Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die staat gewoon hier: http://www.multiupload.com/M83I6PHC07 (pwd: samfirmware.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:00
sanane schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:25:
kan 1 van de samsung medewerkers die bij samsung service center werken de JS3 die ze hebben ontvangen ergens uploaden en hier plaatsen.
Wat is daarvan de toegevoegde waarde als hij al te downloaden is van Samfirmware.com?

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
ffies over improved email, die staat er bij mij gewoon in de market. gisteren er nog op gezet.

ff wat anders, wat is nu eigenlijk het wezenlijke verschil tussen v8 en v8.1?
v8 loopt heel goed, maar loopt v8.1 nog beter of gewoon hetzelfde maar anders.....
dus wie o wie heeft ze allebei geprobeerd.

vanmorgen trouwens mijn telefoon uit vliegtuigstand gehaald, batterij stond na 35 uur op nog 78%???
maarrrrr.....wilde hem na 10 min weer aanzetten is alles zwart, dus ik dacht die is gewoon uit en battery indicator klopte niet.
telefoon dus gewoon niet meer aan of uit te krijgen. ik sluit hem aan op de pc en krijg verbinding, maar alles blijft zwart. kon hem alleen via de 3 button fix weer rebooten. ik blij hij deed het weer, wel was de batterij van 78 naar 61 % gezakt ineens. ik iemand bellen, gaat hij tijdens het bellen ineens trillen? ik leg me telefoon neer gaatie opnieuw opstarten!? hij is klaar, hoefde ook geen pincode in te vullen staat hij ineens op 47%.
ik telefoon uitgeschakeld en batterij eruit voor 20 seconden en er weer in, en nu blijft hij het doen....
heel raar dit.....een van jullie al eens zoiets gehad?
heb ook wel eens dan haal je hem uit je zak ofzo en druk je op de home toets en hij blijft zwart, pas na 3x drukken doet hij het pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:26
boaty schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 15:43:
[...]

Wat is daarvan de toegevoegde waarde als hij al te downloaden is van Samfirmware.com?
geen idee eigenlijk heeft iets met gevoel te maken;p ik weet dat ik het ook kan downloaden van samfirmwares maar toch wil ik die van service center hebben haha. moeilijk uit te leggen 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iefie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:16:
ffies over improved email, die staat er bij mij gewoon in de market. gisteren er nog op gezet.

v8 loopt heel goed, maar loopt v8.1 nog beter of gewoon hetzelfde maar anders.....
V8 een tijdje gedraaid en nu V8.1 beide goed...verschil nauwelijks iets.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, gewoon raar.

OT:

Iemand een Transformers bootanimation zonder Darky's Rom
te installeren, een mogelijke .apk of .zip, zonder een app
te hoeven installeren zoals bootanimationchanger lite / betaald?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

iefie schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 16:16:

vanmorgen trouwens mijn telefoon uit vliegtuigstand gehaald, batterij stond na 35 uur op nog 78%???
maarrrrr.....wilde hem na 10 min weer aanzetten is alles zwart, dus ik dacht die is gewoon uit en battery indicator klopte niet.
telefoon dus gewoon niet meer aan of uit te krijgen. ik sluit hem aan op de pc en krijg verbinding, maar alles blijft zwart. kon hem alleen via de 3 button fix weer rebooten. ik blij hij deed het weer, wel was de batterij van 78 naar 61 % gezakt ineens. ik iemand bellen, gaat hij tijdens het bellen ineens trillen? ik leg me telefoon neer gaatie opnieuw opstarten!? hij is klaar, hoefde ook geen pincode in te vullen staat hij ineens op 47%.
ik telefoon uitgeschakeld en batterij eruit voor 20 seconden en er weer in, en nu blijft hij het doen....
heel raar dit.....een van jullie al eens zoiets gehad?
heb ook wel eens dan haal je hem uit je zak ofzo en druk je op de home toets en hij blijft zwart, pas na 3x drukken doet hij het pas.
Opladen -> batterij-stats wissen daarna weer leeg laten lopen.
Tenslotte terug naar school voor taalcursus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Heb eindelijk m'n toestel weer terug na 3 weken met een nieuw display :) Straks maar eens even Darky 8.1 erop zetten en daarna speedmod erover heen gooien, lees al weken goede verhalen hier over het batterijverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Laatst online: 04-09 23:50
Cartman! schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:50:
Heb eindelijk m'n toestel weer terug na 3 weken met een nieuw display :) Straks maar eens even Darky 8.1 erop zetten en daarna speedmod erover heen gooien, lees al weken goede verhalen hier over het batterijverbruik.
Waarom heb je een nieuw display gekregen? Mijn scherm laat af en toe horizontale balken zien die dan van boven naar beneden bewegen. Net alsof je een oude televisie filmt, maar dan zijn ze niet zwart maar doorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Japperrrr schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:53:
[...]

Waarom heb je een nieuw display gekregen? Mijn scherm laat af en toe horizontale balken zien die dan van boven naar beneden bewegen. Net alsof je een oude televisie filmt, maar dan zijn ze niet zwart maar doorzichtig.
Ja dat heb ik ook... (van Cartman waren het zoals hij zelf omschreef 'newtonringen' ofzo, dus dat is wel iets anders). Ik denk eerder dat het iets met de rom's te maken heeft... Je ziet het ook niet als je je scherm op het helderst zet, dus is mss het gevolg van één of andere energiebesparende schermweergave...

[ Voor 28% gewijzigd door Frigolamptje op 21-01-2011 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wtf, neem ik m'n telefoon op, loopt hij vast. Kan gebeuren (menu en back leds bleven branden, aan en uit). Batterij eruit moeten halen, opgestart, maar bleeft hij meldingen geven van allerlei apps die overwacht gestopt waren, waaronder launcher pro, tv gid, apps organizer. Dus had ik de 'normale' weergave. Nog een keer gereboot, nu blijft hij melding geven dan launcher pro onverwacht gestopt is. druk je op onverwacht sluiten, komt de melding net zo hard weer terug. Dat schiet niet op zo. Nog maar keer proberen te rebooten.

edit:
Opstarten gaat goed, totdat ik de pin intoets, dan krijg ik weer een hele reeks popups met toepassingen die overwacht gestopt zijn: LP, Apps organizer, Titanium backup, TV gids en sleep as android. En die van Launcher Pro blijft maar komen....Help??

Na tijdje gaat scherm wel gewoon uit, en als ik op de home knop druk, kan ik ook normaal ontgrendelen, maar dan begint de ellende weer

Ik heb Darky 8.0 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Weet iemand toevallig welke classe het micro sd kaartje moet zijn om 720p te filmen? 4 of 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
Frigolamptje schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:58:
[...]

Ja dat heb ik ook... (van Cartman waren het zoals hij zelf omschreef 'newtonringen' ofzo, dus dat is wel iets anders). Ik denk eerder dat het iets met de rom's te maken heeft... Je ziet het ook niet als je je scherm op het helderst zet, dus is mss het gevolg van één of andere energiebesparende schermweergave...
Wikipedia: Newtonring
Die heb ik dus ook..

En bij mij heeft wat betreft de horizontale balken de helderheid echt totaal geen invloed.

Maarrrrrr, genoeg off-topic nu denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
Jay-v schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 20:01:
Weet iemand toevallig welke classe het micro sd kaartje moet zijn om 720p te filmen? 4 of 6?
Maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik had 2 vlekken op t scherm, niet heel groot maar storend genoeg op een nieuw apparaat van 450 euro om het voor garantie op te geven. Heeft wel een hoop gedoe opgeleverd want die reparatieservice Teleplan erkende t probleem eerst niet en later zeiden ze t niet te kunnen zien. Via Hi en zelf heb ik nog gebeld hebben ze het toch voor een 3e keer bekeken en toen is toch t scherm vervangen :)

Nu weer lekker pielen ermee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=780470
Zoiets? Dat komt er namelijk ook nog eens bovenop.

[ Voor 25% gewijzigd door Japperrrr op 21-01-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen,

Ik heb denk ik een groot probleem met mijn galaxy s.
Ik vond de telefoon nogal traag na de update naar 2.2 via KIES.
Heb net OCLF via de market geinstalleerd, de telefoon start toen automatisch opnieuw op.

Ik krijg na het starten het logo van galaxy s in beeld, vervolgens trilt de telefoon even en gaat op zwart scherm en blijft af en toe trillen.

Ik kan niet met de 3 button in de recovery mode komen.

Wie kan mij helpen ?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Exact! dat is precies wat ik had. Een stuk kleiner weliswaar, maar het effect is precies t zelfde.

zucht... eerst een afgebroken download, daarna een fout in die zip van darky waardoor ik installation aborted kreeg :{ nu hangt ie op een oplichtende S... lekker bezig. Zo maar even schoon beginnen.

[ Voor 23% gewijzigd door Cartman! op 21-01-2011 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik krijg bij Kies geen update beschikbaar, wie weet hoe je dit dan op je Samsung moet zetten???? Via deze link kan je namelijk de software downloaden en dan? Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Met zo'n instelling kom je er ook niet. Lees de topicstart eens door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
alwaysleft schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:22:
[...]

Ik krijg bij Kies geen update beschikbaar, wie weet hoe je dit dan op je Samsung moet zetten???? Via deze link kan je namelijk de software downloaden en dan? Wie kan me helpen?
Op blz. 1 staat heeel veeel uitleg. Daar staat voldoende hoe je kunt flashen. Voorts geeft Samfirmware ook een duidelijke handleiding, zelfs in het Nederlands hoe het moet met 1 file.
Maar mocht je er niet uitkomen kun je deze link ook nog gebruiken,
http://www.androidworld.n...en-kies-om.html#post83755
Heeft echter ook weer een nadeel , je moet zelf lezen.

