Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

gerwim schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:24:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit ge-preordered heb. Andere games die ik daar gekocht heb krijg je direct na betaling (de cd key).
Thanks, ik heb er besteld. Er positief dat ik er ook met automatisch incasso kan betalen want dat is niet vaak het geval online en creditcard doe ik liever niet op websites die ik niet ken. De prijs is ook gunstig :D

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:29:
Ik lees op Steam forums dat er een update gedownload wordt voor BO ?? schijnt iets van 100mb groot te zijn... ik zit op een PC zonder steam nu, heeft iemand dit met Steam en pre loaded BO ook gezien ??
Dat geld alleen voor de Australiers die een retail versie hebben. Die kunnen de game spelen nu. 140 mensen spelen momenteel de MP van BO op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
delaitinho schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:22:
[...]

hahaha, me zwager is ook zo iemand. Mijn zus belt me af en toe op en dan zit te allemaal te klagen dat hij soms helemaal niet luistert als ie op z'n ps3 zit te gamen. Ben zelf 25, en heb al tegen me chick gezegd dat mochten we ooit kinderen krijgen... dat ik dan lekker blijf gamen. Zielig he;) Achja, je weet hoe het gaat, neem je ze weer een weekendje mee weg, lekker uit eten, keertje goed batsen... ;)
Dat niet luisteren klopt volledig hoor... ze stelt me vragen als ik aan het gamen ben, ik herhaal "wacht even, wacht even" tot ik een ons weeg, maar ze kan er maar niet aan wennen dat ik geen vrouw ben en dus geen twee dingen tegelijk kan :P ik ben de afgelopen week ook bezig geweest om haar te trainen door Battlefield 1943 te doen. Maar klagen blijft ze!

Batsen, dat zit er nog niet helemaal in... ze is net een paar weken geleden bevallen en met inscheuren en weet ik wat nog meer dingen die ik hier niet zal noemen: no sex for me! Ik ben pas 23, ze zal toch moeten accepteren dat als er geen lichamelijke activiteiten plaatsvinden, ik me op andere manieren moet vermaken :+

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 14:36
MicScott schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:30:
[...]

Thanks, ik heb er besteld. Er positief dat ik er ook met automatisch incasso kan betalen want dat is niet vaak het geval online en creditcard doe ik liever niet op websites die ik niet ken. De prijs is ook gunstig :D
Klopt ;-) Hou me op de hoogte hoe het ging met de pre-order. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Gister bij Digifan in Haarlem stond BO al in de schappen! (met pre-order stickers erop)
Op de toonbank hadden ze zelfs al de Prestige Edition staan (met RC car).

Wel beetje duur daar, 66 euro voor gewone ps3 versie :/

[ Voor 7% gewijzigd door Mon0lith op 08-11-2010 15:34 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JaWSnl schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:32:
[...]

Dat niet luisteren klopt volledig hoor... ze stelt me vragen als ik aan het gamen ben, ik herhaal "wacht even, wacht even" tot ik een ons weeg, maar ze kan er maar niet aan wennen dat ik geen vrouw ben en dus geen twee dingen tegelijk kan :P ik ben de afgelopen week ook bezig geweest om haar te trainen door Battlefield 1943 te doen. Maar klagen blijft ze!

Batsen, dat zit er nog niet helemaal in... ze is net een paar weken geleden bevallen en met inscheuren en weet ik wat nog meer dingen die ik hier niet zal noemen: no sex for me! Ik ben pas 23, ze zal toch moeten accepteren dat als er geen lichamelijke activiteiten plaatsvinden, ik me op andere manieren moet vermaken :+
Ja, uhhh....dit is het BO topic. Niet hoe je vrouw er van beneden uitziet..

[ Voor 84% gewijzigd door vinom op 08-11-2010 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, en maak anders iig fotos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:35:
Precies, en maak anders iig fotos :P
:o _/-\o_ _/-\o_ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WitchHunter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-08 22:09
Ik heb echt het gevoel dat ik morgen heel veel Sticks and Stones ga spelen en dat ik Woensdag vrij weinig zin heb in school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
vinom schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:34:
[...]
Ja, uhhh....dit is het BO topic. Niet hoe je vrouw er van beneden uitziet..
In dit geval geldt niet de regel: Pics or it didn't happen ;)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 22:36
WitchHunter schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:37:
Ik heb echt het gevoel dat ik morgen heel veel Sticks and Stones ga spelen en dat ik Woensdag vrij weinig zin heb in school.
wees blij dat jij alleen school hebt ik heb toets week dus ben ik heel veel thuis maar kan ik nog steeds niet spelen :P dat wordt w8en tot vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024

delaitinho

PSN: Delaitinho

JaWSnl schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:32:
[...]

ah kerel... je laat me gelijk denken aan een film die ik laatst met me chick gezien heb; gelukkige huisvrouw. Daar wordt carice van houten ook even stevig aangepakt om het kind eruit te krijgen. Maar DAMN, daarna ben ik zo fucking misselijk ervan geworden..

Vrouwen zijn ook maar rare wezens. Kan niet met, maar ook niet zonder;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

JaWSnl schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:38:
[...]

Beetje vertrouwen in je medemens mag ook wel eens hoor ;)
Ze hadden de hoesjes in het schap staan maar verkochten hem nog niet

[ Voor 9% gewijzigd door Mon0lith op 08-11-2010 15:47 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

JaWSnl schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:38:
[...]

is het een jongetje btw? kun je 'm gelijk opleiden tot je opvolger bij COD: sick ops 33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterke1337
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-08 10:21
Wehkamp wou hem echt niet aan mij verkopen, vrijdag ochtend besteld en betaald met iDEAL, keek bij bestel status 1 week wacht tijd, ik bellen. Zeggen ze dat hij volgende week pas geleverd kan worden. Daarvoor bestel ik dat ding toch niet, ik PRE-order hem zodat ik hem op de release heb... Pff wat een service

Acties:
  • 0 Henk 'm!
delaitinho schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:25:
[...]

jongen, had allang paar claymores voor de deur gelegd mocht ik 100 exemplaren hebben. Daarnaast had ik wel ff een 360 no-scope triple headshot gemaakt tegen die noobs met waarschijnlijk UMP+silenced;)
Ja, totdat hij een AC-130 oproept >:)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-01-2021

PiRiVi

TRX FTW

Hey mannen, enige kans dat ze hem in steam al open zetten voor middernacht?
Pre load is klaar, dus alleen het hek moet nog open worden gezet...
Anyway ik heb er zin an, er staat hier 1 pallet munitie klaar voor de eerste avond

;-)

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:51:
[...]

Ja, totdat hij een AC-130 oproept >:)
Ik stuur de attack dogs er wel op af
Lassie.
Benji
Beethoven.
En dan nog een dalmatier.

Jaaa...zet daar maar iets tegenover |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Vanmiddag even in MM in Rotterdam centrum geweest en hij gaat daar gewoon 38 euro kostte voor de pc en 48 voor ps3/xbox 360 en 28 voor de liefhebbers van een DS:D

http://img9.imageshack.us/gal.php?g=img0233et.jpg <--- Bron
Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/f/img0233et.jpg/

Ik hoop dat die steam tijd nog gaat veranderen anders is het best wel kut... en weer een lekkere actie van steam..... omg

Edit: Je kan hem vanavond ook gewoon daar halen zonder pre-order....

[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 08-11-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:36
Vanavond voor het laatste (eerst dan) mw2 spelen :D en dan morgen avond (helaas) pas BO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
delaitinho schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:41:
[...]

is het een jongetje btw? kun je 'm gelijk opleiden tot je opvolger bij COD: sick ops 33
De oudste is een jongetje :P maar ik twijfel of hem op zijn 2 jarige al confronteren met dit soort geweld kan worden gezien als 'goed ouderschap'.

Waarschijnlijk zit ik iig in de nacht van dinsdag op woensdag om 04.00 voor de tv ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 13-09 10:44
falcon123 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:55:
Vanmiddag even in MM in Rotterdam centrum geweest en hij gaat daar gewoon 38 euro kostte voor de pc en 48 voor ps3/xbox 360 en 28 voor de liefhebbers van een DS:D

[afbeelding]

Ik hoop dat die steam tijd nog gaat veranderen anders is het best wel kut... en weer een lekkere actie van steam..... omg

zo 38 euro is mooie prijs zeg zonder pre order !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peterke1337 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:50:
Wehkamp wou hem echt niet aan mij verkopen, vrijdag ochtend besteld en betaald met iDEAL, keek bij bestel status 1 week wacht tijd, ik bellen. Zeggen ze dat hij volgende week pas geleverd kan worden. Daarvoor bestel ik dat ding toch niet, ik PRE-order hem zodat ik hem op de release heb... Pff wat een service
Ik heb 'm ook bij Wehkamp.nl gekocht. Ze hebben nu mijn geld (iDeal) en zeggen dat ik geen bestelling heb geplaatst. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amd-xP
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:02:
[...]

Ik heb 'm ook bij Wehkamp.nl gekocht. Ze hebben nu mijn geld (iDeal) en zeggen dat ik geen bestelling heb geplaatst. :S
Hmm, waarom bestel je dan ook bij Wehkamp? ( heb het distributie centrum hier om de hoek zitten maar goed ).. dat is toch vragen om problemen.. bestel hem dan bij een online GameShop oid.

[ Voor 8% gewijzigd door Amd-xP op 08-11-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

net even met gamemania tilburg gebeld of zij iets weten van de "vertraging" in de pc unlock tijd maar ze weten van niets daar, ze gaan navraag doen en hopelijk kunnen ze vannacht bij de release/launch meer vertellen of het nu om een foutje van steam gaat (met tijdzones) of dat het echt om 0900 morgen pas feest is

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
falcon123 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:55:

[afbeelding]

Kijk, daar hebben we wat aan!
Weet je misschien ook of dat alleen tijdens de nachtelijke opening is of ook nog 's ochtends?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterke1337
J-J-Jordy schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:03:
[...]

Hmm, waarom bestel je dan ook bij Wehkamp?.. dat is toch vragen om problemen.. bestel hem dan bij een online GameShop oid.
Hoezo, het is toch gewoon een officiele internet winkel? zelfs onder dat product staat dat hij op de release geleverd word, dit is het hele doel van een Pre-Order, hoe kan je zo vragen om problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij was daar 40,- en ben helaas weer (dom als ik ben xD) in de grote Geldfuik van Wehkamp gelopen.
Maar idd, net als wat Peter zegt, dit zou gewoon niet moeten kunnen 0.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Ik begrijp dat het gerucht is dat er morgenochtend vanaf 09:00 uur pas kan worden gespeeld?
Of is dat echt een gerucht van een gerucht?

Bron?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiRiVi schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:07:
Ik begrijp dat het gerucht is dat er morgenochtend vanaf 09:00 uur pas kan worden gespeeld?
Of is dat echt een gerucht van een gerucht?

Bron?

Thanks!
Op de pc, kan je inderdaad pas morgenochtend spelen. omdat steam de releasetijd heeft veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:53:
[...]

Ik stuur de attack dogs er wel op af
Lassie.
Benji
Beethoven.
En dan nog een dalmatier.

Jaaa...zet daar maar iets tegenover |:( :P
Cruela del Vil, uit een Care Package :P

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2010 16:08 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk maar op de website van steam. De game unlocked in ~16 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimpeldinky
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 21:46

rimpeldinky

nani?

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:07:
[...]

Op de pc, kan je inderdaad pas morgenochtend spelen. omdat steam de releasetijd heeft veranderd
heeft steam dat gedaan? of activision? ;) kan me niet voorstellen dat valve die verantwoording neemt om dat "zomaar" te doen.. zoals ik net al poste ik heb navraag gedaan bij gamemania daar wist men nog van niets, wellicht dat meer mensen even bij de winkels zelf navraag kunnen doen? lijkt me dat die toch wel op de hoogte zijn van zoiets (of zouden ze echt net amsterdan convention center voor niks hebben afgehuurd met de launch? :o )

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rimpeldinky schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:10:
[...]

heeft steam dat gedaan? of activision? ;) kan me niet voorstellen dat valve die verantwoording neemt om dat "zomaar" te doen.. zoals ik net al poste ik heb navraag gedaan bij gamemania daar wist men nog van niets, wellicht dat meer mensen even bij de winkels zelf navraag kunnen doen? lijkt me dat die toch wel op de hoogte zijn van zoiets (of zouden ze echt net amsterdan convention center voor niks hebben afgehuurd met de launch? :o )
Dat zou Slecht/lachen zijn...1000den mensen naar amsterdam..... Ja sorry mensen jullie moeten nog een paar uur wachten... :o .
Ik denk dat steam het er in 1ste instantie gewoon fout had opgezet en dat dit de echte release tijd is.

Of ze proberen een verassing uit te voeren,dat ze nu iedereen bang maken, en dan oppeens om 1 uur.. Grapjeee je kan toch spelen :P

Denk eerder het eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterke1337
Het is niet puur door steam gedaan volgens mij, het gaat erover dat de game gewoon een aantal uur is uitgesteld.. Vind het wel komisch want er staan straks mensen om 12 uur bij game mania etc en dan kunnen ze het niet spele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Ik moet gewoon werken morgen dus na het werk knallen!
En al was het vannacht om middernacht, dan nog zou ik het niet doen!
Die tijd heb ik gehad...

Maar goed.... het staat erop dus ik ben er klaar voor!
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Nog enkele uurtjes en dan ga ik MW2 op een rituele manier van mijn PC verwijderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gedaan, :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
superbassie schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:03:
[...]

Kijk, daar hebben we wat aan!
Weet je misschien ook of dat alleen tijdens de nachtelijke opening is of ook nog 's ochtends?
Nee man, maar ik kan het vanavond wel even vragen.... en dan post ik het vanavond/vannacht nog.

Ik ga hem namelijk vanavond halen.... maar ik hoop serieus wel dat die tijd aangepast wordt of dat er iig misschien een manier komt om het te omzeilen ofzo....

Anders kijk ik wel bij me huisgenoot die hem voor de 360 gaat halen...

[ Voor 6% gewijzigd door falcon123 op 08-11-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:28
Ik had het ook al aan nedgame via twitter gevraagd, weet niet of ze nog gaan reageren. Denk dat ik hem maar via steam koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
OFTEWEL, GEKOCHTE VERSIE MET EEN ECHTE CD KAN DIRECT GESPEELD WORDEN :D

Unlock Time *FINAL ANSWER FOR THE LOVE OF GOD*
Alright people with all of you running around the forums whining and screaming about when steam unlocks Black Op's. Retail copies have been proven to be able to be unlocked as soon you get the game at midnight.

FOR THOSE OF US WHO HAVE THE DIGITAL VERSION:

Unlock times:
10AM EST
9AM Central
8AM Mountain
7AM Pacific

This is when the game will unlock. If you live in europe or elsewhere you need to figure out what time it will be in your timezone when it is 7AM Pacific.

FOR THE LOVE OF GOD!!! STOP POSTING ABOUT RELEASE TIMES. A few hours is not going to kill you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:50

Hupske

AFCA

Peterke1337 schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:04:
[...]

Hoezo, het is toch gewoon een officiele internet winkel? zelfs onder dat product staat dat hij op de release geleverd word, dit is het hele doel van een Pre-Order, hoe kan je zo vragen om problemen?
Ik heb hem ook bij wehkamp besteld. Gisteren om precies te zijn.
Hij staat wel bij mijn bestellingen en 1 week levertijd. Ik heb hem net geannuleerd. Hopen dat ik alleen me geld nu ook nog terug krijg :(

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterke1337
hupske schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:26:
[...]

Ik heb hem ook bij wehkamp besteld. Gisteren om precies te zijn.
Hij staat wel bij mijn bestellingen en 1 week levertijd. Ik heb hem net geannuleerd. Hopen dat ik alleen me geld nu ook nog terug krijg :(
Precies, ja je krijgt je geld gewoon terug, ik haal hem morgen gewoon in de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 13-09 10:44
maximus1 schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:25:
OFTEWEL, GEKOCHTE VERSIE MET EEN ECHTE CD KAN DIRECT GESPEELD WORDEN :D

Unlock Time *FINAL ANSWER FOR THE LOVE OF GOD*
Alright people with all of you running around the forums whining and screaming about when steam unlocks Black Op's. Retail copies have been proven to be able to be unlocked as soon you get the game at midnight.

Unlock times:
10AM EST
9AM Central
8AM Mountain
7AM Pacific

This is when the game will unlock. If you live in europe or elsewhere you need to figure out what time it will be in your timezone when it is 7AM Pacific.

FOR THE LOVE OF GOD!!! STOP POSTING ABOUT RELEASE TIMES. A few hours is not going to kill you.
Tering mensen gaan nu steam kapot schelden kom maar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09

Unlock times:
10AM EST
9AM Central
8AM Mountain
7AM Pacific
Dus voor mensen die hem via Steam kopen, die moeten nu tot 4 uur middag wachten voordat deze unlockt? Dat is best wel shit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

RMX

Waar komt dit bericht vandaan? Niet officieel van Steam ofwel?
Zoja, dan vind ik het een vrije trieste tekst..

Maargoed, digitaal kun je toch pas 's morgens doen.
Dat is kut als je van plan bent heel de nacht te gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Postbode woont tegenover ergens in een flatje, wij zijn altijd eerste blok. Dus dat wordt morgen vroeg op mijn DVD van Mediaoffer wachten.

cu online motherb*tches.

*DM.Aram verbrandt doos van MW2 ritueel!

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:28
Dan toch vannacht naar Dimensionplus of nedgame... ahh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:28:
[...]

Middag pas ;) 10 AM EST = 3 PM GMT = 4 PM Nederland

@hieronder

Als het geen officiele nieuws is, dan is het idd geen zak waard.

[ Voor 11% gewijzigd door Relief2009 op 08-11-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35
RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:28:
[...]

Die post komt van het Steam forum, maar niet van een Valve medewerker of zo. De inhoud heeft dus net zoveel waarde als een stukje wc-papier -> niets.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
Nog geen één winkel overstag gegaan? Wauw. Chapeau.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho

delaitinho

zooowwww, scriptie weer een hoop bullshit bij..., nu vreten, en dan wachten he...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

aex351

I am the one

Komop zeg, het is maar een spel. Niet zo druk maken over de release tijd. Wat maak die ene uur meer of minder nou uit. Je kan het spelen zodra ze het vrijgeven en erover zeuren heeft absoluut geen nut.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenjiBlade
  • Laatst online: 16-01 18:40
Was een keer tijd voor een echte CoD, had WaW en MW2 maar overgeslagen (alhoewel WaW wel leuk was bij vrienden).

Inmiddels al enkele weken op BO aan het wachten en maar pre-order gedaan bij GCShop, verwacht em morgen in de bus. :D

Beetje jammer dat ik er geen rekening mee heb gehouden wat betreft vrije dagen vragen, maargoed, ik overleef het wel, dan maar niet slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-04 19:25
Damn, krijg net ook een sms van Gamemania (Heerhugowaard) dat de nachtverkoop niet doorgaat vanavond. Ff Eplaza gebeld maar ook daar zijn ze er nog niet zeker van of de nachtopening doorgaat. Ze laten nog per sms weten of ze open gaan vanavond...

Psn: Rvdt86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Rivanov schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:34:
Jewel, eentje ... beetje onder dwang.

Nieuws | 8 november 2010 - Het gaat er tegenwoordig hevig aan toe bij de GameStop. Zaterdagavond zijn er twee overvallers met semi-automatische wapens een filiaal binnen gestormd met maar één doel. Het meenemen van Call of Duty: Black Ops. In totaal hebben zij 100 exemplaren van de game meegenomen. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen. Mocht je nu een Amerikaanse Black Ops op de kop weten te tikken dan kun je de politie altijd een belletje geven.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop morgen ochtend gewoon even langs de barsmit hier bij ons, die verwacht geen topdrukte dus als het goed is heb ik hem morgen om 9 uur in handen.
Heeft iemand enig idee, stel dat me computer het niet trekt of ik hem terug kan brengen of doen ze daar niet aan ivm steam activatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:34:
Afbeeldingslocatie: http://forum.gamer.nl/attachment.php?attachmentid=49733&stc=1&d=1289154382

Van gamer.nl , dus wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nooit bijgehouden wanneer ik post krijg xD
kom deze bestelling ent de gewone post mee trouwens? xD

let er nooit op eigenlijk kzie wel morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:11
Hmm, ik heb hem voor de PS3 bij wehkamp besteld voor €49,49. Best redelijke prijs vind ik. En hij staat inmiddels op verzonden. Zou dit betekenen dat ik hem morgen binnen heb?
Zou wel awesome zijn, want ik heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Nu online

RMX

Mijn tip van de dag.
Wil je hem vandaag nog hebben:
Loop voor sluitingstijd binnen, grote kans dat je hem dan mee krijgt met een beetje geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was zojuist bij de Media Markt in Hengelo en toen had die medewerker toevallig iemand aan de telefoon die vroeg of B.O. al eerder gekocht kon worden. Was niet mogelijk omdat ze dan een boete van 40.000 euro riskeerden. Enige manier in het vervolg om `m een dag eerder te hebben lijkt me dus aan de hand van een pre-order, maar ook dan moet je geluk hebben.

Ik vroeg of ik `m kon reserveren, hij zei dat, dat niet nodig was want ze hadden voor de PS3 400 exemplaren klaar liggen.

Over de prijs kon hij me nog niets vertellen, maar garandeerde mij dat de Media Markt absoluut de goedkoopste is.

Ik zal dus morgen vroeg om 10:00 bij de Media Markt mijn exemplaar op gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rvdt86 schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:38:
Damn, krijg net ook een sms van Gamemania (Heerhugowaard) dat de nachtverkoop niet doorgaat vanavond. Ff Eplaza gebeld maar ook daar zijn ze er nog niet zeker van of de nachtopening doorgaat. Ze laten nog per sms weten of ze open gaan vanavond...
Gelijk maar even gebeld hier in gouda.. Hier gaat het gelukkig wel door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:48
Ik heb hem geannuleerd. Het mooie is dat ik dit precies had voorspeld (retail kan meteen worden gespeeld en Steam versies kunnen wachten) en zelf toch zo dom was om via Steam te pre orderen.

Ik maak wel voor de zekerheid een andere Steam account aan, dus iedereen graag mijn invite accepteren?

Mijn nieuwe steam ID komt in mijn sig vanavond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Ik heb hierbij de definitieve melding dat STEAM aanschaffers hun spel pas morgenmiddag vanaf 16:00 uur kunnen spelen.
Nou das mooi want ik ga vanaf 20:00 spelen...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
PiRiVi schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:46:
Ik heb hierbij de definitieve melding dat STEAM aanschaffers hun spel pas morgenmiddag vanaf 16:00 uur kunnen spelen.

En waar haal je die wijsheid vandaan ?

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Dat wou ik idd net vragen LOL

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is wat...60 euro betalen voor de PC versie en dan pas zoveel later kunnen spelen. :')
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:43:
Over de prijs kon hij me nog niets vertellen, maar garandeerde mij dat de Media Markt absoluut de goedkoopste is.

Ik zal dus morgen vroeg om 10:00 bij de Media Markt mijn exemplaar op gaan halen.
Denk dat dat wel klopt aangezien de PC versie hier in R'dam al voor 38 euro over de toonbank gaat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:47:
[...]

En waar haal je die wijsheid vandaan ?
Ik denk dat hij het hier vandaan heeft ; This game will unlock in approximately 16 hours
http://store.steampowered.com/app/42700/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator

Waar komt dat 16uur 's middags nu weer vandaan? Steam geeft nu unlock aan binnen 16uur... Dus 9uur 's morgens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

gister preorder gedaan op all4games.nl 50 euro incl verz. (xbox versie) en is vandaag verstuurd :D
dus ja hoop hem morgen te hebben en lekker multiplayer te doen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiRiVi

PiRiVi

TRX FTW

Exterminator schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:50:
[...]

Waar komt dat 16uur 's middags nu weer vandaan? Steam geeft nu unlock aan binnen 16uur... Dus 9uur 's morgens.
Het is allemaal in nevelen gehuld, ik ben om 9 uur morgenochtend op mijn werk en om 16:00 uur ook.
Dus voor mij maakt het niet uit...

De onduidelijkheid is nu voor mij weg, het betreft wel 09:00 des morgens...

Das voor velen van jullie alsnog een zware teleurstelling denk ik...???

8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Exterminator schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:50:
[...]

En bij mij zegt ie over 23 uur... kortom: het is een beetje vaag, we kunnen niks anders doen dan afwachten. En eventueel als Steam pre-order sukkels toekijken hoe de retail mensen lekker kunnen spelen straks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:13
enig idee wat hij bij MM kost?

moet 'm voor vriend van me halen. die zit in toetsweek. ja ik ook maar morge gee ntoets alleen theater show. dus haal voor hem BO. ik hoorde 38 bij MM klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:53:
[...]

En bij mij zegt ie over 23 uur... kortom: het is een beetje vaag, we kunnen niks anders doen dan afwachten. En eventueel als Steam pre-order sukkels toekijken hoe de retail mensen lekker kunnen spelen straks ;)
Retail ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:33

NSG

Je weet niks!

Klasgenoot van me heeft hem al sinds Donderdag, 'connecties bij de FRS'
Ik zie net dat ik die van mij kan ophalen bij het DHL servicepoint (wehkamp).
Het gaat hier in beide gevallen om de PS3 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Rokz schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:54:

moet 'm voor vriend van me halen. die zit in toetsweek. ja ik ook maar morge gee ntoets alleen theater show. dus haal voor hem BO. ik hoorde 38 bij MM klopt dit?
http://www.mediamarkt.nl/.../cod_blackops,10261,.html

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elke MM heeft weer andere acties/prijzen. In R'dam is 'ie idd 38 euro (PC) de rest 48 euro.
En de MM in Enschede heeft weer een andere actie. Daar is 'ie 's ochtends tussen 9:30 en 12:00 slechts 29 euro!! Dat geldt dan weer alleen voor de PS3 en de Xbox versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Laatst online: 14:03

BrammT

The one and only!

Een vriend van me heeft 'm al sinds zaterdag thuis liggen, viavia eerder gekocht..
Al meer mensen die 'm bemachtigd hebben?

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm...site van gamemania ligt eruit...zouden ze de releasedate aan het aanpassen zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
jajaja :P

Weet je, als Valve/Treyarch nou een berichtje de deur uit zou doen met de melding 'om de activatie servers van Steam enigsinds te ontzien is de unlock van de Steam versie een paar uur opgeschoven' kan ik er nog wel vrede mee hebben. Maar geen enkel berichtje en gewoon de tijd opschuiven vind ik gewoon nogal onbeschoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Nu online

RMX

BrammT schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:57:
Een vriend van me heeft 'm al sinds zaterdag thuis liggen, viavia eerder gekocht..
Al meer mensen die 'm bemachtigd hebben?
Yep, Zaterdag!
Nog een half uur, en dan met 150 km per uur naar huis vliegen, en mijn XBOX aanslingeren.
Gisteren gingen de potjes lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

superbassie schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:57:
[...]
Elke MM heeft weer andere acties/prijzen. In R'dam is 'ie idd 38 euro (PC) de rest 48 euro.
En de MM in Enschede heeft weer een andere actie. Daar is 'ie 's ochtends tussen 9:30 en 12:00 slechts 29 euro!! Dat geldt dan weer alleen voor de PS3 en de Xbox versies.
Kan iemand het deel van de MM in Enschede bevestigen? Want ik woon er, en ik wou al om half 10 er zijn maar als die dan echt 29 euro kost dan sta ik er om 9 uur :P

Wat heb ik gruwelijk veel zin in die game zeg :D

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:53:
[...]

Laatst was dit ook het geval (weet alleen even niet met welke game), maar toen stond bij 'n vriend van me ook 'n andere tijd dan bij mij. Achteraf bleek mijn tijd te kloppen, geen idee waar dit aan ligt.. In eerste instantie zou ik zeggen dat 't aan de webbrowser ligt (ik gebruik Firefox)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Als ik nu op de preload knop druk van steam zegtie: WHen the game is officially released, you'll be able to play it immediately!

Countdown timertjes zou ik dus niet te serieus nemen, die zijn meestal gewoon ingesteld op een bepaalde zone.

Geen paniek dus mensen! Stop met de berichtjes dat jou versie verzonden is en dat je nog niet weet waar je hem gaat kopen, het topic is 1 grote vervuilde zooi op deze manier en je hebt er helemaal niets aan!!!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangstahh
  • Laatst online: 13-09 20:14
Vorigaar was dit ook al hetgeval met modern warfare 2, Steam preorders konden gewoon 2 dagen wachten totda ze konden spelen. Wel jammer van steam, maarja het is niet anders.

Ik haal black ops morgen denkik op, ben dan toch vrij :) Lang leve studieverlof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 22:36
Mu.siQ schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:03:
[...]

Kan iemand het deel van de MM in Enschede bevestigen? Want ik woon er, en ik wou al om half 10 er zijn maar als die dan echt 29 euro kost dan sta ik er om 9 uur :P

Wat heb ik gruwelijk veel zin in die game zeg :D
ja dat klopt, er stond een paar dagen geleden in de tubantie een advertentie :P ik ga hem daar morgen ook kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashmint
  • Laatst online: 30-08 20:31

Deze vage dingen geeft steam altijd aan :) dit hoeft helemaal niet te kloppen. Toen ik op school op de steam website keek stond er 15 uur nu ik thuis ben staat er 16 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard!
  • Laatst online: 24-07-2023

38,- lijkt me niet. Ik heb MW2 vorig ook met de release gekocht en toen 50,- voor betaald. Ik denk dat ze nu ook voor die prijs de winkel uit gaan bij MM.

Ik had hem voor 40,- bij Gcshop, mooi prijs. een dag later was hij opeens 5,- duurder daar :P . Heb hem ook morgen binnen.

richardbrunsveld.nl - Facebook - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:29
Ook in MM Almere is BO de eerste dag 39 euro. Ik heb een pre-order staan en kan hem morgen dus voor 39 euro kopen. Het betreft hier de PS3 versie, dus een zeer goede prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

In Australië kunnen ze hem nu spelen (de retail versie)

Afbeeldingslocatie: http://d.imagehost.org/0466/cod_play.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM.Aram
  • Laatst online: 10-12-2021

DM.Aram

DMTZ.i

Ik heb een aantal vrienden in mijn friendlist die gewoon nu al aan het spelen zijn. Belachelijk toch?

See you in another life, brother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manu_
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 17:49
Peterke1337 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:50:
Thanks voor deze info, ik heb mijn bestelling (na een gesprek met een erg chagrijnige helpdeskvrouw) ook geannuleerd, en ergens anders besteld.

Niet heel netjes dat ze hem pas over een week leveren, omdat op de productpagina iemand vraagt wanneer hij hem krijgt als ie pre-ordert, en daar staat als antwoord de releasedate..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik hoop maar dat Bol morgen kan leveren anders is het gelijk de laatste keer Bol.com. Van een dergelijke webwinkel mag je toch wel verwachten dat ze kunnen leveren.

Edit: Ah, dat is dus hoe bol het aanpakt. Dan betaal ik toch graag een tientje meer voor service

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:32
En Bol.com verzend vannacht zodat ze morgen gewoon geleverd worden! Hebben altijd speciale afspraken met TNT Post.

[ Voor 69% gewijzigd door Rivanov op 08-11-2010 18:22 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richard! schreef op maandag 08 november 2010 @ 17:16:
[...]

38,- lijkt me niet. Ik heb MW2 vorig ook met de release gekocht en toen 50,- voor betaald. Ik denk dat ze nu ook voor die prijs de winkel uit gaan bij MM.
http://img9.imageshack.us/gal.php?g=img0233et.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

653 mensen spelen hem al volgens de steam stats idd: http://store.steampowered.com/stats/ wtf hoe kan dit heh?

valve bevestigd nu zelfs dat australia al kan spelen hier: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1569102

[ Voor 36% gewijzigd door Donnie op 08-11-2010 17:30 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++

- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis

IRC: IRC via je browser of via je irc client