Deze ook al geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:50:
Heb de nieuwste speedmod K12F en darky 7.6 opstaan.
Nu werkt alles gewoon PERFECT behalve de ****** GPS dan
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=878970
Deze ook al geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:50:
Heb de nieuwste speedmod K12F en darky 7.6 opstaan.
Nu werkt alles gewoon PERFECT behalve de ****** GPS dan
Verwijderd
Ik wil het wel niet zo verwoorden maar sorry hoor die GPS
Verwijderd
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
In het topic dat ik hierboven plaatste staat hoe je je Galaxy S kunt openmaken en de GPS-antenne een klein beetje naar boven kunt buigen om beter contact te maken. Heb je dat nu geprobeerd of niet?Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:06:
ik heb van alles op XDA gelezen, het ligt gewoon aan een combinatie van slechte hardware en slechte software denk ik.
[ Voor 57% gewijzigd door GSlayer op 30-12-2010 18:50 ]
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Verwijderd
Lees je ff in over 2.2.1 als je die flasht....zowel in dit topic als op xda kun je er genoeg over vinden evenals een oplossing voor de battery bug. Gewoon de zoekfunctie gebruiken.iefie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:04:
heb nu even 2.2.1 erop wat perfect werkt, alleen nu al hij 100% is opgeladen en ik haal hem uit de lader, dan schiet hij terug naar 98%..?
Komt dit omdat hij geupdate is met een lading van 98%?
wil hem nu wipen, maar daar moet hij voor geroot zijn denk? klopt dat?
en zo ja hoe kan je hem simpel rooten?
heb odin gedownload, maar weet niet ofdat ik die moet hebben. iemand misschien (voor de 100ste x ) ff uitleggen?
register hack enzo durf ik wel, maar verder durf ik nog niet te gaan. Maar als ik hem kan rooten en verder niks ben ik al blij.
[ Voor 3% gewijzigd door silitek op 30-12-2010 19:19 . Reden: herstel ]
Tubes....It's what make music music!
Dat ziet dr cool uit!silitek schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:09:
Kitchen van Doc V7 is er. Bak je rom alles naar je eigen zin...![]()
http://romkitchen.hybrislabs.com/romgen2/
server is down..maar ik heb 2 rom's kunnen bakken..werkt perfect V7
Waarom zou je er 2 willen bakken?silitek schreef op donderdag 30 december 2010 @ 20:06:
[...]
server is down..maar ik heb 2 rom's kunnen bakken..werkt perfect V7
verschillende kernels
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 22:40 ]
Verwijderd
In wezen kon dit allemaal al. In een van docs eerste post staat hoe je zelf de rom kunt customizen met Signing kitchen. Heb ik een paar keer gedaan en werkt ook feilloos.
Moet ik de oude dan verwijderen? Dat ik hem op m'n SD moet zetten snap ik, maar wat doe ik met de oude (7.0)?Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:16:
Gwn de no wipe op je interne SD kaart plaatsen, en via 2e recovery flashen
Natuurlijk kon dat al, vertel mij watVerwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:30:
[...]
In wezen kon dit allemaal al. In een van docs eerste post staat hoe je zelf de rom kunt customizen met Signing kitchen. Heb ik een paar keer gedaan en werkt ook feilloos.
Ik zeg ga zelf 3 verschillende roms bakken en test het uitbenbaba schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:35:
Wat voor mij belangrijk is batterij duur.
Wat is de beste combinatie van kernel en modem en launcher om te maken met doc''s kitchen?
mvg
[ Voor 32% gewijzigd door silitek op 30-12-2010 22:44 ]
Je kan hem verwijderen kan hem laten staan maakt niet uit, gwn nieuwe na SD kopieeren en selecteren en installeren...Thomasthomas schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:37:
[...]
Moet ik de oude dan verwijderen? Dat ik hem op m'n SD moet zetten snap ik, maar wat doe ik met de oude (7.0)?
Heb eerder gelezen dat Astro dat probleem inderdaad heeft, de APP 'root explorer' (betaald, maar via de bekende manieren te downloaden) krijg je dus wel de inhoud van de EFS map te zien.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:28:
ik heb net even in mijn efs map zitten kijken om er eventueel een backup te maken. maar ik vind er niks in terug. heb gekeken met Astro!. Ik heb wel een IMEI als ik die opvraag. snap niet helemaal de heisa rond de EFS map. Kan iemand het kort uitleggen ? en eventueel zeggen hoe het komt dat ik niks zie ?