[ Voor 19% gewijzigd door Embryo1 op 21-01-2011 22:40 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Wat een problemen met Darky 8.1 Wipe :{ Had 2.2 JPA en CF-root erover om te installen. Kreeg ik een foutmelding tijdens het installen. Ik denk: download corrupt, nog n keer van andere bron en zelfde fout :{ Toen maar JM8 geinstalleerd, geroot met z4root en daarna install met CWM en installatie ging toen wel goed. Nu is ie al 20min aan het booten op het SGS scherm, dat lijkt ook niet te werken dus.... zucht, dacht dat de wipe versie de minste problemen zou geven maar dat valt tegen dus :(

Ik ga maar even Darky 8.0 wipe downloaden, probeer ik t daar maar mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Cartman! op 21-01-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:13
Cartman! schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:42:
Wat een problemen met Darky 8.1 Wipe :{ Had 2.2 JPA en CF-root erover om te installen. Kreeg ik een foutmelding tijdens het installen. Ik denk: download corrupt, nog n keer van andere bron en zelfde fout :{ Toen maar JM8 geinstalleerd, geroot met z4root en daarna install met CWM en installatie ging toen wel goed. Nu is ie al 20min aan het booten op het SGS scherm, dat lijkt ook niet te werken dus.... zucht, dacht dat de wipe versie de minste problemen zou geven maar dat valt tegen dus :(

Ik ga maar even Darky 8.0 wipe downloaden, probeer ik t daar maar mee.
Is gewoon een bekend probleem met de 8.1 wipe. Als je nu even op xda de Darky's v8.1 Gingerbread Edition topicstart had doorgenomen dan had je dit een hoop ellende bespaart maar niemand schijnt meer te kunnen of willen lezen.
2nd thing:
The Wipe version has an issue - it's known and is already fixed in v8.2.
Just install the v8.0 and then v8.1 No-Wipe. It works perfectly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Te willen lezen? Hou toch op man... ik denk dat ik de Android topics maar ga vermijden. Ik deel een gewone ervaring over een install en dan krijg ik verwijten over lezen terwijl iedereen die n00b vragen hier keer op keer blijft beantwoorden. Daar heb ik geen zin in.

Darky heeft de meuk verplaatst naar een eigen site en die heb ik geraadpleegd en daar wordt er niks over vermeld.

update: 8.0 wipe wilde gewoon prima werken, voelt wel heel ruk aan tov. darky 5.5 die ik draaide voordat mn foon ter reparatie ging... even een weekendje weg en maandag speedmod er eens overheen zetten :)

[ Voor 21% gewijzigd door Cartman! op 22-01-2011 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Cartman! schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:56:

Darky heeft de meuk verplaatst naar een eigen site en die heb ik geraadpleegd en daar wordt er niks over vermeld.
Blijkbaar volg je het niet helemaal, het verplaatsen was in eerste instantie wel zijn idee maar hij is daar min of meer op terug gekomen:

http://forum.xda-develope...p?p=10657309#post10657309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Heel gek gedacht van mij natuurlijk ook, als zijn website gewoon up is en er niks over meldt. Volgens mij bash je de verkeerde user nu want:

- ik stelde geen vraag
- ik had zelf al bedacht wat ik ging doen
- het is pas een paar dagen geleden dat hij z'n eigen site weer besloot te stoppen

Maar als dit de huidige sfeer is dat users die weten wat ze doen hun verhaal niet kwijt kunnen en noobs continue dezelfde vragen herhalen ben ik er n beetje klaar mee. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:06
Van de week heb ik mijn telefoon geupgrade via kies naar i9000XWJS3.
Nu maar de stap genomen om mijn een andere kernel op mijn Galaxy S te zetten omdat ik Root, BLN en de mic sound fix wilde hebben.
Ik heb eerst CF-Root erop gezet om 2e recovery te krijgen.
Ik heb de hiervoor de file CF-Root-XX_XEU_JPY-v1.3-BusyBox-1.15.3 gebruikt.
Deze geflashed met Odin.

Vervolgens deze speedmod-kernel (k12q-t2-500hz) geflashed d.m.v. Odin
Via recovery menu BLN geactiveerd, en BLN pro gedownload om ook de BLN notificatie te krijgen voor gemiste gesprekken.

Was wat huiverig, maar met goed lezen en rustig de tijd ervoor nemen is het helemaal goedgekomen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Megapaul op 22-01-2011 01:11 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Cartman! schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 01:01:

Maar als dit de huidige sfeer is dat users die weten wat ze doen hun verhaal niet kwijt kunnen en noobs continue dezelfde vragen herhalen ben ik er n beetje klaar mee. Jammer.
Ik geef toe, je bent niet zo'n hele grote n00b als velen hier. ;)

Als je speedmod wil kan je er ook Darky 8.1 opzetten hoewel je dan niet de laatste versie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryan1988
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-05 16:49
Japperrrr schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:53:
[...]

Ik dacht dat ik een van de weinige was hier met deze balken, maar blijkbaar hebben er meer last van. Misschien toch maar eens actie ondernemen ertegen want ze zijn echt good zichtbaar afhankelijk van de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:24
Draai darky 8.0 Daarbij zit launcher pro. Deze zie ik niet te staan in de market(dus kan hem niet automatisch updaten) is er een manier om hem wel aan de market te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 08:52:
Draai darky 8.0 Daarbij zit launcher pro. Deze zie ik niet te staan in de market(dus kan hem niet automatisch updaten) is er een manier om hem wel aan de market te koppelen?
Gebruik de zoekfunctie eens man.
Is al 10x gezegd dat het even kan duren voordat apps in de market beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 13-09 19:24
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 09:16:
[...]

Gebruik de zoekfunctie eens man.
Is al 10x gezegd dat het even kan duren voordat apps in de market beschikbaar zijn.
nou, die apps komen bij mij echt niet in de app list hoor.
volgens mij zit er in titanium backup pro wel zon optie om ze t koppelen. maar misschien is er ook nog een andere manier meneer betweter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Ik heb nu de nieuwste doc's firmware met speedmod gisteren geflashed. Zit er nou automatisch een soundfix in de nieuwste speedmod kernel of moet je deze nog in het recovery menu aanzetten? Ik kan hem namelijk niet vinden in het recovery menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Snoll3bulk schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 10:28:
Ik heb nu de nieuwste doc's firmware met speedmod gisteren geflashed. Zit er nou automatisch een soundfix in de nieuwste speedmod kernel of moet je deze nog in het recovery menu aanzetten? Ik kan hem namelijk niet vinden in het recovery menu.
Nee voor zover ik weet is dat standaard geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoll3bulk
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-03 11:03
Frigolamptje schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 10:42:
[...]

Nee voor zover ik weet is dat standaard geactiveerd.
Oke bedankt, heb het even getest. Volgens mij staat het inderdaad standaard aan:

http://www.youtube.com/watch?v=ASxfDzU2SmE&feature=feedu

http://www.youtube.com/watch?v=9guJFLY7chw

[ Voor 7% gewijzigd door Snoll3bulk op 22-01-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu darkys 8.0 no wipe en als ik 8.1 no wipe wil instellen wat moet ik dan met de 8.0 file doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Zal eens een doc-wipe mogen installeren. Had net upgedate met batterij rond de 15%, na updaten nog 12%, dus dan laten leeg lopen tot 0% en terug naar 100 herladen zodat de batterijmarges correct blijven. Maar telefoon begon tegen het einde heel raar te doen, reageerde amper. Uiteindelijk uitegevallen op 0%, maar bij herstarten ging het verkeerd. Improved email is spoorloos verdwenen uit mijn apps, de helft van de apps geeft voortdurend force closes, dusja zit niet echt goed :P . Eén en ander is wellicht corrupt geraakt...

Had wel nog de standaard e-mail client ingesteld (omdat improved email dus verdwenen was), na 10 minuten gaf die alweer 'connection error'. Wat een teringapplicatie is dat eigenlijk |:( . Ergste is dat improved e-mail op het eerste gezicht idd niet meer te downloaden is :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Hmm vreemd, heb je de market fix uitgevoerd? Ik ga dalijk ook even de nieuwste doc flashen :). Daarna even wachten op de final van Speedmod k12q.

[ Voor 38% gewijzigd door Jay-v op 22-01-2011 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriendijkstra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 15:29
Snoll3bulk schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 10:28:
Als je de Voodoo app uit de market download kun je de soundfix gemakkelijk aan en uit zetten. Verder heb je nog een aantal instellingen. De soundfix werkt uitstekend! Vooral bij het luisteren naar de radio is het een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Was ik al op een punt gekomen dat ik uit pure frustratie geen hotmail meer ging gebruiken op de SGS, kon ik improved email alsnog downloaden via de website van de ontwikkelaar. Dus voor wie het ook niet meer vindt in de market, de qr-code hier werkt wel: http://www.mwebster.us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
Tweet van Darky:

darkyy92 Joël
Preparing v9.0 Final for tonight.

Ik heb alvast een back-up gedaan, en de telefoon aan de lader :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Zo doc 9.1.3 geflashed. Speedmod k12q-t4, alle tweaks enabled. Vanavond even een filmpje schieten als test!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
  • Laatst online: 09-12-2024
Dacuuu schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 08:52:
Backup maken in instellingen van launcher pro

Dan bij cgewone instellingen bij toepassingen launcher pro stoppen en verwijderen ...

Launcher pro uit market downloaden

Backup via instelllingen launcherpro terugzetten

De laatste versie van launcherpro heeft coole homescreen transmitions.. het veranderen van scherm kan via diverse grafische hoogstandjes...

Probeer maar uit. Draai zelf darky v8.1

[ Voor 15% gewijzigd door dutchdragon81 op 22-01-2011 23:19 ]

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
jampot1989 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:07:
Tweet van Darky:

darkyy92 Joël
Preparing v9.0 Final for tonight.

Ik heb alvast een back-up gedaan, en de telefoon aan de lader :p
Best toch niet als eerste flashen gezien de vorige releases :9 . Met de nieuwe doc en speedmod haal ik nu trouwens een mega-batterijduur: na 5u30 nog maar 5% af. Weinig gebruik dat wel (10 SMS, 3 push mails), maar toch, niet te vergelijken met vroeger. Enige verschil is dat ik nu een wipe gedaan heb omdat ik een paar problemen heb én ik heb de telefoon geflashed op 100% batterij. Normaal doe ik dit niet en laat ik na het flashen de batterij gewoon tot 0% gaan om dan weer 100% te laden en batterystats te wipen. Maar misschien heeft het dus echt wel nut om op 100% te flashen... Voor de rest is tweetcaster nog niet geïnstalleerd, maar die synct maar om het halfuur, dus veel verschil zal dat wel niet uitmaken. Flashen op 100% is wellicht echt de way to go...

Edit: bedenk net dat ik ook een andere modem heb: jpx nu. Had voorheen altijd exotische modems gebruikt, tot ik las dat modems eigenlijk gemaakt zijn voor een bepaalde regio en meestal ook het efficiënst zijn in die regio :+

[ Voor 10% gewijzigd door Frigolamptje op 22-01-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Frigolamptje schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:20:
[...]

Best toch niet als eerste flashen gezien de vorige releases :9 . Met de nieuwe doc en speedmod haal ik nu trouwens een mega-batterijduur: na 5u30 nog maar 5% af.
Dat is niet gek, ik zit meestal na 5 minuten al op 95 procent :s

Net even alles gewiped en opgepoetst. Had al een aantal keer de no-wipe gedaan, maar had nu toch wat probleempjes met de rom. Nu is alles echt weer supersmooth, en hopelijk verdwijnen de problemen dat goggles niet werkt (alle apps die camera gebruiken zelfs) met de nieuwe rom.

Misschien ook maar eens naar Doc kijken dan.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
jampot1989 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 23:34:
[...]

Misschien ook maar eens naar Doc kijken dan.. :p
Ja ik heb al gemerkt dat de opstelling van iemand overnemen zelden aanleiding geeft tot gelijkaardige resultaten. De jouwe dropt mss ook meteen van 100 naar 98 of minder als je hem van de lader haalt. Het batterij-gedoe is nogal moeilijk om te vatten eigenlijk... Waar ik voorlopig mee verder ga: flashen op 100%, JPX modem en lagfix uit (doet er wellicht niet toe maar soit). Ik zal ook in de gaten houden of bij een nieuwe speedmod kernel de batterijdrain plots weer niet groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Ik heb dus een beetje een probleempje... Heb de SGS van me maat geflashed omdat het mij wel goed beviel.

Ik heb een nowipe docs rom toegepast en dat ging dus een beetje mis. Hij geeft het opstartscherm, maar daarna is het scherm zwart en hij trilt af en toe even.

Ik heb al meermaals met ODIN een Samsfirmware rom geprobeerd toe te passen en dat gaat ook wel goed, maar na het opstarten blijft het scherm zwart en trilt hij... Heb de JS3 en JPY al geprobeerd toe te passen.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-09 20:16
Toch maar een wipe doen vanuit recovery?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Heb een wipe cache en data gedaan vanuit de recovery. Zelfs een factory reset helpt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 18:38
418O2 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 01:32:
Heb een wipe cache en data gedaan vanuit de recovery. Zelfs een factory reset helpt niet...
dalvik gewist?

dit doen plus factory reset.. dan zou hij aan moeten gaan..

werkt dit niet.. na deze handelingen opnieuw flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 15:25
Darky v.9.0 final is uit :D
http://www.darkyrom.com/c...le-like-a-revolution.560/

EDIT: Wow een heel stuk sneller dan 8.0 naar mijn idee. Ik heb een caffeinemark score van 6000 en een quadrant score van 1504.

Wil je deze rom flashen let wel dan even op je moet al je lagfixen AAN zetten ipv uit.

[ Voor 47% gewijzigd door mat2005 op 23-01-2011 07:58 ]

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb nu na het opnieuw wipen een top batterij duur. Vannacht met alles aan (en push mail) is er 3% vanaf gegaan. Dat is me nooit gebeurd. Geen idee wat nu de oorzaak was...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mat2005 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 07:41:

EDIT: Wow een heel stuk sneller dan 8.0 naar mijn idee. Ik heb een caffeinemark score van 6000 en een quadrant score van 1504.

Wil je deze rom flashen let wel dan even op je moet al je lagfixen AAN zetten ipv uit.
Huh? Wat wordt er bedoeld met "al je lagfixen AAN".. Moet je dus voodoo activeren alvorens je gaat/kan flashen? If so, wat moet je verder nog doen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 15:25
Ja je voodoo lagfix moet dus aanstaan.

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
mat2005 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 07:41:

Ziet er verleidelijk uit om eens te proberen, maar net nieuwe doc geflashed én tevreden, dus laat het maar even zo. Waar zie je dat trouwens van die lagfix en geldt dat ook als je van een andere rom komt? Het enige wat ik vind is het volgende:
>> The ROM detects your current lagfix situation [it will keep it automatically]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
mat2005 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 09:46:
Ja je voodoo lagfix moet dus aanstaan.
Ik heb Darky, maar met speedmod. Geen lagfixes aan. Moet ik die nu eerst aanzetten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darky's 9.0 draait...met Speedmod K12Q..t4. Ziet er top uit.. ;)
Sneller weet ik nog niet...maar weer een hele mooi hoor.

Na wat testjes dit is het..absoluut. Snappy, GPSfix, audio sound, Browser ultra snel , wifi.
Must have!! Beter kan het volgens mij niet worden!! :9

[ Voor 39% gewijzigd door silitek op 23-01-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
silitek schreef op zondag 23 januari 2011 @ 10:32:
Darky's 9.0 draait...met Speedmod K12Q..t4. Ziet er top uit.. ;)
Sneller weet ik nog niet...maar weer een hele mooi hoor.
Na al dat geklaag in het topic, heb ik besloten een Doc rom te bakken met XWJS3. Die staat er nu op, ben benieuwd :) Jammer dat je niet automatisch voor ADW EX kan kiezen, maar dat is tot nu het enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
Zijn er voordelen van JS3 ten opzichte van JPY? Aangezien Doc JS3 (en JPY) gebruikt en Darky nog JPY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barzi schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:03:
Zijn er voordelen van JS3 ten opzichte van JPY? Aangezien Doc JS3 (en JPY) gebruikt en Darky nog JPY.
Zover ik link en rechts lees over JS3 niks revolutionair. Door borduursel van JPY, Samsung moet ook wat brengen af en toe. Dus als basis maakt het deze keer niet zo veel uit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
silitek schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:13:
[...]

Zover ik link en rechts lees over JS3 niks revolutionair. Door borduursel van JPY, Samsung moet ook wat brengen af en toe. Dus als basis maakt het deze keer niet zo veel uit... ;)
Bedankt. Ik zie wel veel problemen van Darky's 9 in het topic staan, dus ga ik denk dit keer voor Doc's rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu ook darkys 9.0 ik heb het erop gezet met lagfixes UIT maar wat is er dan allemaal nieuw aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 19:07
barzi schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:45:
[...]

Bedankt. Ik zie wel veel problemen van Darky's 9 in het topic staan, dus ga ik denk dit keer voor Doc's rom.
Heeft iemand al een leuke combi in de kitchen gevonden. Ik wil DOC ook wel eens proberen maar ben benieuwd wat nu het beste is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
hhoekstra schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:13:
[...]

Heeft iemand al een leuke combi in de kitchen gevonden. Ik wil DOC ook wel eens proberen maar ben benieuwd wat nu het beste is :)
JS3 wipe met JPX modem en speedmod kernel doet het zeer goed bij mij (zie enkele posts hoger). Ondertussen nog 83% na 18 uur 30 minuten met 52 min scherm aan. Voor de rest maar paar mailtjes ontvangen, sms of 15 over en weer en een uur of 7 vliegtuigmodus vannacht.

[ Voor 19% gewijzigd door Frigolamptje op 23-01-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ik heb nu:

- XWJS3 v9.1.3 WIPE
- XEN-JS3
- Hardcore's Kernel *RECOMMENDED*
- JPE Modem
- Android 2.2.1 Browser + applicaties die ik wil
- Alle tweaks
- Generation X v1.14
- Standaard bootlogo

Moet hem nog wel installeren, maar het ziet er naar mijn weten goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met Darky's 9.0?
Ben erg benieuwd^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Is er nog iemand met problemen met camera gerelateerde apps? Goggles start de eerste keer op, maar wanneer de camera gebruikt moet worden forced closed ie direct. Zelfde met Vignette.

Ik had gehoopt dat dit probleem zou verdwijnen na een wipe en-of rom switch, maar het blijft (wipe gedaan, en toen naar van darky naar doc gegaan). Ik lees op xda wel meer met problemen, maar kan nergens de oplossing vinden..

edit: wauw, eindelijk heb ik goggles weer werkend!

Direct na het flashen heb ik wat stock apps gedelete die ik niet gebruik, waaronder de standaard email client. Hierin lag het probleem. Het flashen en de factory reset had het probleem dus weldegelijk opgelost, maar doordat ik eerst de stock apps verwijderde voor ik goggles testte, leek het probleem nog te bestaan.

Via SGS Tools heb ik de emailclient nu weer terug, en alles is werkende. Geen idee hoe dit kan, maargoed, ik ben allang blij :p

[ Voor 38% gewijzigd door jampot1989 op 23-01-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barzi schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:19:
Ik heb nu:

- XWJS3 v9.1.3 WIPE
- XEN-JS3
- Hardcore's Kernel *RECOMMENDED*
- JPE Modem
- Android 2.2.1 Browser + applicaties die ik wil
- Alle tweaks
- Generation X v1.14
- Standaard bootlogo

Moet hem nog wel installeren, maar het ziet er naar mijn weten goed uit.
Goed brouwsel ;) ..bakken die handel.
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:09:
ik heb nu ook darkys 9.0 ik heb het erop gezet met lagfixes UIT maar wat is er dan allemaal nieuw aan?
Is allemaal te lezen op XDA :+
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 12:35:
Iemand al ervaring met Darky's 9.0?
Ben erg benieuwd^^
Ja ik, staat ook ergens..
barzi schreef op zondag 23 januari 2011 @ 11:45:
[...]

Nee hoor, problemen komt door NIET goed lezen en door geklungel gebruiker... 8)

[ Voor 51% gewijzigd door silitek op 23-01-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 9.0 en heb helemaal geen problemen.
ik lees ook dat mensen hun market app kwijt zijn maar ik heb nergens last van alles ging lekker met flashen van 9.0.
ik had zelfs lagfixes uit staan terwijl er wordt vermeld dat die aan moet staan.
Ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ah oke. Moet je ook de lagfix aanzetten als je Darky 8 hebt met de Speedmod kernel? In de eerste mod staat alleen iets over dat er problemen zijn met de Voodoo based kernels, en dat je daarom de lagfix aan moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barzi schreef op zondag 23 januari 2011 @ 13:17:
Ah oke. Moet je ook de lagfix aanzetten als je Darky 8 hebt met de Speedmod kernel? In de eerste mod staat alleen iets over dat er problemen zijn met de Voodoo based kernels, en dat je daarom de lagfix aan moet zetten.
Darky's Rom configuratie app halen uit de market..niet noodzakelijk maar handig.
En als je darky draait..met speedmod wel/niet lagfix, kan er zo overheen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Oke, bedankt. Heb de configuratie app nu gedownload en ingesteld, maar hoe flash ik de rom nu? Gewoon via CWM (dus gewoon op de home-knop drukken en rebooten in recovery) of moet dit via dit programma (hoe?)? Ik wil dus de instellingen van de configuratie app gebruiken (wipe, circle battery etc.) en v9 flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Configuratie app maakt mappen op je interne sd kaart aan, met namen die de rom tijden het flashen via CWM uitleest. Dus als je dingen instelt via de app, kan je gewoon flashen vanuit CWM, en zal de rom automatische de gewenste instellingen gebruiken.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 11:28
Ik heb een probleemp met de clockworkmod recovery: de knop voor "install zip from SD card" werkt niet, en andere knoppen in CWM ook niet. Kan wel up en down bladeren maar niks selecteren.

Android start ook niet meer op (2e recovery werkt nog wel).

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Hmm, welke knop gebruik je om de 'knoppen' in CWM te kiezen? Bij mij is het namelijk de back-toets, niet de home-toets.

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
MaximusTG schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:35:
Hmm, welke knop gebruik je om de 'knoppen' in CWM te kiezen? Bij mij is het namelijk de back-toets, niet de home-toets.
Ik dacht dat dat de aan-uit knop was, nog nooit iets anders gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:51
ernst schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:34:
Ik heb een probleemp met de clockworkmod recovery: de knop voor "install zip from SD card" werkt niet, en andere knoppen in CWM ook niet. Kan wel up en down bladeren maar niks selecteren.

Android start ook niet meer op (2e recovery werkt nog wel).
De powerknop gebruiken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
Ja jongens, briljant! Haha, ik had het net bij toeval uitgevonden (wilde m uitzetten). Heel stom dit. Maar top dat het werkt. Thanks!

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Frigolamptje schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:41:
[...]

Ik dacht dat dat de aan-uit knop was, nog nooit iets anders gebruikt :)
Hmm, net ff getest. Blijkt zowel de homeknop, backknop en de powerknop te werken bij de CWM versie die ik nu heb :P (van Darky rom 9). Gebruik de backknop sinds een of andere CWM versie die ik erop had gezet om mn eerste custom ROM (eentje van Doc) te flashen. Daarin werkte alleen de backknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Gisteren voodoo sound V2 even getest. (let niet op de filmpjes, puur om het opname geluid te testen :P)
Test1: Balanced Setting:
YouTube: Galaxy S Voodoo Sound V2. Test1. (Balanced default with DRC)
Test2: Loud environment Setting.
YouTube: Galaxy S Voodoo Sound V2. Test2. (Loud environment with DRC)

De was overigens in de Matrixx, het volume staat hier vrij hoog. Vergelijkbaar met de gemiddelde festivals/concerten.

[ Voor 15% gewijzigd door Jay-v op 23-01-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Jay-v schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:59:
Gisteren voodoo sound V2 even getest. (let niet op de filmpjes, puur om het opname geluid te testen :P)

De was overigens in de Matrixx, het volume staat hier vrij hoog. Vergelijkbaar met de gemiddelde festivals/concerten.
Is dat ongeveer dezelfde muziek? Anders klinkt het met die loud environment setting echt wel 100 keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dat klopt, ik heb geprobeerd 2 stukken te nemen waar de bass duidelijk aanwezig is. Loud environment setting is inderdaad stukken beter.

Iemand al een fix voor de apps die niet in de market te vinden zijn sinds 9.1.3? Heb het zelfde probleem namelijk. De standaard marketfix werkt niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NOTC
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 31-03-2022
Jay-v schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:59:

Soo, wat een verschil zeg!
Hoe zet je die loud environment aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Nieuwste speedmod kernel installeren en de voodoo applicatie downloaden uit de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een beetje klaar met die ROMs van Darky. Eerst al problemen na het installeren van v8.1, dus weer teruggegaan naar 8.0. En nu blijft hij na flashen van v9.0 hangen op het bootscherm, daar schijnt wel een fix voor te zijn, maar dan worden allebei de sd-kaarten geformatteerd... Meer mensen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Had al een tijdje Darky V8.0 erop staan en beviel prima, en wilde vandaag dus de overstap maken naar V9.0.1. Maar voor de update vond ik het weer nodig om alles weer naar stock te zetten dus via, up,home, power naar de menu gegaan, en alles wat ik kon formatten geformatt. Maar nu is mijn tel dood..

Als ik hem aanzet krijg ik alleen de bootscherm te zien verder niks. ik kan nog wel in download mode etc. maar de pc herkent de tel niet meer dus kan de nieuwe darky niet in de interne sd zetten.

Ik heb gedaan:
Format:
boot
system
data
cache
sdcard
sd-ext

What should I do?

[ Voor 6% gewijzigd door Q_7 op 23-01-2011 18:23 ]

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Via Odin flashen zeker? Ik weet niet of je vanuit recovery een externe sd zou kunnen benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Ik kan helemaal niks meer :( , als je de originele rom wilt flashen moet je die bestand dan ook in de interne sd kunnen zetten?

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Q_7 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:54:
Ik kan helemaal niks meer :( , als je de originele rom wilt flashen moet je die bestand dan ook in de interne sd kunnen zetten?
Als je in de download mode kan komen kan je voor zover ik weet altijd via odin flashen. Ik heb verder geen ervaring met Odin (één maal gebruikt terwijl ik een guide volgde), dus ik weet ook niet of je via Odin een custom rom zal kunnen flashen of eerst terug moet naar een standaard rom, dat zal je zelf even moeten zoeken. Maar via odin en downloadmode kan je zeker wel nog rom's flashen op je sgs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
  • Laatst online: 09-12-2024
Van darky v8.1 naar v9.0 ge-upgrade nix aan het handje... hebben jullie wel de lagfix AANGEZET zoals in de beginpost staat vermeld?

[ Voor 3% gewijzigd door dutchdragon81 op 23-01-2011 19:08 ]

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernst
Is er een manier om de originele android (niet samsung) agenda in Darky rom te krijgen?

Ik heb V9.0.1 trouwens geïnstalleerd met lagfix off.
Eerst 9.0.0 en die disabelde Voodoo. Daarna gewiped en 9.0.1 er op gezet met voodoo dus uit en geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Frigolamptje schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:02:
[...]

Als je in de download mode kan komen kan je voor zover ik weet altijd via odin flashen. Ik heb verder geen ervaring met Odin (één maal gebruikt terwijl ik een guide volgde), dus ik weet ook niet of je via Odin een custom rom zal kunnen flashen of eerst terug moet naar een standaard rom, dat zal je zelf even moeten zoeken. Maar via odin en downloadmode kan je zeker wel nog rom's flashen op je sgs.
Hoe moet ik nu een juiste originele rom erop zetten? Op XDA heb je zoveel soorten rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Q_7 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:44:
[...]

Hoe moet ik nu een juiste originele rom erop zetten? Op XDA heb je zoveel soorten rom.
Staat letterlijk in de topicstart, inclusief een guide met screenshots ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Eerst flashen naar stock (bijv. JM8 (2.1) of JPA (2.2.1)) die je kunt downloaden van samfirmware.com met Odin. Daarna kun je weer Darky erop zetten via de bekende guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
Jay-v schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:24:
Nieuwste speedmod kernel installeren en de voodoo applicatie downloaden uit de market.
Die app kent hier maar twee opties om in te stellen, en niet die loud environment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
Zoals ik meestal doe(wel eerst helemaal opladen):
1. Stock JPM
2. Darky 8.0 wipe
3. Recovery herstarten, disable Voodoo lagfix alles voordat je de eerste keer boot
4. Boot Darky 8.0 volledig
5. Reboot naar CWM en flash Darky 9.0
6. Recovery herstarten, enable lagfix ext4-ext4-ext4-ext2-ext2-ext2 en system naar ext4.
7. Enable alle tweaks met (R) en enable BLN
8. Reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Ik heb hem nu weer werkend via Odin, maar men taal is Engels :F

I wanna cry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Q_7 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:32:
Ik heb hem nu weer werkend via Odin, maar men taal is Engels :F

I wanna cry!
Als je je custom rom flashed kun je bij taalinstellingen gewoon nederlands kiezen (toch bij de doc rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

jampot1989 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:50:
[...]

Die app kent hier maar twee opties om in te stellen, en niet die loud environment...
De "Recording Preset" instelling kan je aanpassen. De onderste optie is Loud environment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q_7
  • Niet online

Q_7

Darky's rom is alweer geupdated naar 9.0.2 , veel bugs denk ik.

Heb hem eindelijk kunnen installeren, maar echt goed werkt het niet, krijg namelijk de originele menu met een Darky achtergrond, that's it. Ga de nieuwe even proberen.

Pagina: 1 ... 20 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.