Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:53:
Even een vraagje, ik heb een "oude oplader" (vorige foon) die ook een micro USB aansluiting heeft. Enige verschil is dat ie 0.15 mili-ampère levert ipv 0.20. Is ie toch "incidenteel" bruikbaar? (in nood)
En de oude datakabel?
Thanks!

lijkt mijn geen probleem want duurt alleen iets langer voor dat die vol is neem ik aan
want volgens mijn zijn alleen de volts die echt gelijk moet zijn
hoop dat iemand dit even kan backuppen:P voor dat ik wat verkeerd zeg
even op mijn headset terug komen

heeft even geduurd maar had geen zin(geen tijd:P)
had het dus gevijld maar jammer genoeg word de mic nog niet herkent beetje jammer allemaal
ook aan gezien dat ik er al aan geknoeid heb

kan ik hem nog moeilijk terug sturen naar de webshop
maar ja dat is de eigen risico
de mic word alleen herkent wanneer ik hem klein stukje er in doet maar dan heb ik geen geluid
maar dat had ik al voor dat ik er wat aan gedaan had
en als ik hem er gewoon helemaal in doe heb ik wel geluid maar geen stereo maar wel als ik de knop bij de mic ingedrukt houd die is het zelfde voor al na het vijlen beetje raar lijkt me
maar ik ga de mic stuk nog bewaren altijd nog makkelijk maar de in ears gaan de verkoop nog in heb ze nog niet gebruikt
zag vandaag deze aanbieding nog
http://www.dealdigger.nl/...63&4dsid=5&4dkn=promo5web
de Philips SHH1610
zat te twijfelen om hem te gaan kopen maar wil nu geen risico nemen want ik kan alleen maar reviews vinden dat het samen met appel producten gebruikt word zo als de iphone en de ipod
maar ik ga dan toch kijken voor een htc headset
http://www.neboweb.nl/web...udio-adapter-p-23009.html
gelukkig zit de zaak vlak bij mijn 2 min of zo, ga ze maandag even bellen en vragen wanneer ze hem in huis hebben dan kan ik hem daar gelijk uittesten schild weer een hoop gedoe
en PS heb de accu nog niet

maar ja ben nog geduldig maar vind het toch raar dat racinfo hem al heeft zit wel een x aantal uur verschil tussen de bestelling maar toch zal van de week wel binnen komen
[
Voor 15% gewijzigd door
NLMarcel194 op 29-05-2011 21:28
]