Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-09 08:05
[/quote]Als je deze icoontjes niet hebt in darky's 8.0 heb je toch echt iets verkeerds gedaan. want ze zitten namelijk echt in 8.0 !
[/quote]
Geen idee wat ik verkeerd zou gedaan hebben. Bij mijn phone settings staat wel "Darky's v8.0 Gingerbread Edition".

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 10:10
Dries_Aendekerk schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:21:
[/quote]Als je deze icoontjes niet hebt in darky's 8.0 heb je toch echt iets verkeerds gedaan. want ze zitten namelijk echt in 8.0 !
[/quote]
Geen idee wat ik verkeerd zou gedaan hebben. Bij mijn phone settings staat wel "Darky's v8.0 Gingerbread Edition".
Bij mij zijn deze apps ook niet te vinden. Ben via no wipe van 7.7 naar 8 over gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
vraagje :$ ik heb de groene neon theme gedownload en erop gezet, maar wil toch weer terug naar de originele v8 theme, weet iemand waar ik die kan vinden?
zodat ik hem weer terug kan zippen.

bij mijn darky v8 (wipe) versie staat ook gewoon BLN en battery app.
hele handige app die bln

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
ik heb nog steeds geen edit knopje naast mijn eigen bericht, (weet een mod misschien hoe die te krijgen?)
dus sorry voor de quotes en dubbele berichtjes.

heb nu een andere theme erop gezet. de Androdenna gallassia ofzo iets.
heel erg leuk, met mooie icoontjes.
aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik ben opzoek naar het lock screen dat werkt met rondjes die je kan sliden. Gelijk aan opnemen en het alarm van de klok.

Waar is dit lock screen te vinden? Onderdeel van een theme of rom?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heb nieuwe rom geïnstalleerd alleen kan nu niet via de market apss installeren, hij begint met downloaden en verdwijnt dan weer net zo hard. Volgens mij was daar toch een fix of zoiets voor...??? iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 15:58
Ik heb een rom gebakken en voordat ik deze flash heb ik hem ge-unzipped en de csc files vervangen door de ''goeie''. Nou heb ik de boel weer ingepakt naar .rar (omdat ik winrar heb) en gerenamed naar .zip en deze zip in de root gezet van het toetstel. Alleen geeft hij nu in CWM aan dattie die nie kan openen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:30:
Ik ben opzoek naar het lock screen dat werkt met rondjes die je kan sliden. Gelijk aan opnemen en het alarm van de klok.

Waar is dit lock screen te vinden? Onderdeel van een theme of rom?
Onderdeel van praktisch elke custom rom en theme.

Ik zie trouwens een trend ontstaan in dit topic.
Heb een beetje het idee dat 80% van de posts in dit topic over battery drain gaan de laatste tijd, niet bepaald titelgerelateerd in mijn ogen.
Je zou bijna zeggen dat er weer een apart topic moet komen:).
Zelf hang ik hem lekker elke avond aan de lader, en ben die discussie dus liever kwijt dan rijk:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:49
Duh |:( WinRAR kan ook ZIP's aanmaken.. Alleen renamen gaat natuurlijk niet werken.

Kies voor "Add to archive..." en stel het formaat in op ZIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
Nou sorry dat ik zo dom ben dat je je hoofd tegen de muur moet bonken maar als ik hem rename dan kan ik hem op mijn pc toch ook gewoon openen.. Dan geeft ie ook geen foutmelding o.i.d.
Maar goed thanks voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-08 12:56
Zanzarismo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:33:
Ik heb een rom gebakken en voordat ik deze flash heb ik hem ge-unzipped en de csc files vervangen door de ''goeie''. Nou heb ik de boel weer ingepakt naar .rar (omdat ik winrar heb) en gerenamed naar .zip en deze zip in de root gezet van het toetstel. Alleen geeft hij nu in CWM aan dattie die nie kan openen :S
Zanzarismo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:38:
Nou sorry dat ik zo dom ben dat je je hoofd tegen de muur moet bonken maar als ik hem rename dan kan ik hem op mijn pc toch ook gewoon openen.. Dan geeft ie ook geen foutmelding o.i.d.
Als je hem opent met winrar verbreek je de sign.. dit kan wel met 7zip.. als dit niet werkt zijn er ook tools om de zip weer te signen ..

Hier een link hoe je je CSC kan veranderen.

[ Voor 26% gewijzigd door thommy86 op 11-01-2011 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
benbaba schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:46:
Heb nieuwe rom geïnstalleerd alleen kan nu niet via de market apss installeren, hij begint met downloaden en verdwijnt dan weer net zo hard. Volgens mij was daar toch een fix of zoiets voor...??? iemand
Met SGS tools de market fix toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zanzarismo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:38:
Nou heel simpel...wat je nu doet is dat je een RAR maakt en het ZIP noemt, die 2 zijn niet hetzelfde dus het is nogal logisch dat CWM er niks mee kan. Hetzelfde als jij een word bestand hebt en jij hernoemt het naar zip. Winrar herkent gewoon het interne formaat, daarom doet ie t op jouw pc wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
Thanks! Gelukt :)

- Doc rom
- XXJPE
- K12K Hardcore Speedmodkernel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zanzarismo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:05:
Thanks! Gelukt :)

- Doc rom
- XXJPE
- K12K Hardcore Speedmodkernel
Bij mij is het net ook gelukt. Darky v8.0 erop gezet, ook XXJPE.

Twee vragen: Waarom de K12K Hardcore Speedmodkernel?
En ik wil graag swypen. Nou had ik de JPA variant gedownload en klaarstaan. Nu heb ik door Darky v8 JPE. Welke swype.zip moet ik nemen JPA of JPE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:36:
[...]

Bij mij is het net ook gelukt. Darky v8.0 erop gezet, ook XXJPE.

Twee vragen: Waarom de K12K Hardcore Speedmodkernel?
En ik wil graag swypen. Nou had ik de JPA variant gedownload en klaarstaan. Nu heb ik door Darky v8 JPE. Welke swype.zip moet ik nemen JPA of JPE?
De K12K heb ik gedaan omdat ik hier heb gelezen dat de snelheid verbeterd was en gewoon om uit te proberen..
http://forum.xda-develope...hlight=swype#post10239084
daar staan de soorten Swype met de ondersteunende talen. Ik heb JPU want dat is volgensmij de laatste versie en die ondersteund Nederlands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zanzarismo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 00:43:
[...]

De K12K heb ik gedaan omdat ik hier heb gelezen dat de snelheid verbeterd was en gewoon om uit te proberen..
http://forum.xda-develope...hlight=swype#post10239084
daar staan de soorten Swype met de ondersteunende talen. Ik heb JPU want dat is volgensmij de laatste versie en die ondersteund Nederlands :)
Dank.

Zijn er mensen die met v8.0 met dezelfde gps problemen als die ervaar (geen signaal?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Laatst online: 04-09 23:50
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 02:37:
[...]

Dank.

Zijn er mensen die met v8.0 met dezelfde gps problemen als die ervaar (geen signaal?)
Er is geen enkele fix voor GPS en met alle firmwares heb je even goed bereik. Er zijn geen harde bewijzen voor dat het met de ene firmware beter is dan met de andere. De antenne in de SGS is simpelweg niet sterk genoeg. Dus laten we daar alsjeblieft over ophouden, dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-09 10:41
Japperrrr schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 07:43:
[...]

Er is geen enkele fix voor GPS en met alle firmwares heb je even goed bereik. Er zijn geen harde bewijzen voor dat het met de ene firmware beter is dan met de andere. De antenne in de SGS is simpelweg niet sterk genoeg. Dus laten we daar alsjeblieft over ophouden, dankjewel :)
Bwa voor zover ik weet kan dmv aanpassingen in de modem toch heel wat verschil gemaakt worden. Als je info wilt over de verschillende radio's volg je best die link uit e topicstart van Darky. Hoewel ik niet meer ging flashen voor gingerbread, gisterenavond toch nog terug geweest naar Doc. Batterijproblemen opnieuw opgelost, nieuwe radio ook geprobeerd die in de kitchen stond: JP2. Lijkt mij goed te werken, enkel gps moet ik nog eens testen. Kwaliteit van telefoongesprek was van het beste wat ik ooit al gehoord heb denk ik. Vind het gingerbread thema uit doc's keuken trouwens wel mooier dan het thema dat doc standaard gebruikt.

Edit: Net even GPS getest, haal hierbinnen binnen de minuut een fix, mijn bureau staat wel naar het raam georiënteerd. Dat is volgens mij wel heel goed. Heb wel met fasterfix de gps regio op netherlands gezet.

Wel één probleem nu: ik zie plots maar één google agenda meer om te syncen, terwijl ik anders al mijn agenda's zie. Heb er zelf nog niet naar gezocht wegens weinig tijd, maar mocht er iemand zijn die hetzelfde voor had en snel even kan antwoorden dan zou dat nog zo leuk zijn ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Frigolamptje op 12-01-2011 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frigolamptje schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:51:
[...]

Bwa voor zover ik weet kan dmv aanpassingen in de model toch heel wat verschil gemaakt worden. Als je info wilt over de verschillende radio's volg je best die link uit e topicstart van Darky. Hoewel ik niet meer ging flashen voor gingerbread, gisterenavond toch nog terug geweest naar Doc. Batterijproblemen opnieuw opgelost, nieuwe radio ook geprobeerd die in de kitchen stond: JP2. Lijkt mij goed te werken, enkel gps moet ik nog eens testen. Kwaliteit van telefoongesprek was van het beste wat ik ooit al gehoord heb denk ik. Vind het gingerbread thema uit doc's keuken trouwens wel mooier dan het thema dat doc standaard gebruikt.

Edit: Net even GPS getest, haal hierbinnen binnen de minuut een fix, mijn bureau staat wel naar het raam georiënteerd. Dat is volgens mij wel heel goed. Heb wel met fasterfix de gps regio op netherlands gezet.

Wel één probleem nu: ik zie plots maar één google agenda meer om te syncen, terwijl ik anders al mijn agenda's zie. Heb er zelf nog niet naar gezocht wegens weinig tijd, maar mocht er iemand zijn die hetzelfde voor had en snel even kan antwoorden dan zou dat nog zo leuk zijn ;)
Ik kom op mijn gps probleem terug. Bij 2.2 kon ik vanuit mijn kamer (flatgebouw) al signaal krijgen. Nu moet ik even naar het raam lopen, en krijg ik meteen een fix. Dus ik heb (tot nog toe) geen problemen met v8.0.

Verder, v8.0 is super! Eerste keer nieuwe rom maar heb zoveel meer batterij en snelheid. Voelt soepel aan, geen hikups (whatsapp bijv) en goede UI. Ik zou het iedereen (met stock 2.2) aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Japperrrr schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 07:43:
[...]

Dit is dus gewoon klets he.. sgs heeft misschien niet de beste antenne.. maar in eerste instantie is het gps probleem een softwarematig probleem.. (waar ik geen last meer van heb)

ik gebruik over het algemeen het JPY modem.. werkt prima en de snelste fix tot nu toe..

hier een link waar modems worden vergeleken..
http://forum.xda-develope...p=9678756&postcount=13293

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Jay-v schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 17:06:
Ik ga nog een poging doen om mijn batterij te fixen. Ben nu mijn accu aan het laden, daarna ga ik Darky v8 en Speedmod kernel flashen. Vervolgens laat ik hem zonder app's een nachtje liggen om te kijken of het probleem weg is.

Moet ik voor het flashen van de speedmod kernel trouwens mijn voodoo uitzetten?!?
YES!YES!YES! Batterij probleem verholpen!
Eindelijk ben ik van mijn batterij probleem af! Zo heb ik het gedaan:
1. Disable Voodoo
2. Reboot telefoon
3. Laden tot 100%
4. Reboot naar recovery en installeer Darky V8 Wipe.
5. Reboot telefoon, daarna weer naar recovery.
6. Flash Speedmod kernel(K12K)
7. Reboot!

Vanmorgen om 6.05 van de lader gehaald, nu nog 89% over.
Ik heb alleen nog LauncherPro en WhatsApp geinstalleerd. Verder heb ik mijn Gmail account ingesteld.

Exchange en andere apps heb ik nog niet geinstalleerd, dat ga ik nu 1 voor 1 doen ter controle!

edit:
Een volledige wipe had ik overigens al eerder geprobeerd met v7.0, echter niet met de speedmodkernel

[ Voor 5% gewijzigd door Jay-v op 12-01-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Jay-v schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:47:
[...]

Exchange en andere apps heb ik nog niet geinstalleerd, dat ga ik nu 1 voor 1 doen ter controle!
Houd ons zeker op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
[...]

1. Disable Voodoo
2. Reboot telefoon
3. Laden tot 100%
7. Reboot!

Ik heb alleen nog LauncherPro en WhatsApp geinstalleerd. Verder heb ik mijn Gmail account ingesteld.

Ik kan met normaal gebruik net 2 dagen vol houden.. wat ik merk is dat als je telefoon uit staat hij nog een beetje doorlaad..

ik heb eigenlijk hetzelfde gedaan als hierboven.. voor het flashen alles stats gewist.. daarna bat helemaal ontladen en weer vol opladen toen hij uit stond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bezit sinds zaterdag zelf ook een SGS. Ik vind het een prima toestel, echter is hij wel wat aan de langzame kant. Hij is volgens kies draaiende onder de nieuwste firmware, maar me mail en whatsapp lopen nog niet echt soepel. Wat raden jullie me aan? Hoe krijg ik die mooie ding sneller:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japperrrr
  • Laatst online: 04-09 23:50
Er zijn gewoon geen harde bewijzen dat de GPS met de en firmware beter werkt dan de andere firmware. Het heeft geen zin te geloven in waarnemingen die niet technische kunnen worden verklaard en niet veelvuldig zijn herhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:56
lees dit topic vanaf post 1 maar eens door en post dan je vragen maar eens.

zag dat doc weer een nieuwe update had in de kitchen.. mischien morgen toch maar weer overflashen vanaf mijn Darky V8.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:10:
Ik bezit sinds zaterdag zelf ook een SGS. Ik vind het een prima toestel, echter is hij wel wat aan de langzame kant. Hij is volgens kies draaiende onder de nieuwste firmware, maar me mail en whatsapp lopen nog niet echt soepel. Wat raden jullie me aan? Hoe krijg ik die mooie ding sneller:)
Dit topic lezen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:10:
lees de begin post even door.. een custom rom flashen is als je het eenmaal door hebt vrij simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

1. Disable Voodoo
2. Reboot telefoon
3. Laden tot 100%
7. Reboot!

edit:
Een volledige wipe had ik overigens al eerder geprobeerd met v7.0, echter niet met de speedmodkernel
K12K maakt het verschi :*) l...al het gedoe vooraf heeft zonder deze kernel weinig nut. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
silitek schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:33:
[...]

K12K maakt het verschi :*) l...al het gedoe vooraf heeft zonder deze kernel weinig nut. ;)
Wat ik had gedaan was met K12I.. dit was wel degelijk een verschil..

maar eerlijk is eerlijk.. K12K maakt het verschil :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de batterijduur gesproken, misschien niet geheel terecht in dit topic maar toch; Gooi in de pricewatch de sliders van "gesprekstjis" en "Stand-by-tijd" helemaal naar rechts en de Samsung Galaxy S komt naar voren als meest populaire toestel.. Vreemd? Wellicht niet indien alle internet verbindingen worden uitgeze..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb ook de BLN mod geactiveerd. Lijkt niet te werken voor WhatsApp berichten? Klopt dit? of mis ik iets?

EDIT: Werkt nu wel? Eerste paar berichten pakte hij het nog niet oid.

[ Voor 25% gewijzigd door GandalfTheGrey op 12-01-2011 14:51 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Frigolamptje schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:51:
[...]

Bwa voor zover ik weet kan dmv aanpassingen in de modem toch heel wat verschil gemaakt worden. Als je info wilt over de verschillende radio's volg je best die link uit e topicstart van Darky. Hoewel ik niet meer ging flashen voor gingerbread, gisterenavond toch nog terug geweest naar Doc. Batterijproblemen opnieuw opgelost, nieuwe radio ook geprobeerd die in de kitchen stond: JP2. Lijkt mij goed te werken, enkel gps moet ik nog eens testen. Kwaliteit van telefoongesprek was van het beste wat ik ooit al gehoord heb denk ik. Vind het gingerbread thema uit doc's keuken trouwens wel mooier dan het thema dat doc standaard gebruikt.

Neem aan dat je JL2 bedoeld? Zie dat 7.6 DocRom er nu ook op staat. Heb jij hem gewoon No Wipe over je oude DocRom heengezet?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
GandalfTheGrey schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:47:
[...]

