Indd Single player wat een domber, het lijken indd rambo,s . soms schoot ik gewoon op me eigen mennekes ik zag gewoon het verschil niet. TE chaotischdoesd00 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:32:
Game valt echt tegen, heb hem bij Game Mania gehaald.
Ik heb trouwens helemaal geen problemen met het spel, geen freezes niets.
Setup:
Core i5 750
4gb
HD5850
Game loopt helemaal vol en heb geen enkel schokje gewoon helemaal soepel.
Ik ga zo maar slapen want tot nu toe valt het zwaar tegen.
Single Player is echt super slecht, je maten lopen als rambo's in het wild en heten volgens mij allemaal James Bond.
Het exploderen of branden van een auto zag er in Medal Of Honor Allied Assault volgens mij nog mooier uit.
[PS3] Heb net ook ff met wat maatjes de multiplayer gespeeld. Tis even wennen... ben op het moment niet echt laaiend enthousiast erover
. Gameplay is wel leuk, maar het speelt niet zo soepel (60fps) als MW2 en soms heb ik ook gewoon serieus last van gestotter (framedrops?? volgens mij geen lag)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Anoniem: 187672
Het is wel redelijk tof, alleen die lag verknalt het een beetje. Dit wordt wel beter ga ik vanuit en anders is dedicated servers net zo kut als dat ballen p2p uit codmw2 

Heeft iemand al een oplossing gevonden voor die freezes? Het spel gaat lekker maar ik freeze constant. Echt bloedirritant.
MP op de PC is echt net Memento. Vul zelf maar de gaten in..
Nu is het wachten op de ene patch na de andere patch.. Leren de devs nou nooit van de fouten?
Nu is het wachten op de ene patch na de andere patch.. Leren de devs nou nooit van de fouten?
Bij sommige helpt het als je bijvoorbeeld de optie Sync every frame uit zet... scheelt wat fps....
Maar bij mij looptie prima, MP als de SP.... nergens last van...
Kreeg net wel een Blue Screen out of nowhere.... beetje vaag
ik speel in mp meestal met 70-90 fps ofzo
cg_drawfps 1 & com_maxfps 333 FTW
Maar bij mij looptie prima, MP als de SP.... nergens last van...
Kreeg net wel een Blue Screen out of nowhere.... beetje vaag
ik speel in mp meestal met 70-90 fps ofzo
cg_drawfps 1 & com_maxfps 333 FTW

[Voor 14% gewijzigd door falcon123 op 09-11-2010 04:32]
Nou nog 2 uurtjes en dan kan ik spelen.Maar zo te lezen nog wel veel kinderziektes.
Ik denk dat je dat altijd wel blijft houden bij zulke grote releases !
geef het een dag tijd en dan zal alles wel weer lekker draaien.
Ik ben heel erg benieuwd iig.
Ik denk dat je dat altijd wel blijft houden bij zulke grote releases !
geef het een dag tijd en dan zal alles wel weer lekker draaien.
Ik ben heel erg benieuwd iig.
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Hopelijk nog niet geposted, maar de reviews beginnen online te komen:
Game informer:
http://www.g4m3.nl/call-o...ops-review-game-informer/
Game informer:
http://www.g4m3.nl/call-o...ops-review-game-informer/
PSN: FallingCobra82 MasterOverwatch Overwatch
Iemand die mij kan vertellen of de MP ook goed is? (naast allle de freeze problemen)
Nog 2 uur en dan kunnen de mensen met hun steam versie ook los, have fun mannen!
steamstats:
Current players 4479
Peak players 6830
steamstats:
Current players 4479
Peak players 6830
[Voor 108% gewijzigd door Donnie op 09-11-2010 06:57]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Ouch...de lag in beeld.
Denk dat ik ff wacht met de aanschaf, maar dat is nog niet zeker.
Mijn systeem voldoet net aan de eisen.
Kan iemand testen wat deze gozer zegt in dit filmpje, ik kan het nog niet omdat ik de steam versie heb 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-Dlov29KilA]

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-Dlov29KilA]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Je leest er veel over ja maar een filmpje zegt meerals 1000woorden. Denk dat het gewoon wachten is op een patch. Belachelijk dat ze het zo uit durven te geven.Roodey schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 06:58:
Ouch...de lag in beeld.
[video]
Cons:::BB4E
Problemen met PC versie ala...
Maar voor de mensen met PS3 variant, hoe speelt ie bij jullie? Zijn daar problemen?
Ik kan hem vanmiddag pas na mijn werk gaan ophalen
Maar voor de mensen met PS3 variant, hoe speelt ie bij jullie? Zijn daar problemen?

"Oooh Jeroen!"
Ik heb vannacht een paar uurtjes gespeeld en heb geen lag oid. ondervonden. Het lijkt 't goed te trekken.Kaap schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:20:
Problemen met PC versie ala...
De eerste complottheorieën duiken al op.
Is dit alles dan de grootste scam van de eerste 10 jaar van 2000? Hiermee zijn miljarden gemoeid, en dan de pr kosten, die lopen op in honderden miljoenen. Zijn dan alle previews en gameplay videos online nep? Hebben wij hier allemaal een zak geld neergelegd om vervolgens een spel te krijgen dat (dus) nog niet af is.
De net geposte review link (http://www.g4m3.nl/call-o...ops-review-game-informer/) roept ook meteen vragen op. Is dit dan een lokaal probleem, is het overal anders dan hier wel normaal te spelen? Heeft Treyarch/Activision Inc. zoveel geld uitgetrokken om reviewers om te kopen? Ik had contact met een Australiër, en die had het over precies hetzelfde. Hij ging ervan uit dat het server issues waren, maar zijn dat het ook. Als op dit forum al reacties zijn dat het spel niet deugt, hoe kan een reviewer dan in waarschijnlijk 2 uurtjes zijn review op orde hebben (en zo'n hoog cijfer geven)?
Ik wacht, net zoals waarschijnlijk nog velen van jullie, nu maar af. Over een uurtje of 2 à 3 zal de postbode wel verschijnen.
Krijgen we straks allemaal heimwee naar Infinity Ward?
@Donnie: Die maxpackets was bij CoD4 altijd de oplossing voor slechte verbindingen. Misschien een klein foutje in de config?
Is dit alles dan de grootste scam van de eerste 10 jaar van 2000? Hiermee zijn miljarden gemoeid, en dan de pr kosten, die lopen op in honderden miljoenen. Zijn dan alle previews en gameplay videos online nep? Hebben wij hier allemaal een zak geld neergelegd om vervolgens een spel te krijgen dat (dus) nog niet af is.
De net geposte review link (http://www.g4m3.nl/call-o...ops-review-game-informer/) roept ook meteen vragen op. Is dit dan een lokaal probleem, is het overal anders dan hier wel normaal te spelen? Heeft Treyarch/Activision Inc. zoveel geld uitgetrokken om reviewers om te kopen? Ik had contact met een Australiër, en die had het over precies hetzelfde. Hij ging ervan uit dat het server issues waren, maar zijn dat het ook. Als op dit forum al reacties zijn dat het spel niet deugt, hoe kan een reviewer dan in waarschijnlijk 2 uurtjes zijn review op orde hebben (en zo'n hoog cijfer geven)?
Ik wacht, net zoals waarschijnlijk nog velen van jullie, nu maar af. Over een uurtje of 2 à 3 zal de postbode wel verschijnen.
@Donnie: Die maxpackets was bij CoD4 altijd de oplossing voor slechte verbindingen. Misschien een klein foutje in de config?
[Voor 5% gewijzigd door DM.Aram op 09-11-2010 07:28]
See you in another life, brother.
Zou het niet gewoon de drukte zijn? Zodra in een regio de game beschikbaar is duikt iedereen in die regio er boven op. Volgens mij krijgen Steam en de servers best wel wat klappen te verduren durende zo'n Launch.
Volgens mij was MW2 de eerste paar uur ook lastig te spelen online.
Met een kleine patch gaan deze freeze probleempjes toch wel weg?DM.Aram schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:27:
Laten we dit hopen anders is het bijna nog een grotere fail dan modern warfare 2

Maar zijn we dit jaar niet net iets kritischer?beany schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:30:
Zou het niet gewoon de drukte zijn? Zodra in een regio de game beschikbaar is duikt iedereen in die regio er boven op. Volgens mij krijgen Steam en de servers best wel wat klappen te verduren durende zo'n Launch.
Ikke niet nadat ik Modern Warfare 2 heb gezien is elke Call of Duty beter.DM.Aram schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:32:
[...]
Maar zijn we dit jaar niet net iets kritischer?
Ik heb vorig jaar Modern Warfare 2 niet op de release date gespeeld maar ik kan het ook wel begrijpen dat er lag issues zijn, ik geef het 2-3 dagen en dat de lagg dan verdwenen is.
Weet iemand wat van Zork? Ik heb het geprobeerd maar text based adventures zijn toch net iets van voor mijn tijd 

Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
Misschien zijn al die problemen er gewoon omdat nu heel veel mensen tegelijk willen spelen?
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Grote reviewers hebben de game al ruim voor de release om uitvoerig te kunnen spelen en te schrijven. Dan kan er echter nog steeds een contract getekend zijn dat het pas gepubliceerd mag worden vanaf de release. Dus die reviewer kan er best wel dagen ingestoken hebben.DM.Aram schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:27:
hoe kan een reviewer dan in waarschijnlijk 2 uurtjes zijn review op orde hebben (en zo'n hoog cijfer geven)?
"Oooh Jeroen!"
Anoniem: 378733 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:38:
[...]
Ikke niet nadat ik Modern Warfare 2 heb gezien is elke Call of Duty beter.
Ik heb vorig jaar Modern Warfare 2 niet op de release date gespeeld maar ik kan het ook wel begrijpen dat er lag issues zijn, ik geef het 2-3 dagen en dat de lagg dan verdwenen is.
Maar al die mensen willen straks toch ook spelen? Ik snap dat hele idee niet? Ze hebben toch inzicht in de cijfers? Nouja, laten we maar even afwachten. Ik ga toch maar naar school danJeroenneman schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:42:
Misschien zijn al die problemen er gewoon omdat nu heel veel mensen tegelijk willen spelen?

Dat stemt dan voor 'server issues'. We'll see.Kaap schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:45:
[...]
Grote reviewers hebben de game al ruim voor de release om uitvoerig te kunnen spelen en te schrijven. Dan kan er echter nog steeds een contract getekend zijn dat het pas gepubliceerd mag worden vanaf de release. Dus die reviewer kan er best wel dagen ingestoken hebben.
[Voor 21% gewijzigd door DM.Aram op 09-11-2010 07:46]
Ja denk/hoop ik ookJeroenneman schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:42:

argh wat een gezeurDM.Aram schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 07:27:

Wat trouwens lekker druk vannacht in middelburg

Ik ben benieuwd of er op de website ook weer net als bij WaW zoveel stats beschikbaar komen en game verslagen etc... oh, en een iPhone app (die WaW ook had) met compare functie...
Anoniem: 230001
Heb het filmpje net gezien maar wat er daar in dat filmpje te zien is had ik gisterenavond met BF BC2 precies hetzelfde, toeval? Heb het eerder niet gehad.Roodey schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 06:58:
Ouch...de lag in beeld.
[video]
I know! Busy decrypting!:)
Ik hoop alleen dat die lag meevalt, anders ga ik mijn cores toewijzen aan de steam.exe en blackops.exe, kijken of dat een verschil maakt, ik heb ook gelezen dat steam in offline modus (kun je dus helaas geen MP spelen) ook een verschil zou moeten maken.
We gaan het zien, ik zit nu op 90% decrypting dus..:)
Ik hoop alleen dat die lag meevalt, anders ga ik mijn cores toewijzen aan de steam.exe en blackops.exe, kijken of dat een verschil maakt, ik heb ook gelezen dat steam in offline modus (kun je dus helaas geen MP spelen) ook een verschil zou moeten maken.
ut=life
Probeer anders dit nog:
YouTube: HOW TO FIX BLACK OPS LAG! SUBSCRIBE
Weet niet of het werkt, want ik heb de game nog niet.
YouTube: HOW TO FIX BLACK OPS LAG! SUBSCRIBE
Weet niet of het werkt, want ik heb de game nog niet.
lagg komt omdat mensen hun hardeschijf niet hebben gedefragmenteerd. ik heb 4 hardeschijven in raid dus zal geen rpobleem moeten zijn. maar hij gaf wel die melding aan-Mach!- schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:03:
I know! Busy decrypting!:)
Anoniem: 234657
Mensen kan iemand iets melden omtrent de xbox360 versie, is die goed te spelen , ziet hij er goed uit? lag problemen?
So A must buy?
So A must buy?
Denk niet dat dat het probleem is...
Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
Anoniem: 225842
Hm het lag verhaal bevalt me niet... Kan pas spelen als ik straks thuis kom. Kijken of iemand het kan bevestigen in de tussentijd.
Komt deze lagg niet omdat iedereen op Treyarch servers speelt?
Probeer is een Gamaservers server misschien dat dat helpt.
Probeer is een Gamaservers server misschien dat dat helpt.
Ben de game eerst aan het defragmenten in steam, zal gelijk even kijken of de multiplayer speelbaar is.
Overigens de laatste keer dat ik iets via steam pre-order, vind het vaag dat mensen die in de nacht een retail versie halen wel mogen spelen (en waarschijnlijk goedkoper uit zijn?) en ik tot 8 uur in de ochtend moet wachten..
Overigens de laatste keer dat ik iets via steam pre-order, vind het vaag dat mensen die in de nacht een retail versie halen wel mogen spelen (en waarschijnlijk goedkoper uit zijn?) en ik tot 8 uur in de ochtend moet wachten..
De lagg schijnt ook in de Singleplayer te zitten.
[Voor 55% gewijzigd door vinom op 09-11-2010 08:15]
Het schijnt te maken te hebben met winkelketens die het recht van de nachtelijke verkoop van Activision kopen. Valve heeft er geen geld voor neer gelegd(of niet genoeg geboden), en dus moesten ze van Activision de release tijd een stukje opschuiven. Tenminste, dat is wat ik er van begreep.fommes schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:13:
Ben de game eerst aan het defragmenten in steam, zal gelijk even kijken of de multiplayer speelbaar is.
Verder schijnt de SP het wel redelijk goed te doen en zitten de problemen voornamelijk in de MP. Het heeft niets met je configuratie van je PC te maken.
Weet je wat ik vreemd vind? Toen ik het spel 2 dagen geleden in SP speelde, was er NIKS aan de hand. Sinds dat het spel uit is (En er een kleine update is geweest) heb ik zelfs in de SP last van framedrops (Xbox-360) FFFFFUUUUU--
. -Maar niet van die "Vastlopers" zoals op de PC, echt framedrops -
Als dit aanhoud, breng ik het spel over een week gewoon weer terug naar de gameboer. Er dient in NL een fatsoenlijk product te worden geleverd
.
Nog geen MP gespeeld
.

Als dit aanhoud, breng ik het spel over een week gewoon weer terug naar de gameboer. Er dient in NL een fatsoenlijk product te worden geleverd

Nog geen MP gespeeld

[Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2010 08:29]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Geen last van lagg? Welk platform speel je?Just_jan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:21:
word denk ik tijd om te stoppen zometeen.
nachtje doorgehaald en nu level 24 ... kon beter. maar even wennen aan de nieuwe maps he..
Ik heb eerder begrepen dat Pink en ?? een server hadden besteld. Is het IP inmiddels al bekend en kan dit in de OP geplaatst worden?
Ik denk dat die lagg op de een of andere reden te maken heeft met het uit komen de van de game. Volgens mij heeft elk spel de 1e 2a3 dagen last van LAG omdat iedereen dan wat online gaat pielen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
in de singleplayer op de Xbox?Oxigeon schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:32:
Ik denk dat die lagg op de een of andere reden te maken heeft met het uit komen de van de game. Volgens mij heeft elk spel de 1e 2a3 dagen last van LAG omdat iedereen dan wat online gaat pielen.
Kan toch misschien zijn dat ze online je statistieken bij houden etc? Dat hij daarom af en toe last heeft van LAG? Ik heb hem zelf nog niet maar wil hem gaan aanschaffen voor de PS3
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Zo eerste bevindingen:
Ben een game begonnen zonder graphics aanpassingen dus de default setup, geconnect op een NL server met 1 speler er in ping 50, pre match liep soepel (zwart wit) geen problemen, later kwamen er nog wat ventjes bij toen er genoeg waren voor een match was het in het begin goed alleen later begon ik wel een aantal keer framedrops te hebben (toen er 4 man tegelijk aan het connecten waren) heb het idee dat bij een niet volle server het probleem helemaal niet is, maargoed heb nog maar 1 potje gedaan.
Ga nu even @ 1920x1080 proberen.
Ben een game begonnen zonder graphics aanpassingen dus de default setup, geconnect op een NL server met 1 speler er in ping 50, pre match liep soepel (zwart wit) geen problemen, later kwamen er nog wat ventjes bij toen er genoeg waren voor een match was het in het begin goed alleen later begon ik wel een aantal keer framedrops te hebben (toen er 4 man tegelijk aan het connecten waren) heb het idee dat bij een niet volle server het probleem helemaal niet is, maargoed heb nog maar 1 potje gedaan.
Ga nu even @ 1920x1080 proberen.
Ik heb zelf het probleem dat ik niks kan joinen online, vanavond na mn werk (
) maar eens uitvogelen. Maar heb net een tijdje combat training gedaan en nu al geniaal spel
Ik keek best even raar op toen ik zag dat een paar van mn maten meededen
Schiet in elk geval lekker weg 
Die 'lag' op die filmpjes lijkt idd wel veel op hdd lag of videodriver problemen? Ik heb hier tijdens het offline gebeuren in elk geval totaal geen last.

Die 'lag' op die filmpjes lijkt idd wel veel op hdd lag of videodriver problemen? Ik heb hier tijdens het offline gebeuren in elk geval totaal geen last.
Op het forum van steam zelf staat de uitleg waarom de release niet middernacht is geweest, Valve kan hier niets aan doen. Activision heeft de "midnight release" rechten verkocht aan walmart en nog een andere partij, alleen deze tokos' mochten dus de release doen als het ware. Retail versies vallen hier ook onder.
Hoop echt wel dat ze die lag gaan fixen, want ik lees het nu over heel het internet.....
Hoop echt wel dat ze die lag gaan fixen, want ik lees het nu over heel het internet.....
Het probleem is er niet direct op de xbox/PS3. Maar er zijn wel enkele framedrop problemen.. Maar niet dat het spel gewoon letterlijk een seconde freezed. En je dan 20m verderop uitspuugt.D4NG3R schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:24:
Weet je wat ik vreemd vind? Toen ik het spel 2 dagen geleden in SP speelde, was er NIKS aan de hand. Sinds dat het spel uit is (En er een kleine update is geweest) heb ik zelfs in de SP last van framedrops (Xbox-360) FFFFFUUUUU--. -Maar niet van die "Vastlopers" zoals op de PC, echt framedrops -
Als dit aanhoud, breng ik het spel over een week gewoon weer terug naar de gameboer. Er dient in NL een fatsoenlijk product te worden geleverd.
Nog geen MP gespeeld.
Het lijkt trouwens geneens een framerate probleem te zijn, maar gewoon letterlijk een packetprobleem zoals bij CoD4 in het begin. Wat je ziet is gewoon pure LAG. Dit valt ook goed te zien aan het feit dat je 10m verderop weer opduikt als het voorbij is. Dit gebeurt niet bij frameloss.
[Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 09-11-2010 08:39]
This game has really weird patterns of resource usage. My specs are:
3.48Ghz Core 2 Duo
4GB RAM
1GB GTX 460, overclocked
I have system monitoring tools open on the second monitor every time I play any game, and this game is incredibly processor-intensive. Thing is, though, it doesn't even pass to my RAM. The game uses maybe 200MB of RAM, and puts the rest directly on the CPU. The CPU of course gets backed up to 100% usage, and I get huge lag. Meanwhile, my GPU usage never goes above 60%. I also get a lot of lag when first loading videos, and that also makes my CPU go up to 100% usage.
I had no trouble running Modern Warfare and Modern Warfare 2 on High, even before upgrading my video card from my old 9800GT to my current 460.
POSSIBLE FIX
1) Run Steam in Offline mode.
2) Start Black Ops.
3) End the steam.exe process.
3.48Ghz Core 2 Duo
4GB RAM
1GB GTX 460, overclocked
I have system monitoring tools open on the second monitor every time I play any game, and this game is incredibly processor-intensive. Thing is, though, it doesn't even pass to my RAM. The game uses maybe 200MB of RAM, and puts the rest directly on the CPU. The CPU of course gets backed up to 100% usage, and I get huge lag. Meanwhile, my GPU usage never goes above 60%. I also get a lot of lag when first loading videos, and that also makes my CPU go up to 100% usage.
I had no trouble running Modern Warfare and Modern Warfare 2 on High, even before upgrading my video card from my old 9800GT to my current 460.
POSSIBLE FIX
1) Run Steam in Offline mode.
2) Start Black Ops.
3) End the steam.exe process.
Heb ook een servertje:
18 Players Call of Duty: Blackops [RANKED]
173.199.109.115:3074
Weet alleen nog niet hoe ik de naam kan veranderen
18 Players Call of Duty: Blackops [RANKED]
173.199.109.115:3074
Weet alleen nog niet hoe ik de naam kan veranderen
Ik heb synch every frame uitgezet en op full hd gezet, nu toch gelijk framedrops gekke is dat ik cg_draw_fps aan heb gezet en op het moment dat hij uit de freeze komt staat er inene 100fps een seconde of 2 en dan valt hij terug naar 30
Is niet gek dat hij dat doet hij telt het totaal frames van de freeze erbij.
Ik baalde dat ik niet naar de nachtlancering kon, maar na het lezen van zowel dit forum als Steam forums ben ik blij dat ik niet ben gegaan. Sta ik vanavond ten minste niet voor een onverwachte verrassing.
Stilletjes hoop ik op een patch van TreyArch vandaag. Misschien zijn er per ongeluk debug DLL´s in de release terecht gekomen.
1 klein dingetje wat ik me af vroeg: is de performance slecht in zowel 32 als 64 bit OS'es (W7, Vista of XP)?
Ik baalde dat ik niet naar de nachtlancering kon, maar na het lezen van zowel dit forum als Steam forums ben ik blij dat ik niet ben gegaan. Sta ik vanavond ten minste niet voor een onverwachte verrassing.
Stilletjes hoop ik op een patch van TreyArch vandaag. Misschien zijn er per ongeluk debug DLL´s in de release terecht gekomen.
1 klein dingetje wat ik me af vroeg: is de performance slecht in zowel 32 als 64 bit OS'es (W7, Vista of XP)?
Ok, net een potje gespeeld en een paar potjes geprobeerd te spelen.
- Spel zelf voelt heel goed aan, heb aan het einde van de eerste pot met klamme handjes gezeten omdat het zo spannend was.
- In de eerste pot geen lag of framedrops gehad, daarna uit de server gegaan om mijn classes op te gaan zetten en toen begon het 'feest'. In het menu heb ik er soms een paar, en ingame soms ook. Niet echt fijn, maar á la.
- Ik kan nu geen enkele game meer afmaken, na 20 seconden wordt ik steeds uit de server gekicked omdat hij niet naar Steam kan connecten, of hij zegt dat hij mijn network connection gewoon kwijt is, terwijl ik gewoon internet heb. Grrrr.
Dus mochten ze de connectie- en framedrop problemen fixen ga ik van dit spel houden, op dit moment nog niet.
- Spel zelf voelt heel goed aan, heb aan het einde van de eerste pot met klamme handjes gezeten omdat het zo spannend was.
- In de eerste pot geen lag of framedrops gehad, daarna uit de server gegaan om mijn classes op te gaan zetten en toen begon het 'feest'. In het menu heb ik er soms een paar, en ingame soms ook. Niet echt fijn, maar á la.
- Ik kan nu geen enkele game meer afmaken, na 20 seconden wordt ik steeds uit de server gekicked omdat hij niet naar Steam kan connecten, of hij zegt dat hij mijn network connection gewoon kwijt is, terwijl ik gewoon internet heb. Grrrr.
Dus mochten ze de connectie- en framedrop problemen fixen ga ik van dit spel houden, op dit moment nog niet.
Steam sluiten werk wel maar effect is licht. Wat wordt geconstateerd is een verkeerde resource verdeling tussen CPU en geheugen. Dit is meestal iets dat de engine afhandeld.vinom schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:39:
[i]This game has really weird patterns of resource usage. My specs are:
3.48Ghz Core 2 Duo
4GB RAM
1GB GTX 460, overclocked
...
That would be my first guess.
Als de framedrops en lag ook in het menu plaatsvind, dan ligt het dus niet aan de dedicated servers. Misschien aan de steam-verbinding?
Vind het ook een beetje jammer dat er gelijk moord en brand wordt geroepen richting Treyarch, terwijl het misschien aan Steam of aan VAC ligt?
Vind het ook een beetje jammer dat er gelijk moord en brand wordt geroepen richting Treyarch, terwijl het misschien aan Steam of aan VAC ligt?
Het is geen connectie probleem. Ik weet niet of jullie wel eens te vaak in MW2 op de PC vanaf de game naar de desktop zijn gegaan en te snel terug waardoor alles als je in dr game komt even 2 seconden heftige vast lijkt te lopen. Dat is vergelijkbaar. FRAPS fps bench gedraaid, meerdere drops naar 0. Dat gebeurd niet door lag.
http://www.livestream.com/surgelive
Die gasten hier hebben volgens mij nergens last van en is een PC versie..
Die gasten hier hebben volgens mij nergens last van en is een PC versie..
a.k.a pisang
Dit is toch waardeloos dat het niet soepel werkt. Dat je online speelt en lag hebt is begrijpelijk. Zoals de sommige websites overbelast kunnen raken, dat kan ook met servers.
Maar ik lees ook dat sommige lag hebben met SP? Klopt dat?Moet je wel per se met internet verbonden zijn om SP te kunnen spelen eigenlijk.
Als dat waar is, dan ben ik wel teleurgesteld, niet dat ik goede hoop had in treyarch ofzo maar je verwacht dat activision deze keer de hand boven het hoofd gehouden.
ps. voor online play, zou ik zoveel mogelijk toepassingen afsluiten , ook antivirus. Vanmiddag ff zelf proberen.
Maar ik lees ook dat sommige lag hebben met SP? Klopt dat?Moet je wel per se met internet verbonden zijn om SP te kunnen spelen eigenlijk.
Als dat waar is, dan ben ik wel teleurgesteld, niet dat ik goede hoop had in treyarch ofzo maar je verwacht dat activision deze keer de hand boven het hoofd gehouden.
ps. voor online play, zou ik zoveel mogelijk toepassingen afsluiten , ook antivirus. Vanmiddag ff zelf proberen.
[Voor 11% gewijzigd door annonymuze op 09-11-2010 09:14]
How many letters in the Alphabet? 19, cuz ET went home on a UFO and the FBI went after him.
Ff een quoteje van de steam forums:
Ok, let me put it this way. On a dualcore E6420 running at 3.2GHz, this game on its own uses 60-80% of my CPU, which is reasonable for a modern game. However, while playing blackops, steam.exe starts using huge amounts of CPU for some reason, usually 20-50%, meaning blackops stutters and freezes until steam is using less than 20-30%.
When i'm not playing blackops, steam uses 0% to 2% of my cpu time.
Het schijnt, dat als je Steam in offline modus start, daarna Black ops start. En dan steam.exe killt, dat de Single Player dan wel soepel draait.annonymuze schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:12:
Dit is toch waardeloos dat het niet soepel werkt. Dat je online speelt en lag hebt is begrijpelijk. Zoals de sommige websites overbelast kunnen raken, dat kan ook met servers.
[Voor 45% gewijzigd door prutser387 op 09-11-2010 09:14]
Ja inderdaad , het is nu gewoon compleet onspeelbaar !
@ hierboven , er ligt ook inderdaad ergens daar het probleem heb ik het idee.
Qua engine loopt ie volgens mij gewoon soepel net als de rest van de Cods.
Toch moet ik wel zeggen dat de game wel gedateerd aandoet hoor~grafisch !
@ hierboven , er ligt ook inderdaad ergens daar het probleem heb ik het idee.
Qua engine loopt ie volgens mij gewoon soepel net als de rest van de Cods.
Toch moet ik wel zeggen dat de game wel gedateerd aandoet hoor~grafisch !
[Voor 68% gewijzigd door Rebel8319 op 09-11-2010 09:15]
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Kan ook een probleem zijn van BO in combinatie met Steam?
Ja absoluut!Roshnak schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 08:59:
Kan ik deze game draaien?
GTX 260
4GB OCZ Reaper
Q9300 2.5 Ghz
Ik heb echt het gevoel dat VAC (Die draait ook als steam.exe) iets fout doet.
Ben toch blij dat ik voor de xbox versie ben gegaan, niet specifiek voor deze problemen (die zullen wel worden opgelost binnen een dag (of 2) maar omdat ik maar 1 maat heb die het voor de PC heeft gekocht. En een stuk of 8/9 die hem voor de xbox-360 hebben gehaald.
Ben toch blij dat ik voor de xbox versie ben gegaan, niet specifiek voor deze problemen (die zullen wel worden opgelost binnen een dag (of 2) maar omdat ik maar 1 maat heb die het voor de PC heeft gekocht. En een stuk of 8/9 die hem voor de xbox-360 hebben gehaald.
Anoniem: 327937
Mensen, ik lees op veel forums dat de PC versie idd volzit met framedrops, en het kan idd ook aan Steam liggen.
Maar hier is een possible fix:
Maar hier is een possible fix:
Het ligt vooral aan de envoriment texture settings, als je die op extra zet krijg je framedrops, zet je ze op high loopt het spel bij een hoop mensen wel goed.Try putting everything as high as possible (extra) except for the two environment texture resolution settings. Put those on high. Put AA back to 4x and everything else max, including textures and you will be fine.
Ik speel het op de Xbox en heb nergens problemenAnoniem: 266471 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:12:
Hoe zit het met mensen die op de ps3 spelen?

Trouwens:
Alleen een kwaliteitspost begint met: "Let wel", "In mijn optiek", of "Je vergeet dat...". Jíj bent die kwaliteitsposter! || De Echte Hardcore Tweaker kijkt niet op Tweakers, maar verwijst naar Linus Tech Tips.
Ik heb hem gisteravond gehaald bij E-plaza (PC uiteraard
)
Geïnstalleerd, eerste 2 levels single player gespeeld, totaal geen last van lag of framedrops. Daarna nog even een kwartier op een Treyarch server gespeeld. Ook hier nauwlijks lag of framedrops. Af en toe een kleine hickup, maar helemaal niets vergeleken met een gemiddeld potje MW2.
En dat met een Core I5-650 een Radeon HD 5850 en 4Gb intern.

Geïnstalleerd, eerste 2 levels single player gespeeld, totaal geen last van lag of framedrops. Daarna nog even een kwartier op een Treyarch server gespeeld. Ook hier nauwlijks lag of framedrops. Af en toe een kleine hickup, maar helemaal niets vergeleken met een gemiddeld potje MW2.
En dat met een Core I5-650 een Radeon HD 5850 en 4Gb intern.
Observing Network Monitor I noticed, that there are periodic updates every 40 seconds from IP 209.170.69.11. Everytime it does that, a game freezes for a second.
It seems this IP is not for just those newsflash stats, but it serves for all purposes (master server) and when blocked by firewall you can't of course browse servers or anything, as it says Game servers are offline. When activated this IP block rule already within active game I get kicked to menu.
It's ridiculous though that only one server handle everything.
It seems this IP is not for just those newsflash stats, but it serves for all purposes (master server) and when blocked by firewall you can't of course browse servers or anything, as it says Game servers are offline. When activated this IP block rule already within active game I get kicked to menu.
Dat dat per se 1 server is is natuurlijk onzin, achter 1 ip kan makkelijk een heel serverpark hangen.vinom schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:47:
Observing Network Monitor I noticed, that there are periodic updates every 40 seconds from IP 209.170.69.11. Everytime it does that, a game freezes for a second.
Xbox
Even the dark has a silver lining
Nee, helaas game niet kunnen spelen, zoals al gezegd stonden er 10 Xbox consoles voor **** mensen lekker geregeld..exi22 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:46:
[...]
En ook de game gespeeld ?
Was het druk en werden er nog goeie vragen gesteld aan treyarch ?
Er werden (zever ik aanwezig was, moest in verband met laatst trein helaas om half 11 al vertrekken) 3 vragen gesteld, even een mini Q&A:
Q: Waarom is het quickscopen eruit gehaald?
A: Sommige mensen zien het quicksopen als "cheaten" (luid applaus vanuit de zaal

Q: Is er iets gedaan aan de gigantische grenade spam?
A: Ja, we hebben naar spawn locaties en naar nogiets gekeken, (het is nog vroeg) ook hebben we het aantal granaten wat je bij je kan hebben en bijvullen gelimiteerd.
Q: (THIS WAS THE F****** BEST OF ALL!!!!) Waarom alleen Xbox360 consoles hier ipv ook Playstation en PC?
A: Haha, daar heb ik helaas geen antwoord op

Ach.. ik ben der toch ff lekker een avondje tussenuit geweest.
En gezien alle berichten die ik hier lees ben ik misschien nog wel even blij dat ik nog kan spelen, volgende week ofzo

@bram1984
1. Graphics lijken veel op op MW2, vooral in MP. Volgend jaar moeten ze zeker een nieuw engine maken/gebruiken imo
2. Spel draait lekker soepel niks op aan te merken
3. Besturing is het zelfde als MW2, dus game in je console en je voelt je meteen thuis
1. Graphics lijken veel op op MW2, vooral in MP. Volgend jaar moeten ze zeker een nieuw engine maken/gebruiken imo
2. Spel draait lekker soepel niks op aan te merken
3. Besturing is het zelfde als MW2, dus game in je console en je voelt je meteen thuis

Heeft iemand al op de xbox360 Black ops online gespeeld icm met splitscreen ?
M'n vriendin en ik zijn helemaal enthousiast geworden over deze functie, maar zodra de game daadwerkelijk begint krijgen we redelijk grote zwarte balken aan de linker- en rechterkant van het scherm.
En het scherm word al gehalveerd (duh), dus dat is niet te doen.
We hadden ook erg last van kleine vertragingen, maar dit was op te lossen door de TV in game mode te zetten. (samsung PS50B550)
M'n vriendin en ik zijn helemaal enthousiast geworden over deze functie, maar zodra de game daadwerkelijk begint krijgen we redelijk grote zwarte balken aan de linker- en rechterkant van het scherm.
We hadden ook erg last van kleine vertragingen, maar dit was op te lossen door de TV in game mode te zetten. (samsung PS50B550)
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Aan de mensen die het spel al hebben, zou er iemand kunnen kijken of er een cfg file is? En als het nog even kan wat screenshots van de graphic settings? Danku!
Btw, set cl_maxpackets op 100, en snaps op 30 in je cfg
Btw, set cl_maxpackets op 100, en snaps op 30 in je cfg

Is er nog geen Black Ops problemen topic eigenlijk?
Vanochtend de eerste missie en een stukje tweede gespeeld en hoewel het er niet geweldig uit ziet speelt het wel lekker. Enorm arcade maar ach, lekker belangrijk.
Voor mijn gevoel speelt het trouwens een beetje "log". Zeker als ik het vergelijk met BFBC2. Weet niet precies wat het is maar heb het idee dat het nog heel erg op een Quake engine leunt. Maar dat zal wel aan mij liggen
Vanochtend de eerste missie en een stukje tweede gespeeld en hoewel het er niet geweldig uit ziet speelt het wel lekker. Enorm arcade maar ach, lekker belangrijk.
Voor mijn gevoel speelt het trouwens een beetje "log". Zeker als ik het vergelijk met BFBC2. Weet niet precies wat het is maar heb het idee dat het nog heel erg op een Quake engine leunt. Maar dat zal wel aan mij liggen

Als de problemen lang aanhouden, dan is het tijd voor een problemen topic. Maar dit zijn duidelijk kinderziektes, aangezien de hele wereld met dezelfde problemen zit.Vrijdag schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:15:
Is er nog geen Black Ops problemen topic eigenlijk?
Even gespeeld op twee platforms, PS3 en XBOX360. Moet zeggen dat het moeilijk is om een oordeel te vormen over het spel. XBOX360 had veruit de meeste lag, maar daar geen last van bij de SP. Bij PS3 allebei wel lag. PC versie komt zo, als de postbode een beetje opschiet (betwijfel het).
Omdat zelfs Tweakers' review 9,5 is, voor ons immers een betrouwbare bron, zal het aan de server liggen. Ik kan namelijk niet verwachten dat het aan onze PC/XBOX/PS3 ligt.
Omdat zelfs Tweakers' review 9,5 is, voor ons immers een betrouwbare bron, zal het aan de server liggen. Ik kan namelijk niet verwachten dat het aan onze PC/XBOX/PS3 ligt.
Ik ben gewoon benieuwd naar de spel ervaring van de PC-gamers in de multi-player modus.
Ik wil graag weten:
-Speelt het spel net zo snel en vloeiend als MW2? Of is het echt meer WaW, wat ik erg langzaam vond spelen. Destijds vond ik WaW langzamer dan CoD4 en heb het daarom maar een uurtje of 3 gespeeld.
-Graphics zijn blijkbaar wat achterhaald en kunnen niet tippen aan MW2? Kan iemand dit bevestigen? Of valt dat wel mee?
-Hoe is het geluid in vergelijking met MW2?
-Zijn de game-servers al online van mensen met een eigen server en hoe werkt de server tool? Via webbrowser of een apart programma. Wat kun je instellen op de ranked servers?
Ik vind sowieso het aantal berichten tegenvallen van mensen die het spel al hebben (en gespeeld hebben) op de pc? Is die groep zo klein of zijn de meeste pc-gamers werkende mensen die pas vanavond kunnen inloggen?
Ik wil graag weten:
-Speelt het spel net zo snel en vloeiend als MW2? Of is het echt meer WaW, wat ik erg langzaam vond spelen. Destijds vond ik WaW langzamer dan CoD4 en heb het daarom maar een uurtje of 3 gespeeld.
-Graphics zijn blijkbaar wat achterhaald en kunnen niet tippen aan MW2? Kan iemand dit bevestigen? Of valt dat wel mee?
-Zijn de game-servers al online van mensen met een eigen server en hoe werkt de server tool? Via webbrowser of een apart programma. Wat kun je instellen op de ranked servers?
Ik vind sowieso het aantal berichten tegenvallen van mensen die het spel al hebben (en gespeeld hebben) op de pc? Is die groep zo klein of zijn de meeste pc-gamers werkende mensen die pas vanavond kunnen inloggen?
Basement Bios ---- Exo-S
Mijn servertje is ook online!
Team deathmatch
18 Players Call of Duty: Blackops [RANKED] [173.199.109.63:3074] (Groningen Terror Squids)
veel plezier
Team deathmatch
18 Players Call of Duty: Blackops [RANKED] [173.199.109.63:3074] (Groningen Terror Squids)
veel plezier

Ik vraag me af of dit een beetje op mijn laptop te spelen is, misschien weten jullie meer?
Ik lees dat dit de systeem eisen zijn:
Call of Duty System Minimum Requirements
* Processor:Intel® Core2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 or better
* Memory: 2GB
* HDD:12GB
* Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better
* Sound: DirectX 9.0c-compatible
* DirectX: 9.0c
Via deze site krijg ik:
Core 2 Duo T6500 2.1GHz 74%
Mobility Radeon HD 4650 48%
4gb 100%
Dan moet het toch vast wel draaien met AA uit maar nog niet alles op low?
Ik lees dat dit de systeem eisen zijn:
Call of Duty System Minimum Requirements
* Processor:Intel® Core2 Duo E6600 or AMD Phenom X3 8750 or better
* Memory: 2GB
* HDD:12GB
* Video: Shader 3.0 or better 256MB NVIDIA® GeForce® 8600GT / ATI Radeon® X1950Pro or better
* Sound: DirectX 9.0c-compatible
* DirectX: 9.0c
Via deze site krijg ik:
Core 2 Duo T6500 2.1GHz 74%
Mobility Radeon HD 4650 48%
4gb 100%
Dan moet het toch vast wel draaien met AA uit maar nog niet alles op low?
Ik heb op de XBOX en PS3 gespeeld, PC zal daar niet significant van verschillen. Het zal vooral aan je setup liggen.Mystikal schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:17:
Ik ben gewoon benieuwd naar de spel ervaring van de PC-gamers in de multi-player modus.
Ik wil graag weten:
= Vloeiend is nu moeilijk te beoordelen, zelfs de SP vond ik een beetje laggy. MP lag is echte server lag, dus niks clientside.
= Graphics ook een moeilijk onderwerp, en hangt erg van smaak af. De kleuren zijn wat meer CoD4-ish, snap je wat ik bedoel? Ik vind het er persoonlijk erg aantrekkelijk uit zien. De modellen zijn allemaal prima, beter dan MW2.
= Het geluid is realistischer dan in voorgaande delen, vond ik.
= Servers zijn online, heb je RCON voor nodig. Zit allemaal bij je uitleg als je een server koopt.
Ik lees alleen maar lag klachten en veel te weinig over de gameplay. Ik moet zeggen dat het gisteren wel redelijk liep op mijn xbox. Maar als ik eerlijk ben dan vind ik MOW2 beter spelen dan Black Ops. Killstreaks vallen tegen, grapics minder realistisch, veel te veel futuristische of onbekende wapens.
Ik probeer het nog een dag of 2 maar ik denk dat ik hem ga ruilen tegen medal of honor.
Btw. Ik heb alleen nog MP gespeeld, maar daar heb ik hem ook voor gekocht.
Wat vinden jullie van de MP gameplay?
Ik probeer het nog een dag of 2 maar ik denk dat ik hem ga ruilen tegen medal of honor.
Wat ik een beetje uit de filmpjes heb geleerd is dat het geluid echt heel grauw is (heb de livestream zondag gevolgd ^^), ook lijken de graphics wat grauwer en ik zou bijna zeggen cod2 achtig. Dit is imo echt niet erg want dit vond ik een geweldige setting, maar over de gameplay kan ik verder niks zeggen. Helaas was hij gister nog niet binnengekomen en moet ik dus afwachten of hij op mij ligt te wachten als ik thuis kom van het werkDM.Aram schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:26:
[...]
Ik heb op de XBOX en PS3 gespeeld, PC zal daar niet significant van verschillen. Het zal vooral aan je setup liggen.
= Vloeiend is nu moeilijk te beoordelen, zelfs de SP vond ik een beetje laggy. MP lag is echte server lag, dus niks clientside.
= Graphics ook een moeilijk onderwerp, en hangt erg van smaak af. De kleuren zijn wat meer CoD4-ish, snap je wat ik bedoel? Ik vind het er persoonlijk erg aantrekkelijk uit zien. De modellen zijn allemaal prima, beter dan MW2.
= Het geluid is realistischer dan in voorgaande delen, vond ik.
= Servers zijn online, heb je RCON voor nodig. Zit allemaal bij je uitleg als je een server koopt.

EDIT: PC livestream, zag er allemaal HEEL erg soepel uit en geen lag. Als ik het mij goed herinner was er bij het bij MW2 precies hetzelfde. Het spel komt uit, 1.000.000 man wil spelen en de servers kunnen het niet aan, 2 dagen later is het rustiger en speelt het weer super

[Voor 10% gewijzigd door HesRuud op 09-11-2010 10:38]
Kiek em goan!
OhMyGod schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:27:
Ik lees alleen maar lag klachten en veel te weinig over de gameplay. Ik moet zeggen dat het gisteren wel redelijk liep op mijn xbox. Maar als ik eerlijk ben dan vind ik MOW2 beter spelen dan Black Ops. Killstreaks vallen tegen, grapics minder realistisch, veel te veel futuristische of onbekende wapens.
offtopic:
Heb MOH net in 2 dagen uitgespeeld op mijn laptop, en vind hem erg erg kort
Heb MOH net in 2 dagen uitgespeeld op mijn laptop, en vind hem erg erg kort
Ik vind het tot nu toe echt heel erg lekker spelen. Minstens net zo 'vloeiend' en spannend als MW2! Schieten voelt goed aan, heb niet het idee dat ik mijn hele magazine in iemand moet legen om hem neer te krijgen. Wordt ook veel meer gebruik gemaakt van de non-lethal grenades heb ik het idee. Alleen dus jammer van de connectieproblemen. Maar voor de rest ben ik een en al brok positiviteit over BO.OhMyGod schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:27:
Daar lijkt het inderdaad wel op ja.. Dan zal ik vanavond wel een van de eerste zijn die even iets laat weten over wat ik ervan vind. Ik ben toch (al zeg ik het zelf) een zeer dedicated MW2 speler geweest en hoop gewoon dat ik met dit spel weer net zoveel lol kan beleven met de RFFN boys and de Tigertjes..vinom schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:23:
@ Mystikal, ik denk dat de meeste PC gamers werken

Maar goed, eer ik thuis ben, gegeten heb en het spel heb geinstalleerd zal het rond 19:00 zijn denk ik zo. Dus dat wordt nog een lange zit!
@^^, zet er meteen bij welk platform. Dat wil namenlijk iedereen graag weten!
[Voor 6% gewijzigd door Mystikal op 09-11-2010 10:35]
Basement Bios ---- Exo-S
Hier nog wat op internet gevonden tweaks/fixes:
Game won't launch. Steam repeats "Performing first time setup..." procedure.
Manually download and install the latest DirectX End-User Runtime.
I have my clan tag set on Steam, but the brackets are removed in game.
Remove your clan tag from your Steam name. Then in config_mp.cfg (Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players) alter seta clanName "clantag" to match your clan tag - it will put it in square brackets.
How can I improve my hit registration and general network performance?
cl_maxpackets 100
snaps 30
How can I remove the cap/limit on my maximum FPS?
com_maxfps 120
When trying to install off disc it gets hung up on "steam setup" then says "failed to run install script"
If you are on Windows XP; Start > Run > "C:\Program Files\steam\steam.exe -install E"
On Windows 7; Windows key + R "C:\Program Files (x86)\steam\steam.exe -install E"
If "E" is not your CD-ROM drive, change it!
Game won't launch. Steam repeats "Performing first time setup..." procedure.
Manually download and install the latest DirectX End-User Runtime.
I have my clan tag set on Steam, but the brackets are removed in game.
Remove your clan tag from your Steam name. Then in config_mp.cfg (Steam\steamapps\common\call of duty black ops\players) alter seta clanName "clantag" to match your clan tag - it will put it in square brackets.
How can I improve my hit registration and general network performance?
cl_maxpackets 100
snaps 30
How can I remove the cap/limit on my maximum FPS?
com_maxfps 120
When trying to install off disc it gets hung up on "steam setup" then says "failed to run install script"
If you are on Windows XP; Start > Run > "C:\Program Files\steam\steam.exe -install E"
On Windows 7; Windows key + R "C:\Program Files (x86)\steam\steam.exe -install E"
If "E" is not your CD-ROM drive, change it!
Wie komt er ff een paar potjes TDM spelen?
Server mag ook gelijk in de lijst svp.
Ducth Black Ops Ranked Server 173.199.110.215
Server mag ook gelijk in de lijst svp.
Ducth Black Ops Ranked Server 173.199.110.215
Asus G501
OhMyGod schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:27:
offtopic:
Ik heb nog geen minuut BO gespeeld, maar van die ruil ga je veel spijt krijgen
Xbox
Even the dark has a silver lining
Dit is bij halo split screen ook zo, blijkbaar iets met de scherm verhoudingen te maken.GSlayer schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:11:
Heeft iemand al op de xbox360 Black ops online gespeeld icm met splitscreen ?
Heb je een link naar de site, voor als er nog meer tweaks/fixes worden toegevoegd?Donnie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:36:
Hier nog wat op internet gevonden tweaks/fixes:
MyGod is gewoon geen echte COD speler... Als hij hem wilt omruilen moet tie vooral doen... als je naarBM schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:37:
[...]
offtopic:
een paar uur al zo het spel lopen af te krakken, dan is tie het niet waard imo

[Voor 7% gewijzigd door Soundstorm2010 op 09-11-2010 10:40]
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Offcourse, sorry, vergeten erbij te zetten idd: http://gamers-underground...aks-fixes.html#post391165prutser387 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:39:
[...]
Heb je een link naar de site, voor als er nog meer tweaks/fixes worden toegevoegd?
Als je het spel (PC-versie) installeert, dan koppelt hij de CD-key aan je steam-account. Het spel is dan niet meer door te verkopen. Veel succes met ruilen.OhMyGod schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:27:
Weet overigens niet hoe dit zit met de console-games.
@ Donnie: dank ue
Dankje, zal het vanavondt proberen... ga eerst om 16uur het spel installeren, daarna zien we wel welke problemen er opspelenDonnie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:40:
[...]
Offcourse, sorry, vergeten erbij te zetten idd: http://gamers-underground...aks-fixes.html#post391165

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My Specs // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Zit net lekker in een wager match was (stond 1e bij weapon 10 van de 20).. steam disconnect wel me 500 punten kwijt 

Ik kan GT niet openen, wat voor cijfer geven ze?
Zal wel dikke 9 zijn 

Anoniem: 266471
Nog meer mensen die problemen hebben met splitscreen? xbox ps3
@Mystikal hijs weg dank je
@Mystikal hijs weg dank je

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 266471 op 09-11-2010 10:55]
Dit topic is gesloten.
Let op:
++ ++ LEZEN ++ ++ LEZEN ++ ++
- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis
IRC: IRC via je browser of via je irc client
++ ++ LEZEN ++ ++ LEZEN ++ ++
- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis
IRC: IRC via je browser of via je irc client