@effect10 Ik heb een Mugen en voor zover ik kan zien doet ie er wel degelijk langer over. Ik heb in het custom roms topic al een aantal plotjes geplaatst en zal volgende week eentje met de mugen plaatsen.
Voor zover ik kan zien is ie nu (als ie om 6 uur van de lader gaat) om 23 op ~45 % waar de stock dan al < 15 was..
edit: ik weet ook neit of het reeel is om aan de hand van een enkele steekproef voor een random chinese accu alle after market accu's bij voorbaat af te serveren
Lees ook maar is op XDA over after market accu's en dan speciaal mugen...
Las in het draadje op van dat linkje ook trouwens
Voor zover ik kan zien is ie nu (als ie om 6 uur van de lader gaat) om 23 op ~45 % waar de stock dan al < 15 was..
edit: ik weet ook neit of het reeel is om aan de hand van een enkele steekproef voor een random chinese accu alle after market accu's bij voorbaat af te serveren
Lees ook maar is op XDA over after market accu's en dan speciaal mugen...
Las in het draadje op van dat linkje ook trouwens
PS
Sinds ik hem erin zette heb ik nooit meer de batterij hoeven te wisselen, maar ik zal mijn crystal-case ereens vanaf peuteren en ook de japanner "ontkleden"; nu, het is zover; mijn batterij ontdaan van zijn bekleding jongens, maar uit niets blijkt dat dit een "false" accu zou zijn; wellicht hebben jullie een nagemaakte GOLD? (zie afbeelding)
[ Voor 54% gewijzigd door Kortfragje op 06-05-2011 13:09 ]