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Wat de modem betreft, hier komt JPE er het beste uit qua batterijduur: http://forum.xda-develope...p=9579987&postcount=11945 (ik veronderstel toch dat ZSJPE de JPE versie is die in de kitchen staat van Doc)benbaba schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:35:
Wat voor mij belangrijk is batterij duur.
Wat is de beste combinatie van kernel en modem en launcher om te maken met doc''s kitchen?
mvg
Daarom maak altijd je EFS map backup!! Idd RootExplorer gebruiken. Mocht je KOR of andere problemen hebben. 2bestandjes weggooien in EFS en na reboot komt vanzelfs de juiste terug.GSlayer schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:55:
[...]
Heb eerder gelezen dat Astro dat probleem inderdaad heeft, de APP 'root explorer' (betaald, maar via de bekende manieren te downloaden) krijg je dus wel de inhoud van de EFS map te zien.
EFS Map bevat info over je sale/product code + je imei, als die corrupt raakt is er geen weg terug. (behalve ter reparatie sturen natuurlijk)
Verwijderd
Heb er ook wat getest en die bevalt mij ook, nu draait dit:silitek schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:40:
[...]
Ik zeg ga zelf 3 verschillende roms bakken en test het uit. Nu draai ik modem JPY met speedmod deze keer. Snelheid goed, batterij weet ik morgen pas.
1300 Quadrant no-tweaks lagfix.
Bij mij leverde dat op dat ik niet meer kon bellen dus zo simpel is t niet altijdsilitek schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:59:
Daarom maak altijd je EFS map backup!! Idd RootExplorer gebruiken. Mocht je KOR of andere problemen hebben. 2bestandjes weggooien in EFS en na reboot komt vanzelfs de juiste terug.
[ Voor 11% gewijzigd door BillSpaarbank op 31-12-2010 08:46 ]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
[ Voor 20% gewijzigd door Retir op 31-12-2010 09:42 ]
http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!
Ik draai nu 7.6 maar de batterij ging wat minder mee. Als ik hem continu gebruik wijkt het niet zo af van stock maar heb hem ook een keer vrijwel niet aangeraakt en savonds was ie al op 30%.Retir schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:19:
Darky 7.7 is uit, ik ga die er zo opzetten. Op zich zijn het wel snelle ROM's valt me niets tegen. T.a.v. batterij gebruik; ik heb het programma SuperPower erop gezet en dat werkt volgens mij heel goed. Waar ik gisteren nog 37% van de batterij overhad heb ik nu 72% van de batterij over! Dus misschien een aanrader voor anderen.
De telefoon is op dit moment 22 uur geleden van de lader gehaald en dan dus 72% van de lading over, bij ongeveer gelijkmatig gebruik ervan (bellen, internetten etc.)
[ Voor 4% gewijzigd door Thomas op 31-12-2010 09:48 ]
Verwijderd
Voor de 2de opvolgende dag getest en gekeken, met ALLES aan (dwz facebook, twitter, wifi en al dat soort 'online' zooi) per uur zo'n 1,525% verbruik, ofwel: ruim 2.5 dag zonder opladen. Dat vind ik érg acceptabel.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 23:01:
[...]
Heb er ook wat getest en die bevalt mij ook, nu draait dit:
- Doc 6.2 (gewiped)
- hardcore@speedmod-k12f-500hz
- Faster
- Wat tweaks
- LP
... nog wat kleine dingetjes (quadrant niet om daarop te letten 1357)
en ding gaat als een trein)
Dit is de beste voor nu in ieder geval voor mij, draai ook Antivirus, diverse
background dingen en gaat nog lekker tot nu toe. GPS, ja kutsysteem,
gebruik ik niet, en werkt in de stad nog wel redelijk.
Aanpassingen die ik heb gedaan zijn: wel de pin code ingevuld voor een goede werking. Bij root features CPU scaling enable en ook cpu scaling on demand aan. BIj screen state: auto data disable en auto wifi disable. Bij Wifi:auto data disable en auto wi-fi disable.Thomasthomas schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:46:
[...]
