• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-05 16:08
rGz schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:28:
[...]

mag ik vragen waar je dit precies gelezen hebt? ik heb net even gezocht op die fora, maar kan alleen iets vinden waar gelinkt wordt naar de website van treyarch waar de volgende tekst te vinden is:

"The Call of Duty: Black Ops game servers are online and fully functional, but due to increased load on the content servers, we have temporarily disabled access to Community and Recent Games in the Theater. The Treyarch team is working to bring this portion of the game back online as fast as possible."

ik kan nergens iets vinden over een patch oid..
Ik heb t op t forum zelf gelezen, niets specifieks van treyarch oid.

super snelle hardewaren

rGz schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:28:
[...]

mag ik vragen waar je dit precies gelezen hebt? ik heb net even gezocht op die fora, maar kan alleen iets vinden waar gelinkt wordt naar de website van treyarch waar de volgende tekst te vinden is:

"The Call of Duty: Black Ops game servers are online and fully functional, but due to increased load on the content servers, we have temporarily disabled access to Community and Recent Games in the Theater. The Treyarch team is working to bring this portion of the game back online as fast as possible."

ik kan nergens iets vinden over een patch oid..
Op gameservers meldt een admin dat de ontwikkelaar(Treyarch) bezig is met een issue die grafisch lag veroorzaakt.

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-05 10:36
Jezus wat een bullshit zeg krijg je een DVD moet ik alsnog alles via internet binnen trekken...

• Stan.
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-12-2022
Ja daar heb ik ook last van, vrienden van me hoefden dat niet te doen. Doen ik en Ruffzz nou gewoon iets fout of ligt het aan steam?

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik MOET ook Black Ops downloaden terwijl ik een DvD heb :S iemand een oplossing?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik hem me wer laten verleiden, en heb hem gekocht voor de 360.....

FUCK

Wat een rotzooi. Die MP is weer stappen achteruit gegaan. Leuk hoor, al die extra dingen in de lobby, de contracten en het kopen van dingen. Hoop dat ze er lekker veel tijd aan hebben besteed, want dat is ook het enige:
  • De velden zijn totaal onoverzichtelijk
  • Er is 1 of andere vage mist over alle velden buiten
  • Je beweegt als een 88-jarige, dronken
  • Lag
  • Texture pop-up, in MP.... Really?
Ben er weer mooi ingetrapt. Alle dingen die CoD5:WaW fout deed, zijn er weer. Het speelt veel onnatuurlijker dan MW. Fijn, dat alle reviews erg positief zijn, inclusief Tweakers. Een 9.5, voor een MP die op zijn best lijkt op wat MW2 bood.

Tweakers en reviews, die hoeven we dus ook niet meer te bekijken.

Ik sleep me nu door de MP heen, richting level 19, in de hoop dat Hardcore beter is.

alles hierboven is imho

• TiMmS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-03 19:25
Installing from Disc instead of Steam
Question

I try to install my retail game from the included disc(s), but the game begins downloading through Steam instead. What can be done?
Answer
Mac Users:

If you are using a Mac, you will not be able to install from the disc. Please double-click on the game in your Library list to begin downloading and installing the software.
Using Steam launch options to install retail games from disc

1. Log in to Steam and click on Library.
2. Right-click on the game, select Delete local content, and confirm.
3. Insert the first disc into your computer.
4. Close Steam (Steam > Exit).
5. Press Windows Key + R to open Run
6. In the Run window type:

"C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E:

Replace E: with the CD/DVD drive you are installing from if is not correct.
Replace C:\Program Files\Steam if your Steam installation is not in the default location.
7. Press OK. Steam will launch and ask you to sign in if you do not have your password saved. Your installation should continue from the disc.

Note:

This process is only intended for retail store bought copies of Steam games (ie. Left 4 Dead, Modern Warfare 2). It will not work for backup discs of any Steam games

https://support.steampowe...le.php?ref=5357-FSQM-0382

Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.

