Simpel gezegd: JA!jrd schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:15:
Wellicht dat iemand hier antwoord op kan geven... maar ik ben benieuwd of de versie die je in de winkel koopt met dvd enzo of die ook weer gekoppeld zal worden aan steam net als met mw2?
Zo ja, dan koop ik em lekker bij de MM voor 38 euro en anders moet ik me toch gaan wenden tot de steam versie a 60 euro (vuile schoften... alleen een key en je betaald nog meer ook).
Verwijderd
Leest er nou echt bijna niemand hier die blauwe regeltjes............
waar het spel 'al te krijgen schijnt te zijn' is geen informatie voor in dit topic
Is dan niet precies dat,maar denk wel dat het eronder valt..
weer on topic.
Men broer kreeg hem net voor de xbox360 meteen een potje gedaan
En het speelt wel lekker weg moet ik zeggen.
Alles is nog wennen,iedereen loopt nog soort van kip zonder kop rond omdat die niet weet waar alles zit haha. best wel leuk.. 1ste impressie vanuit de xbox .. kan nog heel leuk gaan worden.
Vooral het bestuurbare autotje vind ik geniaal. iedereen probeert ervoor te vluchten maar kan gewoon beter een paar kogels erin jassen. maarja. zal we paniek zijn.
waar het spel 'al te krijgen schijnt te zijn' is geen informatie voor in dit topic
Is dan niet precies dat,maar denk wel dat het eronder valt..
weer on topic.
Men broer kreeg hem net voor de xbox360 meteen een potje gedaan
En het speelt wel lekker weg moet ik zeggen.
Alles is nog wennen,iedereen loopt nog soort van kip zonder kop rond omdat die niet weet waar alles zit haha. best wel leuk.. 1ste impressie vanuit de xbox .. kan nog heel leuk gaan worden.
Vooral het bestuurbare autotje vind ik geniaal. iedereen probeert ervoor te vluchten maar kan gewoon beter een paar kogels erin jassen. maarja. zal we paniek zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 22:20 ]
voordat je steam schoftig gaat noemen denk na wat je zegt. steam bepaald de prijzen niet. de uitgever van het spel doet dat. dus treyarch heeft er voor gezorgt dat COD:BO op steam 60 euro kost.jrd schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:15:
Wellicht dat iemand hier antwoord op kan geven... maar ik ben benieuwd of de versie die je in de winkel koopt met dvd enzo of die ook weer gekoppeld zal worden aan steam net als met mw2?
Zo ja, dan koop ik em lekker bij de MM voor 38 euro en anders moet ik me toch gaan wenden tot de steam versie a 60 euro (vuile schoften... alleen een key en je betaald nog meer ook).
Jullie denken toch zeker niet dat ik 24 pagina's nog even door ga lezen voor iets wat ik best wel erg graag wilt weten ivm wat ik ga doen zometeen
Ben benieuwd naar de game, ben eigenlijk tot voor kort nooit echt een groot fan geweest van MW2 bv, heel actievol spel met vette schietactie... maar die kill streaks is wat het een beetje voor mij verpesten
Maar, sinds een weekje ofzo heb ik wel de smaak te pakken met MW2 en ben nu dus ook erg benieuwd naar BO eigenlijk.
Overigens, mensen die hem via steam hebben aangeschaft die kunnen nu al downloaden zodat die klaar is voor release ?
Edit: Ik noemde steam ook geen schoften
Ik weet ook dat het de makers zijn die de prijs zo hoog houden, schofterig als je het mij vraagt, geen extra kosten namelijk als transport kosten, druk kosten en dat soort dingen en toch duurder dan in de winkel waar al 100 man aan die dvd cover heeft gezeten voordat het in de winkel ligt
Ben benieuwd naar de game, ben eigenlijk tot voor kort nooit echt een groot fan geweest van MW2 bv, heel actievol spel met vette schietactie... maar die kill streaks is wat het een beetje voor mij verpesten
Maar, sinds een weekje ofzo heb ik wel de smaak te pakken met MW2 en ben nu dus ook erg benieuwd naar BO eigenlijk.
Overigens, mensen die hem via steam hebben aangeschaft die kunnen nu al downloaden zodat die klaar is voor release ?
Edit: Ik noemde steam ook geen schoften
[ Voor 21% gewijzigd door jrd op 08-11-2010 22:28 ]
Ik vind het eigenlijk best jammer dat er voor de PC geen hardened versie beschikbaar is. Zou toch leuk geweest zijn. Qua prijs ben je op de PC niet duurder uit in vergelijking met de consoles, maar je krijg er dus wel minder voor terug.
FRS heeft mijn bestelling nog steeds niet verzonden, als ik de status update mag geloven. Volgens een andere forumgebruiker zou het tussen 22:00 en 23:00 normaal gesproken geupdate worden, dus ben benieuwd. Jammer dat ze zelf zo onduidelijk zijn over de status updates.
FRS heeft mijn bestelling nog steeds niet verzonden, als ik de status update mag geloven. Volgens een andere forumgebruiker zou het tussen 22:00 en 23:00 normaal gesproken geupdate worden, dus ben benieuwd. Jammer dat ze zelf zo onduidelijk zijn over de status updates.
Waar heb je dat gelezen? Want volgens mij ben je nu gewoon anderen aan het napraten en aan het speculeren over het gegeven dat Treyarch degene is die de prijzen bepaald. Volgens mij komt het erop neer komt dat er afspraken tussen Steam en de uitgever zijn gemaakt en niet de ontwikkelaar.rjpurk schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:26:
Voordat je steam schoftig gaat noemen denk na wat je zegt. steam bepaald de prijzen niet. de uitgever van het spel doet dat. dus treyarch heeft er voor gezorgt dat COD:BO op steam 60 euro kost.
[ Voor 36% gewijzigd door aex351 op 08-11-2010 22:38 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
transport, dvd''tje branden, hoesje persen, cover drukken. al met al zal ik zeggen 2 euro in totaal. en steam is voor mij gewoon wat makkelijker omdat mijn broer zijn creditcard gegevens er nog in staan.jrd schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:26:
Jullie denken toch zeker niet dat ik 24 pagina's nog even door ga lezen voor iets wat ik best wel erg graag wilt weten ivm wat ik ga doen zometeen![]()
Ben benieuwd naar de game, ben eigenlijk tot voor kort nooit echt een groot fan geweest van MW2 bv, heel actievol spel met vette schietactie... maar die kill streaks is wat het een beetje voor mij verpesten![]()
Edit: Ik noemde steam ook geen schoftenIk weet ook dat het de makers zijn die de prijs zo hoog houden, schofterig als je het mij vraagt, geen extra kosten namelijk als transport kosten, druk kosten en dat soort dingen en toch duurder dan in de winkel waar al 100 man aan die dvd cover heeft gezeten voordat het in de winkel ligt
Wellicht, maar toch... principe kwestie denk ik hehe.rjpurk schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:35:
[...]
transport, dvd''tje branden, hoesje persen, cover drukken. al met al zal ik zeggen 2 euro in totaal. en steam is voor mij gewoon wat makkelijker omdat mijn broer zijn creditcard gegevens er nog in staan.
Anyways, gezien jij em op Steam hebt, kan je hem alvast downloaden? If that's the case schaf ik em nu meteen aan haha... en sorry dat dit een waar-haal-jij-je-cod-bo topicje is nu, maar wat verwacht je met 1 uur 20 minuten voor de launch van de game?
ja, je kan hem gelijk pre loaden. 8 gig. en de steam servers gaan tot 3mb/s. dus hij is nog makkelijk voor 1 uur vannacht binnen te halenjrd schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:40:
[...]
Wellicht, maar toch... principe kwestie denk ik hehe.
Anyways, gezien jij em op Steam hebt, kan je hem alvast downloaden? If that's the case schaf ik em nu meteen aan haha... en sorry dat dit een waar-haal-jij-je-cod-bo topicje is nu, maar wat verwacht je met 1 uur 20 minuten voor de launch van de game?
Dit is weer een speculatief antwoord. Je had ook kunnen zeggen dat het 10 euro kost. Het antwoord is dat je het niet weet. Feit blijft dat de prijs op Steam is gebaseerd op een afspraak die zij hebben gemaakt met de uitgever of een ander tussenpersoon.rjpurk schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:35:
transport, dvd''tje branden, hoesje persen, cover drukken. al met al zal ik zeggen 2 euro in totaal. en steam is voor mij gewoon wat makkelijker omdat mijn broer zijn creditcard gegevens er nog in staan.
Je hebt me overtuigd, ik ga dus niet de kou in meer tussen al die ongewassen mensen staan bij de mediamarktrjpurk schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:42:
[...]
ja, je kan hem gelijk pre loaden. 8 gig. en de steam servers gaan tot 3mb/s. dus hij is nog makkelijk voor 1 uur vannacht binnen te halen
Edit: En dat is wel meer dan 3mb/sec overigens dat ze halen... trek em nu met 8,8MB/sec binnen dus die heb ik ook nog wel voor 12 uur binnen gok ik hehe.
[ Voor 16% gewijzigd door jrd op 08-11-2010 22:46 ]
Hecht niet teveel waarde aan dat tussen 10 en 11. Bij mij is het vaak genoeg nog midden in de nacht bij frs gewijzigd. Beste wat ik heb meegemaakt bij FRS was volgens mij dat ik rond 6 uur 's ochtends een verzendmail kreeg en het dezelfde dag ook nog in huis had...aex351 schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:33:
Ik vind het eigenlijk best jammer dat er voor de PC geen hardened versie beschikbaar is. Zou toch leuk geweest zijn. Qua prijs ben je op de PC niet duurder uit in vergelijking met de consoles, maar je krijg er dus wel minder voor terug.
[...]
Waar heb je dat gelezen? Want volgens mij ben je nu gewoon anderen aan het napraten en aan het speculeren over het gegeven dat Treyarch degene is die de prijzen bepaald. Volgens mij komt het erop neer komt dat er afspraken tussen Steam en de uitgever zijn gemaakt en niet de ontwikkelaar.
kan zijn i.v.m. de extra servers die ze hebben. toen ik mijn pc vorige week opnieuw geinstalleerd had. haalde ik al mijn steam games binnen met 3,3mb/sjrd schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:45:
[...]
Je hebt me overtuigd, ik ga dus niet de kou in meer tussen al die ongewassen mensen staan bij de mediamarktduidelijk verhaal haha.
Edit: En dat is wel meer dan 3mb/sec overigens dat ze halen... trek em nu met 8,8MB/sec binnen dus die heb ik ook nog wel voor 12 uur binnen gok ik hehe.
Staat er bij andere mensen ook nog "This game will unlock in approximately 10 hours"?
Volgens wat ik van de link hieronder begrijp is het sowieso later geworden? Dus niet om twaalf uur al...
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1569635
Volgens wat ik van de link hieronder begrijp is het sowieso later geworden? Dus niet om twaalf uur al...
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1569635
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
De game komt pas rond 8-10 uur morgenochtend uit.
Activision heeft de game lichtjes uitgesteld.
Als we de steam-fora mogen geloven.
Activision heeft de game lichtjes uitgesteld.
Als we de steam-fora mogen geloven.
[ Voor 19% gewijzigd door Joost1991 op 08-11-2010 22:52 ]
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Verwijderd
UK Retail kan inmiddels spelen, verwacht dan ook de NL retail om 12 uur online.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 22:53 ]
Hij is inmiddels geunlocked, dus als je de game al hebt kan je gaan decoderen en spelen!
Have fun!
http://img823.imageshack....414/decoderenblackops.png
Have fun!
[ Voor 66% gewijzigd door Joost1991 op 08-11-2010 23:03 ]
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Weet niet of hij al langs is gekomen, maar vind dit een best toffe montage:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=37427hrED5I&feature=player_embedded]
You've been a naughty boy!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=37427hrED5I&feature=player_embedded]
Heb je het spel fysiek gekocht, of via steam? Dat is misschien nog wel een verschil namelijk?
ut=life
Digitaal via een keystore.-Mach!- schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:08:
Heb je het spel fysiek gekocht, of via steam? Dat is misschien nog wel een verschil namelijk?
Houd het on-topic, voor chat is er het IRC-kanaal (zie topicwarning).
Verwijderd
Heb net Zombiemode op de xbox gespeeld, viel me eerlijk gezegd tegen.
De zombies komen door gaten in de muur naar je toe, deze kan je dicht timmeren maar de zombies maken deze zo weer open. Vdr kom je aan je wapens door op de muur naar een krijt afdruk van het wapen te zoeken en vervolgens daar je wapen uit te trekken. Zombiemode zag er een beetje doelloos uit. Hou het toch maar bij de MP!
De zombies komen door gaten in de muur naar je toe, deze kan je dicht timmeren maar de zombies maken deze zo weer open. Vdr kom je aan je wapens door op de muur naar een krijt afdruk van het wapen te zoeken en vervolgens daar je wapen uit te trekken. Zombiemode zag er een beetje doelloos uit. Hou het toch maar bij de MP!
Waarom wordt er zoveel gestunt met de prijzen van de console versies maar de pc versies worden toch voorzichtig mee gedaan..
Nog 3 kwartier en dan verwacht ik toch een hoooop overload op de servers. 8000 servers wereldwijd had ik ergens gelezen? Lijkt mij overigens wat weinig...we zullen zien.
Benieuwd hoe snel het levellen zal gaan...
Nog 3 kwartier en dan verwacht ik toch een hoooop overload op de servers. 8000 servers wereldwijd had ik ergens gelezen? Lijkt mij overigens wat weinig...we zullen zien.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Je beschrijft het precies zoals het in WaW was en dat was prima. Heel veel plezier gehad met die mode.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:21:
Heb je ooit zombiemode gedaan in CoD:WaW, want daar werkt het precies zoals je het beschrijft. Het is de bedoeling dat je (met 4man) zolang mogelijk volhoudt.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:21:
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Nee nooit gedaan, bij BO zombie mode neem je het alleen op tegen de zombies. Waarschijnlijk dat het mij niet trekt aangezien ik meer van het realistische hou.Rynji schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:25:
[...]
Heb je ooit zombiemode gedaan in CoD:WaW, want daar werkt het precies zoals je het beschrijft. Het is de bedoeling dat je (met 4man) zolang mogelijk volhoudt.
K hoop dat je bedoelt een realistische wereld, want voor de rest is er weinig realistisch aan CODVerwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:29:
[...]
Nee nooit gedaan, bij BO zombie mode neem je het alleen op tegen de zombies. Waarschijnlijk dat het mij niet trekt aangezien ik meer van het realistische hou.
Mmmh, ik weet voor 99% zeker dat je ook bij de BO Zombies gewoon co-op met 4man kan spelen, da's wel het leukst :-)
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
haha ja idd de realistische wereld=p je kan ongetwijfeld het ook met 4 man doen, heb het alleen niet geprobeerd.
nu naar bed en morgen vroeg op voor BO!
nu naar bed en morgen vroeg op voor BO!
Voor mensen die interesse hebben om de UK Launch te volgen:
http://apps.facebook.com/codblackopsuklaunch/activision/
Is het nou zo moeilijk om een van de vele waarschuwingen te lezen?
Zojuist weer een aantal loze reacties getrashed.. houdt het aub ontopic en bovenal nuttig.
Zojuist weer een aantal loze reacties getrashed.. houdt het aub ontopic en bovenal nuttig.
[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 08-11-2010 23:49 ]
als ik dit zo zie wordt ik niet blij.Armada. schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:08:
Weet niet of hij al langs is gekomen, maar vind dit een best toffe montage:
[video]
dat neppe gesnipe moet toch eens over zijn lijkt mij.
snipen doe je niet zomaar en al hellemaal niet zoals in dit filmpje.
pfff wordt weer constant afgeknald worden dalijk.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb de topicwarning gelezen, maar wil toch zeggen dat ik benieuwd ben of het toch niet 00.00 EU tijd geunlocked word, zal dus wel niet maar alleszins bijzonder dit. jammer, als er iets 't snelste zou moeten zijn, zou 't toch wel 't digitale moeten zijn... nagoed, lekker slapen dus
Verwijderd
Vreemd... Ik heb dus toch per ongeluk de Duitse versie gekocht. (Bedankt g2play.net dat het er niet Duidelijk bij vermeld wordt....) maar ik kon in Multiplayer options de taal naar Engels zetten, dit heb ik gedaan, en vervolgens draait hij niet meer 
Nu terug naar Duits gezet en moet hij weer 1,6 gig downloaden. Beetje vreemd hoe het gaat.
Nu terug naar Duits gezet en moet hij weer 1,6 gig downloaden. Beetje vreemd hoe het gaat.
Verwijderd
Het snipen is kwa snelheid prima aangepast op de rest van het spel. Als er allemaal mensen rondrennen met wapens en het voorbereiden van een sniper-kill duurt 10 seconden dan is dat ook niet leuk, het is nou eenmaal een arcade game.v8power67 schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:49:
[...]
als ik dit zo zie wordt ik niet blij.
dat neppe gesnipe moet toch eens over zijn lijkt mij.
snipen doe je niet zomaar en al hellemaal niet zoals in dit filmpje.
pfff wordt weer constant afgeknald worden dalijk.
waar kan ik online key kopen? kon nergens terug vinden? steam is teduur €60
Volgens verschillende bronnen lees ik dat de release uitgesteld is tot morgenvroeg tussen 8 en 10 uur. Dat wil niet zeggen dat ik het over 5 minuten niet ga proberen. Ik vind het wel jammer, ik snap niet waarom ze dit doen, terwijl de consolegamers er wel aan kunnen beginnen.
Nu maken die extra uurtjes niet zoveel uit, maar we zitten momenteel met 3 man in een garage, aftellend tot 12 uur. Iemand suggesties voor lan games? ;p
Als we dan moeten wachten tot morgen, dan hoop ik dat Black Ops het wachten waard is.
Nu maken die extra uurtjes niet zoveel uit, maar we zitten momenteel met 3 man in een garage, aftellend tot 12 uur. Iemand suggesties voor lan games? ;p
Als we dan moeten wachten tot morgen, dan hoop ik dat Black Ops het wachten waard is.
Verwijderd
Voor mensen zonder een facebook account hier.Odysseus253 schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:40:
Voor mensen die interesse hebben om de UK Launch te volgen:
jammer video is verwijderd .......Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:13:
Ik heb geen idee of ik alweer mag posten maar. Vond dit wel een belangrijk filmpje.
Gaat over Care package glitch. Black ops.
Vind toch wel al heel snel..
Dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Nep of echt
YouTube: Call of Duty Black Ops Care Package Glitch
ja ok arcade prima maar de hulp die je krijgt qua auto-aim mag bij snipen wel gewoon hellemaal verdwijnen.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:54:
[...]
Het snipen is kwa snelheid prima aangepast op de rest van het spel. Als er allemaal mensen rondrennen met wapens en het voorbereiden van een sniper-kill duurt 10 seconden dan is dat ook niet leuk, het is nou eenmaal een arcade game.
en ik vind dat snipen gewoon niet makkelijk mag zijn arcade of niet. want 1 shit kill mag niet zo makkelijk.
maja wishfull thinking!! geniet hopelijk langer van deze game als van mw2. damn wat was die slecht.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Werkt overigens ook prima zonder een fb account.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:57:
Voor mensen zonder een facebook account hier.
Wat houdt de custom class precies in bij een prestige level? Ik heb een soortgelijke vraag al eerder gesteld in deze thread en verbaas me toch hoe summier de informatie hierover is op het internet. Het is erg onduidelijk. Vooral wanneer je de voorgaande versies van COD niet online hebt gespeeld.
Dit klopt idd, hij ging bij mij ook decoderen.. en heb nu al een paar potjes online achter de rug.Joost1991 schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:00:
Hij is inmiddels geunlocked, dus als je de game al hebt kan je gaan decoderen en spelen!
Have fun!
Ook de beste aap mist wel eens een tak!
Aan de mensen die het spel al hebben, zou er iemand kunnen kijken of er een cfg file is? En als het nog even kan wat screenshots van de graphic settings? Danku!
Ben nu naar die live steam aan het kijken. Sommige mensen staan kennelijk al 24 uur in de rij en hebben er dus al overnacht. Dat vind ik nogal extreem. Vooral omdat er voldoende aanbod is. Je zou bijna denken dat het ingehuurde mensen zijn om een Apple situatie na te bootsen.
Verwijderd
Kan iemand wat over de Online experience op de PC vertellen? Is het laggy zoals sommigen zeiden? Loopt het soepel? Of is het allemaal goed speelbaar? Ik ben erg benieuwd naar de eerste indruk van sommige spelers!
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Hoe kom je daar bij? Ik heb Black Ops voor de pc voor 34,99 gekocht....Mu.siQ schreef op maandag 08 november 2010 @ 23:24:
Waarom wordt er zoveel gestunt met de prijzen van de console versies maar de pc versies worden toch voorzichtig mee gedaan..
@JWub.
Over het algemeen kom ik meer stuntprijzen tegen van de console versies dan pc versies. Al moet ik wel toegeven dat pc versies al vaak net een paar euro goedkoper zijn.
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt trouwens?
Ben benieuwd wat die morgen bij de MM gaat kosten in Enschede.
Iemand die al indrukken heeft na 15 minuten? Haha.
Over het algemeen kom ik meer stuntprijzen tegen van de console versies dan pc versies. Al moet ik wel toegeven dat pc versies al vaak net een paar euro goedkoper zijn.
Denk niet dat degenen die al kunnen spelen nog op het forum aanwezig zijn 
Hier nog 8 uur... begrijp er geen hol van...
Hier nog 8 uur... begrijp er geen hol van...
Enorme lag... en op de forums van Steam klagen nog veel meer mensen. Onspeelbaar, met toch niet een echt slechte bak.
E8400 op 3.8GHz, 460GTX SC en 4GB RAM. Wel 64-bits...
Enkele weken geleden kon je Black Ops bij mediaoffer bestellen voor ongeveer 38 euro met 10% korting (zie hun website hoe je aan die korting kan komen). De prijs is echter de laatste weken geleidelijk gestegen tot 46,95 (met korting: 42,25). Heb hem morgen als het goed is in huis, want ze hebben de game vannochtend verstuurd. Top service dus.Mu.siQ schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:16:
@JWub.
[addict] Was het maar vast morgen
Verwijderd
Oei, dat klinkt niet al te best.Joost1991 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:23:
Enorme lag... en op de forums van Steam klagen nog veel meer mensen. Onspeelbaar, met toch niet een echt slechte bak.
Ai ai ai. Echt het meerendeel klaagt of? Kan het komen door de massale toestroom op de servers of?Joost1991 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:23:
Ik hoop niet dat die lag en onspeelbaarheid aanhoudt, dan is het toch weer hetzelfde als MW2. Ook al zijn er dedicated servers.
Guys, relax. Het is de release night, so what als het niet lekker loopt.. Dit is na vanavond voorbij, of het zijn kinderziektes waar ze wel een patch voor uitbrengen. Don't worry, be happy!
Hebben we het over de lagg online of offline en op welke systemen? Consoles en/of pc?
Verwijderd
http://forums.steampowere...read.php?t=1570196&page=5
Kijk daar maar, het gaat om lage framerates EN latency problemen zover ik begrijp.
Kijk daar maar, het gaat om lage framerates EN latency problemen zover ik begrijp.
dit doet me een beetje denken aan een release van een WoW expansion
OMG STUPID LAG FU BLIZZARD LOLOLOL..
komt vast wel goed mensen, ik zie het morgenochtend allemaal wel
komt vast wel goed mensen, ik zie het morgenochtend allemaal wel
Dat zijn heftige problemen als ik het zo lees...en dat ligt niet aan de systemen...Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:33:
http://forums.steampowere...read.php?t=1570196&page=5
Dat wordt billen knijpen morgen....
Toch begin ik me een beetje zorgen te maken. Kijk maar is op de steam forums. Normaal bij een release veel "gezeik" over latency issues, maar dit keer voornamelijk over lage frame rates, frame drops, freezes enzovoort
Verwijderd
Gewoon afwachten, meer kunnen we niet doen. Ik verwacht niet dat het bij mij magisch goed zal draaien, dus hopen op een snelle patch en daarvoor maar SP spelen.
Same here....lijkt op een issue tussen de cpu en het werkgeheugen. De loads worden niet goed verdeeld. Nou, ik zie het morgen wel, geen zin om me er nu druk over te makenJWubs schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:38:
Toch begin ik me een beetje zorgen te maken. Kijk maar is op de steam forums. Normaal bij een release veel "gezeik" over latency issues, maar dit keer voornamelijk over lage frame rates, frame drops, freezes enzovoort
Ik hoop niet dat dit een tweede BFBC2/MOH wordt. Ze hebben tot nu toe nog 0,0 PC content laten zien. De berichten die ik nu heb gelezen laten weer dezelfde problemen zien. Lage fps, veel cpu gebruik, weinig gpu/mem gebruik. Ben benieuwd naar verdere berichten.
Het zou met de lage frame rates ook makkelijk kunnen dat er een driver voor de video kaarten uit moet komen. Dit gebeurt namelijk met vrijwel elke grote game wel.
dan is het alsnog een dag te laat.JWubs schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:24:
[...]
Enkele weken geleden kon je Black Ops bij mediaoffer bestellen voor ongeveer 38 euro met 10% korting (zie hun website hoe je aan die korting kan komen). De prijs is echter de laatste weken geleidelijk gestegen tot 46,95 (met korting: 42,25). Heb hem morgen als het goed is in huis, want ze hebben de game vannochtend verstuurd. Top service dus.
[addict] Was het maar vast morgen[/addict]
aangezien de meeste winkels hem dan de 8e versturen zodat je de 9e vandaag dus kan spelen
http://tinyurl.com/5sdar8p
Ok, net terug van de Launch Party te Amsterdam... ik moet zeggen dat ik mijn avond wel beter had kunnen besteden, had VIP tickes gewonnen via Discovery maar als VIP had je niet veel meer als een standaard bezoeker, je had wat overzicht maar dat stelde ook niet veel voor..
Heb meer beneden gestaan dan op het VIP deck..
Morgen de game maar ophalen en dan voor men neus neerleggen om ernaar te kijken, PC is nog steeds niet terug van RMA dus kan nog niet genieten van hetgeen wat ik vnaaf allemaal al live gezien hebt..
Morgen de game maar ophalen en dan voor men neus neerleggen om ernaar te kijken, PC is nog steeds niet terug van RMA dus kan nog niet genieten van hetgeen wat ik vnaaf allemaal al live gezien hebt..
Toen net black ops gekocht.. bij de BP tankstation jaja hahah
automation fanboy
En ook de game gespeeld ?Spongerobie schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:43:
Ok, net terug van de Launch Party te Amsterdam... ik moet zeggen dat ik mijn avond wel beter had kunnen besteden, had VIP tickes gewonnen via Discovery maar als VIP had je niet veel meer als een standaard bezoeker, je had wat overzicht maar dat stelde ook niet veel voor..
Was het druk en werden er nog goeie vragen gesteld aan treyarch ?
Ik vind hem echt geen ruk aan! Heb even meegekeken en even gespeeld, voor niks een half uur in de rij gestaan.. Spel stottert (PS3) , richt niet lekker, oude wapens..
Hou het toch op MW2
Hou het toch op MW2
AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 TUF 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED
Van wat ik zo hoor van hier en andere fora heeft letterlijke iedereen op de PC problemen ongeacht hun setup. Moet natuurlijk niet kunnen, en ik vraag me af hoe zo iets niet opgemerkt wordt voor de release.
dus ze brengen een spel uit en hebben zoiets van: veel epic lagplezier, over 2 weken komt catalyst 10.11 uit! (geen idee hoe het met nvidia zit ofzo)Hogader schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:42:
Het zou met de lage frame rates ook makkelijk kunnen dat er een driver voor de video kaarten uit moet komen. Dit gebeurt namelijk met vrijwel elke grote game wel.
nee dit lijkt me stug, er zullen in videodrivers vast wel performance tweaks komen voor BO, maar wat mensen nu ervaren heeft hier niks mee te maken.
Welke prijs hanteert de bp voor console versies?Punkbuster schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:43:
Toen net black ops gekocht.. bij de BP tankstation jaja hahah
59 of 49?
Cons:::BB4E
Nogmaals: vannochtend verstuurd, morgen in huis. Denk je dan echt dat ik met morgen de 10e bedoel? 00:24 kan je nou niet echt ochtend noemen.Ienni1983 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:42:
[...]
dan is het alsnog een dag te laat.
aangezien de meeste winkels hem dan de 8e versturen zodat je de 9e vandaag dus kan spelen
Het ziet er leuk uit voor PC op het moment.
Ik gok dat het iets met steam is maar ik ben niet bepaalt een expert.
Iedereen die een nacht doorhaalt: succes ermee, ik ga naar bed toe.
(morgen college en daarna moet ik nog een opdracht in Utrecht maken)
Ik gok dat het iets met steam is maar ik ben niet bepaalt een expert.
Iedereen die een nacht doorhaalt: succes ermee, ik ga naar bed toe.
(morgen college en daarna moet ik nog een opdracht in Utrecht maken)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
JWubs schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:24:JWubs schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:55:
[...]
Nogmaals: vannochtend verstuurd, morgen in huis. Denk je dan echt dat ik met morgen de 10e bedoel? 00:24 kan je nou niet echt ochtend noemen.
vanochtend verstuurd en morgen in huis.
ik kan toch echt zweren dat als het dinsdag 09 november is om 00.24 uur en je zegt morgen dan is het de 10e
of kan ik nou terug naar de basisschool om de klok opnieuw te gaan leren aflezen?
[ Voor 8% gewijzigd door Ienni1983 op 09-11-2010 00:58 ]
Verwijderd
Ja, ik zal hem ook pas over een uur of 12 proberen. Hopelijk is het dan beter, maar de problemen die ik nu hoor klinkt toch echt belabberd. FPS is belachelijk voor iedereen, en ook pings zijn absurd hoog. Daarnaast schijnt de server browser alle servers te moeten inladen wat niet kan worden gestopt, hoe vervelend is dat wel niet?
Ienni1983 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:57:
[...]
JWubs schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:24:
vanochtend verstuurd en morgen in huis.
ik kan toch echt zweren dat als het dinsdag 09 november is om 00.24 uur en je zegt morgen dan is het de 10e
of kan ik nou terug naar de basisschool om de klok opnieuw te gaan leren aflezen?
Edit: Moet je voor de grap even de post van DanielWW2 lezen die boven mijn post staat, dan snap je mn punt meteen
[ Voor 12% gewijzigd door JWubs op 09-11-2010 01:01 ]
maar goed net ff naar de mediamarkt rotterdam gegaan.
je loopt eropaf en het eerste wat je tegenkomt is een walm van gasten die lekker aant blowen zijn.
daarna zie je bij de e-plaza een rij staan en bij de mediamarkt een wolk van mensen die voor de deur staan te wachten.
als ze er om 3 uur nog staan dan lach ik mij kapot
je loopt eropaf en het eerste wat je tegenkomt is een walm van gasten die lekker aant blowen zijn.
daarna zie je bij de e-plaza een rij staan en bij de mediamarkt een wolk van mensen die voor de deur staan te wachten.
als ze er om 3 uur nog staan dan lach ik mij kapot
........dat zijn punten die ik snap.JWubs schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:59:
[...]
Edit: Moet je voor de grap even de post van DanielWW2 lezen die boven mijn post staat, dan snap je mn punt meteen.
die punt die jij over de post van DanielWW2 maakt?
nee sorry.
kom net van mediamarkt rotterdam af.
Klopt, blow walmen enz. en een gigantische rij. Gewoon aan de zijkant staan en naar binnen
Ben uhm nu aan het installeren. Is kijken of hij het doet
Klopt, blow walmen enz. en een gigantische rij. Gewoon aan de zijkant staan en naar binnen
Ben uhm nu aan het installeren. Is kijken of hij het doet
Ik sta ook voor een raadsel?Ienni1983 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 01:06:
[...]
........dat zijn punten die ik snap.
die punt die jij over de post van DanielWW2 maakt?
nee sorry.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Wat een timing,Haal black ops op. en men ps3 schijt er mee uit.... Krijg alleen nog zo'n klikje te horen als die aan het laden is... en that's it... beetje heel erg jammer
@Ienni1983
Tenzij DanielWW2 bedoelde dat hij nu ging slapen omdat hij de 10e naar college gaat lijkt mijn punt me vrij duidelijk. Technisch gezien heb je natuurlijk gelijk dat het als het vandaag de 9e is het morgen de 10e is. In spreektaal hoeft dit echter niet altijd zo te zijn. Mocht je even enkele pagina's terug gaan en mijn post nog een keer lezen, dan is het vrij duidelijk dat ik met morgen vandaag bedoel, maar na de "nacht". Geez.
Tenzij DanielWW2 bedoelde dat hij nu ging slapen omdat hij de 10e naar college gaat lijkt mijn punt me vrij duidelijk. Technisch gezien heb je natuurlijk gelijk dat het als het vandaag de 9e is het morgen de 10e is. In spreektaal hoeft dit echter niet altijd zo te zijn. Mocht je even enkele pagina's terug gaan en mijn post nog een keer lezen, dan is het vrij duidelijk dat ik met morgen vandaag bedoel, maar na de "nacht". Geez.
Beetje mee eens, game jij draadloos? Ik wel maar toch wel laggy, morgen ff met de kabels proberen. Hij is alleen veel langzamer dan mw2Q_7 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 00:47:
Ik vind hem echt geen ruk aan! Heb even meegekeken en even gespeeld, voor niks een half uur in de rij gestaan.. Spel stottert (PS3) , richt niet lekker, oude wapens..
Hou het toch op MW2
Echt ongelofelijk dit. Continu connectieproblemen in servers(connection lost) en zelfs een crashed en laggy spel. Zal vast gefixt worden maar ik had me de release toch wel anders voorgesteld. Het lijkt inderdaad een Steam issue te zijn, ik krijg net een crash in Steam zelf.
Heb er de hele dag al last van dat steam traag is en constant 15-30 % cpu in beslag neemt. (En dan was ie niks aan het uitvoeren, downloaden, etc).
G2play stuurde me precies om 12:00 de key, wat een service! had pas zondag 6uur voor 39.99 euro besteld, nu nog 3mins until MP
is er al mogelijkheid om te spelen?
Nm lees al dat mensen spelen idd.
Nm lees al dat mensen spelen idd.
[ Voor 10% gewijzigd door Minaaj op 09-11-2010 01:29 ]
Net de xbox360 versie uurtje gespeeld!
Lekkere game! Omgevingen zijn super gaaf, minder statisch en veel gedetailleerder dan mw2.
Je kan nu ook geen tube meer combineren met andere attachements....zelfs als je warlord/bling hebt.
Puntensysteem werkt wel leuk!
Bovenal erg wennen maar veelbelovend!
Lekkere game! Omgevingen zijn super gaaf, minder statisch en veel gedetailleerder dan mw2.
Je kan nu ook geen tube meer combineren met andere attachements....zelfs als je warlord/bling hebt.
Puntensysteem werkt wel leuk!
Bovenal erg wennen maar veelbelovend!
Wat ik tot dusver heb gezien is de MP echt interessant en leuk om te spelen, alleen heb ik constant freezes die een seconde of 5 duren, hangt het menu constant en verlies ik veel connectie. Zowel latency als CPU load problemen waar het op lijkt, ik hoop echt dat dit te patchen is.
Hee mede gamers 
Net zoals vele heb ik het spel vanacht gehaald (bij de game mania) en wat valt het op dit moment vies tegen. Het is echt heel laggy: spel crashed na veranderen resolutie, server joinen kan pas als hele lijst is geladen, stottert in-game en ook nog eens hoge ping (speel met wifi, maar het is hoger dan bij mw2) Ben er dan ook na een half uurtje klooien mee gestopt, hopelijk morgen al een beetje beter en anders moeten ze heel snel een patch uitbrengen. Wat een domper, had meer verwacht. Ik ga nu maar lekker slapen dan
Ciao!
Edit: ohja en heel vaak in menu popup (ofzoiets) van downloading game info o.i.d - irritant, niet snel een menu'tje kunnen doorlopen
Net zoals vele heb ik het spel vanacht gehaald (bij de game mania) en wat valt het op dit moment vies tegen. Het is echt heel laggy: spel crashed na veranderen resolutie, server joinen kan pas als hele lijst is geladen, stottert in-game en ook nog eens hoge ping (speel met wifi, maar het is hoger dan bij mw2) Ben er dan ook na een half uurtje klooien mee gestopt, hopelijk morgen al een beetje beter en anders moeten ze heel snel een patch uitbrengen. Wat een domper, had meer verwacht. Ik ga nu maar lekker slapen dan
Ciao!
Edit: ohja en heel vaak in menu popup (ofzoiets) van downloading game info o.i.d - irritant, niet snel een menu'tje kunnen doorlopen
[ Voor 10% gewijzigd door eXtink op 09-11-2010 02:19 ]
Ik dacht ik meld ook ff hoe mijn status is...
inmiddels bezig met de singleplayer en loopt allemaal heel soepeltjes @ 1920x1080 met alles op de hoogste settings (AA X16 anistropic filttering helemaal vol en textures op extra volgens helemaal maxed out en loopt eigenlijk als een zonnetje en cpu gebruik is ergens tussen de 20% en de 30% CPU.....
mijn setup:
i7 870 @ stockspeed 2,93ghz
4GB DDR3 1333MHZ
Geforce GTX 460 1GB....
inmiddels bezig met de singleplayer en loopt allemaal heel soepeltjes @ 1920x1080 met alles op de hoogste settings (AA X16 anistropic filttering helemaal vol en textures op extra volgens helemaal maxed out en loopt eigenlijk als een zonnetje en cpu gebruik is ergens tussen de 20% en de 30% CPU.....
mijn setup:
i7 870 @ stockspeed 2,93ghz
4GB DDR3 1333MHZ
Geforce GTX 460 1GB....
ik heb constant 60fps @ 1080p maxxed settings en de game voelt/lagged net alsof ik 15fps heb
heeft iemand anders dat ook !?!?! zo spelen is hopeloos
heeft iemand anders dat ook !?!?! zo spelen is hopeloos
hier kon u advertentie staan
SP en MP beide onspeelbaar op de pc hier, E8400, 8GB ram en een HD5870, zowel op 1920*1200 als 1024*768, alles aan of uit constant drops naar 2 FPS... hoor online niets anders van anderen
daar gaat mijn nacht gamen
ik ga nu slapen hopelijk morgenochtend de eerste patch beschikbaar die dit oplost
zijn er al mensen die hier config tweakjes voor hebben? het lijkt ook alsof sommige er helemaal geen last van hebben
daar gaat mijn nacht gamen
zijn er al mensen die hier config tweakjes voor hebben? het lijkt ook alsof sommige er helemaal geen last van hebben
[ Voor 16% gewijzigd door rimpeldinky op 09-11-2010 02:28 ]
*burp*
Game valt echt tegen, heb hem bij Game Mania gehaald.
Ik heb trouwens helemaal geen problemen met het spel, geen freezes niets.
Setup:
Core i5 750
4gb
HD5850
Game loopt helemaal vol en heb geen enkel schokje gewoon helemaal soepel.
Ik ga zo maar slapen want tot nu toe valt het zwaar tegen.
Single Player is echt super slecht, je maten lopen als rambo's in het wild en heten volgens mij allemaal James Bond.
Het exploderen of branden van een auto zag er in Medal Of Honor Allied Assault volgens mij nog mooier uit.
Ik heb trouwens helemaal geen problemen met het spel, geen freezes niets.
Setup:
Core i5 750
4gb
HD5850
Game loopt helemaal vol en heb geen enkel schokje gewoon helemaal soepel.
Ik ga zo maar slapen want tot nu toe valt het zwaar tegen.
Single Player is echt super slecht, je maten lopen als rambo's in het wild en heten volgens mij allemaal James Bond.
Het exploderen of branden van een auto zag er in Medal Of Honor Allied Assault volgens mij nog mooier uit.
Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850
Zelfde probleem hier, heb even zonder lag kunnen spelen maar dan is de MP echt lekker weg spelen.
Dacht eerst dat het mijn Soundcard was, drivers geupdate maar dit heeft geen effect. Gewoon even afwachten denk dat de problemen snel opgelost worden.
In elk geval is de feel heel anders dan in MW2 en als het goed draait is het echt een lekkere game.
Dacht eerst dat het mijn Soundcard was, drivers geupdate maar dit heeft geen effect. Gewoon even afwachten denk dat de problemen snel opgelost worden.
In elk geval is de feel heel anders dan in MW2 en als het goed draait is het echt een lekkere game.
idd, paar games met minder problemen gedaan en niet heel hard de neiging om de boel er af te gooien idd maar de problemen zijn nu best heavy, ben iig naar lvl 8 gekomen in een uurtje, kwam er ook al achter dat invliegende heli's leuke doelwitten zijn voor de eerste launcher, carepackage lekker deny-enRoaDHouse schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 02:46:
Zelfde probleem hier, heb even zonder lag kunnen spelen maar dan is de MP echt lekker weg spelen.
*burp*
Ik heb het spel nu, en vreselijk wat een KUT spel... misschien ligt het aan de servers, maar de graphics zijn brak ten opzichte van MW2, maar 't vraagt ongeveer 3 keer zoveel om dezelfde fps te houden.
Nu was MW2 met hun server switching etc ook wel slecht... maar dit slaat werkelijk alles. Ik krijg om de 10 seconden een freeze van ruim 1-2 seconden. En dat terwijl ik de gameplay van CoD4 / mw2 gewend was.
Volgens mij is het spel gebouwd op de World at War-engine. En dat is te merken ook.
Nu was MW2 met hun server switching etc ook wel slecht... maar dit slaat werkelijk alles. Ik krijg om de 10 seconden een freeze van ruim 1-2 seconden. En dat terwijl ik de gameplay van CoD4 / mw2 gewend was.
Volgens mij is het spel gebouwd op de World at War-engine. En dat is te merken ook.
Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.
Dit topic is gesloten.
Let op:
++ ++ LEZEN ++ ++ LEZEN ++ ++
- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis
IRC: IRC via je browser of via je irc client
++ ++ LEZEN ++ ++ LEZEN ++ ++
- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis
IRC: IRC via je browser of via je irc client