[iOS] Jailbreaken - Deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 88.045 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Windows versie voor green pois0n is uit!

http://twitter.com/p0sixninja
pod2g Windows version of greenpois0n is out ! http://www.greenpois0n.com
5 minutes ago via Twitter for iPhone
Retweeted by p0sixninja and 99 others
http://www.greenpois0n.com/

http://www.sendspace.com/file/fhkdxb

Ik heb um gelijk ergens anders even geupload voordat die morgen eventueel niet beschikbaar zal zijn :)

Have fun! :D

Ik ga nu slapen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Code-X
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 31-08 03:18
Hij werkt perfect trouwens!
Ben van een tethered redsn0w jailbreak naar een untethered gegaan zonder een restore te doen.
Alles is dus hetzelfde gebleven, hoef hem alleen niet aan de PC te hangen om te rebooten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mszwolle
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 01:58
Met dank aan Greenpois0n RC5V2 heb ik het ook eindelijk voor elkaar gekregen. Zie nu het mooie skull-apple logo. :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-08 07:27
Op windows werkt die ook perfect!

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syltheboy schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 21:43:
Daarnet heb ik mijn SHSH-Blobs van iOS 4.2.1 opgeslagen om in de toekomst met een nieuwere firmware makkelijker untethered te kunnen jailbreaken. ;) Het ging eenvoudiger dan ik dacht. Heb je dat programmaatje (TinyUmbrella) eigenlijk nog nodig om je opgeslagen blobs op te scharrelen?
je hebt het wel nodig om ze op je computer op te slaan, maar door je hosts file aan te passen kan je ook gewoon een restore doen zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 30-08 07:27
Cydia slaat die dingen ook op hoor, zie je altijd boven aan in het hoofdmenu ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:05
falcon123 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 02:40:

Ik heb um gelijk ergens anders even geupload voordat die morgen eventueel niet beschikbaar zal zijn :)
Dank voor de upload nu greenpois0n.com weer down is.
wow, nog nooit zo'n makkelijke JB gedaan (is dan ook alweer een tijdje geleden voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
De makkelijkste was toch www.jailbreakme.com. Maar deze werkt inderdaad simpel en goed voor zover ik kan zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Thnx voor de snelle mirror! De laatste tijd heb ik erg veel hier gekeken of er al een untethered jailbreak was en ik was dan ook erg blij vanmorgen! :)

Het is inderdaad een erg makkelijke jailbreak met al die timertjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 09:13

bello2185

(=゚ω゚)ノ

Woei, ik was vanochtend erg blij toen ik de Win versie zag staan. De site was plat, maar via een directe link kon ik het zo downloaden en jailbreaken ging in 1 keer goed. Was wel intens met die countdown! :D

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Ik heb net greenpois0n op mijn iPad gezet, maar het ging niet helemaal zoals beschreven.

Er stond al een Redsn0w op.
De iPad had ik eerst in DFU gezet en dan gp gestart.
Je ziet dan een hoop tekst over het scherm scrollen, er stonden wel een aantal dingen not found bij, maar geen errors of zo

Bij de reboot kreeg ik geen skull maar het gewone apple-logo.

Cydia en zo werken echter wel gewoon, ook na een reboot.
Is het nu gelukt of niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 11:12

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Begrijp ik nu goed dat ik mbv gp_win_rc5_b2 een unthetered jailbreak kan doen op m'n ipad met ios 4.2.1, en dat ik daarna niet een pc of iets anders nodig heb om em weer aan de gang te krijgen?

Heb ik dan nog iets anders nodig dan alleen die gp_win_rc5_b2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dat begrijp je goed, en nee, je hebt niks anders nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Ik draai de JB nu al een aantal dagen op m'n 3e generatie iPod touch en dat werkt prima. Ik kan nu weer gewoon Tetris en Bejeweled 2 spelen zonder ervoor te hoeven betalen. :P En ik heb er ook een paar racespellen opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Fire69 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:01:
Dat begrijp je goed, en nee, je hebt niks anders nodig :)
En ik kan altijd weer terug naar de orginele staat door em op de pc aan te sluiten en dan itunes te starten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:08
Hallo mensen, ik heb zojuist ook voor het eerst mijn iPhone 4 gejailbreaked maar moet ik nu ook het root password veranderen of is dit voor de veiligheid niet nodig?
Tot nu toe vraag ik me wel nog steeds af waarom ik m heb gejailbreaked.
Ik wou wat meer customizen maar ik zie een beetje door de bomen het bos niet meer met al die addons, cydia ziet er voor een leek zeer rommelig uit.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
Speedy_Gonzalez schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:09:
[...]

En ik kan altijd weer terug naar de orginele staat door em op de pc aan te sluiten en dan itunes te starten ?
Lees de TS, dan weet je het ;).
Earzz schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:12:
Hallo mensen, ik heb zojuist ook voor het eerst mijn iPhone 4 gejailbreaked maar moet ik nu ook het root password veranderen of is dit voor de veiligheid niet nodig?
Ik wou wat meer customizen maar ik zie een beetje door de bomen het bos niet meer met al die addons, cydia ziet er voor een leek zeer rommelig uit.
Het veranderen van het root wachtwoord (en die van mobile, er zijn 2 gebruikers) wordt zo'n beetje verplicht gesteld als je OpenSSH installeert. Installeer je geen OpenSSH, dan hoeft het niet, want je iDevice is niet van buitenaf te benaderen.

Als je niet weet waarom je een JB uitvoert, moet je eens gaan nadenken of je wel die moeite telkens wilt blijven doen, als je er toch niets mee doet.
Voor het customizen is het simpel. Je zoekt een thema op in Cydia die je leuk vind, installeer die en activeer 'm met Winterboard (die je natuurlijk al geïnstalleerd had). Springboard wordt dan herstart en je thema is zichtbaar.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:52:
Ik heb net greenpois0n op mijn iPad gezet, maar het ging niet helemaal zoals beschreven.

Je ziet dan een hoop tekst over het scherm scrollen, er stonden wel een aantal dingen not found bij, maar geen errors of zo

Ik had precies hetzelfde op m'n iPad. Ik geloof trouwens dat ik ergens had gelezen dat dat skull logo niet op de iPad is, maar alleen op iPhones? In elk geval, de tethered redsn0w jb is nu wel untethered, en daar gaat 't om toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 01:05
Earzz schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:12:
Jailbreaken brengt een keur aan mogelijkheden met zich mee, maar het zijn er zoveel dat je snel door de bomen het bos niet meer ziet. Begin es in het Cydia apps topic.

Ik kwam er bijvoorbeeld achter dat je, als je aanlogt op het filesystem, handmatig nieuwe foto's in de media map kunt plaatsen. Als je de bestanden de juiste namen geeft, dan hoef je alleen maar de slideshow opnieuw te starten om de nieuwe foto's te bekijken. Erg handig voor mensen zoals ik die compleet beyond Apple zijn wat betreft data (40000+ foto's, iPhoto begin er maar aan ;) ), nu kan ik de slideshow op de iPad zelf vullen vanuit m'n eigen fotosysteem.

Heb overigens daarnet ook de iPad geupdate van 3.2.2 naar 4.2.1 en met GreenPoison gejailbreakt. Daarna gerestored met iTunes en ik heb alles weer terug. Moet alleen de Cydia apps nog weer even terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 11:52:

als je al redsn0w hebt is greenpois0n alleen voor de untether, en als alles het doet is het toch gewoon goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:35:
[...]

Ik had precies hetzelfde op m'n iPad. Ik geloof trouwens dat ik ergens had gelezen dat dat skull logo niet op de iPad is, maar alleen op iPhones? In elk geval, de tethered redsn0w jb is nu wel untethered, en daar gaat 't om toch? ;)
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:42:
[...]

als je al redsn0w hebt is greenpois0n alleen voor de untether, en als alles het doet is het toch gewoon goed gegaan.
Het werkt idd perfect, maar ik dacht dat er misschien ergens een stuk zou missen of zo. :P
Nu ga ik eerst eens zoeken naar een mooie iPad-theme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 19:56
syltheboy schreef op zondag 06 februari 2011 @ 12:08:
Ik draai de JB nu al een aantal dagen op m'n 3e generatie iPod touch en dat werkt prima.
Volgens mij hebben sommige mensen nog steeds moeite met lezen. }:O
Warez wordt hier niet gewaardeerd, ZELFS wanneer je een reactie wilt plaatsen wordt er een waarschuwing gegeven.

Verwijder de inhoud van je post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:08
Bedankt voor de info mensen, voorlopig prul ik nog wel even aan met mijn JB en beslis ik later wel of het me allemaal me wel waard is.
Trouwens hebben meerdere mensen last van errors bovenin Cydia? Is dit omdat misschien de servers overbelast zijn?

[ Voor 11% gewijzigd door Earzz op 06-02-2011 12:58 ]

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08 13:46

danplo

The Force is strong with me

Ik deed net een Jailbreak met Greenpois0n over mijn Redsnow Jailbreak, maar was geen succes.
De Jailbreak ging wel goed, alleen mijn Ipad kreeg een Iphone scherm, dus inlog scherm was klein met klein toetsenbord en mijn buroblad was met 4 icoontjes per rij, dus ik ga maar een normale schone proberen, hopelijk lukt het dan wel.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

iPhone 3GS en iPad Net ok gejb'd met Greenpois0n windows, maar kan niet zeggen dat het vlekkeloos verlopen is voor de iPhone.. na het terugzetten van mn backup werkte een hoop niet meer, maar goed.. restore met itunes, weer een jailbreak en nu vrolijk met een schone iPhone beginnen... de iPad was no problem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpt870
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 20:09
falcon123 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 02:40:

Dank hiervoor! Ging in 1x goed op de i4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb nu blijkbaar wel problemen met ssh :?

Daarnet nog een film naar de iPad gekopieerd, maar nu krijg ik geen verbinding meer!
WinSCP geeft me steeds:
"Server unexpectedly closed network connection"

Ik heb OpenSSH al opnieuw geinstalleerd, en de iPad gereboot.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

danplo schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:14:
Ik deed net een Jailbreak met Greenpois0n over mijn Redsnow Jailbreak, maar was geen succes.
De Jailbreak ging wel goed, alleen mijn Ipad kreeg een Iphone scherm, dus inlog scherm was klein met klein toetsenbord en mijn buroblad was met 4 icoontjes per rij, dus ik ga maar een normale schone proberen, hopelijk lukt het dan wel.
Jailbreak op nieuwe firmware ging goed dit keer, maar ik zit met het zelfde probleem als ik mijn backup van mijn ipad erop wil zetten, dan gaat mijn ipad ineens op een iphone scherm, dus alles is dan klein en op home pagina's zijn de icoontjes ver uit elkaar, waardoor er minder icoontjes op 1 pagina kan staan ?
Iemand een idee hoe dit komt ?
Wat ik nu zelf ga proberen, is weer een fresh install erop zetten, dan eerst backup erop zetten, daarna nieuwe backup ervan maken, want misschien is de backup corrupt, en dan ga ik hem jailbreaken, hopelijk gaat dit lukken.

Update*
Dit heeft zijn werk gedaan gelukkig. :P

[ Voor 14% gewijzigd door danplo op 06-02-2011 15:23 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

Murzeltje schreef op zondag 06 februari 2011 @ 13:35:
iPhone 3GS en iPad Net ok gejb'd met Greenpois0n windows, maar kan niet zeggen dat het vlekkeloos verlopen is voor de iPhone.. na het terugzetten van mn backup werkte een hoop niet meer, maar goed.. restore met itunes, weer een jailbreak en nu vrolijk met een schone iPhone beginnen... de iPad was no problem...
cydia doet het ook niet helemaal top... de repository modmyi.com word er niet bij geladen, dus ... of het is te druk.. wat ook zo maar zou kunnen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:50
ligt gewoon plat idd kan niet veel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mszwolle
Kan het zijn dat ik wat mis? Cydia draait goed, en heb een aantal custom themes geinstalleerd. Ik ben meer op zoek naar de enorm grote app database met alle betaalde apps gratis, alleen kan ik die niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Topicstarter
mszwolle schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:27:
Kan het zijn dat ik wat mis? Cydia draait goed, en heb een aantal custom themes geinstalleerd. Ik ben meer op zoek naar de enorm grote app database met alle betaalde apps gratis, alleen kan ik die niet vinden..
EN DAAR GAAN WE JE OOK NIET MEE HELPEN! Lees de regels, de topic warning, echt OVERAL staat er dat het niet besproken wordt. }:|

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanthus666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 19:00
Beste Mede-tweakers

Ik had een vraagje over het jailbreaken van mijn Iphone 4 ios 4.2.1 van Vodafone. Toestel is simlockvrij van vodafone af. Komt er dan een lock op na de JB of begrijp ik het verkeerd? Ben bang dat ik straks niet meer kan bellen Zie onderstaande tekst;

Let op dat je deze jailbreak NIET gebruikt als je van een unlock afhankelijk bent! Door de update naar iOS 4.2.1 word je baseband (modemfirmware) ook bijgewerkt naar de meest recente versie die momenteel nog niet te unlocken is!

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

xanthus666 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:42:
Beste Mede-tweakers

Ik had een vraagje over het jailbreaken van mijn Iphone 4 ios 4.2.1 van Vodafone. Toestel is simlockvrij van vodafone af. Komt er dan een lock op na de JB of begrijp ik het verkeerd? Ben bang dat ik straks niet meer kan bellen Zie onderstaande tekst;

Let op dat je deze jailbreak NIET gebruikt als je van een unlock afhankelijk bent! Door de update naar iOS 4.2.1 word je baseband (modemfirmware) ook bijgewerkt naar de meest recente versie die momenteel nog niet te unlocken is!

Mvg
Dat lees je verkeerd.
Je toestel is al standaard simlock vrij, dus zal niet na een jailbreak erop komen.
Alleen mensen met een simlock toestel moeten oppassen met jailbreaken, want die moeten op software wachten die het weer simlock vrij kunnen maken.
Jij kan gewoon updaten en jailbreaken zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mede-tweakers

Mvg
nee er komt geen lock op. unlock gaat alleen over het gehackte unlocken dus niet over officieel geactiveerde toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mszwolle
Hero Of Time schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:35:
[...]

EN DAAR GAAN WE JE OOK NIET MEE HELPEN! Lees de regels, de topic warning, echt OVERAL staat er dat het niet besproken wordt. }:|
Ja, tering, hey. De ene vraag mag wel gesteld worden, en gaat net zoveel over warez of hoe die zooi ook genoemd mag worden, maar deze niet. Mja, thanks anyways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xanthus666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 19:00
danplo schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:46:
[...]

Dat lees je verkeerd.
Je toestel is al standaard simlock vrij, dus zal niet na een jailbreak erop komen.
Alleen mensen met een simlock toestel moeten oppassen met jailbreaken, want die moeten op software wachten die het weer simlock vrij kunnen maken.
Jij kan gewoon updaten en jailbreaken zonder problemen.
Bedankt voor het snelle antwoord, ik ga me even goed verdiepen naar die Greenpois0n jailbreak voor iOS 4.2.1. Bang alleen bang dat het mis gaat. Dankzij jullie hulp geeft me weer een beetje vertrouwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoyvoy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

hoyvoy

Prutser

xanthus666 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:11:
[...]

Bedankt voor het snelle antwoord, ik ga me even goed verdiepen naar die Greenpois0n jailbreak voor iOS 4.2.1. Bang alleen bang dat het mis gaat. Dankzij jullie hulp geeft me weer een beetje vertrouwen :D
Ik zou wel nog even wachten tot de final version uit is. Dan zijn al de problemen (als die er nu zijn) opgelost, en kun je zonder problemen je device jailbreaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-08 12:55
Heb hier de iPhone 4 (AT&T) van me pa met 4.0.1 erop, gejailbreakt, hoe zorg ik er nou voor dat hij wel kan bellen en naar 4.2 gaat? Met m'n eigen simlockvrije iPhone 4 zonder simlock is dat natuurlijk niet zo moeilijk.

Tinyumbrella SHSH saven en dan naar 4.2 updaten -> met redsnow weer alles kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:05
Beste Mede-tweakers

Gaat gewoon werken. Zelf vanmorgen ook met een 'Vodafone-iphone 4G' gedaan waarop 4.2.1 out of the box op stond. Ging zelfs buitengewoon simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
3GS Jailbreak blijft hangen op:

AppleBCMWLAN::handleIOKitBusyWatchdogTimeout(): Error, no successful firmware download after 60000 ms!! Giving up...

Met dank aan de -v.

Iemand een ideetje?

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Het Groene Gif heeft wel een weer app die normaal op de iPhone staat op de ipad getoverd.
Dit is de standaard weather app die je dus ook niet kunt verwijderen :?

Iemand anders hier ook last van?
Ik heb vanaf de vorige JB variant Greenpois0n eroverheen gedraaid.

Zou een restore en opnieuw JB dan toch nodig zijn?

Edit: of zou winterboard de schuldige kunnen zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door HeyDude op 06-02-2011 18:50 . Reden: Nog een ideetje erbij ]

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
quote: Ciedric;638074
Zonder problemen is het mij gelukt op met GP de JB uit te voeren. Het was m'n eerste JB.

Kom er echter wel achter dat ik weinig extra functie gebruik. Winterboard en dergelijke gebruik ik niet. Heb alleen m'n dock aangepast en oneindige mappen (meer dan 12 apps)

Als ik nu een restore doe blijven de games die ik na de JB gedownload heb dan toch werken?
Probeerde te restoren maar iTunes gaf een 1013 melding. Nog een keer geprobeerd maar hetzelfde. Later in DFU mode maar nog steeds 1013. Help!!!!
Ik wil de standaard firmware terug

Edit:

Al gelukt. Jailbreaken is makkelijker dan restoren

[ Voor 5% gewijzigd door Ciedric op 06-02-2011 19:36 . Reden: Antwoord gekregen op ander forum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XcEll schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:36:
3GS Jailbreak blijft hangen op:

AppleBCMWLAN::handleIOKitBusyWatchdogTimeout(): Error, no successful firmware download after 60000 ms!! Giving up...

Met dank aan de -v.

Iemand een ideetje?
welke ios versie, welke jailbreak tool, nieuwe of oude bootrom. er is toch wel wat meer info nodig
mszwolle schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:03:
[...]

Ja, tering, hey. De ene vraag mag wel gesteld worden, en gaat net zoveel over warez of hoe die zooi ook genoemd mag worden, maar deze niet. Mja, thanks anyways.
geen enkele vraag over warez mag dus je hoeft niet meteen zo agressief te reageren.
hoyvoy schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:20:
[...]

Ik zou wel nog even wachten tot de final version uit is. Dan zijn al de problemen (als die er nu zijn) opgelost, en kun je zonder problemen je device jailbreaken.
dan kan je lang wachten, final versie is er van de vorige jailbreak ook nooit gekomen. gewoon nu jailbreaken.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Nou eindelijk! :)

Jailbreak meteen gelukt, Cydia installeren ook meteen goed :) Ohw, wat heb ik Jailbreak toch gemist :) Eindelijk weer SBSettings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:00
Ik zit met een probleempje, heb er al het een en ander voor geprobeerd, maar ik krijg het niet werkend.

Ik heb een defecte sleep/wake button dus ik kan helaas mijn telefoon niet in DFU mode krijgen op die manier.

Ook de DFU loop lukt mij niet en een DFU programmaatje dat voor eerdere firmwares werkt krijg ik ook niet aan de gang. Zijn er nog suggesties? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:27:
welke ios versie, welke jailbreak tool, nieuwe of oude bootrom. er is toch wel wat meer info nodig
iOS 4.2.1, Greenpoison RC5 2, volgens mij nieuwe bootrom.. Nu een keer of 3 geprobeerd met 't zelfde resultaat.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Mar.tin schreef op zondag 06 februari 2011 @ 21:27:
Ik zit met een probleempje, heb er al het een en ander voor geprobeerd, maar ik krijg het niet werkend.

Ik heb een defecte sleep/wake button dus ik kan helaas mijn telefoon niet in DFU mode krijgen op die manier.

Ook de DFU loop lukt mij niet en een DFU programmaatje dat voor eerdere firmwares werkt krijg ik ook niet aan de gang. Zijn er nog suggesties? :)
Eerste resultaat Google: :Z
http://modmyi.com/forums/...-sleep-button-broken.html

Anders effe verder Googelen...
http://www.google.nl/#hl=...ton+broken+enter+dfu&fp=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:00
Ik heb dus al vanalles geprobeerd en mijn enige oplossing lijkt het via een restore in een dfu mode gooien, echter kom ik dan dus dat de firmware niet compleet erop gezet wordt en ik na een JB niet kan booten in iOS.

Het appje uit de eerste link heb ik al lang geprobeerd, doet het niet op nieuwere firmwares. Ziphone en dergelijken doen het ook niet. Ik denk dat ik m eerst maar op moet sturen voor reparatie en het dan nog een keer moet proberen. :'(. In dat geval nog maar een paar dagen wachten tot ik een iPad heb zodat ik in ieder geval mijn agenda en dergelijke bij me heb. En maar hopen dat ik een niet al te kut toestel van pro-assist krijg om te lenen voor de reparatie.

Tenzij iemand nog een oplossing weet zo die nog niet genoemd is in zeg de eerste 10 pagina's google, bedank ik vast voor de hulp :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:02
Ipad vandaag opnieuw gejailbreakt, over bestaande non-tethered heen. Maar ik kan niks upgraden in Cydia, misschien dat de server te druk zijn? Nog iemand hiervan last? Wil namelijk update van xbmc installen! Weet trouwens iemand hoe je in mappen moet scrollen/bladeren in xbmc?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Rainesh schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:44:
Ipad vandaag opnieuw gejailbreakt, over bestaande non-tethered heen. Maar ik kan niks upgraden in Cydia, misschien dat de server te druk zijn? Nog iemand hiervan last? Wil namelijk update van xbmc installen! Weet trouwens iemand hoe je in mappen moet scrollen/bladeren in xbmc?
De servers zijn te druk, ligt niet aan je iDevice. Modmyi heeft het ook te druk, kan niet eens verbinding maken, probeerde repo toe te voegen, zelfs dat lukt niet :) De drukte zal wel langzaam minder worden komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Vraagje, ik heb hier een iPhone 4 met een simlock. Ik ben wachtende op de unlock die er waarschijnlijk binnenkort aan zit te komen. iPhone momenteel: FW 4.1 en BB 02.10.4..

Wat kan ik het beste doen tijdens het wachten? Blijven of updaten naar 4.2(JB-en met GB)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wat ik ff niet snap, al die nederlanders die afhankelijk zijn van een unlock. Alle toestellen zijn inmiddels toch simlockvrij of gratis simlockvrij te maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Volgens mij alleen de t-mobile toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 16:50
nog 5 dagen dan kan je ook je t-mobile lock er af halen via tmobile zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
syntesia schreef op maandag 07 februari 2011 @ 01:13:
nog 5 dagen dan kan je ook je t-mobile lock er af halen via tmobile zelf
Free of chargen of course (tenminste zo las ik het in hen persbericht) :)

http://www.iphoneclub.nl/...-maken-officiele-methode/
mklkhanou schreef op maandag 07 februari 2011 @ 00:55:
Vraagje, ik heb hier een iPhone 4 met een simlock. Ik ben wachtende op de unlock die er waarschijnlijk binnenkort aan zit te komen. iPhone momenteel: FW 4.1 en BB 02.10.4..

Wat kan ik het beste doen tijdens het wachten? Blijven of updaten naar 4.2(JB-en met GB)?
Wat de persoon hierboven me zegt, anders nog blijven op 4.1

[ Voor 53% gewijzigd door EN-IS op 07-02-2011 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

mklkhanou schreef op maandag 07 februari 2011 @ 00:55:

Heb hier ook gedaan, mijn iPhone zit op 4.2.1, jailbroken en met BB 02.04.10, ging allemaal prima. Nog altijd aan het wachten op een unlock, maar goed, ik ben (voor een week ofzo :')) weer up to date met de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Voor mensen die zoals mij zich afvroegen of het mogelijk was:

A method has released to enable/disable animated boot logo in greenpois0n RC5. Here is the method by which you can disable / enable custom animated boot logo.

1. Make sure your iDevice has successfully jailbroken with GreenPois0n RC5_2.
2. Download the “ animate ”.
3. Now, connect to SSH in your device and copy the file downloaded in step 2 to the location / usr / bin / .
4. Change the file permissions to 755.
5. Reboots the device.
6. That’s it, you’re done.

To disable the animated backgrounds, instead, simply remove the file “animated” file the directory in the step 3.

Originally Posted: http://thetechjournal.com...ow-to.xhtml#ixzz1DEIfvrLv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Gisteren 4.2.1 GP op mijn iPad gezet. er stond al tethered redsn0w op dus was het belangrijk om untethered ervan te maken :P.
Ik heb op mijn iPhone 4 4.1 draaien enige reden om up te graden is de skull logo :P en nieuwe sms tones (LOL)

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Rainesh schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:44:
[...] Wil namelijk update van xbmc installen! Weet trouwens iemand hoe je in mappen moet scrollen/bladeren ini xbmc?
er is een speciaal xbmc voor iOS topic hier op tweakers, daar past deze vraag beter:
[Ervaringen & Discussie] XBMC voor iOS

[ Voor 10% gewijzigd door HeyDude op 07-02-2011 09:14 ]

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fatihbatur schreef op maandag 07 februari 2011 @ 08:36:
Gisteren 4.2.1 GP op mijn iPad gezet. er stond al tethered redsn0w op dus was het belangrijk om untethered ervan te maken :P.
Ik heb op mijn iPhone 4 4.1 draaien enige reden om up te graden is de skull logo :P en nieuwe sms tones (LOL)
Heb hier een tethered iPad, dus kan alles er gewoon 'overheen' zetten?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb het al eens eerder gevraagd: is er iemand die mijn kan helpen mijn gebroken iPhone en iPad te upgraden en de jail te behouden (of daarna weer te voorzien van). Of een link naar een goede stap voor stap beschrijving. Kom er anders gewoon (nog) niet uit. Destijds via jailbreakme.com gedaan. Dat ging idd nog wel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb ook maar de sprong gewaagd en m'n ipad voorzien van de jailbreak.
Nu heb ik via cydia een programma geinstalleerd, dat ik nu graag weer wil verwijderen.

Normaal gaat dat verwijderen door je vinger effe op het icon te houden en dan het kruisje aan te klikken.

Blijkbaar verwijder je niet op die manier de cydia progs.

Hoe gaat dat dan wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:56
Speedy_Gonzalez schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:19:
Ik heb ook maar de sprong gewaagd en m'n ipad voorzien van de jailbreak.
Nu heb ik via cydia een programma geinstalleerd, dat ik nu graag weer wil verwijderen.

Normaal gaat dat verwijderen door je vinger effe op het icon te houden en dan het kruisje aan te klikken.

Blijkbaar verwijder je niet op die manier de cydia progs.

Hoe gaat dat dan wel ?
google even op CyDelete daarmee kun je programma's op dezelfde manier verwijderen als die uit de itunes store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
hemiparo schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:48:
Ik heb het al eens eerder gevraagd: is er iemand die mijn kan helpen mijn gebroken iPhone en iPad te upgraden en de jail te behouden (of daarna weer te voorzien van). Of een link naar een goede stap voor stap beschrijving. Kom er anders gewoon (nog) niet uit. Destijds via jailbreakme.com gedaan. Dat ging idd nog wel... :)
Wat versta je dan niet? :?
Gewoon Greenpois0n starten, iphone/pad in dfu zetten (instructies van greenpois0n volgen) en that's it... :/
edebee schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:33:
[...]

google even op CyDelete daarmee kun je programma's op dezelfde manier verwijderen als die uit de itunes store
Of anders ga je gewoon naar Cydia en verwijder je het van daaruit.

[ Voor 49% gewijzigd door Fire69 op 07-02-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:01

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Fire69 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:40:
[...]

Wat versta je dan niet? :?
Gewoon Greenpois0n starten, iphone/pad in dfu zetten (instructies van greenpois0n volgen) en that's it... :/
Wat ze noemen "twee vingers in je neus" alhoewel je die misschien beter kan gebruiken voor de DFU :)

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:47
Ciedric schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:50:
[...]

Probeerde te restoren maar iTunes gaf een 1013 melding. Nog een keer geprobeerd maar hetzelfde. Later in DFU mode maar nog steeds 1013. Help!!!!
Ik wil de standaard firmware terug

Edit:

Al gelukt. Jailbreaken is makkelijker dan restoren
Mocht je nog eens willen restoren.
Bij mij had de 1013 melding te maken met de host file van itunes die na een jailbreak aangepast wordt.
Google op hostfile aanpassen en de foutcode 1013 en je vind wat ik bedoel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• granturismo5
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 20:26
beste forummers,

Ik draai nu 4.1 van Limera1n. Ik wil graag naar 4.2.1 (untethered). Maar wat is het slimst om te doen? eerst update naar 4.2 of gelijk jailbreaken via greenpoison?
En moet ik alles wat ik nu via jailbreak/cydia heb geinstalleerd dan weer op nieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
granturismo5 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:00:
beste forummers,

Ik draai nu 4.1 van Limera1n. Ik wil graag naar 4.2.1 (untethered). Maar wat is het slimst om te doen? eerst update naar 4.2 of gelijk jailbreaken via greenpoison?
En moet ik alles wat ik nu via jailbreak/cydia heb geinstalleerd dan weer op nieuw installeren?
Het beste is om hem gewoon via iTunes te herstellen, zodat hij helemaal "schoon" is. Volgens mij werkt dat het beste. Daarna kun je via Redsn0w Cydia alsnog installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar weet er iemand nou hoe je Ipod touch 2g Mc model kunt jailbreaken / downgraden? Op ios 4.2.1.
Alle Redsn0w lukte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syltheboy schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:23:
[...]

Het beste is om hem gewoon via iTunes te herstellen, zodat hij helemaal "schoon" is. Volgens mij werkt dat het beste. Daarna kun je via Redsn0w Cydia alsnog installeren.
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:27:
[...]

Heb hier een tethered iPad, dus kan alles er gewoon 'overheen' zetten?

:D
Ja je kunt het gewoon erover heen 'rollen' :P, was binnen 2 min klaar (LOL) en hij blijft gewoon stabiel draaien :D

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Waarschijnlijk bedoelt hij dat je ALLEEN Cydia het beste via redsn0w kan installeren als de Loader van Greenpois0n faalt :+
(vergeten dat ik als laatst had gepost volgende keer gebruik ik de mehdit knop en waarom is er geen verwijder post knop?, alleen voor je eigen posts om dubbelpost te voorkomen.

[ Voor 26% gewijzigd door forzabesiktas op 07-02-2011 15:47 ]

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
fatihbatur schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:45:
[...]

Waarschijnlijk bedoelt hij dat je ALLEEN Cydia het beste via redsn0w kan installeren als de Loader van Greenpois0n faalt :+
(vergeten dat ik als laatst had gepost volgende keer gebruik ik de mehdit knop en waarom is er geen verwijder post knop?, alleen voor je eigen posts om dubbelpost te voorkomen.
Ja, precies! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• granturismo5
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 20:26
syltheboy schreef op maandag 07 februari 2011 @ 15:23:
[...]

maar dan ben ik wel alle apps en zo kwijt? die ik dan weer handmatig erop moet zetten of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
granturismo5 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:17:
[...]

maar dan ben ik wel alle apps en zo kwijt? die ik dan weer handmatig erop moet zetten of?
Als je ze hebt gesynchroniseerd met iTunes, dan kun je ze er gewoon weer opzetten. ;)

Volgens fatihbatur is het geen probleem op die JB van Greenpois0n eroverheen te installeren, dus dan blijft alles er sowieso opstaan. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door syltheboy op 07-02-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

Zo kheb mn jailbreak ook weer :D windows versie. nu nog ff cydia en dan weer ff al mn meuk binnenhalen

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ruim 1,5 uur bezig om m'n iPad te JB'en (4.2.1 / 32 Gb / WiFi / Win vista) maar het lukt niet. Ik heb alle variaties van knopjes ingedrukt houden gehad maar tijdens de dataflow op het scherm verschijnt er een regel dat hij niet verder kan (CXT unknown) en doet vervolgens een restore. Tijdens de JB lijkt de iPad zich weer uit te schakelen (vista geeft een geluidje) en wordt de dataflow op het iPad scherm donkerder. Hier lijken meer mensen last van te hebben gezien een aantal reacties op www.jailbreakqa.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVisionz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-05-2022
Als ik Greenpois0n opstart en de instructies volg, ( 2 sec sleep button, 10 sec sleep + home, 15 sec home) gebeurt er niks, er komt steeds Try again Try again
ik heb ook al geprobeert eerst de iphone uit te zetten en dan aan te koppelen, of eerst aan te koppelen en dan pas uitzetten, maar dat helpt ook niet

Deze pc heeft wel geen itunes, kan het daar aan liggen?
de iphone word wel door windows normaal gedetecteerd als fotocamera als ik dat greenpoison niet opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
EN-IS schreef op maandag 07 februari 2011 @ 01:48:
Voor mensen die zoals mij zich afvroegen of het mogelijk was:

A method has released to enable/disable animated boot logo in greenpois0n RC5. Here is the method by which you can disable / enable custom animated boot logo.
[...]
Net even gedaan, maar damn, wat is dat slecht zeg :P
2fps en volledig uit proportie :D
iVisionz schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:58:
Als ik Greenpois0n opstart en de instructies volg, ( 2 sec sleep button, 10 sec sleep + home, 15 sec home) gebeurt er niks, er komt steeds Try again Try again
ik heb ook al geprobeert eerst de iphone uit te zetten en dan aan te koppelen, of eerst aan te koppelen en dan pas uitzetten, maar dat helpt ook niet

de iphone word wel door windows normaal gedetecteerd als fotocamera als ik dat greenpoison niet opstart?
iTunes moet erop staan voor de drivers, dacht ik?

[ Voor 42% gewijzigd door Fire69 op 07-02-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
Zit nog steeds met onderstaand probleem:

3GS 16GB, iOS 4.2.1, nieuwe bootrom, Greenpo1son RC5 v2.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

XcEll schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:14:

Iemand een idee?
al een volledige herstel geprobeerd ? en daarna ff opnieuw doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

iVisionz schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:58:

iTunes moet zoals eerder gezegd geopend zijn. Bij mij was dit ook het geval en deed hij het ook nog niet (kreeg hetzelfde als jij, de hele tijd Try Again). Een simpele reboot van mijn PC later en hij deed het ineens wel.

Als je iTunes inderdaad geopend hebt, wat krijg je dan als je je iPhone koppelt? Een error message (met error code) of de melding van iTunes dat hij een iPhone heeft gevonden in recovery mode? Die laatste hoor je te krijgen, toen ik die eenmaal kreeg lukte het me in één keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Volgens mij moet je iTunes afsluiten voor de JB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka

Thrilseeka

Woef Woef.

Fire69 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:59:
Volgens mij moet je iTunes afsluiten voor de JB?
heb ik wel gedaan op een of andere manier lukte het niet als itunes openstaat. je hebt eigenlijk ook alleen maar itunes nodig voor de iphone drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Niet als ik deze tutorial mag geloven. En ik denk dat ik dat wel mag, want die heeft me uiteindelijk geholpen m'n iPhone in DFU te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt toch niet onverstandig nog even te wachten, er is een nieuwe GP Mac versie uit, Windows volgt.

http://www.iphone4jailbre...3-jailbreak-download.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

"The latest release brings more stability and some bug fixes removed from the jailbreak tool."

Betekent dat dat de jailbreak stabieler is, of dat het GreenPois0n stabieler is? Met andere woorden: als ik nu al gejailbreakt heb, is het dan prima, of kan hij stabieler worden door beta 3 te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

de tool, GP dus,

als je nu al succesvol geJBed hebt, hoef je het niet opnieuw te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Scott schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:04:
Niet als ik deze tutorial mag geloven. En ik denk dat ik dat wel mag, want die heeft me uiteindelijk geholpen m'n iPhone in DFU te krijgen :+
Je telt tot 3, je telt tot 10, je telt tot 15.
Zo moeilijk is het echt niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Fire69 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:43:
[...]

Je telt tot 3, je telt tot 10, je telt tot 15.
Zo moeilijk is het echt niet hoor :P
Step One
Open iTunes and connect the iPhone to your Mac
:? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxpower
Het is allemaal erg vaag omtrent updaten vanaf 4.0.1 (iPhone 4 - simlock jb'ed) naar 4.2.1 JB'ed terwijl ik wel m'n simlock er natuurlijk af wil. Kan iemand me hiermee helpen want ik kom er maar niet uit en wil straks natuurlijk niet met een iPhone zitten waar alleen een AT&T kaartje in zit.

Zelf dacht ik aan;
SHSH opslaan via TinyUmbrella? Is SHSH opslaan in Cydia ook goed, er staat nu mooi ios 4.2.1?
Update naar 4.2.1 via iTunes
Greenpoison
Redsnow

Doe ik het goed :P ?

[ Voor 9% gewijzigd door gxpower op 07-02-2011 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Die guide klopt helemaal niet :P

Je hangt je iDevice aan je pc/mac, je zet hem in dfu-mode (3/10/15 tellen) en je start Greenpois0n.
Tadaa, you're done ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Fire69 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:51:
[...]

Die guide klopt helemaal niet :P

Je hangt je iDevice aan je pc/mac, je zet hem in dfu-mode (3/10/15 tellen) en je start Greenpois0n.
Tadaa, you're done ;)
Toch typisch dat hij dat niet deed toen iTunes uit stond (of liever gezegd, mijn iPhone niet als zodanig herkende) en zodra ik rebootte en iTunes aanzette en het nog eens probeerde, het wel werkte? :P
gxpower schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:49:
Het is allemaal erg vaag omtrent updaten vanaf 4.0.1 (iPhone 4 - simlock jb'ed) naar 4.2.1 JB'ed terwijl ik wel m'n simlock er natuurlijk af wil. Kan iemand me hiermee helpen want ik kom er maar niet uit en wil straks natuurlijk niet met een iPhone zitten waar alleen een AT&T kaartje in zit.

Zelf dacht ik aan;
SHSH opslaan via TinyUmbrella? Is SHSH opslaan in Cydia ook goed, er staat nu mooi ios 4.2.1?
Update naar 4.2.1 via iTunes
Greenpoison
Redsnow

Doe ik het goed :P ?
Volg de stappen hier en 't zou moeten werken allemaal. Bij mij is het ook gelukt vanuit dezelfde situatie (alleen ik zat op 4.1 met 02.10.04 baseband), en hoewel ik (nog...) geen sim unlock heb en wel op AT&T zit, zit mijn baseband nog steeds op 02.10.04 met 4.2.1 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gxpower
Scott schreef op maandag 07 februari 2011 @ 22:10:
Volg de stappen hier en 't zou moeten werken allemaal. Bij mij is het ook gelukt vanuit dezelfde situatie (alleen ik zat op 4.1 met 02.10.04 baseband), en hoewel ik (nog...) geen sim unlock heb en wel op AT&T zit, zit mijn baseband nog steeds op 02.10.04 met 4.2.1 firmware.
Heb nu http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=13795 te pakken en ga het daarmee proberen, wat is het voordeel van 02.10.04 t.o.v 01.59.00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

XcEll schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:14:

Iemand een idee?
Dat komt door een custom firmware file, als je het doet met tinyumbrella met originele 4.2.1 ipsw dan krijg je deze melding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

gxpower schreef op maandag 07 februari 2011 @ 22:30:
[...]

Heb nu http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=13795 te pakken en ga het daarmee proberen, wat is het voordeel van 02.10.04 t.o.v 01.59.00?
Niks, juist niet zelfs. Ik was te laat met jailbreaken en unlocken, dus ik zit vast op de unlockable 02.10.04. Als ik terugkon naar 01.59.00 zou ik het al lang gedaan hebben, maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:06
Ik heb gister een iPhone gejailbreaked met de Greenp0ison software ... echter nu zijn de belknoppen onderaan weg? Ik heb eerst de iPhone naar iOS 4.2.1 geupdate.

Heeft iemand tips hoe dit opgelost kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
...dubbel...

[ Voor 94% gewijzigd door xCell op 08-02-2011 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
d0s schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 02:09:
[...]

Dat komt door een custom firmware file, als je het doet met tinyumbrella met originele 4.2.1 ipsw dan krijg je deze melding niet.
Uhm, custom firmware file? Mijn 3GS is momenteel zo origineel als het maar kan. Heb tot 2 maanden geleden 3.1.2 met jailbreak gebruikt. Sindsdien draai ik de originele 4.2.1.. Heb dus geen toegang tot cydia / tinyumbrella.

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vragen over warez zijn niet toegestaan. Het bespreken van alle andere aspecten van jailbreaken zijn wel toegestaan.

Let op of je post ook in dit topic thuishoort: applicaties kunnen besproken worden in [iPhone & iPod touch] Applicaties via Cydia en Rock!, mods in [iPhone & iPod Touch] Post hier je mods