WAAR IS DE BRON ????????????????????????????? Die het kan bevestigen !!!!!!!!!!!vinom schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:49:
[...]
zzzzz, je kan hem vannacht nog niet spelen!
Kijk even voor de lol op het steam forum....RoaDHouse schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:49:
Volgens mij zitten sommigen hier te fu**en over de "pc versie" dat je hem vannacht niet kan spelen, naar mijn idee kan je gewoon spelen.
Er schijnt iemand in Australië hem te spelen WTF: http://b.imagehost.org/0684/cod_with_overlay_bug.png
[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 08-11-2010 13:52 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik snap waar je vandaan komt maar het gaat me nu om principe als me dingen beloofd worden moeten ze ze ook na komen.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:44:
[...]
Er zijn minimaal 10 goede gamessites in nederland?
En dan bestel je de release van het jaar bij een kledingzaak?
Das vragen om problemen vind ik
En bij MW2 ging alles prima....
Het gaat me nu ook meer om hoe je ze behandelen na jaren lang dik besteld te hebben daar.
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Verwijderd
Ooit gehoord van tijdverschilSc0rPi0N schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:51:
[...]
Kijk even voor de lol op het steam forum....
Er schijnt iemand in Australië hem te spelen WTF: http://b.imagehost.org/0684/cod_with_overlay_bug.png
Live: http://nl.justin.tv/carnage21
Verwijderd
Daar heb je dan wel weer gelijk in....heb je ze al gebeld?Njay schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:51:
[...]
Ik snap waar je vandaan komt maar het gaat me nu om principe als me dingen beloofd worden moeten ze ze ook na komen.
En bij MW2 ging alles prima....
Het gaat me nu ook meer om hoe je ze behandelen na jaren lang dik besteld te hebben daar.
morgen wordt mijn playstation geleverd door Wehkamp die ik gisteren pas heb besteld dus ze versturen wel gewoon dingen op maandag.Njay schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:31:
[...]
geintje zeker? wat staat er dan bij je bestel status? als dat zo is ga ik nu weer bellen namelijk
Cod BO heb ik echter niet bij de wehkamp besteld, dus het zou kunnen dat ze die vandaag nog niet versturen.
zelfs de BP werkt mee
Kunt u niet langer wachten tot u Call of Duty Black OPS, de nieuwste online game, in huis heeft?
Kom dan dinsdag 9 november vanaf precies 1 minuut over 12 ’s nachts naar het dichtstbijzijnde
BP rijkswegstation en u heeft hem als eerste in handen.
Want bij hoge uitzondering is deze nieuwe game nu ook verkrijgbaar bij BP. Kies uit een versie
voor uw Playstation 3, Xbox 360 of pc, al vanaf € 49,99. En als FreeBees-spaarder krijgt u bij
aanschaf ook nog eens 50 extra FreeBees cadeau!
Bekijk het overzicht voor alle deelnemende BP stations en hun openingstijden.
Wees er wel snel bij, want op
is op.
https://www.freebees.nl/n...ack_OPS_Stationslijst.pdf
Met vriendelijke groet,
FreeBees BV
Kunt u niet langer wachten tot u Call of Duty Black OPS, de nieuwste online game, in huis heeft?
Kom dan dinsdag 9 november vanaf precies 1 minuut over 12 ’s nachts naar het dichtstbijzijnde
BP rijkswegstation en u heeft hem als eerste in handen.
Want bij hoge uitzondering is deze nieuwe game nu ook verkrijgbaar bij BP. Kies uit een versie
voor uw Playstation 3, Xbox 360 of pc, al vanaf € 49,99. En als FreeBees-spaarder krijgt u bij
aanschaf ook nog eens 50 extra FreeBees cadeau!
Bekijk het overzicht voor alle deelnemende BP stations en hun openingstijden.
Wees er wel snel bij, want op
is op.
Met vriendelijke groet,
FreeBees BV
Cons:::BB4E
Verwijderd
je zou maar aan de andere kant van de tijdszone leven.. dan was het zelfs + 18 uur (oid) geweest
Ja dat was vorig jaar ook met MW2 dat die pas later gespeeld kon worden allemaal BS van de bovenste plank PC versie BO is gewoon speelbaar na 12 uur....
De zelfde programmateur die bij windows de tijd berekend werkt ook bij steam.........
De zelfde programmateur die bij windows de tijd berekend werkt ook bij steam.........
[ Voor 23% gewijzigd door 42dpi op 08-11-2010 14:21 ]
Si vis pacem, para bellum
Volgens het steam forum kan je hem gewoon spelen nu..
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1569081

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1569081

[ Voor 73% gewijzigd door Rockvee2 op 08-11-2010 14:02 ]
Ik lees hier en daar dat Black Ops voor de PS3 bij de MediaMarkt Almere 39 euro zal zijn op de release dag. Iemand anders dit ook vernomen? Ik verwacht dat de MediaMarkt (Almere) vannacht om 12 uur open gaat, net als bij de release van MW2. Echter de op site van MediaMarkt staat Almere niet bij de vestigenen voor de nachtopening, maar kan me herinneren dat dit bij MW2 ook zo was.
LOL en ik maar denken dat je dat spel besteld daar hing al weer pissig aan de lijn hahaQzar schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:53:
[...]
morgen wordt mijn playstation geleverd door Wehkamp die ik gisteren pas heb besteld dus ze versturen wel gewoon dingen op maandag.
Cod BO heb ik echter niet bij de wehkamp besteld, dus het zou kunnen dat ze die vandaag nog niet versturen.
Net het allerlaatste exemplaar bij Nedgame Arnhem gereserveerd
niet verwacht dat ze hem nog zouden hebben. Ik mag hem vanavond na 12 ophalen..
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Welke console eigenaren gaan de game vannacht allemaal al spelen, zonder gezeik met Steam?
Ben morgen vrij van school (komt mooi uit!), maar had geen zin om naar zo'n launch te gaan (ben ik iets te nuchter voor), maar zou hem wel vannacht willen spelen. Dus toch maar via Steam gekocht, ookal is ie wat duurder. Kom ik er nu achter dat je pas morgenochtend kan spelen?!
Nouja goed, dan de wekker toch maar zetten
(maar had ik achteraf ook wel gewoon morgen naar de winkel gekund)
Zow, vanavond om 23uur heb ik hem dan eindelijk ook in mijn bezit.
Wat dacht men ervan om gelijk een paar potten domination erin te gooien op de PS3 met paar lui van het forum?
Zie wel vaak oude bekende opduiken maar merk dat er ook veel jong prut tussen zit (no offense)... dus ik ga een clan aanmaken (18+ op zijn minst) voor de ps3. Er zitten nu zo'n 5 man in, varierend tussen de 0,9 tot 1,66 (eigen k/d) bij mw2. Hiermee gaan we door maar zou lachen zijn om nog wat meer mensen te krijgen.
stuur me een DM als je mee wilt doen:
-naam
-psn
Dan add ik je!
iedereen veel plzier met de game!
Wat dacht men ervan om gelijk een paar potten domination erin te gooien op de PS3 met paar lui van het forum?
Zie wel vaak oude bekende opduiken maar merk dat er ook veel jong prut tussen zit (no offense)... dus ik ga een clan aanmaken (18+ op zijn minst) voor de ps3. Er zitten nu zo'n 5 man in, varierend tussen de 0,9 tot 1,66 (eigen k/d) bij mw2. Hiermee gaan we door maar zou lachen zijn om nog wat meer mensen te krijgen.
-naam
-psn
Dan add ik je!
ik dus, ben vandaag vroeg opgestaan om aan met scriptie te werken zodat ik vanacht gewoon tot uurtje of 5 door kan gaan;) ghehebram1984 schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:05:
Welke console eigenaren gaan de game vannacht allemaal al spelen, zonder gezeik met Steam?
Bij Saturn is ie 44 Euro het lijkt erop voor alle platformen, ze zijn vanavond van 24u tot 1 open, ik heb helaas nachtdienst, anders was ik wel even langgereden. Heb hem nu bij BOL besteld (al een maand geleden) maar ik ben bang dat ze hem morgen pas versturen.
http://www.saturn.nl/specials/cod_blackops/
Edit: is alleen in Tilburg en Zaandam
[ Voor 38% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 08-11-2010 14:11 ]
* PSN=Chef_NL** *
Verwijderd
kreeg net een mail:
Uw bestelling bij Gamersland is vandaag overgedragen aan de TNT Post.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
status was om 8 uur al veranderd xD
Uw bestelling bij Gamersland is vandaag overgedragen aan de TNT Post.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
status was om 8 uur al veranderd xD
Best wel een discussie op het Steam forum aan de gang over de unlock tijd. Als je meer wilt weten ga dan even kijken: http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=997
Wat nou als die unlock tijden gewoon niet kloppen op de Steam pagina? Dan kan iedereen dus gewoon om 12 uur spelen....
FRS in roosendaal heeft hem al wel... alleen mag pas morgen verkocht worden.. om 9uur gaan ze open
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Bij mij is er ook nog niks verstuurd vanuit bol.com... maar ik verwacht dat ze hem vanavond naar iedereen zullen sturen. Zo ging dat de vorige keer ook.Chef_v_leeuwen schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:08:
Bij Saturn is ie 44 Euro het lijkt erop voor alle platformen, ze zijn vanavond van 24u tot 1 open, ik heb helaas nachtdienst, anders was ik wel even langgereden. Heb hem nu bij BOL besteld (al een maand geleden) maar ik ben bang dat ze hem morgen pas versturen.
Mensen... ga hem morgen vroeg gewoon lekker spelen, anders morgen avondt
ik zie het probleem niet... gaat er toch om dat je hem op 9 November Binnen hebt, en kunt spelen
ik zie het probleem niet... gaat er toch om dat je hem op 9 November Binnen hebt, en kunt spelen
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Dan is Valve niet slim bezig. Het bezorgd sommige mensen hartkloppingen wat een verkorting van het leven kan betekenen. Korter leven = minder bij Steam kopenreemprive schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:11:
Wat nou als die unlock tijden gewoon niet kloppen op de Steam pagina? Dan kan iedereen dus gewoon om 12 uur spelen....
Ik snap ook niet, ondanks de verschillende topics op hun eigen forum, dat ze geen uitleg geven. Is weer typisch Valve/Activision. Aanklooien en hun klanten(je weet wel, personen die hun geld geven) maar in vertwijfeling achter laten.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Voor de mensen die vannacht gaan tanken. Doe het bij BP. Morgenochtend na 6 uur pas tanken:
Ik kan hem vanavond tegen sluitingstijd ophalen bij de locale music store, hij slaat morgenvroeg pas de kassa aan.. Ideaal voor beide partijen..
Verwijderd
Voor zover ik het kan zien, geldt die prijs gewoon de gehele week, en niet alleen vannacht.Chef_v_leeuwen schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:08:
Verwijderd
Ik ga denk ik een 24 uurtje er doorheen jagen.bram1984 schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:05:
Men redbull stack en snack stack zijn al bijgevuld. dus zolang men ps3 het aankan. ga ik niet stoppen
Ik trek hem ook door, vanaf vanavond 7 tot morgenvroeg als de kids naar school moeten..
Geen idee hoe DM werkt dus maar ff zo. Ik haal hem vanavond bij nachtopening om 00.00 uur dus ik wil wel meedoen met jullie. Psn: Rvdt86delaitinho schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:07:
Zow, vanavond om 23uur heb ik hem dan eindelijk ook in mijn bezit.
-naam
-psn
Dan add ik je!
Psn: Rvdt86
Ik ga 'm halen, even in de Xbox, dan slapen en vervolgens vroeg opstaan (uur of vier) zodat ik kan spelen voordat ik naar mijn werk ga. Dat is handiger omdat ik me anders grandioos ga verslapen 
Bovendien kan ik mijn collega dan mooi pesten, die gaat naar de launch in Amsterdam.
Bovendien kan ik mijn collega dan mooi pesten, die gaat naar de launch in Amsterdam.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Uw bestelling met bestelnummer 101107-391*** wordt vandaag bij TNT Post aangeboden voor verzending.
moet nog wachten tot morgen
moet nog wachten tot morgen
Als ik mijn Steam versie annuleer, kan ik hem dan zelf loskoppelen van mijn account? Ik wil hem eigenlijk annuleren en hem zoals mijn eerste intentie was gewoon vanavond bij Gamemania halen...
To late

Zoals ik al zei, als mensen wat meer geduld hadden en gewoon wachten, dan hadden de meeste mensen die nu via steam BO hebben besteld allang kunnen hebben en goedkoper ook nog...
Zoals mijn OMA zei: Geduld is een Schone zaak

Zoals ik al zei, als mensen wat meer geduld hadden en gewoon wachten, dan hadden de meeste mensen die nu via steam BO hebben besteld allang kunnen hebben en goedkoper ook nog...
[ Voor 92% gewijzigd door Soundstorm2010 op 08-11-2010 14:29 ]
He verdomme, morgen toch geen vrij... Dat wordt dus morgenavond pas spelen, tenzij de post heel vroeg komt.
ej jan, add me dan ff op psn; delaitinho. Want ik heb namelijk me voorraad jointjes al klaarliggenVerwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:21:
[...]
Ik ga denk ik een 24 uurtje er doorheen jagen.
Men redbull stack en snack stack zijn al bijgevuld. dus zolang men ps3 het aankan. ga ik niet stoppen
Zag trouwens net ff een kerel op jijbuis ff een dikke score neerzetten op demolition:
YouTube: Black Ops: Amazing (115-21) Demolition on NukeTown w/Mp5k (Gameplay/Commentary)
[ Voor 29% gewijzigd door delaitinho op 08-11-2010 14:30 ]
Dan mag jij eens uitleggen hoe ik het spel allang zou kunnen hebben, laat staan het kan spelen (aangezien retail versies ook gewoon gelocked zijn).Soundstorm2010 schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:28:
To late![]()
ok, zal je even adden! en je kunt die DM gewoon sturen als je onder iemands avatar kijkt;)Rvdt86 schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:24:
[...]
Geen idee hoe DM werkt dus maar ff zo. Ik haal hem vanavond bij nachtopening om 00.00 uur dus ik wil wel meedoen met jullie. Psn: Rvdt86
Subject pretty much says it all. Retail copies of Black Ops are live and playable in Australia, and other Pacific regions.
If you own and have registered a retail copy of the game and the game is not showing as playable, please completely exit and restart Steam.
--------------
Dus alleen hun kunnen hem atm spelen, wij nog niet. Even dat het duidelijk is voor de mensen.
If you own and have registered a retail copy of the game and the game is not showing as playable, please completely exit and restart Steam.
--------------
Dus alleen hun kunnen hem atm spelen, wij nog niet. Even dat het duidelijk is voor de mensen.
Ik ga het wel zien. Zoals ik al eerder zei: ik kan pas vanaf 4 uur(waarschijnlijk 5) aan de gang. Maar ben benieuwd, want het gaat wel bepalen hoe ik een game de volgende keer ga kopen.reemprive schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:27:
Als ik mijn Steam versie annuleer, kan ik hem dan zelf loskoppelen van mijn account? Ik wil hem eigenlijk annuleren en hem zoals mijn eerste intentie was gewoon vanavond bij Gamemania halen...
Voor het zelfde geld kan iedereen vanaf 00:00 uur spelen, en maken we ons druk om niks. Aan de andere kant kan het ook maar zo zijn dat we pas donderdag kunnen spelen. We zullen zien. Maar vreemd is het geklooi met de release tijd van Steam wel.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Pff, nog iemand bij bol.com besteld? Bij mij staat hij nog op 'wordt verwerkt'. Als ik naar mijn geschiedenis kijk staat dat ze MW2 ook op 9 november 2009 verzonden hebben. Volgens mij had ik hem toen wel op de releasedag binnen..
We zien wel...
We zien wel...
Ik kan nog annuleren hoor! Volgens hun voorwaarden kan ik annuleren als het spel nog niet is vrijgegeven. Het enige nadeel is dat mijn verzoek binnen 48 uur wordt verwerkt en ik dus met een preloaded versie van Steam zelf in mijn account zit.Soundstorm2010 schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:28:
To late![]()
Ik haal nieuwe games ook meestal bij de MM. Ga dan naar de mediamarkt in roermond omdat ik daar maar 5 minuten vanaf woon. De meeste grote titels die net uitkomen kosten tussen de 44 en 50 euro.Dj-sannieboy schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:02:
Ik lees hier en daar dat Black Ops voor de PS3 bij de MediaMarkt Almere 39 euro zal zijn op de release dag. Iemand anders dit ook vernomen? Ik verwacht dat de MediaMarkt (Almere) vannacht om 12 uur open gaat, net als bij de release van MW2. Echter de op site van MediaMarkt staat Almere niet bij de vestigenen voor de nachtopening, maar kan me herinneren dat dit bij MW2 ook zo was.
Mafia 2 44euro
FIFA11 50euro
F12010 45euro
Dus pre-orderen doe ik niet meer aan. Rij meestal op de dag van de release eventjes langs en koop hem me dan bij de mediamarkt. Hebben meestal een stuk of 50 games op voorraad per console/pc. Heb er nog nooit problemen ondervonden.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik ga niet annuleren, laat het maar nu. Volgende keer gewoon voor de retail versie gaan.reemprive schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:34:
[...]
Ik kan nog annuleren hoor! Volgens hun voorwaarden kan ik annuleren als het spel nog niet is vrijgegeven. Het enige nadeel is dat mijn verzoek binnen 48 uur wordt verwerkt en ik dus met een preloaded versie van Steam zelf in mijn account zit.
Als ik jou was zou ik nu er niet mee gaan klooien. Voor je het weet kom je in een traject terecht waarbij je pas dagen(week) later pas kan gamen. Of je moet vanavond de retail versie halen en een nieuw steam account aanmaken, dat werkt wel.
Helaas kan ik morgen pas spelen, maar voor mensen met de PS3 versie, add me plx! : ViPeRNL2 , ben nieuw in het hele PS3 online gebeuren.
-= Very annoying forum person =-
Verwijderd
+ just_janRvdt86 schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:24:
[...]
Geen idee hoe DM werkt dus maar ff zo. Ik haal hem vanavond bij nachtopening om 00.00 uur dus ik wil wel meedoen met jullie. Psn: Rvdt86
Om nog even een post uit pagina 6 te halen, Ja ik ben der ook bijhighmastdon schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:56:
Gaan er nog mensen (ja wellicht wel) van tweakers, naar de Black Ops Launch Event in Amsterdam? :P:P
<<LINK>>
vanmiddag om 12.00u besteld bij 12game.com, stond om 13.00 al op verzonden....scheelt me weer een ritje naar de MM, parkeren etc etc...
Ben benieuwd, net een paar potjes MW2 gedaan om weer even in te komen, wat is dat sabotage leuk en frustrerend tegelijk, vooral als je een "team"hebt wat alleen gaat voor een hoge KD ratio en geen reet geeft om het planten van de bom. Sta je er echt alleen voor, dan is er echt geen ruk aan
Ben benieuwd, net een paar potjes MW2 gedaan om weer even in te komen, wat is dat sabotage leuk en frustrerend tegelijk, vooral als je een "team"hebt wat alleen gaat voor een hoge KD ratio en geen reet geeft om het planten van de bom. Sta je er echt alleen voor, dan is er echt geen ruk aan
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
En je PS3 dan?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je kan toch betalen via PayPal op steam?MicScott schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:53:
Is er hier iemand (wellicht van de tigers omdat ze me al wat langer kennen) die zo lief is om me een Internationale versie op steam te giften en dat ik je dan 60 Euro overschrijf op Paypal?
kan je niet via een server in Australië inloggen op je steam account en hem dan downloaden via steam, want dant heb je gewoon de internet verbinding via Australië. ik weet niet of ik nu iets heel doms zeg maar mijn broer is aardig pro en ik hoor wel eens dat hij dan internet via een andere server.
Ja maar ik kan vanuit Duitsland geen Internationale versie kopenJ-J-Jordy schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:55:
[...]
Je kan toch betalen via PayPal op steam?
en via idealJ-J-Jordy schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:55:
[...]
Je kan toch betalen via PayPal op steam?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
bummerMicScott schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:56:
[...]
Ja maar ik kan vanuit Duitsland geen Internationale versie kopen
Aaah, maar als wij hem giften hé, switched die dan niet alsnog naar die versie die je niet wilt hebben?MicScott schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:56:
[...]
ik heb me aangemeld voor de GOT Black Ops group op steam (Jeroenit [NL]), maar ben helemaal nieuw met dit soort dingen, speel meestal remy alleen.
Kan iemand mij kort uitleggen hoe ik straks (PC dus) makkelijk games kan joinen met andere GOT members??
Ik zag wel dat ik een game kan maken en anderen inviten, maar dat zal toch niet de enige manier zijn??
Kan iemand mij kort uitleggen hoe ik straks (PC dus) makkelijk games kan joinen met andere GOT members??
Ik zag wel dat ik een game kan maken en anderen inviten, maar dat zal toch niet de enige manier zijn??
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
http://www.g2play.net/sto...-Steam-Key-Pre-Order.htmlMicScott schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:56:
[...]
Kost je 13 eur minder en je hebt een internationale versie. ;-)
Oeh de wehkamp staat nu ineens op verzonden .....
Er zijn servers die je kan joinen. Er zijn GoT'ers die zelf een server hebben gehuurd(waaronder reemprive -> Pink.Tiger. ). Hij zal de namen/IP's van die servers posten zodra ze beschikbaar zijn. Het is dus afspreken op welke server te gaan spelen met je vrienden/mede forum'ersJeroenit schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:59:
ik heb me aangemeld voor de GOT Black Ops group op steam (Jeroenit [NL]), maar ben helemaal nieuw met dit soort dingen, speel meestal remy alleen.
Verder kan je, DENK IK, via de invite knop van Steam vrienden uitnodigen naar een server. Maar dit weet ik niet zeker, weten we pas morgen
Ik verwacht vannacht en zeker morgen een enorm aantal reacties met "Ik hem hem (binnen) !!!111 one one one
Met eventueel slechte foto van het hoesje en de cd's
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
haha wat heb je allemaal door de telefoon gezegd?
haha ja ik weet het voegt niks aan het topic toe maar na al het gezeik van vanochtendVerwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:02:
Gefeliciteerd :-P
Weinig wel 3 x gebeld met een hoop klachten maar goed denk dat die klantenservice daar naar het zelfde overzichtje kijk als ik op de website
[ Voor 23% gewijzigd door Njay op 08-11-2010 15:04 ]
Heb je ervaring met die site? Leveren ze op tijd?gerwim schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:59:
[...]
http://www.g2play.net/sto...-Steam-Key-Pre-Order.html
Kost je 13 eur minder en je hebt een internationale versie. ;-)
In Duitsland kan je alleen met de Duitse versie spelen. Steam houdt dit bij. Zo heb ik begrepen. Dus waarom zou je dan een internationele versie willen kopen?
< dit stukje webruimte is te huur >
Verwijderd
Heb er goede dingen over gehoord, maar ik heb gehoord dat je in Duitsland niet de internationale versie kan registreren. Een vriend van een vriend van me is toevallig Duits, en hij laat zijn spel in Nederland activeren op zijn steam account en hoopt dat dat werkt.
All4games heeft hem ook verzonden, dat was om 13 uur.
Ik sta na m'n DM nog niet in de TS, komt nog wel, voor de rest die me toe wil voegen: PSN ID: JaWSnl. Ben enigzins ervaren, veel MW2 gedaan maar een paar maanden geleden verkocht omdat het te verslavend werd
nu ben ik er weer helemaal klaar voor!
Ik sta na m'n DM nog niet in de TS, komt nog wel, voor de rest die me toe wil voegen: PSN ID: JaWSnl. Ben enigzins ervaren, veel MW2 gedaan maar een paar maanden geleden verkocht omdat het te verslavend werd
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Heeft iemand al een opgestuurde BO van BOL.COM?
Het duurt vaak wel tot laat in de middag voordat ze de status veranderen maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid.
Het duurt vaak wel tot laat in de middag voordat ze de status veranderen maar ik vraag het toch maar even voor de zekerheid.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je kan alleen een Duitse versie activeren. Volgens steam support kan ik wel gewoon spelen. (Heb ze gemailed.)aex351 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:08:
In Duitsland kan je alleen met de Duitse versie spelen. Steam houdt dit bij. Zo heb ik begrepen. Dus waarom zou je dan een internationele versie willen kopen?
Als dit niet het geval is.... dan is dat jammer.
Klopt dit ga ik ook doen.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:08:
Heb er goede dingen over gehoord, maar ik heb gehoord dat je in Duitsland niet de internationale versie kan registreren. Een vriend van een vriend van me is toevallig Duits, en hij laat zijn spel in Nederland activeren op zijn steam account en hoopt dat dat werkt.
Wordt vanavond/vannacht pas gewijzigd.DanielWW2 schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:12:
Heeft iemand al een opgestuurde BO van BOL.COM?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
oke, heb een klein lijstje gemaakt met namen, zal jullie allemaal wel een invite sturen na het eten..master_viper schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:37:
Helaas kan ik morgen pas spelen, maar voor mensen met de PS3 versie, add me plx! : ViPeRNL2 , ben nieuw in het hele PS3 online gebeuren.
tering wat ben ik een verslaafde geworden hahaha
*laat maar*
[ Voor 93% gewijzigd door codex op 08-11-2010 15:24 ]
Als iemand nou de .exe uit australie haalt? (a)
ik wou net zeggen, eerder hebben we nog wel een paar potjes gedaan met de GoT clan, maar daarna nooit meer mw2 zien doen vriend!JaWSnl schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:09:
All4games heeft hem ook verzonden, dat was om 13 uur.
Ik sta na m'n DM nog niet in de TS, komt nog wel, voor de rest die me toe wil voegen: PSN ID: JaWSnl. Ben enigzins ervaren, veel MW2 gedaan maar een paar maanden geleden verkocht omdat het te verslavend werdnu ben ik er weer helemaal klaar voor!
Verwijderd
Gaan we vannacht even Domination Domineren.delaitinho schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:15:
[...]
oke, heb een klein lijstje gemaakt met namen, zal jullie allemaal wel een invite sturen na het eten..
tering wat ben ik een verslaafde geworden hahaha
Maar
Ik heb hier iemand in mijn vriendenlijst op de ps3... en daar staat dat die Black ops aan het spelen is,dus ik vroeg hoe kom je eraan. Hij zegt net gehaald bij mediamarkt in Rotterdam
Maar hoor net hier mensen zeggen dat ze het daar ook hebben geprobeerd en niet lukte
Das dus geen toeval geweestdelaitinho schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:17:
[...]
ik wou net zeggen, eerder hebben we nog wel een paar potjes gedaan met de GoT clan, maar daarna nooit meer mw2 zien doen vriend!
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Hij zal wel bullshit uitkramen. Of hij werkt zelf bij de MM.
[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 08-11-2010 15:20 ]
zijn meestal gasten die of bij een distributie-centra werken of ze zijn gamestester.Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:18:
[...]
Gaan we vannacht even Domination Domineren.![]()
Maar
Ik heb hier iemand in mijn vriendenlijst op de ps3... en daar staat dat die Black ops aan het spelen is,dus ik vroeg hoe kom je eraan. Hij zegt net gehaald bij mediamarkt in Rotterdam![]()
Maar hoor net hier mensen zeggen dat ze het daar ook hebben geprobeerd en niet lukte
Maat van me werkt bij blamo (gamekings) dus die heeft hem ook al..
Is die bij alle saturns 44e ?
Of enkel bij de 0.01uur release?
Of enkel bij de 0.01uur release?
Cons:::BB4E
Zou dat kunnen?Dorest0rm schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:17:
Als iemand nou de .exe uit australie haalt? (a)
Op goede hoopreemprive schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:17:
Mensen, ik ga een nieuw Steam account aanmaken. Ik annuleer Black Ops bij Steam, na mijn ban geintje was ik eigenlijk al klaar met Valve en met dit gel*l erbij heb ik geen zin om 60 euro te schenken. Heb Gamemania gebeld, haal hem vanavond daar op.
Verwijderd
http://www.insidegamer.nl...plaren-Black-Ops-weg.html
Ik wil het spel heeeeel graag hebben, maar dat gaat toch iets te ver.
hahaha, me zwager is ook zo iemand. Mijn zus belt me af en toe op en dan zit te allemaal te klagen dat hij soms helemaal niet luistert als ie op z'n ps3 zit te gamen. Ben zelf 25, en heb al tegen me chick gezegd dat mochten we ooit kinderen krijgen... dat ik dan lekker blijf gamen. Zielig he;) Achja, je weet hoe het gaat, neem je ze weer een weekendje mee weg, lekker uit eten, keertje goed batsen...JaWSnl schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:20:
[...]
Das dus geen toeval geweesten inmiddels heb ik twee kinderen dus minder tijd voor dit soort gein. Maar ik heb met mezelf afgesproken dat als ik niet aan mn gamen toe kom, ik er gewoon af en toe om 4 uur in de nacht uitga om dan een uur of 4 te kunnen gamen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit ge-preordered heb. Andere games die ik daar gekocht heb krijg je direct na betaling (de cd key).MicScott schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:07:
[...]
Heb je ervaring met die site? Leveren ze op tijd?
Doe het niet. Ik heb het vage vermoeden dat we vanavond of uiterlijk morgenochtend kunnen spelen. Je maakt je te drukreemprive schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:17:
Mensen, ik ga een nieuw Steam account aanmaken. Ik annuleer Black Ops bij Steam, na mijn ban geintje was ik eigenlijk al klaar met Valve en met dit gel*l erbij heb ik geen zin om 60 euro te schenken. Heb Gamemania gebeld, haal hem vanavond daar op.
jongen, had allang paar claymores voor de deur gelegd mocht ik 100 exemplaren hebben. Daarnaast had ik wel ff een 360 no-scope triple headshot gemaakt tegen die noobs met waarschijnlijk UMP+silenced;)Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:21:
http://www.insidegamer.nl...plaren-Black-Ops-weg.html
Laat maar, ik hou het wel zo. Een nieuw Steam account aanmaken, nieuw emailadres en met name de kou buiten. Dan maar ff op die klojo's wachten.
Ik lees op Steam forums dat er een update gedownload wordt voor BO ?? schijnt iets van 100mb groot te zijn... ik zit op een PC zonder steam nu, heeft iemand dit met Steam en pre loaded BO ook gezien ??
Dit topic is gesloten.
Let op:
++ ++ LEZEN ++ ++ LEZEN ++ ++
- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis
IRC: IRC via je browser of via je irc client
++ ++ LEZEN ++ ++ LEZEN ++ ++
- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis
IRC: IRC via je browser of via je irc client