@
ehtweak Mooi simpel, maar van mij had je een horizontale horizon mogen maken en de Hochsitz iets meer naar de rechterrand mogen verplaatsen.
(Op de esthetische kwaliteiten van de Hochsitz of Jaegerstand geeft een expert hier commentaar)
@
JoStad Je simpele molenlandschapje is zo simpel nog niet. Horizon in het midden is imo hier discutabel: evenveel gras als lucht, en geen van tweeen houden de aandacht vast. De bosschage net over de horizon stoort wat: ietsje lager standpunt en hij was weg geweest. En de scherpte van het gras over de hele linie vind ik ook storend: ik zie meteen al gras, kom amper aan molentje kijken toe.
Andere molens beide prima, maar waarom zoveel van hetzelfde? Als @
Deathchant: fotograferen is kiezen, anders kan je beter gaan filmen. Wat mij betreft had je gekozen voor Cabauwse molen 1 en Boezemmolen 3 (maar met een horizontale horizon)
@
zzzzz ,@
perspectivebass Jammer dat bergen mij niet zo kunnen bekoren: misschien omdat de foto's nooit de sensatie van het erzijn kunnen overbrengen. Ook het traditionele poppetje doet het voor mij niet. De laatste van @
perspectivebass vind ik dan wel weer heel leuk. Alleen jammer dat hij onder iets te veel en boven iets te weinig heeft, waardoor hij niet mooi in balans is.
@
rudyman85 Hele mooie foto, alhoewel ik de
andere op je Flickr
nog een stuk mooier vind. Zon en boom centraal, witte bloemen voor, dan grijsgroen en geel - heerlijk. Hooguit een strookje groen onderin wegkroppen, dan krijg hij nog wat extra langsformaat toe.
@
ChrisLNFF Hier of in een ander topic, aardige prent. Alleen dat stuk strand linksonder stoort wat. Scherp zonder ND en zonder dat er wat te zien is. Mag weg van mij - de foto kan best 16 x 9 hebben. Hoe was de kleurversie?
Eindelijk weer eens een beetje op pad geweest en de ("meh" ) EF 17-40 F/4.0 wat laten doen.

Lago Trasimeno, Passignano

SAI (former airplane construction co), Passignano

Lago di Montepulciano

Lago di Montepulciano, "wet feet willow"

Lago Trasimeno, Castiglione del Lago
De laatste geschoten met de Tamron 28-75 2.8, als illustratie bij
https://www.bobcomverhalen.nl/fimbulzomer/