Ik draai nu 7.6 maar de batterij ging wat minder mee. Als ik hem continu gebruik wijkt het niet zo af van stock maar heb hem ook een keer vrijwel niet aangeraakt en savonds was ie al op 30%.
Thanks voor SuperPower heb je toevallig ook nog aanbevolen instellingen?
Probeer eerst een opnieuw te flashen met een wipe-versie.Dacuuu schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 16:24:
Iemand de epic lockscreen geprobeerd? ik draai darky's 7.7. deed de epic lockscreen aan, en erna ging mijn scherm op zwart, na een reboot kwam hij weer in het start scherm, maar erna een auto reboot. nu factory reset gedaan vanuit de 3 knoppen combo, en nu komt hij niet voorbij het X logo scherm, dan trilt die wat en reboot hij..zal het opnieuw flashen van darky's rom helpen? of moet ik hem totaal flashen met odin?
Heb 7.0 terug geflasht en nu werkt hij weer goed.Retir schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 19:51:
[...]
Probeer eerst een opnieuw te flashen met een wipe-versie.
[ Voor 44% gewijzigd door ALPACINO op 01-01-2011 11:10 ]
[ Voor 13% gewijzigd door silitek op 01-01-2011 11:54 . Reden: herstel ]
Wat is er lastig aan uitpakken en wat zijn "normale" bestandenALPACINO schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 10:42:
Wat ik nog lastig vind is het uitpakken van het bestand dat op samfirmaware.com staat. Hoe moet je uitpakken zodat je normale bestanden krijgt?
[ Voor 19% gewijzigd door Frigolamptje op 01-01-2011 13:21 ]
Kernel van Darky 2.6.32.9 root@sep-60# 1 doet het prima. Stabiel tot nu toe goed, voel de rom stevig aan de tand. Stappen format SG in Odin stock rom samsung JPY>Root>Cmw>Darky V7.7 al met al wel een uurtje bezig en alle handelingen aan de USB met volle Accu.Frigolamptje schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 13:14:
Heb vroeger al ervaren dat het meestal vooral de Kernel is die bepalend is voor je energieverbruik. Verder is Darky's even stabiel?
[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 01-01-2011 13:34 ]
Als ik uitpak dan krijg ik .tar bestand en als ik dat bestand weer uitpak zie ik geen PDA, PHONE of MODEM bestand om in Odin te ladenCartman! schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 13:06:
[...]
Wat is er lastig aan uitpakken en wat zijn "normale" bestanden
Je moet die .tar niet uitpakken, die moet je juist in Odin laden.ALPACINO schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:01:
[...]
Als ik uitpak dan krijg ik .tar bestand en als ik dat bestand weer uitpak zie ik geen PDA, PHONE of MODEM bestand om in Odin te laden
Ok, dan moet ik bij PDA, Modem en CSC zelfde bestand laden? Ik neem aan dat Re-partition ook aan moet.stifler70 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:42:
[...]
Je moet die .tar niet uitpakken, die moet je juist in Odin laden.
[ Voor 7% gewijzigd door ALPACINO op 01-01-2011 14:47 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Cartman! op 01-01-2011 15:01 ]
IK heb net /efs via root explorer gekopieerd op mijn externe sdcard. De drie toetsen combo werkt bij mij ook. Maar ik denk dat ik bij JPU blijf ik heb geen zin om mijn toestel te mollenCartman! schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 14:49:
Nee:
PDA -> PDA of CODE
MODEM -> MODEM of PHONE
CSC -> CSC
als je 1 bestand hebt dan is dat eigenlijk altijd PDA en dan mag je re-partition niet aanzetten.
Voordat je verder gaat: weet je wel goed waar je mee bezig bent en heb je wel een goede backup van /efs? Als je ergens iets verkeerd doet kan dat zorgen voor een brick of dat je niet meer kunt bellen.
Ik begrijp het goed maar ik dacht echt dat ik basic kennis al had want heb 3 x succesvol via odin geflasht maar dat was telkens met drie aparte pda modem en csc files. Zo zie je maar weer je kunt niet genoeg kennis hebbenGh0stw4lk3r schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 15:03:
blijft elke keer weer eng om te zien wat sommige users denken te moeten doen met flashen... is begrijpend lezen tegenwoordig echt zo moeilijk? zoals Cartman al aangeeft, bij twijfel, niet inhalen!
Natuurlijk kan je hier vragen of een bepaalde instelling wel of niet goed is. maar basic flash kennis is toch echt wel nodig, juist om na een mislukte flash weer snel een werkend toestel te hebben.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: weet (lees) wat je doet!! en brick je foon niet in het nieuwe jaar
Zolang je 3Button het doet mag je de foon bricken wat je wilt....Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 15:03:
blijft elke keer weer eng om te zien wat sommige users denken te moeten doen met flashen... is begrijpend lezen tegenwoordig echt zo moeilijk? zoals Cartman al aangeeft, bij twijfel, niet inhalen!
Natuurlijk kan je hier vragen of een bepaalde instelling wel of niet goed is. maar basic flash kennis is toch echt wel nodig, juist om na een mislukte flash weer snel een werkend toestel te hebben.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: weet (lees) wat je doet!! en brick je foon niet in het nieuwe jaar
[ Voor 6% gewijzigd door silitek op 01-01-2011 16:15 ]
ga je ook voor de nieuwere versie,s van darky de csc xen aan passen, of kun je me vertellen hoe het in zijn werk gaat?.
nv_dat.bin en nv-data.bin.md5 weggooien, reboot klaar...in SGS toolsbox backup productcode check eerst om XEN te verifiëren. Werk ook in v7.7 wederom.agaam schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:16:
[...]
ga je ook voor de nieuwere versie,s van darky de csc xen aan passen, of kun je me vertellen hoe het in zijn werk gaat?.
[ Voor 7% gewijzigd door Jay-v op 01-01-2011 16:45 ]
Geen last van maar probeer dit eensJay-v schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:39:
Ik heb nog steeds last van een snel leeg gaande batterij. Heb hem om 13.30 van de lader gehaald en nu zit hij alweer op 76%. Heb alleen een paar berichtjes verstuurd via Whatsapp, verder niks gedaan met het toestel.
Bluetooth, Wifi en GPS staan uit.
Ik heb al een batterystats reset gedaan nadat hij volledig was opgeladen. Vervolgens het toestel gebruikt tot hij uitging. Helaas was dit niet de oplossing voor mij.
Het probleem doet zich voor sinds ik naar JPU ben gegaan... Nu gebruik ik darky's 7.0 (PDA:JPY / Phone:JPY / CSC:JPX)
Iemand nog een andere oplossing?
Verwijderd
Verwijderd
Androidworld, staan genoeg goeie handleidingen (vertaald vanuit XDA) op voor de mensenCartman! schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 15:08:
Ja, daarom denk ik dat die wiki ook zo handig kan zijn, als we daar allemaal onze kennis verzamelen dan worden een hoop dingen een stuk duidelijker zonder dat we de hele tijd dezelfde vragen hoeven te beantwoorden...
Heb je wel een APN ingevuld staan voor internettoegang dan?Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:54:
Vandaag probeerde ik via de registry hack, een update naar 2.2.1 af te dwingen via KIES en heb deze ook geflasht op mn SGS. (vantevoren lagfix disabled en back-up gemaakt)
Sinds mijn SGS opstartte heb ik geen 3g of hsdpa meer...(het icoontje van signaalsterkte veranderd niet naar 3g of H maar blijft op die trapsoplopende balkjes staan)
APN handmatig invullen...XEN terug kan, gaat simpel. zie eerder postVerwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:54:
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort een Galxaxy S en heb me al heel wat ingelezen over flashen met custom ROM's
Doordat er op XDA en op AndWorld en hier op Tweakers, wat verschillen in de How-To's zit m.b.t het flashen van een custom ROM, durfde ik de grote stap niet te wagen om het zelf te doen.
Ik heb wel een paar dagen geleden een andere KERNEL erop geflasht, speedmod K12f-Hz500 en dat beviel me prima.
Vandaag probeerde ik via de registry hack, een update naar 2.2.1 af te dwingen via KIES en heb deze ook geflasht op mn SGS. (vantevoren lagfix disabled en back-up gemaakt)
Sinds mijn SGS opstartte heb ik geen 3g of hsdpa meer...(het icoontje van signaalsterkte veranderd niet naar 3g of H maar blijft op die trapsoplopende balkjes staan)
Nu is mijn vraag is er een mogellijkheid om terug te gaan naar mijn stock 2.2 en zo ja hoe? Of hebben jullie een oplossing hoe ik alsnog 3g of hsdpa kan krijgen op 2.2.1 ( het belangrijkste vind ik terug naar 2.2 omdat deze naar mijn mening goed werkte met speedmod)
Alvast bedankt!
heel mooi maar kan het niet bewerkt worden in darky,s rom kom namelik niet in efssilitek schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:39:
[...]
nv_dat.bin en nv-data.bin.md5 weggooien, reboot klaar...in SGS toolsbox backup productcode check eerst om XEN te verifiëren. Werk ook in v7.7 wederom.
100% XEN
Voordat je de ROM flasht kun je hem eventueel ook eerst aanpassen om de csc te veranderen. Dit kun je doen door de rom eerst te unzippen. Daarna moet je dan de map /system/csc/ verwijderen en deze vervangen door de /system/csc/ map van de vorige al aangepaste versie van Sayko. Ditzelfde moet je herhalen voor de CSCFiles.txt, CSCVersion.txt en SW_Configuration.xml in de /system map. Vervolgens kun je hem weer zippen. Then you should be good to go.agaam schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:16:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door WouterKvG op 01-01-2011 19:30 . Reden: link naar bestanden toegevoegd ]
Root explorer heb je nodig..that's allagaam schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:41:
[...]
heel mooi maar kan het niet bewerkt worden in darky,s rom kom namelik niet in efs
ga dit even proberen, dank je voor de uitleg. heb dit dus even geprobeerd, en het werkt perfect heb nu dus csc xenWouterKvG schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:44:
[...]
Voordat je de ROM flasht kun je hem eventueel ook eerst aanpassen om de csc te veranderen. Dit kun je doen door de rom eerst te unzippen. Daarna moet je dan de map /system/csc/ verwijderen en deze vervangen door de /system/csc/ map van de vorige al aangepaste versie van Sayko. Ditzelfde moet je herhalen voor de CSCFiles.txt, CSCVersion.txt en SW_Configuration.xml in de /system map. Vervolgens kun je hem weer zippen. Then you should be good to go.
Verder staat op het forum van XDA nog wat andere handige info over het zelf aanpassen van Custom Roms.
Disclaimer: Het vervangen van CSC heb ik zelf uitgevonden en het kan dus zijn dat dit niet feilloos werkt. (Bij mij heeft dit tot nu toe altijd gewerkt)![]()
[ Voor 3% gewijzigd door agaam op 01-01-2011 18:31 ]
Verwijderd
APN ingevuld en werkt....mijn dank is grootsilitek schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 17:20:
[...]
APN handmatig invullen...XEN terug kan, gaat simpel. zie eerder post
Ik heb sinds 7.0 precies hetzelfde, en bij mij bleek het aan wifi te liggen, als ik die uit zet, is mijn batterij normaal, als die altijd aan staat, wifi dus, dan is het drama, met stock rom had ik er geen last van.Relief2009 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 11:29:
Pfff ik heb al sinds 7.0 of 7.5 geen fatsoenlijke batterijduur meer. Elke uur gaat er iets van 7-8% aan batterijduur af. Ik heb het hele opladen, stats deleten en ontladen geprobeerd maar geen effect tot nu toe. Ook een wipe install geprobeerd, werd alleen erger.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Mijn SGS wordt volgens mij leeggetrokken sinds ik whatsapp heb, maar kan eigenlijk niet meer zonder.Jay-v schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:39:
Ik heb nog steeds last van een snel leeg gaande batterij. Heb hem om 13.30 van de lader gehaald en nu zit hij alweer op 76%. Heb alleen een paar berichtjes verstuurd via Whatsapp, verder niks gedaan met het toestel.
Bluetooth, Wifi en GPS staan uit.
Ik heb al een batterystats reset gedaan nadat hij volledig was opgeladen. Vervolgens het toestel gebruikt tot hij uitging. Helaas was dit niet de oplossing voor mij.
Tevens heb ik al een complete wipe gedaan van mijn toestel en hem opnieuw geflashed.
Het probleem doet zich voor sinds ik naar JPU ben gegaan... Nu gebruik ik darky's 7.0 (PDA:JPY / Phone:JPY / CSC:JPX)
Iemand nog een andere oplossing?
Ps4/switch gamer
Ik heb hier inderdaad ook last van gehad. Maar het lijkt niet altijd zo te zijn. Misschien dat het komt door de YouTube 'GingerBread' Version die in de nieuwe Darky's Rom wordt gebruikt.q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 20:03:
Iemand ook problemen met de YouTube app van Darky's 7.7 rom? Het lijkt onmogelijk videos te hervatten nadat de video is gestopt om te bufferen.
[ Voor 23% gewijzigd door jasjenl op 01-01-2011 22:03 ]
Verwijderd
Dat is echt easy zeg, zo'n custom ROM erop zetten (althans, die van Darky). Heb toch de CF-Root gebruikt. Vantevoren wel even ge-unroot met OCLF. Daarna Darky V7.0 erop gezet. Wat een snelheid zeg!Hannes_ schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:39:
[...]
Om efs te backuppen gebruik je best rootexplorer en kopieer je gwn die hele map naar je SDkaart ofzo. Een nandroid maken kun je denk ik enkel met Clockworkmod Recovery en die installeer je pas later in het proces van het installeren van Darky.
OCLF heb ik nooit gebruikt, maar je installeert best de kernel van ChainFire die automatisch root en recovery 2e bevat. Die zorgt ervoor dat je ook andere zip's dan update.zip kan flashen. Daarna volg je gewoon de guide uit het topic van darky. In dat proces flash je uiteindelijk ook ClockWorkMod recovery en daar kun je gewoon een nandroid backup nemen.
[ Voor 7% gewijzigd door Relief2009 op 02-01-2011 11:35 ]
Verwijderd
Dat heb ik nu gedaan, ik had volgens toolbox KOR en als backup data (er stonden .bak bestanden in de esf folder) XEN. Dus nu de 2 bin files verwijderd en aan het rebooten.silitek schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:39:
[...]
nv_dat.bin en nv-data.bin.md5 weggooien, reboot klaar...in SGS toolsbox backup productcode check eerst om XEN te verifiëren. Werk ook in v7.7 wederom.
100% XEN
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Zie daar staan: 'For: JPU/JPX/JPY', werkt dit dan niet als je een JPE modem kiest? Begrijp niet zo goed wat de modem te zien heeft met het thema van je telefoon...Henkie schreef op zondag 02 januari 2011 @ 14:27:
draai nu een eigen gebakken rom van Doc's rom kitchen, draait echt als een malle! als theme de V3 van gingermix http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=885407
op de gmail applicatie na allemaal zeer mooi!
wacht nu wel met opnieuw flashen tot er een goede op 2.3 gebaseerde rom uitkomt
Het gaat ook niet om de modem, maar om de base romFrigolamptje schreef op zondag 02 januari 2011 @ 14:52:
[...]
Zie daar staan: 'For: JPU/JPX/JPY', werkt dit dan niet als je een JPE modem kiest? Begrijp niet zo goed wat de modem te zien heeft met het thema van je telefoon...
Verwijderd
En daar ben je blij mee? Weird. Neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat dat ding geen 500 uur meegaat, en dus foute waarden aangeeft...Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:41:
Heb nu doc 6.2 met voodoo kernel v69.2. 2x de telefoon leeg laten lopen en zich zelf laten uitschakelen, nu ben ik vd bug af dat bij unpluggen hij naar 98 of 99 procent gaat, plus heb em half 9 vanochtend vd lader gehaald en zit nu nog op 100 procent! Terwijl ik dit swype op mn sgs!
Verwijderd
Zit nu op 74 procent gaat prima dus.Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 16:00:
[...]
En daar ben je blij mee? Weird. Neem aan dat je zelf ook wel begrijpt dat dat ding geen 500 uur meegaat, en dus foute waarden aangeeft...
[ Voor 9% gewijzigd door 418O2 op 02-01-2011 20:00 ]
Ken docs rom niet maar ik kan me niet inbeelden dat kies op de nieuwste roms niet meer werkt, dat was een probleem maar nu niet meer. Gebruik zelf de darkyy 7.7 slim speedmod en daar doet kies het gewoon weer mee.418O2 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:53:
kakmetzaad
heb de nieuwe Docs Rom er op, met die Gingermix theme. Werkt prima.
Heb alleen mijn contacten met Kies gebackupped en vergeten dat dat niet meer werkt nu. Ben dus _al_ mijn contacten kwijt (stonden op de telefoon), heb wel een SPB file maar daar kan ik niets meer mee toch?