Wat de batterij betreft: ik had eind vorige week mijn stats gewist en kon dan twee dagen "rondkomen" met een volle batterij, maar ondertussen (een paar dagen/opladingen later) merk ik er al niets meer van. De eerste keer haalde ik net 48h bij "normaal" gebruik, maar ondertussen kan ik het me niet meer veroorloven om een nachtje over te slaan met opladen.
Dus ofwel zit ik de hele tijd te "klooien" om die batterij te stretchen en elke keer als ik wifi opzet te twijfelen of ik dat wel echt nodig heb, ofwel leg ik er me gewoon bij neer dat die batterij nu eenmaal elke nacht aan de lader moet hangen. Zo kan ik zelfs nog een beetje kwistiger zijn, gezien mijn batterij bij normaal gebruik het eigenlijk 1,5 dag volhoudt (maar overdag kan ik toch niet laden).
Dus het batterij hoodstuk is wat mij betreft afgesloten.
Wat me nu ook pas is opgevallen is dat ik niet online kan via 3G! Ik kan wel via de klassieke GPRS online, ook Edge en zelfs HSPA werkt, maar als dat icoontje in de statusbar naar 3G switched is het noppes. Je ziet wel dat naar boven gericht pijltje groen oplichten, maar het andere pijltje blijft consequent grijs in 3G modus (dus ik vermoed dat data (requests) sturen gaat, maar dat er niets terugkomt). Ik ben er vrij zeker van dat dit wel werkte voor ik dus custom rom van Darky's geïnstalleerd had. Iemand een idee?