• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:26

Mystikal

It never hurts to help

Anoniem: 266471 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:52:
Nog meer mensen die problemen hebben met splitscreen? xbox ps3 en pc!
PC heeft geen splitscreen :P

Basement Bios ---- Exo-S

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-03 17:56
goosche schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:47:
hoe installeer je van de cd downloaden duurt vet lang pc versie
:?

Een beetje Tweaker heeft toch wel bovengemiddelde kennis om vanaf een cd een spel te installeren.

Steam

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-03 17:01

Morenoo91

Flexible Mexican

spoiler:
Die gevangenis missie, GEWELDIG. Voor al op 't eind met die death machine

PSN: MGFlexican.

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-03 16:29
Sharpp schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:54:
[...]

:?

Een beetje Tweaker heeft toch wel bovengemiddelde kennis om van een cd een spel te installeren.
dude het is steam het irritantst gameprog dat er bestaat. en als ik dit invoer C:\PROGRAM FILES\STEAM\STEAM.EXE -INSTALL :E gebeurt er niks. kreeg net ook al een blue screen :S

dus kom niet met zoon antwoord .................

[Voor 5% gewijzigd door goosche op 09-11-2010 11:00]

Soundstorm2010 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:42:
[...]

Dankje, zal het vanavondt proberen... ga eerst om 16uur het spel installeren, daarna zien we wel welke problemen er opspelen :(
Dude, "vanavond" en "altijd" zijn geen werkwoorden, dus -dt- is niet nodig. :+

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-03 18:01
bram1984 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:50:
Ik kan GT niet openen, wat voor cijfer geven ze?
Story: 7.7
Design: 9.7
Gameplay: 9.2
Presentation: 9.6

Overall: 9.3

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bij Mediamarkt Groningen gaat het spel ook voor 44 euro de deur uit :) Voor de PS3 lagen er nog heel wat.

• goosche
jvdgeest schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:00:
Bij Mediamarkt Groningen gaat het spel ook voor 44 euro de deur uit :) Voor de PS3 lagen er nog heel wat.
Hem net gehaald bij free record shop voor 35 euro hehehehe >:)
OhMyGod schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:27:
Ik lees alleen maar lag klachten en veel te weinig over de gameplay. Ik moet zeggen dat het gisteren wel redelijk liep op mijn xbox. Maar als ik eerlijk ben dan vind ik MOW2 beter spelen dan Black Ops. Killstreaks vallen tegen, grapics minder realistisch, veel te veel futuristische of onbekende wapens.

Ik probeer het nog een dag of 2 maar ik denk dat ik hem ga ruilen tegen medal of honor.

Btw. Ik heb alleen nog MP gespeeld, maar daar heb ik hem ook voor gekocht.

Wat vinden jullie van de MP gameplay?
Haha ja, want MoH is zo'n enorm succes. Vooral de MP is een drama, als ik alle verhalen mag geloven. :+
Exterminator schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:59:
[...]

Story: 7.7
Design: 9.7
Gameplay: 9.2
Presentation: 9.6

Overall: 9.3
GT is natuurlijk best bevooroordeeld, aan de andere kant. Ik ben in ieder geval blij dat Tweakers een positieve review heeft neergezet.

[Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 09-11-2010 11:02]

• Nordlys
  • Niet online
goosche schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:01:
[...]

Hem net gehaald bij free record shop voor 35 euro hehehehe >:)
Vertel dan ook even waar en welke versie.. ;)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-03 18:15
Nah ik vind dit echt niet grappig meer. Is echt NIET te spelen. Dat ze het god5#$#^% snel fixen, want dit maakt me een potje pissed off zo langzamerhand.

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

goosche schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:58:
[...]

dude het is steam het irritantst gameprog dat er bestaat. en als ik dit invoer C:\PROGRAM FILES\STEAM\STEAM.EXE -INSTALL :E gebeurt er niks. kreeg net ook al een blue screen :S

Is je DVD drive wel E? En je kan trouwens gewoon de DVD erin doen volgens mij en installeren.....

Probeer de MW2 manier eens: https://support.steampowe...le.php?ref=8916-UHZB-5689

[Voor 9% gewijzigd door Frentik op 09-11-2010 11:12]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-01 19:17
BioHazard schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:07:
Nah ik vind dit echt niet grappig meer. Is echt NIET te spelen. Dat ze het god5#$#^% snel fixen, want dit maakt me een potje pissed off zo langzamerhand.
Kijk eerst ff terug naar die Fixes voor Cod:BO

Anders kijk je ff bij steam of er geen beta uit is van steam... dat wil soms ook helpen (met mw2 al een paar keer gedaan, en werkte toen wel)

Anders geduld hebben ;)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• goosche
goosche schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:58:
[...]

gast zeg dan hoe

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:41
Snap niet dat dit brakke stuk software overal zulke hoge cijfers krijgt. van wat ik tot nu toe gehoord heb is het volgende aan de hand :

- Graphics zijn ondermaats
- Gameplay is slecht - lag, stilstaand beeld, disconnects en andere technische problemen in combinatie met steam

Dit zijn toch behoorlijke problemen die er niet in zouden mogen zitten @ launch, en vreemd genoeg kijkt iedere review (incl. tweakers zelf) daar gewoon overheen.. heel vreemd. Je zou haast gaan denken dat bepaalde sites betaald krijgen om het spel een positief cijfer te geven, en de eindgebruiker zit dan met de problemen..

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, 6800 XT, MSI B650 Tomahawk, 2tb NVME

• Soundstorm2010
@goosche
Donnie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:36:
Hier nog wat op internet gevonden tweaks/fixes:

Game won't launch. Steam repeats "Performing first time setup..." procedure.
Manually download and install the latest DirectX End-User Runtime.

I have my clan tag set on Steam, but the brackets are removed in game.
Remove your clan tag from your Steam name. Then in config_mp.cfg (Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players) alter seta clanName "clantag" to match your clan tag - it will put it in square brackets.

How can I improve my hit registration and general network performance?

cl_maxpackets 100
snaps 30

How can I remove the cap/limit on my maximum FPS?

com_maxfps 120

When trying to install off disc it gets hung up on "steam setup" then says "failed to run install script"
If you are on Windows XP; Start > Run > "C:\Program Files\steam\steam.exe -install E"
On Windows 7; Windows key + R "C:\Program Files (x86)\steam\steam.exe -install E"
If "E" is not your CD-ROM drive, change it!

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Soundstorm2010
Voor Meer Tweaks & Fixes ;)

(en voor alle mensen, lees eerst voordat je gal gaat spuge :)
(ja mijn spelling is niet alles ) 8)7

[Voor 17% gewijzigd door Soundstorm2010 op 09-11-2010 11:13]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Waarom quote je jezelf? Maar aan je antwoorden en vragen te zien kan jij beter een console kopen....

• goosche
Heb ik al geprobeerd. eerste keer blue screen 2de keer: kan het bestand niet vinden bla bla

ik vraag het niks voor niks. Anders doe doe ik het echt niet hoor maar bedankt allemaal.

soundstorm2010 tnx al geprobeerd ik download wel. en waar spelen jullie allemaal dan kan ik straks de kogels in jullie hoofd boren :P hahahah

[Voor 56% gewijzigd door goosche op 09-11-2010 11:20]

• D422
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Ik heb zo'n ongelofelijke last van lagg, daar kan niemand overheen kijken. Ik heb hier een overgeclockte E8400, 4GB ram en een HD4870X2. Niet-te-spelen! De lagg is zo erg dat, zodra ik iemand zie, en ik aim, dan krijg ik de killcam al in beeld. Dit gebeurt zowel op hoogste als laagste graphic settings, in MP en SP.

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Visgek24 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:10:
Snap niet dat dit brakke stuk software overal zulke hoge cijfers krijgt. van wat ik tot nu toe gehoord heb is het volgende aan de hand :

Gameplay > Graphics
- Gameplay is slecht - lag, stilstaand beeld, disconnects en andere technische problemen in combinatie met steam
Het spel is nog geen 24 uur uit en er zijn wat opstartproblemen als het over een week nog zo is heb je gelijk.

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-01 13:43
Visgek24 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:10:

Dit zijn toch behoorlijke problemen die er niet in zouden mogen zitten @ launch, en vreemd genoeg kijkt iedere review (incl. tweakers zelf) daar gewoon overheen.. heel vreemd. Je zou haast gaan denken dat bepaalde sites betaald krijgen om het spel een positief cijfer te geven, en de eindgebruiker zit dan met de problemen..
Je vergeet dat de meeste reviews op de consoles gedaan zijn, die schijnen er geen/minder last van te hebben, en ik heb ook het idee dat de grootste oorzaak van de problemen ligt in de enorme aantallen mensen die nu online zijn, dus zodra Activision/Treyarch daar wat aan doet, zal het waarschijnlijk weer meevallen.

Maar even een probleem van een andere aard:
spoiler:
Ik zit nou in die missie in Vietnam, waar je Khe Sang moet verdedigen, en ik loop nou al 2 keer vast op een stuk waar er een tank vlak voor mij ontploft en waar ik dus als enige van het team achterblijf, en die tank blokkeert de weg, iemand anders dit ook al gehad?

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-03 12:54
Soundstorm2010 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:12:
[...]

Voor Meer Tweaks & Fixes ;)

(en voor alle mensen, lees eerst voordat je gal gaat spuge :)
(ja mijn spelling is niet alles ) 8)7
Leuk die fixes , maar ze helpen helemaal niks.

heb alles al ingevoerd.

Er is gewoon wat mis ergens met steam en de game.
Denk dat de game pas na een patch gewoon speelbaar is.
Ik heb nog nooit een CoD gespeeld die zo slecht liep , dus er is gewoon ergens iets mis.Want deze game kan ook gewoon goed lopen , mits ze dat "iets" gaan fixxen !

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:41
Nee, je hebt ongelijk.

Het stilstaande beeld etc zit ook in de singleplayer. dit is gewoon slecht getest, no way dat zulke bugs erdoorheen slippen als je echt een goed test team hebt.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, 6800 XT, MSI B650 Tomahawk, 2tb NVME

• Rebel8319
  • Laatst online: 26-03 12:54
Visgek24 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:16:
Nee, je hebt ongelijk.

Het stilstaande beeld etc zit ook in de singleplayer. dit is gewoon slecht getest, no way dat zulke bugs erdoorheen slippen als je echt een goed test team hebt.
Ja ,maar alsnog speel je hem via steam , al speel je de SP , dus nogmaals , volgens mij ligt ergens daar het probleem.

De engine heeft nog nooit voor problemen gezorgd , en je kan mij niet vertellen dat ze zo'n fout over het hoofd zien

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 26-03 21:54
BO net binnen maar als ik het zo lees word ik niet vrolijk van alle verhalen. Normaal wacht ik altijd een maand voor ik een nieuwe game aanschaf. Denk dat mijn ongeduld is afgestraft.

• yeehaw
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:15
TecTo schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:20:
BO net binnen maar als ik het zo lees word ik niet vrolijk van alle verhalen. Normaal wacht ik altijd een maand voor ik een nieuwe game aanschaf. Denk dat mijn ongeduld is afgestraft.
Ik denk inderdaad dat het spel niet normaal werkt, omdat jij deze keer geen maand hebt gewacht. En bedankt hé ;)

• Roshnak
  • Laatst online: 06:29

Roshnak

PSN: Roshgill

Activision weet vast wel dat dit speelt, en zal ook zeer binnenkort een patch brengen. ( hopelijk )
Mystikal schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:17:
Ik ben gewoon benieuwd naar de spel ervaring van de PC-gamers in de multi-player modus.

Ik wil graag weten:
-Speelt het spel net zo snel en vloeiend als MW2? Of is het echt meer WaW, wat ik erg langzaam vond spelen. Destijds vond ik WaW langzamer dan CoD4 en heb het daarom maar een uurtje of 3 gespeeld.
Het loopt bij mij iig bij lange na niet zo soepel als MW2. Maar qua snelheid vind ik het wel te vergelijken met MW2.
Ben nu wat aan het klooien met configs, kijken of dat gaat helpen. :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

BaRF

bijna kerst

dammit net een heel stuk getypt is het weg :X

nouja, ik heb vanmorgen dus een half uur combat training gedaan, maar daar geen enkele last van lag of whatever! Wel in het menu een beetje, alsof je cpu op 100% springt (zo voelt het aan) - Tijdens het gamen dus niet! Die bots zijn trouwens wel leuk! heb op hardened gespeeld en ze zijn af en toe wel sneaky bezig - ben zelfs een keer geknifed door een bot terwijl hij in zn last-stand op de grond lag :P

"The space between what's wrong and right, is where you'll find me hiding, waiting for you"

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
D422 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:14:
[...] De lagg is zo erg dat, zodra ik iemand zie, en ik aim, dan krijg ik de killcam al in beeld. Dit gebeurt zowel op hoogste als laagste graphic settings, in MP en SP.
Je skills zijn wel in orde?
Is er geen beta-driver beschikbaar van je videokaart met betere ondersteuning?

~

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:33
BaRF schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:32:
dammit net een heel stuk getypt is het weg :X

nouja, ik heb vanmorgen dus een half uur combat training gedaan, maar daar geen enkele last van lag of whatever! Wel in het menu een beetje, alsof je cpu op 100% springt (zo voelt het aan) - Tijdens het gamen dus niet! Die bots zijn trouwens wel leuk! heb op hardened gespeeld en ze zijn af en toe wel sneaky bezig - ben zelfs een keer geknifed door een bot terwijl hij in zn last-stand op de grond lag :P
Kan je met die bots ook objectives(zoals Domination) spelen? Of allen FFA en TDM ?

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:40

Niellie41

Ondertitel van deze gebruiker

beany schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:33:
[...]

Kan je met die bots ook objectives(zoals Domination) spelen? Of allen FFA en TDM ?
Alleen TDM en FFA

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• fommes
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-03 13:02
Laggen / framedrops lijken bij mij een stuk minder nu, wager matches gaan goed :) brengt wel een spannend element met zich mee.
superbassie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:31:
[...]

Het loopt bij mij iig bij lange na niet zo soepel als MW2. Maar qua snelheid vind ik het wel te vergelijken met MW2.
Laat maar even weten :)

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:26

Mystikal

It never hurts to help

superbassie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:31:
[...]

Tnx Supperbassie. Dat is informatie waar ik wat aan heb. Snelheid van het spel zit dus wel goed. Het niet soepel lopen lijkt toch echt een een probleem in de software te zijn die met een fix ongetwijfeld verholpen gaat worden.
Het is alleen even wachten wanneer. Maar als ik iedereen zo aan hoor lijkt het de combi Steam/Valve en BO te zijn. Nog niet echt iets om je echt zorgen over te maken, tenzij het over een week nog niet gefixed is.
goosche schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:14:
Heb ik al geprobeerd. eerste keer blue screen 2de keer: kan het bestand niet vinden bla bla

ik vraag het niks voor niks. Anders doe doe ik het echt niet hoor maar bedankt allemaal.

soundstorm2010 tnx al geprobeerd ik download wel. en waar spelen jullie allemaal dan kan ik straks de kogels in jullie hoofd boren :P hahahah
Als je nu eerst eens de moeite neemt om even te lezen wat je op hebt geschreven. Dan is je verhaal ook wat logischer en leest het wat lekker. Maar met dit soort posts hebben maar zeer weinig mensen de behoefte om je te helpen. Je komt over als een frustrerende puber die meteen hulp verwacht, ondanks het feit dat hij ons niet voorziet in een volledige en fatsoenlijke informatie voorziening. Zo werkt het hier echt niet, dan kun je beter op een ander forum gaan spammen.

Ik zal je op weg helpen met je spelling...:
Ik vraag het niet voor niets. Als ik het zou begrijpen, zou ik de vraag hier niet stellen.
Soundstorm 2010, bedankt voor de informatie. Ik download het spel wel, wellicht dat me dat wel gaat helpen.
Als het werkt, laat ik het hier natuurlijk nog even weten hoe ik het opgelost hebt. Dan hebben jullie er ook nog iets aan.
Als het werkt, hoor ik graag op welke server jullie spelen, want dan doe ik graag een potje mee.

[Voor 48% gewijzigd door Mystikal op 09-11-2010 11:46]

Basement Bios ---- Exo-S

• Mu.siQ
  • Laatst online: 07:27

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Nou, ik heb 'm inmiddels even een uurtje gespeeld maar die lagg is echt niet te doen online. Daarnaast is offline ook een flinke lagg tijdens het schieten. Er ligt wss ergens een probleem tussen de steam client en black ops. Van verschillende bronnen gehoord dat eraan gewerkt wordt. Mag hopen dat er een fix is. Aan de pc kan 't haast niet liggen, op welke instellingen ik 'm ook gooi (alles max of minimaal), ik blijf het probleem houden...

Toch lijken mensen met een pc van rond de 4000 euro (in die trend) minder last te hebben van de lagg. De CPU wordt overbelast lijkt terwijl het werkgeheugen vrijwel onbemoeid blijft...

Afwachten dus nu maar...

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb net de review op GT gekeken maar wordt er niet echt heel warm van. De graphics lijken erg verouderd tov. BC2, MOH en het paar jaar oude Crysis. De gameplay doet me iets te kermisachtig aan allemaal. Ook dat de meeste CoD games barsten van de cheaters staat me erg tegen deze game te kopen. Mocht ie over n paar maandjes goedkoper zijn en het meevalt met de cheaters wil ik t nog wel proberen.

• Relief2009
  • Laatst online: 23:34
Mensen, het Tweakers van vroeger waarin alleen mensen met kennis op het forum zaten bestaat niet meer. Het forum wordt overspoeld door noobs die denken dat Tweakers.net een helpdesk is.

Negeren die handel en lekker je spel spelen.

Trouwens dat een aantal personen problemen heeft, wil niet zeggen dat de problemen bij iedereen zo zijn. Dit forum is nog best wel rustig, dus iedereen is lekker aan het gamen ;)
Cartman! schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:48:
Heb net de review op GT gekeken maar wordt er niet echt heel warm van. De graphics lijken erg verouderd tov. BC2, MOH en het paar jaar oude Crysis. De gameplay doet me iets te kermisachtig aan allemaal. Ook dat de meeste CoD games barsten van de cheaters staat me erg tegen deze game te kopen. Mocht ie over n paar maandjes goedkoper zijn en het meevalt met de cheaters wil ik t nog wel proberen.
Als je alleen naar Graphics kijkt, dan moet je COD zeker niet kopen, want daar heeft het bij COD nooit om gedraaid. Gameplay kun je niet beoordelen aan de hand van tekst. ;) Voor de rest de review was heel erg positief. Snap niet hoe je dat hebt kunnen missen.

Ieder zijn smaak, maar ik heb het gevoel dat je het spel niet eens kans geeft ondanks dat het een positieve review is.

[Voor 51% gewijzigd door Relief2009 op 09-11-2010 11:51]

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Hoe kan ik Black Ops op mijn D: schijf installeren ipv op C:?
(Steam staat namelijk op C: maar CoD:MW2 heb ik wel op D: gekregen.) Iemand een idee?
Dat heeft niet veel geholpen. Het is echt wachten op een fix.
Mja, ben iig soort van blij dat de meeste mensen hier last van hebben, ligt het tenminste niet aan mij.
Mystikal schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:40:
[...]

Tnx Supperbassie. Dat is informatie waar ik wat aan heb. Snelheid van het spel zit dus wel goed.
Net weer even gespeeld en het tempo is best hoog.
Moet alleen nog wel erg wennen. Ik heb WaW namelijk nooit gespeeld en BO lijkt er qua gameplay misschien veel op maar voelt niet helemaal aan als MW2. De muis gevoeligheid enzo, lastig uit te leggen. :P

• goosche
heeeeeeeeeeee kan nu lekker snel installeren. Hoe ik het gedaan heb unstall en dan opnieuw cd er in en dan uitvoeren "C:\Program Files (x86)\steam\steam.exe\progress -install E" nu nog 2 min wachten.
En krijg volgende week de GTX 580 van EVGA yeah baby yeah moest ff :P

Anoniem: 238503

http://www.gametrailers.c...re-package-call-of/707269

ongelooflijk dat het gewoon weer kan...

• alidogan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-07-2021
Relief2009 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:52:
[...]

Een echte COD fan gaat niet naar school :P :+
Nouja, ik heb COD1&United Offensive, COD2, COD4:MW en toen ben ik afgehaakt:( Maar COD2 speel ik nog steeds zo nu en dan:) Nu hopen dat blackops die 9,5 waarmaakt en dan ben ik helemaal blij.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Word wel gefixt in de volgende patch :)

En die lag problemen in de MP,

Je moet het zo zien.

Stel je voor, je kan gratis blackops krijgen op de snelweg bij een benzinestation. Dan gaat iedereen daarnaartoe - > files (lag) . . Als de meeste mensen het hebben gehad is het wat rustiger bij dat benzinestation en is er dus meer doorstroming :)

• Relief2009
Ach ja, COD speel je met de PC en daarin kun je dit soort uitschot lekker bannen. Helaas voor de Console owners ;)

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02 18:29

NeoMe

#Addict

Als je weet dat iemand zit te glitchen, kun je een player reporten en de reden erbij zetten. Als een paar mensen iemand reporten is het denk ik einde verhaal. Misschien wordt hij wel automatisch opgenomen zodra er een report file is.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Soundstorm2010
Rockvee2 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:02:
[...]

Word wel gefixt in de volgende patch :)

En die lag problemen in de MP,

Je moet het zo zien.

Stel je voor, je kan gratis blackops krijgen op de snelweg bij een benzinestation. Dan gaat iedereen daarnaartoe - > files (lag) . . Als de meeste mensen het hebben gehad is het wat rustiger bij dat benzinestation en is er dus meer doorstroming :)
Leuk geprobeerd om uit te leggen _/-\o_

[Voor 166% gewijzigd door Soundstorm2010 op 09-11-2010 12:05]

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-03 16:53
Het is me duidelijk dat het niet toegestaan is om hier te informeren of mensen hun BO al hebben ontvangen. Maar is er een andere plek om te informeren?

• Soundstorm2010
The White B.A. schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:05:
Het is me duidelijk dat het niet toegestaan is om hier te informeren of mensen hun BO al hebben ontvangen. Maar is er een andere plek om te informeren?
Als je goed hebt gelezen door deze topic, weet je dat veel mensen hem al hebben

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Relief2009 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:49:
Als je alleen naar Graphics kijkt, dan moet je COD zeker niet kopen, want daar heeft het bij COD nooit om gedraaid. Gameplay kun je niet beoordelen aan de hand van tekst. ;) Voor de rest de review was heel erg positief. Snap niet hoe je dat hebt kunnen missen.
Ik vind het gevoel heel belangrijk en t ziet er gewoon uit als een kermis en dat staat me niet zo heel erg aan. De gameplay ziet eruit als veel te snel voor mij. Bij GT beoordelen ze de graphics met een 9.x, dat klopt toch niet :D Dan neem ik de andere cijfers ook met een korrel zout.
Ieder zijn smaak, maar ik heb het gevoel dat je het spel niet eens kans geeft ondanks dat het een positieve review is.
Ik wil t best een kans geven, als het voor 15 euro te koop is misschien maar niet voor de volle mep.
The White B.A. schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:05:
Ja, via de IRC

Staat ook bij de waarschuwing als je hier post.

[Voor 57% gewijzigd door superbassie op 09-11-2010 12:08]

• Blue_Fear
  • Laatst online: 24-03 16:34
NeoMe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:03:
[...]

Als je weet dat iemand zit te glitchen, kun je een player reporten en de reden erbij zetten. Als een paar mensen iemand reporten is het denk ik einde verhaal. Misschien wordt hij wel automatisch opgenomen zodra er een report file is.
Hah, als de support hetzelfde is als bij IW.... Verwacht dan maar 0,0

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zo ik zie echt iedereen last hebben lagg en dergelijke maar ik heb echt nergens last van... afgelopen gewoon stuk of 10 potjes achter elkaar vloeiend gespeeld m'n fps is gewoon rond 70-90 fps.... en ik heb um op 1920x1080 met letterlijke alles maxed out.... en via me g15 monitor kon ik zien dat me cpu verbruik in de 20% was..... max 37% ofzo..... maar meestal in de 20 zo rond de 23-25%.

Is het vanwege mijn systeem:?

i7 870 @ stockspeed 2,93 ghz
4GB DDR3 1333mhz
gigabyte geforce gtx 460 1gb @ 715mhz

Ik heb sync every frame uit gezet.

SP alswel de MP lopen vloeiend bij mij.

echt raar dat zoveel mensen last hebben van die lagspikes....

Anoniem: 333108

installatie starten en de problemen aanschouwen.. xD
van 2 disks bij mw2 terug nr 1 disk, :)

[Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 333108 op 09-11-2010 12:14]

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:50
Blue_Fear schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:11:
[...]

Hah, als de support hetzelfde is als bij IW.... Verwacht dan maar 0,0
Ondersteuning door Treyarch was de vorige keren (in ieder geval bij WaW) zeer goed te noemen, inclusief een hoop gratis mappacks (dat is wel wat anders dan die paar nieuwe mapjes à 15 euro bij Infinity Ward).
Problemen werden werkelijk aangepakt. Ik verwacht dan ook niet dat dit anders zal zijn bij BO.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Bij WaW kreeg je wel een gratis map, Makin' ofzoiets ... was zeg maar met die hutjes aan zee en een hoger gelegen bos met wat grijze stenen blokken.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Relief2009
Cartman! schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:06:
[...]

Ik vind het gevoel heel belangrijk en t ziet er gewoon uit als een kermis en dat staat me niet zo heel erg aan. De gameplay ziet eruit als veel te snel voor mij. Bij GT beoordelen ze de graphics met een 9.x, dat klopt toch niet :D Dan neem ik de andere cijfers ook met een korrel zout.

[...]

Ik wil t best een kans geven, als het voor 15 euro te koop is misschien maar niet voor de volle mep.
De graphics zijn niet eens zo slecht, dat is het hele punt niet. Tweakers kijkt wel verder dan GT qua graphics :)

GT geeft BO een 7 voor story en Tweakers waarschijnlijk een 9. Ook totaal verschillend. Wie heeft er gelijk?

Elke reviewer heeft zijn eigen smaak. Dat is how the world rolls.

[Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 09-11-2010 12:21]

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:33
http://callofduty.com/blackops/status (onderaan even op PC klikken)

De problemen liggen aan jullie systemen/verbinding blijkbaar, want bij Treyarch is alles up & running! Defcon 5!! :P

Maar wel een handige link om, later als alles beter draait, te kijken wat de status is.

• Frostu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-03 13:34
Was vannacht bij de launchparty in A'dam, wel vet feestje enzo.. maar balen dat de game (PC) voor geen meter loopt hier evenals bij vele anderen. Tuurlijk, mijn pc is niet top-of the bill meer (dual core, 9600GT, 2GB) maar BF BC 2 loopt bijv. prima hier, evenals MW2 die op dezelfde engine draait als deze game. Kan me hier best boos om maken, werp maar eens een blik op de steam forums en je weet genoeg. Waardeloze port weer naar de PC toe; superslechte optimalisatie, wss memory leaks en mensen met dual cores zoals ik hebben gewoon te maken met een onspeelbaar spel. Nja helaas, wachten op de patches en nieuwe drivers dan maar..

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-03 10:37
Probeer eens een paar ports open te zetten: (kan zijn dat packets verloren gaan hierdoor?)

Allow traffic to all destinations on ports: 28910, 29900, 29901, 29920, 80, and 443 for teh TCP protocol, then allow traffic to all ports for the UDP protocol. Fortuantely for me, my router is set to where I can enable the TCP/UDP at once, make a connection with the same Static IP address for each port, don't range all of them otherwise you will make the connection that much slower.
(bron:"http://www.gamespot.com/wii/action/callofduty7workingtitle/show_msgs.php?topic_id=m-1-57079673&pid=996443")

[Voor 3% gewijzigd door HesRuud op 09-11-2010 12:28]

Kiek em goan!

• Anoniem: 151407
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
soulfightah schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:28:
Probeer eens een paar ports open te zetten: (kan zijn dat packets verloren gaan hierdoor?)

Allow traffic to all destinations on ports: 28910, 29900, 29901, 29920, 80, and 443 for teh TCP protocol, then allow traffic to all ports for the UDP protocol. Fortuantely for me, my router is set to where I can enable the TCP/UDP at once, make a connection with the same Static IP address for each port, don't range all of them otherwise you will make the connection that much slower.
(bron:"http://www.gamespot.com/wii/action/callofduty7workingtitle/show_msgs.php?topic_id=m-1-57079673&pid=996443")
1 woord: DMZ
en gewoon crap ass hangers en shit.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:32
Zag ook een optie dat je 3D kan aanvinken, iemand dit al gedaan met een 3D tv?
Geluid is echt dik, dolby is echt handig.

Welke wapens gebruiken jullie ?

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:24

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-03 11:08
zo vanacht na de launch 2 uur online gespeeld. beviel me goed. Voelt een tikkeltje anders aan als MW2 maa rmerkte wel dat me 25dagen game time ervaring van MW2 goed te pas kwam :D. Maar eindelijk weer nieuwe wapens en maps om te proberen.

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 14:03
De mediamarkt in Almere lijkt iets verkeerd gedaan te hebben met orders, zo stond mijn naam, maar ook die van vrienden niet op de pre order lijst.
Zorg dus dat je ze belt of er op tijd bij bent!

Tevens lukte het om meerdere spellen op te halen, al waarschuwde de manager dat het niet verstandig is om voor minderjarige te halen!

Me broertje speelt net z'n aller eerste potje op de PS3

23-5.

Hij kreeg zomaar een Gunship uit een Care Package :O

Edit: Ik zet een beetje de PS3 stats, onderin het scherm, te lezen(of zijn deze globaal) In totaal is er al 117 jaar gespeeld, en is er 337ton explosieven gebruikt _/-\o_

@Neome onder me: De leaderboards stonden nog niet online, ik neem aan dat ze vannacht pas worden geupdate.

[Voor 23% gewijzigd door Dorest0rm op 09-11-2010 12:50]

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-03 09:52
Modbreak:Zojuist weer een aantal berichten getrashed en dat is niet de eerste keer deze ochtend!
Mensen de topicwaarschuwing staat er niet voor niet, lees aub voordat je post.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Dorest0rm schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:36:
De mediamarkt in Almere lijkt iets verkeerd gedaan te hebben met orders, zo stond mijn naam, maar ook die van vrienden niet op de pre order lijst.
Zorg dus dat je ze belt of er op tijd bij bent!

Tevens lukte het om meerdere spellen op te halen, al waarschuwde de manager dat het niet verstandig is om voor minderjarige te halen!

Me broertje speelt net z'n aller eerste potje op de PS3

23-5.

Hij kreeg zomaar een Gunship uit een Care Package :O

Edit: Ik zet een beetje de PS3 stats, onderin het scherm, te lezen(of zijn deze globaal) In totaal is er al 117 jaar gespeeld, en is er 337ton explosieven gebruikt _/-\o_
Staan er al mensen bovenaan met absurde scores, dat is vaak namelijk het geval. Ze hebben dan cheats om meteen naar prestige 15 te gaan ofzo. Op de xbox kun je op de leaderboards de top weg wegstrepen, zit niks tussen wat er eerlijk is gekomen. Allemaal dezelfde score of je merkt meteen dat er het een en ander niet klopt. Je moet eigenlijk met meerdere mensen een account 24/7 bemannen om bovenaan te willen blijven staan, en dan moet je nog goed zijn ook anders gaan je ratio's eraan.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:24
Dorest0rm schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:36:
[b]
Op de Xbox zag ik ook van dat soort stats. Zo waren in totaal 7x de Mount Everest spelers gevallen, 1.07 biljoen (miljard) kogels afgevuurd en was er al 137 keer de wereld rondgerend :D

Totaal niets toevoegend maar wel erg grappig om te lezen :)

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Het herspawnen van de bots zit er nog steeds in? Dus dat je een bepaald punt voorbij moet om het spawnen te stoppen? Las dit op Xboxworld.nl :(

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• gerwim
  • Laatst online: 12-03 15:59
Fijn. PC heeft dus gewoon weer een slechte port. Ik vind het gewoon raar dat de teams van valve / treyarch het spel niet één keer hebben opgestart via steam.

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-03 08:03
gerwim schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:50:
Fijn. PC heeft dus gewoon weer een slechte port. Ik vind het gewoon raar dat de teams van valve / treyarch het spel niet één keer hebben opgestart via steam.
Ik las dat er een ping wordt gedaan naar een master server. Blijkbaar kan die master server alle communicatie niet aan, waardoor er lag optreedt.

Dit is nu 1 van de theorieën. Ze hadden natuurlijk een stresstest op die master server kunnen doen, maar ja.

Ik vind het wel een snelle conclusie om de PC nu al een slechte port te noemen......

• Morenoo91
  • Laatst online: 28-03 17:01

Morenoo91

Flexible Mexican

Rivanov schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:50:
Het herspawnen van de bots zit er nog steeds in? Dus dat je een bepaald punt voorbij moet om het spawnen te stoppen? Las dit op Xboxworld.nl :(
Naar mijn ervaring wel

PSN: MGFlexican.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03:34

v8power67

Psn: Mausosaurus

xbox 360 heeft defcon 4. blijkbaar meer mensen aan het spelen dan verwacht. rest van alle platforms hebben defcon 5 dus moet allemaal prima speelbaar zijn volgens hun. heb (gelukkig) geen pc meer dus game altijd op xbox 360 en soms ps3. maar hier weer een reden om pc te skippen. tis sneu voor diehard pc gamers maja shit happens. hoop snel mn game te krijgen en online vaak dood te gaan :P singelplayer voor 3e keer spelen en nu hellemaal uitspelen heh :D

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-03 09:50
ik vind het een heel gaaf spel!

Wel hele andere feel dan MW2.

Echter kloppen de leaderboards niet.
Ik heb nu 10 potjes gespeeld (TDM) en volgens de boards al 890 kills gemaakt? kan nooit

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

Lees de pagina's 's wat terug. ;)

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:42
Wat ik niet begrijp is dat sommigen totaal geen last hebben van lag of freezes terwijl anderen niet normaal kunnen spelen.

Volgens mij kunnen mensen met een i7 core probleemloos spelen.

Jammer..... ik vind de gameplay echt super.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:30

tha_crazy

Mafketel

Wat ik zo hoor zijn er kinderziektes, maar ga hem vanmiddag toch halen om te kijken hoe die bevalt.
vooral de wager matches en zombie ops lijken me wel cool.

nu hopen dat ik de MediaMarkt Breda nog aan de lijn krijg, anders gaat t me 60 euro kosten :P

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:32
1 puntje van kritiek op de PS3

Bij de claymore moet je nu eerst pijltje omhoog gebruiken en dan kanje dit pas gebruiken.
Kan dit niet direct ? Of kon dat bij mw2 ook niet ?

PS3 loopt nu lekker

• HesRuud
Roshnak schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:16:
Heb hem zonet opgehaald kan niet wachten tot ik vrij ben van werk!
Offtopic: /aggree

Ontopic: Heeft iemand al geprobeerd de ports open te gooien, ben toch benieuwd of dit zin heeft.

Kiek em goan!

Anoniem: 266471

Ben wel benieuwd naar reacties van ps3 spelers?
Spltscreen enzo of dat werkt? zombie mode?
Ben van plan hem na het werk op te halen.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
Inmiddels zijn mijn connectieproblemen geheel weg (niets zelf veranderd) en de framedrops lijken ook minder te worden, maar dit kan ook alleen mijn gevoel zijn.

Oh.. dan nog iets:

RC-XD. *O* *O* *O*

[Voor 27% gewijzigd door Sagaris op 09-11-2010 13:23]

• Korumera
  • Laatst online: 25-03 20:21
Hmmm

Ik heb hem net opgehaald. Maar ik kom gewoon niet online. Hij is echt heel traag met laden en ik word constant van xbox live afgedonderd. Ik heb dit ook met Halo Reach maar me netwerk is gewoon op status open. Snap er echt geen zak meer van.

PSN: Korumera | XBX: Korumera

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb nu een aantal reviews gelezen, maar mis nog 1 ding. Ik neem aan dat het er wel in zit, maar: Zijn de Hardcore modus in MP er nog? Ik speel alleen maar HC, dus als dat er niet is, hoef ik het spel ook niet te kopen :)

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-03 19:11
PWM schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:25:
Ik heb nu een aantal reviews gelezen, maar mis nog 1 ding. Ik neem aan dat het er wel in zit, maar: Zijn de Hardcore modus in MP er nog? Ik speel alleen maar HC, dus als dat er niet is, hoef ik het spel ook niet te kopen :)
Yep, Unlocked na een bepaalde rank.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
LordHades schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:25:
Hmmm

Ik heb hem net opgehaald. Maar ik kom gewoon niet online. Hij is echt heel traag met laden en ik word constant van xbox live afgedonderd. Ik heb dit ook met Halo Reach maar me netwerk is gewoon op status open. Snap er echt geen zak meer van.
Dat is vreemd, de mensen die ik op Xbox Live spreek hebben geen lag en kunnen direct spelen online op bijvoorbeeld Team Deathmatch. Heb je je router eens gereset?

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Anoniem: 266471 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:21:
Ben wel benieuwd naar reacties van ps3 spelers?
Spltscreen enzo of dat werkt? zombie mode?
Ben van plan hem na het werk op te halen.
Split creen is hetzelfde als bij halo op de xbox. Het werkt goed, alleen op de echte grotere maps heb je wel FPS sutters geloof ik(geen lag). De 2de account heeft zn eigen stats en unlocks en kan ook zn eigen classes maken. Maar je wordt altijd ingelogt op de guest account van de hoofd account.

Het spel zelf voelt heel anders aan, en persoonlijk vind ik het minder mooi en helder als mw2. Maar het speelt wel heeeeel erg lekker gewoon.

Mischien domme opmerking maar voor connectie problemen, firewall? Port forwarden? Router resetten. Anders weet ik het ook niet maar het is een software matig probleem denk ik van je router of iets.

[Voor 30% gewijzigd door Postius op 09-11-2010 13:32]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Korumera
Rockvee2 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:29:
[...]

Dat is vreemd, de mensen die ik op Xbox Live spreek hebben geen lag en kunnen direct spelen online op bijvoorbeeld Team Deathmatch. Heb je je router eens gereset?
Yes heb ik gedaan. Maar ik probeer nog wel even wat dingen :) laat me niet zo snel uit het veld slaan

• Bobmeister
  • Laatst online: 22:31
Ik heb een E8400@3.0GHZ, en die word gewoon non-stop 100% gebruikt wat helemaal nergens op slaat. Het is zo te zien net zo als bij BFBC2 dat het spel puur CPU-afhankelijk is. Mijn GPU doet op het moment vrijwel niks..

• Bobbeh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-03 15:06
Net een uurtje gespeeld, eerste ervaring met CoD MP.
Ik heb meer last van freezes dan van frame drops. Af en toe ook een verbinding die compleet weg valt.
Laat de patches maar komen!

Spelen jullie op vaste servers? Ik klik namelijk random.

• Mu.siQ
  • Laatst online: 07:27

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik krijg zelfs haperingen op 800 x 600 met alles uit. Dus ze moeten echt snel zoeken naar een patch want dit gaat nergens over =(

Verder voor zover het nog een beetje speelbaar is voelt het vertrouwd en verfrist aan. Zeker die CP vind ik een leuke toevoeging. Zelf bepalingen welke upgrades je eerst koopt.

Snel die patch en die cpu iets minder belasten en dan wordt het gegarandeerd een knaller.

PS: ik kan alles op max, dat maakt 't zo apart...AMD X2 555 black edition en HD5770 1gb + 4gb ram...zat

*zucht* wil graag haperloos gamen...

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Korumera
Ok opgelost

heb firewall van modem uitgezet en nu doet hij het instant. Heb firewall van windows maar aangezet dat is verder prima voor wat ik met me pc doe.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-03 19:39

superwashandje

grofheid alom

Anoniem: 378733 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:24:
[...]

Same hier ik heb ook i5 750, laten maar hopen dat hij soepel loopt :S
tuurlijk, per clockcycle is een i5 net zo snel als een i7. je hebt alleen geen HT maar dat lijkt me alleen maar voordelig.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Een kleine tip: schakel anti virus uit.

Helpt bij mij een heleboel.

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:42
Onze server is on-line, al draait hij nog niet wat de naam van de server aangeeft :P Ik zit op mijn werk met black ops naast me, maar kan pas spelen en server instellen wanneer ik thuis ben.

Hier iig de gegevens:
Naam: Linkparty.org HQ (gaat 24/7 alle mappen op HQ draaien softcore, later wellicht hardcore maar reken er niet op)
IP: 173.199.110.210:3074

Iedereen is welkom, al draait hij nu dus nog op default instellingen omdat ik hem vanaf hier nog niet kan beheren ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Anoniem: 266471

Postius schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:30:
[...]

Split creen is hetzelfde als bij halo op de xbox. Het werkt goed, alleen op de echte grotere maps heb je wel FPS sutters geloof ik(geen lag). De 2de account heeft zn eigen stats en unlocks en kan ook zn eigen classes maken. Maar je wordt altijd ingelogt op de guest account van de hoofd account.

Het spel zelf voelt heel anders aan, en persoonlijk vind ik het minder mooi en helder als mw2. Maar het speelt wel heeeeel erg lekker gewoon.
Ok want hoor ook net dat halve beeld zwart is met splitscreen?

• alidogan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-07-2021
reemprive schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:39:

Het lijkt me toch niet de bedoel dat we met zen allen onze firewalls/antivirus etc uit moeten gooien om een potje te kunnen gamen. Maar bedankt voor de suggestie:)

• HesRuud
reemprive schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:39:

Is het dan niet net zo makkelijk om de ports te forwarden? (heb ik hierboven gepost welke posts het zouden moeten zijn)

Kiek em goan!

• Anoniem: 151407
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
jongens zet de steam cloud services uit op black ops multiplayer en alles is goed.
speel nu al 2 ronden los.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++

- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee