Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:18

RMX

Vrijdag schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:17:
[...]

Als je mp speelt, heb je dan een bepaalde vorm van spawnprotectie? Dus dat je niet geraakt kan worden of dat je op een goede plek spawnt?
En hoe zit het met de spawns en nadespam als je sp speelt?

Als die er is, hoe is de hardcore mode in mp? Is het net zoals BFBC2 en MW2, dus geen hud en sneller dood? Dat vind ik wel prettig spelen namelijk.
Uit mijn eigen ervaring heb ik daar nog geen problemen mee ondervonden. Heb alleen nog maar TD gespeeld, en dan heb je een weinig aantal spelers dus moet geen probleem opleveren. Groundwar nog niet gedaan (grote groepen) maar zoals ze zelf aan hebben gegeven, hebben ze er wel het eea aan veranderd. En anders zelf tactical insertion gebruiken. Boosten hiermee kunnen ze nu ook aanpakken met de Theatre mode

De nadespam ben ik niet tegenkomen, zoals het bij MW2 was. Speelt veel fijner nu! SP was een grote plus voor mij! Boeiende leuke missies. MW2 had ik toen ik hem uithad, helemaal geen zin om opnieuw te spelen. Dat is bij BO wel anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ben je even een nachtje slapen zijn er alweer 15 pagina's bij..Kan merken dat mensen er zin in hebben 8) .
Maar zijn er mensen op de ps3 die komende nacht lekker doohalen?
Zo ja. voeg me maar toe just_jan ....
als het even meezit zit ik rond een uurtje of 00:15 te spelen 8)

O ja.... Nog 12 uurtjes 8) lijkt net oud en nieuw .. wachten tot het middennacht is, en het feest kan beginnen :+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

Adlermann schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:15:
[...]

Unlock tijd staat op lokale tijd bij steam. Ik kan me nog bij supreme commander 2 herinneren dat ik via een US VPN supcom2 kon unlocken een week voor de EU release (zonder vpn stond er nog 1 week tot unlocken, met vpn play now)
volgens mij heeft steam de release tijd verlaat dus :(

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:22:
Is hij reeds in het wild gespot in de schappen?
Ik ga zo even een rondje door de stad doen. Mocht ik erg gelukkig blijken, dan meld ik het hier even. ;)

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:35
Vrijdag schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:17:
[...]

Als je mp speelt, heb je dan een bepaalde vorm van spawnprotectie? Dus dat je niet geraakt kan worden of dat je op een goede plek spawnt?
En hoe zit het met de spawns en nadespam als je sp speelt?

Als die er is, hoe is de hardcore mode in mp? Is het net zoals BFBC2 en MW2, dus geen hud en sneller dood? Dat vind ik wel prettig spelen namelijk.
Sowieso doen de tube's het de eerste paar seconden niet. Schieten werkt wel, maar ze ontploffen niet. Dus bij de start van een match heeft het geen zin meer om de spawn van de tegenstander vol te tuben. Dit heeft Treyarch een aantal keren aangegeven dat ze dit zo hebben gedaan naar aanleiding van MW2 kritieken. Ik ga er een beetje van uit dat het met granaten ook zo werkt.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er mensen zijn die vannacht en morgen willen gamen, ik ben actief op de xbox 360 ( als ik even een nieuwe gold abbo heb gekocht : Tips?)

Voeg me toe op Brouwmeester NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne is ook verstuurd bij MO, nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Morenoo91 schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:37:
[...]

volgens mij heeft steam de release tijd verlaat dus :(
Dat is wel heeeeel smerig als dat zo is! Want dan hebben ze namelijk de release tijd aangepast.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:01
beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:39:
[...]

Sowieso doen de tube's het de eerste paar seconden niet. Schieten werkt wel, maar ze ontploffen niet. Dus bij de start van een match heeft het geen zin meer om de spawn van de tegenstander vol te tuben. Dit heeft Treyarch een aantal keren aangegeven dat ze dit zo hebben gedaan naar aanleiding van MW2 kritieken. Ik ga er een beetje van uit dat het met granaten ook zo werkt.
Jij hebt ook via Steam besteld toch? Ga je vannacht meteen beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
weet iemand of je de single player ook via splitscreen of online kan uitspelen en of dat dan geldt als zijnde de campaign uitgespeeld te hebben?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Toen ik BO een uurtje geleden op Steam kocht stond er 'This game will unlock in approximately 14 hours'. Nu is het approximately 20 uur geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Zeg, met Steam Preorders he.. Hoe laat unlocked die nou? 1 Uur 's nachts? Of middernacht?
Sagaris schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:44:
Toen ik BO een uurtje geleden op Steam kocht stond er 'This game will unlock in approximately 14 hours'. Nu is het approximately 20 uur geworden.
Wow, extreem lame van Valve zo zeg. Eerst iedereen lekker maken voor een midnight release, en dan ineens een dag van tevoor verlengen.

[ Voor 69% gewijzigd door BioHazard op 08-11-2010 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:35:
[...]

Uit mijn eigen ervaring heb ik daar nog geen problemen mee ondervonden. Heb alleen nog maar TD gespeeld, en dan heb je een weinig aantal spelers dus moet geen probleem opleveren. Groundwar nog niet gedaan (grote groepen) maar zoals ze zelf aan hebben gegeven, hebben ze er wel het eea aan veranderd. En anders zelf tactical insertion gebruiken. Boosten hiermee kunnen ze nu ook aanpakken met de Theatre mode

De nadespam ben ik niet tegenkomen, zoals het bij MW2 was. Speelt veel fijner nu! SP was een grote plus voor mij! Boeiende leuke missies. MW2 had ik toen ik hem uithad, helemaal geen zin om opnieuw te spelen. Dat is bij BO wel anders!
Ah bedankt, dat wilde ik graag weten over de SP :)

Heb je ook de mogelijkheid de killcam te zien zodat je kan uitvogelen door wie en waar je bent neergeschoten? Dat mis ik namelijk wel in MoH.
beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:39:
[...]

Maar dat is in de MP, is dat ook zo in de SP? Ik bedoel met nadespam dat in WaW op de hoogste moeilijkheidsgraad de tegenstanders schijnbaar oneindige nades hadden en die ook vrji accuraat wisten te gooien.

[ Voor 26% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2010 12:46 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:24
@BioHazard: Lees die posts boven je 's! 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 08-11-2010 12:45 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:14

aex351

I am the one

Ben benieuwd wanneer de orderstatus bij de freerecordshop veranderd. Er staat nog steeds, in behandeling.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 08:09

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Via steam nu ineens later?

Toen ik keek vanochtend (weet niet meer precies hoe laat) stond er:'This game will unlock in approximately 16 hours', nu pas over 20 uur?!

[ Voor 11% gewijzigd door Erpeet op 08-11-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:45:
Ben benieuwd wanneer de orderstatus bij de freerecordshop veranderd. Er staat nog steeds, in behandeling.
bij frs krijg je meestal savonds rond 10en of 11en een bevestiging. en dan heb je hem de volgende dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
reemprive schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:42:
[...]

Jij hebt ook via Steam besteld toch? Ga je vannacht meteen beginnen?
Nope, ik moet dinsdag werken. Dinsdagmiddag ben ik wel vroeg thuis, maar er komt een aannemer voor een offerte, dan moet ik nog wat werk doen. Ik ga proberen om om 7 uur 's ochtends op het werk te zijn... dan kan ik zo rond 4 uur eindelijk beginnen!

Maar als Steam inderdaad de release tijd heeft aangepast kan er pas rond 4 a 5 uur begonnen worden met spelen :(

draadje op steam forums: http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1569073

[ Voor 7% gewijzigd door beany op 08-11-2010 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien de posts hierboven, misschien werken er TNTers bij Steam :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 15:40
BioHazard schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:45:
Zeg, met Steam Preorders he.. Hoe laat unlocked die nou? 1 Uur 's nachts? Of middernacht?

[...]

Wow, extreem lame van Valve zo zeg. Eerst iedereen lekker maken voor een midnight release, en dan ineens een dag van tevoor verlengen.
Heb hem net ook dus gepreorder op steam , en meteen geinstalleerd.

Maar er staat nu nog steeds approximately 20 hours |:(

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Vrijdag schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:45:
[...]

Ah bedankt, dat wilde ik graag weten over de SP :)

Heb je ook de mogelijkheid de killcam te zien zodat je kan uitvogelen door wie en waar je bent neergeschoten? Dat mis ik namelijk wel in MoH.
Heel de match word opgeslagen,en je kunt alles terug bekijken. Eerlijk gezegd nog geen gebruik van gemaakt. Volgens mij wordt het pas bij een bepaalde rank geunlocked.
weet iemand of je de single player ook via splitscreen of online kan uitspelen en of dat dan geldt als zijnde de campaign uitgespeeld te hebben?
Nope, helaas

Wat we ook opviel, als je splitscreen speelt (4 player offline), en je bent maar met 3 man, dat het 3de venster niet meer over het gehele beeld is zoals in MW. Dat is wel jammer.
Speel op beamer dus in principe geen probleem.
Wat ik wèl een probleem vind is dat je bij offline splitscreen geen game opties aan kunt passen. (Lengte, radar aan/uit)

Multilplayer met zijn 2e online is echt super trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:17
amaterasu schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:02:
Add mijn naam ook maar aan de list voor zowel PC als Ps3 :)

PsniD: Amaterasu09
SteamiD: Tsumaterasu

kan niet wachten tot ik ze binne heb :)
een Naruto fan, blackfire.. ;) Mooi werk, zal je ff addte

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
Voor de mensen die black ops vanavond of morgen in winkel willen 'ophalen', mediamarkt
Cruquius verkoopt de game voor 44e en is straks rond 24.00u open... zeer mooie prijs lijkt mij :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Is niet alleen bij spellen die bij steam gekocht zijn, omdat elke pc versie via steam gaat zullen mensen met de dvd ook moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht dat deze al langs is geweest, maar dit is gameplay op Fire Range:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Wat een hufters zijn het toch bij Valve. WEER op de laatste dag de unlocktijd aanpassen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Preau schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:52:
Is niet alleen bij spellen die bij steam gekocht zijn, omdat elke pc versie via steam gaat zullen mensen met de dvd ook moeten wachten.
Is niet helemaal waar volgens mij. Bij MW2 was de DVD versie direct te spelen. De Steam versies moesten nog even wachten, als ik me het goed herinner.

Maar als ze de Steam versie niet unlocken om 00:00 of 01:00 uur vannacht dan laten ze de mensen die de Steam versie hebben gekocht wel keihard zitten. Vooral als je je bedenkt dat die de volle mep hebben betaald. Zou voor mij reden zijn om nooit meer een Steam versie te kopen als er ook een retail te krijgen is.

Ik heb nu de Steam versie gekocht vanwege het gemak, dat het duurder was heb ik maar op de koop toe genomen. Maar je klanten zo hard in de kou laten staan is niet netjes. We gaan het zien, dan trek ik mijn conclusies.

edit: en wat ook erg smerig is, is dat je een pre-order op Steam NIET kan annuleren. Koop=koop. Anders had ik hem nu geannuleerd en een retail versie gehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door beany op 08-11-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reemprive schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:54:
Wat een hufters zijn het toch bij Valve. WEER op de laatste dag de unlocktijd aanpassen....
Inderdaad. Hier naaien ze toch iedereen mee. Als je bij dat Launch event de game hebt gekocht, kan je hem niet eens gelijk spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:49:
[...]

Heel de match word opgeslagen,en je kunt alles terug bekijken. Eerlijk gezegd nog geen gebruik van gemaakt. Volgens mij wordt het pas bij een bepaalde rank geunlocked.

[...]

Nope, helaas

Wat we ook opviel, als je splitscreen speelt (4 player offline), en je bent maar met 3 man, dat het 3de venster niet meer over het gehele beeld is zoals in MW. Dat is wel jammer.
Speel op beamer dus in principe geen probleem.
Wat ik wèl een probleem vind is dat je bij offline splitscreen geen game opties aan kunt passen. (Lengte, radar aan/uit)

Multilplayer met zijn 2e online is echt super trouwens!
Ohja, ik heb nog een vraag mbt splitscreen. Ik weet niet of het bij BO was of een ander spel maar kan je wel met twee profielen tegelijk splitscreen mp doen zoals met Borderlands en Left4Dead? Dacht namelijk dat je maar 1 profiel en een guest account kan gebruiken. Xbox trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizendoekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09-2024
Gouden camo hax! ;)

Ziet er goed uit hey, ik kan niet wachten.
Als ie niet om middernacht unlocked maar effe voordat ik naar mijn werk ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:52:
Allemaal heel leuk die verzonden meldingen, maar dan draag ik zelf wel een nuttige bijdrage bij.

Ik heb de SP uitgespeeld, en een x aantal uren in de Multiplayer zitten.
Zijn er mensen die vragen hebben, brand los!! (X360)
Vraag voor jou en de andere tweakers die gespeeld hebben:

In mw2 is ump45 voor mij de wapen en ik denk voor alle mw2 spelers om te rushen. Alleen bij blackops geen ump45 te vinden, nu is natuurlijk de vraag welke wapen lijkt op de ump45? Ik speel namelijk alleen als rush class(vind assault rifles, snipers zo saai lolxD). Dus een tip met welke submachine te beginnen? m5pk kan ik niet mee spele, vind ump toch beter omdat ik via een afstand ook kan killen en met de m5pk niet:(. Goeie en slechte kanten van submachine's?

Thanks=).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Volgens de Power Unlimted, is de game verzonden naar mijn adres.

Alleen morgen werken, daarna zakelijk etentje, woensdag werken, daarna etentje. Het is niet makelijk als oudere gamer. Dus tegen de tijd dat je de wapens en maps kent, ben je al heel wat deads van de in level gevorderde gamers verder.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:59:
Volgens de Power Unlimted, is de game verzonden naar mijn adres.

Alleen morgen werken, daarna zakelijk etentje, woensdag werken, daarna etentje. Het is niet makelijk als oudere gamer. Dus tegen de tijd dat je de wapens en maps kent, ben je al heel wat deads van de in level gevorderde gamers verder.
Gewoon als clantag invullen "old", wellicht kweekt dat wat begrip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Hmm, hij lijkt dus pas morgenvroeg tegen 10 uur te unlocken?

Dan stap ik om 9u de auto in, rijd ik even naar Doetinchem en kan ik om 10 uur downloaden/spelen :) Lokale preorders zijn ideaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:52:
Wellicht dat deze al langs is geweest, maar dit is gameplay op Fire Range:

[video]
Nou we weten dus ook meteen wat de meest powefull class en weapon is in de game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Het vreemde is dat iemand in Duitsland aangeeft dat het nog 20 uur duurt, terwijl er bij mij 1 dag en 4 uur staat(wat 28 uur is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:04

Nakebod

Nope.

Alleen al om de absurd hoge prijzen van Steam koop ik bijna nooit op Steam zelf. 60 euro.. das bijna het dubbele van wat ik ervoor betaald heb, en dan krijg ik hem gewoon op DVD ook. En daarna is ie ook gewoon van Steam te downloaden.
En over het algemeen worden pre-orders bij normale shops 1 á 2 dagen van tevoren al verstuurd, zodat je hem eigenlijk altijd op de dag van de release in huis hebt.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:54:
[...]

Ik heb nu de Steam versie gekocht vanwege het gemak, dat het duurder was heb ik maar op de koop toe genomen. Maar je klanten zo hard in de kou laten staan is niet netjes. We gaan het zien, dan trek ik mijn conclusies.

edit: en wat ook erg smerig is, is dat je een pre-order op Steam NIET kan annuleren. Koop=koop. Anders had ik hem nu geannuleerd en een retail versie gehaald.
Volgens mij heb je er niets aan als je de DVD versie zou halen, er worden toch nog files van Steam gedownload? Decryptiefiles ofzoiets?

Op zich komt me die verlate tijd wel goed uit, zit in de toetsweek :X
Maja, wie weet verandert de tijd zometeen weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorbo schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:00:
Hmm, hij lijkt dus pas morgenvroeg tegen 10 uur te unlocken?

Dan stap ik om 9u de auto in, rijd ik even naar Doetinchem en kan ik om 10 uur downloaden/spelen :) Lokale preorders zijn ideaal :D
8 uur 's ochtends unlockt de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Het is net approximately 19 hours geworden, dus basisschool hoofdrekenen zegt mij dan dat PC-spelers vanaf morgenochtend 08.00u Black Ops kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dat zou logisch zijn, want dat is 0:00 in de USA! ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:41
Ik ga em morgen nog wel halen!
PSN ID: Vince_NL

Klaar voor een party! :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
nou ik hoop toch echt dat mijn game morgen binnen komt. want vorig jaar ging het ook perfect met gamersland. ik had toen 2 dvdtjes MW2 gekocht die kwamen netjes de volgende dag binnen. dusja hopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Me 2. morgen vroeg om 9uur in de FRS voor 49,99. Ik kan toch pas morgen avondt spelen :D

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Vrijdag schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:56:
[...]

Ohja, ik heb nog een vraag mbt splitscreen. Ik weet niet of het bij BO was of een ander spel maar kan je wel met twee profielen tegelijk splitscreen mp doen zoals met Borderlands en Left4Dead? Dacht namelijk dat je maar 1 profiel en een guest account kan gebruiken. Xbox trouwens.
Je kunt met 2 XBOX Live Gold accounts dus echt levelen!
Heb je 1 Gold account, dan word de 2e een guest, en is de leveling tijdelijk.
Je krijgt dan bijvoorbeeld als naam: SativaNL en de gast: SativaNL(1)
Ik ga er vanuit, maar niet getest, dat de guest op het level begint waar de `host` ook op begint
In mw2 is ump45 voor mij de wapen en ik denk voor alle mw2 spelers om te rushen. Alleen bij blackops geen ump45 te vinden, nu is natuurlijk de vraag welke wapen lijkt op de ump45? Ik speel namelijk alleen als rush class(vind assault rifles, snipers zo saai lolxD). Dus een tip met welke submachine te beginnen? m5pk kan ik niet mee spele, vind ump toch beter omdat ik via een afstand ook kan killen en met de m5pk niet:(. Goeie en slechte kanten van submachine's?
UMP45 kan ik me zo niet door de dag halen, maar ik vond juist de M5PK heel relaxed spelen. Zeker nu ik er een scope op heb zitten. Dus helaas, kan ik je daar niet mee helpen
Verder is het even wennen. Je kunt alle attachments van een gun meteen kopen. Ze hoeven niet eerst door challenges geunlocked te worden. Bij wapen is dit dus wel heb geval. Als je level 10 oid bent, unlock je een wapen maar MOET je hem eerst nog kopen van je COD Points. Dus je kunt niet sparen om een lvl50 wapen te kopen terwijl je maar lvl10 bent.

[ Voor 41% gewijzigd door RMX op 08-11-2010 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Sagaris schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:01:
Het is net approximately 19 hours geworden, dus basisschool hoofdrekenen zegt mij dan dat PC-spelers vanaf morgenochtend 08.00u Black Ops kunnen spelen.
Apart, bij mij staat er(ff een refresh gedaan) letterlijk dit:
Available: November 9th, 2010
This game will unlock in approximately 1 day and 3 hours
Mijn hoofdrekenen is wat roestig, maar volgens mij is dit morgen om 16u

[ Voor 7% gewijzigd door beany op 08-11-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Wehkamp wordt op woensdag leveren... ben benieuwd
Klagen heeft dus wel nut

ze versturen nooit op maandag blijkbaar >:)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Tja Steam neemt het fenomeen Valve time over dnk :(

[ Voor 13% gewijzigd door -Cn- op 08-11-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:04:
[...]

[...]
Mijn info haal ik hier vandaan: http://store.steampowered.com/app/42700/

Die van jou komt uit de Steam applicatie zelf? Ik ben op dit moment BO nog aan het downloaden, dus kan zijn dat ik het daardoor nog niet in de Steam applicatie zelf kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:03:
[...]

Je kunt met 2 XBOX Live Gold accounts dus echt levelen!
Heb je 1 Gold account, dan word de 2e een guest, en is de leveling tijdelijk.
Je krijgt dan bijvoorbeeld als naam: SativaNL en de gast: SativaNL(1)
Ik ga er vanuit, maar niet getest, dat de guest op het level begint waar de `host` ook op begint
Ah kijk dat is mooi om te weten, dan kan ik samen met mijn vriendin gamen in het begin en hoeft ze niet zelf ook een exemplaar te kopen. Dankjewel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
hehe ja achja ik ging bij gamersland iedereen heeft zn voorkeur maar ik wist al van mn vorige bestelling dat ze het optijd leveren. maar ik wist al dat wehkamp wat later levert ook omdat ik daar kleren bestel :P dus ja
Njay schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:04:
Klagen heeft dus wel nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
Sagaris schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:05:
[...]

Die van jou komt uit de Steam applicatie zelf? Ik ben op dit moment BO nog aan het downloaden, dus kan zijn dat ik het daardoor nog niet in de Steam applicatie zelf kan zien.
Ik haal de info van dezelfde plek :? Zal vanavond even in de Steam client kijken(zit nu op een PC zonder Steam client), misschien dat die wat anders zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:04:
[...]

[...]

Mijn hoofdrekenen is wat roestig, maar volgens mij is dit morgen om 16u
Als dat zo zou zijn, lag ik mij helemaal dood. dan ben ik net thuis :D kan ik gelijk installeren en spelen :)
En voor die mensen die VIA steam hebben gekocht... Had meer geduld gehad en gewoon gewacht :P

(Had misschien veel irritaties gescheeld, maar laten we eerst afwachten voordat we helemaal gek worden 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Soundstorm2010 op 08-11-2010 13:09 ]

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

Sagaris schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:05:
[...]

In de steam aplicatie staat ter ook 'This game will unlock in approximately 19 hours' echt balen dit :( had hem beter bij mediaoffer ofzo of bij FRS kunnen halen dan

[ Voor 6% gewijzigd door Morenoo91 op 08-11-2010 13:10 ]

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zojuist Dixons in Veldhoven gebeld.
Die verkopen 'm nog niet, tenzij ze een mail binnenkrijgen dat het mag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:12:
Zojuist Dixons in Veldhoven gebeld.
Die verkopen 'm nog niet, tenzij ze een mail binnenkrijgen dat het mag. :+
Gewoon een mailtje sturen naar hun^^. Van mij mag het hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Vrijdag schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:59:
[...]

Gewoon als clantag invullen "old", wellicht kweekt dat wat begrip ;)
Haha, weleens met een groep vrienden en bekende op de console zo (andere tag) potjes gedaan. Echter is er altijd wel een 'hinderlijk' figuur die 'even' de server komt ownen (door de zelfde tag aan te nemen en bij nader onderzoek een K/D ratio jager te zijn van één of andere clan met een veel hoger niveau). Of erger nog gewoon team targets bewust komt verzieken.

Net zoals die Level 65 Prestige 10 gasten die in COD:WAW met een glitch in de Level 10- games gingen huishouden. Dat is natuurlijk makkelijk je niveau verbloemen, tegen je andere Level 65 Prestige 10 vriendjes. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 08-11-2010 13:15 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:13:
[...]

Gewoon een mailtje sturen naar hun^^. Van mij mag het hoor :+
Van het hoofdkantoor bedoel ik! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:13:
[...]

Van het hoofdkantoor bedoel ik! ;)
i know.... maar gewoon proberen joh :P of account aanmaken Hoofdkantoordixons@nogiets.nl 8) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hopen dat er ergens op internet verschijnt dat hij echt verkocht wordt.
Want de verkoper vroeg: Of weet jij waar hij al verkocht wordt?

[ Voor 85% gewijzigd door Rivanov op 08-11-2010 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpp
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-12-2023
Scr33x0r schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:44:
Weet iemand waar we hem in Groningen al kunnen halen voor PC?

Of anders welke winkels vannacht open gaan?
Waarom 's nachts in de kou staan om het spel (PC versie dan) eerder de bemachtigen?
Je kan het spel pas spelen wanneer Steam het spel vrijgeeft. Dat zal rond 09.00 uur zijn onze tijd.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Op zich wil ik BO wel spelen, maar ik wacht voor de zekerheid een paar weken totdat er meer nieuws beschikbaar is. Geen zin om weer MW2 mee te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goman
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 22:36
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:15:
[...]

i know.... maar gewoon proberen joh :P of account aanmaken Hoofdkantoordixons@nogiets.nl 8) |:(
dat zou geniaal zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ook, Ik zou zeggen probeer het..
Niet geschoten is altijd mis ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
Morenoo91 schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:10:
[...]

In de steam aplicatie staat ter ook 'This game will unlock in approximately 19 hours' echt balen dit :( had hem beter bij mediaoffer ofzo of bij FRS kunnen halen dan
Maakt niet uit! Nog 1 keer voor de duidelijkheid:

Alle PC versies zijn gelocked! Retail, Steam, keys.... Het is wachten op de unlock.
Vind het wel weer een typische hufterstreek van Valve. Kan je die pre-order annuleren? Volgens mij toch voor het unlocked is? Dan ga ik wel lekker een exemplaar halen bij Gamemania vanavond, ik ga Valve ook niet nog een keer spekken. Ik denk namelijk dat ze bewust die countdown zo hebben laten lopen.

edit: Je mag Steam bestellingen annuleren zolang ze nog niet unlocked zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door codex op 08-11-2010 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:13
Zojuist in Rijssen de Music Store en Intertoys afgelopen, maar niet meegekregen.
Morgen tussen de middag maar ff kopen en daarna installeren.
's Avonds na het klussen maar ff MP spelen.
Wapens kopen etc lijkt me de bom!

Jongedame van de Music Store was goed ingelicht en zei dat de boetes niet misselijk waren bij de release van het jaar.
Ga zo maar ff bellen dat ze er een achter mogen leggen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 15:40
Ik ga ervan uit als ik "vannacht" Black-Ops ga halen dat ik ook gelijk kan spelen !!!

Bij Dimensionplus in Groningen hebben ze genoeg op voorraad :) Heb wel effe 1 gereserveerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 13-09 10:44
reemprive schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:19:
[...]

Maakt niet uit! Nog 1 keer voor de duidelijkheid:

Alle PC versies zijn gelocked! Retail, Steam, keys.... Het is wachten op de unlock.
Vind het wel weer een typische hufterstreek van Valve. Kan je die pre-order annuleren? Volgens mij toch voor het unlocked is? Dan ga ik wel lekker een exemplaar halen bij Gamemania vanavond, ik ga Valve ook niet nog een keer spekken. Ik denk namelijk dat ze bewust die countdown zo hebben laten lopen.
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1117862

Word pittig........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was onzin aan het uitkramen :P ,

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 14:18
Njay schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:04:
Klagen heeft dus wel nut

Ik krijg toch echt mijn wehkamp bestelling morgen binnen hoor, terwijl ik het zondag pas besteld heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:26:
Maar was het niet zo dat steam vorig jaar ook alles aan het ver*knoeien* was?

Zo ja? een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen?
Bedoel ik niet lullig of zo hoor,maar ik zou lekker cancelen als ik jullie was en vannacht lekker ophalen als jullie vannacht echt willen spelen, dat zou ik tenminste doen.
Je kan niet vannacht spelen, want de game is dan nog niet unlockt.

[ Voor 76% gewijzigd door vinom op 08-11-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Laatst online: 13-09 10:44
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:26:
Maar was het niet zo dat steam vorig jaar ook alles aan het ver*knoeien* was?

Zo ja? een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen?
Bedoel ik niet lullig of zo hoor,maar ik zou lekker cancelen als ik jullie was en vannacht lekker ophalen als jullie vannacht echt willen spelen, dat zou ik tenminste doen.
Vannacht spelen lukt dus niet aangezien de game pas in de ochtend word unlocked zie hier boven !
En de kans is groot dat je geen geld terug krijgt dus waarom zou je dubbele kosten riskeren ?

Of je moet zwemmen in het geld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, dan ben ik toch nog aant werk. Uurtje later lekker gamen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwim
  • Laatst online: 12-09 14:36
Zojuist bij de FRS ge preordered voor de PC. Heb nog een waardebon van 20€ en je krijgt 10% korting. Heb het spel dus voor 25€ :-) Morgen in de pauze maar even ophalen en s'avonds spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:28
En waar halen jullie die informatie vandaan dan?

Ik kon mw2 prima spelen toen ik de cd had gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:27:
[...]

Je kan niet vannacht spelen, want de game is dan nog niet unlockt.
Sorry, Dat was niet zo helder van mij |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Qzar schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:27:
[...]

Ik krijg toch echt mijn wehkamp bestelling morgen binnen hoor, terwijl ik het zondag pas besteld heb. :)
geintje zeker? wat staat er dan bij je bestel status? als dat zo is ga ik nu weer bellen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
Net in mijn pauze een rondje gedaan (Midden-Zeeland) maar de winkels zijn: of (nog) dicht / of er hangen posters van "reserveer nu" dus die zullen hem wel niet verkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 08-11-2010 13:42 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Scr33x0r schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:29:

Door te lezen, misschien moet je dat ook maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nedgame Utrecht heeft ook een midnightsale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

rgras schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:35:
[...]

Dat is een beetje het 'probleem' van een multi topic. Aangezien het spel een unlock nodig heeft voor de pc, maar niet voor de x360 en de ps3. Daardoor onstaat er hier en daar wat verwarring denk ik :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SindaPaus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:43

SindaPaus

Cabar di Loca, Puta's!

Sc0rPi0N schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:32:
Net in mijn pauze een rondje gedaan maar de winkels zijn: of (nog) dicht / of er hangen posters van "reserveer nu" dus die zullen hem wel niet verkopen.
Update vanuit Zwolle:
  • FRS: Black-Ops-pre-order-bord hangt half buiten, geen game te bekennen binnen.
  • Intertoys: Geen BO te bekennen.
  • MediaMarkt: Geen BO te bekennen.

I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Denk dat deze keer de winkels zich echt aan de releasedate gaan houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Waar kan ik de info weghalen of ik vannacht kan spelen ? Kan er nix over vinden, ik ga er echt vanuit dat ik na 0.00 uur kan spelen.

Als dit niet kan haal ik de game ook niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
exi22 schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:28:
[...]

Vannacht spelen lukt dus niet aangezien de game pas in de ochtend word unlocked zie hier boven !
En de kans is groot dat je geen geld terug krijgt dus waarom zou je dubbele kosten riskeren ?

Of je moet zwemmen in het geld....
Op de site van Steam staat dat een refund mogelijk is. Als ik het aanvraag en ze accepteren niet krijg ik het wel terug via mijn creditcard terug(printscreen erbij en ze trekken het zonder discussie terug).

Maar aan de andere kant, als ik het nu annuleer en het is nog niet verwerkt staat BO in mijn preload lijst, kan ik dan wel een key toevoegen en krijg ik geen ellende omdat Steam dan denkt dat ik 2 exemplaren heb? Laat het maar zo dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok das mooi balen, nogmeer mensen die een hunt gedaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
Aan de ene kant is het wel erg raar dat er overal nachtelijke releaseverkopen zijn maar je de game pas om 8:00 ofzo kan spelen.

Neem daarbij dat het meerder deel dan nog naar school/werk moet dus de meeste zullen wel aan het eind van de middag online zitten.

Punt is dus waarom je voor een winkel zou moeten gaan liggen voor alleen een CD-tje , terwijl je hem toch nog niet kan spelen.

Via steam forum: iemand van malta: http://i54.tinypic.com/dm7mhk.jpg
Dat zou dan nu 9 november 16:00 zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door Frostbite op 08-11-2010 13:47 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roughrock
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2023
RoaDHouse schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:40:
Waar kan ik de info weghalen of ik vannacht kan spelen ? Kan er nix over vinden, ik ga er echt vanuit dat ik na 0.00 uur kan spelen.

rgras schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:35:
[...]

pc versie is gelocked tot morgenvroeg.
console versies zijn vanavond gewoon speelbaar..

[ Voor 52% gewijzigd door Roughrock op 08-11-2010 13:44 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:40:

Dan hoef je hem niet te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Njay schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:31:
[...]

geintje zeker? wat staat er dan bij je bestel status? als dat zo is ga ik nu weer bellen namelijk
Ik vindt et knap toch ff gebeld en ze hebben em echt nu niet liggen... post morgen maar een pic als je wilt... dan krijgen ze nog een hoop gezeik van mij bij wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex

Er zijn op de Steam Forums al meerdere mensen die de retailversie in huis hebben, na installatie krijgen ze precies hetzelfde te zien wat mensen met een Steam exemplaar zien. Geen singleplayer, geen multiplayer tot Steam Black Ops unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Njay schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:43:
[...]

Ik vindt et knap toch ff gebeld en ze hebben em echt nu niet liggen... post morgen maar een pic als je wilt... dan krijgen ze nog een hoop gezeik van mij bij wehkamp
Er zijn minimaal 10 goede gamessites in nederland?
En dan bestel je de release van het jaar bij een kledingzaak?
Das vragen om problemen vind ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Roughrock schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:42:
[...]

[...]

pc versie is gelocked tot morgenvroeg.
console versies zijn vanavond gewoon speelbaar..
En zo worden we als PC gebruikers tóch weer achtergesteld door Activision :)

Ik vind het zelf niet zo erg want ik ga toch pas morgen na werktijd spelen (als ik uberhaupt al een RoW versie op de kop kan tikken,) maar een beetje jammer is het wel.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Volgens mij zitten sommigen hier te fu**en over de "pc versie" dat je hem vannacht niet kan spelen, naar mijn idee kan je gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
MicScott schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:45:
[...]

En zo worden we als PC gebruikers tóch weer achtergesteld door Activision :)

Ik vind het zelf niet zo erg want ik ga toch pas morgen na werktijd spelen (als ik uberhaupt al een RoW versie op de kop kan tikken,) maar een beetje jammer is het wel.
Nou ja, ik ben ook pas om 4u klaar met werken. Maar toch, vreemd is het wel! Vooral omdat een lange tijd de release tijd op Steam op 01:00 uur stond en nu ineens verschoven is. Het is gewoon niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoaDHouse schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:49:
Volgens mij zitten sommigen hier te fu**en over de "pc versie" dat je hem vannacht niet kan spelen, naar mijn idee kan je gewoon spelen.
zzzzz, je kan hem vannacht nog niet spelen!

[ Voor 74% gewijzigd door vinom op 08-11-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar maak je je druk om,alsof er niks meer in het leven is dan dit.
Morgen is ook nog een dag en daarna ook,dus chill. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
SindaPaus schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:39:
[...]

Update vanuit Zwolle:
  • FRS: Black-Ops-pre-order-bord hangt half buiten, geen game te bekennen binnen.
  • Intertoys: Geen BO te bekennen.
  • MediaMarkt: Geen BO te bekennen.
  • Gamemania: Geen midnight launch
Kleine aanpassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kak steam.. slaat weer op alles om het te vertragen.

Beschikbaar: 9 november 2010
Deze game is beschikbaar in ongeveer 19 uren

morgen ochtend 08:00 of 09:00. ach ja scheelt vanacht spelen en morgen uitgerust de ganse dag knallen.
voor nu al de xbox versie kunnen bemachtigen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++ LEZEN ++

- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis

IRC: IRC via je browser of via je irc client