Neem aan dat je JL2 bedoeld? Zie dat 7.6 DocRom er nu ook op staat. Heb jij hem gewoon No Wipe over je oude DocRom heengezet?
Had eventjes een uitstapje gemaakt naar Darky, dus nu via een wipe-versie terug gekomen. Maar vroeger nog bij doc upgegrade dmv no wipe-versie en dat ging zonder problemen. Ik selecteer altijd alle apps opnieuw, maar ik denk dat dat eigenlijk niet nodig is. En idd, is de JL2 modem waar ik het over had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:56:
Over de batterijduur gesproken, misschien niet geheel terecht in dit topic maar toch; Gooi in de pricewatch de sliders van "gesprekstjis" en "Stand-by-tijd" helemaal naar rechts en de Samsung Galaxy S komt naar voren als meest populaire toestel.. Vreemd? Wellicht niet indien alle internet verbindingen worden uitgeze..?
Nee hoor, niet vreemd. De batterij tijd van mijn toestel was altijd dik in orde, iig beter als mijn vorige smartphones (HTC en iPhone 3g). Het probleem kwam pas na het (verkeerd) flashen van Custom Rom. Nu dus opgelost waarschijnlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 22:50
Oke ik loop vast mijn toestel was op een of andere manier gebrickt en heb hem met een jig hersteld.
Welke software modem, pit, pda etc heb ik nu nodig om terug te gaan naar de stock firmware.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 23:15
thommy86 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 12:50:
Ik ervaar sinds gister enkele "lags" met mijn sgs.. ik kan het eigenlijk niet echt lags noemen.. maar hij reageerd soms helemaal niet meer.. gister was ik een youtube filmpje aan het kijken en halverwege stopte hij er mee.. ik kon toen helemaal niks meer.. toen heb ik een bat. pull gedaan.. vandaag gebeurde het zelfde maar na 30 sec. kreeg ik de melding. "kan video niet afspelen" en daarna een FC.

ook was ik aan het bellen nadat ik had opgehangen wilde ik weer bellen.. ik wilde hem van toetsblok halen.. maar geen reactie.. ook niet met je knoppen.. na 15 sec. kreeg ik hem van toetsblok af en kon ik gewoon bellen.. ophangen lukte daarna alleen niet..

Wat is hier aan de hand?

Draai Doc. JPA v7.6.2
Kernel Speedmod k3r5
Alle tweaks aan en alles EXT4
BLN ook aan..

Edit:

Hij blijft nu vaker hangen.. als ik heb van toetsblok wil halen en daarna iets doe.. dan blijft hij daarop hangen..
haal hem net van toetsblok.. druk op applicaties en hij blijft hangen.. zeker 15 sec..!?!?!?!?! :?
Goede reden om te flashen! :)
Kan je meteen de verouderde JPA vervangen met JPY en hardcore's k3r5 met k12K
http://www.romkitchen.org

edit: Ik kan je verzekeren dat alles een stuk sneller draait in vergelijking tot JPA.

[ Voor 3% gewijzigd door Maarten21 op 12-01-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
robbinonline schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 19:49:
Oke ik loop vast mijn toestel was op een of andere manier gebrickt en heb hem met een jig hersteld.
Welke software modem, pit, pda etc heb ik nu nodig om terug te gaan naar de stock firmware.
software van samfirmware halen en flashen met odin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 22:50
thommy86 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:38:
[...]

software van samfirmware halen en flashen met odin..
Software gedownload, via odin geflash. Tel start op je hoort en ziet het welkomst tune animatie. Daar gaat het toestel zo nu en dan trillen en het scherm word zwart. Hoe weet ik btw welke firmware ik moet hebben: bijvoorbeeld I9000XXJF2, I9000XXJF3, 9000XWJFD etc.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
GandalfTheGrey schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:20:
Ik heb ook de BLN mod geactiveerd. Lijkt niet te werken voor WhatsApp berichten? Klopt dit? of mis ik iets?

EDIT: Werkt nu wel? Eerste paar berichten pakte hij het nog niet oid.
Hier werkt het meestal wel, soms niet. Ik ben er nog niet achter waardoor het soms niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 25-05 11:27
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 02:37:
[...]

Dank.

Ja ik ook, maar als ik de gpstest doe dan vind ie wel satelieten.
Start ik me navigatie wilt ie geen enkele satelieten locken en kan ik wachten totdat ik een ons weeg, maar geen lock helaas.
K12l is inmiddels uit, even flashen ^^

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Even een update, inmiddels ook Twitter en Facebook erop staan! Batterij gaat nog steeds als een trein :).
Sinds gister 6.00 van de lader en nog steeds 40% over nu.

Hiervoor haalde ik het de zelfde dag niet tot 17.00 :). Alleen nog mijn Exhange toevoegen, dat ga ik vanmiddag proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Laatst online: 07-09 08:05
Wat de batterij betreft: ik had eind vorige week mijn stats gewist en kon dan twee dagen "rondkomen" met een volle batterij, maar ondertussen (een paar dagen/opladingen later) merk ik er al niets meer van. De eerste keer haalde ik net 48h bij "normaal" gebruik, maar ondertussen kan ik het me niet meer veroorloven om een nachtje over te slaan met opladen.

Dus ofwel zit ik de hele tijd te "klooien" om die batterij te stretchen en elke keer als ik wifi opzet te twijfelen of ik dat wel echt nodig heb, ofwel leg ik er me gewoon bij neer dat die batterij nu eenmaal elke nacht aan de lader moet hangen. Zo kan ik zelfs nog een beetje kwistiger zijn, gezien mijn batterij bij normaal gebruik het eigenlijk 1,5 dag volhoudt (maar overdag kan ik toch niet laden).

Dus het batterij hoodstuk is wat mij betreft afgesloten. :-(

Wat me nu ook pas is opgevallen is dat ik niet online kan via 3G! Ik kan wel via de klassieke GPRS online, ook Edge en zelfs HSPA werkt, maar als dat icoontje in de statusbar naar 3G switched is het noppes. Je ziet wel dat naar boven gericht pijltje groen oplichten, maar het andere pijltje blijft consequent grijs in 3G modus (dus ik vermoed dat data (requests) sturen gaat, maar dat er niets terugkomt). Ik ben er vrij zeker van dat dit wel werkte voor ik dus custom rom van Darky's geïnstalleerd had. Iemand een idee?

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^...even je bestaande APN setting deleten en handmatig opnieuw instellen. Werkt in de meeste gevallen wel.

Edit: K12L voodoo sound en app is wel super. Klinkt erg goed!!..GPS fix weet ik nog niet.
Met K12K had ik igg geen fix, althans moeilijk.

Edit2: We zijn weer terug bij af..K12L slurpt batterij :(

Edit3: Battery clear in cwm en weer terug op verbruikt niveau k12k.. :+

[ Voor 60% gewijzigd door silitek op 13-01-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Vorige week mijn Darky v8.0 no-wipe vervangen voor de wipe versie.
We zijn nu een aantal dagen verder en ik ben echt onder de indruk.
Tel staat dagelijks aan van 07.30 tot 24.00 (+- uiteraard), normaal redde ik dan 2 dagen met de SGS.
Niet geheel ontevreden aangezien ik dit ook haalde met de oude HTC's.

Nu met de standaard Darky v8 haal ik 3 dagen en heb dan nog steeds 20+ % over _/-\o_

Spec's
- Eerste release SGS in NL
- darky v8.0 wipe

- 3x pop3 15min
- talk
- switch
- sms
- bellen
- veel switches tussen 3g/wifi

Daarbij ook 3 andere geupdate waarvan er 1 echt waardeloos vastliep om de 15min.
Alle drie zijn nu snel en zonder noemenswaardige problemen.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
3 dagen de tering heb je een 4500 ipv de standaard 1500 batterij erin hangen?

heb net de nieuwe doc 7.9 kitchen met JPY en speedmod K12L geflashed, ben benieuwd haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:02:

heb net de nieuwe doc 7.9 kitchen met JPY en speedmod K12L geflashed, ben benieuwd haha!
Staat die erop dan? Changelog zegt 7.5 en speedmod K12k toch de latest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter is Gamer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 22:26
Dries_Aendekerk schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:17:
...............................................

Dus ofwel zit ik de hele tijd te "klooien" om die batterij te stretchen en elke keer als ik wifi opzet te twijfelen of ik dat wel echt nodig heb, ofwel leg ik er me gewoon bij neer dat die batterij nu eenmaal elke nacht aan de lader moet hangen. Zo kan ik zelfs nog een beetje kwistiger zijn, gezien mijn batterij bij normaal gebruik het eigenlijk 1,5 dag volhoudt (maar overdag kan ik toch niet laden).

Dus het batterij hoodstuk is wat mij betreft afgesloten. :-(

.............................................................
Er is voor niet al teveel geld een batterij lader van samsung te koop MET extra batterij. Ik liep namelijk ook tegen het probleem aan dat ik vaak met een lege tel zit en niet de mogelijkheid heb om mijn tel op te laden. Dit was voor mij in ieder geval een uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:50:
[...]

Staat die erop dan? Changelog zegt 7.5 en speedmod K12k toch de latest?
In 7.6 waren ze naar CWM 3.0 gegaan, maar hier waren bugs mee. In 7.9 is er weer gereverted naar CWM 2.5. Kortom 7.5 is nog prima :-p

Verder klopt het dat Speedmod K12K standaard in de kitchen staat. Je moet K12I zelf flashen.

[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 13-01-2011 10:29 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt die k12l? Want heb nog niks over een 'L' voorbij zien komen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Het grootste verschil met K is dat er een audio fix in zit (van Voodoo). Draai zelf nog K12K, dus kan er weinig over zeggen :p

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:31:
Hoe bevalt die k12l? Want heb nog niks over een 'L' voorbij zien komen verder.
O ja wel.nog geen 10 posten terug. :+
GandalfTheGrey schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:34:
Het grootste verschil met K is dat er een audio fix in zit (van Voodoo). Draai zelf nog K12K, dus kan er weinig over zeggen :p
Ook, maar er zitten ook een paar update tweaks in..so far so good.
Snelheid geen verschil, GPS fix iets beter, geluid subliem..Natuurlijk geen Cowon maar voor een smartphone
erg goed..grootste sprong radio. Wel "voodoo app" halen uit de market...

[ Voor 54% gewijzigd door silitek op 13-01-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verstandig om 'm helemaal te wipen (sorry heb nog nooit alleen een speedmod geupdate, alleen ICM de rom) alvorens ik deze installeer? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:28:
Verstandig om 'm helemaal te wipen (sorry heb nog nooit alleen een speedmod geupdate, alleen ICM de rom) alvorens ik deze installeer? :o
Niet perse nodig..dit is denk ik de 10 kernel (speedmod) die ik Run vanuit Cwm "install zip from sd"
Wel als je een andere lagfix draait dan Speedmod..dan disable de boel. Verder is het quit save ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
robbinonline schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:21:
[...]

Software gedownload, via odin geflash. Tel start op je hoort en ziet het welkomst tune animatie. Daar gaat het toestel zo nu en dan trillen en het scherm word zwart. Hoe weet ik btw welke firmware ik moet hebben: bijvoorbeeld I9000XXJF2, I9000XXJF3, 9000XWJFD etc.
Welke wil je flashen? een standaard versie gaf je aan.. dat is voor Eclaire JM2 en voor Froyo JPA..

bij jou probleem zou een Factory Reset voldoende zijn.. als je gewoon een stock rom wilt.. dan zou ik nog kiezen voor JPY dat is de laatst gelekte firmware van samsung..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
Maarten21 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:25:
[...]

Goede reden om te flashen! :)
Kan je meteen de verouderde JPA vervangen met JPY en hardcore's k3r5 met k12K
http://www.romkitchen.org

edit: Ik kan je verzekeren dat alles een stuk sneller draait in vergelijking tot JPA.
een post van 18 november beantwoorden heeft nu niet echt zin meer he >:)
en wat ik mij kan herrinneren zat in die hardcore kernel nog een bug..

maar nog bedankt iig..!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:32:
[...]

Niet perse nodig..dit is denk ik de 10 kernel (speedmod) die ik Run vanuit Cwm "install zip from sd"
Wel als je een andere lagfix draait dan Speedmod..dan disable de boel. Verder is het quit save ;)
Ok thanks, ga ik dan zo even doen. Heb nu die 12k draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Henkie schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:02:

Nee, standaard batterij (G7)
Meeste batt gaat bij mij op aan Talk, email, internet en youtube app.
Gebruik hem nu ook redelijk vaak als klok (dus ff snel de home button indrukken)
Wifi staat 24hr aan als ik veel wissel, zit ik in de auto dan zet ik die wel uit.
Eerste lading ging twee dagen mee, maar daar zit dan iets van 5 a 6hr bellen bij.

Nog geen Voodoo of andere speedmods actief.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:42:
[...]

Ok thanks, ga ik dan zo even doen. Heb nu die 12k draaien.
Dan is het geen probleem. Flash met een volle batterij en als het kan aan usb/lader.
Na reboot laad je SG nog wat door zo'n 5%. Open SGS tool>apply script en wacht op "full load 100%

Dan verwijder usb/lader en direct in SGS tool "delete_batterystats_q.txt"..
Geen last meer van een TE snelle drain ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:35
Bij mij is het altijd de weergave die het meeste gebruikt :S. Waar heb jij dan je helderheid op staan? Dan is het na anderhalve dag voor mij echt wel op.

[ Voor 20% gewijzigd door boaty op 13-01-2011 11:57 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:46
Ik heb nu eindelijk maar eens besloten om Darky 8.0 te flashen naar m'n telefoon, maar ik heb een vraag over die 2e recovery.

Ik heb de stock android 2.2 van samsung zelf. Wel heb ik Super One-click Root, is het dan nog nodig om 2e recovery te enablen? Zoja, wat is de beste manier? Ik heb al even rond gekeken, maar de een zegt dat het met root niet zo is en de ander wel.

Klopt het ook dat als je Darky wil verwijderen, je gewoon laatste versie met odin er over kan flashen? Niemand lijkt hier een duidelijk antwoord op te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommy86
NetXtreme schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:58:
Ik heb nu eindelijk maar eens besloten om Darky 8.0 te flashen naar m'n telefoon, maar ik heb een vraag over die 2e recovery.

Ik heb de stock android 2.2 van samsung zelf. Wel heb ik Super One-click Root, is het dan nog nodig om 2e recovery te enablen? Zoja, wat is de beste manier? Ik heb al even rond gekeken, maar de een zegt dat het met root niet zo is en de ander wel.

Klopt het ook dat als je Darky wil verwijderen, je gewoon laatste versie met odin er over kan flashen? Niemand lijkt hier een duidelijk antwoord op te hebben.
In de eerste post vind je link naar CF-root.. deze flash je met odin..daarna zet je CWM als update.zip op je interne sd kaart.. ook de gedownloaden rom zet je op je interne sd..

ga naar je recovery.. apply update.zip.. (als je niet meteen in de nieuwe recovery komt moet je hem nog een keer apply'en)

nu kun je vanuit daar je rom instaleren..

een stock rom kun je altijd flashen met odin.. zorg wel voor dat een eventuele lagfix gedisabled is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's kan toevoegen aan contact personen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:10:
Kan iemand mij vertellen hoe ik foto's kan toevoegen aan contact personen
Galerie>foto>menu>meer>instellen als>pictogram contactpersoon ;)
boaty schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:56:
Bij mij is het altijd de weergave die het meeste gebruikt :S. Waar heb jij dan je helderheid op staan? Dan is het na anderhalve dag voor mij echt wel op.
Weergave 72%...als k12L net zo goed is als "K" hou ik het 2,5 dag vol. Met gemiddeld gebruik.

[ Voor 41% gewijzigd door silitek op 13-01-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:55:
[...]

Dan is het geen probleem. Flash met een volle batterij en als het kan aan usb/lader.
Na reboot laad je SG nog wat door zo'n 5%. Open SGS tool>apply script en wacht op "full load 100%

Dan verwijder usb/lader en direct in SGS tool "delete_batterystats_q.txt"..
Geen last meer van een TE snelle drain ;)
Top! Thanks voor je tip!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:16:
[...]

Galerie>foto>menu>meer>instellen als>pictogram contactpersoon ;)

Dank je wel!!!
[...]

Weergave 72%...als k12L net zo goed is als "K" hou ik het 2,5 dag vol. Met gemiddeld gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:46
Is het het nog waard om de K12L Speedmod te installeren na Darky 8.0? Zoja, kan deze gewoon gewoon via CWM na Darky?

Welke versie raden jullie aan? 256Hz of de 500Hz?

Daarnaast, is het aan te raden om de Voodoo lagfix aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
lagfix uitlaten.

volledig opladen dan via CWM de speedmod flashen, 500Hz gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NetXtreme schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:40:
Is het het nog waard om de K12L Speedmod te installeren na Darky 8.0? Zoja, kan deze gewoon gewoon via CWM na Darky?

Welke versie raden jullie aan? 256Hz of de 500Hz?

Daarnaast, is het aan te raden om de Voodoo lagfix aan te zetten?
Zeker de moeite, Ja, in Cwm "install zip from SD" 500Hz..en als laatste lagfix aan is persoonlijk.
Basic rap genoeg..maar voor de record hier draait altijd lagfix ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Cartman! schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:25:
[...]

Ik gebruik de widget SwitchPro om dat snel te doen, gewoon op m'n homescreen. Je kunt ook de gratis APNdroid pakken, minder mooi maar even effectief.
Ik heb nu switchpro erop staan met de 3G/2G switch maar die stuurt mij naar het android "instellingen mobiel netwerk" menu.
Daan kan ik dan gegevensnewerk uitschakelen, maar dat wil ik niet; ik wil 3G/2G data schakelen, is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lennart_1337 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:47:
[...]

Ik heb nu switchpro erop staan met de 3G/2G switch maar die stuurt mij naar het android "instellingen mobiel netwerk" menu.
Daan kan ik dan gegevensnewerk uitschakelen, maar dat wil ik niet; ik wil 3G/2G data schakelen, is dit een bug?
Gewoon APN on/off widget halen. Werkt, ;) en nog steeds beste app. ..sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Maar die zet dan toch gelijk je hele data connectie uit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lennart_1337 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:06:
Maar die zet dan toch gelijk je hele data connectie uit dan?
Zet je APN on even..haal je data op email en dat soort ongein. Daarna weer op off. Zie het probleem niet :+
Ieder geval gegarandeerd dat "auto switch" tussen wifi en gprs/3G uit is. Meest efficiënt app uit de Market

Sms, MMS werkt overigens gewoon wat wil je nog meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
silitek schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:18:
[...]

Zet je APN on even..haal je data op email en dat soort ongein. Daarna weer op off. Zie het probleem niet :+
Ieder geval gegarandeerd dat "auto switch" tussen wifi en gprs/3G uit is. Meest efficiënt app uit de Market

Sms, MMS werkt overigens gewoon wat wil je nog meer >:)
Heb nu dataswitch erop gezet, doet 't zelfde; ben benieuwd naar de levensduur van de accu nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lennart_1337 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:36:
[...]

Heb nu dataswitch erop gezet, doet 't zelfde; ben benieuwd naar de levensduur van de accu nu.
Die doet dat ook ja :) ..alle beetjes helpen. verwacht geen wonderen 2,5 dag is max..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• good4u
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 20:06
Ben van plan om Darky op mijn SGS te flashen maar een ding houd mij tegen en misschien weten jullie een oplossing.
Ik sync mijn diensten op de pc via een prog die alleen outlook agenda ondersteund, via kies sync ik dan outlook weer met mijn SGS.
Nou begrijp ik dat Kies niet meer werkt met een root, is er een andere optie om mijn outlook agenda syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
good4u schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:14:
Ben van plan om Darky op mijn SGS te flashen maar een ding houd mij tegen en misschien weten jullie een oplossing.
Ik sync mijn diensten op de pc via een prog die alleen outlook agenda ondersteund, via kies sync ik dan outlook weer met mijn SGS.
Nou begrijp ik dat Kies niet meer werkt met een root, is er een andere optie om mijn outlook agenda syncen?
Als je exchange instelt kan je toch de outlook agenda syncen dacht ik (via hotmail ofzo?)? En anders kan je ook wel je outlook agenda laten syncen met een gmail agenda denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Niet online
Frigolamptje schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 14:31:
[...]

Als je exchange instelt kan je toch de outlook agenda syncen dacht ik (via hotmail ofzo?)? En anders kan je ook wel je outlook agenda laten syncen met een gmail agenda denk ik.
Dat laaste gaat sowieso goed, ik gebruik dit nu enkele weken en ben erg tevreden:
Google Sync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
thommy86 schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:38:
[...]

een post van 18 november beantwoorden heeft nu niet echt zin meer he >:)
en wat ik mij kan herrinneren zat in die hardcore kernel nog een bug..

maar nog bedankt iig..!! :9
Dat is maf. Ik dacht dat ik op de laatste pagina zat... Maarja, graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

silitek schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 12:47:
[...]

Zeker de moeite, Ja, in Cwm "install zip from SD" 500Hz..en als laatste lagfix aan is persoonlijk.
Basic rap genoeg..maar voor de record hier draait altijd lagfix ;)
Merk jij daadwerkelijk verschil tussen het met en zonder draaien?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
ik heb darky 8 erop enz enz en mijn kies doet het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GandalfTheGrey schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:17:
[...]

Merk jij daadwerkelijk verschil tussen het met en zonder draaien?
Ja, toch wel wat met ext4 en all tweaks aan. Mocht er iets van een lag inzitten basic (vaak galerij openen )...
is dan verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Even om jullie oordeel vragen:

Staat aan: 3h40m met 3g verbinding
Waarvan scherm: 6 minuten
Tweetcast synct om het halfuur, verder niets die synct
Push-mail: een mailtje of 10 binnen gekregen
SMS: Mss twee berichtjes, max
Batterij: 87%

Ik heb het gevoel dat er vroeger veel meer inzat, maar aan de andere kant vind ik het ook niet zo dramatisch om te stellen dat ik met een mega-drain zit. Dus wat denken jullie, is er iets die toch wat teveel energie verbruikt, of zie ik spoken :9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik jij die 12KL? Ik heb EXACT hetzelfde verbruik
Ongeveer 13:45 die 12KL geflashed en sindsdien aan.
Nu ook 85/86% over met zelfde dingen (beetje mail,
beetje twitter, anti-virus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 17:18:
Ik heb 2% eraf in 4uur tijd met darky 8.0 en 12KL 500hz en dataverkeer met een widget uitgezet en een klein beetje gebruik af en toe.

[ Voor 4% gewijzigd door Lennart_1337 op 13-01-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Ja idd, icm met doc 7.5 en naar mijn gevoel is dat wat veel aangezien het scherm amper aanstaat. Vannacht (met de vorige versie van hardcore) had ik data uitgezet, vliegtuigmodus dus eigenlijk alles, en was toch ook weer 5-6-7% kwijt dus iets klopt toch niet. Straks word ik nog paranoïde :+ . Mss moet ik maar eens een andere kernel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik werk met mijn SGS momenteel ook met Darky 8.0. Batterijen gaan toch wel bijzonder snel leeg. Iemand tips? Verder had ik op het begin de standaard achtergrond van Darky http://img534.imageshack.us/img534/3223/sc20110112131958.png

de wereldbol, waarbij elk tablad weer een nieuw deel van de wereld laat zien. Ik heb deze verandert en wou hem vervolgens weer terug zetten. Het probleem is echter dat hij niet bij interactieve achtergronden, waardoor ik maar 1 deel van de foto als achtergrond kan gebruiken en hem dus niet al interactief wat ik er jammer vind. Iemand die hier een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:04:
ik werk met mijn SGS momenteel ook met Darky 8.0. Batterijen gaan toch wel bijzonder snel leeg. Iemand tips? Verder had ik op het begin de standaard achtergrond van Darky http://img534.imageshack.us/img534/3223/sc20110112131958.png

de wereldbol, waarbij elk tablad weer een nieuw deel van de wereld laat zien. Ik heb deze verandert en wou hem vervolgens weer terug zetten. Het probleem is echter dat hij niet bij interactieve achtergronden, waardoor ik maar 1 deel van de foto als achtergrond kan gebruiken en hem dus niet al interactief wat ik er jammer vind. Iemand die hier een oplossing voor weet?
Wallpaper staat in Darky wallpaper mapje....wel plaatje groter slepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• good4u
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 20:06
Lexus! schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 15:11:
[...]

Dat laaste gaat sowieso goed, ik gebruik dit nu enkele weken en ben erg tevreden:
Google Sync
@ Frigolamptje en Lexus!
Google sync did the trick :-)
Bedankt voor de tip, nu kan ik me over het rooten gaan buigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:31:
[...]

Wallpaper staat in Darky wallpaper mapje....wel plaatje groter slepen :)
Groter slepen, Hoe bedoel je dat? ik weet waar hij staat :), ik wil alleen de volledige afbeelding als achtergrond. Dus dat je per tabblad weer een ander deel ziet. Als ik hem nu als achtergrond wil, moet ik een deel selecteren wat hij vervolgens op alle tabbladen zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:34:
[...]

Groter slepen, Hoe bedoel je dat? ik weet waar hij staat :), ik wil alleen de volledige afbeelding als achtergrond. Dus dat je per tabblad weer een ander deel ziet. Als ik hem nu als achtergrond wil, moet ik een deel selecteren wat hij vervolgens op alle tabbladen zet
Ja en tijdens dat selecteren kan je hem normaal volledig selecteren, door op de randen ergens wat te duwen/schuiven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frigolamptje schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:37:
[...]

Ja en tijdens dat selecteren kan je hem normaal volledig selecteren, door op de randen ergens wat te duwen/schuiven ;)
ja klopt, maar je kan hem niet volledig sellecteren. Zal wel aan mij liggen, maar ik moet een deel ervan selecteren. Naja jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iefie
ik had precies hetzelfde, toen heb ik de andere launcher opgestart en toen weer de achtergrond geselecteerd en nu kon ik hem wel helemaal selecteren. probeer dat eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iefie schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:58:
ik had precies hetzelfde, toen heb ik de andere launcher opgestart en toen weer de achtergrond geselecteerd en nu kon ik hem wel helemaal selecteren. probeer dat eens.
Slim.. dat hielp ja;) bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Anti-virus? Really? Heb je al 's een hit gehad?
Draait dat constant op de achtergrond zoals op een normale pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds woensdag ook Darky geflashed. Me batterijen gingen wel erg snel leeg, dus gisteravond tot 100 opgeladen en vanochtend gekeken. Ik had nog maar 48 over :S Hoe kan dit in vredesnaam.. Ik had WIFI en andere zware dingen uit. Wat kan ik hieraan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten21 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 01:13:
[...]

Anti-virus? Really? Heb je al 's een hit gehad?
Draait dat constant op de achtergrond zoals op een normale pc?
Nou ja, kijk weet je, ik installeer veel .APK's die niet uit een market komen,
en met nieuwsberichten hier @ tweakers en @ webwereld doe ik het nu maar
gewoon wel, zij het misschien alleen al omdat ik Lookout al jaren op een BB
draai (die backupped ook meteen contacten, foto's en kun je gebruiken als
trackingtool).

(over Webwereld: http://webwereld.nl/nieuw...m=website&utm_campaign=ww )

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Zo nieuwe doc versie geflasht met hardcore kernel. alle tweaks aan en op 100% battery stats gewist.

Draai nu al 3,5 uur en pas 9% weg. zou normaal al op 62% zitten nu op 91%..

SUPER! zeker een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 10:33:
[...]

Nou ja, kijk weet je, ik installeer veel .APK's die niet uit een market komen,
en met nieuwsberichten hier @ tweakers en @ webwereld doe ik het nu maar
gewoon wel, zij het misschien alleen al omdat ik Lookout al jaren op een BB
draai (die backupped ook meteen contacten, foto's en kun je gebruiken als
trackingtool).

(over Webwereld: http://webwereld.nl/nieuw...m=website&utm_campaign=ww )
Dat artikel gaat rechtstreeks tegen de standaard norm van ideeen over veiligheid in.
Ze zeggen dat de "security through obscurity" van de iPhone juist goed is, en dat het open-source karakter van Android juist iets negatiefs is.
Ik dacht zelf dat het andersom was.
Pagina: 1 ... 16 ... 132 Laatste

Let op:
Problemen met KIES horen in dit topic.