Ruffzz schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:58:
Jezus wat een bullshit zeg krijg je een DVD moet ik alsnog alles via internet binnen trekken...
Zelfde probleem hier... Had gehoopt vanavond de SP uit te kunnen spelen maar met 5 uur downloadtijd te gaan gaat dat dus nooit lukken... Je moet toch wel van de DVD kunnen installeren?! :/

Mijn iRacing profiel

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:08
LOL ik speel nu op de PC, iedereen heeft de meest harde FPS lag die er bestaat.
PC stats:
E8400 @ 3ghz
GTX460 @ 800MHZ
4gig ram

CPU: Constant op 100%
GPU: Constant op 5%, wat klopt hier niet :P
FPS: Binnen 90, buiten tussen de 30 en de 1 -,-" (zelfs op 800x600 met alles op het laagst... hebbe we hier een nieuwe crysis?)

Hoop dat ze snel die engine fixe want dit kan ECHT niet....

Edit;
Op de PC kan je meteen hardcore kiezen, zal op de console dan ook wel moeten kunnen toch?

Men 1e game stond ik 30 op 3... (had gunship) maar toen klapte de server eruit... daar gaat je lvl 5 (was me aller 1e potje)

[Voor 41% gewijzigd door HesRuud op 09-11-2010 18:04]

Kiek em goan!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-05 13:52

Laidback Luc

Ondertitel.srt

16-10 merc tdm...mijn eerste game :P

Niet al te best xd

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 09:39
Ik heb opzich niet zoveel problemen. Soms 1 a 2 keer per match die hikups van 1 seconde of zo. Dus het valt nog wel mee. Waar ik meer mee zit is dat ik servers(zoals die van Pink) niet kan vinden.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:34
PWM schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:59:
Er is 1 of andere vage mist over alle velden buiten
Standaard Call of Duty mist :p

Maar de lag en lage fps (zelfde instellingen als CoD4: 125fps zonder drops, in BO 60-70fps met moeite en zoveel beter of zwaarder ziet er het er nou niet uit) zijn jammer inderdaad.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

TiMmS schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:59:
Question

I try to install my retail game from the included disc(s), but the game begins downloading through Steam instead. What can be done?
Answer
Mac Users:

If you are using a Mac, you will not be able to install from the disc. Please double-click on the game in your Library list to begin downloading and installing the software.

Replace C:\Program Files\Steam if your Steam installation is not in the default location.
7. Press OK. Steam will launch and ask you to sign in if you do not have your password saved. Your installation should continue from the disc.

Note:

This process is only intended for retail store bought copies of Steam games (ie. Left 4 Dead, Modern Warfare 2). It will not work for backup discs of any Steam games

Bedankt, ben dit aan het proberen, maar hij blijft hangen bij het 'klaar maken' van de content ofzo (snelle vertaling, weet het niet meer precies). Na een tijdje reageert steam gewoon niet meer en crasht hij...

Mijn iRacing profiel

• Willie Billie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-05 18:21
soulfightah schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:01:
LOL ik speel nu op de PC, iedereen heeft de meest harde FPS lag die er bestaat.
PC stats:
E8400 @ 3ghz
GTX460 @ 800MHZ
4gig ram

CPU: Constant op 100%
GPU: Constant op 5%, wat klopt hier niet :P
FPS: Binnen 90, buiten tussen de 30 en de 1 -,-" (zelfs op 800x600 met alles op het laagst... hebbe we hier een nieuwe crysis?)

Hoop dat ze snel die engine fixe want dit kan ECHT niet....

Edit;
Op de PC kan je meteen hardcore kiezen, zal op de console dan ook wel moeten kunnen toch?

Men 1e game stond ik 30 op 3... (had gunship) maar toen klapte de server eruit... daar gaat je lvl 5 (was me aller 1e potje)
Om dit te fixen is dit misschien wat:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1572054
Wel even goed lezen.
het werkt hier iig ^^
Hier is mijn versie:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FL8TIZQ6SWMI.cfg
Die moet je dan in de map:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\main
Zetten en dan kan je zonder lag spelen ^^

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-05 12:25
ik had nergens last van. vanochtend om half 12 ongeveer heb ik steam opgestart, dvd erin gedaan, toen ging die allemaal prut doen geen idee wat. ong 3 minuten later moest ik mijn productcode invoeren en toen ging die installeren, na de installatie moest BO nog ongeveer 80mb downloaden en ik kon spelen. had ook geen lag of iets dergelijks waar ik vannacht zo veel over las.

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 00:49
NickThissen schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:00:
[...]

Zelfde probleem hier... Had gehoopt vanavond de SP uit te kunnen spelen maar met 5 uur downloadtijd te gaan gaat dat dus nooit lukken... Je moet toch wel van de DVD kunnen installeren?! :/
installeerde hier gewoon van dvd af, hoe heb je hem geprobeert te installeren?

Ze mogen overigens degene die het heeft verzonnen om die intro naar het menu erin te stoppen ook wel een flinke schop geven =\

probeer zombie mode -> lobby -> session lost ->intro van dik 5 sec zonder te kunnen skippen en dat tot 5x toe :S

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |

• Roshnak
  • Nu online

Roshnak

Kan nog niet installen met de CD :S

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 15:22
zijn er meer mensen die net als ik niet kunnen verbinden ? (mijn scherm blijft staan op verbinden )

[Voor 26% gewijzigd door Xenophoben op 09-11-2010 18:10]

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2022
Iemand een idee of je via de console b.v. showfps o.i.d kunt aangeven?
Ik vind het vrij 'stuttery' namelijk.

In COD6 zat de optie om de ADS blur weg te halen kan dit in COD7 ook?

Mijn rig

• Mu.siQ
  • Laatst online: 28-05 20:18

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

ProCeela schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:45:
[...]

Ik heb dit net veranderd , nu even eten met t vrouwtje en dan ga ik het even testen , ben benieuwd !

En toch heb ik nog steeds geen idee hoe het zit met die barebones mode's ... kan het ook nergens terug vinden voor de pc :(
Werkt het?

Ik vind het tot nu toe echt een gruwelijke game! Ja de graphics zijn niet overweldigend maar persoonlijk vind ik dit niet erg. De lagg stoort wat maar is momenteel iets minder. Met een patch waarschijnlijk zo gefixt. Daarnaast vind ik de CP erg leuk, je kunt nu zelf precies kiezen wat je wilt upgraden en wat niet, heerlijk =)

Levellen FTW! Trouwens, weet iemand wat de level cap is? En er waren 15 prestiges? :|
marko77 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:09:
Iemand een idee of je via de console b.v. showfps o.i.d kunt aangeven?
Ik vind het vrij 'stuttery' namelijk.

In COD6 zat de optie om de ADS blur weg te halen kan dit in COD7 ook?
Letterlijk: Console openen en dan dit invoeren:
/cg_drawFPS 1

[Voor 18% gewijzigd door Mu.siQ op 09-11-2010 18:11]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-04 16:08

Gediminas

recovering stagiair marketing
Ik heb het zo gedaan:

1. CD- Key intypen op steam
2. klikken op next totdat ie de totale data die gedownloadt moet worden laat zien, klik nu op 'kruisje' of cancel.
3. Stop de DVD in je pc, en begin de instalatie.
4. Genieten van cod

Zo heb ik het gedaan, instalatie was binnen 12 minuten klaar!

• Roshnak
  • Nu online

Roshnak

He He het is me gelukt om van de CD af te installeren

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-05 13:14

W1ckeD

Lifthill Studio

Roshnak schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:11:
He He het is me gelukt om van de CD af te installeren
Hoe dan?
Het lukt me echt niet, word er gek van..

Life is complicated

• Roadrunner
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 10:32
Godallemachtig, ik probeer BO te installeren krijg ik iedere keer de melding dat er op het moment geen verbinding gemaakt kan worden door overbelasting. Ik heb gedaan wat TiMmS poste, om Steam te forceren van DVD te installeren, doet hij alsnog niet. Hij doet gewoon helemaal niks met de DVD, WTF!? Waarom moet hij per sé downloaden? Hoe ging dat bij jullie dan? Ik weet van alle andere Steam games, incl MW2 dat ie gewoon netjes vanaf DVD installeerde. Ik begrijp hier helemaal niks van. Kan ik straks alsnog niet spelen alleen maar om deze onzin. Ach, dit bericht zal weer verwijderd worden door een mod aangezien wij enkel en alleen inhoudelijk over BO mogen praten. Ja lekker, ik krijg hem niet eens geïnstalleerd :(

EDIT: aangezien dit topic met een sneltreinvaart groeit heb ik de posts hierboven nog niet gezien, ik zal ff proberen wat Gediminas voorstelt. Op hoop van zegen.

[Voor 10% gewijzigd door Roadrunner op 09-11-2010 18:14]

• Roshnak
  • Nu online

Roshnak

W1ckeD schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:12:
[...]
Hoe dan?
Het lukt me echt niet, word er gek van..
ik heb deze zin in uitvoeren gedaan : "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E:

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05 19:44
Ik snap niet waarom Steam niet standaard van de DVD installeert, dat scheelt toch heel wat in belasting van hun servers? Probeerde eerst normaal te installen, maar dan gaat Steam alsnog alles downloaden. Tenminste, dat probeerde het, maar dat lukt dus niet, servers zijn waarschijnlijk overbelast.

Toen maar weer uninstalled, en Steam geforceerd om van de DVD te installen. Gaat een stuk sneller, en is weer 1 download minder op de nederlandse Steam servers...

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-05 07:52
Mu.siQ schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:10:
[...]

Werkt het?

Ik vind het tot nu toe echt een gruwelijke game! Ja de graphics zijn niet overweldigend maar persoonlijk vind ik dit niet erg. De lagg stoort wat maar is momenteel iets minder. Met een patch waarschijnlijk zo gefixt. Daarnaast vind ik de CP erg leuk, je kunt nu zelf precies kiezen wat je wilt upgraden en wat niet, heerlijk =)

Levellen FTW! Trouwens, weet iemand wat de level cap is? En er waren 15 prestiges? :|

[...]

Letterlijk: Console openen en dan dit invoeren:
/cg_drawFPS 1
ja wil het nu testen , maar de game wil niet meer connecten :S

ik zal dat drawfps ook is invoeren

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• maffiappie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-07-2022
Even een snelle vraag: Als ik nu (18:13) BO opstart dan blijft het direct hangen op Fetching Stats, is dit een teken van update/patch of ben ik nu te optimistisch en is het spel nu toch echt kapot?

Anoniem: 284868

Kheb het ook, servers liggen er volgens mij uit.

• BlackGhostNL
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Oke, ik denk hoppa zodra ik thuis ben van een lange dag stage, cod uit de brievenbus vissen en knallen met die hap.

Nou ten eerste de installatie, op de 1 of andere manier kreeg ik eerst de melding dat ik hem alsnog via steam moest downloaden, bullshit want ik heb de dvd dacht ik. geannuleerd en toen nog een keer geprobeerd, uiteindelijk lukte het...

na die install dacht ik, heerlijk spelen, singleplayer eerst even doen om de feeling weer te krijgen. En dan begint het gestotter en de extreme lag bij het introfilmpje al.

Op dit moment toch wel teleurgesteld. Hopelijk veranderd dit snel met een patch !

Asus Z77 Maximus V Gene / i5 3570K / EK Waterkoeling / ASUS 6970 DCII 2GB /Corsair Vengeance 8GB 1600Mhz / OCZ SSD 60Gb Vertex II / Samsung Spinpoint 500GB / Scythe 700W / CM 690 II Window.

Anoniem: 225842

Sow, 1x kunnen opstarten, krijg nu alleen nog maar Connecting, fetching stats. Crap.

Anoniem: 295195

Wat is dat gedoe met die cijfers op t begin ?

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Roshnak schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:13:
[...]

ik heb deze zin in uitvoeren gedaan : "C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E:
Dat probeer ik maar vervolgens hangt hij zich leuk op bij 'Creating Local Cache Files'.

Life is complicated

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-05 14:02
Dit bevestigd weer mijn reden waarom ik liever zonder steam speel. ATM kunnen we dus niet spelen omdat steam zijn servers het niet aan kunnen.

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-05 22:10
Nu al spijt van mijn aankoop.. Niets werkt, eindelijk lukt het de game te installeren, kan ik geen enkele server oid op door overbelasting ed. Had het beter bij BF BC2 kunnen houden.

[Voor 12% gewijzigd door Bert2000 op 09-11-2010 18:19]

• Drawer
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ja, volgens mij ligt Steam beetje te kloten...
Hij was downloadende bij mij, lekker vlot, 97% en nu is hij onderbroken. :D
Mja, aangezien Steam én BO het dus niet doen qua verbinding zal het wel een verband hebben...

• Roshnak
  • Nu online

Roshnak

W1ckeD schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:16:
[...]

Dat probeer ik maar vervolgens hangt hij zich leuk op bij 'Creating Local Cache Files'.
"C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E: install E: moet je eigen Disk Drive zijn he, kan bij jou een andere letter zijn

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:32
Heb hem net twee uurtjes gespeeld op xbox360. Heb bewust niet meegedaan dan de hype, maar twee filmpjes gezien en niks gelezen. En dan nog valt ie tegen. Graphics zijn behoorlijk slecht, en ik dacht dat moh er crap uit zag. Verder is het levelen veel te nadrukkelijk aanwezig. Met de standaard wapens begin je weinig als iedereen in je pot al level 30 is en echt betere wapens heeft.

Geluid is ook van stuk lager niveau, menu is lelijk, het lijkt echt afgeraffeld. Easy cashen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• CousinBoneless
  • Laatst online: 28-05 17:20
Ik wil niet vloeken maar Gdvrdegdvr... Heb ik de game vd week al een keer gepreload, kom ik na een lange dag hard werken thuis, kijk al de hele dag uit naar het opstarten van de game, krijg ik de volgende melding:

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-05 15:31
bij mij blijft ie ook hangen op fetchign stats

• Ruffzz
  • Laatst online: 26-05 10:36
TiMmS schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:59:
Question

Answer
Mac Users:

Note:

Bedankt ... het werkt!

• Roadrunner
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 10:32
Roshnak schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:13:
[...]

Heb ik ook gedaan, uiteraard met de paden die op mijn systeem van toepassing zijn, hij start de setup maar blijft daarna komen met de melding over de overbelaste Steam server bla bla bla. Hij doet gewoon gelemaal niks met mijn DVD drive.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 09:39
Ik denk niet dat Steam ligt te kloten. Half europa is thuis van het werk en heeft het avond eten achter de kiezen en schuift nu achter de PC om BO te installeren/spelen.

Niet zo gek dus dat het onderuit ging. En dit terwijl het einde van de middag opzich wel goed ging.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-05 00:05

shameblaster

BB4E^Cons

Anoniem: 295195 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:16:
Wat is dat gedoe met die cijfers op t begin ?
''Al vroeg in het spel hoor je bijvoorbeeld het een en ander over cijfers. In de Koude Oorlog bestonden er al cijfercodes die verborgen boodschappen bevatten. Proefpersonen werden getraind om deze codes te kunnen ontcijferen. Vanuit een zendstation werden reeksen cijfers de wereld in gestuurd, die orders konden bevatten voor degenen die de codes konden ontcijferen, terwijl anderen er geen enkele logica in konden ontdekken. Elke code die in Black Ops voorbij komt, heeft in de werkelijkheid een betekenis die de ontwikkelaars zelf niet eens begrijpen; daar zijn externe partijen voor gebruikt.''

Cons:::BB4E

Anoniem: 237477

Wat een poep game. Niet eens in staat om te spelen na een daggie wachten. Nog beroerder dan BC2 launch. KUT steam.

Anoniem: 319316

Tjee wat een gezeik weer... Ik hoorde alle PC gamers klagen over MW2 geen dedicated servers ed. Hebben ze eindelijk dedicated servers staan er 40 pagina's over steam. Gezeik

Kan er geen apart topic geopend worden over Black ops PC GEZEIK en een gewoon topic over the game, gameplay.?????

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Roshnak schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:17:
[...]

"C:\Program Files\Steam\Steam.exe" -install E: install E: moet je eigen Disk Drive zijn he, kan bij jou een andere letter zijn
Ja zo ver was ik al, thanks! :P

Maar heb het nu eindelijk aan de gang na een Steam re-install, ben benieuwd!

Life is complicated

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-05 22:10
Anoniem: 319316 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:23:
Tjee wat een gezeik weer... Ik hoorde alle PC gamers klagen over MW2 geen dedicated servers ed. Hebben ze eindelijk dedicated servers staan er 40 pagina's over steam. Gezeik

Kan er geen apart topic geopend worden over Black ops PC GEZEIK en een gewoon topic over the game, gameplay.?????
VIND JE HET GEK? DE GAME DOET HET NIET LOL.

• Rebel8319
  • Laatst online: 26-05 07:52
champion16 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 18:18:
bij mij blijft ie ook hangen op fetchign stats
hier ook goddamnit

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-05 14:55

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++

- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee