Iemand die al een screenprotector heeft aangebracht op zn toestel? Ik heb totaal geen ervaring met screenprotectors op touchscreens, dus ik zou niet weten welke goed zijn. Iemand een tip?
Heb zelf goede ervaring met Brando ultra clear en die heb ik ook weer besteld, bij brando zelf.
Yup, hier. Net geprobeerd. Vanwege de micro USB aan de zijkant kun je hem dus niet portrait zetten. Ik had m'n Tytn II toch altijd al landscape (onderkant van de houder links), en dat gaat met de Desire Z ook prima. Dan zit kabeltje dus rechts aan de onderkant.Mottebelke schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:29:
Zijn er hier mensen met een Desire Z die een universele car-holder gebruiken, zoals deze:
[afbeelding]
(dus zo eentje waarbij je de zijkanten kunt uitschuiven en je toestel dan tussen klemt)
Het lijkt me namelijk lastiger om die te gebruiken aangezien de micro-USB aansluiting aan de zijkant zit en daardoor misschien in de weg zit bij de houder.
Iemand met praktijkervaringen?
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Verwijderd
Ik heb m!Brabo-Joossie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 18:41:
[...]
Denk niet dat iemand hier die al zal hebben...
Ik zou zeggen, bestel 'm gewoon. Voor € 3,50 zul je je er geen buil aan vallen, en dan kunnen wij hier gelijk beoordelen of 't ding € 3,50 waard is.
@Sherlock:
Graag gedaan.Denk dat ik 'm zelf toch ook maar ga bestellen. Het onscreen tobo van de D-Z is stukken beter dan van m'n oude Touch Pro. Die twee plaatsnamen die ik ooit bij 't navigeren zou moeten intypen, daar heb ik m'n hardware-tobo niet meer voor nodig.
Het hoesje klik je apart aan de voor- en achterkant vast, dus de telefoon kan nog gewoon open en dicht. Ik ben er echter niet kapot van.. Doordat die aan de voor- en achterkant vast klikt ontstaat er een kiertje tussen de twee helften en valt de telefoon nog sneller open.
Ga bij dezelfde verkoper ook nog maar een gewoon (nep)leren hoesje bestellen. Super levering overigens
Ah, daar had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip!Milly schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 13:36:
Yup, hier. Net geprobeerd. Vanwege de micro USB aan de zijkant kun je hem dus niet portrait zetten. Ik had m'n Tytn II toch altijd al landscape (onderkant van de houder links), en dat gaat met de Desire Z ook prima. Dan zit kabeltje dus rechts aan de onderkant.
foutje
[ Voor 103% gewijzigd door Kingpinda op 21-11-2010 20:05 ]
Life is like living only without the peaches
Bij Halfords zag ik in het krantje een ventilatorrooster bevestiging. Iemand ervaring met deze?
Ik heb DEZE sinds 2 dagen in gebruik. Mijn zoon gebruikt al 'n paar maanden eentje van dezelfde fabrikant op zijn Desire. So far so good. Heb natuurlijk niet getest hoe effectief de bescherming is.monnick schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:10:
Iemand die al een screenprotector heeft aangebracht op zn toestel? Ik heb totaal geen ervaring met screenprotectors op touchscreens, dus ik zou niet weten welke goed zijn. Iemand een tip?
Ik gebruik deze.monnick schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:10:
Had altijd brando op mijn touch pro en die bevielen erg goed. In nederlandse webshops staan ze vaak voor 19 euro maar via deze link haal je ze bij brando zelf voor 10 dollar inclusief verzenden en dat scheelt nogal.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Wat ik zoek is DIT voor de Desire Z. Kan het nergens vinden, of ik kan niet zoeken.
Alleen in-ear oortjes blijven zitten bij mij. Ik gebruik een Sennheiser setje, maar kan nu de mediaplayer niet bedienen. De meegeleverde ombouwen gaat mij te ver... Wie helpt zoeken?

Nav dit bericht heb ik dit besteld. Het is van dezelfde verkoper, maar dan met een Europese stekker (volgens de foto past het hier in een stopcontact) en net iets goedkoper dan via eBay.soundwave070 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 22:36:
[...]
Ik heb van dezelfde koper zowel een crystal hardcase als rubberen zwart hoesje gekocht. voor die paar euro wil ik ze allebei wel even testen. Misschien dat ik uiteindelijk helemaal geen case zal gebruiken omdat het je telefoon wel weer nog bulkier maakt (zwaarste en dikste telefoon die ik ik sinds HTc Pro en Qtek900nogwat heb gehad).
Ik heb ook een dock besteld uit hongkong aangezien dat eigenlijk de reden was dat ik dit topic bezocht. Er zullen vast in de toekomst nog wel mooiere te vinden zijn, maar deze deal is wel top. vrees alleen dat het net iets te mooi is om waar te zijn, of dat de douane me flink gaat narren weer. http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=300492708449
Hoef dan alleen de Engelse stekker even te vervangen voor een Europese.
Nu alleen nog eens iets voor in de auto bestellen en ik ben weer blij.
[ Voor 16% gewijzigd door pven op 21-11-2010 22:36 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Werkt deze niet met de Desire Z?Hakkie schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:04:
Wat ik zoek is DIT voor de Desire Z. Kan het nergens vinden, of ik kan niet zoeken.Alleen in-ear oortjes blijven zitten bij mij. Ik gebruik een Sennheiser setje, maar kan nu de mediaplayer niet bedienen. De meegeleverde ombouwen gaat mij te ver... Wie helpt zoeken?
[afbeelding]
Kun je die passive houder ook in landscape hangen?martincm schreef op zondag 21 november 2010 @ 23:31:
[...]
De Brodit Passieve autohouder, perfect op maat voor de Z(wel alleen voor ingeklapt gebruik, maar ja wat wil je in je auto met opengeklapt toestel). Ik gebruikte eigenlijk altijd de brodit houders sinds mn N95 (die dus, de N85, de N86 8MP en de Nexus) en altijd dik in orde geweest.
Dat kon ik uit de beschrijving niet helemaal opmaken.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat lijkt mij wel met een kogelgewricht, die kan je gewoon alle kanten op draaien.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Op de Brodit site staat van niet, daarom heb ik alsnog de active holder besteld.Tsurany schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:13:
Dat lijkt mij wel met een kogelgewricht, die kan je gewoon alle kanten op draaien.
Hmm, wel een klein beetje twijfel als ik het volgende lees:511200 Passive Holder with Tilt Swivel
ONLY for an upright, closed position.
The holder is equipped with a tilt swivel so you can adjust the angle of your device in order to avoid light reflection on the screen. You can tilt the holder 22° in each direction and turn it 360°.
[ Voor 40% gewijzigd door Sherlock op 22-11-2010 11:38 ]
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ik zit nu ook naar deze houder voor in de auto te kijken.
Enkele vragen:
• is zo'n kogelgewricht makkelijk te draaien? Ik heb bij dat soort dingen altijd het idee dat je het in een bepaalde houding zet en het ook zo laat staan.
Is beantwoord nu ik wat berichten naar het juiste topic heb verplaatst.
• wat is het verschil tussen een actieve en een passieve houder?
Enkele vragen:
• is zo'n kogelgewricht makkelijk te draaien? Ik heb bij dat soort dingen altijd het idee dat je het in een bepaalde houding zet en het ook zo laat staan.
[ Voor 9% gewijzigd door pven op 22-11-2010 09:36 ]
Passieve houder verzorgt geen communicatie en stroom, actieve houder wel.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Bij actieve houders zit de stroom aansluiting volgens mij verwerkt in de houder.pven schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:32:
Ik zit nu ook naar deze houder voor in de auto te kijken.
Enkele vragen:
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Dat heb ik direct getest en had ik kunnen melden. Werkt niet...
Er staat toch dat je hem 360 graden kan draaien? Je kunt hem tilten naar weerszijden 22 graden dus ietsjes meer schuin naar je toe of bijrijder iets schuiner naar hem/haar toe en verder 360 graden draaien dat is dus over de kop want het heeft weinig zin als je de houder naar het dashboard draait. Is niet handig want dan zie je het scherm niet. Dus dat bedoelen ze dan ook niet.Sherlock schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:30:
[...]
Hmm, wel een klein beetje twijfel als ik het volgende lees:
quote:
The holder is equipped with a tilt swivel so you can adjust the angle of your device in order to avoid light reflection on the screen. You can tilt the holder 22° in each direction and turn it 360°.
[...]
Dus uit deze beschrijving kun je hem inderdaad in landscape zetten dat is namelijk 90 graden draaien.
edit: sorry jou ook een beetje verkeerd gelezen. Ik dacht dat je een beetje twijfelde dat het niet kon naar aanleiding van die quote.
[ Voor 7% gewijzigd door Kingpinda op 22-11-2010 12:54 ]
Eergister de actieve brodit uitgebreid getest. Heen en weer gereden tussen verschillende plekken met nav en steeds in en uit. Werkt heerlijk. Je schuift m er in en hij zit gelijk aan de lader, past altijd perfect en ik kan geen sporen op de Z ontdekken van het in en uit schuiven.
Uit die opmerking op de site had ik ook begrepen dat ie niet in landscape kon maar zou me niets verbazen als het wel kan, maar dat het toestel gewoon niet open kan. Het enige wat ik me kan bedenken waarom de passieve houder niet op landscape kan is dat het toestel er dan al rijdend uit zou kunnen schuiven, als hij niet hard genoeg klemt. Wat ik naast het makkelijker laden ook een voordeel vond is dat de kabel voor mij anders op de verkeerde plek zit (tussen houder en stuur). Ik ben in ieder geval heel tevreden met de actieve houder.
Uit die opmerking op de site had ik ook begrepen dat ie niet in landscape kon maar zou me niets verbazen als het wel kan, maar dat het toestel gewoon niet open kan. Het enige wat ik me kan bedenken waarom de passieve houder niet op landscape kan is dat het toestel er dan al rijdend uit zou kunnen schuiven, als hij niet hard genoeg klemt. Wat ik naast het makkelijker laden ook een voordeel vond is dat de kabel voor mij anders op de verkeerde plek zit (tussen houder en stuur). Ik ben in ieder geval heel tevreden met de actieve houder.

Sorry beetje aan het prutsen met de fotootjes
iig zoals je ziet dit is de halfords universele houder.. Zoals ik al zei zitten de pootjes aan weerszijden in de weg van de usb. Ik zat er aan te denken om een blokje onder te maken zodat hij steund. Maar ik zie er maar vanaf want omdat ie nu zo hoog staat en deze houder toch voor kleinere/lichtere toestellen zoals mijn htc touch pro "is bestemd" wiebelt hij NOGAL tijdens het rijden. Continue rechtzetten anders valt ie naar landscape e.d. Jammer... goed dienst gedaan met htc touch pro... Maar denk toch maar een duurdere kopen nu

[ Voor 80% gewijzigd door Kingpinda op 22-11-2010 22:19 ]
Als je hem helemaal naar onderen schuift blokkeert hij de micro-usb ingang? Hmmm.....niet heel erg handig dus....
Al mensen die voor weinig geld wat leuke accessoires bij DealExtreme gekocht hebben?
Ik heb ooit gelezen dat je niet blindelings een oplader / autolader moet kopen omdat sommige laders veel sneller laden dan andere (meer Ampère). Bij een autolader kan dit tot gevolg hebben dat de batterij sneller leegloopt dan dat hij oplaadt (tijdens het gebruik van navigatie). Weet iemand hoe dit zit en waar ik op moet letten bij het aankopen van laders?
• Deze autolader ziet er wel goed uit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47237 Het is gewoon mini-usb dus in principe zou het feilloos moeten werken op de Desire Z toch? Uitgangsstroom is overigens 2A.
• Een extra lader voor het stopcontact zou ook wel van pas komen. Hoewel de zoekfunctie van DE een beetje brak is heb ik deze gevonden. Eigenlijk voor de Blackberry, maar wel micro-usb. Uitgangsstroom is 1A bij deze. En anders zou zoiets ook nog een optie zijn, maar die levert maar 500mA.
• Iemand al een goedkope (universele) auto-houder besteld? Een universele zou wel fijn zijn aangezien ik mijn oude Nokia E71 ook nog wel eens als navigatie zal gebruiken. Maar ik heb geen ervaring met deze dingen dus misschien zijn deze eigenlijk niet zo heel fijn. De Halfords lader die hierboven gepost wordt lijkt me niet zo fijn. Bij voorkeur met een zuignap ophangen aan de voorruit. En ook nog enigszins stevig zodat hij niet als een gek wiebelt.
Ik heb ooit gelezen dat je niet blindelings een oplader / autolader moet kopen omdat sommige laders veel sneller laden dan andere (meer Ampère). Bij een autolader kan dit tot gevolg hebben dat de batterij sneller leegloopt dan dat hij oplaadt (tijdens het gebruik van navigatie). Weet iemand hoe dit zit en waar ik op moet letten bij het aankopen van laders?
• Deze autolader ziet er wel goed uit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.47237 Het is gewoon mini-usb dus in principe zou het feilloos moeten werken op de Desire Z toch? Uitgangsstroom is overigens 2A.
• Een extra lader voor het stopcontact zou ook wel van pas komen. Hoewel de zoekfunctie van DE een beetje brak is heb ik deze gevonden. Eigenlijk voor de Blackberry, maar wel micro-usb. Uitgangsstroom is 1A bij deze. En anders zou zoiets ook nog een optie zijn, maar die levert maar 500mA.
• Iemand al een goedkope (universele) auto-houder besteld? Een universele zou wel fijn zijn aangezien ik mijn oude Nokia E71 ook nog wel eens als navigatie zal gebruiken. Maar ik heb geen ervaring met deze dingen dus misschien zijn deze eigenlijk niet zo heel fijn. De Halfords lader die hierboven gepost wordt lijkt me niet zo fijn. Bij voorkeur met een zuignap ophangen aan de voorruit. En ook nog enigszins stevig zodat hij niet als een gek wiebelt.
[ Voor 23% gewijzigd door monnick op 22-11-2010 19:10 ]
De auto lader is -mini- usb en dus geen -micro- dus dat zal niet gaan. Ben zelf meer een voorstander van een auto plug met standaard usb aansluiting zodat je daar alle usb kabels in kan gebruiken.
Na een week m'n Desire Z voorzichtig gebruikt te hebben heb ik m'n bestelde screenprotector binnen gekregen:

Een soort full body protector dus.
Vorige week besteld via Ebay: klik
Ik was best sceptisch of dit überhaupt wel goed zou gaan plakken op de delen van je telefoon die niet recht zijn.
Na enkele ervaringen gelezen te hebben over dit merk en een filmpje van deze protector te hebben gezien op youtube over de Nexus One met een full body protector wilde ik dit ook proberen.
Maar voor ± 11 euro (incl verzenden) was de keuze dan ook makkelijk.
Deze extended protector plakt en bevestigt boven verwachting goed op je Desire Z.
Alle stickers zijn nagenoeg perfect op maat gesneden en passen dus goed.
Deze protector is erg helder en ik zie dan ook geen verschil in kleuren op t scherm.
Wel voelt de protector iets minder glad aan dan het scherm zelf, dit vind ik zelf iets wat ik misschien eigenlijk niet eens had moeten noemen want ik merk het na 2 minuten gebruik al niet meer.
ff kort filmpje gemaakt hoe dit ongeveer eruit ziet: YouTube: Clear Protector For HTC Desire Z.
Helaas zit mijn beste camera in de Desire Z zelf

Ik was best sceptisch of dit überhaupt wel goed zou gaan plakken op de delen van je telefoon die niet recht zijn.
Na enkele ervaringen gelezen te hebben over dit merk en een filmpje van deze protector te hebben gezien op youtube over de Nexus One met een full body protector wilde ik dit ook proberen.
Deze extended protector plakt en bevestigt boven verwachting goed op je Desire Z.
Deze protector is erg helder en ik zie dan ook geen verschil in kleuren op t scherm.
Wel voelt de protector iets minder glad aan dan het scherm zelf, dit vind ik zelf iets wat ik misschien eigenlijk niet eens had moeten noemen want ik merk het na 2 minuten gebruik al niet meer.
ff kort filmpje gemaakt hoe dit ongeveer eruit ziet: YouTube: Clear Protector For HTC Desire Z.
[ Voor 7% gewijzigd door Frag1le op 23-11-2010 16:10 . Reden: filmpje ]
Heb het hoesje ook binnen, inderdaad erg snelle levering. Ik ben er eigenlijk best wel van te spreken. Bij mij is de afwerking perfect en zowel de voor- als achterkant klikten goed op de telefoon. Dat er een spleet blijft is natuurlijk logisch, maar aangezien ik dit van te voren vermoedde is dat voor mij geen probleem. De cover zit erg stevig op de telefoon dus valt er niet zomaar af. Ik vind dat mijn toestel - en vooral voor dit geld - erg goed beschermd is.Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 20:10:
[...]
Ik heb m!
Het hoesje klik je apart aan de voor- en achterkant vast, dus de telefoon kan nog gewoon open en dicht. Ik ben er echter niet kapot van.. Doordat die aan de voor- en achterkant vast klikt ontstaat er een kiertje tussen de twee helften en valt de telefoon nog sneller open.
Ga bij dezelfde verkoper ook nog maar een gewoon (nep)leren hoesje bestellen. Super levering overigens
Een hoesje waar je de gehele telefoon inschuift is uiteraard beter aangezien dan ook het scherm en de tussenruimte beschermd worden, maar als je geen zin hebt elke keer je telefoon uit een hoesje te halen is dit een prima optie.
Wow dat ziet er zeer strak uit. Ik wacht nu op die zwarte hybrid hardcase wat al meerderen hier hebben ontvangen. Als dat me niet bevalt ga ik deze zeker ook eens proberen.Frag1le schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:33:
Na een week m'n Desire Z voorzichtig gebruikt te hebben heb ik m'n bestelde screenprotector binnen gekregen:
[afbeelding]
Vandaag mijn (dubbele) autolader binnengekregen met 2tal micro USB kabeltjes. Ook een 3,5mm <-> 3.5mm jack kabeltje binnen voor in de auto.
Ik ben er klaar voor!
Ik ben er klaar voor!
Ik heb net de 1800mA batterijen van chichitec (de rode) binnengekregen.
Zoals op het xda forum te lezen is, zijn ze iets te dik voor de desire z, maar na
het verwijderen van de rode folie kan het klepje perfect dicht. Ik heb wel in de
rechteronderhoek een heel klein stukje plastic weggeknipt, omdat dat hoekje
net iets anders is dan de standaardbatterij. De batterij zit echter nog steeds
op zn plek en gaat niet schuiven.
Of mn telefoon nu ook echt langer meegaat (dat is ook wel belangrijk
) laat
ik over een paar dagen wel weten
Zoals op het xda forum te lezen is, zijn ze iets te dik voor de desire z, maar na
het verwijderen van de rode folie kan het klepje perfect dicht. Ik heb wel in de
Of mn telefoon nu ook echt langer meegaat (dat is ook wel belangrijk
Doe wel een stukje tape tussen je Microsd slot en de batterij zelf, sommigen hebben namelijk last van kortsluiting af en toe als de batterij de bracket raakt.svdhorst schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:46:
Of mn telefoon nu ook echt langer meegaat (dat is ook wel belangrijk) laat
Verwijderd
helaas staan er nog geen afbeldingen, maar betaalbaar zijn ze zeker:
https://www.telecomteleco...-vi-133-htc-desire-z.html
https://www.telecomteleco...-hi-133-htc-desire-z.html
Verwijderd
en op deze link: http://www.clove.co.uk/htc-desire-z-cu-s450-car-upgrade-kit
is de HTC Desire Z CU S450 Car Upgrade Kit een stuk goedkoper.
Kan je dat ding op je dashboard vastzetten, blijft ie dan goed vastzitten?Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 03:44:
en op deze link: http://www.clove.co.uk/htc-desire-z-cu-s450-car-upgrade-kit
Waar heb je deze batt's besteld? Want via chichitec wordt niet naar europa gestuurdsvdhorst schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:46:
Of mn telefoon nu ook echt langer meegaat (dat is ook wel belangrijk) laat
Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker
Verwijderd
Bij mijn HTC Desire Z heb ik een Jabra 2035 bluetooth headset gekregen. Ik krijg het alleen niet voor mekaar om mijn audio hierop af te spelen, of nog belangrijker mijn navigatie-audio. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Die heb ik ook, maar dan voor Euro 2,99 inclusief verzendkosten:Hakkie schreef op zondag 21 november 2010 @ 20:35:
[...]
Ik heb DEZE sinds 2 dagen in gebruik. Mijn zoon gebruikt al 'n paar maanden eentje van dezelfde fabrikant op zijn Desire. So far so good. Heb natuurlijk niet getest hoe effectief de bescherming is.Maar de ervaringen op de Desire zijn goed. Ik heb het onderaan strak tegen de body aangebracht om de 4 touch toetsen volledig te bedekken. Je voelt de folie dan niet omdat er geen ruimte zit tussen body en protector. Daarnaast zijn die veel gebruikte toetsen zo ook goed beschermd. Er blijft aan de bovenkant van het scherm wel 1 mm onbedekt. De protector heeft uitsparingen rond de speaker en past verder goed. Qua bediening en 'zicht' merk ik geen verschil.
http://www.devilpower.nl/...creen-guard-display-folie
Misschien dat andere Desire Z gebruikers hier wat aan hebben.
[ Voor 117% gewijzigd door HB99 op 24-11-2010 16:17 ]
Chichitec is slechts de verkopernaam op ebay toch en htcexpress.com (staat rechts onder "powerd by")?Aesculapius schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:13:
[...]
Waar heb je deze batt's besteld? Want via chichitec wordt niet naar europa gestuurd
Volgens mij is dit precies dezelfde soort:
http://cgi.ebay.nl/New-Ba...eries&hash=item255f274a73
Zo niet dan hoor ik het graag.
En anders alleen deze via Chichitec:
http://cgi.ebay.nl/HTC-EV...ories&hash=item335fa61cc1
Dit is het enige pakket wat ze ook naar europa sturen, heb je er gelijk 2 en een lader... wel stuk duurder...
[ Voor 29% gewijzigd door Mau_Maus op 24-11-2010 17:12 ]
Van wat ik van XDA begrijp, is dat toch een andere versie dan de chichitec, er staat "replacement battery" ipv. dat wat er bij de chichitec op staat. Enfin, dat betekent nog niet dat hij niet ook goed kan werken natuurlijk...Mau_Maus schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:05:
[...]
Chichitec is slechts de verkopernaam op ebay toch en htcexpress.com (staat rechts onder "powerd by")?
Volgens mij is dit precies dezelfde soort:
http://cgi.ebay.nl/New-Ba...eries&hash=item255f274a73
Zo niet dan hoor ik het graag.
En anders alleen deze via Chichitec:
http://cgi.ebay.nl/HTC-EV...ories&hash=item335fa61cc1
Dit is het enige pakket wat ze ook naar europa sturen, heb je er gelijk 2 en een lader... wel stuk duurder...
edit: zojuist ook die chichitec besteld met die lader (bedankt voor de link). Die kunnen we toch niet gebruiken i.v.m. de verkeerde stekker, maar je krijgt er wel 2 grote accu's voor...
[ Voor 9% gewijzigd door Aesculapius op 24-11-2010 17:20 ]
Ik ben persoonlijk altijd huiverig, met vage merken batterijen.Aesculapius schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:17:
[...]
Van wat ik van XDA begrijp, is dat toch een andere versie dan de chichitec, er staat "replacement battery" ipv. dat wat er bij de chichitec op staat. Enfin, dat betekent nog niet dat hij niet ook goed kan werken natuurlijk...
edit: zojuist ook die chichitec besteld met die lader (bedankt voor de link). Die kunnen we toch niet gebruiken i.v.m. de verkeerde stekker, maar je krijgt er wel 2 grote accu's voor...
Maar deze krijgt wel redelijk positieve feedback.
En inderdaad die ene is inderdaad anders...
PS: Me moet geloof ik wel een plakkertje doen op de plek van de sd kaart, ivm kortsluiting ofzo... Maar denk dat de meeste dat wel weten. Net als omhulsel loshalen etc
Voor 1 euro kan je die plug ook gebruiken
http://shop.ebay.nl/i.htm...op=2&_trksid=p3286.c0.m14
Weet verder niet hoe die met andere voltages/wattages whatever omgaat enzo, maar goed.
Als staat er bij de omschrijving:
Charger
Input: AC100-240V worldwide use
50/60Hz 0.15A
Output: DC 4.2V 350mA
USB Output: DC 5.2V 800mA
[ Voor 12% gewijzigd door Mau_Maus op 24-11-2010 17:31 ]
FULL-BODY-LCD-Screen-Protector-Desire-Z (Ebay)
Net besteld, ik ga deze uitproberen:
Euro 5,21 incl verzendkosten
http://cgi.ebay.nl/T-Mobi...ories&hash=item35acd057fb
Net besteld, ik ga deze uitproberen:
Euro 5,21 incl verzendkosten
http://cgi.ebay.nl/T-Mobi...ories&hash=item35acd057fb
Na de eerste dag lijkt de nieuwe batterij zn vruchten al af te werpen
Heb mn telefoon nu de hele dag aanstaan, wifi aanstaan, mobiel internet aanstaan, synchroniseren aanstaan, skype en whatsapp open en
ik heb zeker wel een uur angry birds gespeeld
en heb nu nog 70% batterij over 
ik heb zeker wel een uur angry birds gespeeld
Bedankt voor de tip!Frag1le schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:46:
[...]
Doe wel een stukje tape tussen je Microsd slot en de batterij zelf, sommigen hebben namelijk last van kortsluiting af en toe als de batterij de bracket raakt.
Op eBay inderdaad.Aesculapius schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:13:
[...]
Waar heb je deze batt's besteld? Want via chichitec wordt niet naar europa gestuurd
Klinkt goed, en dat is al na 1x opladen?svdhorst schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:00:
Na de eerste dag lijkt de nieuwe batterij zn vruchten al af te werpenHeb mn telefoon nu de hele dag aanstaan, wifi aanstaan, mobiel internet aanstaan, synchroniseren aanstaan, skype en whatsapp open en
ik heb zeker wel een uur angry birds gespeelden heb nu nog 70% batterij over
[...]
Bedankt voor de tip!
[...]
Op eBay inderdaad.
Ik heb vorige week de 1800mah Galilio besteld via ebay (klik plaatje)
Enkele lui op xda waren hier ook wel over te spreken. Al die goedkope batterijen (voor de HTC Spring /EVO 4g) lijken in ieder geval meer capaciteit te hebben dan de stock batterij.
Eigenlijk ben ik best wel sceptisch over de kwaliteit van deze goedkope batterijen en bijv of deze het na een aantal maanden nog steeds zo goed zullen doen ivm de stock batterij.
Goed voor een 6~10 euro moet je natuurlijk niet moeilijk doen en het gewoon zelf testen.
[ Voor 11% gewijzigd door Frag1le op 25-11-2010 12:09 ]
Ik heb een orginele CC-200 oplader van HTC gekocht. Ik heb gemerkt dat hij niet helemaal goed past in de 12 volt aansluiting. Lijkt wel of de oplader iets te kort is om goed contact te maken. Iemand anders hier ook last van?
Iemand ervaring met de Clingo? Vraag me af of deze ook goed vast blijft zitten bij koude of warmte.
http://cgi.ebay.nl/Clingo...5d2b32ec24#ht_2432wt_1139
of de Dash Genie
http://www.mobilefun.co.u...-in-car-holder-p23796.htm
of deze Trailblazer
http://www.mobilefun.co.u...er-and-Holder-Reviews.htm
Iemand ervaring met de Clingo? Vraag me af of deze ook goed vast blijft zitten bij koude of warmte.
of de Dash Genie
of deze Trailblazer
[ Voor 24% gewijzigd door TVL op 25-11-2010 14:37 ]
Die Clingo ziet er nifty uit! Als dat goed werkt op het metalen achterkantje ga ik daar ook eens naar kijken. Benieuwd of iemand toevallig zo'n ding heeft. Hoewel het voor 20 euro ook nog wel te proberen valt als dergelijk bedrag toevallig overblijft na de feestdagenTVL schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:15:
Ik heb een orginele CC-200 oplader van HTC gekocht. Ik heb gemerkt dat hij niet helemaal goed past in de 12 volt aansluiting. Lijkt wel of de oplader iets te kort is om goed contact te maken. Iemand anders hier ook last van?
of de Dash Genie
of deze Trailblazer
[ Voor 5% gewijzigd door Ultraman op 25-11-2010 20:10 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ik vraag me af, als ik deze full body protector eromheen heb, of hij dan nog zou passen in de Brodit actieve houder?Frag1le schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:33:
[afbeelding]
Hey pven: Als je deze binnen hebt zou je er dan wat over willen schrijven? Ik vind het namelijk wel WEINIG geld voor VEEL waar!!!!pven schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:34:
[...]
Nav dit bericht heb ik dit besteld. Het is van dezelfde verkoper, maar dan met een Europese stekker (volgens de foto past het hier in een stopcontact) en net iets goedkoper dan via eBay.
Nu alleen nog eens iets voor in de auto bestellen en ik ben weer blij.
Lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Dus ben uiterst benieuwd naar je bevindingen!!
Thanks voor die link - bruikbaar... zou je trouwens met die externe lader ook gewoon je stock accu kunnen laden? Of beschadig je hem dan door een verkeerd laad-voltage ofzo?Mau_Maus schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:26:
[...]
Ik ben persoonlijk altijd huiverig, met vage merken batterijen.
Maar deze krijgt wel redelijk positieve feedback.
En inderdaad die ene is inderdaad anders...
PS: Me moet geloof ik wel een plakkertje doen op de plek van de sd kaart, ivm kortsluiting ofzo... Maar denk dat de meeste dat wel weten. Net als omhulsel loshalen etc
Voor 1 euro kan je die plug ook gebruiken
http://shop.ebay.nl/i.htm...op=2&_trksid=p3286.c0.m14
Weet verder niet hoe die met andere voltages/wattages whatever omgaat enzo, maar goed.
Als staat er bij de omschrijving:
Charger
Input: AC100-240V worldwide use
50/60Hz 0.15A
Output: DC 4.2V 350mA
USB Output: DC 5.2V 800mA
Weinig voor veel? Allemaal cheap spul met nu een kleine bundelkorting, maar niks spectaculairs.
Ik heb echt geen idee, het plastic wat er om heen zit is echt dun.newsgroupie schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:00:
[...]
Ik vraag me af, als ik deze full body protector eromheen heb, of hij dan nog zou passen in de Brodit actieve houder?
Op de hoeken zit trouwens geen protectie, dit omdat je daar waarschijnlijk echt geen sticker omheen geplakt krijgt.
Nou de laatste keer dat ik een dockingstation had gekocht voor mijn touch pro was ik wel iets meer kwijt. En toen heb ik al goed gezocht naar het goedkoopste voor wat ik wil. Was toch 45 euro kwijt voor puur een dockingstation met usb en netstroom...Tsurany schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 13:24:
Weinig voor veel? Allemaal cheap spul met nu een kleine bundelkorting, maar niks spectaculairs.
Dus omdat jij veel te veel geld uitgeeft is dit opeens veel voor weinig? Dit zijn gewoon standaard prijzen voor Chinees (namaak) spul.
Ja ok dude sorry hoor... Maar omdat het dus goedkoop is ben ik dus benieuwd (niet dat het niet aankomt) maar of het dus degelijk is. Misschien struikel je over dat zinnetje lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Mijn nederige excuses iig.
Ik zeg alleen maar dat het gewoon normale prijzen zijn en niks bijzonders, had je op ebay gekeken dan had je dat inderdaad gezien.Kingpinda schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 15:15:
Ja ok dude sorry hoor... Maar omdat het dus goedkoop is ben ik dus benieuwd (niet dat het niet aankomt) maar of het dus degelijk is. Misschien struikel je over dat zinnetje lijkt bijna te mooi om waar te zijn. Mijn nederige excuses iig.
Ok je hebt gelijk. Ben nog niet zo heel erg bekend in de namaak wereld. Maar graag verneem ik toch nog van pven wat hij van zijn bundeltje vind. Het dockingstation lijkt "bare" aan weerszijden. je moet dus neem ik aan goed mikken zodat de micro usb erin valt.
Dit is wel waar ik op aan het wachten ben. De TouchPro versie heb ik met veel plezier gehad namelijk.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 03:18:
De afbeeldingen doen het nu en dit zijn inderdaad ook wel mooie betaalbare houders waar ik op zat te wachten.
Ik vind de prijs ook erg vriendelijk en dan nog gratis bezorgd ook.
Een vent mount vind ik ook veel eleganter staan in de auto dan zo'n zuignap.
Een vent mount vind ik ook veel eleganter staan in de auto dan zo'n zuignap.
Vandaag mijn htc desire z hybrid case binnengekregen.
(sorry voor de slechte kwaliteit. Camera was op...)

Deze case met screenprotector kostte 4 euro inclusief verzendkosten. (ebay)
De kwaliteit van de case is zeer goed, maar de screenprotector was wat lastiger om aan te brengen. Bij screenprotectors prefereer ik dus toch dingen als invisibleshield.
(sorry voor de slechte kwaliteit. Camera was op...)

Deze case met screenprotector kostte 4 euro inclusief verzendkosten. (ebay)
De kwaliteit van de case is zeer goed, maar de screenprotector was wat lastiger om aan te brengen. Bij screenprotectors prefereer ik dus toch dingen als invisibleshield.
Ik heb deze ook en heb haal er toch meer uit dan de Stock...schat zo'n 25% extra.svdhorst schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:46:
het verwijderen van de rode folie kan het klepje perfect dicht.
mocht iemand nog intresse hebben heb er nog eentje liggen mocht je intresse hebben DM maar ff.
heeft iemand ervaring met: Adapt Essential Kit Business HTC Desire Z
of zijn broertje ?
Lijkt me niet echt duur...dus ik ga het even proberen.
Wie weet nog een goedkope in-ear koptelefoon met microfoon om handsfree te bellen?
Of
Wie weet nog een goedkope en goede bluetooth stereo in-ear headset?
of zijn broertje ?
Wie weet nog een goedkope in-ear koptelefoon met microfoon om handsfree te bellen?
Of
[ Voor 18% gewijzigd door Rens op 28-11-2010 17:49 ]
Zijn er ook mensen die de Sony Ericsson live view gaan kopen voor de DZ aangezien die ook compatible er mee is? http://www.sonyericsson.c...ssories/overview/liveview
Gisteren de Brando screenprotector binnen gekregen.... zitten bij mij helaas twee kleine bubbeltjes / beschadigingen in (geen lucht) maar die vallen niet op, zeker niet als het scherm aanstaat. Is wel een aanrader; touch werkt nog als vanouds, kleuren zijn perfect helder en contrastrijk en toch een (onzichtbare) bescherming voor het scherm...
Zit er wel met interesse naar te kijken, maar ben bang dat het nogal wat batterijkracht zal slurpen van mijn Desire Z aangezien het de hele tijd bluetooth gebruikt.disturbedmind schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:59:
Zijn er ook mensen die de Sony Ericsson live view gaan kopen voor de DZ aangezien die ook compatible er mee is? http://www.sonyericsson.c...ssories/overview/liveview
Maar ook weer minder doordat je niet steeds je scherm van je telefoon aan moet doen om te kijken voor berichtjes etc.Joen schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:29:
[...]
Zit er wel met interesse naar te kijken, maar ben bang dat het nogal wat batterijkracht zal slurpen van mijn Desire Z aangezien het de hele tijd bluetooth gebruikt.
Hij is al te koop http://www.mobielbereikba...cpc&utm_campaign=tweakersJoen schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:03:
Waar en wanneer zal hij trouwens te koop zijn in Nederland? En voor welke prijs?
Ik heb die kleine set gekocht, die 2 cases die erbij zitten vind ik persoonlijk lelijk..RensGresnigt schreef op zondag 28 november 2010 @ 17:45:
heeft iemand ervaring met: Adapt Essential Kit Business HTC Desire Z
of zijn broertje ?
Of
De autolader en screenprotector die erbij zitten zijn prima, niet het gevoel dat het vertraagd hierdoor.
fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen
Ik heb inmiddels de vent mount versie binnen. Past perfect en het bovenste klem gedeelte kan eraf als je makkelijker in en uit wil sliden.Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 03:18:
Ikzelf heb voor de desire z gekozen vooral vanwege het toetsenbord, natuurlijk voor het teksverwrken in mails, op fora etc. etc. maar zeker ook mede omdat een fysiek toetsenbord het gamen een stuk aangenamer maakt (voor mij dan). Op mijn vorige telefoons genruikte ik vooral emulators voor nes en snes games. nu maak ik gebruik van nesoid en snesoid, die het perfect doen. Ondanks dat het toetsenbord de gamingervaring bij degelijke games erg verbeterd ten opzichte van een "touchscreen controller" is het nog net niet ideaal. Veel games zijn goed te spelen via he toetsenbord, zoals mario kart, zelda, a link to the past, mario 1, 2, 3.. maar bij sommige games schiet het gebruik van het toetsenbord net ietsje tekort. Vandaar dat ik opzoek ben gegaan naar alternatieven. Tijdens mijn zoektocht kwam ik uit op: http://www.game-gripper.eu/
(sorry het is niet mijn bedoeling om reclame te maken of iets dergelijks) Een opklikbaar stukje plastic dat over het toetsenbord gaat en van het toetsenbord een "echte" controller maakt. Dit lijkt me echt ideaal. Het is inprincipe gewoon een klein stukje plastic dat ik gewoon in mijn binnenzak ten alle tijden bij me kan houden zonder er last van te hebben.
Nu mijn vragen: Heeft iemand ervaring met een vergelijkbare accessoire? (hetzij op de desire z of een ander toestel).
Weet iemand waar een dergelijke accessoire specifiek voor de desire z aangeschaft kan worden of zijn deze nog niet op de markt?
Ander commentaar omtrent dergelijke accessoires is natuurlijk ook welkom.
(sorry het is niet mijn bedoeling om reclame te maken of iets dergelijks) Een opklikbaar stukje plastic dat over het toetsenbord gaat en van het toetsenbord een "echte" controller maakt. Dit lijkt me echt ideaal. Het is inprincipe gewoon een klein stukje plastic dat ik gewoon in mijn binnenzak ten alle tijden bij me kan houden zonder er last van te hebben.
Nu mijn vragen: Heeft iemand ervaring met een vergelijkbare accessoire? (hetzij op de desire z of een ander toestel).
Weet iemand waar een dergelijke accessoire specifiek voor de desire z aangeschaft kan worden of zijn deze nog niet op de markt?
Ik heb verschillende vent mount systemen gezien maar vond ze redelijk zwak, gingen snel stuk. Bijvoorbeeld die van Halfords, heeft mijn vriendin en hiervan is al een pootje afgebroken. Die standaard bij de Tomtom XXL zit is ook niet super stevig.rajackar schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:35:
[...]
Ik heb inmiddels de vent mount versie binnen. Past perfect en het bovenste klem gedeelte kan eraf als je makkelijker in en uit wil sliden.
Hoe is deze? Is het bevestigingsmechanisme een beetje stevig?
vandaag de chichitec batterijen binnen gekregen; erg rap, zo binnen een weekje geleverd vanuit de andere kant vd wereld...
Helaas passen ze niet in mijn Z.....krijg het klepje niet meer dicht als ik ze erin plaats, ook niet als de rode tape afgewikkeld is
Is iemand anders dit toevallig wel gelukt?
Helaas passen ze niet in mijn Z.....krijg het klepje niet meer dicht als ik ze erin plaats, ook niet als de rode tape afgewikkeld is
Heb je dit topic op XDA al bekeken? Daar hebben veel mensen de Chichi's pas gekregen!
yep... sommige lukt het wel, anderen niet. Maar je weet nooit hoeveel kracht iemand gebruikt bij het sluiten van de deur. Voor mij is dat te veel; ik krijg een duidelijk grotere kier. Wordt dus wachten op batterijen die speciaal voor de Z zijn ontworpen...
Cool. Wist niet dat dergelijke dingen bestonden. Ik probeer chrono cross op mijn phone te spelen maar het is toch moeilijk. vooral diagonalen. Ik druk telkens verkeerd.DBrunings schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:26:
Tijdens mijn zoektocht kwam ik uit op: http://www.game-gripper.eu/
Ik heb iig op die site een request gemaakt voor de desire z. Op xda lees ik ook dat de makers als de desire z een succes word (wat het volgens mij wel is) ook dit model gaan ondersteunen. Of er dergelijke accesoires op de markt zijn weet ik niet maar ik zou zeggen ga terug naar die site en maak een request aan voor de desire z. In de tussen tijd natuurlijk zoeken naar iets wat er al is en anders moeten we er maar op wachten.
Ik zat er over na te denken om een bluetooth controller te halen maar is beetje overkill lijkt mij. dan moet je je phone neerleggen en turen naar klein schermpje met zo'n grote controller in je hand. Dit ding is klein stopt het in je jas en als je het nodig hebt klip je het erop.
En reklame maken is het niet hoor. Het is een accesoire topic dus alle accesoires zijn welkom.
edit: Zozo snelle respons:
Hey xxxx,
Since you are from the Netherlands I take it that you speak dutch.
De plannen zijn er om een model te maken voor de HTC Desire Z. Ik heb geen idee wanneer deze beschikbaar zou zijn. Dit hangt een beetje af van onze leverancier.
We laten jou iets weten vanaf het model ter beschikking komt.
Mvg,
[ Voor 10% gewijzigd door Kingpinda op 01-12-2010 12:22 ]
Dat is goed nieuws. Ik heb dezelfde gedachte, een bluetooth controller is vele malen groter, en toch wat onhandig om mee te nemen. Zo'n game gripper is gewoon simpel een stukje rubber met wat plastic knoppen en kan ik gewoon standaard in de binnenzak van mn jas houden en dus (bijna) altijd bij me hebben. Ik heb al enkele youtube filmpjes bekeken over de gg op andere toestellen en het lijkt erg goed te werken. Ik denk dat het de game ervaring zeker sterk verbeterd. Uiteraard heb ik ook al een request ingevuld toen ik op de website kwam. Het topic op xda heb ik ook nog gevolgd.
Voor een stukje rubber, wat plastic en verzendkosten ben je echter wel al bijna 20 euro kwijt, dus echt goedkoop is het niet, maar ik heb het er wel voor over.
Ik weet trouwens niet of er andere bedrijven zijn die eenzelfde soort accessoires maken? Ik kon enkel GG vinden.
edit: wat ik heb begrepen van enkele reciews over de gg op andere toestellen zorgt het niet voor schade of veel extra wear and tear op de knoppen.
Voor een stukje rubber, wat plastic en verzendkosten ben je echter wel al bijna 20 euro kwijt, dus echt goedkoop is het niet, maar ik heb het er wel voor over.
Ik weet trouwens niet of er andere bedrijven zijn die eenzelfde soort accessoires maken? Ik kon enkel GG vinden.
edit: wat ik heb begrepen van enkele reciews over de gg op andere toestellen zorgt het niet voor schade of veel extra wear and tear op de knoppen.
[ Voor 7% gewijzigd door DBrunings op 01-12-2010 17:02 ]
iemand toevallig al een sillicon case gekocht voor een desire z? Hoe zit het met de proximity sensort? werkt deze dan nog? want volgens mij komen deze hoesjes hier toch gewoon over?
ik wou deze aankopen :
http://www.pdashop.be/pro...e-black-htc-desire-z.html
ik wou deze aankopen :
Ik heb dit topic globaal doorgelezen, het kan zijn dat er al een antwoord op mijn vraag instaat, maar ik kan het me niet echt herinneren, alvast excuses mocht dit zo zijn;-)
Ik ben op zoek naar een hoesje om je DZ in te doen (dus geen cases), en het eerste wat ik tegen kwam was logischerwijs van HTC zelf: HTC Desire Z Slip Pouch PO S540. Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben of die mij een vergelijkbaar product kunnen aanbevelen?
Ik ben op zoek naar een hoesje om je DZ in te doen (dus geen cases), en het eerste wat ik tegen kwam was logischerwijs van HTC zelf: HTC Desire Z Slip Pouch PO S540. Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben of die mij een vergelijkbaar product kunnen aanbevelen?
disturbedmind schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:19:
[...]
Ik heb de Pouch PO S540 en ik moet zeggen hij is erg goed en duurzaam, er zit een een lint in die je aan de buitenkant kan aan trekken zo dat je telefoon omhoog schuift erg handig en dat lintje zit dan aan de buitenkant weer vast met een magneetje.
1 nadeel vind ik wel dat hij er net niet helemaal in past een paar millimeter steekt er boven uit van de telefoon.
Zelf heb ik deze pouch van Valenta ook gehaald. Deze hebben ze bij alle telefoonwinkels wel (BelCompany, TforTelecom, The Phone House). Gewoon de goede maat eruit zoeken.ethereal81 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:58:
Heb bij de aanschaf van de telefoon ook meteen deze leren pouch van Valenta meegenomen:
[afbeelding]
Past perfect (past er ook helemaal in), en er zit zo'n lusje aan waarmee je de foon makkelijk uit het hoesje "trekt".. Telefoon wordt er ook niet heel veel groter door. € 19,99, aanrader!
Exact die heb ik gekocht voor mijn Desire Z. Heb zelf een rond gaatje geknipt met een perforator op de plek waar die sensor zit (links van de speaker), nergens meer last van en je ziet het niet.NoFate schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:48:
iemand toevallig al een sillicon case gekocht voor een desire z? Hoe zit het met de proximity sensort? werkt deze dan nog? want volgens mij komen deze hoesjes hier toch gewoon over?
ik wou deze aankopen :
Deze week zal ik deze beschermhoes van Noreve binnen krijgen. Valt me tegen dat die nog niet genoemd is in dit topic.
[edit]
Op het moment gebruik ik deze beschermhoes. Bestaat uit twee delen, heeft een perfecte pasvorm en uitsparing voor de sensor. Een aardige aankoop voor minder dan 5 euro (inclusief verzendkosten). Enig nadeel: aan de randjes bladdert de afwerk/geverfde laag redelijk snel af (niet slijtvast). Toch is het een aardige beschermhoes voor dat bedrag.
Er zit ook nog een goed passende screenprotector bij.
[edit]
Op het moment gebruik ik deze beschermhoes. Bestaat uit twee delen, heeft een perfecte pasvorm en uitsparing voor de sensor. Een aardige aankoop voor minder dan 5 euro (inclusief verzendkosten). Enig nadeel: aan de randjes bladdert de afwerk/geverfde laag redelijk snel af (niet slijtvast). Toch is het een aardige beschermhoes voor dat bedrag.
Er zit ook nog een goed passende screenprotector bij.
[ Voor 59% gewijzigd door The Zep Man op 05-12-2010 22:32 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
En binnen, valt niet tegen!pven schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:34:
[...]
Nav dit bericht heb ik dit besteld. Het is van dezelfde verkoper, maar dan met een Europese stekker (volgens de foto past het hier in een stopcontact) en net iets goedkoper dan via eBay.
Is de phone makkelijk te docken? of is het met je neus eronder hangen zodat de micro usb goed zit? Verder nog op of aanmerkingen?pven schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:14:
[...]
En binnen, valt niet tegen!Wat me wel tegenvalt is het pennetje dat er bij zit: als je dat op je scherm gebruikt, dan krijg je strepen.
Hoe bevalt de hoek waaronder je het toestel plaatst? Uitgaande van het plaatje lijkt hij vrij rechtop te staan.pven schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:14:
[...]
En binnen, valt niet tegen!Wat me wel tegenvalt is het pennetje dat er bij zit: als je dat op je scherm gebruikt, dan krijg je strepen.
Ik ben vergeten om die dock mee te nemen naar mijn werk, in de loop van deze week moet me dat wel lukken. Dan zal ik er op terug komen.
Is toch niet zo gek? Dat is bij de meeste telefoons zo, had m'n oude TouchPro ook 'last' van.pven schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:14:
[...]
Ik heb ooit een Palm V gehad, dat pennetje liet geen strepen achter. Net zo min als dat er strepen op mijn Nintendo DS achter blijven.Tsurany schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:37:
[...]
Is toch niet zo gek? Dat is bij de meeste telefoons zo, had m'n oude TouchPro ook 'last' van.
Zullen waarschijnlijk wel totaal andere type schermen zijn. Zeker als schermen gevoelig zijn voor vingers dan zijn ze ook gevoelig voor zulke pennetjes.
Net bovenstaande batterij binnen gekregen. Het is alleen niet de 1800mah maar de 2000mah.Frag1le schreef op donderdag 25 november 2010 @ 12:01:
[...]
Klinkt goed, en dat is al na 1x opladen?
Ik heb vorige week de 1800mah Galilio besteld via ebay (klik plaatje)
[afbeelding]
Enkele lui op xda waren hier ook wel over te spreken. Al die goedkope batterijen (voor de HTC Spring /EVO 4g) lijken in ieder geval meer capaciteit te hebben dan de stock batterij.
Eigenlijk ben ik best wel sceptisch over de kwaliteit van deze goedkope batterijen en bijv of deze het na een aantal maanden nog steeds zo goed zullen doen ivm de stock batterij.
Goed voor een 6~10 euro moet je natuurlijk niet moeilijk doen en het gewoon zelf testen.
Of dat iets uit gaat maken qua werkelijke capaciteit betwijfel ik, die Chinezen willen nogal overdrijven wat betreft mAh.

Het zwarte plastic bovenin (eigenlijk voor de DZ onderin) is trouwens dikker dan de accu zelf, daardoor past deze niet goed in je DZ met het wegsnijden van alleen het plastic nippeltje rechts onderin.
Omdat dit een accu is voor de Evo 4G hoor je deze met de onderkant naar boven in je telefoon te stoppen.
Na het verwijderen van het omhulsel van de batterij en het iets wegsnijden van het plastic in de hoek en het iets wegsnijden van het zwarte plastic rondom de onderkant maakt dat de batterij al gelijk een stukje slanker.
Wanneer de batterij er in ligt is vooral links onderin een punt waar de batterij tegen de deksel aan komt en dus de deksel niet netjes laat sluiten.
Uit deze hoek heb ik dan ook een relatief groot stuk zwart plastic weggesneden, zoveel dat ik nu zelfs een stukje van een kleine pcb zie zitten.
De batterij past er nu wel goed in.

Het is wel aan te raden een kleine sticker op je sd slot te plakken zodat deze je batterij niet kan raken.
Deze batterij zal natuurlijk bij lange na geen 2000mah hebben.
De komende dagen zal ik enkele resultaten posten, ben benieuwd hoeveel beter het doet dan de stock batterij.
Iemand die ervaring heeft met zo'n simpele pouch? Lijkt me ideaal namelijk 
http://cgi.ebay.com/GREEN...m5195b21ee7#ht_2521wt_905
Als iedereen nou ook een mailtje stuurt, misschien krijgen we dan meer zekerheid dat er één voor de Z zal komenKingpinda schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:55:
[...]
edit: Zozo snelle respons:
Hey xxxx,
Since you are from the Netherlands I take it that you speak dutch.
De plannen zijn er om een model te maken voor de HTC Desire Z. Ik heb geen idee wanneer deze beschikbaar zou zijn. Dit hangt een beetje af van onze leverancier.
We laten jou iets weten vanaf het model ter beschikking komt.
Mvg,
Graag! Ben erg benieuwdFrag1le schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:53:
[...]
Deze batterij zal natuurlijk bij lange na geen 2000mah hebben.
De komende dagen zal ik enkele resultaten posten, ben benieuwd hoeveel beter het doet dan de stock batterij.
Stay Frosty!
Gezien de telefoons die er in passen zal dat wel goed zitten. Twee jaar zo'n pouch voor m'n Touch Pro gebruikt, werkt prima naar mijn mening, snel en eenvoudig je telefoon eruit halen en kans op beschadiging wordt een stuk kleiner.monnick schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:30:
Iemand die ervaring heeft met zo'n simpele pouch? Lijkt me ideaal namelijk
Even contacteren of de Desire HD erin past, zo goedkoop namelijk
Ik vind die pouch stiekem wel heel erg leuk! Dank voor de tip. 
Wat anders: mijn screenprotector zit er niet lekker op (paar luchtbelletjes). Kan ik die er (na een week) nog afhalen en weer terug op doen of is dat juist af te raden? (Het is er eentje van Brando.)
Wat anders: mijn screenprotector zit er niet lekker op (paar luchtbelletjes). Kan ik die er (na een week) nog afhalen en weer terug op doen of is dat juist af te raden? (Het is er eentje van Brando.)
[ Voor 60% gewijzigd door pven op 06-12-2010 20:53 ]
Heeft iemand al ervaring met deze accu (2400 mAh) met grotere klep voor de Desire Z?
[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 07-12-2010 12:42 ]
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Zelf vind ik het toestel zo wel groot en zwaar genoeg, maar het is wel een goede ontwikkeling!The Zep Man schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:41:
Heeft iemand al ervaring met deze accu (2400 mAh) met grotere klep voor de Desire Z?
Wacht met smart op de Mugen en ervaringen... mijn chinese evo batterij (niet chichi, niet galileo) zat vrij krap en deed het aardig, maar voor mn gevoel minder dan stock.
Als je dan voor een accu gaat waarvoor een grotere klep nodig is, neem dan een 3600mAh, anders schiet je er vrij weinig mee op imo.The Zep Man schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:41: