Er komen genoeg nieuwe jailbreaks uit, het is niet alsof je nu hebt moeten wachten vanaf 1.x tot 4.2.1 voordat er een nieuwe jailbreak was

[...]
Je bedoelt cracked AppStore apps, ik bedoel Cydia apps.
Nog geen ervaring mee zelf, maar er zal wel ergens een mogelijkheid voor een backup zijn.
[...]
Jij hebt er geen probleem mee maar wie weet wat DFU is als hij een iDevice koopt ? En als het zo simpel was, dan ging dit topic niet zo snel. Je moet inzien dat niet iedereen zo "tech savvy" als jij is. Veel mensen horen veel over "jailbreak" en willen dan ook mee op die boot, echter is het meer dan gewoon je toestel in de USB kabel proppen en een programmatje draaien. Nu is dat zo, 3 dagen geleden moest je nog 4.3b2 blobs hebben, evenals access naar die beta ipsw file, etc etc.
Ik had tot 2 maand geleden nog nooit een Apple-product van dichtbij gezien.
Je een beetje inlezen kan toch geen kwaad?
Als je iets speciaal wilt, moet je er soms wel eens wat voor over hebben.
Het is nu trouwens echt wel gewoon je usb-kabel erin proppen en een programmatje draaien

[...]
Dan verlies je veel voordelen zoals nieuwe functies, nieuwe apps, ondersteuning. Niet verplicht maar wel zwaar nadelig.
Da's een afweging die je maakt. Wil je de laatste versie met alle nieuwe snufjes, of kan je even zonder (meestal duurt het helemaal niet zo lang voor er een JB uitkomt) en houdt je de luxe van een toestel waar je zelf mee kan doen wat je wil ipv wat Apple je toelaat.
Maar we wijken te veel af denk ik