PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Sorry, maar wat heeft een moderator te maken met de beschikbaarheid van een artikel?Njay schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:16:
Voor de mensen die bij wehkamp al maanden een pre order hebben staan
We hebben pech duurt nog een week , net de klantenservice gebeld en allemaal smoesjes leverancier issues blablabla..
ik vindt het zeer slecht dat zelfs de moderators van wehkamp gezegd hebben op tijd bestellen is op tijd binnen
NIET DUS
Vanmorgen verzonden.
GCshop
Boeiend, achievements.Vrijdag schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:12:
Ik ga wel beginnen op Veteran, vooral vanwege de achievements
En kijken waar ik die Zork kast kan vinden.

Enige game waarbij achievements de moeite zijn, is Arkham Asylum.
Waar het omgaat is het feit dat meerdere mensen op de site gevraagd hebben over een pre-order en de release datum.bram1984 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:21:
[...]
Sorry, maar wat heeft een moderator te maken met de beschikbaarheid van een artikel?
Er werdt van elke verzekerd dat ze allemaal goed komt en op 9 November in je bus zou liggen.
Ik snap dat een moderator niks met een artikel te maken heeft maar hij post wel onder de wehkamp vlag
Voor mij voegt het ook niks toe maar als hij er blij mee is is dat mooi toch?bram1984 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:23:
Boeiend, achievements.Daar heb je echt geen ene reet aan.
[ Voor 10% gewijzigd door Frentik op 08-11-2010 11:27 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik kijk al zeker twee maanden uit naar deze game, ik vind het ook niet zo raar als mensen vrij nemen omdat ze nog vrije dagen hebben staan die ze toch niet mee kunnen nemen. Het is zo met elke hobby, sommige mensen gaan een heel weekend vissen en andere gamen gewoon. Veel vrienden van mij zitten op voetbal, die gaan vrijdag niet opstap omdat ze de jeugd de volgende ochtend moeten trainen. Zaterdag gaan ze niet opstap omdat ze zondag zelf moeten voetballen. Komen ze thuis, dan kijken ze de rest van de zondag lui op de bank naar voetbalprogramma's. Daar zegt niemand niks van
Achievments, k heb uit COD 4/5/6 precies 2990 achievments. Kan alleen de Mile High Club in COD4 niet halen.
[ Voor 6% gewijzigd door NeoMe op 08-11-2010 11:28 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Trek je dit keer niet de stekker eruit als iemand bijna bij een killstreak van 11 is?NeoMe schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:26:
Ik ben de rest van de week praktisch vrij, want heb vandaag nog één tentamen en morgen. Dus als ik morgen thuis kom dan is het drie dagen gamen, en van het weekend twee hardstyle feestjes dus heb zin in deze week !
Ik kijk al zeker twee maanden uit naar deze game, ik vind het ook niet zo raar als mensen vrij nemen omdat ze nog vrije dagen hebben staan die ze toch niet mee kunnen nemen. Het is zo met elke hobby, sommige mensen gaan een heel weekend vissen en andere gamen gewoon. Veel vrienden van mij zitten op voetbal, die gaan vrijdag niet opstap omdat ze de jeugd de volgende ochtend moeten trainen. Zaterdag gaan ze niet opstap omdat ze zondag zelf moeten voetballen. Komen ze thuis, dan kijken ze de rest van de zondag lui op de bank naar voetbalprogramma's. Daar zegt niemand niks van
Basement Bios ---- Exo-S
Ik heb vrij weinig met het jagen op achievements. Maar toch word ik wel vrolijk als ik in het hoekje zie staan " 20 points unlocked *blahblahblah* "bram1984 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:23:
[...]
Gewoon het idee: hey, geinig.. Heb ik dat ook weer behaald
* D4NG3R dacht ook al direct hetzelfdeMystikal schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:28:
[...]
Trek je dit keer niet de stekker eruit als iemand bijna bij een killstreak van 11 is?

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 08-11-2010 11:30 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
TouchéMystikal schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:28:
Trek je dit keer niet de stekker eruit als iemand bijna bij een killstreak van 11 is?
Anoniem: 238040
Gast, LEZEN, dat deed ik toch ook? Ik melde dat Mediaoffer hem had verzonden, juist om anderen dat te laten weten.Soundstorm2010 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:20:
Dat wel, maar zeg dan waar je hem hebt bestelt, en niet alleen van Hij is verzonden
[ Voor 12% gewijzigd door vinom op 08-11-2010 11:33 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik heb de bestelling bij Wehkamp ook geannuleerd, ben nu aan het leechen via Steam.Njay schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:16:
We hebben pech duurt nog een week , net de klantenservice gebeld en allemaal smoesjes leverancier issues blablabla..
ik vindt het zeer slecht dat zelfs de moderators van wehkamp gezegd hebben op tijd bestellen is op tijd binnen
NIET DUS
Ja annuleren en bestellen bij mediooffer.nl of gcshop.nl ofzo ?Njay schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:16:
Voor de mensen die bij wehkamp al maanden een pre order hebben staan
NIET DUS
Zeker als je ff belt of ze er nog genoeg hebben dan heb je hem morgen ook.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Kom maar naar onze dedi serverNeoMe schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:33:
Doe ik alleen specifiek als ik jullie bashers die het niet met rust kunnen laten aan de top zie staan. Maar dat zal niet meevallen, want dan moet je eerst mij voorbij.
oh nee iets met xdoos
Anoniem: 238040
Nu nog een keer en dan zo dat iedereen begrijpt wat je bedoelt.NeoMe schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:33:
Doe ik alleen specifiek als ik jullie bashers die het niet met rust kunnen laten aan de top zie staan. Maar dat zal niet meevallen, want dan moet je eerst mij voorbij
Tis alleen zeer jammer dat je behandeld wordt aan de telefoon als je belt
Ik kan ook wel op de site lezen dat het nog 1 week duurt ... klote service..
Sorry ...
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Haha zal niet meevallen met:Philips HD-LCD 32''NeoMe schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:33:
Doe ik alleen specifiek als ik jullie bashers die het niet met rust kunnen laten aan de top zie staan. Maar dat zal niet meevallen, want dan moet je eerst mij voorbij
Jouw hoofd is op mijn 52 inch toch net wat groter op op te mikken
En ja die trieste disconnect acties blijven sneu dus terecht dat mensen je ermee blijven contronteren
[ Voor 11% gewijzigd door wimpie007 op 08-11-2010 11:40 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Tjona100 op 08-11-2010 11:40 ]
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Inderdaad, en inmiddels speel ik alweer bijna tien jaar CoD dus iets heel nieuws is het niet natuurlijk. Hoop alleen niet op een oneindige respawn en nadespam.Daniozi schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:19:
[...]
Inderdaad gewoon op Veteran beginnen. Anders heb ik op een of andere manier niet het gevoel dat ik het 'écht' heb uitgespeeld. Bij CoD4 liet ik mezelf niet aan de MP beginnen tot ik de SP op veteran had uitgespeeld.
E-penis, nuff saidbram1984 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:23:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2010 11:40 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
DM naar TS ja. Met Steam username, Gamertag of PsnID afhankelijk van je platform.JaWSnl schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:38:
Net als in het MW2 topic staat er in de topicstart niet hoe je in de topicstart moet komen (spelerslijst). Iemand een idee? Gewoon een DM sturen naar de topicstarter?
Anoniem: 333108
en status verzonden
als die post bezorgers m maar vroeg bezorgen vind ik het best wil niet heel de dag wachten
Vind het altijd wel leuk om te proberen om alle achievements te halen. Ga er niet overdreven dingen voordoen die ik veel te lang duren. Denk seriously in Gears of War maar probeerde het op xbox altijd al en nu ook op steam.Frentik schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:26:
[...]
Voor mij voegt het ook niks toe maar als hij er blij mee is is dat mooi toch?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
/sarcasm off

[ Voor 19% gewijzigd door Aslanboy1905 op 08-11-2010 11:45 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Of anders welke winkels vannacht open gaan?
ik had 'm ook gereseveerd bij intertoys kreeg ik mailtje dat ik 'm kon bestellen. en niet een mailtje van dat ik 'm kan ophalen op de release. weet niet hoe dit bij jou zit? of je ze heb gebeld. maar volgensmij moet je 'm gewoon online bestellen.Tjona100 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:39:
Ik heb mijn Blackops bij intertoys gereserveerd dus die ga ik morgen ochtend om 9:00 ophalenen het leuke is is dat ik er ook nog een gratis headset van Call of Duty Blackops bij krijg
Anoniem: 380742
bart smit in groningen, herestraatScr33x0r schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:44:
Weet iemand waar we hem in Groningen al kunnen halen voor PC?
googelen wil wel eens helpen
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 380742 op 08-11-2010 11:50 ]
Anoniem: 234657
Hoor het graag.
Klopt, erg handig ook die filter section. Blijkbaar kan je dus een password op je server zetten..beany schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:43:
Ik moet zeggen dat ik die serverbrowser er wel helder uit vind zien. Lekker strak. Stukke beter dan bij MW1
Ik ben wel benieuwd hoeveel servers Treyarch zelf aanbiedt, en of deze massaal overbelast raken morgen
Was natuurlijk wel te verwachten. Voor wat nuttige info moet je terug naar deeltje 4Striptease schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:44:
Zijn er nog meer mensen die een mail hebben gekregen dat het spel verzonden is, ik vind het namelijk erg interessant.
/sarcasm off
![]()
![]()
Anoniem: 380019
1 X Korting Addiscount met coupon K9AMW2RQ - 4,39 - 4,39
Totaal betaald € 39,56
Woooot!,, mensen die ervaring hebben met Media offer: hoelang duurt het nadat je product is verzonden?
Kan niet wachtenn!!
Our fleet of official Treyarch #CODBlackOps PC #DedicatedServers are coming online for Launch! http://twitpic.com/34zzc9Odysseus253 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:48:
[...]
Klopt, erg handig ook die filter section. Blijkbaar kan je dus een password op je server zetten..
Ik ben wel benieuwd hoeveel servers Treyarch zelf aanbiedt, en of deze massaal overbelast raken morgen
Alle servers van Treyarch dus
1-3 dagen. Ligt helemaal aan de TNT.Anoniem: 380019 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:50:
1 X Call of Duty: Black Ops - PC 1 verzonden 43,95 43,95
Totaal betaald € 39,56
Woooot!,, mensen die ervaring hebben met Media offer: hoelang duurt het nadat je product is verzonden?
Kan niet wachtenn!!
[ Voor 30% gewijzigd door vinom op 08-11-2010 11:51 ]
Je hebt hem de volgende dag in huisAnoniem: 380019 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:50:
1 X Call of Duty: Black Ops - PC 1 verzonden 43,95 43,95
Totaal betaald € 39,56
Kan niet wachtenn!!

Anoniem: 378733
Order bij Mediaoffer: *******
1 X Call of Duty: Black Ops - PC 1 verzonden 39,95 39,95
--------------------------------------------------------------------------------
W00t!
Ik heb de SP uitgespeeld, en een x aantal uren in de Multiplayer zitten.
Zijn er mensen die vragen hebben, brand los!! (X360)
Hoe zit het met de map grootte. Ik hou van grote mappen waarbij je niet gelijk wordt neergeschoten als je spawned. Zijn ze bv groter als in MW2?RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:52:
Allemaal heel leuk die verzonden meldingen, maar dan draag ik zelf wel een nuttige bijdrage bij.
Ik hoop eigenlijk dat de TNT morgen gaat staken. Wat zullen er dan veel verontwaardigde mensjes in Nederland zijn.
[ Voor 68% gewijzigd door jmeerman op 08-11-2010 11:55 ]
Loop tien minuten door de binnenstad en je ziet zo 5 winkels met nachtverkoop.Scr33x0r schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:44:
Ja waar heb jij hem vandaan?RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:52:
Allemaal heel leuk die verzonden meldingen, maar dan draag ik zelf wel een nuttige bijdrage bij.
Hoe is de muziek in de single player? We hebben deze keer niet de luxe van Hans Zimmer als componist, en ben dus erg benieuwd of het net zo gaaf is als bij MW2?RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:52:
Wanneer komt een game meestal? Komt die met de gewone post (vroeg 's morgens) of met de pakketpost (tussen 11 en 12 meestal bij ons)? Heb wel vaker games besteld maar ben normaal nooit thuis dus vind ik ze 's middags in de brievenbus. Zou mooi zijn als hij al lekker vroeg kwam, dan kan ik de SP al uitspelen en 's avonds meteen aan de MP beginnen
Ik las ergens dat Treyarch meer punten heeft toegewezen aan mensen die planten, defusen, carry-en, etc... Iemand ook al ervaring of dit idd beter? Of staan de mensen met de hoogste kills toch nog steeds bovenaan en is het verschil alleen maar kleiner geworden?
Daarnaast heb ik nog niet veel gelezen over de dynamische onderdelen in de verschillende velden? Hoe werkt het open en sluiten van een deur bijvb op een map? Werkt dat het tactisch spelen meer in de hand of voegt het weinig toe?
Al met al genoeg over te discussieren ipv te zeggen dat tie verzonden is.
[ Voor 23% gewijzigd door Mystikal op 08-11-2010 11:56 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Ligt eraan wanneer ze in het busje van de Tnt worden geworpen (lees gerot), ik krijg meestal pakket post rond 14:00NickThissen schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:54:
Ik kom er net achter dat ik morgen vrij hebKomt goed uit.
Wanneer komt een game meestal? Komt die met de gewone post (vroeg 's morgens) of met de pakketpost (tussen 11 en 12 meestal bij ons)? Heb wel vaker games besteld maar ben normaal nooit thuis dus vind ik ze 's middags in de brievenbus. Zou mooi zijn als hij al lekker vroeg kwam, dan kan ik de SP al uitspelen en 's avonds meteen aan de MP beginnen
<<LINK>>
Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.
Nee ik ben persoonlijk langs gegaan bij Intertoys (filiaal Enkhuizen). Toen had ik gereserveerd maar moest ik wel 5 euro reserveringskosten betalen maar dat gaat wel weer van de prijs van het spel af. Ik en paar vrienden waren de eerste die hem daar hadden gereserveerd daar maar ze zeiden dat ze ongeveer 5-15 headsets op voorraad hebben.Rokz schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:47:
[...]
ik had 'm ook gereseveerd bij intertoys kreeg ik mailtje dat ik 'm kon bestellen. en niet een mailtje van dat ik 'm kan ophalen op de release. weet niet hoe dit bij jou zit? of je ze heb gebeld. maar volgensmij moet je 'm gewoon online bestellen.
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Media Markt night releases:Scr33x0r schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:44:
Alphen aan de Rijn
Breda
Cruquius
Eindhoven
Leeuwarden
Middelburg
Rotterdam Beijerlandselaan
Rotterdam Centrum
source: http://www.mediamarkt.nl/...&special=cod_blackops
Weet niet of er meerdere winkels zijn bijgekomen, maar dat moet je maar ff kijken
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Goeie vragen! Ik had wel gehoord dat planten defusen etc meer beloond wordt, en dat zo'n dingen ook in je challenges zitten om bijvoorbeeld gun attachments te unlocken. Het is in ieder geval wel zo dat het aantal plants/defuses/etc in het scorebord staan (naast je kills/deaths), dus dat is helemaal mooiMystikal schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:54:
Ik ga voor het eerst meteen naar de MP toe en laat de SP nog even liggen voor in een weekendje ofzo. Ik wil eerst lekker het online gevoel krijgen met BO. Mijn vaste game-avonden zijn normaal maandag en woensdag. Nu verzet naar dinsdag en woensdag....
Ik las ergens dat Treyarch meer punten heeft toegewezen aan mensen die planten, defusen, carry-en, etc... Iemand ook al ervaring of dit idd beter? Of staan de mensen met de hoogste kills toch nog steeds bovenaan en is het verschil alleen maar kleiner geworden?
Daarnaast heb ik nog niet veel gelezen over de dynamische onderdelen in de verschillende velden? Hoe werkt het open en sluiten van een deur bijvb op een map? Werkt dat het tactisch spelen meer in de hand of voegt het weinig toe?
Anoniem: 380742
je linkje werkt nietSoundstorm2010 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:59:
[...]
Media Markt night releases:
Alphen aan de Rijn
Breda
Cruquius
Eindhoven
Leeuwarden
Middelburg
Rotterdam Beijerlandselaan
Rotterdam Centrum
source: http://www.mediamarkt.nl/...&special=cod_blackops
Weet niet of er meerdere winkels zijn bijgekomen, maar dat moet je maar ff kijken
Oeh oeh oeh! Pick me! Pick me! Hoe lang heb je gedaan over de SP? Ik dwing mezelf namelijk eerst tot de SP om daarna pas de MP in te duiken. En ik wil heel graag de MP in duiken.RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:52:
[ Voor 12% gewijzigd door Sagaris op 08-11-2010 12:02 ]
Collega van mij werkt parttime bij een gameshop. Deze heeft al kunnen spelen en vertelde dat de maps best groot zijn en je soms zelfs achter de feiten aanloopt als je spawned...jmeerman schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:53:
[...]
Hoe zit het met de map grootte. Ik hou van grote mappen waarbij je niet gelijk wordt neergeschoten als je spawned. Zijn ze bv groter als in MW2?
Ik hoop eigenlijk dat de TNT morgen gaat staken. Wat zullen er dan veel verontwaardigde mensjes in Nederland zijn.
Ik zag in een filmpje wel een kolom "flags captured" op het score blad bij een domiantion game. Ik heb er alleen niet opgelet of je er extra XP voor krijgt.Mystikal schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:54:
PsniD: Amaterasu09
SteamiD: Tsumaterasu
kan niet wachten tot ik ze binne heb
Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //
Dat bedacht ik me laatst nog, dat daar weinig over gesproken wordt. Of zou het zo zijn dat mensen deze feature totaal niet door hebben en alles gewoon open laten?Mystikal schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:54:
Dit is toch wel iets wat ik direct ga uitzoeken, hoe dat werkt en of het tactisch nut heeft. Er is niks zo lekker als een trechter creeeren en daar met een paar man de vijand opwachten wetende dat je rug gedekt is door dichte deurtjes
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
bij een bepaalde perk moet je x keer planten / defusen dacht ikNickThissen schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:00:
[...]
Goeie vragen! Ik had wel gehoord dat planten defusen etc meer beloond wordt, en dat zo'n dingen ook in je challenges zitten om bijvoorbeeld gun attachments te unlocken. Het is in ieder geval wel zo dat het aantal plants/defuses/etc in het scorebord staan (naast je kills/deaths), dus dat is helemaal mooiTen slotte kun je vast wel de tijd van een potje langer maken (in ieder geval op unranked, ranked zal wel niet), dus dan heb je niet meer die mensen die alleen domination spelen omdat die potjes lekker lang duren. Ik denk dat het wel goed komt
--
ik ga denk ik wel eerst sp player doen, al die ik dat normaal niet xD maar moet wel ff aanvoelen welke wapens gevoeldmatig de beste zijn, denk ik, anders heb ik zoals in mw2 dat ik in het begin alleen maar slecht ga daardoor
want toen ik eenmaal de scar-h ext mags had "ontdekt" was ik ff de bom
maar ik kan overigens ook hier vragen welke wapens het chillst zijn dan bespaard me dat weer sp tijd
Yep, en bij TDM zie je zelfs je precieze k/d voor dat rondje in de scoreboard, voor elke gametype hebben ze wel iets, dus dat is wel een leuke extra.Frentik schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:02:
[...]
Ik zag in een filmpje wel een kolom "flags captured" op het score blad bij een domiantion game. Ik heb er alleen niet opgelet of je er extra XP voor krijgt.
Misschien, maar het is wel een pokke stuk fietsen..highmastdon schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:56:
Gaan er nog mensen (ja wellicht wel) van tweakers, naar de Black Ops Launch Event in Amsterdam? :P:P
<<LINK>>
Als ik zo die filmpjes bekijk (welke eerder in dit topic zijn langsgekomen), begin ik me nu al te ergeren aan het geluid als je een Care package marker op de grond gooit. Ben benieuwd of dat gevoel bevestigd wordt bij het spelen van de game.
De muziek was een hele grote plus, en kon me niet herinneren dat dat bij MW2 ook zo was.Odysseus253 schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:54:
[...]
Hoe is de muziek in de single player? We hebben deze keer niet de luxe van Hans Zimmer als componist, en ben dus erg benieuwd of het net zo gaaf is als bij MW2?
Bij sommige missie's hebben ze zeer goede muziek ondergeplaatst, waaronder 1 heel bekend nummer.
Hoewel ik nog niet alle maps heb gespeeld, zit het me de grootte wel goed. Er zijn 2 small maps, en diverse grote. Ben zelf nog beetje alles aan het ontdekken, maar de levels zijn, vind ik, prima in orde!Hoe zit het met de map grootte. Ik hou van grote mappen waarbij je niet gelijk wordt neergeschoten als je spawned. Zijn ze bv groter als in MW2?
Sorry, kan ik geen antwoord op geven. Een winkel in brabant, maar beloofd om niks te zeggen, dus sorryJa waar heb jij hem vandaan?
Nee 100% niet. Het boekje bij de normale editie is belachelijk slecht trouwens. 6 pagina's en in het engels.vast en zeker de gelekte versie
Waar woon je? in A'dam?Odysseus253 schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:05:
[...]
Misschien, maar het is wel een pokke stuk fietsen..
Als ik zo die filmpjes bekijk (welke eerder in dit topic zijn langsgekomen), begin ik me nu al te ergeren aan het geluid als je een Care package marker op de grond gooit. Ben benieuwd of dat gevoel bevestigd wordt bij het spelen van de game.
Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.
Vandaag verstuurd: moet eerst verwerkt worden in het lokale distributiecentrum -> verstuurd naar hoofddistributie -> verstuurd naar distributiecentrum bij jou in de buurt -> bezorgd. Kortom: morgen.yeehaw schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:08:
Ik heb net een berichtje gekregen van Mediaoffer dat hij verstuurd is. Dus met een beetje geluk heb ik em vandaag nog.
Dat geluk heb je niet. Morgen heb je 'm.yeehaw schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:08:
Ik heb net een berichtje gekregen van Mediaoffer dat hij verstuurd is. Dus met een beetje geluk heb ik em vandaag nog.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar mailtje had ik heel vroeg vanochtend. Meestal krijg je die pas 's middags dus we zien welOdysseus253 schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:09:
[...]
Vandaag verstuurd: moet eerst verwerkt worden in het lokale distributiecentrum -> verstuurd naar hoofddistributie -> verstuurd naar distributiecentrum bij jou in de buurt -> bezorgd. Kortom: morgen.
Ah top! Bij MW2 had Hans Zimmer speciaal voor de game muziek gemaakt, en werd er niet gebruikt gemaakt van bestaande nummers. Maar als jij zegt dat de muziek een grote plus is, dan geloof ik je meteen!RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:08:
[...]
De muziek was een hele grote plus, en kon me niet herinneren dat dat bij MW2 ook zo was.
Bij sommige missie's hebben ze zeer goede muziek ondergeplaatst, waaronder 1 heel bekend nummer.
@highmastdon: jazeker!
http://nl.justin.tv/hotxblood3d#/w/535016944
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Zie ik op steam staan, betekend dit dat wij hem pas (12+20 = 32 - 24 = 8 ) om 8-9 uur sochtends kunnen spelen?This game will unlock in approximately 20 hours
PSN: MGFlexican.
Of een soort van gelijke spelmode ?
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/
Dat is US tijd.Morenoo91 schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:13:
[...]
Zie ik op steam staan, betekend dit dat wij hem pas (12+20 = 32 - 24 = 8 ) om 8-9 uur sochtends kunnen spelen?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Unlock tijd staat op lokale tijd bij steam. Ik kan me nog bij supreme commander 2 herinneren dat ik via een US VPN supcom2 kon unlocken een week voor de EU release (zonder vpn stond er nog 1 week tot unlocken, met vpn play now)
[ Voor 33% gewijzigd door Adlermann op 08-11-2010 12:16 ]
ah leuk net ff gekeken maar speel toch liever zelfStriptease schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:12:
nog een live streampje van de MP
http://nl.justin.tv/hotxblood3d#/w/535016944
mr dat kan nog niet xD
Bij mij nog erger: Pas rond een uur of vier krijgen we altijd de brievenbuspost.maffiappie schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:55:
[...]
Ligt eraan wanneer ze in het busje van de Tnt worden geworpen (lees gerot), ik krijg meestal pakket post rond 14:00
Als je mp speelt, heb je dan een bepaalde vorm van spawnprotectie? Dus dat je niet geraakt kan worden of dat je op een goede plek spawnt?RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:52:
En hoe zit het met de spawns en nadespam als je sp speelt?
Als die er is, hoe is de hardcore mode in mp? Is het net zoals BFBC2 en MW2, dus geen hud en sneller dood? Dat vind ik wel prettig spelen namelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 08-11-2010 12:19 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
As it should be. Iig dan dat de maps wat groter zijn. Treyarch had dit ook al bij WaW, dus ik verwachtte het enerzijds alwel.steffex schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:02:
[...]
Collega van mij werkt parttime bij een gameshop. Deze heeft al kunnen spelen en vertelde dat de maps best groot zijn en je soms zelfs achter de feiten aanloopt als je spawned...
Verder natuurlijk dat mijn BO die ik afgelopen nacht heb gepre-ordered netjes is verzonden door de winkel waar ik altijd games bestel. Lekker goedkoop en Altijd op release in huis. 12game.com
Cool, zitten er openbare deuren in de MP?? Dat was een van mijn grootste gemissen tijdens de overstap ban MOHAA naar COD1... Kun je supertactisch gebruik van maken, het werkt namelijk net als een claymore als alert dat er iemand aankomtbeany schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:04:
[...]
Dat bedacht ik me laatst nog, dat daar weinig over gesproken wordt. Of zou het zo zijn dat mensen deze feature totaal niet door hebben en alles gewoon open laten?
Dit is toch wel iets wat ik direct ga uitzoeken, hoe dat werkt en of het tactisch nut heeft. Er is niks zo lekker als een trechter creeeren en daar met een paar man de vijand opwachten wetende dat je rug gedekt is door dichte deurtjes
Ik speel zelf op Hardened, en heb daar, gok ik, tussen de 6 en 7 uur overgedaan.Sagaris schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:01:
[...]
Oeh oeh oeh! Pick me! Pick me! Hoe lang heb je gedaan over de SP? Ik dwing mezelf namelijk eerst tot de SP om daarna pas de MP in te duiken. En ik wil heel graag de MP in duiken.
Sommige stukken echt 10x opnieuw gespeeld.
Soms denk je echt, wow ze maken goed gebruikt van checkpoints, ik hoef niet veel overnieuw te doen, maar soms zitten er stukken bij waardoor je eerst 10 minuten bezig bent om op je punt terug te komen, en dan wéér dood gaat!
SP is echt een dikke 9.5 waard!
Er zijn ook mensen die geen student meer zijn en tot 17:00 moeten werken --> geen tijd om naar de winkel te gaan.Anoniem: 234657 schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:18:
En daarom pre-order ik dus niet meer, loop wel naar de winkel op de hoek, kan ik meteen aan de gang, en hoef ik niet onder de brievenbus te liggen.
Als ik nog student was, ging ik morgen nogeens niet naar school!
[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 08-11-2010 12:21 ]
Nice! Thanks! =D Daar gaan we dan maar snel doorheen raggen, maar toch genieten.RMX schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:20:
[...]
Ik speel zelf op Hardened, en heb daar, gok ik, tussen de 6 en 7 uur overgedaan.
Sommige stukken echt 10x opnieuw gespeeld.
Soms denk je echt, wow ze maken goed gebruikt van checkpoints, ik hoef niet veel overnieuw te doen, maar soms zitten er stukken bij waardoor je eerst 10 minuten bezig bent om op je punt terug te komen, en dan wéér dood gaat!
SP is echt een dikke 9.5 waard!
Het voelde nog steeds aan als een ritje in de achtbaan waar je 8 uur later weer uitkomt. (wat ik als positief ervaar!)
Nou, het rare is dat ik dit in een filmpje heb gezien. Werd uitgelegd door een Treyarch dude. Maar ik heb er al weken(maanden?) niks meer over gelezen.CousinBoneless schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:19:
[...]
Cool, zitten er openbare deuren in de MP?? Dat was een van mijn grootste gemissen tijdens de overstap ban MOHAA naar COD1... Kun je supertactisch gebruik van maken, het werkt namelijk net als een claymore als alert dat er iemand aankomt.
Dus ik ben heel erg benieuwd of het er echt daadwerkelijk in zit(ze kunnen het er ook weer uitgehaald hebben vanwege balancing issues. Nooit meer over praten, dan merkt niemand er wat van, zoiets) en hoe dat precies werkt. En ook hoe dat zit met verschillende spel modussen. Werkt het alleen in TDM? Of ook in de objectives modussen?
Misschien dat iemand die het spel al kan spelen hier een lichtje op kan laten schijnen?

word knallen morgen
[ Voor 4% gewijzigd door Martijn Meijer op 08-11-2010 12:26 . Reden: typo ]
das pas volgende week dinsdag, had het al gecheckt ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door brutalbasterd op 08-11-2010 12:26 ]
This message was deleted
sowieso in de map Radiation zitten er deuren die open en dicht kunnen, maar meer weet ik er ook niet te verzinnen.
Jammer voor je
http://www.rtl.nl/%28/fin...staken-op-16-november.xml
[ Voor 75% gewijzigd door vinom op 08-11-2010 12:27 ]
Staking is op 16 november, dan hebben die early birds allemaal BO al binnen.
Was dan denk ik niet in goede aarde gevallen bij heel veel gamers in NL / BE denk ik
Nu heb ik er geen moeite mee dat ze gaan staken...
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Of EA heeft postbodes omgekocht om te gaan staken zodat Hot Pursuit minder concurrentie heeft
Dit topic is gesloten.
++ ++ LEZEN ++ ++ LEZEN ++ ++
- "Ik heb hem nog niet / al / straks / morgen / met sinterklaas" hoef je niet te posten
- Hoe (pakket)post werkt is niet on-topic hier, post dus ook dat niet
- Problemen horen in SPV thuis
IRC: IRC via je browser of via je irc client