Gister Touch 4G gekocht. Als eerste met limera1n geprobeerd een jailbreak uit te voeren. Na dat de iPod opnieuw opgestart was lukte het mij nog niet om apps te installeren (waardoor ik in de veronderstelling was dat de jailbreak nog niet goed was gegaan). Ik heb toen een reset gedaan in het instellingen menu om een andere jailbreak manier uit te voeren met een schone iPod. De iPod startte zichzelf opnieuw op. Helaas bleef de ipod hangen op het Apple logootje in combinatie met een rond laad-icoontje. Hij komt ook niet verder in het opstartproces.Nu staat er dus géén OS op. Weet niet welke firmware er hiervoor opstond (neem aan de nieuwste)
Bij het herstellen van de ipod (home+power knop ingedrukt houden, daarna power knop los laten zodat je in dat menutje komt met dat iTunes logo en het kabeltje) in iTunes krijg ik keer op keer de error 3194. Zoeken via Google geeft een gigantische wirwar van discussies, websites en oplossingen maar niets lijkt duidelijk of verhelderend. Ze hebben het over een SHSH bestand maar dat heb ik ook niet en ook nooit aangemaakt/opgeslagen of wat dan ook. Hier wellicht iemand tips?
Bij het herstellen van de ipod (home+power knop ingedrukt houden, daarna power knop los laten zodat je in dat menutje komt met dat iTunes logo en het kabeltje) in iTunes krijg ik keer op keer de error 3194. Zoeken via Google geeft een gigantische wirwar van discussies, websites en oplossingen maar niets lijkt duidelijk of verhelderend. Ze hebben het over een SHSH bestand maar dat heb ik ook niet en ook nooit aangemaakt/opgeslagen of wat dan ook. Hier wellicht iemand tips?