Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dat is gaaf!RayNbow schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:37:
[...]
Kreeg net een mailtje. De Game Gripper is uit voor de G2/Desire Z (beschikbaar op de US site, nog niet op de EU site).
Moeten de spellen hier dan op aan worden gepast of werkt het op een andere manier? * pven is geïnteresseerd in de techniek erachter.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ehmm....zoveel techniek zit hier niet achter toch?pven schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:40:
[...]
Dat is gaaf!
Moeten de spellen hier dan op aan worden gepast of werkt het op een andere manier? * pven is geïnteresseerd in de techniek erachter.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Oh, is het zo simpel.DeOS schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:46:
[...]
Ehmm....zoveel techniek zit hier niet achter toch?De gribber drukt gewoon toetsen in van je toetsenbord. Kan inderdaad wel zo zijn dat de toetsencombinaties in spellen/emulators aangepast moeten worden hierop.
Ik dacht dat de GG via USB met de Z kletste, maar blijkbaar is het puur mechanisch.
De Game Gripper voor de Z is uit!!
Vin hem eigenlijk niet zo mooi
Wie legt me uit waarom ik hem op de .eu site zou bestellen voor 15 Euro i.p.v. 15 dollar op de US site?
[ Voor 8% gewijzigd door pven op 27-01-2011 12:17 ]
Thanks for the update! Ik heb er een besteld in dollars, uiteindelijk kom je dan bij PayPal met verzendkosten op 15,01 euroS0epkip schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:23:
De Game Gripper voor de Z is uit!!
Vin hem eigenlijk niet zo mooi
Wie legt me uit waarom ik hem op de .eu site zou bestellen voor 15 Euro i.p.v. 15 dollar op de US site?
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Lijkt me niet et goede topic hiervoor, maar alsnog bedankt voor de info (heb em ook besteld;) )Kooj1980 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:46:
[...]
Thanks for the update! Ik heb er een besteld in dollars, uiteindelijk kom je dan bij PayPal met verzendkosten op 15,01 euro. Hij is niet echt mooi nee, maar ik hoop dat het gewoon een beetje fijn werkt, er wachten wat Nintendo-klassiekers op speeltijd. En de Playstation-service van Sony komt er ook aan!
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
edit- heb m toch maar besteld, 15 euro moet te overleven zijn
[ Voor 29% gewijzigd door effect10 op 27-01-2011 18:35 ]
Op de .eu site kost de gamegripper
€14,95 + €5,- verzendkosten.
Op de .com site kost die
$14,99 + $5,- verzendkosten = $ 19,99 ~ € 14,56
Stay Frosty!
Met de wisselkoers op het moment van mijn bestelling kost het bij elkaar €14,98
Erm wat is er mis met de playstation emulator dan? psx4droid? kan final fantasy 7 prima spelen op mijn phone. Misschien ga ik "driver" eens backuppen. Je orginele spellen kun je gewoon backuppen en op je phone pleuren en hij speelt ze.Kooj1980 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:46:
[...]
Thanks for the update! Ik heb er een besteld in dollars, uiteindelijk kom je dan bij PayPal met verzendkosten op 15,01 euro. Hij is niet echt mooi nee, maar ik hoop dat het gewoon een beetje fijn werkt, er wachten wat Nintendo-klassiekers op speeltijd. En de Playstation-service van Sony komt er ook aan!
Life is like living only without the peaches
Waarschijnlijk niks mis mee, maar ik heb FF7 en andere PS1-games niet liggen, dus ik hoop dat Sony daar een mooi aankoopprogramma voor gaat aanbieden, liefst waarmee je de PS1-games gelijk ook op een PSP mag spelenKingpinda schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 02:11:
[...]
Erm wat is er mis met de playstation emulator dan? psx4droid? kan final fantasy 7 prima spelen op mijn phone. Misschien ga ik "driver" eens backuppen. Je orginele spellen kun je gewoon backuppen en op je phone pleuren en hij speelt ze.
Iemand al een verzendbevestiging gekregen voor de gamegrip?
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 29-01-2011 19:33 ]
[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 30-01-2011 17:29 ]
Heb m nu 3 weken, maar (nog) geen last gehad van bovenstaandeMichel242186 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:32:
gebruik nu een paar weken de 1800mah mugen power batterij maar heb soms het probleem bij het opladen dat het lampje gaat knipperen en hij de batterij dan niet oplaad.....meer mensen die dit al eens gehad hebben?
Heb ze nog niet binnen, dus kan er nog niets over zeggen. Mijn neef komt eind deze week terug uit de states. Ik zal mn bevindingen posten en mocht ik de 2e niet nodig hebben dan laat ik het je weten.gri- schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:06:
[...]
Bevalt de hardcase? ik kan hem nog nergens vinden in nld.
Mocht je die tweede niet nodig hebben, laat het maar weten
Ik heb deze gekocht: https://www.telecomteleco...-bi-133-htc-desire-z.htmlRDX_Charade schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:15:
Nu ruim een maand de Desire Z in mijn bezit. Superding, maar ik zoek nog steeds een goede houder voor op de mountainbike. Vandaag voor de gein even My tracks geprobeerd door de telefoon in mijn Camelbak te doen. Daarbij heeft de GPS wonderbaarlijk goed gewerkt. Op My tracks zie ik precies de route die ik heb gereden met de bijbehorende snelheden in hoogtemeters. Graag zou ik de Desire Z degelijk op mijn fiets willen monteren, zodat ik hem ook gewoon tijdens het fietsen kan bedienen. Echter kan ik niets vinden waarbij de telefoon echt goed vastzit..... De meeste houders zijn meer voor gebruik in de auto.... Iemand tips, want ik kom ze zo gauw niet tegen.
Ik heb hem nog niet aan mijn normale fiets bevestigd (het is toch te koud en/of nat in deze tijd van het jaar om buiten te fietsen), maar hij zit momenteel wel muurvast aan mijn hometrainer.
Ik ga het voor wat rustigere fietsroutes gebruiken en dan kan het er waarschijnlijk wel mee door.
Ik heb ook zitten twijfelen of ik de DZ op m'n mtb zou gaan knutselen, maar heb er toch maar vanaf gezien. Veel schokken op het apparaat, water, modder, en lastig de touchscreen te bedienen met vieze vingers of handschoentjes.... Volgens mij is zo'n stevige Garmin met degelijke klem en hardwaretoetsen om 'm te bedienen toch handiger uiteindelijkRDX_Charade schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:45:
Ok thanks, maar dat is niet wat ik zoek. Ik heb inderdaad al een ventilatierooster houder van Haicom voor de Desire Z in de auto. Ziet er precies hetzelfde uit, alleen is de klem anders. De telefoonhouder zelf vertrouw ik niet echt op de mountainbike. Klem lijkt me wel goed om het stuur of stuurpen, alleen de houder voor de telefoon zelf niet. Telefoon kan er makkelijk uit. Op mijn racefiets durf ik het nog wel aan, maar de klappen die op het systeem komen tijdens het mountainbiker. Liever heb iets degelijks zoals ook o.a. fietscomputers of Garmin GPS's vastzitten. Jammer dat ik zoiets nog niet kan vinden.
[ Voor 6% gewijzigd door Milly op 31-01-2011 08:14 ]
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Waar heb je hem besteld?joenja schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:07:
Ik weet niet of iemand deze al gespot heeft, ze schijnen nog niet in Nederland te zijn. Het ziet er erg nice uit, origineel van HTC. Met wat geluk heb ik er 2 binnen uit de USA dit weekend.
Ik heb mijn Game Gripper gisteren ontvangen. Ging nog best snel.Joen schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:18:
Heb hem ook maar bij de Amerikaanse website besteld aangezien hij nog steeds niet op de Europese website staat..
Met de wisselkoers op het moment van mijn bestelling kost het bij elkaar €14,98
Helaas geen aanrader, omdat de Game Gripper gebruik maakt van een paar toetsen die ik mijn emulator niet correct kan toewijzen:
- Cursors links: drukt op TAB.
Bij toewijzen wordt die knop als "DPAD down" gezien. - Knop rechts onder links (gele knop bij de SNES style variant: drukt op vraagteken.
Bij toewijzen wordt die knop aangegeven als "unknown button".
De Game Gripper zelf is eenvoudig te bevestigen en ziet er erg leuk uit, maar is door bovenstaande problemen momenteel useless...
Ik heb hem nog niet binnen, maar ik heb geen problemen met het gebruik van de ?-toets in SNESoid. De Tab-key werkt helaas niet in SNESoid.Joen schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:43:
[...]
Ik heb mijn Game Gripper gisteren ontvangen. Ging nog best snel.
Helaas geen aanrader, omdat de Game Gripper gebruik maakt van een paar toetsen die ik mijn emulator niet correct kan toewijzen:Bovenstaande geld voor mij in GBCoid, NESois, SNESoid en gameboid.
- Cursors links: drukt op TAB.
Bij toewijzen wordt die knop als "DPAD down" gezien.- Knop rechts onder links (gele knop bij de SNES style variant: drukt op vraagteken.
Bij toewijzen wordt die knop aangegeven als "unknown button".
De Game Gripper zelf is eenvoudig te bevestigen en ziet er erg leuk uit, maar is door bovenstaande problemen momenteel useless...
Ik moet wel zeggen dat ik de protector erg stug aan vind volen. Mijn vingers 'glijden' er niet lekker over, ik heb te veel grip op het scherm. Misschien is het enkel een kwestie van wennen, maar ik vind het op dat front geen verbetering. Ik begon zelfs te twijfelen of ik de protector niet per ongeluk verkeerdom had aangebracht (geen idee of dat überhaupt uitmaakt), maar ik heb netjes de aanwijzingen gevolgd.
Vooralsnog niet helemaal blij met m'n Brando Ultraclear, dus.
Als ik Key mappings in SNESoid de ?-toets probeer te mappen verschijnt er "<unknown>"...RayNbow schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:04:
[...]
Ik heb hem nog niet binnen, maar ik heb geen problemen met het gebruik van de ?-toets in SNESoid. De Tab-key werkt helaas niet in SNESoid.
Is wel zonde als ie niet te gebruiken is.
Dat verschijnt bij mij ook, maar de key doet het wel tijdens het spelen.Joen schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:59:
[...]
Als ik Key mappings in SNESoid de ?-toets probeer te mappen verschijnt er "<unknown>"...
Oh ok... Dan ga ik er eens op letten.RayNbow schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:58:
[...]
Dat verschijnt bij mij ook, maar de key doet het wel tijdens het spelen.
Misschien dat een Game Gripper in Europa besteld anders is dan uit Amerika besteld trouwens? Volgens mij zit er op de plaats van de TAB op de T-Mobile G2 een "www.com" toets...
Tijdelijke oplossing van het probleem, je moet hem wel rooten?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=11078697
[ Voor 49% gewijzigd door effect10 op 02-02-2011 23:25 ]
http://forum.xda-develope...?p=11083583&postcount=100
ff google-en op productnummer.....
Is dus deze: http://www.amazon.co.uk/C...tery-Desire/dp/B004H50C5W . Extra dik, heb je dus een aangepaste cover voor nodig.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
meer foto's:T-Mobile is my client on business completely unrelated to cellular service. I am in the San Antonio area now doing checks on the sites and in one of the stores, I came across an official G2 charging dock. It was slim, it has the same brushed metal finish as the G2, same color and the base is a rubber material. It feels solid and has some weight to it just like the G2. I was completely impressed by it.
The best part is it is only $19.99!!!!!!!!!
http://forums.t-mobile.co...ck-for-the-G2/td-p/711507
meer info:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=939191

Ziet er wel strak uit moet ik zeggen!!
Stay Frosty!
Bij mn zwager, die vliegt nog wel eens naar de states
Response van de developer, als we hem met zn allen lastig vallen gaat ie er wrs sneller naar kijken:pven schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:17:
Mbt de TAB-key in SNESoid: dat is toch een kwestie van mailen naar de developer? Waarbij ik dan aanneem dat die TAB-key daadwerkelijk te mappen is.
Date: Sat, 5 Feb 2011 19:05:40 +0800
Subject: Re: SNESOID HTC Desire Z TAB button not assignable?
Sorry, I now have no idea why. The TAB button works on my Moto Droid.
I will fix this whenever I figure it out. Thanks!
On Fri, Feb 4, 2011 at 6:21 PM, wrote:
Dear developer.
I have tried it but if I try to assign the TAB button for left it gives dpad down, and it is not usable in the game ( i have tested with super mario world and the latest version of snesoid).
Best regards,
[ Voor 8% gewijzigd door effect10 op 05-02-2011 22:16 ]
Geeft in de settings bij SNESoid enz. inderdaad de Tab aan die niet gebruikt kan worden.. baalde echt daarvan, toen ik hem echter ging proberen deed hij het wel gewoon. Ik heb hem in i de VS besteld dus niet de EU versie.effect10 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:08:
Balen, heb mijn GG binnen en het is useless zolang de TAB niet assignable is. Of heeft iemand een oplossing, totaal geen zin om te rooten en om steeds te moeten rooten om TAB te wijzigen. Of heeft iemand een tut waarmee dit met 1 druk op de knop kan?
Werkt verder heel fijn, alleen raar als je dan weer gaat typen, is je toetsenbord ineens zo dun;)
? maar je kan m toch niet gebruiken in SNESOID omdat je "links"niet kan assignen aan de TAB knop? Hij geeft dpad down en in een spel doet ie het toch niet? Die van mij komt ook uit de VS.spreading schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:58:
[...]
Geeft in de settings bij SNESoid enz. inderdaad de Tab aan die niet gebruikt kan worden.. baalde echt daarvan, toen ik hem echter ging proberen deed hij het wel gewoon. Ik heb hem in i de VS besteld dus niet de EU versie.
Werkt verder heel fijn, alleen raar als je dan weer gaat typen, is je toetsenbord ineens zo dun;)
Nog even weer getest, maar nee... Links kun je nog steeds niet correct assignen aan de TAB knop. Ik vind het vreemd dat het Spreading dan wel zou lukken...effect10 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:16:
[...]
? maar je kan m toch niet gebruiken in SNESOID omdat je "links"niet kan assignen aan de TAB knop? Hij geeft dpad down en in een spel doet ie het toch niet? Die van mij komt ook uit de VS.
Tja ik weet et ook niet.. het is gewoon mijn tab toets als ik typ, maar ik kan hem met snesoid wel gebruiken.. vreemd als ik de verhalen hier zo hoor..Joen schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:43:
[...]
Nog even weer getest, maar nee... Links kun je nog steeds niet correct assignen aan de TAB knop. Ik vind het vreemd dat het Spreading dan wel zou lukken...
Welke ROM versie + taal draai je? Ik kan de tab key iig niet gebruiken op de officiele 1.72 ROM / WWE.spreading schreef op maandag 07 februari 2011 @ 04:19:
[...]
Tja ik weet et ook niet.. het is gewoon mijn tab toets als ik typ, maar ik kan hem met snesoid wel gebruiken.. vreemd als ik de verhalen hier zo hoor..

[ Voor 27% gewijzigd door effect10 op 10-02-2011 18:36 ]
Koopjessite.nl heeft een aanbieding voor de autohouder met zuignap, autohouder voor ventilatierooster en een fietshouder in 1 pakket voor een kleine 30 euro.
Linkje http://www.koopjessite.nl/
Ik had ze eerder allebei los van elkaar gekocht. Zowel de autohouder als fietshouder bevallen mij prima, hoewel ik de fietshouder ivm het seizoen alleen nog maar op een hometrainer heb getest en nog niet op een normale fiets.
(gaat mij eigenlijk alleen om de autohouder)
Na wat testjes ben ik erachter gekomen dat een Tab keydown event ergens vertaald wordt naar een (scancode=0,keycode=20) keydown event, meteen gevolgd door een (scancode=0,keycode=20) keyup event.pven schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:17:
Mbt de TAB-key in SNESoid: dat is toch een kwestie van mailen naar de developer? Waarbij ik dan aanneem dat die TAB-key daadwerkelijk te mappen is.
* RayNbow weet alleen nog niet waar de Tab keyevents worden omgezet...
In portretmode geen last van ingedrukte volumeknoppen, in landscape soms wel.Merijn. schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:29:
Lees in een aantal reviews dat de opening voor laadkabel (te) klein is, volumeknop wordt ingedrukt door de houder en de aan/uit knop slecht bereikbaar is. Jij daar ook last van?
(gaat mij eigenlijk alleen om de autohouder)
Opening voor de laderaansluiting is inderdaad erg klein. Standaard micro USb kabeltjes aansluiten gaat niet lukken, maar de kabels van HTC zelf gaan wel goed.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 15-02-2011 01:16 ]
Nu ben ik toch tegen een ( of eigenlijk 2) probleem(en) aangelopen.. Onder andere, de bijgeleverde headset is lichtjes uitgedrukt, crap. Nu heb ik al een Sennheiser CX-400 II besteld, maar ik zou ook graag de mic willen blijven gebruiken (erg handig voor onderweg). Nu heb ik al even op de site van HTC gekeken en daar kwam ik dit tegen. Maar ik vind die wat prijzig. Is er ergens een goedkopere optie? Voor alle duidelijkheid ik zoek dus alleen het adapter gedeelte, zonder oortjes.
Ten tweede, niet echt een probleem maar meer uit voorzorg, zoek ik een fatsoenlijk hoesje en een screenprotecter.
Als iemand me op weg kan helpen zou ik zeer dankbaar zijn

Wat mij opviel was dat dit DLNA apparaatje nu ook te koop is:

http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=205735
Ik zat er al een tijdje op te wachten tot dat die te koop zou zijn. Ik heb er echter nu geen geld voor om hem te kopen.
Kan ik hiermee ook gamen op een tv met de desire z?Joen schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:35:
Het officiële hoesje van HTC zelf is wel een goede. Laat in tegenstelling tot veel namaak geen strepen achter op je Desire Z.
[afbeelding]
Wat mij opviel was dat dit DLNA apparaatje nu ook te koop is:
[afbeelding]
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=205735
Ik zat er al een tijdje op te wachten tot dat die te koop zou zijn. Ik heb er echter nu geen geld voor om hem te kopen.
Vraag 1: nee, niet gevonden, wel al lang naar op zoek. Met het verschil dat ik ook graag volume en mediatoetsen wil. Vraag 2: Ik heb deze voor 2 personen met een Desire. En zelf gebruik ik natuurlijk de Desire Z versie. Bevalt allen prima.Pyr0_ schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:06:[...] Onder andere, de bijgeleverde headset is lichtjes uitgedrukt, crap. Nu heb ik al een Sennheiser CX-400 II besteld, maar ik zou ook graag de mic willen blijven gebruiken (erg handig voor onderweg). Nu heb ik al even op de site van HTC gekeken en daar kwam ik dit tegen. Maar ik vind die wat prijzig. Is er ergens een goedkopere optie? Voor alle duidelijkheid ik zoek dus alleen het adapter gedeelte, zonder oortjes. [...]
Het lijkt mij niet. Het is DLNA. Dat is bedoeld om audiobestanden en videobestanden te streamen naar DLNA compatible apparatuur.effect10 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:33:
[...]
Kan ik hiermee ook gamen op een tv met de desire z?
DLNA is geen vervanger voor een video-out.

Welke screenprotectors raden jullie trouwens aan? Want ik had er 2 bij dcmugen besteld, die hebben normaal wel goede protectors, maar ze waren nét een fractie te groot (echt paar 1/100mm), waardoor er aan de onderkant een kleine luchtbel zit en ik de bovenkant lichtelijk moest bijsnijden, waardoor er paar vuiltjes onderkwamen (en dus luchtbel).
Na 4 maanden de Clear Protector te hebben gebruikt heb ik er nu een StealthGuard op zitten.
De Clear Protector screenprotector zelf had wat kleine krasjes en de randjes van de bodyprotection delen werden lelijk.
Ook had de protector die op de batterijklep zit al aardig wat krassen.
Toen ik de hele bescherming eraf getrokken had bleef er geen lijm achter en zag de telefoon er als nieuw uit.
Op xda waren sommige lui wel te spreken over de StealthGuard dit omdat deze voor amerikanen bijna niets kost omdat je alleen voor 'shipping' betaalt. Ik heb er 4 besteld voor 8 dollar incl shipping via paypal.
http://www.stealthguards....full-body-protection.html
Ik moet zeggen dat voor zo'n goedkope protector de screenprotector van StealthGuard dunner en gladder is dan die van Clear Protector en deze net zo goed aan te brengen is. (schoteltje met water + druppel dreft en daar de plakkant in onder dopen en dan aanbrengen)
ja, daag.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Misschien had ik een andere batch ofzo, want de twee die ik had van dcmugen waren echt net te groot; de onderkant zit strak tegen de onderkant/metaal aan en dan is de bovenkant (beide 'uitsteeksels' bij de speaker) echt te groot, waardoor er lucht onder komt.Remmes_NT schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:21:
dcmugen,, is precies de juiste maat, en dus had het er maar lastig mee, gelukkig kan je gewoon als ht niet goed gaat gewoon even de protector onder kraan houden
Anyway, ik had dcmugen gemaild en die stuurt een nieuwe, hopelijk is die wel perfect fit. Prima service
Nee ik heb dat nog geen een keer gehad... Bedoel je met uitvallen echt uit, of alleen scherm op zwart of zo?Sherlock schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:43:
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de active holder van Brodit? Ik heb regelmatig het probleem dat wanneer ik de telefoon in de houder schuif dat deze dan spontaan uitvalt. Het komt vrijwel altijd voor als de aansluiting in de sigarettenaansteker zit, echter is het nu ook 1 gebeurd terwijl deze eruit was.
Gebruik hem nu een week en gaat 2 a 3 keer zo lang mee dan de standaard HTC batterij.
Ergens in dit topic wordt al naar een website verwezen, kosten zijn 28 euro en moet zeggen dat dit echt een goede aanschaf is.
Je hebt er geen extra of vervangend klepje voor nodig, precies de standaard maat als van de originele batterij.
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Nee, echt helemaal uit. Alleen aan te krijgen door op de aan/uit knop te drukken, en dan begint de volledige opstartcyclus.newsgroupie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:44:
[...]
Nee ik heb dat nog geen een keer gehad... Bedoel je met uitvallen echt uit, of alleen scherm op zwart of zo?
Het enige wat ik me kan bedenken is dat je accu slecht contact maakt als je hem de DZ in de houder stopt door beweging of iets dergelijks. Heb eens gelezen op XDA forum dat iemand ook spontane uitvallers had, dit bleek later doordat de accu heel licht speling had in de behuizing en daardoor het contact even verloor met de aansluitingen. Ik heb nu een 2e DZ, maar bij mijn 1e kreeg ik op het gegeven moment een soort "kraakgeluid" als ik aal het typen was en met duim en wijsvinger drukte tussen toetsenbord en achterkant. Had ik toen ook opgelost door een klein stukje keukenpapier om de onderkant van de batterij te vouwen waardoor de speling weg was. Misschien een idee?Sherlock schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:59:
[...]
Nee, echt helemaal uit. Alleen aan te krijgen door op de aan/uit knop te drukken, en dan begint de volledige opstartcyclus.
Heeft iemand al een (universele) carholder voor de Z gevonden, welke geen knopjes indrukt en ruimte vrijhoudt voor de usb-aansluiting?
De Brodit lijkt me onhandig en is nogal prijzig.. ik vind het prima om gewoon een losse usb-charger aan te sluiten.
[ Voor 20% gewijzigd door S0epkip op 02-03-2011 23:43 ]
http://www.dagelijksekoop...-miniusb-aansluiting.html
[ Voor 8% gewijzigd door effect10 op 03-03-2011 09:01 ]
Inmiddels al 1 binnen? Overal waar ik de laatste weken kijk (ook in Amerika) is die "out of stock" of pre-order. Ik zie alleen op ebay namaak wat er op lijkt. Geen officiële HTC rubberized case. En nergens is een officiële HTC "nummer" te vinden, zoals: HC C540 (HTC Desire Z Hard Shell). Alleen maar die "part number" 70H00317-00M.joenja schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:20:
[...]
Bij mn zwager, die vliegt nog wel eens naar de stateshopelijk heeft ie m dit weekend als ie terug komt.
Een stukje dun karton aan de bovenkant van de accu heeft ervoor gezorgd dat het probleem zich niet meer voor heeft gedaan, bedankt!newsgroupie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 08:15:
Het enige wat ik me kan bedenken is dat je accu slecht contact maakt als je hem de DZ in de houder stopt door beweging of iets dergelijks. Heb eens gelezen op XDA forum dat iemand ook spontane uitvallers had, dit bleek later doordat de accu heel licht speling had in de behuizing en daardoor het contact even verloor met de aansluitingen. Ik heb nu een 2e DZ, maar bij mijn 1e kreeg ik op het gegeven moment een soort "kraakgeluid" als ik aal het typen was en met duim en wijsvinger drukte tussen toetsenbord en achterkant. Had ik toen ook opgelost door een klein stukje keukenpapier om de onderkant van de batterij te vouwen waardoor de speling weg was. Misschien een idee?
Aangezien ik op dit moment een HD heb en mijn vriendin een Z in bestelling heeft en ik eigenlijk maar 1 autohouder wil, iemand een idee?
Ik heb er zelf eentje gehaald bij de Halfords die op 4 hoeken klemt en waarin de Desire Z (de meest lastige omdat die de USB- ingang aan de zijkant heeft zitten) op een zodanige manier kan worden gezet zodat hij ook kan worden opgeladen. Deze is dat.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ik gebruik de navigatie graag ook op de motor en dan alleen met geluid. Nu ging dit met mijn Touch Pro prima, maar bij de DZ versta ik de navigatie niet meer als ik boven de 90 km/h kom. Te veel wingeruis waardoor de stem te zacht klinkt.
Nu heb ik 2 opties. Of een andere navigatie app, welke misschien wat luider kan of een andere headset. Een andere headset heeft mijn voorkeur, want ik gebruik Navigon en dat vind ik wel een fijne app.
De headset is puur voor het geluid dus een microfoon hoeft er niet op te zitten.
Ik heb de Sennheiser CX-400 II in dit topic kunnen vinden, maar is die ook luider?
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=762004
Door het gat in de klemmen kun je net een micro-usb kabel in de zijkant krijgen. Ik doe dan eerst de kabel door het gat, sluit 'm aan op de Desire Z en dan pas zet ik de Desire Z in de houder.
Het is niet ideaal, maar werkt wel (ik laad m'n telefoon dan ook niet altijd op in de auto).
The gold edition ook nog (wat dat ook betekenen mag).
Ik hoop dat dit een verbetering is.
Het komt wel uit China dus zou het een echte Sennheiser zijn???
Ach ja, we houden dat in het achterhoofd en we zien wel.
Die €12 euro is het proberen waard.
Ik heb ze gekocht voor de navigatie op de motor, maar dat moet ik nog testen. Ik denk wel dat ze beter zijn vanwege het ontwerp. Bij de standaard doppen overheerst het windgeruis op een gegeven moment. Dit zijn in-ear oordoppen die een hoop ruis dus weg filteren (hoop ik).
Deze oordoppen prik je echt in je oor (net zoals oordoppen tegen te veel geluid). Je wordt dus aardig afgesloten van de buitenwereld wat betreft het geluid. Er zitten ook 6 (uit mijn hoofd) verschillende maten rubbertjes bij. Van groot naar klein, diepe (die dus diep je je oor in gaan) en minder diepe.
Voor alle mensen met grote of kleine gehoorgangen zou er dus een maat bij moeten zitten.
Ik heb ze allemaal geprobeerd en heb nu de voor mij optimale gevonden. Met muziek luisteren is dit een wereld van verschil vergeleken met de originele. Veel luider, veel meer bas en zuiverder geluid. Aangezien de normale niet van die in-ear dingen zijn is het best logisch dat deze betere kwaliteit geluid geven.
Ik ben er zeer tevreden mee voor de 12 euro die ik er voor betaald heb. Of het echte Senheissers zijn weet ik niet, maar voor €12 zijn ze het geld echt 10x waard!
Ik heb wel alles er bij gekregen. Hoesjes, zo'n rubber houdertje waar je de doppen in kunt plaatsen en het snoer omheen kunt wikkelen etc.
Echter blijft het spul uit China. Maar mij zul je echt niet horen klagen. Veel bang for my bucks! Zeker weten.
[ Voor 15% gewijzigd door Mit-46 op 29-03-2011 19:25 ]
Anoniem: 231398
Weet iemand of dit een beetje blijft zitten?
zit er een lijm of iets dergelijks op deze stickers?
en kan je deze alleen bestellen op de site zelf? nergens in nederland.
Krijg morgen mijn Z binnen!
heb nu een milestone.. maar deze is te traag, weinig ruimte e.d. hoop dat het een verbetering is:)
Ik ben net van een G1 overgestapt naar de Desire Z en heb dus nog een Brodit autohouder voor de G1 in de auto. Grappige is dat de Desire er gewoon in past. Je moet wel vooraf kiezen of je het toetsenbord open of dicht wilt voordat je 'm erin schuift want eenmaal erin kan het toetsenbord niet open of dicht. Het zit natuurlijk niet helemaal optimaal, maar is erg goed te gebruiken.
Erg fijn moet ik zeggen; en scheelt weer centjes.
Nu kan ik nérgens een nederlandse, of zelfs europese shop vinden die deze houders verkoopt. Uit amerika laten komen houd ik niet zo heel erg van, en als ik de verzendkosten van sommige shops bekijk dan zijn die soms 3x de prijs van de hele houder.. Heeft er iemand wellicht een idee waar je spullen van Bracketron kunt aanschaffen, of hier ervaring mee? (Uiteraard heb ik me al suf-gegoogled..)
Top! Bedankt daar had ik wat aan, heb m inmiddels besteldKrypt schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:07:
Zelf geen ervaring, maar op XDA is er wel een topic over geweest. Hij had wat aanloop probleempjes maar daarna werkte het wel goed: hiero
Anoniem: 231398
waar heb jij de accu besteld?Frag1le schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:04:
[...]
[afbeelding]
Nu een paar dagen verder kan ik melden dat de accu het bij gemiddeld gebruik zo'n 30% langer uithoudt dan de stock batterij. Dit wil dus zeggen dat de accu werkelijk rond de 1700 mAh capaciteit heeft. Prima voor die $7,68 (incl shipping)
ebay?
Uiteraard heb ik er verder naar gezocht, maar ik heb nog niet echt iets kunnen vinden.
ik heb problemen gehad met mijn Mugen Power dat hij niet meer wilde opladen of tenminste heel moeilijk steeds knipperend lampje en soms ging het dan weer ineens goed...heb hem terug gestuurd naar de verkoper ebay nu weer gewoon de stock accu.Juronymous schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:26:
Gisteren mijn Mugen Power 3,7 V 1800 mAh accu binnen gekregen. Ziet er goed uit en gaat het hopelijk langer volhouden dan de origineel.
Boerenbedrog, we hebben het voor de N900 ook al eens onderzocht, zie volgende link:
http://www.sygysweb.nl/n9...=6339&hilit=samsung#p6339
Ik bedoel maar...

Vraag is: hoe zit 't met beschadigingen aan de telefoon? Bijvoorbeeld die voor de iPhone is 'bekleed':

Helaas past dat niet
[ Voor 28% gewijzigd door TommyGun op 04-05-2011 09:27 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Deze dus:

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 04-05-2011 10:44 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Heeft iemand dit al gechecked met de Mugen 1800 mah? Die is toch wel echt???racinfo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 06:54:
1800 mAh accu voor de desire z?
Boerenbedrog, we hebben het voor de N900 ook al eens onderzocht, zie volgende link:
http://www.sygysweb.nl/n9...=6339&hilit=samsung#p6339
Ik bedoel maar...
Niet schrikken van één denigrerende opmerking.effect10 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:11:
[...]
Heeft iemand dit al gechecked met de Mugen 1800 mah? Die is toch wel echt???