Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ziet eruit alsof die telefoon een gezwel heeft, dat zou ik er toch niet voor over hebben :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Tsurany schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:57:
Ziet eruit alsof die telefoon een gezwel heeft, dat zou ik er toch niet voor over hebben :+
Een ander nadeel van grotere accu's is dat je geen case meer zal vinden waar de telefoon in zal passen (misschien wel 'gewone' hoesjes of 'pouches').
The Zep Man schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:12:
Deze week zal ik deze beschermhoes van Noreve binnen krijgen. Valt me tegen dat die nog niet genoemd is in dit topic.
Inmiddels heb ik deze 'case' binnen gekregen. Past als gegoten. De bodem van de Desire Z wordt geklemd door de twee haakjes zoals te zien is in de plaatjes. Als de klep over de Desire Z zit, wordt deze vastgeklemd door een grotere haak, aan de bovenkant van de Desire Z (er deels omheen geklemd, zit wel stevig). Geen magneet aanwezig.

De klep van de hoes beschermd de randen van het scherm van de Desire Z omdat die daar grotendeels omheen valt. Alleen de onderste hoeken van het scherm zijn vrijgelaten i.v.m. het openen en sluiten van de klep. Als ik de randen van de case volg over tafel terwijl de Desire Z erin zit en de klep dicht, raakt de Desire Z nooit de tafel (ook niet in die 'open' hoekjes, omdat de klep en het bodemdeel van de hoes een klein stukje uitsteken).

Tijdens gebruik is het mogelijk om de klep te laten hangen of om deze achter de Desire Z te vouwen. Bij het uitklappen van het scherm raakt deze nergens de hoes (volledige bewegingsvrijheid).

Voor de rest zijn alle aansluitingen (micro-USB en 3.5mm) en alle knoppen aan de zijkant (power, volume, camera en zelfs de schuifknop voor de batterijklep, hoewel dit een neveneffect is van het bereikbaar maken van de cameratoets) bereikbaar als de klep dicht is. Binnenkort zal ik nog wat tests doen om te kijken of de hoes GSM/3G en GPS signalen blokkeert.

[ Voor 76% gewijzigd door The Zep Man op 08-12-2010 15:30 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Hakkie schreef op zondag 21 november 2010 @ 21:04:
Wat ik zoek is DIT voor de Desire Z. Kan het nergens vinden, of ik kan niet zoeken. 8) Alleen in-ear oortjes blijven zitten bij mij. Ik gebruik een Sennheiser setje, maar kan nu de mediaplayer niet bedienen. De meegeleverde ombouwen gaat mij te ver... Wie helpt zoeken?

[afbeelding]
Geef mijn vraag toch even voorzichtjes een schop naar boven. ;) Ik heb namelijk nog steeds niet zoiets gevonden. Iemand anders misschien wel? De Nokia versie werkt helaas niet op de HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-09 18:29
Iemand al ervaring met de Mugen 1800 of meer accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
The Zep Man schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:12:
Deze week zal ik deze beschermhoes van Noreve binnen krijgen. Valt me tegen dat die nog niet genoemd is in dit topic.
Ik heb mijn afgelopen 3 telefoons ook altijd met Noreve hoesjes gehad. Duur, maar wel 1 van de betere.

Ik baal alleen dat ze amper nog "booktype" maken... Die hadden ze wel voor mijn HTC touch pro. Dat vind ik toch lekkerder werken.

Ik heb nu als test:
http://cgi.ebay.nl/PDair-...ories&hash=item35ad51c593

Nadeel is magnetische sluiting (echt raar dat veel hoesjes dat hebben) en de onderkant zit vast met een plastichoesje over toetsenbord, maar dat schuift er snel uit helaas. Zeker als je uitgeklapt op volume toetsen drukt. Buiten dat is die niet onaardig.

Maar misschien einde van de maand toch maar ook weer een Noreve halen.

btw, nog nooit iets gemerk van blokkade van signalen, wat zou daar voor moeten zorgen?
effect10 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:04:
Iemand al ervaring met de Mugen 1800 of meer accu?
Al leverbaar dan?

[ Voor 11% gewijzigd door Mau_Maus op 08-12-2010 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Mau_Maus schreef op woensdag 08 december 2010 @ 17:28:
[...]

btw, nog nooit iets gemerk van blokkade van signalen, wat zou daar voor moeten zorgen?
Voor de SE Xperia X1 heeft Noreve ook een soortgelijke case uitgebracht. GPRS/3G signalen werden door die hoes licht verzwakt, GPS zwaar. Dit komt door het frame dat in het hoesje zit verwerkt ter versteviging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

'foutpost'

[ Voor 98% gewijzigd door Niku op 08-12-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

The Zep Man schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:51:
[...]
Een ander nadeel van grotere accu's is dat je geen case meer zal vinden waar de telefoon in zal passen (misschien wel 'gewone' hoesjes of 'pouches').

[...]
Inmiddels heb ik deze 'case' binnen gekregen. Past als gegoten. De bodem van de Desire Z wordt geklemd door de twee haakjes zoals te zien is in de plaatjes. Als de klep over de Desire Z zit, wordt deze vastgeklemd door een grotere haak, aan de bovenkant van de Desire Z (er deels omheen geklemd, zit wel stevig). Geen magneet aanwezig.

De klep van de hoes beschermd de randen van het scherm van de Desire Z omdat die daar grotendeels omheen valt. Alleen de onderste hoeken van het scherm zijn vrijgelaten i.v.m. het openen en sluiten van de klep. Als ik de randen van de case volg over tafel terwijl de Desire Z erin zit en de klep dicht, raakt de Desire Z nooit de tafel (ook niet in die 'open' hoekjes, omdat de klep en het bodemdeel van de hoes een klein stukje uitsteken).

Tijdens gebruik is het mogelijk om de klep te laten hangen of om deze achter de Desire Z te vouwen. Bij het uitklappen van het scherm raakt deze nergens de hoes (volledige bewegingsvrijheid).

Voor de rest zijn alle aansluitingen (micro-USB en 3.5mm) en alle knoppen aan de zijkant (power, volume, camera en zelfs de schuifknop voor de batterijklep, hoewel dit een neveneffect is van het bereikbaar maken van de cameratoets) bereikbaar als de klep dicht is. Binnenkort zal ik nog wat tests doen om te kijken of de hoes GSM/3G en GPS signalen blokkeert.
Hoeveel dikker maakt die noreve-case je desire z?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 21:19
KvdnBerg schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 16:03:
Zojuist de brodit proclip en desire z actieve houder die ik eerder vandaag binnen kreeg geinstalleerd. Ik ben er erg over te spreken, alles past heel goed en voelt solide aan zonder dat je bang hoeft te zijn dat de telefoon beschadigt/krast. Ben ook wel blij met het feit dat de actieve houder ook in landscape kan, heb het idee dat het bij navigatie duidelijker is.

Tip, ik vond het zelf best lastig om de schroefjes in de pro clip te krijgen als die al in de auto zit (zo demonstreert Brodit het zelf) , het plastic is best hard en ik was bijna een schroefje kwijt toen ie viel, heb uiteindelijk de clip weer losgehaald en het binnen gedaan en daarna de proclip weer geinstalleerd. Veel makkelijker.
Heb zojuist ook deze houder binnen. Maar vind dat de DZ er wel moeilijk ingaat, hij zit zó strak in de houder dat de laad stekker wel precies tegenover de usb aansluiting op de DZ moet zitten, als hij er iets naast zit moet ik echt kracht gebruiken om hem erin te drukken en ben bang dat dat beschadigingen gaat opleveren. Hoe is jouw ervaring nu je de houder een paar weken hebt gebruikt, gaat het naar verloop van tijd soepeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
The Zep Man schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:05:
[...]
Voor de SE Xperia X1 heeft Noreve ook een soortgelijke case uitgebracht. GPRS/3G signalen werden door die hoes licht verzwakt, GPS zwaar. Dit komt door het frame dat in het hoesje zit verwerkt ter versteviging.
Hmm ok, daa rben ik niet eme bekend. Lijkt mij dat zon organisatie daar rekening mee houd. Op mijn N95, HTC Touch Pro en N97 mini. Heb ik er nooit problemen mee ondervonden. En altijd een goede GPS fix, ondanks dat vele andere daar probleemen mee hadden.

Maar gtoed, ben beneiwud of je wat merkt :) een testje is nooit weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Al bij meer info gekeken?
http://mugenbattery.com/t...power-battery-1800mah.htm
Availability: Backorder

Hier bijvoorbeeld:
http://www.mugen-power-ba...-desirez-t-mobile-g2.html
20 december

Alleen bij deze staat geen indicatie:
http://www.mugenpoweronli...88043ecb97d5f5414fb370874

Maar al met al denk ik dat ie nog niet leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
Tsurany schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:57:
Ik vraag mij af of dit ook wel goed is voor de scharnieren. Het is toch wel weer extra gewicht en de kans dat de scharnieren (nog) losser zullen worden is ook groot lijkt mij. Natuurlijk zullen ze door normaal gebruik wel losser worden maar dan ook nog eens met extra gewicht erbij..?

Hetzelfde geldt voor de cases die je vastklikt aan de onder kant van de telefoon..Hoe erg is het, zal het zijn of valt dit reuze mee? Zo'n full body protector lijkt mij dan wel weer fijn.. tis allemaal wat lichter. Maarja het nadeelvan zon fbp is dan weer de vraag tot in hoever hij goed beschermd. Krassen e.d. wel, maar valschade lijkt me sterk.

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Niku schreef op woensdag 08 december 2010 @ 23:52:
[...]

Hoeveel dikker maakt die noreve-case je desire z?
Ongeveer vijf millimeter.

Qua tests: met GSM/3G lijkt er geen verschil. Ik heb nog geen tijd gehad om GPS te testen met/zonder hoes, maar tot zover getest krijg ik 'gewoon' een fix.
CDRK schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:17:
[...]

Ik vraag mij af of dit ook wel goed is voor de scharnieren. Het is toch wel weer extra gewicht en de kans dat de scharnieren (nog) losser zullen worden is ook groot lijkt mij. Natuurlijk zullen ze door normaal gebruik wel losser worden maar dan ook nog eens met extra gewicht erbij..?
Het gewicht van de accu zit op de bodem van het toestel, niet op het scherm. Je pakt het toestel vast aan de bodem als je hem openklapt, niet aan het scherm. Hierdoor zal er geen extra kracht op het scharnier komen te staan.
Hetzelfde geldt voor de cases die je vastklikt aan de onder kant van de telefoon..Hoe erg is het, zal het zijn of valt dit reuze mee? Zo'n full body protector lijkt mij dan wel weer fijn.. tis allemaal wat lichter. Maarja het nadeelvan zon fbp is dan weer de vraag tot in hoever hij goed beschermd. Krassen e.d. wel, maar valschade lijkt me sterk.
Neem een Noreve hoes: werkt als een omhulsel van alles wat uitsteekt (hoekjes, etc) en als hij dicht is kan normaals niets van de telefoon een recht oppervlak raken. Geen garantie, natuurlijk (elke val is immers anders: van anderhalve meter op vloerbedekking of 10 meter op koud beton maakt nogal een verschil). Ook is het gewoon beter om je telefoon niet te laten vallen.

[ Voor 94% gewijzigd door The Zep Man op 10-12-2010 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 11:32
Frag1le schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:53:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.frag1le.demon.nl/DZ.GaliliO.package.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.frag1le.demon.nl/DZ.GaliliO.battery.jpg

[..]
Deze batterij zal natuurlijk bij lange na geen 2000mah hebben.
De komende dagen zal ik enkele resultaten posten, ben benieuwd hoeveel beter het doet dan de stock batterij.
Even een kort statusrapportje:
Ik heb de batterij nu pas 3x van compleet leeg -> 100% vol opgeladen en per keer dat ik hem volledig oplaadt gaat hij het beter doen.
De 1e keer deed de batterij het zelfs korter dan stock, maar de 2e keer al gelijk aan stock en nu de 3e keer heeft hij deze ochtend (7:30~11:52) pas 9% verbruikt. Ik heb deze ochtend alleen 2 smsjes verstuurd en 20min geluisterd (wandeling naar m'n werk) naar een shoutcast stream met oordopjes via HSDPA.
Met de stock batterij gebruikte hij hiervoor zeker 15% batterij.
Natuurlijk is bovenstaande een moment opname en niet echt representatief.
De stockbatterij deed het na de 4e keer opladen ook pas echt goed dus ik verwacht dat de batterij het nog iets beter zal gaan doen.
Voor een paar euro voorlopig een prima aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
pven schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:50:
Wat anders: mijn screenprotector zit er niet lekker op (paar luchtbelletjes). Kan ik die er (na een week) nog afhalen en weer terug op doen of is dat juist af te raden? (Het is er eentje van Brando.)
Iemand een idee? :)

Die dock bevalt me overigens prima, alhoewel het blauwe ledje wel erg fel is. De dock doet wat ie moet doen en ik kan het scherm goed lezen als ik achter mijn werkplek zit. Het opladen van een extra batterij heb ik overigens niet geprobeerd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
Ik heb met aanbrengen van een screenprotector ondertussen op meerdere toestellen goede ervaringen met DEZE manier. Heb echter nog geen protector weer los hoeven te halen, dus daarover kan ik niets zeggen. Behalve dan dat de meeste protectors geschikt zijn voor 'her-gebruik'.

Edit: op mijn Desire Z ben ik met het aanbrengen aan de onderkant van het scherm begonnen. Daardoor sluit ie goed aan op de behuizing en voel je de protector niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Hakkie op 10-12-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Hakkie schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:06:
Ik heb met aanbrengen van een screenprotector ondertussen op meerdere toestellen goede ervaringen met DEZE manier. Heb echter nog geen protector weer los hoeven te halen, dus daarover kan ik niets zeggen. Behalve dan dat de meeste protectors geschikt zijn voor 'her-gebruik'.

Edit: op mijn Desire Z ben ik met het aanbrengen aan de onderkant van het scherm begonnen. Daardoor sluit ie goed aan op de behuizing en voel je de protector niet.
Dit is ook exact de manier die Clear Protector in z'n handleiding van de screenprotector/fullbodyprotector heeft staan.
De plakkant nat maken met water waar een druppeltje dreft in zit, even heen en weer bewegen zodat de grote druppels eraf zijn en dan op je telefoon aanbrengen en het water er met een bankpas onder vandaan wrijven. Het water gewoon netjes opzuigen met een keukenpapiertje.

Ik heb dit gedaan met demiwater plus een druppeltje dreft, ik heb echt geen enkele luchtbel onder m'n protector. Echt een ideale manier.

@pven, als je hem rustig los trekt en dan op bovenstaande manier aanbrengt kan het best zijn dat je screenprotector weer prima wil plakken. Zo niet bestel je voor een paar euro via ebay een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Ik heb vandaag een Essential kit voor de Z van Adapt bij de Mediamarkt gehaald voor 30,- . Daar zitten twee rubberen cases (black/transparant), een car adapter en een screenprotector in. Ja erg prijzig misschien, maar wou zo snel mogelijk mijn Ztje veilig beschermen tegen krassen e.d. :s Ik heb nu de zwarte case erop en hierdoor ziet de Z er wel tof uit moet ik zeggen. Maar het is maar voor tijdelijke aard want ik wil er eigenlijk wel een fullbody protector op met een mooie leren hoesje erbij. Moet zeggen die hoes van de link van Mau_Maus ziet er nice uit :)

1 / 2 / 3

[ Voor 13% gewijzigd door CDRK op 10-12-2010 22:23 ]

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
error

[ Voor 95% gewijzigd door effect10 op 11-12-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Hakkie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 15:42:
[...]
Geef mijn vraag toch even voorzichtjes een schop naar boven. ;) Ik heb namelijk nog steeds niet zoiets gevonden. Iemand anders misschien wel? De Nokia versie werkt helaas niet op de HTC.
Deze met bluetooth?

http://cgi.ebay.nl/Blueto...3%B6r&hash=item4aa67e4cd7

Iemand hier ervaring mee? Lijkt me wel handig een spiegeltje in de buurt:

http://cgi.ebay.nl/2x-Spi...r&hash=item255db2ec1a

[ Voor 12% gewijzigd door effect10 op 11-12-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
Bijna, met bluetooth had ik ze inderdaad wel gezien. Maar gezien de accuduur gaat het mij echt om een bedrade versie. Toch bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
hallo,

heeft iemand al een docking station/ cradle gezien voor de desire z ?
ik heb er wel een gezien op ebay maar is dat de enige ?

mvg, Johnny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richair
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-08 19:03
johnnyverhoeff schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:15:
heeft iemand al een docking station/ cradle gezien voor de desire z ?
ik heb er wel een gezien op ebay maar is dat de enige ?
Ik heb ook alleen maar "die ene van eBay" kunnen vinden, en inmiddels in huis. Gemengde gevoelens, op zich niet duur, zat een extra accu bij, maar het is een beetje moeilijk mikken om de Z erin te krijgen.

Ook staat de Z te rechtop, dus kijk je er niet lekker op als je achter je bureau zit. Verder is de blauwe LED HEEL fel, daar gaat echt een stickertje overheen.
Wat me ook opviel is dat, ondanks dat ik 'em aan heb gesloten op 220V (naast de USB aansluiting), de Z niet snel oplaadt. De output van de stekker is 1A, hetzelfde als de bijgeleverde HTC stekker, en daarmee is ie veel sneller vol.

Tenslotte, semi-OT: ik vind het heel irritant dat Sense niet meedraait in landscape. Als je even snel wat wilt doen op je Z terwijl ie in het dock zit, zit je continu met je hoofd gedraaid. Mij lijkt er nauwelijk bezwaar om Sense ook in landscape te kunnen draaien, hij draait per slot van rekening wel als je het toetsenbord uitklapt.
Misschien toch maar over gaan op LauncherPro dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Tenslotte, semi-OT: ik vind het heel irritant dat Sense niet meedraait in landscape. Als je even snel wat wilt doen op je Z terwijl ie in het dock zit, zit je continu met je hoofd gedraaid. Mij lijkt er nauwelijk bezwaar om Sense ook in landscape te kunnen draaien, hij draait per slot van rekening wel als je het toetsenbord uitklapt.
Misschien toch maar over gaan op LauncherPro dan....

Of toetsenbord uitklappen in de dock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdijkstra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05-2023
richair schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:33:
Ik heb ook alleen maar "die ene van eBay" kunnen vinden, en inmiddels in huis. Gemengde gevoelens, op zich niet duur, zat een extra accu bij, maar het is een beetje moeilijk mikken om de Z erin te krijgen.

Ook staat de Z te rechtop, dus kijk je er niet lekker op als je achter je bureau zit. Verder is de blauwe LED HEEL fel, daar gaat echt een stickertje overheen.
Wat me ook opviel is dat, ondanks dat ik 'em aan heb gesloten op 220V (naast de USB aansluiting), de Z niet snel oplaadt. De output van de stekker is 1A, hetzelfde als de bijgeleverde HTC stekker, en daarmee is ie veel sneller vol.
Ik heb dat setje ook gekocht en ben er wel tevreden over. Gezien de prijs denk ik ook geen reden van klagen.

De batterij doet het niet slechter/beter dan de stock. Ik heb een blokje onder de dock gezet zodat het wat schuiner staat. Qua opladen heb ik geen klachten. Ik heb een brodit active carhouder in de auto en een aparte dock dus heb eigenlijk nooit last van een lege accu.

Ik snap alleen niet hoe het bedrijf hier winst op maakt. Maar goed dat is niet mijn probleem :)

Edit: Ik heb de stock accu weer terug gedaan. Wat me opvalt is dat nu (15:36) de accu terug is gezakt naar 48%. Om 8:00 was het 100%. Ik heb tussentijds niets bijzonders gedaan. Met de 'nep' accu heb ik aan het eind van de werkdab nog ruim 65% over. Hmmm. Even aankijken anders doet de 'nep' accu het toch beter. Volgens specificaties is het een 1500mAh en die van HTC maar 1300mAh.

[ Voor 13% gewijzigd door kdijkstra op 13-12-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 08:43
Ik heb voor mijn Desire Z een universele autohouder (met zuignap en zwanenhals, van de Halfords) welke ik ook voor mijn vorige telefoon gebruikte. Zo eentje waarvan de zijkanten uitschuiven. Ik heb alleen een probleempje met de bediening als de telefoon in de houder zit geklemd. Het touch screen reageert dan niet goed meer (soms in het begin wel, maar daarna niet meer). De 4 knoppen onderin werken dan ook gedeeltelijk tot niet.

Wat heb ik zelf al geprobeerd:
- Andere 'arm' waar de houder aan zit, eentje die steviger is; bediening werkt niet
- Telefoon uit de houder en bediening geprobeerd in combinatie met knoppen aan de zijkant inhouden; bediening werkt goed
- Telefoon in de houder en bediening in de auto bij stilstaande auto; bediening werkt niet
- Telefoon uit de houder en bediening in de auto; bediening werkt goed
- Houder uit de auto op kantoor geprobeerd, vastgeplakt op de tafel; bediening werkt niet
- Telefoon los in de houder zonder inklemmen; bediening werkt goed
- Telefoon uit de houder en bediening in combinatie met verschoven frontpanel; bediening werkt goed
- Gegoogled, geen resultaten dus neem ik aan dat dit probleem vrij zeldzaam is (of ik gebruik de verkeerde zoektermen).

Het ligt dus niet aan de auto of het trillen van de telefoon tijdens het rijden. Zodra de telefoon uit de houder komt is het probleem weg. Het lijkt mij dus een probleem te zijn met de inklemming. Is er misschien iemand die dit probleem ook heeft, of zou kunnen proberen het probleem na te bootsen? Ik gebruik mijn telefoon in portret stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
@PatrickPR

Zou het misschien kunnen dat er knoppen aan de zijkant worden ingedrukt terwijl de telefoon in de houder ingeklemd zit? (Gebruik zelf ook zo'n universele houder in landscape stand (anders zit de klem voor de microUSB ingang...) maar bediening gaat bij mij probleemloos.)

/edit Ah, nevermind.... je hebt dat al uitgesloten. Excuses.

[ Voor 10% gewijzigd door Milly op 14-12-2010 10:55 ]

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:34
PatrickPR schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:30:
Ik heb voor mijn Desire Z een universele autohouder (met zuignap en zwanenhals, van de Halfords) welke ik ook voor mijn vorige telefoon gebruikte. Zo eentje waarvan de zijkanten uitschuiven. Ik heb alleen een probleempje met de bediening als de telefoon in de houder zit geklemd. Het touch screen reageert dan niet goed meer (soms in het begin wel, maar daarna niet meer). De 4 knoppen onderin werken dan ook gedeeltelijk tot niet.

Wat heb ik zelf al geprobeerd:
- Andere 'arm' waar de houder aan zit, eentje die steviger is; bediening werkt niet
- Telefoon uit de houder en bediening geprobeerd in combinatie met knoppen aan de zijkant inhouden; bediening werkt goed
- Telefoon in de houder en bediening in de auto bij stilstaande auto; bediening werkt niet
- Telefoon uit de houder en bediening in de auto; bediening werkt goed
- Houder uit de auto op kantoor geprobeerd, vastgeplakt op de tafel; bediening werkt niet
- Telefoon los in de houder zonder inklemmen; bediening werkt goed
- Telefoon uit de houder en bediening in combinatie met verschoven frontpanel; bediening werkt goed
- Gegoogled, geen resultaten dus neem ik aan dat dit probleem vrij zeldzaam is (of ik gebruik de verkeerde zoektermen).

Het ligt dus niet aan de auto of het trillen van de telefoon tijdens het rijden. Zodra de telefoon uit de houder komt is het probleem weg. Het lijkt mij dus een probleem te zijn met de inklemming. Is er misschien iemand die dit probleem ook heeft, of zou kunnen proberen het probleem na te bootsen? Ik gebruik mijn telefoon in portret stand.
Zit de telefoon toevallig altijd aan een lader wanneer hij in de houder wordt geplaatst? Het is namelijk al vaker langsgekomen dat alternatieve laders kunnen zorgen voor de symptomen die jij omschrijft.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
Nee, mijn telefoon zit niet aan de lader. Heb dat overigens ook nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 18:59
Hakkie schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:54:
[...]
Bijna, met bluetooth had ik ze inderdaad wel gezien. Maar gezien de accuduur gaat het mij echt om een bedrade versie. Toch bedankt voor de tip!
Misschien is DEZE wel wat. Meteen even een screen protector meebestellen! Gratis verzending tot eind van het jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Frag1le schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:53:
[...]
Even een kort statusrapportje:
Ik heb de batterij nu pas 3x van compleet leeg -> 100% vol opgeladen en per keer dat ik hem volledig oplaadt gaat hij het beter doen.
De 1e keer deed de batterij het zelfs korter dan stock, maar de 2e keer al gelijk aan stock en nu de 3e keer heeft hij deze ochtend (7:30~11:52) pas 9% verbruikt. Ik heb deze ochtend alleen 2 smsjes verstuurd en 20min geluisterd (wandeling naar m'n werk) naar een shoutcast stream met oordopjes via HSDPA.
Met de stock batterij gebruikte hij hiervoor zeker 15% batterij.
Natuurlijk is bovenstaande een moment opname en niet echt representatief.
De stockbatterij deed het na de 4e keer opladen ook pas echt goed dus ik verwacht dat de batterij het nog iets beter zal gaan doen.
Voor een paar euro voorlopig een prima aankoop.
Afbeeldingslocatie: http://www.frag1le.demon.nl/DZ.GaliliO.battery.jpg
Nu een paar dagen verder kan ik melden dat de accu het bij gemiddeld gebruik zo'n 30% langer uithoudt dan de stock batterij. Dit wil dus zeggen dat de accu werkelijk rond de 1700 mAh capaciteit heeft. Prima voor die $7,68 (incl shipping)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Laatst online: 09:46
paste hij ook zonder bijschaven, wegknippen en extra hard duwen gewoon in de desire-Z? bij de chichitec's ontkom ik er niet aan dat het klepje een beetje bol staat - hij gaat wel dicht, maar aan de randen voel ik dat hij niet netjes perfect aansluit... Ik vraag me af of deze beter past?

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
Camiel schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 19:35:
[...]

Misschien is DEZE wel wat. Meteen even een screen protector meebestellen! Gratis verzending tot eind van het jaar!
:/ Tja, die heeft weer geen mediatoetsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Aesculapius schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 22:32:
paste hij ook zonder bijschaven, wegknippen en extra hard duwen gewoon in de desire-Z? bij de chichitec's ontkom ik er niet aan dat het klepje een beetje bol staat - hij gaat wel dicht, maar aan de randen voel ik dat hij niet netjes perfect aansluit... Ik vraag me af of deze beter past?
Lees even een stukje terug, daar staan je antwoorden.
klik

[ Voor 8% gewijzigd door Frag1le op 15-12-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Laatst online: 09:46
Frag1le schreef op woensdag 15 december 2010 @ 17:03:
[...]

Lees even een stukje terug, daar staan je antwoorden.
klik
Tsjah hij zegt dat de batterij er nu wel 'in past', maar die van mij past er ook wel in - maar hoe... Ik wil gewoon een batterij die aan de buitenkant niet zichtbare gevolgen heeft zoals een net niet helemaal aansluitend klepje o.i.d.

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

• pven
  • Niet online
monnick schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:30:
Iemand die ervaring heeft met zo'n simpele pouch? Lijkt me ideaal namelijk :)

http://cgi.ebay.com/GREEN...m5195b21ee7#ht_2521wt_905
En binnen! :)

Voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sKnm6Pj1qtwwAik9FZN8wIhZ/full.jpg

Achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iuJ5aVHLMg4ZTpplEFmNl4Ek/full.jpg

De Z zit er best ruim in, maar aan de andere kant vind ik het niet zo erg als het er niet helemaal strak omheen klemt. Daarbij: die paar dollar maakt het de moeite. :)

• Frag1le
Aesculapius schreef op woensdag 15 december 2010 @ 23:34:
[...]

Tsjah hij zegt dat de batterij er nu wel 'in past', maar die van mij past er ook wel in - maar hoe... Ik wil gewoon een batterij die aan de buitenkant niet zichtbare gevolgen heeft zoals een net niet helemaal aansluitend klepje o.i.d.
Hij zegt?
De batterij past er nu gewoon goed in. Het klepje lijkt inderdaad in de hoek links onderin een halve milimeter hoger te liggen dan met de stock batterij. Iets wat imo verwaarloosbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Iemand die dit ding getest heeft? Ziet er uit als iets dat ik wil proberen voor maar 8 euro.

Ik heb nu een aantal USB-MicroUSB kabels liggen om m'n Desire Z mee op te laden. Kan ik dan gewoon zo'n adaptertje voor in de auto kopen? Er staat bij dat hij 0.5-1 A levert, is dat genoeg, of drained de batterij dan sneller dan dat hij oplaadt bij het gebruik van navigatie?

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_48925_3_small.jpg

Gebruik nu sinds een week de Brando screenprotector, erg tevreden mee. Aanbrengen op het scherm was echt super eenvoudig, hij zit er perfect op. Verder merk je er niks van dat hij erop zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 17:02

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

monnick schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 16:52:
[...]

Iemand die dit ding getest heeft? Ziet er uit als iets dat ik wil proberen voor maar 8 euro.

Ik heb nu een aantal USB-MicroUSB kabels liggen om m'n Desire Z mee op te laden. Kan ik dan gewoon zo'n adaptertje voor in de auto kopen? Er staat bij dat hij 0.5-1 A levert, is dat genoeg, of drained de batterij dan sneller dan dat hij oplaadt bij het gebruik van navigatie?

[afbeelding]

Gebruik nu sinds een week de Brando screenprotector, erg tevreden mee. Aanbrengen op het scherm was echt super eenvoudig, hij zit er perfect op. Verder merk je er niks van dat hij erop zit :)
beschuit in "Accessoires voor de HTC Desire"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
Heb sinds gister de Mugen 1800 Mah batterij in gebruik. (originele, van hun site).
Volgens het a4tje wat ik erbij kreeg moet ik hem eerst 4 a 5 keer 8uur opladen voordat hij volledige capaciteit bereikt maar valt tot nu toe niet tegen. Had vandaag met gmail/whatsapp/skype op push en een schermgebruik van 3:30 uur (totaal uit stopcontact 10:30uur) nog 20% over. Het blijft een dag maar met de originele batterij haalde ik dat echt niet. Die begon na 2uur schermgebruik bij mij al te zeuren. (hoe is dit bij jullie?)
Zal hem de komende dagen volop testen en kom nog wel even terug met de uiteindelijke resultaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Moest je de batterij nog aanpassen? Of past ie zo uit de doos in de Desire Z?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:19
*weg* daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor

[ Voor 73% gewijzigd door pven op 20-12-2010 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ik kwam net ook een telefoonhouder voor op de fiets tegen: http://www.pdashop.nl/pro...-htc-desire-z-bi-133.html

Aangezien ik niet zo vaak met de auto ga (heb wel een rijbewijs, maar ivm kosten geen eigen auto), maar wel zo nu en dan met de fiets overweeg ik wel zo'n houder aan te schaffen om eens onbekende routes in de zomer te verkennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Zijn er hier nog mensen die (net als ik) een valenta pouch gebruiken en die last krijgen van de vermeende zwarte streep op de achterkant door het trekkoordje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:16
Ik heb zelf nu een Nokia CP-505 hoesje. De telefoon past er mooi in. Hij heeft ook een trekkoordje (met een knoop eraan om de telefoon op zijn plek te houden), maar die kan geen strepen veroorzaken, want hij zit onder de voering.

Hiervoor had ik er eentje van Bullcase, maar dat is een grote afrader. Na een paar dagen raakt het leer los van de voering (het is gelijmd) en zou het vastgenaaid moeten worden. De telefoonshop stelde voor om dat te laten doen, maar ik had liever een ander en kwam zo bij deze uit.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:28

TVL

Joen schreef op zondag 19 december 2010 @ 18:51:
Ik kwam net ook een telefoonhouder voor op de fiets tegen: http://www.pdashop.nl/pro...-htc-desire-z-bi-133.html

Aangezien ik niet zo vaak met de auto ga (heb wel een rijbewijs, maar ivm kosten geen eigen auto), maar wel zo nu en dan met de fiets overweeg ik wel zo'n houder aan te schaffen om eens onbekende routes in de zomer te verkennen. :)
Hier is hij nog ietsjes goedkoper https://www.telecomteleco...-bi-133-htc-desire-z.html Supersnel geleverd en goed verpakt.
Ik heb deze maar dan de ventilator uitvoering voor de auto. Voor de prijs een prima dingetje. Had ietsjes steviger mogen zijn maar voldoet prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Die met zuignap heb ik nu net een paar dagen binnen. Zat geen gebruiksaanwijzing bij, maar is ook totaal niet nodig. Is zoooo simpel in bediening. :) En de zuignap zuigt ook goed (in goede zin des woords dit maal)!

Wel een beetje jammer dat de houder zo gevormd is dat de volume knop voor volume omlaag nog wel eens ingedrukt blijft staan en dat het laadsnoer niet altijd makkelijk aan te sluiten is. Zeker dikke USB stekkers kunnen niet aangesloten worden. Het enige dat echt past tot nu toe zijn de officieële dunne HTC laadsnoeren.

[ Voor 6% gewijzigd door Joen op 20-12-2010 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 00:52

SomerenV

It's something!

Hey mensen, als het goed is heb ik vanaf volgende week een Desire Z. Daarbij koop ik de pouch die in de OP te vinden is (die van HTC) en ik wil er nog een 16GB SD kaartje bij kopen voor films, muziek, roms, etc. Weten jullie toevallig welke klasse minimaal nodig is voor het opnemen van HD filmpjes en het afspelen van games en dergelijke? In veel winkels vind ik maximaal klasse 2 maar ik heb op tweakers ook regelmatig klasse 4 voorbij zien komen als aanrader. Dus ik weet niet precies wat ik nou moet halen (ik weet wel dat ik een micro SD moet hebben ;))

Alvast bedankt in ieder geval!

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:16
Nou, eigenlijk heb je er niet zoveel aan. Class 2 wil niet meer zeggen dan dat het kaartje minimaal 2 MB/s kan schrijven, het zegt niets over de leesprestaties (die voor flashgeheugen meestal hoger is dan de schrijfprestaties).

Het beste kun je kijken wat de fabrikant opgeeft als leessnelheid (of een review) en dan kijken of dat minimaal hetzelfde is als de bitrate van je videomateriaal. Denk om het verschil tussen MB/s en Mb/s. De bitrate wordt uitgedrukt in bits en de schrijfsnelheid van kaarten in bytes. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Jaap-Jan op 22-12-2010 10:56 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 00:52

SomerenV

It's something!

Jaap-Jan schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:49:
Nou, eigenlijk heb je er niet zoveel aan. Class 2 wil niet meer zeggen dan dat het kaartje minimaal 2 MB/s kan schrijven, het zegt niets over de leesprestaties (die voor flashgeheugen meestal hoger is dan de schrijfprestaties).

Het beste kun je kijken wat de fabrikant opgeeft als leessnelheid (of een review) en dan kijken of dat minimaal hetzelfde is als de bitrate van je videomateriaal. Denk om het verschil tussen MB/s en Mb/s. De bitrate wordt uitgedrukt in bits en de schrijfsnelheid van kaarten in bytes. :)
Ow, ik dacht dat class juist stond voor de maximaal haalbare lees/schrijf snelheid. Op die HTC site, waar ook de pouch te vinden is, staan Class2 kaartjes van Sandisk. Nu staat het op een HTC site, dus neem ik aan dat ze goed genoeg zijn maar ik ga nog even wat specs checken. En het verschil tussen MB/s en Mb/s ken ik, maar alsnog bedankt voor het melden ;)

Als iemand toevallig ook een sandisk class2 8/16/32GB heeft bijgekocht, hoe bevalt ie qua snelheid?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Gisteren is mijn skin en een leren hoesje binnengekomen. Deze skin had ik er gisteren opgezet en hier heb ik ook een slideshow van gemaakt welke je hier kan vinden:

Het leren hoesje is naar mijn mening te smal. De Z past er wel in, alleen moet ik echt hard drukken. Het eruit halen van mijn Z is helemaal een probleem. Dit wil gewoon haast niet. Ik heb nu een grotere maat (L) besteld en wacht eerst maar tot deze binnenkomt. Ik hoop hierbij dat hij goed past want anders moet ik op de een of andere manier de smallere iets wijder maken. Zowieso moet ik wel eentje retour sturen :)

Afbeeldingslocatie: http://img810.imageshack.us/img810/4447/1003001c.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img63.imageshack.us/img63/2714/1003002l.th.jpg :(

[ Voor 15% gewijzigd door CDRK op 22-12-2010 16:25 . Reden: ik krijg die thumbnaaaill nieettt :( ]

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-09 19:17

Kingpinda

Citizenship is earned.

SomerenV schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:38:
Hey mensen, als het goed is heb ik vanaf volgende week een Desire Z. Daarbij koop ik de pouch die in de OP te vinden is (die van HTC) en ik wil er nog een 16GB SD kaartje bij kopen voor films, muziek, roms, etc. Weten jullie toevallig welke klasse minimaal nodig is voor het opnemen van HD filmpjes en het afspelen van games en dergelijke? In veel winkels vind ik maximaal klasse 2 maar ik heb op tweakers ook regelmatig klasse 4 voorbij zien komen als aanrader. Dus ik weet niet precies wat ik nou moet halen (ik weet wel dat ik een micro SD moet hebben ;))

Alvast bedankt in ieder geval!
Zowiezo kwam mijn desire z standaard met 8 Gig class 4. Voor mij is dat voldoende. Maar gebruik hem niet omdat ik een 8 Gig Class 6 gebruik. Inderdaad is het alleen handig als je veel uitwisseld tussen je comp en phone. Hoe hoger de class hoe aanzienlijk hoger de prijs. 2 jaar geleden koste mijn 8 gig class 6 denk ik zo'n 60 euries ofzo. Nog maar niet te spreken over hoe moeilijk zo'n hogere class te vinden is...

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hebben er mensen ervaring met 'de androidsok'? Staat op marktplaats http://link.marktplaats.nl/407034489.
Klinkt wel goed, maar geen idee of het iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

effect10 schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 17:19:
Moest je de batterij nog aanpassen? Of past ie zo uit de doos in de Desire Z?
Ik reageer maar even, omdat ik ook een Mugen 1800 gekocht heb. :)

Deze past gewoon zonder te moeten 'prutsen'.

Ik ben tot nu toe niet van mijn stoel gevallen over de batterijduur, ik haal krap 2 dagen ermee.
Niku schreef op maandag 20 december 2010 @ 00:44:
Zijn er hier nog mensen die (net als ik) een valenta pouch gebruiken en die last krijgen van de vermeende zwarte streep op de achterkant door het trekkoordje?
Ik heb ook een Valenta Pouch, geen problemen met zwarte streep geconstateerd?!?

[ Voor 30% gewijzigd door NaN op 25-12-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Niku schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 19:36:
Hebben er mensen ervaring met 'de androidsok'? Staat op marktplaats http://link.marktplaats.nl/407034489.
Klinkt wel goed, maar geen idee of het iets is.
Ik vind hem wel leuk, heb net een mailtje gestuurd om de oranje te bestellen voor mn "normale" Desire, dat zou makkelijk moeten passen gezien grofweg dezelfde afmetingen. Voor die paar euro kun je haast geen buil vallen.
Sangroid schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:40:
Ik heb ook een Valenta Pouch, geen problemen met zwarte streep geconstateerd?!?
In het Desire accessoirestopic waren er ook veel problemen met zwarte strepen door de trekkoordjes, maar volgens mij was dit bij de duurdere hoesjes (valenta enzo dus) nooit echt een probleem...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik merk aan mijn eigen Z toch wel als ik heel goed kijk er al een streep vaag zichtbaar wordt. Ben benieuwd of dit zich doorzet, hoop van niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Niku op 25-12-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
CDRK schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:14:
Gisteren is mijn skin en een leren hoesje binnengekomen. Deze skin had ik er gisteren opgezet en hier heb ik ook een slideshow van gemaakt welke je hier kan vinden: [video]

Het leren hoesje is naar mijn mening te smal. De Z past er wel in, alleen moet ik echt hard drukken. Het eruit halen van mijn Z is helemaal een probleem. Dit wil gewoon haast niet. Ik heb nu een grotere maat (L) besteld en wacht eerst maar tot deze binnenkomt. Ik hoop hierbij dat hij goed past want anders moet ik op de een of andere manier de smallere iets wijder maken. Zowieso moet ik wel eentje retour sturen :)

[afbeelding]

[afbeelding] :(
zulke hoesje kun je wel wat rekken door het voorwerp er lang in te laten zitten ( of iets van +- het zelfde voormaat)

ikzelf heb dit hoesje besteld:
http://www.mobielbereikba...luna-nubuck-pouch-l-black

de bovenkant zal waarschijnlijk dus iets uitsteken maar dan maakt mij eerlijk gezegd niet zo veel uit aangezien de bovenkant al een opening heeft zodat je de foon er snel uit kunt halen
(het is meer bedoeld om het scherm te beschermen (lol een schermbeschermer) zodat de foon toch gewoon in de zak kan)

krijg hem hopelijk na kerst binnen

[ Voor 5% gewijzigd door [Remmes] op 26-12-2010 07:50 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Obiter dictum schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:51:
[...]

Ik vind hem wel leuk, heb net een mailtje gestuurd om de oranje te bestellen voor mn "normale" Desire, dat zou makkelijk moeten passen gezien grofweg dezelfde afmetingen. Voor die paar euro kun je haast geen buil vallen.

[...]

In het Desire accessoirestopic waren er ook veel problemen met zwarte strepen door de trekkoordjes, maar volgens mij was dit bij de duurdere hoesjes (valenta enzo dus) nooit echt een probleem...
Laat even wat van je horen als je de sok binnen hebt :) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Niku op 26-12-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreading
  • Laatst online: 07:19
Niku schreef op maandag 20 december 2010 @ 00:44:
heb ik ook last van, ben al opzoek naar een andere hoes voor men Z, mja welke moet ik nemen.

fotograaf, videograaf en podcastmaker ook beschikbaar voor evenementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 02:52
http://i223.photobucket.com/albums/dd125/oo0o/PC280038.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd125/oo0o/PC280039.jpg
http://i223.photobucket.com/albums/dd125/oo0o/PC280040-1.jpg

zit er wel strak in, moet een beetje drukken en trekken, maar dat rekt nog wel :P past precies!! :P

[ Voor 10% gewijzigd door [Remmes] op 28-12-2010 13:08 ]

ja, daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
Ongeveer een maand in gebruik en geen gebruikssporen etc. met de HTC Desire Z Slip Pouch PO S540 . Enige minpunt is dat het geluid van de speaker wordt gedempt, maar dat zal met de meeste van dit soort hoezen het geval zijn. Ik heb er in elk geval veel plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Niku schreef op zondag 26 december 2010 @ 11:38:
Laat even wat van je horen als je de sok binnen hebt :) :)
Oeps, bijna vergeten :+

Maargoed, hij is dus gisteren bezorgd, wat natuurlijk vrij vlot is. Ik vind het best een tof hoesje, Android poppetje komt leuk uit en het hoesje zit lekker -maar niet te- strak om de telefoon heen. Die 5 euro vind ik dan ook prima besteed, maar ik denk dat als ik er 8 voor had betaald ik wat minder tevreden geweest zou zijn.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreading
nadat ik een stree op de onderkant van mijn telefoon begon te krijgen, vandaag maar eens de originele hoes van HTC besteld. Hopen dat dit wel beter werkt..

• Niku

Niku

Alagaesii

Klinkt als een goed plan moet ik zeggen.. ik zie de contouren van mijn zwarte streep ook duidelijker worden.

Verwijderd

HTC Medialink getest voor HTC Desire Z

http://www.engadget.com/2...ink-dlna-streamer-review/

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ziet er interessant uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spreading
heb de orginele hoes van htc binnen, ziet er gewoon ook al veel beter uit dan die van valenta.
Het riempje om je z eruit te halen is van een zachte stof dus de streep moet zich niet verder ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:17

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

spreading schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:19:
heb de orginele hoes van htc binnen, ziet er gewoon ook al veel beter uit dan die van valenta.
Het riempje om je z eruit te halen is van een zachte stof dus de streep moet zich niet verder ontwikkelen.
Heb je een linkje naar de originele hoes? Of waar heb je die gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik denk gewoon in HTC's eigen accesoiresshop powered by Expansys (Frankrijk): http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=204057

Althans... Daar heb ik hem vandaan.
Bevalt wel goed, inderdaad nog altijd geen strepen na plm. 2 maanden gebruik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Lol thanks voor dat dealextreme, briljante site. Net een 1500 mah batterij + batterijoplader en een auto oplader + extra datakabel gekocht. Totaal: €9,90 ;-P daar kan je je geen buil aan vallen. Extra batterij vind ik handig omdat ik nog wel eens lange stukken in de trein zit en dan volop gebruik maak van mn foon, mn oude touch hd was dan na die treinrit bijna leeg en als ik dan savonds nog uitging had ik een probleem. No longer dus ^^ Nu nog een leuke pouch en screenprotector vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Bij Koopjessite hebben ze tot 12:00 uur een aanbieding voor crystal cases: 2 voor 9 euro. Is volgens mij niet duur, maar werkt dat nou een beetje?

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 09-01-2011 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

pven schreef op zondag 09 januari 2011 @ 08:48:
Bij Koopjessite hebben ze tot 12:00 uur een aanbieding voor crystal cases: 2 voor 9 euro. Is volgens mij niet duur, maar werkt dat nou een beetje?
Tnx voor de tip, ik ga er bestellen. :)
Collega heeft er een voor de iPhone, dat werkt in ieder geval perfect. Voor de D-Z moet ik 't nog ff zien, aangezien een iPhone natuurlijk geen hardware-toetsenbord heeft, maar voor een tientje wil ik het wel proberen. Heb nu een normale zwarte hoes, maar die is eigenlijk gewoon te groot, als ik 'm ondersteboven hou, dondert m'n telefoon eruit... :X

WTF? Ik druk op Bestel, pagina ververst en nu hebben ze docking stations ipv hoesjes. :( Godver, net 10 sec ofzo te laat...

Edit:
Ik heb nog een mailtje naar de mannen van Koopjessite gestuurd met bovenstaand, en ik krijg ze nu alsnog tegen de aanbiedingsprijs opgestuurd. d:)b

[ Voor 16% gewijzigd door Bra-Jo op 11-01-2011 20:53 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
spreading schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 19:19:
Is dit een riempje met een magneetje erin? Zou iemand misschien wat meer foto's kunnen maken van de Slip Pouch PO S540. Bijvoorbeeld van het 'riempje-systeem'. Ben wel benieuwd hoe dit werkt. Via Google krijg ik niet bepaald goede afbeeldingen van de originele pouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Geen foto's, maar wel antwoorden:
Je duwt je telefoon in de koes net zoals je hem in een sok zou schuiven.
Het stoffen riempje trek je aan de buitenkant naar boven en daar komt je telefoon ook uit de pouch.

Deze afbeelding die ik via Google heb gevonden laat het duidelijkst zien hoe de pouch werkt:
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/31YEVD0817L.jpg

In dat witte uiteinde van dat riempje zit inderdaad een magneetje.

[ Voor 8% gewijzigd door Joen op 12-01-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
Oke, het systeem werkt dus hetzelfde als de Valenta Pouch en anderen. Alleen het gebruikte materiaal is afgestemd op de Desire Z. Bedankt iig voor de informatie.

Ik zie ook lichte strepen op mijn Desire Z komen van de Valenta Pouch. Toch maar eens overwegen om de HTC S540 Pouch aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
Alleen gaat er bij deze geen sluitband over de bovenkant van het hoesje. Het magneetje in het leren deel op de afbeelding wordt alleen gebruikt om het uiteinde van het 'treklint' op z'n plek te houden. De bovenkant van het hoesje is dus altijd volledig open. Maar de Z valt er niet uit natuurlijk. Het zit er prima op maat in. Gebruikssporen zijn na ruim een maand gebruik nergens te vinden. Ook is het hoesje niet ruimer geworden o.i.d. Ik ben er erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft er al iemand een usb kabel gevonden met een 90 graden bocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 17:06
voor diegene die twijfelen om de mugen 1800 te bestellen op ebay....ik heb hem op 8-jan besteld in de US en vandaag 14-jan is hij binnen mega snel als je het mij vraagt gewoon via usps.

http://cgi.ebay.com/MUGEN...ories&hash=item5d2cc069f0

[ Voor 26% gewijzigd door Michel242186 op 15-01-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Michel242186 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:31:
voor diegene die twijfelen om de mugen 1800 te bestellen op ebay....ik heb hem op 8-jan besteld in de US en vandaag 14-jan is hij binnen mega snel als je het mij vraagt gewoon via usps.
Mag ik vragen bij welke verkoper (winkel?) en voor hoeveel?

Ik vind de huidige 1300mah accu toch wel erg zuinig :P heb graag een 1800mah exemplaar.
En van Mugen heb ik in het verleden ook goede dingen gehoord, iig niet de standaard 13/dozijn chinese meuk.
(Mugen is Hong Kong volgens mij, technisch gezien ook China :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:08
Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img407/1572/zdc5e1.jpg

Iemand uit dit topic wees mij op deze dock op e-bay. Ik heb hem via www.spider-foot.com gekocht voor $23,99 (free shipping, levering in ongeveer 2 weken) en ben tevreden. Ik heb wel wat kanttekeningen.

De inhoud:
  • Dock
  • 1300 mAh Batterij
  • Stylus
  • Screen protector
  • Mini-usb naar micro-usb converter
  • Lader met mini USB connector. Kan met bovenstaande converter gebruikt worden om de Desire Z zonder dock op te laden.
Van spider-foot kreeg ik ook een lanyard, geen idee hoe zo'n ding in het Nederlands heet. Vrij nutteloos, al kan ik de sluiting misschien gebruiken om mijn USB-stick aan mijn sleutelbos te kunnen maken.

De dock is solide in niet de Chinese kwaliteit die ik wel eens van Deal Extreme heb ontvangen. Qua design had men er iets langer over na mogen denken. De telefoon staat in de dock met een hoek van bijna 90 graden op je bureau. Je kijkt er dus altijd schuin van boven op. Ze hadden deze wel wat mogen laten hellen.

In de dock kun je ook een reserve batterij opladen. Hiervoor moet hij wel aan de netspanning. Voor het opladen van alleen je telefoon is alleen een USB connectie nodig. Ik vind het erg handig om van batterij te kunnen wisselen en direct de lege op te kunnen laden. Zo heb je altijd een volle batterij paraat. Anders zou je een geschikt moment moeten vinden waarbij je je lege batterij in de telefoon doet en gaat opladen.

Telefoon is een beetje gepruts om hem erin te krijgen, maar is ook kwestie van oefenen. Micro USB is niet gemaakt voor docks denk ik. Of het ontwerp van de Desire had de dock USB connector beter moeten geleiden in haar poort. Na een paar keer oefenen weet je hoe je de telefoon moet houden en valt hij er gemakkelijk in.

De dock heeft een rood/groene led en een blauwe. Die blauwe is vreselijk fel. Ik heb hem afgeplakt, want als je er in kijkt word je verblind. Het enige dat hij doet is aangeven dat hij gevoed wordt en is dus constant aan. De rood/groene led is groen als de batterij vol is of niet aanwezig is in de dock en rood als hij aan het laden is.

Stylus reageert goed, maar niet zo goed als je vinger. Ik zou niet weten waarom ik een stylus zou willen gebruiken.

De batterij is 1300 mAh, net als de stock batterij. Ik heb geen verschil in uithoudingsvermogen gemerkt tussen deze twee. De batterij heeft dezelfde afmetingen als de originele. Bijveilen of snijden om hem passend te maken, hoeft dus niet.

De mini-> micro USB converter doet zijn werk. Hij is klein en handig. Handig als je nog wel mini USB kabels hebt liggen, maar te weinig micro USB kabels hebt.

Screen protector heb ik niet geprobeerd. Die had ik al van Brando. Op het oog lijkt hij wat stugger en dikker dan de Brando. Wat dat doet met de gevoeligheid weet ik niet.

Bottomline: niet slecht voor het geld. Alleen de batterij en dock waren nuttig voor mij. Dan vind ik $23,99, €17,96, geen slechte prijs. De design onhandigheden neem ik dan wel voor lief.

[ Voor 9% gewijzigd door SlaadjeBla op 15-01-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-09 15:16
Ik weet niet of iemand deze al gespot heeft, ze schijnen nog niet in Nederland te zijn. Het ziet er erg nice uit, origineel van HTC. Met wat geluk heb ik er 2 binnen uit de USA dit weekend.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nR-OS12ileM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
SlaadjeBla schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 11:11:
Van spider-foot kreeg ik ook een lanyard, geen idee hoe zo'n ding in het Nederlands heet. Vrij nutteloos, al kan ik de sluiting misschien gebruiken om mijn USB-stick aan mijn sleutelbos te kunnen maken.
Keycord is de beste 'vertaling' (Wikipedia: Keycord). :Y)
Telefoon is een beetje gepruts om hem erin te krijgen, maar is ook kwestie van oefenen. Micro USB is niet gemaakt voor docks denk ik. Of het ontwerp van de Desire had de dock USB connector beter moeten geleiden in haar poort. Na een paar keer oefenen weet je hoe je de telefoon moet houden en valt hij er gemakkelijk in.
Mee eens, maar het kost mij soms nog steeds wat moeite om hem er goed in te krijgen.
De dock heeft een rood/groene led en een blauwe. Die blauwe is vreselijk fel. Ik heb hem afgeplakt, want als je er in kijkt word je verblind. Het enige dat hij doet is aangeven dat hij gevoed wordt en is dus constant aan. De rood/groene led is groen als de batterij vol is of niet aanwezig is in de dock en rood als hij aan het laden is.
Ah, de groen/rode led had ik nog niet ontdekt omdat ik er geen batterij in laad.
Stylus reageert goed, maar niet zo goed als je vinger. Ik zou niet weten waarom ik een stylus zou willen gebruiken.
Ik heb hem even gebruikt, maar doordat de stylus strepen achter laat gebruik ik hem nu niet meer.
Bottomline: niet slecht voor het geld. Alleen de batterij en dock waren nuttig voor mij. Dan vind ik $23,99, €17,96, geen slechte prijs. De design onhandigheden neem ik dan wel voor lief.
Inderdaad: voor deze prijs klaag ik er niet echt over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
  • Laatst online: 29-08 13:55
CDRK schreef op woensdag 22 december 2010 @ 16:14:
Gisteren is mijn skin en een leren hoesje binnengekomen. Deze skin had ik er gisteren opgezet en hier heb ik ook een slideshow van gemaakt welke je hier kan vinden: [video]
Waar heb je deze skin vandaan? Van hun eigen website? Wat is de levertijd en zit er wel of geen uitsparing in de achterkant voor de letters G2 van het Amerikaanse model (in jouw filmpje niet, maar op hun site wel)? Of kun je dat aangeven bij bestellen?
Ziet er in ieder geval erg gaaf uit!

edit:
Nevermind, via originele site van Phantom Skinz besteld. Betaling via Paypal en nog gebruik kunnen maken van de winter actie met 30% korting. Nu afwachten hoe lang het duurt voordat het in huis is. Heb zelf de white carbon besteld trouwens en een schermbeveiliging.

[ Voor 18% gewijzigd door Juronymous op 18-01-2011 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Laatst online: 11-09 10:51
Snuurtje schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 00:52:
Lol thanks voor dat dealextreme, briljante site. Net een 1500 mah batterij + batterijoplader en een auto oplader + extra datakabel gekocht. Totaal: €9,90 ;-P daar kan je je geen buil aan vallen. Extra batterij vind ik handig omdat ik nog wel eens lange stukken in de trein zit en dan volop gebruik maak van mn foon, mn oude touch hd was dan na die treinrit bijna leeg en als ik dan savonds nog uitging had ik een probleem. No longer dus ^^ Nu nog een leuke pouch en screenprotector vinden.
En vandaag binnen gehad, erg tevreden, heeft nog meer functionaliteit dan ik dacht. De batterijoplader kan naast 1 batterij opladen ook nog eens een datakabel hebben om ook de batterij in je telefoon op te laden. Er zit een lampje in dat van rood naar blauw verandert als de batterij vol is.

Zal eens bijhouden of die 1500 mah batterij mij ook langer meegaat dan de standaard 1300mah. Anders is een 1500mah voor 6 dollar natuurlijk wel een koopje tegenover die 1800 van 40 dollar die ik voorbij zie komen.

Auto oplader is een handigere dan ik voorheen had, deze heeft een heel dun oprolbaar kabeltje dmv een klikjes systeem en een knopje.

De meegeleverde datakabel heeft een iets dikkere aansluiting waardoor hij niet zo goed past als de originele, maar hij laadt in ieder geval op.

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/4zsz8m_th.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Snuurtje op 19-01-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
Michel242186 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 20:31:

http://cgi.ebay.com/MUGEN...ories&hash=item5d2cc069f0
Die Mugens zijn een beetje uitverkocht geloof ik, ze kosten rond de 140 dollar op ebay :| Dat is wel een beetje veel van het goede voor een wat grotere accu.
De HTC EVO's zijn dan betaalbaarder, 2x1800mah accu voor rond de 20 euro. Maar dan moet ik gaan snijden en doen om hem in m'n telefoon te krijgen, daar word ik nou ook weer niet heel enthousiast van.

Ik ben vooralsnog erg slecht te spreken over de stock accu. Ik gebruik hem nu een week en als ik op 1 charge de 10 uur haal is het veel - en dan doe ik geen rare dingen. Gps uit, wifi uit, enkel exchange op push, whatsapp op push en wat sense/facebook dingetjes op uurlijkse updates. Zoveel zit ik er niet mee te spelen en nog haal ik het eind van de dag niet. Hoop dat die mugens snel weer op voorraad zijn, ik ben wel toe aan wat verbetering op dat front.

Ik heb gisteren een screenprotector besteld bij Brando en wat micro-usb kabeltjes (had ik nog niks van) bij DealExtreme. Ze hebben bij laatstgenoemde nu ook een cradle achtige toestand voor de Z:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.54235
Kan hij rechtop ingezet worden, je moet wel zelf de data/laadkabel aansluiten aan de zijkant. Er zit nog een extra wandlader bij ook, vond ik voor 13 dollar geen slechte deal.

Ik overweeg nog om een hoesje/sticker te kopen voor over het hele toestel. Ik draag hem doorgaans in een beschermende edoch zeer un-coole beltcase, maar er zit nu al een lelijke zwarte kras op het zilver aan de zijkant. Erg is dat. M'n zwarte c500 werd langzaam zilver. Nou *heb* ik een zilveren buitenkant, is ie gedoemd zwart te worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Juronymous schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:31:
[...]

Waar heb je deze skin vandaan? Van hun eigen website? Wat is de levertijd en zit er wel of geen uitsparing in de achterkant voor de letters G2 van het Amerikaanse model (in jouw filmpje niet, maar op hun site wel)? Of kun je dat aangeven bij bestellen?
Ziet er in ieder geval erg gaaf uit!

edit:
Nevermind, via originele site van Phantom Skinz besteld. Betaling via Paypal en nog gebruik kunnen maken van de winter actie met 30% korting. Nu afwachten hoe lang het duurt voordat het in huis is. Heb zelf de white carbon besteld trouwens en een schermbeveiliging.
Hey,

Excuus, maar inderdaad van de originele site besteld. Is toch met de 30% korting actie het voordeligst. Over de uitsparing, dat moet je inderdaad aangegeven bij je bestelling. De carbon fiber skin hebben ze overigens in zwart, grijs en wit. Verzending duurde bij mij precies een weekje.

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
phAn schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:38:
[...]

Die Mugens zijn een beetje uitverkocht geloof ik, ze kosten rond de 140 dollar op ebay :| Dat is wel een beetje veel van het goede voor een wat grotere accu.
De HTC EVO's zijn dan betaalbaarder, 2x1800mah accu voor rond de 20 euro. Maar dan moet ik gaan snijden en doen om hem in m'n telefoon te krijgen, daar word ik nou ook weer niet heel enthousiast van.

Ik ben vooralsnog erg slecht te spreken over de stock accu. Ik gebruik hem nu een week en als ik op 1 charge de 10 uur haal is het veel - en dan doe ik geen rare dingen. Gps uit, wifi uit, enkel exchange op push, whatsapp op push en wat sense/facebook dingetjes op uurlijkse updates. Zoveel zit ik er niet mee te spelen en nog haal ik het eind van de dag niet. Hoop dat die mugens snel weer op voorraad zijn, ik ben wel toe aan wat verbetering op dat front.
Heb je de app juicedefender gebruikt, deed wonderen bij mijn accuduur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Laatst online: 22-01 23:56
effect10 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 17:29:
[...]Heb je de app juicedefender gebruikt, deed wonderen bij mijn accuduur
Zal ik eens proberen, dank voor de tip.

offtopic:
Ik bemerkte gisteren overigens met de taskmanager dat "Android System" continu 70% cpu vroeg. Reboot hielp niet. Na wat zoekwerk heb ik uiteindelijk het htc sense account uit de <<accounts en synchronisatie>> gehaald. Die htcsense website werkt toch nauwelijks bij mij. Sindsdien is het probleem weg.

Ik heb gisteren ook een 'accu-laadtruuk' toegepast die ik in het Desire Z topic had gevonden; geen idee of dat iets heeft gedaan. De accu gaat vandaag wel beter mee dan voorheen, maar dat kan ook goed aan die sense-synchronisatie die nu uitstaat liggen.

Overigens kun je voor 40 dollar - net geen dertig euro - hier een 1800mAh mugen accu bestellen:
http://www.mugen-power-batteries.com...mobile-g2.html

Gebruik dan de coupon code DESIREZ voor 12,50% korting.

Tip uit het xda forum... ik heb hem besteld. Deze accu zou zonder problemen of snijpraktijken moeten passen in de Z. Hij is wel out of stock; zou 1 februari verzonden worden als je nu besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

CDRK schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 17:52:
[...]

Hey,

Excuus, maar inderdaad van de originele site besteld. Is toch met de 30% korting actie het voordeligst. Over de uitsparing, dat moet je inderdaad aangegeven bij je bestelling. De carbon fiber skin hebben ze overigens in zwart, grijs en wit. Verzending duurde bij mij precies een weekje.
Wat doet zo'n skin met de omvang van je toestel? Ik heb in de auto een Brodit-houder waar ie netjes in past, maar ik ben bang dat ie met zo'n skin niet meer gaat passen...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Dat vind ik lastig om te zeggen. Naar mijn gevoel veranderd de omvang echt minimaal.Wat je wel goed voelt is de structuur van de carbon folie. Ik denk dat je de dikte van de skin/folie wel kunt vergelijken met een stevige screenprotector. Mocht je een klein beetje speling tussen je houder en telefoon hebben dan denk ik wel dat het past.

[ Voor 9% gewijzigd door CDRK op 23-01-2011 17:04 ]

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
[...]

Hey,

Oh, ik heb bij de bestelling niets aangegeven met betrekking tot uitsparingen op de achterzijde. Ben benieuwd wat ik ga ontvangen dan... Hopelijk deze week in de bus! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Laatst online: 10:20
Iemand al ervaring met de houder van Veripart?
Afbeeldingslocatie: http://img.cbcdn.net/products/115720/veripart-active-car-holder-htc.jpg?width=500&height=500

Stuk goedkoper dan Brodit en inclusief zuignap.. Ziet er alleen ook wel wat goedkoper uit.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

[...]

Hey,

Wat bedoel je met een uitsparing? Ik zit eraan te denken om ook een Carbon-skin te bestellen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
Yorin schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:19:
[...]

Wat bedoel je met een uitsparing? Ik zit eraan te denken om ook een Carbon-skin te bestellen.
Normaal leveren ze de skin met op de achterkant een uitsparing voor de G2 logo. De T-Mobile G2 heeft namelijk het G2 Logo op de achterkant. Omdat de Z dit niet heeft, is het raadzaam om als opmerking in je bestelling aan te geven dat je graag een skin wilt voor de Desire Z, dus zonder uitsparing voor de G2 logo.

Zie hier:
Afbeeldingslocatie: http://phantomskinz.com/images/products/display/G2-BCF.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door CDRK op 25-01-2011 11:49 ]

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juronymous
Juronymous schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:56:
[...]

Oh, ik heb bij de bestelling niets aangegeven met betrekking tot uitsparingen op de achterzijde. Ben benieuwd wat ik ga ontvangen dan... Hopelijk deze week in de bus! :9~
Gisteren binnen gekregen en geplaatst. Ben niet heel tevreden. Had misschien ook beter voor een zwarte kunnen gaan... Maar voorlopig doe ik het er maar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Snuurtje schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 14:22:
[...]

Auto oplader is een handigere dan ik voorheen had, deze heeft een heel dun oprolbaar kabeltje dmv een klikjes systeem en een knopje.
Die heb ik ook besteld, helaas was het een DOA. DX gaat mij een nieuwe verzenden.

Ik ben van plan om binnenkort een Brodit-ding te kopen. Momenteel heb ik een erg goedkope houder die in het ventilatierooster zit, maar dan kan ik hem a) niet opladen en b) niet draaien. Met die Brodit moet dat volgens mij wel gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Aan het einde van deze week heb ik waarschijnlijk een Brodit Pro Clip met Active Z houder. Zal mijn bevindingen hier proberen te posten.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gri-
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
joenja schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 11:07:
Ik weet niet of iemand deze al gespot heeft, ze schijnen nog niet in Nederland te zijn. Het ziet er erg nice uit, origineel van HTC. Met wat geluk heb ik er 2 binnen uit de USA dit weekend.
Bevalt de hardcase? ik kan hem nog nergens vinden in nld.
Mocht je die tweede niet nodig hebben, laat het maar weten ;)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste