Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:07

RayNbow

Kirika <3

Kreeg net een mailtje. De Game Gripper is uit voor de G2/Desire Z (beschikbaar op de US site, nog niet op de EU site). :)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
RayNbow schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:37:
[...]

Kreeg net een mailtje. De Game Gripper is uit voor de G2/Desire Z (beschikbaar op de US site, nog niet op de EU site). :)
Dat is gaaf! :D

Moeten de spellen hier dan op aan worden gepast of werkt het op een andere manier? * pven is geïnteresseerd in de techniek erachter. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:43
pven schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:40:
[...]

Dat is gaaf! :D

Moeten de spellen hier dan op aan worden gepast of werkt het op een andere manier? * pven is geïnteresseerd in de techniek erachter. :)
Ehmm....zoveel techniek zit hier niet achter toch? ;) De gripper drukt gewoon toetsen in van je toetsenbord. Kan inderdaad wel zo zijn dat de toetsencombinaties in spellen/emulators aangepast moeten worden hierop.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
DeOS schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:46:
[...]

Ehmm....zoveel techniek zit hier niet achter toch? ;) De gribber drukt gewoon toetsen in van je toetsenbord. Kan inderdaad wel zo zijn dat de toetsencombinaties in spellen/emulators aangepast moeten worden hierop.
Oh, is het zo simpel. :$

Ik dacht dat de GG via USB met de Z kletste, maar blijkbaar is het puur mechanisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:32
Bericht komt uit een ander topic.

De Game Gripper voor de Z is uit!!

Vin hem eigenlijk niet zo mooi :+

Wie legt me uit waarom ik hem op de .eu site zou bestellen voor 15 Euro i.p.v. 15 dollar op de US site?

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 27-01-2011 12:17 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:28
S0epkip schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:23:
De Game Gripper voor de Z is uit!!

Vin hem eigenlijk niet zo mooi :+

Wie legt me uit waarom ik hem op de .eu site zou bestellen voor 15 Euro i.p.v. 15 dollar op de US site?
Thanks for the update! Ik heb er een besteld in dollars, uiteindelijk kom je dan bij PayPal met verzendkosten op 15,01 euro :). Hij is niet echt mooi nee, maar ik hoop dat het gewoon een beetje fijn werkt, er wachten wat Nintendo-klassiekers op speeltijd. En de Playstation-service van Sony komt er ook aan!

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreading
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-07 19:23
Kooj1980 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:46:
[...]

Thanks for the update! Ik heb er een besteld in dollars, uiteindelijk kom je dan bij PayPal met verzendkosten op 15,01 euro :). Hij is niet echt mooi nee, maar ik hoop dat het gewoon een beetje fijn werkt, er wachten wat Nintendo-klassiekers op speeltijd. En de Playstation-service van Sony komt er ook aan!
Lijkt me niet et goede topic hiervoor, maar alsnog bedankt voor de info (heb em ook besteld;) )

fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-07 14:29
Ik zie jullie ervaringen graag tegemoet. Indien positief zal ik ook bestellen.'

edit- heb m toch maar besteld, 15 euro moet te overleven zijn

[ Voor 29% gewijzigd door effect10 op 27-01-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 12:26
Even voor de duidelijkheid.
Op de .eu site kost de gamegripper
€14,95 + €5,- verzendkosten.

Op de .com site kost die
$14,99 + $5,- verzendkosten = $ 19,99 ~ € 14,56

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-06 13:21
Heb hem ook maar bij de Amerikaanse website besteld aangezien hij nog steeds niet op de Europese website staat..
Met de wisselkoers op het moment van mijn bestelling kost het bij elkaar €14,98 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-07 01:05

Kingpinda

Citizenship is earned.

Kooj1980 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:46:
[...]

Erm wat is er mis met de playstation emulator dan? psx4droid? kan final fantasy 7 prima spelen op mijn phone. Misschien ga ik "driver" eens backuppen. Je orginele spellen kun je gewoon backuppen en op je phone pleuren en hij speelt ze.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:28
Kingpinda schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 02:11:
[...]

Erm wat is er mis met de playstation emulator dan? psx4droid? kan final fantasy 7 prima spelen op mijn phone. Misschien ga ik "driver" eens backuppen. Je orginele spellen kun je gewoon backuppen en op je phone pleuren en hij speelt ze.
Waarschijnlijk niks mis mee, maar ik heb FF7 en andere PS1-games niet liggen, dus ik hoop dat Sony daar een mooi aankoopprogramma voor gaat aanbieden, liefst waarmee je de PS1-games gelijk ook op een PSP mag spelen :). De GBA-spellen heb ik hier wel legaal liggen.

Iemand al een verzendbevestiging gekregen voor de gamegrip?

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:35
gebruik nu een paar weken de 1800mah mugen power batterij maar heb soms het probleem bij het opladen dat het lampje gaat knipperen en hij de batterij dan niet oplaad.....meer mensen die dit al eens gehad hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Michel242186 op 29-01-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:17
dit hoort hier niet, mag in V&A

[ Voor 81% gewijzigd door Bullet NL op 30-01-2011 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Michel242186 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 19:32:
gebruik nu een paar weken de 1800mah mugen power batterij maar heb soms het probleem bij het opladen dat het lampje gaat knipperen en hij de batterij dan niet oplaad.....meer mensen die dit al eens gehad hebben?
Heb m nu 3 weken, maar (nog) geen last gehad van bovenstaande

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Heb een paar weken geleden een 2de officiele HTC accu gekocht als backup. Maar na een paar cycles kan ik niet anders concluderen dat de nieuwe accu veel krachtiger is en kan nu met gemak een dag van 16 uur halen waarbij ik zodra het kan game, internet, youtube etc. Dat haalde ik met de andere accu bij lange na niet. Toch kwaliteitsverschil merkbaar onder HTC accus. Ik ben nu toch tevreden, 2 accus geven me genoeg mobiele mogelijkheden zonder met zorgen te maken over de batterijduur. Had ook de Mugen in eerste instantie willen kopen, maar waren out of stock en had een extra accu snel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-07 14:11
gri- schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:06:
[...]

Bevalt de hardcase? ik kan hem nog nergens vinden in nld.
Mocht je die tweede niet nodig hebben, laat het maar weten ;)
Heb ze nog niet binnen, dus kan er nog niets over zeggen. Mijn neef komt eind deze week terug uit de states. Ik zal mn bevindingen posten en mocht ik de 2e niet nodig hebben dan laat ik het je weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-09-2022
Nu ruim een maand de Desire Z in mijn bezit. Superding, maar ik zoek nog steeds een goede houder voor op de mountainbike. Vandaag voor de gein even My tracks geprobeerd door de telefoon in mijn Camelbak te doen. Daarbij heeft de GPS wonderbaarlijk goed gewerkt. Op My tracks zie ik precies de route die ik heb gereden met de bijbehorende snelheden in hoogtemeters. Graag zou ik de Desire Z degelijk op mijn fiets willen monteren, zodat ik hem ook gewoon tijdens het fietsen kan bedienen. Echter kan ik niets vinden waarbij de telefoon echt goed vastzit.... :(. De meeste houders zijn meer voor gebruik in de auto.... Iemand tips, want ik kom ze zo gauw niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
RDX_Charade schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:15:
Nu ruim een maand de Desire Z in mijn bezit. Superding, maar ik zoek nog steeds een goede houder voor op de mountainbike. Vandaag voor de gein even My tracks geprobeerd door de telefoon in mijn Camelbak te doen. Daarbij heeft de GPS wonderbaarlijk goed gewerkt. Op My tracks zie ik precies de route die ik heb gereden met de bijbehorende snelheden in hoogtemeters. Graag zou ik de Desire Z degelijk op mijn fiets willen monteren, zodat ik hem ook gewoon tijdens het fietsen kan bedienen. Echter kan ik niets vinden waarbij de telefoon echt goed vastzit.... :(. De meeste houders zijn meer voor gebruik in de auto.... Iemand tips, want ik kom ze zo gauw niet tegen.
Ik heb deze gekocht: https://www.telecomteleco...-bi-133-htc-desire-z.html

Ik heb hem nog niet aan mijn normale fiets bevestigd (het is toch te koud en/of nat in deze tijd van het jaar om buiten te fietsen), maar hij zit momenteel wel muurvast aan mijn hometrainer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Ok thanks, maar dat is niet wat ik zoek. Ik heb inderdaad al een ventilatierooster houder van Haicom voor de Desire Z in de auto. Ziet er precies hetzelfde uit, alleen is de klem anders. De telefoonhouder zelf vertrouw ik niet echt op de mountainbike. Klem lijkt me wel goed om het stuur of stuurpen, alleen de houder voor de telefoon zelf niet. Telefoon kan er makkelijk uit. Op mijn racefiets durf ik het nog wel aan, maar de klappen die op het systeem komen tijdens het mountainbiker. Liever heb iets degelijks zoals ook o.a. fietscomputers of Garmin GPS's vastzitten. Jammer dat ik zoiets nog niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Oh mountainbike... Ja, misschien had ik dat niet helemaal goed gelezen. :P Ik denk dat het voor een mountainbike niet aan te bevelen is nee. ;)

Ik ga het voor wat rustigere fietsroutes gebruiken en dan kan het er waarschijnlijk wel mee door. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
RDX_Charade schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:45:
Ok thanks, maar dat is niet wat ik zoek. Ik heb inderdaad al een ventilatierooster houder van Haicom voor de Desire Z in de auto. Ziet er precies hetzelfde uit, alleen is de klem anders. De telefoonhouder zelf vertrouw ik niet echt op de mountainbike. Klem lijkt me wel goed om het stuur of stuurpen, alleen de houder voor de telefoon zelf niet. Telefoon kan er makkelijk uit. Op mijn racefiets durf ik het nog wel aan, maar de klappen die op het systeem komen tijdens het mountainbiker. Liever heb iets degelijks zoals ook o.a. fietscomputers of Garmin GPS's vastzitten. Jammer dat ik zoiets nog niet kan vinden.
Ik heb ook zitten twijfelen of ik de DZ op m'n mtb zou gaan knutselen, maar heb er toch maar vanaf gezien. Veel schokken op het apparaat, water, modder, en lastig de touchscreen te bedienen met vieze vingers of handschoentjes.... Volgens mij is zo'n stevige Garmin met degelijke klem en hardwaretoetsen om 'm te bedienen toch handiger uiteindelijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door Milly op 31-01-2011 08:14 ]

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Ja, dan maar niet denk ik. In mijn Camelbak werkt het ook wel prima met de GPS tracker en blijft hij schoon en droog, maar bedienen gaat lastig als ik hem op mijn rug heb. Sowieso heb ik mijn telefoon altijd mee tijdens het biken voor het geval er iets gebeurd ofzo. Vandaar, waarom nog een extra apparaat aan gaan schaffen wanneer het ook met de telefoon zou kunnen. Hopelijk loop ik nog een andere oplossing tegen het lijf...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:22

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

joenja schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:07:
Ik weet niet of iemand deze al gespot heeft, ze schijnen nog niet in Nederland te zijn. Het ziet er erg nice uit, origineel van HTC. Met wat geluk heb ik er 2 binnen uit de USA dit weekend.
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Joen schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:18:
Heb hem ook maar bij de Amerikaanse website besteld aangezien hij nog steeds niet op de Europese website staat..
Met de wisselkoers op het moment van mijn bestelling kost het bij elkaar €14,98 :)
Ik heb mijn Game Gripper gisteren ontvangen. Ging nog best snel.
Helaas geen aanrader, omdat de Game Gripper gebruik maakt van een paar toetsen die ik mijn emulator niet correct kan toewijzen:
  • Cursors links: drukt op TAB.
    Bij toewijzen wordt die knop als "DPAD down" gezien.
  • Knop rechts onder links (gele knop bij de SNES style variant: drukt op vraagteken.
    Bij toewijzen wordt die knop aangegeven als "unknown button".
Bovenstaande geld voor mij in GBCoid, NESois, SNESoid en gameboid.

De Game Gripper zelf is eenvoudig te bevestigen en ziet er erg leuk uit, maar is door bovenstaande problemen momenteel useless...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Joen schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 10:43:
[...]

Ik heb mijn Game Gripper gisteren ontvangen. Ging nog best snel.
Helaas geen aanrader, omdat de Game Gripper gebruik maakt van een paar toetsen die ik mijn emulator niet correct kan toewijzen:
  • Cursors links: drukt op TAB.
    Bij toewijzen wordt die knop als "DPAD down" gezien.
  • Knop rechts onder links (gele knop bij de SNES style variant: drukt op vraagteken.
    Bij toewijzen wordt die knop aangegeven als "unknown button".
Bovenstaande geld voor mij in GBCoid, NESois, SNESoid en gameboid.

De Game Gripper zelf is eenvoudig te bevestigen en ziet er erg leuk uit, maar is door bovenstaande problemen momenteel useless...
Ik heb hem nog niet binnen, maar ik heb geen problemen met het gebruik van de ?-toets in SNESoid. De Tab-key werkt helaas niet in SNESoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mbt de TAB-key in SNESoid: dat is toch een kwestie van mailen naar de developer? Waarbij ik dan aanneem dat die TAB-key daadwerkelijk te mappen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Ik heb vanochtend mijn Brando Ultraclear screenprotector aangebracht. Het goede nieuws: dat ging tamelijk pijnloos. Kwestie van schermpje goed poetsen en na een hete douche (tegen de eventuele stofjes :+ ) aanbrengen. De protector past prima en het is na het aanbrengen haast niet te zien dat hij er op zit. Hij is dunner dan ik verwachtte; ik heb al eerder screenprotectors gehad (HTC P4350, Touch Pro 2), die waren - in elk geval in mijn herinnering - aanzienlijk dikker. Ik hoop dat ie goed blijft zitten in de hoekjes, maar dat zal de praktijk leren.

Ik moet wel zeggen dat ik de protector erg stug aan vind volen. Mijn vingers 'glijden' er niet lekker over, ik heb te veel grip op het scherm. Misschien is het enkel een kwestie van wennen, maar ik vind het op dat front geen verbetering. Ik begon zelfs te twijfelen of ik de protector niet per ongeluk verkeerdom had aangebracht (geen idee of dat überhaupt uitmaakt), maar ik heb netjes de aanwijzingen gevolgd.

Vooralsnog niet helemaal blij met m'n Brando Ultraclear, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
RayNbow schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:04:
[...]

Ik heb hem nog niet binnen, maar ik heb geen problemen met het gebruik van de ?-toets in SNESoid. De Tab-key werkt helaas niet in SNESoid.
Als ik Key mappings in SNESoid de ?-toets probeer te mappen verschijnt er "<unknown>"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
We moeten met zn allen de developer mailen, mijn Gamegripper is namelijk ook al overweg!
Is wel zonde als ie niet te gebruiken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Joen schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:59:
[...]

Als ik Key mappings in SNESoid de ?-toets probeer te mappen verschijnt er "<unknown>"...
Dat verschijnt bij mij ook, maar de key doet het wel tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
RayNbow schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:58:
[...]

Dat verschijnt bij mij ook, maar de key doet het wel tijdens het spelen.
Oh ok... Dan ga ik er eens op letten. :)

Misschien dat een Game Gripper in Europa besteld anders is dan uit Amerika besteld trouwens? Volgens mij zit er op de plaats van de TAB op de T-Mobile G2 een "www.com" toets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Lijkt me sterk want op de amerikaanse site staat G2 or Desire Z

Tijdelijke oplossing van het probleem, je moet hem wel rooten?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=11078697

[ Voor 49% gewijzigd door effect10 op 02-02-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Alternatieve oplossing is nu ook geplaatst in dezelfde draad, namelijk de dpad modden:
http://forum.xda-develope...?p=11083583&postcount=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:43
ff google-en op productnummer.....

Is dus deze: http://www.amazon.co.uk/C...tery-Desire/dp/B004H50C5W . Extra dik, heb je dus een aangepaste cover voor nodig.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-07 12:26
Nu zijn er ook mensen uit de US die een originele dock hebben gevonden voor de t-mobile G2.
T-Mobile is my client on business completely unrelated to cellular service. I am in the San Antonio area now doing checks on the sites and in one of the stores, I came across an official G2 charging dock. It was slim, it has the same brushed metal finish as the G2, same color and the base is a rubber material. It feels solid and has some weight to it just like the G2. I was completely impressed by it.

The best part is it is only $19.99!!!!!!!!!
meer foto's:
http://forums.t-mobile.co...ck-for-the-G2/td-p/711507

meer info:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=939191

Afbeeldingslocatie: http://www.h2oskierc.com/g2dock/G2dock7.jpg

Ziet er wel strak uit moet ik zeggen!!

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
Bij mn zwager, die vliegt nog wel eens naar de states :) hopelijk heeft ie m dit weekend als ie terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
pven schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:17:
Mbt de TAB-key in SNESoid: dat is toch een kwestie van mailen naar de developer? Waarbij ik dan aanneem dat die TAB-key daadwerkelijk te mappen is.
Response van de developer, als we hem met zn allen lastig vallen gaat ie er wrs sneller naar kijken:

Date: Sat, 5 Feb 2011 19:05:40 +0800
Subject: Re: SNESOID HTC Desire Z TAB button not assignable?

Sorry, I now have no idea why. The TAB button works on my Moto Droid.
I will fix this whenever I figure it out. Thanks!

On Fri, Feb 4, 2011 at 6:21 PM, wrote:

Dear developer.

I have tried it but if I try to assign the TAB button for left it gives dpad down, and it is not usable in the game ( i have tested with super mario world and the latest version of snesoid).

Best regards,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Balen, heb mijn GG binnen en het is useless zolang de TAB niet assignable is. Of heeft iemand een oplossing, totaal geen zin om te rooten en om steeds te moeten rooten om TAB te wijzigen. Of heeft iemand een tut waarmee dit met 1 druk op de knop kan?

[ Voor 8% gewijzigd door effect10 op 05-02-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreading
effect10 schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:08:
Balen, heb mijn GG binnen en het is useless zolang de TAB niet assignable is. Of heeft iemand een oplossing, totaal geen zin om te rooten en om steeds te moeten rooten om TAB te wijzigen. Of heeft iemand een tut waarmee dit met 1 druk op de knop kan?
Geeft in de settings bij SNESoid enz. inderdaad de Tab aan die niet gebruikt kan worden.. baalde echt daarvan, toen ik hem echter ging proberen deed hij het wel gewoon. Ik heb hem in i de VS besteld dus niet de EU versie.
Werkt verder heel fijn, alleen raar als je dan weer gaat typen, is je toetsenbord ineens zo dun;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
spreading schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:58:
[...]

Geeft in de settings bij SNESoid enz. inderdaad de Tab aan die niet gebruikt kan worden.. baalde echt daarvan, toen ik hem echter ging proberen deed hij het wel gewoon. Ik heb hem in i de VS besteld dus niet de EU versie.
Werkt verder heel fijn, alleen raar als je dan weer gaat typen, is je toetsenbord ineens zo dun;)
? maar je kan m toch niet gebruiken in SNESOID omdat je "links"niet kan assignen aan de TAB knop? Hij geeft dpad down en in een spel doet ie het toch niet? Die van mij komt ook uit de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
effect10 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:16:
[...]

? maar je kan m toch niet gebruiken in SNESOID omdat je "links"niet kan assignen aan de TAB knop? Hij geeft dpad down en in een spel doet ie het toch niet? Die van mij komt ook uit de VS.
Nog even weer getest, maar nee... Links kun je nog steeds niet correct assignen aan de TAB knop. Ik vind het vreemd dat het Spreading dan wel zou lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreading
Joen schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:43:
[...]

Nog even weer getest, maar nee... Links kun je nog steeds niet correct assignen aan de TAB knop. Ik vind het vreemd dat het Spreading dan wel zou lukken...
Tja ik weet et ook niet.. het is gewoon mijn tab toets als ik typ, maar ik kan hem met snesoid wel gebruiken.. vreemd als ik de verhalen hier zo hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

spreading schreef op maandag 07 februari 2011 @ 04:19:
[...]

Tja ik weet et ook niet.. het is gewoon mijn tab toets als ik typ, maar ik kan hem met snesoid wel gebruiken.. vreemd als ik de verhalen hier zo hoor..
Welke ROM versie + taal draai je? Ik kan de tab key iig niet gebruiken op de officiele 1.72 ROM / WWE.

• effect10
Heb zelf maar even een mod gemaakt, ziet er nog niet netjes uit maar speelt heeerlijk weg! heb de TAB knop vervangen door de A knop voor links.

Afbeeldingslocatie: http://i1098.photobucket.com/albums/g364/effect10/GGmod.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door effect10 op 10-02-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Voor iedereen die nog houders voor in de auto èn aan de fiets zoekt:
Koopjessite.nl heeft een aanbieding voor de autohouder met zuignap, autohouder voor ventilatierooster en een fietshouder in 1 pakket voor een kleine 30 euro. ;)

Linkje http://www.koopjessite.nl/

Ik had ze eerder allebei los van elkaar gekocht. Zowel de autohouder als fietshouder bevallen mij prima, hoewel ik de fietshouder ivm het seizoen alleen nog maar op een hometrainer heb getest en nog niet op een normale fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Laatst online: 21-07 21:33
Lees in een aantal reviews dat de opening voor laadkabel (te) klein is, volumeknop wordt ingedrukt door de houder en de aan/uit knop slecht bereikbaar is. Jij daar ook last van?
(gaat mij eigenlijk alleen om de autohouder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

pven schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:17:
Na wat testjes ben ik erachter gekomen dat een Tab keydown event ergens vertaald wordt naar een (scancode=0,keycode=20) keydown event, meteen gevolgd door een (scancode=0,keycode=20) keyup event.

* RayNbow weet alleen nog niet waar de Tab keyevents worden omgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Merijn. schreef op maandag 14 februari 2011 @ 12:29:
Lees in een aantal reviews dat de opening voor laadkabel (te) klein is, volumeknop wordt ingedrukt door de houder en de aan/uit knop slecht bereikbaar is. Jij daar ook last van?
(gaat mij eigenlijk alleen om de autohouder)
In portretmode geen last van ingedrukte volumeknoppen, in landscape soms wel.
Opening voor de laderaansluiting is inderdaad erg klein. Standaard micro USb kabeltjes aansluiten gaat niet lukken, maar de kabels van HTC zelf gaan wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandervanhooff
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-02-2011
*spam*

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 15-02-2011 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Eerste keer keer dat ik in deze thread post, voor de simpele reden dat ik mn HTC Desire Z pas een krappe week heb. Ik heb wel wat rondgeneusd in dit topic maar vond geen duidelijk antwoord..
Nu ben ik toch tegen een ( of eigenlijk 2) probleem(en) aangelopen.. Onder andere, de bijgeleverde headset is lichtjes uitgedrukt, crap. Nu heb ik al een Sennheiser CX-400 II besteld, maar ik zou ook graag de mic willen blijven gebruiken (erg handig voor onderweg). Nu heb ik al even op de site van HTC gekeken en daar kwam ik dit tegen. Maar ik vind die wat prijzig. Is er ergens een goedkopere optie? Voor alle duidelijkheid ik zoek dus alleen het adapter gedeelte, zonder oortjes.

Ten tweede, niet echt een probleem maar meer uit voorzorg, zoek ik een fatsoenlijk hoesje en een screenprotecter.

Als iemand me op weg kan helpen zou ik zeer dankbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Het officiële hoesje van HTC zelf is wel een goede. Laat in tegenstelling tot veel namaak geen strepen achter op je Desire Z.
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l204057.jpg

Wat mij opviel was dat dit DLNA apparaatje nu ook te koop is:
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l205735.jpg
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=205735

Ik zat er al een tijdje op te wachten tot dat die te koop zou zijn. Ik heb er echter nu geen geld voor om hem te kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Joen schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 13:35:
Het officiële hoesje van HTC zelf is wel een goede. Laat in tegenstelling tot veel namaak geen strepen achter op je Desire Z.
[afbeelding]

Wat mij opviel was dat dit DLNA apparaatje nu ook te koop is:
[afbeelding]
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=205735

Ik zat er al een tijdje op te wachten tot dat die te koop zou zijn. Ik heb er echter nu geen geld voor om hem te kopen. :P
Kan ik hiermee ook gamen op een tv met de desire z?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Pyr0_ schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:06:[...] Onder andere, de bijgeleverde headset is lichtjes uitgedrukt, crap. Nu heb ik al een Sennheiser CX-400 II besteld, maar ik zou ook graag de mic willen blijven gebruiken (erg handig voor onderweg). Nu heb ik al even op de site van HTC gekeken en daar kwam ik dit tegen. Maar ik vind die wat prijzig. Is er ergens een goedkopere optie? Voor alle duidelijkheid ik zoek dus alleen het adapter gedeelte, zonder oortjes. [...]
Vraag 1: nee, niet gevonden, wel al lang naar op zoek. Met het verschil dat ik ook graag volume en mediatoetsen wil. Vraag 2: Ik heb deze voor 2 personen met een Desire. En zelf gebruik ik natuurlijk de Desire Z versie. Bevalt allen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
effect10 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 15:33:
[...]

Kan ik hiermee ook gamen op een tv met de desire z?
Het lijkt mij niet. Het is DLNA. Dat is bedoeld om audiobestanden en videobestanden te streamen naar DLNA compatible apparatuur.
DLNA is geen vervanger voor een video-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Volgens mij was deze nog niet voorbijgekomen van DX: http://www.dealextreme.co...er-for-htc-desire-z-55616
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_55616_1.jpg

Welke screenprotectors raden jullie trouwens aan? Want ik had er 2 bij dcmugen besteld, die hebben normaal wel goede protectors, maar ze waren nét een fractie te groot (echt paar 1/100mm), waardoor er aan de onderkant een kleine luchtbel zit en ik de bovenkant lichtelijk moest bijsnijden, waardoor er paar vuiltjes onderkwamen (en dus luchtbel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 09:29
Frag1le in "Accessoires voor de HTC Desire Z"
Na 4 maanden de Clear Protector te hebben gebruikt heb ik er nu een StealthGuard op zitten.
De Clear Protector screenprotector zelf had wat kleine krasjes en de randjes van de bodyprotection delen werden lelijk.
Ook had de protector die op de batterijklep zit al aardig wat krassen.
Toen ik de hele bescherming eraf getrokken had bleef er geen lijm achter en zag de telefoon er als nieuw uit.

Op xda waren sommige lui wel te spreken over de StealthGuard dit omdat deze voor amerikanen bijna niets kost omdat je alleen voor 'shipping' betaalt. Ik heb er 4 besteld voor 8 dollar incl shipping via paypal.

http://www.stealthguards....full-body-protection.html

Ik moet zeggen dat voor zo'n goedkope protector de screenprotector van StealthGuard dunner en gladder is dan die van Clear Protector en deze net zo goed aan te brengen is. (schoteltje met water + druppel dreft en daar de plakkant in onder dopen en dan aanbrengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
heb de brando screenprotector vanaf dag 1 erop zitten, geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-07 11:41
dcmugen,, is precies de juiste maat, en dus had het er maar lastig mee, gelukkig kan je gewoon als ht niet goed gaat gewoon even de protector onder kraan houden

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de active holder van Brodit? Ik heb regelmatig het probleem dat wanneer ik de telefoon in de houder schuif dat deze dan spontaan uitvalt. Het komt vrijwel altijd voor als de aansluiting in de sigarettenaansteker zit, echter is het nu ook 1 gebeurd terwijl deze eruit was.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Remmes_NT schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:21:
dcmugen,, is precies de juiste maat, en dus had het er maar lastig mee, gelukkig kan je gewoon als ht niet goed gaat gewoon even de protector onder kraan houden
Misschien had ik een andere batch ofzo, want de twee die ik had van dcmugen waren echt net te groot; de onderkant zit strak tegen de onderkant/metaal aan en dan is de bovenkant (beide 'uitsteeksels' bij de speaker) echt te groot, waardoor er lucht onder komt.

Anyway, ik had dcmugen gemaild en die stuurt een nieuwe, hopelijk is die wel perfect fit. Prima service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 15:53
Sherlock schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:43:
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met de active holder van Brodit? Ik heb regelmatig het probleem dat wanneer ik de telefoon in de houder schuif dat deze dan spontaan uitvalt. Het komt vrijwel altijd voor als de aansluiting in de sigarettenaansteker zit, echter is het nu ook 1 gebeurd terwijl deze eruit was.
Nee ik heb dat nog geen een keer gehad... Bedoel je met uitvallen echt uit, of alleen scherm op zwart of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twister00004
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-07 22:22
Nog een tip voor mensen die hun huidige batterij niet goed genoeg vinden: Mugen 1800
Gebruik hem nu een week en gaat 2 a 3 keer zo lang mee dan de standaard HTC batterij.
Ergens in dit topic wordt al naar een website verwezen, kosten zijn 28 euro en moet zeggen dat dit echt een goede aanschaf is.

Je hebt er geen extra of vervangend klepje voor nodig, precies de standaard maat als van de originele batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 22:15
Dat bericht kan ik bevestigen. Had eerst die rode chichi's geprobeerd via eBay, maar zelfs na veel vijlen en wegsnijden pasten die niet goed in de phone (bij anderen dan weer wel zo leek het maargoed). De Mygen 1800 past perfect, zonder frictie, en gaat nu al minstens 50% langer mee (heb hem nu een dag of 4).

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
Vandaag mn screenprotector binnengekregen, een originele HTC SP P400. Pakje van 2 stuks, die had ik ook wel nodig. De eerste ging namelijk goed fout, scheef, stof en na 3 keer herplakken werkt het eigenlijk niet meer. Dus gelukkig nog een tweede. Toen heb ik van boven naar beneden gewerkt, en niet eerst de hele protector van het achtervel afgehaald. Werkte perfect, de protector past precies en je ziet het bijna niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

newsgroupie schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 15:44:
[...]
Nee ik heb dat nog geen een keer gehad... Bedoel je met uitvallen echt uit, of alleen scherm op zwart of zo?
Nee, echt helemaal uit. Alleen aan te krijgen door op de aan/uit knop te drukken, en dan begint de volledige opstartcyclus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 15:53
Sherlock schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:59:
[...]

Nee, echt helemaal uit. Alleen aan te krijgen door op de aan/uit knop te drukken, en dan begint de volledige opstartcyclus.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat je accu slecht contact maakt als je hem de DZ in de houder stopt door beweging of iets dergelijks. Heb eens gelezen op XDA forum dat iemand ook spontane uitvallers had, dit bleek later doordat de accu heel licht speling had in de behuizing en daardoor het contact even verloor met de aansluitingen. Ik heb nu een 2e DZ, maar bij mijn 1e kreeg ik op het gegeven moment een soort "kraakgeluid" als ik aal het typen was en met duim en wijsvinger drukte tussen toetsenbord en achterkant. Had ik toen ook opgelost door een klein stukje keukenpapier om de onderkant van de batterij te vouwen waardoor de speling weg was. Misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Ik ga het eens proberen, bedankt voor de tip. Ik heb er nu ongeveer een week geen last van gehad, maar vanmorgen was het weer zover :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Heb in het topic gezocht maar kan nog niet echt (veel) ervaringen met carkits/carholders vinden...

Heeft iemand al een (universele) carholder voor de Z gevonden, welke geen knopjes indrukt en ruimte vrijhoudt voor de usb-aansluiting?

De Brodit lijkt me onhandig en is nogal prijzig.. ik vind het prima om gewoon een losse usb-charger aan te sluiten.

[ Voor 20% gewijzigd door S0epkip op 02-03-2011 23:43 ]

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Ik heb deze, werkt perfect en kan hem ook 90 graden kantelen, kan hem alleen niet opladen.

http://www.dagelijksekoop...-miniusb-aansluiting.html

[ Voor 8% gewijzigd door effect10 op 03-03-2011 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Ik zie dat de meegeleverde lader niet gaat passen, maar is de micro-sub aansluiting wel vrij om eventueel een andere lader aan te sluiten?

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Nee, helaas de micro USB is niet vrij om te kunnen opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
joenja schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:20:
[...]

Bij mn zwager, die vliegt nog wel eens naar de states :) hopelijk heeft ie m dit weekend als ie terug komt.
Inmiddels al 1 binnen? Overal waar ik de laatste weken kijk (ook in Amerika) is die "out of stock" of pre-order. Ik zie alleen op ebay namaak wat er op lijkt. Geen officiële HTC rubberized case. En nergens is een officiële HTC "nummer" te vinden, zoals: HC C540 (HTC Desire Z Hard Shell). Alleen maar die "part number" 70H00317-00M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

newsgroupie schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 08:15:
Het enige wat ik me kan bedenken is dat je accu slecht contact maakt als je hem de DZ in de houder stopt door beweging of iets dergelijks. Heb eens gelezen op XDA forum dat iemand ook spontane uitvallers had, dit bleek later doordat de accu heel licht speling had in de behuizing en daardoor het contact even verloor met de aansluitingen. Ik heb nu een 2e DZ, maar bij mijn 1e kreeg ik op het gegeven moment een soort "kraakgeluid" als ik aal het typen was en met duim en wijsvinger drukte tussen toetsenbord en achterkant. Had ik toen ook opgelost door een klein stukje keukenpapier om de onderkant van de batterij te vouwen waardoor de speling weg was. Misschien een idee?
Een stukje dun karton aan de bovenkant van de accu heeft ervoor gezorgd dat het probleem zich niet meer voor heeft gedaan, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-04 11:42
Ik ben eigenlijk op zoek naar een autohouder welke geschikt is voor de Desire Z, maar ook voor de Desire HD.
Aangezien ik op dit moment een HD heb en mijn vriendin een Z in bestelling heeft en ik eigenlijk maar 1 autohouder wil, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:38
Actieve (met stroomvoorziening) zul je niet gaan vinden, aangezien de poorten op beide toestellen op een andere plek zitten. Een passieve en een losse sigarettenaansteker met micro-usb aansluiting is wel een optie.

Ik heb er zelf eentje gehaald bij de Halfords die op 4 hoeken klemt en waarin de Desire Z (de meest lastige omdat die de USB- ingang aan de zijkant heeft zitten) op een zodanige manier kan worden gezet zodat hij ook kan worden opgeladen. Deze is dat.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Laatst online: 18-06 11:07
Zijn er mensen die ervaring hebben met een alternatieve headset?

Ik gebruik de navigatie graag ook op de motor en dan alleen met geluid. Nu ging dit met mijn Touch Pro prima, maar bij de DZ versta ik de navigatie niet meer als ik boven de 90 km/h kom. Te veel wingeruis waardoor de stem te zacht klinkt.

Nu heb ik 2 opties. Of een andere navigatie app, welke misschien wat luider kan of een andere headset. Een andere headset heeft mijn voorkeur, want ik gebruik Navigon en dat vind ik wel een fijne app.

De headset is puur voor het geluid dus een microfoon hoeft er niet op te zitten.
Ik heb de Sennheiser CX-400 II in dit topic kunnen vinden, maar is die ook luider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik heb deze universele houder van Hama:
http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=762004

Door het gat in de klemmen kun je net een micro-usb kabel in de zijkant krijgen. Ik doe dan eerst de kabel door het gat, sluit 'm aan op de Desire Z en dan pas zet ik de Desire Z in de houder.
Het is niet ideaal, maar werkt wel (ik laad m'n telefoon dan ook niet altijd op in de auto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik heb de Sennheiser CX-400 II maar gewoon gekocht. €12 op Ebay (€40 in NL!!!).
The gold edition ook nog (wat dat ook betekenen mag).

Ik hoop dat dit een verbetering is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Ben benieuwd naar je ervaring. Heb trouwens wel sterk de indruk dat het geluid van de FM-radio veruit harder is dan 'al het andere'. Zeker weten doe ik het niet (zal misschien verbeelding zijn), maar dit lijkt het geval te zijn sinds de laatste firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik zal het laten weten. Het is vandaag verstuurd volgens Ebay.

Het komt wel uit China dus zou het een echte Sennheiser zijn??? :+

Ach ja, we houden dat in het achterhoofd en we zien wel. :)

Die €12 euro is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Vandaag de oordoppen ontvangen en mijn eerste indruk is dat ze een stuk beter zijn als de standaard oordoppen.
Ik heb ze gekocht voor de navigatie op de motor, maar dat moet ik nog testen. Ik denk wel dat ze beter zijn vanwege het ontwerp. Bij de standaard doppen overheerst het windgeruis op een gegeven moment. Dit zijn in-ear oordoppen die een hoop ruis dus weg filteren (hoop ik).

Deze oordoppen prik je echt in je oor (net zoals oordoppen tegen te veel geluid). Je wordt dus aardig afgesloten van de buitenwereld wat betreft het geluid. Er zitten ook 6 (uit mijn hoofd) verschillende maten rubbertjes bij. Van groot naar klein, diepe (die dus diep je je oor in gaan) en minder diepe.
Voor alle mensen met grote of kleine gehoorgangen zou er dus een maat bij moeten zitten.

Ik heb ze allemaal geprobeerd en heb nu de voor mij optimale gevonden. Met muziek luisteren is dit een wereld van verschil vergeleken met de originele. Veel luider, veel meer bas en zuiverder geluid. Aangezien de normale niet van die in-ear dingen zijn is het best logisch dat deze betere kwaliteit geluid geven.

Ik ben er zeer tevreden mee voor de 12 euro die ik er voor betaald heb. Of het echte Senheissers zijn weet ik niet, maar voor €12 zijn ze het geld echt 10x waard!

Ik heb wel alles er bij gekregen. Hoesjes, zo'n rubber houdertje waar je de doppen in kunt plaatsen en het snoer omheen kunt wikkelen etc.

Echter blijft het spul uit China. Maar mij zul je echt niet horen klagen. Veel bang for my bucks! Zeker weten.

[ Voor 15% gewijzigd door Mit-46 op 29-03-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231398

Ik zag hier de carbon skin (phantom skinz).
Weet iemand of dit een beetje blijft zitten?

zit er een lijm of iets dergelijks op deze stickers?
en kan je deze alleen bestellen op de site zelf? nergens in nederland.

Krijg morgen mijn Z binnen!
heb nu een milestone.. maar deze is te traag, weinig ruimte e.d. hoop dat het een verbetering is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 14:19
Van de week ergens achter gekomen;
Ik ben net van een G1 overgestapt naar de Desire Z en heb dus nog een Brodit autohouder voor de G1 in de auto. Grappige is dat de Desire er gewoon in past. Je moet wel vooraf kiezen of je het toetsenbord open of dicht wilt voordat je 'm erin schuift want eenmaal erin kan het toetsenbord niet open of dicht. Het zit natuurlijk niet helemaal optimaal, maar is erg goed te gebruiken.

Erg fijn moet ik zeggen; en scheelt weer centjes.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-06 16:51
Heeft er iemand ervaring met de mounts van Bracketron? Heb een mount gevonden waar de Desire Z perfect in schijnt te passen (als ik de recensies lees), en die ook nog in mijn bekerhouder van de auto past: De Bracketron UCH-101-BL.

Afbeeldingslocatie: http://www.adorama.com/images/large/BRKMDICHMN.JPG

Nu kan ik nérgens een nederlandse, of zelfs europese shop vinden die deze houders verkoopt. Uit amerika laten komen houd ik niet zo heel erg van, en als ik de verzendkosten van sommige shops bekijk dan zijn die soms 3x de prijs van de hele houder.. Heeft er iemand wellicht een idee waar je spullen van Bracketron kunt aanschaffen, of hier ervaring mee? (Uiteraard heb ik me al suf-gegoogled..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Heeft iemand ervaring met Kingston MicroSDHC 32GB Class 4, zou deze goed werken in de Desire Z????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 14:19
Zelf geen ervaring, maar op XDA is er wel een topic over geweest. Hij had wat aanloop probleempjes maar daarna werkte het wel goed: hiero

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Krypt schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:07:
Zelf geen ervaring, maar op XDA is er wel een topic over geweest. Hij had wat aanloop probleempjes maar daarna werkte het wel goed: hiero
Top! Bedankt daar had ik wat aan, heb m inmiddels besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231398

Frag1le schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 21:04:
[...]

[afbeelding]
Nu een paar dagen verder kan ik melden dat de accu het bij gemiddeld gebruik zo'n 30% langer uithoudt dan de stock batterij. Dit wil dus zeggen dat de accu werkelijk rond de 1700 mAh capaciteit heeft. Prima voor die $7,68 (incl shipping)
waar heb jij de accu besteld?
ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Op XDA heb ik gelezen dat iemand een 3000 mAh accu in zijn Z heeft zitten, helaas waren er nog geen echte ervaringen te melden. Iemand een idee waar deze te krijgen is en of deze goed past?

Uiteraard heb ik er verder naar gezocht, maar ik heb nog niet echt iets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-06 17:24
Gisteren mijn Mugen Power 3,7 V 1800 mAh accu binnen gekregen. Ziet er goed uit en gaat het hopelijk langer volhouden dan de origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:35
Juronymous schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 13:26:
Gisteren mijn Mugen Power 3,7 V 1800 mAh accu binnen gekregen. Ziet er goed uit en gaat het hopelijk langer volhouden dan de origineel.
ik heb problemen gehad met mijn Mugen Power dat hij niet meer wilde opladen of tenminste heel moeilijk steeds knipperend lampje en soms ging het dan weer ineens goed...heb hem terug gestuurd naar de verkoper ebay nu weer gewoon de stock accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

1800 mAh accu voor de desire z?
Boerenbedrog, we hebben het voor de N900 ook al eens onderzocht, zie volgende link:
http://www.sygysweb.nl/n9...=6339&hilit=samsung#p6339

Ik bedoel maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-07 23:26

TommyGun

Stik er maar in!

Ik zit er aan te denken om deze Brodit te kopen voor de Z:

Afbeeldingslocatie: http://www.sanbo.de/out/1/html/0/dyn_images/z1/brodit_passiv_htc_desire_z_511200_z1_z1.jpg

Vraag is: hoe zit 't met beschadigingen aan de telefoon? Bijvoorbeeld die voor de iPhone is 'bekleed':

Afbeeldingslocatie: http://www.uploader.gamergun.com/files/1/img2399qq_thumb.jpg

Helaas past dat niet :P. Ik zou graag zoiets willen, maar dan met wat meer bescherming...

[ Voor 28% gewijzigd door TommyGun op 04-05-2011 09:27 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Ik heb de active versie van Brodit nu ongeveer een half jaar, en er is geen spoor van terug te zien op mijn telefoon. En hij gaat er vrijwel elke werkdag in en uit.

Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/112916/brodit-active-holder-htc-desir.jpg?width=500&height=500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-07 23:26

TommyGun

Stik er maar in!

Ik vind die er 'n beetje log en lelijk (groot) uit zien...

[ Voor 9% gewijzigd door TommyGun op 04-05-2011 10:44 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
racinfo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 06:54:
1800 mAh accu voor de desire z?
Boerenbedrog, we hebben het voor de N900 ook al eens onderzocht, zie volgende link:
http://www.sygysweb.nl/n9...=6339&hilit=samsung#p6339

Ik bedoel maar...
Heeft iemand dit al gechecked met de Mugen 1800 mah? Die is toch wel echt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Heb inmiddels de 32GB microSD van Sandisk erin zitten, doet het prima. PSX emulator draait goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:50
effect10 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:11:
[...]
Heeft iemand dit al gechecked met de Mugen 1800 mah? Die is toch wel echt???
Niet schrikken van één denigrerende opmerking. :) Die Mugen zal je DZ vast langer laten werken, of er nou 1300 of 1800 op staat.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste