voor dit probleem? Ik ben dat ding zo langzamerhand echt zat. Vanavond maar eens stock XWJS3 installen met odin (kies doet het ook niet)

PSN ID: Aapzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
Hmm het is inmiddels weer gelukt... Apply update.zip vergeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-09 10:49
silitek schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:38:
Weet niet waar het eindigt maar klinkt haast net zo goed als m'n Cowon .. _/-\o_
Blijf het jammer vinden dat de SpeedMod-kernel die "brightness fix" erin heeft. Mijn scherm is gewoon te donker nu bij weinig licht :( Heb nu de Voodoo 5.2 kernel erop. Die heeft ook de sound fixes, maar niet de aangepaste brightness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
Nog even snel een vraag tussendoor... Nu wil ik BLN installen op mijn doc rom. Echter staat er in die tut dat ik de filename moet veranderen in update.zip... Dit vind ik een rare actie.. Maar klopt dit gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:16

Ik heb net erop gezet maar eerlijk gezegd hoor ik met P versie geen verschil zal wel aan mijn cx300 liggen. Heeft de hardcore kern nu een eigen EQ? Als dat het geval is dan moet zeker EQ van de standaard player uitzetten.

Voor de techneut: http://www.wolfsonmicro.com/products/audio_hubs/WM8994/

[ Voor 7% gewijzigd door ALPACINO op 24-01-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Aapzak schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:43:
Ik heb met zowel Doc's Kitchen als Darkyy's rom veel problemen met de market. Op 1 of andere manier lukt het hem niet meer downloads uit de market te doen.

Hij zegt dat hij gaat downloaden maar doet het niet. Er komt even een download tekentje in de notification area maar dat is heel kort. Het eindigt ook zonder daadwerkelijke download of notification.

Toen ik een oude nandroid backup restorede deed mijn market het wel maar dat is natuurlijk niet de manier waarop ik wil werken :)

Iemand een oplossing voor dit probleem? Ik ben dat ding zo langzamerhand echt zat. Vanavond maar eens stock XWJS3 installen met odin (kies doet het ook niet)
Check je /cache partition eens? Is die gemount en hoeveel vrije ruimte heeft hij?

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu

Zal is gaan luisteren of het wat is. Heb Sennheiser cx 500 dopjes. klinken erg goed..maar vond de sound altijd erg brak op de galaxy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil terug van darky 9.0 naar 8.0. Er zitten echt teveel fouten in. Kan ik gewoon naar recovery menu net zoals als altijd gaan en gewoon 8.0 van de sd kaart installeren? Oftewel kan ik hem gewoon installeren zonder iets extra's ervoor te doen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Ik heb nu Doc 9.1.4 met Hardcore's K12q 500hz draaien en werkt erg lekker maar loopt bij mij die lagfix telkens vast :X
Om hem in te stellen ga ik naar de recovery en selecteer lagfix options , dan enable lagfix: convert DATA to Ext4
Alles gaat in het begin volgens plan, maar kom ik weer terug in de recovery lagfix setup en kom ik hier niet uit.
Ik moet nu op "nee" klikken om weer m'n telefoon op te kunnen starten.
Hebben er meer last van dit probleem?

[ Voor 17% gewijzigd door Ronnymes op 25-01-2011 07:30 ]

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:57

Appie

F1RST Racing

Voldoende ruimte om je /DATA temporary weg te schrijven?

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
iemand hier bekend met het 50% no signal issue?
als ik bij batterij verbruik kijk en dan bij radio zie ik dat ik 50% geen signaal had. maar dit is niet juist. en nu las ik iets op XDA over een "50% no signal issue". maar hoe los ik dit op? Draai darky 9.0.2 met speedmod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapzak schreef op maandag 24 januari 2011 @ 18:43:

Zal misschien aan mij liggen, maar ik heb nergens last van, ik formatteer altijd interne SD, wipe cash etc, laat rom 1 keer volledig doorlopen (die er dus al op staat), dan wipe editie op interne SD zetten, opladen, rebooten, flashen, starten, genieten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:46:
Ik wil terug van darky 9.0 naar 8.0. Er zitten echt teveel fouten in. Kan ik gewoon naar recovery menu net zoals als altijd gaan en gewoon 8.0 van de sd kaart installeren? Oftewel kan ik hem gewoon installeren zonder iets extra's ervoor te doen?
Ter mijner informatie (draai zelf 9.0).. Wat zijn in een notedop de grootste fouten? Ik ben nog niet veel tegengekomen, maar zou wel ff willen weten wat me evt. te wachten staat en wat er wellicht niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:24:
[...]

Ter mijner informatie (draai zelf 9.0).. Wat zijn in een notedop de grootste fouten? Ik ben nog niet veel tegengekomen, maar zou wel ff willen weten wat me evt. te wachten staat en wat er wellicht niet werkt.
Draai 2dagen 9.0.2 van darky kan geen bugs of fouten ontdekken. Enkel bepaalde widget's doen het niet na een USB aansluiting. Dat ligt aan laucherpro..

Verder werkt het voortreffelijk met speedmod K10Q final..GenX theme (green) nu!!
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:24:
[...]

paar punten:
-wifi gaat telkens aan en uit.
- De batterij gaat opvallend korter mee! max.6-7 uur!
-instellingen blijven niet bewaard.
-hij zegt dat ik de ontgrendelingscode 5x fout heb ingevoerd terwijl ik nog niks heb ingevoerd. (30sec wachten).
-Internet wordt steeds trager vooral met plaatjes laden.
-muziekspeler blijft vast hangen.
- en nog een paar kleine bugs, zoals autorotate dat ie niet meer aan/uit gaat.

Om toch nog een beetje positief over te komen. Qua menuscrollen/switchen tussen apps, is deze rom sneller dan ooit. Alles beter dan dat stock Samsung gezeur. Dat is zo traag..!

Kan ik dus gewoon v8.0 opnieuw installeren van de SD kaart, zonder iets anders ervoor te doen? Bedankt;)!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
@nok3
Als ik jou was gewoon even een v8.0 met wipe flashen en dan weer v9.02 of je blijft bij 8 als je die zo fijn vind.

Zelf werkt bij mij de gps weer sinds 9.02, deed het vanaf 7.5 niet meer ^^
Maar soms heb ik die irritante bug nog dat me wifi het niet meer doet en moet rebooten helaas.

[ Voor 41% gewijzigd door An1mA op 25-01-2011 14:30 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:05:
@nok3
Als ik jou was gewoon even een v8.0 met wipe flashen en dan weer v9.02 of je blijft bij 8 als je die zo fijn vind.

Zelf werkt bij mij de gps weer sinds 9.02, deed het van 7.5 niet meer ^^
Maar soms heb ik die irritante bug nog dat me wifi het niet meer doet en moet rebooten helaas.
okee bedankt. ;) Ik ga nog ff wachten met 9.02. misschien komt er wel een nieuwere uit volg. week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op youtube filmpjes van mensen die eerst hun cache wipen voor flashen.
Is dit nodig als je op dezelfde rom blijft?
Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
ik zit weer echt te kutten met me batterij.. van de week al me bat stats gewist, maar ging nog niet lekker..

daarom toch meer even opnieuw flashen.. zit rustig op me werk te wachten op de 100%,, uit eindelijk

docrom 9.1.4
sm k12q
jpy

trek daarna de stekker er weer uit.. vliegt hij meteen naar 98% dacht dat ik daar vanaf was.. pffff
ik heb hem 2 uuir geleden geflasht en nu is me bat 73%

en ik was laatst zo blij dat hij 2 dagen mee ging.. hier haal ik de dag nog niet eens mee..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:43:
Ik zie op youtube filmpjes van mensen die eerst hun cache wipen voor flashen.
Is dit nodig als je op dezelfde rom blijft?
Bij voorbaat dank
Nee dit is niet nodig..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

thommy86 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:39:
ik zit weer echt te kutten met me batterij.. van de week al me bat stats gewist, maar ging nog niet lekker..

daarom toch meer even opnieuw flashen.. zit rustig op me werk te wachten op de 100%,, uit eindelijk

docrom 9.1.4
sm k12q
jpy

trek daarna de stekker er weer uit.. vliegt hij meteen naar 98% dacht dat ik daar vanaf was.. pffff

en ik was laatst zo blij dat hij 2 dagen mee ging.. hier haal ik de dag nog niet eens mee..!
  • De drop van 100% naar 98% is een feature sinds 2.2.1, geen bug (!) Het doel van deze feature is om je battery niet te overchargen. De batterij laadt ook maar tot 98%. Er zijn twee manieren om dit fenomeen iets tegen te gaan:
    • Bump charging (bij 100% eruit trekken en weer laden tot ie gaat piepen (4 of 5 keer verhalen). Hiermee kan je je batterij ongeveer 10-15% overchargen
    • Telefoon opladen terwijl hij UIT staat. Mijn ervaring is dat ie dan net wat voller zit.
  • Na het flashen zijn de read outs per definitie minder goed. Paar cycles nodig om weer helemaal accuraat te zijn.
  • Ook maakt de telefoon geen gebruik van netspanning na het opladen. Stel dat de telefoon opgeladen is tot 100% en je laat hem in de lader liggen dan gebruikt hij WEL de batterij. Dit merk je aan (1) De lader is namelijk na een tijdje niet meer warm. Dit was wel zo met mijn HTC telefoons (2) Trek je hem dan vervolgens uit de lader dan loopt het begin heel snel leeg. De telefoon is dan even aan het catchuppen met het -werkelijke- batterij percentage. De telefoon loopt namelijk gewoon leeg als hij in de lader zit.
Wellicht nog nieuwe apps, instellingen?! Gebruik je Wifi/3G?

Ik heb exact dezelfde problemen als jij gehad. Wees gerust, deze kan je oplossen en de situatie verbeterd zich sowieso een beetje over tijd. Verder apps en settings nalopen.

Kan dit type informatie in de startpost worden opgenomen. De "mijn batterij loopt heel snel leeg" posts zijn meerdere keren aan de orde geweest

[ Voor 8% gewijzigd door GandalfTheGrey op 25-01-2011 16:12 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
GandalfTheGrey schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:08:
[...]
  • De drop van 100% naar 98% is een feature sinds 2.2.1, geen bug (!) Het doel van deze feature is om je battery niet te overchargen. De batterij laadt ook maar tot 98%. Er zijn twee manieren om dit fenomeen iets tegen te gaan:
    • Bump charging (bij 100% eruit trekken en weer laden tot ie gaat piepen (4 of 5 keer verhalen). Hiermee kan je je batterij ongeveer 10-15% overchargen
    • Telefoon opladen terwijl hij UIT staat. Mijn ervaring is dat ie dan net wat voller zit.
  • Na het flashen zijn de read outs per definitie minder goed. Paar cycles nodig om weer helemaal accuraat te zijn.
  • Ook maakt de telefoon geen gebruik van netspanning na het opladen. Stel dat de telefoon opgeladen is tot 100% en je laat hem in de lader liggen dan gebruikt hij WEL de batterij. Dit merk je aan (1) De lader is namelijk na een tijdje niet meer warm. Dit was wel zo met mijn HTC telefoons (2) Trek je hem dan vervolgens uit de lader dan loopt het begin heel snel leeg. De telefoon is dan even aan het catchuppen met het -werkelijke- batterij percentage. De telefoon loopt namelijk gewoon leeg als hij in de lader zit.
Wellicht nog nieuwe apps, instellingen?! Gebruik je Wifi/3G?

Ik heb exact dezelfde problemen als jij gehad. Wees gerust, deze kan je oplossen en de situatie verbeterd zich sowieso een beetje over tijd. Verder apps en settings nalopen.

Kan dit type informatie in de startpost worden opgenomen. De "mijn batterij loopt heel snel leeg" posts zijn meerdere keren aan de orde geweest
dit is ook allemaal wel bekend voor mij maar het is gewoon vervelend.. met jpy was ik hier uiteindelijk vanaf.. hoevaak ik ook flashte.. maar met js3 begint het weer opnieuw..

ik drain hem nou helemaal.. en charge hem als hij uit is.. vervolgend weer drainen.. en charge als hij aan is.. zo heb ik het de vorge keer verholpen..

ik zal inderdaad even een batterij gedeelte in de TS zetten.. ik zit wel midden in een verhuizing.. dus heb nog minder tijd.. pm me maar als je al iets goed hebt..

(dit soort verzoekjes heb ik ook liever in een pm.. als ik het druk heb lees ik namelijk niet alles.. en een PM sowieso..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Prima zal het even op de PM zetten binnenkort!

Laat maar even weten of je batterij kuurtje helpt. Dan kunnen we die ook opnemen als mogelijke oplossing.

Ik heb zowel met JPY als JS3 "last" van de 100%-98% feature.

[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 25-01-2011 17:07 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Hebben jullie dit al gedaan?

http://forum.xda-develope...=10092321&postcount=11053

Nadat ik dit heb gedaan bleef hij wel even op 100% ipv. direct terug te gaan naar 98 of zelfs 96%. Heb de mijne nu op 06.27 uur van de lader gehaald en nu 19.47uur nog 80% resterend. Darky V9.0.2 trouwens.

Probleem Darky V9 , e-mail verversen geeft soms verbindingsfouten, en kan dus de mailtjes niet openen. Had er eerder op Darky V8 nooit last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
Ik heb ook Darky V9 en mijn batterij gaat twee dagen mee onder intensief gebruik. Overigens ervaar ik echt geen enkele van de problemen die hier gemeld worden met Darky's, dus dat ligt toch echt aan jullie zelf. Als je mijn stappen goed volgt zou je geen problemen moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
thommy86 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:39:

docrom 9.1.4
sm k12q
jpy

Kijk eens bij je batterij gebruik. en dan bij mobiel stand by. staat er daar bij jou "Tijd zonder signaal"?
Zoja, even je telefoon in vliegtuig modus zetten,en weer uit vliegtuig modus. dan is het probleem opgelost.

dit moet je elke keer doen na je telefoon reboot..

Ik heb dit probleem gekregen na de flash naar 9.0.2.. ik kwam van 8.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Appie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 08:16:
Voldoende ruimte om je /DATA temporary weg te schrijven?
Hoe en waar ga ik dit aanpassen of deleten?

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
  • Laatst online: 09-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:46:
ik ben zojuist van v9.0 terug naar v8.1 gegaan gewoon via recovery en install via zip file..

dus het kan, bij mij was de lagfix niet aan en had de voodoo kernel

hoop dat het je vraag beantwoord

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laska1
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2017
dutchdragon81 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:18:
[...]

ik ben zojuist van v9.0 terug naar v8.1 gegaan gewoon via recovery en install via zip file..

dus het kan, bij mij was de lagfix niet aan en had de voodoo kernel

hoop dat het je vraag beantwoord
Sinds gisteren over op V9.0.2.
Is echt fantastisch, sgs draait als een tierelier --> supersnel

Zelf echter wel een foutje gemaakt, op een of andere manier SGS Tools eraf gegooid.
Heeft iemand misschien een linkje naar deze tool. Op XDA is hij niet meer te krijge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 22:06
Laska1 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 22:20:
[...]
Sinds gisteren over op V9.0.2.
Is echt fantastisch, sgs draait als een tierelier --> supersnel

Zelf echter wel een foutje gemaakt, op een of andere manier SGS Tools eraf gegooid.
Heeft iemand misschien een linkje naar deze tool. Op XDA is hij niet meer te krijge.
Sgs Tools kan je hier vinden.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Dacuuu schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:02:
[...]

Kijk eens bij je batterij gebruik. en dan bij mobiel stand by. staat er daar bij jou "Tijd zonder signaal"?
Zoja, even je telefoon in vliegtuig modus zetten,en weer uit vliegtuig modus. dan is het probleem opgelost.

dit moet je elke keer doen na je telefoon reboot..

Ik heb dit probleem gekregen na de flash naar 9.0.2.. ik kwam van 8.0
Dit heb ik er niet tussen staan. na gister intensief gebruik kreeg ik hem maar niet leeg :? en vanacht met bluetooth en gps en wifi aan.. een drain van 8% dit klink dan wel weer prima..

hij ligt nu iig uit aan de lader.. maar ben dan weer huiverig om een bat stat wipe te doen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
thommy86 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:08:
[...]

Dit heb ik er niet tussen staan. na gister intensief gebruik kreeg ik hem maar niet leeg :? en vanacht met bluetooth en gps en wifi aan.. een drain van 8% dit klink dan wel weer prima..

hij ligt nu iig uit aan de lader.. maar ben dan weer huiverig om een bat stat wipe te doen.. 8)7
Ja..blijf van mening dat de batterij status niet lineair is. ik heb altijd: opladen -> Lader er uit -> 99/97%. erna vrij snel naar de 90% toe ( binnen 3 uur, wel met 20 sms, wat twitter en wat fratsen) en erna gaat die weer wat langzamer. en dan weer wat sneller. Gisteren avond wou ik persee de telefoon uit laten vallen om hem dan aan de lader te hangen. Dus helderheid op zijn max. filmpje afspelen. zat op de 10%. en hij heeft nog een dikke 9 kwartier gespeeld. Accu is en blijft een raar ding, al kom ik er 2 dagen mee door. regematig wifi aan. een uur of 3 totaal 3g aan. ongeveer 3 uur scherm verbruik ( wel met een scherm dimmer aan) en een minuut of 20 / 25 bellen in 2 dagen.

Ps. GPS aan heeft geen zin he, hij gebruikt alleen maar gps als je een app aanzet die gps verbruikt.

[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 26-01-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ja, maar het ontladen van een battery gebeurt ook juist niet lineair, en daar ligt het probleem. Zoals je hier kunt zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.vencon.com/images/art1fig2.gif

verloopt de ontlading van een batterij niet lineair. Je telefoon bekijkt wat het voltage is die de batterij genereert, en koppelt dat aan een percentage. Daarom is de weergave ook nauwkeuriger als je em helemaal oplaadt, de battery stats wist en helemaal leeg laat lopen. Dan 'weet' de software beter welk voltage bij welk percentage hoort.
Alleen heb je natuurlijk dan ook nog het probleem dat de batterij langzaam capaciteit verliest, waardoor je stats niet meer kloppen.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
MaximusTG schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:49:
Ja, maar het ontladen van een battery gebeurt ook juist niet lineair, en daar ligt het probleem. Zoals je hier kunt zien:

[afbeelding]

verloopt de ontlading van een batterij niet lineair. Je telefoon bekijkt wat het voltage is die de batterij genereert, en koppelt dat aan een percentage. Daarom is de weergave ook nauwkeuriger als je em helemaal oplaadt, de battery stats wist en helemaal leeg laat lopen. Dan 'weet' de software beter welk voltage bij welk percentage hoort.
Alleen heb je natuurlijk dan ook nog het probleem dat de batterij langzaam capaciteit verliest, waardoor je stats niet meer kloppen.
Dan is er niks aan het handje toch?
De batt gaat wel achteruit, maar toch niet in een paar maanden? al mijn oude telefoons zijn wel iets achteruit gegaan met de accu. maar minimaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Dacuuu op 26-01-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Dacuuu schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:21:
[...]

Ja..blijf van mening dat de batterij status niet lineair is. ik heb altijd: opladen -> Lader er uit -> 99/97%. erna vrij snel naar de 90% toe ( binnen 3 uur, wel met 20 sms, wat twitter en wat fratsen) en erna gaat die weer wat langzamer. en dan weer wat sneller. Gisteren avond wou ik persee de telefoon uit laten vallen om hem dan aan de lader te hangen. Dus helderheid op zijn max. filmpje afspelen. zat op de 10%. en hij heeft nog een dikke 9 kwartier gespeeld. Accu is en blijft een raar ding, al kom ik er 2 dagen mee door. regematig wifi aan. een uur of 3 totaal 3g aan. ongeveer 3 uur scherm verbruik ( wel met een scherm dimmer aan) en een minuut of 20 / 25 bellen in 2 dagen.

Ps. GPS aan heeft geen zin he, hij gebruikt alleen maar gps als je een app aanzet die gps verbruikt.
Dus dit..!

heb zonet me stats gewist nadat ik hem hem opgeladen toen hij uit was..
even een opsomming wat ik tot nu toe heb gedaan..

- ontladen
- opgeladen - toestel uit
- bat stats gewist
- toestel aan

nu bleef hij ongeveer 5 min op 100% staan. het volgende wat ik ga doen is.

- ontladen
- opladen - toestel aan

voor heen zijn zo alle bat problemen de wereld uit gegaan. en een duur van 2 dagen. wat ja altijd nog als extra kan doen is je thumbs verwijderen enzo..

ps. ik weet dat hij geen gps gebruikt als er geen app om vraagt.. maar had gewoon zoveel mogelijk aangezet om de batterij te drainen.. enja die 3 knopjes zitten naast elkaar..

wat ik meestal doe is een youtube filmpje aan zetten en volle helderheid..

[ Voor 8% gewijzigd door thommy86 op 26-01-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Wat batterijgedoe betreft ben ik maar op één iets relevants gestoten en dat is dat H internet hem echt leegzuigt, scheelt een factor 4 denk ik bij gewoon 2g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Frigolamptje schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:29:
Wat batterijgedoe betreft ben ik maar op één iets relevants gestoten en dat is dat H internet hem echt leegzuigt, scheelt een factor 4 denk ik bij gewoon 2g.
Maar het scheelt ook snelheid vergeleken 2g..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
thommy86 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 16:38:
[...]

Maar het scheelt ook snelheid vergeleken 2g..
Ja, probleem is dat het ook idle en met scherm uit zo is. Had ergens een script gevonden dat automatisch overschakelt naar 2g als scherm uit is, maar dit werkt enkel op cyanogen mods. Nu mss bestaat er toch zoiets in de vorm van een ander programma, zal er eens naar zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:45
Frigolamptje schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:48:
[...]

Ja, probleem is dat het ook idle en met scherm uit zo is. Had ergens een script gevonden dat automatisch overschakelt naar 2g als scherm uit is, maar dit werkt enkel op cyanogen mods. Nu mss bestaat er toch zoiets in de vorm van een ander programma, zal er eens naar zoeken.
Dat zou echt geweldig zijn! Het schijnt dat cyanogenmod bijna klaar is om een beta build op xda te droppen. Ik wacht met smart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:07

The Third Man

The Third Jellyfish

Nu weer iets raars: opladen aan USB werkt niet. Hij hangt er sinds half 9 vanochtend aan (dus al 3 uur) en het batterijniveau is met ca. 5% afgenomen, met wifi en 3g uitgeschakeld. Redelijk normaal voor losgekoppeld gebruik (nog geen stats gewiped), maar met USB kabel erin zou het toch minimaal gelijk moeten blijven? Hij staat wel op charging... Ik gebruik overigens wel Darky's 9.02, zou het daardoor kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Lekkere Kwal schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:47:
Nu weer iets raars: opladen aan USB werkt niet. Hij hangt er sinds half 9 vanochtend aan (dus al 3 uur) en het batterijniveau is met ca. 5% afgenomen, met wifi en 3g uitgeschakeld. Redelijk normaal voor losgekoppeld gebruik (nog geen stats gewiped), maar met USB kabel erin zou het toch minimaal gelijk moeten blijven? Hij staat wel op charging... Ik gebruik overigens wel Darky's 9.02, zou het daardoor kunnen komen?
Wat was het percentage waarmee je hem erin stopte? Was hij bijna leeg? Waarschijnlijk kloppen je battery stats gewoon niet.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn SGS al een keer geflashed heb. En ik wil nu darky 9.02 (ipv 8.0) erop zetten, dan hoef ik toch alleen de bestanden op mijn interne te zetten, naar recovery gaan en daar update en daarna flashen??
Dat is toch het enigste wat ik hoef te doen, niet via odin en die recovery 2 (aangezien ik dan al een keer heb gedaan). Ik heb dit namelijk gedaan, maar merk nog niet echt een verschil ver geleken met 8.0.. Sowieso kwa uiterlijk niet.. Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie-DP
  • Laatst online: 15-01-2024
Frigolamptje schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 17:48:
Bij mij blijft hij echt niet op HSDPA staan wanneer geen dataverkeer. Pas wanneer ik data opvraag schakelt hij naar HSPDA. Nadat dat gebeurt is gaat hij terug naar 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Wat ook vaak helpt om aan de 100% te komen is om bij full-signaal telefoon uit te doen, batterij losmaken, terugzetten en zonder Android te starten telefoon op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie-DP
  • Laatst online: 15-01-2024
Wanneer hij aangeeft dat hij vol zit haal ik de lader eruit, springt hij terug naar 95%. Stop ik hem daarna weer erin, gaat die gewoon verder met opladen zonder dat hij melding geeft. Zo komt hij bij mij wel aan de 100%. Software foutje denk ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ik heb gisteren mijn G S binnen gekregen en zit nu rond te kijken bij Docs kitchen. Het ziet er allemaal heel leuk uit maar zie nu even door de bomen het bos niet meer. :P

Kan iemand mij meer vertellen over:

CSC
Moet je de JP9 Multi of XEN kiezen?

Modem
En hier de JPY of de JPX?

Launchers
Wat is het verschil allemaal in dit rijtje?

TouchWiz Launcher
GTG 465 Launcher
Zeam Launcher 2.8.7
AdwLauncher
LauncherPRO 0.8.3
Gingerbread Launcher
Go Launcher v1.41

Keyboards
Welke Swype versie? Wat is het verschil daartussen?
Welk stock keyboard?

Ik kom steeds wat meer info tegen met zoeken en puzzelen, maar als iemand mij hier even mee op 't juiste spoort kan zetten; graag! :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dennie-DP schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 11:56:
[...]

Bij mij blijft hij echt niet op HSDPA staan wanneer geen dataverkeer. Pas wanneer ik data opvraag schakelt hij naar HSPDA. Nadat dat gebeurt is gaat hij terug naar 3G.
Dat is normaal, maar als je twitter, facebook e-mail etc aan hebt staan checkt hij dus regelmatig voor updates (terwijl je telefoon in je broekzak zit). Dit kan natuurlijk prima op 2G (merk je dan toch niet) zodat hij minder batterij verstookt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
MrJ schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:56:

CSC
Moet je de JP9 Multi of XEN kiezen?

Xen is NL, als je een stock telefoon hebt, en je wilt via KIES upgraden. dan controlleert die of je een NL versie hebt. aangezien je een custom rom installeert maakt de XEN niet zo veel uit. Maar ik zelf wil wel altijd XEN.. Dus daarom moet je gewoon XEN pakken

Modem
En hier de JPY of de JPX?
JPX is nieuwer. zelf draai ik deze.

Launchers
Wat is het verschil allemaal in dit rijtje?

TouchWiz Launcher
GTG 465 Launcher
Zeam Launcher 2.8.7
AdwLauncher
LauncherPRO 0.8.3
Gingerbread Launcher
Go Launcher v1.41

Launcher is maar net welke je fijn vind. Zelf gebruik ik launcher pro 0.8.3. zal als ik jou was de tochwiz launcher installeren ( standaard van samsung, anders kan je problemen krijgen als je je telefoon met KIES verbind) en ernaast kan je een custom launcer pakken.

Keyboards
Welke Swype versie? Wat is het verschil daartussen?
Welk stock keyboard?

Swype versie moet Swype JS3 zijn, MITS je JS3 als custom rom pakt natuurlijk, maar dat denk ik van wel.

Ik kom steeds wat meer info tegen met zoeken en puzzelen, maar als iemand mij hier even mee op 't juiste spoort kan zetten; graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Thanks!!

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennie-DP schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:50:
Wanneer hij aangeeft dat hij vol zit haal ik de lader eruit, springt hij terug naar 95%. Stop ik hem daarna weer erin, gaat die gewoon verder met opladen zonder dat hij melding geeft. Zo komt hij bij mij wel aan de 100%. Software foutje denk ik... ;)
Lees de laatste 5 pagina's van dit topic of van het standaars sgs topic eens door, of zoek op accu/batterij/100% in dit topic 8)7
Waar je nu dus mee bezig bent is je batterij verneuken:) (bump charging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal ongetwijfeld al zijn langsgekomen maar ook ik heb problemen met de slechte batterij van de SS Galaxy. :/ Wat is nu de ultieme oplossing naast het terugbrengen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:39:
Het zal ongetwijfeld al zijn langsgekomen maar ook ik heb problemen met de slechte batterij van de SS Galaxy. :/ Wat is nu de ultieme oplossing naast het terugbrengen? :S
Je kunt 'm inderdaad terugbrengen, let dan wel op dat je erbij zegt tegen de medewerker dat
het een gecustomized toestel is, met Darky of Docrom erop, of je stopt 'm in de blender. Als
je 'm in de blender stopt dan kun je mooie youtubefilmpjes maken en 'm net zo snel/leeg laten
lopen als je zelf wilt (lees: gewoon tempo van blender omhoog schroeven).

Mocht je de problemen op een niet normale manier willen oplossen?!

Topic doorlezen ;-).

Voor mij is het altijd een oplossing dit te doen:

- SGS opladen tot boven de 70%
- booten in CWM
- cache legen, internet SD format
- rebooten eenmalig
- helemaal laten opstarten
- aan de USB leggen
- .zip op je SD zetten
- via recovery .ZIP flashen
- eventuele lagfix enablen
- 1 keer volledig laten starten
- opladen
- battery stats legen
- telefoon (qua batterij) leeg laten lopen
- opladen

-> Optimaal.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Dennie-DP schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 14:50:
Ja dit is inderdaad het stomste wat je kan doen.. het is ook inderdaad een bug in JPY (JS3 is gebasseerd op JPY) maar door te "bump charge" sloop je echt je batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:52:
[...]

Je kunt 'm inderdaad terugbrengen, let dan wel op dat je erbij zegt tegen de medewerker dat
het een gecustomized toestel is, met Darky of Docrom erop, of je stopt 'm in de blender. Als
je 'm in de blender stopt dan kun je mooie youtubefilmpjes maken en 'm net zo snel/leeg laten
lopen als je zelf wilt (lees: gewoon tempo van blender omhoog schroeven).

Mocht je de problemen op een niet normale manier willen oplossen?!

Topic doorlezen ;-).

Voor mij is het altijd een oplossing dit te doen:

- SGS opladen tot boven de 70%
- booten in CWM
- cache legen, internet SD format
- rebooten eenmalig
- helemaal laten opstarten
- aan de USB leggen
- .zip op je SD zetten
- via recovery .ZIP flashen
- eventuele lagfix enablen
- 1 keer volledig laten starten
- telefoon (qua batterij) leeg laten lopen
- opladen
- battery stats legen

-> Optimaal.
Toch volg ik niet wat je hier nou doet..

wat ik nu aan het doen ben is..

- toestel leeg (drainen)
- opladen met toestel uit (tot 100%)
- wipe batterij stats
- toestel leeg (drainen)
- opladen met toestel aan (tot 100%)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Laatst online: 26-03 14:02
Hallo, Ik wou mijn SGS gaan flashes naar darky 9.0.3 final. En heb hier ook een Tutorial voor gevonden. alleen ik zit al vast bij de eerste stap. Prepare your phone. ze zeggen dat ik root access nodig ben en dat ik dat met die CF-root en odin moet doen. Maar ik weet niet welk bestand ik moet hebben. mijn SGS zijn build nummer is FROYO.XWJPC en die zie ik daar niet tussen staan. Weet iemand welke ik nu moet gebruiken dan?

-edit- moet ik er eerst een andere firmware opzetten ofzo? ik snap er echt de ballen meer van

[ Voor 8% gewijzigd door Lubbers92 op 27-01-2011 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommy86 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:59:
[...]

Toch volg ik niet wat je hier nou doet..
Klopt, mis(te) een stap. Dit is in ieder geval wat ik doe vanaf moment 'nieuwe rom'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:36
Op verzoek van een aantal, hier de nederlandse JS3 firmware:

CSC: GT-I9000-CSC-XENJS3
PDA: I9000XWJS3-REV03-ALL-low-CL830616
Phone: MODEM_I9000XXJPY

http://www.multiupload.com/WTQPCMCGJO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Kalua schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:17:
Op verzoek van een aantal, hier de nederlandse JS3 firmware:

CSC: GT-I9000-CSC-XENJS3
PDA: I9000XWJS3-REV03-ALL-low-CL830616
Phone: MODEM_I9000XXJPY

http://www.multiupload.com/WTQPCMCGJO
Kalua, deze is toch ook op samsfirmware te vinden? ( maar dan wel de 1 bestand versie "JS3_JS3_JPY.tar" )
Pagina: 1 ... 21 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.