@adros: Gave plaat, al vind ik de persoon zelf er persoonlijk wat minder mooi in passen. Het leidt te veel af van de mooie kleuren van de foto. Reflectie is wel weer nice btw.
Wat betreft je foto: ik vind dit zelf ook altijd moeilijk om in te schatten. Ik vind dat er ook geen touw aan vast te knopen is; heb al een keer gehad dat ik dacht een redelijk laag bedrag te vragen hoor je niks meer; en vraag je 'de hoofdprijs' dan krijg je het gelijk. Ik zou sowieso voor je zelf even nagaan:
-Wat vind je het zelf waard?
-Wat voor reisblad is het? (Stel de NG Traveler zou ik een hoger bedrag vragen dan een E-magazine van een enthousiaste hobbyist

)
@phusebox:
1 - Zo kan die ook inderdaad, moet bekennen dat ik hem zo met de felle zon minder fijn vind kijken
Zou misschien ook die 2 dingetjes aan de onderrand eraf halen
Maar mooie waterval is het zeker
2 - Is ook wel aardig, vooral met die reflecties in die plasjes.
3 - Vind ik niet zo boeiend om eerlijk te zijn, is te veel een 'kiekje'. Ik mis hier vooral een fijne dieptewerking.
@Sjoerdfoto: De eerste is best fijn. Mooie compo, en interessante kleurbewerking. De 2e en 3e foto spreken me qua compo wat minder aan.
En denk je dat landschapsfoto's alleen 's morgens vroeg gemaakt kunnen worden?
@Phusebox: geen uv-filters gebruiken; gaat alleen maar ten koste van de beeldkwaliteit en scherpte imo.
Van mij:
Fairytale @ Monschau by
Marcel Tuit, on Flickr