Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je post net zelf een screen met de info dat de Australiërs hem al kunnen spelen. Denk nu nog is na...Donnie schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:27:
653 mensen spelen hem al volgens de steam stats idd: http://store.steampowered.com/stats/ wtf hoe kan dit heh?
RCON Tool screen:

[ Voor 16% gewijzigd door vinom op 08-11-2010 17:31 ]
Had je het topic doorgelezen had je meermalig gezien dat Australië en Nieuw-Zeeland al toegang hebben.Donnie schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:27:
653 mensen spelen hem al volgens de steam stats idd: http://store.steampowered.com/stats/ wtf hoe kan dit heh?
Lol... seriously?vinom schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:29:
[...]
Je post net zelf een screen met de info dat de Australiërs hem al kunnen spelen. Denk nu nog is na...
[ Voor 28% gewijzigd door Sagaris op 08-11-2010 17:30 ]
Je zei net dat ze hem in Australië al kunnen spelen, zullen dus wel 653 Aussies zijn.Donnie schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:27:
valve bevestigd nu zelfs dat australia al kan spelen hier: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1569102
Hier staan ook nog wat instellingen voor de server.
[ Voor 27% gewijzigd door superbassie op 08-11-2010 17:34 ]
Verwijderd
Sprak net met een ausie op steam, had het idee dat het aan hem lag. Maar schijnbaar hebben meer mensen er last van. Zoiets zal uitgebreid getest zijn, misschien server probleem in pacific regionen.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:35:
Lees wat nare berichten op het CoD forum over zware lag, en het verliezen van internet connectie nadat je probeert BO te spelen. Hopen op een snelle patch!
See you in another life, brother.
Verwijderd
Jammer dat ik codblackopsnews.com nu pas ontdek. Het is een van de weinige sites die echt goed en orgineel kan schrijven, en niet alleen nieuws herhaalt van andere sites, of zelfs gewoon letterlijk kopieert. En sommige sites zijn dan wel orgineel, maar kunnen gewoon totaal niet schrijven (en dan reken ik spellingsfouten, die natuurlijk wel een keertje voorkomen, nog geeneens mee).
"A way to make the time fly untill Black Ops comes out: Surprisingly, its actually not that difficult. First, you get something that records the time, like a clock. You find the highest point you can reach in your local area and throw the clock as hard as you can. There we are, time is now flying."
#CoDBO op irc.tweakers.net
Het idee van een IRC-kanaal lijkt me overigens geen verkeerd idee, als ik kijk naar de sneltreinvaart waarin gepost werd.
[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 08-11-2010 18:08 ]
Verwijderd
Gaat over Care package glitch. Black ops.
Vind toch wel al heel snel..
Dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Nep of echt
YouTube: Call of Duty Black Ops Care Package Glitch
Verwijderd
Wat staat er nou twee berichten boven je, en in het grote rood/blauwe ding onderaan het topic?Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:15:
Weet iemand nog een zaak omgeving Utrecht die vannacht open gaat? Nedgame heeft niks liggen enkel voor pré orders...
Whoppa die is er al weer af ze zitten er wel boven opVerwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:13:
Ik heb geen idee of ik alweer mag posten maar. Vond dit wel een belangrijk filmpje.
Nep of echt
Heb hem wel gezien, maar de video is inmiddels al verwijderd.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:13:
Ik heb geen idee of ik alweer mag posten maar. Vond dit wel een belangrijk filmpje.
Nep of echt
Denk wel dat het echt is en het is dus te hopen dat Treyarch er snel een fix overheen gooit.
Verwijderd
Verwijderd
We hebben er nu persoonlijk toch geen last van, Dus is het nog niet nodig.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:28:
Ik snap echt niet waarom we niets mogen posten over problemen bij onze australische mede-gamers. Grote kans dat ook wij (gedeeltelijk) last krijgen van de symptomen die zij beschrijven?
Als we morgen spelen, en we hebben persoonlijke problemen ermee.
Dan wel....Tenminste dat denk ik
@Vinom.
Even zen mamma bellen dat sesamstraat begint. en dat die daarna naar bed moet.
zo'n klein kind wat zo'n spel speelt, vind ik dat niet kunnen.
over 5 jaar zijn ze die schreeuwende manniaken die alleen maar schreeuwen over de headset en huilen.
Beetje slechte ouders als je je kind zo'n spel laat spelen. Maar daar zijn de meningen vast over verdeeld.
@topic.
zie toch in alle filmpjes dat de sniper zeer sterk is, ik weet waar ik mee ga beginnen
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 18:35 ]
Video doet het niet meer, maar ik kan me best voorstellen dat er al glitches zijn. Was met MW2 toch ook super snel? En dan werd het weer gepatched en binnen 5 minuten waren er alweer 20 nieuwe manieren online. Er zitten gewoon een paar no-lifers alle toetsencombinaties te proberen ofzo denk ik, hoe kom je anders achter zo'n glitch als bij MW2 waar je iets van 26 acties uit moest halen achter elkaarVerwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:13:
Nep of echt

Weinig kans, volgens mij. Die servers in Australië eo. zijn echt anderen dan waar wij op spelen (Amsterdam)!Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:28:
Ik snap echt niet waarom we niets mogen posten over problemen bij onze australische mede-gamers. Grote kans dat ook wij (gedeeltelijk) last krijgen van de symptomen die zij beschrijven?
- Zijn er nog parties, of moet je gewoon IP addressen gaan doorgeven?
- Kun je gewoon invite to game/join game doen via steam?
Alle video's zijn al verdwenen. Maar dit is een andere dan in mw2 toch?Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:13:
Nep of echt
Dit gaat toch slechts over dat je er twee kan krijgen?
Dat viel mij ook op. Je ziet een aantal filmpje waarbij een schot in het lichaam gewoon een one shot kill is. Was dit ook in MW2? Heb het al ff niet meer gedaan...Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:31:
[...]
@topic.
zie toch in alle filmpjes dat de sniper zeer sterk is, ik weet waar ik mee ga beginnen
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Komt doordat in alle filmpjes ze snipen met de L96A1, de enige bolt action sniper, ook de laatste die je unlockt (denk ik). Die is bijna overal one shot kill.JaWSnl schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:46:
[...]
Dat viel mij ook op. Je ziet een aantal filmpje waarbij een schot in het lichaam gewoon een one shot kill is. Was dit ook in MW2? Heb het al ff niet meer gedaan...
Die van mij staat nog op pending.MicScott schreef op maandag 08 november 2010 @ 18:55:
The following GameServers.com subscription has been activated:
18 Players Call of Duty: Blackops [RANKED] [195.122.135.38:3084]
Yay!
Discussies over het configureren gaat denk ik ook makkelijker(en spamlozer) in een apart topic, of in de IRC op irc.tweakers.net in kanaal #CoDBO
Verwijderd
Ik ben alleen bang dat ik alles op minimum moet zetten met een resolutie van 1024x786,
dit zijn mijn specs:
AMD Athlon 64 X2 4400+ @ 2,4GHz
ATI Radeon 4830 HD
4GB DDR2 RAM
Be Quiet! 530W power supply
De requirements zeggen dat je een 2,4GHz dual-core nodig hebt van INTEL, terwijl het een triple-core moet zijn van AMD.
Dus denken jullie dat het gaat draaien op mijn systeem?
Die zijn waarschijnlijk al 2 maanden oid online ivm de Closed Beta die gehouden is!Frank1973 schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:00:
Ik ga zo eens kijken hoe het met de servers zijn op de 360.. Ben benieuwd of ze al online zijn..
PS3 was gisteren nog niet online!
Verwijderd
4 Create a Class
5 Contracts
6 Clan Tag
8 Game Mode Challenges
10 Killstreaks, Killstreak Challenges, Playercard Emblems
13 Combat Record
15 Medal Challenges
16 Gun Emblems
19 Gun Tag
20 Elite Challenges
22 Camo
25 Custom Reticules
28 Custom Lenses
30 Final Challenges
31 Facepaint
50 Prestige Mode
Prestige 1 Prestige Leaderboard, Custom Class 6
Prestige 3 Custom Class 7
Prestige 5 Custom Class 8
Prestige 7 Custom Class 9
Prestige 9 Custom Class 10
Prestige 11 Face Tattoos
Prestige 13 Clan Tag Colors
Prestige 14 Golden Camo
Prestige 15 Prestige Playlists
Ik had golden camo's toch liever gezien als hele moeilijke challenge, omdat ik weet dat ik de 14 prestige toch nooit ga halen (en dat geldt voor veel mensen). Ik kom hoogstens tot 3 of 4.
Maar ik begrijp het wel, je moet een reden hebben om te gaan prestigen tot het eind. Extra custom classes vond ik altijd wel handig, maar 2 erbij is wel genoeg, dus ik stop bij prestige 3.
Mijn excuses, wist niet dat dit tot een spoiler gerekend werd.
edit; hoor mij, 'je mot'

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 19:14 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Over de icoontjes gesproken, is er al ergens bekend geworden wat de prestige emblems gaan worden?
Gewoon zoals bij de vorige CoD. Met XP level je up, met CP koop je dit keer je perks, attachtements, camo's, etc. en je kan prestigen als je level 50 bent.aex351 schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:15:
Hoe werkt het levelen en de prestige mode? Ik kan daar geen duidelijke informatie over vinden.
[ Voor 40% gewijzigd door vinom op 08-11-2010 19:17 ]
Perks, attachments etc kan je echter ook gewoon op de oude manier unlocken. Door te levelen en challenges te halen.vinom schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:17:
[...]
Gewoon zoals bij de vorige CoD. Met XP level je up, met CP koop je dit keer je perks, attachtements, camo's, etc. en je kan prestigen als je level 50 bent.
Met de CoD Points (CP) kan je dingen kopen als je geen zin hebt om ze vrij te spelen.
Bron? Want dit geloof ik niet helemaal..Daniozi schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:20:
[...]
Perks, attachments etc kan je echter ook gewoon op de oude manier unlocken. Door te levelen en challenges te halen.
Met de CoD Points (CP) kan je dingen kopen als je geen zin hebt om ze vrij te spelen.
Spoiler teksten zijn mooi
Kijk eens 9 posts boven je. En wanneer unlock je de DeathMachine?
[ Voor 12% gewijzigd door Djmaddox op 08-11-2010 19:26 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
http://uk.xbox360.ign.com/articles/111/1117728p1.html
Alle extra stuff unlock je met levelen. Je gear koop je dan weer met CP. Naar level 50 levelen geeft je niet alles automatisch. En dan is het ook nog zo dat sommige wapens vereisen dat je eerdere wapens hebt.
Ik vind het een goed systeem.
[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-11-2010 19:34 ]
2. Steady Aim:Increased hip-fire accuracy. PRO: +Quicker aiming after sprinting and quicker recovery from knife lunge.
3. Marathon: Longer sprint. PRO: +Unlimited sprint.
Ook zie ik voor me dat de flamethrower-gebruikers het nieuwe doelwit worden voor ragers, maar wat ik het belachelijkste vind: De G18 is eruit maar in de plaats daarvan is de Skorpion die waarschijnlijk even overpowered is.
Verwijderd
Dat er nu nog wapens zijn die overpowered zijn dat maakt me niet zoveel uit. nu mag het nog. zolang ze maar snel met een patch komen zodat alles in balans is.WitchHunter schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:53:
Ik vrees dat Treyarch niet genoeg heeft gekeken naar MW2, er blijven nog steeds 3 "Knife Perks"
spoiler:1. Lightweight: Move faster. PRO: +No fall damage.
2. Steady Aim:Increased hip-fire accuracy. PRO: +Quicker aiming after sprinting and quicker recovery from knife lunge.
Ook zie ik voor me dat de flamethrower-gebruikers het nieuwe doelwit worden voor ragers, maar wat ik het belachelijkste vind: De G18 is eruit maar in de plaats daarvan is de Skorpion die waarschijnlijk even overpowered is.
Even over die knife.... Commando is eruit en dat scheelt alweer een paar meters transporteren
Die eerste site is echt erg handig (maar wel sloomKaap schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:32:
http://blackops.digitalwa...-multiplayer-info-week-44
http://uk.xbox360.ign.com/articles/111/1117728p1.html
Alle extra stuff unlock je met levelen. Je gear koop je dan weer met CP. Naar level 50 levelen geeft je niet alles automatisch. En dan is het ook nog zo dat sommige wapens vereisen dat je eerdere wapens hebt.
Ik vind het een goed systeem.

MAAR:WitchHunter schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:53:
Ik vrees dat Treyarch niet genoeg heeft gekeken naar MW2, er blijven nog steeds 3 "Knife Perks"
[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 08-11-2010 20:03 ]
makkie(low/med)Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:06:
Vandaag mailtje gehad van gamersland.nl dat hij op de post is gedaan
Ik ben alleen bang dat ik alles op minimum moet zetten met een resolutie van 1024x786,
dit zijn mijn specs:
AMD Athlon 64 X2 4400+ @ 2,4GHz
ATI Radeon 4830 HD
4GB DDR2 RAM
Be Quiet! 530W power supply
De requirements zeggen dat je een 2,4GHz dual-core nodig hebt van INTEL, terwijl het een triple-core moet zijn van AMD.
Dus denken jullie dat het gaat draaien op mijn systeem?
Ben zelf erg benieuwd naar hoe de graphics zijn verbeterd t.o.v. MW2, daar vond ik bv. de ventjes maar gaar glowen etc. Ben benieuwd.
als ik kijk naar de requirements van de videokaart is er niet veel verandering inRynji schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:11:
Stop eens met die winkel/aankoop posts, genoeg warnings onderhand?
Ben zelf erg benieuwd naar hoe de graphics zijn verbeterd t.o.v. MW2, daar vond ik bv. de ventjes maar gaar glowen etc. Ben benieuwd.
[ Voor 21% gewijzigd door rjpurk op 08-11-2010 20:17 . Reden: typo ]
Het belangrijkste is dat de commando perk eruit is. Dus ik denk dat het wel mee zal vallen wat dat betreft. Verder is het natuurlijk gissen... je kan het pas goed beoordelen na een paar weekjes spelen.WitchHunter schreef op maandag 08 november 2010 @ 19:53:
En bij MW2 hebben ze in het begin ook nog wat tweaks gedaan aan de balans(die 1887 shutguns bijvoorbeeld waarmee je op 100m afstand een perfecte headshot kon maken).
[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 08-11-2010 20:16 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Nu ga ik ook wel zo naar de stad , omdat het kan maar ik had netzo makkelijk morgen ochtend kunnen gaan . Waarom die mega extra kosten op je nek halen als het ook makkelijk/goedkoper kan ?
Denk dat zo avond aardig wat centjes kost als je rond kijkt hoeveel winkels er open zijn .
Zo hebben MM en Game mania in rotterdam al 4 shops open

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Ik hoop dat de servers het houden, ze hadden er iets van 8000 klaar staan, wereldwijd toch? Wat er nu in Australië gebeurd is volgens mij niet heel erg relevant. Laten we hopen dat we kunnen genieten van onze snelle verbindingen? (Iemand op het platteland hier?
Tuurlijk heeft het waarde, vooral als je de stad woontMaFFia schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:17:
Moet zeggen dat ik er benieuwd bent naar de hoeveelheid mensen die dalijk in de stad huppelen om hun game te kopen . Toch vraag ik me af wat zo een midnight sale als waarde heeft ?
Nu ga ik ook wel zo naar de stad , omdat het kan maar ik had netzo makkelijk morgen ochtend kunnen gaan . Waarom die mega extra kosten op je nek halen als het ook makkelijk/goedkoper kan ?
Denk dat zo avond aardig wat centjes kost als je rond kijkt hoeveel winkels er open zijn .
Zo hebben MM en Game mania in rotterdam al 4 shops open
Ben benieuwd naar de game, nog 3.5 uren.
Wat ik me nu toch wel lijkt te beseffen is dat je STEAM MOET hebben als je BO wil spelen? Als ik eigenlijk ergens vanaf wil blijven is het wel steam. Maar er zit dus niets anders op?
@MaFFIA, ik denk dat er toch behoorlijk voor wat centen de deur uit gaat vannacht ;-)
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
ps3 en xbox dan?
Zo ja mooi. dat is een stuk eerlijker.
Zo nee. beetje oneerlijk maar oke...
YouTube: sTaXx | Black Ops Montage By Reece
Dit is wel nog voor de quickscope patch volgens mij.

Heeft iemand toevallig enig idee waar ik hem in Delft morgen kan kopen? (het liefst onder de 45 euro).. of welke game shops 'm nog op vooraad hebben voor dezelfde prijs? (PC version)
Alvast bedankt,
Wel redelijk crap dat ie twee keer moest proberen op een gast die stil zat met zijn laptop.. Verder wel aardig...
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
Misschien wat spoilers, en anders is het wel waard om het te bekijken.
Discussie niet hier maar op de IRC irc.tweakers.net #CODBO
Pricewatch geeft wehkamp, maar daar is alles 'uitverkocht' .. en leveren ze pas ergens volgende weeks1ck schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:55:
check pricewatch, lokaal bartsmit?

En bartsmit is 50 euro.. dan kan ik 'm net zo goed bij steam kopen
Die hitboxes lijken vrijwel nog op die van MW2. Het moment dat hij dit ziet, schiet hij, en is het een kill.ReFresh F5 schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:45:
Eerste black ops montage?
YouTube: sTaXx | Black Ops Montage By Reece
Dit is wel nog voor de quickscope patch volgens mij.
Filmpje vanaf 1.18

in Pijnacker het je een intertoys (kan je prima naartoe fietsen vanuit de TU), daar is hij volgens mij € 50 maar dan krijg je er wel een bluetooth headset bij.tokko1 schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:05:
[...]
Pricewatch geeft wehkamp, maar daar is alles 'uitverkocht' .. en leveren ze pas ergens volgende week![]()
En bartsmit is 50 euro.. dan kan ik 'm net zo goed bij steam kopenMisschien zijn er mensen die 't wel precies weten voor Delft.. dus dacht kan gewoon ff proberen
niet geschoten is altijd mis!
Steam -> Library -> Tools -> Call of Duty Black Ops - Remote Console
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
.Moet je de steam versie dan niet hebben , want bij mij werkt het nietbeany schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:18:
Geen idee of het al is langs gekomen, maar in Steam kan je al wel de Remote Console(voor gehuurde servers) installeren en starten. Zodra je dan dus je inloggegevens hebt kan met die applicatie aan de slag
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Ben namelijk wel benieuwd hoeveel beter de graphics zijn in vergelijking met de xbox en ps versie.
Heb een 5850 dus denk wel dat ik alles op very high kan draaien op 1920 x 1200.
Dat komt door de Theater mode, hierdoor zijn de hits niet 100% preciesxeple schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:18:
[...]
Die hitboxes lijken vrijwel nog op die van MW2. Het moment dat hij dit ziet, schiet hij, en is het een kill.
Filmpje vanaf 1.18
[afbeelding]
Alleen voor Steam Preorders neem ik aan, ik zie hem er namelijk nog niet tussenbeany schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:18:
Geen idee of het al is langs gekomen, maar in Steam kan je al wel de Remote Console(voor gehuurde servers) installeren en starten. Zodra je dan dus je inloggegevens hebt kan met die applicatie aan de slag
[ Voor 38% gewijzigd door Dorest0rm op 08-11-2010 21:29 ]
Aah.. ik schrok alDorest0rm schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:28:
[...]
Dat komt door de Theater mode, hierdoor zijn de hits niet 100% precies

Geen idee... want ik heb de Steam versie... Kan dus niet zien of het er ook staat als je geen Steam versie hebtMaFFia schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:24:
[...]
.Moet je de steam versie dan niet hebben , want bij mij werkt het niet
Je moet overigens ook .Net geinstalleerd hebben staan. Vista en Win7 hebben dat tegenwoordig standaard, weet alleen niet hoe dat met XP zit. Wil je goed voorbereid zijn moet je dat dus even bij Microsoft downloaden
En op de server is te configureren of een speler zijn console kan gebruiken, of niet...
Verwijderd
Dat geloof ik niet meerDorest0rm schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:28:
[...]
Dat komt door de Theater mode, hierdoor zijn de hits niet 100% precies
[...]
Alleen voor Steam Preorders neem ik aan, ik zie hem er namelijk nog niet tussen
Mischien wel wat moeilijker, maar zit er nog steeds in.
Zit maar 1 ding op dan, Moet ik het zelf ook nog beter leren te doen
Maarrr even help met die hitboxes, wat bedoel je met theater mode?
@ Beany, bedankt, ff .net updaten! ;-) Heb steam er dan toch ook maar vast opgegooid...
In de theater mode lijkt alles een beetje te laggen, iig dat is wat ik vernomen heb aan de hand van een ander YT filmpje. In dit filmpje leek het er ook vaak op dat de speler achter de enemy schoot, maar wel de kill kreeg. De maker van het filmpje zei dat dit door theater mode en de lag daarin lag. (filmpje heb ik zo niet bij de hand)Mu.siQ schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:32:
Shit, net vernomen dat Black Ops hier toch wel te verkrijgen is in Enschede @ 0:00 uur...Zou het alleen ook zo zijn zonder pre-order (en pc)?
Maarrr even help met die hitboxes, wat bedoel je met theater mode?
@ Beany, bedankt, ff .net updaten! ;-) Heb steam er dan toch ook maar vast opgegooid...
Ingame zou het er gewoon goed uit moeten zien.
n.a.
Akimbo is weg.Jerronimo schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:34:
Is die akimbo crap er nu ook uit?
MW2 G18 akimbo was wel zo overpowered
...
...
Het heet nu Dual Wield.
Echter kan je alleen dual wielden met pistols volgens mij
Verwijderd
Raar trouwens dat je Combat Training niet kan spelen zonder internet connectie. Zoiets las ik tenminste. Het leek me juist vet dat er voor mensen die geen internet connectie hebben dan toch een soort multiplayer is, ook al is het tegen bots.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 21:41 ]
Bedankt voor de uitleg!
Maar het opnemen en synchroniseren van de plaats van de characters (om het zo maar even te noemen) loopt in dit geval dus niet geheel synchroon? Echter als je zelfde de laatste winnende kill maakt zie je wel degelijk een goede hit?
Dit zou toch wel moeten...met mw1 en mw2 nog wel eens rare kills...vooral met grenades
bij deze YouTube: Black Ops World's Best Final Killcam / Game Winning Killcam ziet het er wel goed uit, enemy staat alleen wel net stil maar goed. Dit is overigens wel de beta als ik het goed zieMu.siQ schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:39:
@Arjan9551 & @Rynji:
Bedankt voor de uitleg!
Maar het opnemen en synchroniseren van de plaats van de characters (om het zo maar even te noemen) loopt in dit geval dus niet geheel synchroon? Echter als je zelfde de laatste winnende kill maakt zie je wel degelijk een goede hit?
Dit zou toch wel moeten...met mw1 en mw2 nog wel eens rare kills...vooral met grenades
n.a.
Verwijderd
En kunnen ze daarnaast campen? Of roepen dat je n00b bent als je ze drie keer achter elkaar neerschiet? Dat zou het helemaal realistisch makenVerwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:35:
Ik heb nog wat vragen, over Combat Training. Hoe intelligent zijn de bots?
Wauw vetVerwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:48:
Was dit al bekend?:
http://www.youtube.com/watch?v=EIiZop7kcQI
Black Ops Secret/Hidden Game
Misschien zitten er nog wel meer leuke mini games in die je via die computer kan spelen.
Via Australie ja, daar is het al midnight geweest, nu weer ontopicToasterxD schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:50:
http://steamcommunity.com...DutyBlackOps/achievements
Kunnen mensen al via steam spelen ja?
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Als je op het linkje ervan klikt zie je toch dat het de gewone versie is?rjpurk schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:51:
wtf... even snel een vraagje tussen door over de price watch pricewatch: Call Of Duty: Black Ops - Hardened Edition, PlayStation 3 klopt dat? 51 euro voor een hardened edition want dan bestel ik hem vanavond nog

I know sorry off-topic...
Zie wel al een paar filmpjes opduiken met de alleronmogelijkste kills..beetje jammer.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 21:55 ]
Dat was al bekend ja, maar volgens mij niet hoe je dit kon spelenVerwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:48:
Was dit al bekend?:
http://www.youtube.com/watch?v=EIiZop7kcQI
Black Ops Secret/Hidden Game
Als je even op de link van gamesshoppen.nl klikt zie je dat deze verwijst naar de normale versie van het spel en dus niet de hardened edition. Foutje in pricewatch, gebeurt soms.rjpurk schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:51:
wtf... even snel een vraagje tussen door over de price watch pricewatch: Call Of Duty: Black Ops - Hardened Edition, PlayStation 3 klopt dat? 51 euro voor een hardened edition want dan bestel ik hem vanavond nog
duh... zo slim ben ik ook weer niet. ik schrok al.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:52:
[...]
Als je op het linkje ervan klikt zie je toch dat het de gewone versie is?![]()
![]()

@DraysonNL: Lol, dat ziet er nog leuk uit ook. Haha, ik kende 't nog niet
@Wilcat1: rofl, dat zou echt helemaal vet zijn. Gewoon humor. Punt
Verwijderd
Nee, nog niet, we krijgen een waarschuwing dat die nog niet gereleased is.ToasterxD schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:50:
http://steamcommunity.com...DutyBlackOps/achievements
Kunnen mensen al via steam spelen ja?
gewoon nee.
Zo ja, dan koop ik em lekker bij de MM voor 38 euro en anders moet ik me toch gaan wenden tot de steam versie a 60 euro (vuile schoften... alleen een key en je betaald nog meer ook).
Yep je moet BO aan steam koppelen om het te spelen.jrd schreef op maandag 08 november 2010 @ 22:15:
Wellicht dat iemand hier antwoord op kan geven... maar ik ben benieuwd of de versie die je in de winkel koopt met dvd enzo of die ook weer gekoppeld zal worden aan steam net als met mw2?
Zo ja, dan koop ik em lekker bij de MM voor 38 euro en anders moet ik me toch gaan wenden tot de steam versie a 60 euro (vuile schoften... alleen een key en je betaald nog meer ook).
Gaan we nou weer beginnen met de schopping posts?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
++ ++ LEZEN ++ ++ LEZEN ++ ++
- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis
IRC: IRC via je browser of via je irc client