• Roadrunner
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-03 11:50
Gadverdamme, ik heb zo'n beetje alles geprobeerd dat hier en daar wordt voorgesteld om de constante hickups te verminderen maar het heeft allemaal niets geholpen. CPU constant 100%. Ben er helemaal klaar mee. :(
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er rotzooi als dit op de markt wordt gebracht? Zo'n beetje alle PC spelers hebben dit, de één wat meer dan de ander en Treyarch is dit niet opgevallen? Nee natuurlijk niet, ze hebben het amper getest. Ze heben zich enkel en alleen bekommerd om die shitconsoles. :( Op zo'n manier heeft het geen enkele zin om door te gaan.

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:13
RoaDHouse schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:06:
Het is geen server probleem.

Het is de processor die constant 100% load geeft.
Er zijn nog meer mensen die verschillende issues hebben , het is niet alleen jouw of je buurmans probleem .
Voor mij heeft het zeker 90 % van het probleem verholpen .
En zelf gameservers zegt dat ze beter lopen nu de servers 8)7

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• Masterkale1
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-02 17:21
Wat een lachertje dit spel .. Baggerslecht

Speakers: Isophon 2x Cassiano`s D 2x FRC-C - 1x FRC-D - 5x top speakers Accuton . Sub: JL audio 113v2, Preamp:Datasat RS20i - Amp: Marantz 2 x MM8077 Cinemike bridged 5/7CH ch - Mediaplayer: Oppo upd-203 Cinemike - Beamer: JVC NX-9 cinemike

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05-2022

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dramatic schreef op woensdag 10 november 2010 @ 17:35:
Wij hebben dan ook duo-cores en blijkbaar zit daar het verschil in,
Mijn Athlon X2 250 zit op 97% (beide cores) en nu weet ik niet of hij alles echt gebruikt of dat hij meer gaat doen met de processor wanneer er ruimte voor is maar het is wel aan de hoge kant. Voor wat ik heb gezien heeft het spel dit echt nodig.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-03 14:46
bazs2000 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:31:
[...]

Mijn Athlon X2 250 zit op 97% (beide cores) en nu weet ik niet of hij alles echt gebruikt of dat hij meer gaat doen met de processor wanneer er ruimte voor is maar het is wel aan de hoge kant. Voor wat ik heb gezien heeft het spel dit echt nodig.
Ehm, Als ik het op zijn laagst zet, dan heeft het echt niks nodig van de CPU. Toch blijft hij altijd op 100% load staan.

• DM.Aram
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

CPU: ~95%
GPU: ~35% (uitschieters naar 45% bij drukte)
Mem: 300~500MB

CPU: E8400 @ 3,8
GPU: HD4870 OC

Zojuist bij een vrind even op zijn i7/HD5850 gespeeld, precies hetzelfde plaatje. Daarna op mijn oude PC geïnstalleerd (Pentium 4/HD5350/2GBmem), en daar draaide hij op low verrassend goed. Geen lag spikes, niets. Geheugen liep vol tot ongeveer 1,8GB, waarvan 700MB het spel.

See you in another life, brother.

• Bobmeister
  • Laatst online: 22:46
DM.Aram schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:39:

Zojuist bij een vrind even op zijn i7/HD5850 gespeeld, precies hetzelfde plaatje. Daarna op mijn oude PC geïnstalleerd (Pentium 4/HD5350/2GBmem), en daar draaide hij op low verrassend goed. Geen lag spikes, niets. Geheugen liep vol tot ongeveer 1,8GB, waarvan 700MB het spel.
Hoeveel FPS op die P4 :P ?

Mijn gegevens ~

GPU: ~15%
Mem: ~500-800MB (?)

CPU: E8400 @ 3.0
GPU: GTX460 Overclocked 1GB

Ze moeten eens 50% van die CPU load verplaatsen naar mijn GPU, heeft die ook nog wat te doen :D

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ja jullie zouden eens moeten proberen alles uit te schakelen. Explorer.exe,anti-virus e.d.,alleen steam en blackops aanlaten. ik ben nu van mijn lagspikes af draai hem nu op alles max 8xAA.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Iemand al het gezeik gehad met de Windows cursor in het menu?
Ik had er opeens last van, wanneer ik het spel opstart krijg ik in menu over m'n BO-cursor een Windows7-laadicoontje wat vrolijk ronddraait. Dit gaat maar niet weg en zo kan ik niet door het menu navigeren.
Nadat ik m'n pc opnieuw opstartte was het weg, totdat ik het spel afsloot en opnieuw startte, toen begon het gedonder weer.

Kan er niet erg veel concreets over vinden verder...

• Gundogan
  • Laatst online: 21:17
Drawer schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:55:
Iemand al het gezeik gehad met de Windows cursor in het menu?
Ik had er opeens last van, wanneer ik het spel opstart krijg ik in menu over m'n BO-cursor een Windows7-laadicoontje wat vrolijk ronddraait. Dit gaat maar niet weg en zo kan ik niet door het menu navigeren.
Nadat ik m'n pc opnieuw opstartte was het weg, totdat ik het spel afsloot en opnieuw startte, toen begon het gedonder weer.

Kan er niet erg veel concreets over vinden verder...
Had ik ook toen ik de affinity bij BO op slechts 1 core zette. Bij alle 2 de cores aangevinkt was het weer weg.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-03 21:17
Wat is er in hemelsnaam en de hand met Xbox Live? Ik zit nu al een half uur te wachten om überhaupt een game te joinen!? Waar gaat dit over?

(NAT is OPEN)

[Voor 6% gewijzigd door AmonTobin op 10-11-2010 19:13]

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

Viel opvallend genoeg mee, com_maxfps op 60, en alle tweaks die ik een paar posts heb neergeplempt: ~45fps. Bij drukte was het natuurlijk niet te harden, maar ik sloot net nog even een tweede scherm aan om te kijken naar CPU gebruik, en dat bleef rond de 50%. GPU ging als een gek blazen.

Heeft dit iets met de structuur te maken?

• Goofy1978
  • Laatst online: 16:53
toen ik het spel aant downloaden was op steam heb ik dit topic gelezen en had me voorgesteld een wat schokkerig spel te gaan spelen.
heb nu een uur singleplay gedaan, en ik moet zeggen dat ik niets van schokken heb gemerkt alles staat op max en 4xaa op 1920x1200
heb een stock i7 860 8gb en een gtx285
heb wel altijd de nieuwste drivers voor mn gpu mischien helpt dat ook, omdat er ook klachten kwamen van mensen met een sneller systeem dan het mijne.

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:09

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

DM.Aram schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:39:

What the F? Zelfs GTA4 heeft niet zoveel CPU nodig, en een cod spel met zoals altijd oliedomme vijanden/zonder open wereld wel?!

Wat is dit voor bull van Treyarch?

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Jerronimo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik heb in mijn vriendengroep ook al 4 man die het spel nauwelijks kunnen draaien.
Bij mij loopt ie perfect (hier en daar een lagspike daargelaten)

Phenom 950 quad core black edition
4 gig ram
5850
win 7 64 bit

1920 x 1200 alles maxed incl. anti en anso beiden op max settings.
Draai een steady 60 fps(capped)

• Runner15
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-03 21:09
Hoop dat ze het heeel snel fixen.. vind het verder een super goed spel!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:58
Hopelijk dat ze snel met een patch komen, anders blijft dit voor mij de slechtste CoD ervaring tot nu toe van de serie (idd nog slechter dan CoD 5 World at War, ook van Treyarch :'( Het is dat ik uit nieuwsgierigheid met horten en stoten toch nog speel, maar ergens in een rivier in Vietnam ben ik toch maar afgehaakt.

Hopelijk brengen ze morgen die patch uit en loopt het dan wel 1 in keer soepel. Mijn systeem:

AMD X2 245, HD5770, 4 GB, Raptor HD.

Heb zowat alles in de taakbalk uitgezet en nog speelt het als een modderstroom door een waterval ;) Het is voor mij onbegrijpelijk hoe je een spel zo out of the box in de markt kunt zetten, maar dat hebben meerderen hier wel gezegd. Ik heb het ook nog nooit zo meegemaakt en ik game al een jaar of 20. Wel BSOD, directx-fouten etc, maar dat was maar incidenteel :(

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb in totaal ook nog maar 1 uurtje zitten spelen. Dit is gewoon niet te doen, de lol is ver te zoeken zo :S
Totdat het probleem is opgelost hou ik me wel bezig met MW2 ;)

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-02 22:10

itlee

Gas erop!

hey guys,

vraagje, bij gameservers.com een dedicated server aangeschaft voor blackops. leuk allemaal maar hoe connect je met je eigen dedicated server?

/addfavourite werkt niet, ...of ik snap het niet?

voor de rest nog tips voor goede tools hoe je dit knap kan managen?
je betaald 10 eu per maand maar nergens een goede handleiding,...

help?

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-03 14:37
ik heb het zelfde probleem als veel anderen dat cpu gewoon steeds de 100 raakt en opties veranderen doet niks crosfire aan of uit maakt ook geen verschil de opties aan het begin voor multi cpu en gpu heben wel wat gedaan straks de rest ook eens proberen

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:29
heb het zelfde probleem treyarch is bezig probleem op te lossen dus we moeten even geduld hebben.

How are you doing?

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-03 23:00
Ik heb het na 3 minuten weer uitgezet. Wat een slechte release zeg, pfff...

Settings:

1920x1200
high
geen aa

Om de 3 sec framedrops.

E8200 @ 3ghz
8gb ram
Ati 5770
2x raptor in raid.

Draait voor geen meter.

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-03 09:19
Ik heb hier ook een 5770 en alles werkt meer dan goed. Vraag me af hoe het komt dat de gpu niet aangesproken word.

Mss directx opnieuw installeren? Visual Studio? Je drivers opnieuw?

Het is makkelijk om Treyarch de schuld te geven, maar het kan ook aan Nvidia of AMD liggen.

Anoniem: 239542

Setup:

E8400 @ 3Ghz
4GB ram
GTX460 1GB
Win7 64bit

Werkt hier ook voor geen meter.
Ik heb de eerder genoemde tips toegepast en de tip van activision zelf om alle services uit te schakelen, maar het mag allemaal maar weinig baten...wacht op patch.

Anoniem: 33272

Relief2009 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:27:
Ik heb hier ook een 5770 en alles werkt meer dan goed. Vraag me af hoe het komt dat de gpu niet aangesproken word.

Het is makkelijk om Treyarch de schuld te geven, maar het kan ook aan Nvidia of AMD liggen.
*HAP*

Serieus, kijk eens op twitter: JD_2020 en vooral de reacties naar hem toe.
Het ligt 100% aan hun, dat er bepaalde mensen zijn die WEL kunnen spelen maakt het niet goed dat er 10 duizende mensen al 2 dagen niks horen over een fix die duidelijk nodig is. Het probleem is ondertussen wel duidelijk dus misschien moet je eens ophouden met dit soort reacties, want je hebt het echt gewoon mis. Misschien dat er een uitzondering tussenzit, maar daar houd het ook me op.

En ja mensen bij wie het niet werkt klagen meer, nogal logisch.

Nvidia en AMD daar ligt het ook niet aan, want die hebben de afgelopen tijd niks raars veranderd.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 10-11-2010 20:32]

• stftweaker
Relief2009 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:27:

miss een poll maken om zo te kijken welke gpu meeste problemen heeft?

How are you doing?

stftweaker schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:33:
[...]

Volgens topic op steamforum, bleek het zo goed als alleen te liggen aan de CPU. Waaruit bleek dat eigenlijk iedereen met een x2 core klachten had, en de MEESTE mensen met een mid-high end quad core minder problemen leken te hebben.

Topic zo snel niet bij de hand helaas.

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:24
stftweaker schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:21:
heb het zelfde probleem treyarch is bezig probleem op te lossen dus we moeten even geduld hebben.
Ook de problemen tijdens het spelen? Zo ja bron?

• CousinBoneless
  • Laatst online: 16:18
Opmerkelijk! Ik herken vrijwel alle problemen over lag in dit topic, maar sinds vanavond 1800 uur lijkt alles te zijn opgelost!! Ik heb helemaal NIETS getwealt :)...

• stftweaker
Ruffzz schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:38:
[...]

Ook de problemen tijdens het spelen? Zo ja bron?
bron gameservers.com

We apologize for the inconvenience of not being able to find your server in the browser list. We have communicated directly with Treyarch/Activision on this issue. They are aware and are working on improvements to make this more functional based on the input received thus far. We are also collecting data and information to see if there's anything else we can recommend you to do to give your server a better chance of showing on the browser list.

Due to huge volume of traffic that is occurring on the back-end systems, a temporary fix was put into place to randomly limit the amount of servers that are listed on the browser. This is a temporary fix and we will provide an update once it has been fixed.

We have checked and double checked all of our hardware, software, and network infrastructure. We have determined that this issue is not a result of anything going wrong on our end on any of those three fronts based on the data we have collected. We are doing everything we can to assure that our end is stable and maintains maximum efficiency.

We appreciate your patience on the matter, and will remain in contact with Treyarch/Activision through this problem's resolution, along with any other problems we have already or will come across in the future.

Kind Regards,

"h4x [GS]"
Steve Clark
GameServers.com

How are you doing?

• Frostu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-03 22:11
Nogal lachwekkende quote van Cesar Stastny (head PC dev) van afgelopen oktober;

"We are a PC developer. I've been running a dedicated PC team since the beginning of this project. We had one last project. We are making a true PC title here and I think it's a really important platform for our studio, and I'm also really thrilled that we can support the PC community as much as we can."

:')

Erg jammer dat zoiets gewoon gereleased wordt zeg. Wacht dan gewoon eventjes met launchen tot ie echt af is; zo hebben we er ook niks aan en hebben ze zelf enkel ontevreden klanten..

stftweaker schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:33:
[...]

Heb het topic gevonden :)

• Yozzman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-07-2019

Yozzman

meer MAN dan yozz

Pfffff de tering zeg...

Heb nog geen moment normaal kunnen spelen.
Slecht geprogrammeerde bagger!

Maarja ben niet de enige geloof ik :(

Patchen die hap!
Voorlopig echt nog niet speelbaar, idd te vroeg gereleased!

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02 19:33
Ik heb de game net geinstalleerd om 1800. Na de install begon steam gelijk te patchen. Ik ben heel erg blij te melden dat ik 0,0 problemen heb. Geen lag, freezes, stutters of crashes! (i7 920 gtx470 6gb ocz)

Na 50mins al lvl 17 :)

Misschien dat ze er net een patch in hebben geknikkerd?

edit Blijkbaar niet gezien de reacties.

[Voor 12% gewijzigd door Brainless-NL op 10-11-2010 20:59]

Anoniem: 287092

Brainless-NL schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:49:
Ik heb de game net geinstalleerd om 1800. Na de install begon steam gelijk te patchen. Ik ben heel erg blij te melden dat ik 0,0 problemen heb. Geen lag, freezes, stutters of crashes! (i7 920 gtx470 6gb ocz)

Na 1.5 uur al lvl 17 :)

Misschien dat ze er net een patch in hebben geknikkerd?

edit Blijkbaar niet gezien de reacties.
denk dat t meer aan je nasa bak ligt.. :P

• itlee
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-02 22:10

itlee

Gas erop!

ok thnx,...maar inmiddels wel iets verder, je moet een rcon tool installeren en ik zie dat er mensen op zitten te gamen.

das niet erg maar ik/we willen er zelf op,...
lachen,...betaal je 10 eu in de maand voor andere mensen die zitten te knallen...en zelf kan je niet... :( hoe ruk is dat?!

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02 19:33
Ik heb zeer veel reacties gelezen van mensen met vergelijkbare computers die wel problemen hadden :) Ik was daarom ook heel bang voor hetzelfde gezeur, omdat het blijkbaar niet aan de snelheid van je pc ligt.

Anoniem: 225842

Bohhhhh gister ging het nog, maar vandaag... Pfffff. Ik hou het voorgezien totdat het allemaal is opgelost. Met 25 fps ga ik niet spelen.

Brainless-NL schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:00:
Ik heb zeer veel reacties gelezen van mensen met vergelijkbare computers die wel problemen hadden :) Ik was daarom ook heel bang voor hetzelfde gezeur, omdat het blijkbaar niet aan de snelheid van je pc ligt.
Jawel ligt het wel ;)
Kijk maar eens in dat topic, ik zie wel een lijn in de probs/noprobs mensen ;)

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-03 17:19
Zon beetje alles geprobeerd van deze site :http://segmentnext.com/2010/11/09/call-of-duty-black-ops-crashes-freezes-errors-sound-fixes/

Nix werkt, zelfs al getest of mn systeem goed genoeg is op : http://www.systemrequirementslab.com
Ik kom ver voorbij de minieme eisen
Core Duo 6600
4gb ram
GF 460 GTX

maar nix helpt, SP is echt een hel, alleen maar stuttering als er actie is. net of ik een dia show zit te kijken,
MP begin ik niet eens aan, die loopt alleen maar vast. Ik ben xzwaar teleurgesteld in deze game. kvind het ook raar dat het hier een 9,5 heeft gekregen bij de review.

We are all accidents waiting to happen

• YoshiBignose
  • Laatst online: 17-03 15:17
Ik ga ook niet verder spelen totdat het gefixed is. Ik heb alle tijd, hoor het wel. Gelukkig eerst even gedownload om te testen, want ik kan wel begrijpen dat als je hier 60 euro voor neertelt je een beetje kwaad bent. Maar goed, neem aan dat ze het gewoon oplossen, sooner or later.

[Voor 54% gewijzigd door YoshiBignose op 10-11-2010 21:05]

Facts don't care about your feelings

Anoniem: 288477

Ik heb totaal geen last van lag :s, heb nu 6 uur erop zitten online, en nog geen 1 keer is hij onder de 45 fps gekomen.
(meestal zit hij rond de 75 fps)

Heb een Q6600 @ 3.6 , 4gb ram, 4870x2 en windows 7.
Speel op 1680x1050 4x aa en 4x af, maximale fov, en textures op extra.

[Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 288477 op 10-11-2010 21:05]

RA7 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:03:
Ik ben xzwaar teleurgesteld in deze game. kvind het ook raar dat het hier een 9,5 heeft gekregen bij de review.
Tja gespeeld op de 360 :X

Anoniem: 288477 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:05:
Ik heb totaal geen last van lag :s, heb nu 6 uur erop zitten online, en nog geen 1 keer is hij onder de 45 fps gekomen.
(meestal zit hij rond de 75 fps)

Heb een Q6600 @ 3.6 , 4gb ram, 4870x2 en windows 7.
Speel op 1680x1050 4x aa en 4x af, maximale fov, en textures op extra.
Dat vind ik echt raar. Heb opzich zelfde bak op 5850 na. Naar zelf op 1024, low texture, dropt het tot 23fps. Zelfs bij 44~ 'voel' je dat het al slechter word.

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-03 22:16
sinds net ga ik weer spele en is er op elke server rare lagg :S
fps is nog altijd constant 91 met drops naar 80 ping 30. Mooi is dat weer

edit laat maar was blijkbaar 2 gare servers.

[Voor 16% gewijzigd door PainkillA op 10-11-2010 21:22]

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:44
Hoe kan ik eigenlijk mijn fps zien?

Als ik 'cg_drawfps 1' intyp in console dan verschijnt het iig niet.

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-02 09:43

W1ckeD

Lifthill Studio

Zo jammer, het spel is zo vet om te spelen, alleen word ik gek van de 'Stutter / Lag'

E6600
2GB Ram.
8800GTS 640 MB.
The Fuck?

Ik hoop dat ze rap met een Patch komen. :(

Life is complicated

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:49
Wat ik al zei, dikke prutsers daarzo bij Treyarch het interreseert ze geen moer of het wel/niet draait op de pc.

Het zit namelijk zo:

ze verkopen 2 miljoen versies BlackOps voor de pc > dikke winst > maar wij hebben het al gekocht dus terrugbrengen kan niet :) > over 4 weken zijn we/wij dus het alweer vergeten hoe bagger het is.

Volgend jaar komt MW3 uit > nog veeeeeeeeeel beter dan BlackOps > vette reklame campagne en ze verkopen weer 2 miljoen stuks.

Die gasten lachen zich helemaal kapot daar bij Treyarch.

Ik heb MW2 + BlackOps >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> WASTE OF MONEY !!!!!!!!!!!!!!!!

Had het geld beter aan een goed doel kunnen geven.

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
tim1981 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:13:
Hoe kan ik eigenlijk mijn fps zien?

Als ik 'cg_drawfps 1' intyp in console dan verschijnt het iig niet.
Vergeet de / niet ervoor. Verder zou hij toch echt moeten komen dan, rechtsboven.

• Cornelisjuh
  • Laatst online: 16-04-2020
Heel vervelend inderdaad. Had eerlijk gezegt gehoopt dat ze een hotfix zouden uitbrengen omdat het met die lagspikes/framdrops gewoon onspeelbaar is omdat je je eraan gaat ergeren. Zal dan wel volgende week een grote patch zijn ofzo ?! 8)7

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-03 17:19
hier net ff een boos mailtje heengestuurd, ik zeg: DOE MEE!!!

http://activision.custhel...duser/atvi_contact_bn.php

Bombadeer die mailbox..:)

We are all accidents waiting to happen

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-03 13:25
Misschien een stomme vraag.. maar kan iemand die het spel heeft even bij zijn graphics opties de 'PhysX accelerator' uit zetten, nogmaals het spel spelen en hier melden of er verbetering optreed?

Danku !

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

RoaDHouse schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:06:
Het is geen server probleem.

Het is de processor die constant 100% load geeft.
Dit dus.

Ik zit ook met een C2D en heb echt super veel stutter, super irritant als je lekker wilt knallen.
Bij elke vijand hangt mijn p.c even vast, leuk.

Nubcaek: Al geprobeerd, haalt niets uit.

[Voor 5% gewijzigd door W1ckeD op 10-11-2010 21:27]

Life is complicated

• Paksoy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-03 14:46
Een gek vraagje...Waar kan ik in hemelsnaam de console openen? Tilde werkt niet, en ook geen optie gezien om console in te schakelen.

• Kupauw
  • Laatst online: 16-03 15:58
Gisteren goed kunnen spelen, vandaag totaal waardeloos totdat ik met mijn settings ging spelen. Na wat tests te hebben gedaan had ik alleen Vsync nog niet disabled. Na het disabelen loopt het spel als een zonnetje. Helaas schiet de rest van de spelers ingame als malle konijnen over me scherm en is er nog niks te raken, maar dat ligt misschien aan mij :)

Het is wel raar dat ik gisteren met Vsync aan geen problemen had.

Specs:
Phenon X4
4gb DDR
GTX460 1Gb
Kingston 64Gb SSD

Anoniem: 288477

Toch wel raar dat ik zo'n beetje de enige ben die er geen last van heeft.
Ik heb gisteren wel mijn pc opnieuw geinstalleerd, en vandaag black ops erop gezet, heb alleen skype en ati catalyst draaien, en geen antivirus/firewall.
Misschien zou dat de reden kunnen zijn (lijkt me wel sterk), iemand die tijd genoeg heeft zou kunnen proberen even opnieuw windows te installeren.

• M!chel
  • Niet online
Windows 'even' opnieuw installeren....voor een spelletje?? :S
Ik heb betere dingen te doen...

En ik denk ook niet dat dat de oplossing voor het probleem is :P

• RoaDHouse
Gloeiende ! Singelplayer start niet eens meer op ...... omg wat een crapzooi.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-03 15:57
Het lijkt wel de GTA4 affaire, maar goed daar heb je ook machtig grotere levels met meer details. Ben benieuwd hoe die straks draait bij mij. Ben bezig met installeren.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-03 14:16

Twazerty

AVCHDCoder developer

Ik heb alleen single player gespeeld en ik heb er ook geen last van met de volgende config:
Core i7 920 @ stock
HD5870 @stock
24GB ram

1920x1200 en daarnaast staan nog 2 monitoren aan op dezelfde videokaart (1024x768 en 1680x1050). Zo'n beetje alles staat op zijn hoogste instelling alle Anisotropic filtering staat nog op de helft. (Hoger moet ik nog proberen). In de eerste 2 minuten soms een hickup. Zal wel met buffering ed te maken hebben. Daarna nergens last van. Waar ik wel last van heb is het volgende:

Geen 5.1 sound. Komt alleen stereo uit. Ik weet niet of dit aan BO ligt of aan mijn pc aangezien ik nog geen andere 5.1 games heb gespeeld sinds ik digitaal audio uit gebruik met DD-Live ingeschakeld.

Edit: Prachtige game, graphics vind ik ook erg mooi. Vooral de regen die van de daken aflopen O+

[Voor 6% gewijzigd door Twazerty op 10-11-2010 21:44]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Voyage
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-03 07:27
Aan AMD CPU's ligt het in ieder geval niet! Ik heb hier alle genoemde problemen. Ik vraag me echt af hoe het mogelijk is dat ze niets hebben opgemerkt tijdens het testen/ontwikkelen. Of ze hebben het wel gemerkt, maar moesten toch het spel uitbrengen, in de hoop dat iedereen het toch zou kopen. Ach, zucht, ik wacht wel op de patch... :P

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-02 14:55
Een van de weinige games die ik ook echt koop stelt mij diep teleur, nu kan ik hem zeker ook niet meer terug brengen omdat ie gekoppeld is aan mijn steam account? Eerst maar even wachten op de patch...

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Oke dus ik test even Modern Warfare 2, loopt als een zonnetje.
Kan ik dan de conclusie trekken dat Black Ops gewoon slecht gecode is voor Dual Core?

Life is complicated

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-03 16:37
Het is bij mij gewoon niet te spelen. Heb hem op de laagste resolutiue staan en nog loopt hij verschrikkelijk! Zowel solo als multi is gewoon niet speelbaar zo.

Mijn config is:
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+ 2.61 Ghz
4 GB intern geheugen
En een Radeon HD 4650 kaart

Iemand tips of wordt het gewoon wachten op een upgrade?

Ik ben namelijk niet van plan om een mijn pc te gaan upgraden voor dit spel!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:36
Ondanks de vele berichten hier op Tweakers over problemen: Bij mij alleen maar positiefs over deze game. Installatie verliep hier vlekkeloos (duurde ong. 10 minuten). De Singleplayer verliep heel soepel allemaal en de MP af en toe een hapering misschien, maar verder prima!

AMD Phenom II X4 955 3.2 Ghz
4 Gb intern geheugen
ATI Radeon HD 5700 videokaart

[Voor 13% gewijzigd door Moody2204 op 10-11-2010 22:05]

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:41
Gewoon wachten op een upgrade!
Misschien gaan ze het ooit wel eens fixen :X

• YoshiBignose
Dennuske1983 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:00:
Het is bij mij gewoon niet te spelen. Heb hem op de laagste resolutiue staan en nog loopt hij verschrikkelijk! Zowel solo als multi is gewoon niet speelbaar zo.

Mijn config is:
AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5000+ 2.61 Ghz
4 GB intern geheugen
En een Radeon HD 4650 kaart

Iemand tips of wordt het gewoon wachten op een upgrade?

Ik ben namelijk niet van plan om een mijn pc te gaan upgraden voor dit spel!
Dat wordt anders wel eens tijd ;)

Gameservers probeert er tenminste iets aan te doen:
Hello,

This is in response to your ticket regarding Lag. We are in the process of rolling out an update to the black ops server configuration. This will be automatic. After testing, we have found that our update will significantly improve performance on ll servers.

No action is required to be taken by you. Please, we appreciate your patience. This roll out will happen in the next 2-4 hours. Please wait 24 hours before submitting any additional support requests regarding lag, as your issue will likely be resolved as a result of this change.

Thank you,

Zachary Williams
http://www.gameservers.com/
Frag. Not Lag.
Bron

/edit: Dit betreft btw de "sv_maxrate" fix. Het zal dus niet jullie CPU problemen oplossen.

[Voor 6% gewijzigd door superbassie op 10-11-2010 22:06]

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-03 16:37
Dit topic is er niet voor hardware-advies.

[Voor 84% gewijzigd door PromoX op 10-11-2010 22:18]

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:44
Vergeet de / niet ervoor. Verder zou hij toch echt moeten komen dan, rechtsboven.
Thanks! de / was ik even vergeten. Is namelijk ook zo lang geleden dat ik met console heb gewerkt (CodMW1) ;).

• bvdbijl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-01 09:28
Kan iemand die alle campaign missies heeft uitgespeeld op de PC voor mij de map "C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players\save" zippen en ergens uploaden?
Ik heb m namelijk bijna uitgespeeld maar bij de een na laatste missie
spoiler:
die waar je uit de stoel loopt en je Hudson neerslaat
loopt hij vast en kan ik niet verder spelen, ik wil de laatste missie ook graag zo snel mogelijk spelen :X

• mdcobra
superbassie schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:03:
Gameservers probeert er tenminste iets aan te doen:

[...]

Bron
Mooi, maar ik weet vrij zeker dat dit vrijwel niks oplost omdat de problemen in de code van BO zit.
Daarom werkt ook singleplayer bij de meeste mensen niet goed.........

• RoaDHouse
RA7 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:23:
hier net ff een boos mailtje heengestuurd, ik zeg: DOE MEE!!!

http://activision.custhel...duser/atvi_contact_bn.php

Bombadeer die mailbox..:)
Heb ik net gedaan ( lucht erg op ) ik zal maar niet vertellen wat ik erin heb gezet :)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05-2022

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb het probleem dat iedere keer als ik een class aanmaak dat ik ineens weer lvl 1 is en dat alles is gereset. Geld weg, wapens weg en de class heeft nog wel de naam die ik eraan gaf maar die naam verdwijnt later ook weer? Dit heb ik nu meerdere malen meegemaakt waar ik stevig van baal. Zo schiet het niet op. :(

Krankzinnige muziek vind je hier.

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:23

LosGieros

White Ninja

Met alle oplossingen die in de startpost staan heeft het voor mij een aardig stuk opgelost.

If you tip them really good, they will help you with your wood..

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-03 19:38
Gister was het nog stutteringen in MP en soms niet kunnen connecten met een server, nu is om de 5 minuten ping van 999 erbij gekomen.. zucht.

Hebben die gasten van Treyarch al van zich laten horen?
Vind een verontschuldiging wel op zijn plaats, en daarbij mogen ze ook wel laten weten dat ze een hun best gaan doen om het te fixen.

Zit trouwens vast op 60 FPS, terwijl ik com_maxfps op 125 heb staan.
Heeft het een met het ander te maken misschien?

i7 860 @stock
Club HD 4890 SOC
8 gb ram

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-03 18:35
Ook ik heb dezelfde klachten die hier genoemd worden lag/stutter enz. Dit heb ik zowel SP als MP, gek genoeg niet bij co-op zombie.

Zijn er nog geen reacties vanuit Activision of Treyarch over deze klachten ? Er hier moet toch echt een fix voor komen!

xeple schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:19:
Ook ik heb dezelfde klachten die hier genoemd worden lag/stutter enz. Dit heb ik zowel SP als MP, gek genoeg niet bij co-op zombie.

Zijn er nog geen reacties vanuit Activision of Treyarch over deze klachten ? Er hier moet toch echt een fix voor komen!
De laatste reactie van iemand van Treyarch was deze:

JD_2020 Josh Olin
Look who's ranked 25th in the world on "Five" in #CODBlackOps Zombies =) (High Score not Rounds). http://twitpic.com/35ito7
13 hours ago
:>

• mdcobra
mingooski schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:17:
Zit trouwens vast op 60 FPS, terwijl ik com_maxfps op 125 heb staan.
Heeft het een met het ander te maken misschien?
VSync ff uitzetten.

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:35
Niks geen problemen @

amd x4 965 @ 3.4.
HD 5770
4 gig ram.

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-03 19:38
@mdcobra

ok ga het ff proberen
mocht het helpen zal het waarschijnlijk geen ene drol uitmaken, maar toch.. :p

• YoshiBignose
Anoniem: 33272 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:21:
[...]

De laatste reactie van iemand van Treyarch was deze:

JD_2020 Josh Olin
Look who's ranked 25th in the world on "Five" in #CODBlackOps Zombies =) (High Score not Rounds). http://twitpic.com/35ito7
13 hours ago
:>
Geniaal, die reacties _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
deftesthoot about 10 minutes ago
wow your game sucks josh, an you know what i hope you fucking die iron rush shut your goddamn mouth

Auptyk about 3 hours ago
...cool now get back to the office and fix the issues with the PC so the rest of us can play.
Nu wel een betere reactie op twitter:
Hello World. We're here, working. We will patch all platforms, as always. I'll have info of substance once we catch our breath. #ItsBeen1Day 2 minutes ago via web

[Voor 39% gewijzigd door YoshiBignose op 10-11-2010 22:38]

• Roybs
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-03 18:38
Roybs schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:25:
Ik speel zelf op een laptop met:
Intel Core2Duo processor T6500 (2,1 GHz)
Nvidia GeForce G105M. Volgens Can You Run It zou ik het spel niet kunnen draaien vanwege mijn CPU. Maar toch speel ik het spel (met alles lowest) met ongeveer 30 FPS. Gaat dit nog omhoog als die bugfix komt met die laggs? (ja ik heb er ook last van). Want dan hoef ik niet persé een hele nieuwe pc aan te schaffen nu, ben het wel van plan maar wil dan direct een goede kopen. Oja, MW2 speelde perfect met 50-60 FPS op de meeste maps.

Misschien een ander probleem, mijn spatiebalk werkt niet meer zo goed als voor dat ik BO had geinstalleerd. Kan dit hierdoor komen ofniet?
Iemand?

Anoniem: 290265

Pfff problemen zijn nog erger dan gisteren

eigen dedicated server disconnect iedere paar minuten...

waardeloos dat er nog geen officieel statement is.

Anoniem: 41839

He jongens even een vraagje.Kan ik met deze specs het spel een beetje runnen? (Online)

AMD Athlon 64 3800+
Geforce 8800 GT
1 of 2 gig aan geheugen

Cod4 liep bij mij goed!
Ik heb geen idee hoe goed/slecht mijn processor is.

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-03 21:50
Ik weet iets slims.

Waarom maakt niet iemand een tabel met : nick, Cpu, gpu, mem en windows versie. Ik denk dat er dan snel te achterhalen valt waar vooral de problemen zitten, voor zover ik nu kan zien zijn het vooral intel core2duo's die veel probs hebben.

Ik heb zelf trouwens geen probs op geen van mijn 2 systemen, zijnde:
sys1:
- AMD X2 5600+, X1950XT , 2GB DDR2
- AMD X6 1055T, HD4870X2, 4GB DDR2

En nee ik ben geen AMD/ATI fanboy :p, het is nu eenmaal zo gelopen :p.

• YoshiBignose
Anoniem: 290265 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:47:
Pfff problemen zijn nog erger dan gisteren

eigen dedicated server disconnect iedere paar minuten...

waardeloos dat er nog geen officieel statement is.
Gaf ik die net niet? :?

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-03 18:37
Ik zie trouwens ook maar 1000 van de 9000 servers? Meer mensen hier last van en hoe los je het op?

• Riiccardo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-03 23:27
Na het topic door te bladeren vanochtend ben ik nu de link kwijt met die 1# 2# 3# etc tot en met 15 op een steam website om lag te verminderen.

Ik kan bijna niet spelen, dan heb ik constant60 fps en dan loop die vast naar 10 kan ik 3 sec niks doen en gaat die weer verder. Dat is jullie probleem ook toch?

e8400 3.7 (oclocked)
460GTX 1GB
4GB DDR2

Wat kan het probleem zijn?
En bedankt voor de gene die de link kan poste(A)

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-09-2022

Daywalk3r

Walks at night 2

Het zijn alleen de intel processoren die er last van hebben.
Ik zie amd'ers die nergens last van hebben.
En intel is gewoon huilen.
Dus treyarch moet even gaan neuzen hoe ze dit probleem oplossen.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

Mijn config is te vinden op http://pastebin.com/at8sNzkK, is een dikke improvement op mijn FPS en lags (vrijwel geen nu).

Kopieer niet letterlijk, er staan ook graphic opties en mijn in-game naam staat er ook tussen

[Voor 30% gewijzigd door DM.Aram op 10-11-2010 23:20]

• Anoniem: 181584
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb er ook last van met AMD het is niet alleen Intel dus..

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-03 21:50
heb ff een tabelletje gemaakt.

Laat iedereen zich vrij voelen zichzelf hierbij te zetten (ik ga het allessinds nimmer updaten)

mvg

http://hotfile.com/dl/81757956/50ec1c0/Nick.docx.html

PS: ja, ik heb 20min van mijn leven hier aan weg gegooid.

• Anoniem: 249065
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
CPU: E6600 @ 3 GHZ.
GPU: Asus 5770 Cucore
MEM: 4 GB DDR2
WIN: XP Pro 32

Werk deze week in Duitsland en heb vandaag een SP "Probeerversie" gedownload.
Loopt niet lekker, to put it mildly,
Ga zaterdag in NL de meer legale variant kopen. Beetje Tweaker laat zich niet kisten.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-03 14:25
DM.Aram schreef op woensdag 10 november 2010 @ 23:20:
Mijn config is te vinden op http://pastebin.com/at8sNzkK, is een dikke improvement op mijn FPS en lags (vrijwel geen nu).

Kopieer niet letterlijk, er staan ook graphic opties en mijn in-game naam staat er ook tussen
Wat zijn de verschillen?

• Riiccardo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-03 23:27
=

[Voor 99% gewijzigd door Riiccardo op 10-11-2010 23:32]

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:27
Qurius schreef op woensdag 10 november 2010 @ 22:54:
Ik weet iets slims.

Waarom maakt niet iemand een tabel met : nick, Cpu, gpu, mem en windows versie. Ik denk dat er dan snel te achterhalen valt waar vooral de problemen zitten, voor zover ik nu kan zien zijn het vooral intel core2duo's die veel probs hebben.

Ik heb zelf trouwens geen probs op geen van mijn 2 systemen, zijnde:
sys1:
- AMD X2 5600+, X1950XT , 2GB DDR2
- AMD X6 1055T, HD4870X2, 4GB DDR2

En nee ik ben geen AMD/ATI fanboy :p, het is nu eenmaal zo gelopen :p.
Een vriend van mij had een Intel c2d e6600 @ stock met 8GB ram en een NVIDIA GTX260 kaart. Het spel was onspeelbaar. Vandaag zijn CPU vervangen voor een Intel c2q q9550, spel liep als een trein.

Wel ongelofelijk trouwens. Die Core 2 duo's waren tot voor kort nog prima game CPUtjes.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• M!chel
  • Niet online
Core 2 Duo's zijn nog steeds prima game cputjes hoor.

• DM.Aram

DM.Aram

DMTZ.i

@Vandread: Eerlijk gezegd weet ik dat niet meer. Ik heb zoveel veranderd. De essentiële dingen (voor gameplay) zijn dat nade gooien niet meer middlemouse is (alleen nog G) en knife scroll up & v. Voor de rest heb ik multiGPU op 0 en nog wat kleine tweaks. Reso op 1920x1080. Je kan je eigen even backuppen en kijken of die van mij je helpt. Mijn game is lagvrij.

edit: ik heb hier ééntje gehighlight voorzover ik het 1.2.3. zag: http://pastebin.com/A225CXnB

[Voor 11% gewijzigd door DM.Aram op 10-11-2010 23:41]

• ArtyShock
  • Laatst online: 08-03 15:19
Vandaag geïnstalleerd, maar het is me ondanks alle tips op diverse fora nog niet gelukt een server te vinden:

Dit is echt het eerste spel waarbij multiplayer in het geheel niet werkt... Ik mag hopen dat hier snel een fix voor komt. :/

Edit:
Het werkt! M'n router bleek een Upnp entry te hebben die naar een verkeerd IP adres verwees. Daardoor leek ik alle connectiviteit te hebben maar ging het mis bij het connecten naar een server.

Dus eh... Gewoon een router probleempje. :F

[Voor 25% gewijzigd door ArtyShock op 12-11-2010 23:27]

Pagina: 1 ... 4 ... 28 Laatste

Let op:
Als je slim bent lees je ook even deze post.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee