Acties:
  • 0 Henk 'm!
alidogan schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:42:
[...]

Het lijkt me toch niet de bedoel dat we met zen allen onze firewalls/antivirus etc uit moeten gooien om een potje te kunnen gamen. Maar bedankt voor de suggestie:)
Ik zeg niets over firewalls, ik heb NOD32 die kan ik tijdelijk uitschakelen. Na het gamen weer aan en niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 16:30

Meneer iCy

swarma

Ben benieuwd wat mijn P7450 in mijn laptop gaat doen. Mijn processor is sneller dan de minimale E6600

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:59:
jongens zet de steam cloud services uit op black ops multiplayer en alles is goed.
speel nu al 2 ronden los.
En hoe doe je dit?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-05 07:25
Ja dat zou ik ook wel is willen weten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:04

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-06-2024
De reden waarom ik huiverig ben voor Security pakketten is niet omdat ze zo slecht zijn (zijn tegenwoordig juist wel heel goed) maar vanwege de overdreven veel firewall-opties.

Het kan soms werken om de firewall-optie van je security-pack uit te schakelen en die van Windows te gebruiken. De firewall van Windows werkt bij mij altijd het beste.

Het is soms heel makkelijk om de schuld te schuiven op BO, maar het kan net zo goed aan je eigen pc liggen.
Je weet toch dat Tweakers.net langzaamaan een Helpdesk aan het worden is. :')

[ Voor 24% gewijzigd door Relief2009 op 09-11-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:54

BaRF

bijna kerst

Misschien dat alle servers van tweakers hier in de OP opgenomen kunnen worden? :)

Aargh kan echt niet wachten tot ik thuis ben :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaineman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-05 14:34
Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/9821/pb091264.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img593.imageshack.us/img593/4640/pb091282.jpg

Dit is de collectie, en JA ik weet dat United Offence er niet bij zit (cod1), en Ja ik weet dat er 5 blackops exemplaren liggen.

En nu ga ik lekker genieten van Black Ops: YEAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Ook mijn server draaid en is steeds vol .
TDM en zonder gekke regels ofzo .
173.199.108.210:3074

Enige vraag hoe connecten jullie naar jullie server want in console blijkt dit niet meer te werken /connect 173.199.108.210:3074

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Relief2009 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:07:
De reden waarom ik huiverig ben voor Security pakketten is niet omdat ze zo slecht zijn (zijn tegenwoordig juist wel heel goed) maar vanwege de overdreven veel firewall-opties.

Het kan soms werken om de firewall-optie van je security-pack uit te schakelen en die van Windows te gebruiken. De firewall van Windows werkt bij mij altijd het beste.

Het is soms heel makkelijk om de schuld te schuiven op BO, maar het kan net zo goed aan je eigen pc liggen.
Nou ik denk dat we ondertussen wel concluderen dat het toch echt niet aan de mensen zelf ligt.
Iig van de mensen die ik ken is het 100% die niet kan spelen (n=9) en worden er iedere uur meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

druk druk druk (werken hè) ;)
Ben blij dat ik af en toe snel kan lezen hier....

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-04 07:23
Heeft iemand de 3D functie al uitgeprobeerd ?
Ben echt benieuwd hoe gamen met 3D is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-04 11:26
Spel ziet er best fraai uit met alles max en mlaa ^^
Maar zoals velen, ook last van lagg ook al kan je pc het aan en heb je een goede ping -..-
Een patch mag naar mij mening wel snel komen of ze moeten het snel oplossen, is niet te doen de MP.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alidogan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
reemprive schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:01:
[...]

Ik zeg niets over firewalls, ik heb NOD32 die kan ik tijdelijk uitschakelen. Na het gamen weer aan en niets aan de hand.
Sorry, ik doelde ook op een eerdere post van iemand die zei dat het uitzetten van de firewall nog wel eens mocht werken. Ik zal de volgende keer duidelijker proberen te zijn:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:08
Haha die collectie heb ik ook.. Alleen United Offence zit bij mij in de Special edition van Deel 1 haha.. Owja, en ik mis Black Ops nog.. Op het moment even geen geld voor..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Wat ik wel jammer vind is dat de PC versie eigelijk een klakkeloze kopie is van de console versie (lees engine...), Consoles werken hier anders dan een pc. In een console (bv xbox) zit een heel erg goede CPU en een brakke GPU, dit is in zo'n beetje elke pc andersom en daarom kan dit problemen gaan geven bij games (kijk ook bij BC2 die bij veel mensen de CPU voltrekt terwijl de GPU maar ~20% doet ofzo). Dit vind ik persoonlijk heel jammer en ook een complete misser richting de PC community...

Bron: http://hardware.teamxbox....-System-Specifications/p1

EDIT:
Hierin staat duidelijk:
GPU:
* 500 MHz
* 10 MB embedded DRAM
* 48-way parallel floating-point dynamically-scheduled shader pipelines
* Unified shader architecture
CPU:
# 3 symmetrical cores running at 3.2 GHz each
# 2 hardware threads per core; 6 hardware threads total
# 1 VMX-128 vector unit per core; 3 total
# 128 VMX-128 registers per hardware thread
# 1 MB L2 cache

Dus ja, ik ga ervan uit dat mijn conclusie correct is....

[ Voor 36% gewijzigd door HesRuud op 09-11-2010 14:21 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 24-06-2024
Anoniem: 33272 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:10:
[...]

Nou ik denk dat we ondertussen wel concluderen dat het toch echt niet aan de mensen zelf ligt.
Iig van de mensen die ik ken is het 100% die niet kan spelen (n=9) en worden er iedere uur meer.
Aan de andere kant lees ik ook veel mensen waarbij het wel prima werkt. En mijn ervaring is dat klagers altijd het eerste hun geklaag op internet dumpen en mensen waar het wel goed werkt dit veel minder doen.
soulfightah schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:13:
Wat ik wel jammer vind is dat de PC versie eigelijk een klakkeloze kopie is van de console versie (lees engine...), Consoles werken hier anders dan een pc. In een console (bv xbox) zit een heel erg goede CPU en een brakke GPU, dit is in zo'n beetje elke pc andersom en daarom kan dit problemen gaan geven bij games (kijk ook bij BC2 die bij veel mensen de CPU voltrekt terwijl de GPU maar ~20% doet ofzo). Dit vind ik persoonlijk heel jammer en ook een complete misser richting de PC community...
Wat verwachte je dan? Dat ze speciaal voor de PC-versie een aparte engine ontwikkelen? Dat is kosttechnisch totaal niet haalbaar. We moeten helaas het accepteren dat PC-markt niet meer is zoals het was. De consoles zijn gewoon veel winstgevender en we mogen al blij zijn als er een pc-versie komt van een game. Iets wat je steeds minder tegenkomt.

De xbox 360 een brakke GPU? Waar haal je deze onzin vandaan?

Dit klinkt echt als op zoek gaan naar minpunten om door te kunnen blijven gaan met zeiken.

[ Voor 51% gewijzigd door Relief2009 op 09-11-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Een klasgenoot van mij heeft vandaag Black Ops gekocht alleen hij woont in Duitsland waar deze versie niet is toegestaan. Nu moet hij hem via Steam met de Nederlandse IP activeren en hij is bang dat wanneer hij dan probeert het spel in Duitsland via Steam te spelen dit vanwege de Duitse IP niet lukt of dat zijn account zal worden geblokkeerd. Weet daar iemand van jullie iets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

4Real schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:15:
Een klasgenoot van mij heeft vandaag Black Ops gekocht alleen hij woont in Duitsland waar deze versie niet is toegestaan. Nu moet hij hem via Steam met de Nederlandse IP activeren en hij is bang dat wanneer hij dan probeert het spel in Duitsland via Steam te spelen dit vanwege de Duitse IP niet lukt of dat zijn account zal worden geblokkeerd. Weet daar iemand van jullie iets over?
Volgens steam support zou het moeten werken:
A staff member has replied to your question:

Hello, If you purchase the game through Steam you should still be able to play the international version. Steam Support Team
De account zal niet worden geblokkeerd iig.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Laatst online: 02-05 16:06
Odysseus253 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:21:
[...]

Ja je bent de enige. Bij iedereen speelt het spel zonder problemen en zonder lag!
ja, ik vind het maar raar:P
kom net op steam en eerste wat mij gevraagd wordt is of ik ook zo'n lag heb. (no id wat die voor een systeem heeft)
systemrequirementslab zegt dat alleen mijn cpu het NET niet haalt. rest geeft een dikke pass.
en omdat het van dezelfde engine is als de andere en die wel zeer goede fps geven, sta ik voor een vraagstuk.

maar het zal wel aan deze laptop ligge :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14:27
Heeft iemand de Theatre mode al eens geprobeerd? Echt geinig hoe je je gespeelde matches kan nakijken, pauzeren, free mode rond zwerven, anders spelers kan volgen 1e persoon of 3e persoon etc etc

Moet je voor de grap eens kijken. Is gewoon gaaf gedaan!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusajiro_x
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-05 09:00
Nou de postbode heeft dan toch eindelijk besloten om mijn exemplaar door de bus te gooien:

Eerste indruk na een uurtje multiplayer: gruwelijk!

Heb de 360 versie en ik merk niks van lag of andere problemen.

Vind het fijn dat je character wat "zwaardder" aanvoelt, zodat je meer het gevoel hebt dat je een mens bestuurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven6249
  • Laatst online: 02-05 16:06
Daniozi schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:39:
[...]

Jawel. Vorige poster hield jou voor het lapje. :F

Iedereen heeft problemen, er is iets goed mis op het moment, maar wat er precies mis gaat weet ik niet. Nog geen reactie vanuit Treyarch voor zover ik weet.
ik heb hem nog niet gekocht, gelukkig (voor als die echt niet goed werkt)
collega van mij heeft hem naar het werk toegezonde en net op mijn laptop getest.

als deze framerate zo blijft waag ik het misschien om een ps3 2ehands of iets goedkoop kan aansmeren.

heb ondertussen wel gemerkt dat gamen op een laptop een erg duur grapje is, met minder kwaliteit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:12
beany schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 14:46:
Heeft iemand de Theatre mode al eens geprobeerd? Echt geinig hoe je je gespeelde matches kan nakijken, pauzeren, free mode rond zwerven, anders spelers kan volgen 1e persoon of 3e persoon etc etc

Moet je voor de grap eens kijken. Is gewoon gaaf gedaan!
Ik ben nu onderweg naar huis, maar die mode is echt briljant dat ze die toegevoegd hebben. Heb al eens ooit een ingame filmpje gemaakt tijdens Battlefield 2142, maar deze mode geeft, naar hore, een mooie manier omdat nu te doen, zonder dat door mogelijke lag je skills dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
/offtopic
Je gaat nou toch niet zegge dat je jezelf niet kon bedwingen he ;)

/ontopic
Staat er veel info in het boekje of is het puur een installatiehandleiding? Zou het wel mooi vinden als er informatie over de wapens, uitrusting ect in staat.

EDIT: Was ik al bang voor, zelfs op dat soort dingen besparen... Vroegah waren de boekjes nog goed dik en had je informatie over alles, die goede auwe tijd O-)

[ Voor 17% gewijzigd door HesRuud op 09-11-2010 15:06 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:50

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb inmiddels de eerste RFFN-er gesproken. De PC versie draait daar op zich redelijk goed. Heeft niet al te veel last van lag eigenlijk. Hij hapert heel af en toe, en dat moet eruit via een patch.
Velden zijn wat groter en daardoor speelt het wat anders. Graphics doen niet onder voor MW2, maar het is wel anders. Wat logisch is, het is een andere engine. Geluid is prima.

Hij had helemaal niets aangepast aan de config files. Alles gewoon standaard. Specs van zijn pc weet ik eerlijk gezegd niet. Hij had het over een FPS van plus minus 70.

Al met al had hij geen spijt van de 40 euro en verwacht hij er veel plezier van te hebben de komende maanden.

Er zijn dus wel degelijk ook wat positieve berichten. Voor mij neemt dit in ieder geval wat spanning weg en heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowiej
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:56
Ik heb hem net gekocht via steam, en ook last van verschrikkelijke framedrops.

E8400 @ 3.8GHZ
4GB
5770 1GB

Cod mw2 draai ik met 4x AA en alles voluit. Ook al nieuwste ATI drivers gedownload heeft ook geen baat. Als ik terug lees in dit forum zie ik ook dat mensen met framedrops allemaal de 5770 hebben? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:54

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik ben zelf een singleplayer speler, dat bepaald voor mij hoe goed ik een game vind en bij deze game krijg ik het idee terug te zijn in 2005!

Ik speel op een PS3, maar moet zeggen, de GFX vallen me érg tegen, al lig ik daar nooit zo wakker van, ik wil een goede game. Zo was de SP van MW2 aardig goed, maar deze is gewoon gigantisch arcade.

Alles is gescript, als ik als speler niet een stapje over plek X zit, dan kan ik eindeloos tango's blijven omleggen, want ze blijven precies komen uit het zelfde plekje en doen steeds het zelfde. Kom op zeg, het is 2010, ik had wel iets beter verwacht.

De AI is verder ook idioot, die zijn gigantisch gescript met wat ze precies doen en blijven dat eindeloos herhalen totdat ik weer over plekje Y stap. Zelfde geld ook voor mijn teammates, die zijn ook achterlijk.

Daarnaast is het ook een lineaire game, één pad om te volgen en niets anders, zit imho weinig uitdaging in.

Nee, ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben van de game, het is gewoon weer een simpele shooter, valt me érg tegen. Maar wel wat ik had verwacht van Treyarch, hun WW2 games waren ook precies zo, heel jammer. Ik had beter verwacht in 2010.

Om even aan te geven wat voor games ik graag speel, games zoals Hidden and Dangerous 2 (oud!) en SWAT 4, dat zijn mijn type games, ik wil graag een beetje nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:59:
jongens zet de steam cloud services uit op black ops multiplayer en alles is goed.
speel nu al 2 ronden los.
dit doe je door op de multiplayer icon van BO in steam de eigenschappen op te vragen en dan dacht ik 2e tabblad de steam cloud sync uitzetten. speel nu al uur vlekkeloos zonder drops of lag.
ligt aan steam dat alles bagger loopt en niet black ops.
2 uur zoet mee geweest naar zoeken van correcte setting nadat ik deze nieuwe optie tegen kwam en uit zette ging alles als een speer.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 09-11-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 14:27
Dat kopen van allerlei dingen is eigenlijk best wel grappig. Het zorgt ervoor dat je nadenkt wat je doet. Zo'n custom playercard is best leuk, maar als kost CP... Dus zomaar alles erop knallen kan flink wat kosten. Ook weer leuk gedaan :)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:13:
[...]

dit doe je door op de multiplayer icon van BO in steam de eigenschappen op te vragen en dan dacht ik 2e tabblad de steam cloud sync uitzetten. speel nu al uur vlekkeloos zonder drops of lag.
2 uur zoet mee geweest naar zoeken van correcte setting nadat ik deze nieuwe optie tegen kwam en uit zette ging alles als een speer.
Klinkt goed, hopen dat dat bij mij ook werkt. Nog een uurtje kan ik naar huis :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:51
beany schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:26:
[...]

Hoe kan een server op IP joinen?? (of toevoegen aan mijn favorieten?)
Je moet (blijkbaar) de rcon tools van BO downloaden op STEAM. En daarmee quick connecten naar een ip ..

8)7
Anoniem: 151407 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:13:
[...]

Helpt helemaal niks.

[ Voor 46% gewijzigd door Bobmeister op 09-11-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Laatst online: 16-01 18:40
Vandread schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:30:
[...]

GCshop stopt hem gewoon in een envelop, m'n huisgenoot is hem nu op mijn PC al aan het installeren, hoop dat het goed gaat, hij is toch wel een beetje nono op pc gebied ;)
Dat is nog eens goed nieuws! :O

Was al bang dat TNT een "Niet thuis" briefje zou afleveren omdat pakket evt. niet door mijn bus zou passen, maar dit biedt in ieder geval hoop dat ik em straks na werk op de mat aantref.

Wat betreft de framedrops: Heb nog niet door de topic gezocht, zal zo eens even doorspitten maar ik hoop toch dat het een makkelijke en snelle fix is voor iedereen, even hopen dat ik daar geen last van zal ondervinden.

Zodirect even een edit als ik de topic heb doorgespit :P

EDIT: Dus als ik het goed begrijp is het OF Steam of Hardware, dan wel CPU/RAM en niet zozeer GPU. Ben nog een beetje neutraal, heb zelf lang niet beste van het beste in mn machine maar heb niet het idee dat ik hard achterloop, wordt gewoon ouderwets uitproberen dus.

Voor diegenen die hier geen last van hebben: Steam of niet? PC Specs?
Voor die die hier wel last van hebben: Hetzelfde + Omstandigheden? Wellicht dat het probleem dan kan worden achterhaald. =/

[ Voor 22% gewijzigd door GenjiBlade op 09-11-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:57
heb eht spel voor de pc gehaald. En is eerste shooter die ik sinds tijden met muis/toetsenbord gebruik want meestal game ik op xbox(mw2 online). Is het verstandiger die controller voor pc online te gebruiken of eerst wennen aan muis/toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hogader schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:33:
[...]

Ik ben juist helemaal geen voorstander van steam. Je bent en blijft afhankelijk van een service programma als steam. Doet steam het om een of andere reden niet, dan is het al snel bye bye, zwaai zwaai.
Dan heb je altijd nog de offline modus _/-\o_

Maar we hebben het over black-ops en niet over zwaai zwaai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288477

champion16 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:35:
heb eht spel voor de pc gehaald. En is eerste shooter die ik sinds tijden met muis/toetsenbord gebruik want meestal game ik op xbox(mw2 online). Is het verstandiger die controller voor pc online te gebruiken of eerst wennen aan muis/toetsenbord?
Gewoon met muis natuurlijk, controller gebruiken zal resulteren in veel deaths gok ik zo ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:56

Niellie41

[object Object]

champion16 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:35:
Tobo + Muis, want anders word je ass hard gekicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Scrtz schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:38:
[...]

en dat komt misschien voor een keer in het jaar? komop zeg, moeten bedrijven maar robots gaan ontwikkelen die altijd werken want mensen kunnen natuurlijk altijd eens ziek worden, dus die moet je alvast niet aannemen!

wat een beargumentatie weer
Ik wil er alleen mee zeggen dat er een extra stap tussen komt die mis kan gaan. Ik zeg niet dat het hele systeem niet werkt, ik geef alleen aan dat ik er zelf geen voorstander van ben. iedereen kan daar zo zijn eigen redenen voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Laatst online: 11-05 07:03
Nogmaals , hoe vind je die Barebone Mode's eigenlijk ?

Ik kan ze nergens vinden in de server list of what so ever !? :(

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

soulfightah schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:26:
[...]

En dan over een jaartje of 10 (als er geen dvd-spelers meer zijn) denke van, laat ik BO maar weer eens opstarte. Hoef je alleen maar te downloade (met 250mbit dan ofzo ;P).
Dat dus :)
Hogader schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:33:
[...]

Ik ben juist helemaal geen voorstander van steam. Je bent en blijft afhankelijk van een service programma als steam. Doet steam het om een of andere reden niet, dan is het al snel bye bye, zwaai zwaai.
Steam is een best groot platform, en de kans dat Steam er dus voorgoed ophoud mee te bestaan is vrijwel nihil in de komende jaren.
steeds meer uitgevers ontdekken de mogelijkheden ervan en zelfs AMD/ATI geeft tegenwoordig hun drivers uit via Steam.

Dus je beargumentatie is een beetje slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alidogan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Niellie41 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:41:
[...]

Tobo + Muis, want anders word je ass hard gekicked
Superstar saga :D
On topic: Ja, met een muis kan veel sneller en preciezer gereageerd worden, dit lijkt mij dan ook de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 288477

Anoniem: 107117 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:38:
@Blackeyes: Hoe zie je dat dan als je bent 'ingespeeld' op de Xbox360 controller? Lijkt me best fijn spelen dan :)
Met muis kan je een stuk sneller en directer aimen, controllers zijn gewoon echt niet fijn voor shooters.
Alleen iemand met het reactievermogen van een slak kan het verschil niet merken.
(Ja, ik heb ervaring met cod op xbox360, ps3 en pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
tha_crazy schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:42:
[...]

[...]

Steam is een best groot platform, en de kans dat Steam er dus voorgoed ophoud mee te bestaan is vrijwel nihil in de komende jaren.
steeds meer uitgevers ontdekken de mogelijkheden ervan en zelfs AMD/ATI geeft tegenwoordig hun drivers uit via Steam.

Wederom hier even op reageren. Wat ik schreef was een persoonlijke mening. Ik vind die kans, hoe klein hij dus ook is, zo dat ik daarom liever niet met steam werk. Verder ben ik dus afhankelijk van een extra platform waardoor de voordelen voor MIJ niet opwegen tegen de nadelen. Bij andere mensen kan dit anders zijn, maar naar mijn MENING niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:52
Hogader schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:41:
[...]

Ik wil er alleen mee zeggen dat er een extra stap tussen komt die mis kan gaan. Ik zeg niet dat het hele systeem niet werkt, ik geef alleen aan dat ik er zelf geen voorstander van ben. iedereen kan daar zo zijn eigen redenen voor hebben.
Google is ook een groot platform.... nog even en Steam is ook groot genoeg om op een ver gevorderde cloud manier te werken waardoor downtime minimaal zal worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266471

Anoniem: 288477 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:47:
[...]

Met muis kan je een stuk sneller en directer aimen, controllers zijn gewoon echt niet fijn voor shooters.
Alleen iemand met het reactievermogen van een slak kan het verschil niet merken.
(Ja, ik heb ervaring met cod op xbox360, ps3 en pc)
Daarom is de fragfx en fragnstein een topuitvinding voor de ps3 voor shooters.. speelt net als op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Hogader schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:48:
[...]

Wederom hier even op reageren. Wat ik schreef was een persoonlijke mening. Ik vind die kans, hoe klein hij dus ook is, zo dat ik daarom liever niet met steam werk. Verder ben ik dus afhankelijk van een extra platform waardoor de voordelen voor MIJ niet opwegen tegen de nadelen. Bij andere mensen kan dit anders zijn, maar naar mijn MENING niet.
Voor mij kwam het niet helemaal duidelijk over dat het jou mening hierover was, kwam voor mij meer over dat je probeerde feiten op te noemen die niet waar zijn.
Hierbij neem ik dus mijn commentaar terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Voor eenieder die nu de neiging heeft te posten: Lees eerst de topicwaarschuwing nog 2x door, post daarna pas.

Als je bericht verwijderd is klopt dat inderdaad.

[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 09-11-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Laatst online: 13-04 22:13

Laidback Luc

Ondertitel.srt

ProCeela schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:41:
Nogmaals , hoe vind je die Barebone Mode's eigenlijk ?

Ik kan ze nergens vinden in de server list of what so ever !? :(
Misschien pas als je in de eerste prestige zit? Volgens mij unlock je dan ook al een playlist .

Nog een half uurtje en dan eindelijk naar huus om te gamen >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Laidback Luc op 09-11-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-05 08:52

Roshnak

PSN: Roshgill

Waarom is mijn Post verwijdert? vroeg alleen maar of iemand wou knallen vanavond :S

Lees de topicwarning/FAQ/beleid eens. Dit topic gaat over CoD:BO, en is niet voor jouw game-afspraakjes.

[ Voor 41% gewijzigd door TheZeroorez op 09-11-2010 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 05-05 17:52
Heeft iemand hem al gespeeld op de Wii en hoe ziet hij er daar uit?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Toch is het echt vervelend dat ze geen demo ter beschikking hebben, zoveel uiteenlopende meningen maken het niet makkelijk om te concluderen of het nog te doen is ofnie. Sta op het punt om hem wel/niet gelijk aan te schaffen of te wachten tot de warezzzz release...

[ Voor 23% gewijzigd door LosGieros op 09-11-2010 16:10 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Welke spelmodus gaan jullie als eerste spelen? Ik ga zelf met een vriend de Co-op modus doorlopen, en misschien zombie mode, daar ben ik ook wel benieuwd naar!

[ Voor 65% gewijzigd door TheZeroorez op 09-11-2010 16:08 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 07:10

Donnie

AKA DonCorleone

Co-op zit er niet in toch?

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225842

LosGieros schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:05:
Toch is het echt vervelend dat ze geen demo ter beschikking hebben, zoveel uiteenlopende meningen maken het niet makkelijk om te concluderen of het nog te doen is ofnie.
Qwa specs neem ik aan? Download dan gewoon MW2 en speel die op ' uber high' . Als dat draait, dan draait BO ook wel op Medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:20

ErA

Ik snap ook niet goed waarom mensen nog preorderen vandaag de dag?

Denk je nou echt dat software fabrikanten zichzelf in de vinger snijden door niet genoeg te distrbueren?

In tegenstelling tot hardware zoals bijvoorbeeld de Iphone, ben je met software niet gebonden aan productie capaciteit.

Alle grote titels die ik heb gekocht (Mw2, BFBC2, MoH, Black Ops, WoW:Wotlk) heb ik allemaal in de winkel gekocht, op de release dag, OF eerder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 225842 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:09:
[...]

Qwa specs neem ik aan? Download dan gewoon MW2 en speel die op ' uber high' . Als dat draait, dan draait BO ook wel op Medium.
MW2 heb ik al ;)
Tgaat meer om de gameplay incl graphics...

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Een vriend van mij zei van wel, maarja.. zou best kunnen. Ik hoop het in ieder geval, en anders even bekend worden met de Maps op een eigen server

[ Voor 50% gewijzigd door PromoX op 09-11-2010 17:46 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:11
Dakreal schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:06:
Welke spelmodus gaan jullie als eerste spelen? Ik ga zelf met een vriend de Co-op modus doorlopen, en misschien zombie mode, daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik heb de attentiespanne van een goudvis dus ik speel afwisselend SP, MP, Zombies en Dead Ops :P

Oh kijk, puppies!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-05 14:20
Nu 3,5u speeltijd erop zitten op de X360. Ik heb in het begin enorm moeten wenen.... maar nu is het zoooo gaaf!
Duurt even voordat je genoeg credits hebt om je ideale class te bouwen, maar als het eenmaal zover is kan je echt zoveel customizen etc! echt heel gaaf!
Famas is echt een lekker wapen, de M16 van BO bevalt me op een of andere manier niet (in MW2 was het m'n favo wapen).
Maps zijn gaaf, speelt lekker weg en reg/hitboxes lijken prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:06:
Ik weet niet welke co-op modus jij bedoelt, maar je kunt alleen Zombies en Combat Training co-op spelen. Online splitscreen is ook mogelijk, maar dat bedoel je vast niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382749

Mijn eerste impressies met de MP voor de PC:

- Leanen is een prachtige toevoeging
- Levelen gaat zeer hard < lvl 10
- Graphics zien er netjes uit op max, op het laagste lijkt het of je in een tijdmachine gestapt bent en terug bent in 1995. Wel mooi dat het kan zodat je je fps op kan schroeven tbv gameplay.
- Minpunt voor mij: als ik cg_fov 80 invoer in de console dan zoom ik alleen uit op mijn wapen. Mijn echte field of view wordt dus niet groter
- De server browser is erg overzichtelijk maar de knop stop refresh ontbreekt, en sorteren op naam lijkt te ontbreken.
- cg_drawfps 1 <- werkt
- het /connect command werkt niet (maar via de rcon tool schijnt dit wel te kunnen)
- het cp systeem is een verbetering
- HEt huren van een ranked server is overbodig, je kan enkel controle voeren over /kick/bann en de mapcycle. Er zijn zat public ranked servers van Treyarch en GS in de lucht. Als je dus huurt, huur dan een unranked server!
- Kleurcodes werken, althans in ieder geval in de team chat dus /say_team ^3Incoming right! levert een geel gekleurde tekst op
- Momenteel hebben bijna alle pc gamers last van gigantische FPS lag (pings zijn in orde). GameServers.com heeft gereageerd op deze problemen en heeft het volgende medegedeeld:

"It is not to do with PC specs or server configuration there would appear to be a bug in the game that is causing graphical lag spikes to a specific people. The developers have been made aware of this bug and they are looking into it." Bron: http://forums.gameservers.com/viewtopic.php?f=11&t=41175

Ik zombie mode lijkt de fps lag niet aanwezig, SP heb ik nog niet geprobeerd.

- Je moet je tegenstander echt op zijn lijf raken om hem te doden, net naast een hoofd schieten levert dus geen hit op.

Als ik meer weet dan laat ik het jullie even weten. Dit was mijn eerste post hier btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104511

Heb 'm sinds 2 uurtjes ook binnen, meteen even die 2 uurtjes met de singleplayer gevuld. Tot nu toe erg leuk, nog meer grandeur dan voorheen! Was in het begin wel even een beetje wennen aan hoe rommelig het af en toe is - als je ergens een stukje de verkeerde kant of te snel verder gaat is het snel gedaan met je.
Maargoed. Vanavond denk ik maar even door de SP heenbuffelen zodat ik met een goed gevoel aan de MP kan beginnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:54

BaRF

bijna kerst

Kun je trouwens meerdere profielen hebben? Als je bv een eigen char hebt, en je wil niet dat een familielid met jouw soldaatje verder speelt maar een eigen poppetje maakt? Ben niet thuis dus kan het niet bekijken :P

[ Voor 54% gewijzigd door TheZeroorez op 09-11-2010 16:47 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daywalk3r schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:44:
helpt het verlagen van je resolutie in een beter lopend spel?
Nee, bij mij in ieder geval niet. Ik zat net met reso 800*600 alles op zijn laagst op 7-20fps per seconde. Op 1600*1200 alles maxed out zat ik op hetzelfde in de MP. Het gaat om een bug want mensen met een NASA-PC hebben ook dikke lagspikes, fpslag welteverstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
bram1984 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:26:
[...]

Ik weet niet welke co-op modus jij bedoelt, maar je kunt alleen Zombies en Combat Training co-op spelen. Online splitscreen is ook mogelijk, maar dat bedoel je vast niet.
Ik heb het over de PC versie, en dan online met elkaar die Co-Op spelen. Dat zou volgens mij goed moeten gaan ;-) FPS op console werkt voor mij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269244 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:49:
Ik hoop op een custom skin oid, want dit werkt natuurlijk niet :P
Ben em nu aant installeren. :)
zijn niet zo spannend maar wel cool, kosten wel 1000 tot 3000 cod points.|

[ Voor 48% gewijzigd door PromoX op 09-11-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:56
Anoniem: 382749 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:38:
Mijn eerste impressies met de MP voor de PC:

- De server browser is erg overzichtelijk maar de knop stop refresh ontbreekt, en sorteren op naam lijkt te ontbreken.
Mijn server is soms niet zichtbaar terwijl anderen er wel inzitten.
- HEt huren van een ranked server is overbodig, je kan enkel controle voeren over /kick/bann en de mapcycle. Er zijn zat public ranked servers van Treyarch en GS in de lucht. Als je dus huurt, huur dan een unranked server!
Ik kan gewoon kicken/bannen via me rcon tool
- Kleurcodes werken, althans in ieder geval in de team chat dus /say_team ^3Incoming right! levert een geel gekleurde tekst op
Klopt, met de rcon tool kan ik ook berichtjes in kleur sturen, helaas kan het niet in je naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:35

rGz

Het schijnt dat iedereen problemen heeft..
Ik draai momenteel een 4850 - E8400 en 6gb ram, af en toe werkt het prima, maar veelal onder de 50 fps.. op 1024x768 wel te verstaan.
De meeste mensen schijnen ook heel veel problemen te hebben als ze "schieten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kleuren in je naam kan wss wel als je je steamnaam ^3gelenaam maakt net als met mw2.
Ik zeg toch dat je ENKEL kan kicken/bannen op ranked en de mapcycles kan beinvloeden. ik zeg niet dat dat niet kan.
Goed dat je noemt dat je server nog niet zichtbaar is, misschien moet je ff op gameservers forum kijken voor een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-05 19:00

v8power67

Psn: Mausosaurus

nu al een paar uurtjes gespeeld maar ben er eigenlijk al weer klaar mee.
punt is volgende: ben gewoon te slecht ofzo, maar ga soms zo bizar vaak en raar dood en haal amper kills.
dus tja precies zelfde gevoel als bij mw2. bij bc2 sta ik regelmatig positief qua k/d maar hier sta ik maximaal gelijk maar nooit positief. (speel btw op xbox 360). het lagged ook regelmatig maar lijkt wel of ik dan enige ben. zit hier met een upc 30mb verbinden en een sitecom gaming router. lijkt me niet dat ik lag ;)
al met al geen positief gevoel over multiplayer.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlie7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-05 14:31

charlie7

pr0

Ik lees net op Tek-9 (COD community forum) dat er een update aankomt tegen de lag. Hij kan elk moment gereleased worden.

Ryzen 9800X3D / Asrock 7900XT / 32GB DDR5 6000MHz // Mac Mini M4 / MacBookAir M1 / iPhone 16 Pro / AW Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ontopic.
vind de maps wel goed in elkaar zitten.
heb ook het duiken onder de knie, eigenlijk zelfde genap als de drop shot maar dan in duikbeweging.
erg irritant om te counteren :)
en die rpg 7 is slappe tandestoker vergeleken met MW2.

[ Voor 54% gewijzigd door PromoX op 09-11-2010 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Mensen die via Power Unlimited hebben besteld, als je op tijd hebt betaald heb je hem vandaag binnen net als mij.

Ik vind het boekje wel erg karig, zes bladzijdes maar heb nog nooit een fatsoenlijk boekje gezien eigenlijk O-)

Vergeet hem niet te installeren ( xbox 360 ) in alle opwinding, scheelt laden/krassen/etc.

Hoe unlock je Dead Ops ook alweer ... moet toch iets invoeren ergens ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeoMe schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:08:
Mensen die via Power Unlimited hebben besteld, als je op tijd hebt betaald heb je hem vandaag binnen net als mij.

Ik vind het boekje wel erg karig, zes bladzijdes maar heb nog nooit een fatsoenlijk boekje gezien eigenlijk O-)

Vergeet hem niet te installeren ( xbox 360 ) in alle opwinding, scheelt laden/krassen/etc.

ja in de terminal in hoofd menu het woord doa intypen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-05 13:31

#DOA

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mijn eerste indruk MP: zeer snelle gameplay (FFA), graphics vallen me erg mee en geen FPS issues op full hd max detail (GTX470). Indrukwekkende en levendige omgevingen. Het bewegen voelt erg natuurlijk, wapens mooi in balans.

~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Dorest0rm schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 16:57:
Hier ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ik speel graag in een omgeving waarin mensen prettig met elkaar omgaan, en waar overmatig spawn-killen en/of vulgair taalgebruik niet getolereerd wordt.

Om deze reden speel ik liever op een server die gerund wordt door en persoon die de vrede bewaart. Om dezelfde reden kom ik naar tweakers om over Black Ops te praten, i.p.v. dat ik op het officiële forum alle spam en scheldkanonnades moet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Laatst online: 14:10
is het normaal dat steam alles download? is eerste keer dat ik steam gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:11

In het hoofdscherm een paar keer op RT en LT drukken, dan ga je je stoel uit en dan is achter je de terminal. Daar kan je DOA en ZORK invoeren en de spelletjes spelen. En je hebt meteen drie achievements en een avatar award :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Hebben meer mensen ook last van gehaper bij single player?

[ Voor 11% gewijzigd door Daywalk3r op 09-11-2010 17:14 ]

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

GotG schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:13:
is het normaal dat steam alles download? is eerste keer dat ik steam gebruik :P
Dat is normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-03 11:49

kevinr1

Dude?

for those of you who are having issues. go into steam/common/call of duty black ops/players and edit the config.cfg and config_mp.cfg

look for the following strings

seta r_multiGpu
seta r_multithreaded_device

if you have multigpu, set the number after multigpu to 1 (although for some reason, its set to this by default, change it back to 0 if you only have one card)

if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with)

//hoera

Life is meant to be experienced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Laatst online: 08-05 12:23
Daywalk3r schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:13:
Hebben meer mensen ook last van gehaper bij single player?
Lees de afgelopen 20 pagina's eens door voordat je post.

In het kort: Ja, lag in single player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 11-05 19:00

v8power67

Psn: Mausosaurus

YoshiBignose schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:07:
[...]

Ah, een spel slecht vinden omdat je er zelf niks van kan. Dat is een goede reden :')
mja het is mijn mening dus ja idd ik vind het geen leuk spel omdat het mij niet lukt.
ben geen quick scoper of iemand met spastische reactie vermogen. dus ja ik heb echt veel shooters serieus geprobeert maar ik ben altijd slecht. behalve in bc2 want das gewoon een realistische shooter en dat ligt me meer blijkbaar. mw2 en bo verschillen in mijn ogen te weinig. ookal zijn het andere mappen en killstreaks enz.
ook hier zitten overpowerd killstreaks in. (een hond die je in 1 keer doodbijt uhm yeah right ;) ) ook het knifen is weer lekker slecht en overpowerd. mensen vliegen nog steeds commando stijl rond ookal is er geen commando :S en zo is er echt weer veelste veel wat gewoon niet klopt.
dus laat ze eerst maar eens bv glitches als de care package glitch (die ik bijna elke game tegen kom) patchen dan gaan we verder kijken.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Laatst online: 14:10
waarom wordt er dan eigenlijk een dvd meegegeven in het doosje? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258387

tha_crazy schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:42:
[...]

[...]

Ik vind die beargumentatie helemaal niet zo slecht. Er is altijd een kans dat een bedrijf failliet gaat of om een andere reden ophoudt te bestaan. In het geval van Steam kun je dus gewoon niet meer spelen. Sowieso vind ik het erg raar om voor een dergelijke grote titel te kiezen als download. Je kunt ook niks meer doorverkopen, zij bepalen wanneer je online kunt, en zo kunnen ze ook bepalen wanneer ze je willen bannen van Steam.

Nee, voor mij gaat er niks boven een gewoon doosje + dvd in de winkel. Dat is wel het minste waar je recht op hebt als consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:35

rGz

Charlieevs schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:04:
Ik lees net op Tek-9 (COD community forum) dat er een update aankomt tegen de lag. Hij kan elk moment gereleased worden.
mag ik vragen waar je dit precies gelezen hebt? ik heb net even gezocht op die fora, maar kan alleen iets vinden waar gelinkt wordt naar de website van treyarch waar de volgende tekst te vinden is:

"The Call of Duty: Black Ops game servers are online and fully functional, but due to increased load on the content servers, we have temporarily disabled access to Community and Recent Games in the Theater. The Treyarch team is working to bring this portion of the game back online as fast as possible."

ik kan nergens iets vinden over een patch oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ik heb nog nooit een cod spel gespeeld maar heb black ops toch gekocht en vind het een aardig spel maar dat knifen slaat nergens op |:(. En de FAMAS is een gruwelijke wapen 8) .

[ Voor 14% gewijzigd door Aslanboy1905 op 09-11-2010 17:30 ]

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378733

Striptease schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:29:
Ik heb nog nooit een cod spel gespeeld maar heb black ops toch gekocht en vind het een aardig spel maar dat knifen slaat nergens op. |:(
Knifen is inderdaad ook mijn grootste ergenis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Laatst online: 11-05 21:33

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

drumstickNL schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:23:
Ha! Hij gaat nu 1.5 mb p/s, misschien is het rustiger geworden. :P
Je kan je download location aanpassing in de settings van steam. Dan kan je vanaf bv singapore downloaden wat soms meerdere mb's per seconde kan schelen (natuurlijk afhankelijk van je eigen internetverbinding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Moet zeggen dat de ak47u in combo met rapid fire en red dot me heeeeeeel goed bevalt.
Denk dat dat toch het wapen word wat het meest gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

***** Het is nu echt de laatste keer dat ik een spel bij de mm koop.
Heb nu ***** weer een hoesje waar de dvd los in ligt, en de pushpins in het midden gebroken zijn......

Gelukkig is de dvd zo goed als onbeschadigt, een heel klein krasje, maar dat zie ik vaker bij nieuwe games die wel goed in het hoesje zitten, geluk bij een ongeluk dus.....

Als ik iets koop is er altijd wel wat mis :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Laatst online: 11-05 07:03
kevinr1 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:17:
for those of you who are having issues. go into steam/common/call of duty black ops/players and edit the config.cfg and config_mp.cfg

look for the following strings

seta r_multiGpu
seta r_multithreaded_device

if you have multigpu, set the number after multigpu to 1 (although for some reason, its set to this by default, change it back to 0 if you only have one card)

if you have a multicore cpu (who doesnt in this day and age), set the number after multithreaded_device to 1 (god knows why it was disabled to begin with)

//hoera
Ik heb dit net veranderd , nu even eten met t vrouwtje en dan ga ik het even testen , ben benieuwd !

En toch heb ik nog steeds geen idee hoe het zit met die barebones mode's ... kan het ook nergens terug vinden voor de pc :(

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-05 16:53
Wel irritant is dat je een DVD hebt en dat tie nog alles gaat downloaden :'( kan ik over 10 uur een keer gaan spelen of is er een manier om vanaf DVD te installeren??

Sorry als ik over het antwoord heen heb gelezen als dit al in dit Topic staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:45
Anoniem: 378733 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:30:
[...]

Knifen is inderdaad ook mijn grootste ergenis :)
Zou je kunnen uitleggen waarom? Is het heel anders dan in MW2? Vond knifen daar wel fijn namelijk..
Is het te overpowered of is het juist moeilijk om iemand te knifen?

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-05 12:56

amaterasu

In memory of Cj

Joshuatree schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:45:
Wel irritant is dat je een DVD hebt en dat tie nog alles gaat downloaden :'( kan ik over 10 uur een keer gaan spelen of is er een manier om vanaf DVD te installeren??

Sorry als ik over het antwoord heen heb gelezen als dit al in dit Topic staat....
hij instalde hier gewoon vanaf DVD hoor. Of hij moet hem binnen 17min gedownload hebben? maar 8GB over een 10mb lijn in 17min? lijkt me niet.

Heb hier ook geen last van de lagg.(PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Kut Steam is overbelast en nu kan ik BO niet installeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Tyfus, ik wil gewoon installeren van de C.D, maar nee, Steam wilt het PERSE downloaden.
Hmm misschien in offline modus zetten. :)

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 15:05
W1ckeD schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:53:
Tyfus, ik wil gewoon installeren van de C.D, maar nee, Steam wilt het PERSE downloaden.
Zou het zo zijn dat de gedownloade versie meteen de geupdate versie nu is ?
Zodat de lag problemen meteen verholpen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

W1ckeD schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 17:53:
Werkt Dat?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++

- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis

IRC: IRC via je browser of via je irc client